قسمت آخر کمیک بوک جنگ داخلی 2 (Civil War II) ترجمه شد + لینک دانلود مستقیم

شماره 8 کمیک بوک جنگ داخلی 2 (Civil War II) ترجمه شد + لینک دانلود مستقیم

سایت spidey.ir با افتخار ترجمه رویداد بزرگ مارول در سال 2016 را تقدیم شما میکند!

خلاصه داستان این کمیک از این قرار است:

"یك شخصیت مرموز که از نژاد Inhumans (ناانسان ها) است ، مورد توجه دنیا قرار میگیرد. این شخصیت مرموز قدرتش این است كه با دقت بالا نتیجه رویدادهای آینده را پیش بینی ميكند. قدرت های مخوف این شخصیت در پیشگویی دقیق آینده، موجب دو دستگی در بین قهرمانان مارول میشود چون آنها بر سر اینكه چطور از این نیرو استفاده كنند، با هم اختلاف نظر پیدا میكنند. به عبارت دیگر، كاپیتان مارول بر این عقیده است كه باید از این پیشگویی ها استفاده كرد تا جلوی جنایت را قبل از وقوع آن گرفت ولی ایرون من با او مخالف است و میگوید تا جنایتی رخ نداده نمیتوان مجرم را دستگير و مجازات كرد".

 

برای خواندن قسمت اول این رویداد (جنگ داخلی 1) به اینجا بروید.

Civil War II #0

مترجم: محمد شیرزاده

ناظر ترجمه: مهدی ترابی مهربانی

ادیتور و گرافیست: محمد اسدپور

لینک دانلود غیر مستقیم

لینک دانلود غیر مستقیم (آپلودر)

 

Civil War II #1

شماره 1 کمیک بوک جنگ داخلی 2 (Civil War II) ترجمه شد + لینک دانلود مستقیم

مترجم: محمد شیرزاده

ناظر ترجمه: مهدی ترابی مهربانی

ادیتور و گرافیست: مبين اميری

لينك دانلود غير مستقيم  (مديا فاير)

لینک دانلود غیر مستقیم (آپلودر)

 

Civil War II #2

شماره 2 کمیک بوک جنگ داخلی 2 (Civil War II) ترجمه شد + لینک دانلود مستقیم

مترجم: محمد شیرزاده

ناظر ترجمه: مهدی ترابی مهربانی

ادیتور و گرافیست: محمد اسدپور

لينك دانلود غير مستقيم  (مديا فاير)

لینک دانلود غیر مستقیم (آپلودر)

 

Civil War II #3

كميك جنگ داخلي 2

مترجم: محمد شیرزاده

ناظر ترجمه: مهدی ترابی مهربانی

ادیتور و گرافیست: مبین امیری

لينك دانلود غير مستقيم (مديا فاير)

لینک دانلود غیر مستقیم (آپلودر)

 

Civil War II #4

کمیک بوک جنگ داخلی 2 - قسمت چهارم

مترجم: محمد شیرزاده

ناظر ترجمه: مهدی ترابی مهربانی

ادیتور و گرافیست: مبین امیری

لينك دانلود غير مستقيم (مديا فاير)

لینک دانلود غیر مستقیم (آپلودر)

 

Civil War II #5

کمیک بوک جنگ داخلی 2 (Civil War II) ترجمه شد + لینک دانلود مستقیم

مترجم: محمد شیرزاده

ناظر ترجمه: مهدی ترابی مهربانی

ادیتور و گرافیست: محمد اسدپور

لینک دانلود غیر مستقیم

لینک دانلود غیر مستقیم (آپلودر)

  

Civil War II #6

سیویل وار 6

مترجم: محمد شیرزاده

ناظر ترجمه: مهدی ترابی مهربانی

ادیتور و گرافیست: محمد اسدپور

لینک دانلود غیر مستقیم

لینک دانلود غیر مستقیم (آپلودر)

  

Civil War II #7

کمیک جنگ داخلی 2  شماره 7

مترجم: محمد شیرزاده

ناظر ترجمه: مهدی ترابی مهربانی

ادیتور و گرافیست: اریان نعمتی

لینک دانلود غیر مستقیم

لینک دانلود غیر مستقیم (آپلودر)

  

Civil War II #8

کمیک بوک جنگ داخلی 8  (Civil War II) ترجمه شد + لینک دانلود مستقیم

مترجم: محمد شیرزاده

ناظر ترجمه: مهدی ترابی مهربانی

ادیتور و گرافیست: محمد اسدپور

لینک دانلود غیر مستقیم

لینک دانلود غیر مستقیم (آپلودر)

 

نظر شما درباره این داستان چیست؟ 

برای خواندن دیگر كمیك هایی كه در سایت ترجمه كرده ایم اینجا را كلیك كنید.

 

مطالب مرتبط:

چگونه در كامپیوتر یا سیستم اندروید كمیك بخوانیم؟

رویداد "جنگ داخلی" (2007) ترجمه شد + لینک دانلود

15 رویداد برتر مارول 

10 لحظه در داستان های مارول که دنیای کمیک بوک را تکان داد!

15 صحنه در دنیای سینمایی مارول که مستقیما از کمیک بوک گرفته شدند!

جنگ داخلی مارول از دو دهه قبل آغاز شده بود!

کمیک فارسی: شماره آخر "سیکرت وارز: جنگ داخلی" (SECRET WARS) + لینک دانلود مستقیم

10 لحظه برتر بین مرد عنکبوتی و کاپیتان آمریکا

10 كمیك برتر انتقام جویان (AVENGERS) + لينك دانلود

تصاویر فوق العاده از مرد عنكبوتی ، ایرون من و كاپیتان آمریكا!

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

mtm
#271 mtm 1395-05-14 00:49
به نقل از Hobbit:

ولی نمیدونم چرا کاپیتان آمریکا با وجود حرف های محکمه پسند تونی و همچنین تایید بیست بر این نظریه باز محافظه کارنه سخن گفت و نگفت حرف های تونی 100% درسته و این مورد خیلی منو به تفکر وا داشت

یادت باشه که این کاپیتان امریکا فعلا توسط هایدرا شستشوی مغزی داده شده. بنابراین باید حرفاش رو از این منظر بهش دقت کنی
نقل قول کردن
Hobbit
#272 Hobbit 1395-05-14 00:53
به نقل از mtm:
به نقل از Hobbit:

ولی نمیدونم چرا کاپیتان آمریکا با وجود حرف های محکمه پسند تونی و همچنین تایید بیست بر این نظریه باز محافظه کارنه سخن گفت و نگفت حرف های تونی 100% درسته و این مورد خیلی منو به تفکر وا داشت

یادت باشه که این کاپیتان امریکا فعلا توسط هایدرا شستشوی مغزی داده شده. بنابراین باید حرفاش رو از این منظر بهش دقت کنی

قشنگ زدین توی خال ;-) ولی قبول دارین که این کمیک یه طرفه شده به نفع تونی :-* مگه اینکه توی یه شماره های بعدی یه شگفتی ببینیم.
نقل قول کردن
Mohammads32700
#273 Mohammads32700 1395-05-27 15:37
من همین الان همه شماره هاشو دانلود کردم و خوندم چون قبلا زیاد وقت نداشتم و واقعا شماره 3 این کمیک از همه بهتر بود بنظر من ولی فک نکنم اقعا دلیل قانع کننده ای باشه واسه جنگشون البته بنظرم دو دستگی و مخالفت گروه تونی‌کاملا قانع کننده هست و اینکه با هم سر این قضیه بحث دارن منطقیه ولی آخه جنگ بین این دو گروه که چیزی رو حل نمی کنه
البته نظر شخصیمه شاید خیلی خوب داستان رو متوجه نشدم
نقل قول کردن
HamedHackerTB
#274 HamedHackerTB 1395-05-29 01:30
سلام
ببخشید این فونتی که برا اسم "ثور" جلد یک صفحه 8 استفاده کردین،خودتون طراحی کردین یا همچین فونت هایی هم وجود داره؟اگه وجود داره بی زحمت لینک دانلودشون رو بدین.
نقل قول کردن
amazing spider man
#275 amazing spider man 1395-06-17 00:44
با سلام
ممنون بابت کمیک
یک سوال رویداد های سیویل وار دو بعد از نیو امیزینگ اسپایدر من هست یا قبلش یا در یک زمانن؟؟؟
آخه مثلا ریجنت ثور رو گرفت اما تو کمیک سیول وار ثور هستش یا دیگر قهرمان ها
با تشکر
نقل قول کردن
kia spider
#276 kia spider 1395-06-17 08:00
به نقل از amazing spider man:
با سلام
ممنون بابت کمیک
یک سوال رویداد های سیویل وار دو بعد از نیو امیزینگ اسپایدر من هست یا قبلش یا در یک زمانن؟؟؟
آخه مثلا ریجنت ثور رو گرفت اما تو کمیک سیول وار ثور هستش یا دیگر قهرمان ها
با تشکر

علیک سلام ;-)
یعنی واقعا معلوم نیست وقایع سیویل وار2 بعد از نیو امیزینگ هست؟؟؟؟؟؟؟؟(شوخ ی بود،ناراحت نشیا.....)
نقل قول کردن
amazing spider man
#277 amazing spider man 1395-06-17 14:04
به نقل از kia spider:
به نقل از amazing spider man:
با سلام
ممنون بابت کمیک
یک سوال رویداد های سیویل وار دو بعد از نیو امیزینگ اسپایدر من هست یا قبلش یا در یک زمانن؟؟؟
آخه مثلا ریجنت ثور رو گرفت اما تو کمیک سیول وار ثور هستش یا دیگر قهرمان ها
با تشکر

علیک سلام ;-)
یعنی واقعا معلوم نیست وقایع سیویل وار2 بعد از نیو امیزینگ هست؟؟؟؟؟؟؟؟(شوخی بود،ناراحت نشیا.....)

هوووم
ممنون.
نقل قول کردن
kia spider
#278 kia spider 1395-07-13 16:15
نقد و بررسی شماره 5 کمیک جنگ داخلی 2
وای پسر!بیشتر هر چیزی منتظر این کمیک بودم.و حالا اون اومده...با من و یه نقد دیگه همراه باشید تا ببینیم این کمیک لیاقت این همه انتظار رو داشت یا نه؟
(نکته:نقد دارای اسپویل می باشد)
لعنتی!خیلی جای بدی تموم شد.حالا باید دوباره کلی برای شماره بعد انتظار بکشم :sigh:
باید بگم داستان جنگ داخلی یکی از بهترین داستان های تاریخ مارول کمیکسه و من با اون اولین بار قهرمانان مارول رو شناختم! پس از همون جلد 1 انتظارم شدیدا از سری دوم این کمیک بالا بود. 4 شماره قبل اصلا برام راضی کننده نبود و مقدمه ای به این طولانی خیلی رو مخم بود(شخصیت پردازی کارول دانز رو که دیگه نگو :-x )
یادتونه همه ی هوادارا تو جنگ داخلی 1 م گفتن تونی شبیه یه شرور شده؟این جا هم همین اتفاق برای کاپیتان مارول افتاده.درواقع بندیس اصلا نتونسته شخصیت پردازی قابل قبولی از این شخصیت رو تا اینجا اراِیه بده :sigh: این شخصیت پردازی بد تو شماره 4 به اوج خودش می رسه و خدا رو شکر تو قسمت 5 حداقل کم تر می شه...
خب در اون طرف هم ما تونی استارک رو داریم که کمی پیش حقیقت عجیبی درباره پدر و مادر اصلیش فاش شد(به حاشیه نریم :-* )کلا اگه سری های فرعی جنگ داخلی رو تو بقیه کمیک ها خونده باشید می بینید و می فهمید که کلا حق با تونیه!راستش من با این که طرف تونی ام ولی هنوز این قضیه رو نمی تونم هضم کنم.یعنی واقعا بندیس کسی هستش که اینجوری پتانسیل داستانی مثل جنگ داخلی رو با دادن حق به یک سمت خراب کنه؟ :o من که اینطور فکر نمی کنم،حتما تو شماره های پایانی سوپرایزی برامون داره
نمی تونم بگم که از این شماره نا امید شدم یا بگم ارزش این انظار هارو نداشت. چون در کل این شماره بخاطر صحنه های اکشنش تاخییر خورد پس انتظارم از صحنه های اکشن بالا بود :zzz خوش بختانه صحنه های اکشن کمیک یعنی از بزرگ ترین نقاط قوت این قسمت هستش.ولی نقطه قوت اصلی کمیک در چند صفحه اخرش نهفته است.پایان مشتاق کننده (و البته خیلی اعصاب خورد کن :-* )که مربوط به مایلز،عنکبوت کوچیک،تازه وارد (و قاتل :-* :-? )دنیای ماروله....
(و اینگونه شد که مخ کل قهرمانان و خوانندگان وارد افسایت و کلا هنگ کرده است!!!)
نقاط ضعف کمیک و نقاط ضعف سری
-داستان نسبتا ساده و دم دستی(کسر 1.5 نمره)
-شخصیت پردازی عجیب(نادرست برای شماره قبل بود)کاپتان مارول(کسر 1.5 نمره دیگر)
-پیش نمایش شماره بعد(تصویر زیر)ادیت نشده(کسر 0.5 نمره)
در کل هدف این شماره فقط این بود که یکم بزن بزن قهرمان هارو نشون بده پس خیلی انتظار چیز خاصی رو نداشته باشید :-?
نقاط قوت:
پایان بسیار جالب،اعصاب خورد کن و مشتاق کننده(3 نمره)
طراحی عالی و صحنه های اکشن خیلی حرفه ای(2 نمره)
با اینکه تعداد شخصیت ها بالاست ولی همه یه فرصت کوچیک برای درخشیدن پیدا می کنن(1نمره)
نو اوری و استفاده از ایده های جدید تو داستان(1نمره)
نمره کلی:6.5 از 10
ارزش دانلود دارد؟: بله نه بستگی به سلیقه خودتون داره،اکشن دوست داری دان کن،اگه داستان حرفه ایدوس داری ، به دردت نمی خوره
توضیحات اضافه:بدک نبود
چرندیات اضافه: :sad: :sad: :sad:
چیز دیگه ای ندارم بگم...
نقل قول کردن
Doc Strange
#279 Doc Strange 1395-07-13 16:26
آخیش خیالم راحت شدم با کلی ترس و لرز داشتم میومدم پایین که دیدم ادیتور آقای اسدپوره :lol: :D
بالاخره اومد :roll:
نقل قول کردن
mtm
#280 mtm 1395-07-13 16:29
به نقل از Doc Strange:
آخیش خیالم راحت شدم با کلی ترس و لرز داشتم میومدم پایین که دیدم ادیتور آقای اسدپوره :lol: :D
بالاخره اومد :roll:

اقای صادقی عزیز
یه انتقادی ازتون بکنم ناراحت نمیشید؟ به نظرم شما پیشکسوت های سایت باید بیشتر هوای هم رو داشته باشید. این ایراداتی که زیرپوستی (!) و غیر مستقیم از اقا مبین میگیرید درست نیست. ایشون هم واقعا از زحمت کشان سایت هستند. خیلی هم دوستش دارم.تک تک شما رو دوست دارم. بدون شما این سایت هیچه. خیلی هم به من و سایت کمک کردید. من در جریان جریانات بین شماها نیستم ولی دوست دارم بچه های spidey.ir پشت هم رو داشته باشن. ممنون
;-)
نقل قول کردن
Dan-Spidey
#281 Dan-Spidey 1395-07-13 17:14
عالی ییییییییییییییی ییی بود و هست و خواهد بود .راستی الان ونوم کیه؟؟؟؟ :o
نقل قول کردن
kia spider
#282 kia spider 1395-07-13 17:20
دوستان خواهشا نقد من رو هم تو نظر 278# بخونید از وقت درس خوندنم گذاشتم و نوشتمش :oops:
نقل قول کردن
spider.ali
#283 spider.ali 1395-07-13 17:39
نقل قول:
راستی الان ونوم کیه
فلش تامپسون درباره کمیک هم نقد مینویسم اما الان درس دارم خیلی خیلی ممنون بابت ترجمه و ادیت.
نقل قول کردن
Leonardo
#284 Leonardo 1395-07-13 19:14
دوستان ببخشید من بعد مدرسه ها فعالیتم خیلی کم شد و نتونستم نظر بدم و مقاله هاو اخبار ها رو بخونم ولی حیفم اومد برای ترجمه و ادیت این کمیک تشکر نکنم
ممنون از همه ی کسانی که در تهیه ی این کمیک همکاری کردند
نقل قول کردن
Dark Knight
#285 Dark Knight 1395-07-13 19:27
واقعا بابت ترجمه اين كميك ممنونم راستش من اين مجموعه كميك رو بيشتر از بقيه مجموعه هايي كه خوندم و ميخونم دوست دارم همين الانم دانلودش ميكنم
نقل قول کردن
cap america
#286 cap america 1395-07-13 20:19
ببخشید من یه سوال داشتم من باید با چه نرمافزاری کمیک ها رو باز کنم و بخونم چون وقتی دانلود میکنم خودکار با ACDsee باز میکنه و وقتی باز میشه هیچ چیز نشون نمیده میشه راهنمایی کنید
نقل قول کردن
kia spider
#287 kia spider 1395-07-13 20:35
به نقل از cap america:
ببخشید من یه سوال داشتم من باید با چه نرمافزاری کمیک ها رو باز کنم و بخونم چون وقتی دانلود میکنم خودکار با ACDsee باز میکنه و وقتی باز میشه هیچ چیز نشون نمیده میشه راهنمایی کنید

spidey.ir/.../...
spidey.ir/.../...
این بالا کاملا توضیح و اموزش داده
بگو کجاشو نفهمیدی بهت توضیح بدم(ببخشید ولی نتونستم منظور درست حرفتو بفهمم و کلی برداشت کردم :oops: ، مشکلتو اگه داری بگو)
نقل قول کردن
Mohammads32700
#288 Mohammads32700 1395-07-13 20:54
به نقل از kia spider:
دوستان خواهشا نقد من رو هم تو نظر 278# بخونید از وقت درس خوندنم گذاشتم و نوشتمش :oops:

ناراحت نشو عزیزم حتما بیشتر بچه ها واسه اینکه نوشتی اسپویل داره نخوندن یکم بصبر کمیک رو بخونن بعد
نقل قول کردن
young spider
#289 young spider 1395-07-13 21:07
نقد شماره ۵ جنگ داخلی ۲

طراحی : ۲۱ از ۲۰

داستان : ۱۹ از ۲۰

ترجمه : ۲۲ از ۲۰

ادیت : ۲۲ از ۲۰

اول از همه ادیت . کاور خیلی خوبه ولی می تونست بهتر باشه ( زمان می برد و سخت بود ، خودم می دونم ) . متن های بیرون حباب ، عالی بود . مخصوصا ورد های دکتر یا اون ایکس من . جای گیری حباب ها هم خوب بود . ممنون .
ترجمه بی نقص . لازم به دوبار خوندن نداشت . محشر بود . مثل همیشه شیرزاده ای بود . سپاس
طراحی . اکشن خوب و ترکوندنی . سوپر خفن . جزئیات زیادی داشت . مخصوصا در چهره ها . عالی بود . یه ماه تاخیر ، می ارزید . اکشن خوبی داشت ولی کوتاه بود ولی می دونم همون صفحه ای که کل دو تیم رو نشون میداد خیلی وقت میبره ولی می تونست چند تا شخصیت دیگه هم داشته باشه . نسبت به اکشن سری قبلی بهتر بود . طراحی سری قبلی ( جنگ داخلی ۱ ) سبک خودش رو داشت .
و اما داستان ............
مایلز
.
.
‌.
.
:o :cry: واقعا رفتم سمت تونی . آخه مایلز . مایلز آدم می کشه ؟؟؟ این قتل کلی ایراد داشت . اولا از کجا معلوم که مایلز کشتش . دوما چرا مایلز باید بکشتش ؟؟ اگه کاپ میومد ( شستشو مغزی ) تونی یا کارول رو می کشت و مایلز دفاع می کرد چی ؟؟؟ اگه کاپ می خوسات یه آدم مهم یا اصلا آدم معمولی بکشه ، چی ؟؟ مایلز !!!!!!!!! به نظر من بندیس می تونست از کاملاخان استفاده کنه تا این استاد و شاگردی بین کاپ و میس مارول رو ببینیم .
داستان شوکه کننده بود . صحنه های جالب زیادی رو رقم زد . غایبین رو نشون داد . خیلی شوکه شدم .
قطعا پیشگویی های یولیسیس ، شیشه خورده و تناقض داره . به قول تونی ، آینده های احتمالی رو می بینه . پس امکان داره مایلز هیچوقت اون کار رو نکنه .
باید ببینیم که تونی و پیتر برای مایلز چی کار می کنن .

در آخر اگه یولیسیس ، خودکشی کنه ، خیلی کلیشه ای میشه

سپاس

عزاداری هاتون قبول . نمرهاتون چپول . مدرسه تون خرپول . جیبتون پر پول . کمیک ها تپل ( قافیه نداشت )
نقل قول کردن
kia spider
#290 kia spider 1395-07-13 21:36
به نقل از Mohammads32700:
به نقل از kia spider:
دوستان خواهشا نقد من رو هم تو نظر 278# بخونید از وقت درس خوندنم گذاشتم و نوشتمش :oops:

ناراحت نشو عزیزم حتما بیشتر بچه ها واسه اینکه نوشتی اسپویل داره نخوندن یکم بصبر کمیک رو بخونن بعد

نه کلا بخاطر اینکه با بازگشایی مدارس فعالیت بچه ها با 60 درصد افت روبرو بوده...
اگه با این وضع به جلو برویم احتمالا در ماه امتحانات با یک سایت متروکه طرف خواهیم بود
:lol:
نقل قول کردن
ultimate spider man 3000
#291 ultimate spider man 3000 1395-07-13 22:30
اوووووووووووووف خیلی عالی بود اونجایی که نشون داد اسپاید مویرالز زده کپ رو کشته که معرکه بود
شاید اسپایدی بفهمه که کپ برا هایدرا کار میکنه و نمیدونم شاید دلیلش همین بوده باشه
نقل قول کردن
ultimate spider man 3000
#292 ultimate spider man 3000 1395-07-13 22:37
به نقل از cap america:
ببخشید من یه سوال داشتم من باید با چه نرمافزاری کمیک ها رو باز کنم و بخونم چون وقتی دانلود میکنم خودکار با ACDsee باز میکنه و وقتی باز میشه هیچ چیز نشون نمیده میشه راهنمایی کنید

CDisplayEx
نقل قول کردن
h.paknia
#293 h.paknia 1395-07-13 22:46
دوستان یکی لطف کنه و زحمت بکشه صفحه 10 شماره 5 این کمیک رو برای من اپلود کنه.
نوشته archive broken
نقل قول کردن
mbn
#294 mbn 1395-07-13 22:58
جالب بود.
ولی کپ نمیمیره،مارول تازه با یک داستان هیجان انگیز جوونش کرده حالا دوباره بزنه بکشتش؟؟؟اگه این اتفاق بیفته من میرم bvs رو نگاه میکنم و زک رو ستایش میکنم.(کلی مثال دیگه بود ولی همشون فحش توش بود ;-) )
برداشتن گروه ها سلیقه ای یکی میگه باید جون بی گناه ها رو نجات بدیم من طرف دانرزم یکی میگه ما خدا نیستیم و حق انگولک کردن این کار هارو نداریم پس من طرف استارکم.
بندیس شخصیت پردازی درستی روی دانرز ایجاد کرده(هرچند همه میگن غلطه)به اعتقاداتش توهین شده و حرفش زیر سوال رفته جوونه و کلش باد داره بخاطر همین انقد کله شق و خودخواهانه عمل میکنه که کاملا طبیعیه.
با اینکه به شکل غیر مستقیم در سری های فرعی این رویداد و در شماره 5 اشاره شد که یولیسس پیش بینی هاش میتونه شیشه خورده داشته باشه،پس حق با تونیه ولی باز هم سلیقه این وسط مهمه که بعضی ها دانرز رو انتخاب میکنن.
کمیک با یک مقدمه 4 قسمتی(از شماره 0تا3)بعد طبل جنگ رو توی شماره 4زد و حالا یکمی اکشن و بزن بزن توی 5راه افتاده(همراه اون پایان شوکه کننده)تا فقط مارو برای شماره های بعدی تشنه-بخونین حریصانه-نگه داره.
کپ طرف تونی میمونه و احتمال اینکه مایلز رو نجات بده و به سیم اخر برای کارول بزنه زیاده.
فقط امیدوارم پایان داستان مسخره نباشه.
نقل قول کردن
Doc Strange
#295 Doc Strange 1395-07-13 23:33
بعد خوندن کمیک به اقای امیری امیدوارتر شدم ... :o :-* :oops:
چرا تو ادیت بعضی از جملات تو به دیواره حباب برخورد کردن (یدونشون هم از حباب بیرون زده شده بود) و خیلی از جملات فیت نبودن تو حباب ؟؟ انتظارم از شما بیشتر بود :-* بازسازی هم یکوچولو ایراد داشت.
البته شاید بدلیل سرعتی بوده که تو کار خرج دادید تا سریعتر کمیک به دستمون برسه ... ممنون ولی به نظرم نباید کیفیت رو فدای سرعت بکنید.
(لحنم رو ببخشید من اصلا کسی نیستم حتی خودم رو پیشکسوت سایت هم حساب نمیکنم که اقای ترابی میگن فقط میخواستم انتقاد کنم تا دفعات بعد کارتون بهتر بشه به هرحال اگه از حرفام ناراحت شدید معذرت میخوام.)

خوب از داستانام که چیز خاصی نمیتونم بگم واقعا عالی بود و بالاخره به صحنه های اکشن رسیدیم :lol:

طراحی ولی معرکه بود واقعا عالی بود ... ولی در عجبم چرا اوج زیبایی در طراحی های این کمیکه ولی تای این های این سری اینقدر بد طراحی شدن ...

ترجمه هم خیلی خوب بود ولی جای فان تر شدن هم داشت.

داستان:10 از 10!
طراحی: 11 از 10
ترجمه: 9/5 از 10
ادیت: 8/5 از 10
نقل قول کردن
Samwel Tarly
#296 Samwel Tarly 1395-07-14 08:37
نقد شماره 5 کمیک جنگ داخلی 2
توقع زیادی از این شماره داشتم چون مدت زیادی از قسمت 4 گذشته بود و هم مارول اعلام کرده بود که رو این شماره بیش تر میخوایم مانور بدیم و همین باعث شده بود که توقع ام خیلی بره بالا ولی واقعا بگم تو این شماره به غیر از یک نبرد داستان خاصی نداشت.
فقط طراحی خیلی خوبی داشت و کشیدن اون همه کارکتر با اون همه جزئیات وقت بیشتری می برد و واقعا طراحی ها فوق العاده بود.
اما با این وضعیتی که پیش اومده من تغییر جبهه دادم و تونی استارک بیش تر حق داره و داره جوانب رو رعایت می کنه و همینطوری چیزی رو راحت قبول نمی کنه.
این داستان از جنگ داخلی قبلی بهتره چون تو اون یکی از اول طرفدار استیو راجرز بودم و دیگه نمیشد خیلی راحت جبهه ات رو عوض کنی چون استیو واقعا داشت درست میگفت ولی تو این مورد داستان درباره اینده بود و باید خیلی از احتمالات رو در نظر گرفت.
درباره اخر داستان که مایلز مورالز رو نشون داد که استیو راجرز رو کشته خیلی تعجب کردم چون امکان نداره که اون این کار رو بکنه و از اونطرف استیو, خودش نیست و مغزش شستشو داده شده و ممکنه که بخواد خرابکاری بکنه و مایلز زود تر از بقیه متوجه شده باشه.
باید تا شماره های بعد صبر کرد

ترجمه:10 از 10
ادیت:9 از 10
طراحی:10 از 10
داستان:8 از 10
نقل قول کردن
kia spider
+1 #297 kia spider 1395-07-14 13:13
به نقل از agh:
اما با این وضعیتی که پیش اومده من تغییر جبهه دادم و تونی استارک بیش تر حق داره و داره جوانب رو رعایت می کنه و همینطوری چیزی رو راحت قبول نمی کنه.
این داستان از جنگ داخلی قبلی بهتره چون تو اون یکی از اول طرفدار استیو راجرز بودم و دیگه نمیشد خیلی راحت جبهه ات رو عوض کنی چون استیو واقعا داشت درست میگفت ولی تو این مورد داستان درباره اینده بود و باید خیلی از احتمالات رو در نظر گرفت

من فقط یه چند تا چیز رو بگم:
نمی دونم چرا همه می گن تو جنگ داخلی 1 حق با کپ بود و تونی اشتباه می کرد :o
تونی کمی شبیه(خیلی خب حالا یکم از کمی)شرور شده بود ولی خب اونم حق داشت.
قانون ثبت نام قهرمان ها و درست کردن محیط امن برای مردم و جلو گیری از قتل کودکان :cry:
به نظر من خیلی هم غیر منطقی نیست...
درباره تغییر جبهه هم بگم که تا به حال طرفداران کاپیتان مارول تا الان با افت 70% مواجه بوده :-* (این عدد و ارقام اصلا جالب نیست)
منم مورد زیر رو اشتباه کردم و الان...:
از همه دوستان،مدیران و استادان خواهش مندم این 2 قسمت رو الان مقایسه نکنید،بزارید بندیس هر 9 شماره رو بنویسه بعد مقایسه رو شروع کنید و بگید این بهتره یا اون.
البته باید اضافه کنم که این سری جدید تا اینجا از قبلی ضعف تر بوده...(این فقط نظر من نیس و شما یه سر به سایت های خارجی بزنید کلی نظرات مشابه می بینید)
نقل قول کردن
arian spider 151
#298 arian spider 151 1395-07-14 16:18
خیلی عالی دستتون دردد نکنه نقد شماره 278 هم که دیگه نگو مجبورمکرد همه رو از اول تا اخر دانلود کنم بخونم ولی من هنوز باور نمی کنم مایلز بره استیوه رو بکشه یعنی یه بچه 13 14 ساله بره یه قرمان 80 90 ساله رو بکشه ولی کلا من طرف تونی هستم چون تو جنگ داخلی یک طرف کاپیتان بودم گفتم یه بار هم به این تونی حق بدم که نا راحت نشه
نقل قول کردن
cap america
#299 cap america 1395-07-14 16:31
به نقل از kia spider:
به نقل از cap america:
ببخشید من یه سوال داشتم من باید با چه نرمافزاری کمیک ها رو باز کنم و بخونم چون وقتی دانلود میکنم خودکار با ACDsee باز میکنه و وقتی باز میشه هیچ چیز نشون نمیده میشه راهنمایی کنید

spidey.ir/.../...
spidey.ir/.../...
این بالا کاملا توضیح و اموزش داده
بگو کجاشو نفهمیدی بهت توضیح بدم(ببخشید ولی نتونستم منظور درست حرفتو بفهمم و کلی برداشت کردم :oops: ، مشکلتو اگه داری بگو)

واقعا ازتون ممنونم دمتون گرم
نقل قول کردن
cap america
#300 cap america 1395-07-14 16:32
به نقل از ultimate spider man 3000:
به نقل از cap america:
ببخشید من یه سوال داشتم من باید با چه نرمافزاری کمیک ها رو باز کنم و بخونم چون وقتی دانلود میکنم خودکار با ACDsee باز میکنه و وقتی باز میشه هیچ چیز نشون نمیده میشه راهنمایی کنید

CDisplayEx

از شما هم ممنونم
نقل قول کردن
THE AMAZING SPIDER-MAN
#301 THE AMAZING SPIDER-MAN 1395-07-14 18:58
آقا این شماره اصلا به من نچسبید خیلی زود تموم شد
هی قبلش میگفتن قرار کلی اکشنو فلان اینا داشته باشه و یک ماه دیر تر منتشرش کردنو و... اصلا خوب نشد
داستان کمی جلو رفت اما به دلم ننشست :oops: :oops:
نقل قول کردن
spider pool
#302 spider pool 1395-07-14 19:18
دوستان می خواهم یه حرفی بزنم که به احتمال زیاد مورد انتقاد قرار می گیرم خب نظر منه توهین هم به مایلز نیست ولی اخه این چه کاریه میان اسپایدر من اصلی رو می ندازن بیرون به جاش اون رو میارن چون اومد و تمام فرصت رو از پیتر گرفت و نویسنده های مارول به بهترین شخصیت خودشون بها نمی دن و میان به یه ورژن پایین ترش بها می دن با زهم می گم توهین نکردم
نقل قول کردن
Rock star
#303 Rock star 1395-07-14 21:10
#297
نیازی به مقایسه نیست.
این کمیک جدید اصلاً جنگ داخلی نیست. اصلاً در مورد سیاست نیست. عنوان جنگ داخلی اصلاً از تاریخ سیاسی امریکا الهام گرفته شده و الان اصلآً هیچ چیز سیاسی نمی بینیم. این کمیک بیشتر روی اینده نگری داره مانور میده که در داستانش حق مسلم با تونی هست. از اول هم بود!
تو جنگ داخلی 1 هر دو تا شون حق داشتند ولی اتفاقاتی افتاد که باعث شد تنش ها بالا بگیره و جنگ شخصی بشه و درگیری اوج بگیره.
بندیس هم با اینکه استاد بزرگی هست ولی این سری رو اصلاً خوب کار نکرده، شماره های اول خوب بودند ولی الان اصلاً آدم رو جذب نمی کنه. این عنوان جنگ داخلی دو بیشتر عنوان تجاریه و اصلاً جنگ داخلی نیست و داستان در مورد آینده نگری هست قبلاً هم گفتم اگه بندیس این نام تجاری رو انتخاب نمی کرد و در مورد اینده نگری می نوشت بهتر می تونست این سری رو بنویسه و از نظر داستانی هم باز جای پیشرفت موجوده، نه دیگه تا نصفش اومدیم و خسته شدیم و از الان به بعد هم یکم داستان قابل پیش بینی شده و بندیس هم از همون شیوه ی جنگ داخلی I داره استفاده می کنه.
من خدا وکیلی از بندیس و این سری با وجود اون همه تبلیغات مارول خیلی انتظار داشتم ولی اصلآً در اون حدی که تصور می کردم نبود. بیشتر یه عنوان متوسط رو به خوب بود.
خیلی واقعاً از این ایونت نا امید شدم.
نقل قول کردن
S.T.A.R.K
+1 #304 S.T.A.R.K 1395-07-14 21:38
نقد شماره 5 جنگ داخلی 2
خیلی بیشتر از این انتظار داشتم نمیدونم مشکل کجاست فکر میکنم ایده ی اصلی اونقدر کشش نداره که بین شخصیت ها اختلافات جدی ایجاد کنه و شاید اشکال اینجاست که این داستان رو با جنگ داخلی اول مقایسه میکنم.
طراحی این شماره واقعا عالی بود و مبارزات جذابی رو شاهد بودیم من قبلا هم گفته بودم ورود استرنج به جنگ داخلی موضوع جالب و دور از انتظاری بود تو این شماره و در هنگام مبارزه با جهش یافته ها خودش به این موضوع اشاره میکنه و میگه: "هممون امیدوار بودیم کار به اینجا کشیده نشه"
در پایان شماره قبل دیدیم که محافظین کهکشان به کمک کارول اومدن. یه موضوع آزاردهنده ای برام وجود داشت این بود که اینا بودن اینکه قضیه رو بطور کامل بدونن و نظرات تونی رو هم بشون همینجوری و فقط بخاطر کاپیتان مارول وارد مبارزه شدن (نمیگم هیچی نمیدونستن ولی مشخصه که نسبت به قضیه یولیسس اگاهی کامل ندارن) درگیری ونوم و مایلز هم خیلی جالب بود :lol: . فقط من از ناانسان ها خوشم نمیاد یا شماهم همین حس رو دارید؟ من خیلی از کارناک بدم میاد :-x و همینطور از یولیسس (درمورد یولیسس فکر میکنم خیلی ها با من هم نظر باشن :-* )
بشخصه منتظر یک مبارزه بی نظیر بین تونی و کارول بودم ولی تا حدودی نا امید داشتم(البته تو این موضوع دوتا پانل خوب داشتیم)
و میرسیم به صفحات پایانی کمیک خب ما میبینیم که یولیسس رویای خودش رو به ابرقهرمانها نشون میده من این قسمت پایانی رو نقطه ی اوج داستان و بخش جذاب کمیک میدونم. قبلا از تغییرات استیو و همزمانیش با جنگ داخلی انتقاد کرده بودم ولی فکر کنم تو شماره بعد بهم ثابت میشه که اشتباه میکردم . اینجا یه سوالی پیش میاد : نظر تونی درباره این رویا چی بود؟ ایا جلوی کارول می ایسته؟ ایا اجازه با دستگیری مایلز مخالفت میکنه؟ ولی یه چیزی مشخصه: تونی الان به استیو مشکوک شده پس دربارش تحقیق میکنه
نقل قول کردن
S.T.A.R.K
#305 S.T.A.R.K 1395-07-14 22:03
میخواستم همینجا یه تشکر ویژه بکنم از تمام کسانی که در ترجمه این کمیک نقش داشتن. اینکه یه رویداد به طور همزمان با انتشار ترجمه میشه خیلی مفیده و نتایج این کار چند سال دیگه به وضوح قابل مشاهده خواهد بود
نقل قول کردن
hesam Spidey
#306 hesam Spidey 1395-07-15 13:02
فکر کنم همه الان بدونن یولیسس پیشبینی هاش اشتباه و یک اینده احتمالی رو پیشبینی می کنه و اصلا کسی فکرشو رو هم نمی کرد همچین پیشبینی بکنه اگر هم یک در صد این اتفاق بیفته که مایلز استیو بکشه شاید مایلز می خواسته دفاع از خود بکنه :o یا فهمیده که برای هایدرا کار می کنه که در اون صورت هم همچین اتفاقی نمی افته :sigh: باید منتظر ادامه این کمکی باشیم که خیلی هیجان انگیزه و با تشکر از ترجمه خوبتون :lol:
نقل قول کردن
Captain Sina
#307 Captain Sina 1395-07-16 16:02
اول ممنونم بابت ترجمه و ادیت کمیک
دوما احساس میکنم که تنها فرضیه ای که میشه برای این کشته شدن داد فاش شدن اینه که استیو شست و شو ی مغری داده شده بوده.
ولی صد در صد کپ تا آخرش نمیمیره.
آرزو ی موفقیت میکنم برای مایلز.
و برای شما
نقل قول کردن
Mr Monster
#308 Mr Monster 1395-07-18 13:38
اصلا مرد عنکبوتی در هد کپ نیست که بتونه اون رو بکشه
نقل قول کردن
Ultimate spider-man
#309 Ultimate spider-man 1395-08-22 16:02
ایول جلد شیش اومد...دستتون بابت ترجمه درد نکنه.
آخیش پس امروز همچینم بد نبود برم زود درسم تموم کنم تا راحت بشینم کمیک بخونم.
نقل قول کردن
mtm
#310 mtm 1395-08-22 16:09
به نقل از Mr Monster:
اصلا مرد عنکبوتی در هد کپ نیست که بتونه اون رو بکشه

میشه بیشتر توضیح بدی؟
در ضمن اون "حد" هستش، نه "هد"
"هد" رو تو فوتبال وقتی سانتر میکنن میزنن
نقل قول کردن
TheBLoodynine
+1 #311 TheBLoodynine 1395-08-22 16:51
نقد شماره 6 از سری کمیک جنگ داخلی 2
اول از همه تشکر کنم از مترجم و ادیتور عزیز که با بهترین کیفیت و رایگان برامون این کمیک رو آماده میکنند

بنظرم این شماره نسبت به شماره قبلی رشد داشت هم طراحی خوب بود هم روند داستان هم هیجان لازم واس قسمت بعد هم ایجاد کرد.
فکر کنم این یولیسیس یه شخصیت خبیثه!!وقتی نا انسانها رفتن سراغش شکلش خیلی عجیب شده بود فکر میکنم که قدرت پیشگویی داره ولی میتونه پیشگویی دروغین نیز به همه القا کنه
و بین قهرمان ها تفرقه بندازه.
این شماره اسم بنر اومد داغ دلم تازه شد بیگناه کشته شدش :sad: بیچاره مایلز اونم داره قربانی این پیشگویی ها میشه
در حال حاضر گروه تونی خیلی قوی شده مخصوصا که دکی و بلک پانتر و کاپ باهاشن.لقبی که تونی واس دکی گذاشته خیلی باحاله :lol:
بندیس واقعا نویسنده خوبیه امیدوارم شماره بعدی هم خوب باشه. نمره من به این شماره9/10
ترجمه10/10
ادیت10/10
نقل قول کردن
WarForWolfman
+1 #312 WarForWolfman 1395-08-22 18:05
ترجمه و ادیت مثل همیشه عالی بود و تشکر :lol:
دیگه خیلی دارن از کاپیتان آمریکا مایه میزارن که اگر آخرش خرابکاری شد بندازن گردنش اون از تونی که میگفت مخالفت با کاپیتان اشتباهه اینم از تی چالا که میگه اگر باهاش باشی شب راحت سرتو رو بالش میزاری اگر همینطور همه چی به کاپیتان وصل کنن یکم زیادی همه آخرش بیگناه میشن و کاپیتان مارول میشه شخصیت مثبت به نظرم یکمی زیادی دیگه داره از کاپیتان اسم میادش وسط :-*
نقل قول کردن
Hobbit
+2 #313 Hobbit 1395-08-22 19:18
نقد کمیک جنگ داخلی2 شماره6:

میدونید واقعا دیگه تحمل هم حدی داره!
متاسفانه این کمیک هرچه از شماره مرگ بروس بنر گذشت بیشتر و بیشتر افت کرد!و افت رو نویسنده نتونست در این برهه با ایجاد یک مشوق یا حداقل یک شوک به این مجموعه تحت کنترل خودش دربیاره در عوض تا تونست برای ما داخل این داستان رو با خلا حقیقت یولیسس و همچنین و دعوای بدون پایان تونی و کارول کانورز پر کرد!این فقط تازه شروع کاره!در واقع حتی نبرد بین ابر قهرمانا که من یکی انتظار شکوه بیشتری رو ازش داشتم و انتظار ایجاد صحنه های حماسی رو داشتم بیشتر به یک نبرد مسخره(از جنبه داستانی!)برای ما تبدیل کردن اون هم در لحظه های پایانی کمیک(از نظر شماره!) یک پرش غیره منتظره به یک شخصیت غیرقابل باور پرداختن که با این شماره های کم برای مخاطب قابل توضیح بیشتر نخواهد بود!

میدونید اگه کمی لحن بالام نسبت به کمیکهایی که از این سری یا غیره نقد کردم تندتره دلیلش انتظار بالام از این کمیک بوده واقعا تا این شماره اصلا نتونسته انتظاری رو که ازش داشتم رو تا به اینجا برآورده کنه و بیشتر من مخاطب رو تشنه تر نگه داشته!و تا حدی هم ناامیدم کرده!

البته شاید این کمیک قربانی آینده ای شده که نویسنده های کمپانی برای تمامی قهرمانای حاضر در این کمیک متصور شدن و این باعث افت تا این حدی این کمیک شده چون اگر مطلع باشید بعد از این سری مارول دستخوش تغییر تحولاتی قراره بشه!

ولی شاید، اون هم شاید اگر نویسنده تمرکزش رو بیشتر به خود آینده داخل این سری متوجه میکرد من مطمئنم این داستان حتی میتونست رو دست جنگ داخلی یکم هم بلند بشه!ولی این کمیک فقط تا حالا یه سری حدس و گمان رو برای ما ساخته و داخل این چند شماره به غیر از کش دادنش کاری نکرده!

البته سوالتی که من رو هنوز به فکر میندازه؟!!هاکای چی میشه؟!!اصلا سرنوشتی رو در این کمیک براش در نظر گرفتن؟؟!!و یا از همه مهتر شی هالک؟؟!!واقعا نمیدونم چرا داخل این کمیک یه سری امید به ما داده میشه ولی زمان هم به سرعت هم برای ما و هم برای این سری در حال پایانه و این نتیجه ای جز شلوغ کاری بیش از حد در شماره های آخر نمیشه؟؟!!و یا جنگ بی پایان کارول و تونی؟!!واقعا نمیدونم در ذهن افرادی که هنوز در کنار کارول وایستادند چی میگذره؟؟!!وقتی نا انسان ها بهش پشت میکنند!دیگه من نمیدونم کار اطرافیان هنوز طرفدارش چیه؟؟!!(آخه رکن اصلی این نبرد نا انسان ها بودن؟!!)

البته نمیتونم بگم که هنوز این کمیک امیدی نیست ولی به نظرم واقعا نویسنده باید یه کار فوق العاده (در حد معجزه!)در آخر این سری انجام بده تا من بتونم این افت رو در این سری به دست فراموشی بسپارم....سوالی که در آینده این کمیک مهمه اینا هستن...یولیسس ....مایلز مورالز....و سرنوشت تونی...و آیا باید خودمون رو برای پشیمانی کارول دنورز آماده کنیم؟!!

البته من نمیتونم باز با تمام این احوالات از طراحی خارق العاده این کمیک به راحتی بگذرم چون هرچی این کمیک افت داشته لا مذهب طراحی این کمیک نمرش بیسته!

گروه ترجمه و ادیت:
فقط میتونم بگم در سرعت العمل شما دوستان من موندم!با این همه مشغله کاری و تحصیلی و...از وقت با ارزشتون زدید و این اثر رو با بهترین کیفیت ممکنه و سرعت بالا برای ما آماده کردید واقعا کاش کلمه ای بالاتر از تشکر بود تا اینجا بکار می بردمش!با آرزوی سلامتی برای شما
نقل قول کردن
Ultimate spider-man
#314 Ultimate spider-man 1395-08-22 19:59
همین الان خوندمش و مثل همیشه عالی بود.
هم از نظر داستانی و هم ترجمه و ادیت.واقعا دستتون درد نکنه .
دوستان شما هم فکر میکنید این یوسیلس یه ریگی به کفششه؟
آخه بیشتر پیشگوییشاش راجب اتفاقات بده و معمولا راجب مرگه.
انگار داری مقصد نهایی تو کمیک میخونی...حالا اون ژستی هم که آخر گرفته بود...معمولا اون نور چشم ها معنای خوبی ندارن.
خدایا عاشق این کمیک شدم :-|
نقل قول کردن
cap america
+1 #315 cap america 1395-08-22 21:25
آخییییش
بالاخره اومد
چند هفته ست دارم سکته میزنم
آقا دمتون الان خودمش دارم نظر میدم واقعا عالی بود
دمتون گرم ادیت و ترجمه تون خیلی عالی بود ممنون
ولی همش آخرش یه جای حساس تموم میشه
راستی خبری از ترجمه اولین حضور ولورین نیست
واقعا کی ترجمه اش میکنین
آرزو دارم بخونمش
تو رو خدا ترجمه اش کنین
نقل قول کردن
North-wolf
#316 North-wolf 1395-08-22 22:58
خب مثل اینکه تکلیف تونی استارک معلوم شد
کپ مارول میکشتش و بعد اون دختره جدیده بجا تونی میشه آیرون من

منتها اینکه کارول چجوری میکشتش یکم گنگه
مسلماً کارول تحت کنترله(با توجه ب حالت چشاش)
حالا یولیسیس قدرت کنترل کردنشون رو داره یاکس دیگس نمیدونم


ولی اگه اینایی ک گفتم درست در بیاد کپ مارول منفور میشه
همینطوری شخصیت بد درستش کردن تو این ایونت
خدا خودش بخیر کنه این تصمیم مارول رو
عشق من شخصیت خبیث یا منفور نشه :cry:
نقل قول کردن
Mr. x
#317 Mr. x 1395-08-22 23:09
همین دو ساعت پیش آرزوم همین بود به این زودی براورده شد واقعا دستتون درد نکنه
نقل قول کردن
Navid
#318 Navid 1395-08-23 10:26
شما هم وقتی صحبتای بلک پنتر رو میخونین با لهجه چادویک بوزمن میخونین یا من فقط اینطوریم؟! :o
نقل قول کردن
Captain Dead Pool
#319 Captain Dead Pool 1395-08-23 10:44
اره اصلا شخصیت ها گم شدن و ایندشون معلوم نیست . و در مورد یولیسیس اون فقط ثانوس رو درست پیش بینی کرد وبقیشون 5050بود که حتا اصلا فکر نکنم که پیش می افتاد
ولی کاپیتان مارول خیلی زیاده روی کرده بود مثلا تو جلد 4 صفحه 13الی 22 اون صفحه 13 یولیسیس پیش بینی کرد که تو کیف اون زنه تفنگ هست در حالی که اصلا این طور نبود اونجا هم با تونی بحثش شد . تو صفحه دیگه هم کاپیتان رفت که از زنه اعتراف بگیره ولی هرچی زنه میگفت کپ باور نمیکرد اما بعد نایت کرال اون رو تلپورت کرد و برد واینجا جنگ شروع شد.


در ضمن اون دکتر دوم بود که تو صفحه 13 بقل یولیسیس وایستاده بود؟


ببخشید میشه لینک کمیک کاپیتان امریکا با ددپول و مرداهنی و بزارید حتا به انگلیسی ممنون میشم.
نقل قول کردن
spider pool
+1 #320 spider pool 1395-08-23 13:17
نقد شماره۶کمیک سیویل وار

خب مورد انتظار ترین کمیکی بود که ما منتظرش بودیم به خاطر صحنه مرگ کاپیتان ما بر می گردیم به اون قسمت و می بینیم که میالز نمی تونه با موضوع کنار بیاد و مثال ادم های مرده فقط نشسته و داره یه جا رو نگاه می کنه و کاپیتان هم هنوز نفهمیده که داره اشتباه می کنه و وقتی دیدم باور داره پاک ترین قهرمان دنیا(منظورم خانواده عنکبوتیه)می تونه همچین کاری بکنه البته مایلز هم باور داشت و به نظرم پایه ی این داستان رو اسپایدر من قرار داده و دیدیم نویسنده خوب عمل کرده و نحوه کاپیتان امریکا هم درسته و مثل همیشه به خاطر جون خودش یه انسان رو ازار نمیده و می بینیم که کاپیتان مارول دست بردار نیست و طراح کارش تا اینجا خوب بوده و موضوع بعدی احساسات مایلز هستش که با گفتگو با کاپیتان بهتر میشه و بعدش ثور اون رو می بره و کی بینیم که یار های کاپیتان مارول دارن تنهاش می زارن (تچالا مدوسا البته منظورم تنها گزاشتنشه) و به نظرم هم هیل هم کارول از جنگ با تچالا و واکاندا میترسه بلاخره اون ها خیلی قوین بگذریم و ثور خوش قلب ما سعی داره با مایلز حرف بزنه ولی مایلز اجتناب می کنه و وقتی دوراهی پیش میاد که مایلز به اون تصویر تکیه کنه یا کاری که همیشه انجام میده. کار درست
و وقتی کارول سعی داره احساساتش رو سرکوب کنه و عقلانی فکر کنه باز هم نمیشه و بعدش مایلز اومد که خودش رو تسلیم کنه فکر کنم
تازه احتمالا یولیسیس کارش گره خورده
داستان:۱۰
طراحی:۹.۷۵
ادیت و ترجمه:۱۰
نقل قول کردن
Thor
#321 Thor 1395-08-24 16:11
خیلی ممنون از سایت خوب و عالی اسپایدی برای قرار دادن و ترجمه این شماره از کمیک جنگ داخلی 2 خیلی وقت بود که منتظر این کمیک بودم
نقل قول کردن
mokhtar
#322 mokhtar 1395-09-13 09:23
شماره 7 معرکه است. خیلی سورپرایز داره
ضمن اینکه با تمرکز روی تونی / کارول و مایلز /استیو داستان خیلی بهتر شده. واقعا عالی بود.
نقل قول کردن
Captain f.s
#323 Captain f.s 1395-09-13 09:58
واااای اعصاب آدم و بهم میریزه هر بار که میخواد یه چیزی بشه تموم میشه تصاویر کاورها هم که هیچی مطمئنم تو شماره ی بعد باز تونی هیچیشن نشده همونجور تا آخرش اونجان باز میخواد یه اتقاق بیافته تموم میشه...ولی فک نکنم تونی بمیره شاید اسپایدرمن به یه دلیلی کاپیتان رو بکشه تونی هم کنار بکشه البته ممکنه حتی کاپیتان واقعی نباشه هایدرا همه کار میکنه
نقل قول کردن
spider emad
+1 #324 spider emad 1395-09-13 14:21
نقد و بررسی شماره 7 کمیک جنگ داخلی 2
خب مثله اینکه برای این کمیک عادت شده کاور رو جذاب تر از داستان بزنه!کاور 7 برای جنگ توی شماره 8!ولی بریم سراغ اصل مطلب...داستان کمیک رو بنظرم به پخته ترین و جذاب ترین بخشش رسوندن.شما واقعا برای اینکه ببینید اخر دعوا چی میشه و استیو و مایلز و...اشتیاق دارید.و این یک امتیاز خیلی مثبت برای نویسنده و کمیکه چون کسی که میخونه براش کسل کننده نمیشه.انصافا هم خیلی خوب تونستن برخی از حفره های داستان رو پر کنن جذاب نگهش دارن.و این جذابیت به حدی رسیده که صبر برای قسمت 8 رو مشکل میکنه.ولی با این حال این سری یک اشکالی داره که من نتونستم از اون چشم پوشی کنم و اون هم آب بستن و کشش دادن زیادیه این کمیکه.داستان این کمیک کوتاهه ولی نویسنده سعی داره زود تموم نشه و بنظرم خوب از پس این کار برنیومده.با این حال ایراد دیگه ای توی داستان ندیدم.
طراحی بی نظیره و طراحی چهره ها و لباس ها و...چشم نواز هستن.کیفیت بافت خیلی خوبی هم دارن.
ادیت و ترجمه مثله همیشه عالی بود و خسته نباشید عرض میکنم خدمت استاد شیرزاده عزیز و اقای نعمتی بابت ترجمه و ادیت و استاد هم بخاطر نظارت.امیدوارم همیشه ترجمه و ادیت سایت سطحش عالی باشه.
داستان:9
طراحی:10
ادیت و ترجمه:10
نقل قول کردن
Spectacular wolverine
#325 Spectacular wolverine 1395-09-13 14:48
فوق العاده بود ممنون به زودی نقد هم میکنم ولی الان باید کارای مدرسمو بکنم ولی همین الان نمرات رو میگم:
داستان:9.4از ده
ادیت ده از ده
ترجمه ده از ده
فوق العاده بود کارتون ممنون
نقل قول کردن
Doc Strange
#326 Doc Strange 1395-09-13 15:29
+ داستان هیجان انگیز و شوکه کننده
+ طراحی بی نظیر! واقعا طراحی این سری عالیه.

+ ترجمه که عالی بود حرفی ندارم

+ ادیت عالی کاور
+ فونت مردآهنی و خلاقیت در ادیت
+ سرعت و کیفیت کار خیلی خوب
- نداشتن بارکد و یک غلط املایی :lol:

داستان: 9 از 10
طراحی: 10 از 10
ترجمه: 10 از 10
ادیت: 9.8 از 10
نقل قول کردن
Hobbit
+2 #327 Hobbit 1395-09-13 19:54
نقد کمیک جنگ داخلی شماره7:

این شماره واقعا قلب آدمو میاره تو دهنش!

شاید اگه یه نگاهی به نقد قبلیم بندازید میفهمید که چقدر از این کمیک تا اینجای کار گله دارم در کل یه چند شماره افت محسوسی این کمیک داشت خیلی هم شدید یه جورایی به یه ایونت ساده تبدیل شده بود ولی انگار تیر نهایی رو مارول برای آخر کار نگه داشته بود!

بسیار این شماره حساسه هر لحظه منتظر این هستی که بالاخره کی میمیره!واقعا کاش نویسنده این کمیک این همه استعداد نداشت! آخه مرد مومن چطور میتونی تا آخرین شماره هم همه چیزو پنهون و رمزآلود نگه داری؟به خدا باید چند شماره دیگه در حد توضیح پایان این کمیک کار بشه تا آدم به تموم جواباش برسه؟!!!

فکر کنم هیچکسی انتظار دیده شدن الدمن لوگان رو نداشت یعنی جزو محالات بود که حدس زده میشد یولسس میره از اون درمورد آینده سوال میکنه؟!جالبه نمیدونم من ذهنم قد نمیکشه یا اینکه اینبار یولیسس دامنه دیدن آیندش خیلی بیش از حد گسترده شده بود؟!

در ضمن مگه هالک نمرده؟!پس یعنی اون پسر آمادئوس چو هست؟!پس شی هالک این وسط چی میشه؟!اصلا بی خیالش!!!کلا یولیسس نشون داده اونقدر دقیق نیست که باید خیلی نگران طرف نشون داده شده نگران باشیم بیشتر باید نگران بقیه باشیم تا اونایی که یولیسس دست میزاره روشون کلا هیچ نکته مثبتی این کمیک تا الان نداشته باشه همین که آدمو یه بعضی جاها تا سر حد دیوونه شدن از دست نفهمیدن رشته آخر داستان میکشونه خودش خیلی چیزه!ولی خدایی دلم از این کمیک خونه!عیبی نداره !....یه کمپانی مثل مارول الکی غول دنیای کمیک نشده !همین حرکت ها رو میزنه آدم نمیتونه ازش دست بشوره!

مطمئنا بازار پیش بینی با این کمیک خیلی داغه!واقعا تونی مرد!واقعا تونی بدون یه حرکت آخر به همین سادگی تو این کمیک تموم میشه باور نمیکنم بیشتر به این میخوره که تونی یکی از روباتهای کنترل از راه دورش رو فرستاده باشه تا خودش کسی که اونقدر با برنامه هست که یه سپر محافظ دور مایلز میزاره تا اگر یه نیمچه هم پیش بینی یولیسس درست باشه چیزی نشه !باور نکنم اینقدر احمق باشه که همچین حرکتی پیاده کنه!به نظر من بیشتر از همه باید نگران کاپیتان آمریکا بود تا تونی و مایلز!!!تازه به نظرم این حرکت مایلز و کپ خیلی احمقانه بود!آخه چطور به همچین چیز مهمی آدم توجه نمیکنه که یولیسس واقعا پیش بینی هاش خیلی خطرناکه! و از قضا باید اومد و توی میدون آتیش وایستاد تا چی ثابت بشه ما با هم مشکلی نداریم و از این حرفا هان؟!مگه کاپیتان قسمت قبلی از این موضوع نگذشته بود؟؟!!حرکت تونی که دیگه احمقانه ترین حرکتی بود که ازش انتظار داشتم!!!تونی این کمیک بسیار با شخصیت کاملا مغروری که از انتظار داشتیم متفاوت بود!انگار به یجور درک شخصیتی رسیده بود که حتی بدبین ترین و سختگیر ترین افراد هم بهش اطمینان کرده بودند(همین کپ!)ولی باید توی همچین وضعیتی بیاد و این نبرد رو راه بندازه!اینجای قضیه به نظرم خیلی میلنگه یا قضیه ی توجیح کننده ای پشتش هست یا یجورایی برای ماست مالی این کمیکه!

**پیشنهاد جدی من به دوستدارانی که مثل من از این کمیک تو این 3 شماره اخیر زده شدن اینکه به هیچ وجه من الوجوه این شماره و به خصوص شماره بعدی رو از دست ندند چون واقعا حیف یه تابستون و پاییز ما رو کشونده بدون نتیجه این کمیک رو رها کنیم و از همه مهتر به نظرم ریتمش هم تو این کمیک عالی شده بود و میشه به شماره آخر این کمیک امیدوار بود!

در کل این عنوان تحت تاثیر وقایع پس از خودش قرار گرفت و گرنه اگر قصد پایه ریزی یه شروع رو برای مارول نداشتند محتویات این کمیک برای خلق یک شاهکار بسنده میکرد هر چند من بازم میگم خیلی دل پری از این کمیک دارم ولی چه میشه کرد؟!

ترجمه:
حرفی برای گفتن ندارم!مثل همیشه کیفیت عالی بود!

ادیت:
ماشاءالله آقای نعمتی ترکونده!

با تشکر از دوستان مترجم و ادیتور!
نقل قول کردن
Spidey Reigns
#328 Spidey Reigns 1395-09-13 20:51
این شماره دل و روده آدم رو میاره تو دهنش...
هی میگفتم الانه که کاپیتان به مایلز حمله کنه و یه جوری کشته شه ولی نشد که بشه!
تونی رو که نفهمیدیم چی به سرش اومد!
خدا کنه مرگ تونی انقدر کلیشه ای نباشه!
اگه میخوان بکشنش هم درست حسابی بکشنش!
در آخر هم ممنونم از مترجم و ادیتور که از وقت خودشون زدند و کمیک رو در اختیار ما قرار دادند! ;-)
نقل قول کردن
Marvel khafan
+2 #329 Marvel khafan 1395-09-13 21:02
نقدک شماره7
تونی مرد :cry: شایدم نمرد نمیدونم من چون میدونین که میتونه از راه دور پپسسراشو کنترل کنه(زره).
خوب لویس انقدر اینده بازی کرد که اخر شوتش کردن تو اینده شایدم اینده احتمالی خوب با لوگان کلی گپ زد لوگانم گفت:تونی زیادی بهش فشار اورد. کی؟کارول؟من یکم شک دارم چون... خوب نمیدونم چرا ولی شک دارم میگم شاید تو شماره بعد معلوم بشه یکی دیگه بوده که تونی زیاد بهش فشار اورده مثلا امادوس شایدم بعدش کارول خول میشه میزنه همه رو میپوکونه. اها اون هالکه چقدر شبیه نقاشاس میبینین هر وقت میخان نقاشارو به نمایش بزارن ریش سیبیلشون همینه فقط کلاش کمه.
اها راستی مگه استیو هایدرایی نیست ؟به نظرم بیشتر شبیه استیو نا هایدرایه. من نمیدونم استیو هایدرایی چجوریه ولی میدونم که حدفش پوکوندن قهرماناس و اگه من جاش بودم از پیشگویی استفاده میکردم ومیگفتم:(هو ای مخه ماره بوکوشه نمی خی بندزیش زندان.) وشاید اینجوری درگیری بیشتر میشد .
یه مشکلی هم با مادر فولاد زره دارم(کارول) اون کارولی که من میشناختم این کارولی نیست که اینجاست یک جورایی شده مثل تونی تو سیویل وار یک ولی تونی. و تقریبا همه مثل خودشونن بجز مادر فولاد زره.
اها این کارولم چرا هر وقت میره مبارزه موهاش میره بالا میخاد دشمناش دلشون نیاد بزننش و داستان کلا پیچش زیادی داره :-*
خوب میرسیم به طراحی اول از همه طراحی این شماره درجه یک بود ولی شماره شیش اونجایی که تونی به ثور میگه:مایلزروببر . ثور میره ولی بعد از اون که دکی تلپرت میکنه همه رو ثور هست بعد صفحه بعد داره مایلز رو میبره باخودش! :o
ترجه روون و عالی ادیت درجه یک
نمره ها از(10)
داستان:9
طراحی:9
ادیت:10
ترجمه:10
ویک تشکر ویژه از اقای نعمتی و شیرزاده و اقای ترابی و کلا همه واز خودم برا نقدک :-*
نقل قول کردن
S.T.A.R.K
+2 #330 S.T.A.R.K 1395-09-14 19:58
نقد شماره 7 جنگ داخلی 2
خب مثل باز هم یولیسس رویایی دیده و کارول قصد جلوگیری اما تونی با نظرش مخالفه و در نهایت قضیه به فاجعه ختم میشه چیزی که قبلا هم تو این سری دیدیم خب اسپایدرمن رفته جایی که یولیسس پیش بینی کرد قراره کاپیتان بدست اون کشته بشه که ثابت چنین اتفاقی نمی افته. اما کارول هنوز بعد این همه اتفاقات میخواد آینده رو تغییر بده و میره تا با مایلز صحبت کنه و اون رو با میل خودش دستگیر کنه که تونی وارد قضیه میشه و میخواد جلوی کارول بگیره پس درگیری هایی و بحث هایی که داشتن کارول هنوز هم داره کار خودش رو میکنه و توجهی به حرف های تونی نداره. خب بالاخره تونی هم بعد اینهمه کوتاه اومدن و صحبت کردن با کاپیتان مارول میزنه به سیم اخر و سعی میکنه هرجور شده جلوش رو بگیره و کارول هم ضربه شدیدی بهش وارد میکنه که باعث مرگش شد. اما چیزی که هست من فکر نمیکنم تونی شخصا توی زره بوده باشه ممکنه درحال کنترل زره بوده باشه یا شخص دیگه ای به مبارزه اومده باشه. در بخش دیگه ای از داستان به رویای جدید یولیسس پرداخته میشه که در اون ملاقاتی با لوگان پیر داره.
درکل اتفاقات این پیچیده و گنگ بود برای اینکه متوجه قضایا بشیم باید شماره های بعد رو بخونیم.
نقل قول کردن
SOLEY
#331 SOLEY 1395-10-13 16:10
دارم دانلود میکنم امیدوارم مثل قسمت های قبلش خوب باشه
نقل قول کردن
parsa asadi
#332 parsa asadi 1395-10-13 17:01
این قسمت فوق العاده بود ولی در عین حال کلی معما ایجاد کرد مثلا تونی رو خودش چی کار میکرده؟
یا اینکه ما متوجه میشویم گروهی یولیسس عضو شد چگونه است؟ :-*
نقل قول کردن
Hobbit
#333 Hobbit 1395-10-13 21:06
نقد شماره8 جنگ داخلی2:

خب بالاخره بعد از ماه ها حدس و گمان و بحث های متوالی در مورد این کمیک و داستانش و آیا به خوبی شماره یکش میشه یا نمیشه و مقایسه های ما این کمیک هم به منزل گاه آخرش رسید و از نظر من یکی دقیقا پایان این این کمیک آغازی برای یک سری اتفاقات بسیار جالب و بزرگ در دنیای مارول هست که بی صبرانه من یکی رو مشتاق دیدن ادامه این دنیا میکنه!

خب همونطور هم که دیدید در این شماره بسیاری از سوال های ما نه تنها جواب داده نشد بلکه با سوال های بسیاری رو به رو شدیم که مشتاقانه ما رو به عنوان یک طرفدار مایل به پی گیری جواب هایی میکنه که خیلی دلمون میخواد جوابش رو پیدا کنیم.

این کمیک یکی از خوبی هایی که از نظر من یکی داشت یجور بلوغی بود که برای شخصیتهای مارول ایجاد کرد و البته عده ای از شخصیتهای مارول در این کمیک تجربه زیادی کسب کردند و عده ای هم در آزمونی قرار گرفتند که تا حالا در دنیای قهرمانی با اون رو به رو نشده بودند و در این بین هم بعضی دیگر از شخصیت ها به چنان عمق و درکی از شخصیت رسیدند که من یکی از شخصیت این کارکترا انتظار نداشتم و البته این نکته رو هم فراموش نکنم یعنی هر چه که از مقایسه این سری با سری قبلی ناامید شدم اما تلاش خوب نویسنده برای ایجاد پتانسیل در شخصیتها رو نمیتونم به راحتی ازش رد بشم و اینکه چنان شجاعتی از خودش نشون داد که باز هم چهره ی دنیای مارول رو دچار تغییرو تحول دیگری کرد و مارول به قول خودمون دوباره پوست انداخت و چیزی رو که ما بعد از این سری باهاش رو به رو هستیم یه سری شخصیت هستند که ما بی صبرانه منتظر ماجراجویی های اونا در زندگی قهرمانی و شخصیشون هستیم و باز هم سیاست مارول در این کمیک نشون داد که چرا لقب«ایده سرا»به این کمپانی نسبت داده میشه!( همیشه باید این صفت رو به خودمون یادآوری کنیم)

البته از این موضوع نباید گذشت که بالاخره هیچ چیزی در این دنیا کامل نیست که این شامل این کمیک هم میشه!در واقع یکی از ایرادهایی که من از این کمیک دارم اینه که فدای آینده مارول شد!در صورتی که میتونست با ظرفیتی که نویسنده در این کمیک روش کار کرده بود به یکی از بهترین کمیکهای این دهه تبدیل بشه ولی این کار انجام نگرفت و به آینده مارول موکول شد تا در اونجا بتونن بیشتر آب و تابش بدن و در این بین بتونن سود خودشون رو تضمین شده بدونن

البته از این هم نگذریم به هر حال پوست اندازی مارول به هر حال عواقبی رو هم به دنبال داره(درسته که ظرفیت خوبی برای دیگر قهرمان های نه چندان تثبیت شده ی مارول ایجاد کرد)ولی به نظرم عده بسیار کمی از اون شخصیتهای مورد انتظار من یکی داخل داستان ورود کردند و در صحنه های اصلی شرکت بکنند در واقع داستان و موضوع به این مهمی شخصیتهای مهم مارول رو آنچنان من انتظار داشتم تا سرحد خودش در این داستان در درگیر نکرد و این درگیری به عده محدودی از شخصیتهای تاپ مارول مختوم شد
در این کمیک مدام به این فکر میکنید که جنگ اصلی فقط و فقط بین تونی و کارول مربوط میشه!این موضوع خیلی برای من عجیبه چونکه درسته که این دو شخصیت رهبریت این جناح ها رو بر عهده دارند ولی واقعا میشد که در بین درزهای خالی بین این دو شخصیت درگیری های طرفین دیگری رو هم ورود کرد که بتونن یه جورایی این موضوع رو به تعادل برسونند

داستان پر لحاظاتی بود که میتونست یه انبار پر از باروت رو به آتیش بکشونه ولی هر بار که میخواست این اتفاق بیوفته یه جوری جلوش گرفته میشد(انگار امداهای غیبی پشت و پناه شخصیتهای مارول بودند!) به نظرم این چیز بدی نیست ولی به صورت افراطی در این داستان گنجونده شد که این منو خیلی اذیت میکرد جوری بود که انگار رویکرد نویسنده جوریه که نمیخواد نه سیخ بسوزه و نه کباب!و حقیقتش من از نبردهای داخل این کمیک هم راضی نیستم چونکه باحالی که لحظات پر از استرسی رو برام ساخت و جنگ این کمیک به معنای واقعی باعث ضرر و زیان آچنانی که من انتظار داشتم نشد بیشتر برام این معنی تداعی میشد که این جنگ داخلی بیشتر به یک نزاع داخلی میمونه اونم از نوع کنترل شدش!

در واقع شاید میشه گفت چنان کار نویسنده در ایجاد انتظار از داستان به این خوبی بوده که ما نمیتونستیم با اون چیزایی مد نظرش هست سلیقمون رو تطبیق بدیم در این باید شجاعت سیاست مارول و نویسنده رو درک کرد که شخصیتهای مهمی از دنیای مارول رو به واسطه این داستان حذف کردند و باید به دنبال این موضوع گشت که آیا افراد جدید وارد شده میتونند بعد از این داستان انتظارات رو برآورده کنند؟!یا اینکه شخصیتهای باقی مونده میتونند به واسطه خالی شدن بعضی جایگاه ها در دنیای مارول جای خالی اونها رو پر کنند؟!
نقل قول کردن
Hobbit
#334 Hobbit 1395-10-13 21:07
البته از حق نگذریم با این همه ایرادی که من از این کمیک داشتم ولی این کمیک از خیلی از کمیک های منتشر شده در زمان مشابه بهتر عمل کرده و علت خرده گیری های من هم بیشتر به این مهم مربوط میشه جنگ داخلی1 واقعا چیز عجیبی بود و انتظارات از این کمیک پا رو فراتر میذاشت و بیشتر مخاطبین انتظار اثر به مراتب بزرگتر و حماسی تری داشتن در حالی که اگر ما وقایع رو پیش و در حین این کمیک در نظر میگرفتیم در واقع کاملا متوجه میشدیم که مارول قطعا نمیاد و همچین کاری که مطابق خواسته ما باشه رو به اجرا بذاره در واقع این مفهوم محافظت از آینده در مقابل تغییر آینده چنان بزرگ بود که میتونست بسیاری از قهرمانان مارول رو در گردابی عظیم گرفتار بکنه و دیگه نشه اونو جمع کرد و در واقع مارول اومد و کاری انجام داد که بهترین زمان برای اون بود یعنی پوست اندازی که کاملا موجه به نظر برسه و برای خواننده قابل قبول به نظر بیاد ولی در این حین به نظرم مارول اشتباه کرد که سیاستهای آینده مارول رو در این داستان دخیل کرد واقعا اگر مارول این مورد رو در این داستان وارد نمیکرد به نظر من نویسنده دستش برای داستان خیلی بازتر میشد ولی موقع خوندن کامل این کمیک به این نتیجه میرسیم که یه جای کار حل نشده میمونه و این خواننده ای رو که بی صبره رو اذیت میکنه!

در مورد طراحی هم فقط میتونم از کلمه شگفت انگیز استفاده کنم که واقعا برازنده ی این طراحی فوق العاده هست بسیاری از طراحی های این کمیک جوری هستند که آدم میتونه به جای پوستر از اونا استفاده کنه در واقع تنها قسمتی ازکمیک که به هیچ وجه دچار افت نشد همون قسمت طراحی این کمیک بود

در مورد شخصیتهای اصلی کسی مثل تونی استارک به چنان بلوغی از شخصیت رسید که نمیشد اون رو در این کمیک کشت!واقعا تونی استارک داخل این کمیک نشون داد که چطور میتونه همراه با غرور و شخصیت نامتقارنی که ما ازش سراغ داریم یک شخصیت کامل باشه که به ما نشون بده حتی شخصیتی مثل کاپیتان آمریکا رو هم قانع میکنه!در این کمیک همش این موضوع به ما یادآوری میشه که تونی یک آینده نگره و بیش از بقیه متوجه بحران پیشروی این کمیک میشه!در واقع این موضوع انتخاب زیاد بین خوانندگان تفرقه افکن نبود بلکه این نحوه اثبات تونی استارک به کارول دنورز بود که به ما انگیزه ادامه این کمیک رو میداد و در آخر هم تونی کارول رو با حالی بهش اعتماد داشت قانع کرد!

در نقطه مقابل تونی استارک پخته کارول دنورز حضور داشت که باید نقش منفور این نبرد رو ایفا میکرد!(البته به هیچ وجه این موضوع رو بد برداشت نکنید در واقع کارول نقش تونی استارک جنگ داخلی1 رو بازی کرد منتهی با این تغییر که واقعا کارول دنورز رو اعصاب تر بود!)شاید بزرگترین پشیمون این نبرد کارول دنورز باشه چونکه حقیقتی رو نفهمید که میشد توی چند شماره وسطی این کمیک هم بهش پی برد و در واقع داخل این کمیک به تونی استارک به توان2 تبدیل شد چیزی که ازش متنفره!ولی اینو باید به خودمون یادآوری کنیم که برای ساختن یه چیزی بالاخره باید یه چیزی رو هم تخریب کرد که اینجا کارول در این کمیک قربانی شد و من وظیفه کسی رو که میخواد در ادامه از کارول همون چیزی رو که ما انتظار داریم رو بسازه سنگین میدونم ولی مطمئنم داستان و پتانسیل خوبی رو همراه داره!

در این کمیک داستانک های خوبی هم بودن که در این کمیک نشد که پی گیری بشند و ادامه اون به آینده موکول شد اگر به اون قسمت سوال رئیس جمهور از کارول درباره قهرمانا توجه کنیم با اون داستانک ها آشنا میشیم و من تا جایی که تونستم این کمیک ها رو پی گیری کردم واقعا جای خوندن برای این کمیک ها رو هم برای خودتون محفوظ نگه دارید چونکه ارزش خوندن رو حتما داره!

ترجمه و ادیت:
واقعا نمیدونم چطور میشه از کار خوب شما برای آماده کردن این کمیک تشکر کنم
ترجمه که واقعا در ایران نظیر نداره و آقای شیرزاده هم نشون دادن که بیشتر مرد عمل هستند تا حرف از ایشون برای آماده کردن این کمیک با بهترین کیفیت در طول این زمان متشکرم البته نمیشه از نظارت دلسوزانه استاد هم به راحتی گذشت که با وجود دغدغه های زندگی مواظب کیفیت ارئه شده به مخاطبین سایت هستند
ادیت هم که آقای امیری ، آقای اسدپور عزیز و آقای نعمتی گل کاشتند و از وقتشون زدن و برای ما این کمیک رو آماده کردند از همین جا از این بزرگواران متشکرم و امیدوارم به هرچی که میخوان برسند
نقل قول کردن
amazing_amir
#335 amazing_amir 1395-10-13 23:10
بالاخره اومد. اونم وسط امتحانات
ممنون بابت ترجمه
سپاس
نقل قول کردن
BlackPanter96
#336 BlackPanter96 1395-10-16 08:44
سلام خدمت دوستان عزیز،بنده تازه عضو سایت شدم و عاشق کمیک شدم،ولی نمیدونم از کجا و چطوری شروع کنم ب خوندنشون اگه کسی میدونه ک چطوری شروع کنم ب خوندنش کمکم کنه مرسی
نقل قول کردن
Hobbit
#337 Hobbit 1395-10-16 17:54
به نقل از BlackPanter96:
سلام خدمت دوستان عزیز،بنده تازه عضو سایت شدم و عاشق کمیک شدم،ولی نمیدونم از کجا و چطوری شروع کنم ب خوندنشون اگه کسی میدونه ک چطوری شروع کنم ب خوندنش کمکم کنه مرسی

سلام به سایت خوش اومدی ;-)
اول از همه مشکل اغلب کسایی که تازه شروع به خوندن کمیک میکنند نرم افزار های خوندن ای فایل هاست (چه روی ویندوز و اندروید)که میتونی با جستجو داخل سایت باهاشون آشنا بشی!

در مورد خوندن کمیک ها بستگی به نوع و سلیقه شما در انتخاب کمیک ها داره ولی خدا رو شکر سایت تنوع و انتخاب های زیادی پیش رو همه میزاره!
ولی پیشنهاد من به شما اول سری کمیک های جنگ های پنهان و الدمن لوگان و همین جنگ داخلی۲هست تا بتونی با دنیا کمیک بهتر آشنا بشی البته نمیشه از سری مرد عنکبوتی و دنیای عنکبوتی هم به راحتی گذشت که با بهترین ترجمه و ادیت در سایت قرار داده شدن! حتما حتما هم کمیک (شوالیه‌های مارول) رو از دست نده!
یه مدتی طول میکشه تا خط داستانی و موضوع ها دستت بیاد...
البته کمیک های داخل سایت خیلی زیاده که من بتونم الان به یاد بیارمشون ولی خودت بعد یه مدت دستت میاد
امیدوارم تونسته باشم کمکی بهتون کرده باشم (البته بازم خوندن کمیک ها به سلیقه خود شما بستگی داره!)
موفق باشید ;-)
نقل قول کردن
BlackPanter96
#338 BlackPanter96 1395-10-17 03:07
به نقل از Hobbit:
به نقل از BlackPanter96:
سلام خدمت دوستان عزیز،بنده تازه عضو سایت شدم و عاشق کمیک شدم،ولی نمیدونم از کجا و چطوری شروع کنم ب خوندنشون اگه کسی میدونه ک چطوری شروع کنم ب خوندنش کمکم کنه مرسی

سلام به سایت خوش اومدی ;-)
اول از همه مشکل اغلب کسایی که تازه شروع به خوندن کمیک میکنند نرم افزار های خوندن ای فایل هاست (چه روی ویندوز و اندروید)که میتونی با جستجو داخل سایت باهاشون آشنا بشی!

در مورد خوندن کمیک ها بستگی به نوع و سلیقه شما در انتخاب کمیک ها داره ولی خدا رو شکر سایت تنوع و انتخاب های زیادی پیش رو همه میزاره!
ولی پیشنهاد من به شما اول سری کمیک های جنگ های پنهان و الدمن لوگان و همین جنگ داخلی۲هست تا بتونی با دنیا کمیک بهتر آشنا بشی البته نمیشه از سری مرد عنکبوتی و دنیای عنکبوتی هم به راحتی گذشت که با بهترین ترجمه و ادیت در سایت قرار داده شدن! حتما حتما هم کمیک (شوالیه‌های مارول) رو از دست نده!
یه مدتی طول میکشه تا خط داستانی و موضوع ها دستت بیاد...
البته کمیک های داخل سایت خیلی زیاده که من بتونم الان به یاد بیارمشون ولی خودت بعد یه مدت دستت میاد
امیدوارم تونسته باشم کمکی بهتون کرده باشم (البته بازم خوندن کمیک ها به سلیقه خود شما بستگی داره!)
موفق باشید ;-)

مرسی، باتشکر از شما دوست عزیز همونجوری ک شما گفتین عمل میکنم بازم بابت کمکتون متشکرم
نقل قول کردن
dr.ali
#339 dr.ali 1395-10-20 10:35
خیلی خوب بود ممنون
نقل قول کردن
علی محمد حسینی
#340 علی محمد حسینی 1397-12-11 00:06
خیلی خوب بود واقعا ممنونم
نقل قول کردن
marvel is best
#341 marvel is best 1398-04-29 22:38
عجب کمیک باحالی هستش
نقل قول کردن
SOBHAN
#342 SOBHAN 1399-11-20 19:50
سلام من که کاملا مطمعنم حق با مرد آهنی ه.
و از طراحی این کمیک خیلی خوشم اومد و این کمیک وسواس کاپیتان مارول برای نجات دنیا و نشون میده و چون وسواس در هر چیز بده کار کاپیتان مارول هم بده
نقل قول کردن
KKH-013
#343 KKH-013 1402-04-05 03:43
خوشم اومد خوب بود
نقل قول کردن
Alirezahp333
#344 Alirezahp333 1402-12-10 22:08
سلام خسته نباشید لینک های دانلود خرابه .چطوری میتونم دانلود کنم؟
نقل قول کردن
mtm
#345 mtm 1402-12-10 22:57
به نقل از Alirezahp333:
سلام خسته نباشید لینک های دانلود خرابه .چطوری میتونم دانلود کنم؟

از لینک مدیافایر استفاده کن
لینک آپلودر هم هفته بعد درست میشه
نقل قول کردن
mtm
#346 mtm 1402-12-12 15:32
به نقل از Alirezahp333:
سلام خسته نباشید لینک های دانلود خرابه .چطوری میتونم دانلود کنم؟

لینکای آپلودر درست شد
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید