كمیك ایرانی "New Amazing Tales" منتشر شد + لینك دانلود

كميك new amazimg tales - امران گلشاهي

بالاخره گروه کوچیک و بد قول ما، اولین قسمت از سری کامیک "new amazing tales" با موضوع داستان هایی محور شخصیت مردعنکبوتی و دنیای مارول، رو تقدیم حضور شما میکنه. 

امیدواریم که لذت ببرین و حتما مارو با پیشنهادات، انتقادات و نظراتتون در بهتر شدن راهنما باشین. 

یک سورپرایز هم داخل کامیک هست امیدوارم خوشتون بیاد.

 

New Amazing Tales#1

كميك new amazimg tales - امران گلشاهي

نقاش: كامران گلشاهی

داستان: كامران گلشاهی، سجاد سعیدی، علی خدابنده لو

 لینك دانلود مستقیم

لینك دانلود غیر مستقیم

 

نظر شما چیست؟ ایا این داستان توانست انتظارات شما را برآورده کند؟

 برای خواندن  دیگر كمیك هایی كه در سایت ترجمه كرده ایم اینجا را كلیك كنید

 

مطالب مرتبط:

چگونه در كامپیوتر یا سیستم اندروید كمیك بخوانیم؟

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

#1 Agent spidey 1394-11-03 14:39
داستان خیلی خوب و سوال برانگیز بود فقط در دنیای اصلی ماروله؟
#2 Kamran Golshahi 1394-11-03 14:41
به نقل از Agent spidey:
داستان خیلی خوب و سوال برانگیز بود فقط در دنیای اصلی ماروله؟


خیلی خیلی ممنون.

نه در یک دنیای جدیده.
#3 mtm 1394-11-03 14:43
آفرين! تبريگ ميگم و براتون اروزي موفقيت ميكنم.
فوق العاده بود
#4 Kamran Golshahi 1394-11-03 14:49
به نقل از mtm:
آفرين! تبريگ ميگم و براتون اروزي موفقيت ميكنم.
فوق العاده بود


خیلی خیلی متشکرم. خوشحالیم که خوشتون اومده.

امیدوارم که بتونیم قسمت های بعدی رو هم طوری بسازیم که همه راضی باشن.
#5 Richard Grayson 1394-11-03 15:07
فوق العاده بود.
داستان و طراحی فوق العاده، خسته نباشید واقعا.
دوتا سوال:
اون آخر واسه داستان بتمن ماجرا چی بودش؟؟میخواین واسه بتمنم بسازین؟؟
هرچند وقت قسمت هارو منتشر میکنین؟؟
#6 captain bat 1394-11-03 15:09
خیلی خوب و سوال بر انگیز بود فقط در مورد آخرش که عکس بتمن بود آیا قراره کمیکی هم از بتمن طراحی کنید؟؟؟؟
#7 Kamran Golshahi 1394-11-03 15:13
به نقل از dick grayson:
فوق العاده بود.
داستان و طراحی فوق العاده، خسته نباشید واقعا.
دوتا سوال:
اون آخر واسه داستان بتمن ماجرا چی بودش؟؟میخواین واسه بتمنم بسازین؟؟
هرچند وقت قسمت هارو منتشر میکنین؟؟


قربان شما. مرسی.

جواب سوال اول: بله، یک سری کامیک برای بتمن هم به زودی منتشر میکنیم. امیدوارم اون هم بتونه شمارو راضی کنه.

جواب سوال دوم: سعی میکنیم که ماهانه دو قسمت بدیم.

به نقل از captain bat:
خیلی خوب و سوال بر انگیز بود فقط در مورد آخرش که عکس بتمن بود آیا قراره کمیکی هم از بتمن طراحی کنید؟؟؟؟


خیلی ممنون.

مثل همونی که گفتم بله یه کامیک بتمن هم میخوایم بسازیم.
#8 Banshee 1394-11-03 16:09
کمیک عالی بود. انصافا ایول به اسپایدی...
ایول به کامران گلشاهی و بقیه دوستانی که انقدر دارن عالی کار میکنن...
یه سری نقد ها هم دارن من به این کمیک. ولی مهم ترینشون اینه که لطفا از هیچ گونه اصطلاح انگلیسی توی کمیک استفاده نکنید. ناسلامتی قراره کمیکی باشه تمام فارسی از یه گروه کاملا ایرانی. اینطوری به نظر میرسه که مثل کارهای قبل از روی یه کمیک انگلیسی ادیت کردیم. و اینکه بهتره حرفهایی که پیتر با خودش میزنه رو توی یه کادر مخصوص فکر های پیتر بنویسید. اینطوری بهتره.
پ ن : تکلیف برگردان انگلیسی چیه؟ انجام بدیم ؟ انجام ندیم؟ من قبلا هم آمادگی کامل خودم رو برای این کار اعلام کرده بودم...
#9 Goblin.S 1394-11-03 16:28
خیلی خوب بود، پیشرفت بزرگی حساب میشه.
طراحی در سبک خودش خوب بود ولی بعضی اوقات اناتومیش یه ذره بهم میخورد ک امیدوارم در شماره های بعد رفع بشه.
بعد درباره داستان بگم که به نوبه خودش عالی عمل کرده بود ، واقعا گل کاشتید !!!
بهتره همینطوری برای این شخصیت ها کمیک آماده کنین تا در طراحی و داستان نویسی با تجربه بشید و بتونید یک شخصیت و داستان خوب اختصاصی اراِئه بدید.
#10 The Rock 1394-11-03 16:46
آقا دمتون گرم خیلی کار خوب و قشنگی بود خسته نباشد
دو تا سوال
دشمنای مردعنکبونی همونایی هستن که میشناسیم یا این که دشمنای جدیدی قراره تو داستان باشن؟
اگه قراره همه چیز این کمیک فارسی باشه بهتر نبود اسم فارسی انتخاب میکردین؟


پ.ن. آقای ترابی میگم من نمیتونم توی اون مقاله ای که درباره جوکر و گرین گابلین گذاشتین کامنت بزارم مثلا دیدین کسی عضو نباشه یا وارد اکانتش نشده باشه نمیتونه نظر بزاره منم همون طوریه
#11 Kamran Golshahi 1394-11-03 16:53
به نقل از Banshee:
کمیک عالی بود. انصافا ایول به اسپایدی...
ایول به کامران گلشاهی و بقیه دوستانی که انقدر دارن عالی کار میکنن...
یه سری نقد ها هم دارن من به این کمیک. ولی مهم ترینشون اینه که لطفا از هیچ گونه اصطلاح انگلیسی توی کمیک استفاده نکنید. ناسلامتی قراره کمیکی باشه تمام فارسی از یه گروه کاملا ایرانی. اینطوری به نظر میرسه که مثل کارهای قبل از روی یه کمیک انگلیسی ادیت کردیم. و اینکه بهتره حرفهایی که پیتر با خودش میزنه رو توی یه کادر مخصوص فکر های پیتر بنویسید. اینطوری بهتره.
پ ن : تکلیف برگردان انگلیسی چیه؟ انجام بدیم ؟ انجام ندیم؟ من قبلا هم آمادگی کامل خودم رو برای این کار اعلام کرده بودم...


خیلی خیلی ممنون.

درباره ی ایرادی که گرفتین به کار بگم.... دیالوگ ها که خب کاملا فارسی بود. اما اگر منظور شما اون صفحه ی آخر روی دیوار هست که خب طبیعیه که انگلیسی باشه چون شخصیت های توی داستان زبانشون فارسی نیست روی دیوار فارسی نمینویسن.

اینطوری منطقی تره که علامت ها یا نوشته های توی صحنه (روی دیوار یا لوگو های مغازه ها یا ... ) به زبان کشور شخصیت ها باشه.

درباره ی اون مونولوگ های پیتر هم بله این حرکت رو میزنیم، مرسی.

درباره ی برگردان انگلیسی هم داریم روش کار میکنیم. برای این قسمت نشد همراه با خودش آماده بشه نه از نظر ترجمه بلکه از نظر ادیت و ... . ولی از قسمت دوم به بعد دو زبانه میاد.


به نقل از Goblin.S:
خیلی خوب بود، پیشرفت بزرگی حساب میشه.
طراحی در سبک خودش خوب بود ولی بعضی اوقات اناتومیش یه ذره بهم میخورد ک امیدوارم در شماره های بعد رفع بشه.
بعد درباره داستان بگم که به نوبه خودش عالی عمل کرده بود ، واقعا گل کاشتید !!!
بهتره همینطوری برای این شخصیت ها کمیک آماده کنین تا در طراحی و داستان نویسی با تجربه بشید و بتونید یک شخصیت و داستان خوب اختصاصی اراِئه بدید.


بسیار بسیار ممنون. حتما به مشکلات این چنینی توی قسمت های بعدی بیشتر دقت میشه تا رفع بشن.
#12 Kamran Golshahi 1394-11-03 16:56
به نقل از The Rock:
آقا دمتون گرم خیلی کار خوب و قشنگی بود خسته نباشد
دو تا سوال
دشمنای مردعنکبونی همونایی هستن که میشناسیم یا این که دشمنای جدیدی قراره تو داستان باشن؟
اگه قراره همه چیز این کمیک فارسی باشه بهتر نبود اسم فارسی انتخاب میکردین؟


پ.ن. آقای ترابی میگم من نمیتونم توی اون مقاله ای که درباره جوکر و گرین گابلین گذاشتین کامنت بزارم مثلا دیدین کسی عضو نباشه یا وارد اکانتش نشده باشه نمیتونه نظر بزاره منم همون طوریه



مرسی بابت نظرتون.

جواب سوال اول: هم دشمن های جدید هستن و هم دشمن های قدیمی.
البته بعضی دشمن های قدیمی هم دچار تغییرات ظاهری میشن که خب طبیعیه برای یه سری و دنیای جدید، ظاهر و دشمن های جدید هم نیازه.

جواب سوال دوم: نه قرار نیست فقط فارسی باشه. این قسمت رو نتونستیم همزمان دو زبانه بدیم به دلیل یه مشکل.
#13 Master Equality 1394-11-03 17:44
با سلام
آفرین،احسنت،اینه و ... .هرچی بگم کم گفتم.کاریتون عالی بود.نیَت اِشَم همین طور.
سوال:چقدر طول کشید تا این کار رو بیارید رو میز؟!یعنی از ایده به عمل تبدیل کنید!
سوال:اون طرفی که با زانو اومد تو صورت پیتر زن بود یا مرد؟!چون من یکم چشو چال درست حسابی ندارم(توهین نیستا؛جدی یکی 7،اون یکی 6.75)؛میپرسم!
سوال:اون سوسکه،پِت اسپایدرمنه یا همین جوریه!؟
یه مطلب تا مربوط(پ.ن هرکی دوست دارید اینو مثله قبلی ها پاک نکنیدا!خیلی هم بیربط نیست.):
میخواستم بپرسم که سایت با اشخاص دیگه هم در زمینه ی داستان و کمیک نویسی(قهرمانی)ه مکاری میکنه؟!چون من و دوستم 4 سالی(از اول دبیرستان)میشه که رو یه دنیای کاملاً جدید(نه مارول و نه دی سی)کار میکنیم که متاسفانه نتونستیم مثل این دوستان روی میز بیاریم!حالا سایت(اساتید و بزرگان)به ما در صورت تأمل کمک کنید که چرخ داستان(در اصل کمیکه)بچرخه!؟
#14 Kamran Golshahi 1394-11-03 17:51
به نقل از professor x:
با سلام
آفرین،احسنت،اینه و ... .هرچی بگم کم گفتم.کاریتون عالی بود.نیَت اِشَم همین طور.
سوال:چقدر طول کشید تا این کار رو بیارید رو میز؟!یعنی از ایده به عمل تبدیل کنید!
سوال:اون طرفی که با زانو اومد تو صورت پیتر زن بود یا مرد؟!چون من یکم چشو چال درست حسابی ندارم(توهین نیستا؛جدی یکی 7،اون یکی 6.75)؛میپرسم!
سوال:اون سوسکه،پِت اسپایدرمنه یا همین جوریه!؟
یه مطلب تا مربوط(پ.ن هرکی دوست دارید اینو مثله قبلی ها پاک نکنیدا!خیلی هم بیربط نیست.):
میخواستم بپرسم که سایت با اشخاص دیگه هم در زمینه ی داستان و کمیک نویسی(قهرمانی)همکاری میکنه؟!چون من و دوستم 4 سالی(از اول دبیرستان)میشه که رو یه دنیای کاملاً جدید(نه مارول و نه دی سی)کار میکنیم که متاسفانه نتونستیم مثل این دوستان روی میز بیاریم!حالا سایت(اساتید و بزرگان)به ما در صورت تأمل کمک کنید که چرخ داستان(در اصل کمیکه)بچرخه!؟


قربان شما خیلی خیلی ممنون.

جواب سوال اول: از ایده تا اجرا، سه هفته طول کشید.

جواب سوال دوم: زنه در واقع.

جواب سوال سوم: معمولا اونجاها می پلکه، برای همین اسپایدی اینطوری صداش میکنه. اما پِتِش نیست.
#15 new avenger 1394-11-03 17:55
اقا ببخشید من اسپم میدم ولی می خواستم یه اجازه ای بگیرم
اقای ترابی اگه دیده باشید من چند وقت پیش چندتا نقاشی گزاشتم که متاسفانه جناب کایتو مخالفت کردن و منم دیگه نزاشتم
حالا میخواستم ببینم شما راضی بودیدو هستید که من دوباره نقاشی بزارم ؟
خواهشا جواب بدید
#16 mtm 1394-11-03 18:12
#15:
اقای کایتو حرف درستی زده
ولی اشکالی نداره ، بزار
#17 h.paknia 1394-11-03 18:55
خیلی ممنون از اقای گلشاهی و گروه بلک استار کمیک.
کمیک خیلی قشنگی بود و برای اولین بار و تو مدت زمان 3 هفته ای کمیکی قابل توجه و زیبایی رو تحویل داید.
خیل خوب عطش هواداران رو با طرح معما های متنوع برای قسمت بعد زیاد کردید. وهمینطور سوپرایز اخر صفحه منو منتظر کمیک های بیشتری از این کمیک کرد.
و اگه خدا بخواد یه نقد برای این کمیک مینویسم.
#18 h.paknia 1394-11-03 19:24
نقد کمیک:new amazing tales

در ابتدای داستان شاهد روایت کردن داستان نبرد پیتر با گرین گابلین بودیم که داشت لحظه لحظه ی نبردش و حال و احوالش رو تعریف می کرد. در اونجا ما شاهد زیر اب رفتن پیتر و گابلینی که بالای سر او ایستاده بود و لبخند های شیطانی میزد . نصف بدن گابلین در اتش فرو رفته بود و خبری از گلایدرش نبود .
در صفحه دوم ما شاهد صحبت های دوستانه بین پیتر و هری بودیم و مثل اینکه هری میداند پیتر مرد عنکبوتی است و به او کمیک میکند تا تمامی حوادث هارا به انها ایمیل زده میشود پیدا کند. مادیدیم که هری برای دیدار با مری جین میخوا به بیرون بره وخیلی به خودش میرسه و به پیتر توصیه میکنه تجهیزاتشو به بیرون ببره و میگه دیر وقت میام بعدش پیتر رو میبینیم که به بیرون میره و دوربینشو در میاره وروی دوربینش نام ازکورپ درج شده.
پیتر وارد اون منطقه(مرکز خرید. چیزی که پیتر انرا در داستان نامید یا از خودش پرسید) میشه و خون تازه ای میبینه که به نظرم شخصیت خبیص برای راهنمایی پیتر به اون ناحیه ای که میخواد بهش حمله کنه اون خونو گذاشنه.
بعد به پیتر حمله میکنه و با دود صورتی رنگ اونو بیهوش میکنه( نمیدونم دقت کردید یا نه ولی عطری که هری به دهانش میزند کمی به رنگ این دود نزدیک است) و طراح با زرنگی صورت شخصیت منفی داستانو در حال پخش دود پنهان کرده. شخصیت خبیص یک زنه و هری هم میدونه که پیتر اسپایدر منه و با مری جین قرار داره و این برای اولین باریه که مری با هری قرار گذاشته و همون قضیه عطر شاید مری همون شخصیت خبیص باشه یا شایدم اینا برای رد گم کنیه بعد اون شخصیت خبیص میگه بخواب عنکبوت من و در صفحه اخر داستان میبینیم که نوشته شده من میدان تو که هستی.
از همه مهمتر اینکه من شک دارم گابلین نورمن باشه و اگه هست پس تا لان کجاست ولی از طرفی ما میدانیم که شرکت ازکورپ توی این داستان وجو داره . به نظرم باید تا شماره های بعدی صبر کرد ببینیم چی میشه.
نمره من به داستان:10
نمره من به طراحی 9/5 برای اولین بار خوب بود
#19 Kamran Golshahi 1394-11-03 19:49
در جواب به #17 و #18

بسیار بسیار بسیار ممنون بابت نقد و نظری که ارائه کردین. خوشحالیم که تونستیم تا این حد موثر کار کنیم. و سعی میکنیم که هر قسمت بهتر از قبل بشیم.

به نکات جالبی هم اشاره کردین و حدس های جالبی هم زدین. درباره ی نورمن آزبورن که ... اخ آخ .... سورپرایز ها خواهد آمد :lol:

با انرژی هرچه بیشتر میریم تو کار قسمت های بعد. مرسی.
#20 Master Equality 1394-11-03 19:58
با سلام
سه هفته!!!بابا آفرین.من از خودم و دوستم نا امید شدم.
یه چنتا سوال دیگه:
1.میشه انتظار روابط عاشقانه جدید یعنی با شخصیت های جدید رو از پیتر داشت یا اینجا هم با م.ج. و گوئن هست!؟
2.از دیگر قهرمان ها مارول هم استفاده میکنید؟!
اگر پاسخ به سوالات من به داستان صدمه میزنه؛نگید ولی حداقل بگید که نمیگید!
با تشکر
#21 Miguel ohara 1394-11-03 20:19
ببخشید بابت اسپم:
اقای گلشاهی ببخشید می گم حالا که شما یک داستان به غیر از مرد عنکبوتی می نویسید(بتمن)می شه داستانی که من نوشتم را هم اگر قشنک بود قرار بدید لاست اسپایدر نه من یک داستانی نوشتم که از هیچ کمیکی تقلید نکرده یعنی همه چیزاشو از ابر قهرمان گرفته تا ابر شرور خودم خلق کردم
در مورد داستان هم باید بگم که عالی بود و جایی برای نقد نداره
#22 Banshee 1394-11-03 20:20
کی قراره به انگلیسی ترجمه کنه؟
قولشو که به من داده بودید... :-*
#23 Si@Vash 1394-11-03 20:46
کمیک خیلی خوب بود.خیلی حرکت زیبا و نایسی هست این.
طراحی هم جای کار داشت ولی نزدیک به عالی بود
#22
دقیقا داشتم فکر میکردم به این که این کمیک باید به انگلیسی ترجمه شه!
گفتم شایدم خودم بتونم انجامش بدم ولی بعدا دیدم فعلا تا امتخانات مدارس تموم شد بچسبم به همین مقاله نویسی بهتره(تازه همون مقاله هم با بدقولی انجام میشه دیگه چه برسه به ترجمه! :cry: )
#24 Kamran Golshahi 1394-11-03 20:54
به نقل از professor x:
با سلام
سه هفته!!!بابا آفرین.من از خودم و دوستم نا امید شدم.
یه چنتا سوال دیگه:
1.میشه انتظار روابط عاشقانه جدید یعنی با شخصیت های جدید رو از پیتر داشت یا اینجا هم با م.ج. و گوئن هست!؟
2.از دیگر قهرمان ها مارول هم استفاده میکنید؟!
اگر پاسخ به سوالات من به داستان صدمه میزنه؛نگید ولی حداقل بگید که نمیگید!
با تشکر


مرسی قربان شما.

جواب سوال اول: احتمال میره که شخص دیگری هم باشه....

جواب سوال دوم: به احتمال خیلی زیاد استفاده میشه اما کوتاه یا بلند بودن نقششون در داستان بستگی به این داره که روند داستان به چه سمت و سویی میره.

به نقل از Miguel ohara:
ببخشید بابت اسپم:
اقای گلشاهی ببخشید می گم حالا که شما یک داستان به غیر از مرد عنکبوتی می نویسید(بتمن)می شه داستانی که من نوشتم را هم اگر قشنک بود قرار بدید لاست اسپایدر نه من یک داستانی نوشتم که از هیچ کمیکی تقلید نکرده یعنی همه چیزاشو از ابر قهرمان گرفته تا ابر شرور خودم خلق کردم
در مورد داستان هم باید بگم که عالی بود و جایی برای نقد نداره


خیلی ممنون که کامیک رو خوندین و خوشحالیم که خوشت اومد. ما چون خیلی سرمون شلوغ شده، دنبال یک طراح جدید هستم که انشالله اگر پیدا شد تعداد کار گروه رو افزایش میدیم. فعلا متاسفانه نمیتونیم.

به نقل از Banshee:
کی قراره به انگلیسی ترجمه کنه؟
قولشو که به من داده بودید... :-*


یه شخصی بود از قبل... به زودی خبرش رو میدم به شما راجع به ترجمه.
#25 Hossein sbn 1394-11-03 21:06
نقد کمیک new amazing tales
اولین مشکلی که در داستان به چشم میخوره، داشتن ریتم نامناسب و گیج کننده هست.یعنی صحنه های کمیک، خیلی تیکه تیکه در اومده، مثلاً ما می بینیم که پیتر دوباره با هری زندگی میکنه، و بعدش هری درباره ی یک ایمیل صحبت میکنه که بهشون فرستاده شده و جوری رفتار میکنه که انگار میدونه پیتر همون مردعنکبوتیه، پیتر از وسایل آزکورپ استفاده میکنه(!) و...این طور اتفاقات به جای اینکه خواننده رو کنجکاو کنه و اون رو مشتاق کنه تا شماره های بعد رو بخونه، اون رو گیج میکنه و باعث میشه کمیک لحنی گنگ و نامفهوم پیدا کنه.
مشکل بعدی ای که این کمیک داره،نداشتن دیالوگ های مناسبه.یعنی من در لحن حرف زدن هری و پیتر، تفاوت خاصی نمی بینم که شخصیت پردازی متفاوت اون ها رو نشون بده.امیدوارم که در آینده بیشتر به شخصیت های فرعی و رابطه ی اون ها با پیتر پرداخته بشه.یکی دیگه از اشکالات دیالوگ نویسی این کمیک،دیالوگ های اون فردیه که به مردعنکبوتی حمله میکنه چون خیلی ساده هستند و به مرموز و جذاب بودن اون اضافه نمی کنند.
از نظر طراحی هم باید بگم که کمیک خیلی خوب بود، ولی به نظرم تغییراتی که در ظاهر گرین گابلین انجام شده بود غیر ضروری بود( البته این نکته یک نقطه ضعف محسوب نمیشه)
در کل از جناب گلشاهی و همکارانشون بابت تهیه و تالیف این کمیک ممنونم و امیدوارم در آینده از ایشون کارهای بیشتر و بهتری ببینم.
#26 EH3AN 1394-11-03 21:21
ممنونم برای اولین شماره از یک کمیک ایرانی عالی بود
کمیک خوب شروع شد من صفحه اول واقعا کنجکاو شدم و علاقه ممن به خواندن بقیه داستان.
بنظرم بهتر بود درگیری بین مردعنکبوتی و اون زنه رو چند صفحه بیشتر طولش میدادید خیلی یک طرفه بود . این سوال هست که ایا هری میدونه پیتر اسپایدر منه ؟ و با توجه به ایرانی بودن کمیک باید دید مری جین رو چطور به تصویر میکشید و ایا رابطه ای در کمیک دارد ؟ یکی از ایرادات کمیک دیالوگ های کم بود بهتر بود یکم دیالوگ ها رو کش میدادید . در اخر این شماره اتفاقی که افتاد ما را مشتاق به خواندن شماره های بعدی کرد .
نمره واقعا نمیتوانم بدم و توصیفی میگم
داستان خیلی خوب بود
طراحی هم خیلی خوب البته یکم ایراد جزی داشت
در کل برای اولین کمیک ایرانی عالی بود
به امید رواج صنعت کمیک در ایران
#27 j.jonah jameson 1394-11-03 21:24
به به چه کار ستودنی کردید ! :lol:
من زیاد نمینویسم اینو میزارم : ( شرمنده کمی کیفیتش تار میزنه ) :-*
8pic.ir/.../...
ولی علاوه بر این ها که گفته شد باید بگم توی دقت به جزئیات خیلی باهاتون حال کردم ( دست کردن در کیف پشت کمر و برداشتن دوربین ) :D
به داستانتون احترام میزارم ولی یه سوال :
هری و پیتر هر 2 قهرمان هستند درست ! ولی یه جفت قهرمانی که مردم بهشون ایمیل میزنند و درخواست کمک میکنند ؟ :-?
بد نبود اگه یه خلاصه ای از داستان مینوشتید
ولی در کل عالی بود ! :P
اون عکس آخر هم که در روزنامه بود نظر شخصی خودمه ( جهت اطلاع )
موفق باشید ! و ممنون :-) ;-)
#28 farhood7 1394-11-03 21:24
8pic.ir/.../... ............... ............... ............... ............... .......... نقد و بررسی کمیک new amazing tales --------------- --------------- --------------- -------------او ل از همه باید به تولید کننده ها و اسپایدی تبریک بگم که تونستن اولین کمیک ایرانی رو تولید کنن و به نظرم باید اقدامی بشه تا این کمیک از کمیک های فرعی مارول بشه .اول از همه طراحی های صفحه های اول مخصوصا لباس مرد عنکبوتی عالیه . ولی طراحی در صفحات اول یک مقدار نقص داره و حالات چهره ها کامل نیست البته به نظرم این کمیک از بهترین کمیک های فارسی تو دنیا هستن uupload.ir/.../........... و می رسیم به صفحه اول که واقعا طراحی های عالی داره و معلومه براش زحمت کشیده شده ....... و صحبت های پیتر و هری شروع خوبی برای کمیکه و بعد لباس مرد عنکبوتی می بینیم که بسیار قشنگهخ و طرح های زیبایی در پشت اون قرار داره و به نظر میرسه که طراحی مرد عنکگبوتی از همه ی طراحی ها در کمیک بهتره البته فضای کمیک به نظر بسته است و امیدوارم در قسمت های بعد فضاهای باز تری از شهر و مکان ها و فضا ها رو ببینیم.8pic.ir/.../... و نکته جالب اینکه که دوربین پیتر برای شرکت ازکورپ هست .و حالا در صفحه شش می رسیم به اون ساختمون مرموز متاسفانه اون ساختمون پر خون رو در این قسمت کم می بینیم و قابل ذکر هست که کمیک فضایی دارک داره.و اما اون موجود مرموز رو می بینیمبا طراحی بسیار فضای عالی درست کرده .8pic.ir/.../...و اما می رسیم به صفحه 9 که بازهم طراحی خیلی خوب مرد عنکبوتی رو به خوبی به رخ می کشه و اما صحنه ای که اون موجود اومد و پیتر یه خارشی داد :-* متوجه میشیم که باید منتظر صحنه های اکشن خوبی باشیمو اما صفحه اخر یعنی صفحه 10 که پیتر بلند شده و اون جمله رو می بینه در واقع باید در قسمت بعد منتظر هر چیزی باشیم البته صفحات کمیک خیلی کمه که امیدوارم در قسمت های بعد این مشکل هم درست بشه. و اما تشکر می کنم از دست اندرکاران این کمیک و اسپایدی ......... و اما نکات مثبت8pic.ir/.../... و نکات منفی و نمره ها 8pic.ir/.../... ودر اخر این هم یک ادیت از من برای اولین کمیک ایرانیuupload.ir/.../... در صورت امکان مدیران و کاربران نظر خودشون رو در مورد نقد و بررسی اولین کمیک ایرانی بگن. پایان.......... ......
#29 Kamran Golshahi 1394-11-03 22:08
به نقل از Si@Vash:
کمیک خیلی خوب بود.خیلی حرکت زیبا و نایسی هست این.
طراحی هم جای کار داشت ولی نزدیک به عالی بود
#22
دقیقا داشتم فکر میکردم به این که این کمیک باید به انگلیسی ترجمه شه!
گفتم شایدم خودم بتونم انجامش بدم ولی بعدا دیدم فعلا تا امتخانات مدارس تموم شد بچسبم به همین مقاله نویسی بهتره(تازه همون مقاله هم با بدقولی انجام میشه دیگه چه برسه به ترجمه! :cry: )


بسیار ممنون و خوشحالیم که خوشتون اومده.
ترجمه هم انجام میشه متاسفانه این قسمت نتونستیم به موقع کارشو انجام بدیم.

به نقل از Hossein sbn:
نقد کمیک new amazing tales
اولین مشکلی که در داستان به چشم میخوره، داشتن ریتم نامناسب و گیج کننده هست.یعنی صحنه های کمیک، خیلی تیکه تیکه در اومده، مثلاً ما می بینیم که پیتر دوباره با هری زندگی میکنه، و بعدش هری درباره ی یک ایمیل صحبت میکنه که بهشون فرستاده شده و جوری رفتار میکنه که انگار میدونه پیتر همون مردعنکبوتیه، پیتر از وسایل آزکورپ استفاده میکنه(!) و...این طور اتفاقات به جای اینکه خواننده رو کنجکاو کنه و اون رو مشتاق کنه تا شماره های بعد رو بخونه، اون رو گیج میکنه و باعث میشه کمیک لحنی گنگ و نامفهوم پیدا کنه.
مشکل بعدی ای که این کمیک داره،نداشتن دیالوگ های مناسبه.یعنی من در لحن حرف زدن هری و پیتر، تفاوت خاصی نمی بینم که شخصیت پردازی متفاوت اون ها رو نشون بده.امیدوارم که در آینده بیشتر به شخصیت های فرعی و رابطه ی اون ها با پیتر پرداخته بشه.یکی دیگه از اشکالات دیالوگ نویسی این کمیک،دیالوگ های اون فردیه که به مردعنکبوتی حمله میکنه چون خیلی ساده هستند و به مرموز و جذاب بودن اون اضافه نمی کنند.
از نظر طراحی هم باید بگم که کمیک خیلی خوب بود، ولی به نظرم تغییراتی که در ظاهر گرین گابلین انجام شده بود غیر ضروری بود( البته این نکته یک نقطه ضعف محسوب نمیشه)
در کل از جناب گلشاهی و همکارانشون بابت تهیه و تالیف این کمیک ممنونم و امیدوارم در آینده از ایشون کارهای بیشتر و بهتری ببینم.


بسیار ممنون بابت نقدی که کردین.

اول یک نکته رو بگم که داستان این کامیک در یک دنیای جدا و جدید که مرتبط به دنیای اصلی نیست، داره اتفاق میوفته. برای همین از نظر ظاهری خیلی از شخصیت هایی که همه میشناسیم دچار تغییر میشن. حتی در بعضی کارکتر ها شاهد تغییر شخصیتی خواهید بود. درباره ی گرین گابلین حتی شاهد تغییرات بیشتر و عجیب غریب تر خواهید بود. :lol:
امیدوارم طرفدار هارو ناراحت نکنه و بلکه در عوض شگفت زده بکنه... چند قسمت که فرصت بدین خودش رو نشون میده. 8)

درباره ی دیالوگ ها و تفاوت هاشون و ....، خب این مسئله طی قسمت های بعد بیشتر واضح میشه این فعلا یه قسمت بود. و خب ایراداتی که بیان کردین (نداشتن دیالوگ زیاد و پراکندگی صحنه ها) به دلیل کوچیک بودن گروه و نداشتن امکانات کافیه. که باعث میشه ما استاندارد کاریمون رو بر اساس ده صفحه داستانی قرار بدیم.

که از نظر ساخت خیلی راحت میکنه کار رو. هرچند که سعی میکنیم کیفیت رو بهتر کنیم. درباره ی اون شخصی که حمله میکنه به پیتر .... باید بگم که حالا حالاها با اون کارخواهیم داشت :lol:

خیلی ممنون که نقد کردین، سعی میکنیم که این مسائل رو رعایت کنیم در جهت بهبود کامیک.

به نقل از EH3AN:
ممنونم برای اولین شماره از یک کمیک ایرانی عالی بود
کمیک خوب شروع شد من صفحه اول واقعا کنجکاو شدم و علاقه ممن به خواندن بقیه داستان.
بنظرم بهتر بود درگیری بین مردعنکبوتی و اون زنه رو چند صفحه بیشتر طولش میدادید خیلی یک طرفه بود . این سوال هست که ایا هری میدونه پیتر اسپایدر منه ؟ و با توجه به ایرانی بودن کمیک باید دید مری جین رو چطور به تصویر میکشید و ایا رابطه ای در کمیک دارد ؟ یکی از ایرادات کمیک دیالوگ های کم بود بهتر بود یکم دیالوگ ها رو کش میدادید . در اخر این شماره اتفاقی که افتاد ما را مشتاق به خواندن شماره های بعدی کرد .
نمره واقعا نمیتوانم بدم و توصیفی میگم
داستان خیلی خوب بود
طراحی هم خیلی خوب البته یکم ایراد جزی داشت
در کل برای اولین کمیک ایرانی عالی بود
به امید رواج صنعت کمیک در ایران


بسیار ممنون. دیالوگ هارو والا قبول دارم که کم بوده اما خب واقعا با این حجم از داستان توی این قسمت نمیشد بیشتر گذاشت... ولی سعی میکنیم که در قسمت های بعدی این مشکل رو رفع کنیم.

بله رابطه های عاشقانه توی این کامیک وجود داره. :lol:

و اینکه هری میدونه که پیتر همون اسپایدرمنه... و مسائل جذاب تر درباره ی هری که در قسمت های بعدی بهش پی میبرین. هری آزبورن توی این سری کامیک خیلی ... :lol:
#30 2m-had 1394-11-03 22:08
این کمیک نقد نخوره انصافا نامردیه!
شده سره کلاسم که شده گوشیمو در میارمو نقدشو مینویسم!
#31 Kamran Golshahi 1394-11-03 22:11
به نقل از j.jonah jameson:
به به چه کار ستودنی کردید ! :lol:
من زیاد نمینویسم اینو میزارم : ( شرمنده کمی کیفیتش تار میزنه ) :-*
8pic.ir/.../...
ولی علاوه بر این ها که گفته شد باید بگم توی دقت به جزئیات خیلی باهاتون حال کردم ( دست کردن در کیف پشت کمر و برداشتن دوربین ) :D
به داستانتون احترام میزارم ولی یه سوال :
هری و پیتر هر 2 قهرمان هستند درست ! ولی یه جفت قهرمانی که مردم بهشون ایمیل میزنند و درخواست کمک میکنند ؟ :-?
بد نبود اگه یه خلاصه ای از داستان مینوشتید
ولی در کل عالی بود ! :P
اون عکس آخر هم که در روزنامه بود نظر شخصی خودمه ( جهت اطلاع )
موفق باشید ! و ممنون :-) ;-)


خیلی خیلی ممنونم از شما.

بله بهشون ایمیل میزنن اما خب این مسئله که چرا چنین چیزی هست و چطور همکاری بین این دو شخص بوجود اومده و ....، طی قسمت های بعدی مشخص میشه.

به نقل از farhood7:


خیلی ممنون. 8)

به نقل از 2m-had:
این کمیک نقد نخوره انصافا نامردیه!
شده سره کلاسم که شده گوشیمو در میارمو نقدشو مینویسم!


ممنونم... منتظریم پس.
#32 Richard Grayson 1394-11-03 22:24
ببخشید بابت اسپم.
آقای ترابی پست های جدید بعد این کمیک دیگه نمیان . با اینکه وارد حساب کاربریم شدم ولی باز نمیشن . خبر حضور نایتوینگ در جوخه انتحار و تیم محافظین کهکشان رو نمیتونم بخونم . مشکل از منه یا سایت؟؟
#33 Amazing Spidey 1394-11-03 22:25
خیلی ممنون از اقای گلشاهی و دوستان ( نمیدونم چرا ولی یاد یوگی و دوستان افتادم :-* )
من یه ذره سرم شلوغه به خاطر همین سریع می گم و میرم :-*
بنظرم کمیک خوب بود ولی شروع خوبی نداشت
یعنی ما اصلا با شخصیت پیتر این دنیا اشنا نشدیم یهویی رفتیم سر اصل مطلب
خب برای خواننده ممکن گیج کننده به نظر بیاد
بعد دیالوگا هم خیلی کمبود ( که خیلی جزعیه )
یه ایرادم هست که فکر کنم برای من مهم باشه :-*
اینکه پیتر تجهیزات و اینا داشت و فکر کنم خیلی وقته از اسپایدرمن بودنش میگذره خیلی زرتی شکست خورد :-*
(چقدر ایراد گرفتم :-* )
امیدوارم برای سری های بعدی ایراداتی وجود نداشته باشه :-*
به امید فردای بهتر و فراتر از ان :lol:
#34 Kamran Golshahi 1394-11-03 22:47
به نقل از Amazing Spidey:
خیلی ممنون از اقای گلشاهی و دوستان ( نمیدونم چرا ولی یاد یوگی و دوستان افتادم :-* )
من یه ذره سرم شلوغه به خاطر همین سریع می گم و میرم :-*
بنظرم کمیک خوب بود ولی شروع خوبی نداشت
یعنی ما اصلا با شخصیت پیتر این دنیا اشنا نشدیم یهویی رفتیم سر اصل مطلب
خب برای خواننده ممکن گیج کننده به نظر بیاد
بعد دیالوگا هم خیلی کمبود ( که خیلی جزعیه )
یه ایرادم هست که فکر کنم برای من مهم باشه :-*
اینکه پیتر تجهیزات و اینا داشت و فکر کنم خیلی وقته از اسپایدرمن بودنش میگذره خیلی زرتی شکست خورد :-*
(چقدر ایراد گرفتم :-* )
امیدوارم برای سری های بعدی ایراداتی وجود نداشته باشه :-*
به امید فردای بهتر و فراتر از ان :lol:


مرسی از اینکه وقت گذاشتین و کامیک رو خوندین. خوشحالم که خوشتون اومد.

خب درسته که قسمت اوله و باید یه آشنایی کلی نسبت به شخصیت ها داده شه .... اما خب با توجه به تعداد صفحات کم و .... ، امکانش کم بود. اما خب اینکه بخوایم طی یک قسمت حتی 30 صفحه ای نشون بدیم به طور کامل که پیترپارکر داستان ما چه شخصیتی داره، خب یکم خوب در نمیاد چون افراد داخل درام و اتفاقاتی که میوفته خودشونو بروز میدن.

آشنایی با شخصیت ها طی قسمت ها شکل میگیره که امیدوارم این مسئله رو بتونیم به نحو خوبی ارائه بدیم که روند داستانی رو دچار گنگی نکنه.

خب اینکه چرا پیتر باید به این صورت شکست بخوره، یه سری دلیل هست که دوتاشو میگم:
1- شخصی که بهش حمله میکنه پیتر رو کاملا غافلگیر میکنه (حالا اینکه چطور میتونه پیتر پارکر رو که اسپایدرسِنس داره رو غافلگیر کنه یه بحثیه که معلوم خواهد شد) و اینطوریه که در ضربه زدن از پیتر جلو میوفته.

2- اون شخص اگر دقت کنین، گازی به صورت اسپایدی میزنه که باعث میشه پیتر بیهوش شه. و خب اینطوریه که ما شاهد یک درگیری طولانی بینشون نمیشیم.

امیدوارم که بتونیم قسمت های بعد رو بهتر و بهتر کار کنیم تا راضی باشین.
#35 mtm 1394-11-03 22:51
به نقل از dick grayson:
ببخشید بابت اسپم.
آقای ترابی پست های جدید بعد این کمیک دیگه نمیان . با اینکه وارد حساب کاربریم شدم ولی باز نمیشن . خبر حضور نایتوینگ در جوخه انتحار و تیم محافظین کهکشان رو نمیتونم بخونم . مشکل از منه یا سایت؟؟


مشکل حل شد
دسترسی اون مقالات برای مدیران عالی رتبه بود ولی الان عمومی شد
#36 شاهین سبز 1394-11-03 22:52
تا الان برای من جذابیتی نداشته نه دیالوگ درست حسابی نه توضیحاتی درباره این جهان اون شخص که از هویت مخفی پیتر خبر داشت اصلا کی بود طراحی جالب و متفاوت با اثرات کشور های خارجی بود ولی امید وارم ایران در این زمینه هم پیشرفت داشته باشه با این حال خسته نباشید
#37 Kamran Golshahi 1394-11-03 23:17
به نقل از شاهین سبز:
تا الان برای من جذابیتی نداشته نه دیالوگ درست حسابی نه توضیحاتی درباره این جهان اون شخص که از هویت مخفی پیتر خبر داشت اصلا کی بود طراحی جالب و متفاوت با اثرات کشور های خارجی بود ولی امید وارم ایران در این زمینه هم پیشرفت داشته باشه با این حال خسته نباشید


ممنون که کامیک رو خوندین.

داستان به گونه ای بود که نمیشد دیالوگی بیشتر از این براش نوشت. فرض مثال وقتی هری با هول و هوس میخواد به سراغ قرارش به پیش مری جین بره ، با پیتر درباره ی مسائل مهم صحبت کنه؟ اون حواسش سر اینه که الان اگر رفت پیش مری جین چی بگه و کجا بره و چیکار بکنه ! بنابراین منطقیه که دیالوگ سنگین رد و بدل نشه.

یا فرض مثال پیتر پارکر با خودش مونولوگ های طولانی و زیاد بگه که تمام صفحه هارو پر کنه و اینطوری فرد رو نسبت به اتفاقات آشنا کنه... اینطوری مخاطب اصلا حوصله نمیکنه بخونتش! (و فرصت روایت تصویری اتفاقات گذشته رو از نویسنده میگیره)... هرچند که میزان دیالوگ ها طی قسمت های بعدی بنابرنیاز داستان زیاد تر میشه.

هویت اون شخصی که میدونه اسپایدرمن کی هست یکی از کلیدی ترین و اصلی ترین مسئله ی این چپتر از سری کامیک بوکه و از معماهایی هست که حالا حالاها حل نمیشه،

حالا اگر دقیقا در همین قسمت اول ما بیایم بگیم که خب این شخص چه کسی هست و چرا داره پیتر رو میزنه، اصلا مرموز بودنی براش می مونه؟ جذاب خواهد بود؟ ...

درباره ی طراحی بسیار ممنون، دیگه اگر مشکلی هست درش (که هست) معذرت ... سعی میکنم که بهترش کنم طی قسمت های بعدی.

ممنون که خوندین.
#38 Kamran Golshahi 1394-11-03 23:18
اشتباها دوبار نظر داده شد.
#39 Dr.Doom 1394-11-03 23:37
واقعا خسته نباشید یک درصدم فک نمی کردم این جوری باشه هم داستانش و هم طراحیش بسیار عالی‌بود.
به نظر من شاید هری و پیتر یه گروه باشن که دو تایی با مجرما میجنگن بعد اون کسی که به پیتر حمله کرد کی بود یعنی خودتون ساختینش یا از دشمنای قبلیه اسپایدرمنه؟
بعد اگه میشه تعداد صفحات هم یکم بیشتر‌کنین میدونم سرتون خیلی شلوغه اما برای این میگم که آدم تا میره تو حس حال فضای مرموز و هیجانی داستن میبینی‌تموم شده :sad:
فقط یک موضوع دیگه امکان داره بتمن هم تو کمیکه اسپایدی باشه؟ یعنی با هم همکاری کنن؟
#40 Amazing Spidey 1394-11-03 23:44
#37
خب اقای گلشاهی بهتر نبود برای انکه مشغله ذهنی کاراکتر هارا نمایش بدید در کدر های مختلف نشون میدادید که دارن تو ذهنشون با خودشون حرف میزنن
#41 Kamran Golshahi 1394-11-04 00:04
به نقل از Dr.Doom:
واقعا خسته نباشید یک درصدم فک نمی کردم این جوری باشه هم داستانش و هم طراحیش بسیار عالی‌بود.
به نظر من شاید هری و پیتر یه گروه باشن که دو تایی با مجرما میجنگن بعد اون کسی که به پیتر حمله کرد کی بود یعنی خودتون ساختینش یا از دشمنای قبلیه اسپایدرمنه؟
بعد اگه میشه تعداد صفحات هم یکم بیشتر‌کنین میدونم سرتون خیلی شلوغه اما برای این میگم که آدم تا میره تو حس حال فضای مرموز و هیجانی داستن میبینی‌تموم شده :sad:
فقط یک موضوع دیگه امکان داره بتمن هم تو کمیکه اسپایدی باشه؟ یعنی با هم همکاری کنن؟


خیلی ممنون.

اون خانوم که حمله کرد به اسپایدی .... هویتش چون مهمه نمیتونم بگم جدید خلق شده یا از کارکتر های قدیمی ماروله... این طی داستان مشخص میشه.

درباره ی زیاد تر شدن صفحه ها هم سعی میکنیم بیشتر کنیم اگر بشه که خیلی خوب میشه. دست ماهم باز تر میشه واسه داستان پردازی...

و کراس اور بتمن و اسپایدی .... چیزی که ممکنه بین دوتا داستانی که خودمون داریم کار میکنیم اتفاق بیوفته....

خوشحالم که خوشتون اومده

به نقل از Amazing Spidey:
#37
خب اقای گلشاهی بهتر نبود برای انکه مشغله ذهنی کاراکتر هارا نمایش بدید در کدر های مختلف نشون میدادید که دارن تو ذهنشون با خودشون حرف میزنن


این مسئله ی مونولوگ رو بله .... باید یه چنین حرکتی میزدیم. توی قسمت بعدی ردیف میکنیم این مسئله رو.
#42 Ali Faramarzpour 1394-11-04 00:10
خیلی ممنون بابت این کمیک.بار دیگر اسپایدی درخشید.اقای گلشاهی میخوام یه چند تا نقد بکنم امیدوارم ناراحت نشید و اینارو برا پیشرفت در نظر بگیرید
۱.از رنگ های قرمز و مشکی اکثرا استفاده میکردید و فضای کمیک کلا یه رنگ شده بود.
۲.دیالوگ ها خیلی ساده بودند.
۳.صفحات کم بود(البته اینو درک میکنم ولی اگه کمیکو ماهانه کنید و خودتون فقط نقاش میشدین بهتر شاید بود)
۴.اصلا حس نمیکردی شخصیت ها زندن.مثلا شما اگه کمیک های دیگرو نکاه کرده باشین یه حسی بهتون میگه که این شخصیت ها چه احساسی دارن ولی اینجا این به دیالوگ ها هم ربط داره.
و در اخر سپاس فراوان برای این کمیک امیدوارم در کمیک بعد این ها رفع بشن و یه کمیک خوب رو شاهد باشیم
#43 Kamran Golshahi 1394-11-04 00:21
به نقل از godfather:
خیلی ممنون بابت این کمیک.بار دیگر اسپایدی درخشید.اقای گلشاهی میخوام یه چند تا نقد بکنم امیدوارم ناراحت نشید و اینارو برا پیشرفت در نظر بگیرید
۱.از رنگ های قرمز و مشکی اکثرا استفاده میکردید و فضای کمیک کلا یه رنگ شده بود.
۲.دیالوگ ها خیلی ساده بودند.
۳.صفحات کم بود(البته اینو درک میکنم ولی اگه کمیکو ماهانه کنید و خودتون فقط نقاش میشدین بهتر شاید بود)
۴.اصلا حس نمیکردی شخصیت ها زندن.مثلا شما اگه کمیک های دیگرو نکاه کرده باشین یه حسی بهتون میگه که این شخصیت ها چه احساسی دارن ولی اینجا این به دیالوگ ها هم ربط داره.
و در اخر سپاس فراوان برای این کمیک امیدوارم در کمیک بعد این ها رفع بشن و یه کمیک خوب رو شاهد باشیم


مرسی بابت نقد و نظرتون. نه ناراحتی واسه چی. :lol:

1- رنگبندی رو نمیتونم زیاد سرش بحث کنم.... چون یه خرده مسئله سلیقه ای میشه هم سر استفاده ازش هم سر قضاوتش ....

2- مونولوگی که صفحه ی اول گفته شده نشون میده که داستان پتانسیل دیالوگ های سنگین و طولانی رو داره منتهی خب این مقطع از داستان چنین اجازه ای رو نمیداد.

3-امیدوارم بتونم صفحات رو بیشتر کنم. البته نقاشش خودمم فقط.... نویسنده سه تاییم، سجاد و علی عزیز.

4-خب شاید به خاطر فرم طراحیمه .... اصلا سر این مسئله خودم رو توجیه نمیکنم.... واقعا توی این مسئله ضعف دارم و خب نمیتونم مثل اساتیدِ خودمونی بگم، خفن مارولی کار کنم. سعی میکنم شیوه ی خودمو پیشرفت بدم و بهترش کنم.
ممنون.
#44 PARSA 1394-11-04 10:53
کمیک بسیار عالی بود
منتظر قسمت بعدی هستیم
#45 PARSA 1394-11-04 10:55
به نقل از godfather:
خیلی ممنون بابت این کمیک.بار دیگر اسپایدی درخشید.اقای گلشاهی میخوام یه چند تا نقد بکنم امیدوارم ناراحت نشید و اینارو برا پیشرفت در نظر بگیرید
۱.از رنگ های قرمز و مشکی اکثرا استفاده میکردید و فضای کمیک کلا یه رنگ شده بود.
۲.دیالوگ ها خیلی ساده بودند.
۳.صفحات کم بود(البته اینو درک میکنم ولی اگه کمیکو ماهانه کنید و خودتون فقط نقاش میشدین بهتر شاید بود)
۴.اصلا حس نمیکردی شخصیت ها زندن.مثلا شما اگه کمیک های دیگرو نکاه کرده باشین یه حسی بهتون میگه که این شخصیت ها چه احساسی دارن ولی اینجا این به دیالوگ ها هم ربط داره.
و در اخر سپاس فراوان برای این کمیک امیدوارم در کمیک بعد این ها رفع بشن و یه کمیک خوب رو شاهد باشیم


درسته منم موافقم کمیک خیلی دارک شده بود
البته خب کار سختی هست طراحی ولی بازم براش شروع خوبه
#46 alirezagrimes 1394-11-04 14:50
اقا خسته نباشین خیلی زیبا و عالی در اومده
فقط کمیک بتمن dark knight کی قسمت دومش میاد؟
#47 Kamran Golshahi 1394-11-04 15:14
... #44 و #46

خیلی ممنون. انشالله که در قسمت های بعدی بهتر میشه.
#48 hossein.hashemi 1394-11-04 16:08
نقد
باید بگم به عنوان اولین کمیک ایرانی بسیا کمیک خوبی بود.طراحی خیلی خوب بود مخصوصا لباس مرد عنکبوتی که متنوع تر شده.و خبیث جدید{من خودم ندیدم اینو اگه قبلا تو کمیکا بوده منو بخشید}.شماره ی یک خیلی دارک بود.داستان هم از جایین شروع میشه که ما نبردی بین مرد عنکبوتی و گابلین بوداز چهره ی گابلین واضح که بدجور از پیتر کینه داره.
وقتی پیتر برگشت خونه هری گفت که یک نفر به کمک نیاز داره که مرد عنکبوتی با استفاده از وسایل آزکورپ تونست جای مورد نظر رو پیدا کنه.
داستان کوتاه و نسبتا خوب بود.
نمره ی نهایی من"9
ولی اگه ادامه بدن و یکم جدی تر قطعا میتونه از بعضی آثار مارول بهتر باشه.
ولی خودمونی ما اول سریال صوتی.الانم کمیک.احتمالا بعدش بازی بعد انیمیشن :lol: :lol: :lol:
ایمیل کنید به استن لی با جت شخصی میاد دنبالتون
spidey.irبا مارول و دی سی رقابت کنه 8) 8) ;-)
توانایی بالاست
#49 hossein.hashemi 1394-11-04 16:11
به نقل از alirezagrimes:
اقا خسته نباشین خیلی زیبا و عالی در اومده
فقط کمیک بتمن dark knight کی قسمت دومش میاد؟

اگه منظورتون بازگشت شوالیه تاریکی هست من خودم از اقای ترابی پرسیدم:گفت همه ی اینها چه این کمیک چه کمیک های دیگه مثل زامبی های مارول.همه تو صف ادیت و ترجمه هستند.نگران نباش
#50 Kamran Golshahi 1394-11-04 16:46
به نقل از hossein.hashemi:
نقد
باید بگم به عنوان اولین کمیک ایرانی بسیا کمیک خوبی بود.طراحی خیلی خوب بود مخصوصا لباس مرد عنکبوتی که متنوع تر شده.و خبیث جدید{من خودم ندیدم اینو اگه قبلا تو کمیکا بوده منو بخشید}.شماره ی یک خیلی دارک بود.داستان هم از جایین شروع میشه که ما نبردی بین مرد عنکبوتی و گابلین بوداز چهره ی گابلین واضح که بدجور از پیتر کینه داره.
وقتی پیتر برگشت خونه هری گفت که یک نفر به کمک نیاز داره که مرد عنکبوتی با استفاده از وسایل آزکورپ تونست جای مورد نظر رو پیدا کنه.
داستان کوتاه و نسبتا خوب بود.
نمره ی نهایی من"9
ولی اگه ادامه بدن و یکم جدی تر قطعا میتونه از بعضی آثار مارول بهتر باشه.
ولی خودمونی ما اول سریال صوتی.الانم کمیک.احتمالا بعدش بازی بعد انیمیشن :lol: :lol: :lol:
ایمیل کنید به استن لی با جت شخصی میاد دنبالتون
spidey.irبا مارول و دی سی رقابت کنه 8) 8) ;-)
توانایی بالاست


ممنونم از نقد و نظرتون و خوشحالیم که تا این حد خوشتون اومده.

کلا فضای حاکم به این سری بیشتر جدی و خشک هست تا شاد ، هرچند که برخلاف سری بتمن که کار میکنیم، توی این سری که مربوط هست به شخصیت طنازی مثل اسپایدی، سعی میکنیم که تعادل بین لطافت و طنازی رو در عین فضای تاریک کامیک حفظ کنیم...
امیدوارم این موضوع در قسمت های بعدی بیشتر خودشو نشون بده.
#51 2m-had 1394-11-04 17:03
باسلام خدمت همکاران اسپایدی که زحمت بسیار بسیار زیادی برای این کمیک کشیدن که بنده ناچیز رو سرگرم کنند و همچنین کشور خوبمون ایرانرو وارد عرصه کمیک استریپ کنه!

ابتدا عرض بکنم که در هنگام نقدم یکسری سوال هایی هست که جواب دادن به اونها خالی از لطف نیست!

از کاور خیلی خوشم اومد که میتونم به عنوان چند هنرجوی نو پا در عرصه کمیک استریپ نمره 20 رو بدم!فقط شما با پیتر ارتباط دارین لطفا بهش پیشنهاد بدین که اگر وقتش خالی بود ناخن هاش رو بگیره :-*

راستش رو بخواید در صفحه اول فکر کردم شاهدیک کمیک دارک هستیم!چون اغلب در کمیک های دارک میبینیم که پیت آنقدر غرق مشغله های روزمره خود و سرزنش کردن خود در شکست ها میشه که کلا برای خود یکی موضوع در نظر میگیره!

در طراحی بسیار خوب تونستید حالت پرسونالتی رو با حالت چهره همانگ کنید که این کار برای خود یک نمره + در نظر گرفته میشه!

اما یک مشکل در طراحی وجود داره که اگر دقت کنید هرچه قدر به صورت نزدیک تر میشیم کیفیت آن صورت پایین تر میاد مثلا در آخرین آیتم صفحه 2 می بینیم که پیتر که روی صندلی نشسته کیفیت صورتش در حد انیمیشنه اما بلعکس هری اونطور که باید و شاید خوب طراحی نشده! :-*

من در اینجا اعلام میکنم یکی از دلایلی که کیفیت درستو حسابی در نیومد وجود خطوط بیش از حده!

همچنین در بعضی جا ها میبینیم که حالت چهره کاملا تغییر کرده!
دوستانی که مخالف شنیدن انتقادن بدونن که این انتقاد ها هستن که کار رو قوی تر می کنن ، نویسنده و طراح میفهمند که خواننده از کجا ها بیشتر و از کجاها کمتر خوشش می آد و چه قسمت هایی موجب بالا بردن هیجان آدم میشه!
پس بعد این انتقاد با موجی از مخالفت روی من فرود نیایید!!! :sigh:

حالا یک سوال:وقتی هری میگه حتما تجهیزات رو به همراه داشته باش یعنی هری از هویت پیتر با خبره؟

و یک سوال دیگه:آیا هری و پیتر مجردی در یک خانه زندگی میکنن؟و ما شاهد عمع می هستیم؟

همونطور که در اول نقد اشاره کردم فکر میکردم شاهد کمیک دارکی هستم اما بعد از کمی مطالعه فهمیدم پیتر هیچ وقت هیچ وقت حس شوخ طبعیش رو از بین نمیبره!
از طرفی دیگر یک نمره + دیگه به اینکه نویسنده همه خصوصیات اخلاقی پیتر رو تو داستانش رعایت کرده!
لحظه ای که تبهکار به پیتر حمله میکنه ؛ یک نمره منفی اینبار به پیتر میدم که نتونست خوب عکسالعمل نشون بده!
تار زد...
خوب که چی؟
تار زدی که چی بشه؟

وقتی اون یارو میگه وقت خواب عنکبوت من
یه حسی بهم میگفت که اون گازی که از زمه ترشح شد یه جورایی روی ذهنیت پیتر تاثیر میذاره و اونرو تحت فرمان خودش قرار میده!

در کل برای اولین بار
کمیک خوب بود!
داستان:9.5
گرافیک:8
فقط من یه مسئله ای رو بگم؛ما سعی میکنیم تمامی قسمت های کمیک که انگلیسی که انگلیسی نویسه رو ترجمه و ادیت کنیم
پس من از نظرم موافق نیستم که در کاورتون از زبان انگلیسی استفاده کنید
#52 Kamran Golshahi 1394-11-04 18:30
بسیار ممنون بابت نقدتون، و شادمانیم که خوشتون اومده.... مطلب چون طولانی بود و میخوام نکته به نکته جواب بدم، برای همین داخل نقل قول جواب شمارو مینویسم:

به نقل از 2m-had:
باسلام خدمت همکاران اسپایدی که زحمت بسیار بسیار زیادی برای این کمیک کشیدن که بنده ناچیز رو سرگرم کنند و همچنین کشور خوبمون ایرانرو وارد عرصه کمیک استریپ کنه!

ابتدا عرض بکنم که در هنگام نقدم یکسری سوال هایی هست که جواب دادن به اونها خالی از لطف نیست!

جواب: چشم.
:lol:

از کاور خیلی خوشم اومد که میتونم به عنوان چند هنرجوی نو پا در عرصه کمیک استریپ نمره 20 رو بدم!فقط شما با پیتر ارتباط دارین لطفا بهش پیشنهاد بدین که اگر وقتش خالی بود ناخن هاش رو بگیره :-*

جواب: البته اون دست های پیتر نیست، بلکه دست های همون خانومه هسته که به پیتر حمله میکنه.


راستش رو بخواید در صفحه اول فکر کردم شاهدیک کمیک دارک هستیم!چون اغلب در کمیک های دارک میبینیم که پیت آنقدر غرق مشغله های روزمره خود و سرزنش کردن خود در شکست ها میشه که کلا برای خود یکی موضوع در نظر میگیره!

در طراحی بسیار خوب تونستید حالت پرسونالتی رو با حالت چهره همانگ کنید که این کار برای خود یک نمره + در نظر گرفته میشه!

جواب: ممنون

اما یک مشکل در طراحی وجود داره که اگر دقت کنید هرچه قدر به صورت نزدیک تر میشیم کیفیت آن صورت پایین تر میاد مثلا در آخرین آیتم صفحه 2 می بینیم که پیتر که روی صندلی نشسته کیفیت صورتش در حد انیمیشنه اما بلعکس هری اونطور که باید و شاید خوب طراحی نشده! :-*

من در اینجا اعلام میکنم یکی از دلایلی که کیفیت درستو حسابی در نیومد وجود خطوط بیش از حده!

جواب: سبکی که طراحی میکنم از این شیوه پیروی میکنه که خطوط زیاد و خشن در کار استفاده بشه که خب هنوز این شیوه م پخته نشده و دارای مشکلات هست... از این موضوع هم خبردار هستم و با تمرین روزانه سعی در بهبودیش دارم. ممنون که توجه کردین.


همچنین در بعضی جا ها میبینیم که حالت چهره کاملا تغییر کرده!

جواب: این یه مورد رو قبول دارم، که البته این مشکلی هست که توی خیلی از کامیک ها پیش میاد، هرچند که قابل توجیه نیست و "یک مشکل" محسوب میشه. سعی میکنم که در قسمت های بعدی پیش نیاد و رفع بشه.

دوستانی که مخالف شنیدن انتقادن بدونن که این انتقاد ها هستن که کار رو قوی تر می کنن ، نویسنده و طراح میفهمند که خواننده از کجا ها بیشتر و از کجاها کمتر خوشش می آد و چه قسمت هایی موجب بالا بردن هیجان آدم میشه!
پس بعد این انتقاد با موجی از مخالفت روی من فرود نیایید!!! :sigh:

حالا یک سوال:وقتی هری میگه حتما تجهیزات رو به همراه داشته باش یعنی هری از هویت پیتر با خبره؟

جواب: بله، از هویت مخفی پیتر خبرداره.

و یک سوال دیگه:آیا هری و پیتر مجردی در یک خانه زندگی میکنن؟و ما شاهد عمع می هستیم؟

جواب: مجردی زندگی میکنن اما نمیتونم به اینکه عمه می حضور داره یا نه، جواب بدم. طی داستان معلوم میشه.

همونطور که در اول نقد اشاره کردم فکر میکردم شاهد کمیک دارکی هستم اما بعد از کمی مطالعه فهمیدم پیتر هیچ وقت هیچ وقت حس شوخ طبعیش رو از بین نمیبره!
از طرفی دیگر یک نمره + دیگه به اینکه نویسنده همه خصوصیات اخلاقی پیتر رو تو داستانش رعایت کرده!

جواب: مرسی :lol:

لحظه ای که تبهکار به پیتر حمله میکنه ؛ یک نمره منفی اینبار به پیتر میدم که نتونست خوب عکسالعمل نشون بده!
تار زد...
خوب که چی؟
تار زدی که چی بشه؟

جواب: بالاخره این کارا اشکنک داره سر شکستنک داره :D

وقتی اون یارو میگه وقت خواب عنکبوت من
یه حسی بهم میگفت که اون گازی که از زمه ترشح شد یه جورایی روی ذهنیت پیتر تاثیر میذاره و اونرو تحت فرمان خودش قرار میده!

جواب: البته که اون شخص، یارو نیست. خانوم هست. آیا از هیکل و پهنای بخش باسن و برامدگی بخش سینه ی اون شخصیت معلوم نیست که زن هست؟

حدس جالبی هم زدین. 8)


در کل برای اولین بار
کمیک خوب بود!
داستان:9.5
گرافیک:8
فقط من یه مسئله ای رو بگم؛ما سعی میکنیم تمامی قسمت های کمیک که انگلیسی که انگلیسی نویسه رو ترجمه و ادیت کنیم
پس من از نظرم موافق نیستم که در کاورتون از زبان انگلیسی استفاده کنید

جواب: ممنون بابت این نمره. درباره ی مسئله انگلیسی روی کاور و .... این یه مورد رو اصلا نمیتونیم فارسی کنیم. :lol:
#53 spider raya 1394-11-04 21:55
wow
واقعا عالی بود
فکرشم نمیکردم انقدر کیفیت بالایی داشته باشه .
نقد هم اگه بخوام بکنم نمیشه چون هم دیره هم همه چیزارو دوستان گفتن
فقط یه پیشنهاد
نظرتون درباره ی کاور های واریانت چیه؟
------------------------------------------------------
تنها یک ماه از سال 94 مانده
سالی پرفراز و نشیب
سالی که در آن سایت اسپایدی به دوران اوج خود رسید
ترجمه ی عناوین سیکرت وارز
ترجمه ی مقالات تخصصی
سریال صوتی مردعنکبوتی
زیرنویس سری بتمن : مجموعه کارتونی ( که منم همچین یه نقشی توش دارم :-* )

و حالا شاهکار دیگر اسپایدی
کمیک
تبریک فراوان به جناب آقای ترابی که زمینه ساز آشنایی من با این صنعت و این هنر شدند
امید وارم از لحظه لحظه ی وجودشان در سایت نهایت استفاده رو بکنیم
و صد البته خودم بتونم به پیشرفت و ترقی سایت کمک کنم
مرسی
#54 hossein.hashemi 1394-11-04 22:34
به نقل از spider raya:
wow
واقعا عالی بود
فکرشم نمیکردم انقدر کیفیت بالایی داشته باشه .
نقد هم اگه بخوام بکنم نمیشه چون هم دیره هم همه چیزارو دوستان گفتن
فقط یه پیشنهاد
نظرتون درباره ی کاور های واریانت چیه؟
------------------------------------------------------
تنها یک ماه از سال 94 مانده
سالی پرفراز و نشیب
سالی که در آن سایت اسپایدی به دوران اوج خود رسید
ترجمه ی عناوین سیکرت وارز
ترجمه ی مقالات تخصصی
سریال صوتی مردعنکبوتی
زیرنویس سری بتمن : مجموعه کارتونی ( که منم همچین یه نقشی توش دارم :-* )

و حالا شاهکار دیگر اسپایدی
کمیک
تبریک فراوان به جناب آقای ترابی که زمینه ساز آشنایی من با این صنعت و این هنر شدند
امید وارم از لحظه لحظه ی وجودشان در سایت نهایت استفاده رو بکنیم
و صد البته خودم بتونم به پیشرفت و ترقی سایت کمک کنم
مرسی

میگم دیگه دیگه کم کم باید با دی سی و مارول رقابت کنیم اصن خود دی سی و مارول از همین جا شروع کردند
البته وقتی اقای ترابی و اقا مختار مدیران سایت باشند جز این هم انتظار نمیره
#55 Kamran Golshahi 1394-11-04 23:00
به نقل از farhood7:
8pic.ir/.../... ...................................................................... نقد و بررسی کمیک new amazing tales ----------------------------------------------------------اول از همه باید به تولید کننده ها و اسپایدی تبریک بگم که تونستن اولین کمیک ایرانی رو تولید کنن و به نظرم باید اقدامی بشه تا این کمیک از کمیک های فرعی مارول بشه .اول از همه طراحی های صفحه های اول مخصوصا لباس مرد عنکبوتی عالیه . ولی طراحی در صفحات اول یک مقدار نقص داره و حالات چهره ها کامل نیست البته به نظرم این کمیک از بهترین کمیک های فارسی تو دنیا هستن uupload.ir/.../........... و می رسیم به صفحه اول که واقعا طراحی های عالی داره و معلومه براش زحمت کشیده شده ....... و صحبت های پیتر و هری شروع خوبی برای کمیکه و بعد لباس مرد عنکبوتی می بینیم که بسیار قشنگهخ و طرح های زیبایی در پشت اون قرار داره و به نظر میرسه که طراحی مرد عنکگبوتی از همه ی طراحی ها در کمیک بهتره البته فضای کمیک به نظر بسته است و امیدوارم در قسمت های بعد فضاهای باز تری از شهر و مکان ها و فضا ها رو ببینیم.8pic.ir/.../... و نکته جالب اینکه که دوربین پیتر برای شرکت ازکورپ هست .و حالا در صفحه شش می رسیم به اون ساختمون مرموز متاسفانه اون ساختمون پر خون رو در این قسمت کم می بینیم و قابل ذکر هست که کمیک فضایی دارک داره.و اما اون موجود مرموز رو می بینیمبا طراحی بسیار فضای عالی درست کرده .8pic.ir/.../...و اما می رسیم به صفحه 9 که بازهم طراحی خیلی خوب مرد عنکبوتی رو به خوبی به رخ می کشه و اما صحنه ای که اون موجود اومد و پیتر یه خارشی داد :-* متوجه میشیم که باید منتظر صحنه های اکشن خوبی باشیمو اما صفحه اخر یعنی صفحه 10 که پیتر بلند شده و اون جمله رو می بینه در واقع باید در قسمت بعد منتظر هر چیزی باشیم البته صفحات کمیک خیلی کمه که امیدوارم در قسمت های بعد این مشکل هم درست بشه. و اما تشکر می کنم از دست اندرکاران این کمیک و اسپایدی ......... و اما نکات مثبت8pic.ir/.../... و نکات منفی و نمره ها 8pic.ir/.../... ودر اخر این هم یک ادیت از من برای اولین کمیک ایرانیuupload.ir/.../... در صورت امکان مدیران و کاربران نظر خودشون رو در مورد نقد و بررسی اولین کمیک ایرانی بگن. پایان................


خیلی ممنون بابت نقدتون. و مرسی بابت تصاویر. سعی میکنیم در قسمت های بعدی مشکلات رو کم و کمتر کنیم.

به نقل از spider raya:
wow
واقعا عالی بود
فکرشم نمیکردم انقدر کیفیت بالایی داشته باشه .
نقد هم اگه بخوام بکنم نمیشه چون هم دیره هم همه چیزارو دوستان گفتن
فقط یه پیشنهاد
نظرتون درباره ی کاور های واریانت چیه؟
------------------------------------------------------
تنها یک ماه از سال 94 مانده
سالی پرفراز و نشیب
سالی که در آن سایت اسپایدی به دوران اوج خود رسید
ترجمه ی عناوین سیکرت وارز
ترجمه ی مقالات تخصصی
سریال صوتی مردعنکبوتی
زیرنویس سری بتمن : مجموعه کارتونی ( که منم همچین یه نقشی توش دارم :-* )

و حالا شاهکار دیگر اسپایدی
کمیک
تبریک فراوان به جناب آقای ترابی که زمینه ساز آشنایی من با این صنعت و این هنر شدند
امید وارم از لحظه لحظه ی وجودشان در سایت نهایت استفاده رو بکنیم
و صد البته خودم بتونم به پیشرفت و ترقی سایت کمک کنم
مرسی


مرسی و خوشحالیم که خوشتون اومده.... ، این مسئله ی کاور های مختلف رو از طریق پوستر های مختلف جلو میبریم. یعنی به جای اینکه به عنوان کاور معرفی شن. پوستر معرفی میشن. برای هر قسمت یکی یا دو پوستر قبل از انتشار خود کامیک، ما ارائه میکنیم.
#56 Kamran Golshahi 1394-11-05 00:06
دوستان فقط یک مسئله بود که گفتم بگم صرفا جهت اطلاع.

درسته که این کامیک رو برای اولین بار در این سایت خوب دادیم و به همین شیوه هم منتشر میکنیم و من صمیمانه تشکر میکنم از مدیریت سایت بابت اینکه حمایت میکنن از ما سر این مسئله.

اما ممکنه این کار در سایت های دیگر هم پخش بشه و به این معنی هست که کاملا اختصاصی و در انحصار سایت خوب "اسپایدی" نیست.

البته این رو صرفا برای این میگم که اگر یه موقع دیدین این سری کامیک ( و باقی مثل بتمن) در سایت های دیگر هم پخش شد، ناراحت نشین یا جا نخورین. بالاخره هرچی بیشتر کامیک در سایت های مختلف پخش بشه، مخاطب بیشتری اون رو میبینه و اینطوری پیشرفت بیشتری صورت میگیره.

و بازم ممنونم از شما که اینقدر خوب استقبال می کنین. واقعا انرژی خوبی میده به ما.
#57 amazing spider man 1394-11-05 15:05
خیلی کمیک عالیی بود و ممنون ازتون
شما تو ایران نظیر ندارین و یک روزی خیلی معروف میشین
یک سوال هری از هویت پیتر خبر داره؟!!!!
یکی دیگه این لباس اسپایدی رو خودتون طراحی گردین؟؟
با تشکر
#58 Kamran Golshahi 1394-11-05 15:17
به نقل از amazing spider man:
خیلی کمیک عالیی بود و ممنون ازتون
شما تو ایران نظیر ندارین و یک روزی خیلی معروف میشین
یک سوال هری از هویت پیتر خبر داره؟!!!!
یکی دیگه این لباس اسپایدی رو خودتون طراحی گردین؟؟
با تشکر


ممنون که خوندین و قربان شما. خداکنه :lol:

جواب سوال 1: بله.
جواب سوال 2: بله. تغییرات زیادی در ظاهر شخصیت ها ایجاد میشه. اینطوری یک تِم یونیک و خاص به کارمون میده که فرض مثال اگر کسی این لباس رو دید بگه این مال کامیک فلانه.
#59 ariyarz81 1394-11-12 16:42
سلام این کمیک خیلی قشنگ بود و لباس مرد عنکبوتی هم خیلی قشنگ بود اما به نظر من میتونست خیلی بهتر باشه ، مثلا میتونست توی ایران باشه یا اون قسمت که با خون رو دیوار انگلیسی نوشته شده بهتر بود فارسی باشه یا لباس مرد عنکبوتی ( که خیلی خوشم اومد ازش ) میتونست از شخصیت گوءن اسپایدر تقلید نشده باشه یا کمیک طولانی تر هم بود. ولی در کل کمیک عالی از آب در اومد
#60 Kamran Golshahi 1394-11-12 22:16
به نقل از ariyarz81:
سلام این کمیک خیلی قشنگ بود و لباس مرد عنکبوتی هم خیلی قشنگ بود اما به نظر من میتونست خیلی بهتر باشه ، مثلا میتونست توی ایران باشه یا اون قسمت که با خون رو دیوار انگلیسی نوشته شده بهتر بود فارسی باشه یا لباس مرد عنکبوتی ( که خیلی خوشم اومد ازش ) میتونست از شخصیت گوءن اسپایدر تقلید نشده باشه یا کمیک طولانی تر هم بود. ولی در کل کمیک عالی از آب در اومد


خیلی ممنونیم که خوندین. امیدوارم که قسمت های بعدی هم بتونه شما رو راضی کنه.

البته که خب توی ایران بودن ایده ی نابی هست اما خب انتخاب داستان به این صورت پیش رفت.

درباره ی خون روی دیوار باید بگم که نوشته ها و یا علائم محیطی چون مربوط به کشور آمریکا هستن و زبان شخصیت های داخل کامیک انگلیسی هست پس منطقی تر هست که روی دیوار انگلیسی نوشته بشه.
چون کسی که روی دیوار با خون اون رو نوشته که فارسی بلد نیست. انگلیسی مینویسه. یا تابلو ها و نوشته های روی کاغذ یا ... که بعد ها توی کامیک خواهند اومد، باز هم به زبان انگلیسی خواهند بود. به همون دلیلی که ذکر کردم.

بابت لباس ممنون و برنامه های عجیب غریب تری برای لباس اسپایدی داریم. و طولانی تر شدن کامیک هم احتمال رخ دادنش زیاده. :lol:

و در کل خیلی ممنون که خوندین.
#61 ariyarz81 1394-11-13 18:50
به نقل از Kamran Golshahi:
به نقل از ariyarz81:
سلام این کمیک خیلی قشنگ بود و لباس مرد عنکبوتی هم خیلی قشنگ بود اما به نظر من میتونست خیلی بهتر باشه ، مثلا میتونست توی ایران باشه یا اون قسمت که با خون رو دیوار انگلیسی نوشته شده بهتر بود فارسی باشه یا لباس مرد عنکبوتی ( که خیلی خوشم اومد ازش ) میتونست از شخصیت گوءن اسپایدر تقلید نشده باشه یا کمیک طولانی تر هم بود. ولی در کل کمیک عالی از آب در اومد

خیلی ممنونیم که خوندین. امیدوارم که قسمت های بعدی هم بتونه شما رو راضی کنه.

البته که خب توی ایران بودن ایده ی نابی هست اما خب انتخاب داستان به این صورت پیش رفت.

درباره ی خون روی دیوار باید بگم که نوشته ها و یا علائم محیطی چون مربوط به کشور آمریکا هستن و زبان شخصیت های داخل کامیک انگلیسی هست پس منطقی تر هست که روی دیوار انگلیسی نوشته بشه.
چون کسی که روی دیوار با خون اون رو نوشته که فارسی بلد نیست. انگلیسی مینویسه. یا تابلو ها و نوشته های روی کاغذ یا ... که بعد ها توی کامیک خواهند اومد، باز هم به زبان انگلیسی خواهند بود. به همون دلیلی که ذکر کردم.

بابت لباس ممنون و برنامه های عجیب غریب تری برای لباس اسپایدی داریم. و طولانی تر شدن کامیک هم احتمال رخ دادنش زیاده. :lol:

و در کل خیلی ممنون که خوندین.
#62 ariyarz81 1394-11-13 18:59
داداش ولی کمیکای دیگه ای هم بودن که توی یه کشور دیگه به غیر از آمریکا باشن مثلا مرد عنکیوتی مانگایی یا مرد عنکبوتی هندی ;-)
#63 dr.artist 1394-11-18 18:54
سلام :lol:
من 12 سالمه و به نظر خودم نقاشی های خوبی می کشم.تازگی ها هم با نقاشی دیجیتال آشنا شدم و چند تا پوستر کشیدم که بعضی هاشو می تونید این جا ببینید.
جوکر :

s7.picofile.com/.../...

ونوم:

s6.picofile.com/.../...
اسپایدر من:

s7.picofile.com/.../...
آقای گلشاهی بنظر تون من استعداد نقاشی دارم؟ :sigh:
#64 Kamran Golshahi 1394-11-21 00:02
به نقل از ariyarz81:
داداش ولی کمیکای دیگه ای هم بودن که توی یه کشور دیگه به غیر از آمریکا باشن مثلا مرد عنکیوتی مانگایی یا مرد عنکبوتی هندی ;-)


میدونم. اما خب دیگه با این شیوه خواستیم بریم جلو شایدم در آینده یک تک قسمتی ایرانیزه شده هم بسازیم ولی فعلا همین رو میزیم جلو.

به نقل از dr.artist:
سلام :lol:
من 12 سالمه و به نظر خودم نقاشی های خوبی می کشم.تازگی ها هم با نقاشی دیجیتال آشنا شدم و چند تا پوستر کشیدم که بعضی هاشو می تونید این جا ببینید.
جوکر :

s7.picofile.com/.../...

ونوم:

s6.picofile.com/.../...
اسپایدر من:

s7.picofile.com/.../...
آقای گلشاهی بنظر تون من استعداد نقاشی دارم؟ :sigh:


سلام به شما

کاراتون رو دیدم، قشنگن اما خب شما مشکلات اصولی و پایه ای داری که باید رفع بشه. فرض مثال ونومی که کشیدین چون نیازمند رعایت فرم و تناسبات نیست، تونستین خوب درش بیارین و کار خوبی شده در حد خودش. اما صورت جوکر، تناسبات پایه ای چهره رو رعایت نکرده و حجم هم نداره.
یا فرض مثال چهره ی اسپایدی، از نظر جمجمه و گردن اون تناسبات اصولی یک انسان رو رعایت نکردین؛

هرچند که اینارو که میگم، اصلا بد به دلت راه نده. راه حل این مشکلات، یادگیری اصول هست. همونطور که من هم از طریق همین مسیر کلاس نقاشی و شاگردی اساتید مختلف، تونستم یادبگیرم.

و

نقاش شدن تماما به استعداد نیست. یعنی یه نوع مهارت هست که باید کسب بشه و چیزی که شخص نیاز داره برای کسب اون مهارت، عشق ورزیدن به نقاشی کردن هست.

شما اگر این علاقه رو در خودتون می بینین، بدونین که میتونین نقاش باشین. در سن مناسبی هم قرار داری که بخوای شروع کنی برای یادگیری طراحی و نقاشی به طور حرفه ای.
کاری که باید بکنین پیدا کردن یک استاد خوب هست که هم سخت بگیره و هم شیوه ی تدریس مناسبی داشته باشه به گونه ای که شما بعد از گذشت چند جلسه اولیه، حس کنین که دارین یادمیگیرن.
و این مسئله هفته به هفته براتون مشخص تر بشه، طوری که بفهمین که "من واقعا جلسه به جلسه از این استاد دارم یاد میگیریم".
اگر این طور بود بدونین که استاد خیلی خوبی هست و میتونه طی چند سال شمارو به یک نقاش حرفه ای تبدیل بکنه.

به نظرم حتما از طریق یک کلاس نقاشی اقدام به یادگیری بکنین تا اصول طراحی رو فرابگیرین.
#65 dr.artist 1394-11-26 13:06
به نقل از Kamran Golshahi:
به نقل از ariyarz81:
داداش ولی کمیکای دیگه ای هم بودن که توی یه کشور دیگه به غیر از آمریکا باشن مثلا مرد عنکیوتی مانگایی یا مرد عنکبوتی هندی ;-)


میدونم. اما خب دیگه با این شیوه خواستیم بریم جلو شایدم در آینده یک تک قسمتی ایرانیزه شده هم بسازیم ولی فعلا همین رو میزیم جلو.

به نقل از dr.artist:
سلام :lol:
من 12 سالمه و به نظر خودم نقاشی های خوبی می کشم.تازگی ها هم با نقاشی دیجیتال آشنا شدم و چند تا پوستر کشیدم که بعضی هاشو می تونید این جا ببینید.
جوکر :

s7.picofile.com/.../...

ونوم:

s6.picofile.com/.../...
اسپایدر من:

s7.picofile.com/.../...
آقای گلشاهی بنظر تون من استعداد نقاشی دارم؟ :sigh:


سلام به شما

کاراتون رو دیدم، قشنگن اما خب شما مشکلات اصولی و پایه ای داری که باید رفع بشه. فرض مثال ونومی که کشیدین چون نیازمند رعایت فرم و تناسبات نیست، تونستین خوب درش بیارین و کار خوبی شده در حد خودش. اما صورت جوکر، تناسبات پایه ای چهره رو رعایت نکرده و حجم هم نداره.
یا فرض مثال چهره ی اسپایدی، از نظر جمجمه و گردن اون تناسبات اصولی یک انسان رو رعایت نکردین؛

هرچند که اینارو که میگم، اصلا بد به دلت راه نده. راه حل این مشکلات، یادگیری اصول هست. همونطور که من هم از طریق همین مسیر کلاس نقاشی و شاگردی اساتید مختلف، تونستم یادبگیرم.

و

نقاش شدن تماما به استعداد نیست. یعنی یه نوع مهارت هست که باید کسب بشه و چیزی که شخص نیاز داره برای کسب اون مهارت، عشق ورزیدن به نقاشی کردن هست.

شما اگر این علاقه رو در خودتون می بینین، بدونین که میتونین نقاش باشین. در سن مناسبی هم قرار داری که بخوای شروع کنی برای یادگیری طراحی و نقاشی به طور حرفه ای.
کاری که باید بکنین پیدا کردن یک استاد خوب هست که هم سخت بگیره و هم شیوه ی تدریس مناسبی داشته باشه به گونه ای که شما بعد از گذشت چند جلسه اولیه، حس کنین که دارین یادمیگیرن.
و این مسئله هفته به هفته براتون مشخص تر بشه، طوری که بفهمین که "من واقعا جلسه به جلسه از این استاد دارم یاد میگیریم".
اگر این طور بود بدونین که استاد خیلی خوبی هست و میتونه طی چند سال شمارو به یک نقاش حرفه ای تبدیل بکنه.

به نظرم حتما از طریق یک کلاس نقاشی اقدام به یادگیری بکنین تا اصول طراحی رو فرابگیرین.


این چه حرفیه من عاشق نقاشیم چشم حتما پیگیرشم.
یه چیزی من دوساله دارم رو یه دنیای جدید بتمن کار می کنم و حالا که شما دارید کمیک می کشید فکر می کرنم بتونم تا آخر همه ی پروزه هاتون تا ارک اول بنویسم.اگه بعد از همه ی پروژه هاتون برای این جا داشتین بگید تا نوشتن رو شروع کنم.در ضمن در مورد نویسندگی من کلاس می رم و شاگرد اولم هستم :lol: ! به هر حال اگه بعد پروژههاتون (بعلاوه ی اون کمیک بتمن دارک ادونتور) برای داستان جدید جا داشتین بگید که مشخصات داستانم رو این جا بنویسم.
#66 dr.artist 1394-12-02 14:21
#65 نمی خواید جوابمو بدین؟ :-*
#67 Kamran Golshahi 1394-12-08 18:26
به نام خداوند بخشایشگر و مهربان

سلام به همگی

از همه ی شما عزیزان عذر میخوام بابت این دیرکرد افتضاحی که باعث و بانیش من بوده م. به خاطر شروع دانشگاه برنامه کاریم بهم خورد و یک ماه به عقب افتاد.

انشالله که بتونیم تا نزدیکی عید نوروز 95، قسمت دوم کامیک "new amazing tales" رو به همراه یک سورپرایز به شما تقدیم کنیم.

باز هم پوزش می طلبیم بابت این دیرکرد.

******

در جواب به #65

ممنون بابت پیشنهادتون و حتما در صورت نیاز با شما تماس میگیریم.
امیدوارم که بتونین در این زمینه، هنر زیبای نقاشی، تحصیلات آکادمیک رو بگذرونین و به موفقیت های زیادی دست پیدا کنین.
#68 j.jonah jameson 1394-12-08 18:47
#67
سلام آقای گلشاهی ! :D
خسته نباشید . :D
والا همه اعضا دوست داشتند ادامه این کمیک رو بخوانند چون در یک صحنه ی حساس تمام شد !
من خودم خیلی از اینکه دیگر این کمیک نمی آمد ناراحت بودم ( خیلی کنجکاو شده بودم )
ولی آلان که فهمیدم به خاطر کار مهمی اینطور شده خیالم راحت شد ! ( همه خیالشان راحت شد )
من هنوز دانشگاه نرفتم ولی به خوبی درک میکنم که چقدر مشغله داره ! :sad:
امیدوارم همه ی دانشگاهی ها به سلامت مدرک خودشون رو بگیرند . :-)
در کل ممنونم که این خبر رو دادید . ;-)
#69 the phantom 1394-12-08 21:52
کمیک خیلی خوب بود
منتظر قسمت دوم هستم
#70 Kamran Golshahi 1394-12-08 22:04
به نقل از j.jonah jameson:
#67
سلام آقای گلشاهی ! :D
خسته نباشید . :D
والا همه اعضا دوست داشتند ادامه این کمیک رو بخوانند چون در یک صحنه ی حساس تمام شد !
من خودم خیلی از اینکه دیگر این کمیک نمی آمد ناراحت بودم ( خیلی کنجکاو شده بودم )
ولی آلان که فهمیدم به خاطر کار مهمی اینطور شده خیالم راحت شد ! ( همه خیالشان راحت شد )
من هنوز دانشگاه نرفتم ولی به خوبی درک میکنم که چقدر مشغله داره ! :sad:
امیدوارم همه ی دانشگاهی ها به سلامت مدرک خودشون رو بگیرند . :-)
در کل ممنونم که این خبر رو دادید . ;-)


سلام به شما

مرسی از اینکه خوشتون اومده و اینطور منتظرش هستین. امیدوارم قسمت دوم بتونه انتظارات رو برآورده کنه.

به نقل از 2k:
سلام دوستان یک نگاهی هم در مورد این طراحی های من بدین مرسی
کمیکم خواندم عالی بود منتظر قسمت بعدم


سلام به شما

ممنون که خوندین. من نظرم رو بگم، خطوطی که به کار بردین، اون یکدستی و نظم لازمه رو نداره. معلومه که شناختی حدودی نسبت به تناسبات چهره دارین اما اسکلت صورت و جمجمه رو به درستی رعایت نکردین.

در کل روی خط گذاریتون باید خیلی بیشتر تمرین کنین و با تمرین خط شروع کنین مثلا روی یک صفحه ی آ3، شروع کنین با یک بار دست رو از پایین به بالا بردن، یک خط صاف بکشین و از گوشه سمت چپ تا گوشه سمت راست این کارو انجام بدین طوری که بین هر خطی که میکشین، حدودا نیم سانت فاصله باشه.

همین کار رو به صورت افقی و مایل چپ به راست و برعکسشون، انجام بدین. جهت هارو هم میتونین عوض کنین.

و بعد از روی اجسام واقعی که حالت هندسی بیشتری داشته باشن (مثل کتاب یا جعبه) تمرین کنین.

به بُعد بیشتر اهمیت بدین.

موفق باشی. 8)
#71 dr.artist 1394-12-09 20:03
67#

یعنی من الان خلاصه داستانمو نگذارم؟ :-*
باور کنین که من به همین دلیل عضو سایت شدم :cry: :cry: .
اگه میشه زود تر بهم اطلاع بدین چون یکم داستان نویسی من کنده و یجورایی بگیر نگیر (!) داره و اگه من شروع کنم آرک اول شاید سال بعد تموم شه ! و چون که داستانی که برای کمیک نوشته شده باشه از لحاظ توسیف 180 درجه فرق می کنه. ولی از لحاظ ساختار دنیا و رویداد ها الان یه تریلی (:P ) داستان تو مخمه ! اگه تکلیفم رو روشن کنید که شروع کنم یا نه خیلی ممنون میشم. :lol: :lol:
:lol:
#72 ariyarz81 1395-03-08 17:53
پس شماره دو کی میاد :-|
#73 Ali Khodabandeh 1395-04-26 12:51
به نقل از ariyarz81:
پس شماره دو کی میاد :-|

فکر نکنم شماره دومی در کار باشه
آقای گلشاهی مشغول یه پروژه دیگه هستند و من ودیگر همکارام به دنبال طراح هستیم تا بتونیم ادامش بدیم
من به شخصه کلی فکر برای این کمیک داشتم که همش به باد رفت و واقعا ناراحت شدم دیدم که این کمیک با این همه طرفدار ادامه داده نشد انشاالله اگه گلشلاهی برگشت که هیچ واگر برنگشت با طراح جدید برمیگردیم

برای نظر دادن باید عضو سایت شوید