تمام حضورهای افتخاری مرد عنكبوتی در دنیای انیمیشن + لینك دانلود

كارتون new avengers

حالا وقت آن رسیده كه به حضور های افتخاری مرد عنكبوتی در كارتون های دیگر بپردازیم.

در واقع، مرد عنكبوتی به خاطر محبوبیت بالایی كه دارد در بسیاری دیگر از كارتون های شركت مارول حضور داشته كه در این مقاله به آنها اشاره ميشود:

(ضمنا قبلا در سایت در این مقاله به تاریخچه مرد عنكبوتی در دنیای انیمیشن پرداخته بودیم. اگر هم میخواهید كارتون های مرد عنكبوتی را دانلود كنید، اینجا را كلیك كنید)

اولین حضور افتخاری مرد عنكبوتی برمیگردد به سال 1979 میلادی و كارتون "زن عنكبوتی" (Spider-Woman) . جالب اینه كه تنها دهه ای كه مرد عنكبوتی تا به حال كارتون اختصاصی خودش را نداشته همین دهه 70 میلادی است! در هر حال مرد عنكبوتی در دو اپیزود "اهرام وحشت" (Pyramids of Terror) و "كانگو اسپایدر" (The Kongo Spider) حضور یافت و صداپیشه اش هم آقای «پل سولز» بود (پل سولز صداپیشه مرد عنكبوتی در اولین كارتون اختصاصی مرد عنكبوتی بود كه دهه 60 میلادی از تلویزیون پخش شد).

كارتون spider-woman

در "اهرام وحشت" ما میبینیم كه مرد عنكبوتی وارد ماجرایی در مصر شده كه در آن در نهایت به كمك زن عنكبوتی (جسیكا درو) نیاز پیدا میكنه (البته معلوم نیست كه مرد عنكبوتی در اهرام مصر چیکار میکرد و داشت دنبال چی میگشت!). در این اپیزود یک نژاد مومیایی فضایی با سفینه هایی به شکل اهرام مصر به دنبال تسخیر کره زمین بودند و با اشعه های خود میتونستند مردم را به شکل مومیایی در بیاورند! کلا شخصیت پردازی مردعنکبوتی در این قسمت دقیق و جالب نبود و او دو بار نیاز پیدا میکنه که توسط زن عنکبوتی نجات پیدا کنه! (حتی راه حل غلبه بر مومیایی های فضایی را هم جسیکا پیدا میکنه، نه مردعنکبوتی!) همچنین جالبه که جسیکا یک بار از مردعنکبوتی به عنوان دوست قدیمی خودش یاد میکنه که نشون میده اونا قبلا هم با هم برخورد داشته اند.

كارتون زن عنكبوتي

مردعنکبوتی در The Knogo Spider هم حضور یافت که داستانش عمدتا در آفریقا جریان داشت و انگار از داستان فیلم کلاسیک "کینگ کونگ" الهام گرفته بود و در آن شاهد حمله ی یک عنکبوت غول آسا به مردم یک دهکده بودیم. جسیکا و دوستانش به آنجا میروند و متوجه میشیم که همه چیز مربوط به فیلمبرداری یک فیلم اکشن میشده و کارگردانش میخواد مردعنکبوتی و زن عنکبوتی رو اینجوری تو فیلم خودش وارد کنه تا حماسی ترین فیلم تاریخ رو بسازه! این قسمت هم خیلی بیخود بود و مردعنکبوتی و زن عنکبوتی به شدت از نظر توانایی جسمانی ضعیف نشان داده شدند و یک بار هم در حالی که مردعنکبوتی را با طناب بسته بودنش و داشت از یک آبشار بزرگ سقوط میکرد توسط زن عنکبوتی نجات داده شد!

در كل كارتون زن عنكبوتی چیز خاصی نبود و زیاد هم دوام نیاورد. تفاوت های زیادی هم بین كمیك بوك های زن عنكبوتی و این سریال بود. در ضمن به نظر میرسید سازندگان اش خیلی سعی كردند تا اریجین جسیكا درو را شبیه به اریجین مرد عنكبوتی كنند. شما ميتونيد كل سريال زن عنكبوتي را اينجا دانلود كنيد. ضمنا در اینجا به طور کامل درباره ی این سریال توضیح داده شده.

حضور افتخاری یا بهتره بگیم Cameo بعدی مرد عنكبوتی مربوط میشه به سریال "مردان ایكس: مجموعه كارتونی" كه اوایل دهه 90 میلادی از شبكه فاكس پخش میشد. ما در اپیزود Child of Light كه در واقع  بخش پنجم از داستان "حماسه فونیكس سیاه" بود، دست مرد عنكبوتی را دیدیم كه دارد تاز میزند:

مردان ايكس - فونيكس سياه

این اپیزود چند ماه قبل از آغاز پخش سریال "مرد عنكبوتی: مجموعه كارتونی" روی آنتن رفت و به نظر میرسد سازندگان اپیزود با پخش این صحنه كوتاه میخواستند به نوعی برای سریال اختصاصی مرد عنكبوتی تبلیغ كرده باشند.

در سریال "چهار شگفت انگیز" هم كه دهه 90 میلادی پخش شد، ما یك اشاره خیلی کوچک به «اسكارلت اسپایدر» (بن رایلی) در اپیزود 9 از فصل دوم دیدیم.

اشكارلت اسپايدر

(شما میتوانید حضور افتخاری مرد عنكبوتی در سریال های مردان ایكس و چهار شگفت انگیز را در اینجا تماشا كنید)

 

سال 2002، شركت Mainframe Entertainment به صورت آزمایشی یك انیمیشن كوتاه كامپیوتری (CGI) ساخت تا شبكه MTV را راضی كند یك سریال كارتونی جدید براساس مرد عنكبوتی سفارش دهد. شما میتوانید این انیمیشن را اینجا تماشا كنید. این كار جواب داد و MTV سفارش ساخت یك سریال جدید به نام" مرد عنكبوتی: مجموعه كارتونی جدید" را به این شركت داد كه برای یك فصل از شبكه MTV پخش شد.

كارتون كامپيوتري مرد عنكبوتي

یك نكته جالب دیگر كه البته بیشتر حالت ایستر اگ داره اینه كه در سریال X-Men: Evolution (كه پخش آن از سال 2000 آغاز شد) دیدیم كه «آنجل» (از اعضای گروه مردان ایكس) در اپیزود هفتم از فصل دوم دارد روزنامه "دیلی بیوگل" را میخواند!

روزنامه ديلي بيوگل

 در سال 2007 و در اپیزود شماره 19  كارتون Fantastic Four: World's Greatest Heroes دیدیم كه «جانی استورم» عكاسی به نام «پیتر پاركر» را استخدام میكند تا با عكس هایش بتواند محبوبیت و وجهه خود را بالا ببرد اما در نهایت همه چیز برعكس شد! صداپیشه پیتر پاركر در این سریال  «ساموئل وینسنت» بود.

جاني استورم - پيتر پاركر

پس از اینکه در سال 2008 دیزنی و سونی توافق کردند و رایت انیمیشن مرد عنکبوتی به مارول بازگشت، دوران حضور پررنگ اسپایدرمن در انیمیشن های ساخت شرکت مارول هم آغاز گشت. در نتیجه ابتدا اسپایدرمن در سه اپیزود از سریال كارتونی  تحسین شده The Avengers: Earth's Mightiest Heroes ظاهر شد که اولین آن مربوط میشود به  اپیزود 13  از فصل دوم (در اینجا دانلودش کنید). در اپیزود مذکور مرد عنكبوتی نقش زیادی داشت و با «كاپیتان آمریكا» همكاری قهرمانانه یا همان team-up داشت. یعنی ما دیدیم كه مرد عنكبوتی به كاپیتان آمریكا (كه به خاطر قضیه تهاجم "اسكرال" ها تحت فشار عمومی افكار عمومی قرار داشت) كمك كرد تا یك سری زندانی دارای نیروی فوق بشری را به زندانی دیگر انتقال دهد.

پيتر پاركر

ضمنا اعضای دیلی بیوگل مثل «جی. جونا جیمسون»، «رابی رابرتسون» و «بتی برنت» هم در این اپیزود  حاضر بودند. ما همچنین دیدیم كه در این قسمت به یكی از لحظات ماندگار تاریخ کمیک های اسپایدرمن ادای احترام شد (یعنی همان لحظه ای كه مرد عنكبوتی زیر خروارها آوار گرفتار شده و در نهایت با سختی فراوان خودش را آزاد میكند) :

سپس در اپیزود شماره 18 از فصل دوم شاهد یك ایستراگ جالب از مرد عنكبوتی بودیم ، یعنی جایی كه او در كنار دیگر قهرمانان مارول در مراسم ترحیم «هنك پیم» (مرد مورچه ای) حاضر شده بود:

كارتون اونجرز

حضور بعدی اسپایدرمن در این سریال دیدنی مربوط میشه به اپیزودی  به نام New Avengers. او در این اپیزود هم نقش مهمی داشت (اینجا دانلودش کنید). ما دیدیم كه پس از حمله «كنگ» (Kang) به گروه اونجرز، «تونی استارك» پروژه اونجرهای جدید را فعال كرد  و بدین ترتیب مرد عنكبوتی به همراه «ثینگ»، «ولورین»، «ماشین جنگی»، «ایرون فیست» و «لوك كیج» جانشین اونجرهای قدیمی شدند تا با كنگ بجنگند.

كارتون new avengers

مرد عنكبوتی سپس در اپیزود پایانی این مجموعه ظاهر شد و به كمك بسیاری دیگر از ابرقهرمانان مارول آمد تا با تهدیدی بزرگ به نام «گالاكتوس»  که در صدد نابودی کل دنیا بر آمده بود، مبارزه كنند (این قسمت رو هم از اینجا دانلود کنید).

گروه انتقام جویان جدید

لازم به ذكره كه حضور مرد عنكبوتی در سریال The Avengers: Earth's Mightiest همراه با جنجال بود. چون ابتدا سازندگان سریال از «جاش كیتون» كه قبلا در سریال تحسین شده Spectacular Spider-Man جای پیتر پاركر/مرد عنكبوتی حرف زده بود دعوت كردند تا در این سه اپیزود هم جای مرد عنكبوتی حرف بزند. ولی سپس مارول به سازندگان سریال دستور داد از «دریك بل» به جای كیتون استفاده كنند چون بل قرار بود در سریال جدید Ultimate Spider-Man جای اسپایدرمن حرف بزند!!! آنها هم اطاعت كردند و در نتیجه دریك بل دوباره اپیزودهای مذكور را حرف زد (به این عمل اصطلاحا میگویند "دوبله مجدد" یا redub) این كار حسابی هواداران مرد عنكبوتی را عصبانی كرد چون آنها از جاش كیتون خیلی خوششان می آید و برعكس، از دریك بل دل خوشی ندارند. 

 

در تابستان سال 2013 اسپایدرمن به همراه «ثور»، «آیرون من» و «هالك» در كارتون Phineas and Ferb: Mission Marvel ظاهر شدند و دیدیم كه چطور به طور اتفاقی نیروهای فوق بشری خود را از دست دادند و حتی برای مدتی نیروهایشان با هم قاطی شد! مثلا مرد عنکبوتی اشتباهی دارای نیروهای هالک شد و ثور هم به طور مقطعی به نیروهای عنکبوتی اسپایدرمن دست یافت!!! (ونوم هم در این کارتون حاضر و عضو گروه خبیث «رد  اسکال» بود).

كارتون فينس و فرب

 در این كارتون هم نور چشم مارول یعنی «دریك بل» صداپیشه مرد عنكبوتی بود. شما میتوانید این كارتون را از اینجا دانلود كنید.

 

در سال 2013 مرد عنكبوتی در اپیزود 22 از فصل 3 كارتون هجوآمیز MAD حضور پیدا كرد. در این كارتون بامزه مرد عنكبوتی سعی میكند به یك پسر خجالتی راه و رسم معاشرت یاد بدهد!

مرد عنكبوتي كارتون Mad

شما میتوانید این كارتون را در اینجا دانلود و تماشا كنید.

 

مرد عنكبوتی در اپیزود چهارم از فصل اول سریال بچه گانه Hulk and the Agents of S.M.A.S.H حاضر شد . او به هالك كمك كرد تا با شخصیت خبیثی به نام «كالكتر» (Collector) بجنگد.

كارتون هالك

شما میتوانید این اپیزود را از اینجا دانلود كنید. راستی داشت یادم میرفت، صداپیشه مرد عنكبوتی هم دریك بل بود!

 

سال 2014 مرد عنكبوتی در انیمه ژاپنی Marvel Disk Wars: The Avengers ظاهر شد. این سریال تلویزیونی را شركت «توئی» (Toei) به سفارش والت دیزنی ژاپن ساخت.

در این انیمه تونی استارك تكنولوژی جدیدی موسم به DISK  خلق كرد تا ابرشروران را با استفاده از آن زندانی كند ولی «لوكی» با استفاده از همان DISK ها موفق شد تعداد زیادی از ابرشروان خطرناك را از زندان آزاد كند.  مرد عنكبوتی در چندین اپیزود این سریال حضور داشت.

انيمه مرد عنكبوتي

صداپیشه او هم «شینجی كاوادا» بود (خدا رو شكر كه «دریك بل» ژاپنی بلد نیست وگرنه مارول حتما به شركت توئی سفارش میكرد از دریك بل به عنوان صدا پیشه مرد عنکبوتی استفاده كنه!!!) در هر حال، لحن این سریال بیشتر حالت بچه گانه داشت. در ضمن گرین گابلین هم در آن دیده شد:

گرين گابلين

 شما میتوانید این مجموعه را اینجا دانلود كنید. راستی، روز 13 نوامبر سال 2014 یك بازی رایانه ای براساس این انیمه توسط شركت Bandai Namco Games ساخته و برای كنسول Nintendo 3DS عرضه شد.

 

مرد عنكبوتی در سه اپیزود سریال Avengers Assemble (که پخش آن از سال 2013 از شبکه دیزنی XD آغاز شده و همچنان ادامه دارد) هم حضور داشته : اپیزود شماره 14 فصل اول و اپیزودهای 15 و 24 از  فصل دوم . صداپیشه او هم كه حتما خودتون میتونید حدس بزنید، پس من دیگه اسمش رو تكرار نمیكنم!

كارتون avengers assemble

جالب بود كه در اپیزود 15 فصل دوم  كه اسمش هم Avengers Disassembled بود (به معنای "اونجرز منحل میشود") ، دیدیم كه مرد عنكبوتی سعی میكنه جلوی مشاجره و جر و بحث بین تونی استارك و استیو راجرز را بگیره ولی موفق نمیشه و در نتیجه گروه اونجرز به دو دسته تقسیم میشه ! در هر حال شما میتونید هر سه این اپیزودها را اینجا دانلود کنید.

 

مرد عنكبوتی تا به حال در كارتون لگویی ظاهر شده است . یكی در Lego Marvel Super Heroes: Maximum Overload كه  طبق معمول صداپیشه اش كسی نبود جز جناب آقای «دریك بل»!

كارتو ن لگويي مرد عنكبوتي

در این انیمیشن علاوه بر مرد عنكبوتی، «دكتر اختاپوس»، «ونوم» و «جی. جونا جیسمون» هم حاضر بودند.

ونوم لگويي

برای دانلود این كارتون اینجا را كلیك كنید.

 دیگر كارتون سبك لگو كه مرد عنكبوتی همین چند روز پیش در آن حاضر بود، Lego Marvel Super Heroes: Avengers Reassembled  نام داشت با صدای «بنجامین دیسكین» (چه عجب بلاخره مارول رضایت داد از یك صداپیشه دیگر به جز دریل بل برای مرد عنكبوتی استفاده كنه!) شما میتوانید این كارتون لگویی را اینجا دانلود كنید.

در پایان مقاله هم لازمه به این انیمیشن كوتاهی كه استودیو IIRC Blur براساس شخصیت های مارول ساخته نیز اشاره شود كه در آن مرد عنكبوتی به همراه دیگر شخصیت های مارول مثل ایرون من و هالك حضور داشتند:

كارتون هالك

برای دانلود این انیمیشن هم به اینجا بروید.

ضمنا لازم به ذكر است كه مرد عنكبوتی تا به حال در چندین قسمت از سریال Family Guy هم حضور افتخاری و كوتاه داشته است:

مرد عنكبوتي - سريال family guy

در یك قسمت هم دیلی بیوگل و جی. جونا جیمسون حضور داشت:

جيمر جونا جيمسون family guy

 

مهدی ترابی مهربانی

 

 All rights reserved © Spidey.ir 2016

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

تاریخچه انیمیشن های مرد عنکبوتی

تمام حضورهای افتخاری مرد عنكبوتی در دنیای انیمیشن + لینك دانلود

لینك دانلود كارتون های مرد عنكبوتی

10 حقیقتی که باید درباره سریال کارتونی "زن عنکبوتی" (SPIDER-WOMAN) بدانید

10 حقیقت جالبی که باید درباره سریال کارتونی مردعنکبوتی در سال 1981 بدانید

20 حقیقتی که باید درباره سریال کارتونی "مرد عنکبوتی و دوستان شگفت انگیز او" بدانید

تمام حضورهای افتخاری مرد عنكبوتی در دنیای انیمیشن + لینك دانلود

10 حقیقتی که باید درباره سریال "مرد عنکبوتی خارق العاده" بدانید

10 تفاوت بزرگ سریال "مرد عنکبوتی: مجموعه کارتونی" با دنیای کمیک بوک

10 تا از بزرگترین تغییرات انیمیشن "مردعنکبوتی نامحدود" (SPIDER-MAN UNLIMITED) در مقایسه با دنیای کمیک

سوتی های سریال "مرد عنکبوتی: مجموعه کارتونی"

بهترین اپیزودهای انیمیشن "اسپایدرمن مجموعه کارتونی" براساس امتیاز سایت IMDB

5 انتقاد از کارتون جدید مرد عنکبوتی

زیرنویس فارسی تمام قسمت های كارتون SPECTACULAR SPIDER-MAN + لینك دانلود مستقیم

آشنايي با صداپيشگان انيميشن‌های اسپايدرمن

10 ایراد اساسی سریال "اسپایدرمن نهایی" (ULTIMATE SPIDER-MAN)

نماهنگی فوق العاده از بهترین کارتون اسپایدرمن!

معرفی ترانه تاریخی مرد عنکبوتی + لینک دانلود صوت و ویدئو

انیمیشن زیبا با حضور مرد عنکبوتی، ایرون من و هالک! + لینک دانلود

مستندی درباره سریال كارتونی "مرد عنكبوتی و دوستان شگفت انگیز او" + لینك دانلود

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

Si@Vash
+1 #1 Si@Vash 1394-09-26 10:39
از محیط اون انیمیشن Avengers earths mightiest heroes خوشم میاد.البته فقط یک قسمت ازشو دیدم(کلا زیاد حوصلع نمیکنم سریال و انیمیشنای سریالی ببینم) ولی با این مقاله کنجکاو شدم برم بقیه قسمت هاش هم دانلود کنم.یکی از نقات قوتش به نظرم وفاداری بسیار زیاد به کمیک ها بود.انگار که سازندگان میخواستن دنیای مارول رو از اول تا الان بریزن تو این انیمیشن.حیف که کنسل شد.البته avenge assemble بدک نیست ولی به ناخن شست earths mightiest heroes و spec sm نمیرسه
نقل قول کردن
Human Torch
#2 Human Torch 1394-09-26 11:17
به نقل از j.jonah jameson:
ممنون خانم ساداتی فر !
خیلی عجیبه که خانمی مثل شما انقدر به کمیک علاقه داره!
همونطور که یکی از از دوستان پیش از این گفتند
نقل قول:
خانم های مثل شما واقعا خیلی کم هستند !

کاملا هم حق با این دوستمون است!
منمون بابت این مقاله ! خسته نباشید! :-)
#1
جناب ترابی .
میشه از مقالات این سایت یه کتاب نوشت ؟ تحت عنوان اطلاعات کمیک بوکی راجب ( مرد عنکبوتی / 4 شگفت انگیز و......)
البته بستگی به نظر شما و دوستان عزیز هم داره !
میخواستم بدونم بنظر شما این کار اگه انجام بشه استقبال خوبی ازش میشه ؟ :-?
آقاى ترابى كتاب تاريخچه تحليلى كميك استريپ رو دارن كه من اونو خريدم و خودم بهت پيشنهاد ميكنم بخو نيش خيلى مفيد هست.من هم با ايدش موافق هستم آقاى ترابى و يكبار از طريق ايميل هم اين ايده رو گفتم خلاصه خيلى وقته اين ايده تو سرمه :-* استاد ترابى نظر شما چيه؟راستى خيلى ببخشيد بابت اسپم
نقل قول کردن
North-wolf
#3 North-wolf 1394-09-26 11:20
قسمت های مربوط به avengers earth mightiest heros رو دیدم
و البته avengers assemble
خیلی مقاله جالبی بود بسی لذت بردیم


آقای ترابی معرفی شخصیت های بازی future fight رو فرستادم به ایمیل سایت
اگه خوشتون اومد بزارین بچه ها هم ببینن

دیگه چون زیاد بود گفتم خودم نزارم اسپم بدی محصوب میشه
نقل قول کردن
Human Torch
#4 Human Torch 1394-09-26 11:22
من از حضور افتخارى spider man هميشه لذت ميبردم و به نظرم زيبا ترين حضور افتخارى در كارتون avengers earth mightiest heroes بود،ممنون از مقاله
نقل قول کردن
mtm
#5 mtm 1394-09-26 11:22
به نقل از Si@Vash:
از محیط اون انیمیشن Avengers earths mightiest heroes خوشم میاد.البته فقط یک قسمت ازشو دیدم(کلا زیاد حوصلع نمیکنم سریال و انیمیشنای سریالی ببینم) ولی با این مقاله کنجکاو شدم برم بقیه قسمت هاش هم دانلود کنم.یکی از نقات قوتش به نظرم وفاداری بسیار زیاد به کمیک ها بود.انگار که سازندگان میخواستن دنیای مارول رو از اول تا الان بریزن تو این انیمیشن.حیف که کنسل شد.البته avenge assemble بدک نیست ولی به ناخن شست earths mightiest heroes و spec sm نمیرسه

اره واقعا کارتون avengers earth's mightiest heroes معرکه است. به قول شما انگار کل تاریخ مارول کامیکس را روایت میکنه. ارک های بلندی هم داره که مستقیما از کمیک ها اقتباس شدن. البته قسمت های اولش کمی متوسطه چون انگار داره دونه دونه شخصیت های اصلی رو معرفی میکنه ولی بهد از 4، 5 قسمت دیگه واقعا عالی میشه

3، 4 قسمت سزن اولش حرف نداره
ضمن اینکه آرک "تهاحم مخفی" اش عالیه. من در کنار spectacular spiderman، این سریال رو بهترین سریال مارول میدونم
نقل قول کردن
mtm
#6 mtm 1394-09-26 11:23
#2:
من الان دقیقا نظرم رو باید درباره چی بدم؟ :-*
نقل قول کردن
a.v.s
#7 a.v.s 1394-09-26 11:57
این مرد عنکبوتی ما چقدر حضور افتخاری داشته :lol:
کلا تو بیشتر سریال های کارتونی مارول بوده

به این میگن یه شهرت بزرگ :lol:

و یه چیز دیگه
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
بترک :-*
همش که درک بل گویندگی مرد عنکبوتی رو داشت که :-*

آهان راستی
قبلا هم یه کمیک منتشر شد به نام avengers disassembled


یکی میتونه دربارش یکم توضیح بده
تنها چیزی که ازش میدونم اینه که توی این کمیک هاکای مرد
نقل قول کردن
beast boy
#8 beast boy 1394-09-26 13:15
آقای ترابی رئالیستی یعنی چی؟
نقل قول کردن
mtm
#9 mtm 1394-09-26 13:23
به نقل از beast boy:
آقای ترابی رئالیستی یعنی چی؟

واقع گرایانه
نقل قول کردن
Human Torch
#10 Human Torch 1394-09-26 13:40
به نقل از mtm:
#2:
من الان دقیقا نظرم رو باید درباره چی بدم؟ :-*

نظرتون رو درباره ى اينكه يك كتاب تخصصى ديگه از مقاله هايى كه به نظرتون ميتونه تو يك كتاب باشه و ارزششو داره ;-) به نظر من كه كتاب با تيراژ و جالبى ميشه البته بگما آقاى ترابى سودشو ٥٠ ٥٠ تقسيم ميكنم فقط من و شما :lol: :lol:
نقل قول کردن
As Responsible As Spider-Man
#11 As Responsible As Spider-Man 1394-09-26 13:41
نقد سریال جسیکا جونز:

spidey.ir/.../...
نقل قول کردن
mtm
#12 mtm 1394-09-26 14:00
به نقل از Human Torch:
به نقل از mtm:
#2:
من الان دقیقا نظرم رو باید درباره چی بدم؟ :-*

نظرتون رو درباره ى اينكه يك كتاب تخصصى ديگه از مقاله هايى كه به نظرتون ميتونه تو يك كتاب باشه و ارزششو داره ;-) به نظر من كه كتاب با تيراژ و جالبى ميشه البته بگما آقاى ترابى سودشو ٥٠ ٥٠ تقسيم ميكنم فقط من و شما :lol: :lol:

نظر خوبیه
موافقم
ولی بعیده هیچ ناشری تو ایران راضی بشه روی همچین کتابی سرمایه گذاری کنه
نقل قول کردن
Superior avenger
#13 Superior avenger 1394-09-26 14:03
مارول باید یه سریال انیمیشن بسازه به اسم جهان مارول که راجع به قهرمان خاصی نباشه و هر قسمتش داستان یک شخصیت باشه مثلا یه قسمت چهار شگفت انگیز ،یه قسمت اونجرز یا دکتر استرنج...
به نظر من ایده ی خوبیه
نقل قول کردن
Human Torch
#14 Human Torch 1394-09-26 14:06
من خودم به شخصه علاوه بر فيلم هاى كميك بوكى و فيلم هاى مارول و ديسى تمام انيميشن هاى اين شركت ها رو هم دنبال ميكنم گرچه متاسفانه كيفيت انيميشن هاى ديسى و جذابيت و داستان اون ها جديدا خيلى افت كرده و خيلى وقته انيميشن زيبايى مثل batman under the red hood نديدم :-* :-* حالا بگيريم يا بگيذريم نميدونم كدومو بگم! :lol: تو انيميشن هاى مارول كاميكس به نظرم انيميشن سريالى spectular spiderman و avengers earth mightiest heroes خيلى خوب و عالى بود چون كاملا پايبند به كميك ها بود و لحظات ناب و زيبايى در اون ها ديديم كه البته تنها مشكل سريال كارتونى اسپايدرمن نوع انيميشن و فضاى اون بود،البته از حق نگذريم قسمت spider verse كارتون ultimate spider man هم فوق العاده بود و اقتباس بسيار عالى و زيبايى بود مخصوصا قسمتى كه پيتر مرد عنكبوتى ٢٠٩٩ رو در دنياى آينده مشاهده كرد،خيلى ممنون از مقاله آقاى ترابى ;-)
نقل قول کردن
Human Torch
#15 Human Torch 1394-09-26 14:08
به نقل از mtm:
به نقل از Human Torch:
به نقل از mtm:
#2:
من الان دقیقا نظرم رو باید درباره چی بدم؟ :-*

نظرتون رو درباره ى اينكه يك كتاب تخصصى ديگه از مقاله هايى كه به نظرتون ميتونه تو يك كتاب باشه و ارزششو داره ;-) به نظر من كه كتاب با تيراژ و جالبى ميشه البته بگما آقاى ترابى سودشو ٥٠ ٥٠ تقسيم ميكنم فقط من و شما :lol: :lol:

نظر خوبیه
موافقم
ولی بعیده هیچ ناشری تو ایران راضی بشه روی همچین کتابی سرمایه گذاری کنه

چرا ؟؟ مگه كتاب تاريخچه تحليلى كميك استريپ رو ننوشتين و ناشر پيل بان هم اونو چاپ كرد
نقل قول کردن
Samwel Tarly
#16 Samwel Tarly 1394-09-26 15:21
تو بین حضور های افتخاری مردعنکبوتی حضورش در کنار جانی استورم واقعا جالب و نوستالژیک
ایا تو اون قسمت به مرد عنکبوتی تبدیل شد یا فقط یک عکاس معمولی بود؟
نقل قول کردن
Human Torch
#17 Human Torch 1394-09-26 15:29
به نقل از agh:
تو بین حضور های افتخاری مردعنکبوتی حضورش در کنار جانی استورم واقعا جالب و نوستالژیک
ایا تو اون قسمت به مرد عنکبوتی تبدیل شد یا فقط یک عکاس معمولی بود؟

تا اون جايى كه يادمه تو اون قسمت ما فقط پيترو ديديم اما مطمئن نيستم .
نقل قول کردن
mtm
#18 mtm 1394-09-26 18:57
به نقل از agh:
تو بین حضور های افتخاری مردعنکبوتی حضورش در کنار جانی استورم واقعا جالب و نوستالژیک
ایا تو اون قسمت به مرد عنکبوتی تبدیل شد یا فقط یک عکاس معمولی بود؟


پیتر پارکر فقط یک عکاس بود
راستی ، این قضیه درخواست جانی از پیتر برای اینکه ازش عکس بگیره تا مشهور بشه شما را یاد داستان کدوم کمیک میندازه؟ :-*
نقل قول کردن
mtm
#19 mtm 1394-09-26 18:58
به نقل از Human Torch:
به نقل از mtm:
به نقل از Human Torch:
به نقل از mtm:
#2:
من الان دقیقا نظرم رو باید درباره چی بدم؟ :-*

نظرتون رو درباره ى اينكه يك كتاب تخصصى ديگه از مقاله هايى كه به نظرتون ميتونه تو يك كتاب باشه و ارزششو داره ;-) به نظر من كه كتاب با تيراژ و جالبى ميشه البته بگما آقاى ترابى سودشو ٥٠ ٥٠ تقسيم ميكنم فقط من و شما :lol: :lol:

نظر خوبیه
موافقم
ولی بعیده هیچ ناشری تو ایران راضی بشه روی همچین کتابی سرمایه گذاری کنه

چرا ؟؟ مگه كتاب تاريخچه تحليلى كميك استريپ رو ننوشتين و ناشر پيل بان هم اونو چاپ كرد

پیل بان که چند سال پیش منحل شد
الانم بعیده هیچ ناشری پیدا بشه همچین کتاب هایی چاپ کنه
نقل قول کردن
sobhani
#20 sobhani 1394-09-26 19:01
19#:اگه اشتباه نکنم شماره اول کمیک
مردعنبکوتی و مشعل انسانی که دن اسلات نوشته.
نقل قول کردن
mtm
#21 mtm 1394-09-26 19:06
به نقل از sobhani:
19#:اگه اشتباه نکنم شماره اول کمیک
مردعنبکوتی و مشعل انسانی که دن اسلات نوشته.

بله خودشه
نقل قول کردن
farhood7
#22 farhood7 1394-09-26 22:29
واقعا جالب و زیبا بود. واقعا یکی از بهترین مقاله ها بود.
نقل قول کردن
Richard Grayson
#23 Richard Grayson 1394-09-26 23:51
ممنون بابت مقاله.
بحث انیمیشن شد ، استاد انیمیشن Disc wars avengers رو دیدین؟؟
نقل قول کردن
A.H 2121
#24 A.H 2121 1394-09-27 13:49
من همه اونایی که تو اونجرز بود رو دیدم و بیشتر با کیویل وارش حال کردم)اونجرز اسمبل(
ولی در حق دریک نامردی میکنید من از کتیون خوشم میاد ولی دریک خوبه که.
نقل قول کردن
mtm
#25 mtm 1394-09-27 20:37
به نقل از A.H 2121:
من همه اونایی که تو اونجرز بود رو دیدم و بیشتر با کیویل وارش حال کردم)اونجرز اسمبل(
.

عزیز من ... کیویل وار غلطه
سیویل وار درسته. خدا وکیلی هر جا رفتی نگی عضو سایت ما هستی چون آبروی سایتمون میره
نقل قول کردن
mtm
#26 mtm 1394-09-27 20:37
به نقل از dick grayson:
ممنون بابت مقاله.
بحث انیمیشن شد ، استاد انیمیشن Disc wars avengers رو دیدین؟؟

فقط چند قسمت اش رو. چطور مگه؟
نقل قول کردن
AMIN
#27 AMIN 1394-12-09 11:56
مقاله عالي بود .
نقل قول کردن
ERFAN N
#28 ERFAN N 1395-02-18 22:01
یه سوال تو اون عکسی که مرد عنکبوتی پلنگ سیاه ثور و ...هستند اون دختره که داره گریه میکنه اسمش چیه
نقل قول کردن
mokhtar
#29 mokhtar 1395-02-18 22:03
به نقل از ERFAN N:
یه سوال تو اون عکسی که مرد عنکبوتی پلنگ سیاه ثور و ...هستند اون دختره که داره گریه میکنه اسمش چیه

واسپ
فکر کنم مراسم ختم انت منه
نقل قول کردن
Samwel Tarly
#30 Samwel Tarly 1395-02-18 22:08
درسته که این مقاله قدیمیه اما بازم از خوندنش لدت بردم و یک خواهشی ازتون دارم:اگه کسی لینک دانلود انیمیشین انتقام جویان قوی ترین قهرمان های جهان داره بزاره چون اون 3 قسمت که توش اسپایدی بود دیدم و خیلی حال کردم
نقل قول کردن
mokhtar
#31 mokhtar 1395-02-18 22:42
#31:
خیلی سایتای ایرانی لینکاش رو گذاشتن
نقل قول کردن
WinterHide
#32 WinterHide 1395-02-19 10:05
مرسی بابت مقاله
نقل قول کردن
BILLYsoh
#33 BILLYsoh 1395-02-19 21:45
همیشه انیمه های ژاپنی روی اعصابم هستند البته به جز فوتبالیست ها!
نقل قول کردن
spidey noir
#34 spidey noir 1396-07-13 20:00
به نقل از mtm:
به نقل از Human Torch:
به نقل از mtm:
به نقل از Human Torch:
به نقل از mtm:
#2:
من الان دقیقا نظرم رو باید درباره چی بدم؟ :-*

نظرتون رو درباره ى اينكه يك كتاب تخصصى ديگه از مقاله هايى كه به نظرتون ميتونه تو يك كتاب باشه و ارزششو داره ;-) به نظر من كه كتاب با تيراژ و جالبى ميشه البته بگما آقاى ترابى سودشو ٥٠ ٥٠ تقسيم ميكنم فقط من و شما :lol: :lol:

نظر خوبیه
موافقم
ولی بعیده هیچ ناشری تو ایران راضی بشه روی همچین کتابی سرمایه گذاری کنه

چرا ؟؟ مگه كتاب تاريخچه تحليلى كميك استريپ رو ننوشتين و ناشر پيل بان هم اونو چاپ كرد

پیل بان که چند سال پیش منحل شد
الانم بعیده هیچ ناشری پیدا بشه همچین کتاب هایی چاپ کنه

راست میگین اقای ترابی.پیل بان خیلی خوب بود.به نظر شما چرا در ایران از اینجور کتاب ها استقبال نمیکنند و هی علیه قهرمانان خارجی در هر جایی تبلیغ میکنند؟بنده هم سعی دارم همچین مقاله هایی در نشریه ام که من مدیرشم بنویسم.کلا بیش از نصف این نشریه به کمیک بوک اختصاص خواهد داده شد.فقط دعا کنید این نشریه تشکیل بشه(در تابستان اینده.)اقای ترابی خیلی دوست دارم زندگی نامه شما رو هم در این نشریه بنویسم اگه بتونید یه مقاله راجع به این هم بنویسید.
نقل قول کردن
JJ.Spidey
#35 JJ.Spidey 1400-12-01 12:54
سلام استاد :-)
میخواستم بدونم کارتون جنگ های دیسکی زیر نویس اینگلیسی داره؟؟؟ :-*
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

کمیک هویت آزبورن

مردعنکبوتی سیمبیوتی

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

تولد مجدد قهرمانان

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

50

تاپ 20 - سایت spidey.ir

 

27

41

کمیک بوک های superman

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

14

18

13

51

15

16

بزرگان تاریخ اسپایدرمن

مهم ترین داستان های مرد عنکبوتی

006

 

0010

اسپایدرمن در تلویزیون

21

36

29

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

28

008

009

25

40

39

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

23

22

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

بررسی فیلم های مرد عنکبوتی

34

35

48

46

45

44