کمیک سیلک و گوئن عنکبوتی در لیست پرفروش ترین های ماه!

کمیک سیلک و گوئن عنکبوتی در لیست پرفروش ترین های ماه!

امروز لیست پرفروش ترین های ماه فوریه سال 2014 منتشر شد و در کمال تعجب شماره یک کمیک های Silk و Gwen-Spider در میات 10 کمیک پرفروش ماه دیده میشود! در واقع شماره 1 گوئن اسپایدر در رتبه سوم و شماره 1 سیلک هم در رتبه نهم لیست قرار دارند.

پرفروش ترین کمیک های ماه فوریه 2015

همانطور که دیدید شماره های 14 و 15 کمیک مرد عنکبوتی شگفت انگیز هم  طبق معمول ماه اخیر جزو پرفروش ترین ها بودند و به ترتیب در رتبه های 6 و 8 لیست قرار داشتند. بنابراین مرد عنکبوتی با داشتن 4 عنوان در Top 10 به عنوان پولساز ترین شخصیت حال حاضر دنیای کمیک شناخته شد. مارول هم همچنان با داشتن 7 کمیک در لیست Top 10 یکه تاز است.

ضمنا طبق معمول مارول بیشترین فروش را در میان دیگر ناشرین کمیک بوک به خود اختصاص داد:

مارول بهترین است

همانطور که دیدید مارول 38 درصد کل فروش را به خودش اختصاص داد و پس از آن دی سی کامیکس با 25% در رتبه دوم قرار گرفت. این در حالی است که دی سی در این ماه کمیک های بیشتری را به بازار فرستاد یعنی 121 کمیک ولی به نظر میرسد مارول حتی با وجود تعداد بیشتر کمیک های دی سی بازار کمیک را در قبضه کامل خود دارد!

تعداد کمیک های منتشر شده

 

نظر شما چیست؟

 

مطالب مرتبط:

سری جدید کمیک بوک های «سیلک» (SILK) ترجمه شد + لینک دانلود

رتبه بندی زنان و دختران عنکبوتی در کمیک بوک های مارول

معرفی اصلی ترین متحدان مرد عنكبوتی – قسمت اول

شماره آخر از کمیک "دختران عنکبوتی" ترجمه شد + لینک دانلود

معرفی تمام فیلم های سینمایی و انشعابی (SPIN-OFF) اسپایدرمن که قراره در آینده ساخته شوند!

چه بر سر عنکبوتی که پیتر پارکر را نیش زد، آمد؟

معرفی 10 دشمن برتر اسپایدر گوئن (SPIDER-GWEN)

آشنایی با قهرمانان مدرسه پیتر پارکر!

معرفی تمام مردان و زنان عنكبوتی – قسمت دوم

سونی قصد دارد فیلم اختصاصی "سیلک" (SILK) را بسازد

كمیك های دنیای عنكبوتی به زبان فارسی ( كامل + لینك دانلود مستقیم)

10 حقیقت بسیار مهمی که باید درباره «آنیا کورازون» ملقب به «اسپایدر گرل» بدانید

شماره آخر از کمیک مبارزان عنکبوتی ترجمه شد + لینک دانلود مستقیم

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

mokhtar
+11 #1 mokhtar 1393-12-26 09:46
دعای روز 4 شنبه سوری:
نقل قول:

"پروردگارا دعا میکنم هرگز این بتمن را از دی سی نگیری چون اگر شوالیه سیاه پوش را از این شرکت دریغ بداری حتی 1 عنوان در لیست top 10 نخواهد داشت. آمین یا رب العالمین"
بحار المختار، جلد 2، فصل 4
نقل قول کردن
Agent spidey
+4 #2 Agent spidey 1393-12-26 09:53
#1خخخخ :D راستی من به مارول خیلی امیدوارم همانطور که میبینید خیلی محترمانه دی سی رو چزوند
باز یه سوال بی ربط الان ادی براک در کمیک های مرد عنکبوتی چی کار میکنه :o
نقل قول کردن
hojats7731
+5 #3 hojats7731 1393-12-26 09:55
چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است؟!
راستی این هم خالی از لطف نیست:
www.aparat.com/v/9Uwy5/
نقل قول کردن
Ali Khodabandeh
+3 #4 Ali Khodabandeh 1393-12-26 09:57
شخصیت های مارول خیلی بهتر از دی سی
دی سی فقط رو بتمن میچرخه
نقل قول کردن
Ali Khodabandeh
+5 #5 Ali Khodabandeh 1393-12-26 09:58
پیشاپیش آغاز مانور جنگ جهانی سوم

و شبیه سازی انفجار های قاره ای

و آزمایش بمب های اتمی

بر تو مسئول ویژه برگزاری مراسم مبارک !
اینو یکی از دوستام برام فرستاده
نقل قول کردن
Goblin.S
+2 #6 Goblin.S 1393-12-26 13:26
oh yeah!!!
دی سی زیر پای مارول :lol:
اسپایدر گوئن کمیکش حرف نداره ولی یه ذره میتونه طرح جلدش بهتر بشه اخه انگار مدل سه بعدی اسپایدر گوئن رو زدن رو جلد!!!
نقل قول کردن
SLH Hero
+2 #7 SLH Hero 1393-12-26 13:27
دیگه خود مارولم خسته شده اونقدر که دیسی رو چپ و راست شکست داده.

ولی دقّت می کنید دیگه داستان های اونجرز و X-Man تو جدول قرار نمی گیرن؟ دلیلش بزرگ ترین اشتباه ماروله: AXIS
با گند زدن به بزرگ ترین نماد هاش مارول واقعاً به یک ریبوت نیازمنده. البتّه میتونه خیلی راحت اشتباهاتش رو جبران کنه.
نقل قول کردن
Samwel Tarly
+3 #8 Samwel Tarly 1393-12-26 18:55
قالب جدید سایت خیلی قشنگ شده.دستتون درد نکنه.به نظر شما چرا مارول در کمیکها موفق تره؟
نقل قول کردن
mokhtar
+6 #9 mokhtar 1393-12-26 19:41
به نقل از agh:
قالب جدید سایت خیلی قشنگ شده.دستتون درد نکنه.به نظر شما چرا مارول در کمیکها موفق تره؟


کاملا واضحه
شخصیت های مارول ملموس تر و جذاب ترن
بهتر میشه باهاشون ارتباط برقرار کرد
به قول معروف خاکی تر هستند!
ولی شخصیت های دی سی اکثرا حالت خداگونه دارند
یه جورایی خیلی قلمبه سلمبه هستن
به درد همون 60 یا 70 سال پیش میخورن
نقل قول کردن
Victor
+4 #10 Victor 1393-12-26 19:43
موافقم شدید
یکی از دلایل دیگشم نپرداختن دی سی به جز سوپرمن و بتمن به کاراکترای دیگست
نقل قول کردن
Ali Khodabandeh
+3 #11 Ali Khodabandeh 1393-12-26 20:01
منم موافقم حرف کاملن منطقیه نمونش سوپرمن که هرچی قدرت بوده چپوندن توش
نقل قول کردن
Amir.h
+5 #12 Amir.h 1393-12-26 20:03
سلام سلام
اول از همه نو نوار شدن سایتو تبریک میگم بهتون که واقعا سبک شده و خیلی سرعت لودش بالا رفته
این کنکور هم کلا زندگی مارو تحت الشعاع قرار داده از یه طرف نمیتونم به سایت سر بزنم از یه طرف یه عالمه کار خوب انجام دادین که نتونستم تشکر کنم
پیشاپیش عید نوروز رو هم به همه اعضای سایت تبریک میگم ایشالا سال دیگه با قدرت بیشتر به کارتون ادامه بدین که از نظر کمیک هم سال پرباریه

در مورد فروش هم که دیگه همه چیز واضح و مبرهنه. بعد اسپایدر-ورس که این شخصیتها بیشتر به خواننده ها معرفی شدن طرفدارای خودشونو پیدا کردن و این فروش ازشون انتظار میرفت ولی نکته جالب توجه به نظرم بالا رفتن سهم فروش ایماژ ـه که راستش نمیدونم علت چیه
نقل قول کردن
Artemis
+4 #13 Artemis 1393-12-26 20:57
کامیک های اسپایدر گوئن و سیلک عالی بودن مخصوصا سیلک.سیلک مشخصا داره با هدف میره جلو و به نظر داستان خوبی میشه.صفحه آخر کامیک سیلک هم عین یه صحنه تو آمیزینگ اسپایدرمن 2 بود

اسپایدر گوئن هم خوب بود ولی زیاد به دلم ننشست.میتونستن ویلین بهتر از والچر بیارن
نقل قول کردن
mokhtar
+5 #14 mokhtar 1393-12-26 21:17
واقعا اگه کاراکترهای درجه 1 دی سی که تعدادشون هم محدوده رو بزاریم کنار، بقیه کاراکترهای دیگه دی سی چیزی برای عرضه ندارن

ولی مارول اون شخصیت جذاب داره که الان چند تا استودیو هالیوودی دارن ازشون نون میخورن
از اسپایدی و تک تک اونجرها بگیر تا یه عالمه شخصیت جذاب تو اکس من و 4 شگفت انگیز گرفته تا دردویل و پانیشر و گوست رایدر و ....

تازه محافظین کهکشان و کاپیتان مارول و لوک کیج و اییرون فیست و کامالا خان و ددپول ... هم هستن
دلیل اصلیش اینه که مارول در طول تاریخ نویسنده ها و طراحان نابغه ای داشته که شخصیت های منحصر به فردی خلق کردن . به این نام های اسطوره ای دقت کنید: استن لی، جک کربی، استیو دیتکو، جان رومیتا، جان بیوسما، بیل اورت، راجر استرن، پیتر دیوید، تاد مک فارلن، گیل کین، فرانک میلر (بله اقای میلر از مارول کارش رو شروع کرد)، برایان مایکل بندیس، جان بیرن، کریس کلرمانت، بیل منتلو و ...

دی سی اگه نصف اینارو داشت غم نداشت
البته شاید بعضی هاشون بعدا به طور مقطعی رفتن دی سی ولی به جز عده معدودی مثل میلر، چیز خاصی واسه دی سی خلق نکردن
نقل قول کردن
mokhtar
+6 #15 mokhtar 1393-12-26 21:25
به نقل از Artemis:

اسپایدر گوئن هم خوب بود ولی زیاد به دلم ننشست.میتونستن ویلین بهتر از والچر بیارن

اتفاقا دلیل داشت که والچر رو اوردن! اگه گفتی چرا؟ چون مرد عنکبوتی هم تو شماره 2 امیزینگ اسپایدرمن با والچر روبرو شد. در واقع بعد از افتاب پرست ، والچر دومین ابرشروری بود که اسپایدی باهاش جنگید. پس اگه edge of spider verse 2 رو اولین حضور گوین اسپایدر محسوب کنیم، گوین اسپایدر 1 دومین حضورش تو عالم کمیک های خودشه پس نویسنده هوشمندی کرده که والچر رو تو داستان اورده ;-)
نقل قول کردن
Bad joke
+2 #16 Bad joke 1393-12-26 21:56
من که از قضا اصلا طرفداری نیستم ولی با کامنت مختار جان شدیدا موافقم
برتری مارول بزرگ بودنشه به شدت بزرگتر از دنیا دی سی هستش
دیسی کاراکترای خفنی داره اره درسته بی شک این طوریه ولی مثلا 10 تا کاراکتر شماره یکش را جدا کنیم اونوقت چی دیگه چیزی نیست همین کاراکتر اتم که تو سریال ارو خلق شد دوباره باز سازی شده واقعا خودشه یعنی همین که تو کمیک بود نه(اتفاقا این ورژنش را بیشتر میپسندم) یعنی تو خود کمیکش اصلا توجه بهش نمیشد

ولی مارول تقریبا از دنیاهای در کنار هم شکل گرفته
و یه چیز دیگه هم بهش اعتقاد دارم دیسی ویلیانهای جذاب خفن زیادی داره که خیلی هاشون از قهرمانشون برترن
نقل قول کردن
Bad joke
+1 #17 Bad joke 1393-12-26 22:16
من که معتقدم دووم خدای ویلیاناست اتفاقا تو دشمنای بتمن پنگوئن رامن خیلی دوست دارم
بعدشم نه قهرمانهای دیسی جلوی شخصیت پردازی خبیثاشون کم میارن نه قهرمانهای مارول
نقل قول کردن
mokhtar
+5 #18 mokhtar 1393-12-26 22:19
به نقل از Mr.j:
#
یه ویلین باحال تر از جوکر پیدا کردید به من بگید خخخخخ
خدایش مارول تو این قضیه دیگه کم میاره؟!؟!!؟!؟ :-| :lol:


چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

حرفت رو نشنیده میگیرم
اصلا از نظر ویلن دیسی به گرد پای مارول نمیرسه

فقط اینو بهت میگم: سایت IGN رو که میشناسی حتما ؟ همه میدونن که عوامل اش چه ارادتی به دی سی دارن. همین سایت چند سال پیش یه لیست top 100 comic super villains منتشر کرد که حداقل 70 تاش مال مارول بود. تو اینترنت یه سرچی بکن پیداش میکنی. اخرش هم نتیجه گیری کردن مارول از این نظر خیلی خیلی از دی سی جلوتره
نقل قول کردن
mokhtar
+4 #19 mokhtar 1393-12-26 22:21
در ضمن اینجا رو بخون
کاملا با منطق توضیح دادم چرا نورمن ازبورن/گرین گابلین از جوکر برتره:
اگرم مخالفی بیا همون جا با هم بحث کنیم

spidey.ir/.../...

spidey.ir/.../...
نقل قول کردن
Bad joke
+3 #20 Bad joke 1393-12-26 22:26
خب مشکل همینه جوکر خوبه اره خوبه دارک ساید و کاپیتان کلد خوبن اره خوبن ولی این تعداد خوبا را بزاری یه طرف بعد بری طرف بعد ماجرا یه گروه عالی مثل هایدرا دشمنای فوق العاده عالی دنیای ایکس من (که خودش به اندازه دنیای دی سی حتی بزرگتره و بزرگسالانه ترین تم دنیای کمیک را داره)
دشمنای عالی چهار شگفت انگیز دنیای فضایی مارول که دشمنایی فوق العاده داره که حتی استار وارز را به گریه مینازه اصلا این صحبتا را نکن با دسته گل نمیشه باغ درست کرد حتی با یه نیسان نهال جنگل
نقل قول کردن
Victor
+2 #21 Victor 1393-12-26 22:53
واقعاً مارول تو ضمینه ی ویلین تکه
خداییش من لوکیرو خیلی بیشتر از جوکر میپسندم
قبلاً هم گفتم اون خنده ای که گرین گابلین داره یه چیز دیگست هر کسی رو به وحشت میندازه
نقل قول کردن
Ali Khodabandeh
+1 #22 Ali Khodabandeh 1393-12-26 23:00
منم از جوکر خوشم میاد ولی به قول آقای مختار تو اون متن نورمن غیرقابل پیش بینی هستش
نقل قول کردن
The Joker
+1 #23 The Joker 1393-12-26 23:27
جناب مختار من دلایلی که شما در مورد برتری نورمن نسبت به جوکر رو نوشته بودید خوندم. حالا من جواب میدم:
شما دلیل برتر بودن نورمن رو دشمنی شخصی بین اون و پیتر میدونید. و به نظرتون هر چه دشمنی و کینه شخصی تر باشه داستان جذاب تره. اما یک سوال آیا جوکری که با کل جامعه دشمنی داره جذاب تر نیست؟ آیا جوکری که با جامعه و مخصوصا سمبل نظم ( بتمن ) در میوفته جذاب تر نیست؟
جوکر چرا با بتمن دشمنه؟ چون اون سمبل نظم و جامعه است و جوکر سمبل آشوب. جوکر در اصل دشمن بتمن نیست دشمن جامعست.
شما میگید که روان پریشی جوکر از میزان غیر قابل پیشبیینی بودنش میکاهد، اما آیا کسی که در عین روان پریشی میتواند قلب و ذهن کسی را در اختیار بگیرد قابل پیشبینی است؟ اصلا جوکر تا حالا کار قابل پیشبینی کرده؟ باربارا گوردون رو فلج کرد. سارا اسن رو کشت. جیسن تاد رو کشت. و تا حد مجنون کردن بتمن هم رفت. با همه این ها آیا این کارها قابل پیشبینی است؟
حالا نورمن. نورمن گوئن رو کست چرا چون با پیتر مشکل داشت. اما جوکر جیسن تاد رو کشت چون اون رو مانند بتمن مدافع جامعه میدید. سار اسن هم همینطور. چرا چون اون ها رو مدافع جامعه میدید. آیا کسی که با جامعه در میوفتد جذاب تر است یا کسی که تنها به خاطر عقده هایش با شخصی در میوفتد؟
نقل قول کردن
I am the best
+3 #24 I am the best 1393-12-26 23:40
خب معلومه کسی که تنها به خاطر عقده هایش با شخصی درمیوفتد چون بیشتر افراد جامعه ی حتی (جامعه ی) ما هم عقده های شخصی دارند کودکی سختی داشتند و دوست دارند خشمی رو که از دوران کودکی رو دوش خودشون حمل کرده رو یه نفر خالی کنن و وقتی میبینه یه نفر یه زندگیی داره که اون نداشته و این همه خوشبخت هست که اون نبوده و این همه یار و یاور داره که اون نداشته بهش حسودی می کنه یه همچین موجودی از یه نفر با گذشته مجهول جذاب تر و قابل درک تره
نقل قول کردن
The Joker
#25 The Joker 1393-12-26 23:45
کسی که عقده های خودش رو به جامعه نسبت میده جذاب تر نیست. کسی که از گذشته ی خودش فرار میکنه جذاب تر نیست. کسی که ناکامیهای خودش رو به جای این که به شخص خاصی نسبت بده ،اون رو به جامعه نسبت میده و میخواد از جامعه انتقام بگیره جذاب تر نیست؟
نقل قول کردن
mokhtar
+4 #26 mokhtar 1393-12-26 23:45
اولا شما فقط در اصل به یه چیز گیر دادی و اونم شخصی بودنه خصومته

در حالیکه شما نمیدونی که درسته که خصومت نورمن با پیتر شخصیه ولی این تنها وجه نورمن نیست

نورمن هم دشمن جامعه است! مگه dark reign رو نخوندی؟ دشمن کل اونجرز شد. در حالیکه فرقش با جوکر اینه که نورمن دشمن اونجرز بود ولی جامعه اینو نمیدونست یعنی اونقدر حیله گره که خودش رو پشت مقاصد به ظاهر خیرخواهانه قایم کرد

حالا این غیر قابل پیشبیننی تره یا دشمنی جوکر با اجتماع که کاملا عیان و اشکاره

مثال میزنم ...

تو تلویزیون نشون میده که نورمن رو به جرم اقدام علیه امنیت ملی گرفتن . ملت شگفت زده میشن . میگن این که رئیس HAMMER بود. این که ناجی ما در مقابل skrulls بود. پس چی شد که اینجوری شد؟

ولی حالا جوکر برای هزارمین بار گرفته شده. ملت میگن این که همون دیوونه هستش که هر روز با جامعه درگیره

یه چیز دیگه

دنیای امروز پیچیده تره. دنیای سیاستمداران مکاره. دنیایی که داعش داره و کشورهای مختلف به طرق مختلف بهش کمک میکنن ولی در ظاهر میگن باهاش مخالفن

دنیای امروز دنیایی هستش که حق و باطل رو به سختی میشه تشخصی داد. دنیایی که مرز خیر و شر در اون گاهی غیر قابل تفکیک میشه، دنیایی که ادم دچار تردید و شک و دودلی میشه. تو این دنیا ویلن هایی مثل نورمن جذاب ترن

به عبارتی دیگه این دنیای پیچیده امروز ویلن های مکار و حیله گر که خودشون رو پشت ماسک خیرخواهانه پنهان میکنن نیاز داره. دیگر دوران ویلن های سبک جوکر گذشته

شما در ضمن چند تا کار خبیثانه جوکر رو مثال زدی. ولی اونا رو با اینا مقایسه کن: کشتن عشق حقیقی مرد عنکبوتی (گوئن)، کشتن کسی که مثل برادر مرد عنکبوتی بود (بن رایلی)، ربودن و سر به نیست کردن دختر مرد عنکبوتی (که از گوشت و پوست پیتر بود) و ....

خداییش اینا رو با کارای جوکر مقایسه میکنی؟ رابین رو کشت ولی رابین دومی که هیچ کس بهش اهمیت نمیداد و "همکار" بتمن بود. بت گرل رو فلج کرد . اونم "همکار " بتمن بود (تازه الان بت گرل از حالت فلجی خارج شده :-* ) . ولی نورمن به نزدیک ترین افراد پیتر ضربه زد

شما میگی جوکر تا حد مجنون کردن بتمن پیش رفت ولی گرین گابلین هم همین کارو کرده (تو داستان "انتقام گرین گابلین" که اونقدر روی مخش کار کرد تا بشه مثل خودش)

ولی از اون بالاتر تو clone saga هویت مرد عنکبوتی رو ازش گرفت . یعنی کاری کرد که فکر کنه این همه سال fake بوده. یعنی یه کپی.

بازم اگه نظری داری بگو تا بحث کنیم

من صد در صد میگم نورمن از جوکر برتره

منتهی مشکل اینه که نورمن زیاد شناخته شده نیست. همه فقط اون فیلم اول ریمی رو دیدن با اون لباس مضحک. اگه مثل من نورمن کمیک ها رو بشناسن هیچ شکی در این باره براشون باقی نمیونه
نقل قول کردن
I am the best
+2 #27 I am the best 1393-12-26 23:59
دقیقا الان این همه که جوکرو می پرستن واسه خاطره چیه خب معلومه فیلم the dark knight
نقل قول کردن
The Joker
#28 The Joker 1393-12-27 00:04
ببیند شما میگید نورمن در هیبت یک آدم خیر خواه دست به اعمال ظالمانش میزد. اما جوکر با عیان بودن خباثتش ترسی در دل مردم می اندازد که کسی حتی از فکر کردن بهش مو رو تنش سیخ میشه

شما میگید جامعه ی ما به ویلن های دو چهره ای نیاز داره. ویلن هایی که در ظاهری خیر خواه دست به اعمال ظالمانه میزنند. اما آیا دوران ویلن هایی مانند جوکر سر اومده. جوکر نه نیازی به ماسک داره و نه نیازی به ظاهری خیر خواه چرا؟ چون اون مانند نورمن نمیخواهد جامعه رو به سمت خودش برگردونه یا صاحبه قدرتی بشه. تنها چیزی که میخواد نابودی جامعه ای هست که اون رو شکل داده.

همان طور که اشاره کردید نورمن به نزدیک ترین افراد پیتر صدمه میزنه. اما جوکر با بتمن کاری نداره با جامعه و افراد مدافعش کار داره

شما میگید نورمن هویت پیتر رو ازش گرفت. اما آیا جوکر به دنبال هویت بتمنه نه همون طور که توی آرک مرگ در خاندان اخیر اشاره شده اون میتونست بفهمه بتمن کیه ولی نخواست چرا چون اون با بروس وین میلیونر مشکلی نداره. اون با بتمن مشکل داره ناجی گاتهام. در واقع جوکر در هر فرصتی تلاش میکنه تا جامعه ای که درش زندگی میکنه رو به زانو دربیاره نه صاحبش شه.
الیته من نورمن رو به عنوان بهترین ویلن بعد از جوکر میدونم و همینطور اکثر داستانهای مهمش رو خوندم
نقل قول کردن
mokhtar
+3 #29 mokhtar 1393-12-27 00:34
ببین اینایی که شما میگی دلیلی بر برتر بودن نیست

مثلا شما میگی جوکر کاری میکنه که مو بر تن بقیه سیخ میشه ، درسته؟

بزار دوباره مثال داعش رو بزنم

داعش هم کارایی میکنه که مو به تن ادم سیخ میشه . ولی برای من ترسناک تر کسانی هستند که پشت داعش هستند. مو رو کسی به تن من سیخ میکنه مثل داود اغلو نخست وزیر ترکیه که این همه جنایات داعش رو میبینه ولی چون داعش کردها رو میکشه و ترکیه با کردها مشکل داره به داعش کمک میکنه. بعدشم میره تو تلویزیون و ژست حقوق بشری میگیره و از نقض حقوق بشر به دست بشار اسد انتقاد میکنه

اینکه میگی جوکر فقط میخواد جامعه ای رو که شکلش داده نابود کنه اتفاقا نقظه ضعفه! الان دنیا دنیای منافعه. نورمن هم از این جامعه متنفره ولی ازش سو استفاده میکنه تا به جاه طلبی برسه. این وسط حساب هر وقت فرصت پیدا کنه حساب شخصی اش رو با پیتر تسویه میکنه

اینی هم که میگی جوکر با بتمن کار داره هم به نوعی تو کمیک های مرد عنکبوتی بوده. اولش هم نورمن با اسپایدرمن مشکل داشت نه با پیتر چون سد راه مقاصد جاه طلبانه اش میشد ولی این مسئله به نوعی تکامل یافت و با کشف هویت مخفی اسپایدرمن نورمن فهمید که برای ضربه زدن به اسپایدرمن باید قلب و روح و اراده اونی که زیر ماسک اش قرار داره ضربه وارد کنه. من میگم این خیلی جذاب تره. از اون جذاب تر اینه که نورمن اگه سرش بره هویت مخفی اسپایدرمن رو به کسی نمیگه. چون میخواد فقط خودش با این قضیه حال کنه
نقل قول کردن
Artemis
#30 Artemis 1393-12-27 00:54
به نقل از mokhtar:
به نقل از Artemis:

اسپایدر گوئن هم خوب بود ولی زیاد به دلم ننشست.میتونستن ویلین بهتر از والچر بیارن

اتفاقا دلیل داشت که والچر رو اوردن! اگه گفتی چرا؟ چون مرد عنکبوتی هم تو شماره 2 امیزینگ اسپایدرمن با والچر روبرو شد. در واقع بعد از افتاب پرست ، والچر دومین ابرشروری بود که اسپایدی باهاش جنگید. پس اگه edge of spider verse 2 رو اولین حضور گوین اسپایدر محسوب کنیم، گوین اسپایدر 1 دومین حضورش تو عالم کمیک های خودشه پس نویسنده هوشمندی کرده که والچر رو تو داستان اورده ;-)

اینم یه دلیل میتونه باشه ولی در کل چندان جذاب نبود.والچر کاراکتریه که تنها کاری که میتونه بکنه بردن حریفاش به هوا و ول کردنشونه و کار خاص دیگه ای نمیکنه.در کل خوب بود
نقل قول کردن
Artemis
-1 #31 Artemis 1393-12-27 01:03
در مورد بحث جوکر و گابلین که نمیدونم چرا اینقدر کش پیدا کرده،باید بگم که خب واضحه که کی برتره و به عنوان ویلین خاص تری محسوب میشه.جوکر از هر نظر برتری خاصی نسبت به نورمن داره و نورمن اصلا قابل مقایسه با جوکر نیست.جوکر در هرجایی در هر بازی هر کامیک و ... که بوده به عنوان نقش اول و سردسته ویلین ها بوده(نمونش بازی لگو دی سی که با وحود لکس لوثر جوکر ویلین اول بود)و در خباثت رثیبی نداره.اما نورمن همیشه دشمن شخصی اسپایدرمن بوده و با بقیه کاری نداره که یکی از دلایل جذابیت نورمن هم همینه.ولی تو ایونت های بزرگ و مهم معمولا کار خاصی نکرده و بعضی جاها هم حتی ساید کیک بوده(لگو مارول)یا حتی همین سری اسپایدرورس که وارثان نقش داشتن.فکر کنم همه موافقن که در کل جوکر برتری زیادی نسبت به نورمن داره.
من هم بیشتر طرفدار مارول هستم تا دی سی و میشه گفت تنها هیرو هایی که تو دی سی علاقه دارم بهشون بتمن و گرین لنترنه
نقل قول کردن
mtm
+4 #32 mtm 1393-12-27 09:26
به نقل از Artemis:
اما نورمن همیشه دشمن شخصی اسپایدرمن بوده و با بقیه کاری ندارها


من فقط اين نكته رو متذكر بشم كه اشتباه ميكنيد كاملا
نورمن بعد از dark reign تبديل شد به دشمن همه!
درباره بقيه نكات بايد بكم كه من نميخوام از مختار و نظراتش جانبداري كنم (البته اعتقاد دارم درست ميگه) ولي به نظر من ادم بايد براي نظراتش دليل بيازه. صرف گفتن اينكه "جوکر در هرجایی در هر بازی هر کامیک و ... که بوده به عنوان نقش اول و سردسته ویلین ها بوده(نمونش بازی لگو دی سی که با وحود لکس لوثر جوکر ویلین اول بود)و در خباثت رثیبی نداره" دليل نميشه كه!

يعني ميخوام بگم spidey.ir هميشه سعي داشته بحث ها رو به سوي تخصصي شدن پيش ببره. اينكه جوكر تو هر كميك و بازي و .... رئيس اصلي بوده كه دليل بر برتري داشتن نميشه. بايد به ريشه خباثت اشاره كرد. يعني همون چيزي كه مختار و ديگر دوستان در اين سايت دارند انجام ميدن
نقل قول کردن
Victor
#33 Victor 1393-12-27 10:18
چه بحثی شده :-)
عمو همه ی دلایلو که آوردن حالا به میزان درک و تفکیک شماها بستگی داره که بیاین این دو تا کاراکترو از هم جدا کنین
یه جوری میگی جوکر با جامعه مشکل داره پس حتماً برتره
مرد مومن همه که نباید مهندس باشن :lol:
تا قبل 2008 هیشکی جرات نمیکرد اصلاً جوکرو با نورمن مقایسه کنه تا اینکه هث لجر اون جوکرو خلق کرد حالا تو مطمئن باش اگه مارول بیاد از نورمن تو فیلماش استفاده کنه که مطمئناً میکنه اونوقته که باید درجه ی خباثتشونو بسنجی
الان مثلاً دووم در حال حاضر حتی بهش فکر هم نمی کنن و فقط طرفدارایی مثل حسن آقا میدونن که چه کاراکتریه و میتونه چه کارا که نکنه
میدونی چرا دووم از یادها رفته چون یه فیلم درست و حسابی نداره فیلمی که ساخته میشه باعث میشه که مارول بیادو ازش هی کمیک بزنه و این باعث میشه که دوباره بیاد رو صحنه
همین شخصی بودنه که دنیای مردعنکبوتیو از دیگر دنیای کاراکترا متمایز کرده البته من نمیگم که فقط اینکارارو واسه پیتر میکنه نورمن همه جا بوده از رئیس شیلد بگیر تا تشکیل Dark avengers و . . .
بتمن خودش دیگه خسته شده از بس جوکرو گرفته ولی مسئله ی بین نورمنو پیتر همیشه واسه طرفدارا تازگی داره
نقل قول کردن
SLH Hero
+3 #34 SLH Hero 1393-12-27 10:39
منم یه چیزی بگم؟ نورمن حتماً نباید در غالب "نورمن آزبورن" کاری کنه که تو دل مردم ترس به وجود بیاد. اون تو غالب "گرین گابلین" ترس رو تو دل مردم به وجود میاره.

یک ابرشرور واقعی اونی هستش که باعث حس نا امنی بشه و این قدر ضایع خودش رو به هر خری نشون نده.

جوکر فقط یک هویت داره ولی نورمن دو تا هویت داره. با یک هویتش باعث وحشت میشه و با هویت دیگه خودش رو یک پولار با کلاس و خیرخواه هستش.

مثال وحشتی هم که تو نیویورک به وجود آورد ملّت گابلین بود. البتّه درسته که اصلاً داستان خوبی نبود ولی هوش و قدرت نورمن رو نشون داد.

یک چیز دیگه: همون طور که عمو مختار گفتن نورمن آزبورن مثل جوکر جنونش همیشگی نیست بنابراین میتونه فکر کنه.

و در نهایت یک سؤال از شما داشتم: شما از یک دیوانه بیشتر می ترسید یا رئیس یک باند مافیا که در دولت دست داره و می تونه هر لحظه نیویورک رو به جهنّمی تبدیل کنه که حتّی یک تیم با تجربه و قدرتمند از ابر قهرمانان هم نمی تونن جلوش رو بگیرن؟
من که می دونم باید بیشتر از کدوم بترسم...
نقل قول کردن
The Joker
#35 The Joker 1393-12-27 11:14
بزارید یک سوال بکنم

شما عضو یک جامعه هستید درسته؟ وقتی یکی بیاد با تمام جامعه در بیوفته تمام جامعه توی آشوب فرو میره. همه میترسند .

اما ازطرفی یکی میخواد صاحب جامعه بشه اونم فقط برای منافع خودش. خوب یکی که میخواد صاحب جامعه بشه خطرناکه یا کسی که میخواد اون رو نابود کنه

شما میگید نورمن باعث به ایجاد نا امنی میشه اما اون نا امنی که ایجاد میکنه در برابر آشوب جوکر اصلا بهه حساب میاد؟

جوکر در عین جنونش میتونه فکر کنه. اگر نمیتونست دیگه کارهاش معنی نداشت

اولا جوکر هدفی نداره و به نوعی نماینده و سمبل آشوب هست پس همه در خطر اند هیچی نمیخواد فقط و فقط نابودی و آشوب رو دوست داره.
نقل قول کردن
Victor
+4 #36 Victor 1393-12-27 11:24
شما بهم بگو جوکرو نورمن کدوم یکی میتونن واسه دنیای خودشون خطرناک باشه؟
نقل قول کردن
alireza shahravi
-1 #37 alireza shahravi 1393-12-27 11:31
اگه می گید دلیل محبوبیت جوکر فیلم دارک نایت شاید راست بگید چون او یه شاهکار بود
عمق جوکر رو دیدم
جوکر خیلی عمیق خیلی ولی نورمن سطحی یه دشمن که می تونن همه داشته باشن عادی
یه سوال اگه جوکر ویلین اسپایدی هم بود و نورمن ویلین بتمن این حرف های طرفدارای اسپایدی تغییر نمیکرد؟؟؟؟؟
نقل قول کردن
alireza shahravi
#38 alireza shahravi 1393-12-27 11:33
آشوب های نورمن یه سودی واسش داره ولی
جوکر هدفی نداره همین بی هدفی خاصش کرده
نقل قول کردن
Victor
+3 #39 Victor 1393-12-27 11:49
یروزه دوستان دارن توضیح میدن اونوقت شما به این نتیجه رسیدی که نورمن یه دشمن سطحیه؟ :D
حالا من ازت یه سوال دارم فکر میکنی همه ی این ویلیانا همینطور الکی واسه هر کاراکتری خلق شدن؟
نه عزیز هر کدوم از ویلیانا مخصوص هیرو ها خلق شدن که باعث میشه بالانس به هم نخوره
نقل قول کردن
The Joker
-1 #40 The Joker 1393-12-27 11:56
شما میگید تلاش جوکر برای نابودی جامعه نقطه ضعفشه اتفاقا به خاطر همینه که جوکر کاراکتری جذاب هستش چون برخلاف دیگر ویلین ها که سعی میکنند درون یک سیستم جامعه) قرار بگیرند و عضوش باشند و از سود ببرند اما جوکر سیستم رو نمیخواد نابودی سیستم رو میخواد.

اگر شما آرک مرگ در خاندان رو خونده باشید در اون جوکر با این ایده که اون هویت بتمن و خاندان بتمن رو میدونه بتمن رو تا سر حد جنون و تسلیم شدن میکشونه

البته هر کسی بر اساس معیار های شخصی خودش خوب و بد رو تعریف میکنه
نقل قول کردن
mokhtar
+4 #41 mokhtar 1393-12-27 11:57
شما من فكر كنم مشكلت اينه كه داستان هاي مرد عنكبوتي رو خوب يادت نيست

همين چند وقت پيش تو ملت گابلين كه خودم ترجمه اش كردم، گرين گابلين به معناي واقعي كلمه به جامعه حمله كرد

حالا به اين كاراش خصومت شخصي جذاب با پيتر پاكر رو اضافه كن

+ مكاري + نفوذ + تجهيزات + پول + اعمال ساديستي

من هميشه گفتم بازم ميگم گرين گابلين جامع ترين شخصيت خبيثه

تركيبي از حساب گري و حيله گري لكس لوثر با ساديسم و جنون جوكر

+ جاه طلبي دكتر دووم!
نقل قول کردن
mokhtar
+4 #42 mokhtar 1393-12-27 12:00
من قضاوت رو ميسپرم به بقيه

واقعا كسي كه ميخواد جامعه رو به اتيش بكشه جذاب تره يا كسي كه ميخواد با حيله گري به منافع شخصي خودش برسه و اين وسط هيچ ارزشي براي جامعه قائل نيست و تا جايي هم كه بتونه هر كسي رو از سر راهش برميداره؟

و فراموش نكنيم كه در نتيجه كاراش اين جامعه است كه ضرر ميكنه

انصافا اين دارامش بيشتره و از نظر داستاني ميتونه پيچيده تر باشه يا كسي كه فقط و فقط ميخواد جامعه رو به اتيش بكشه؟

قضاوت با كاربران ديگه ...
نقل قول کردن
Z-men
+5 #43 Z-men 1393-12-27 12:01
فیلم مردعنکبوتی ۱ رو حتما دیدی . قبل از این که نورمن با گلایدر خودش کشته بشه ماسکش رو در میاره و به پیتر میگه منم پیتر . اما چند لحظه بعد در همون حالت سعی میکنه پیتر رو بکشه . این وجه تمایز جوکر و گرین گابلین هست . جوکر همیشه یه دیوونست و اگه جوکر بیاد بگه من دیگه دیوونه نیستم کی باور میکنه ولی وقتی نورمن به پیتر گفت درون من یه هیولاست و من خودم نیستم پیتر برای یه لحظه باور کرد.
در ضمن گرین گابلین نشون داده میتونه دشمن جامعه هم باشه در حالی که جوکر فقط دشمن جامعه است.
نقل قول کردن
mokhtar
+5 #44 mokhtar 1393-12-27 12:03
ببخشيد اينا رو ميگم و رك هم ميگم ...

ولي شما انگار اصلا تو باغ نيستي

به نظرم بايد مقالاتي مثل چرا گرين گابلين / نورمن ازبورن بزرگترين دشمن مرد عنكبوتي است را بخوني (با دقت هم بخوني) بعد با هم بحث كنيم.
bit.ly/34Fw8Pv

من با شما بحث نميكنم. چون در حال حاضر اصلا سطح معلوماتت در حد بحث فني قرار نداره

شما در همون سطح طرفداري و "اگه جوكر دشمن مرد عنكبوتي بود بازم اين حرف رو ميزديد" و ... هستي
نقل قول کردن
mokhtar
+4 #45 mokhtar 1393-12-27 12:03
به نقل از Z-men:
فیلم مردعنکبوتی ۱ رو حتما دیدی . قبل از این که نورمن با گلایدر خودش کشته بشه ماسکش رو در میاره و به پیتر میگه منم پیتر . اما چند لحظه بعد در همون حالت سعی میکنه پیتر رو بکشه . این وجه تمایز جوکر و گرین گابلین هست . جوکر همیشه یه دیوونست و اگه جوکر بیاد بگه من دیگه دیوونه نیستم کی باور میکنه ولی وقتی نورمن به پیتر گفت درون من یه هیولاست و من خودم نیستم پیتر برای یه لحظه باور کرد.
در ضمن گرین گابلین نشون داده میتونه دشمن جامعه هم باشه در حالی که جوکر فقط دشمن جامعه است.


دقيقا
نقل قول کردن
The Joker
+5 #46 The Joker 1393-12-27 12:10
همون طور که گفتم هر کسی معیار هایی داره برای همین برای یکی نورمن جذاب تره برای یکی جوکر.

من از این بحث خیلی لذت بردم و نظراتتون جالب بود
نقل قول کردن
mokhtar
+5 #47 mokhtar 1393-12-27 12:13
به نقل از seyed:
#
همون طور که گفتم هر کسی معیار هایی داره برای همین برای یکی نورمن جذاب تره برای یکی جوکر.

من از این بحث خیلی لذت بردم و نظراتتون جالب بود


منم واقعا از بحث با شما لذت بردم
you are a worthy opponent
;-)
نقل قول کردن
The Joker
+3 #48 The Joker 1393-12-27 12:15
you too my dear friend
;-)
نقل قول کردن
A god name sparkles
+3 #49 A god name sparkles 1393-12-27 12:31
كسي قسمت ١٥ سريال فلش رو ديد؟!؟!؟!؟!؟
واقعاً با اين قسمت ثابت كرد كه بهترين سريال كميك بوكي تاريخه :eek:
نقل قول کردن
Ali Khodabandeh
+4 #50 Ali Khodabandeh 1393-12-27 12:35
عجب جنجالی شده :eek:
نقل قول کردن
Bad joke
+4 #51 Bad joke 1393-12-27 12:49
والا من وارد بحث نمیشم چون جوکر بهتره یا گرین گابلین برای من بی معنیه چون من عقیده دارم دووم بهتره

ولی خب شخصیت های خبیث دلیل خبیث بودنشون برام خیلی مهمه دووم چرا شده دووم کامل مشخصه باباشا کشتن مادرشا کشتن کشورش را تسخیر کردن دشمنی کردن تنها را را تو قدرتمند شدن دیده
پنگوئن تو کمیک بتمن یه بچه زشت و چاق و ورشکسته بوده حالا که بزرگ شده ثروت و قدرت میخواد دخترا را میریزه دور ورش مثل خروس به خودش میرسه

حالا جوکر چرا بده چون بدی را دوست داره اشوب رادوست داره
بعدشم چرا اینقدر روانی شده هوشش که در حد ابر کامپیوتره
ویا این سوال صورت جوکر سفید شده بعد بعضی وقتا رنگ پوست بهش میزنه (مثل فیلم بتمن برتون) یا مثل فیلم دارک نایت صورتش را نقاشی میکنه

چطور به وجود اومده افتاده تو چاه مواد شیمیایی یا اصلا قدرت فرا طبیعی نداره

در ضمن جوکر اصلا شخصیت ارجینالی هم نیست ها از فیلم مردی که میخندد کپی برابر اصل شده و حتی کلمه الهام هم براش مناسب نیست

در ضمن جوکر دها بار مرده و برگشته بدون هیچ دلیلی

و یه چیزی دیگه جوکر فقط در برابر بتمن وجود داره وگرنه اگر بتمن نباشه اصلا جوکر وجودش بی معنیه

اتفاقا فیلم دارک نایت شدت طرفداری را خیلی زیاد کرد درسته چون اتفاقا نشون دادن جوکر خوب خیلی ساده تر از امثال گرین گابلین ودوومه چون اولا تکلیف جوکر با خودش معلومه در طرف تاریکی خالص حرکت میکنه جنبه طنز هم به تاریکی بیشترش کمک میکنه ولی ساخت شخصیت های چند بعدی که هم روی مدم پسند دارن هم جنبه مخفی خباثت خیلی سختره خیلی زیاد در ضمن دو کارگردان قدر قدرت درباره جوکرفیلم ساختن که به دید اومدنش کمک کرده
بعدشم دوستانی که میگن جوکر همه جا دشمن اوله میگم اصلا این شکلی نیست جوکر فقط تو کمیک بتمن بوده و فقط همین اواخر تو کمیک های اینجاستیس و کوفت و غیره شرکت کرده
حالا دووم را فرض کنید یه عمره اونجرز و چهار شگفت انگیز و هر چی تو مارول ادم بوده را زده پوکونده
تازه یادم اومد تو کمیک هی مشترک دی سی و مارول هم جناب جوکر حضور نداره

من که با اینکه از جوکر خوشم میاد ولی قطعا نواقص و ایراداتی زیادی داره که در لوای چون اون خبیثه و دیوونست بی منطقی خباثتش را درک نمیکنم چون میخواد جامعه نابود بشه خوب برای چی چی گیرش میاد
دلیل نمیشه بگی لذت میبره و اینا قطعا یه چیزی براش مهمه
نقل قول کردن
قربانعلی
+4 #52 قربانعلی 1393-12-27 13:07
بحث جالبی شده خیلی هم مفیده
منکه بشخصه دووم رو بیشتر میپسندم و با نظر حسن آقا موافقم هروقت که کمیک ff میخوندم و تو کمیک هاش دووم رو میدیدم که برگشنته یا یه حیله جدید داره قلبم میمد تو دهنم و هیجانم برای شماره بعدش بیشتر میشد
از گالاکتوس هم خوشم میاد
ویلیلن های دیگه ای هم مثل رد اسکول و مگنتو و winter soldair هم فوق العادن
بین نورمن و جوکر نمیتونم انتخاب کنم کدوم بهترن ولی مارول ویلیلن های بهتری داره
به شخصه جذابیت نورمن رو توی دوشخصیتیش و خثومت خصوصی و جذابیت جوکر رو تو مرموز بودنش میدونم درست مثل ولوورین که بخاطر سرگذشت مرموز و ریشه هاش جذابیت داره
ولی مقایسه دو ویلین مختلف اونم مخصوص دو هیروو مختلف کاریست بس اشتباه
یعنی هر ویلین مخصوص هیرو خاص خودشه مثلا نورمن جوری شخصیت پردازی شده که پیتر رو عذاب بده
جوکر جوری شخصیت پردازی شده که گاتهام رو تیکه تیکه کنه
و ...
نقل قول کردن
Bad joke
+1 #53 Bad joke 1393-12-27 13:11
خب بحثما یه جورایی تکمیل هم کنم خب جوکر با بی دلیلی کامل که داره(که بازم میگم من درک نمی کنم) دشمنش را به سر حد توان فکری فیزیکش میرسونه که این برترش میکنه

خب حالا به جوکر گیر دادم یکم هم به نورمن ازبورن گیر بدم خب ریشه نورمن کامل مشخصه اون به چه دلیل به وجود اومد چی شد شد گرین گابلین و یه گجت عالی داره که بعید میدونم تا 50 سال دیگه هم قدیمی بشه
ولی خب برای اوردنش تو سینما هم اون ایراداتی داره یعنی هر چی ایراد داره تو تصویر کردنش تو سینماست برای کسی که اصلا کمیک نمیخونه اصلا ماسک گرین گابلین بی معنیه پس این سالها رفتن دنبال اینکه اون فرمول واقعا جن سبزش میکنه که اونم مشکلاتی پدید اورد
خب تصویر شدنش تو و فیلم هم به بی اعتبار شدنش انجامیده قسمت اول اون لباس مضحک که همه تنها عیب فیلم نامیدن را براش ساختن و قسمت اخر فیلم که هم چیزی نگم بهتره وخب نحوه نوشتن داستان تو کمیکهای مارول ارتباط مستقیمی داره چون تمام موارد شکل گیری شخصیت پردازی اونقدر تو هم چفتن که تغییرات باید خیلی دقیق صورت بگیره وگرنه همه چی را از هم می پاشونه

ولی جوکر را نگاه کن تو دارک نایت
اصلا به ریشه جوکر اشاره نمیکنه و کاراکتر تو بازی خارق العاده هیت لجر شکل میگیره جنبه طنز جوکر خیلی سینمایی هستش ولی نولان تونسته جاهیی که احمقانه به نظر بیان مثل شکل گیری جوکر زندگیش اینا را حذف کنه مگر اصلا میشه تو امریکا یکی باشه هیچ کس ندونه کیه مثلا جوکر مدرسه نرفته گواهینامه نگرفته تو بیمارستان به دنیا نیومده اولین خلافشا کرده پلیس نگرفته بهشا

بازم میگم جوکر یه ابر خبیث فوقالعادست شکی توش نیست الان محبوب ترینه اونم اره ولی خب جای گیرم زیاد داره و به شخصه معتقدم به خاطر بی منطقی و دلیل نخواستن نمیشه همه چیزش را ماسمالی کرد
ارجاع میدم به انیمیشن امپراتور کوسکو که وقتی جادوگره از مرگ برگشته بود گفت هیچ دلیل منطقی وجود نداره و راحت خودشون را راحت کردن
نقل قول کردن
alireza shahravi
-10 #54 alireza shahravi 1393-12-27 13:27
باشه سطح فکری و معلومات من پایین ولی به نظر من سایت شما یه طرفداری کورکورانه رو پیش گرفته که مارول از دی سی بهتره اسپایدی از بتمن نورمن از جوکر و....
به نظرم برخی از حرفها خبرها و مقاله های سایت شما برای کوبوندن کارکترهای دیگس جای این که اطلاعات بدید به قول خودتون به منی که از سطح فکری و معلومات پایین رنج میبرم :zzz
از دوستان هم میخوام که دیگه این بحث رو کش ندن چون کسی به هدفش نمیرسه به جز حرف همیشگی سایت که:
مارول از دی سی بهتره هه :zzz
نقل قول کردن
mtm
+8 #55 mtm 1393-12-27 13:35
به نقل از Mr.j:
باشه سطح فکری و معلومات من پایین ولی به نظر من سایت شما یه طرفداری کورکورانه رو پیش گرفته که مارول از دی سی بهتره اسپایدی از بتمن نورمن از جوکر و....
به نظرم برخی از حرفها خبرها و مقاله های سایت شما برای کوبوندن کارکترهای دیگس جای این که اطلاعات بدید به قول خودتون به منی که از سطح فکری و معلومات پایین رنج میبرم :zzz
از دوستان هم میخوام که دیگه این بحث رو کش ندن چون کسی به هدفش نمیرسه به جز حرف همیشگی سایت که:
مارول از دی سی بهتره هه :zzz


واقعا متاسفم كه اينطور فكر ميكني. ولي بلاخره هر كسي نظري داره. هر جور دوست داري فكر كن ;-)
نقل قول کردن
Bad joke
+5 #56 Bad joke 1393-12-27 13:36
نه به خدا اصلا این شکلی نیست
خب سایت ما اسمشا زده سردرش سایت طرفداران اسپایدرمن خب معلومه ما اسپایدرمنا دوست داریم ولی خب تو کدوم رتبمونه فرق میکنه برای استاد و مختار خان اوله بری من سوم چهارم برای میرابیلیس قطعا اول نیست

بعدش اصلا اسم منا میبینی یاد چی میفتی منم عشق دارک نایتم ولی همه چی کامل نیست یعنی ما نمیگیم اسپایدرمن دشمن درپیتم داره مقاله دشمنان اسپایدرمن استاد را بخون
بعدشم ما بیشتر جواب اهانتهای بقیه را در جاهای مختلف را میدیم یعنی مجبوریم وگرنه خود شما اسمت بتمنیه طرفدار بتمنی ولی عضو سایتی حرفاتا مثل مرد میزنی ما هم از طرف خودمون دفاع میکنیم نه حرفاتا کم زیاد میکنیم نه منتظر تایید میمونی مینویسی تو سایته (البته اگر توهین به کاربرای سایت باشه حذف میشه)

اتفاقا ما خیلی به دموکراسی معتقدیم نبودی ببینی چه بحثایی متضاد هم بین مدیرای سایت در میگیره کلی هم با هم رفیقیم تو سایت بمونی میگیری دنیا دست کیه
نقل قول کردن
Ali Khodabandeh
+2 #57 Ali Khodabandeh 1393-12-27 13:42
بالاخره هرکس یه نظری داره نمیشه گفت کی از کی بهتره چون بستگی به نظر هم دیگه داره هر بدمنی طرفدارای خودشو داره فقط بستگی داره طرفدار کدوم شخصیت باشی
نقل قول کردن
alireza shahravi
+4 #58 alireza shahravi 1393-12-27 13:46
من قصدم توهین به هیچ کسی در این سایت نبوده نیست و نخواهد بود من از اولم گفتم طرفدار هیچ کدوم نیستم اما جوکر رو دوست دارم حتی بیشتر از بتمن و اسپایدی
من خودم از طرفدارهای اسپایدرمنم اگه این طور نبود عضو نمیشدم
بازم عذر میخوام اگه به کسی بی احترامی شد قصدم فقط این بود که حرفم رو بزنم
بازم از mokhtar و bad joke و mtm عذر میخوام
نقل قول کردن
mtm
+4 #59 mtm 1393-12-27 14:01
هيچ مشكلي نيست
ولي حسن اقاي رياحي حرف درستي زد
در هر حال اينجا سايت مرد عنكبوتي هستش پس طبيعتا هر كي عضو ميشه و نظر ميده حتما علاقه اي به مرد عنكبوتي و مارول داره

ولي كلا من هميشه گفتم و ميگم كه هر كي به كميك علاقه داره ممكنه يه شخصيت نامبر وان داشته باشه ولي مطمئنا بقيه رو هم دوست داره چون دنياي كميك در هم تنيده است

ضمن اينكه من باور دارم حرف مخالف رو هم بايد شنيد و ازش استقبال كرد چون اگه حرف و نظر مخالف نباشه بحثي پيش نمياد و اگه بحث نباشه ادم چيزي ياد نميگيره

منتهي بحث سازنده و با رعايت ادب و احترام و آرامش (دقيقا همون بحث هايي كه مختار انجام ميده :lol: )

;-)
نقل قول کردن
mtm
+2 #60 mtm 1393-12-27 14:38
به نقل از A god name sparkles:
كسي قسمت ١٥ سريال فلش رو ديد؟!؟!؟!؟!؟
واقعاً با اين قسمت ثابت كرد كه بهترين سريال كميك بوكي تاريخه :eek:


من احتمالا امشب ميبينمش
تهيه كننده اش كه گفته ما بيشترين انرژي خودمون رو گزاشتيم روي اين قسمت
نقل قول کردن
alireza shahravi
+3 #61 alireza shahravi 1393-12-27 14:47
بازم خیلی ممنمون و بازهم عذر میخوام ;-)
نقل قول کردن
A god name sparkles
+3 #62 A god name sparkles 1393-12-27 14:54
آقاي ترابي ، اين قسمت رو به هيچ وجه از دست ندين…
عاشق اين قسمت شدم ، (دو بار ديدمش :lol: )
نقل قول کردن
mtm
+5 #63 mtm 1393-12-27 14:59
به نقل از the punisher:
آقای ترابی یه زحمت
اگه امکانش هست اسم کاربری منو به the punisher تغییر بدید خیلی ممنون

done
;-)

ولي خدا بهمون رحم كنه. فقط يه پانيشر تو سايت كم داشتيم! :-*
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید