"انت من و واسپ" دیگر دنیاهای مارول را به تماشاچیان معرفی خواهد کرد؟

انت من و واسپ دیگر دنیاهای مارول را به تماشاچیان معرفی خواهد کرد

به نظر میرسه مارول اولین شرکت کمیک بوکی خواهد بود که ایده مولتی ورس را در دنیای سینمایی مطرح خواهد کرد!

درسته که دی سی در زمینه مولتی ورس و دنیاهای موازی بیشتر از مارول سابقه داره و بیشتر هم در این زمینه کار کرده و حتی سریال هایی مثل فلش ساخته که به این ایده جذاب پرداخته اند اما هرگز راضی نشده آن را در دنیای سینما امتحان کنه اما انگار مارول میخواد این کار رو بکنه! شروعش هم از قسمت دوم فیلم مرد مورچه ای یعنی "انت من و واسپ" خواهد بود!

اوانجلین لیلی بازیگر نقش واسپ در دنیای سینمایی مارول در مصاحبه خود با نشریه Vanity Fair اعلام کرد:

"شخصیت های این فیلم در بحث کوآنتومی و قلمرو کوآنتومی متخص هستند. اونا در انت من 2 دارند هر کاری از دستشون برمیاد رو انجام بدن تا به طور امن و سالم وارد قلمرو کوآنتومی بشوند و سپس به دنیای واقعی برگردند چون فیلم اول نشون داد که اسکات لانگ از اونجا برگشته و بنابراین میشه ازش برگشت. پس اگه او میتونه پس چرا ما نتونیم؟ اگه در این فیلم موفق بشیم اونوقت یک مولتی ورس کامل به روی ما باز میشه که میشه واردش شد . من مسئول خلق داستان های مارول نیستم پس نمیتونم دقیقا بگم قراره با این ایده چیکار کنند ولی پتانسیل چنین کاری قطعا وجود داره".

البته حرف های لیلی دقیقا تایید نمیکنه که ما قراره در این فیلم دنیای دیگری رو ببینیم ولی قطعا داره میگه که احتمالش هست. و همچنین همین چند روز پیش رئیس دیزنی در اینجا احتمالش رو داد که در فاز بعدی فیلم های مارول شاهد دنیاهای دیگر خواهیم بود:

"فیلم های مارول به دنبال دنیاهایی خواهند رفت که کاملا جدا از دنیاهایی خواهند بود که قبلا دیده شده اند ، چه از نظر جغرافیایی و چه از نظر زمانی".

نظرش ما چیست؟ با ایده مولتی ورس و دنیاهای موازی موافق هستید؟

مطالب مرتبط:

جیمز گان: قسمت سوم محافظین کهکشان برای 10 تا 20 سال آینده MCU زمینه چینی میکند!

فایگی: انتقام جویان 4 آخرین دیدار هواداران با برخی از شخصیت های محبوب مارول خواهد بود

10 سئوال مهمی که درباره عالم سینمایی مارول داریم

شخصیت هایی كه احتمالا در پایان فاز 3 مارول میمیرند

15 خبر و شایعه ای که درباره فاز 4 دنیای سینمایی مارول میدانیم!

15 چیز هیجان انگیزی که از فیلم جنگ بینهایت میدانیم!

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

#1 constantin 1396-09-15 09:43
بستگی به طرز پیاده کردن ایده داره.
#2 spectacular spiderman 1396-09-15 11:33
وای چه باحال می شه التیمت اسپایدرمن رو ببینیم :D :D
#3 E-spider 1396-09-15 11:38
چه باحال!
#4 the punisher 1396-09-15 12:22
دو خبر پشت سر هم که کاملا میتونن مکمل همدیگه باشن!
میدونیم که ایکسمن ها همیشه وجود داشتن پس نمیشه توی دنیای مارول تازه به وجود بیان و از طرفی چهار شگفت انگیز متخصصینی هستن که حتی بدون قدرتشون هم توی دنیا حرفی برای گفتن دارن پس سؤال میشه اینا کجا بودن و چطور قراره وارد دنیای مارول بشن؟!
من میگم جهان های موازی و اقتباسی از جنگ های پنهان
ولی به شخصه ترجیح میدم این اتفاق تو فیلم اختصاصی چهارشگفت انگیز بیوفته و فیلم آنت من یه زمینه چینی باشه
#5 Dr_AM 1396-09-15 12:29
خبر باحالی بود !
شاید یک پیش زمینه بشه برای حضور شخصیت های جدید تو MCU !
راستی ...
من یک نکته جالب کشف کردم !
البته شاید درست باشه یا نباشه ..
دنیاییی که الآن مارول داره توی اون فیلم میسازه دنیای آلتیمیته !
دلایلی زیادی وجود داره :
۱) چهره نیک فیوری
نیک فیوری سیاه پوست با چشم بند و البته کچل برای اولین بار توی کمیک های دنیای آلتیمیت رونمایی شد و مال دنیای آلتیمیت بود ...
۲) اون صحنه ای که توی مرد عنکبوتی بازگشت به خانه یک سری دزد با ماسک های انتقام جویان بانک میزدند هم مال دنیای آلتیمیت بود
۳) حضور مایلز ( اسپایدر من سیاه ) توی MCU
این دیگه واضحه ... فکر کنم توی خود سایت این قضیه قبلا تایید شد که مایلز توی MCU هست و البته توی همین بُعدی که اسپایدر من اصلی زندگی میکنه
۴) این یکی زیاد دقیق نیست ولی احتمالش هست
اخیرا طبق پرونده هایی که از سونی لو رفت مربوط به سونی ورس بود ...
این که اندرو گارفیلد کدوم اسپایدر منه ، و اینا ...
یک سری میگفتند که سونی توی اون پرونده ها اشاره کرد که اسپایدر من تام هالند اسپایدر من دنیای آلتیمیته ...
لطفا نظرتون رو بگید ...
اصلا شاید مرد مورچه ای و واسپ از دنیای آلتیمیت به دنیای اصلی مارول سفر کنن !
#6 hassan91 1396-09-15 12:40
#5
اینطور باشه خیلی باحاله میشه، خیلیم جذاب، اگه چهار شگفت انگیز و میوتانتها از اولش تو MCU بودن خیلی با حال میشد، اگه مردان ایکس هم اینطوری باشه خیلی خوب میشه، که همون بازیگرا توی دنیای اصلی باشن. به هر حال این دیزنی خیلی داره به سینما و سرگرمی خدمت میکنه و رضایت مشتری و مخاطب حرف اولو براش میزنه
#7 nightspider 1396-09-15 12:58
به نقل از Dr_AM:
خبر باحالی بود !
شاید یک پیش زمینه بشه برای حضور شخصیت های جدید تو MCU !
راستی ...
من یک نکته جالب کشف کردم !
البته شاید درست باشه یا نباشه ..
دنیاییی که الآن مارول داره توی اون فیلم میسازه دنیای آلتیمیته !
دلایلی زیادی وجود داره :
۱) چهره نیک فیوری
نیک فیوری سیاه پوست با چشم بند و البته کچل برای اولین بار توی کمیک های دنیای آلتیمیت رونمایی شد و مال دنیای آلتیمیت بود ...
۲) اون صحنه ای که توی مرد عنکبوتی بازگشت به خانه یک سری دزد با ماسک های انتقام جویان بانک میزدند هم مال دنیای آلتیمیت بود
۳) حضور مایلز ( اسپایدر من سیاه ) توی MCU
این دیگه واضحه ... فکر کنم توی خود سایت این قضیه قبلا تایید شد که مایلز توی MCU هست و البته توی همین بُعدی که اسپایدر من اصلی زندگی میکنه
۴) این یکی زیاد دقیق نیست ولی احتمالش هست
اخیرا طبق پرونده هایی که از سونی لو رفت مربوط به سونی ورس بود ...
این که اندرو گارفیلد کدوم اسپایدر منه ، و اینا ...
یک سری میگفتند که سونی توی اون پرونده ها اشاره کرد که اسپایدر من تام هالند اسپایدر من دنیای آلتیمیته ...
لطفا نظرتون رو بگید ...
اصلا شاید مرد مورچه ای و واسپ از دنیای آلتیمیت به دنیای اصلی مارول سفر کنن !

فرضیه خوبی است .لی یک مشکل داره:
1-اولا مارول نمیاد یونیورس شماره ی یک خودش را ول کنه و به دنیای مزخرفی مثل التیمات بچسبه.
2-خود کوین فایگی گفته بود که این دنیا،دنیای 616 مارول است(دنیای اصلی) پس میشه نتیجه گرفت که داریم دنیای اصلی را تماشا میکنیم.
3-درمورد اندرو گارفیلد هم باید بگم که اگه این طور باشه و اندرو مردعنکبوتی اصلی باشه در نتیجه باید کل دنیای اصلی را با فیلم های مردعنکبوتی شگفت انگیز گل گرفت
4-در مورد مایلز هم نمیتونم نظر قطعی بگم فقط فکر کنم اوردنش توی mcu تا اولا شخصیت های رنگین پوست بیشتر بشن دوما بتونن پیتر را در آینده یک الگو و مرشد عالی معرفی کنن.
نتیجه:درسته که مارول چندتا چیز را از دنیای التیمات الهام گرفته ولی باید در نظر داشت که هیچ آدم عاقلی نمیاد دنیای به خوبی دنیای اصلی را با دنیایی مزخرف و بسیار عجیبِی مثل التیمات عوض کنه.(اگه بدونی چه چیزهایی در اون دنیا اتفاق افتاده حالت بد میشه. کلا تنها نقطه قوت اون دنیا همون پیتر پارکر التیمات بود و بس)
#8 Unknown 1396-09-15 13:25
به نقل از nightspider:
به نقل از Dr_AM:
خبر باحالی بود !
شاید یک پیش زمینه بشه برای حضور شخصیت های جدید تو MCU !
راستی ...
من یک نکته جالب کشف کردم !
البته شاید درست باشه یا نباشه ..
دنیاییی که الآن مارول داره توی اون فیلم میسازه دنیای آلتیمیته !
دلایلی زیادی وجود داره :
۱) چهره نیک فیوری
نیک فیوری سیاه پوست با چشم بند و البته کچل برای اولین بار توی کمیک های دنیای آلتیمیت رونمایی شد و مال دنیای آلتیمیت بود ...
۲) اون صحنه ای که توی مرد عنکبوتی بازگشت به خانه یک سری دزد با ماسک های انتقام جویان بانک میزدند هم مال دنیای آلتیمیت بود
۳) حضور مایلز ( اسپایدر من سیاه ) توی MCU
این دیگه واضحه ... فکر کنم توی خود سایت این قضیه قبلا تایید شد که مایلز توی MCU هست و البته توی همین بُعدی که اسپایدر من اصلی زندگی میکنه
۴) این یکی زیاد دقیق نیست ولی احتمالش هست
اخیرا طبق پرونده هایی که از سونی لو رفت مربوط به سونی ورس بود ...
این که اندرو گارفیلد کدوم اسپایدر منه ، و اینا ...
یک سری میگفتند که سونی توی اون پرونده ها اشاره کرد که اسپایدر من تام هالند اسپایدر من دنیای آلتیمیته ...
لطفا نظرتون رو بگید ...
اصلا شاید مرد مورچه ای و واسپ از دنیای آلتیمیت به دنیای اصلی مارول سفر کنن !

فرضیه خوبی است .لی یک مشکل داره:
1-اولا مارول نمیاد یونیورس شماره ی یک خودش را ول کنه و به دنیای مزخرفی مثل التیمات بچسبه.
2-خود کوین فایگی گفته بود که این دنیا،دنیای 616 مارول است(دنیای اصلی) پس میشه نتیجه گرفت که داریم دنیای اصلی را تماشا میکنیم.
3-درمورد اندرو گارفیلد هم باید بگم که اگه این طور باشه و اندرو مردعنکبوتی اصلی باشه در نتیجه باید کل دنیای اصلی را با فیلم های مردعنکبوتی شگفت انگیز گل گرفت
4-در مورد مایلز هم نمیتونم نظر قطعی بگم فقط فکر کنم اوردنش توی mcu تا اولا شخصیت های رنگین پوست بیشتر بشن دوما بتونن پیتر را در آینده یک الگو و مرشد عالی معرفی کنن.
نتیجه:درسته که مارول چندتا چیز را از دنیای التیمات الهام گرفته ولی باید در نظر داشت که هیچ آدم عاقلی نمیاد دنیای به خوبی دنیای اصلی را با دنیایی مزخرف و بسیار عجیبِی مثل التیمات عوض کنه.(اگه بدونی چه چیزهایی در اون دنیا اتفاق افتاده حالت بد میشه. کلا تنها نقطه قوت اون دنیا همون پیتر پارکر التیمات بود و بس)

منم با نظر شما موافقم درسته مارول واسه فیلم هاش از دنیای آلتیمیت الهام گرفته ولی نمیاد دنیای سینماییش رو که به این خوبی درست کرده اسمش رو آلتیمیت بزاره چون بلاخره همیشه دنیای سینمایی باید با دنیای کمیک فرق داشته باشه تا بشه فیلم های خوبی ساخت و بالانس باشن
#9 Comic_Dan 1396-09-15 13:51
چه جالب! خیلی هم خوب واقعا دیدن اسپایدرمن التمیت میتونه خیلی جالب باشه .
#10 mr.zaad 1396-09-15 14:23
ظاهرا توی شماره دوم انیمیشن Wreck-it Ralph یک کراس‌اور بین دیزنی، پیکسار، مارول و جنگ ستارگان اتفاق می‌افته. به نظرتون صداپیشگی کارکترها توسط بازیگران اصلی انجام می‌شه؟ روبرو شدن شخصیت‌های رالف و هالک واقعا می‌تونه بامزه باشه :D
#11 Hasan Spider 1396-09-15 16:39
این ایده بنظر من کاملا شدنیه ، میگین چطور ؟ باشه بهتون میگم : اگه دیزنی فاکس رو بخره که حتما میخره ، فیلمای مارولی قبلی و همچنین حق ساخت ادامه ی اونا به دیزنی میرسه پس کاملا توانایه ساخت فیلم ایکس من رو با بازیگرای قبلی توی فاز چهارمِ خودش داره ولی برای اینکه کسی نگه چطور ایکس من وجود داشتن ولی توی MCU معرفی نشدن میشه گفت توی دنیای دیگری بودن البته از یاد نبریم که قبلنا هم ایستراگ های برای ایکس من توی MCU وجود داشته:
هواپیمای مردان ایکس
cdn.zoomg.ir/.../...
در فیلم سینمایی «مرد آهنی»، «تونی استارک» در حال آزمایش زره جدیدش است که در صفحه نمایش زره‌اش هواپیمای «مردان ایکس» را مشاهده می‌کنیم.
یا برای خود مولتی ورس:
cdn.zoomg.ir/.../...
وقتی که «اریک سلویگ» فرضیه‌ی نه عالم را در «ثور: دنیای تاریک» مطرح می‌کند، خیلی‌ها بر روی تخته سیاهش به دنبال ایستراگ گشتند. دنیای ۶۱۶ در واقع دنیای اصلی مارول است که ابرقهرمانانش در آن حضور دارند و وسط تخته سیاه است. همچنین روی تخته سیاه اشاره‌ای به «نکسوز دنیاها» شده.
فیلم ثور دنیای تاریک هم با اینکه نتونست برا خودش کاری بکنه ولی برای دنیا های دیگه کم نذاشت.
بعدش اگه دیزنی باخریدن فاکس اونقدر مارولو بزرگ کنه، سونی کی باشه که با این ایده ی بزرگ مخالفت کنه. شاید در احتمالی دور انتظار ولی ممکن شاهد فیلمی با اقتباس از داستان فوق العادهِ دنیای عنکبوتی باشیم (تا اینجا ما تو دنیای سینما سه تا اسپایدرمن داریم ، دو تا گوئن و یک مری جین).
واسه ی چهار شگفت انگیز که بعد از رسیدن فاکس به مارول وارد MCU میشن این قضایا خوراک روزانه است.
#12 Hasan Spider 1396-09-15 16:41
به نقل از Hasan Spider:
این ایده بنظر من کاملا شدنیه ، میگین چطور ؟ باشه بهتون میگم : اگه دیزنی فاکس رو بخره که حتما میخره ، فیلمای مارولی قبلی و همچنین حق ساخت ادامه ی اونا به دیزنی میرسه پس کاملا توانایه ساخت فیلم ایکس من رو با بازیگرای قبلی توی فاز چهارمِ خودش داره ولی برای اینکه کسی نگه چطور ایکس من وجود داشتن ولی توی MCU معرفی نشدن میشه گفت توی دنیای دیگری بودن البته از یاد نبریم که قبلنا هم ایستراگ های برای ایکس من توی MCU وجود داشته:
هواپیمای مردان ایکس
cdn.zoomg.ir/.../...
در فیلم سینمایی «مرد آهنی»، «تونی استارک» در حال آزمایش زره جدیدش است که در صفحه نمایش زره‌اش هواپیمای «مردان ایکس» را مشاهده می‌کنیم.
یا برای خود مولتی ورس:
cdn.zoomg.ir/.../...
وقتی که «اریک سلویگ» فرضیه‌ی نه عالم را در «ثور: دنیای تاریک» مطرح می‌کند، خیلی‌ها بر روی تخته سیاهش به دنبال ایستراگ گشتند. دنیای ۶۱۶ در واقع دنیای اصلی مارول است که ابرقهرمانانش در آن حضور دارند و وسط تخته سیاه است. همچنین روی تخته سیاه اشاره‌ای به «نکسوز دنیاها» شده.
فیلم ثور دنیای تاریک هم با اینکه نتونست برا خودش کاری بکنه ولی برای دنیا های دیگه کم نذاشت.
بعدش اگه دیزنی باخریدن فاکس اونقدر مارولو بزرگ کنه، سونی کی باشه که با این ایده ی بزرگ مخالفت کنه. شاید در احتمالی دور انتظار ولی ممکن شاهد فیلمی با اقتباس از داستان فوق العادهِ دنیای عنکبوتی باشیم (تا اینجا ما تو دنیای سینما سه تا اسپایدرمن داریم ، دو تا گوئن و یک مری جین).
واسه ی چهار شگفت انگیز که بعد از رسیدن فاکس به مارول وارد MCU میشن این قضایا خوراک روزانه است.

اگه میشه استادان نظرتونو بگین .
#13 Hasan Spider 1396-09-15 17:21
اینجوری ددپول هم تو همون دنیایی میمونه که هم یک گروه ایکس من وجود داره هم فیلمای ایکس من رو نشون میدن .
#14 adel.spider 1396-09-15 20:26
اینجوری که بوش میاد قراره یه انقلاب درست و حسابی تو mcu پیش بیاد و کلی شتصیت درجه اول و خفن بهش اضافه بشه....

فقط بحث اضافه شدنشون تو دنیای مارول مطرح میشه که میشه اینطور قضیه رو مطرح کرد که همونطور که میدونیم مارول توی فیلم کاپیتان آمریکا سرباز زمستان تا حدودی راه رو واسه ورود مردان x هم باز گذاشت. با معرفی اشخاصی از قبیل استراکر و واندا و پیترو ماکسیموف...
همونطور که میدونیم الگوریتم زولا افرادی رو که برای هایدرا پتانسیل تهدید شدن رو داشتند نابود میکرد که این افراد شامل میوتانت ها هم میشده... واسه همین بوده که ناانسان ها رو روی ماه داشتیم... چون اگه روی زمین بودن احتمالا مثل میوتانت ها توسط الگوریتم زولا نابود میشدن...
و اینم میدونیم که تم و حال و هوای اونجرز 4 سفرهای زمانیه و اونجرز ممکنه قرار باشه به سال های جنگ جهانی هم برگردن...(طبق عکس های منتشر شده) ...
چی میشه اگه انتقامجویان برگردن به گذشته و الگوریتم رو خنثی کنن؟؟؟؟ و وقتی که به زمان حال برگردن چی خواهیم داشت؟ دنیایی که توش میوتانت ها هنوز زنده هستن و میون بقیه آدم ها زندگی میکنن...
به نظرم این میتونه مناسب ترین و منطقی ترین راه برای ورود ایکس من به mcu باشه...
#15 Hasan Spider 1396-09-15 22:30
به نقل از adel.spider:
اینجوری که بوش میاد قراره یه انقلاب درست و حسابی تو mcu پیش بیاد و کلی شتصیت درجه اول و خفن بهش اضافه بشه....

فقط بحث اضافه شدنشون تو دنیای مارول مطرح میشه که میشه اینطور قضیه رو مطرح کرد که همونطور که میدونیم مارول توی فیلم کاپیتان آمریکا سرباز زمستان تا حدودی راه رو واسه ورود مردان x هم باز گذاشت. با معرفی اشخاصی از قبیل استراکر و واندا و پیترو ماکسیموف...
همونطور که میدونیم الگوریتم زولا افرادی رو که برای هایدرا پتانسیل تهدید شدن رو داشتند نابود میکرد که این افراد شامل میوتانت ها هم میشده... واسه همین بوده که ناانسان ها رو روی ماه داشتیم... چون اگه روی زمین بودن احتمالا مثل میوتانت ها توسط الگوریتم زولا نابود میشدن...
و اینم میدونیم که تم و حال و هوای اونجرز 4 سفرهای زمانیه و اونجرز ممکنه قرار باشه به سال های جنگ جهانی هم برگردن...(طبق عکس های منتشر شده) ...
چی میشه اگه انتقامجویان برگردن به گذشته و الگوریتم رو خنثی کنن؟؟؟؟ و وقتی که به زمان حال برگردن چی خواهیم داشت؟ دنیایی که توش میوتانت ها هنوز زنده هستن و میون بقیه آدم ها زندگی میکنن...
به نظرم این میتونه مناسب ترین و منطقی ترین راه برای ورود ایکس من به mcu باشه...

این ایده از چیزی که من گفتم خیلی خفن تر و دل چسب تره .ولی با چی میشه یه نفرو با خاطراته قبلیش به گذشته برد؟
با کیتی پراید میشه (X-Men Days of Future Past) ولی اون که توی MCU نیست.
با سنگ زمان که نمیشه، تا جایی که ما میدونیم سنگ زمان یه چیزیو تو زمان به سمت عقب میبره یعنی اگه بخواد روی تونی تاثیر بزاره اون بچه میشه ، کل زمان رو به عقب نمی بره.
#16 A Great Captain 1396-09-15 23:37
به نقل از Hasan Spider:
به نقل از adel.spider:
اینجوری که بوش میاد قراره یه انقلاب درست و حسابی تو mcu پیش بیاد و کلی شتصیت درجه اول و خفن بهش اضافه بشه....

فقط بحث اضافه شدنشون تو دنیای مارول مطرح میشه که میشه اینطور قضیه رو مطرح کرد که همونطور که میدونیم مارول توی فیلم کاپیتان آمریکا سرباز زمستان تا حدودی راه رو واسه ورود مردان x هم باز گذاشت. با معرفی اشخاصی از قبیل استراکر و واندا و پیترو ماکسیموف...
همونطور که میدونیم الگوریتم زولا افرادی رو که برای هایدرا پتانسیل تهدید شدن رو داشتند نابود میکرد که این افراد شامل میوتانت ها هم میشده... واسه همین بوده که ناانسان ها رو روی ماه داشتیم... چون اگه روی زمین بودن احتمالا مثل میوتانت ها توسط الگوریتم زولا نابود میشدن...
و اینم میدونیم که تم و حال و هوای اونجرز 4 سفرهای زمانیه و اونجرز ممکنه قرار باشه به سال های جنگ جهانی هم برگردن...(طبق عکس های منتشر شده) ...
چی میشه اگه انتقامجویان برگردن به گذشته و الگوریتم رو خنثی کنن؟؟؟؟ و وقتی که به زمان حال برگردن چی خواهیم داشت؟ دنیایی که توش میوتانت ها هنوز زنده هستن و میون بقیه آدم ها زندگی میکنن...
به نظرم این میتونه مناسب ترین و منطقی ترین راه برای ورود ایکس من به mcu باشه...

این ایده از چیزی که من گفتم خیلی خفن تر و دل چسب تره .ولی با چی میشه یه نفرو با خاطراته قبلیش به گذشته برد؟
با کیتی پراید میشه (X-Men Days of Future Past) ولی اون که توی MCU نیست.
با سنگ زمان که نمیشه، تا جایی که ما میدونیم سنگ زمان یه چیزیو تو زمان به سمت عقب میبره یعنی اگه بخواد روی تونی تاثیر بزاره اون بچه میشه ، کل زمان رو به عقب نمی بره.

بعید می دونم سنگ زمان همین یه کار رو بتونه انجام بده(به غیر از لوپ و این حرفا). ناسلامتی سنگ ابدیته.
#17 adel.spider 1396-09-16 01:00
به نقل از A Great Captain:
به نقل از Hasan Spider:
به نقل از adel.spider:
اینجوری که بوش میاد قراره یه انقلاب درست و حسابی تو mcu پیش بیاد و کلی شتصیت درجه اول و خفن بهش اضافه بشه....

فقط بحث اضافه شدنشون تو دنیای مارول مطرح میشه که میشه اینطور قضیه رو مطرح کرد که همونطور که میدونیم مارول توی فیلم کاپیتان آمریکا سرباز زمستان تا حدودی راه رو واسه ورود مردان x هم باز گذاشت. با معرفی اشخاصی از قبیل استراکر و واندا و پیترو ماکسیموف...
همونطور که میدونیم الگوریتم زولا افرادی رو که برای هایدرا پتانسیل تهدید شدن رو داشتند نابود میکرد که این افراد شامل میوتانت ها هم میشده... واسه همین بوده که ناانسان ها رو روی ماه داشتیم... چون اگه روی زمین بودن احتمالا مثل میوتانت ها توسط الگوریتم زولا نابود میشدن...
و اینم میدونیم که تم و حال و هوای اونجرز 4 سفرهای زمانیه و اونجرز ممکنه قرار باشه به سال های جنگ جهانی هم برگردن...(طبق عکس های منتشر شده) ...
چی میشه اگه انتقامجویان برگردن به گذشته و الگوریتم رو خنثی کنن؟؟؟؟ و وقتی که به زمان حال برگردن چی خواهیم داشت؟ دنیایی که توش میوتانت ها هنوز زنده هستن و میون بقیه آدم ها زندگی میکنن...
به نظرم این میتونه مناسب ترین و منطقی ترین راه برای ورود ایکس من به mcu باشه...

این ایده از چیزی که من گفتم خیلی خفن تر و دل چسب تره .ولی با چی میشه یه نفرو با خاطراته قبلیش به گذشته برد؟
با کیتی پراید میشه (X-Men Days of Future Past) ولی اون که توی MCU نیست.
با سنگ زمان که نمیشه، تا جایی که ما میدونیم سنگ زمان یه چیزیو تو زمان به سمت عقب میبره یعنی اگه بخواد روی تونی تاثیر بزاره اون بچه میشه ، کل زمان رو به عقب نمی بره.

بعید می دونم سنگ زمان همین یه کار رو بتونه انجام بده(به غیر از لوپ و این حرفا). ناسلامتی سنگ ابدیته.

دقیقا!!! سنگ های بینهایت اسمشون روشونه...
حد و مرزی نداره قدرتشون...
بعید نیست با همون یه دونه سنگ زمان هم بتونن حریف ثانوس با 5 تا سنگ بشن و حتی اون تئوری رو عملی کنن...
#18 spectacular spiderman 1396-09-16 07:08
به نقل از Unknown:
به نقل از nightspider:
به نقل از Dr_AM:
خبر باحالی بود !
شاید یک پیش زمینه بشه برای حضور شخصیت های جدید تو MCU !
راستی ...
من یک نکته جالب کشف کردم !
البته شاید درست باشه یا نباشه ..
دنیاییی که الآن مارول داره توی اون فیلم میسازه دنیای آلتیمیته !
دلایلی زیادی وجود داره :
۱) چهره نیک فیوری
نیک فیوری سیاه پوست با چشم بند و البته کچل برای اولین بار توی کمیک های دنیای آلتیمیت رونمایی شد و مال دنیای آلتیمیت بود ...
۲) اون صحنه ای که توی مرد عنکبوتی بازگشت به خانه یک سری دزد با ماسک های انتقام جویان بانک میزدند هم مال دنیای آلتیمیت بود
۳) حضور مایلز ( اسپایدر من سیاه ) توی MCU
این دیگه واضحه ... فکر کنم توی خود سایت این قضیه قبلا تایید شد که مایلز توی MCU هست و البته توی همین بُعدی که اسپایدر من اصلی زندگی میکنه
۴) این یکی زیاد دقیق نیست ولی احتمالش هست
اخیرا طبق پرونده هایی که از سونی لو رفت مربوط به سونی ورس بود ...
این که اندرو گارفیلد کدوم اسپایدر منه ، و اینا ...
یک سری میگفتند که سونی توی اون پرونده ها اشاره کرد که اسپایدر من تام هالند اسپایدر من دنیای آلتیمیته ...
لطفا نظرتون رو بگید ...
اصلا شاید مرد مورچه ای و واسپ از دنیای آلتیمیت به دنیای اصلی مارول سفر کنن !

فرضیه خوبی است .لی یک مشکل داره:
1-اولا مارول نمیاد یونیورس شماره ی یک خودش را ول کنه و به دنیای مزخرفی مثل التیمات بچسبه.
2-خود کوین فایگی گفته بود که این دنیا،دنیای 616 مارول است(دنیای اصلی) پس میشه نتیجه گرفت که داریم دنیای اصلی را تماشا میکنیم.
3-درمورد اندرو گارفیلد هم باید بگم که اگه این طور باشه و اندرو مردعنکبوتی اصلی باشه در نتیجه باید کل دنیای اصلی را با فیلم های مردعنکبوتی شگفت انگیز گل گرفت
4-در مورد مایلز هم نمیتونم نظر قطعی بگم فقط فکر کنم اوردنش توی mcu تا اولا شخصیت های رنگین پوست بیشتر بشن دوما بتونن پیتر را در آینده یک الگو و مرشد عالی معرفی کنن.
نتیجه:درسته که مارول چندتا چیز را از دنیای التیمات الهام گرفته ولی باید در نظر داشت که هیچ آدم عاقلی نمیاد دنیای به خوبی دنیای اصلی را با دنیایی مزخرف و بسیار عجیبِی مثل التیمات عوض کنه.(اگه بدونی چه چیزهایی در اون دنیا اتفاق افتاده حالت بد میشه. کلا تنها نقطه قوت اون دنیا همون پیتر پارکر التیمات بود و بس)

منم با نظر شما موافقم درسته مارول واسه فیلم هاش از دنیای آلتیمیت الهام گرفته ولی نمیاد دنیای سینماییش رو که به این خوبی درست کرده اسمش رو آلتیمیت بزاره چون بلاخره همیشه دنیای سینمایی باید با دنیای کمیک فرق داشته باشه تا بشه فیلم های خوبی ساخت و بالانس باشن

به نقل از nightspider:
به نقل از Dr_AM:
خبر باحالی بود !
شاید یک پیش زمینه بشه برای حضور شخصیت های جدید تو MCU !
راستی ...
من یک نکته جالب کشف کردم !
البته شاید درست باشه یا نباشه ..
دنیاییی که الآن مارول داره توی اون فیلم میسازه دنیای آلتیمیته !
دلایلی زیادی وجود داره :
۱) چهره نیک فیوری
نیک فیوری سیاه پوست با چشم بند و البته کچل برای اولین بار توی کمیک های دنیای آلتیمیت رونمایی شد و مال دنیای آلتیمیت بود ...
۲) اون صحنه ای که توی مرد عنکبوتی بازگشت به خانه یک سری دزد با ماسک های انتقام جویان بانک میزدند هم مال دنیای آلتیمیت بود
۳) حضور مایلز ( اسپایدر من سیاه ) توی MCU
این دیگه واضحه ... فکر کنم توی خود سایت این قضیه قبلا تایید شد که مایلز توی MCU هست و البته توی همین بُعدی که اسپایدر من اصلی زندگی میکنه
۴) این یکی زیاد دقیق نیست ولی احتمالش هست
اخیرا طبق پرونده هایی که از سونی لو رفت مربوط به سونی ورس بود ...
این که اندرو گارفیلد کدوم اسپایدر منه ، و اینا ...
یک سری میگفتند که سونی توی اون پرونده ها اشاره کرد که اسپایدر من تام هالند اسپایدر من دنیای آلتیمیته ...
لطفا نظرتون رو بگید ...
اصلا شاید مرد مورچه ای و واسپ از دنیای آلتیمیت به دنیای اصلی مارول سفر کنن !

فرضیه خوبی است .لی یک مشکل داره:
1-اولا مارول نمیاد یونیورس شماره ی یک خودش را ول کنه و به دنیای مزخرفی مثل التیمات بچسبه.
2-خود کوین فایگی گفته بود که این دنیا،دنیای 616 مارول است(دنیای اصلی) پس میشه نتیجه گرفت که داریم دنیای اصلی را تماشا میکنیم.
3-درمورد اندرو گارفیلد هم باید بگم که اگه این طور باشه و اندرو مردعنکبوتی اصلی باشه در نتیجه باید کل دنیای اصلی را با فیلم های مردعنکبوتی شگفت انگیز گل گرفت
4-در مورد مایلز هم نمیتونم نظر قطعی بگم فقط فکر کنم اوردنش توی mcu تا اولا شخصیت های رنگین پوست بیشتر بشن دوما بتونن پیتر را در آینده یک الگو و مرشد عالی معرفی کنن.
نتیجه:درسته که مارول چندتا چیز را از دنیای التیمات الهام گرفته ولی باید در نظر داشت که هیچ آدم عاقلی نمیاد دنیای به خوبی دنیای اصلی را با دنیایی مزخرف و بسیار عجیبِی مثل التیمات عوض کنه.(اگه بدونی چه چیزهایی در اون دنیا اتفاق افتاده حالت بد میشه. کلا تنها نقطه قوت اون دنیا همون پیتر پارکر التیمات بود و بس)

دنیای التیمت کجاش مزخرفه....درسته به پای دنیای اصلی نمی رسه ولی خدایی ultimate spiderman خیلی بهتر از کمیکای دنیای اصلی اسمایدرمنی بود که اون موقع چاپ می شد...
#19 P.Constantine 1396-09-16 08:49
به نقل از spectacular spiderman:
[quote
دنیای التیمت کجاش مزخرفه....درسته به پای دنیای اصلی نمی رسه ولی خدایی ultimate spiderman خیلی بهتر از کمیکای دنیای اصلی اسمایدرمنی بود که اون موقع چاپ می شد...

تقریبا میشه گفت فقط کمیکای Ultimate Spider-man خوب بود!
شما می تونی بری اون گندی که جف لوب عزیز(کوین فایگی‌ِ تلویزیون مارول) در کمیکای "اولتیماتوم" به این دنیا زد رو بری ببینی(مخصوصا اسکارلت ویچ :-? :-x )! گندی که باعث شد خیلی از کمیکای اون زمان تو دنیای آلتیمیت کنسل شه! و احتمالا به خاطر همین بود که توی جنگ های پنهان کلا ترکوندنش!
#20 Hasan Spider 1396-09-16 09:11
به نقل از adel.spider:
به نقل از A Great Captain:
[quote name="Hasan Spider"][quote name="adel.spider"]بعید می دونم سنگ زمان همین یه کار رو بتونه انجام بده(به غیر از لوپ و این حرفا). ناسلامتی سنگ ابدیته.

دقیقا!!! سنگ های بینهایت اسمشون روشونه...
حد و مرزی نداره قدرتشون...
بعید نیست با همون یه دونه سنگ زمان هم بتونن حریف ثانوس با 5 تا سنگ بشن و حتی اون تئوری رو عملی کنن...

آقا من تسلیم !!!!
#21 adel.spider 1396-09-16 12:22
به نقل از Hasan Spider:
به نقل از adel.spider:
به نقل از A Great Captain:
[quote name="Hasan Spider"][quote name="adel.spider"]بعید می دونم سنگ زمان همین یه کار رو بتونه انجام بده(به غیر از لوپ و این حرفا). ناسلامتی سنگ ابدیته.

دقیقا!!! سنگ های بینهایت اسمشون روشونه...
حد و مرزی نداره قدرتشون...
بعید نیست با همون یه دونه سنگ زمان هم بتونن حریف ثانوس با 5 تا سنگ بشن و حتی اون تئوری رو عملی کنن...

آقا من تسلیم !!!!

شما عزیزی...❤
#22 adel.spider 1396-09-16 12:24
به نقل از Hasan Spider:
به نقل از adel.spider:
به نقل از A Great Captain:
[quote name="Hasan Spider"][quote name="adel.spider"]بعید می دونم سنگ زمان همین یه کار رو بتونه انجام بده(به غیر از لوپ و این حرفا). ناسلامتی سنگ ابدیته.

دقیقا!!! سنگ های بینهایت اسمشون روشونه...
حد و مرزی نداره قدرتشون...
بعید نیست با همون یه دونه سنگ زمان هم بتونن حریف ثانوس با 5 تا سنگ بشن و حتی اون تئوری رو عملی کنن...

آقا من تسلیم !!!!

شما عزیزی... ;-)
#23 nightspider 1396-09-16 13:25
به نقل از spectacular spiderman:
به نقل از Unknown:
به نقل از nightspider:
به نقل از Dr_AM:
خبر باحالی بود !
شاید یک پیش زمینه بشه برای حضور شخصیت های جدید تو MCU !
راستی ...
من یک نکته جالب کشف کردم !
البته شاید درست باشه یا نباشه ..
دنیاییی که الآن مارول داره توی اون فیلم میسازه دنیای آلتیمیته !
دلایلی زیادی وجود داره :
۱) چهره نیک فیوری
نیک فیوری سیاه پوست با چشم بند و البته کچل برای اولین بار توی کمیک های دنیای آلتیمیت رونمایی شد و مال دنیای آلتیمیت بود ...
۲) اون صحنه ای که توی مرد عنکبوتی بازگشت به خانه یک سری دزد با ماسک های انتقام جویان بانک میزدند هم مال دنیای آلتیمیت بود
۳) حضور مایلز ( اسپایدر من سیاه ) توی MCU
این دیگه واضحه ... فکر کنم توی خود سایت این قضیه قبلا تایید شد که مایلز توی MCU هست و البته توی همین بُعدی که اسپایدر من اصلی زندگی میکنه
۴) این یکی زیاد دقیق نیست ولی احتمالش هست
اخیرا طبق پرونده هایی که از سونی لو رفت مربوط به سونی ورس بود ...
این که اندرو گارفیلد کدوم اسپایدر منه ، و اینا ...
یک سری میگفتند که سونی توی اون پرونده ها اشاره کرد که اسپایدر من تام هالند اسپایدر من دنیای آلتیمیته ...
لطفا نظرتون رو بگید ...
اصلا شاید مرد مورچه ای و واسپ از دنیای آلتیمیت به دنیای اصلی مارول سفر کنن !

فرضیه خوبی است .لی یک مشکل داره:
1-اولا مارول نمیاد یونیورس شماره ی یک خودش را ول کنه و به دنیای مزخرفی مثل التیمات بچسبه.
2-خود کوین فایگی گفته بود که این دنیا،دنیای 616 مارول است(دنیای اصلی) پس میشه نتیجه گرفت که داریم دنیای اصلی را تماشا میکنیم.
3-درمورد اندرو گارفیلد هم باید بگم که اگه این طور باشه و اندرو مردعنکبوتی اصلی باشه در نتیجه باید کل دنیای اصلی را با فیلم های مردعنکبوتی شگفت انگیز گل گرفت
4-در مورد مایلز هم نمیتونم نظر قطعی بگم فقط فکر کنم اوردنش توی mcu تا اولا شخصیت های رنگین پوست بیشتر بشن دوما بتونن پیتر را در آینده یک الگو و مرشد عالی معرفی کنن.
نتیجه:درسته که مارول چندتا چیز را از دنیای التیمات الهام گرفته ولی باید در نظر داشت که هیچ آدم عاقلی نمیاد دنیای به خوبی دنیای اصلی را با دنیایی مزخرف و بسیار عجیبِی مثل التیمات عوض کنه.(اگه بدونی چه چیزهایی در اون دنیا اتفاق افتاده حالت بد میشه. کلا تنها نقطه قوت اون دنیا همون پیتر پارکر التیمات بود و بس)

منم با نظر شما موافقم درسته مارول واسه فیلم هاش از دنیای آلتیمیت الهام گرفته ولی نمیاد دنیای سینماییش رو که به این خوبی درست کرده اسمش رو آلتیمیت بزاره چون بلاخره همیشه دنیای سینمایی باید با دنیای کمیک فرق داشته باشه تا بشه فیلم های خوبی ساخت و بالانس باشن

به نقل از nightspider:
به نقل از Dr_AM:
خبر باحالی بود !
شاید یک پیش زمینه بشه برای حضور شخصیت های جدید تو MCU !
راستی ...
من یک نکته جالب کشف کردم !
البته شاید درست باشه یا نباشه ..
دنیاییی که الآن مارول داره توی اون فیلم میسازه دنیای آلتیمیته !
دلایلی زیادی وجود داره :
۱) چهره نیک فیوری
نیک فیوری سیاه پوست با چشم بند و البته کچل برای اولین بار توی کمیک های دنیای آلتیمیت رونمایی شد و مال دنیای آلتیمیت بود ...
۲) اون صحنه ای که توی مرد عنکبوتی بازگشت به خانه یک سری دزد با ماسک های انتقام جویان بانک میزدند هم مال دنیای آلتیمیت بود
۳) حضور مایلز ( اسپایدر من سیاه ) توی MCU
این دیگه واضحه ... فکر کنم توی خود سایت این قضیه قبلا تایید شد که مایلز توی MCU هست و البته توی همین بُعدی که اسپایدر من اصلی زندگی میکنه
۴) این یکی زیاد دقیق نیست ولی احتمالش هست
اخیرا طبق پرونده هایی که از سونی لو رفت مربوط به سونی ورس بود ...
این که اندرو گارفیلد کدوم اسپایدر منه ، و اینا ...
یک سری میگفتند که سونی توی اون پرونده ها اشاره کرد که اسپایدر من تام هالند اسپایدر من دنیای آلتیمیته ...
لطفا نظرتون رو بگید ...
اصلا شاید مرد مورچه ای و واسپ از دنیای آلتیمیت به دنیای اصلی مارول سفر کنن !

فرضیه خوبی است .لی یک مشکل داره:
1-اولا مارول نمیاد یونیورس شماره ی یک خودش را ول کنه و به دنیای مزخرفی مثل التیمات بچسبه.
2-خود کوین فایگی گفته بود که این دنیا،دنیای 616 مارول است(دنیای اصلی) پس میشه نتیجه گرفت که داریم دنیای اصلی را تماشا میکنیم.
3-درمورد اندرو گارفیلد هم باید بگم که اگه این طور باشه و اندرو مردعنکبوتی اصلی باشه در نتیجه باید کل دنیای اصلی را با فیلم های مردعنکبوتی شگفت انگیز گل گرفت
4-در مورد مایلز هم نمیتونم نظر قطعی بگم فقط فکر کنم اوردنش توی mcu تا اولا شخصیت های رنگین پوست بیشتر بشن دوما بتونن پیتر را در آینده یک الگو و مرشد عالی معرفی کنن.
نتیجه:درسته که مارول چندتا چیز را از دنیای التیمات الهام گرفته ولی باید در نظر داشت که هیچ آدم عاقلی نمیاد دنیای به خوبی دنیای اصلی را با دنیایی مزخرف و بسیار عجیبِی مثل التیمات عوض کنه.(اگه بدونی چه چیزهایی در اون دنیا اتفاق افتاده حالت بد میشه. کلا تنها نقطه قوت اون دنیا همون پیتر پارکر التیمات بود و بس)

دنیای التیمت کجاش مزخرفه....درسته به پای دنیای اصلی نمی رسه ولی خدایی ultimate spiderman خیلی بهتر از کمیکای دنیای اصلی اسمایدرمنی بود که اون موقع چاپ می شد...

دوست عزیز انگار درست متن را نخواندی و همین طور خواستی سریع نظر بدی
اگر بخوانی میفهمی که توی پرانتز نوشتم که تنها نقطه قوت این دنیا کمیک های مردعنکبوتی و پیتر پارکر بودن.بقیه شون خیلی بد یا متوسط بودن و دلیل خوب بودن کمیک های مردعنکبوتی هم بندیس بود.
تا حالا شده آقای بندیس کمیک بدی بنویسه؟خب معلومه نه گر نه همون مردعنکبوتی هم به فنا می رفت.

برای نظر دادن باید عضو سایت شوید

توطئه کلونی

کمیک امپراتوری مخفی

نکات جالب مرد عنکبوتی

تاپ 20 - سایت spidey.ir

گرین گابلین

کمیک بوک های superman

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

41

14

13

26

بزرگان تاریخ اسپایدرمن

مهم ترین داستان های مرد عنکبوتی

006

 

0010

اسپایدرمن در تلویزیون

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

28

43

27

008

009

25

40

39

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

19

بررسی فیلم های مرد عنکبوتی

50

49

48

47

15