آیا ثانوس در 5 دقیقه نخست فیلم جنگ بینهایت یکی از انتقام جویان رو میکشه؟

آیا ثانوس در 5 دقیقه نخست فیلم جنگ بینهایت یکی از انتقام جویان رو میکشه؟

هواداران منتظر یه حرکت خفن از ثانوس در ابتدای انتقام جویان 3 باشند!

کوین فایگی به عنوان رئیس مارول استودیوز در جشنواره Comic-Con Experience برزیل حرف های جالبی درباره ثانوس در فیلم "انتقام جویان : جنگ بینهایت" زده است. او گفته: "ثانوس خبیثی است که تماشاچیان نظیرش را قبلا در MCU ندیده اند. در همون 5 دقیقه اول فیلم مردم میفهمند چرا او بزرگترین و بدترین خبیث تاریخ فیلم های ماروله".

ولی در این 5 دقیقه چه اتفاقی میتونه بیفته؟ با توجه به اولین صحنه نخست وسط تیتراژ نهایی فیلم "ثور : راگناروک" آیا ممکنه ثانوس دست به قتل عام اهالی آزگارد بزنه؟ یا آیا ممکنه که ثانوس در جستجوی خودش برای یافتن سنگ قدرت ، Xandar رو نابود کنه یا اعضای "سپاه نووا" رو بکشه؟ (چون میدونیم این سنگ نزد اونا نگهداری میشه) یا شایدم قراره یکی از اعضای اونجرز رو بکشه؟

فایگی که به نظر میاد کاملا مطمئنه هواداران از ثانوس ناامید نمیشن.  چون او در ادامه حرف های خودش گفت: "میدونید که ما از اولین فیلم اونجرز به تهدید ثانوس اشاره کردیم . یادتونه آخر اون فیلم روی صندلی نشسته بود و برگشت و فهمیدید که یه چیز بد تو راهه؟ در واقع ما سالهاست که تماشاچی ها رو آماده کرده ایم پس باید چیزی ارائه کنیم که ارزشش اینهمه صبر رو داشته باشه".

خب .. نظر شما چیست؟ مثل اینکه ثانوس میخواد حسابی گرد و خاک به پا کنه! به نظرتون در 5 دقیقه نخست او دست به چه جنایتی میزنه؟

راستی حالا که بحث ثانوس داغه این ویدئو رو هم ببینید که تمام صحنه هایی که ثانوس تا به حال در MCU داشته رو شامل میشه:

تمام صحنه های ثانوس

لینک دانلود و تماشا

مطالب مرتبط:

10 شخصیتی که احتمالا در انتقام جویان 3 یا 4 خواهند مرد

20 فن تئوری برتر درباره فیلم "اونجرز: جنگ بینهایت" که ممکنه درست باشند!

15 خبر و شایعه ای که درباره فاز 4 دنیای سینمایی مارول میدانیم!

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

#1 Captain Steve Lover 1396-09-28 12:53
خيلي عالى احتمالاً مربوط به بدست اوردن يكي از سنگ هاي بينهايت باشه
حالا يا نابودي سپاه نووا
يا گرفتن سنگ از ويژن
يا نابودي ازگاردى ها
يا اذيت و آزار كالكتور

استاد مَرد عنكبوتي بازگشت به خانه ٢ يه عنوان گرفت (عنوانش معلوم شد)
movieweb.com/.../...
screenrant.com/.../amp
همونطور كه ديديد
Spider-Man : Fall Of George
نظرتون چيه؟ قراره از چه كيمكي الهام بگيره؟ در مورد اين فيلم چي فكر ميكنيد؟
#2 The-Captain-steve 1396-09-28 12:59
۱۰۰ درصد قتل عام مردم ازگارد یعنی نابودی کشتی فضایی مردم ازگارد پرت شدن ثور سفینه گاردین
پرت شدن بروس بنر رو معبد لندن دکتراسترنج
اما کشتن یکی از انتقام جویان شاید اما نه پنج دیقه ابتدایی فیلم اینطوری کلا احساسات بیننده بهم میریزه
#3 Mahyar361 1396-09-28 13:26
كشتن مردم ازگارد ميتونه باشه به احتمال زياد. ميخوان نشون بدن كه ثور اينهمه تلاش كرد براي نجات مردم ازگارد حالا خيلي راحت ثانوس زد و كشت همشونو
#4 10Venom01 1396-09-28 13:31
به نقل از Captain Steve Lover:
خيلي عالى احتمالاً مربوط به بدست اوردن يكي از سنگ هاي بينهايت باشه
حالا يا نابودي سپاه نووا
يا گرفتن سنگ از ويژن
يا نابودي ازگاردى ها
يا اذيت و آزار كالكتور

استاد مَرد عنكبوتي بازگشت به خانه ٢ يه عنوان گرفت (عنوانش معلوم شد)
movieweb.com/.../...
screenrant.com/.../amp
همونطور كه ديديد
Spider-Man : Fall Of George
نظرتون چيه؟ قراره از چه كيمكي الهام بگيره؟ در مورد اين فيلم چي فكر ميكنيد؟

فک کنم داخل فیلم کاپتان استیسی هم باشه که اخر فیلم کشته میشه . بخاطر همین اسم فیلم شده این .
#5 m.k.t 1396-09-28 13:47
به احتمال زیاد نابود کردن سپاه نووا و به خاک و خون کشیدن زاندارم و گرفتن سنگ قدرت
تو تریلر هم نشون داد اول سنگ قدرت رو داشت بعد سنگ فضا رو گرفت
ممکنه تو اون پنج دقیقه همزمان نشون بده که فرقه ی سیاه رفتن سراغ تستراکت وهمه ی مردم آزگارد رو قتل عام کردن
#6 ironmohammad 1396-09-28 13:47
شاید منظور همون اتفاق داخل کمیک هست
ثانوس با اشاره نصف جهان رو می کشه!!
#7 m.k.t 1396-09-28 14:02
به نقل از ironmohammad:
شاید منظور همون اتفاق داخل کمیک هست
ثانوس با اشاره نصف جهان رو می کشه!!

اگه اینجوری که شما میگی باشه یعنی کل فیلم فلش بکه :sigh:
بعدشم نابود کردن نصف دنیا با یه بشکن رو پرده سینما خیلی غیر قابل باور میشه کلا سینما رو هر چه قدر هم به کمیک نزدیک کنی به پای کمیک که نمی رسه اگه بشکن بزنه نصف جمعیت دنیا نابود بشه مردم میگن چطور تو این نابودی عظیم مثلا. زن عمو می نمرد ابر قهرمان هام باید این وسط بمیرن مثل کمیک که زنده نمیشن که یعنی فرض کن وولورین نیومده بمیره
در کل به احتمال زیاد این صحنه رو پرده نمیره اگه بره به صورت محدود
#8 Amir 1396-09-28 14:18
به نظر من اول سپاه نوا رو میکشه بعد ثور و ازگاردی ها چون تو تریلر دیدیم که اول سنگ قدرت رو پیدا کرده و تو دستکش هستش و سنگ قدرت هم پیش سپاه نوا هستش بعدش به خاطر تستراکت میره پیش ثور و اونو میکشه چند روز پیش هم یه عکس اومدش که ثانوس گردن ثور رو گرفته و اونو خفه کرده(مثل اپوکالیپس و میستیک توی اکس من اپوکالیپس)
#9 Amir_marvel 1396-09-28 14:42
فک نمیکنم مربوط به اونجرز باشه به احتمال زیاد رودرو شدن با سپاه نواست که همه رو نابود میکنه شایدم کل زاندارو
#10 Remi_GAMBIT 1396-09-28 14:45
فکر نیم کنم کاپیتان یا مرد آهنی باشند.
احتمال داره اون قضیه ای که مردعنکبوتی فکر میکنه همه کشته شده باشند باشه؟
#11 iron-bat 1396-09-28 15:13
چه چیزی ازین بهتر که تو همون پنج دقیقه فیلم قراره شاهد تانوس باشیم و همه میفهمن که با چه موجودی طرفن
چون تو تریلر دیدیم که قبل از اینکه سنگ فضا رو پیدا کنه سنگ قدرت روی دستکش بود پس حدس من اینه که تو همون پنج دقیقه اول رفته زاندار و سپاه نووا رو با همراه کل زاندار نابود کرده و بعد سنگ قدرتو بدست اورده
اما خب هر چیزیم باشه فکر نمیکنم تو همون پنج دقیقه اول یکی از اعضای اونجرزو بکشن مطمینا ی چیزی تو همین مایه های نابود کردن ی سیارس
#12 alihdz 1396-09-28 16:30
سلام دوستان لطفا حتما بخونین درمورد تریلر اینفینیتی واره
خب همه میدونیم که هاکای تو اوجنرز ۳ صاحب مدل موی جدید میشه و همینطور هویت جدید
حالا اینجارو ببینین
s8.picofile.com/.../20171219
هاکای رفته واکاندا قراره تیم آپ باحالی بین هاکای و بلک پنتر ببینیم البته شما باید بگین که درست دیدم؟؟؟
من که فک میکنم این همون هاکایه با مدل موی جدیدش
#13 ironmohammad 1396-09-28 16:39
به نقل از m.k.t:
به نقل از ironmohammad:
شاید منظور همون اتفاق داخل کمیک هست
ثانوس با اشاره نصف جهان رو می کشه!!

اگه اینجوری که شما میگی باشه یعنی کل فیلم فلش بکه :sigh:
بعدشم نابود کردن نصف دنیا با یه بشکن رو پرده سینما خیلی غیر قابل باور میشه کلا سینما رو هر چه قدر هم به کمیک نزدیک کنی به پای کمیک که نمی رسه اگه بشکن بزنه نصف جمعیت دنیا نابود بشه مردم میگن چطور تو این نابودی عظیم مثلا. زن عمو می نمرد ابر قهرمان هام باید این وسط بمیرن مثل کمیک که زنده نمیشن که یعنی فرض کن وولورین نیومده بمیره
در کل به احتمال زیاد این صحنه رو پرده نمیره اگه بره به صورت محدود

شما درست می گی من خیلی چیز ها رو در نظر نگرفتم :oops:
#14 Marc Spector 1396-09-28 16:43
من یه چیز صحنه میان تیتراژ اول انتقام جویان 2012 رو متوجه نمیشم.چرا other به ثانوس میگه انسان ها اون موجوداتی که بهمون قول داده بودن نیستن؟؟
یعنی مثلا لوکی بهشون گفته بود انسان ها ضعیف هستن؟؟یا قبلا یکی از نژاد انسان ها (یا کس دیگه ای)بهشون گفته انسان ها ضعیفن؟
#15 Marc Spector 1396-09-28 17:32
به نقل از alihdz:
سلام دوستان لطفا حتما بخونین درمورد تریلر اینفینیتی واره
خب همه میدونیم که هاکای تو اوجنرز ۳ صاحب مدل موی جدید میشه و همینطور هویت جدید
حالا اینجارو ببینین
s8.picofile.com/.../20171219
هاکای رفته واکاندا قراره تیم آپ باحالی بین هاکای و بلک پنتر ببینیم البته شما باید بگین که درست دیدم؟؟؟
من که فک میکنم این همون هاکایه با مدل موی جدیدش

افرین که این همه پیگیری میکنی برای پیدا کردن یه نکته جدید ولی تقریبا مطمینم که این هاکای نیست چون هاکای هویت رونین رو داره تو اونجرز 4 ضمن اینکه مدل موهای اخیر جرمی رنر به این صورته:
uupload.ir/.../...
ضمن اینکه هنوز کاملا مطمین نیستم تو اونجرز 3 نباشه چون اخیرا یه عکس پست کرد که اسیب دیده بود تو صحنه اونجرز جنگ بی نهایت:
uupload.ir/.../...
#16 m.k.t 1396-09-28 17:38
به نقل از Marc Spector:
من یه چیز صحنه میان تیتراژ اول انتقام جویان 2012 رو متوجه نمیشم.چرا other به ثانوس میگه انسان ها اون موجوداتی که بهمون قول داده بودن نیستن؟؟
یعنی مثلا لوکی بهشون گفته بود انسان ها ضعیف هستن؟؟یا قبلا یکی از نژاد انسان ها (یا کس دیگه ای)بهشون گفته انسان ها ضعیفن؟

ممکنه اسکرال ها گفته باشن فیلم کاپیتان مارول تو دهه ی ۹۰ است و کاپیتان مارول با کمک نیک فیوری هم نمی تونه ارتش اسکرال ها رو کامل نابود کنه پس ممکنه افرادی موندن و آماده ی تهاجم مخفی بزرگ هستن
#17 mtm 1396-09-28 17:42
به نقل از m.k.t:
به نقل از Marc Spector:
من یه چیز صحنه میان تیتراژ اول انتقام جویان 2012 رو متوجه نمیشم.چرا other به ثانوس میگه انسان ها اون موجوداتی که بهمون قول داده بودن نیستن؟؟
یعنی مثلا لوکی بهشون گفته بود انسان ها ضعیف هستن؟؟یا قبلا یکی از نژاد انسان ها (یا کس دیگه ای)بهشون گفته انسان ها ضعیفن؟

ممکنه اسکرال ها گفته باشن فیلم کاپیتان مارول تو دهه ی ۹۰ است و کاپیتان مارول با کمک نیک فیوری هم نمی تونه ارتش اسکرال ها رو کامل نابود کنه پس ممکنه افرادی موندن و آماده ی تهاجم مخفی بزرگ هستن

مارول یه برگ برنده داره
اونم نیک فیوریه
الام مدتیه نیست . این میتونه خیلی به درد مارول بخوره.
مثلا میتونن بگن رفته ارتش جمع کنه. حتی میتونن بگن میوتانت ها رو هم پیدا کرده و مخفش شون کرده تا دست اسکرال ها بهشون نرسه
در هر حال الان واقعا mcu به جایی رسیده که خیلی میشه رفت داستان های پیچیده که قبلا اصلا فکرش رو نمیکردیم روی پرده سینما ببینیم
#18 hassan91 1396-09-28 18:02
خوب ما تو اونجرز یک اوایل فیلم دیدیم که که لوکی از طریق تسارکت وارد زمین شد و تسارکت برداشت و خودشو به عنوان یه تهدید بزرگ نشون داد چون هاکای و سیلوگ رو هم برده بود طرف خودشون.
تو اونجرز دو هم همین منوال بود. واقعا خیلی خوب به هم ربط دادن اونجرزها رو. تو دوتاشم سنگ بی نهایت بود.
بنابراین من خودم به شخصه متعقدم که پنج دقیقه اول فیلم هم به ویلین داستان ربط داره هم به اعضای اونجرز ولی نمیدونم چجور میخوان نشون بدن. دوتا سنگ تو زمینه، ممکنه دنبال یکیشون یا هر دوش اومده باشن‌.
راستی تو اون کلیپه کالکتر میگفت سنگ واقعیتو فروخته یا دست یکی دیگه س، ممکنه دست کی باشه؟؟؟
#17
واقن بعد اونجرز دیگه ندیدیمش، فک کنم نیک فیوری و فیلم کاپیتان مارول خیلی چیزا واسه رو کردن دارن.
+1 #19 The Rock 1396-09-28 18:51
یه چیز جالب و شاید عجیب بگم
من چند روز پیش داشتم فایل های اضافه ای که توی کامپیوترم بود رو پاک میکردم که چشمم به یه تریلری از اونجرز 3 افتاد همونی که تو یه جشنواره ای نشون داده بودن(اسم جشنواره یادم نیست :-* ) و یه نفر مخفیانه ازش فیلم گرفته بود و اونو گذاشته بود توی فضای مجازی
متوجه شدم همون تریلری هست که مارول به صورت رسمی داده بیرون ولی یه صحنه هایی اضافه تر داره راستش من از اون تریلر چیزی که برداشت کردم این بود که ثانوس اصلا به زمین وارد نمیشه بلکه هنوز توی فضاست توی یک سیاره ی دیگه اگه توجه کنید وقتی ثانوس وارد میشه پشت سرش جوریه که انگار کلی انفجار صورت گرفته و همه چی داره خراب میشه و از بین میره که البته تونی استارک هم همونجا حضور داره که واسم جای سوال داشت خودتون ببینید:
uplooder.net/.../Avengers.PNG

ولی زمین حداقل اینجوری از بین نمیره نیویورک یکمی خرابی داشت ولی از بین نرفته بود در واقع اینجا جاییه که به نظرم تونی رفته و همونجایی که ثانوس وارد میشه:
uplooder.net/.../...

خب حالا ممکنه بگین ثانوس به صورت آیرون من مشت زد ولی بهتون میگم که توی اون تریلر بی کیفیت نشون دادن که تونی کنار محافظان کهکشان وایساده بود و انگاری اونا هم روبروی ثانوس قرار داشتن(پیتر/اسپا یدرمن هم همراه تونی میره):
uplooder.net/.../...
از طرفی چند روز پیش خبر داشتیم که تونی انگار تونی میخواد یه کار خطرناک بکنه و داشت بروس بنر و پپر پاتس رو بغل میکرد و داشت باهاشون خداحافظی میکرد پس شاید این اون کار خطرناکی باشه که میخواد انجام بده رفتن به فضا(احتمالا از طریق یه پورتال) و اونجا مقابل ثانوس قرار بگیره
به نظرم تو این 5 دقیقه اول کاری که ثانوش قراره بکنه ترکوندنه مجافظان کهکشان به همراه تونی و پیتر باشه

البته ببخشید عکسا زیاد خوب نیست دیگه از رو همون تریلر بی کیفیت اسکرین گرفتم :-*
#20 Amirali_Pimax 1396-09-28 19:45
من فکر کنم بعد اینکه لوکی تسراکت بهش میده لوکی و خیلی بد بکشه .

یه سوال ثانوس بدون دستکش چقدر قویه ؟؟؟؟؟؟

و اینکه اول میره نوا بعد ازگارد کی پیش کالاکتوسه ؟؟؟؟؟
#21 alihdz 1396-09-28 19:51
به نقل از Amirali_Pimax:
من فکر کنم بعد اینکه لوکی تسراکت بهش میده لوکی و خیلی بد بکشه .

یه سوال ثانوس بدون دستکش چقدر قویه ؟؟؟؟؟؟

و اینکه اول میره نوا بعد ازگارد کی پیش کالاکتوسه ؟؟؟؟؟

والا من تا جایی که حساب کردم قدرت هر مشتش بدون دستکش به اندازه وزن یه کامیونه :D
بهتون برنخوره ها ولی این سوالا دیگه چیه
الان مثلا ماباید چی بهتون جواب بدیم درمورد سوالتون
آخه یعنی چی بدون دستکش چقدر قویه :-*
#22 Marc Spector 1396-09-28 20:32
به نقل از The Rock:
یه چیز جالب و شاید عجیب بگم
من چند روز پیش داشتم فایل های اضافه ای که توی کامپیوترم بود رو پاک میکردم که چشمم به یه تریلری از اونجرز 3 افتاد همونی که تو یه جشنواره ای نشون داده بودن(اسم جشنواره یادم نیست :-* ) و یه نفر مخفیانه ازش فیلم گرفته بود و اونو گذاشته بود توی فضای مجازی
متوجه شدم همون تریلری هست که مارول به صورت رسمی داده بیرون ولی یه صحنه هایی اضافه تر داره راستش من از اون تریلر چیزی که برداشت کردم این بود که ثانوس اصلا به زمین وارد نمیشه بلکه هنوز توی فضاست توی یک سیاره ی دیگه اگه توجه کنید وقتی ثانوس وارد میشه پشت سرش جوریه که انگار کلی انفجار صورت گرفته و همه چی داره خراب میشه و از بین میره که البته تونی استارک هم همونجا حضور داره که واسم جای سوال داشت خودتون ببینید:
uplooder.net/.../Avengers.PNG

ولی زمین حداقل اینجوری از بین نمیره نیویورک یکمی خرابی داشت ولی از بین نرفته بود در واقع اینجا جاییه که به نظرم تونی رفته و همونجایی که ثانوس وارد میشه:
uplooder.net/.../...

خب حالا ممکنه بگین ثانوس به صورت آیرون من مشت زد ولی بهتون میگم که توی اون تریلر بی کیفیت نشون دادن که تونی کنار محافظان کهکشان وایساده بود و انگاری اونا هم روبروی ثانوس قرار داشتن(پیتر/اسپایدرمن هم همراه تونی میره):
uplooder.net/.../...
از طرفی چند روز پیش خبر داشتیم که تونی انگار تونی میخواد یه کار خطرناک بکنه و داشت بروس بنر و پپر پاتس رو بغل میکرد و داشت باهاشون خداحافظی میکرد پس شاید این اون کار خطرناکی باشه که میخواد انجام بده رفتن به فضا(احتمالا از طریق یه پورتال) و اونجا مقابل ثانوس قرار بگیره
به نظرم تو این 5 دقیقه اول کاری که ثانوش قراره بکنه ترکوندنه مجافظان کهکشان به همراه تونی و پیتر باشه

البته ببخشید عکسا زیاد خوب نیست دیگه از رو همون تریلر بی کیفیت اسکرین گرفتم :-*

با بعضی از جاهای ایدت موافقم و با بعضی جاهاش نه!
اگر دوتا تریلر رو دقیق نگاه کنی میفهمی تریلر ها صحنه های مشترک داشتن اما به همون اندازه که یکی صحنه جدید داشت یکی دیگه هم یه سری صحنه ها نداشت،(این اشتباه تو سایت چند بار دیگه هم دیدم که میگفتن تریلر همون بود منتها صحنه اضافه تر داشت)،ببین محافظین کهکشان و مرد عنکبوتی که قراره دنباله فیلمای اختصاصیشون ساخته بشه پس قضیه ترکوندن اونا منتفیه،ولی تو همون تریلر اگر دقت کنی میبینی ثانوس داشت یه سیاره رو پرت میکرد،اینم صحنش:
uupload.ir/.../...
فک کنم منظور کوین فایگی هم همین صحنه هست.
#23 ironmohammad 1396-09-28 20:46
اون جا توی صحنه بعد از تیتراژوقتی اون یارو خدمتکار ثانوس بهش گفت نبرد با اونا یعنی در آغوش گرفتن مرگ!!
خب شاید منظورش بانوی مرگ بوده!!! یعنی مگه همشونو می کشی و بانوی مرگ عاشقت می شه !!
#24 farson 1396-09-28 21:16
با توجه به خبری که چند وقت پیش منتشر شد و گفت داستان اونجرز 3 دقایقی بعد از ثور رگناروک هست پس علی القاعده جنگش با ثور باید باشه و قتل عام مردم ازگارد...
در واقع بعد از اینکه سفینه ثانوس به ثور میرسه این جنگ شروع میشه
احتمالا اون صحنه که سر ثور تو دست ثانوس داره له میشه رو خواهیم دید و یه جنگ بین فرقه سیاه با هالک ولکری و کورگ خواهیم داشت که شکست میخورن
ثور تو فضا معلق میشه و به پیتر و بقیه برمیخوره...
هالک به زمین سقوط میکنه..
اما اینکه چه بلابی سر بقیه میاد رو نمیدونم
اما بعید میدونم ولکری بمیره چون بنظرم مارول اونو بعنوان ثور مونث در نظر داره
اما لوکی ... سنگ مکان رو دودستی میده خدمت ثانوس که البته بنظرم این کارش بعد از شکست خوردن ثور هست و برای اینه که ثانوس دست از کشتار مردم برداره...



این وسط ثور تازه معشوقه ثانوس رو هم زده لت و پار کرده ثانوس کینه م داره ازش .که بازم بنظرم هلا هنوز نمرده و توسط ثانوس نجات داده میشه
#25 farson 1396-09-28 21:23
به نقل از Marc Spector:
من یه چیز صحنه میان تیتراژ اول انتقام جویان 2012 رو متوجه نمیشم.چرا other به ثانوس میگه انسان ها اون موجوداتی که بهمون قول داده بودن نیستن؟؟
یعنی مثلا لوکی بهشون گفته بود انسان ها ضعیف هستن؟؟یا قبلا یکی از نژاد انسان ها (یا کس دیگه ای)بهشون گفته انسان ها ضعیفن؟




رد اسکال!!
از نظر اون انسان ها موجودات ضعیفی هستن و خودش و کپ رو برتر از بقیه میدونه (اون صحنه ی اولین تقابلشون تو مخفی گاه رد اسکال که کپ زد ترکوند )
پس ممکنه رد اسکال گفته باشه بهش

از طرفی بر خلاف انسان ها که از سایر موجودات فضایی تا قبل از جریان ثور خبر نداشتن... بقیه از حضور اونها آگاه بودن اما خیلی به حساب نمیاوردنشون ( با توجه به گاردینز 2 و صحبت های عایشه که از وجود زمین و انسان ها مطلع بودن )
#26 mmm 1396-09-28 22:33
ممکنه فلشبکی باشه به گذشته تانوس که مثلا ثانوس در دوران کودکی یا جوانی پدر و مادر خودش رو و یا حتی کل قبیلش رو میکشه
#27 mmm 1396-09-28 22:36
من بیشتر از همه منتظر جنگ بین هالک و تانوس هستم
#28 The Rock 1396-09-29 00:31
#22البته من منظورم از ترکوندن این بود که حسابشون رو میرسه نه چیز دیگه دیدی که با یه مشت کار تونی رو ساخت بعدشم اسپایدرمن رو محکم به زمین زد احتمالا هم میزنه محافظان کهکشان رو حسابی داغون میکنه ولی این که بخواد اونا رو بکشه خب قطعا همچین چیزی نیست

تازه من اینو یادم رفت بگم که دکتر استرنج هم تو همون صحنه هست یعنی تونی رو همین جوری ول نمیکنه میره دنبالش درواقع چون یه جایی هم بود که داشت به پیتر کوییل توی مبارزه کمک میکرد
#29 The-Captain-steve 1396-09-29 12:00
خب یه عکس و دوتا نکته
اولیش
uupload.ir/.../...
Korg قراره بمیره حالا دقیق نمیدونم میمیره این موجود یا نه اما
به اون سنگ ها دقت کنید نکته دوم هم مشخصه دیگه
#30 ironmohammad 1396-09-29 17:29
اصلا چرا باید یکی رو بکشه؟؟
با گذشته اش هم می توان اون رو به عنوان خبیث ترین فرد در mcuمعرفی کرد

برای نظر دادن باید عضو سایت شوید