داغ داغ! سومین تریلر فیلم ونوم منتشر شد! (Venom)

سومین تریلر ونوم

جدیدترین تریلر ونوم ساعاتی پیش منتشر شد!

 

سومین تریلر ونوم هم منتشر شد 

عکس صورت نصفه ونوم

لینک دانلود و تماشا

 

چطور بود؟ خوشتون اومد؟

برای خوندن تحلیل این تریلر بروید اینجا.

 

مطالب مرتبط:

تحلیل و بررسی تریلر دوم فیلم ونوم

15 خبر و شایعه ای که درباره فیلم ونوم میدانیم!

معرفی تمام سیمبیوت (SYMBIOTE)ها در کمیک های مارول

بررسی و تحلیل تریلر نخست فیلم "ونوم" (VENOM)

تریلر داغ و معرکه جدید فیلم "ونوم" منتشر شد + زیرنویس فارسی + پوستر جدید

10 اطلاعات مهمی که از فیلم ونوم به بیرون درز کرده

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

#1 Frank Castle A.K.A The Punisher 1397-05-09 19:36
کفم برید!چه سریع گذاشتید!امیدوار م تحلیلش تا شب بیاد.من که از تریلر راضی بودم.امیدوارم فیلمش عالی بشه.
#2 steve ragers 1397-05-09 19:37
استاد یه سوال اون بازیگر هندیه تو فیلم تبدیل به آنتی ونوم شد؟در ضمن سونی تو تریلر های قبلی خیلی سانسور کرده بود مثل چسبیدن با دیوار یا پردشدن که به نظرم اون آنتی ونوم بود ها.نظر شما چیه استاد ترابی
#3 beyonder 1397-05-09 19:37
یکم صداش اذیتم میکرد ولی تریلرش که خوب بود ، امیدوارم فیلمش هم همینطور توی فاز دارک و به قول اقای ترابی ، خفن باشه...
#4 تورمنت 1397-05-09 19:39
عالی عالی واقعا انتظارش را نداشتم خیلی برای فیلم هیجان زدم امید وار هستم فیلم پر فروشی باشد منتظر نقد خوب سایت هستم
#5 mtm 1397-05-09 19:46
الان داشتم با احمد اقای فقیه تو تلگرام راجع به تریلر حرف میزدم
گفتم من درک نمیکنم این فیلمو! واقعا چی داره؟ داستانش که معلومه خطی و کلیشه هستش
سیمبیوت به بدبختی به نام ادی براک پیوند میخوره بعدشم که با یه سری دیگه. بعد ونوم میشه و با اون یکی ها میجنگه
این وسط یه سازمانی هم هست که روی بقیه ازمایش میکنه و اینا
والا واسه من جذابیتی نداره
اصلا کلا هیچ وقت محبوبیت ونوم واسم قابل درک نبوده
خفنه ؟ اره
خب که چی؟ حالا احتمالا یه سری جذب ظاهر ونوم و چه میدونم حرف زدنش و اونجایی که کله یارو رو میخوره و ... بشید
ولی اخرش چی؟
در ضمن تابلوست بودجه سونی واسش محدوده
جلوه های ویژه اش جالب نیست. مصنوعیه
#6 Ultimate spider-man 1397-05-09 19:46
آاااا...فقط من اینجوریم یا شما هم چیزی از حرفای ونوم نفهمیدین ؟ خیلی نامفهموم بود

ولی تریلر خیلی باحالی بود مخصوصا صحنه برگشتن استخونای ادی برگشتن به حالت اول
نمیتونم صبر کنم
#7 ali.stark 1397-05-09 19:47
:eek: :eek:
یا ابر فرض کفم برید مخصوصا از ظاهر ریوت
#8 امیر رضا 1397-05-09 19:59
واقعا تریلر سنگینی بود و البته کمرشکن :lol:
توی تریلر هم دیالوگ خیلی بیشتر داشت نسبت به قبلی.اندازه چشاش هم همش انگار تغییر میکنه
.
.
.در کل راضیم ازش 8)
#9 Cap-Spider Potter 1397-05-09 20:04
#5

استاد فیلمشو تخریب عمیقی کردیدا !! :-* :D
من هنوز تریلر رو ندیدم ولی یه جورایی منم با حرفای شما موافقم... یعنی اون حس و اشتیاقی که چند ماه قبل از فیلم مثلا Logan داشتم، نصفش رو هم برای Venom ندارم !!
هر چند من نمیگم که فیلمش قطعا شکست میخوره، ممکنه موفق شه، حتی ممکنه پتانسیلی که شخصیت ونوم داره رو تمام و کمال استفاده کنه اما به قول شما، "خب که چی ؟"
#10 mtm 1397-05-09 20:12
به نقل از Cap-Spider Potter:
#5

استاد فیلمشو تخریب عمیقی کردیدا !! :-* :D
من هنوز تریلر رو ندیدم ولی یه جورایی منم با حرفای شما موافقم... یعنی اون حس و اشتیاقی که چند ماه قبل از فیلم مثلا Logan داشتم، نصفش رو هم برای Venom ندارم !!
هر چند من نمیگم که فیلمش قطعا شکست میخوره، ممکنه موفق شه، حتی ممکنه پتانسیلی که شخصیت ونوم داره رو تمام و کمال استفاده کنه اما به قول شما، "خب که چی ؟"

اره خداییش استودیوها باید منو بخرن. نظراتم خیلی مهمه انگار :lol:
ولی فیلمش در حد خودش موفق میشه
منتهی نمیدونم من چرا از اولش از این ونوم خوشم نمیومد
کلا از شخصیت هایی که فقط ظاهر خفن دارن و عمق ندارن خوشم نمیاد
ولی لامصب محبوبه دیگه
مثلا پسرم میمیره واسه ونوم! عاشق اون زبون دراز و دندونای خفنشه!
بچه است دیگه...
#11 best of the best 1397-05-09 20:33
به نقل از mtm:

اره خداییش استودیوها باید منو بخرن. نظراتم خیلی مهمه انگار :lol:


اختیار دارید استاد.همین الان چندین کفتار و بوقلمون صفت و لاشخور تو سایتن دارن نظر شما رو میخونن
کاش خبر داشتید چند تا سایت و کانال و کوفت و زهر مار اون بیرون تک تک جملات که سهله، تک تک کلمات شما رو حتی تو بخش نظرات رصد میکنن و بعدش کلی تحلیلش میکنن و اسکرین شات میگیرن و راجع بهش چندین روز بحث میکنن
بله شما اینقدر مهم هستید
Spidey.ir مرجع اصلی کمیک ایرانه چون حتی مخالفانش هم لحظه به لحظه میخوننش
چون مهمه و تاثیر گذار
قبلا مختار با هر نظرش موج راه مینداخت تو جامعه کمیک ایران و حالا شما توفان به پا میکنید
اونقدر هم خرن که نمیدونن هر چی بیشتر بهتون و به سایتتون میپردازن بیشتر بهتون ارزش میدن
#12 steve ragers 1397-05-09 20:42
به نقل از mtm:
به نقل از Cap-Spider Potter:
#5

استاد فیلمشو تخریب عمیقی کردیدا !! :-* :D
من هنوز تریلر رو ندیدم ولی یه جورایی منم با حرفای شما موافقم... یعنی اون حس و اشتیاقی که چند ماه قبل از فیلم مثلا Logan داشتم، نصفش رو هم برای Venom ندارم !!
هر چند من نمیگم که فیلمش قطعا شکست میخوره، ممکنه موفق شه، حتی ممکنه پتانسیلی که شخصیت ونوم داره رو تمام و کمال استفاده کنه اما به قول شما، "خب که چی ؟"

اره خداییش استودیوها باید منو بخرن. نظراتم خیلی مهمه انگار :lol:
ولی فیلمش در حد خودش موفق میشه
منتهی نمیدونم من چرا از اولش از این ونوم خوشم نمیومد
کلا از شخصیت هایی که فقط ظاهر خفن دارن و عمق ندارن خوشم نمیاد
ولی لامصب محبوبه دیگه
مثلا پسرم میمیره واسه ونوم! عاشق اون زبون دراز و دندونای خفنشه!
بچه است دیگه...

استاد یعنی با این حرفت تام هاردیو رئیس سونی خود کشی میکنند نمیخوام خود شیرینی کنم اما استاد راست میگه یه خورده هیجان بذارید کنار خودم هیجان واسه فیلم به خاطر تام هاردیه .راستش داداش منم وقتی دید شیفته فیافه اش شد.من خودم از اون حالت وحشت زده ادی خوشم میاد که نشون میده هاردی میتونه طبیعی نقشو اجرا کنه اما ایراد هایی هم داره مثل شلوغی داستان و گرافیگ افتضاح ونوم انگار ۱۰ کیلو روغن زیتون ریختن رو هیکل ونوم ولی خب از شوخ بودنش خوشم اومد.کلا بایه حرف استاد نظرمو عوض کرد ولی تعصب نداشتن بهتره .با این حال هنوزم با هیجان منتظر فیلمم .ولی به دو دلیل دوس ندارم موفق شه یکی اگه ناموفق بودنش باعث شه وارد دنیای mcu شه و دومی مانعی برای بازی کردن تام هاردی تو نقش ولورین باشه .در کل شاید بازیگرای بهتری برای لوگان باشه.اما شرط میبندم اکشن و پتانسیل فیلم با این اوضال زیادی بالاس .اگر اینطوری باشه موربیوس خون آشام هم با ۲۰ کیلو روغن زیتون چرب میبینیم و احتمالا همش میگه من موربیوسم.کاشکی فیلمنامه و کارگردان از مارول بود نه از سونی هرچند سونی انگار عجله داره فکر کنید هوم کامینگ چقدر داشته مسخره میشد اگر مارول دخالت نداشت.
#13 steve ragers 1397-05-09 20:45
به نقل از best of the best:
به نقل از mtm:

اره خداییش استودیوها باید منو بخرن. نظراتم خیلی مهمه انگار :lol:


اختیار دارید استاد.همین الان چندین کفتار و بوقلمون صفت و لاشخور تو سایتن دارن نظر شما رو میخونن
کاش خبر داشتید چند تا سایت و کانال و کوفت و زهر مار اون بیرون تک تک جملات که سهله، تک تک کلمات شما رو حتی تو بخش نظرات رصد میکنن و بعدش کلی تحلیلش میکنن و اسکرین شات میگیرن و راجع بهش چندین روز بحث میکنت
بله شما اینقدر مهم هستید
Spidey.ir مرجع اصلی کمیک ایرانه چون حتی مخالفانش هم لحظه به لحظه میخوننش
چون مهمه و تاثیر گذار
قبلا مختار با هر نظرش موج راه مینداخت تو جامعه کمیک ایران و حالا شما توفان به پا میکنید
اونقدر هم خرن که نمیدونن هر چی بیشتر بهتون و به سایتتون میپردازن بیشتر بهتون ارزش میدن

خدا این دیوونه ها که از سایت بد میگن حفظ کنه همیشه بهترین چیز ها احمقترین رقیب ها رو دارن .راستی به اینجاش فکر نکرده بودم .هرچه قدر بیشتر بد بگن بیشتر به سایت توجه میکنن 8) ۶
#14 amirjjyy 1397-05-09 20:49
به نقل از mtm:
الان داشتم با احمد اقای فقیه تو تلگرام راجع به تریلر حرف میزدم
گفتم من درک نمیکنم این فیلمو! واقعا چی داره؟ داستانش که معلومه خطی و کلیشه هستش
سیمبیوت به بدبختی به نام ادی براک پیوند میخوره بعدشم که با یه سری دیگه. بعد ونوم میشه و با اون یکی ها میجنگه
این وسط یه سازمانی هم هست که روی بقیه ازمایش میکنه و اینا
والا واسه من جذابیتی نداره
اصلا کلا هیچ وقت محبوبیت ونوم واسم قابل درک نبوده
خفنه ؟ اره
خب که چی؟ حالا احتمالا یه سری جذب ظاهر ونوم و چه میدونم حرف زدنش و اونجایی که کله یارو رو میخوره و ... بشید
ولی اخرش چی؟
در ضمن تابلوست بودجه سونی واسش محدوده
جلوه های ویژه اش جالب نیست. مصنوعیه


اقای ترابی اتفاقا عمو مختارم چند وقت پیش همین نظرو راجب ونوم تو بخش تریلرای قبلی نوشته بود کاملا موافقم نمیدونم چرا خیلیا با تریلر این فیلم هایپ میشن مردم دوره زمونه دنبال چیزای خفن هستن البته بازیگریه تام هاردی بنظرم نقطه عطف فیلمه
#15 seyedalisheykhi 1397-05-09 20:50
تریلرش نسبت به دوتای قبلی بهتر بود ولی نه از صدای ونوم خوشم اومد نه از جلوه های ویژه ی اون. جلوه های ویژه اش اصلا طبیعی نبودند.
#16 amirxlogan 1397-05-09 20:51
I am Iron Man
I am batman
I am groot
we are venom
کلا قهرمانا علاقه خاصی به معرفی خودشون دارن
هرچند خفن بدون اسپایدی و نشان عنکبوت بنظرم بی معنیه 8)
#17 shayan_RST 1397-05-09 20:53
بنظرم میشه حتی بدون استفاده از پیتر از کارکتر ونوم یه فیلم فوق العاده بسازن ولی اینطور که از تریلر ها پیداس سونی رو فیلم زیاد سرمایه گذاری نکرده اینو به سادگی از جلوه های گرافیکی ضعیف میشه تشخیص داد!! :-| به هر حال باید منتظر بمونیم ببینیم سونی چی درمیاره ازش ولی ۱۰۰‎٪ اگه خوده مارول تو mcu میاورد موفق تر میشد اینجوری در صورت شکست فیلم اسم ونوم بد در میره! به عبارت دیگه واسه پول گند زده میشه به کارکتر محبوب کمیک ها!! :sad:
#18 amirxlogan 1397-05-09 20:54
دیزنی جان بیا این سونی هم بخر خیال ما و خودتم راحت کن :lol:
#19 The spider 1397-05-09 21:14
ونوم هیچوقت شخصیت کمیک بوکی محبوب من نبود ولی ازش بدم نمی اومد ...این فیلم شاید عمق و جزئیات فیلم های MCU رو نداشته باشه ولی فکر میکنم تام هاردی میتونه باعث موفقیت فیلم ونوم بشه یه ادی براک خوب و بین نقص و یک پیچش داستانی خوب میتونه این فیلم رو خیلی بیشتر محبوب و پر مخاطب کنه که احساس میکنم فیلم ونوم از لحاظ شخصیت ادی براک به مشکلی نمیخوره ولی فیلمنامه باید خیلی بی نقص باشه.
من هرگز نسبت به هیچ فیلمی از مارول و شخصیت هاش(چه تو MCU چه تو کمپانی های دیگر) ناامید نشدم تا وقتی فیلم رو با دقت نبینم.
ممنونم از این سرعتی که تو اطلاع رسانی دارید
#20 D.PARKER 1397-05-09 21:15
فقط تشکر میکنم که تریلر رو سریعا قرار دادید و منتظر تحلیلم.


#5
خب استاد هر شخصیت پتانسیل خودشو داره دیگه ! این بهترین داستانی بود که از شخصیت ونوم به صورت مستقل میشد در آورد. کلا منم این اواخر علاقم به سیمبیوت ها کم شده.
#21 Hornet 1397-05-09 21:19
تریلر واقعا جذابی بود پر هیجان بود.ولی جلوه های ویژه اش از آکوآمن هم ضعیف تره !

استاد منتظر تحلیل هستیم.
#22 steve ragers 1397-05-09 21:25
به نقل از amirxlogan:
دیزنی جان بیا این سونی هم بخر خیال ما و خودتم راحت کن :lol:

اصلا نگران نباش سال بعد سونیو دیزنی خرید ۲ سال بعد دارک هورس و خرید ۳ سال بعد یونیورسال و ۸ سال بعد وارنر کس دیگه ای هم مونده فعلا رقیبشو خرید اینا دیگه سوسکن(توهین نبود)
راستی دوستان من دارم رو انیمیشن ۳ بعدی سازی کار میکنم و داستان نویسی یعنی میخوام یه داستان بنویسم که خراب کاری خبیث ها و ابر قهرمانان هر بعد با خرابکاریشون ۱ بعد جدید میسازن بعد میخوام همه ابرقهرمانان باشن ولی خب میترسم داستان کلیشه ای بشه واسه همین میخوام از هر شرکت قهرمانان برترو بذارم مثلا بتمن و سوپرمن با کاپ و مرعنکبوتی و روح سوار و داک استرنج و ونوم و پسرجهنمی و مایکی از لاکپشت ها و... نظر شما چیه خوبه هرچند چند سال روی شخصیت پردازی و داستان باید کارکنم پیروزی بدون تلاش نیس .در ضمن یه جورای بعد ساخته خودم میشه با ایده های نو.چطوره؟
#23 CAPTAIN DIAR 1397-05-09 21:28
به نقل از mtm:
الان داشتم با احمد اقای فقیه تو تلگرام راجع به تریلر حرف میزدم
گفتم من درک نمیکنم این فیلمو! واقعا چی داره؟ داستانش که معلومه خطی و کلیشه هستش
سیمبیوت به بدبختی به نام ادی براک پیوند میخوره بعدشم که با یه سری دیگه. بعد ونوم میشه و با اون یکی ها میجنگه
این وسط یه سازمانی هم هست که روی بقیه ازمایش میکنه و اینا
والا واسه من جذابیتی نداره
اصلا کلا هیچ وقت محبوبیت ونوم واسم قابل درک نبوده
خفنه ؟ اره
خب که چی؟ حالا احتمالا یه سری جذب ظاهر ونوم و چه میدونم حرف زدنش و اونجایی که کله یارو رو میخوره و ... بشید
ولی اخرش چی؟
در ضمن تابلوست بودجه سونی واسش محدوده
جلوه های ویژه اش جالب نیست. مصنوعیه

منم با شما موافقم اما فیلم اختصاصی یه ویلن خیلی میتونه جالب باشه.مخصوصا اگر مال شخصیت محبوبی مثل ونوم باشه.
نقطه قوت فیلم قطعا سلطان تام هاردی خواهد بود.
درمورد جلوه های ویژه هم یه مورد وجود داره.یادتونه موقع پخش اول تریلر بلک پنتر هم خیلیا با جلوه های ویژه ش حال نکردن؟ولی خب تو فیلم جلوه های ویژه خیلی بهتر شد.امیدوارم این فیلم هم همینطوری باشه.
#24 alihdz 1397-05-09 22:13
هنوز تریلر رو ندیدم
داره دان میشه
ولی به نظرم موفق میشه
چون تام هاردی مرض نداره این همه وقتش رو هدر بده آخرشم گند بشه
لابد باخودتون میگین خب اگه اینجوری باشه همه فیلما باید موفق باشن ولی این حرفو میزنم چون تام هاردی بازیگریه که تا مطمئن نشه فیلم خوب از آب درمیاد یانه تو فیلم بازی نمیکنه
#25 ilia_comic_khoon 1397-05-09 22:18
به نقل از mtm:
الان داشتم با احمد اقای فقیه تو تلگرام راجع به تریلر حرف میزدم
گفتم من درک نمیکنم این فیلمو! واقعا چی داره؟ داستانش که معلومه خطی و کلیشه هستش
سیمبیوت به بدبختی به نام ادی براک پیوند میخوره بعدشم که با یه سری دیگه. بعد ونوم میشه و با اون یکی ها میجنگه
این وسط یه سازمانی هم هست که روی بقیه ازمایش میکنه و اینا
والا واسه من جذابیتی نداره
اصلا کلا هیچ وقت محبوبیت ونوم واسم قابل درک نبوده
خفنه ؟ اره
خب که چی؟ حالا احتمالا یه سری جذب ظاهر ونوم و چه میدونم حرف زدنش و اونجایی که کله یارو رو میخوره و ... بشید
ولی اخرش چی؟
در ضمن تابلوست بودجه سونی واسش محدوده
جلوه های ویژه اش جالب نیست. مصنوعیه

بله استاد.کاملا باهاتون موافقم.
به نظر من خداییش داستان فیلم قابل حدسه و بشدت کلیشه ای.
درسته که تریلر به بعضیامون هایپ داد ولی به قول آقای ترابی آخرش که چی؟
تریلر خیلی از فیلما خوب بوده ولی خود فیلم افتضاح بود.
درسته خیلی ها بگن چقدر خفنه که داره کله ی یکی رو میخوره ولی وقتی نسخه ی اصلی بیاد همشون از حرفشون نا امیدشدن.
حداقل کاشکی جلوه ویژه اش بهتر بود.
#26 D.PARKER 1397-05-09 22:18
#23
خب توجه کنید که ونوم ضد قهرمانه !


استاد به نظرتون کدوم فیلم سونی موفق تر در میاد ؟ خودم فکر میکنم سیلک ولی میخواستم نظر شما رو بدونم.
#27 alihdz 1397-05-09 22:20
وای دیدمش عالی بود معرکه بود
بلخره دیدیم ونوم داره آدم میکشه
این ونومیه که ما میخایم نه اون توفر گریس که ونومش لاغر بود
دیگه اطمینانم به خوب بودن این فیلم کامل شد
#28 alihdz 1397-05-09 22:21
#24 قبل از عمل :D
#27 بعد از عمل :lol:
#29 amirxlogan 1397-05-09 22:23
به نقل از steve ragers:
به نقل از amirxlogan:
دیزنی جان بیا این سونی هم بخر خیال ما و خودتم راحت کن :lol:

اصلا نگران نباش سال بعد سونیو دیزنی خرید ۲ سال بعد دارک هورس و خرید ۳ سال بعد یونیورسال و ۸ سال بعد وارنر کس دیگه ای هم مونده فعلا رقیبشو خرید اینا دیگه سوسکن(توهین نبود)
راستی دوستان من دارم رو انیمیشن ۳ بعدی سازی کار میکنم و داستان نویسی یعنی میخوام یه داستان بنویسم که خراب کاری خبیث ها و ابر قهرمانان هر بعد با خرابکاریشون ۱ بعد جدید میسازن بعد میخوام همه ابرقهرمانان باشن ولی خب میترسم داستان کلیشه ای بشه واسه همین میخوام از هر شرکت قهرمانان برترو بذارم مثلا بتمن و سوپرمن با کاپ و مرعنکبوتی و روح سوار و داک استرنج و ونوم و پسرجهنمی و مایکی از لاکپشت ها و... نظر شما چیه خوبه هرچند چند سال روی شخصیت پردازی و داستان باید کارکنم پیروزی بدون تلاش نیس .در ضمن یه جورای بعد ساخته خودم میشه با ایده های نو.چطوره؟

داداش این آیدی من تو اینستا عه بیا باهم حرف بزنیم من داستان دارم amirxlogan
#30 alihdz 1397-05-09 22:29
آقا ولی خداییش اون صحنه که میگفت guys you do not wanna do this یاد هالک افتادم :lol:
راستی میشه یه نفر زینویسشم بزاره؟؟؟
ممنون میشم آخه یکم صدای ونوم بدجور بود
#31 A_H_A 1397-05-09 22:32
خیلی خوبه فقط اون جاش که دستاش شمشیر شده بود منو یاد بازی prototype انداخت نمی دونم تو کمیکم همچین قدرتی داره یا نه :o
#32 farnam82 1397-05-09 22:56
به نظرم این تریلر میتونه اعتماد طرفداران رو جلب کن. من که راضی بودم. ولی واقعا جای اندرو گارفیلد توی این فیلم در نقش اسپایدرمن خالیه. به نظرم دیگه هیچ کس نمیتونه مثل اندرو گارفیلد این نقش رو ایفا کنه. حیف که فیلمنامه The amazing ضعیف بود...
#33 Spider-Fan 1397-05-09 23:01
مشخصه SonyVerse آینده خوبی پیش‌ رو نداره...
چون اولویت اول و آخر سونی "پول" هست! (بلایی که به سر tASM 2 اومد رو که فراموش نکردین؟!)
متاسفانه یا خوشبختانه، الان "عصر طلایی اقتباس های کمیک‌بوکی" هست. و این باعث می‌شه که سونی ول کن رایت کاراکتر های SpiderVerse نشه.
این فیلم هم مطمئنا با توجه به بودجه‌ش، خوب می‌فروشه.
ونوم که به اندازه کافی پرطرفدار هست، اسم تام هاردی هم که روی فیلمه، مردم که عاشق فیلم های Sci-Fi و اکشن، چه می‌دونن کمیک چیه، میرن و بلیط تهیه می‌کنن؛
حالا هر چقدر که منتقدین از فیلم بد بگن و براشون راضی‌کننده نباشه. و همین برای سونی کافیه تا بره سراغ پروژه های بعدی...
تا بره سراغ فیلم های اختصاصی Silk و Silver&Black و Morbius... .
این وسط هم مارول داره با انتشار کمیک های مربوط به ونوم در این چند وقته (از Venom inc و Venomized تا Venom: First Host و Web of Venom: Ve'nam) تا می‌تونه از این محبوبیت ونوم استفاده می‌کنه.
اما ونوم کاراکتری نیست که پتانسیل داشتن یک فیلم مستقل داشته باشه، مگه چقدر پیچیدگی شخصیتی می‌تونه داشته باشه؟!
ای کاش سونی هم بالاخره یه روزی سرش بخوره به سنگ و بیاد رایت سینمایی کاراکتر های SpiderVerse رو به مارول استودیوز واگذار کنه.
#34 Cap-Spider Potter 1397-05-09 23:05
به نقل از alihdz:
آقا ولی خداییش اون صحنه که میگفت guys you do not wanna do this یاد هالک افتادم :lol:
راستی میشه یه نفر زینویسشم بزاره؟؟؟
ممنون میشم آخه یکم صدای ونوم بدجور بود


من اگر بلد بودم چجوری زیرنویس بسازم میتونستم ترجمش کنم... ولی نه بلدم و نه حوصله یادگیریشو دارم ! :D :D همیشه از بخش ترجمه خوشم میومده ولی از بخش ادیت و فعالیت های این چنینی هرگز !
#35 hassan91 1397-05-09 23:12
تریلرش از قبلیاش بهتر بود. راستش این فیلم خیلی با بد گمانیها شروع شد اینکه اگه ونوم هست ( که از دل داستان های مرد عنکبوتی اومده) پس مرد عنکبوتی ما کجاس؟ :-| کلا وقتی به همین موضوع فکر میکنیم ناخودآگاه حالت تدافعی میگیریم.

بنظر میرسه که با یه داستان کلیشه ای طرفیم.

اونجا که دستش تبدیل به تبر شده بود خیلی آشنا میومد به نظرم. :-? کلا چندجا خصیصه های مرد شنی رو داشت :-|

راستش به وجود اومدن ونوم به نظرم خیلی خوب بود چون هم سیمبیوت و هم ادی براک از مرد عنکبوتی کینه به دل داشتن و ونوم هم اولش خیلی ترسناک بود ولی الان که دیگه ضد قهرمان شده دنیای ونومی هم هعی چاپ میشه. کاش تو سینما هم این شکلی میشد یا حداقل با اسپایدی طرف میشد بعدش... .
#36 Unknown 1397-05-09 23:44
وای خدا وکیلی تریلر قشنگی بود،امید وارم فیلمشم همینطور باشه(هرچند خیلی جلوه های ویژش ضعیفه)هرچند از شخصیت ونوم نمیشه بیشتر از این حساب برد اما همین که فیلم خوب مورد قبولی بشه من به همونشم راضیم.
نمیدونم با نظرم موافق هستین یانه اما به نظرم شخصیت هایی مثل ونوم یا غیره که عمقی به اون صورت ندارن،پس نمیشه انتظار بسیار زیادی ازشون داشت،به نظرم این شخصیت ها میتونن شخصیت های مکمل خوب یا حتی عالی برای فیلم های دیگه باشن نه شخصیت های اصلی چون هم باحالن و هم از نظر ظاهری جذاب،که این طوری ارزش شخصیت ها هم حفظ بشه.
#37 Frank Castle A.K.A The Punisher 1397-05-10 05:51
اوه اوه!فکر کنم با همه این نظرات من باید پروفایل خودمو تغیر بدم!شاید :-|
#38 D.PARKER 1397-05-10 13:06
#37
هه، با نام کاربریت چیکار میکنی ؟ :D
ونوم شخصیت بدی نیست اما هرگز نتونست موردعلاقه من باشه. میدونی، پیچیده نیست. به خصوص به عنوان یه ویلین. آدم حس میکنه انگیزش ( انگیزشون ! ) تا حد زیادی کلیشه ایه. یعنی پیتر اتفاقی موفقیت کاریش رو خراب کرده و حالا میخواد اسپایدی رو بکشه !
#39 Frank Castle A.K.A The Punisher 1397-05-10 18:39
به نقل از D.PARKER:
#37
هه، با نام کاربریت چیکار میکنی ؟ :D
ونوم شخصیت بدی نیست اما هرگز نتونست موردعلاقه من باشه. میدونی، پیچیده نیست. به خصوص به عنوان یه ویلین. آدم حس میکنه انگیزش ( انگیزشون ! ) تا حد زیادی کلیشه ایه. یعنی پیتر اتفاقی موفقیت کاریش رو خراب کرده و حالا میخواد اسپایدی رو بکشه !

اون که حله!راستش به نظرم شخصیت مجازاتگر خوبه.هم خفنه هم برترین ضد قهرمان و قوی!شایدم ددپول یا مردعنکبوتی.حالا یکی رو انتخاب میکنم!البته هدف من این بود که یک پرو فایل متفاوت تر داشته باشم.
ولی اونی که شما میگی مال اون دوره اول خلقت ونوم بود ولی الان داستانش هم بد نیست.
شماره 166 تا 169 هم خوب بود.مایلز مورالز هم توش بود و دارن همکاری میکنن تا اون ‌God of symbiotes با لشکرش رو شکست بدن!پیشنهاد میکنم بخونیش.داستانش جالبه.ولی من که سلیقه شمارو نمیدونم!
ولی واقعاً به نظرتون پروفایل خودمو عوض کنم یا نه؟
#40 Miguel-OHara 1397-05-10 21:50
من هنوزم برام سواله.
اگه فیلم ونوم تو MCU نیست چرا مارول باید اینقدر روی ونوم مانور بده و کمیک های دنیای ونومی و کمپانی ونوم و Venomized رو منتشر کنه که به نوعی تبلیغ محسوب میشه؟ واقعا چرا؟
#41 omiDeadpool 1397-05-10 22:08
به نقل از Miguel-OHara:
من هنوزم برام سواله.
اگه فیلم ونوم تو MCU نیست چرا مارول باید اینقدر روی ونوم مانور بده و کمیک های دنیای ونومی و کمپانی ونوم و Venomized رو منتشر کنه که به نوعی تبلیغ محسوب میشه؟ واقعا چرا؟

برای این که میخواد کمیک بفروشه
به همین سادگی
قطعا هر فیلمی بیاد به فروش کمیکای اون شخصیت کمک میکنه
#42 omiDeadpool 1397-05-10 22:10
ولی برای من این سوال پیش اومد چرا اول تریلر که لوگوی مارول اومد نوشت: in association with marvel (با مشارکت مارول)
حالا کسی اسکرین شات اگه داره بزاره
به نظرم قبلا اینطور نبود درسته؟
هیچ وقت این عبارت رو اول تریلرهای سونی نمیزدن به نظرم
#43 steve ragers 1397-05-10 22:18
به نقل از amirxlogan:
به نقل از steve ragers:
به نقل از amirxlogan:
دیزنی جان بیا این سونی هم بخر خیال ما و خودتم راحت کن :lol:

اصلا نگران نباش سال بعد سونیو دیزنی خرید ۲ سال بعد دارک هورس و خرید ۳ سال بعد یونیورسال و ۸ سال بعد وارنر کس دیگه ای هم مونده فعلا رقیبشو خرید اینا دیگه سوسکن(توهین نبود)
راستی دوستان من دارم رو انیمیشن ۳ بعدی سازی کار میکنم و داستان نویسی یعنی میخوام یه داستان بنویسم که خراب کاری خبیث ها و ابر قهرمانان هر بعد با خرابکاریشون ۱ بعد جدید میسازن بعد میخوام همه ابرقهرمانان باشن ولی خب میترسم داستان کلیشه ای بشه واسه همین میخوام از هر شرکت قهرمانان برترو بذارم مثلا بتمن و سوپرمن با کاپ و مرعنکبوتی و روح سوار و داک استرنج و ونوم و پسرجهنمی و مایکی از لاکپشت ها و... نظر شما چیه خوبه هرچند چند سال روی شخصیت پردازی و داستان باید کارکنم پیروزی بدون تلاش نیس .در ضمن یه جورای بعد ساخته خودم میشه با ایده های نو.چطوره؟

داداش این آیدی من تو اینستا عه بیا باهم حرف بزنیم من داستان دارم amirxlogan

شرمنده اینستا ندارم
#44 Shayan satt 1397-05-11 18:34
زیرنویس این تریلر رو انجام دادم اگر نیاز داشتین از این لینک دانلود کنین :lol:
s.iranfilms.org/.../1817122
#45 Frank Castle A.K.A The Punisher 1397-05-11 23:00
به نقل از Shayan satt:
زیرنویس این تریلر رو انجام دادم اگر نیاز داشتین از این لینک دانلود کنین :lol:
s.iranfilms.org/.../1817122

!!!!!!!!Thank you very very much
چه کاربران زحمت کشی در این سایت هستند.
#46 Shayan satt 1397-05-12 06:53
به نقل از Eddie Brock A.K.A Venom:
به نقل از Shayan satt:
زیرنویس این تریلر رو انجام دادم اگر نیاز داشتین از این لینک دانلود کنین :lol:
s.iranfilms.org/.../1817122

!!!!!!!!Thank you very very much
چه کاربران زحمت کشی در این سایت هستند.

:P
#47 parsa-spider 1397-05-20 19:49
#we are venom :lol:

برای نظر دادن باید عضو سایت شوید