مارول از روی «مون نایت» فیلم یا سریال میسازد؟

عکس moon knight

سایت Heroic Hollywood گزارش میدهد که شاید یکی از فیلم هایی که چندی پیش اعلام شد مارول میخواهد در سال 2020 منتشر کند، از روی شخصیت «مون نایت» (Moon Knight) باشد.

البته این سایت همچنین گزارش میدهد که احتمالش بیشتر است که مارول بخواهد از روی مون نایت سریال بسازد چون این شخصیت بسیار دارک است و بتمن مارول به حساب می آید . بنابراین بسیار مناسب خواهد بود که مارول آن را وارد سریال های خود در شبکه نتفلیکس کند چون نتفلیکس با ساختن دردویل نشان داده که بسیار در ساخت سریال براساس شخصیت های دارک تخصص دارد.

به نظر میرسد مون نایت به زودی در سینما یا تلویزیون خواهد بود. البته کاربران سایت spidey.ir میدانند که چندی پیش در این مقاله مون نایت را به عنوان یکی از شخصیت هایی که بسیار برای نتفلیکس مناسب هستند، معرفی کردیم . نظر شما چیست؟

مطالب مرتبط:

5 كاراكتر مارول كه برای سريال هاي شبكه نتفلیكس مناسب هستند

خبر داغ: مارول سال 2020 سه فیلم جدید خواهد داشت!

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

+1 #1 Agent Marvel 1394-07-23 10:49
هرویک هالیوود ؟!

شایعه هاشو اصلا جدی نمیگیرم.ولی به نظرم ساخت فیلم سینمایی از رو مون نایت مناسب تره.
+1 #2 spider emad 1394-07-23 11:02
بنظر من اگه ازش سریال ساخته بشه بهتره چون شخصیت درجه یک مارول نیست(یعنی زیاد مثله اسپایدی یا کپ طرفدار نداره)باز حالا ماروله دیگه قابل پیش بینی نیست! :-*
+2 #3 mtm 1394-07-23 11:09
مارول که با ساختن دردویل به بقیه نشون داد "دارک" یعنی چی!
حالا خدا میدونه با مون نایت چیکار میخواد بکنه
یعنی اونقدر دارک میشه که ادم جشماش درد میگیره !!!
+1 #4 امیرحسین مارول 1394-07-23 11:34
دکتر استرنج هم که قراره دارک باشه
فکر کنم همین دو سه تا فیلم و سریال دارک بتونن با کل فیلم های دارک حریف رقابت کنند
+1 #5 Victor 1394-07-23 11:45
گفته میشه این فیلم دارک ترین فیلم مارول خواهد بود که ساخته شده
+1 #6 mtm 1394-07-23 12:35
من بارها گفتم بازم میگم
دارک بودن دلیل بر برتر بودن نیست
اگر اینطور بود avengers اینقدر موفق نمیشد و فروش نمیکرد
مسئله اینه که سازندگان باید به ذات کمیک وفادار باشن
یعنی اگه کمیک هاش دارکه، پس فیلمش هم باید دارک باشه
اگه light و fun هستش، پس فیلمش هم باید همونطور باشه
این دقیقا همون چیزیه که مارول داره انجام میده
دردویل کمیک های دارک داره، پس سریالش هم دارک بود
یا دکتر استرنج یا همین مون نایت
تازه اینجوری کلی هم تنوع ایجاد میکنه
الان مارول برای هر سلیقه ای یک فیلم یا سریال مناسب داره
ولی دی سی چون میخواد خودش رو متمایز کنه، داره همه چیزش رو بیخودی دارک میکنه
مثلا گرین ارور همیشه یه کارکتر fun بود ولی سریالش رو مثل بتمن کرد تا دارک بشه
یا مثلا man of steel. سوپرمن همیشه دارای لحظات fun بوده ولی man of steel اصلا لحظات fun نداشت
یا مثلا اکوامن همیشه fun بود (تا جایی که من یادمه) ولی قیافه بازیگرش (جیسون ماموا) رو که میبینم تنم میلرزه!

به خاطر همینه که مثلا فرانک میلر تو مصاحبه ای گفت که مارول از دی سی بهتر بلده چطور کمیک هاش رو اقتباس کنه

این خیلی بده... دی سی داره خودش و فیلم هاش رو تک بعدی میکنه
البته چاره ای هم نداره
چون تنها راهی که براش هست تا بتونه در مقابل قدرت بلامنازعی مثل مارول مطرح بشه اینه که خودش رو تا حدی متفاوت نشون بده
#7 امیرحسین مارول 1394-07-23 13:08
به نظرم شخصیت پردازی آکوامن یکم شبیه شخصیت پردازی جک اسپارو تو دزدان دریایی کاراییب باشه یعنی هر از گاهی یه شوخی هم بکنه آخه بعید میدونم که کاملا فان باشه
+1 #8 mtm 1394-07-23 13:12
به نقل از امیرحسین مارول:
به نظرم شخصیت پردازی آکوامن یکم شبیه شخصیت پردازی جک اسپارو تو دزدان دریایی کاراییب باشه یعنی هر از گاهی یه شوخی هم بکنه آخه بعید میدونم که کاملا فان باشه


شما احتمالا تصوری که از اکوامن داری از کمیک های اخیرش بدست آوردی . پس زیاد با تاریخچه اش اشنا نیستی
البته حق هم داری. چون دی سی تقریبا هر 3 یا 4 سال یه ریبوت اساسی تو کمیک هاش میکنه و شخصیت هاش رو عوض میکنه :-*
+1 #9 DAREDEVIL 1394-07-23 13:15
مون نایت از اون شخصیت هایی است که ازش خوشم میاد ولی اطلاعاته زیادی ازش ندارم.
راستش من بیشتر با سریالش موافقم اگر مارول با کمک نتفلیکس یک سریال ازش بسازه چی میشه. نتفلیکس با ساختن دردویل نشون داد که دارک یعنی چی خدا کنه که از مون نایت هم هرچه زودتر یک سریال بسازه.
#10 Victor 1394-07-23 13:31
به نقل از امیرحسین مارول:
به نظرم شخصیت پردازی آکوامن یکم شبیه شخصیت پردازی جک اسپارو تو دزدان دریایی کاراییب باشه یعنی هر از گاهی یه شوخی هم بکنه آخه بعید میدونم که کاملا فان باشه

جک اسپارو؟
نقش جک اسپارو رو فکر میکنی هر بازیگری میتونه بازی کنه؟
فکر میکنی چرا جک اسپارو اینقدر محبوب شد؟ اصلا میدونی که جک اسپارو شخصیت اصلی فیلم دزدان دریای نبود؟
جیسون موموا به هرگز به گرد پای جانی دپ نمیرسه اونوقت بخواد شخصیتی از اکوامن مثل جک اسپارو دربیاره؟
موموا همش اخماش تو هم عین بچه ای که عروسکشو گرفتی
-1 #11 Doc Strange 1394-07-23 13:33
مون کنایت! :eek:
به نظرم همون سریالشو بسازن بهتره تا فیلم ... نتفلیکس داره سریالای دارک میسازه پس همین به دردش میخوره!
به نقل از spider emad:
بنظر من اگه ازش سریال ساخته بشه بهتره چون شخصیت درجه یک مارول نیست(یعنی زیاد مثله اسپایدی یا کپ طرفدار نداره)باز حالا ماروله دیگه قابل پیش بینی نیست! :-*

محافظین کهکشانم قبل فیلمش زیاد طرفدار نداشت اما الان همه طرفدارشن ! :-)
خوبی مارول اینه ....
جرئت ساخت هر فیلمو سریالیو داره ... برای همین غیر قابل پیشبینیه.
مطمئنم اگه فیلم یا سریالی از مون کنایت بیاد،اونم به سرعت طرفدار پیدا میکنه! ;-)
+1 #12 mtm 1394-07-23 13:43
به نقل از Doc Strange:
مون کنایت! :eek:


دکتر ابرومون رو بردی!
این کلمه knight در زبان انگلیسی "نایت" تلفظ میشه، نه کنایت! :-*
کلا اگه حرف K اول کلمه ای بیاد و بعدش هم N بیاد، تلفظ نمیشه. مثل Know
#13 PashaxSpidey 1394-07-23 13:51
به نقل از mtm:
مارول که با ساختن دردویل به بقیه نشون داد "دارک" یعنی چی!
حالا خدا میدونه با مون نایت چیکار میخواد بکنه
یعنی اونقدر دارک میشه که ادم جشماش درد میگیره !!!

به نظرتون از بتمن دارک تره؟ به نظرتون کدم شخصیت پردازی بهتری داره؟
+1 #14 mtm 1394-07-23 14:05
به نقل از PashaxSpidey:
به نقل از mtm:
مارول که با ساختن دردویل به بقیه نشون داد "دارک" یعنی چی!
حالا خدا میدونه با مون نایت چیکار میخواد بکنه
یعنی اونقدر دارک میشه که ادم جشماش درد میگیره !!!

به نظرتون از بتمن دارک تره؟ به نظرتون کدم شخصیت پردازی بهتری داره؟


چه ربطی به بتمن داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟
:o

ولی سریال دردویل به نظرم از کل فیلمای بتمن دارک تر بود
#15 Agent spidey 1394-07-23 14:10
آقای ترابی من به خاطر قضیه لینک دانلود معذرت میخوام مشکلم هنوز حل نشده ولی فهمیدم دستگاه ام مشکل داره :oops: ببخشید بابت ناراحتی که براتون ایجاد کردم ببخشید بابت اسپم اگه خواستید عدم انتشار بزنید
#16 Si@Vash 1394-07-23 14:24
عاشق نت فلیکسم!واقعا خوشم میاد ازش،یه فضای خاصی داره انگار میخواد آینده رو نشون بده،همون حسی رو نسبت بهش دارم که به گوگل داشتم!

خیلی مون نایت رو نمیشناسم ولی میگن قراره یه کمیک جدید ازش منتشر بشه(همون جدید و متفاوت مارول)
#17 kaito 1394-07-23 14:29
به نقل از Agent Marvel:
هرویک هالیوود ؟!

شایعه هاشو اصلا جدی نمیگیرم.ولی به نظرم ساخت فیلم سینمایی از رو مون نایت مناسب تره.

موافقم
با اینکه سریال از یه شخصیت دارک درجه 2 یا 3 بهتره، ولی چون مارول فیلم دارکی مثل دردویل تو mcu نداره ( منظورم بدون قدرت ابرقهرمانی فوق العاده وگرنه دکتر استرنج هم دارکه ولی جادو جمل زیادی داره ) مون کنایت ( به قول doc strange :-* ) میت.نه یه گزینه عالی برای فیلم باشه
#18 PashaxSpidey 1394-07-23 14:31
به نقل از mtm:
به نقل از PashaxSpidey:
به نقل از mtm:
مارول که با ساختن دردویل به بقیه نشون داد "دارک" یعنی چی!
حالا خدا میدونه با مون نایت چیکار میخواد بکنه
یعنی اونقدر دارک میشه که ادم جشماش درد میگیره !!!

به نظرتون از بتمن دارک تره؟ به نظرتون کدم شخصیت پردازی بهتری داره؟

به خاسر این پرسیدم جون

چه ربطی به بتمن داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟
:o

ولی سریال دردویل به نظرم از کل فیلمای بتمن دارک تر بود

به خاطر این پرسیدم چون تو مقاله گفته که یک جورایی بتمن مارول به حساب میاد
#19 kaito 1394-07-23 14:37
به نقل از PashaxSpidey:
به نقل از mtm:
به نقل از PashaxSpidey:
به نقل از mtm:
مارول که با ساختن دردویل به بقیه نشون داد "دارک" یعنی چی!
حالا خدا میدونه با مون نایت چیکار میخواد بکنه
یعنی اونقدر دارک میشه که ادم جشماش درد میگیره !!!

به نظرتون از بتمن دارک تره؟ به نظرتون کدم شخصیت پردازی بهتری داره؟

به خاسر این پرسیدم جون

چه ربطی به بتمن داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟
:o

ولی سریال دردویل به نظرم از کل فیلمای بتمن دارک تر بود

به خاطر این پرسیدم چون تو مقاله گفته که یک جورایی بتمن مارول به حساب میاد

اره :lol:
ولی مقایسه این دو شخصیت که هنوز تو یونیورس سینمایی شرکتشون نیومدن واقعا غلطه
و اینکه صددرصد مال بتمن بهتره چرا؟؟
چون جا افتاده تره و معروفتره پس بهتر بود که معروف شده
#20 Doc Strange 1394-07-23 14:38
به نقل از mtm:
به نقل از Doc Strange:
مون کنایت! :eek:


دکتر ابرومون رو بردی!
این کلمه knight در زبان انگلیسی "نایت" تلفظ میشه، نه کنایت! :-*
کلا اگه حرف K اول کلمه ای بیاد و بعدش هم N بیاد، تلفظ نمیشه. مثل Know

اوه اوه!ببخشید :oops:
اخه کلا من یه اصطلاحاتی رو قبلا بد گفتم و متاسفانه جا افتاده روم ... :sad:
#21 Doc Strange 1394-07-23 14:39
#18
ما گفتیم فقط بتمن دنیای ماروله، کی گفتیم بهتر یا دارک تر از بتمنه؟! :-* :-|
#22 Doc Strange 1394-07-23 14:40
#21 بابا بذار مصاحبه بیاد بعد اینارو رو کن :sad:
راستی کی میاد؟ خیلی وقت شد.
#23 kaito 1394-07-23 14:44
به نقل از Doc Strange:
#21 بابا بذار مصاحبه بیاد بعد اینارو رو کن :sad:
راستی کی میاد؟ خیلی وقت شد.

زمانش محفوظه... نمیدونم آقای ترابی اجازه میده یا نه...
همینقدر که بگم: به زودی :-*
#24 a.v.s 1394-07-23 15:03

اگه شایعه درست باشه
خیلی فکر نکنم فیلم یا سریال خوبی بشه
ولی امیدوارم فیلم یا سریال خوبی باشه :-*
#25 DAREDEVIL 1394-07-23 15:11
به نقل از a.v.s:

اگه شایعه درست باشه
خیلی فکر نکنم فیلم یا سریال خوبی بشه
ولی امیدوارم فیلم یا سریال خوبی باشه :-*

میشه بگی چرا فیلم یا سریال خوبی نمیشه؟!?
#26 امیرحسین مارول 1394-07-23 15:21
به نقل از Wolverine:
به نقل از امیرحسین مارول:
به نظرم شخصیت پردازی آکوامن یکم شبیه شخصیت پردازی جک اسپارو تو دزدان دریایی کاراییب باشه یعنی هر از گاهی یه شوخی هم بکنه آخه بعید میدونم که کاملا فان باشه

جک اسپارو؟
نقش جک اسپارو رو فکر میکنی هر بازیگری میتونه بازی کنه؟
فکر میکنی چرا جک اسپارو اینقدر محبوب شد؟ اصلا میدونی که جک اسپارو شخصیت اصلی فیلم دزدان دریای نبود؟
جیسون موموا به هرگز به گرد پای جانی دپ نمیرسه اونوقت بخواد شخصیتی از اکوامن مثل جک اسپارو دربیاره؟
موموا همش اخماش تو هم عین بچه ای که عروسکشو گرفتی

خودمم قبول دارم ولی نگفتم که مثل خودش میشه گفتم ایده میگرند از شخصیتش وگرنه بازیگری که من قبل از اینکه بدونم آکوامنه نمیشناختمش چجور میخواد با جانی دپ کبیر رقابت کنه؟
#27 kaito 1394-07-23 16:03
به نقل از Deadpool-x:
فقط در یک جمله خدا کنه بسازه

به به... چه جمله زیبایی!!!
بی نهایت فیض بردیم...
اینی که گفتی ما جمله منادایی هم حسابش نمی کنیم
#28 j.jonah jameson 1394-07-23 16:19
دوستان کسی هست که یکم اطلاعات راجب به این شخصیت بده؟ :oops: :-? :oops:

من از نظرات فقط دارک بودن رو فهمیدم !
من ترجیح میدم ازش یک سریال ساخته بشه تا یک اسپین اف خوب از اون و دردویل و یا حتی جسیکا جوز داشته باشیم و ایطوری شاید بهتر بشه شناختش.
#29 Dark spidey 1394-07-23 16:44
بنظرم مون نایت لیاقت سریال شدنو داره نتفلیکسم که نشون داده تو ساخت فیلم دارک عالیه ولی h.h اصلا اعتمادی نیست درست بگه
#30 امیرحسین مارول 1394-07-24 05:39
مون نایت تو یکی از بازی های اسپایدرمن هم بود فکر کنم یاfriend or foeیاweb of shadowsدقیق یادم نمیاد همونی که همه سیمبیوت داشتند شیلد هم بود

برای نظر دادن باید عضو سایت شوید