Spidey.ir چهار ساله شد

Spidey.ir چهار ساله شد

امروز سالگرد تاسیس رسمی سایتspidey.irهستش.

من یه پسر چهار ساله دارم که ماه مهر بدنیا آمده. این وب سایت هم رسما 4 سال پیش و در 15 ماه مهر به دنیا آمد. این تشابه اتفاقی نیست چون spidey.ir هم مثل پسر خودم میمونه. نمیخوام پرحرفی کنم و حرف کلیشه ای بزنم. فقط میگم سالی که گذشته بسیار برای سایت پر افت و خیز و در عین حال پرثمر بود. اتفاقات زیادی افتاد . مثلا قالب سایت به روز شد لوگوی سایت عوض شد و همکاران جدیدی پیدا کردیم ولی فکر میکنم مهم ترین اتفاق این بود که سایت پس از اینکه چند سالی رو به عنوان سایت تخصصی یک شخصیت خاص سپری کرد دیگر حس کردیم که بهتره رسما سایت کل دنیای کمیک بشه (هر چند که قبلا هم به طور رسمی به دیگر شخصیت ها میپرداخت چون واقعا سخته آدم دنیای کمیک رو دوست باشه و فقط درباره یک شخصیت بنویسه).

ضمنا ما تجربه فیلتر شدن سایت رو هم داشتیم که قبلا تجربه نکرده بودیم. این اتفاق به خاطر یک اشتباه کوچک افتاد و قطعا دیگر رخ نخواهد داد. اما برایمان سبب خیر شد چون با تجربه تر شدیم و قوی تر . به علاوه، دوستان واقعی خودمان را بهتر شناختیم. کانال تلگرامی سایت هم در نتیجه این فیلتر شدن پرمخاطب تر شد. همچنین در سالی که گذشت تونستیم به بهترین رتبه سایت در ایران و جهان دست پیدا کنیم که بدون  زحمات مدیران و نویسندگان سایت و تک تک کاربران سایت امکا پذیر نبود. این رتبه خود باعث شد تا برخی پیشنهادات به سایت بشه برای تبلیغات و گرفتن آگهی ولی در نهایت تصمیم گرفتیم جواب رد بهشون بدیم و کماکان این سایت رو بدون حتی یک ریال تبلیغات اداره کنیم.spidey.ir  مثل همیشه سعی کرد که حامی علاقمندان به کمیک باشه و تا جای ممکن بستری فراهم کنه برای کسانی که میخواهند در این زمینه کار کنند. ما سعی کردیم با ارائه مقالات تخصصی ، خبرهای به موقع و ترجمه کمیک های ماندگار در راه آشناسازی هر چه بیشتر مردم ایران با دنیای کمیک تلاش کنیم. از همه شما ممنونم. مخصوصا از مدیران و زحمت کشان سایت. دم همه شما گرم . بدون شما سایت spidey.ir به وب سایت شماره یک ایران در زمینه کمیک تبدیل نمیشد. انشاله همچنان بتونیم در خدمت شما عزیزان باشیم. 

و در پایان با جمله معروف استن لی حرف های خودم را خاتمه میدم:

We are the best but we are still trying ...

مهدی ترابی مهربانی

صاحب و موسس سایت spidey.ir

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

Benjamin.s
#1 Benjamin.s 1395-07-15 11:29
تولد سایت رو به همه به خصوص جناب آقای ترابی عزیز تبریک میگم و بسیار خوشحالم که بنده هم تونستم نقشی هر چند کوچک در این سایت داشته باشم.

با آرزوی بهترین ها برای همه بچه های سایت و خود سایت.
نقل قول کردن
Sherlock Holmes
#2 Sherlock Holmes 1395-07-15 11:30
تبریک میگم.امیدوارم این مسیر رو به رشد حالا حالاها ادامه داشته باشه.فکر کنم 3-4 سال آینده پرکارترین دوره ی سایت خواد بود.
یه خسته نباشید هم بگم به تمام زحمت کشای سایت که همیشه معلوماتشون منو شگفت زده میکنه.
موفق باشید
نقل قول کردن
Dark Knight
#3 Dark Knight 1395-07-15 11:33
تبريك به تمام كاربران و مديران سايت اميدوارم با كمك هاي اين سايت بتونيم كميك را بيشتر در جامعه ايران معرفي كنيم :-)
نقل قول کردن
amir hosein hawkeye
#4 amir hosein hawkeye 1395-07-15 11:36
منم چهارساله شدن spidey.ir رو به همه اعضای سایت تبریک میگم :-)
نقل قول کردن
Navid
#5 Navid 1395-07-15 11:43
تبریک ویژه
ایشالا بهتر و بهتر بشین
نقل قول کردن
arkham knight
#6 arkham knight 1395-07-15 11:59
تبریک به همه کاربرای خوب اسپایدی... انشالله سایت تا دوران پیری خودش ( ۹۰ سال بعد ) پایدار باشه و هر روز پیشرفت کنه...
نقل قول کردن
Super Captain
#7 Super Captain 1395-07-15 12:13
تبریک به همه اعضای سایت و آرزوی موفقیت برای همتون .به امید روز های بهتر و بیشرفت بیشتر ;-)
نقل قول کردن
Samwel Tarly
#8 Samwel Tarly 1395-07-15 12:14
امروز روزی تاریخی در کمیک ایران هست چون باعث شد که بسیاری از جوانان کشور با کمیک اشنا بشن و اطلاعاتشون در این زمینه دو چندان باشه و سبب شد که اخبار فیلم ها و بازی ها و ... کمیکی رو به طور کامل دنبال کنن و واقعا دست اقای ترابی و دیگر مدیران سایت درد نکنه که باعث شدن بعد از 4 سال هنوز سایت پابرجا باشه.
نقل قول کردن
spider emad
#9 spider emad 1395-07-15 12:24
انگار همین دیروز بود که سه ساله شدیم.از صمیم قلب تبریک میگم و با همین قدرت میدونم ادامه میدیم.مبارکه همه باشه. :-)
نقل قول کردن
S.T.A.R.K
#10 S.T.A.R.K 1395-07-15 12:26
تبریک میگم به خودم و تمام اعضا-مترجمین-اد یتورها-مدیران-ن ویسندگان و تمام کسانی که برای این سایت زحمت میکشن و اینجارو خونه خودشون میدونن و اگه یه حتی یه روز نتونن به سایت بیان حالشون بد میشه. میخوام از اشنایی خودم با این سایت براتون بگم یکم طولانیه ولی جالبه
تابستون چند سال پیش تصمیم گرفتم بعد از چند سال دوباره سه گانه سم ریمی رو ببینم اون موقع نمیدونستم اسپایدرمن یه شخصیت کمیک بوکیه و اصلا نمیدونستم چیزی به اسم کمیک وجود داره خب بعد تماشای این سه فیلم عشق و علاقه زیادی نسبت به اسپایدرمن در من ایجاد شد و رفتم تو اینترنت که درباره این شخصیت اطلاعات بیشتر بدست بیارم خب فکر میکنید چی شد؟ وارد این سایت شدم بارم خیلی عجیب بود که اسپایدرمن وبسایت تخصصی داره خب بقیه ش رو هم که میدونید مقالات قدیمی استاد :معرفی دشمنان مردعنکبوتی معرفی شش خبیث و.. خب برای مدتی زیاد پیگیر سایت نبودم و برای اخبار فیلم ها هم به یه سایت دیگه که خودتون میدونید سر میزدم ولی دوباره اومدم تو spidey.ir و شروع کردم به مطالعه تمام مقالاتی که از دست داده بودم و جوری شده بود که هر روز به سایت سر میزدم و مطالب سایت و میخوندم هیچوقت یادم نمیره اون مطلبی که برای معرفی جنگ بینهایت نوشته شده بود. بعد از اشنایی با سایت فهمیدم این همه سال چه چیزی رو از دست دادم هیچوقت نمیدونستم واقعا به چی علاقه دارم فقط یه خلا حس میکردم و در نهایت پیداش کردم :"دنیای کمیک"
خب من علاوه بر مطالب تمام کامنت هارو هم میخوندم و همه ی اعضا رو میشناختم خیلی ها بودن که الان بین ما نیستن خیلی افرادی که یه زمانی عضوی از این خانواده بودن و الان بین ما نیستن دلم برا بعضی ها تنگ شده. خب من بعد از مدتی با خودم فکر کردم که اطلاعاتم در حدی شده که تو این سایت کامنت بدم پس درخواست عضویت کردم و با اسم S.T.A.R.K و همین اواتار وارد سایت شدم شاید براتون سوال باشه که چرا استارک؟ خب همش برمیگرده به اون روزی که بعد ا 2-3 سال نشستم دوباره فیلم ایرون من رو دیدم و در یک کلمه بهتون بگم من عاشق شخصیت شدم و هیچوقت شخصیتی نتونست برام جای تونی استارک رو پرکنه ولی این عشق و علاقه با ایرون من 3 به اوج رسید و بعد از اون بود که سراغ کمیک های ایرون من رفتم. بعد از اون من یه فن ایرون من بودم. خب من وقتی وارد سایت شدم یه کاربر بی اطلاعات و اسپمر بودم ولی اعضا رو میشناختم پس حواسم بود که بزرگای سایت درست صحبت کنم(برعکس برخی کاربرای جدیدس که الان داریم) بعد از مدت زیادی فعالیت و بر اثر یه شباهت اسمی(یا هر اتفاق دیگه ای که ازش خبر نداشتم) اتفاق ناگواری برام افتاد و برای 3-4 ماه نتونستم کامنت بدم ولی با کمک spider raya به سایت برگشتم بعدش هم بنده رو لایق دیدن و این افتخار نصیبم شد که یکی از مدیران سایت باشم و سهم کوچکی در اداره ی سایت داشته باشم.
من خیلی خوشحالم که این سایت هست و از استاد ترابی به شدت ممنونم چون ما کمیک فن ها جای دیگه ای رو نداریم بجز اینجا کجا میتونیم از کمیک صحبت کنیم؟ کجا میتونیم دوستان کمیک فن پیدا کنیم؟ اگه این سایت نبود من علایقم رو پیدا نمیکردم و نمیتونستم ازشون لذت ببرم و اونارو با دیگران تقسیم کنم دیگرانی مثل خودم کسایی بزرگترین خوبی این سایت اینه که جو دوستانه ای داره و هممون مثل یه خانواده ایم که کنار هم جمع شدیم اگه یه روز نباشید اگه یه روز این سایت نباشه دیگه نمیتونم زندگی کنم
فقط امیدوارم که در اینده بتونم بیش از پیش تو سایت مفید باشم
نقل قول کردن
magnus
#11 magnus 1395-07-15 12:29
من هم به نوبه خودم خدمت شما عزیزان تبریک میگم...
ان شاءالله این سایت تا هزار سال دیگه پابرجا بمونه...
پس منتظر یک مقاله و یک غافلگیری از سوی بنده باشید... :-)
نقل قول کردن
Reverse Spidey
#12 Reverse Spidey 1395-07-15 12:29
منم تولد سایت رو به همه کاربران و دیگر مدیران و زحمت کشان سایت تبریک میگم.
ایشالا همینجوری پر قدرت بریم جلو!
دنیای کمیک دنیای قشنگیه،پر از زیبایی،پر از هنر.
من همه این دنیا رو مدیون این سایت و مدیریتش و نویسنده هاش هستم :-)
پس بیاین که قدر این سایت عزیز رو بدونیم و قدردان زحمت های مدیران و نویسندگان وتمام زحمت کشای سایت باشیم.
.
.
.
خب چهار ساله شدیم رفت :D
ایشالا تولد 120 سالگی سایت رو در کنار هم بگیریم :-)
امروز روز معمولی نیست،خوش باشین ;-)
نقل قول کردن
skyfall
#13 skyfall 1395-07-15 12:29
تبریک به همه مخصوصا مدیریت سایت
به امید خدا تا 5ساله شدن به بهترین ها برسید :roll:
نقل قول کردن
hesam Spidey
#14 hesam Spidey 1395-07-15 12:36
چهار ساله شدنو به تمام اعضای سایت همچنین مدیران سایت که کلی کمیک ترجمه کردنو حسابی به کمیک ایران خدمت کردن ارزوی پیشرفت روز افزون :lol:
نقل قول کردن
Nima
#15 Nima 1395-07-15 12:37
سلام،تبریک میگم
نقل قول کردن
Goblin.S
#16 Goblin.S 1395-07-15 12:39
این مناسبت رو هم به اعضای سایت هم به پسرتون و هم به خودتون تبریک میگم .
بسیار خوشحالم که تونستم در این سال نقش بسیار کوچکی داشته باشم و مثله همیشه سایت رو همراهی کنم.
نقل قول کردن
mahdi380
#17 mahdi380 1395-07-15 12:43
تولد جفتتون مبارك
اينشالله نسل در نسل بگرده(سايتوميگم )
نقل قول کردن
Captain f.s
#18 Captain f.s 1395-07-15 12:46
تبریک میگم امیدوارم پیشرفت روزافزون داشته باشین و اگه تبلیغات هم قبول کنید خیلی خوبه جای خاصی نمیگیره بجاش با پولش میتونید به سایت بیشتر برسید یه قالب اندرویدی بهتر که لایق سایت باشه طراحی کنید و...
نقل قول کردن
spider-boy
#19 spider-boy 1395-07-15 12:48
امروز واسه ما ایرانی ها کمیک خوان به شخصه خود من خیلی مهمه.دو سال پیش درحال جستجوی اخبار شخصیت موردعلاقم مردعنکبوتی بودم.هیچی نمیدونستم کمیک چیه.مارول چیه.دیسیه چیه.فقط یه بچه 10 ساله بودم که عاشق مردعنکبوتی بود.من با این سایت اشنا شدم.اسپایدی.اسپ ایدی باعث شد من دیگه فقط یه بچه ده ساله نباشم که هویت مردعنکوبتی رو میدونه و دشمناشو به اسمای مسخره صدا میزنه.مثلا من به ونوم میگفتم زبون دراز!هنوزم وقتی یادم میفته خندم میگیره.اسپیایدی نه نتهنا منو با دنیای مارول و دی سی اشنا کرد بلکه من با دنیای کمیک هم اشنا شدم.نمیدونم اگه این سایت نبود من چیمیشدم.سال پیش من عضو سایت مجبوبم شدم.شاید خیلیاتون فکر میکنین یه کاربرم که ماهی دوبار نظر میده میره پی کارش.شایدم هستم!ولی میخوام همینجا بگم اقای ترابی با تاسیس این سایت لطف بزرگی در حق ماها کرده و نقش بزرگی در زندگی من داشته.
تولد این سایت شگفت انگیزو تبریک میگم.ایشالا اسپایدی تا سالها پابرجا باشه و هیچ چیزی نتونه برکنارش کنه ;-)
(تشکر از همه مدیران زحمت کش و کاربران خوب اسپایدی)
نقل قول کردن
young spider
#20 young spider 1395-07-15 12:58
به قول حسن آقا دوست داشتنی :
« سایت مثل عمارت میوتانت های پرفسور ایکس هستش . » اینجا درسته که تعداد کمی هستیم ( نسبت به جمعیت گیمرها یا جمعیت کل ایران ) ولی بهترین هستیم . بهترین بهترین ها جمع شدیم . هیچ چیزی جز علاقه در کاربرها و مدیران و ادیتورها و مترجم ها نیست . عشق به کمیک ، عشق به سایت ، عشق به بتمن و اسپایدرمن و فلش و .... و مارول و دی سی نیست .
سایت تنها چیزی که کم داره ، آیتم های ویدیویی هستش . ایشالله روزی برسه با مدیرها و استاد و عمو یه جا جمع بشیم . تا اون روز .....

تولد چهار سالگی سایت رو به همه تبریک می گم

ما بهترین کمیک فن ها ایرانی هستیم . ما اسپایدی هستیم .

ما استاد و عمو و کلی مدیر و ادیتور و مترجم داریم ( در جواب لوکی )
نقل قول کردن
New Goblin
#21 New Goblin 1395-07-15 13:02
تبریک به همگی.
سایت واقعا روند رو به رشدی رو طی میکنه از ترجمه کمیک های برتر و مهم گرفته تا مقالات الگوریتم تابستان.جا داره به مدیران،مترجمین و ادیتوران سایت یه خسته نباشید اساسی بگم.

دوتا تشکر ویژه هم از آقایون مهری و غفاری میکنم.آقای مهری به خاطر مقالات بسیار خوبش در زمینه DC و همین طور پوشش عالی خبر ها و تریلر های کمیک کان سن دیگو در چنل تلگرام سایت

آقای غفاری هم به خاطر فعال نگه داشتن چنل سایت و پست کردن اخبار به روز و با ترجمه خیلی خوب.

با آرزوی پیشرفت های روز افزون برای سایت اسپایدی.
نقل قول کردن
Hobbit
#22 Hobbit 1395-07-15 13:03
واقعا تبریک به تمام کسانی که عاشق این سایت عالی و فوق العاده هستند....
و همچنین به تمام عزیزانی که چه مدیر یا کاربر محترم این سایت عزیز و فرخنده هستند ...
واقعا انگار همین دیروز بود که از طریق یه سرچ ساده با این سایت عزیز آشنا شدم...انگار همین دیروز بود :cry: و هیچوقت فکر نمیکردم که یه سایت بتونه اینقدر توی زندگیم اهمیت و جایگاهی پیدا کنه که بخوام هر روز بهش سر بزنم!این بزرگی کار تمام عزیزانی رو میرسونه که قلبا کار میکنن و بدون ریالی طلب برای امثال من زحمت میکشن (من بزرگی سایت رو محصول کار قلبی همین عزیزان میدونم!)و من هیچوقت نمیتونم از این افراد اونطور که لیاقت زحمتشونه تشکر کنم ولی بازم مثل همه ی بارهایی که گفتم از شما عزیزان بینهایت سپاس گزارم انشالا در مسیر زندگیتون همواره موفق باشید ;-)
نقل قول کردن
young spider
#23 young spider 1395-07-15 13:04
یه چیز دیگه هم می خوام بگم :

من هیچوقت یه دوست صمیمی و درست و حسابی نداشتم . هیچوقت . درست مثل پیتر ، همیشه تو مدرسه مسخره میشم . واقعا میگم . همیشه کتک میخورم ولی .... اینجا با مرام ترین و‌ بهترین بچه ها رو دیدم . بهترین دوستای عمرم رو دارم . کسایی مثل :
عرشیا ، علی آقا ، جیمسون ، محمد اسدپور ، شیرزاده ، مبین امیری ، وحیدرضا ، حسن آقا ، استارک ، عادل ، آرتمیس ، سیاوش ، محمد عرفان ، امیر حسین صادقی ، عرشیا غفاری ، امیررضا عبدی و ..... ( ببخشید اگه اسم های بیشتری نام نبردم )
ممنون از همه . عمو و استاد هم جزئ دوست داشتنی ترین و با مرام ترین انسان هایی بودن که دیدم .
نقل قول کردن
Devilsnake
#24 Devilsnake 1395-07-15 13:10
تبریک به تمام کاربران و مدیران زحمتکش سایت مخصوصا اقایترابی و عمومختار.منم مثل خیلی های دیه ازنیای میک چیی نمیدونستم و توی تاریکی قرار داشتم تا اینکه ابان چهارسال پیش توی اینترنت سرچ کردم اینسایت رو پیدا کردم تک تک مقالات سایت به دانش من از کمیک و دنیای کمیک افزایش داد و واقعا اوایلاینکه اومده بودم توی سایت با حجم انبوهی از اطلاعاتی که از دونستنش شاخ در میاوردم مواجه شدم ولی بعد کم کم شناختم به لطف اساتید سایت شناختم بیشتر شد و دو سال پیش تصمیم به ورود به سایت گرفتم.this is best comic site in the world
نقل قول کردن
Si@Vash
#25 Si@Vash 1395-07-15 13:30
بَه!
تولد سایت مبارک بابا!
خلاصه و مختصر...
اینجا همون سایتی بود که من توش فعالیت کمیکیم رو شروع کرد
من به شخصه از تمام(نام نمیبرم ولی خودشون میدونن)مدیران،ن ویسنده ها،مترجم ها ادیتور و همه دوستانی که هم اینجا هم جاهای دیگه همراه من بودن (البته متاسفانه تازگیا نتونستم خیلی فعالیت کنم کلا) قدردانی میکنم و بهشون تبریک میگم.
نقل قول کردن
سیدامیررضا
#26 سیدامیررضا 1395-07-15 13:37
تولد سایت رو به همه تبریک میگم و با این که هیچ نقشی نداشتم و فقط بعضی وقت ها سوال می پرسیدم ولی باز هم باز هم افتخار که از یک نیم سالگی سایت با این سایت همراه بودم هستم و خواهم بود و این سایت تنها سایتی است که هداقل روزی یک بار بهش سر میزنم و باز هم میگم که عضو بودن تو این سایت برام افتخار و از آقای ترابی هم ممنونم که من رو تو این سایت پذیرفت
نقل قول کردن
The-Captain-steve
#27 The-Captain-steve 1395-07-15 13:41
با سلامت و خسته نباشید خدمت تمام کاربر های سایت اسپایدی
تولدد 4 سالگی سایت رو اول به شما دوستان خوب که خیلی زحمت میکشید تبریک میگم به امید پیشرفت خیلی خیلی
زیاد
نقل قول کردن
amir.webhead
#28 amir.webhead 1395-07-15 13:46
باسلام خدمت همه
من هم چهار ساله شدن سایت رو تبریک میگم
و دوسال هستش که از این چهار سال رو دارم سایت رو دنبال میکنم
و ممنونم هستم از تمامی کاربران،نویسندگان،مدیران،و...
که برای پیشرفت روزافزون سایت تمامی تلاششان رو میکنند
Amir.webhead
نقل قول کردن
Ali Danger
#29 Ali Danger 1395-07-15 13:52
آقا تبریک! تبریک به خودم تبریک به شما تبریک به همه مخصوصا آقای ترابی که همه ی اینا زحمت های ایشون رو همکاراشونه.
این سایت تو خیلی زمینه ها به من کمک کرده و واقعا خوشحالم که اون روز شانسی شانسی سایت رو پیدا کردم :lol:
برای همتون آرزوی موفقیت دارم.
LOVE YOU ALL
نقل قول کردن
Victor
#30 Victor 1395-07-15 13:55
تولد چهدرسالگی رو به همه کاربرا، مدیرا و اساتید تبریک میگم. ایشالا که این تولد اخرین تولد و این جمع هم هیچوقت جمع اخر نباشه
نقل قول کردن
S.T.A.R.K
#31 S.T.A.R.K 1395-07-15 14:01
نقل قول:
ایشالله روزی برسه با مدیرها و استاد و عمو یه جا جمع بشیم
:cry: :cry: :cry:
نقل قول کردن
Doc Strange
#32 Doc Strange 1395-07-15 14:07
اوه اوه امیدوارم دیر نرسیده باشم به تولد :lol:
آخی ... چه زود گذشت یه سال ...
سال پیش همین لحظه فکرشم نمیکردم یه روز یکی از ادیتورای سایت بشم!!
یا چرا من ... چرا یه سال پیش ...

کسی موقع تاسیس سایت فکرشم میکرد به اینجا برسه سایت؟؟؟ :cry:


ایشالا تولد خود اقای ترابی ...

راستی من هنوز نگرفتم مگه اقای ترابی موسس و صاحب سایت نیست پس این اکانت مدیریت سایت چی میگه؟؟!!!
نقل قول کردن
Jesse Caster
#33 Jesse Caster 1395-07-15 14:14
منم از طرف خودم تولد سایتو به همه کمیک خونایی که تو این سایت هستند تبریک میگم مخصوصا اقای ترابی
ایشالله که همین طوری به کاراتون ادامه بدیدو به موفقیت های بیشتری دست پیدا کنید
هیچوقت اون روزی که عضو شدم رو یادم نمیره :cry:
چون فردای اون روز سایت فیلتر شد :cry: :cry:
موفق باشید
نقل قول کردن
Cap-Spider Potter
#34 Cap-Spider Potter 1395-07-15 14:28
واقعا خوشحال شدم...
سایت اسپایدی قطعا در زمینه کمیک بوکی خدمت بزرگی به جامعه طرفداران این عرصه کرده و من هم این روز رو به تمام نویسندگان و مدیران و کاربران سایت تبریک میگم و امیدوارم که هر روز نسبت به روز قبل پیشرفت داشته باشین و به بالاترین درجات ممکن برسین...






(( With great power comes great responsibility ))

_Spider Man _
نقل قول کردن
Leonardo
#35 Leonardo 1395-07-15 14:31
اقا تبریک میگم و از تمام کاربران و مدیران سایت تشکر میکنم
امیدوارم هر سال به موفقیت های بیشتری برسید و روزی رتبه ی سایت اسپایدی در الکسا 2 رقمی یا حتی 1 رقمی بشه
نقل قول کردن
spring panther
#36 spring panther 1395-07-15 14:32
سلام من هم تولد سایت جذاب اسپیدی رو به همه کمیک خون ها بخصوص کسایی که در اماده سازی کمیک ها شرکت داشتند تبریک میگم :-)
و امیدوارم یه روزی سایتمون کمیک هم بسازه :-*
راستی سایت چند عضو داره؟ :lol:
نقل قول کردن
Frozen in Time
#37 Frozen in Time 1395-07-15 14:37
تبریک میگم!
تبریک به سایتی که تنها سایتیه که من به طور کامل دنبال میکنم و اگه روزی دو سه بار چکش نکنم اون روز واسم شب نمیشه.

و در اخر :

We Love SPIDEY
نقل قول کردن
spider pool
#38 spider pool 1395-07-15 14:53
تولد تولد تولدت مبارک مبارک مبارک تولدت مبارک بیا شمع ها رو فوت کن تا صد بیست سال زنده باشی(اهنگی نگفتمشا)تولدت مبارک اسپایدی
نقل قول کردن
Rock star
#39 Rock star 1395-07-15 14:53
از مدیران محترم و نویسندگان عزیز و پیشکسوتان سایت از جمله آقای ریاحی، علی اقا، آقا رضا، آقای میرابلیس، آقای تقوی و کسان دیگری که ممکنه به خاطر نداشته باشم تشکر می کنم.

از مترجمان و ادیتوران و مقاله نویسان و پابلیشر ها: آقای (امید جابری)،آقا (بهزاد)، آقای (میکایلیان)، آقای (صالحی)،آقای مسیح نیا، آقای اسلامی، آقای شیرزاده، آقای پور فلاح، آقای اویسی، آقای مهری، آقای فرزان صدیقی، آقای صادقی،آقای سهیل قادری، آقای زاهدی فر، آقای آصفی،آقای صدیف، آقای عسگری و کسانی که ممکنه از یاد برده باشم سپاسگزارم.

از همه ی کسانی که رفتند و آمدند و زحمت کشیدند ممنونم. دم همتون گرم که برای سرگرم کردن ما فعالیت کردید.

4 سالگی تون مبارک
نقل قول کردن
j.jonah jameson
#40 j.jonah jameson 1395-07-15 15:02
لعنت بر این زندگی که ما همیشه نفر آخرشیم .
.
.
.
.
.
.
.
خب .... تولد سایته و میشه گفت یکی از روز های مهم برای همه اعضای اسپایدیه . چون باعث شد تغیراتی هرچند کوچیک در وجود همه ما بوجود بیاد ( میدونم بچه پرو ها آلان میگند نه در ما که به وجود نیومد . ولی اومده و خبر نداری ) بودن در کنار اعضای این سایت یکی از بهترین اتفاقات در زندگی منه و از اینکه تونستم کاری هرچند کوچیک برای این سایت انجام بدم خوشحالم .
اما چیزی خیلی باهاش در این سایت حال کردم این بوده که :
سایت اسپایدی از همون اول تمامی تلاش ها و زحمت ها و اطلاعات خودش رو به صورت رایگان به ما بخشیده . این خیلی ارزش داره .....
علاوه بر اون از همه ی دوستان ، آشنایان ، همکاران ، مدیران ، کاربران گرامی تقاضا دارم برای صرف شام و هیئت به محفل رهپویان بیوگل تشریف بیارید . باحضور میاندار اعظم و سیاه پوش عالم «بتمن» با مداحی حاج مختار..... حمل و نقل هم که پارکره .
:-* :-* :-*
مثل اینکه اشتباه شد !
از همه ی اعضای این سایت بزرگ و همراهانش جدا ممنونم .
نقل قول کردن
spider pool
#41 spider pool 1395-07-15 15:04
یه سوال دوستان می گما کسی می دونه کی تریلر مرد عنکبوتی میاد خدا کنه امروز بیاد یه جور هدیه ای بشه برای سایت
نقل قول کردن
_DARK KNIGHT_
#42 _DARK KNIGHT_ 1395-07-15 15:12
تبریک میگم خیلی خوشحال شدم
نقل قول کردن
mados
#43 mados 1395-07-15 15:13
من فكر كنم از سال اول عضو سايتم و خيلي خوشحالم همچين سايتى با اين محتواى قوى وجود داره تا همه ازش بهره ببرند از همه مخصوصاً آقاى ترابى تشكر ميكنم.
نقل قول کردن
Spider bat
#44 Spider bat 1395-07-15 15:26
تبریک تبریک تبریکککککک!!!!! ! :lol:
اخ محرمه بذارید اشک شوق بریزم :cry:
خوب در هر حال مبارک
!!!Happy birth day to you
نقل قول کردن
Arya.M
#45 Arya.M 1395-07-15 15:27
تولد سایت رو به همه کمیک فن های جهان تبریک می گم. ;-) ولی چه زود گذشت. انگار تولد سه سالگی سایت همین دیروز بود :cry: .
نقل قول کردن
Matt Murdock
#46 Matt Murdock 1395-07-15 15:37
چهار ساله شدن سایت رو به همه دوستان و همراهان وبسایت بسیار خوب و بسیار دوست داشتنیه اسپایدی تبریک عرض میکنم تشکر فراوان از استاد ترابی و عمو مختار برای ساخت چنین سایتی خوب و باارزشی واقعا ایولا دارین به همه طرفدارهای مارول و دی سی سایت هم تبریک عرض میکنم دمتون گرم
نقل قول کردن
Ice Man
#47 Ice Man 1395-07-15 15:48
تولد چهار سالگى سايت رو به همه اعضا ،نويسنده ها ، مترجم ها ،اديتورها و همه مديران سايت مخصوصا آقاى ترابى تبريک ميگم و ازشون بخاطر تمام زحمت هاى که براى سايت کشيدن تشکر ميکنم
به اميد اين که از چهار سالگى سايت به بعد بيش از پيش پيشرفت کنه و روز هاى خوبى رو سپرى کنه و موفقيت هاى بيشترى رو کسب کنه
تولد همه اسپايدى اى ها و spidey.ir مبارک ;-)
نقل قول کردن
Ar_Nemati
#48 Ar_Nemati 1395-07-15 16:23
تولد چهارسالگی رو تبریک میگم. به همه مترجمان، نویسنده ها ادیتورا و همه کاربرا. سایت چهار ساله شد ولی ما ادیتور نشدیم :-*
نقل قول کردن
alispider
#49 alispider 1395-07-15 16:52
تولد سایت رو به همه ی کاربرا و نویسنده ها و مترجم ها و ادیتور ها تبریک میگم.مخصوصا به آقای ترابی.
نقل قول کردن
The spider
#50 The spider 1395-07-15 17:16
این سایت با زحت فراوون مدیران سایت مخصوصا آقای ترابی و عمو مختار عزیز به این جا
انشاالله 400 ساله ساله بشه به حق پنج تن
تولتمون مبارک
نقل قول کردن
Omid_Spider
#51 Omid_Spider 1395-07-15 17:49
Tabrik
نقل قول کردن
spider-sonic
#52 spider-sonic 1395-07-15 19:33
ای گل ناز کوچک تولدت مبارک :lol:
تبریک میگم به همه کاربران و هم چنین منتظر شیرینیش هستیم ;-)
نقل قول کردن
Nightwatcher
#53 Nightwatcher 1395-07-15 20:41
تبریک تبریک تبریک :roll:
تبریک به آقای ترابی و عمو مختار
تبریک به نویسندگان و پابلیشرهای سایت
تبریک به مترجمان و ادیتورهای سایت
تبریک به تمام کسانی که برای این سایت زحمت میکشند
و در آخر تبریک به تمام کاربران عزیز سایت

تولد 4 سالگی spidey.ir مبارک :-)
نقل قول کردن
Reza5500
#54 Reza5500 1395-07-15 23:36
سلام
سایتتون عالیه و بهترین مطالب رو داره :lol:
نقل قول کردن
aria
#55 aria 1395-07-16 11:02
Happy Birthday :lol:
نقل قول کردن
Spidey Reigns
#56 Spidey Reigns 1395-07-16 11:58
:cry:
بازم نفر آخر شدم ... :cry: :cry: :cry:
فقط تو نت اینجوری نیستما ، بیرون از نت هم همینم ... :lol:

من این مدت خیلی کم فعالیت میکنم چون خیلی سرم شلوغه ... :sad:
واقعا نه میتونم کمیک بخونم نه میتونم فیلم ببینم ...

داشتم کمیک بتمن 3 رو ادیت میکردم و این تو ذهنم بود که سریع و بدون دقت ادیتش کنم و بفرستمش سایت ... :oops:
ولی وقتی نظرا رو خوندم ، خجالت کشیدم ... :oops:
بعد پیش خودم گفتم بیشتر روش وقت میزارم ...

خلاصه لوگین شدم که تولد سایت رو تبریک بگم و از آقای ترابی و تمام زحمت کشان این سایت تشکر کنم ... :-)

راستی آقای ترابی ....
حالا که سایت به سایت تخصصی تمام ابرقهرمانان کمیک تبدیل شده ، شما لطف میکنید و مقاله 100 شخصیت برتر دی سی رو مینویسید ؟ :-*
لطفا این کار رو انجام بدید ... :oops:
نقل قول کردن
mehran spidey
#57 mehran spidey 1395-07-16 15:20
اقا تبریک میگم چهار سالگی سایت رو به تمامی اعضا و کمیک فن های جهان

باورم نمیشه سال قبل هنوز عضو نبودم :sad:
نقل قول کردن
cap america
#58 cap america 1395-07-16 15:57
تولد سایت رو به تمامی مدیران و کاربران سایت تبریک میگم با آرزوی ترقی بیستر برای سایت و تمام مدیران و کاربران اون
نقل قول کردن
PinkBat
#59 PinkBat 1395-07-17 13:38
ایول 8)
نقل قول کردن
Ice Man
#60 Ice Man 1395-07-17 21:11
به نقل از Spidey Reigns:
:cry:
راستی آقای ترابی ....
حالا که سایت به سایت تخصصی تمام ابرقهرمانان کمیک تبدیل شده ، شما لطف میکنید و مقاله 100 شخصیت برتر دی سی رو مینویسید ؟ :-*
لطفا این کار رو انجام بدید ... :oops:

واقعا مقاله 100 شخصيت برتر DC خيلى به درد بخور و مفيده مخصوصا بعد سرى مقاله هاى 100 شخصيت برتر مارول باعث ميشه سايت يک مرجع کامل رتبه بندى تمام شخصيت هاى برتر کميک بشه و ديگه کسى مجبور نميشه به رتبه بندى هاى نامعتبر برخى سايت ها و مرجع هاى خارجى رجوع کنه
شايد تعداد ابرقهرمان هاى برتر DC زياد نباشه (گفتم شايد اما بدون شک کمپانى با سابقه DC کم ابرقهرمان برتر نداره) اما حداقل شخصيت هاى برترش به 100 تا ميرسه
نوشتنش هم فقط کار خود آقاى ترابيه که بهترين مقاله و رتبه بندى سايت ميشه و در حد 100 شخصيت برتر مارول ميشه
و ما هم نميذاريم هيچ مزاحم متعصبى اعتراض کنه و از فرصت استفاده کنه چون رتبه بندى آقاى ترابى براى ما مثل سند و مدرکه و اگه کسى اعتراض داره بره براى خودش رتبه بندى خودش بنويسه (که اگه کسى خيلى کارش درست باشه فوقش 15 تاشو که مثلا واقعا 15 شخصيت برتر DC هستن رو بيشتر نميتونه بنويسه)
در کل ميخواستم تو همين اطلاعيه چهار ساله شدن سايت اين بگم که در واقع بايد به آقاى ترابى تبريک گفت (جدا از بقيه کسانى که براى سايت زحمت کشيدند) براى همين من از بقيه مديران و خلاصه زحمت کشان سايت نام نبردم اما همين جا دوباره از اون ها هم تشکر ميکنم
و به اميد اين که سايت بيشتر از اين پيشرفت کنه و بالا بياد
منم تا قبل از اين که با سايت آشنا بشم کلا به کميک و ابرقهرمان ها و...با يک ديد ديگه نگاه ميکردم و وقتى اينجا اومدم از بيخ متحول شدم و هميشه خودم مديون اين سايت ميدونم و از چهار ساله شدن سايت واقعا خوشحال شدم
نقل قول کردن
AMIN
#61 AMIN 1395-07-19 13:15
با سلام و عرض معذرت بابت دير گفتن تبريك 4 ساله شدن سايت ، 4 ساله شدن سايت رو به همه ي اعضاي سايت تبريك مي گويم خصوصا استاد ترابي و عمو مختار عزيز ، من تقريبا از افتتاح سايت با سايت بودم و افتخار مي كنم كه يكي از اعضاي سايت بودم از موقعي كه اخبار يك ابر قهرمان تغذيه مي كرد ولي الان تقريبا اخبار كل دنياي وسيعي ابر قهرماني پوشش مي ده و مستقل و اختصاصي خبر توليد مي كنه ، اميدوارم همه ي اعضا سايت و سايت موفق و سربلند باشيد
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید