جدیدترین اخبار از فیلم "مرد عنکبوتی شگفت انگیز 3"

مرد عنکبوتی شگفت انگیز 3

 تا همین چند وقت پیش به نظر میرسید "مرد عنکبوتی شگفت انگیز 3" خیلی زود و دقیقا طبق برنامه ساخته خواهد شد. سونی حتی تاریخ اکران آن را مشخص کرده بود (خبرش اینجاست). با این حال باید اعتراف کرد که عدم استقبال گرم منتقدین و همچنین فروش نه چندان راضی کننده "مرد عنکبوتی شگفت انگیز 2" باعث شده که شایعاتی درباره به احتمال به تعویق افتادن قسمت سوم به گوش برسد

(خبرش اینجاست). به علاوه به نظر میرسد سونی دیگر مثل قبل شوق و ذوقی برای ساختن فیلم های  "شش خبیث" و "ونوم" ندارد!

اکنون یکی از سایت های اینترنتی با آقای «الکس کرتزمن» (یکی از فیلمنامه نویسان قسمت دوم) مصاحبه ای کرده و در آن درباره وضعیت قسمت سوم سئوال کرده است. او هم در پاسخ گفته است: "ما هنوز داریم درباره اش بحث میکنیم. همه در سونی دارند مسئله را روشن کنند که قسمت سوم کی باید اکران شود".

او درباره فیلم های ونوم هم گفت: "برنامه این است که فیلم ونوم بعد از فیلم «شش خبیث» ساخته شود. من هم هنوز قرارداد دارم که فیلم ونوم را برای سونی کارگردانی کنم". او درباره فیلم احتمالی "گربه سیاه" هم گفت: "هر چیزی امکان دارد. ما همیشه به دنبال فرصت های اینچنینی هستیم. نمیتونم خیلی درباره فیلم گربه سیاه حرف بزنم ولی چیزی را هم تکذیب نمیکنم!"

او درباره ارتباط محتوایی میان فیلم های ونوم و شش خبیث هم گفت: "همه چیز هنوز روی میز است. چون آن فیلم ها عالمی دارند که خارج از عالم و یونیورس مرد عنکبوتی است (هر چند در عین حال به نوعی به مرد عنکبوتی متصل هستند) بنابراین ونوم و شش خبیث باید روی پای خودشان بایستند. در هر حال باید صبر کرد و دید چه میشود".


واقعا حرف های گنگ و تا حدی غیر قابل فهمی بود، درسته؟ انگار کرتزمن عمداً دارد جوری حرف میزند که به قول معروف چیز خاصی ازش درنیاید!!! ولی آنجایی که میگوید "همه چیز هنوز روی میز است" نشان میدهد که سونی دچار تردید شده و شاید تغییراتی اساسی در ساختار فیلم های مرد عنکبوتی به وجود آورد . نظر شما چیست؟ آیا به نظر شما فیلم های مرد عنکبوتی در مسیر درستی حرکت میکنند؟ ایا «مارک وب» باید همچنان سازنده فیلم های اسپایدرمن باشد یا اینکه سونی باید کارگردان دیگری را استخدام کند؟ و یا شاید بهتر باشد  سونی فیلمنامه نویسان قسمت سوم را عوض کند؟

 

آپدیت 1:

تاریخ اکران "مرد عنکبوتی شگفت انگیز 3" عقب افتاد

 

Spidey.ir چندی پیش خبر داد که به احتمال زیاد تاریخ اکران فیلم "مرد عنکبوتی شگفت انگیز 3" (The Amazing Spider-Man 3) به تعویق خواهد افتاد (خبرش اینجاست) اما همه چیز در حد یک شایعه به نظر میرسید. تا اینکه امروز سونی رسماً اعلام کرد که این فیلم در سال 2018 اکران خواهد شد (تاریخ دقیق هنوز مشخص نشده). البته هواداران مرد عنکبوتی نباید زیاد ناراحت باشند چون فیلم "شش خبیث" (Sinister Six) روز 11 نوامبر سال 2016 یه پرده سینماها خواهد رسید. همانطور که از نام آن پیداست، شش خبیث روی گروهی از دشمنان معروف مرد عنکبوتی تمرکز خواهد کرد. نویسنده و کارگردان این فیلم هم آقای «درو گودارد» خواهد بود.

اقای «داگ بلگراد» رئیس بخش فیلم های سینمایی سونی در این باره گفت: "ما کاملا به گودارد اطمینان داریم و مطمئن هستیم این فیلم در سال 2016 به موفقیت دست پیدا خواهد کرد".

در ضمن، سونی اعلام کرد که فیلم "انچارتد" (Uncharted) در تاریخی که قبلا قرار بود "مرد عنکبوتی شگفت انگیز 3" اکران شود، یعنی 10 ژوئن 2016 اکران خواهد شد. انچارتد بر اساس سری بازیهای معروف پلی استیشن ساخته میشود و درباره یک جستجوگر گنج های باستانی به نام «ناتان دریک» است.

نظر شما چیست؟ ایا از اینکه اکران مرد عنکبوتی شگفت انگیز 3 به سال 2018 افتاده، ناراحت هستید؟ آیا 4 سال صبر برای دیدن فیلم بعدی مرد عنکبوتی زیاد نیست؟ آیا اینجوری «اندرو گارفیلد» سن اش بالا نمیرود؟ آیا تا آن موقع دیگر بازیگران فیلم و «مارک وب» همچنان با پروژه همراه خواهند بود؟نظرتان درباره فیلم "شش خبیث" چیست؟ آیا در آن فیلم مرد عنکبوتی حضور خواهد داشت؟ راستی، آیا به نظرتان سونی فیلم «ونوم» را کنسل کرده؟

(با تشکر از کاربر New Goblin  که ما را از این خبر باخبر کردند)

 

 

اپديت 2:

نشریه معتبر "هالیوود ریپورتر" مطلب جالبی منتشر كرده درباره اینكه چرا سونی تصمیم گرفته ابتدا فیلم "شش خبیث" رو بسازه و بعد بره سراغ مرد عنكبوتی شگفت انگیز 3!  در واقع از وقتی خبردار شدیم كه سونی میخواهد قسمت سوم مرد عنكبوتی شگفت انگيز 3 را در سال 2018 اكران كند خیلی از هواداران نگران شدند و گمان كردند كه احتمالا آن موقع سونی بخواهد بار دیگر سری فیلم های اسپایدرمن را ریبوت كند! (چون آن موقع اندرو گارفیلد 35 ساله خواهد شد و بنابراین كمی برای ایفای نقش پیتر پاركری كه به تازگی از دبیرستان فارغ التجصیل شده پیر به نظر خواهد رسید) .

 

 

حتی بعضی ها در اینترنت شایعه كرده اند كه به زودی رایت سینمایی مرد عنكبوتی به ماورل برمیگردد و یا اینكه سونی قسمت سوم را با مشاركت مارول استودیوز میسازد و اجازه حضور مرد عنكبوتی را در فیلم های "اونجرز" خواهد داد. در هر حال هالیوود ریپورتر به نقل از یك منبع آگاه و قابل اطمینان نقل میكند:

"در محافل خصوصی كله گنده های سونی قبول دارند كه باید فرنچایز مرد عنكبوتی را طراوت بخشید! البته آنها قصد ایجاد تغییرات بزرگ و گسترده را ندارند. ضمن اینكه «مارك وب» هم قرار است كه برگردد و تریلوژی خود را تكمیل كند (درست مثل «سام ریمی»)"

خبر دیگر  اینكه امروز سونی لیست درآمدهای خود را در سال جاری منتشر كرد و بر خلاف بسیاری از پیشبینی ها معلوم شد كه این شركت درآمد خوبی كسب كرده و نسبت به سال گذشته فروش سونی 5.8% بیشتر بوده! این درآمد به خاطر فروش خوب فیلم های "مرد عنكبوتی شگفت انگیز 2" ، 22 Jump Street و همچنین فروش بالای كنسول PlayStation 4 بوده است.

و در نهایت این خبر را را هم بدهیم كه یونیورسال تایید كرد كه اقای «الكس كرتزمن» سری ریبوت شده «مومیایی» (The Mummy) را برای این استودیو میسازد. بدین ترتیب كرتزمن كه به همراه رفیق قدیمی اش یعنی «روبرتو اورچی» فیلمنامه مرد عنكبوتی شگفت انگیز 2 را نوشته بود، قطعا برای قسمت سوم مهیا نخواهد بود و سوني بايد به فكر يك فيلمنامه نويس جديد باشد

نظر شما چیست؟ به نظر شما منظور سونی چیست كه میخواهد سری فیلم های مرد عنكبوتی شگفت انگیز را طراوت ببخشد با اصطلاحا refresh  كند؟ آیا تا آن موقع اندرو گارفیلد برای ایفای نقش مرد عنكبوتی بیش از حد پیر نخواهد بود؟ آیا به نظر شما مارك وب باید تریلوژی خود را تكمیل كند یا سونی یكنفر دیگر را استخدام كند؟ به نظر شما ایا خوب شد كه كرتزمن سری فیلم های مرد عنكبوتی شگفت انگیز را ترك كرد؟

 

مطالب مرتبط:

10 فیلم و سریالی که مرد عنکبوتی توبی مگوآیر ممکنه دفعه بعد در آن حضور داشته باشه!

رتبه بندی 10 نقش آفرینی برتر در فیلم "اسپایدرمن: نو وی هوم" (SPIDER-MAN: NO WAY HOME)

10 چیزی که احتمالا قرار بود در فیلم "مرد عنکبوتی شگفت انگیز 3" ببینیم!

10 ایستراگ برتر "مرد عنكبوتی شگفت انگیز 2"

پایان واقعي مرد عنكبوتی شگفت انگیز 2 فاش شد!

مقالات مربوط به فیلم "مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست" (SPIDER-MAN NO WAY HOME)

نقد و بررسی فیلم مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز 2

اعضای فيلم «شش خبیث» مشخص شدند!

هر آنچه که درباره "مرد عنکبوتی 4" می‌دانیم

جزئیات جدید از فیلم "مرد عنکبوتی شگفت انگیز 3" و "شش خبیث"

10 حقیقتی که باید درباره فیلم کنسل شده "مرد عنکبوتی 4" بدانید

طرح های بکار گرفته نشده در فیلم "مرد عنکبوتی شگفت انگیز 2"

بررسی تریلر دوم "موربیوس": این فیلم در کدام عالم مارول جریان دارد؟

تحلیل و بررسی تریلر "دکتر استرنج در مولتی ورس جنون" + نکات و ایستراگ ها

چرا «مری جین» از "مرد عنكبوتی شگفت انگیز 2" حذف شد؟ (خطر فاش شدن داستان)

صحنه های حذف شده از سری فیلم های "مرد عنکبوتی شگفت انگیز" + لینک دانلود مستقیم

15 سؤالی که پس از دیدن سریال «لوکی» برایمان پیش آمد!

10 چیزی كه از فیلمنامه " مرد عنكبوتی شگفت انگیز 2" حذف شد!

صحنه های حذف شده «مری جین» در "مرد عنکبوتی شگفت انگیز 2" + لينك دانلود

سونی چه بلایی سر "مرد عنكبوتی شگفت انگیز 2" آورده؟

هویت مرد مرموز "مرد عنكبوتی شگفت انگیز 2" فاش شد؟

«گوئن» و «مری جین» سر صحنه فیلم جدید مرد عنكبوتی ! + تصاویر

تصاویری جدید از «مری جین» در "مرد عنكبوتی شگفت انگیز 2"

عكس های منتشر نشده از پشت صحنه فیلم "مرد عنكبوتی شگفت انگیز"

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

پرشین اسپایدی
+5 #1 پرشین اسپایدی 1393-04-28 02:41
عدم موفقیت این فیلم هر بدی داشت حداقل این خوبی رو هم داشت ک سونی رو درباره ساخت فیلم شدیدا گنگ "شش خبیث" مردد کنه!

امیدوارم سونی تمرکز زیادی برای قسمت سوم خرج کنه تا آبرو داری کنه!
و امیدوارم برعکسش نشه ک بل کل نا امیدشه بزنه زیر کار!
نقل قول کردن
The Rock
+4 #2 The Rock 1393-04-28 04:19
اگه قراره فیلم ونوم بعد از شش خبیث ساخته بشه حتما سری سوم به تعویق میفته.شاید این خوب باشه چون این طوری میتونن بیشتر روی فیلم مرد عنکبوتی شگفت انگیز 3 کار کنن.اون وقت شاید فروش خوبی داشته باشه و بتونه نظر منتقدین رو جلب کنه.باید صبر کرد و دید چی میشه......
سونی هر کاری میخواد بکنه،بکنه فقط گند نزنه.
این یارو رئیس کل سونی رو هم از فیلم دور نگه دارن خیلی خوب میشه.نیاد از دوباره گند بزنه. :lol:
نقل قول کردن
SLH Hero
+5 #3 SLH Hero 1393-04-28 04:50
به نظر من تا سونی نسخه Directors Cut رو بیرون نده همین وضعه و شاید بدتر هم بشه. سونی داره به خاطر گند زدن به مرد عنکبوتی شگفت انگیز 2 مجازات میشه...

درباره فیلم ونوم هم بگم پتانسیل کافی رو برای داشتن فیلم جداگانه داره. ولی ساخت یک شش خبیث خوب بدون اسپایدی امکان نداره (تمام فیلم هایی که فقط شخصیت خبیث دارن طنز بدون عمقن). کلاً سونی یا باید بیخیال شش خبیث بشه یا اینکه تو اون از اسپایدی هم استفاده کنه.

به فیلم مردعنکبوتی شگفت انگیز 3 هم امید دارم و می دونم می تونه عالی باشه (البتّه اگر دوباره سونی بهش گند نزنه).
نقل قول کردن
Soheil spidey
+3 #4 Soheil spidey 1393-04-28 09:41
خود سونی باعث شد که فیلم با این پتانسیل بالایی که برای فروش بیشتر داشت کم فروخته بشه چون کاملا با حذف کردن قسمت هایی از فیلم باعث شد که فیلم تقریبا ناقص شود. :cry:
نقل قول کردن
parker
+4 #5 parker 1393-04-28 10:26
من که تا وقتی سونی هست ،امیدی به فیلم های مرد عنکبوتی ندارم .
سونی داره از مرد عنکبوتی سو استفاده می کنه .
خودتون ببینید.

این جا سونی ،اون جا سونی،همه جا سونی!!!!!!
نقل قول کردن
mtm
+9 #6 mtm 1393-04-28 11:16
ببخشید جناب A god name sparkles

من نظر شما رو حذف کردم چون imdb اصلا معتبر نیست چون بر اساس نظر کاربران امتیازات خودش رو تنطیم میکنه

مبنای اصلی سایت metacritic هستش چون نمراتش بر اساس نقدهای منتقدین برتر میباشد

خواهشا دیگه بحث imdb رو نکن چون کلاس سایت ما رو میاره پایین!
نقل قول کردن
خدای رعد و برق
+4 #7 خدای رعد و برق 1393-04-28 12:28
منم بودم با شکست بدی که مردعنکبوتی شگفت انگیز دو تو گیشه خورد اصلا به ونوم و شش خبیث فکر هم نمیکردم
نقل قول کردن
mtm
+10 #8 mtm 1393-04-28 12:32
به نقل از خدای رعد و برق:
منم بودم با شکست بدی که مردعنکبوتی شگفت انگیز دو تو گیشه خورد اصلا به ونوم و شش خبیث فکر هم نمیکردم


البته مرد عنکبوتی شگفت انگیز 2 شکست بدی نخورد

ولی اونجوری که سونی انتظار داشت فروش نکرد
نقل قول کردن
sobhani
+4 #9 sobhani 1393-04-28 12:56
خداکنه مرد عنکبوتی شگفت انگیز 3 بهتر از شماره 2 فروش کنه یا حداقل فیلم نامه اش خوب باشد و قسمت هایی از آن را حذف نکنند. ولی این فیلم شش خبیث بدون اسپایدی اصلاً ارزش ندارد و یه فیلم مسخره می شود به نظر من فیلم ونوم هم که اگه فلش تامسون باشد بهتر است. :-|
نقل قول کردن
mabt
+5 #10 mabt 1393-04-28 13:43
یادتان نره که بیشتر صحنه های اساسی و مهم و اکشن فیلم را سونی پاک کرده
اگر نسخه اصلی را منتشر میکرد، میتونستیم از بد یا خوب بودن فیلم صحبت کنیم.
فیلم شاهکار بوده و اگر بیشترشو حذف نمیکردن مطمئنا فروش بهترو رضایت بخشی داشت...
ولی من هنوز نفهمیدم به چه دلیلی صحنه های مهم را پاک کردند.!!!! :o :o :o
نقل قول کردن
New Goblin
+5 #11 New Goblin 1393-04-28 14:52
8#

نباید هم انتظار می داشت!!!!!!!!با اون حماقت رئیس سونی!!!

یادش بخیر پارسال ی همچین روزهایی امید داشتیم به TASM 2 حیف ک همه ی امیدها مون پرپر شد

من که فیلمو ندیدم ولی از نظرات معلوم میشه ک چ فیلم بدی بوده!!هیچکس راضی نبود!
نقل قول کردن
SLH Hero
+4 #12 SLH Hero 1393-04-28 15:20
#8:
دلیلشم نقد های منفی سایت های مختلف بود که باعث شد کسی نره دیگه ببینه.
نقل قول کردن
Bad joke
+4 #13 Bad joke 1393-04-28 16:34
سونی فیلم را ساخته بود تا فروش اونجرزی بکنه ولی حتی به فروش سوپرمن وکاپیتان امریکا هم نرسید واین نشان داد بزرگی باعث موفقیت نیست بعد از اونجرز همه فکر میکردن فیلماشون 2 میلیارد خواهد فروخت ولی امسال نشون داد فیلمی 800 میلیونی فیلمی موفق خواهد بود
وقطعا فیلم سوم اون چیزی نیست که قبلا قرار بوده فیلمی با یک ضدقهرمان وداستان عاشقانه جدید ساخته خواهد شد واین عنکبوتی به قسمت سوم ارتباط کمی خواهد داشت
نقل قول کردن
Ali
+3 #14 Ali 1393-04-28 18:21
واقعا حالم از سونی به هم میخوره...گند زده به مرد عنکبوتی :sad: :sad: :sad:
نقل قول کردن
redmonster
+3 #15 redmonster 1393-04-29 01:32
یک صحنه ی حذف شده ی جالب از پیتر پارکر در مرد عنکبوتی شگفت انگیز 1
xum.ir/.../...

mediafire.com/.../...
نقل قول کردن
redmonster
+3 #16 redmonster 1393-04-29 02:01
من یه جایی خوندم قراره عرفان خان به عنوان شخصیت خبیث
تو فیلم شماره ی 3 این عنوان برگرده
چون اگه یادتون باشه یه صحنه ی حذف شده هم داشتیم که مرگشو توسط مارمولک نشون میداد ولی مثل اینکه واسه این حذفش کردن که تو 3 به عنوان شخص خبیثی برگرده
نقل قول کردن
SLH Hero
+4 #17 SLH Hero 1393-05-02 14:38
اینکه شش خبیث موفّق باشه بستگی داره توش مردعنکبوتی باشه یا نه. اگر توی فیلم فقط شخصیت خبیث باشه فیلم یا یک طنز بی عمق میشه یا یک فیلم آماده سازی خسته کننده.
نقل قول کردن
Omid_Spider
+4 #18 Omid_Spider 1393-05-02 14:53
تا اون موقع من خدمتم تموم شده دو تا بچه هم دارم :lol:
نقل قول کردن
mtm
+7 #19 mtm 1393-05-02 14:55
به نقل از Omid_Spider:
تا اون موقع من خدمتم تموم شده دو تا بچه هم دارم :lol:


تا انموقع «اندرو» و «اما» هم دو تا بچه دارن!
نقل قول کردن
Omid_Spider
+2 #20 Omid_Spider 1393-05-02 14:58
به نظرم عوامل فیلم عوض میشن

احتمال زیاد باید منتظر بازیگر جدید کارکتر مرد عنکبوتی باشیم
نقل قول کردن
New Goblin
+2 #21 New Goblin 1393-05-02 15:40
آقای ترابی من این بیانیه سونی رو تو مطلب ترجمه شماره 6 original sin نگفتم؟؟؟؟ :cry: :cry:
نقل قول کردن
خدای رعد و برق
+3 #22 خدای رعد و برق 1393-05-02 15:45
اوووووووووووه چهار سال دیگه :o تا اون فکر نمیکنم مردعنکبوتی شگفت انگیز سه خیلی موفق اخه سونی چی بهت بگم :sad: ولی حد اقلش شش خبیث 2016 میاد
نقل قول کردن
parker
+3 #23 parker 1393-05-02 15:47
فرقی نمیکنه 2 سال یا 4 سال دیگه یا اصلا 10سال دیگه مهم اینه که سونی بره پی کارش.
#16
آقای redmonster این مطلب تو روزنامه ی هندوستان تایمز یه چیزی حدود دو ماه پیش چاپ شده منم همون موقع ها خبرش رو دادم.
نقل قول کردن
The Rock
+3 #24 The Rock 1393-05-02 15:50
حالا چرا سال 2018؟ :o چرا سال 2017 اکرانش نمیکنن؟
نقل قول کردن
amir-spider
+3 #25 amir-spider 1393-05-02 16:13
خیلی انداختن عقب چه خبره :o
نقل قول کردن
mabt
+1 #26 mabt 1393-05-02 16:27
اوه اوه
یکم زیادی ننداختن عقب؟؟؟
سونی از نسخه اولیه و... فیلم حرفی نزده؟؟؟
بنظرم دوتا دلیل داره:
1-شاید چون جلوه های ویژه فیلم خیلی زیاده انقدر عقب انداختن(بالاخره شش تا دشمن و...)
2- میخوان یکم مردعنکبوتی نباشه که وقتی بعد از مدت ها غیبت فروش فوق العاده ای کنه.
اون موقع اندرو 34 ساله میشه، خیلی هم پیر نمیشه!!!
نقل قول کردن
parker
+1 #27 parker 1393-05-02 16:47
میگم چرا مرد عنکبوتی شگفت انگیز 3 تو همه ی عکساش ونوم هست.نکنه که.......
نقل قول کردن
Goblin.S
+4 #28 Goblin.S 1393-05-02 16:55
واکنش من بعد از خوندن این خبر:



این سومین فرصت برای مارک وب ...یا شاهکار میسازه یا هیچی دیگه با برو بچ اسپایدی میریزیم رو سرش :lol:
انقدر از این نسخه دوم فیلمش تعریف کرد من گفتم الان کل هالیود رو میریزه رو هوا اخرش چی شد به جای اینکه هالیود بره رو هوا نصف فیلم رفت رو هوا!!!
من که کم کم امید رو دارم از دست میدم.
نقل قول کردن
Ali
+1 #29 Ali 1393-05-02 16:58
ای خداااااااااااا 4 ساااااااااااااا ال :cry:
کاشکی حداقل اسپایدی توی شش خبیث باشه :-?
ولی در عوض فکر کنم خیلی باید فیلم خوبی باشه چون این مارک وب 4 سال وقت داره :sigh:

راستی تا 4 سال دیگه بازیگر میخوان چیکار..؟؟ اون موقع انقدر علم پیشرفت کرده که بازیگرا هم کامپیوتری میکنن بره پی کارش :lol:
نقل قول کردن
Farzan003
+1 #30 Farzan003 1393-05-02 17:33
من فکر میکنم ونوم و شش خبیث رو با هم یکی میکنن.... :-? مرد عنکبوتی 3 هم پایان همه چیزه :-*
نقل قول کردن
SLH Hero
+1 #31 SLH Hero 1393-05-02 18:10
#28:
تقصیر مارک وب نبود تقصیر سونی بود که گند زد به فیلم.
نقل قول کردن
سيد محسن موسوي
#32 سيد محسن موسوي 1393-05-02 18:19
سونی اشتباه بزرگی کرد که کار را به مارک وب داد .... درسته انصافا بعضی از سکانس ها خوب کارگردانی شده اما اندر باب اسپایدرمن نه ..... :sigh:
نقل قول کردن
SLH Hero
+2 #33 SLH Hero 1393-05-02 18:23
#32:
اتّفاقاً مردعنکبوتی شگفت انگیز عالی بود. این فیلم هم می تونست خوب بشه اگه سونی بهش گند نمی زد...
(البتّه هنوز "بد" نیست یک فیلم متوسطه.)
نقل قول کردن
سيد محسن موسوي
+1 #34 سيد محسن موسوي 1393-05-02 21:54
کاملا مخالفم .... با این مخالفم که مردعنکبوتی شگفت انگیز عالیه ... مردعنکبوتی شگفت انگیز یک فیلم خوبه و مردعنکبوتی شگفت انگیز 2 هم یه فیلم خوب ولی انتظاری که ما از کارگردان این فیلم ها (فیلم های مردعنکبوتی) دارم یه فیلم خوب نیست یه فیلم فوق العاده است .....
نقل قول کردن
سيد محسن موسوي
+1 #35 سيد محسن موسوي 1393-05-02 21:55
در این هم شکی نیست که کلا سونی گند میزنه به فیلم ها .... به فیلم های ریمی هم گند زده .... :sigh: آخه کدوم شرکتی این کار رو میکنه ............... .......؟
نقل قول کردن
Amir Ab
+1 #36 Amir Ab 1393-05-02 23:03
وقتی این خبر رو شنیدم ای طوری شدم :o :o :o :o
لطفا بهم بگین که این حقیقت نداره!!!!!!!!!!!!
آخه من خیلی امیدواری داشتم که تا چشم به هم بزنی این فیلم اکران می شه :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
ولی حالا امید خودم را از دست دادم :-| :-|
و باید چهار سال دیگه صبر کنم :sad: :sad: :sad:
آخه این سونی چیکار داره می کنه ؟؟؟؟؟؟؟ :-? :-?
واقعا ازاین خبر و از همه مهم تر از دست سووووووووووووون یناراحتم :-x :-x :-x
با تشکر و ممنون از کسی که این مقاله را نوشته
(آخه اون زیر ننوشته بود چه کسی مقاله را نوشته !)

البته حدس می زنم SLH Heroنوشته باشه :-| :-|
به هر حال هر کی نوشته دستش درد نکنه :D :D :lol: :lol: :lol:
نقل قول کردن
mtm
+3 #37 mtm 1393-05-02 23:37
به نقل از New Goblin:
آقای ترابی من این بیانیه سونی رو تو مطلب ترجمه شماره 6 original sin نگفتم؟؟؟؟ :cry: :cry:


بله درست میگی
من الان به اسم شما تو متن خبر اشاره کردم ;-)
نقل قول کردن
SLH Hero
+2 #38 SLH Hero 1393-05-03 12:25
#36:
آخه من کجام می خوره خبر بنویسم؟ من خودم حال ندارم تو اینترنت یک سرچ معمولی کنم ببینم تو کمیک کان و SGC چه خبره :-* .
نقل قول کردن
sobhani
+2 #39 sobhani 1393-05-04 18:36
اوه اوه 4 سال دیگه!!!!
خب خداکنه حداقل یه فیلم عالی و شاه کار بشود.
نقل قول کردن
sobhani
+2 #40 sobhani 1393-05-04 18:37
راستی آقای ترابی به نظر شما اینکه رایت اسپایدرمن و یونیورسش دست سونی خوبه یعنی شما دست ندداشتید دست شرکت سازنده ی فیلم های اونجرز(دیزنی) بود؟؟؟
نقل قول کردن
mtm
+3 #41 mtm 1393-05-04 18:40
به نقل از sobhani:
راستی آقای ترابی به نظر شما اینکه رایت اسپایدرمن و یونیورسش دست سونی خوبه یعنی شما دست ندداشتید دست شرکت سازنده ی فیلم های اونجرز(دیزنی) بود؟؟؟

والا قبلا از اينكه دست سونيه خوشحال بودم چون دوست نداشتم اسپايدرمن بره دست ديزني و شاهد حضور "شيلد" و نيك فيوري و ... تو فيلملش باشم ولي الان داره كم كم نظرم عوض ميشه :-*
نقل قول کردن
Si@Vash
+1 #42 Si@Vash 1393-05-04 20:24
به نظرم خوبه.معلومه سونی بعد از گندی که تو اسپایدرمن شگفت انگیز 2 زد درس گرفته.فقط مشکل اینه که من 4 سال دیگه کنکور دارم نمیتونم فیلمو ببینم :cry: :cry: :cry: :cry:
نقل قول کردن
sobhani
+1 #43 sobhani 1393-05-11 17:02
به نظر من که دیگه زیادی پیر می شه برای این نقش راستی ریمای که توبی مگوایر در مردعنکبوتی 3 بازی می کرد چند ساله بود؟؟؟؟
نقل قول کردن
Amir Ab
+1 #44 Amir Ab 1393-05-11 17:10
حق با اوناست 8) :-* :-* :-*
مطمئن باشيد اندرو تا اون موقع پير خواهد شد :-| :-|
به احتمال 90% مطمئن باشبد براي بار دوم بايد فيلم هاي مرد عنكبوتي را ريبوت كنند :oops: :sad: :sad: :sad:
حالا يكي بگه ما بايد چيكار كنيم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ :sigh: :sigh: :sigh:
واقعا به خاطر اين كاراي سوني دلم مي خواد :cry: :cry: :cry: كنم.

واقعا نمي دونم بايد چيكار كنم
با تشكر
و خيييييييييييييي يييييييييلي ممنون :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) ;-) ;-) ;-) ;-)
نقل قول کردن
mtm
+2 #45 mtm 1393-05-11 17:11
به نقل از sobhani:
به نظر من که دیگه زیادی پیر می شه برای این نقش راستی ریمای که توبی مگوایر در مردعنکبوتی 3 بازی می کرد چند ساله بود؟؟؟؟


دقيقا يادم نيست ولي فكر كنم 32 يا 33 سالش بود
نقل قول کردن
سيد محسن موسوي
+2 #46 سيد محسن موسوي 1393-05-11 17:18
آره خب پیر که میشه ............
نقل قول کردن
spidey 4ever
+2 #47 spidey 4ever 1393-05-11 17:40
اقاي ترابي ببخشيد سئوال دارم
با توجه به اينكه مرد عنكبوتي شگفت انگيز 3، چهار سال ديگه مياد پس تكليف بقيه بازيگرا چي ميشه؟
يعني مثلا پل جياماتي كه گفته شده بود تو قسمت 3 هست تا انموقع با سوني قرارداد اش پا برجا خواهد بود؟ يا فليسيتي جونز؟ يا بقيه بازيگرا ...
راستي چرا ديگه هيچ صحبتي از فيلم ونوم نيست؟ :cry:
نقل قول کردن
Bad joke
+9 #48 Bad joke 1393-05-11 20:38
عجیب ترین خبر این چند وقت
فیلم برداری چهار شگفت انگیز پایان یافت
یعنی صوت میزنه سرم یعنی چی وقتی اونجرز شروع به فیلم برداری کرد هنوز این فیلم مشغول انتخاب بازیگر بود هنوز اونجرز مشغول فیلم برداریست اونوقت چهار شگفت انگیز تموم شده
هیچ صحنه بزن بزن وتخریب و مبارزه انفجاری کوفتی چیزی هم فیلم برداری نکرده اند یعنی چه کار کرده اند هنوز 2 ماهم نشده است فیلم برداری کرده اند ده نمکی هم انقدر کم خرج فیلم نمیسازه باید بینیم چه غلطی کرده
فقط عکس نشانه عمق فاجعه این فیلم است

نقل قول کردن
mtm
+7 #49 mtm 1393-05-11 20:47
#48واقعا عجیبه
مگه میشه یک فیلم کمیک بوکی مثل ff اونقدر سریع سر و ته فیلمبرداریش رو بهم یرسونن؟

واقعا مگه میشه تصاویر یا کلیپی از صحنه های زد و خورد منتشر نشه؟

به قول مختار اسم فیلمو باید عوض کنند بزارن "این چند نفر"



:lol:
نقل قول کردن
New Goblin
+4 #50 New Goblin 1393-05-11 20:52
48#
فک کنم فقط چهار تا بازیگر میان وقایع فیلمو تعریف میکنن!

:lol: :lol: :-*
نقل قول کردن
Ali
+2 #51 Ali 1393-05-11 20:52
همون طور که تو نظر 29 گفتم :
تا سال 2018 انقدر علم پیشرفت کرده که یه اندرو گارفیلد کامپیوتری میزارن جاش :lol: :lol: :lol:
نقل قول کردن
New Goblin
+1 #52 New Goblin 1393-05-11 20:53
آقای ترابی اون نقاشیای منو دیدید؟؟
نقل قول کردن
mtm
+6 #53 mtm 1393-05-11 20:53
به نقل از Persian-Spider:
اقاي ترابي ببخشيد سئوال دارم
با توجه به اينكه مرد عنكبوتي شگفت انگيز 3، چهار سال ديگه مياد پس تكليف بقيه بازيگرا چي ميشه؟
يعني مثلا پل جياماتي كه گفته شده بود تو قسمت 3 هست تا انموقع با سوني قرارداد اش پا برجا خواهد بود؟ يا فليسيتي جونز؟ يا بقيه بازيگرا ...
راستي چرا ديگه هيچ صحبتي از فيلم ونوم نيست؟ :cry:



من فکر کنم شخصیت هایی مثل راینو یا شخصیتی که فلیسیتی جونز نقشش رو بازی میکنه تو فیلم شش خبیث حضور داشته باشند

بنابراین تکلیف شون اونجا مشخص میشه و شایذ اصلا لازم نباشه تو مرد عنکبوتی شگفت انگیز 3 حضور داشته باشن

درباره اینکه چرا از فیلم ونوم خبری نیست باید بگم :
i dont give a damn
:-)
نقل قول کردن
mtm
+3 #54 mtm 1393-05-11 20:54
به نقل از New Goblin:
آقای ترابی اون نقاشیای منو دیدید؟؟


بله دیدم
جالب بود ;-)
نقل قول کردن
Omid.J
+3 #55 Omid.J 1393-05-11 20:55
من به نظرم این سری با یازیگرای فوق العاده و لباس عالی(قسمت دوم) و ... پتانسیل زیادی داشت ولی مارک وب به اندازه کافی بزرگ نبود.
یعنی بزرگ ترین تفاوت مرد عنکبوتی ۲ و مرد عنکبوتی شگفت انگیز ۲ تو کارگردانیه. البته مارک وب ثابت کرد کارگردان بزرگیه و با وجود این که از تجربیات اولش بود عالی کار کرد ولی باز هم سم ریمی نمی‌شه.
به هر حال من این سری رو به عنوان فیلم های فان دوست دارم ولی با دیدن قسمت دوم مطمئن شدم که برای دیدن شاهکاری مثل شاهکار ریمی باید ثبر کنم دوباره ریبوت شه.
بزرگترین ایراد این سری هم خلاقیت بیش از حده!
مرگ نورمن، هری خبیث و ....
مخیط فیلم هم خوب بدبختی رو نشون نمی‌ده! برعکس ریمی! مثلا پیتر پارکر شبیه بچه پولدارا شده(بیشتر تو فیلم ۲)
نقل قول کردن
New Goblin
+1 #56 New Goblin 1393-05-11 20:56
آقای ترابی پس کی نقد TASM 2 تو سایت میاد؟؟ :oops:
نقل قول کردن
mtm
+1 #57 mtm 1393-05-11 20:58
به نقل از New Goblin:
آقای ترابی پس کی نقد TASM 2 تو سایت میاد؟؟ :oops:


شروع کردم به نوشتن

ولی اعتراف میکنم خیلی برام سخته نقد بنویسم براش
یعنی قبلا تقریبا کل نقد رو تو ذهنم نوشته بودم ولی با این خبرها و گزارشات جدید درباره حذفیات فیلم برام سخته تمرکز کنم
نقل قول کردن
Omid.J
+4 #58 Omid.J 1393-05-11 20:59
#48
مثل این که باید در آرزوی یه فیلم درست درمون FF به گور بریم!
نقل قول کردن
New Goblin
+2 #59 New Goblin 1393-05-11 21:03
آره فیلم از ی طرفایی نقات قوت جالبی داره ولی از ی طرف بعضی سکانس های تغییر یافته آدمو گیج میکنه و...

به نظر من بهتره این فیلمو بدون هیچ فکری در مورد صحنه های حذف شده نقد کرد.

البته نمیخوام شمارو نصیحت کنم من کوچیکتر از اونیم که بخوام نصیحتی بکنم!!! :oops: :oops: :sigh:
نقل قول کردن
mtm
+2 #60 mtm 1393-05-11 21:05
بچه ها هر کی میخواد شوکه کننده ترین، غافلگیر کننده ترین و بیادماندنی ترین عکس های کمیک کان امسال رو ببینه بره اینجا:


spidey.ir/.../...
نقل قول کردن
mtm
+2 #61 mtm 1393-05-11 21:07
به نقل از New Goblin:
به نظر من بهتره این فیلمو بدون هیچ فکری در مورد صحنه های حذف شده نقد کرد.:


دقیقا منم دارم همین کارو میکنم ولی گفتم که سخته!
نقل قول کردن
parker
+1 #62 parker 1393-05-11 21:08
-
نقل قول کردن
amir-spider
+1 #63 amir-spider 1393-05-11 22:35
مگه چندسالشه :o
نقل قول کردن
amazing-armin
+2 #64 amazing-armin 1393-05-11 22:42
به نقل از amir-spider:
مگه چندسالشه :o

ایشون 31 سالشه ;-)
نقل قول کردن
spidey 4ever
+4 #65 spidey 4ever 1393-05-11 22:51
53:

مرسی اقای ترابی بابت جواب
ولی فکر کنم شما عمدا عکس های ریشو و داغون اندرو رو برای اسلاید شو و متن خبر انتخاب کردید که نشون بدید اندرو تا اونموقع پیر میشه :-*


به قول خودتون "کلا" با این عکس هایی که انتخاب میکنید حال میکنم واقعا هدفمند هستند. جدی میگم. بر خلاف خیلی از سایت ها که عکساشون تزئینی هستن ولی تصاویر مقالات شما با فکر انتخاب میشن و به محتوای متن اضافه میکنن. ;-)
نقل قول کردن
mtm
+6 #66 mtm 1393-05-11 23:39
به نقل از Persian-Spider:
53:بر خلاف خیلی از سایت ها که عکساشون تزئینی هستن ولی تصاویر مقالات شما با فکر انتخاب میشن و به محتوای متن اضافه میکنن. ;-)



در هر حال من تجربه کار مطبوعاتی دارم و همینجوری الکی سایت نزدم!

همیشه وقتی قرار بود مقالاتم چاپ بشه بالای سر صفحه آرا وامیستادم و بهش ایده میدادم

همیشه هم عکس های مقالاتم رو خودم تهیه میکردم

کلا تصویر برای من مهمه و همیشه انتخاب تصاویر یکی از مراحل مهم مقاله نوشتن منه

همین عکس معرفی مقاله مارکوس مارتین رو میبینی؟



از دو تا تصویر تشکیل شده:





در واقع تصویر سمت راست رو کلی گشتم تا پیدا کردم. چون میخواستم عکسی باشه که انگار اسپایدرمن بیرون پنجره خونه مارکوس مارتین نشسته
نقل قول کردن
mokhtar
+3 #67 mokhtar 1393-05-12 00:28
حسن اگه یه ذره به این فیلم امید داشتم با این خبری که دادی بر باد رفت :cry:

خدا ذلیلشون کنه الهی! ایشالا به زمین گرم بخوره این فاکس
نقل قول کردن
Bad joke
+3 #68 Bad joke 1393-05-12 00:36
مارک وب یه اشتباه کرده بود
1- در دام تقلید نکردن وکردن از سم ریمی افتاد هم میخواست با دشمنان غیر متداول تر فاصله بندازه و بلافاصله از ایده های کوچک وموثرش بهره ببره که مخصوصا این اشتباه وکرد
2-مارک وب باید از بازیگرای کم سن وسال استفاده میکرد مثل هانگر گیمز یا twilight تا هم بازیگراش بخوره به فیلم هم بیشتر بتونه فیلما بکشونه جلو
کلاسبک فیلم سازی twilightگونه بیشتربه سری اسپایدرمن میخوره سرعت تولید اثر موفق جلو بردن طرفدارای دوآتشه وتولید چهار تا فیلم پشت سر هم وبهره برداری کامل
3- نیوفتادن در دام دارک نایت چه بخواهیم قبول کنیم یا نکنیم منتقد پسند ترین فیلم کامیک بوکی در میان فیلم بین ها وچه در میان کسانی که آشنایی با کامیک ندارند دارک نایت است دارک نایت به موفقیت عظیم تجاری هنری رسید تا چند مدت الگوی دست نیافتنی شد (پدر خوانده سینمای کامیک بوکی منظورم فیلم پدر خواندهاز نظر جایگاه هنری) مارک وب هم بازیگر منتقد پسند و بزرگسال انتخاب کرد تا به این جایگاه برسد که مسیر اشتباهی را رفت
4- مارک وب نشان داد قدرت مدیریت پروژه عظیم را ندارد به سرعت ایده هارا وارد فیلم نامه میکند صحنه های متعددی فیلم برداری میکند ودر کل در جمع کردن فیلم وبودجه مشکل دارد مثلا تام کروز کارگردان تلویزیونی کم نام ونشانی را اورد سر فیلم ماموریت غیر ممکن 3 این کارگردان فیلم را 20 روز زودتر وبا بودجه به مراتب کمتر ساخت با اینکه فیلم انچنان که میخواستن فروش نکرد حدود 200 میلیون ولی کارگردانش به فرد مقبول وکاربلدی تبدیل شد به اسم جی جی ابرامز
5- مارک وب اکشن اصلا بلد نیست صحنه مبارزه روی قطار مبارزه ماشین حمل پول یا مبارزه برج ساعت یا مبارزه ابتدایی فیلم سوم کدام یک یک رقیب قدرتمند در این فیلم 10 سال جدید تر دارند
در کل من با فیلم مرد عنکبوتی تین ایجری با تم قالب عاشقانه (ودر قسمت های بعد مثلث عشقی شدیدا توصیه میشود) وصحنه های اکشن نفس گیر توصیه میکنم اخه کدوم قهرمان یه گجت داره هم وسیله نقلیه هست هم وسیله مبارزه وسیله طنز افرینی هم سپر هم هزارتا کابرد دیگه کدوم قهرمان حرکتش تو خیابون مفرح ترین صحنه فیلمشه
در کل من نظرم اینه فیلم در مسیر اشتباهی افتاده وتا چند سال باید بی پیتری بکشیم
نقل قول کردن
spider
+1 #69 spider 1393-05-12 00:40
به نظر من که اندرو گارفیلد تا سال 2018 پیر میشه،مگه اینکه آنجلینا جولی باشه
نقل قول کردن
mtm
+3 #70 mtm 1393-05-12 00:50
دوستان لطفا این نظرات خوبتون درباره مرد عنکبوتی شگفت انگیز 2 رو نگه دارید برای بخش نظرات نقد من! :-*

حسن جون این نظرت رو وقتی نقدم اومد اونجا هم بزار
;-)
نقل قول کردن
Bad joke
+2 #71 Bad joke 1393-05-12 00:58
هر وقت قرار دادید میخونم متناسب باهاش مینویسم فقط به 8 نفر افراد مختلف با نظرات مختلف فیلم را دادم ببینم نظرشون چیه
کلا متوجه شدم نظرات افراد مبتدی جاهایی را میبینه که ما نمیبینیم چون بیشتر فیلم دیدیم بعضی چاله های فیلم نامه را ذهنمون پر میکنه برامون به چشم نمیاد یا از جاهایی از فیلم بدمن میاد که مبتدی ها براشون جالبه مثلا ex3را دادم برادر با همکاراش دید برخلاف فکرم زیاد با استقبال مواجه نشد
نقل قول کردن
Bad joke
+2 #72 Bad joke 1393-05-12 00:59
انقدر خبر عجیبه که نصف کامنتا اینکه که کی فیلم برداری شروع شد( والا من حدود خرداد یه عکس دیدم که بازیگرا تازه شروع کرده بودن به دور خونی وآشنا شدن واحتمالا شروع فیلم برداری)
فیلم کلا در لوییزیانا فیلم برداری شده وهیچ جای دیگه نرفته این مهم نیست ولی هیچ تصویر اکشن وتصویر برداری نشده ترسناکه
حالا شایعه شده این اخرین روز فیلم برداری کیت مارا باشه اخه مگه اونجرزه حالا میگیم فیلم اوله هنوز سوزان ورید باهم رفیق نیستن اون داداشه زغالش هیچ وقت غیرتش ور میداشت تنهایی بره ومگه میشه ملات این فنتاستیک فور نباشه کلا سوزان در تمام کمیکهای چهار شگفت انگیز بوده به غیر از اینکه حامله شده باشه یا پای اون نیمور ی خاصیت وسط باشه که هر دو در فیلم اول رد شدست شایدم قدرتش قلف شده کلا تو کل فیلم نامرئیه والا از این فیلم هر چی بگن دیگه من باور میکنم
نقل قول کردن
mokhtar
+4 #73 mokhtar 1393-05-12 01:00
و حالا پاسخ به سئوالات اق مهدی:

نقل قول:
به نظر شما منظور سونی چیست كه میخواهد سری فیلم های مرد عنكبوتی شگفت انگیز را طراوت ببخشد با اصطلاحا refresh كند؟


هیچی یعنی میخواد دوباره یه فیلمنامه نویس دیوونه دیگه رو استخدام کنه! ولی مشکل از اون تهیه کننده طماع مرد عنکبوتی یعنی اوی اراد هستش. تا گورش رو گم نکنه این فرنچایز fix نمیشه. سر مرد عنکبوتی 3 هم اون ونوم رو به ریمی بدبخت تحمیل کرد
نقل قول:

آیا تا آن موقع اندرو گارفیلد برای ایفای نقش مرد عنكبوتی بیش از حد پیر نخواهد بود؟
نه، نخواهد بود . چون اندرو هم مثل توبی baby face تشریف داره (البته اگه اما استون و ننه اش حرصش ندن :-* )

نقل قول:
آیا به نظر شما مارك وب باید تریلوژی خود را تكمیل كند یا سونی یكنفر دیگر را استخدام كند؟


من میگم وب صد در صد مقصر نیست
باید یه فرصت دیگه بهش داد

نقل قول:
به نظر شما ایا خوب شد كه كرتزمن سری فیلم های مرد عنكبوتی شگفت انگیز را ترك كرد؟
اره خوب شد. من میگم سونی باید یکی از فیلمنامه نویس های مارول استودیوز رو استخدام کنه
نقل قول کردن
R-SPIDEY
+3 #74 R-SPIDEY 1393-05-12 01:13
اقای ترابی متاسفانه اینترنت بنده گاهی اوقات مشکل پیدا میکنه و یه سری سایت هارو باز نمیکنه که شامل یاهو هم میشه به همین خاطر به ایمیل ها دسترسی ندارم.
همینجا بهتون بگم که مشکلی نیست و فردا انشاا... کار رو شروع می کنم.
نقل قول کردن
Bad joke
+3 #75 Bad joke 1393-05-12 01:14
مختار اونطوری که شنیدم مارول کلیت فیلم نامه را میگه فیلم نامه نویس مینویسه وبعد دوباره مارول تغییراتی که میخواد را اجرا میکنه وبعد فیلمنامه نهایی میشه کلا فیلم نامه نویس و کارگردان اپراتوری بیش نیستن یعنی فیلم نامه نویس کاپیتان امریکا نمیتونه بگه خوب من از nukeخوشم میاد میارمش مارول میگه کدوم ضدقهرمان به کار گیری بشه
نقل قول کردن
mtm
+3 #76 mtm 1393-05-12 12:06
يه خبر خوب بهتون بدم ...

يه سرور خريداري شده و به همت كاربر R-Spidey عزيز از اين به بعد لينك هاي دانلودمون مستقيم ، دائمي و اختصاصيخواهد شد

لينك هاي قديمي هم كه در سايت است (مثل لينك دانلود كميك هاي ترجمه شده يا ويدئو هاي مربوط به اسپايدرمن) به تدريج با لينك مستقيم معاوضه خواهند شد
;-)
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مردعنکبوتی سیمبیوتی

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

تولد مجدد قهرمانان

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

گرین گابلین

50

تاپ 20 - سایت spidey.ir

27

کمیک امپراتوری مخفی

توطئه کلونی

41

کمیک بوک های superman

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

14

18

13

26

15

16

بزرگان تاریخ اسپایدرمن

مهم ترین داستان های مرد عنکبوتی

006

 

0010

اسپایدرمن در تلویزیون

21

36

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

28

43

008

009

25

40

39

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

22

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

بررسی فیلم های مرد عنکبوتی

34

48

45