معرفی شخصیت های مكمل (supporting characters) كمیك های مرد عنكبوتی – قسمت اول

در این مقاله و دنباله های آن به معرفی مهم ترین شخصیت های مكمل كمیك های مرد عنكبوتی میپردازیم ...

معرفی شخصیت های مكمل (supporting characters) كمیك های مرد عنكبوتی – قسمت اول

مقدمه: كارشناسان و منتقدین دنیای كمیك بوك های  ابرقهرمانی همگی متفق القول بر این باور هستند كه مرد عنكبوتی از بهترین ،  موثر ترین و جذاب ترین شخصیت های مكمل (supporting characters/cast) در میان همه كاراكترهای دنیای داستان های مصور برخودار است. این شخصیت ها در بیش از 50 سال گذشته به خوبی به نویسندگان داستان های مرد عنكبوتی كمك كرده اند تا ماجراهای جذابی برایش بنویسند. برخی از این شخصیت ها در ضمن از چنان شهرت و محبوبیتی برخوردار شده اند كه به سختی میتوان اسپایدرمن را بدون آنها تصور كرد.

معرفی شخصیت های مكمل (SUPPORTING CHARACTERS) كمیك های مرد عنكبوتی – قسمت دوم

معرفی شخصیت های مكمل (SUPPORTING CHARACTERS) كمیك های مرد عنكبوتی – قسمت سوم

 

توضیح: در این مقاله به آن دسته از شخصتی های مكملی كه با پیتر پاركر رابطه رومانتیك داشته اند اشاره نخواهد شد چون قبلا در مقاله "تمام عشق های پیتر پارکر" كاملا معرفی شده اند.

 

- نورا وینترز  (Norah Winters)

نورا وینترز  (Norah Winters)

اولین حضور در دنیای كمیك: شماره 575 كمیك مرد عنكبوتی شگفت انگیز (دسامبر سال 2008)

خلق شده توسط: جو كلی، كریس باچلو

یك خبرنگار جوان و نامتعارف كه ابتدا برای روزنامه Front Line كار میكرد ولی حالا برای دیلی بیوگل. او در سالهای اخیر در كمیك های مرد عنكبوتی نقش نسبتاً چشمگیری داشته است و در كمیك تحسین شده Osborn نقش عمده ای ایفا كرد همچنین سعی كرد در قضیه Dark Reign    و در اوج قدرت نورمن آزبورن  دستش را رو كند ولی نورمن او را تهدید كرد و در نتیجه نورا از انتشار مقاله خود منصرف شد. الانم معمولا در دیلی بیوگل دیده میشود كه كارهای خبرنگاری روتینی انجام میدهد.  او مدتی دوست دختر «فیل یوریك» بود ولی وقتی فهمید كه به «هاب گابلین» جدید تبدیل شده ، ترك اش كرد.

مطالب مرتبط:

معرفی تمام گابلین ها: فیل یوریک

 

- بن یوریك  (Ben Urich)

بن یوریك  (Ben Urich)

اولین حضور در دنیای كمیك: شماره 153 كمیك Daredevil

خلق شده توسط: راجر مكنزی، جین كولان

«بن یوریك» اولین بار در كمیك های  های «بی باك» (Daredevil) خلق شد و یكی از شخصیت های مهم داستان های بی باك بوده است ولی چون برای دیلی بیوگل كار كرده در نتیجه در كمیك های مرد عنكبوتی هم شخصیت بسیار مهمی محسوب میشود. یوریك در نهایت دیلی بیوگل را ترك كرد تا یك روزنامه اینترنتی كوچك راه بیاندازد كه این روزنامه هم بعدا بخشی از دیلی بیوگل شد. در هر حال او در كمیك ها 2 كار مهم كرده  : 1-  فاش كردن هویت واقعی كینگ پین و رو كردن دست او 2- فاش كردن هویت واقعی گرین گابلین (گرین گابلین یه بار به خاطر این كار با یوریك مواجه شد تا حالش رو جا بیاره!) . بن یوریك هنوز از شخصیت هایی است كه گاه و بیگاه در داستان های مرد عنكبوتی سر و كله اش پیدا میشود و در غیاب «جیمسون» ، دیلی بیوگل را به كمك «جو رابی رابرتسون» اداره میكند .حضور در دیگر عرصه ها:

بن یوریك ابتدا  سال 2003 در فیلم سینمایی دردویل ایفای نقش كرد. نقش او را «جو پانتولیانو» بازی كرد.

جو پانتولیانو

او در فیلم برای روزنامه نیویورك پست كار میكرد (چون فاكس نمیتوانست از نام دیلی بیوگل استفاده كند) . او در طول فیلم به هویت مخفی دردویل پی میبرد ولی تصمیم میگیرد آن را چاپ نكند چون به نظرش وجود دردویل برای  شهر لازم است)

بن یوریك اخیرا در سریال دردویل كه از شبكه نتفلیكس پخش شد هم حضور چشمگیری داشت. این بار او یك خبرنگار سیاه پوست بود كه Vondie Curtis-Hall نقشش را بازی میكرد.

بن يوريك - سريال دردويل

در طول سریال او كسی بود كه برای رو كردن دست كینگ پین اكراه داشت ولی به اصرار «كرن پیج» این كار را كرد و تاوانش را با مرگ داد.

بن یوریك همچنین در دو بازی یارانه ای به نام های Spider-Man: Battle for New York و Marvel Heroes حاضر بوده و صداپیشه هاش به ترتیب «رابین اتكین دوانز» و «تیم بلانی» بوده اند.

بن يوريك در دنياي بازي

مطالب مرتبط:

10 نكته جالب (Easter Egg) در سریال تلویزیونی Daredevil

10 كمیك برتر با حضور كینگ پین (The Kingpin)

نقد سيزن اول سريال Daredevil + لينك دانلود

 

- جورج استیسی (George Stacy)

جورج استیسی (George Stacy)

اولین حضور در دنیای كمیك: شماره 56 كمیك "مرد عنكبوتی شگفت انگیز" (ژانویه 1968)

خلق شده توسط: استن لی، جان رومیتا، دان هك

سروان جورج استیسی از اعضای محترم و بازنشسته پلیس نیویورك بود كه از بازنشستگی درآمد تا روی پرونده ای كه اسپایدرمن در آن نقش داشت، تحقیق كند. او بر خلاف خیلی از همكارانش نظر مثبتی درباره مرد عنكبوتی داشت و  فعالیت هایش را برای جامعه مفید میدانست.  او در ضمن پدر اولین عشق حقیقی مرد عنكبوتی یعنی «گوئن استیسی» بود و با وجود آنكه از مدتها قبل به هویت مخفی پیتر پاركر پی برده بود ولی هرگز آن را به كسی لو نداد. وقتی نبرد شدیدی بین مرد عنكبوتی و «دكتر اختاپوس» در گرفت او سعی كرد جان كودكی را که نزدیك بود زیر آوار گیر كند ، نجات دهد ولی خودش جانش را از دست داد. سروان استیسی در لحظات آخر زندگی از اسپایدرمن خواست تا مراقب دخترش باشد.

شخصیت جورج استیسی تا به حال در عرصه های دیگر سرگرمی ظاهر شده. شاید خیلی ها ندادند ولی اولین حضور او در دنیای انیمیشن برمیگردد به اولین كارتون مرد عنكبوتی كه در دهه 60 میلادی پخش شد!!! بله .. او در اپیزود 57 این سریال تحت عنوان "به قفس انداختن یك عنكبوت" (To Cage a Spider) ظاهر شد و اسپایدرمن سعی كرد تا از چنگ زندانیان آزادش كند!

اولين حضور سروان استيسي در دنياي كارتون

جورج استیسی در سریال تحسین شده "مرد عنكبوتی خارق العاده" (The Spectacular Spider-Man) نقش كلیدی داشت (صداپیشه او هم آقای «كلنسی براون» است كه سابقه حرف زدن به جای ده ها شخصیت مختلف دنیای كارتون را در كارنامه اش دارد!).

استيسي كارتون sepctacular spiderman

مدام در طول سریال سرنخ هایی داده میشد كه او از هویت مخفی اسپایدرمن باخبر است ولی در نهایت این مسئله هیچ وقت نشان داده نشد.  نكته جالب دیگر این بود كه جورج همیشه حامی و طرفدار مرد عنكبوتی بود. 

سروان استیسی در فیلم هاي مرد عنكبوتی هم حضور داشته. او اولین بار در "مرد عنكبوتی 3 " ظاهر شد و نقشش را بازیگر كهنه كار سینما یعنی «جیمز كرام ول» بازی میكرد.

جورج استيسي - سينما

او نقش چندانی در داستان نداشت ولی معلوم بود در دلش مرد عنكبوتی را تحسین میكند. ضمنا او كسی بود كه به پیتر و زن عمویش گفت «فلینت ماركو» (مرد شنی) قاتل واقعی عمویش است. گفته میشود كه سروان استیسی قرار بوده یكی از شخصیت های اصلی مرد عنكبوتی 4 باشد و لی این فیلم هرگز ساخته نشد.

بدون شك بهترین حضور این شخصیت برمیگردد به فیلم "مرد عنكبوتی شگفت انگیز" ساخته «مارك وب» . او كه نقشش را «دنیس لیری» ایفا میكرد، در این فیلم نقش بسیار مهمی داشت .

دنيس ليري

در واقع، ابتدا از مرد عنكبوتی خوشش نمی آمد و حتی او را یك Vigilante خطاب میکرد ولی با فهمیدن هویت مخفی اش سعی كرد در مبارزه با لیزارد كمك اش كند. در نهایت هم به طور غم انگیزی كشته شد . در ضمن او در لحظه مرگ از پیتر قول گرفت دور دخترش (گوئن) را خط بكشد ...

لازم به ذكر است كه سروان استیسی به طور كوتاه و در چند صحنه فلش بكی در مرد عنكبوتی شگفت انگیز 2 هم حاضر بود. چندی پیش دنیس لیری در این مصابه اعلام كرد كه مارك وب برنامه های مفصلی برای زنده كردن این شخصیت در مرد عنکبوتی شگفت انگیز 3 داشته.

 جورج استیسی تا به حال در بازی های مرد عنكبوتی حضور نداشته ولی بارها و بارها در بازی "مرد عنكبوتي شگفت انگیز" (2012) به نام او اشاره شد.

مطالب مرتبط:

لحظات ماندگار در كمیك‌های مرد عنکبوتی: مرگ سروان جورج استیسی

"مرگ سروان جرج استیسی" ترجمه شد!

 

- آرتور استیسی (Arthur Stacy)

آرتور استیسی (Arthur Stacy)

اولین حضور در دنیای كمیك: شماره 93  كمیك "مرد عنكبوتی شگفت انگیز" (فوریه 1971)

خلق شده توسط: استن لی

ارتور استیسی برادر جورج استیسی است. پس از مرگ برادرش آرتور به برادر زاده اش یعنی گوئن زنگ میزند و از او میخواهد برای مدتی به لندن باید و در كنارش زندگی كند. البته گوئن به زودی به نیویورك برگشت و همانطور كه میدانید به دست گرین گابلین كشته شد. سالها بعد آرتور استیسی به نیویورك آمد تا درباره اسپایدرمن تحقیق كند چون شنیده بود مرد عنكبوتی به نوعی در مرگ برادر و برادر زاده اش دخیل بوده ولی تحقیقات اش به جایی نرسید. البته بعد از مدتی رابطه دوستانه ای بین او و مرد عنكبوتی به وجود آمد و حتی در چند مورد به مرد عنكبوتی كمك كرد. نكته جالب این است كه وقتی ابتدا در دهه 70 این شخصیت خلق شد گفته شد كه برادر بزرگ تر جورج است و همانطور كه در عكس بالا ديديد چهره اش هم كاملا پیرتر از جورج به نظر میرسید. ولی وقتی در دهه 90 میلادی دوباره به كمیك های مرد عنكبوتی اضافه شد ، گفته شد كه برادر كوچك تر جورج بوده!!! چهره اش هم بسیار جوان تر و هیكل اش هم ورزیده تر از قبل شده بود:

مطالب مرتبط:

لحظات ماندگار در كمیك‌های مرد عنکبوتی: مرگ گوئن استیسی

"مرگ گوئن استیسی" ترجمه شد!

 

- جیل استیسی (Jill Stacy)

جیل استیسی (Jill Stacy)

اولین حضور در دنیای كمیك: شماره 76  كمیك Spider-Man (ژانویه 1997)

خلق شده توسط: بیل مانتلو، ال میلگرام

«جیل استیسی» دختر ارتور استیسی است و دختر عموی گوئن. او دوست خانوادگی پیتر و مری جین هم به حساب می آید. او هم مثل پدرش دوست داشت بداند گوئن چرا و چطور كشته شده است. پس از آنكه مری جین برای مدتی ربوده شد و در داستان های مرد عنكبوتی نبود، جیل استیسی به نوعی سعی كرد خودش را از نظر رومانتیك به پیتر نزدیك كند ولی پیتر حاضر نبود در حالیكه كه هنوز به بازگشت همسرش امید داشت، با فرد دیگری رابطه داشته باشد.

 

- جین دی وُلف (Jean DeWolff)

جین دی ولف (Jean DeWolff)

اولین حضور در دنیای كمیك: شماره 48 كمیك Marvel Team-Up

خلق شده توسط: بیل مانتلو، سل بیوسما

خانم «جین دی ولف» افسر پلیس بود و او هم از معدود كسانی بود كه به اسپایدرمن اعتماد میكرد. او روحیه بسیار قوی و شخصیت كله شقی داشت و سعی میكرد به اطرافیانش ثابت كند از مردها چیزی كم ندارد. البته او در كمیك اصلی مرد عنكبوتی یعنی The Amazing Spider-Man  نقش زیادی نداشت ولی در هر حال به دست قاتلی روانی به نام Sin-Eater كشته شد و یكی از بهترین داستان های تاریخ مرد عنكبوتی رقم خورد . جالب اینكه بعد از مرگش معلوم شد به طور مخفیانه به مرد عنكبوتی علاقه رومانتیك داشته ولی هرگز آن را به مرد عنكبوتی ابراز نكرده بوده ...

این شخصیت چند باری در خارج از دنیای كمیك هم دیده شده. به طور مثال گفته میشه شخصیت ستوان «تری لی» (Terri Lee) كه در كارتون "مرد عنكبوتی: مجموعه كارتونی" نقش زیادی داشت ، كاملا از روی جین دی ولف كپی برداری شده بود.

تري لي

جین دی ولف   در كارتون "مرد عنكبوتی خارق العاده" هم نقش كوچكی داشت و افسر پلیسی بود كه معمولا در كنار همكارش «استن كارتر» دیده میشد (صداپیشه اش «ایرین بیدارد» بود).

استن كارتر

جالب اینكه او بر خلاف استن كارتر، از فعالیت های مرد عنكبوتی  استقبال نمیكرد.

او در چند بازی  بازی ویدئویی هم حاضر بوده مثل  Spider-Man 3 (با صدای «ونسا مارشال») و تعاملاتی هم با مرد عنكبوتی برقرار كرد (اسپایدرمن حتی برایش عكسبرداری كرد تا به عنوان مدرك استفاده كند).

بازي مرد عنكبوتي 3

در پایان بازی هم به اشاره شد كه نوعی رابطه دوستانه بین آنها ایجاد شده.

جین دی ولف در بازی Marvel Heroes هم هست (با صدای «مری فابر») . او در این بازی مجبور میشه برای نجات جان یك ابرقهرمان دست به قتل بزنه .

بازي marvel heroes

كینگ پین متوجه قضیه میشه و سعی میكنه ازش اخاذی كنه. در نهایت و پس از دستگیری «بولزآی» خودش رو تحویل پلیس میده. جین دی ولف در بازی مرد عنكبوتی شگفت انگیز 2 هم بود (با صدای «میستی لی»). اسپایدرمن به كمك فایل های كامپیوتری او میتونه به برخی از شخصیت های خبیث شهر دسترسی پیدا كنه .

مطالب مرتبط:

10 داستان برتر تاریخ کمیک های مرد عنكبوتي+ لینك دانلود مستقیم

بزرگان تاریخ كمیك  های اسپایدرمن: پیتر دیوید

مرگ جین دی ولف ترجمه شد

 

- اشلی كافكا  (Ashley Kafka)

اشلي كافكا

اولین حضور در دنیای كمیك: شماره 178  كمیك The Spectacular Spider-Man

خلق شده توسط: جی. ام. دی متیوس، سل بیوسما

خانم اَشلی كافكا معمولا به صورا یك روانپزشك در تیمارستان راون کرافت به تصویر کشیده میشود. او سعی كرده ابرشروران متعددی مثل الكترو، والچر و حتی كارنیج را در آنجا مداوا كند.  ابتدا در كمیك های مرد عنكبوتی هیكلی نسبتا چاق و ظاهری تقریبا غیر جذاب داشت. ولی بعدها ظاهرش جذاب تر شد:

دکتر اشلی کافکا

در ضمن او وقتی داشت سعی میكرد جان جیسمون را از شر شخصیت خبیث و پنهان خود یعنی Man-Wolf خلاص كند، عاشقش شد و رابطه رومانتیکی بین آنها شکل گرفت. وقتی یک قاتل سریالی به اسم «مارکوس لیمن» ملقب به Massacre می‌خواست از راون‌کرافت فرار کنه، کافکا را به قتل رساند. بعداً در رویداد "توطئه کلونی" ، «شغال» او را در قالب یک کلون به زندگی برگرداند، اما نهایتاً دوباره مُرد (به دلیل مشکلاتی که کلون‌های شغال داشتند و پس از مدتی تجزیه میشدند). اما جدیدا در کمیک "تیمارستان راون کرافت" دیدیم که به طور مرموزی برگشته!

بازگشت اشلی کافکا

تا اینکه مشخص شد او دومین کلون ساخته شده توسط شغال از روی اشلی کافکای اصلی است و نورمن آزبورن او را در آزمایشگاه شغال پیدا کرد:

سپس خبیثی به نام دکتر مالوس اسناد او را جعل کرد تا بقیه فکر کنند نسخه اصلیه! در هر حال او برای مدتی رئیس بخش تحقیقاتی راون کرافت شد تا اینکه اخیرا دیدیم دارد برای شرکت خبیث "بیاند" کار میکند. او جلسه روان درمانی با کلونِ پیتر پارکر یعنی «بن رایلی» برگزار میکرد و متوجه شد که بیاند داره حافظه او را دستکاری میکنه. به همین دلیل بیاند تصمیم گرفت گناهان نورمن آزبورن را که مدتی قبل توسط خبیثی به نام «سین ایتر» ازش گرفته شده بود به او منتقل کند و در نتیجه به موجودی خبیث و گابلین مانند ملقب به «ملکه گابلین» تبدیل شد!

اشلی كافكا در سریال "اسپایدرمن: مجموعه كارتونی" هم حاضر بود .

مرد عنكبويت سريال انيميشن

او مثل كمیك ها در راون كرافت بود و در حالی كه سعی میكرد ادی براك را مداوا كند تا از شر سیمبیوت فضایی خلاص شود ، عاشقش شد.  سپس كارنیج او را گروگان گرفت و ادی مجبور شد برای نجاتش دوباره به سیمبیوت روی بیاورد. اشلی در این کارتون سعی كرد هری ازبورن را هم مداوا كند.

اشلی كافكا در سریال مرد عنكبوتی خارق العاده هم حضور داشت (با صدای الیسا گابریلی) او در این كارتون موسس راون كرافت است و سعی میكند ابرشروران را مداوا كند:

این شخصیت در فیلم مرد عنكبوتی شگفت انگیز 2 هم بود و در تصمیمی عجیب نقش او را یك بازیگر مرد به نام «مارتین سكویاس» بازی كرد! او نقشی كلیشه ای داشت و با لهجه ای آلمانی روی بیماران راون كرافت آزمایش میكرد.

او در نهایت به شدت توسط الكترو  زخمی شد ولی معلوم نشد مرده یا نه!

او در بازی مرد عنكبوتی شگفت انگیز 2 هم در راون كرافت و در كنار «دونالد منكن» دیده شد که دارد روی بیماری به نام «كلتوس كاسدی» آزمایش میکند ولی این بیمار  ناگهان تبدیل به كارنیج شد و به او حمله كرد . این آخری باری بود كه اشلی كافكا را در بازی دیدیم.

مطالب مرتبط:

10 حقیقت مهمی که باید دربارۀ تیمارستان "راون‌کرافت" (RAVENCROFT INSTITUTE) بدانید

شماره آخر از کمیک "تیمارستان راون کرافت" (RAVENCROFT) ترجمه شد + لینک دانلود

 

- مكس مادل  (Max Modell)

مكس مادل  (Max Modell)

اولین حضور در دنیای كمیك: شماره 648  كمیك The Amazing Spider-Man (ژانویه 2011)

خلق شده توسط: دان اسلات، هامبرتو راموس

مكس مادل موسس شركت "هورایزن لابز" (Horizon Labs) میباشد. او به توصیه همسر متوفی جی جونا جیسمون (یعنی مارلا جیمسون)، پیتر پاركر را استخدام كرد. در دوره ای كه دكتر اختاپوس جسم و ذهن پیتر را تسخیر كرد، باعث شد تا با كارهایش رابطه دوستانه و حسنه پیتر و مكس كاملا خراب شود. در ضمن چند بار به طور غیر مستقیم اشاره شد كه مكس مادل تمایلات همجنس گرایانه دارد.

مطالب مرتبط:

لینك دانلود شماره های 1 تا 700 كمیك "مرد عنكبوتی شگفت انگیز"!

 

- ند لیدز (Ned Leeds)

ند لیدز  (Ned Leeds)

اولین حضور در دنیای كمیك: شماره 18  كمیك The Amazing Spider-Man (نوامبر 1964)

خلق شده توسط: استن لی ، استیو دیتكو

ند لیدز (با نام كامل «ادوارد لیدز») یکی از كاركنان و خبرنگاران روزنامه دیلی بیوگل بود. او پس از مدتی به منشی جیسمون یعنی خانم «بتی برنت» علاقمند شد. این مسئله نوعی مثلث عشقی بین او  پیتر پاركرو بتی ایجاد كرد ولی بعد از مدتی رابطه رومانتیك بتی و پیتر بهم خورد و در نتیجه ند و بتی ازدواج کردند.  سپس ند مامور شد پرده از هویت مخفی «هاب گابلین»  بردارد. ولی هاب گابلین او را گیر انداخت و با شستشوی مغزی كاری كرد تا گاهی اوقات به جای او در قالب هاب گابلین ظاهر شود. شتتشوی مغزی باعث شد تا ند لیدز در زندگی زناشویی خود بسیار بد اخلاق و متزلزل شود و با همسرش به مشكل بخورد كند.

ند ليدز - بتي برنت

او سرانجام در حالی كه همه به اشتباه فكر میكردند هاب گابلین است به دست مزدوران اجیر شده توسط شخصیتی به نام The Foreigner كشته شد. ند لیدز اخیرا در داستان "توطئه کلونی" به صورت کلون زنده شد ولی دوباره مرد اما خود واقعی او برگشت! برای كسب اطلاعات كامل درباره ند لیدز حتما مقالات زیر را بخوانید:

10 حقیقت مهمی که باید درباره «ند لیدز» (NED LEEDS) بدانید

لحظات ماندگار در كمیك های مرد عنكبوتی: بتی برانت به صورت پیتر سیلی میزند!

لحظات ماندگار در كمیك‌های مرد عنکبوتی: هویت هاب گابلین فاش میشود!

ند لیدز در چند اپیزود از سریال "مرد عنكبوتی: مجموعه كارتونی" حضور پیدا كرد ( با صدای «باب برگن») و نقش خبرنگار دیلی بیوگل را داشت.

در این سریال به ند لیدز زیاد پرداخته نشد. ضمن اینكه بتی برانت هم در این سریال غایب بود.

در سریال spectacular Spider-Man، نام ند لیدز به «ند لی» (Ned Lee) تغییر یافت و او اصلیتی كره ای پیدا كرد (صدا پیشه اش هم «اندرو كیشینو» بود)

ند لي - ned lee

 او همچنان خبرنگار دیلی بیوگل است و ماموریت میابد هویت مخفی گرین گابلین را فاش كند. در ضمن، كاملا معلوم بود از بتی برانت خوشش میاد.

مطالب مرتبط:

زیرنویس فارسی فصل دوم كارتون Spectacular Spider-Man + لینك دانلود مستقیم

 

- عمه آنا  ( Aunt Anna)

عمه آنا  ( Aunt Anna)

اولین حضور در دنیای كمیك: شماره 15  كمیك The Amazing Spider-Man (اگوست 1964)

خلق شده توسط: استن لی ، استیو دیتكو

آنا واتسون (Anna Watson) عمه مری جین است و همچنین همسایه و دوست قدیمی زن عمو می. در واقع، مری جین وقتی از پدر و مادرش جدا شد تا با عمه اش زندگی بود با پیتر پاركر اشنا شد. وقتی برای مدتی در كمیك ها به نظر میرسید زن عمو می مرده است، او نزد پیتر و مری جین آمد تا باهاشون زندگی كنه. او همیشه از همسر مری جین (یعنی پیتر پاركر) حمایت میكرد ولی بعد از مدتی چون نمیدانست پیتر همان اسپایدرمن است به رفتارش و همچنین به غیبت های همیشگی اش شك كرد و به مری جین میگفت : "شوهرت غیر قابل اعتماده"!

عمه واتسون تا به حال دوبار در كارتون های مرد عنكبوتی حضور داشته. یه بار در "مرد عنكبوتی: مجموعه كارتونی" با صدای «ماجل بارت» و دیگری در Spectacular Spider-Man (با صدای Kath Soucie) .

عمه مري جين

جالب اینه كه او در اسپایدرمن: مجموعه كارتونی هم بعد از مدتی از پیتر به خاطر مخفی كاری هایی كه میكند متنفر میشود.

 

مهدی ترابی مهربانی

All rights reserved © Spidey.ir 2015

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

parker
+1 #1 parker 1394-05-08 19:47
یکی دیگه از مقاله های عالی سایت . تشکر آقای ترابی بابت این مقاله فوق العاده.
نقل قول کردن
spidey 4ever
+2 #2 spidey 4ever 1394-05-08 19:47
عالی عالی عالی!
مقاله ای عالی درباره یک شخصیت عالی در داشتن شخصیت های مکمل عالی!
ولی شرط میبندم شماره بعد وقتی جی جونا جیمسون ر معرفی میکنید کلی باید درباره حضورش تو دنیای فیلم و انیمیشن شرح بدین اقای ترابی! لامصب تو همه کارتون ها و بازی های حضور داشته
نقل قول کردن
s.kraven
+3 #3 s.kraven 1394-05-08 19:51
آقای ترابی از همین الآن معلوم شد که سخت ترین عکسها رو برای حدس زدن قرار داد بودید :lol:

ولی مقاله تون فوق العاده بود (مگه میشه مقاله آقای ترابی فوق العاده نباشه :lol: )

راستی آقای ترابی تو یه کامنت گفتید که برای یک مدتی از نویسندگان معتمد و مدیران مقاله قرار میدید اصلا برجکم از هستی محو شد :D
ای کاش زودتر مینوشتمش ;-)
نقل قول کردن
New Goblin
+2 #4 New Goblin 1394-05-08 20:00
اخ اقاي ترابي حال و هواي روزاي اول سايتو برامون زنده كردي..
بهترين حضور هم واقعا همون حضور جرج استيسي در فيلم خوب مرد عنكبوتي شگفت انگيز 1 بود و خدارو شكر كه شماره 3 ساخته نشد تا ما ذهنيتمون بهم بخوره!دنيس ليري واقعا خوب بازي كرد!
نقل قول کردن
Doc Strange
+1 #5 Doc Strange 1394-05-08 20:01
مرسی مقاله خیلی مفصلی بود ممنون.
ولی یه سوال بی ربط....
ببخشید فیلم مینیون ها چند وقته اکران شده؟؟؟!!!
امروز دوبلش اومده.... :-| :o
فکر کنم یه صاعقه به مسئول دوبلاژ فیلم ها و کارتون های ایران خورده این قدر سریع شده.... :lol:
نقل قول کردن
mtm
+2 #6 mtm 1394-05-08 20:05
#3:
اون مقاله شما خوب بود
عکساش رو دوباره بفرست چون انگار چند تا عکسش رو نفرستاده بودی
ایشالا به زودی تو سایت قرار میگیره

درباره اینکه دیروز کسی نتونست اسم مقاله رو حدس بزنه باید بگم واقعا هم سخت بود ولی کاربر خوبمون حسین اقا (Hossein sbn) که بهش لقب حافظه سایت رو داده ایم خییل نزدیک شده بود ! :-*
نقل قول کردن
Artemis
+1 #7 Artemis 1394-05-08 20:07
ممنون آقاي ترابي عالي بود

مقاله ي جامع و خيلي مفيدي بودجين دوولف تو كميك هاي جديد اسپايدرگوئن هم نقش مهمي داره

فكر كنم بدترين اقتباس تو اين ليست از روي دكتر كافكا تو اميزينگ2 بوده باشه
نقل قول کردن
Artemis
+1 #8 Artemis 1394-05-08 20:08
4

البته خيلي خوب بازي كرد و خودم جرج استيسيش رو دوست داشتم ولي با كميك ها در تضاد بود
نقل قول کردن
s.kraven
+1 #9 s.kraven 1394-05-08 20:08
6#
برجکم از نیستی به هستی پیوست.واقعا ممنونم از شما :-)
نقل قول کردن
Bad joke
+1 #10 Bad joke 1394-05-08 20:10
حقیقتش من میدونستم گفتم ضایع هستش سریع بگم اخه کسی جین دی ولف راببینه ندونه مقاله درباره چیه :-*

والا من دو سه تا شخصیت را واقعا برای عمق بخشین به شخصیت پیتر تو کمیک لازمه البته تو فیلم چون پیتر دبیرستانیه احتمالا زود باشه
اولین شخصیت جین دی ولف اگر من نویسنده مرد عنکبوتی بودم اولین کارم برگردوندن اون بود واقعا انگار برای قرن 21 خلق شده استایل پوشش خودشا داره فمنیست کله شق مثل کاراگاه زن سریال امریکایی ها هستش

زندان راون کرافت هم خیلی جای باحالیه برای کار نمیدونم هر چی تو بتمن ارکام مهمه راون کرافت برای اسپایدی مهم نیست البته تم داستانای اسپایدی هم این شکلی نمیپسنده ولی خب پیتر که ناید از همه چی سر در بیاره واین هم دلیل بودن شخصیت های مکمل خوبه
نقل قول کردن
m.spidey
#11 m.spidey 1394-05-08 20:13
خیلی ممنون آقای ترابی فوق العاده بود
نقل قول کردن
Bad joke
+1 #12 Bad joke 1394-05-08 20:15
استاد ببخشید جمیز جونا جانسون با پیتر رابطه عاشقانه داشته تو مقاله استفاده نکردید :lol:
نقل قول کردن
Hossein sbn
+1 #13 Hossein sbn 1394-05-08 21:06
پس این اون مقاله ی اسرار آمیز بود!
در هر حال دست آقای ترابی درد نکنه که همچین مقاله ای نوشتند، خیلی به اطلاعاتم اضافه کرد.
نقل قول کردن
Night.Wing
#14 Night.Wing 1394-05-08 21:07
یعنی خیلی جالبه آقای ترابی هر دفعه یه چیز پیدا میکنه از اسپایدرمن بنویسه دمتون گرم. عالی بود. مخصوصا عکسها عالی بود.
نقل قول کردن
real spidey
#15 real spidey 1394-05-08 21:17
آخی آخی(با لحن جناب خان) چی میگفتیم چی شد. من میگفتم اسم مقاله دکتر ها و کاراگاهان دنیای اسپایدیه :o ولی آقای ترابی به نظر من این یکی از بهترین مقالاتیه که تو سایت نوشته شد پس...... مدیر مهربان ما تشکر تشکر
نقل قول کردن
Agent Marvel
+1 #16 Agent Marvel 1394-05-08 21:35
مقاله فوق العاده ای که با قلم زیبای آقای ترابی فوق العاده تر شد.واقعا این مقاله برای سایت نیاز بود.درباره سروان استیسی هم دنیس لیری واقعا خوب بازی کرد و با مرگش تماشاچی رو غصه دار میکنه.

بی صبرانه منتظر قسمت دوم این مقاله هستم.
نقل قول کردن
hosein7980
+1 #17 hosein7980 1394-05-08 21:59
سلام. یه پیشنهاد دارم. میشه لیست تمام فیلم های کمیک بوکی رو از اول بزارید؟؟؟ می دونم زیاده ولی واقعا عالی میشه... :roll:
نقل قول کردن
batspider
#18 batspider 1394-05-08 22:26
چی فکر میکردم چی شد .بهشون انگ دسیسه چین زدم :o
من که واقعا لذت بردم کلی هم به اطلاعاتم اضافه شد. ممنون آقای ترابی

جریان فصل اول سریال درد ویل هم کپی فصل اول گیم اف ... بود از دم همه رو کشتن.ای کاش بن یوریک رو نگه میداشتن برای اسپایدرمن.حالا کی میخواد هویت گابلین رو لو بده؟
نقل قول کردن
پرشین اسپایدی
+1 #19 پرشین اسپایدی 1394-05-08 23:19
این لیست رو باید سپرد دست نویسنده های سری جدید اسپایدی واقعا حضور این شخصیت ها که برخیشون جدید هستن چقدر میتونه خوب باشه
به قول حسن آقا حضور جین دی وولف چقدر میتونه مسمر ثمر بشه با اون استایل خاصش

: )
نقل قول کردن
the punisher
+1 #20 the punisher 1394-05-08 23:24
خب آقای ترابی حدس من نزدیک بود ولی نگفتید
spidey.ir/.../...
نقل قول کردن
Agent wolverine
#21 Agent wolverine 1394-05-08 23:37
دقت کردین اکثر این شخصیت مکمل ها کشته شدند یا به خاطر مرگ کسی به وجود اومدند :o
نقل قول کردن
arsalan-goblin
#22 arsalan-goblin 1394-05-09 01:22
آقای ترابی هزار بار مرسی....
واقعاً عالی بود :lol:
نقل قول کردن
j.parker
#23 j.parker 1394-05-09 01:36
خیلی مقاله جالبی بود امیدوارم ادامه پیدا کنه {اونقد استیسی پشت سر هم خوندم که میخواستم مانیتورو بجوم :lol: } یه سوال کسی لینک کمیکایی که جان رومیتا جونیور برای مردعنکبوتی طراحی کرده رو داره؟فک کنم میشه ولوم دو tasm
نقل قول کردن
SLH Hero
+2 #24 SLH Hero 1394-05-09 06:49
مقاله فوق العاده بود. پر از اطّلاعات خوب از جهان مردعنکبوتی. سایز بزرگ با اطّلاعات انیمیشنی و سینمایی اضافه ;-) .

ولی یک نکته رو متوجّه شدید: هیچ کدوم از شخصیت های (واقعی و بدون قدرت) مرده جهان مردعنکبوتی برنگشتن. این یکبار دیگه نشون میده که مردعنکبوتی واقعی ترین ابرقهرمان جهان کمیکه که از همشون بهتر میشه باهاش ارتباط برقرار کرد.
نقل قول کردن
mop
#25 mop 1394-05-09 12:34
دستتون دردنکنه
به نظر من خوبی مقاله به این بود که شخصیت های تکراری عمه می و .......... اینا توش نبودن و کسایی توش معرفی شده بودن که واقعا جالب و جدید بودن :-)
نقل قول کردن
m.spidey
#26 m.spidey 1394-05-09 12:57
#21 باهات موافقم حالا فهمیدم
نقل قول کردن
iron man
#27 iron man 1394-05-09 13:20
خبر
جینا مالون که نقشش در bvs. معلوم نشده بود معلوم شد قراره در bvs نقش بارباراگوردون رو بازی کنه ولی هنوز اعلام نشده او در قالب اوراکل،بت گرل،یا خود باربارا در فیلم حضور داره
نقل قول کردن
I am the best
#28 I am the best 1394-05-09 13:38
ببخشید اقای AK47 میشه خواهش کنم اواتارتونو عوض کنید اخه برای من مقدور نیست.
نقل قول کردن
Hossein sbn
+1 #29 Hossein sbn 1394-05-09 14:28
یک سوالی دارم، خوش حال می شم کسی جواب بده.
تا به حال اطلاعات خاصی درباره ی مادر هری داده شده؟ یا درباره ی این که ارتباطش با نورمن عاطفی بوده یا نورمن فقط فامیلیش رو بهش داده؟و این که( حدودا )چند شماره حضور داشته؟
نقل قول کردن
mtm
#30 mtm 1394-05-09 15:28
به نقل از Hossein sbn:
یک سوالی دارم، خوش حال می شم کسی جواب بده.
تا به حال اطلاعات خاصی درباره ی مادر هری داده شده؟ یا درباره ی این که ارتباطش با نورمن عاطفی بوده یا نورمن فقط فامیلیش رو بهش داده؟و این که( حدودا )چند شماره حضور داشته؟

سوال خیلی خوبی پرسیدی
ولی کمی صبر کن تا قسمت بعدی
نقل قول کردن
mtm
#31 mtm 1394-05-09 15:29
به نقل از batspider:
آقای ترابی لیست بازیگر های فیلم اسپایدی رو دیدید؟ به نظرتون واقعیه؟

اره
اجازه بده در یه مطلب جداگانه بهش میپردازم
نقل قول کردن
mtm
#32 mtm 1394-05-09 15:38
یه نکته بسیار مهم درباره شخصیت های مکمل داستان های مرد عنکبوتی که باعث شده در دنیای کمیک برترین باشن پیشینه درب و داغون اوناست
شما مثلا ببینید پیتر پارکر پدر و مادرش مردن
از اونطرف رفقای صمیمی اش رو ببینید:
هری ازبورن: مادر بالای سرش نبوده. پدرش مثل یه هیولا عقده ای بارش اورده
گوین استیسی: بدون مادر زندگی کرده
فلش تامپسون: پدرش یه دایم الخمر بود که مدام کتکش میزد
مری جین: یه خانواده داغون و پدری که زن و بچه اش رو ول کرده بود
بتی برنت: یه دختر خود ساخته با مادری علیل و برادری قمارباز که کشته میشه
لیز الن: پدر مادر ثروتمند ولی بیتفاوت. برادری ناتنی به نام مارک که به ابرخبیثی به نام molten man تبدیل شد
و ...
تمام این شخصیتا پر هستن از پتانسیل دراماتیک
از اون مهم تر اینکه پیتر وقتی با اونا دور هم جمع میشد انگار همشون با هم کلی نقطه مشترک داشتن: هیچ کدوم خانواده نرمالی نداشتن
نقل قول کردن
the amazing deadpool
#33 the amazing deadpool 1394-05-09 15:56
آقای ترابی؟از قسمت دوم این مقاله چند تا سرنخ نمیزارید؟دوست دارم زودتر بدونم کیا قراره تو قسمت دوم باشن یا حداقل زمان انتشارش رو بگید؟
نقل قول کردن
m.spidey
#34 m.spidey 1394-05-09 16:05
به نقل از mtm:
یه نکته بسیار مهم درباره شخصیت های مکمل داستان های مرد عنکبوتی که باعث شده در دنیای کمیک برترین باشن پیشینه درب و داغون اوناست
شما مثلا ببینید پیتر پارکر پدر و مادرش مردن
از اونطرف رفقای صمیمی اش رو ببینید:
هری ازبورن: مادر بالای سرش نبوده. پدرش مثل یه هیولا عقده ای بارش اورده
گوین استیسی: بدون مادر زندگی کرده
فلش تامپسون: پدرش یه دایم الخمر بود که مدام کتکش میزد
مری جین: یه خانواده داغون و پدری که زن و بچه اش رو ول کرده بود
بتی برنت: یه دختر خود ساخته با مادری علیل و برادری قمارباز که کشته میشه
لیز الن: پدر مادر ثروتمند ولی بیتفاوت. برادری ناتنی به نام مارک که به ابرخبیثی به نام molten man تبدیل شد
و ...
تمام این شخصیتا پر هستن از پتانسیل دراماتیک
از اون مهم تر اینکه پیتر وقتی با اونا دور هم جمع میشد انگار همشون با هم کلی نقطه مشترک داشتن: هیچ کدوم خانواده نرمالی نداشتن

وای خدا یه لحظه احساس کردم دارم خفه میشم
with this family he is a hero but us :-) :oops:
نقل قول کردن
aryan.m
#35 aryan.m 1394-05-09 16:27
سلام یه مقاله ی عالی بود من بعضیا رو نمیشناختم اصن! :P
اما خیلی خوشم اومد!ممنون آقای ترابی بابت زحماتتون. :D
نقل قول کردن
imank700
#36 imank700 1394-05-09 16:28
خب مقاله خیلی خوب بود ، مخصوصا برای من که بیشتر با کاراکترای فرعی آشنا بشم
نقل قول کردن
Bad joke
+2 #37 Bad joke 1394-05-09 18:49
واقعا این نکته ای ک استاد گفتن ریشه دبیرستانیه پیتره
برای همه سواله چطور یه پسر پولدار -یه بچه محبوب مدرسه یه خر خون دختر خوشگله مدرسه اینا هیچ کدوم یه نکته مشترک برای رفاقت ندارن
ولی وقتی یه طرفدار واقعی ریشه اینا را تعریف میکنه ادم به تکمیل بودن داستانهای پیتر پارکر پی میبره این داستان چی داره از همه سره

مثلا فلش میبینید تو سریال کلی دشمن خوب داره خودش قدرتای باحال داره البته نه به باحالی پیتر شباهت دارن ولی چی مرد عنکبوتی را سر میکنه
درام درست حسابی یه درام کار درست همیشه میگفتم تنها کمیکی که میشه یه راست از شماره یکش تا الان یه سریال جالب ازش در اورد
نقل قول کردن
Samwel Tarly
+1 #38 Samwel Tarly 1394-05-09 18:57
تو این افراد جورج استیسی بیشترین تاثیر داشت.چطوری هویت پیتر فهمید؟
نقل قول کردن
2m-had
-2 #39 2m-had 1394-05-09 19:23
به نقل از Bad joke:
به نقل از 2m-had:
خیلی ببخشیدا،سایت خیلی کسله،
الان از دیروز همین پستارو داریم میبینیم!
شنیدیم ک پستای غیر نویسنده هارو متوقف کردن!
با این ۲ مدرک متوجه میشیم سایت اسپایدی هر چی مقاله داره از اعضای غیر نویسنده داره :sigh:


سایت کسله ؟
و از دیروز همین پست ها را میبینیم ؟

یه مقاله دیروز اومده 60 تا پست داره
و اون یکی که دیروزاومده 91
خیلی سایت کسله تازه کلی کمیک علی خان گذاشتن
تازه الان جمعه هستش خب همه میزنن بیرون
تازه همچین خبری هم نیستا سایتای دیگه را ببینی یه هفتس خبراشونا اپدیت نکردن بعدشم نه خیر اکثر خبر ها و مقاله ها کار استاده و بازم خیلی هاشون کار مدیراست
خواهشا شما جو زیادی نده
چون کاربرا ناچارن نظر بدن به اون پستا، ب خاطر اینکه مقاله دیگه ای نیس ک نظر بدن!
علی خان روی سر ما جا دارن ولی منظور از کلی ، همون کمیک فلشه؟!
نقل قول کردن
Sherlockian
+1 #40 Sherlockian 1394-05-09 19:47
خبر خبر خبر داغ داغ خیلی داغه
امروز انت منو دیدم البته نه کامل اول و اخرش نبود اون اولاشم سریع اسکیپ کردم زدم پشیمون شدم برای اینکه پپرده ای دیدم تا بلوری وا میستم خواستم ی کامنت بدم اقای 2m _had نگن کسله
نقل قول کردن
Sherlockian
+1 #41 Sherlockian 1394-05-09 19:51
خبر داغ
روساریو داوسون لازیگر پرستار شب در سریال دردویل در سریال جسیکا جونز حضور دارد اینطور کا معلومه این سریال با دردویل خیلی ارتباط داره.
نقل قول کردن
Arian94
#42 Arian94 1394-05-09 21:39
ممنون خوب بود مثل همیشه :lol:
نقل قول کردن
مهدی بیات
#43 مهدی بیات 1394-05-09 22:11
مقاله ی عالیی بود باعث شد با شخصیت های SUPPORTING CHARACTERS بیشتر آشنا بشم تشکر از آقای ترابی فکر کنم مقاله ی بعدی از اینم بهتر باشه
نقل قول کردن
young spider
#44 young spider 1394-05-09 22:19
واقعا از آقا ترابی به خاطر مقاله خوبشون ممنونم ولی کسایی مثل فلش تامپسون یا ادی براک ..... در قسمت ۲ پرداخته میشه؟
نقل قول کردن
young spider
#45 young spider 1394-05-09 22:23
عالی بود
نقل قول کردن
young spider
#46 young spider 1394-05-09 22:27
۷۷#
من خودم به ترتیب منتظر اینها هستم:
۱- جنگ داخلی
۲- بتمن در علیه سوپرمن
۳- در جستجو دوری
۴- جوخه انتحار
۵- پاندا کونگ فوکار ۳
۶- ددپول
۷- اسسینس کرید
۸- ایکس من
۹- دکتر استرنج
۱۰- وارکرفت
نقل قول کردن
Sherlockian
#47 Sherlockian 1394-05-09 23:21
اقا ی سوال فیلمای فاکس جزو فیلمای مارول حساب میشن? اگه اره برا چی؟
نقل قول کردن
Agent Marvel
#48 Agent Marvel 1394-05-09 23:26
به نقل از young spider:
۷۷#
من خودم به ترتیب منتظر اینها هستم:
۱- جنگ داخلی
۲- بتمن در علیه سوپرمن
۳- در جستجو دوری
۴- جوخه انتحار
۵- پاندا کونگ فوکار ۳
۶- ددپول
۷- اسسینس کرید
۸- ایکس من
۹- دکتر استرنج
۱۰- وارکرفت

من که برا همشون مشتاقم.ولی مردان ایکس :آپوکالیپس هم مهمه.
نقل قول کردن
s.kraven
#49 s.kraven 1394-05-09 23:32
در جستجوی دوری :-)
من خیلی finding nemo رو دوست داشتم.حتی با اینکه موضوعش به شدت کلیشه ای و آموزش مستقیم بود،ایده جالبی داشت که از نگاه یک ماهی این رو تعریف کنه.فقط امیدوارم یه تکرار دوباره نباشه و باید سعی کنه مثفاوت تر جلوه بده.اینا هم دارند از تکنیک مارولی استفاده میکنند و فیلماشون رو ادامه میدهند.این در جستجوی نمو مال شیرین 10 سال پیشه.یا شرکت هیولاها که فیلم جدیدش اومد و...
من از بین کارتونها برای incredibles 2 مشتاقم . حتی با اینکه ایده هاش رو از روی کمیک برداشته بود(حتی لوکیشنهاش رو) اما باز هم باحال بود و دیده نشده بود.امیدوارم این یکی بهتر از قبلیه باشه. ;-)
نقل قول کردن
s.kraven
#50 s.kraven 1394-05-09 23:33
#47:
اگه منظورت mcu هستش خب نه ربطی ندارند ولی اگه میگی از روی کمیک اقتباس شده میگم بعله(عجب سوال سختی :lol: )
نقل قول کردن
Agent Marvel
#51 Agent Marvel 1394-05-09 23:36
در جست و جوی دوری که از یه بازی اقتباس شده.یه بازی پلتفرمر فوق العاده که من عاشقشم.ولی متاسفانه خیلی نمیشه منتظر شگفت انگیزان 2 بود چون هنوز فیلمنامه هم کامل نیست.اصلا مشخص نیست کی بشه دید :sad:
نقل قول کردن
s.kraven
#52 s.kraven 1394-05-09 23:40
really???
در جستجوی نمو هم همینطور :eek:
نقل قول کردن
Victor
#53 Victor 1394-05-10 00:38
ایجنت آخه من موندم داستان در جستوجوی نمو تو دریا روایت میشه اونم درباره ی یه ماهیست بنام نمو که اگه یادم مونده باشه فکر کنم پسرش دوری میره دنبالش تا پیداش کنه ولی اینی که تو میگی اصلا معلوم نیست چیه خودت میگی تو جنگل گم میشه ولی تو اون انیمیشن اصلا جنگلی ندیدیم که داستان هم تو اونجا روایت بشه
راستی شرکت پیکسار میدونی واسه چی اسمش اینقدر زبانزده؟ چون انیمیشنایی میسازه که کاملا نوآورانست تو هر انیمیشنی که میسازه یه ایده ی جدا هست که فوق العاده قشنگن
فقط شگفت انیگزان میشه گفت از رو ff اقتباس شده
شما این انیمیشن جدیدش درون رو ببین که دیدی فکر میکردی همچین انیمیشنی اینقدر خوش بدرخشه؟ یا مثلا وال ای که بی نظیر بود فکر نکنم 5 دقیقه هم توش حرف زده بشه ولی دیدی چی شد ترکوند بهترین انیمیشن سال شد بقیه هم بماند
فقط من منتظم جان لستر دست بزاره رو شخصیتای مارول تا از خود شخصیتای کمیکیش هم عالی درش بیاره
نقل قول کردن
Agent Marvel
#54 Agent Marvel 1394-05-10 00:54
علی آقا اصلا متوجه کامنت نشدم.در جست و جو نمو درباره یه ماهی به اسمه مارلین هستش که پسرش نمو گم میشه و میره دنبالش،چه ربطی به دوری داشت.بعدشم این بازی در جست و جوری دقیقا همینجوری بود که توضیح دادم.
اصلا میشه پیکسار انیمیشن بسازه شاهکار نباشه ؟
نقل قول کردن
Victor
#55 Victor 1394-05-10 01:03
آقا من نمیدونم چند لحظه پیش چیکار کردم انتظار نداشته باشه انیمیشن 10 15 سال پیش یادم بمونه :-*
اشتباهت همینجاست چون در جست وجوی دوری ادامه در جستوجوی نموست
نقل قول کردن
Agent Marvel
#56 Agent Marvel 1394-05-10 01:08
خود منم اولین انیمیشنی که تو زندگیم دیدم در جست و جوی نمو بود.ولی من دوست دارم پیکسار برای همه انیمیشن هاش ادامه بسازه.مثلا برا همین درون یا انیمیشن دلاور که 2012 اومد ترکوند.
نقل قول کردن
Agent Marvel
#57 Agent Marvel 1394-05-10 01:11
درسته علی آقا یه اشتباه لفظی منو گمراه کرد.اون بازی که من توضیح دادم در جست و جوی اری بود.شرمنده شما و کریون که اونم گمراه کردم.منتها بازی برا خیلی وقت پیش بود دیگه.
نقل قول کردن
Ziba
#58 Ziba 1394-06-10 01:41
:eek: من واقعا از عمه آنا بدم میاد خیلی تو بعضی کارتونا تند خو و یک دنده هست بعضی وقتا مثل ج ج جیمسون رفتار میکنه
نقل قول کردن
P.B.P
#59 P.B.P 1400-02-18 20:11
سلام استاد ترابی
شما این شخصیت رو میشناسید؟می دونید اسمش چی هست؟
uplooder.net/.../...
نقل قول کردن
mtm
#60 mtm 1400-02-18 22:10
به نقل از P.B.P:
سلام استاد ترابی
شما این شخصیت رو میشناسید؟می دونید اسمش چی هست؟
uplooder.net/.../...

احتمالا ازیکیل سیمز است
تو مقالات معرفی متحدین مرد عنکبوتی معرفی شده
نقل قول کردن
P.B.P
#61 P.B.P 1400-02-18 22:27
به نقل از mtm:
به نقل از P.B.P:
سلام استاد ترابی
شما این شخصیت رو میشناسید؟می دونید اسمش چی هست؟
uplooder.net/.../...

احتمالا ازیکیل سیمز است
تو مقالات معرفی متحدین مرد عنکبوتی معرفی شده

خیلی ممنون استاد
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید