ویلن فیلم واندروومن تایید شد + عکس های جدید از پشت صحنه واندروومن

واندروومن

امروز خبرها و عکس های جالبی از واندروومن براتون داریم

همانطور که میدانید واندروومن از شخصیت های قدیمی و مهم دی سی کامیکس است و قرار است که امسال شاهد فیلم اختصاصی این شخصیت باشیم و اکثرا بسیار مشتاق هستند.

امروز اعلام شد که شرور اصلی فیلم واندروومن کسی نیست جز اریز(ares) که اتفاقا قبلا عمو مختار زمانی که تریلر این فیلم منتشر شد حدس زده بودن که ممکنه این شخصیت در این فیلم باشه(خبرش اینجاست ) و نقشش رو اقای دنی هیوستون بازی می کنه.

اریز

در ضمن 3 عکس جدید از پشت صحنه این فیلم منتشر شده که میتونید در کانال تلگرامی ما به ادرس https://telegram.me/Spidey_Ir ببینید

فیلم واندروومن در روز دوم ماه ژوئن در سینماهای امریکا اکران می شود

نظر شما چیست؟

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

#1 parsa who 1395-10-22 17:51
ممنون بابت خبر
اریز همون خدای جنگ معرف یونانه؟
اگه اینطوری باشه اریز ویلن خوبی میشه :lol:
#2 Nightwatcher 1395-10-22 17:53
میشد حدس زد. بالاخره آریس بزرگترین و معروفترین دشمن واندروومنه (و همچنین چیتا).
یعنی میشه تا موقع اکران فیلم قیافه آریس رو لو ندن؟
مثل دورمامو که اصلا ظاهرش رو لو ندادن(البته حضورش رو هم لو ندادن!)
#3 Emerald Archer 1395-10-22 18:13
بهترین انتخاب ممکن رو برای شخصیت خبیث کردن!
خدایا، خدایا؛ لطفا این فیلم از مردپولادین حداقل بیشتر بشه.
{بگیم یه پیشرفتی کردیم}
#4 kingerfan 1395-10-22 18:17
ویلن های واندر ومن رو اصلا دوست ندارم. درست مثل اریجین خود واندرومن به درد همون دهه 40 میلادی میخورن. کاش اینهمه سال حداقل 3، 4 دشمن درست درمون واسش خلق میکردن تا دست به دامان اساطیر یونان نشن
#5 Robin 1395-10-22 18:38
به نقل از kingerfan:
ویلن های واندر ومن رو اصلا دوست ندارم. درست مثل اریجین خود واندرومن به درد همون دهه 40 میلادی میخورن. کاش اینهمه سال حداقل 3، 4 دشمن درست درمون واسش خلق میکردن تا دست به دامان اساطیر یونان نشن

خیلی ببخشید حالا من بهشون میگم.چندتا ویلن جدید اضافه بشه.که مورد پسند شما عزیز جان باشه :lol:
(شوخی بود به دل نگیر :P )
#6 shayanspideylover 1395-10-22 19:40
من با عکسایی که از پشت صحنه دیدم و چند تا فیلم که گال گدوت توشون بازی کرده بود فک کنم این فیلم اولین فیلم موفق دی سی و وارنر خواهد بود خیلی بهش امیدوارم فقط امیدوارم داستنش خوب باشه یعنی مثل mos نباشه
#7 shayanspideylover 1395-10-22 19:45
به نقل از kingerfan:
ویلن های واندر ومن رو اصلا دوست ندارم. درست مثل اریجین خود واندرومن به درد همون دهه 40 میلادی میخورن. کاش اینهمه سال حداقل 3، 4 دشمن درست درمون واسش خلق میکردن تا دست به دامان اساطیر یونان نشن

ببین دوست عزیز هر کسی سلیقه ای داره اما باید بگم همیشه خدایان اساطیر یونان و داستاناشون همه جا محبوب بودن از هرکول گرفته تا زئوس یا همین خدای جنگ در هر صورت بیاین در مورد یه فیلمی که در مقیاس جهانیه سلیقه ای حرف نزنیم
#8 kingerfan 1395-10-22 20:07
به نقل از shayanspideylover:
به نقل از kingerfan:
ویلن های واندر ومن رو اصلا دوست ندارم. درست مثل اریجین خود واندرومن به درد همون دهه 40 میلادی میخورن. کاش اینهمه سال حداقل 3، 4 دشمن درست درمون واسش خلق میکردن تا دست به دامان اساطیر یونان نشن

ببین دوست عزیز هر کسی سلیقه ای داره اما باید بگم همیشه خدایان اساطیر یونان و داستاناشون همه جا محبوب بودن از هرکول گرفته تا زئوس یا همین خدای جنگ در هر صورت بیاین در مورد یه فیلمی که در مقیاس جهانیه سلیقه ای حرف نزنیم

سلیقه ای نیست. کمیک بوک فرق میکنه. وقتی شخصیتی مثل واندرومن اریجینال خلق میشه بایدم دشمنای قوی اریحینال هم داشته باشه
اگه کمیک مثلا هرکول بود حرف شما درست بود ولی این کمیک یک ابرقهرمان قرن بیستمه
به نظرم با این حرفا نمیشه از اینکه چرا نتونستن چند تا ویلن اریجینال درست و درمون براش خلق کرد شونه خالی کرد
#9 shayanspideylover 1395-10-22 20:16
به نقل از kingerfan:
به نقل از shayanspideylover:
به نقل از kingerfan:
ویلن های واندر ومن رو اصلا دوست ندارم. درست مثل اریجین خود واندرومن به درد همون دهه 40 میلادی میخورن. کاش اینهمه سال حداقل 3، 4 دشمن درست درمون واسش خلق میکردن تا دست به دامان اساطیر یونان نشن

ببین دوست عزیز هر کسی سلیقه ای داره اما باید بگم همیشه خدایان اساطیر یونان و داستاناشون همه جا محبوب بودن از هرکول گرفته تا زئوس یا همین خدای جنگ در هر صورت بیاین در مورد یه فیلمی که در مقیاس جهانیه سلیقه ای حرف نزنیم

سلیقه ای نیست. کمیک بوک فرق میکنه. وقتی شخصیتی مثل واندرومن اریجینال خلق میشه بایدم دشمنای قوی اریحینال هم داشته باشه
اگه کمیک مثلا هرکول بود حرف شما درست بود ولی این کمیک یک ابرقهرمان قرن بیستمه
به نظرم با این حرفا نمیشه از اینکه چرا نتونستن چند تا ویلن اریجینال درست و درمون براش خلق کرد شونه خالی کرد

این لحاظ حق با شماست که دست تهیه کننده ها مثل کمیک بوک باز نیست ولی باید قبول کرد این تو اریجین واندر وومنه که شخصیت های اساطیری ویلن های فیلم و کمیکاش باشن
#10 kingerfan 1395-10-22 20:18
به نقل از shayanspideylover:
به نقل از kingerfan:
به نقل از shayanspideylover:
به نقل از kingerfan:
ویلن های واندر ومن رو اصلا دوست ندارم. درست مثل اریجین خود واندرومن به درد همون دهه 40 میلادی میخورن. کاش اینهمه سال حداقل 3، 4 دشمن درست درمون واسش خلق میکردن تا دست به دامان اساطیر یونان نشن

ببین دوست عزیز هر کسی سلیقه ای داره اما باید بگم همیشه خدایان اساطیر یونان و داستاناشون همه جا محبوب بودن از هرکول گرفته تا زئوس یا همین خدای جنگ در هر صورت بیاین در مورد یه فیلمی که در مقیاس جهانیه سلیقه ای حرف نزنیم

سلیقه ای نیست. کمیک بوک فرق میکنه. وقتی شخصیتی مثل واندرومن اریجینال خلق میشه بایدم دشمنای قوی اریحینال هم داشته باشه
اگه کمیک مثلا هرکول بود حرف شما درست بود ولی این کمیک یک ابرقهرمان قرن بیستمه
به نظرم با این حرفا نمیشه از اینکه چرا نتونستن چند تا ویلن اریجینال درست و درمون براش خلق کرد شونه خالی کرد

این لحاظ حق با شماست که دست تهیه کننده ها مثل کمیک بوک باز نیست ولی باید قبول کرد این تو اریجین واندر وومنه که شخصیت های اساطیری ویلن های فیلم و کمیکاش باشن

ولی ثور که اساطیری تره. پس چرا هم ویلن هاش جذاب ترن و هم داستان هاش؟
#11 shayanspideylover 1395-10-22 20:45
به نقل از kingerfan:
به نقل از shayanspideylover:
به نقل از kingerfan:
به نقل از shayanspideylover:
به نقل از kingerfan:
ویلن های واندر ومن رو اصلا دوست ندارم. درست مثل اریجین خود واندرومن به درد همون دهه 40 میلادی میخورن. کاش اینهمه سال حداقل 3، 4 دشمن درست درمون واسش خلق میکردن تا دست به دامان اساطیر یونان نشن

ببین دوست عزیز هر کسی سلیقه ای داره اما باید بگم همیشه خدایان اساطیر یونان و داستاناشون همه جا محبوب بودن از هرکول گرفته تا زئوس یا همین خدای جنگ در هر صورت بیاین در مورد یه فیلمی که در مقیاس جهانیه سلیقه ای حرف نزنیم

سلیقه ای نیست. کمیک بوک فرق میکنه. وقتی شخصیتی مثل واندرومن اریجینال خلق میشه بایدم دشمنای قوی اریحینال هم داشته باشه
اگه کمیک مثلا هرکول بود حرف شما درست بود ولی این کمیک یک ابرقهرمان قرن بیستمه
به نظرم با این حرفا نمیشه از اینکه چرا نتونستن چند تا ویلن اریجینال درست و درمون براش خلق کرد شونه خالی کرد

این لحاظ حق با شماست که دست تهیه کننده ها مثل کمیک بوک باز نیست ولی باید قبول کرد این تو اریجین واندر وومنه که شخصیت های اساطیری ویلن های فیلم و کمیکاش باشن

ولی ثور که اساطیری تره. پس چرا هم ویلن هاش جذاب ترن و هم داستان هاش؟

به عنوان یه مارول فن میگم
اصلا با مقایسه شخصیت ثور با واندر وومن به ثور توهین نکنید :lol:(شوخی بودا)
#12 Robin 1395-10-22 21:05
به نقل از kingerfan:
به نقل از shayanspideylover:
به نقل از kingerfan:
به نقل از shayanspideylover:
به نقل از kingerfan:
ویلن های واندر ومن رو اصلا دوست ندارم. درست مثل اریجین خود واندرومن به درد همون دهه 40 میلادی میخورن. کاش اینهمه سال حداقل 3، 4 دشمن درست درمون واسش خلق میکردن تا دست به دامان اساطیر یونان نشن

ببین دوست عزیز هر کسی سلیقه ای داره اما باید بگم همیشه خدایان اساطیر یونان و داستاناشون همه جا محبوب بودن از هرکول گرفته تا زئوس یا همین خدای جنگ در هر صورت بیاین در مورد یه فیلمی که در مقیاس جهانیه سلیقه ای حرف نزنیم

سلیقه ای نیست. کمیک بوک فرق میکنه. وقتی شخصیتی مثل واندرومن اریجینال خلق میشه بایدم دشمنای قوی اریحینال هم داشته باشه
اگه کمیک مثلا هرکول بود حرف شما درست بود ولی این کمیک یک ابرقهرمان قرن بیستمه
به نظرم با این حرفا نمیشه از اینکه چرا نتونستن چند تا ویلن اریجینال درست و درمون براش خلق کرد شونه خالی کرد

این لحاظ حق با شماست که دست تهیه کننده ها مثل کمیک بوک باز نیست ولی باید قبول کرد این تو اریجین واندر وومنه که شخصیت های اساطیری ویلن های فیلم و کمیکاش باشن

ولی ثور که اساطیری تره. پس چرا هم ویلن هاش جذاب ترن و هم داستان هاش؟

آمازون‌ها خودشون اسطوره یونانی هستند.
می‌گویند که آمازون‌ها از نوادگان آرس و اتررا هستند.
#13 Nightwatcher 1395-10-22 21:26
به نقل از Robin:
به نقل از kingerfan:
به نقل از shayanspideylover:
به نقل از kingerfan:
به نقل از shayanspideylover:
به نقل از kingerfan:
ویلن های واندر ومن رو اصلا دوست ندارم. درست مثل اریجین خود واندرومن به درد همون دهه 40 میلادی میخورن. کاش اینهمه سال حداقل 3، 4 دشمن درست درمون واسش خلق میکردن تا دست به دامان اساطیر یونان نشن

ببین دوست عزیز هر کسی سلیقه ای داره اما باید بگم همیشه خدایان اساطیر یونان و داستاناشون همه جا محبوب بودن از هرکول گرفته تا زئوس یا همین خدای جنگ در هر صورت بیاین در مورد یه فیلمی که در مقیاس جهانیه سلیقه ای حرف نزنیم

سلیقه ای نیست. کمیک بوک فرق میکنه. وقتی شخصیتی مثل واندرومن اریجینال خلق میشه بایدم دشمنای قوی اریحینال هم داشته باشه
اگه کمیک مثلا هرکول بود حرف شما درست بود ولی این کمیک یک ابرقهرمان قرن بیستمه
به نظرم با این حرفا نمیشه از اینکه چرا نتونستن چند تا ویلن اریجینال درست و درمون براش خلق کرد شونه خالی کرد

این لحاظ حق با شماست که دست تهیه کننده ها مثل کمیک بوک باز نیست ولی باید قبول کرد این تو اریجین واندر وومنه که شخصیت های اساطیری ویلن های فیلم و کمیکاش باشن

ولی ثور که اساطیری تره. پس چرا هم ویلن هاش جذاب ترن و هم داستان هاش؟

آمازون‌ها خودشون اسطوره یونانی هستند.
می‌گویند که آمازون‌ها از نوادگان آرس و اتررا هستند.

بله آمازونها جزو اساطیر یونان محسوب میشند. پیشنهاد میکنم کتاب اساطیر یونان (بازنوشته راجر لنسلین گرین) رو بخونید متوجه میشید.
به نظر من واندروومن باید هم دشمنان اوریجینال داشته باشه و هم دشمنان اساطیری. چونکه از طرفی آمازونها جزو اساطیر یونان هستند و از طرفی هم واندروومن شخصیت اوریجینال دی سی هستش.
به نظر من اگه واندروومن دشمن جذاب کم داره این کوتاهی از طرف دی سی بوده که سعی نکرده خبیث های بیشتر و جذابتری برای داستانهاش خلق کنه. دی سی همش در حال تغییر دادن اوریجینش بوده.
اما همه این بحثها به این معنی نیست که خود واندروومن کارکتر بدیه.
#14 shayanspideylover 1395-10-22 21:31
به نقل از Nightwatcher:
به نقل از Robin:
به نقل از kingerfan:
به نقل از shayanspideylover:
به نقل از kingerfan:
به نقل از shayanspideylover:
به نقل از kingerfan:
ویلن های واندر ومن رو اصلا دوست ندارم. درست مثل اریجین خود واندرومن به درد همون دهه 40 میلادی میخورن. کاش اینهمه سال حداقل 3، 4 دشمن درست درمون واسش خلق میکردن تا دست به دامان اساطیر یونان نشن

ببین دوست عزیز هر کسی سلیقه ای داره اما باید بگم همیشه خدایان اساطیر یونان و داستاناشون همه جا محبوب بودن از هرکول گرفته تا زئوس یا همین خدای جنگ در هر صورت بیاین در مورد یه فیلمی که در مقیاس جهانیه سلیقه ای حرف نزنیم

سلیقه ای نیست. کمیک بوک فرق میکنه. وقتی شخصیتی مثل واندرومن اریجینال خلق میشه بایدم دشمنای قوی اریحینال هم داشته باشه
اگه کمیک مثلا هرکول بود حرف شما درست بود ولی این کمیک یک ابرقهرمان قرن بیستمه
به نظرم با این حرفا نمیشه از اینکه چرا نتونستن چند تا ویلن اریجینال درست و درمون براش خلق کرد شونه خالی کرد

این لحاظ حق با شماست که دست تهیه کننده ها مثل کمیک بوک باز نیست ولی باید قبول کرد این تو اریجین واندر وومنه که شخصیت های اساطیری ویلن های فیلم و کمیکاش باشن

ولی ثور که اساطیری تره. پس چرا هم ویلن هاش جذاب ترن و هم داستان هاش؟

آمازون‌ها خودشون اسطوره یونانی هستند.
می‌گویند که آمازون‌ها از نوادگان آرس و اتررا هستند.

بله آمازونها جزو اساطیر یونان محسوب میشند. پیشنهاد میکنم کتاب اساطیر یونان (بازنوشته راجر لنسلین گرین) رو بخونید متوجه میشید.
به نظر من واندروومن باید هم دشمنان اوریجینال داشته باشه و هم دشمنان اساطیری. چونکه از طرفی آمازونها جزو اساطیر یونان هستند و از طرفی هم واندروومن شخصیت اوریجینال دی سی هستش.
به نظر من اگه واندروومن دشمن جذاب کم داره این کوتاهی از طرف دی سی بوده که سعی نکرده خبیث های بیشتر و جذابتری برای داستانهاش خلق کنه. دی سی همش در حال تغییر دادن اوریجینش بوده.
اما همه این بحثها به این معنی نیست که خود واندروومن کارکتر بدیه.

ببینید واندر وومن وقتی خلق شد فقط یه نماد بود که زن ها هم میتونن قهرمان باشن تغییر اوریجین هم به این دلیل بود که میخواست به یه اوریجین خوب برسه که خوب با این آخرین اوریجین (همون هرکولو اینا ...) exotic ترین کمیک قرنو خلق کرد واقعا زشت بود اصلا کمیکش
#15 Nightwatcher 1395-10-22 21:43
#14
اون داستان که توی جریان اصلی دی سی نبود. الان شما برو کامیکهای ریبرث واندروومن رو بخون. نویسنده اوریجینش رو لابه لای داستان جدید روایت کرده که تقریبا همون اوریجین اصلی که توی کامیکهای دهه 40 و توی فیلمش شاهد هستیم. فقط یه سری جزئیاتش فرق میکنه (همونه فقط زمانش دیگه مربوط به جنگ جهانی نیست).
به نظر من الان واندروومن به پختگی رسیده(دیگه جزقاله شده!) و دیگه نباید به اوریجینش دست بزنن. همین اوریجین و شخصیت پردازی که توی ریبرث و توی فیلمش دیدیم خوبه. فقط وقتشه که چندتا ویلن خوب بهش اضافه کنن.
#16 shayanspideylover 1395-10-22 21:45
به نقل از Nightwatcher:
#14
اون داستان که توی جریان اصلی دی سی نبود. الان شما برو کامیکهای ریبرث واندروومن رو بخون. نویسنده اوریجینش رو لابه لای داستان جدید روایت کرده که تقریبا همون اوریجین اصلی که توی کامیکهای دهه 40 و توی فیلمش شاهد هستیم. فقط یه سری جزئیاتش فرق میکنه (همونه فقط زمانش دیگه مربوط به جنگ جهانی نیست).
به نظر من الان واندروومن به پختگی رسیده(دیگه جزقاله شده!) و دیگه نباید به اوریجینش دست بزنن. همین اوریجین و شخصیت پردازی که توی ریبرث و توی فیلمش دیدیم خوبه. فقط وقتشه که چندتا ویلن خوب بهش اضافه کنن.

خدا رو شکر
به هر حال من اغلب کمیکای مارولو میخونم حالا ماهی 5 6 تا دی سیم میخونم
#17 Ice Man 1395-10-22 22:30
#13
خودش که نه اما دنیاش داغونه ؛ از نظر شخصیت های مکمل و فرعی یا شخصیت های منفی هم هیچ تفاوتی با اساطیر یونان نداره یعنی شخصیت پردازیه شخصیت ها هم هیچ فرقی با ورژنه اساطیریشون نداره
واندرومن ابرقهرمانیه که باید یک دنیای اریجینال و کامل و اساطیر مانند داشته باشه نه این که دنیای اساطیر یونان رو داشته باشه
فیلمنامه نویس و کارگردان هم اگر بخوان به کمیک ها وفادار باشن هیچ چاره ای جزء استفاده از ویلن هایی مثل ارز ندارن چون باید دنیای واندرومن رو اول تو کمیک ها احیا و کامل میکردن و بعد از روش فیلم میساختن
الان مثلا آکوامن هم یک شخصیت اساطیر ماننده اما یک دنیای کامل و عالی داره یا ثور یک دنیای اریجینال داره و حتی شخصیت ها و ویژگی های مربوط به اساطیر اسکاندیناویه دنیاش هم ورژن اریجینال و مخصوصه دنیای خودشن
#14
هرچقدر هم که شخصیت پرفکتی بشه ، چون یک شخصیت و ابرقهرمانه اساطیر ماننده ، اگه دنیاش و شخصیت های دنیاش اریجینال نباشن و تازگی نداشته باشن پس چیزه جالب و جذابه پایداری نداره و برای همین ممکنه دوباره اریجین و شخصیتش پایداری نداشته باشه (چون بعضی از ابرقهرمان ها هستن که عمده کار های ابرقهرمانیشون مبارزه با جرم و جنایت و کمک و نجات دادنه مردمه اما ابرقهرمانی هایی مثل واندرومن نمیتونن که تمامه ماجرا هاشون همین چیز ها باشه چون دیگه هیچ تفاوت و ویژگی برتر و خاصی نسبت به بقیه ابرقهرمان ها ندارن و احتیاج به دنیا های کامل با ویژگی های منحصر به شخصیت خودشون دارن)
#18 Robin 1395-10-23 00:03
این که نوشتین "اریز" اشتباه
فکر کنم درستش "آرس" باشه.

این قسمت برای ویکی پدیاست:

آرس (به یونانی: Ἀρης به معنی کوشش در نبرد) خدای جنگ و پسر زئوس و هرا در اسطوره‌های یونانی است. رومی‌ها خدای جنگ خود یعنی مارس را (که مفهوم آن را از قوم اتروسک گرفته بودند) با آرس یونانی مطابق می‌دانستند. البته مارس نزد رومیان جایگاه برجسته‌تری داشت تا آرس نزد یونانیان. آرس را چندان قابل اعتماد نمی‌دانستند و او را زاده سرزمین دور تراکیه بشمار می‌آوردند.

fa.wikipedia.org/.../...

--------------------------------------
شاید به انگلیسی فرق میکنه؟؟!!
#19 Ice Man 1395-10-23 00:18
#18 هر دوش درسته ، بستگی به نوع تلفظ کردنش داره
#20 Bad joke 1395-10-23 20:34
آرس شخصیت خوبیه
به نظرم کسایی که نمیدونن آرس کیه بازی god of war 1را بازی کنن غول آخر بازی و رییس کریتوسه

من حس میکنم واندر ومن فیلم خوبی میشه به دو دلیل یه کارگردان جدید به دور از فشارهای جاستیس لیگ ساختتش

برای نظر دادن باید عضو سایت شوید