10 چیزی که از بازی Marvel's Spider-man میدانیم و از آن میخواهیم

10 چیزی که از بازی Marvel's Spider-man میدانیم و از آن میخواهیم

به برگزاری کنفرانس خبری سونی تنها چند روز باقی مونده تا با سیل اطلاعات جدید از بازی Marvel’s Spider-Man  روبرو بشیم. به همین مناسبت می‌خواهیم به 10 اطلاعات برتر و چیزی که از بازی انتظار داریم بپردازیم.

 

 

10- می‌دانیم: سیستم تاراندازی بازی بر اساس فیزیک هستش

 

یکی از چیزهایی که در بازی‌های قبلی مردعنکبوتی زیادی به چشم می‌خورد این بود که شما هنگام تاراندازی اصلا تارتون به دیوار یا ساختمونی برخورد نمی‌کرد (البته اکثر بازی‌ها). در همون روزهای اول معرفی این بازی، استودیو اینسومنیاک گیمز صراحتا اعلام کرد که تارهای شما در بازی به ساختمون‌ها اصابت می‌کنند و سیستم تاراندازی کاملا برپایه فیزیک خواهد بود. همانطور هم که از فیلم‌های منتشر شده از بازی مشخصه مردعنکبوتی کامله وزن داره و میشه این رو موقع تاب خوردناش حس کرد.

 

9- انتظار داریم: مراحل فرعی جذاب

 انتظار داریم: مراحل فرعی جذاب 

اگر شما سری Batman Arkham یا بازی‌ای همچون the Witcher Wild Hunt رو تجربه کرده باشید قطعا می‌دونید که این بازی‌ها علاوه بر اینکه داستان و مراحل اصلی جذاب و قوی‌ای داشتن دارای مراحل فرعی بی‌نظیری هم می‌شدن که بعضی وقت‌ها از مراحل داستانی اصلی هم جلو تر می‌زد. اینسومنیاک گیمز اعلام کرده که در بازی مراحل فرعی زیادی وجود داره ولی انتظار میره که استودیو اینسومنایک گیمز بتونه مراحل فرعی جذابی طراحی کنه و بتونه هواداران رو راضی نگه داره.

 

8- می‌دانیم: تعامل با مردم

: تعامل با مردم 

یکی از خبرهایی که خیلی هواداران رو به وجد آورد این بود که گیم اینفورمر اعلام کرد که شما می‌تونید با مردم ارتباط برقرار کنید. گفته شد که شما می‌تونید به پیش مردم برید و با زدن دکمه مربع با اونا تعامل برقرار کنید. گیم اینفورمر گفت که شما می‌تونید با مردم سلفی بگیرید یا بزنید قدش! البته این رو هم گفت که قرار نیست همه مردم از مردعنکبوتی خوششون بیاد و اونو دوست داشته باشن. هرکی به مردعنکبوتی واکنش متفاوتی نشون میده. در ضمن همونطور هم که در یکی از ویدیوهای این بازی مشخص بود مردم حتی به تاب خوردن مردعنکبوتی هم واکنش نشون می‌دن.

 

7- انتظار داریم: مراحل بازی تنها به مخفی کاری ختم نشود

مراحل بازی تنها به مخفی کاری ختم نشود 

متاسفانه در دو بازی اخیر مردعنکبوتی یعنی The Amazing Spider-Man 1 & 2 ما فقط شاهد این بودیم که مردعنکبوتی به محلی می‌رود که در آنجا پر از دشمن است و شما باید با مخفی کاری مرحله را پیش می‎‌بردید. شاید در نسخه اول سری امیزینگ اینگونه مراحل یه ذره جذاب بنظر می‌رسید (چون برای اولین بار بود که شاهد چنین مراحلی بودیم) اما در نسخه دوم کاملا جذابیت خود را از دست داد و بازی تکراری می‌شد. اینسومنیاک گیمز باید حواس خودشو جمع کنه تا بتونه مراحل جذابی طراحی کنه و بعد از یه مدت یکنواخت نشه. این میتونه تاثیر زیادی روی کیفیت بازی و فروشش بزاره.

 

6-می‌دانیم: حضور لباس های مختلف با قابلیت های خاص

 حضور لباس های مختلف با قابلیت های خاص 

متاسفانه با اینکه در بازی های قبلی مردعنکبوتی لباس های متفاوتی وجود داشت، اما جذابیت خاصی برای طرفداران نداشتند و بعد از مدتی دل هواداران را می‌زدند. اینسومنیاک گیمز دست به ایده جدیدی زده تا این مشکل را برطرف کند. استودیو اینسومنایک گیمز با ابتکاری جالب برای هر لباس قابلیتی قرار داده تا شما احساس نکنید لباس ها هیچ تفاوتی با هم ندارن و اضافی هستن. اینسومنیاک گیمز با اینکار برای هر لباس جذابیت خاصی بوجود آورده و به بازیکنان این اجازه رو داده تا با قابلیت و لباسی که دوست دان به بازی بپردازن.

 

5- انتظار داریم: باس فایت های جذاب

 مبارزه جذاب با باس فایت ها 

یکی از دلیل‌های موفقیت سری Batman Arkham جذاب بودن مبازره با باس فایت‌ها بود. مثلا در بازی Batman Arkham City مبارزه با شخصیت Clayface یا مبارزه با شخصیت Solomon Grundy با اینکه هردو تقریبا در یک اندازه بودن اصلا شبیه به هم نبود و مبارزه با هر باس فایتی یک ویژگی قرار می‌داد که با مبارزه با باس فایت دیگه اون رو متمایز می‌کرد. مثلا مبازره با Mr. Freeze شما باید با چیز‌هایی که در محیط قرار داده شده بود اونو شکست می‌دادید ولی در مبارزه با پنگوئن شما باید با استفاده از یکی از گجت‌هاتون اون رو شکست می‌دادید. تا به اینجای کار اینسومنیاک گیمز صحنه ای در این رابطه به ما نشان نداده و انتظار می‌رود که در E3 به ما چنین چیزی رو نشون بده یا حداقل بتونیم در بازی مبارزات جذابی رو شاهد باشیم.

 

4-می‌دانیم: جهان بازی بسیار وسیع است

  جهان بازی بسیار وسیع است

طبق صحبت‌های سازندگان این بازی هم از لحاظ وسعت هم از حضور شخصیت‌ها بسیار وسیع است. اینسومنیاک گفته که وسعت نیویورک چندین برابر بازی جهان باز قبلی آن‌ها یعنی بازی Sunset Overdrive است. از لحاظ شخصیت‌ها هم همانطور که در تریلرها و ویدیوهای این بازی دیدید شخصیت‌های زیادی از کمیک‌های مردعنکبوتی در این بازی حضور دارند. از جیمز جونا جیمسونو زن عمو می گرفته تا شخصیت هایی همچون یوری واتانابه و مری جین. همچنین اینسومنیاک گیمز گفته که در نیویورک شما می‌توانید برج استارک، سفارت واکاندا، خانه دکتر استرنج و خیلی چیزهای دیگه که مربوط به دنیای مارول باشد را مشاهده کنید.

 

3- انتظار داریم: حضور دیگر قهرمانان مارول

حضور دیگر قهرمانان مارول    

بعد از اینکه هواداران خانه دکتر استرنج را در یکی از تریلرهای این بازی پیدا کردند این سوال برای‌شان پیش آمد که خود دکتر استرنج نیز در این بازی حضور دارد یا خیر؟ یا با حضور برج استارک و سفارت واکاندا هواداران واقعا مشتاق‌اند تا ببیند آیا شخصیت‌هایی همچون تونی استارک در بازی حضور دارند ؟ کارگردان این بازی یعنی برایان انتهار در این باره حرف خاصی نزده و گفته تا زمان انتشار بازی باید منتظر بمونید. واقعا خیلی خوب میشه اگه بتونیم شخصیت‌هایی همچون دکتر استرنج یا مردآهنی رو کنار اسپایدرمن ببینیم.

 

2- می‌دانیم: حضور مری جین و قابل بازی بودن آن

حضور مری جین و قابل بازی بودن آن 

باز هم یکی از چیزهای دیگری که در تریلر این بازی در رویداد Paris Games Week هواداران را بسیار خوشحال کرد حضور شخصیت مری جین بود. همانطور هم که در این تریلر مشخص بود قرار نیست مری جین یک شخصیت ترسو داشته باشد و او دقیقا عین کمیک‌ها شخصیت جسور و نترسی داشت. همچنین تائید شد که شخصیت مری جین در برخی از مراحل بازی، شخصیت قابل کنترل است و شما باید در قالب شخصیت مری جین به بازی بپردازید و این برای اولین بار است که در بازی‌های مردعنکبوتی می‌تونیم کنترل شخصیتی رو که قدرت نداره بدست بگیریم. سازندگان گفتن که بازی در نقش مری جین بیشتر حالت کارآگاهی داره چون همونطور که میدونید اعلام شده شخصیت مری جین در روزنامه دیلی بیوگل (درسته همونجایی که پیتر قبلا کار میکرده) کار میکنه پس طبیعیه که مراحل او چنین حس و حالی داشته باشه. البته انگار تمام مراحلی که شما شخصیت مری جین رو کنترل میکنید بی هیجان و ساده نخواهد بود و در یکی از تریلرهای بازی دیدیم که در یکی از مراحل بازی که در ایستگاه مرکزی مترو نیویورک گروگان گیری شده و شما در قالب شخصیت مری جین به بازی میپردازید . (عکس بالا)

 

1- انتظار داریم: حضور گرین گابلین

حضور گرین گابلین 

اینسومنیاک گیمز تائید کرده که شخصیت میستر نگاتیو قرار است شخصیت منفی اصلی بازی باشد. اما اگر یادتان باشد برای بازی Batman Arkham Origins هم بارها تائید شده بود که شخصیت بلک ماسک شخصیت منفی اصلی بازی است و کمپین‌های تبلیغاتی این بازی هم مانور زیادی برروی شخصیت بلک ماسک داد اما زمانی که بازی منتشر شد همه چیز برعکس شد و مشخص شد که شخصیت منفی اصلی بازی جوکر است و بلک ماسک تنها یک پوشش بوده است. بنظر می‌رسد که اینسومنیاک گیمز هم با همین روش دارد پیش می‌رود و شخصیت گرین گابلین را یک سوپرایز نگه داشته است. البته می‌دانیم که شخصیت نورمن آزبورن در این بازی حضور دارد و شهردار شهر است ودر حال برنامه ریزی برای دور دوم انتحابات است. اما یک لحظه به این فکر کنید که اگر او برای دور دوم انتخاب نشود چه می‌کند؟

این بازی قراره حدود 90 روز دیگه منتشر بشه و بنظر می‌رسه اینسومنیاک گیمز عزمش رو جزم کرده تا بتونه بهترین بازی مردعنکبوتی رو تحویل طرفدارا بده. تنها یک هفته دیگر تا E3 مونده و شما می‌‎تونید همزمان با کنفرانس خبری سونی در E3 اخبار این بازی رو در کانال رسمی Spidey.ir در تلگرام دنبال نمائید.

 

 

مبین امیری
مهدی ترابی مهربانی

 All rights reserved © Spidey.ir 2018

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

10 پیش بینی برای قسمت دوم بازی اسپایدرمن PS4

آیا DLC های بازی اسپایدرمن PS4 ارزش بازی کردن را دارند؟

بازی " SPIDER-MAN " پرفروش ترین بازی ماه سپتامبر لقب گرفت !

مرد عنکبوتی PS4 رکورد سریع ترین فروش سال را شکست!

بازی اسپایدرمن PS4 برنده دو جایزه شد!

ایستراگ (EASTER EGG) ها و اشارات جدیدترین بازی مردعنکبوتی (MARVEL’S SPIDER-MAN PS4)

نقد و بررسی جدیدترین بازی مردعنکبوتی

عکس های منتشر شده از دشمن مرموز و مخفی جدیدترین بازی مردعنکبوتی (SPIDER-MAN PS4)

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

spiderpunisher
#1 spiderpunisher 1397-03-18 08:20
به به چه مقاله ی خوبی سر صبح ;-)
واقعا امیدواریم به این بازی.
راستی در مورد 2 نوشتید اولین بار با کاراکتری غیر از اسپایدرمن، در صورتی که در بازی Ultimate Spider-Man ونوم هم از دو شخصیت اصلی قابل بازی بود.
نقل قول کردن
mani s.h
#2 mani s.h 1397-03-18 09:04
واقعا عالی بود دستتون درد نکنه در ضمن منظورشان در رابطه با برای اولین بار اینکه از شخصیت های بدون قدرت چون مثلا تو مردعنکبوتی ۳ هم نیوگابلین را میتوانستیم در مرحله آخر بازی کنیم. خیلی دوست دارم قیافه ترامپو هنگام پخش این بازی ببینم فکر کن پچش یا یکی از فامیلش این بازیو بگیره و تازه وقتی به نورمن رسید بگه عمه ترامپ(اشاره به سخن خواهرزاده نقی در فصل ۵ سریال پایتخت) این تویی!در اینجاست که ترامپ میگه بیخیال رئیس جمهوری آبروم رفت ای خدا.
نقل قول کردن
mehran spidey
#3 mehran spidey 1397-03-18 12:37
ممنون بابت مقاله ، این بازی پتانسیل خیلی بالایی داره هنوز چیز خاصی معلوم نیست اما امیدوارم این بازی در کنار سری Arkham جز بهترین بازی های کمیک بوکی و جز بهترین بازی های انحصاری سونی در کنار بازی هایی چون Last of us ، God of War و Uncharted باشه و یه حسی بهم میگه که میشه ;-)
نقل قول کردن
Amazing Spidey
#4 Amazing Spidey 1397-03-18 12:55
#1 و 2
ممنون
بله درست میگید اشتباه از من بود
تصحیح شد
نقل قول کردن
sib khan
#5 sib khan 1397-03-18 13:01
هوراااا! این بازی واقعا خیلی باحاله! هیچ وقت انقدر برای خرید بازی های ابرقهرمانی هیجان زده نبودم! (فقط مثل قضیه دستنی نشه صلوات!)
نقل قول کردن
D.PARKER
#6 D.PARKER 1397-03-18 13:06
دوستان یه سوال. راهی داره رو pc اجراش کنیم ؟؟؟
مرسی بابت مقاله.
نقل قول کردن
ilia_comic_khoon
#7 ilia_comic_khoon 1397-03-18 13:37
من که پی اس 4 ندارم .
کامپیوتر دارم.
آقا سوالم به بازی های مرد عنکبوتی ربط داره پس اسپم نیست.
آقا من هیچکدوم از بازی های مردعنکبوتی رو ندارم.کدوم از همه بهتره؟؟؟؟؟
همه ی نقدای سایتم خوندم اما نمیتوم تصمیم گیری نهایی رو بکنم.
آقا بازی آمازینگ اسپادرمن 1 بهتره یا آمازینگ اسپادرمن 2؟؟؟؟
نظرتون راجع خرید بازی آمازینگ اسپایدرمن 2 چیه؟؟
من کامپیوتر دارم.
بهترین بازی مارول چیه؟
آقا 13 سالمه.
آقا چی از همه بهتری برا کامپیوتر؟؟
بازی خوب مرد عنبوتی چی بگیرم؟؟
نقل قول کردن
red-spider
#8 red-spider 1397-03-18 13:50
من خیلی منتظر کنفرانس e3 هستم .مخصوصا برای کسب اطلاعات جدید از بازی spider-man و دیدن یه گیم پلی از the last of us :part 2
هر کس هم بخواد انلاین ببینه تاریخش 22 خرداد و ساعت 5:30 بامداد به وقت ایران هست
نقل قول کردن
mani s.h
#9 mani s.h 1397-03-18 14:02
به نقل از ilia_comic_khoon:
من که پی اس 4 ندارم .
کامپیوتر دارم.
آقا سوالم به بازی های مرد عنکبوتی ربط داره پس اسپم نیست.
آقا من هیچکدوم از بازی های مردعنکبوتی رو ندارم.کدوم از همه بهتره؟؟؟؟؟
همه ی نقدای سایتم خوندم اما نمیتوم تصمیم گیری نهایی رو بکنم.
آقا بازی آمازینگ اسپادرمن 1 بهتره یا آمازینگ اسپادرمن 2؟؟؟؟
نظرتون راجع خرید بازی آمازینگ اسپایدرمن 2 چیه؟؟
من کامپیوتر دارم.
بهترین بازی مارول چیه؟
آقا 13 سالمه.
آقا چی از همه بهتری برا کامپیوتر؟؟
بازی خوب مرد عنبوتی چی بگیرم؟؟

قطا بهترین بازی مردعنکبوتی تا الآن دنیا های از هم گسیخته است ولی امزینگ یک هم خوبه و درمورد مارول لگو مارول ها و لگو اونجرز درضمن هرگز سایه تاریکی مردعنکبوتی بازی نکن کلا چرتو پرت و از مردعنکبوتی یه خورده بدت میاد و مارول وی اس کپکام هم بازی کن حال میده.باز تصمیم با تو ولی سایه تاریکی وقت تلف کرده و هزینه اضافی درکل امید وارم از بازی هایی که گفتم حداقل یکی بازی کنی چون خیلی کیف میده وباحالن موفق باشی در ضمن سال بعد که میری هفتم کمتر بازی کن بیشتر درس بخون من الان نهمم و سال سرنوشت سازمه و دارم سکه میزن که ریاضی قبول شم این یه نصیحت دوستانه و مارول فن
نقل قول کردن
ilia_comic_khoon
#10 ilia_comic_khoon 1397-03-18 14:23
به نقل از steve ragers:
به نقل از ilia_comic_khoon:
من که پی اس 4 ندارم .
کامپیوتر دارم.
آقا سوالم به بازی های مرد عنکبوتی ربط داره پس اسپم نیست.
آقا من هیچکدوم از بازی های مردعنکبوتی رو ندارم.کدوم از همه بهتره؟؟؟؟؟
همه ی نقدای سایتم خوندم اما نمیتوم تصمیم گیری نهایی رو بکنم.
آقا بازی آمازینگ اسپادرمن 1 بهتره یا آمازینگ اسپادرمن 2؟؟؟؟
نظرتون راجع خرید بازی آمازینگ اسپایدرمن 2 چیه؟؟
من کامپیوتر دارم.
بهترین بازی مارول چیه؟
آقا 13 سالمه.
آقا چی از همه بهتری برا کامپیوتر؟؟
بازی خوب مرد عنبوتی چی بگیرم؟؟

قطا بهترین بازی مردعنکبوتی تا الآن دنیا های از هم گسیخته است ولی امزینگ یک هم خوبه و درمورد مارول لگو مارول ها و لگو اونجرز درضمن هرگز سایه تاریکی مردعنکبوتی بازی نکن کلا چرتو پرت و از مردعنکبوتی یه خورده بدت میاد و مارول وی اس کپکام هم بازی کن حال میده.باز تصمیم با تو ولی سایه تاریکی وقت تلف کرده و هزینه اضافی درکل امید وارم از بازی هایی که گفتم حداقل یکی بازی کنی چون خیلی کیف میده وباحالن موفق باشی در ضمن سال بعد که میری هفتم کمتر بازی کن بیشتر درس بخون من الان نهمم و سال سرنوشت سازمه و دارم سکه میزن که ریاضی قبول شم این یه نصیحت دوستانه و مارول فن

آقا آمازینگ 2 خوب نیس اصلا؟؟
آخه آمازینگ یک اصلا گیر نمیاد.ولی دو رو چند جا دیدم.
آقا یه مقدار گشتم ولی مارول علیه کپکام رو هم گیر نیاوردم.
بابت توصیه ی تان هم ممنونم.
لگویی مارول هم همه رو بازی کردم.
آقا یه سایت کاملا معتبری هست که بازی آمازینگ 2 رو 3 تومن میفروشه بخرمش؟؟؟
بازی spider man friend foe چطوره؟؟
نقل قول کردن
m.h.f
#11 m.h.f 1397-03-18 14:36
به نقل از ilia_comic_khoon:
من که پی اس 4 ندارم .
کامپیوتر دارم.
آقا سوالم به بازی های مرد عنکبوتی ربط داره پس اسپم نیست.
آقا من هیچکدوم از بازی های مردعنکبوتی رو ندارم.کدوم از همه بهتره؟؟؟؟؟
همه ی نقدای سایتم خوندم اما نمیتوم تصمیم گیری نهایی رو بکنم.
آقا بازی آمازینگ اسپادرمن 1 بهتره یا آمازینگ اسپادرمن 2؟؟؟؟
نظرتون راجع خرید بازی آمازینگ اسپایدرمن 2 چیه؟؟
من کامپیوتر دارم.
بهترین بازی مارول چیه؟
آقا 13 سالمه.
آقا چی از همه بهتری برا کامپیوتر؟؟
بازی خوب مرد عنبوتی چی بگیرم؟؟


سلام
من یک پیشنهاد بکنم.
به نظر من مرد عنکبوتی دنیا های از هم گسیخته.Spiderma n shattered dimension.
خیلی بازی با حالیه. هر کی تو سایت یک تعریف خوب از این بازی میکنه.
نقل قول کردن
m.h.f
#12 m.h.f 1397-03-18 14:38
خسته نباشید آقای امیری خیلی مقاله ی عالی بود.
من هم امید وارم چیز هایی که انتظارش رو داریم حقیقت داشته باشن.به امید روزی که بازی باس فایت های هیجانی داشته باشه.
نقل قول کردن
ilia_comic_khoon
#13 ilia_comic_khoon 1397-03-18 14:52
آقا یعنی بازی آمازینگ اسپایدرمن 2 رو نگیرم؟؟؟
نقل قول کردن
m.h.f
#14 m.h.f 1397-03-18 14:57
به نقل از ilia_comic_khoon:
آقا یعنی بازی آمازینگ اسپایدرمن 2 رو نگیرم؟؟؟
یه جایی رو پیدا کرم آمازینگ اسپایدرمن 2 رو تخفیف گزاشته شده 3 تومن.
ولی دنیاهای از هم گسیخته 14 تومنه.

عزیز من
شما چرا اینقدر قیمت قیمت میکنی این بخش ربطی به قیمت های بازی نداره.هر جور دوس داری.من فقط یک چیزی بگم 14 تومان نه پولدار کسی میکنه و نه فقیر کسی میکنه.
من فقط پیشنهاد دادم.
و لطفا اینقدر قیمت قیمت نکنید ممکنه آقای ترابی و بقیه ناراحت بشن.
نقل قول کردن
ilia_comic_khoon
#15 ilia_comic_khoon 1397-03-18 14:59
آقا دو تا پیشنهاد دارم.
1_بازی Spider-Man: Friend or Foe و اینجاستیس 1 و آمازینگ 2 رو میخرم.
2_دنیاهای از هم گسیخته رو میخرم.

دوستان پیشنهاد 1 رو اجرا کنم یا 2 رو؟؟؟
همه ی دوستان جواب بدن.
نقل قول کردن
ilia_comic_khoon
#16 ilia_comic_khoon 1397-03-18 15:06
به نقل از m.h.f:
به نقل از ilia_comic_khoon:
آقا یعنی بازی آمازینگ اسپایدرمن 2 رو نگیرم؟؟؟
یه جایی رو پیدا کرم آمازینگ اسپایدرمن 2 رو تخفیف گزاشته شده 3 تومن.
ولی دنیاهای از هم گسیخته 14 تومنه.

عزیز من
شما چرا اینقدر قیمت قیمت میکنی این بخش ربطی به قیمت های بازی نداره.هر جور دوس داری.من فقط یک چیزی بگم 14 تومان نه پولدار کسی میکنه و نه فقیر کسی میکنه.
من فقط پیشنهاد دادم.
و لطفا اینقدر قیمت قیمت نکنید ممکنه آقای ترابی و بقیه ناراحت بشن.

ببخشید که ناراحت شدید.
نقل قول کردن
m.h.f
#17 m.h.f 1397-03-18 15:07
به نقل از ilia_comic_khoon:
به نقل از m.h.f:
به نقل از ilia_comic_khoon:
آقا یعنی بازی آمازینگ اسپایدرمن 2 رو نگیرم؟؟؟
یه جایی رو پیدا کرم آمازینگ اسپایدرمن 2 رو تخفیف گزاشته شده 3 تومن.
ولی دنیاهای از هم گسیخته 14 تومنه.

عزیز من
شما چرا اینقدر قیمت قیمت میکنی این بخش ربطی به قیمت های بازی نداره.هر جور دوس داری.من فقط یک چیزی بگم 14 تومان نه پولدار کسی میکنه و نه فقیر کسی میکنه.
من فقط پیشنهاد دادم.
و لطفا اینقدر قیمت قیمت نکنید ممکنه آقای ترابی و بقیه ناراحت بشن.

ببخشید که ناراحت شدید.

خواهش میکنم .
گزینه ی 2
نقل قول کردن
amazing spider man
#18 amazing spider man 1397-03-18 15:47
سلام
مقاله خیلی خوبی بود و منم خیلی مشتاقم که این بازی هرچی زود تر اکران بشه
فقط اینکه تو مورد یک و بازی batman arkham khnight دشمن اصلی به ضاهر مترسک بود نه بلک ماسک (اگه اشتباه نکنم)
نقل قول کردن
ilia_comic_khoon
#19 ilia_comic_khoon 1397-03-18 15:49
به نقل از m.h.f:
به نقل از ilia_comic_khoon:
به نقل از m.h.f:
به نقل از ilia_comic_khoon:
آقا یعنی بازی آمازینگ اسپایدرمن 2 رو نگیرم؟؟؟
یه جایی رو پیدا کرم آمازینگ اسپایدرمن 2 رو تخفیف گزاشته شده 3 تومن.
ولی دنیاهای از هم گسیخته 14 تومنه.

عزیز من
شما چرا اینقدر قیمت قیمت میکنی این بخش ربطی به قیمت های بازی نداره.هر جور دوس داری.من فقط یک چیزی بگم 14 تومان نه پولدار کسی میکنه و نه فقیر کسی میکنه.
من فقط پیشنهاد دادم.
و لطفا اینقدر قیمت قیمت نکنید ممکنه آقای ترابی و بقیه ناراحت بشن.

ببخشید که ناراحت شدید.

خواهش میکنم .
گزینه ی 2

دنیاهای از هم گسیخته رو حتما میخرم.
در کنار دنیاهای از هم گسیخته کدوم بازی خوبه میخوام دوتاشونو بخرم. یکی از این 3 تا را پیشنهاد بدید.
Spider-Man: Friend or Foe
injustice 1
the amazing spider man 2
نقل قول کردن
alihdz
#20 alihdz 1397-03-18 16:30
به نقل از ilia_comic_khoon:
به نقل از m.h.f:
به نقل از ilia_comic_khoon:
به نقل از m.h.f:
به نقل از ilia_comic_khoon:
آقا یعنی بازی آمازینگ اسپایدرمن 2 رو نگیرم؟؟؟
یه جایی رو پیدا کرم آمازینگ اسپایدرمن 2 رو تخفیف گزاشته شده 3 تومن.
ولی دنیاهای از هم گسیخته 14 تومنه.

عزیز من
شما چرا اینقدر قیمت قیمت میکنی این بخش ربطی به قیمت های بازی نداره.هر جور دوس داری.من فقط یک چیزی بگم 14 تومان نه پولدار کسی میکنه و نه فقیر کسی میکنه.
من فقط پیشنهاد دادم.
و لطفا اینقدر قیمت قیمت نکنید ممکنه آقای ترابی و بقیه ناراحت بشن.

ببخشید که ناراحت شدید.

خواهش میکنم .
گزینه ی 2

دنیاهای از هم گسیخته رو حتما میخرم.
در کنار دنیاهای از هم گسیخته کدوم بازی خوبه میخوام دوتاشونو بخرم. یکی از این 3 تا را پیشنهاد بدید.
Spider-Man: Friend or Foe
injustice 1
the amazing spider man 2

اِمیزینگ ۲
نقل قول کردن
alihdz
#21 alihdz 1397-03-18 16:32
به نقل از amazing spider man:
سلام
مقاله خیلی خوبی بود و منم خیلی مشتاقم که این بازی هرچی زود تر اکران بشه
فقط اینکه تو مورد یک و بازی batman arkham khnight دشمن اصلی به ضاهر مترسک بود نه بلک ماسک (اگه اشتباه نکنم)

دوباره ببین تو مقاله تو مورد یک اصلا حرفی از arkham knight زده نشده گفت arkham origins که قرار بود خبیثش بلک مسک باشه که فهمیدیم جوکره
نقل قول کردن
alihdz
#22 alihdz 1397-03-18 16:33
به نقل از red-spider:
من خیلی منتظر کنفرانس e3 هستم .مخصوصا برای کسب اطلاعات جدید از بازی spider-man و دیدن یه گیم پلی از the last of us :part 2
هر کس هم بخواد انلاین ببینه تاریخش 22 خرداد و ساعت 5:30 بامداد به وقت ایران هست

از کجا میتونم آنلاین ببینمش
نقل قول کردن
A.cage
#23 A.cage 1397-03-18 16:38
به نقل از alihdz:
به نقل از red-spider:
من خیلی منتظر کنفرانس e3 هستم .مخصوصا برای کسب اطلاعات جدید از بازی spider-man و دیدن یه گیم پلی از the last of us :part 2
هر کس هم بخواد انلاین ببینه تاریخش 22 خرداد و ساعت 5:30 بامداد به وقت ایران هست

از کجا میتونم آنلاین ببینمش

احتمال داره یوتوب پخش زنده بزاره
نقل قول کردن
spidey kg
#24 spidey kg 1397-03-18 17:13
ببخشید این بازی کی عرضه میشه؟و ایا فقط با پیش خرید میشه لباس آیرون اسپایدرو گرفت؟
به نقل از ilia_comic_khoon:
به نقل از m.h.f:
به نقل از ilia_comic_khoon:
به نقل از m.h.f:
به نقل از ilia_comic_khoon:
آقا یعنی بازی آمازینگ اسپایدرمن 2 رو نگیرم؟؟؟
یه جایی رو پیدا کرم آمازینگ اسپایدرمن 2 رو تخفیف گزاشته شده 3 تومن.
ولی دنیاهای از هم گسیخته 14 تومنه.

عزیز من
شما چرا اینقدر قیمت قیمت میکنی این بخش ربطی به قیمت های بازی نداره.هر جور دوس داری.من فقط یک چیزی بگم 14 تومان نه پولدار کسی میکنه و نه فقیر کسی میکنه.
من فقط پیشنهاد دادم.
و لطفا اینقدر قیمت قیمت نکنید ممکنه آقای ترابی و بقیه ناراحت بشن.

ببخشید که ناراحت شدید.

خواهش میکنم .
گزینه ی 2

دنیاهای از هم گسیخته رو حتما میخرم.
در کنار دنیاهای از هم گسیخته کدوم بازی خوبه میخوام دوتاشونو بخرم. یکی از این 3 تا را پیشنهاد بدید.
Spider-Man: Friend or Foe
injustice 1
the amazing spider man 2

خب امیزینگ یک رو دانلود کن. اگه اینترنت رایگان شبانه داری idm رو تنظیم کن تا شب بگیرتش.من خودم دان کردم
نقل قول کردن
ilia_comic_khoon
#25 ilia_comic_khoon 1397-03-18 17:32
به نقل از spidey kg:
ببخشید این بازی کی عرضه میشه؟و ایا فقط با پیش خرید میشه لباس آیرون اسپایدرو گرفت؟
به نقل از ilia_comic_khoon:
به نقل از m.h.f:
به نقل از ilia_comic_khoon:
به نقل از m.h.f:
به نقل از ilia_comic_khoon:
آقا یعنی بازی آمازینگ اسپایدرمن 2 رو نگیرم؟؟؟
یه جایی رو پیدا کرم آمازینگ اسپایدرمن 2 رو تخفیف گزاشته شده 3 تومن.
ولی دنیاهای از هم گسیخته 14 تومنه.

عزیز من
شما چرا اینقدر قیمت قیمت میکنی این بخش ربطی به قیمت های بازی نداره.هر جور دوس داری.من فقط یک چیزی بگم 14 تومان نه پولدار کسی میکنه و نه فقیر کسی میکنه.
من فقط پیشنهاد دادم.
و لطفا اینقدر قیمت قیمت نکنید ممکنه آقای ترابی و بقیه ناراحت بشن.

ببخشید که ناراحت شدید.

خواهش میکنم .
گزینه ی 2

دنیاهای از هم گسیخته رو حتما میخرم.
در کنار دنیاهای از هم گسیخته کدوم بازی خوبه میخوام دوتاشونو بخرم. یکی از این 3 تا را پیشنهاد بدید.
Spider-Man: Friend or Foe
injustice 1
the amazing spider man 2

خب امیزینگ یک رو دانلود کن. اگه اینترنت رایگان شبانه داری idm رو تنظیم کن تا شب بگیرتش.من خودم دان کردم

اینترنت رایگان شبانه ندارم.
اصن ولش کن دنیاهای از هم گسیخته و اینجاستیس1 و آمازینگ 2 رو سفارش دادم.
آمازینگ دو روهم بیشتر بخاطر سیستم تاب خوردن خوبش سفارش دادم.
نقل قول کردن
DR COOPER
#26 DR COOPER 1397-03-18 20:04
تنها بدی که این بازی داره اینه که چرخش شب و روز نداره :-|
نقل قول کردن
red-spider
#27 red-spider 1397-03-18 20:06
به نقل از A.cage:
به نقل از alihdz:
به نقل از red-spider:
من خیلی منتظر کنفرانس e3 هستم .مخصوصا برای کسب اطلاعات جدید از بازی spider-man و دیدن یه گیم پلی از the last of us :part 2
هر کس هم بخواد انلاین ببینه تاریخش 22 خرداد و ساعت 5:30 بامداد به وقت ایران هست

از کجا میتونم آنلاین ببینمش

احتمال داره یوتوب پخش زنده بزاره

کانال یوتوب سونی پخش زنده داره .
اگه اینترنت سکته نکنه نگاه می کنم :D
در ضمن کسی می دونه تقریبا چند ساعت قراره طول بکشه ؟
نقل قول کردن
red-spider
#28 red-spider 1397-03-18 20:12
به نقل از ilia_comic_khoon:
به نقل از spidey kg:
ببخشید این بازی کی عرضه میشه؟و ایا فقط با پیش خرید میشه لباس آیرون اسپایدرو گرفت؟
به نقل از ilia_comic_khoon:
به نقل از m.h.f:
به نقل از ilia_comic_khoon:
به نقل از m.h.f:
به نقل از ilia_comic_khoon:
آقا یعنی بازی آمازینگ اسپایدرمن 2 رو نگیرم؟؟؟
یه جایی رو پیدا کرم آمازینگ اسپایدرمن 2 رو تخفیف گزاشته شده 3 تومن.
ولی دنیاهای از هم گسیخته 14 تومنه.

عزیز من
شما چرا اینقدر قیمت قیمت میکنی این بخش ربطی به قیمت های بازی نداره.هر جور دوس داری.من فقط یک چیزی بگم 14 تومان نه پولدار کسی میکنه و نه فقیر کسی میکنه.
من فقط پیشنهاد دادم.
و لطفا اینقدر قیمت قیمت نکنید ممکنه آقای ترابی و بقیه ناراحت بشن.

ببخشید که ناراحت شدید.

خواهش میکنم .
گزینه ی 2

دنیاهای از هم گسیخته رو حتما میخرم.
در کنار دنیاهای از هم گسیخته کدوم بازی خوبه میخوام دوتاشونو بخرم. یکی از این 3 تا را پیشنهاد بدید.
Spider-Man: Friend or Foe
injustice 1
the amazing spider man 2

خب امیزینگ یک رو دانلود کن. اگه اینترنت رایگان شبانه داری idm رو تنظیم کن تا شب بگیرتش.من خودم دان کردم

اینترنت رایگان شبانه ندارم.
اصن ولش کن دنیاهای از هم گسیخته و اینجاستیس1 و آمازینگ 2 رو سفارش دادم.
آمازینگ دو روهم بیشتر بخاطر سیستم تاب خوردن خوبش سفارش دادم.

شما برو یه ps4 بخر و خودتو خلاص کن :D
در ضمن خوب کردی که spider man frien or foe رو سفارش ندادی.تمام مرحله هاش شبیه هم اند . تنها خوبیش اینه که می تونین در نقش دشمنان مرد عنکبوتی فعالیت کنین
نقل قول کردن
D.PARKER
#29 D.PARKER 1397-03-18 21:29
#25
آفرین. همین ترکیبو برو جلو. به سرت نزنه friend or foe رو بگیریا. آشغاله از نظرم. دنیا های از هم گسیخته هم تنها بدیش اینه که با اینکه جهان بازه محدوده‌ی ماموریت ها کوچیکه.
نقل قول کردن
spider pool
#30 spider pool 1397-03-18 22:03
سلام یه سوال کسی میدونه وقتی یه بازی رو برای ایکس باکس ۳۶۰دان کردم چجوری میتونم ازش استفاده کنم چون قسمت قسمتی باید دان کنم و بلد نیستم چجوری استفاده کنم ازش
نقل قول کردن
black sadri
#31 black sadri 1397-03-18 22:09
به نقل از spider pool:
سلام یه سوال کسی میدونه وقتی یه بازی رو برای ایکس باکس ۳۶۰دان کردم چجوری میتونم ازش استفاده کنم چون قسمت قسمتی باید دان کنم و بلد نیستم چجوری استفاده کنم ازش

سلام،هر قسمت و استخراج کن یک جا بعد بریزش تو هارت حله! 8)
نقل قول کردن
spider pool
#32 spider pool 1397-03-18 22:18
به نقل از black sadri:
به نقل از spider pool:
سلام یه سوال کسی میدونه وقتی یه بازی رو برای ایکس باکس ۳۶۰دان کردم چجوری میتونم ازش استفاده کنم چون قسمت قسمتی باید دان کنم و بلد نیستم چجوری استفاده کنم ازش

سلام،هر قسمت و استخراج کن یک جا بعد بریزش تو هارت حله! 8)

ممنون
نقل قول کردن
Marc Spector
#33 Marc Spector 1397-03-22 07:09
مثل اینکه گزینه 1 درست از آب دراومده و تو جشنواره E3 یه کلیپی منتشر شده که 5 خبیث مردعنکبوتی رو در معرض ناک اوت قرار میدن و یهو خبیث 6ام میاد و مرد عنکبوتی میگه:تو؟؟
که مشخصاً میشناسه طرفو،من احتمال میدم گرین گابلین باشه چون فقط اون ابراز رفتن به اون محلی رو داره که مردعنکبوتی تو اون صحنه توش ضخمی میشه.
پ.ن:این کلیپ از بازی که به نوعی گیم پلی هم بود منو خیلی یاد سری آرکام انداخت که البته به جای آرکام زندان "رفت" مورد استفاده قرار گرفته بود.
پ.ن2:این کلیپ از بازی منو یاد بازیهای قدیمی که انجام میدادم انداخت یعنی این مرحله برام تازگی نداشت و نوآوری احساس نکردم،ولی داستان بازی خیلی حرف واسه گفتن داره و واقعا قافلگیری که قرار برای ما صورت بگیره هم محسوسه هم محشر.
نقل قول کردن
mtm
#34 mtm 1397-03-22 07:30
به نقل از Marc Spector:
مثل اینکه گزینه 1 درست از آب دراومده و تو جشنواره E3 یه کلیپی منتشر شده که 5 خبیث مردعنکبوتی رو در معرض ناک اوت قرار میدن و یهو خبیث 6ام میاد و مرد عنکبوتی میگه:تو؟؟
که مشخصاً میشناسه طرفو،من احتمال میدم گرین گابلین باشه چون فقط اون ابراز رفتن به اون محلی رو داره که مردعنکبوتی تو اون صحنه توش ضخمی میشه.
پ.ن:این کلیپ از بازی که به نوعی گیم پلی هم بود منو خیلی یاد سری آرکام انداخت که البته به جای آرکام زندان "رفت" مورد استفاده قرار گرفته بود.
پ.ن2:این کلیپ از بازی منو یاد بازیهای قدیمی که انجام میدادم انداخت یعنی این مرحله برام تازگی نداشت و نوآوری احساس نکردم،ولی داستان بازی خیلی حرف واسه گفتن داره و واقعا قافلگیری که قرار برای ما صورت بگیره هم محسوسه هم محشر.

عجب چیزی بود مگه نه؟
داریم روی مطلبش کار میکنیم
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

مردعنکبوتی سیمبیوتی

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

تاپ 20 - سایت spidey.ir

27

41

کمیک بوک های superman

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

14

18

51

15

16

بزرگان تاریخ اسپایدرمن

مهم ترین داستان های مرد عنکبوتی

006

 

0010

اسپایدرمن در تلویزیون

31

36

29

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

28

008

009

25

40

39

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

23

22

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

بررسی فیلم های مرد عنکبوتی

34

35

48

46

45

44