داغ داغ! تریلر جدیدی از فیلم Wonder Woman منتشر شد

داغ داغ! تریلر جدیدی از فیلم Wonder Woman منتشر شد

همین الان منتشر شده، داغه داغه (درست مثل گال گدوت!!)

لینک دانلود و تماشا در اپارات

اگه میخواهید این تریلر را با کیفیت خوب دانلود کنید به کانال ما در تلگرام بروید:

https://telegram.me/Spidey_Ir

نظرتون؟ 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

#1 A,morradi 1395-08-13 20:07
داره دانلود میشه امیدوارم خوب باشه
رسم 2 یا 3 ماه رو شکستید :D از این به بعد رو این عکس کار میکنید؟
#2 movahedm 1395-08-13 20:11
یه جوری بود
.
.اولش یه ارتش میبینم خوشم میاد..
بعد قیافه ی جنگجو ها را میبینم میگم نه بابا یه شوی لباس بشتر نیس
.
.
.
یه صحنه باحال میبینم که با کلت سریع به طرفش تیراندازی میکنن خیلی باحال میاد با دست منحرفشون میکنه
.
.بعد دو ثانیه بعد یه سکانس به سبک bvs با کلی اهنگ هیجان انگیز و ژست جدی...یه دونه..فقط یه دونه گلوله منحرف میکنه...یه گلوله و این همه ژست....
کلا نمیدونم چی بشه...بعد یه دیالوگ بو مبنی بر:مواظب باش دایانا...با حالت دلسوزانه ای...انصافا کسی دیگه تو حرف زدنش از این لحن استفاده میکنه؟؟فیلم و دیالوگ به کنار...خدا کنه همون باحال و فان باشه تا اغراق و ژست و...کلیشه ای مانند
.
.
.
راستییی ما به اون عکس عادت کرده بودیم....نمیدون م چرا حس میکنم اغفال شدم :lol: :D
#3 A,morradi 1395-08-13 20:12
اوه اوه خیلی جالبه ( البته اگه فیلمشم مثل تریلرش محشر باشه )
#4 Hesam avenger 1395-08-13 20:18
تریلر عالی بود .
تا جایی که تو دو تا تریلر فیلم نشون دادن اون فضای قدیم و جنگ رو خیلی خوب در اووردن ضمن اینکه اگر رابطه ترور و دایانا تو فیلم به اون حد پختگی برسه میتونیم شاهد یکی از بهترین دراما باشیم .
موسیقی تریلرم بدون شک برجسته ترین نکته مثبتش بود بنظرم مخصوصا موسیقی که تو نیمه دوم پخش شد .
اگر قرار باشه یه فیلم عالی از دی سی و وارنر ببینیم من نظرم رو این فیلمه . اون فضای بشدت تاریک و افسرده دو فیلم اول DCEU هم تا جایی که دیدیم توی این فیلم از بین رفته و لایه های طنز هم بهش اضافه شده ( حداقل تو تریلر که اینجوری نشون میداد )
شاید تنها نکته نچسبی که تونستم از تریلرش بگیرم جلوه های ویژش بود که یه مقدار تو ذوق میزنه ولی قطعا تا زمان اکران روش بیشتر کار میکنن .
#5 comic-born 1395-08-13 20:36
من که خوشم نیومد زیاد. واقعا چیزی نداشت که مشتاقش بشم. همه چیزش رو انگار قبلا در جای دیگه دیده بودم. صحنه های اکشنش کاملا معمولیه. ولی به نظرم شخصیت واندر ومن رو خوب در میارن. به امید موفقیت این فیلم
#6 New Goblin 1395-08-13 20:44
تریلر خیلی عالی بود(اصن کسی به تریلرای فیلمای دی سی ایراد بگیره خودم باهاش بحث می کنم!)

موسیقی هیجان خوبی تزریق می کرد و بخشای مربوط به گذشته هم در نوع خودش جالب بود فقط امیدوارم زیادی از کاپیتان امریکا نخستین انتقام جو به قول امروزی ها اسکی نرن.

صحنه های اکشن هم جالب به نظر میرسن.

در کل امیدوارم فیلم خوبی باشه داستان خوبی داشته باشه(برخلاف داستان سطحی و آبکی جوخه انتحار) و روایت درستی داشته باشه.در مورد بازیگری ها هم تا خود فیلم رو نبینیم نمیشه نظر داد.ضمن این که با لهجه گَل گدوت زیاد حال نمیکنم
#7 Stan Lee 1395-08-13 20:50
همه چیزش در حد یک اکشن معمولیه. چیز خاصی نداشت چشمام رو گرد کنه. ولی فیلم موفقی میشه. مردم برای دیدن اولین حضور سینمایی واندر ومن قطعا براش پول میدن
#8 Qeiji 1395-08-13 21:02
?!Wonder Woman: The First Avenger :-* :lol:

تریلرش جالب بود. صحنه ی گلوله دفع کردنش وسط کوچه خیلی باحال بود.
امیدوارم فیلم خوبی بشه
#9 Stan Lee 1395-08-13 21:04
به نقل از Qeiji:
?!Wonder Woman: The First Avenger :-* :lol:

اره منم دقیقا یاد فیلم اول کاپیتان امریکا افتادم. فقط به جای موتور، اسب سوار شده بود . :lol: سپرم که داشت !
#10 S.T.A.R.K 1395-08-13 21:09
معلومه که بخشی از فیلم در زمان حال میگذره(شاید فقط یک بخش کوتاه). عجیبه که هنوز حرفی از خبیث فیلم نزدن راستش فکر نمیکنم خبری ارس باشه و اصل داستان مبارزه واندروومن با برای پایان دادن به جنگ و شکست نیروهای نازی رو نشون میده هرچند صحنه آخر تریلر شک برانگیز بود. فقط میخوام نا امیدم نکنه از تریلرها خوشم اومده ولی خب دیگه خودتون میدونید... خداکنه مثل suicide squad نشه.
#11 Hobbit 1395-08-13 21:29
خب...بالاخره یه تریلر به قولا درست درمون از این همون عکسه اومد :-* :D
اگه بخوایم به بررسیش نگاه کنیم در نگاه اول میبینیم که این تریلر بدجور آدمو یاد اون انیمیشن سال2009 میندازه اگه به چهره اون خانوم صورت زخمی و یا یه جور سلاح شیمیایی که احتمالا داشت داخل این تریلر آزمایش میشد دقت کنیم ذهنوم قشنگ به اون انیمیشن میره!
همینطور دیدیم که یه سری سرباز پا به تمسیکرا میزارن و با آمازون ها درگیر میشن که این به نظرم یه پیچش جالبی رو برای ما به نمایش میزاره!
در ضمن چیزی که مشهود بود عدم حضور واضح آرس در تریلر بود که این به نظرم خیلی جالب بود!و در ادامه مطمئنا در تریلر های بعدی بهش اشاره خواهد شد(هنوز معلوم نیست آرس دشمن اصلی واندروومن باشه ولی به احتمالا قریب به یقین دشمن واندروومن همینه....به قسمتی از تریلر توجه کنید که واندروومن به نظر میرسه روی یه صخره داره به هوا پرت میشه!)
به نظرم تریلر جالبی بود ولی تاثیر گذار؟!!!فکر نکنم ولی من دیگه گول تریلرهای دی سی نمیخورم(که الحق والانصاف واقعا در این زمینه وارنر کارش درسته!)و منتظر میشینم تا ببینیم واقعا عیار واقعی این فیلم چیه؟!!!خیر سرمون این کارکتر نخستین ابرقهرمان مونث تاریخه و این فیلمم اهمیت به سزایی داره!در موفقیت فیلم شک نکنید!(خانوم ها رو دست کم نگیرید!)لااقل داخل دنیای غرب این کارکتر رو روی سرشون حلوا حلوا میکنن!(ببینید وارنر و دی سی چه شانسی دارن حالا نمیدونم این یه موهبته یا یه طلسم ولی کارکترای دی سی به دل آدم میشینه و مطمئنا دی سی پرخرج ترین طرفدارای روی زمینو داره؟!!!چون که با وجود فاجعه شدن بهترین اقتباس هایی که میشد از ابرقهرمانا ساخت این فیلما حالا اسمشو نمیدونم بزارم لجبازی و یا علاقه بیش از هواداراش فیلماش در حدی که خود فیلم نیست میفروشن در حالی که استحقاق بیشتری از نامشون انتظار میره!و من یکی امیدوارم وارنر و دی سی اگر احترام این شخصیتهای بزرگ رو نگه نمیکنه حداقل به حسن علاقه ی هواداران احترام بزاره و چیز خوبی رو تحویل تماشگران ارائه بده درست همونطور که در گذشته همه با اسم وارنر خیالمون از دیدن یه فیلم خوب دیگه قرص میشد نه الان که باید فقط منتظر بلوری بمونیم تا تازه یسری ضعفاشون رو بپوشونن!)
گفته هایی که در بالا گفتم شاید درش ناامیدی مطلق موج میزد(که شاید حقم دارم)ولی از صمیم قلب امیدوارم اگه قراره موفقیتهای دی سی آغاز بشه با همین فیلم استارتش زده بشه!
یا علی
#12 agh 1395-08-13 22:18
تریلر جالبی بود و تونست مارو راضی نگه داره و نکته جالب تریلر اینه که بر عکس دیگر فیلم های دی سی خیلی تم دارکی نداشت و فان بود و اخرین ثانیه های تریلر هم خنده دار بود و یک نکته جالب دیگه هم این بود که سرزمینی که واندروومن توش بزرگ شده هم خیلی جالب بوده
امیدوارم که این فیلم بتونه انتظارات رو بر خلاف دیگر فیلم ها براورده کنه
#13 mokhtar 1395-08-13 22:22
جلوه های ویژه قوی نیست. بعضی جاهاش هم خیلی ابتداییه. اون اول تریلر اونجا رو که گلوله به سمت دایانا میاد رو دقت کردین؟ به جهتی که دایانا خیره شده دقت کنید. اصلا انگار دایانا داره به یه چیز دیگه نیگا میکنه!

عجیب بود واقعا برام
#14 Hobbit 1395-08-13 22:33
به نقل از mokhtar:
جلوه های ویژه قوی نیست. بعضی جاهاش هم خیلی ابتداییه. اون اول تریلر اونجا رو که گلوله به سمت دایانا میاد رو دقت کردین؟ به جهتی که دایانا خیره شده دقت کنید. اصلا انگار دایانا داره به یه چیز دیگه نیگا میکنه!
uplooder.net/.../...
عجیب بود واقعا برام

من یه گونی هویج بخورم+کباب عقاب به این درجه از دقت عمو نمیرسم! :-|
#15 Dark Knight 1395-08-13 23:36
از تريلرش خوشم اومد منو خيلي ياد فيلم كاپيتان امريكا انداخت بنظرم خيلي خوب تونستن فضاي جنگ و طراحي كنن اون صحنه گلوله ها تو كوچه هم خيلي باحال بود :-)
اميدوارم هم اين فيلم هم فيلم بتمن فيلم هاي خوبي از اب در بيان
#16 Nightwatcher 1395-08-14 01:54
#4
دقیقا. اگه قرار باشه DCEU یه فیلم درست و درمون داشته باشه همین فیلمه. نه جاستیس لیگ نه آکوامن نه فلش و... فقط همین فیلم.

#5 #8 #9
دوستان ببینید واندروومن هم مثل کاپتان آمریکا در دهه 40 و در اوج جنگ جهانی دوم خلق شده و اولین داستانهای واندروومن هم مثل کاپتان آمریکا در سالهای جنگ جهانی دوم جریان داره. پس کاملا طبیعیه که عناصر مربوط به جنگ جهانی توی این فیلم وجود داشته باشه. نمیشه اسمشو تقلید گذاشت.

در ضمن با این که این فیلم درباره اوریجین یه ابرقهرمان کلاسیکه و شاید کلیشه ای به نظر برسه اما این فیلم المانهای مجذوب کننده زیاد داره...
یک جزیره ناشناخته + یک زن جنگاور و بسیار قدرتمند اما زیبا و بسیار مهربان + موجودات اساطیری + جنگ جهانی دوم + رومانس
من که شدیدا منتظرشم...
#17 Root 1395-08-14 02:03
به نقل از Hobbit:
به نقل از mokhtar:
جلوه های ویژه قوی نیست. بعضی جاهاش هم خیلی ابتداییه. اون اول تریلر اونجا رو که گلوله به سمت دایانا میاد رو دقت کردین؟ به جهتی که دایانا خیره شده دقت کنید. اصلا انگار دایانا داره به یه چیز دیگه نیگا میکنه!
uplooder.net/.../...
عجیب بود واقعا برام

من یه گونی هویج بخورم+کباب عقاب به این درجه از دقت عمو نمیرسم! :-|

واقعا این عمو دقتش به طور عجیبی بالاست :o
هویج که سهله اگه چشم عقابم به خودم پیوند بزنم نمیتونم اینقدر دقت کنم. :-|
#18 Valhala2343 1395-08-14 07:30
دیگه دارک بسه... نه نه بس نیست!
چطور میشه فضای خشن و دارک و غم انگیز جنگ جهانی رو دارک حساب نکرد! اما در آن میان عشق هم هست! امید هم هست! فیلم Wonder Woman با وجود صحنه های تیره و تاریک که در تریلر به تصویر کشیده شد جذابیت هایی به تریلر داده بود که قابل انکار نیست! اکشن زیبایی که به تصویر کشیده شد من رو هنگام دیدن تریلر خیلی هیجان زده کرد! فیلم Wonder Woman میتواند همان فیلم پخته‌ای از نظر داستانی، جلوه‌های ویژه، شخصیت پردازی، موسیقی، تدوین و... باشد!
عزیزانی همین جا کامنت داده بودن که جلوه‌های ویژه فیلم خوب یا قوی نیست! اما من میتونم بگم جلوه‌های ویژه‌ای که در طول تریلر دیدیم به اندازه و کافی به تصویر کشیده شده! اگر جلوه‌های ویژه‌ای همانند MOS و BVS به تصویر کشیده بشه خیلی از دوستان عزیز میگن فیلم فقط جلوه‌های ویژه‌ش عالیه و یا فیلم فقط فیلم پر از جلوه‌‌های ویژه خالیه! اما من فکر میکنم فیلم واندروومن نسبت به دورانی که فیلم داره روایت میکنه جلوه‌های ویژه مناسب به همراه داستانی زیبا به همراه اکشن و موسیقی عالی و هماهنگ با صحنه ها رو داراست!
بنشینیم و منتظر چهارمین فیلم دنیای سینمایی دی‌سی باشیم! دی‌سی هم کم کم راه خودش رو پیدا کرده! و فکر میکنم به تجربه‌ای که لازم داشته رسیده!
یه نکته ای رو فراموش کردم بگم! حالا که نویسنده بزرگی مثل جف جانز بر روی فیلم های دیسی نظارت میکنه! دیسی هم پا تو مسیر پیشرفت خودش گذاشته!

ویرایش : این نکته رو هم اضافه کنم که مسلما بعد از انتشار این فیلم با فیلم CAP : The First Avenger مقایسه خواهد شد! این رو عوامل فیلم خیلی خوب ازش اطلاع دارن! پس این نکته بیشتر و بیشتر من رو برای دیدن این فیلم هیجان زده میکنه!
#19 mokhtar 1395-08-14 07:58
#19:
من فکر میکنم به طرز ساده لوحانه ای خوش بین هستی شما! یعنی اینقدر این تریلر از دیشب تا به حالا نور امید در دلت تابانده؟! اکشن زیبا؟! والا منم نمیخوام بدبین باشم ولی حضرت عباسی حتی یه شات منحصر به فرد که نظرم رو جلب کنه نداشت! جلوه های ویژه کافی بود؟! استاد، درسته bvs هر چی تو چنته داشت تو همون تریلر دوم لو داد، ولی رسمه هر تریلر لااقل یه شات معرکه داشته باشه که هم تبلیغ فیلمو کرده باشه و هم نشون بده جلوه های ویژه اش در چه حدیه! ولی این یه شات معرکه هم نداشت! در ضمن این جناب جف جانز که البته سابقه گند زدن به فیلم گرین لنترن به عنوان مشاور رو داره (!) وقتی در وارنر ترفیع گرفتدکه این فیلم تولیدش شروع شده بود! پس نمیتونه نقش خاصی در فیلمنامه و ... داشته باشه !
(این علامت تعجب بعد از هر جمله رو هم برات گذاشتم تا حال کنی! :lol: )
#20 A,morradi 1395-08-14 08:13
به نقل از mokhtar:
#19:
من فکر میکنم به طرز ساده لوحانه ای خوش بین هستی شما! یعنی اینقدر این تریلر از دیشب تا به حالا نور امید در دلت تابانده؟! اکشن زیبا؟! والا منم نمیخوام بدبین باشم ولی حضرت عباسی حتی یه شات منحصر به فرد که نظرم رو جلب کنه نداشت! جلوه های ویژه کافی بود؟! استاد، درسته bvs هر چی تو چنته داشت تو همون تریلر دوم لو داد، ولی رسمه هر تریلر لااقل یه شات معرکه داشته باشه که هم تبلیغ فیلمو کرده باشه و هم نشون بده جلوه های ویژه اش در چه حدیه! ولی این یه شات معرکه هم نداشت! در ضمن این جناب جف جانز که البته سابقه گند زدن به فیلم گرین لنترن به عنوان مشاور رو داره (!) وقتی در وارنر ترفیع گرفتدکه این فیلم تولیدش شروع شده بود! پس نمیتونه نقش خاصی در فیلمنامه و ... داشته باشه !
(این علامت تعجب بعد از هر جمله رو هم برات گذاشتم تا حال کنی! :lol: )

راستش اگه داستان و شخصیت پردازی و ... اش زیبا و خوب باشد جلوه های ویژه اش به چشم نمیان
بعد اگه داستان و شخصیت پردازی و... اش بد باشد باز هم جلوه های ویژه اش در برابر این همه ضعف به چشم نمیاد
#21 Valhala2343 1395-08-14 08:44
به نقل از mokhtar:
#19:
من فکر میکنم به طرز ساده لوحانه ای خوش بین هستی شما! یعنی اینقدر این تریلر از دیشب تا به حالا نور امید در دلت تابانده؟! اکشن زیبا؟! والا منم نمیخوام بدبین باشم ولی حضرت عباسی حتی یه شات منحصر به فرد که نظرم رو جلب کنه نداشت! جلوه های ویژه کافی بود؟! استاد، درسته bvs هر چی تو چنته داشت تو همون تریلر دوم لو داد، ولی رسمه هر تریلر لااقل یه شات معرکه داشته باشه که هم تبلیغ فیلمو کرده باشه و هم نشون بده جلوه های ویژه اش در چه حدیه! ولی این یه شات معرکه هم نداشت! در ضمن این جناب جف جانز که البته سابقه گند زدن به فیلم گرین لنترن به عنوان مشاور رو داره (!) وقتی در وارنر ترفیع گرفتدکه این فیلم تولیدش شروع شده بود! پس نمیتونه نقش خاصی در فیلمنامه و ... داشته باشه !
(این علامت تعجب بعد از هر جمله رو هم برات گذاشتم تا حال کنی! :lol: )

جف جانز اگه به عنوان مشاور نتونست خوب عمل کنه دلیل بر این نیست که نویسنده بزرگی نیست.همین جف جانز بود که به آکوامن در کمیک های New52 جون تازه‌ای بهش داد. جف جانز بود که با نویسندگی رویدادهای Flashpoint و Rebirth برای دیسی موفقیت کسب کرد. جف جانز نویسنده کمیک های بسیار زیبایی بود که قلبا دوست داشتم. کمیک شش جلدی Superman : Secret Origin رو میتونم معرفی کنم. اگه جف جانز به عنوان مشاور در پروژه گرین لنترن خوب عمل نکرده حالا با تجربه بیشتری نسبت به سال 2011 و اگه هم دقیق تر بخوایم سال 2010 که ساخت فیلم آغاز شد ریاست دی سی اینترتیمنت رو بدست گرفته! این که ایشون حالا سمت ریاست رو داره الکی این سمت رو بهش ندادن. مسلما این جف جانز با جف جانز 6 سال پیش که به عنوان مشاور در فیلم گرین لنترن حضور داشت فرق میکنه.
این که جف جانز در دوران ساخت فیلم Wonder Woman سمتی نداشت درسته. اما ایشون بعد از اکران فیلم BVS که تغییراتی در مدیریت فیلم های دیسی بوجود اومد به راحتی میشد ایشون رو یکی از بهترین افرادی دونست که با شخصیت های دیسی مسلطه و همراه افلک بر روی داستان فیلم اختصاصی بتمن کار کرده و قراره نویسندگی چند فیلم دیگه از دیسی هم داشته باشه غیر قابل انکاره. اگر هم ایشون در زمان ساخت این فیلم حضور نداشتند بعد از منصوب شدنشون به ریاست میتونن روی نسخه نهایی این فیلم نظارت کرده باشن. یک فیلم به سادگی پر از سکانس‌هایی که فیلمبرداری شدست که از فیلم حذف میشن. پس ایشون میتونسته روی این فیلم نظارتی کم و بیش داشته باشه.
جلوه‌های ویژه فیلم در تریلر به اندازه و کاملا مناسب حال و هوای جنگ جهانیه. منتظر داستان و شخصیت پردازی این فیلم هم میمونیم تا نظر قطعی رو بگیم. اکشن فیلم هم زیباست. بنده که از تریلر لذت بردم. و امیدوارم که از فیلم هم لذت ببرم.
#22 mokhtar 1395-08-14 09:11
#21:
مگه کسی گفت نویسنده خوبی نیست؟ من میگم هر نویسنده خوبی ضرورتا مشاور "سینمایی" خوبی نمیشه. مخصوصا کسی که قبلا مشاور افتضاحی به نام گرین لنترن بوده
دنیای سینما با کمیک فرق کنه
حالا بزارید ایشون ناظر یه فیلم قابل قبول از دی سی باشه ، بعد ازش تعریف کنید
ضمنا اگه قرار بود فیلم حذفیات و تغییراتی داشته باشه حتما reshoot داشت

جلوه های ویژه در حد جنگ جهانی خوب بود یعنی چی دقیقا؟ مگه قراره فیلم جنگ جهانی ببینیم فقط؟ این یه فیلم سوپرهیروییه در دوران جنگ جهانی. پس باید جلوه های ویژه اعجاب انگیز سوپرهیرویی داشته باشه (مثل cap 1 که ترکیب دلپذیر از اون دوره با قدرت های cap بود)
#23 mokhtar 1395-08-14 09:16
به نقل از A,morradi:
به نقل از mokhtar:
#19:
من فکر میکنم به طرز ساده لوحانه ای خوش بین هستی شما! یعنی اینقدر این تریلر از دیشب تا به حالا نور امید در دلت تابانده؟! اکشن زیبا؟! والا منم نمیخوام بدبین باشم ولی حضرت عباسی حتی یه شات منحصر به فرد که نظرم رو جلب کنه نداشت! جلوه های ویژه کافی بود؟! استاد، درسته bvs هر چی تو چنته داشت تو همون تریلر دوم لو داد، ولی رسمه هر تریلر لااقل یه شات معرکه داشته باشه که هم تبلیغ فیلمو کرده باشه و هم نشون بده جلوه های ویژه اش در چه حدیه! ولی این یه شات معرکه هم نداشت! در ضمن این جناب جف جانز که البته سابقه گند زدن به فیلم گرین لنترن به عنوان مشاور رو داره (!) وقتی در وارنر ترفیع گرفتدکه این فیلم تولیدش شروع شده بود! پس نمیتونه نقش خاصی در فیلمنامه و ... داشته باشه !
(این علامت تعجب بعد از هر جمله رو هم برات گذاشتم تا حال کنی! :lol: )

راستش اگه داستان و شخصیت پردازی و ... اش زیبا و خوب باشد جلوه های ویژه اش به چشم نمیان
بعد اگه داستان و شخصیت پردازی و... اش بد باشد باز هم جلوه های ویژه اش در برابر این همه ضعف به چشم نمیاد

داستان و شخصیت پردازی که قطعا عالی میشن مخصوصا با شخصیت عمیق، پر پتانسیل و معرکه ای به نام واندرومن با اون اریجین شگفت انگیز و ویلن های حیرت انگیز :-*
#24 A,morradi 1395-08-14 09:23
به نقل از mokhtar:
به نقل از A,morradi:
به نقل از mokhtar:
#19:
من فکر میکنم به طرز ساده لوحانه ای خوش بین هستی شما! یعنی اینقدر این تریلر از دیشب تا به حالا نور امید در دلت تابانده؟! اکشن زیبا؟! والا منم نمیخوام بدبین باشم ولی حضرت عباسی حتی یه شات منحصر به فرد که نظرم رو جلب کنه نداشت! جلوه های ویژه کافی بود؟! استاد، درسته bvs هر چی تو چنته داشت تو همون تریلر دوم لو داد، ولی رسمه هر تریلر لااقل یه شات معرکه داشته باشه که هم تبلیغ فیلمو کرده باشه و هم نشون بده جلوه های ویژه اش در چه حدیه! ولی این یه شات معرکه هم نداشت! در ضمن این جناب جف جانز که البته سابقه گند زدن به فیلم گرین لنترن به عنوان مشاور رو داره (!) وقتی در وارنر ترفیع گرفتدکه این فیلم تولیدش شروع شده بود! پس نمیتونه نقش خاصی در فیلمنامه و ... داشته باشه !
(این علامت تعجب بعد از هر جمله رو هم برات گذاشتم تا حال کنی! :lol: )

راستش اگه داستان و شخصیت پردازی و ... اش زیبا و خوب باشد جلوه های ویژه اش به چشم نمیان
بعد اگه داستان و شخصیت پردازی و... اش بد باشد باز هم جلوه های ویژه اش در برابر این همه ضعف به چشم نمیاد

داستان و شخصیت پردازی که قطعا عالی میشن مخصوصا با شخصیت عمیق، پر پتانسیل و معرکه ای به نام واندرومن با اون اریجین شگفت انگیز و ویلن های حیرت انگیز :-*

امیدوارم
من فقط داستان و شخصیت پردازی مد نظرم نبود باید به کارگردانی و فیلمنامه نویس و بازیگر ها و ویلن ها و ... توجه کنیم.
الان نمیشه قضاوت کرد. در کل منظورم این بود که جلوه های ویژه اش نه خیلی خوبه نه خیلی زننده هست خوبه در کل نمیشه فقط ب جلوه های ویژه فیلم رو نقد کرد یا پیش بینی کرد خوب در میاد یا نه
#25 mokhtar 1395-08-14 09:36
به نقل از A,morradi:
به نقل از mokhtar:
به نقل از A,morradi:
به نقل از mokhtar:
#19:
من فکر میکنم به طرز ساده لوحانه ای خوش بین هستی شما! یعنی اینقدر این تریلر از دیشب تا به حالا نور امید در دلت تابانده؟! اکشن زیبا؟! والا منم نمیخوام بدبین باشم ولی حضرت عباسی حتی یه شات منحصر به فرد که نظرم رو جلب کنه نداشت! جلوه های ویژه کافی بود؟! استاد، درسته bvs هر چی تو چنته داشت تو همون تریلر دوم لو داد، ولی رسمه هر تریلر لااقل یه شات معرکه داشته باشه که هم تبلیغ فیلمو کرده باشه و هم نشون بده جلوه های ویژه اش در چه حدیه! ولی این یه شات معرکه هم نداشت! در ضمن این جناب جف جانز که البته سابقه گند زدن به فیلم گرین لنترن به عنوان مشاور رو داره (!) وقتی در وارنر ترفیع گرفتدکه این فیلم تولیدش شروع شده بود! پس نمیتونه نقش خاصی در فیلمنامه و ... داشته باشه !
(این علامت تعجب بعد از هر جمله رو هم برات گذاشتم تا حال کنی! :lol: )

راستش اگه داستان و شخصیت پردازی و ... اش زیبا و خوب باشد جلوه های ویژه اش به چشم نمیان
بعد اگه داستان و شخصیت پردازی و... اش بد باشد باز هم جلوه های ویژه اش در برابر این همه ضعف به چشم نمیاد

داستان و شخصیت پردازی که قطعا عالی میشن مخصوصا با شخصیت عمیق، پر پتانسیل و معرکه ای به نام واندرومن با اون اریجین شگفت انگیز و ویلن های حیرت انگیز :-*

امیدوارم
من فقط داستان و شخصیت پردازی مد نظرم نبود باید به کارگردانی و فیلمنامه نویس و بازیگر ها و ویلن ها و ... توجه کنیم.
الان نمیشه قضاوت کرد. در کل منظورم این بود که جلوه های ویژه اش نه خیلی خوبه نه خیلی زننده هست خوبه در کل نمیشه فقط ب جلوه های ویژه فیلم رو نقد کرد یا پیش بینی کرد خوب در میاد یا نه

الان واقعا مثلا گال گادوت خوبه؟ انصافا به جز هیکل و قیافه چیز دیگه ای هم داره؟ بازیگر توانمندیه؟ شما تو صورتش حس و حال خاصی میبینی؟ حتی یه دیالوگ از دهنش نشنیدم که برام ماندگار باشه
تو bvs عین یه مجسمه خشک و بی حس بود
#26 A,morradi 1395-08-14 09:49
به نقل از mokhtar:
به نقل از A,morradi:
به نقل از mokhtar:
به نقل از A,morradi:
به نقل از mokhtar:
#19:
من فکر میکنم به طرز ساده لوحانه ای خوش بین هستی شما! یعنی اینقدر این تریلر از دیشب تا به حالا نور امید در دلت تابانده؟! اکشن زیبا؟! والا منم نمیخوام بدبین باشم ولی حضرت عباسی حتی یه شات منحصر به فرد که نظرم رو جلب کنه نداشت! جلوه های ویژه کافی بود؟! استاد، درسته bvs هر چی تو چنته داشت تو همون تریلر دوم لو داد، ولی رسمه هر تریلر لااقل یه شات معرکه داشته باشه که هم تبلیغ فیلمو کرده باشه و هم نشون بده جلوه های ویژه اش در چه حدیه! ولی این یه شات معرکه هم نداشت! در ضمن این جناب جف جانز که البته سابقه گند زدن به فیلم گرین لنترن به عنوان مشاور رو داره (!) وقتی در وارنر ترفیع گرفتدکه این فیلم تولیدش شروع شده بود! پس نمیتونه نقش خاصی در فیلمنامه و ... داشته باشه !
(این علامت تعجب بعد از هر جمله رو هم برات گذاشتم تا حال کنی! :lol: )

راستش اگه داستان و شخصیت پردازی و ... اش زیبا و خوب باشد جلوه های ویژه اش به چشم نمیان
بعد اگه داستان و شخصیت پردازی و... اش بد باشد باز هم جلوه های ویژه اش در برابر این همه ضعف به چشم نمیاد

داستان و شخصیت پردازی که قطعا عالی میشن مخصوصا با شخصیت عمیق، پر پتانسیل و معرکه ای به نام واندرومن با اون اریجین شگفت انگیز و ویلن های حیرت انگیز :-*

امیدوارم
من فقط داستان و شخصیت پردازی مد نظرم نبود باید به کارگردانی و فیلمنامه نویس و بازیگر ها و ویلن ها و ... توجه کنیم.
الان نمیشه قضاوت کرد. در کل منظورم این بود که جلوه های ویژه اش نه خیلی خوبه نه خیلی زننده هست خوبه در کل نمیشه فقط ب جلوه های ویژه فیلم رو نقد کرد یا پیش بینی کرد خوب در میاد یا نه

الان واقعا مثلا گال گادوت خوبه؟ انصافا به جز هیکل و قیافه چیز دیگه ای هم داره؟ بازیگر توانمندیه؟ شما تو صورتش حس و حال خاصی میبینی؟ حتی یه دیالوگ از دهنش نشنیدم که برام ماندگار باشه
تو bvs عین یه مجسمه خشک و بی حس بود

من اصلا نگفتم گال گادوت خوبه یا بده
نمیشه گفت تو فیلم خودش چطوری نقش بازی میکنه ممکنه خیلی پیشرفت کنه شایدم خیلی پس رفت کنه باید ببینیم چی میشه
الان 90 درصد مردم فکر کردن سوساید اسکواید فیلم عالیه ( البته قبل از اکرانش ) ولی امتیاز منتقدا رو خوندن و فیلمو دیدن نظرشون عوض شد. یا مثلا کی فکرشو میکرد آواتار اینطوری فروش کنه یا کی فکرشو میکرد هالک 2008 ااینطوری سقوط کنه و...
باید ببینیم فیلم چطور درمیاد نمیشه پیش بینی هیچ چیز رو کرد
#27 Valhala2343 1395-08-14 09:59
به نقل از mokhtar:
#21:
مگه کسی گفت نویسنده خوبی نیست؟ من میگم هر نویسنده خوبی ضرورتا مشاور "سینمایی" خوبی نمیشه. مخصوصا کسی که قبلا مشاور افتضاحی به نام گرین لنترن بوده
دنیای سینما با کمیک فرق کنه
حالا بزارید ایشون ناظر یه فیلم قابل قبول از دی سی باشه ، بعد ازش تعریف کنید
ضمنا اگه قرار بود فیلم حذفیات و تغییراتی داشته باشه حتما reshoot داشت

جلوه های ویژه در حد جنگ جهانی خوب بود یعنی چی دقیقا؟ مگه قراره فیلم جنگ جهانی ببینیم فقط؟ این یه فیلم سوپرهیروییه در دوران جنگ جهانی. پس باید جلوه های ویژه اعجاب انگیز سوپرهیرویی داشته باشه (مثل cap 1 که ترکیب دلپذیر از اون دوره با قدرت های cap بود)

وقتی گفتید جف جانز مشاور فیلم افتضاح گرین لنترن بوده احساس کردم که شخصیت جف جانز پایین اومده و احساس کردم که کارهایی که کرده رو مرور کنم.
"من میگم هر نویسنده خوبی ضرورتا مشاور "سینمایی" خوبی نمیشه"
درسته. هر نویسنده خوبی ضرورتا مشاور سینمایی خوبی نمیشه. اما میشه به هر نویسنده خوبی وقت داد. اون رو تو مباحث دیگه به چالش کشید! شکست هاش و بی تجربگی هاش رو دید و روزی هم موفقیت هاش رو دید! الان دقیقا بحث همینه. جف در فیلم گرین لنترن به عنوان مشاور خوب عمل نکرد. اما حالا که به سمت ریاست رسیده یعنی چیزی توش دیدن. پیشرفتش رو دیدن. موفقیت هایی که میتونه برای دنیای سینمایی بوجود بیاره رو دیدن. حالا هم ایشون قراره نویسنده چند فیلم از دیسی باشه که یکیشون که بیشتر از همه مورد انتظاره فیلم بتمنه.
"پس باید جلوه‌های ویژه های اعجاب انگیز سوپرهیویی داشته باشه"
مگه نداره؟ ویژگی های واندرومن :
سرعت بالا و واکنش های سریع و دستبند حقیقت : 1:12 تا 1:18 تریلر
استاد نبرد با شمشیر : که در جاهای مختلف این تریلر و تریلر و تی اسپات ها مشاهده شده.
سپر : توی یکی از تی اسپات ها که سایت هم قرار داده بود دیانا با سپرش جلوی یه موشک می ایسته.
انعطاف پذیری بالا : 1:45 تا 1:47
پرواز (پرش بلند بهتره بگیم) و طناب جاودیی : 1:48 تا 1:49
استاد نبرد تن به تن : که در تریلرها و تی وی اسپات ها زیاد دیدیم.
ببخشید نتونستم اسکرین شات تهیه کنم.
و در آخر منظور از جلوه‌های ویژه‌ای که متناسب با دوران جنگ جهانیه : پرتاب موشک‌ها و انفجارهایی که در خط مقدم صورت میگیره. شلیک موشک و تیرباران هواپیماهای جنگی. و انداختن نارنجک در مکانی برای نابود کردن اون مکان. که در تریلرها هم مشاهده کردیم.
#28 mokhtar 1395-08-14 10:27
#27:
من گفتم ضرورتا نمیشه. پس ممکنه مشاور خوبی بشه یا نشه. پس منتظر باشیم ببینیم میشه یا نه. شما جوری حرف میزنید انگار جف جانز که اومده الان شاهکار میشن فیلم های دی سی. من میگم شاید بشن شایدم نشن. نمیتونیم حتما بگیم میشن
خیلی سادست. اونقدر فهمش سخت نیست، هست؟ فارسی حرف میزنم دیگه، درسته؟
اون صحنه هایی هم که مثال زدی اصلا چیز خاصی توش نیس. پرش بلند و گلوله با دستبند منحرف کردن و سپر و ریسمان و ... چیز چشمگیری نیست که من با دیدنش ضربان قلبم تندتر بزنه. باید خیلی خیلی اکشنش بهتر و منحصر به فرد تر باشه تا نظر مخاطب رو جلب کنه.
شایدم همچین صحنه هایی هم داره ولی تا اینجا که ما چیزی تو تریلر ندیدیم
من انصافا هر چی تا الان دیدم معمولی بوده. اکشن معمولی، داستان معمولی، اریجین پایین تر از حد معمولی (!) ، بازیگر کاملا معمولی و جلوه های معمولی
ایشالا که فیلمش اصلا معمولی نباشه ولی تریلرها که اینو نشون میدن و منو اصلا امیدوارم نکردن.
#29 Valhala2343 1395-08-14 10:58
به نقل از mokhtar:
#27:
من گفتم ضرورتا نمیشه. پس ممکنه مشاور خوبی بشه یا نشه. پس منتظر باشیم ببینیم میشه یا نه. شما جوری حرف میزنید انگار جف جانز که اومده الان شاهکار میشن فیلم های دی سی. من میگم شاید بشن شایدم نشن. نمیتونیم حتما بگیم میشن
خیلی سادست. اونقدر فهمش سخت نیست، هست؟ فارسی حرف میزنم دیگه، درسته؟
اون صحنه هایی هم که مثال زدی اصلا چیز خاصی توش نیس. پرش بلند و گلوله با دستبند منحرف کردن و سپر و ریسمان و ... چیز چشمگیری نیست که من با دیدنش ضربان قلبم تندتر بزنه. باید خیلی خیلی اکشنش بهتر و منحصر به فرد تر باشه تا نظر مخاطب رو جلب کنه.
شایدم همچین صحنه هایی هم داره ولی تا اینجا که ما چیزی تو تریلر ندیدیم
من انصافا هر چی تا الان دیدم معمولی بوده. اکشن معمولی، داستان معمولی، اریجین پایین تر از حد معمولی (!) ، بازیگر کاملا معمولی و جلوه های معمولی
ایشالا که فیلمش اصلا معمولی نباشه ولی تریلرها که اینو نشون میدن و منو اصلا امیدوارم نکردن.

بخش اول کامنتتون : بنده نگفتم قراره شاهکار بشن. منظور از تمام بخش "جف جانز" این بود که ایشون فردی با استعداد در دنیای نویسندگی کمیک هستن و همونطور که در کامنت 21 اشاره کردم ایشون خیلی خوب به شخصیت های دیسی به ذاتشون مسلطه. و همونطور که در کامنت 18 اشاره کردم با اومدن فردی مثل جف جانز دیسی در مسیر پیشرفت خودش گذاشته. آیا این اشارات من میشه برداشت کرد که با اومدن جف جانز قراره فیلم های دیسی شاهکار بشن؟ مسلما نه و خیلی راه دارن. مسیر پیشرفت یعنی هر فیلم بهتر از فیلم قبلی. نه اینکه تک تک فیلم ها شاهکار قراره با حضور جف جانز بشن. و توصیفی که از فیلم واندرومن در کامنت 18 داشتم : جلوه‌های ویژه مناسب به همراه داستانی زیبا به همراه اکشن و موسیقی عالی و هماهنگ با صحنه ها. آیا این شاهکاره؟ مسلما نه! یک شاهکار یک داستان شاهکار یک موسیقی شاهکار یک جلوه ویژه شاهکار و... نیاز داره. و اینکه نویسنده خوب ممکنه مشاوره خوبی بشه بنده هم در کامنت 27 عرض کردم که باید مورد امتحان قرارش داد و از کسی که خوب به شخصیت ها تسلط داره ارزش امتحان شدن رو داره و باید صبر کرد و دید که چطور امتحانش رو پس میده.
صحنه هایی که مثال زدم تنها در تریلر بود. بماند و باید در فیلم 2 ساعته منتظر باشیم. این که این صحنه ها معمولی بوده برای شما یه نظر شخصی و سلیقه شماست. اما بنده لذت بردم از این صحنه ها. و این که این صحنه ها در جواب بخشی بود که گفته بودید فیلم باید دارای جلوه‌های ویزه های سوپر هیرویی باشه که مثال زدم. و تعجب کردم چرا این حرف رو هم زدید. وقتی شخصیتی همچین ویژگی هایی داره نمیشه باید خودمون برای پر زرق و برق تر کردن فیلم بهش ویژگی های بیشتری بدیم.
#30 mokhtar 1395-08-14 11:18
#29:
مساله این نیس که فلان شخصیت فلان قدرت رو داره. مساله اینه که اون قدرت رو به صورت خلاقانه ازش استفاده کرد
اون وقته که میشه اقتباس سینمایی موفق. چون سینما قواعد خاص خودش رو داره.
و خوشحالم اینقدر از تریلر لذت بردی. این نشون دهنده سطح بالای توقعات هواداران دی سی از فیلم هاشون داره. انشاله این شور و شعف ادامه دار باشه به اشغال هایی مثل bvs و ss منتهی نشه
فقط یه نکته: نظر شخصی من میتونه خیلی تاثیرگذار باشه، از هر جهت
گفتم اگه نمیدونی بدونی ;-)
روز خوش
#31 Nightwatcher 1395-08-14 12:15
#25
اگه میخواید دیالوگ خوب بشنوید باید خود فیلم رو ببینید. مثلا نیمه اول فیلم که تمیسکرا رو نشون میده و شخصیت نسبتا خام دایانا و روابط دایانا با مادرش و دیگر زنان آمازون و یا رابطش با استیو ترور و یا عقایدش نسبت به جهان انسانها و جنگ جهانی و...
تریلر همه چیز نیست. باید خود فیلم رو دید. حالا این که توی تریلر دیالوگ خاصی نشنیدیم مشکل از تریلره.
در ضمن از فیلم bvs چه انتظاری دارید؟

#27
این اوریجین شاید خیلی پیچیده نباشه ولی دلیل بر ضعیف بودنش نیست. مثلا اوریجین کاپتان امریکا هم معمولیه. یه سرباز رو میارن یه سرم روش آزمایش میکنن قوی میشه... از این ساده تر؟ خب این یعنی اوریجینش خوب نیست؟
تازه این اوریجینها مال عصر طلایی هستن.

#19
جف جانز مشاور بود. ولی آیا مشاور کارگردانی میکنه و از بازیگرا بازی میگیره و عوامل رو هدایت میکنه؟ آیا جلوه های بصری رو مشاور میسازه؟ نه.
همه چیز که تقصیر جف جانز نبوده. جف جانز از بهترین نویسندگان کامیکهای گرین لنترنه و عوامل دیگه فیلم رو خراب کردن.

ببخشید اگه جسارت کردم
#32 Navid 1395-08-14 18:05
من كه اينقد شخصيت هاى سوپر هيرويى رو دوست دارم چرا جذب اين فيلم نميشم؟! واقعا چرا
#33 mokhtar 1395-08-14 22:14
به نقل از Nightwatcher:
#25
اگه میخواید دیالوگ خوب بشنوید باید خود فیلم رو ببینید. مثلا نیمه اول فیلم که تمیسکرا رو نشون میده و شخصیت نسبتا خام دایانا و روابط دایانا با مادرش و دیگر زنان آمازون و یا رابطش با استیو ترور و یا عقایدش نسبت به جهان انسانها و جنگ جهانی و...
تریلر همه چیز نیست. باید خود فیلم رو دید. حالا این که توی تریلر دیالوگ خاصی نشنیدیم مشکل از تریلره.
در ضمن از فیلم bvs چه انتظاری دارید؟

#27
این اوریجین شاید خیلی پیچیده نباشه ولی دلیل بر ضعیف بودنش نیست. مثلا اوریجین کاپتان امریکا هم معمولیه. یه سرباز رو میارن یه سرم روش آزمایش میکنن قوی میشه... از این ساده تر؟ خب این یعنی اوریجینش خوب نیست؟
تازه این اوریجینها مال عصر طلایی هستن.

#19
جف جانز مشاور بود. ولی آیا مشاور کارگردانی میکنه و از بازیگرا بازی میگیره و عوامل رو هدایت میکنه؟ آیا جلوه های بصری رو مشاور میسازه؟ نه.
همه چیز که تقصیر جف جانز نبوده. جف جانز از بهترین نویسندگان کامیکهای گرین لنترنه و عوامل دیگه فیلم رو خراب کردن.

ببخشید اگه جسارت کردم

شرمنده دیر جوابت رو میدم
از صبح بیرون بودم
منظورم از دیالوگ ماندگار رو درست متوجه نشدی شایدم خودم درست منظورم رو بیان نکردم
منظورم این بود که گل گدوت نمیتونه دیالوگ ها رو درست بیان کنه. فن بیان نداره. من حتی یه جمله ازش نشنیدم که ماندگار بشه برام

درباره اریجین. ببین مشکل از معمولی بودن نیس. مشکل اینه که اریجینش بی هدفه. تم نداره. اریجین cap در عین سادگی تم داره. تمش علاوه بر میهن پرستی اینه که قهرمان بودن به جثه بزرگ داشتن نیست. ادم با جثه نحیف هم میتونه قهرمان باشه . مهم اینه که قلب بزرگ داشته باشی
تم اریجین ثور اینه که یه خدا رسم انسانیت می اموزه و غرورش رو از دست میده
همین تم کم و بیش برای ایرون من و دکتر استرنج هم هست
یا تم اریجین مرد عنکبوتی مسولیت پذیریه و ...
اما تم اریجین واندر ومن چیه؟!!!! من خیلی بهش فکر کردم ولی چیزی نمیفهمم ازش
درباره جف جانز حرفم رو نفهمیدی . من میگم اجازه بدید این اقا تاثیر خودش رو روی حداقل یه فیلم دی سی بزاره ، بعد درباره اش فضاوت کنید. میتونه عملکردش خوب باشه یا نباشه.
ولی صرفا چون نویسنده خوبیه یا شخصیت های دی سی رو خوب مینویسه دلیل نمیشه تو سینما هم موفق باشه
ایشون بهترین run کل دوران کمیک های گرین لنترن رو نوشته . مشاور مستقیم فیلم گرین لنترن هم بود. پس چرا فیلمش خوب نشد؟
یا نمونه دیگه اش اقای فرانک میلر
دیدید وقتی کارگردان شد چه گندی به فیلم spirit زد؟
یه چیز دیگه ...
تجربه جف جانز تو این زمینه کمه
در صورتی که کوین فایگی سالها معاون اوی اراد در سونی در فیلم های اسپایدرمن بود
بعدش تبدیل شد به رییس مارول استودیوز
#34 Ice Man 1395-08-15 00:38
هم از تريلرش هم خوشم اومد ، هم نيومد
از شخصيت دايانا / واندرومن معلوم بود که شخصيت پردازى مصنوعى اى داره و البته حالا نميخوام بى خودى ايراد بگيرم چون خيليم بد نبود
با محيط و زمان هاى روايت داستان فيلم واندرومن کلا مشکل دارم ، فيلم اول واندرومن حتى اگه اريجينش رو هم روايت کنه ، زمان جنگ نبايد تمام اريجينش باشه ، اريجين که فقط شامل تبديل شدن به ابرقهرمان مورد نظر نميشه ، اريجين بايد تغييرات و تحولات نهايى اين ابرقهرمان هم بشه
من ترجيح ميدادم که حتى اگه تو اين زمان باشه هم در سرزمين آمازون و بيشتر به سبک اساطيرى باشه
هدفشون مشخص نيست ، مثلا اگه دايانا کاملا واندرومن شده و داره ابرقهرمانيش ميکنه و اين فيلم بيشتر فقط عنوان فيلم اول رو داره پس نبايد داستان اصلى در اين زمان باشه (که تريلر ها نشون ميدن هست) بعد بايد جنگ جهانى رو کلا از اريجينش حذف ميکردن و يک اريجين سر راست و پرفکت ميساختن
ما تو اين تريلر فقط جنگ و مبارزه ديديم و هيچ هدفى نداشت
الان واندرومن چه جور ابرقهرمانيه !؟ دقيقا چى کار انجام ميده!؟ يک فيلم اساطيرى که در جنگ جهانى هم جريان داره !؟ هيچ چيز خاصى از اريجين واندرومن نشونمون نميدن و...فقط چپ و راست واندرومن ميبينيم و ديانا ، اما اين که شخصيتى که تو فيلم BVS ازش ديديم با اين چه تغييراتى کرده معلوم نيست !؟
در ضمن اين موسيقى و سبک تريلرش هم کلى ازش ديديم و نظر دادن راجب تريلر و چيزى که تريلر از فيلم نشونمون ميده خيلى با هم فرق داره
در کل چون انتظارم از اين فيلم خيلى بيشتر و متفاوت تر از اين بود ، خيلى خوشم نيومد
#35 Nightwatcher 1395-08-15 18:27
#33
ممنون که پاسخ دادید. بیشتر نکاتی که گفتید قبول دارم.
فقط با بی هدف بودن اوریجین واندروومن مخالفم. حالا نمیخوام زیاد این بحث رو کش بدم. بیخیال.
بازم ممنونم

برای نظر دادن باید عضو سایت شوید