كشته شدن یك شخصیت مهم مارول در كمیك Civil War II

كشته شدن یك شخصیت مهم مارول در كمیك Civil War II

همانطور كه اینجا اعلام كردیم مارول قصد دارد به زودی ادامه ای بر كمیك معروف و جنجالی خودش یعنی "جنگ داخلی" را منتشر كند. "جنگ داخلی 2" را قرار است استاد «برایان مایكل بندیس» نوشته و «دیوید ماركز» طراحی كند.

حالا خبر میرسه كه چندی پیش بندیس جلسه ای با مسئولین و نویسندگان ارشد مارول برگزار كرده و بهشون گفته كه یكی از شخصیت های مهم مارول را در جنگ داخلی 2 بكشه! گفته میشه این شخصیت در همان شماره اول داستان كشته میشه و به همین خاطره كه جنگ داخلی دوم شروع میشه.

ضمنا مارول این تصویر را از جنگ داخلی 2 منتشر كرده كه نشان میدهد ایندفعه قراره جنگی را بین ایرون من و كاپیتان مارول شاهد باشیم:

كميك civil war 2

 

این هم از خلاصه داستانی كه مارول از جنگ داخلی 2 منتشر كرده:

"یك شخصیت مرموز جدید مارول مورد توجه دنیا قرار میگیرد. این شخصیت مرموز قدرتش این است كه با دقت بالا نتیجه رویدادهای آینده را پیش بینی ميكند. قدرت های مخوف این شخصیت در پیشگویی دقیق آینده، موجب دو دستگی در بین قهرمانان مارول میشود چون آنها بر سر اینكه چطور از این نیرو استفاده كنند، با هم اختلاف نظر پیدا میكنند. به عبارت دیگر، كاپیتان مارول بر این عقیده است كه باید از این پیشگویی ها استفاده كرد تا جلوی جنایت را قبل از وقوع آن گرفت ولی ایرون من با او مخالف است و میگوید تا جنایتی رخ نداده نمیتوان مجرم را دستگير و مجازات كرد".

نظر شما چیست؟ به نظرتان كدوم شخصیت مهم مارول قراره در این كمیك هیجان انگیز كشته بشه؟

 

مطالب مرتبط:

پیش نمایش کمیک جنگ داخلی شماره 2

مارول جنگ داخلی II را معرفی کرد!

بزرگان تاریخ كمیك استریپ های اسپایدرمن: برایان مایكل بندیس

برایان مایكل بندیس: باید از كمیك جنگ داخلی 2 بترسید!

کمیک فارسی: شماره آخر جنگ داخلی (Civil War) + لینک دانلود مستقیم

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

#1 mtm 1394-10-26 17:55
داستانش كه خيلي جالبه. منو ياد داستان فيلم معركه "گزارش اقليت" (استيون اسپيلبرگ) انداخت
ولي به نظرم به شخصيت توني بيشتر ميخوره تا بگه ما بايد از قدرت هاي يان پيشگو استفاده كنيم تا جرم را قبل از وقوع ازش جلوگيري كنيم

تو عكس هم نشون ميده ميده مرد عنكبوتي طرف كاپيتان ماروله ولي برام عجيبه چون شخصيتپ يتر هم جوريه كه نبايد از دستگير كردن مجرم قبل از انجام جنايت استقبال كنه
در هر حال بايد منتظر ماند و ديد
#2 Doc Strange 1394-10-26 17:58
چه جالب سم ویلسون تو تیم آیرون منه!!! :o
یه حسی میگه دکتر استرنجم ایندفعه هست تو جنگ
حالا باید ببینیم این طرف کیه!
تو عکس اونی که نورانیه هست همون مرموزست
به یه نوجوون بیشتر میخوره
+1 #3 amir a. ghaderi 1394-10-26 18:00
#1:
اقاي ترابي نيمدونم با اين كارم دارم يه چيز خيلي عظيم را اسپويل ميكنم يا نه ولي در فروم هاي سايت هاي خارجي ديدم كه ميگويند اون كسي كه قراره كشته بشه جاني استورمه :cry:
مرد عنكبوتي هم به اين خاطر ميرود به گروه كاپيتان مارول چون ميگه اگه از قدرت هاي اين فرد مرموز استفاده ميكرديم الان بهترين دوستم جاني زنده بود
دليلش اينه كه رفته تو اون گروه
#4 CAPTAIN ROGERS 1394-10-26 18:08
به نقل از amir a. ghaderi:
#1:
اقاي ترابي نيمدونم با اين كارم دارم يه چيز خيلي عظيم را اسپويل ميكنم يا نه ولي در فروم هاي سايت هاي خارجي ديدم كه ميگويند اون كسي كه قراره كشته بشه جاني استورمه :cry:
مرد عنكبوتي هم به اين خاطر ميرود به گروه كاپيتان مارول چون ميگه اگه از قدرت هاي اين فرد مرموز استفاده ميكرديم الان بهترين دوستم جاني زنده بود
دليلش اينه كه رفته تو اون گروه

امکان نداره :cry: مگه قرار نبود جانی بره تو گروه نا انسان ها
ولی خودمونیما مرد اهنی با هر چی کاپتانه اختلاف داره :o
#5 dick grayson 1394-10-26 18:08
#3
بنظرم درست میگنا.
چون همون شخصیتی که در پشت صفحه هستش یجورایی انگار آتشینه و انگار داره یه روح آتشین با هوا میره.
#6 North-wolf 1394-10-26 18:10
نقل قول:
تا جنایتی رخ نداده نمیتوان مجرم را دستگیر و مجازات کرد
نقل قول:
هربار که یه نفر سعی میکنه قبل از شروع جنگ، جنگ رو برنده بشه، آدمای زیادی میمیرن
تونی شبیه به کپ نشده؟ !!!

در هر حال به نظر من داستان خوبیه چون عشقم جزو شخصیتهای اصلیه، اسپایدیمونم که طرفشه

مدل موهاشم که دیگه روانیم کرد :roll:

ولی اون خانم سبزه(!) اون ور اسپایدی شی هالکه؟
چطور شده روبروی تونیه ؟
uupload.ir/.../...
اینا که خیلی خوب بودن باهم

ولی با وجود کپ مارول و استار لرد نشون میده شخصیت های کهکشانی(!) هم هستن
#7 CAPTAIN ROGERS 1394-10-26 18:11
به نقل از dick grayson:
#3
بنظرم درست میگنا.
چون همون شخصیتی که در پشت صفحه هستش یجورایی انگار آتشینه و انگار داره یه روح آتشین با هوا میره.

احتمال داره ولی این به معنی کشته شدن یکی از جذاب ترین و دوست داشتنی ترین شخصیت های ماروله فکر نکنم مارول این کارو بکنه شایدم بعدا زنده کرد
#8 mtm 1394-10-26 18:11
به نقل از amir a. ghaderi:
#1:
اقاي ترابي نيمدونم با اين كارم دارم يه چيز خيلي عظيم را اسپويل ميكنم يا نه ولي در فروم هاي سايت هاي خارجي ديدم كه ميگويند اون كسي كه قراره كشته بشه جاني استورمه :cry:
مرد عنكبوتي هم به اين خاطر ميرود به گروه كاپيتان مارول چون ميگه اگه از قدرت هاي اين فرد مرموز استفاده ميكرديم الان بهترين دوستم جاني زنده بود
دليلش اينه كه رفته تو اون گروه



فقط دعا كن چيزي كه گفتي حقيقت نداشته باشه و گرنه ميدم به جرم ارتكاب به بزرگترين اسپويل سال 2016 دستگيرت كنند.

:-*
#9 mtm 1394-10-26 18:13
به نقل از CAPTAIN ROGERS:
به نقل از dick grayson:
#3
بنظرم درست میگنا.
چون همون شخصیتی که در پشت صفحه هستش یجورایی انگار آتشینه و انگار داره یه روح آتشین با هوا میره.

احتمال داره ولی این به معنی کشته شدن یکی از جذاب ترین و دوست داشتنی ترین شخصیت های ماروله فکر نکنم مارول این کارو بکنه شایدم بعدا زنده کرد


مارول اعلام كرده قراره اين شخصيت خيلي high-profile باشه (يعين يه شخصتي مهم و شناخته شده) بنابراين احتمال هر چيزي ميره
#10 amir a. ghaderi 1394-10-26 18:13
به نقل از mtm:
به نقل از amir a. ghaderi:
#1:
اقاي ترابي نيمدونم با اين كارم دارم يه چيز خيلي عظيم را اسپويل ميكنم يا نه ولي در فروم هاي سايت هاي خارجي ديدم كه ميگويند اون كسي كه قراره كشته بشه جاني استورمه :cry:
مرد عنكبوتي هم به اين خاطر ميرود به گروه كاپيتان مارول چون ميگه اگه از قدرت هاي اين فرد مرموز استفاده ميكرديم الان بهترين دوستم جاني زنده بود
دليلش اينه كه رفته تو اون گروه



فقط دعا كن چيزي كه گفتي حقيقت نداشته باشه و گرنه ميدم به جرم ارتكاب به بزرگترين اسپويل سال 2016 دستگيرت كنند.

:-*


:oops:
#11 amir a. ghaderi 1394-10-26 18:14
به نقل از mtm:
به نقل از CAPTAIN ROGERS:
به نقل از dick grayson:
#3
بنظرم درست میگنا.
چون همون شخصیتی که در پشت صفحه هستش یجورایی انگار آتشینه و انگار داره یه روح آتشین با هوا میره.

احتمال داره ولی این به معنی کشته شدن یکی از جذاب ترین و دوست داشتنی ترین شخصیت های ماروله فکر نکنم مارول این کارو بکنه شایدم بعدا زنده کرد


مارول اعلام كرده قراره اين شخصيت خيلي high-profile باشه (يعين يه شخصتي مهم و شناخته شده) بنابراين احتمال هر چيزي ميره



درست ميگيد استاد. بنديس اينجا اعلام كرده بود كه بايد از كميك بترسيد:

spidey.ir/.../...
#12 CAPTAIN ROGERS 1394-10-26 18:16
به نقل از amir a. ghaderi:
به نقل از mtm:
به نقل از CAPTAIN ROGERS:
به نقل از dick grayson:
#3
بنظرم درست میگنا.
چون همون شخصیتی که در پشت صفحه هستش یجورایی انگار آتشینه و انگار داره یه روح آتشین با هوا میره.

احتمال داره ولی این به معنی کشته شدن یکی از جذاب ترین و دوست داشتنی ترین شخصیت های ماروله فکر نکنم مارول این کارو بکنه شایدم بعدا زنده کرد


مارول اعلام كرده قراره اين شخصيت خيلي high-profile باشه (يعين يه شخصتي مهم و شناخته شده) بنابراين احتمال هر چيزي ميره



درست ميگيد استاد. بنديس اينجا اعلام كرده بود كه بايد از كميك بترسيد:

spidey.ir/.../...

بد بخت شدیم رفت ( العان باید اون حرکت جواد رو تو در حاشیه در آورد که دستشو میکشه رو سورتش)
#13 parsa spider 1394-10-26 19:12
وایی یعنی کی؟
فقط جانی نباشه که قاطی میکنم

آقای ترابی احتمال خودتون چیه؟
میگم اسپایدی یه دفعه مثل جنگ داخلی قبلی قاطی نگنه تغییر جبهه بده؟ تازه تو مقاله باید از این کمیک بترسید تو عکسش تونی با سم ویلسون داشت میجنگید
#14 parker 1394-10-26 19:16
این شما و این کلون خودم
s6.picofile.com/.../xsd.JPG
این همه کلون داشتم رو نمی دونستم!!!
#15 agh 1394-10-26 19:29
من همیشه داستانهای جنگ داخلی دوست داشتم و همین داستان سبب شد که از تونی بدم بیاد اما حالا در اینجا به نظرم حق با تونیه اما میشه همون مجرم اینده تربیت کرد تا اینجوری جلوگیری بشه نه اینکه از اول بره زندان
#16 Agent wolverine 1394-10-26 19:36
یه سوال نیمور نباشه؟چون یادم گفته بودن قراره بمیره؟
#17 Agent spidey 1394-10-26 19:42
به نقل از parker:
این شما و این کلون خودم
s6.picofile.com/.../xsd.JPG
این همه کلون داشتم رو نمی دونستم!!!

کار مایلز وارنه من و اجنت مارول رو شیلد فرستاده برای دستگیری ایشون :lol:
.
.
.ایده داستان جالبه فقط تونی بیشتر از این ایده باید استقبال کنه نه که باهاش مخالف باشه پیتر هم نمیدونم چرا با این ایده موافقه
#18 Agent wolverine 1394-10-26 19:48
اقا بزارسین داشتان بیاد بعد نظر بدین شاید دلیل منطقی داشته باشن شاید هم اونا فقط میخوان بفهمن کی قراره جنایتی بکنه تا جلوش رو بگیرن
#19 DAREDEVIL 1394-10-26 20:03
به نظرم که کمیک خوبی میشه ولی به نظرم باید جای کاپیتان مارول و آیرون من عوض بشه اسپایدرمن هم نباید طرف کاپیتان مارول باشه چون از پیتر بعیده که حرف کاپیتان مارول را قبول کنه.
#20 EH3AN 1394-10-26 20:19
تریلر نیمه دوم فصل 4 سریال زیبای Arrow
s7.picofile.com/.../...
#21 EH3AN 1394-10-26 20:20
ببخشید یه سوال
چرا در سری جدید مردعنکبوتی مری جین نیست ؟
و چطور آواتار بزارم ؟
ممنون از سایتتون
#22 kaito 1394-10-26 20:21
به نقل از EH3AN:

چرا در سری جدید مردعنکبوتی مری جین نیست ؟
ممنون از سایتتون

چن ساله تو غاری؟ :-|
#23 kaito 1394-10-26 20:24
برخلاف همه من نظر مثبتی راجع به گروه مردعنکبوتی دارم.
خوب شما جای مرد عنکبوتی باشین، دوست دارین قاتل اول عموتونو بکشه و براش گریه کنید و بعد برید قاتل رو دستگیر کنید یا نه، میخواین قبل اون این کار رو انجام بدین و قاتل رو بگیرین... شاید هم دوست دارید اول عشقتون به دست گرین گابلین کشته شه و بعد شما دخلش رو بیارید...
در هر صورت من فک میکنم یه کار عالیه و نویسنده میخواد یک همچین موقعیت احساسی رو بوجود بیاره و پیتر رو به پنداشتن به این فکر ها واداره
#24 SPIDER_FLASH 1394-10-26 20:30
به نقل از Devilsnake:
به نقل از SPIDER_FLASH:
به نقل از Devilsnake:

راستی من میخوام بدونم که توی این داستان با حوادث جنگ داخلی قبلی توی یک زمانه یا نه اگر اینطوری باشه که دیگه ته مضخرف میشه داستان

نه نیست اگه به لباس مرد آهنی نگاه بکنی میفهمی که

به نقل از SPIDER_FLASH:
به نقل از Devilsnake:

راستی من میخوام بدونم که توی این داستان با حوادث جنگ داخلی قبلی توی یک زمانه یا نه اگر اینطوری باشه که دیگه ته مضخرف میشه داستان

نه نیست اگه به لباس مرد آهنی نگاه بکنی میفهمی که

منظورم اینه که این دنیا همئن دنیاست یعنی اینا جنگ داخلی قبلی رو به خاطر دارن یا نه

بله یادشون هست چون تو یکی از کمیک های مرد عنکبوتی برتر که موضوعش جنگ گرین گابلین با هاب گابلین بود تو یه قسمت اسپاک که اونجرز در موردش تحقیقاتی انجام داده بودند تا از هویتش با خبر بشن و او همه رو پاک کرده بود و اونجرز دنبال جواب بودن گفت نمی خوام از هویت مخفیم باخبر بشید اگه یادتون بیاد او جنگ احمقانه رو هم برای همین شروع کردین
#25 young spider 1394-10-26 20:45
به نقل از mtm:
داستانش كه خيلي جالبه. منو ياد داستان فيلم معركه "گزارش اقليت" (استيون اسپيلبرگ) انداخت
ولي به نظرم به شخصيت توني بيشتر ميخوره تا بگه ما بايد از قدرت هاي يان پيشگو استفاده كنيم تا جرم را قبل از وقوع ازش جلوگيري كنيم

تو عكس هم نشون ميده ميده مرد عنكبوتي طرف كاپيتان ماروله ولي برام عجيبه چون شخصيتپ يتر هم جوريه كه نبايد از دستگير كردن مجرم قبل از انجام جنايت استقبال كنه
در هر حال بايد منتظر ماند و ديد


اتفاقا من بر عکس فکر می کنم. واقعا این بار کار اسپایدی خیلی مهم و درست هست. به قول کایتو حتما باید عمو بن یا گوئن یا مادر بری آلن یا توماس وین یا اون یارو بمیره ( که معلوم نیست کیه؟؟ ) . چرا نباید جلوی نورمن آزبورن رو گرفت. چرای نباید جلوی خلافکار و قاتل خیابانی عمو بن و توماس وین رو گرفت. ولی خب شاید اگه عمو بن نمیمرد ، اسپایدرمن هم نبود. توماس وین و بتمن هم همیطنور. ولی اگه جلوی تک تک جرم های جهان ، چه جلوی خلاف الکترو و کینگ پین و چه یه خلافکار خرده پا لازمی به اسپایدرمن نیست. حالا اسپایدرمن و کاپیتان مارول اینجا هستند که نزارند یکی سالیان سال فکر کنه دوست دخترش رو کشته. فکر نکنه که عمه می الان کجا هست و اینکه نورمن آزبورن می خواهد چه کار کنه. جهان نیاز به پاکی. البته به قول یه بابایی هیچکس نمی تونه ۱۰۰ درصد نظم رو بیاره. چون خود درست کردن نظم ، یه بی نظمی هست. جهان نیاز داره به بی نظمی. اگه بی نظمی نداشته باشه ، دیگه کمیک خوندن به چه دردی میخوره؟؟ حالا سوال میشه اسپایدرمن با جلوگیری و آینده بینی می خواهد ، چجوری مردم رو تسلیم کنه. با زد و خورد. زندان. کشتن؟؟؟( البته پیتر که از این کار ها نمی کنه ) .

در کل این همه چیز گفتم ، یه طرف ولی من می گم ۷۵ درصد حق کاپیتان مارول و ۲۵ درصد هم حق طرفه تونی هست.

ایندفعه هم ارزشش رو نداره؟؟

نبرد؟؟؟

بی طرفی؟؟

جابجایی در دو تیم؟؟

تجهیزات خفن ؟؟؟

چگونه جنگ پایان می یابد؟؟؟

با مرگ؟؟؟ من می گم با مرگ این پیشگو

همه این ها در دست



استاد برایان مایکل بندیس
#26 young spider 1394-10-26 20:49
به نقل از DAREDEVIL:
به نظرم که کمیک خوبی میشه ولی به نظرم باید جای کاپیتان مارول و آیرون من عوض بشه اسپایدرمن هم نباید طرف کاپیتان مارول باشه چون از پیتر بعیده که حرف کاپیتان مارول را قبول کنه.


مگه کاپیتان مارول زندانی یا جانی یا خلافکار هست؟؟ اتفاقا الان یکی از محبوب ترین و برترین قهرمان زن مارول هست. ببین چقدر خوبه که مارول می خواهد از روش فیلم بسازه. همه بازیگر های زن دارند واسه نقشش گیس و گیس کشی می کنند. بعد مگه کاپیتان مارول فقط این عقیده رو داره. کاپیتان مارول به عنوان یه رهبر داره یه همچین کاری می کنه.
#27 young spider 1394-10-26 20:53
به نقل از Doc Strange:
چه جالب سم ویلسون تو تیم آیرون منه!!! :o
یه حسی میگه دکتر استرنجم ایندفعه هست تو جنگ
حالا باید ببینیم این طرف کیه!
تو عکس اونی که نورانیه هست همون مرموزست
به یه نوجوون بیشتر میخوره


دقیقا. الان رابطه دکتر استرنج با آیرون من خیلی خوب هست. البته من یه احساسی نسبت به این دروه دکتر استرنج دارم. احساس می کنم که یه خورد ضعیف تر شده. یادمه تو سیویل وار قبلی ، یه پانل بود که فکر کنم اون خدمه چینی استفان بود که بهش گفت تو می تونی فقط با چند کلمه این جنگ را پایان بدی ولی استفان انجام نداد. اون موقع خیلی قوی تر از الان بود.
#28 SPIDER_FLASH 1394-10-26 21:05
به نظرم کاپیتان مارول در حد کاپیتان آمریکا نیست که بخواد یه رویداد به این بزرگی رو بتونه یکی از شخصیت های مهمش باشه البته درسته یکی از معروف ترین شخصیت هاست ولی خب دیگه البته قضاوت از حالا نمی کنم،فقط مگه شی هالک عشق تونی نبود،از پیتر هم بعید نبود چون در حد کمی کارول و پیتر عاشق یکدیگر هستند تازه پیتر فکر می کنه اگه نورمنی وجود نداشته یا قاتلی وجود نداشته باشه تا کسی رو بکشه بهتره پس معلومه میره تو گروه کاپیتان.البته تو جنگ مخفی:جنگ داخلی کارول تو گروه تونی بود
#29 Doc Strange 1394-10-26 21:57
ولی عجیبه مگه قبلا اون پوستره منتشر نشده بود که ویلسون علیه تونی بود؟
پس چرا الان رفته تو تیمش؟



راستی یه نکته دیگه که کسی اشاره نکرد استارلرد بود. (نمیدونم شایدم کسی اشاره کرده!)
#30 mtm 1394-10-26 22:06
بسمه تعالی
به اطلاع ملت غیور و شهید پرور سایت spidey.ir میرساند که کاربر گرامی جناب آقای علی مردانی (Ali mardani) هم به علت دادن نظرات تحریک آمیز درباره دی سی و داشتن لحن نامناسب در برخورد با هواداران دی سی ، از سایت اخراج میشود (شرمنده، ببخشید اقای مردانی. نشد که به غلامی قبولت کنیم! :lol: )


به اقای beast boy هم اخطار شدید داده میشود که از این به بعد خودش را بیخود و بیجهت وارد بحث و دعوای دیگران نکند. بدیهی است این آخرین اخطار شماست.
انشاله در اخراج های بعدی در خدمت شما خواهیم بود.
فعلا ...

;-)
#31 amazing VENOM 1394-10-26 22:30
سلام دوستان دقت کنید که پیتر اگه قبل از کشته شدن عمو بن ( ارتکاب جرم ) جلوی دزده رو میگرفت عمو بن زنده بود
#32 Spectacular Deadpool 1394-10-26 22:31
ایده ی خوبی داره در واقع وقتی شما از آینده خبر داشته باشی و بخوای جلوی اتفاقات بد اون رو بگیری میتونه خیلی جالب باشه ولی باید تا زمان اومدن این کمیک صبر کرد و بعدش میشه با قاطعیت بیشتری نظرمون رو بگیم
اسپایدی هم همینطور که کایتو گفت بعد این همه اتفاقاتی که براش افتاد و باعث شد عزیزانش رو از دست بده و دیگه تحمل از دست دادن کسی رو نداره دلیل خوبیه بره سمت کاپیتان مارول
یه چیز جالبی هم هست اینه لباس پیتر این لباس سری جدید کمیک هاش نیست و اون قدیمی تر هستش
#33 The Rock 1394-10-26 22:31
حالا این شخصیت مهم کیه که قراره کشته بشه خدا میدونه ولی آقای ترابی گفتین که عجیبه که پیتر طرفه کاپیتان ماروله ولی اون دوستمون بالاتر گفت که یه جایی خونده کسی که قراره کشته بشه جانی استورمه(خدا کنه اصلا همچین اتفاقی نیفته)فرض کنیم همچین اتفاقی بیفته این جوری ممکنه پیتر دیگه کلا احساسی عمل کنه و بره طرف کاپیتان مارول یکمی جور درمیاد البته بعید میدونم مارول تازه جانی رو زنده کرده حالا بیاد از دوباه بزنه ناکارش کنه؟ من فکر نمیکنم

راستی خیلی خوشحالم دوباره به سایت برگشتم
#34 mtm 1394-10-26 22:39
به نقل از The Rock:


راستی خیلی خوشحالم دوباره به سایت برگشتم

welcome back
واقعا جات خالی بود
#35 The Rock 1394-10-26 22:45
#34قربون شما استاد سعی میکنم از این به بعد بیشتر به سایت بیام
#36 young spider 1394-10-26 22:50
استاد تو این کمیته انضباطی ، پیشرفت و ترقی و تشویق وجود نداره ( لطفا با لحن ظنر بخوانید ) تنها کسی که از در حاشیه زد و نشست و بچه ها رو آروم کرد من بودم. یه تشویقی لطفا به ما هم بدهید. من سعی کردم که قضیه ساسان پیش نیاد ولی نشد که نشد. من احساس می کنم بعضی دی سی فن ها می آیند و کاری می کنند که مارول فن های خوبمون اخراج بشن. اوم مزخرف هم ریشه در آموزش و پرورش قوی کشور دارد که جدیدا به معلم ها می گویند که تشدید غلط نگیرند یا فرقی نمی کنه با کدوم یک از این ها ( ص-س-ث ) ها صابون رو بنویسید. الان هم سابون و هم ثابون در نظام آموزشی صحیح است.
#37 young spider 1394-10-26 22:54
به نقل از amazing VENOM:
سلام دوستان دقت کنید که پیتر اگه قبل از کشته شدن عمو بن ( ارتکاب جرم ) جلوی دزده رو میگرفت عمو بن زنده بود


و اسپایدرمنی وجود نداشت و ما اینجا نبودیم که در کنار در بهترین وب سایت تخصصی اسپایدرمن نظراتمون رو به اشتراک بگذاریم یا الان سایت ff بود.
#38 mtm 1394-10-26 23:00
به نقل از young spider:
استاد تو این کمیته انضباطی ، پیشرفت و ترقی و تشویق وجود نداره ( لطفا با لحن ظنر بخوانید ) تنها کسی که از در حاشیه زد و نشست و بچه ها رو آروم کرد من بودم. یه تشویقی لطفا به ما هم بدهید. من سعی کردم که قضیه ساسان پیش نیاد ولی نشد که نشد. من احساس می کنم بعضی دی سی فن ها می آیند و کاری می کنند که مارول فن های خوبمون اخراج بشن. اوم مزخرف هم ریشه در آموزش و پرورش قوی کشور دارد که جدیدا به معلم ها می گویند که تشدید غلط نگیرند یا فرقی نمی کنه با کدوم یک از این ها ( ص-س-ث ) ها صابون رو بنویسید. الان هم سابون و هم ثابون در نظام آموزشی صحیح است.


شما که چشم و چراغ ما هستید ;-)
بله متاسفانه اون اقا سینا به نظر منم اومده بود شر به پا کنه ولی قبول داری علی مردانی هم لحنش با هوادارای دی سی خوب نبود؟
ما تو سایت ارامش میخواهیم ....
#39 young spider 1394-10-26 23:20
#39

نفرمایید. استاد به نظر شما این بار میوتانت ها کدوم طرف هستند؟؟ به نظر من میوتانت ها که درگیر جنگ های آپوکالیپس خودشون هستند ولی خب یه سری از افرادشون هم در این سری هستند. اگه جانی بمیره ، به احتمالی ناانسان ها هم به دو دسته تقسیم بشوند. از اون طرف شاید ثینگ و رید ریچاردز و سو و دووم نیز برگردند ولی فکر نکنم جانی رو دوباره بکشند ، چون تازه زنده شده. من می گم مایلز هم طرف تونی هست. چون نصف اونجرز اونور هستند و اینکه در گیری مایلز و پیتر هم جالب میشه. ولی اگه جانی بمیره یت هر چی دلیل خ‌بی برای تشکیل دوباره ff میشه. من می گم سم ویسلون هم به خاطر اکران جنگ داخلی ( فیلم ) دیگه کاپیتان بودنش رو میزاره کنار یا اون یارو پیشگو ه ، یه کاری می کنند تا راجرز برگرده.
#40 imank700 1394-10-26 23:21
سم ویلسون تو تیم آیرون من !؟ :lol: :eek:

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

بطور رسمی اعلام شد :
سریال اختصاصی پانیشر توسط نتفلیکس ساخته خواهد شد
#41 Donny.Black97 1394-10-26 23:24
احتمالا شخصيت مهمى هستش كه تمام قهرمان هاى مارول حتى قهرمان هايى كه خارج از زمين هم فعاليت ميكنند را تحت تاثير قرار داده به هر حال جنگ بايد يه وجرى شروع بشه چه با كشته شدن مردم(اشاره به جنگ داخلى يك) و چه با كشته شدن يك شخصيت بسيار مهم فقط اميدوارم مرگ خوبى باشه و يكى از لحظاتى كه هميشه در ذهن هوادار ها ميمونه رو بسازه
اگر هم جانى بميره اون هم يه مرگ مظلومانه فكر كنيد پيتر چه حالى ميشه در جنگ داخلى يك ديديم بعد از مرگ كاپيتان امريكا در سرى fallen son پيتر چقدر إفسرده شده بود اون كه برأى پيتر يك الگو بود ببينيم پيتر با مرگ جانى چطور كنار مياد
ببخشيد اگه جمله بندى ها بد بود
-1 #42 SPIDER_FLASH 1394-10-26 23:47
:o نظر من کو؟لطفا جواب بدین چون یه بار دیگه هم نظر من پاک شد ولی هیچکسی دلیلش رو نگفت
#43 mtm 1394-10-26 23:51
به نقل از SPIDER_FLASH:
:o نظر من کو؟لطفا جواب بدین چون یه بار دیگه هم نظر من پاک شد ولی هیچکسی دلیلش رو نگفت

نظرت پاک شد چون به شما ربطی نداره درباره تصمیمات مدیریتی سایت نظر بدی یا شوخی کنی
دیگه تکرار نشه لطفا
در ضمن وقتی نظرت پاک میشه حتما دلیل خوبی داشته . قرار نیست به شما توضیح داده باشه که چرا حذف شده
#44 mtm 1394-10-27 00:16
به نقل از young spider:
به نقل از mtm:
داستانش كه خيلي جالبه. منو ياد داستان فيلم معركه "گزارش اقليت" (استيون اسپيلبرگ) انداخت
ولي به نظرم به شخصيت توني بيشتر ميخوره تا بگه ما بايد از قدرت هاي يان پيشگو استفاده كنيم تا جرم را قبل از وقوع ازش جلوگيري كنيم

تو عكس هم نشون ميده ميده مرد عنكبوتي طرف كاپيتان ماروله ولي برام عجيبه چون شخصيتپ يتر هم جوريه كه نبايد از دستگير كردن مجرم قبل از انجام جنايت استقبال كنه
در هر حال بايد منتظر ماند و ديد


اتفاقا من بر عکس فکر می کنم. واقعا این بار کار اسپایدی خیلی مهم و درست هست. به قول کایتو حتما باید عمو بن یا گوئن یا مادر بری آلن یا توماس وین یا اون یارو بمیره ( که معلوم نیست کیه؟؟ ) . چرا نباید جلوی نورمن آزبورن رو گرفت. چرای نباید جلوی خلافکار و قاتل خیابانی عمو بن و توماس وین رو گرفت. ولی خب شاید اگه عمو بن نمیمرد ، اسپایدرمن هم نبود. توماس وین و بتمن هم همیطنور. ولی اگه جلوی تک تک جرم های جهان ، چه جلوی خلاف الکترو و کینگ پین و چه یه خلافکار خرده پا لازمی به اسپایدرمن نیست. حالا اسپایدرمن و کاپیتان مارول اینجا هستند که نزارند یکی سالیان سال فکر کنه دوست دخترش رو کشته. فکر نکنه که عمه می الان کجا هست و اینکه نورمن آزبورن می خواهد چه کار کنه. جهان نیاز به پاکی. البته به قول یه بابایی هیچکس نمی تونه ۱۰۰ درصد نظم رو بیاره. چون خود درست کردن نظم ، یه بی نظمی هست. جهان نیاز داره به بی نظمی. اگه بی نظمی نداشته باشه ، دیگه کمیک خوندن به چه دردی میخوره؟؟ حالا سوال میشه اسپایدرمن با جلوگیری و آینده بینی می خواهد ، چجوری مردم رو تسلیم کنه. با زد و خورد. زندان. کشتن؟؟؟( البته پیتر که از این کار ها نمی کنه ) .

در کل این همه چیز گفتم ، یه طرف ولی من می گم ۷۵ درصد حق کاپیتان مارول و ۲۵ درصد هم حق طرفه تونی هست.

ایندفعه هم ارزشش رو نداره؟؟

نبرد؟؟؟

بی طرفی؟؟

جابجایی در دو تیم؟؟

تجهیزات خفن ؟؟؟

چگونه جنگ پایان می یابد؟؟؟

با مرگ؟؟؟ من می گم با مرگ این پیشگو

همه این ها در دست



استاد برایان مایکل بندیس


ولی این موضوعی که میگی مسئله اخلاقیات و اراده و حق انتخاب رو مطرح میکنه. نمیدونم "گزارش اقلیت" رو دیدی یا نه ولی خیلی درباره اش بحث میشه. خودت یک لحظه تصورش رو بکن: شما کسی رو دستگیر کنی که قراره در اینده یک کار خلافی بکنه. این به نظرم غیر اخلاقیه. واقعا نمیشه کسی رو به خاطر جرمی که هنوز مرتکب نشده زندانی کرد.
#45 Ice Man 1394-10-27 01:03
من توی جنگ داخلی 1طرفدار کاپیتان آمریکا بودم ، الانم توی جنگ داخلی 2 طرفدار کاپیتان مارولم ، البته فقط طرفدار کاپیتان مارول نیستم ازش خوشمم میاد . هر چند که بنظرم باید توی جنگ داخلیا ببینیم که کدوم گروه و رهبر کدوم گروه عقایدش درسته اما بازم سخته طرفدار اونی نباشی که ازش خوشت میاد.
قالبم قشنگه
#46 amazing VENOM 1394-10-27 06:32
به نقل از young spider:
به نقل از amazing VENOM:
سلام دوستان دقت کنید که پیتر اگه قبل از کشته شدن عمو بن ( ارتکاب جرم ) جلوی دزده رو میگرفت عمو بن زنده بود


و اسپایدرمنی وجود نداشت و ما اینجا نبودیم که در کنار در بهترین وب سایت تخصصی اسپایدرمن نظراتمون رو به اشتراک بگذاریم یا الان سایت ff بود.

خب اسپایدرمن قبل کشته شدن عمو بن قدرتارو گرفت ، در واقع اسپایدرمن مسئولیت پذیری نداشتیم ، تقریبا یه چیزی تو مایه های spiderpunk
#47 SPIDER_FLASH 1394-10-27 06:46
به نقل از mtm:
به نقل از SPIDER_FLASH:
:o نظر من کو؟لطفا جواب بدین چون یه بار دیگه هم نظر من پاک شد ولی هیچکسی دلیلش رو نگفت

نظرت پاک شد چون به شما ربطی نداره درباره تصمیمات مدیریتی سایت نظر بدی یا شوخی کنی
دیگه تکرار نشه لطفا
در ضمن وقتی نظرت پاک میشه حتما دلیل خوبی داشته . قرار نیست به شما توضیح داده باشه که چرا حذف شده

باشه :oops:
#48 THE SUPERIOR SPIDER MAN 1394-10-27 13:52
:o واقعا من موندم طرفدار کدوم تیم باشم
از یه طرف تونی استارک می گه تا جنایتی رخ نداده نمی شه کسی رو دستگیر کرد
از یه طرف کاپیتان مارول می گه قبل از وقوع جنایت باید مجرم رو دستگیر کرد
به نظرم حق با تو استارکه چون کسی که می خواد در آینده یه جنایت انجام بده به خاطر جنایتی که انجام نداده رو نمی شه دستگیر کرد ویا شاید اتفاقی براش افتاد که اون جنایتو انجام نمی ده
از یه طرف به اسپایدر من حق می دم چرا رفته تو گروه کاپیتان مارول
اگه منم یکی از عزیزانمو از دست می دادم هرکاری می کردم تا جلوی مردنشو بگیرم
راستی قالب سایت مبارک
#49 farhood7 1394-10-27 14:46
به نظرم همون جانی استورم می میره چون وسط کاپیتان مارول و مرداهنی ادمی می بینیم که شبیه شعله است و در واقع اشاره داره به جای استورم و امیدوارم اسپایدی این کمیک رزو ترجمه کنه.
#50 THE SUPERIOR SPIDER MAN 1394-10-27 14:58
#49
فکر کنم احتمال زیلد جانی استورم قراره بمیره چون اسپایدر من معمولا کسیه که قبل از جنایت کسی رو دستگیر نمی کنه
پس به همین دلیله که اسپایدرمن رفته تو تیم کاپیتان مارول
#51 a.v.s 1394-10-27 16:53
نمیدونم چرا وقتی این پوستر رو میبینم . هیجان زده میشم و مور مورم میه
بیخود نیست بندیس گفت باید از این کمیک بترسید :-*
فکر کنم تا حدی ترسناک باشه که شب خوابمون نبره :lol:

تویکمیک قبلی طرفدار کاپیتان بودم(هرچند کاپیتان خشکه :P ) ولی نظرشو قبول دارم ولی توی قسمت 2 این کمیک طرفدار ایرون منم
آخه نمیشه یه آدم خوب رو که چند سال بعدش (یا شاید چند ساعت بعدش :lol: ) قراره تبدیل به آدم خوب بشه دستگیر کرد .
ولی اگه زودتر دستگیرشون نکنیم فاجعه بوجود میاد :-|

من قاطی کردم بچه ها . حرفم رو پس میگیرم . من بی طرفم نمیدونم برم توی کدوم تیم. چون آخه هردو حرفشون درسته (بازم میگم : بیخود نیست بندیس میگه باید از این کمیک بترسیم)

من وقتی بزرگ شدم ، کمیک جنگ داخلی 3 رو مینویسم . ایندفعه توشون مرد عنکبوتی و هیومن تورچ مقابل هم می ایستند ولی به داستانش فکر نکردم . (به نوعی اسپین اف مرد عنکبوتی :آخرالزمان میشه )
#52 Harley Quinn 1394-10-27 20:12
کاپیتان مارول موهاش باحال شده :-)
فکر کنم استاد بندیس در هر جنگ داخلی یه شخصیت رو قربانی میکنن.ناراحت میشم :cry: ولی باید قبول کرد هیجان کار خیلی بالا میبره
البته من هم با نظر دوستانی که گفتن پیتر به خاطر عمو بن رفته سمت کاپیتان موافقم
#53 wolverin24 1394-12-13 11:27
سلام بر همه اساتید!
آقا زحمت کشیدن کمیک جنگ داخلی جنگ های مخفی ترجمه شد ولی کمیک اصلی جنگ داخلی هنوز ترجمه نشده
اگه دوستان لطف کنن برای کسی مثل ما با توجه به نزدیک بودن اکران فیلم و عرضه جنگ داخلی 2 ترجمش کنن ممنون میشم
باتشکر

برای نظر دادن باید عضو سایت شوید