برترین خبیثان فیلم های کمیک بوکی

برترین خبیثان فیلم های کمیک بوکی

اینها برترین شرورهای فیلم های کمیک بوکی هستند!

مقدمه: بعضی از محبوب ترین شخصیت های منفی در دنیای کمیک بوک به خودی خود جذاب به نظر میرسند ولی هنر اصلی در سینما پدیدار میشود و آن زمانی است که بازیگر نقش را پذیرفته و باید ذهنیت بیننده را جذب خود کند، مخصوصا اگر شخصیت دارای بعد روانی باشد که کار را بسیار سخت میکند، ولی اگر بازیگر از عهده این نقش بربیاید تصور شخصیت با بازیگری دیگر واقعا دشوار میشود و این کاری است که ارزش و عیار یک فیلم را تا حد زیادی مشخص میکند. در واقع یک فیلم خوب جدا از شخصیت اصلی و روند داستانی جذاب، به یک شخصیت شرور عالی نیاز دارد زیرا شخصیت اصلی و شخصیت شرور یک داستان مکمل یکدیگر هستند و یکی ویلن خوب و چند وجهی میتواند تا حد زیادی بار فیلم را به دوش بکشد. از سوی دیگر، اگر شخصیت خبیث یک فیلم به خوبی تعریف نشده باشد و شخصیت پردازی درست و درمان و انگیزه های منطقی برای خباثت نداشته باشد آن وقت میتواند کل فیلم را زمین بزند. در هر حال در این مقاله میخواهیم بهترین آنها را به شما معرفی کنیم! 

 

 10- رِد اسکال (Red Skull)

رد اسکال

به جرئت میشه گفت سه گانه کاپتان آمریکا موفق ترین سه گانه جهان سینمایی کمیک می باشد. هر قسمت از قسمت قبلی بهتر و بدون هیچ شکست یک سه گانه منحصر به فرد از شخصیت "کاپتان آمریکا" ساخته شد. قسمت اول آن در سال 2011 اکران شد و همانطور که میدانید ویلین داستان بزرگترین دشمن کاپتان آمریکا یعنی رد اسکال بود. رد اسکال از دشمنان دیرینه کاپتان آمریکاست که عمیق ترین دشمنی رو باهاش داشته. رد اسکال فیلم هم بی نظیر بود. یعنی در سطح خود شخصیت رد اسکال یک شاهکار به حساب میاد. چرا که واقعا رد اسکال شخصیت چندان پرباری نداره که بگی بشه از روش یک ویلین توپ در سینما به وجود آورد و فاقد از پتانسیل می باشه. ولی در فیلم با تغییر و دستکاری در اریجین او یک شخصیت خاص که داستان فیلم را تقویت می کند را نظاره کردیم.

این نوع به تصویر کشیدن رد اسکال باعث شد بیشتر با جوهره و ذات شخصیت او و حتی استیو راجرز آشنا بشیم و تفاوت رو بین اونا درک کنیم. هیوگو ویوینگ (بازیگر نقش رد اسکال) هم بازی قابل قبولی داشت. شاید از دید برخی کمی بازی او یکنواخت و کسالت آور به نظر رسد، اما باید در نظر گرفت که رد اسکال در دنیای کمیک هم چیزی بیشتر از این نبود و اتفاقا، به نظرم ویوینگ با اون محدوده شخصیتی رد اسکال، بازی جذابی ارائه داد.

 

9- لکس لوتر (Lex Luthor)

لکس لوتر

کیه که از دشمنی تنگاتنگ سوپرمن و لکس لوتر خبر نداشته باشد ؟ رابطه بین این دو همیشه در کمیک ها جذاب بوده و یکی از نقاط قوت کمیک های سوپرمن بوده  و باعث شده لکس لوتر یکی از شخصیت های پیچیده و جذاب کمیک ها باشد . در فیلم بازگشت سوپر من هم وقتی خبر از لکس لوتر آمد همه سوپرمن فن ها سر از پا نمی شناختند و منتظر یکی از بهترین فیلم های کمیک بوکی بودند. فیلم بازگشت سوپرمن شاید آن چیزی که ازش انتظار می رفت نشد ولی هر چه بود لکس لوتر خوبی داشت . 

 

8- نورمن آزبورن (Norman Osborn)

گرین گابلین ویلم دافو

ویلم دفو قطعا بهترین گزینه برای ایفا نقش نورمن آزبورن / گرین گابلین بود. همانطور که آگاه هستید گرین گابلین بزرگترین دشمن مرد عنکبوتی است و سم ریمی به عنوان فیلم اول مرد عنکبوتی اونو مد نظر داشت. راستش انتقاد های زیادی از شخصیت او شده. مثلا اینکه جملات و دیالوگ های او در طول داستان اعصاب خورد کن و کلیشه ای هستند. یا اینکه لباس او بسیار مزخرف و مسخره است. اما همه میدونیم که شخصیت پردازی قوی فقط توی این ویژگی ها خلاصه نمیشه، دفو یک بازی بی نظیر از نورمن آزبورن ارائه داد. رفتارش، حرکاتش، لحن و نوع بازی او یک نورمن آزبورن واقعی رو خلق کرد. به زبان ساده تر؛ دفو موفق شد اون ذات درونی آزبورن رو به بینندگان القا کنه. به علاوه از زمانی که متوجه میشه پیتر همان مرد عنکبوتیه، دشمنی و کینه بین آن ها جذاب تر میشه و بیشتر حال و هوای دشمنی گرین گابلین - مرد عنکبوتی رو پیدا میکنه.

طرز برخورد او با پسرش هری هم از دیگر نکات قوت این شخصیته. یعنی او معمولا پیتر رو بالا میبره و از هری توقعات بیشتری داره و اونو زمین میزنه. پیتر همون استایل شخصیه که نورمن آرزو داشت پسرش اینطوری بود. اما در کنار اینا، اون لحظاتی که نورمن با خودش خلوت میکنه و رو به روی آینه تصویری شفاف از شخصیت دو گانه اش رو نمایان میکنه قطعا از دیدنی ترین لحظات فیلمه و دیفو با نقش آفرینی سطح بالای خودش این لحظات رو به پانل های فراموش نشدنی ای تبدیل کرد. قطعا اگر لباسش تا این حد رو مخ نبود (!) به راحتی جز رتبه اول تا سوم قرار می گرفت، چون واقعا این شخصیت قربانی کاستوم مسخرش شده و به کل ظاهرش تخریب شد؛ و سطح ظاهری یک شخصیت در سینما از مهم ترین نکات است.

 

7- اریک کیل مانگر (Erik Killmonger)

 اریک کیل مانگر

کیل مانگر بزرگترین دشمن پلنگ سیاه در دنیای کمیکه (اینجا میتوانید با بهترین دشمنان پلنگ سیاه آشنا شوید) به همین دلیل هم در فیلم اختصاصی پلنگ سیاه از او به عنوان خبیث اصلی داستان استفاده شد. اول بگم که فیلم پلنگ سیاه یک موفقیت چشمگیر برای مارول بود و کوین فایگی (رئیس مارول استودیو) پیش از جنگ بی نهایت میگفت که بهترین فیلمشونه! اینو از رتبه این فیلم در متاکریتیک هم میشه فهمید که موفقیت بزرگی برای ماروله. هرچند همانطور که پیش از این بحث شد، دیده شدن بیش از حد این اثر به دلیل تفاوت او با دیگر فیلمها و دور شدن از کلیشه های متداول کمیکی می باشد. خوشبختانه کیل مانگر یک ویلن همه فن حریف رو به تصویر کشید. راستش خیلی ها دیگه درباره او زیاده روی کردند و میگفتند که بهترین ویلن دنیای ماروله و... درسته بهترین نیست اما یقینا یکی از بزرگترین های MCU می باشد ! اهداف او در طول داستان هم منحصر به فرد و متفاوته و طوری هست که به راحتی میشه درکش کرد و تک بعدی نیست. نکته جالب دیگه اینه که همانطور که در طول فیلم تچالا اشاره کرد، این بشر حاصل کارای خودشونه ! یعنی کیل مانگر هیولایی هست که توسط خود اونا شکل گرفته و حالا اومده قد علم کرده و قصد داره تا واکاندا رو از چیزی که بود دور کنه و از نو بسازش ! هر چند جا داشت هنوز بهتر باشه و شرارت های پررنگ تری ازش ببینیم، بازم میگم او قطعا بهترین MCU نیست اما جز بهترین هاست.

 

6- ژنرال زاد (General Zod)

زاد - zod

سوپرمن 2 یکی از بهترین فیلم های کمیک بوکی است . فیلمی که شدیدا به ذات و جوهره ی کمیک ها وفادار است و نمونه ای قوی از یک اقتباس خوب به شمار می رود . بر خلاف انتظاراتی که از این فیلم می رفت و همه منتظر یک افت شدید نسبت به قسمت اول بودند ، و به خصوص زاد ، این فیلم فوق العاده شد و نیمی از بار قدرت این فیلم بر روی دوش ژنرال زاد است . همه چی از شخصیت پردازی تا صحنه های اکشن فیلم عالی بود . ای کاش مرد پولادین هم نیم نگاهی به این فیلم داشت ...

 

5- دکتر اختاپوس (Doctor Octopus)

دکتر اختاپوس

فیلم مرد عنکبوتی 2 کامل ترین فیلم کمیک بوکی تاریخ سینماست. در این مورد شکی نیست. ویلین داستان هم یکی از دشمنان بزرگ و معروف مرد عنکبوتی یعنی اتو اکتاویوس ملقب به دکتر اختاپوس می باشد که بخش اعظمی از این موفقیت را یدک کشید. سازندگان به خوبی از این شخصیت، یک خبیث سمپاتیک و کم نقص ساختند. دانشمندی که در کنار کار هاش، یک زندگی معمولی در کنار همسرش داره. که بعد از کار بر روی پروژه علمی خودش در اثر حادثه ای اتفاقی به دکتر اختاپوس تبدیل می شود و تغییر می کند. روند تغییر او از شخصی مهربان و آرام به دکتر اختاپوس شرور بسیار باور پذیر است و رابطه ای که با پیتر داشت بعد ها دشمنی اونارو جذاب تر کرد.

سم ریمی و عوامل داستان یک ظاهر شگفت انگیز از دکتر اختاپوس خلق کردند، به خصوص برای سیزده سال پیش. دکتر اختاپوس جلوه ظاهری مجذوب کننده ای داشت. بازوان مکانیکی بسیار واقعی او را واقعا نمیشه از یاد برد. شاید بشه بزرگترین ویژگی این ویلین در فیلم را سمپاتیک بودنش دانست. او ویلین عمیقی بود که باهاش همذات پنداری می کردیم. در حقیقت یک ویلین باید اینگونه باشد. با هدف جلو برود و ما بتونیم باهاش ارتباط برقرار کرده و براش دلسوزی کنیم. او صد در صد بهترین ویلین آثار مرد عنکبوتیه و هنوزم رو دست نداره. امیدواریم در آینده؛ مارول استودیو بتونه خبیثی در سطح دکتر اختاپوس یا حتی بالاتر از آن را برای فیلم های مرد عنکبوتی بسازه.

 

4- لوکی (Loki)

لوکی

لوکی بزرگترین خبیث فیلم های سینمایی مارول است. از سال 2011 و حضورش در فیلم اول تور شاهد شخصیت پردازی بی نظیر او بودیم. تام هیدلستون با بازی برجسته خود، سبب شد شخصیت لوکی در عالم سینما عالی ظاهر شود. لوکی ویلین اصلی فیلم اونجرز هم بود. دلیلی که باعث شده این شخصیت تا این حد روی پرده موفق ظاهر شه اینه که به نحوی احسنت ذات حقیقی لوکی رو نمایان کردند. او ویلینی دو رو و گول زنک، نیرنگ باز و دروغ گوئه. در سینما هم عینا همینگونه است. مثلا انتهای فیلم نخست اونجرز هنگام نبرد پایانی، وقتی که با تور باهاش درگیر میشه و بعد بهش پیشنهاد اینو میده که عوض بشه و برای هم مثل دو تا برادر واقعی بشن، ما تقریبا باور کرده بودیم که لوکی تصمیم بر تغییر گرفته اما...

از طرفی هیدلستون با فهم صحیحی که از این کاراکتر پیدا کرده، در جاهایی که باید؛ خونسرده و به موقع اش هم خشمگین و هراسناک میشه. در کنار اینا، ما میتونیم عطشی که لوکی برای دستیابی به درجه پادشاهی داره رو به صورت شفاف درش ببینیم. او همیشه دوست داشته بالاتر از بقیه باشه و بر تخت شاهی بنشینه. به تور حسودی میکنه و از هیچ فرصتی برای تخریب اش دریغ نمی کنه. در دنیای کمیک هم لوکی همچین شخصیتی داره. یه فرد بدذات و فریب کار که دوست داره همیشه در راس باشه. البته چنین شخصیتی واقعا پتانسیل بالایی برای دنیای سینما داره و وقتی هم نقش او به دست تام هیدلستون با استعداد بیفته، نتیجه اش قطعا یک شاهکار میشه !

 

3- مگنیتو (Magneto)

مگنیتو

مگنیتو را نه تنها میتوان بکی از برترین خبیث آثار مارول لقب داد، بلکه میتوان او را یکی از عظیم ترین ویلین های تاریخ سینما  دانست . شخصیت مگنیتو تا به حال در 6 فیلم مردان ایکس حضور پررنگی داشته و همواره از محور های اصلی داستان محسوب می شده. حتی در اثر شکست خورده مردان ایکس : اپوکالیپس، مگنیتو عالی ظاهر شد و شاید تنها شخصیت موثر داستان بود ! اما چرا مگنیتو تا این حد ویلین خوبی از آب دراومده ؟ او یک شخصیت چند وجهی و عمیق داره. شخصیت خبیث باید انگیزه کافی برای اعمالش رو داشته باشه و این حس رو به بیننده منتقل کنه. خبیثی که بدون هدف پیش میره، بدرد نمیخوره ! نتیجه اش میشه ویلینی تک بعدی چون ونوم ! بین ! لوثر ! دووم و...

این هدفه که محرک ویلینه. در واقع زیاد مهم نیست که اون شخصیت خبیث به دنبال چیه ! مهم اینه که تا چه حد اون انگیزه ی دستیابی به خواسته اش رو واضح نشون بده. یعنی چی ؟ یعنی فرق نداره هدف ویلین تو چه راهی قرار داشته باشه، مهم انگیزه اونه، انگیزه ویلین باید طوری باشه که تماشاچی بپذیرش. درکش کنه. این حکم درباره مگنیتو شدیدا صادقه. او برای تک تک کار ها و برنامه هاش دلیل و هدف داشت. و در این راه خباثت درونش رو آشکار ساخت. اصلا این هدف های مگنیتو بود که داستان فیلم رو میچرخوند. از نظر ظاهری که هم واقعا کم نداشت. مگنیتو که مثل مرد آهنی لازم نیست زره فلزی ظریف و دقیقی داشته باشه، با یه کلاه خود و چهار تیکه پارچه سر و ته قضیه هم میاد، مهم صحیح جلوه دادن ذاتشه. این نکته رو هم نباید از یاد برد که هم جناب مایکل فاسبندر و هم ایان مک کلن در ایفای این نقش شگفت انگیز بودند. ما هر دو ورژن مگنیتو رو در بالاترین سطح مشاهده کردیم و ترکیب این دو، شخصیت مگنیتو را در دنیای سینما بالا برد و از او یک ویلین ماندگار ساخت.

 

2- جوکر

عکس جوکر

فیلم بتمن آغاز می کند سر و صدای زیادی به پا کرده بود و به قول معروف خیلی ها را به سمت خودش کشاند . بعد از آن همه اضطراب این را داشتند که نکند فیلم بعدی موفق از آب در نیاید ؟ این اضطراب ها وقتی خبر رسید که جوکر گزینه بعدی نولان هست ، بیشتر هم شد. اما وقتی فیلم آمد ، همه ناگهان تسلیم فیلک شدند و لب به تحسین آن گشودند . تحسینی که باید از حق نگذریم و بیشترش را پای جوکر هیث لجر بگذاریم . جوکری که او به ما ارائه داد به حدی محشر بود که خیلی ها دوست داشتند به جای بتمن او را ببینند. بازی جوکر خیلی سریع ماندگار شد و دل هواداران را به دست آورد . آری . این همان جوکری بود که همه دوستش دارند. کسی که چاقو را به تفنگ ترجیح می دهد تا آدم شناسی کند و با گذشته های مختلفی که از خود تعریف می کند و به کسانی که چاقو رو لبشان گذاشته می گوید:"چرا اینقدر جدی هستی؟"

 

1- ثانوس (Thanos)

تانوس

اینم از بهترین و بزرگترین ابرخبیث فیلم های مارول ! ثانوس نه تنها بهترین خبیث فیلم های ماروله، بلکه بهترین ابرخبیث تاریخ آثار کمیک بوک و یکی از بزرگترین های سینماست !! قبل از هر چیزی بگم که جنگ بی نهایت یک اثر همه چی تمام بود ! شاهکاری که بعید میدونم دیگه تکرار بشه ! به عقیده من این فیلم بزرگترین فیلم کمیک بوکی تمام دورانه ! بهترین ویژگی مثبت فیلم هم خبیث داستانه ! ثانوس شخصیتی هست که به فیلم گرما میده. ابر خبیثی چند لایه و عمیق با انگیزه های محسوس و باور پذیر ! کاراکتری کاملا تفکر برانگیز !واقعیتش من عاشق شخصیت هایی هستم که یه سری قانون ها و عقاید خاص و منحصر به فرد دارن ! ثانوس روی بحث "تعادل" خیلی تاکید داره و سعی داره در هر چیزی تعادل برقرار باشه ! اهداف و نگرش او بی نظیره و همین باعث شده از ورژن کمیکی خودش سبقت بگیره ! این میتونه بارز ترین نکته درباره او باشه. شما وقتی پای این فیلم بشینید کم کم او را درک میکنید و باهاش همذات پنداری میکنید، حتی ممکنه گاهی باهاش هم عقیده شوید ! او یک هیولای بی رحم و خبیثه ؟ درست، اما به مرور میفهمید که چقدر کاراکتر عاطفی ای داره و میتونه بااحساس باشه ! لحظه مرگ گامورا گویا و مدرک تمام صحبت های منه ! واقعا پیش از او کدوم خبیثی اینجوری بوده ؟ کدوم خبیثی تا این حد هراسناک و با تفکر های خصمانه اما در شرایط خاص احساساتی و باعاطفه بوده ؟ هیچ کدوم ! پس وقتی میگم او بهترین خبیثه باید حرفمو باور کنید ! ثانوس از نظر ویژگی های ظاهری و بصری هم حرف نداره ! همونطور که قبلا هم گفتم باید از روسو ها مجسمه طلا ساخت ! اونا از نهایت پتانسیل این شخصیت استفاده کردند و ویلنی شگفت انگیز و فیلمی به شدت جسور تحویل ما دادند.

 

مترجم و نویسنده : محمد عرفان صالحی 

عرفان صالحی

(Parker)

All rights reserved © Spidey.ir 2020

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مقالات مشابه:

10 ابر خبیث برتر کمیک بوکی!

قوی ترین ابرشروران کمیک های مارول

5 گروه خبیث برتر مارول

10 ابر شرور خپل برتر دنیای کمیک!

10 همكاری جالب میان ابرقهرمانان و شخصیت های خبیث!

10 دشمنی برتر در دنیای كمیك بوك

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

Farzan003
#1 Farzan003 1394-06-13 09:48
مقاله خیلی خوب بود و توضیحات هم دقیق و کافی بود.تنها مسئله ای که دارم ژنرال زاده.اولا که بد نبود یه یه اشاره ی مثبت به زاد مرد فولادین هم میکردی چرا که نه تنها چیزی از این زاد کم نداشت بلکه بعضی جاها بیشتر هم داشت و در غیاب یک سوپرمن خوب و اصیل نقطه قوت اصلی فیلم بود دوما که به نظر من راس الغول شایسته تر از زاد بود البته شاید خیلی کم به کمیک ها وفادار بود ولی شخصیت پردازی عمیق و رابطه ی استاد و شاگردی بین او و بروس وین ، شیوه ی جالب در حمله به گاتهام و بازی خوب لیام نیسون اون رو لایق قرار گرفتن تو این لیست میکرد.
نکته دیگری که این مقاله یاد آور میشه ظلمیه که در سینما در حق دوم شده.یعنی بزرگترین خبیث مارول بعد از سه حضور در سینما هنوز یه حضور شایسته هم نداشته.
به هر حال این هم لیست مد نظر من
7.راس الغول
6.رد اسکال
5.لکس لوتر
4.دکتر اختاپوس
3.لوکی
2.مگنتو
1.جوکر
نقل قول کردن
young spider
+1 #2 young spider 1394-06-13 11:00
ببخشید از اسپم:

۱- پوستر رسمی دیگر از فصل ۴ ارو با حضور دیگل


۲-تریلر جدید فصل ۴ ارو ، فردا در صفحه فیسبوق استفان
امل


۳- تصویر جدیدی از پشت صحنه ارو


۴- استفان رایدر برای نقش بلک تاور در فصل ۲ دردویل انتخاب شد.


این کارکتر در کمیک ها رابطه خوبی با کاپیتان آمریکا و میستی نایت دارد. چند وقت پیش هم بازیگر میستی نایت انتخاب شد و همین امر باعث ارتباط بیشتر دو سریال لوک کیج و دردویل می شود. باید به مارول گفت: این بیشتر از یه ارتباطه.
نقل قول کردن
green arrow
#3 green arrow 1394-06-13 11:32
مقاله فوق العاده ای بود آقا محمد و واقعا و خداراشکر به لطف دوستان از این مقاله های عالی توی سایت زیاد شده و خیلی خوبه
واقعا توضیحت در مورد شخصیت ها عالی بود
یک مقدمه چینی یک خوب توضیح کوچک و عالی و پایانی فوق العاده
این لیست من:
7-راس الغول
6-مگنتو
5-لکس لوتر
4-رداسکال
3-دکتراختاپوس
2-لوکی
1-جوکر
نقل قول کردن
the amazing deadpool
#4 the amazing deadpool 1394-06-13 11:39
آقای کاربر farzan003 ممنون که آیرون من 1 رو پیشنهاد کردی.خیلی فیلم فوق العاده ای بود.راستی یه سوال این فیلم شروع یونیورس مارول بود؟
خوب حالا راجع به مقاله:
بنظر من مقاله خیلی خوب و جامعی بود از آقای محمد عرفان صالحی تشکر میکنم.اینم تاپ فایو من:
5:doc ock
4:doc ock
3:doc ock
2:doc ock
1:doc ock
:-* :lol:
نقل قول کردن
As Responsible As Spider-Man
+1 #5 As Responsible As Spider-Man 1394-06-13 11:52
سلام.
آقا محمد عرفان ترجمه و نویسندگی بسیار خوبی بود.
خب راستش به نظرم خبیث ها در فیلم های کمیک بوکی نقش مهم و بسزایی رو ایفا میکنن و این دشمن های ابرقهرمان ها هستن که براشون مشکل و یا بهتره بگیم چالش های فراوانی رو به وجود میارن.حال تو بعضی از این فیلم ها شخصیت پردازی ویلین ها به خوبی هر چه تمام تر و تو بعضی ها هم اصلا جالب خلق نشدن.

7.ژنرال زاد رو حقیقتش در فیلم سوپرمن2 ندیدم ولی تو اون مقاله ای که درش بیست مبارزه ی برتر فیلم های کمیک بوکی بود،تونستم به خوبی شاهد این باشم که چه جوری برای سوپرمن دردسرساز میشه و براش مشکل ایجاد میکنه.با این که اگر بخوایم اتفاقات اون صحنه رو با فیلم های امروزی مقایسه کنیم ،میتونیم بگیم که چه چیز مسخره ای هستش.ولی اگر دقیقا همون صحنه رو با فیلم های همون زمان مقایسه کنیم،میبینیم که چقدر حماسی و جذاب خلق شدن.(این رو هم تو پرانتز بگم که اصلا با رتبه بندی قسمت دوم اون مقاله موافق نبودم.)در این بین نباید بازیگری ژنرال زاد و حتی سوپرمن رو هم فراموش کنیم.راستی بچه ها دقت کردین که چرا قسمت دوم بیشتر فیلم های کمیک بوکی جزو بهترین ها میشن؟!!!

6.لوکی یا بتره بگیم شاهزاده ی سیزدهم رو ما در ثور 1 میبینیم که چطور در طول فیلم با برادرش سر به دست آوردن پادشاهی به مشکل بر میخوره.این رابطه واقعا عالی در اومد و به قول آقا محمد در انتقام جویان به اوج اوج خودش رسید.شخصیت پردازی لوکی البته با بازیگری عالی این شخصیت با جرعت به میگه که لوکی چقدر عاشق شاه شدن و پادشاه بودن هستش و این به ما القا میشد.

5.من که اصلا مثل خیلی از شخصیت های کمیک بوکی دیگه دوست ندارم کس دیگه ای رو به جز مایکل فاسبندر در نقش مگنتو ببینم.به جرعت میتونم بگم که واقعا عاشق این خبیث هستم و بعد از دکتر دووم این یکی از بهترین ها حساب میشه.

4.همونطور که گفتید این قسمت از سوپرمن اصلا جالب نبود ولی اگر بخوایم نکات قوتش رو نام ببریم میتونیم همین بازیگری نقش لکس لوتر رو بگیم.در انیمیشن های زیادی شاهد فراز و نشیب های بین کال ال و لکس بودیم .من که واقعا در انیمیشن سوپرمن-دومزدی که سال 2007 منتشر شد از شخصیت پردازی لکس لوتر راضی بودم.امیدواریم که در آینده دی سی شاهد یه لکس محشر باشیم.

3.از بهترین فیلم کمیک بوکی تاریخ سینما چیز بدی هم میشه گفت؟به این کلمات فقط توجه کنین:آلفرد مونینا-داک آک-مردعنکبوتی-س م ریمی –توبی مگوایر-صحنه های اکشن و موسیقی عالی.این فیلم به نظرتون چی کم داشت که ما دوست داشتیم ببینیم؟؟؟اگر سونی کمی عقل داشت از تجربه ی خودش که در سال 2004 بدست آورده بود استفاده میکرد و کمی دست کارگردان فیلم قسمت سوم و حتی قسمت دوم شگفت انگیز رو باز میذاشت تا میدید که چه نتیجه ای میده.

2.هیث لجر که با تقش جوکر عالی بود و در یکی از بهترین فیلم ها نقش مهمی داشت.ولی نمیدونم چرا بعد از دیدن این فیلم همش به فکرم میزنه چرا اسم این فیلم رو گذاشتن :شوالیه ی تاریکی؟؟؟آخه درسته که بتمن هم نقش بسزایی داشت ولی بنظرتون اگه فیلم فیلم جوکر بود بهتر نمیشد؟؟؟

1.حالا تازه فهمیدم که چرا مارول یه همچین کارگردانی رو برای یه همچین فیلم بزرگی انتخاب کرده بود.به خاطر اینکه این کارگردان استاد ساختن اینجور فیلم های در سبک قدیمی هستش و واقعا هم در کار خودش موفق بوده.رابطه ی رداسکال و راجرز عالی به تصویر کشیده شد و به احتمال خیلی زیاد مارول این رد اسکال محشر رو در آینده به عنوان برگ برنده رو خواهد کرد.

خب اینم از نظر من.فقط اینو بگم که من هم یه ذره با رتبه بندی مشکل داشتم به نظرم اگه اینطوری بود خیلی بهتر میشد:
(لکس لوتر-ژنرال زاد-مگنتو-رد اسکال-داک آک-جوکر و لوکی)

با تشکر...
نقل قول کردن
As Responsible As Spider-Man
#6 As Responsible As Spider-Man 1394-06-13 11:55
به نقل از Doc ock:
آقای کاربر farzan003 ممنون که آیرون من 1 رو پیشنهاد کردی.خیلی فیلم فوق العاده ای بود.راستی یه سوال این فیلم شروع یونیورس مارول بود؟
خوب حالا راجع به مقاله:
بنظر من مقاله خیلی خوب و جامعی بود از آقای محمد عرفان صالحی تشکر میکنم.اینم تاپ فایو من:
5:doc ock
4:doc ock
3:doc ock
2:doc ock
1:doc ock
:-* :lol:

بله این فیلم شروع کننده ی یونیورس سینمایی مارول بوده و یکی از بهترین ارجین ها ی شخصیت های کمیک بوکی رو در کارنامه ی خودش داره.
نقل قول کردن
Tony Stark
#7 Tony Stark 1394-06-13 12:48
Lex Luther. 7
6.Red skull
5.Dr.octopus
4.Zod
3.Joker
2.Loki
1.Magneto
نقل قول کردن
young spider
#8 young spider 1394-06-13 12:50
آقای صالحی ببخشیدا: ولی خیلی غلط املایی داشتید. خودم هم زیاد دارم . بعد مگنتو هم تو ایکس من: فرست کلاس هم بود :-* . به هر حال انتقاده. ولی لحن نوشتارت و انتخابات هم عالیه. به نظرم الکترو هم شاید می توست باشه. زیاد روی کاکترش کار نشد ولی از نظر بصری عالی بود.
مخصوصا تو نبرد آخرش.
نقل قول کردن
Doc Strange
#9 Doc Strange 1394-06-13 12:55
بازیگر لوکی که اصلا حرف نداره خیلی خوب نقششو بازی کرد والا ما زیاد این فیلم هایی که نام برده شده رو ندیدیم.... :-*
اصلا من فیلم کاپیتان آمریکا 1 رو اصلا ندیدم یا این ژنرال زاده :-*
ولی میشه گفت هیث لجر و آلفرد مولینا و تام هیدلستون اول ان.
نقل قول کردن
Bad joke
#10 Bad joke 1394-06-13 13:40
من که عاشق جوکر هیت لجرم وحشتناک علی و فوق العاده بود
تو بدمن های مارول قطعا لوکی جای اول را میگیره بازی فوق العاده هیلدستون
وینتر سولجر عالیه و همین طور رونان هم خوبه
دکتر اختاپوسم خوبه ولی این خوب بودن بیشتر به سم ریمی مربوطه چرا؟
بازوهای مکانیکی که اون سال برای دکتر اختاپوس ساختن انقدر شگفت اور بود همه متحیر بودن چطور از پس ساختش براومدن انقدر ظریف و ترسناک بودن که هنر ازش میبارید و از اون بهتر کارگرداننی محشر سم ریمی در کل مولینا چاره ای جز خوب بودن نداشت

من ژنرال زاد مرد فولادی را هم دوست دارم به چند دلیل به شدت منطقیه دلیل و برهان کارهاش مشخصه از خطوطش عدول نمیکنه بازی خشک مایکل شنون تکمیلش میکنه
این فیلم هر جاش ایراد داره مربوطه به سوپرمن نه شخصیت خبیثش


در کل من ادم بدها را خیلی دوست دارم
نقل قول کردن
DAREDEVIL
#11 DAREDEVIL 1394-06-13 13:41
از اقای صالحی بابت مقاله متشکرم.
عالی بود خیلی خوب توضیح داده بودین من که واقعا لذت بردم.
من توی این لیست لوکی رو بیشتر از بقیه دوست دارم اونم با بازی فوق العاده تام هیدلستون در یک کلام عالیه!
بعد از لوکی از دکتر اختاپوس خیلی خوشم میاد یک شخصیت منفی عالی با یک مرگ بینظیر.
نقل قول کردن
alibax25
#12 alibax25 1394-06-13 13:50
با تشکر از آقای صالحی عزیز به خاطر این مقاله.
به نظرم رتبه بندی باید به صورت زیر باشه:

1-جوکر

2-لوکی

3-مگنتو

4-دکتر اختاپوس

5-رد اسکال

جوکر تو فیلم شوالیه تاریکی نقش یه قاتل خونسردی که فقط به فکر ایجاد هرج و مرج بود رو به خوبی به ما نشون داد به غیر از اون خیلی کم پیش میاد یه فیلم کمیک بوکی برنده ی جایزه اسکار بهترین بازیگر مکمل مرد بشه که هیث لیجر از پس اینکار بر اومد.

کاراکتر لوکی با بازیه تام هیدلستون خیلی خوب بود تو فیلم ثور 1 به خوبی نقشه برادری رو بازی کرد که زیر سایه ی برادر بزرگترش قرار داره و توطئه هاش رو برای رسیدن به پادشاهی رو به خوبی نشون داد در فیلم اونجرز به اوج خودش رسید و به یکی از نقاطه قوته این فیلم تبدیل شد .

مگنتو جزو معدود خبیث هایی هست که با دلایل معقول دست به کار های خلاف میزنه به طوری که بعضی از بینندگان رو به طرف خودش میکشونه این خود نقطه قوتی برای این کاراکتر هست که ایان مک کلن و مایکل فاسبندر خیلی خوب از پس این کار بر اومدند.

میریم سراغ دکتر اختاپوس کاراکتر خبیثه فیلمه اسپایدرمنه 2 که جزو بهترین فیلم های کمیک بوکی هست هر چقدر که بگم این کاراکتر عالی هست کم گفتم ، یکی از دلایله اینکه این رتبه رو به این کاراکتر دادم این بود که بر خلافه خبیث های قبل بار کله فیلم رو دوشش نبود مثلاً تو فیلم شوالیه تاریکی همونطور که خودتون اشاره کردین بتمن اسماً نقشه اوله فیلم بود در حالیکه این جوکر بود که فیلم رو پیش میبرد یا مگنتو حداقل نصفه بار فیلم بر عهدش بود لوکی رو که لازم نیست بگم فیلمه اونجرز 2 نشون دهنده این حرفم هست یعنی اگر التران به خوبیه لوکی بود این فیلم میتونست از اونجرز 1 جلو بزنه.

رد اسکال درسته که خوب بود ولی لیاقتش بالاتر از این رتبه نبود.به نظرم وینتر سولجر رو جای این بود بهتر بود.

فیلمه سوپرمنه 2 و بازگشته سوپرمن رو ندیدم برای همین نمیتونم راجع به خبیث هاش نظری بدم.
نقل قول کردن
pedramEP.the.Joker.Vendetta
#13 pedramEP.the.Joker.Vendetta 1394-06-13 13:53
عالی بود.
مقاله خوبی بود.
من یبار میخاستم به مدیران پیشنهادشو بدم.
نقل قول کردن
arsam
#14 arsam 1394-06-13 13:57
مقاله عالی بود مخصوصا توضیحات دکتر اختاپوس و جوکر :lol:
نقل قول کردن
m.spidey
#15 m.spidey 1394-06-13 14:01
عالی بود فوق العاده
اینم از نظر من

ژنرال زاد(سوپرمن ۲)
اتو اکتاویوس (اسپایدرمن ۲)
رد اسکال
مگنیتو
جوکر
لوکی
اولتران(اونجرز: عصر اولتران)
نقل قول کردن
real spidey
#16 real spidey 1394-06-13 14:20
به نقل از Doc Strange:
بازیگر لوکی که اصلا حرف نداره خیلی خوب نقششو بازی کرد والا ما زیاد این فیلم هایی که نام برده شده رو ندیدیم.... :-*
اصلا من فیلم کاپیتان آمریکا 1 رو اصلا ندیدم یا این ژنرال زاده :-*
ولی میشه گفت هیث لجر و آلفرد مولینا و تام هیدلستون اول ان.


دکی جون حتما برو ببین چون حالا حالا ها فیلمی که اسمش کاپیتان آمریکا باشه دوبله بشو نیس....
نقل قول کردن
real spidey
#17 real spidey 1394-06-13 14:27
از آقای صالحی عزیز هم خیلی تشکر میکنم لحن گفتار و نوشتار شما تو مقاله هایی که واسه سایت نوشتی فوق العاده هستش و یکی از نکات مثبتیه که داری..
این هم نظر من :
7لکس لوتر
6ژنرال زاد
5رد اسکال
4دکتر اختاپوس
3 مگنتو
2لوکی
1جوکر
نقل قول کردن
pedramEP.the.Joker.Vendetta
#18 pedramEP.the.Joker.Vendetta 1394-06-13 14:31
10#
آره جوکر هیث لجر فوق العاده بود استاد.
راستی من نمیدونم چرا توی نوار بوک مارک هام اسپایدی لوگو داره ، ولی توی خود مرورگر نداره.
s6.picofile.com/.../...
نگا کنین
اسپایدی لوگوش صورت اسپایدی ه
ولی تویه مرورگر نداره.
نقل قول کردن
Agent Marvel
#19 Agent Marvel 1394-06-13 14:41
خب مقاله که عالی بود .....

ولی من الآن با تو چه کار کنم ؟! بهترین ها رو گذاشتی،خودت رده بندی نکردی کار سخته رو گذاشتی واس ما ؟! :D

از بین این لیست تام هادلستون از همه بهتره.بهترین بازیگر فیلمه و از کریس همسورث و ناتالی پورتمن بهتره بازی میکنه.بازیگرا کنار اون باید تلاش بیشتری کنن چون تو حالت عادی به گرد پاشم نمیرسن !
نقل قول کردن
Hossein sbn
+1 #20 Hossein sbn 1394-06-13 15:21
دستتون درد نکنه آقای صالحی،مقاله خوبی نوشتید.
اینم از لیست من:

4-رد اسکال
یکی از نقاط قوت بزرگ فیلم کاپیتان آمریکا:نخستین انتقام جو رد اسکاله.این فیلم به خوبی دشمنی کاپیتان آمریکا رو و رد اسکال رو نشون می ده و اشاراتی هم به این نکات می کنه:کاپیتان آمریکا و رد اسکال شاید از نظر زور و بازو و اریجین تا حدودی به هم شباهت داشته باشند اما این عقاید اون هاست که اون ها را رو در روی هم قرار می ده و اون ها رو به نوعی نقطه مخالف هم می کنه.برای مثال از نظر رد اسکال چیزی که ارزش واقعی مردم رو نشون می ده قدرت و ثروت اون هاست اما از نظر کاپ این خصوصیات والای انسانی است که مهمه.
3-مگنتو
مگنتو چه در دنیای کمیک چه سینما شخصیت جالبی داشته و دلیل این که هیچ وقت شخصیت کلیشه ای و تکراری ای به نظر نیومده اینه که بیننده به خوبی تونسته شخصیت مگنتو رو درک کنه و باهاش همذات پنداری کنه و اهدافش به نظر بیننده منطقیه.
2-دکتر اختاپوس
به نظرم نقش آفرینی آلفرد مولینا در نقش دکنر اختاپوس عالیه.من عاشق اون لحظه ای هستم که دکنر اختاپوس تازه قدرت هاش رو بدست آورده و رفته به اون مخروبه.به نظرم مولینا اون صحنه رو فوق العاده بازی می کنه.
1-جوکر
مطمئنا همه متوجه شاهکار بودن جوکر توی این فیلم هستند و نیازی به دلیل آوردن برای این که چرا بازی هیث لجر در این نقش رو دوست دارم نیست.فقط این هم بگم جوکر واقعی هیث لجره نه اون مرتیکه قرطی که زک اسنایدر بهمون انداخته.
نقل قول کردن
Night.Wing
#21 Night.Wing 1394-06-13 15:29
خیلی ببخشید بابت اسپم ولی کسی از سریال Vixen که به تازگی پخش میشه اطلاعات داره؟ گفته شده با ارو فلش و افسانه های فردا در یه زمانه و گوینگانشم همونا هستن.
بازم کسی چیز دیگه میدونه؟
نقل قول کردن
young spider
#22 young spider 1394-06-13 15:44
به نقل از Night.Wing:
خیلی ببخشید بابت اسپم ولی کسی از سریال Vixen که به تازگی پخش میشه اطلاعات داره؟ گفته شده با ارو فلش و افسانه های فردا در یه زمانه و گوینگانشم همونا هستن.
بازم کسی چیز دیگه میدونه؟


والا اگه از انیمیشن خوشت میاد و از فلش و ارو هم خوشت اومده ، پیشنهاد می کنم ببینی ولی قسمت هاش خیلی کوتاهه و تعداد قسمت هاشم کمه.
نقل قول کردن
Tony Stark
#23 Tony Stark 1394-06-13 16:07 نقل قول کردن
mahdi ghaheri
#24 mahdi ghaheri 1394-06-13 16:40
خیلی مقاله عالی بود ممنون
نقل قول کردن
Omid.J
+1 #25 Omid.J 1394-06-13 16:49
با کلیت لیست موافقم ولی به نظرتون جای گرین گابلین Willem Dafoe خالی نبود؟ درسته لباس مسخره ای داشت ولی انصافا شخصیت پردازیش عالی بود کار بازیگر هم حرف نداشت. مثلا اون صحنه که داره جلوی آینه با خودش حرف می‌زنه رو ببینید،‌ یا جایی که ام جی رو می‌خواد از بالای پل بندازه، این شخصیت انقدر عالی بود که با وجود اون لباس مسخره باز هم تهدید آمیز بود.
نقل قول کردن
sina parker
#26 sina parker 1394-06-13 16:52
ببخشید من تازه عضو سایت شدم می خئاستم بدونم چجوری باید واسه خودم عکس بزارم
نقل قول کردن
pedramEP.the.Joker.Vendetta
#27 pedramEP.the.Joker.Vendetta 1394-06-13 16:53
25#
آره خوب بود.
میتونست باشه.
راستی تهدیدت رو درست کن.
نقل قول کردن
mtm
+1 #28 mtm 1394-06-13 17:00
مرسی بابت مقاله
من از یه شخصیت خبیث نسبتا گمنام کمیک بوکی خیلی خوشم میاد : دیکن فراست! شرور بسیار کاریزماتیک فیلم "بلید"

استیفن دورف نقشش رو عالی بازی کرد
من از این خوشم میومد که این شخصیت حتی در میان خون اشام های دیگر هم منفور بود
و اونقدر جاه طلب بود که بقیه هم نوعانش ازش میترسیدن!
این شخصیت اونقدر جذاب از اب دراومد که میگن قرار بوده یه سه گانه مجزا با محوریت اش ساخته بشه
نقل قول کردن
pedramEP.the.Joker.Vendetta
#29 pedramEP.the.Joker.Vendetta 1394-06-13 17:00
26#
خوش اومدی.
برای عکس گذاشتن اگه شیلتر بشکن داری برو توی spidey.ir/.../...
آموزشش رو بخون بعد هرکاری گفته بکن ، فقط شیلتر نشکن میخاد ، اگرم که نداری توی نظرات همین صفحه عکستو بذار ، ایمیلتم بذار ، زد من برات درست میکنه ، ولی اگه اون نبود خودم برات درست میکنم.
نقل قول کردن
Artemis
#30 Artemis 1394-06-13 17:01
ممنون بابت مقاله ی خوب.جای ویلم دفو واقعا خالی بود.البته دوستان دقت کنین این لیست ترجمه شده و از خود اقای صالحی نیست
#21

به نظر من ببین،وقتی هم نمیگیره اصلا.هرقسمت 4-5 دقیقست
نقل قول کردن
kaito
#31 kaito 1394-06-13 17:05
به نقل از sina parker:
ببخشید من تازه عضو سایت شدم می خئاستم بدونم چجوری باید واسه خودم عکس بزارم

عکس و ایمیلت رو بده من میزارم برات.
نقل قول کردن
pedramEP.the.Joker.Vendetta
#32 pedramEP.the.Joker.Vendetta 1394-06-13 17:07
31#
من زود تر گفتم ، من میخام براش درست کنم.
نقل قول کردن
mtm
+1 #33 mtm 1394-06-13 17:08
به نقل از Omid.J:
با کلیت لیست موافقم ولی به نظرتون جای گرین گابلین Willem Dafoe خالی نبود؟ درسته لباس مسخره ای داشت ولی انصافا شخصیت پردازیش عالی بود کار بازیگر هم حرف نداشت. مثلا اون صحنه که داره جلوی آینه با خودش حرف می‌زنه رو ببینید،‌ یا جایی که ام جی رو می‌خواد از بالای پل بندازه، این شخصیت انقدر عالی بود که با وجود اون لباس مسخره باز هم تحدید آمیز بود.


به نظر منم لباس مضحک گرین گابلین تو مرد عنکبوتی باعث شد خیلی بهش اجحاف بشه
انصافا ویلم دفو هویت دوگانه نورمن رو خوب درآورد
از رابطه اش با پسرش و همچنین رابطه اش با پیتر که اونو به نوعی پسری میدانست که همیشه دوست داشت داشته باشه، خیلی خوشم میومد
نقل قول کردن
The Rock
+1 #34 The Rock 1394-06-13 17:10
خیلی ممنون آقا عرفان مقاله خوب بود و منم با انتخابات موافقم ولی فکر میکردم گرین گابلین سم ریمی هم توش باشه چون واقعا عالی بود ولی خب کتر اختاپوس هم خیلی خوب بود.
من از بین اینا هم خیلی از لوکی خشم میاد از دستش هر کاری بر میاد و پیش بینیش هم نمیشه بکنی تام هدلستون هم که در نقش لوکی عالیه
نقل قول کردن
pedramEP.the.Joker.Vendetta
#35 pedramEP.the.Joker.Vendetta 1394-06-13 17:11
33#
البته استاد لباسش برای یک کمیک باز بد بود ، چون نسخه اصلی رو دیده بود و هیچ شباهتی نداشت ولی برای یکی که زیاد اطلاعاتش بالا نیست ، لباس خوبیه.
راستی سفر بهتون خوش گذشت؟ انت من رو دیدید؟
نقل قول کردن
The Rock
+1 #36 The Rock 1394-06-13 17:13
#33من عاشق اونجاشم که جلوی آیینه با خودش حرف میزنه یعنی آخر جنون رو نشون میده
کلا سم رمی خبیث های خیلی خوبی انتخاب کرد و به نحو احسنت نشونشون داد
آفرین بهش یه خورده مارک وب یاد بگیره
نقل قول کردن
mtm
+1 #37 mtm 1394-06-13 17:17
به نقل از pedram.alireza:
33#
البته استاد لباسش برای یک کمیک باز بد بود ، چون نسخه اصلی رو دیده بود و هیچ شباهتی نداشت ولی برای یکی که زیاد اطلاعاتش بالا نیست ، لباس خوبیه.
راستی سفر بهتون خوش گذشت؟ انت من رو دیدید؟

سفرهای من کلا خوش نمیگذره!
انت من رو هم ندیدم
یعنی قسمت نشد که ببینم
نقل قول کردن
young spider
+1 #38 young spider 1394-06-13 17:18
آقا ترابی نظرتون درباره الکترو و لیزارد هم میشه دوباره به صورت چکیده و مفید بگید؟؟؟
یه چیز دیگه آقا ترابی میشه ، عکس های کامنت ۲ رو نمایان کنید. چون خبر چهارمش که مهمه.
نقل قول کردن
mtm
+1 #39 mtm 1394-06-13 17:45
به نقل از young spider:
آقا ترابی نظرتون درباره الکترو و لیزارد هم میشه دوباره به صورت چکیده و مفید بگید؟؟؟
یه چیز دیگه آقا ترابی میشه ، عکس های کامنت ۲ رو نمایان کنید. چون خبر چهارمش که مهمه.

لیزارد خوب بود
یعنی همونی که باید میبود
در حد و اندازه های خودش و پتانسیل اش بود
ولی الکترو متوسط بود
شخصیت اش جا برای کار داشت ولی از ظرفیت اش استفاده نشد
یه جورایی کلیشه ای از اب درامد
منو یاد ریدلر بتمن برای همیشه یا شخصیت خبیث کارتون incredibles مینداخت
نقل قول کردن
young spider
#40 young spider 1394-06-13 17:56
39#
ممنون. یه چیزی که از کارهای مارک وب خوشم اومد، کلا قیافه و ظاهر ویلن ها رو خوب در میاورد. انصافا لیزاردش عالی بود. الکترو هم قیافه خوبی داشت.
نقل قول کردن
mtm
+1 #41 mtm 1394-06-13 17:59
اقا محمد یا علی اقا این خبرو بیزحمت کار کنید تو سایت. من خودم نمیتونم ولی مهمهcomicbook.com/2015/09/03/report-marvel-studios-feige-nearly-quit-over-civil-war-concerns/

میگه یکی از دلایلی که مارول استودیوز رفت مستقیما زیر نظر دیزنی به خاطر این بود که perlmutter حاضر نبوده بودجه خوب و مناسبی برای فیلم جنگ داخلی در نظر بگیره
ضمن اینکه قبلا که گفته میشد ایشون حاضر نبوده به قدر کافی پول بده تا رابرت داونی جونیور تو فیلم باشه
به همین دلیل کوین فایگی تهدید به استعفا کرده
بنابراین دیزنی perlmutter رو کنار گذاشت
واقعا دم فایگی گرم
اگه اصرار نمیکرد جنگ داخلی به این عظمت حماسی که الان داره دست پیدا نمیکرد
نقل قول کردن
mtm
+2 #42 mtm 1394-06-13 18:02
به نقل از young spider:

۱- پوستر رسمی دیگر از فصل ۴ ارو با حضور دیگل

.


این دیگه کیه؟ چرا اینقدر عین مگنتو شده؟؟؟؟؟ !!!
نقل قول کردن
The Rock
#43 The Rock 1394-06-13 18:16
#42این جان دیگل هست دستیار اولیور کویین واقعا جای سواله چرا اینقدر شبیه مگنیتو شده؟!؟!؟
این هم یک meme که از روش ساختن
uplooder.net/.../...
نقل قول کردن
Bad joke
#44 Bad joke 1394-06-13 18:31
به نقل از mtm:
به نقل از pedram.alireza:
33#
البته استاد لباسش برای یک کمیک باز بد بود ، چون نسخه اصلی رو دیده بود و هیچ شباهتی نداشت ولی برای یکی که زیاد اطلاعاتش بالا نیست ، لباس خوبیه.
راستی سفر بهتون خوش گذشت؟ انت من رو دیدید؟

سفرهای من کلا خوش نمیگذره!
انت من رو هم ندیدم
یعنی قسمت نشد که ببینم

موزه هم خوبه :-*
نقل قول کردن
alibax25
#45 alibax25 1394-06-13 18:42 نقل قول کردن
pedramEP.the.Joker.Vendetta
#46 pedramEP.the.Joker.Vendetta 1394-06-13 18:49
42#
43#
45#
خخخخخ
راس میگین عین مگنتوست.
نقل قول کردن
M. goblin
#47 M. goblin 1394-06-13 19:31
علی خودت بکن.
من که نگرفتم چیزی!
نقل قول کردن
Victor
#48 Victor 1394-06-13 19:37
چشم الان خبرشو میزارم
نقل قول کردن
Victor
#49 Victor 1394-06-13 19:46
#43
بیا اینم یه شخصیت دیگه شد یه مگنتو
نقل قول کردن
Samwel Tarly
#50 Samwel Tarly 1394-06-13 20:16
مقالتون عالی بود و اطلاعات کاملی درباره هر شخصیت دادید و حالا رتبه بندی من(فقط من پنج تا می خوام بگم)
5-لوکی
4-ژنرال زاد
3-دکتر اختاپوس
2-مگنتو
1-مگه کسی غیر از جوکر بزرگ میتونه باشه.
مکه میشه؟مگه داریم؟
نقل قول کردن
امیرحسین مارول
#51 امیرحسین مارول 1394-06-13 22:49
رونان توی نگهبانان کهکشان به نظرتون خوب بود؟
نقل قول کردن
arsalan-goblin
#52 arsalan-goblin 1394-06-13 23:18
عالی عالی اینم اولویت بندی من
۱/مگنتو
۲/دکتر اختاپوس
۳/جوکر
۴/ژنرال زاد
۵/لوکی
۶/رد اسکال
۷/لکس لوثر

راستی به نظر من سیبرتوث داخل فیلم ایکس من اوریجینز هم تو لیست بود بد نمیشد
ولی بازم ممنون
نقل قول کردن
young spider
#53 young spider 1394-06-14 11:57
داغ داغ
توجه توجه
.
.
.
.
.
.
.
اولین پیش نمایش مردعنکبوتی شگفت انگیز #۱ در دنیا همه چیز جدید و متفاوت
8pic.ir/.../...
8pic.ir/.../...

با هنرمندی: اسپایدرموبیل و اسپایدی و نیک فیوری سیاهپوست.
نقل قول کردن
spidey.boy
#54 spidey.boy 1394-06-14 21:17
7-لکس لوتر
6-ژنرال زاد
5-رد اسکال
4-مگنتو
3-لوکی
2-دک اختاپوس
1-جوکر
واقعا از حق نگذریم جوکر یه جوکر واقعی و به تمام معنا بود.تو یکی از مصاحبه های یکی از نزدیکانش خوندم هیث لجر اونقد تو نقشش فرو رفته بود که بعد از فیلم به عقیده خودش جوکر دنیا رو از دید درستی میدیده و علت مرگشم بخاطر همین فرو رفتن بیش از حد تو نقشش بوده ! دیگه راست و دروغشو نمیدانمن :|
نقل قول کردن
BLACKKNIGHT
#55 BLACKKNIGHT 1394-06-21 12:11
عالی بود
نقل قول کردن
omid23
#56 omid23 1402-02-27 22:29
امروز داشتم این مقاله رو میخوندم
موقع خوندن مورد ۱۰ ایده یه مقاله جدید به ذهنم رسید(نمیدونم قبلا تو سایت کار شده یا نه)
"موفق ترین سه گانه های سینمایی جهان کمیک"
خواستم بگم اگر وقت داشتید این مقاله رو هم کار کنید
نقل قول کردن
Gotham-Knight
#57 Gotham-Knight 1402-10-16 17:15
با رتبه بندی موافق بودم بنظر من جوکر هیث لجر جزو بهترین شخصیت های فیلم هاست و شاید توی شخصیت پردازی حتی از تانوس هم بهتر ولی خب مقاله ویلن های کمیک بوکی دنیای فیلم و سریال بود نه شخصیت های سینمایی باسه همین میگذرم :lol:
در کل رتبه بندی عالی بود دست شما درد نکنه
راستی به یچی دقت کردید (( خدا خلقت را در 6 روز اجام داد و روز 7 ام استراحت کرد تاوس با 6 سنگ دنیا رو به تعادل برگردوند و بعد نشت استراحت کرد تو عقاید مسیحی خدا مسیح رو که بچه اش بود رو فدا کرد تانوس گامورا رو))
تئوری توطئه ندارم و از کسایی که دارن بدم میاد ولی عجیب بود :-* :-* :-*
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

مردعنکبوتی سیمبیوتی

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

تولد مجدد قهرمانان

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

50

تاپ 20 - سایت spidey.ir

27

41

کمیک بوک های superman

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

14

18

51

15

16

بزرگان تاریخ اسپایدرمن

مهم ترین داستان های مرد عنکبوتی

006

 

0010

اسپایدرمن در تلویزیون

21

31

36

29

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

28

008

009

25

40

39

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

23

22

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

بررسی فیلم های مرد عنکبوتی

34

35

48

46

45

44