بن افلک:هیچ مشکلی درباره فیلم بتمن نداریم!

بن افلک

بن افلک در برنامه تلوزیونی که حاضر بود نسبت به شایعات واکنش نشان داد

در چند روز اخیرحواشی زیادی حول فیلم اختصاصی بتمن در جریان بوده و از قبل شایعه ای بود که فیلمانمه مشکل داره و بعد افلک مصاحبه کرد و گفت اگر همه چیز انطوری که توقع دارد نباشد ممکن است فیلم بتمن را نسازد

وی شب گذشته در برنامه تلوزیونی کوین مک کارفی حاضر بود و وقتی از وی درباره فیلم اختصاصی بتمن پرسیده شد تنها گفت"مشکلی نداریم و همه چیز طبق برنامه است"
با این گفته بن افلک تا حدودی از حواشی کم میشود ولی با این حال اخبار زیادی از پشت پرده این فیلم منتشر میشود و باید بیشتر منتظر اظهار نظرهای رسمی عوامل وارنر باشیم

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

#1 Emerald Archer 1395-10-22 12:33
واقعا امروز دستتون درد نکنه..همینطوری خبرای خوب از 2طرف این شکست امتحان امروز از یاد آدم میبره... :sad:
#2 Matt Murdock 1395-10-22 12:34
یه روز میاد میگه نه من اگه فلان باشه اینجوری باشه نمیسازم یه روز هم میاد میگه میسازم ولی فعلا معلوم نیست الان میاد میگه همه چی خوبه نمیدونم والا خدا شفا بده
#3 ultimate spider man 1395-10-22 12:36
به نقل از Emerald Archer:
واقعا امروز دستتون درد نکنه..همینطوری خبرای خوب از 2طرف این شکست امتحان امروز از یاد آدم میبره... :sad:


امتحان چی?
#4 Emerald Archer 1395-10-22 12:40
به نقل از ultimate spider man:
به نقل از Emerald Archer:
واقعا امروز دستتون درد نکنه..همینطوری خبرای خوب از 2طرف این شکست امتحان امروز از یاد آدم میبره... :sad:


امتحان چی?

مدارس دیگه ما امروز عربی داشتیم. :cry:
#5 Robin 1395-10-22 12:49
به نقل از Matt Murdock:
یه روز میاد میگه نه من اگه فلان باشه اینجوری باشه نمیسازم یه روز هم میاد میگه میسازم ولی فعلا معلوم نیست الان میاد میگه همه چی خوبه نمیدونم والا خدا شفا بده

داره تبلیغات میکنه.
فیلم رو خبر ساز میکنه.
فلیم هرچی هم که بشه.مردم کنجکاو میشن که برم فیلم رو ببینند. :-*
#6 Takres 1395-10-22 13:19
خب بالاخره نتایج اون شایعات مزخرف هم روشن شد.
واقعا معلوم نیست چرا این شایعات مزخرف رو میسازن
بزارید بنده خدا کارش رو بکنه ، بهش فرصت بدید

به نقل از Matt Murdock:
یه روز میاد میگه نه من اگه فلان باشه اینجوری باشه نمیسازم یه روز هم میاد میگه میسازم ولی فعلا معلوم نیست الان میاد میگه همه چی خوبه نمیدونم والا خدا شفا بده


دوست عزیز ایشون به عنوان تهیه کننده این فیلم موظف هستند به شایعات پاسخگو باشن
اگه الکی مطبوعات شایعه نسازن از این اتفاقات نمی افته.

بعدشم نمیخوام بگم بن افلک کارگردان به دنیا اومده یا یه همچین چیزی ولی بوده فیلم هایی که ایشون کارگدانی کردن و نمرات بالایی گرفته اند پس اگه حرفی میزنن به احتمال زیاد از روی تجربس و میخواد فیلمش بهتر بشه و ایشون یقینا از من و شما و هر کسی که فیلمی رو تو عمرش کارگدانی نکرده تجرش بیشتره.
#7 mtm 1395-10-22 15:46
به نقل از Takres:
خب بالاخره نتایج اون شایعات مزخرف هم روشن شد.
واقعا معلوم نیست چرا این شایعات مزخرف رو میسازن
بزارید بنده خدا کارش رو بکنه ، بهش فرصت بدید

به نقل از Matt Murdock:
یه روز میاد میگه نه من اگه فلان باشه اینجوری باشه نمیسازم یه روز هم میاد میگه میسازم ولی فعلا معلوم نیست الان میاد میگه همه چی خوبه نمیدونم والا خدا شفا بده


دوست عزیز ایشون به عنوان تهیه کننده این فیلم موظف هستند به شایعات پاسخگو باشن
اگه الکی مطبوعات شایعه نسازن از این اتفاقات نمی افته.

بعدشم نمیخوام بگم بن افلک کارگردان به دنیا اومده یا یه همچین چیزی ولی بوده فیلم هایی که ایشون کارگدانی کردن و نمرات بالایی گرفته اند پس اگه حرفی میزنن به احتمال زیاد از روی تجربس و میخواد فیلمش بهتر بشه و ایشون یقینا از من و شما و هر کسی که فیلمی رو تو عمرش کارگدانی نکرده تجرش بیشتره.

مساله اصلا اقای افلک نیس
مساله وارنره
افلک هم تو این چند وقت داره جو درست میکنه که جلوی تصمیمات عجولانه وارنر رو بگیره
این واقعا عجیبه . هیچ جای دنیا کارگردان سخنگوی رسمی پروژه نمیشه. الان مثلا جیمز گان میاد مرتب بگه ما فلان تاریخ شروع میکنیم، فعلا در این فاز هستیم و داریم با قدرت پیش میریم، الان فیلمنامه آماده است، الان اماده نیست، هنوز جای کار داره، همین الانشم خوبه و ....؟
این حرفها وظیفه استودیو هستش نه اقای افلک
مگه رئیس یا سخنگوی وارنر مرده که افلک داره جواب همه چیز و همه کس رو میده؟ واقعا جف جانز چی کاره است که هیچ حرفی نمیزنه؟

در هر حال چیزی که مشخصه اینه که پشت پرده بین افلک و وارنر جنگه
وارنر میخواد همین جوری مثل فیلم های قبلی سریع یک فیلم اکران کنه و پول به جیب بزنه و از رقیب عقب نیفته ولی افلک نمیخواد اعتبار خودش رو خراب کنه
البته وارنر هم زرنگه که افلک رو انداخته جلو. چون کسیه که اعتباری داره و باعث میشه ملت توجهشون از شاهکار جناب زک منحرف بشه و دوباره به وارنر اعتماد کنند
#8 mtm 1395-10-22 15:52
به نقل از Robin:
به نقل از Matt Murdock:
یه روز میاد میگه نه من اگه فلان باشه اینجوری باشه نمیسازم یه روز هم میاد میگه میسازم ولی فعلا معلوم نیست الان میاد میگه همه چی خوبه نمیدونم والا خدا شفا بده

داره تبلیغات میکنه.
فیلم رو خبر ساز میکنه.
فلیم هرچی هم که بشه.مردم کنجکاو میشن که برم فیلم رو ببینند. :-*

نه . کاملا داری غلط میگی. اینهمه حرف و حدیث باعث تضعیف فیلم میشه.
اینا باعث از دست رفتن اعتماد مردم میشه . مگر اینکه فیلمش واقعا عالی و شاهکار باشه و اونقدر خوب باشه که همه ازش تعریف کنن
ولی مشکل اینه که چارچوبی که براش تعیین شده اشتباهه. یعنی اقای زک اسنایدر در bvs قالبی برای فیلم بتمن تحمیل کرد که افلک ناگزیره در داخل اون کار کنه و فیلم رو جلو ببره.
به قول مختار:
نقل قول:
كمیك های "مرگ سوپرمن" و "بازگشت شوالیه تاریكی" انتخاب های مناسبی برای فیلم bvs نبوده اند چون اولا كمیك میلر یك آینده نامعلوم رو نشون میده كه در عالم دی سی canon نیست . یعنی در دنیای اصلی اتفاق نمی افته و ممكنه رخ بده یا نده. دوما، هر دوی این كمیك ها درباره "پایان" بتمن و سوپرمن هستند و بنابراین برای فیلمی كه قراره "آغاز" دنیای سینمایی دی سی باشه ، مناسب نیستند.
#9 shayanspideylover 1395-10-22 16:02
8#
دقیقا حق با آقای ترابیه یه فیلمی که شاهکار باشه و استودیو اعتماد کامل بهش داشته اغلب به شایعات بی مورد در مورد فیلمش جواب نمیده من در کل فکر میکنم موفقیت این فیلم یه جورایی بستگی به فیلمای گذشته وارنر داره یعنی اگه جاستیس لیگ و واندر وومن موفق بشن بتمن هم خوب فروش میکنه و موفق میشه اما اگه اون دو تا موفق نشن حتی اگه فیلنامه هم عالی باشه امکان شکست هست دقیقا میشه مثل فیلم هیولا های عجیب و خانه آنها که کلی نقد مثبت گرفتو نفروخت
#10 Nightwatcher 1395-10-22 17:14
#7 و #8
کاملا درسته. زدید وسط خال.

راستی گفتید جف جانز... چی میشد اگه سال 2011 یا 2012 وارنر جف جانز رو میاورد که براشون ترتیب فیلمها و داستان کلی فیلمها رو مشخص کنه. یعنی یه کاری میکرد کارستون.
ولی متاسفانه بعد از ساختن 3 تا فیلم شلخته جف جانز رو آوردن. بعد تازه میگن جف جانز و زک اسنایدر(!) چهارچوب فیلمهای دی سی رو مشخص کردند. آخه الان؟ نمیشد همون اول این کارو میکردید؟ تازه ایده های زک اسنایدر هم بهش تحمیل میشه.
البته اگه همین حالا هم وارنر به کسانی مثل جف جانز اختیارات گسترده بده و دستشون رو باز بذاره امکانش هست که بشه این یونیورس رو جمع و جور کرد.
#11 Nightwatcher 1395-10-22 17:33
به نقل از Nightwatcher:
#7 و #8
کاملا درسته. زدید وسط خال.

راستی گفتید جف جانز... چی میشد اگه سال 2011 یا 2012 وارنر جف جانز رو میاورد که براشون ترتیب فیلمها و داستان کلی فیلمها رو مشخص کنه. یعنی یه کاری میکرد کارستون.
ولی متاسفانه بعد از ساختن 3 تا فیلم شلخته جف جانز رو آوردن. بعد تازه میگن جف جانز و زک اسنایدر(!) چهارچوب فیلمهای دی سی رو مشخص کردند. آخه الان؟ نمیشد همون اول این کارو میکردید؟ تازه ایده های زک اسنایدر هم بهش تحمیل میشه.
البته اگه همین حالا هم وارنر به کسانی مثل جف جانز اختیارات گسترده بده و دستشون رو باز بذاره امکانش هست که بشه این یونیورس رو جمع و جور کرد.

به طور مثال کمپانی دیزنی در زمینه شخصیتهای کامیک تخصص و سررشته نداره. به همین خاطر برای mcu افسار کارش رو داد دست کوین فایگی و کارگردانان کاربلدی مثل جاس ویدن و جیمز گان و اسکات دریکسون و روسو و... که اینا خودشون یا نویسنده کامیک بودن و یا به شخصه خوره کامیکهای مارول هستن!
ولی حاضرم شرط ببندم کسی مثل زک اسنایدر فقط کامیکهای تیره و تار آلن مور و فرنک میلر رو خونده. دیوید ایر هم اصلا بهش نمیخوره از دنیای کامیک چیزی بدونه. و مثل اینکه فقط پتی جنکینز داره با درایت کارش رو پیش میبره.
#12 shayanspideylover 1395-10-22 17:35
به نقل از Nightwatcher:
#7 و #8
کاملا درسته. زدید وسط خال.

راستی گفتید جف جانز... چی میشد اگه سال 2011 یا 2012 وارنر جف جانز رو میاورد که براشون ترتیب فیلمها و داستان کلی فیلمها رو مشخص کنه. یعنی یه کاری میکرد کارستون.
ولی متاسفانه بعد از ساختن 3 تا فیلم شلخته جف جانز رو آوردن. بعد تازه میگن جف جانز و زک اسنایدر(!) چهارچوب فیلمهای دی سی رو مشخص کردند. آخه الان؟ نمیشد همون اول این کارو میکردید؟ تازه ایده های زک اسنایدر هم بهش تحمیل میشه.
البته اگه همین حالا هم وارنر به کسانی مثل جف جانز اختیارات گسترده بده و دستشون رو باز بذاره امکانش هست که بشه این یونیورس رو جمع و جور کرد.

به نقل از Nightwatcher:
#7 و #8
کاملا درسته. زدید وسط خال.

راستی گفتید جف جانز... چی میشد اگه سال 2011 یا 2012 وارنر جف جانز رو میاورد که براشون ترتیب فیلمها و داستان کلی فیلمها رو مشخص کنه. یعنی یه کاری میکرد کارستون.
ولی متاسفانه بعد از ساختن 3 تا فیلم شلخته جف جانز رو آوردن. بعد تازه میگن جف جانز و زک اسنایدر(!) چهارچوب فیلمهای دی سی رو مشخص کردند. آخه الان؟ نمیشد همون اول این کارو میکردید؟ تازه ایده های زک اسنایدر هم بهش تحمیل میشه.
البته اگه همین حالا هم وارنر به کسانی مثل جف جانز اختیارات گسترده بده و دستشون رو باز بذاره امکانش هست که بشه این یونیورس رو جمع و جور کرد.

حق با توه داداش بهنام به نظر من وارنر هر وقت بخواد میتونه اوضاع رو جمع و جور کنه چون استودیو بزرگیه ولی ولی
اگه بخواد کارگردان جدید بیاره یعنی احتمال زیاد باید ریبوت کنه و اونوقت این میشه ننگی برای وارنر و دی سی یه سری افتضاح از فیلمای کمیک بوکی دی سی
به نظرم الان دی سی تمرکزشو بزاره رو فیلمای آینده بهتره خدا رو چه دیدی شاید زک اسنایدر موفق شد
#13 shayanspideylover 1395-10-22 17:38
به نقل از Nightwatcher:
به نقل از Nightwatcher:
#7 و #8
کاملا درسته. زدید وسط خال.

راستی گفتید جف جانز... چی میشد اگه سال 2011 یا 2012 وارنر جف جانز رو میاورد که براشون ترتیب فیلمها و داستان کلی فیلمها رو مشخص کنه. یعنی یه کاری میکرد کارستون.
ولی متاسفانه بعد از ساختن 3 تا فیلم شلخته جف جانز رو آوردن. بعد تازه میگن جف جانز و زک اسنایدر(!) چهارچوب فیلمهای دی سی رو مشخص کردند. آخه الان؟ نمیشد همون اول این کارو میکردید؟ تازه ایده های زک اسنایدر هم بهش تحمیل میشه.
البته اگه همین حالا هم وارنر به کسانی مثل جف جانز اختیارات گسترده بده و دستشون رو باز بذاره امکانش هست که بشه این یونیورس رو جمع و جور کرد.

به طور مثال کمپانی دیزنی در زمینه شخصیتهای کامیک تخصص و سررشته نداره. به همین خاطر برای mcu افسار کارش رو داد دست کوین فایگی و کارگردانان کاربلدی مثل جاس ویدن و جیمز گان و اسکات دریکسون و روسو و... که اینا خودشون یا نویسنده کامیک بودن و یا به شخصه خوره کامیکهای مارول هستن!
ولی حاضرم شرط ببندم کسی مثل زک اسنایدر فقط کامیکهای تیره و تار آلن مور و فرنک میلر رو خونده. دیوید ایر هم اصلا بهش نمیخوره از دنیای کامیک چیزی بدونه. و مثل اینکه فقط پتی جنکینز داره با درایت کارش رو پیش میبره.

یه چیز بگم شاخ در بیاری زک اسنایدر تو یه دوره نویسنده کمیکای دی سی بوده تو سال 2014 و 2015 اوج کارش بوده حتی تو کمیک نویسی
#14 Nightwatcher 1395-10-22 17:39
#12
خواهش میکنم. بله درسته.
اگه وارنر کیفیت رو به کمیت ترجیح بده موفقیت dceu دور از ذهن نیست. ;-)
#15 Nightwatcher 1395-10-22 17:41
#13
چه کمیکهایی نوشته؟
#16 shayanspideylover 1395-10-22 17:45
به نقل از Nightwatcher:
#13
چه کمیکهایی نوشته؟

دقیقا یادم نیست اما معروف ترینش یه کمیکه تو سال 2014 که واندر وومن فمنیسته مرد هایی که زنا رو اذیت میکنن تنبیه میکنه حتی یه جا تو کمیکش واندر وومن عروسک خرسی بغل میکنه خخخخخخخخ
من باید برم بیرون فعلا خداحافظ
#17 Nightwatcher 1395-10-22 17:46
به نقل از shayanspideylover:
به نقل از Nightwatcher:
#13
چه کمیکهایی نوشته؟

دقیقا یادم نیست اما معروف ترینش یه کمیکه تو سال 2014 که واندر وومن فمنیسته مرد هایی که زنا رو اذیت میکنن تنبیه میکنه حتی یه جا تو کمیکش واندر وومن عروسک خرسی بغل میکنه خخخخخخخخ
من باید برم بیرون فعلا خداحافظ

مطمئنا کامیکش هم به درد نمیخوره :-* :lol:
#18 Takres 1395-10-22 22:55
به نقل از mtm:
به نقل از Takres:
خب بالاخره نتایج اون شایعات مزخرف هم روشن شد.
واقعا معلوم نیست چرا این شایعات مزخرف رو میسازن
بزارید بنده خدا کارش رو بکنه ، بهش فرصت بدید

به نقل از Matt Murdock:
یه روز میاد میگه نه من اگه فلان باشه اینجوری باشه نمیسازم یه روز هم میاد میگه میسازم ولی فعلا معلوم نیست الان میاد میگه همه چی خوبه نمیدونم والا خدا شفا بده


دوست عزیز ایشون به عنوان تهیه کننده این فیلم موظف هستند به شایعات پاسخگو باشن
اگه الکی مطبوعات شایعه نسازن از این اتفاقات نمی افته.

بعدشم نمیخوام بگم بن افلک کارگردان به دنیا اومده یا یه همچین چیزی ولی بوده فیلم هایی که ایشون کارگدانی کردن و نمرات بالایی گرفته اند پس اگه حرفی میزنن به احتمال زیاد از روی تجربس و میخواد فیلمش بهتر بشه و ایشون یقینا از من و شما و هر کسی که فیلمی رو تو عمرش کارگدانی نکرده تجرش بیشتره.

مساله اصلا اقای افلک نیس
مساله وارنره
افلک هم تو این چند وقت داره جو درست میکنه که جلوی تصمیمات عجولانه وارنر رو بگیره
این واقعا عجیبه . هیچ جای دنیا کارگردان سخنگوی رسمی پروژه نمیشه. الان مثلا جیمز گان میاد مرتب بگه ما فلان تاریخ شروع میکنیم، فعلا در این فاز هستیم و داریم با قدرت پیش میریم، الان فیلمنامه آماده است، الان اماده نیست، هنوز جای کار داره، همین الانشم خوبه و ....؟
این حرفها وظیفه استودیو هستش نه اقای افلک
مگه رئیس یا سخنگوی وارنر مرده که افلک داره جواب همه چیز و همه کس رو میده؟ واقعا جف جانز چی کاره است که هیچ حرفی نمیزنه؟

در هر حال چیزی که مشخصه اینه که پشت پرده بین افلک و وارنر جنگه
وارنر میخواد همین جوری مثل فیلم های قبلی سریع یک فیلم اکران کنه و پول به جیب بزنه و از رقیب عقب نیفته ولی افلک نمیخواد اعتبار خودش رو خراب کنه
البته وارنر هم زرنگه که افلک رو انداخته جلو. چون کسیه که اعتباری داره و باعث میشه ملت توجهشون از شاهکار جناب زک منحرف بشه و دوباره به وارنر اعتماد کنند


دقیقا
بن نمیخواد سیاست های وارنر( درست یا غلط کاری ندارم ) فیلمش رو خراب کنه
کاملا واضحه که فیلم اختصاصی بتمن قراره با فیلم بتمن بیگینز نولان مقایسه بشه و بن نمیخواد تو اولین رویارویی کم بیاره.
واقعا هم داره کار درستی میکنه
اما این شایعات بحثش جداس
درسته که وظیفه بن نیست که پاسخگو باشه اما تو مصاحبش تو یه برنامه که اخیرا هم انجام شد به این مساله به نحوی پاسخ داده
بن خیلی واضح گفته که وقتی داشته روی فیلم live by night کار میکرده اصلا کسی کاری به کارش نداشته و خیلی با آرامش داشته کارش رو میکرده ولی خب این بتمنه
بعد از ابهتی که نولان به بتمن بخشید خب مسلما ما دیگه نمیتونیم فشاری که داره به بن وارد میشه رو با فشار
کار گردان های دیگه مقایسه کنیم.
نمیگم رو بقیشون فشار نیست اما واقعا رو بن این فشار بیشتره چون قراره فیلمش با فیلمی که بک اعجوبه ساخته مقایسه بشه که واقعا کار سختی هست.
و تو همون برنامه وقتی مجری ازش پرسید کارگردانی میکنه یا نه؟ بن هم میگه که کار گردانی میکنه ولی اینو هم میگه که هی ازش درباره ی فیلم میپرسن و میگه وقتی رو این فیلم جدیدش کار میکرده کسی کاری به کارش نداشته ولی درباره ی این فیلم خب هی سوال میپرسن و بن هم مجبور میشه که جواب بده و واقعا هم بهتره چون کارگردان فیلم بهتر میدونه چی برای فیلمش خوبه(کارگردا که داره پولش رو میگیره پس مسلما به کیفیت و خوب بودن فیلم بیشتر بها میده که بعدا بیشتر بهش بها بدن)
جف هم تو کار کمیک خیلی بهتر عمل میکنه و فکر کنم میخواد کار رو بده دست کاردان
هر چی باشه تجربه جف تو کمیک و تجربه بن تو فیلم خیلی بیشتر از همیدیگن.


با سخنان آخریتون هم کاملا موافقم
هم وارنر شرکت بزرگیه هم بن ولی خب ما هم نمیتونیم با دوتا فیلم آبروی کل این شخصیت و این آدم روزیر سوال ببریم در حالی که کاملا واضحه که وارنر داره به تجربه بهتری روی فیلم های دی سی دست پیدا میکنه
همونطور که دیدیم فیلم جوخه از فیلم BVS خیلی بهتر بود.


بابت سایت خوبتون هم ممنون آقای ترابی.

برای نظر دادن باید عضو سایت شوید