7 ابرشرور کمیک بوکی دنیای سینما که باید ریبوت شوند

- رد اسکال (Red Skull)

یک ضرب المثل کمیک بوکی هست که میگه: پشت سر هر سوپرهیروی معرکه یک یا چند شخصیت خبیث معرکه است". مارول و دی سی ده ها ابرشرور خارق العاده دارند که منتظرند تا در عالم سینما ابرقهرمانان و دنیای آنها را به خاک سیاه بنشانند.

متاسفانه تاکنون برخی از فیلم های مارول و دی سی در ارائه شخصیت خبیث جذاب و موثر ناموفق بوده اند و نتوانسته اند برخی از سوپرویلن های بزرگ خود را به طرز قانع کننده ای به پرده عریض سینما منتقل کنند. در سالهای اخیر شاهد ریبوتی در فرنچایزهای سوپرهیرویی بوده ایم و در نتیجه شخصیت هایی مثل جوکر، کینگ پین و لکس لوثر ریبوت شده اند و بازیگران جدیدی به ایفای نقش آنها پرداخته اند. حالا در این مقاله به 7 شخصیت خبیثی میپردازیم که نتوانستند تا به حال نمایش قابل قبولی از خود در سالن های سینما داشته باشند.

 

- دکتر دووم (Dr. Doom)

7 ابرشرور کمیک بوکی دنیای سینما که باید ریبوت شوند

خیلی ها عقیده دارند که دکتر دووم برترین و بزرگترین شخصیت خبیث ماروله. همین باعث میشه که بیشتر بر روح پدر فاکس لعن و نفرین کنیم!!! چون فاکس تا به حال سه بار  سعی کرده پای این ویلن معرکه رو به پرده سینما باز کنه ولی هر بار هم گند زده بهش. ابتدا در سال 2005 و فیلم چهار شگفت انگیز و دنباله آن به نام "ظهور موج سوار نقره ای" (البته دووم در این فیلم حضورش بهتر بود) و سپس در ریبوت فاجعه آمیز این فرنچایز که یک دهه بعد رخ داد. همه این فیلما یک اشتباه مشترک داشتند: به جای نشان دادن غرور و تکبر دکتر دووم ، او را تبدیل کردند به یک شخصیت انتقام جوی فرومایه! ضمن اینکه اریجین او را هم متصل کردند به اریجین چهار شگفت انگیز. همچین کاری نسبتا در کمیک های Ultimate Fantastic Four جواب داد ولی در عالم سینما باعث تقلیل  و لوس شدن انگیزه های دکتر دووم شده. امیدواریم که دفعه بعد کلا از روایت اریجین دووم صرف نظر بشه و یکراست بریم سراغ اون دووم واقعا پلید که تشنه قدرت و جاه طلبی هستش.

مطالب مرتبط:

10 كمیك برتر دكتر دووم (Dr. Doom)

10 دشمنی برتر در دنیای كمیك بوك: دووم و رید ریچاردز

 بهترین كمیك های چهار شگفت انگیز (Fantastic Four)

اولین حضور «دکتر دووم» در عالم کمیک

لحظات ماندگار تاریخ مارول: «دكتر دووم» به نیروهای كیهانی دست میابد

 کمیک جنگ های پنهان (Secret Wars) ترجمه شد + لینک دانلود مستقیم

 

 

- ونوم (Venom)

- ونوم (Venom)

فیلم مرد عنکبوتی 3 مشکلات و ایرادات عدیده ای داشت ولی یکی از گناهان نابخشودنی این فیلم این بود که ونوم را تلف کرد. ونوم یکی از شناخته شده ترین و قوی ترین دشمنان مرد عنکبوتی  است ولی در این فیلم یک خبیث بی مصرف بود. با وجود اینکه فیلم اریجین او را وفادارانه روایت کرد ولی ما به قدر کافی اکشن از ونوم ندیدیم چون مرد عنکبوتی بیش از حد سرش با هری آزبورن، مردشنی و البته حرکات رقص (!!!) گرم بود. بازی توفر گریس در نقش ونوم هم چنگی به دل نزد و قدرتمند نبود. ونوم لیاقتش رو داره که در یک فیلم مرد عنکبوتی به تنهایی بار خباث داستان را بر دوش بکشه، نه اینکه فقط یک سوم خباث یک فیلم بدردنخور باشد. امیدواریم سونی و مارول از اشتباهات مرد عنکبوتی 3 درس گرفته باشند و ونومی ببینیم که به جای اینکه در میان جمعیتی از دیگر ابرشروران گم شود، وحشت به دل مرد عنکبوتی و نزدیکان او بیندازد.

مطالب مرتبط:

«ونوم»، «كارنیج» و دیگر سیمبیوت ها چطور و از كجا وارد زندگی «پیتر پاركر/مرد عنكبوتی» شدند؟

معرفی ونوم های مختلف

لینک دانلود کمیک های Venom

 

 

- گالاکتوس (Galactus)

- گالاکتوس (Galactus)

وقتی فاکس اعلام کرد که قسمت دوم فیلم چهار شگفت انگیز، "ظهور موج سوار نقره ای" نام دارد، هواداران خودشان را برای دیدن یک گالاکتوس غول پیکر و با ابهت که داره به کره زمین نزدیک میشه تا بخورتش، آماده میکردند. ولی به جایش فاکس به ما ما یک توفان تندری سرگردان در فضا قالب کرد!!! گالاکتوس یک تهدید عظیم کیهانی است. او آنقدر بزرگه که باید در چند فیلم باهاش جنگید نه اینکه در 10 دقیقه آخر فیلم بیاد و بره!!! امید ها برای دیدن مبارزه بین گالاکتوس و اونجرز و محافظین کهکشان در ماه های اخیر زیاد تر شده و ما امیدواریم با بازگشت رایت سینمایی FF به مارول بلاخره یک گالاکتوس واقعی و لایق عنوان "بلعنده دنیاها" (Devourer of Worlds) ببینیم.

 مطالب مرتبط:

 5 دستاورد عظیم چهار شگفت انگیز برای دنیای کمیک بوک!

معرفي كامل دشمنان چهار شگفت انگيز: گالاكتوس

 تولد گالاکتوس

 10 ابر خبیث برتر کمیک استریپی!

 

 

- دارک فونیکس (Dark Phoenix)

- دارک فونیکس (Dark Phoenix)

تبدیل شدن جین گری به فونیکس سیاه یکی از قدرتمندترین داستان های تاریخ مارول است. بنابراین خیلی ناامید کننده بود وقتی جین گری در فیلم بیخود "ایکس من: آخرین مقاومت" تبدیل شد به یکی از دستیاران مگنتو که انگار تنها هدفش این بود  که  عشق اش یعنی سایکلاپس و پرفسور اگزاویر که حکم پدرش را داشت، بکشد. مشکل از اینجا بود که در فیلم های ایکس من از منشا کیهانی نیروی فونیکس صرف نظر شد و منبع نیروی فونیکس سیاه را درون خود جین گری نشان دادند. اگر مارول تونسته فیلم معرکه ای درباره راکون های سخنگو در فضا بسازه پس چرا فاکس نباید بتونه فیلم خوبی  از ایکس من در فضا بسازه تا بتونیم با قدرت خطرناک و نامحدود فونیکس آشنا بشیم؟ خوشبختانه پایان فیلم "ایکس من: اپوکالیپس: اشاره داشت که ما قراره در فیلم بعدی همچین چیزی رو تماشا کنیم ....

مطالب مرتبط:

10 كمیك برتر افراد ایكس (X-men)

مهمترین اتفاق ها در کمیک های ایکس من: جین گری از مارول گرل به فونیکس سیاه تبدیل میشود

5 شخصیت كمیك بوكی که قدرت های خدامانند به دست آوردند

10 زنده شدن غیر قابل باور در دنیای كمیك!

لحظات ماندگار عالم مارول: «فونیکس» برمیخیزد

لحظات ماندگار عالم مارول: جين گري خودكشي ميكند

 

 

- معماگو/ریدلر (Riddler)

- معماگو/ریدلر (Riddler)

نمیدونم عمرتون قد میده یا نه ولی اگر شما هم در دهه 90 میلادی طرفدار کمیک بوک بودید پس احتمالا هنوز هم یاد و خاطره تلخ نقش آفرینی مزخرف «جیم کری» در نقش ریدلر در ذهنتون هست. از نظر فنی شاید ایرادی در بازی اگزجره و اغراق آمیز جیم کری دیده نشود ولی مشکل اینه که ریدلر همچین آدمی نیست! البته درسته که ریدلر اهل ادا و اطوارهای دراماتیک است ولی در کمیک ها سعی نکرده از حرکات جوکر تقلید کنه. ریدلر وقتی قدرتمنده که دشمنی برای ذهن بتمن باشه؛ آدمی خود شیفته که عقده اش اینه که به بتمن ثابت کنه از نظر ذهنی از او برتره. واقعا حای افسوسه که در تریلوژی نولان هرگز از ریدلر استفاده نشد چون به نظر میرسه او میتونست در دنیای نولان خیلی خوب بدرخشه.

 

 

- رد اسکال (Red Skull)

- رد اسکال (Red Skull)

تنها نقطه ضعف فاحش فیلم "کاپیتان آمریکا: نخستین انتقام جو"  یک رد اسکال بیحال بود. این در حالیه که رد اسکال بزرگترین دشمن cap میباشد. یعنی رد اسکال به جای آنکه واقعا روانی و خطرناک باشد ، تبدیل شده بود به یک ویلن غیرکاریزماتیک  که قرار بود رهبری گروهی خبیث به نام "هایدرا" را برعهده داشته باشد. رد اسکال باید سرشار از نفرت باشد تا بتواند دشمن موثری برای کاپیتان آمریکا باشد ولی نقش آفرینی هیوگو ویوینگ خسته کننده و کم رمق بود و فیلم از این جهت ضربه خورد. بعیده رد اسکال به دنیای سینمایی مارول برگرده ولی اگه برگرده امیدواریم حس و حال بیشتری برای کشتن دشمن شماره یک خودش داشته باشه!

مطالب مرتبط:

10 دشمنی برتر در دنیای كمیك بوك

10 ابر خبیث برتر کمیک استریپی!

10 همكاری جالب میان ابرقهرمانان و شخصیت های خبیث!

10 كمیك برتر كاپیتان آمریكا (Captain America)

75 لحظه ماندگار در كمیك های مارول – مرگ كاپيتان آمريكا 

 

 

- رونن متهم کننده (Ronan the Accuser)

- رونن متهم کننده (Ronan the Accuser)

یک ویلن دیگر که نتونست تاثیری از هر جهت روی سینماروها بزاره «رونن متهم کننده» بود. او احتمالا بیخودترین ویلن دنیای سینمایی مارول بوده. او انگیزه های بسیار غیر قابل قبولی داشت و شخصیت اش هم سطحی بود. بدون شک بدترین بخش فیلم محافظین کهکشان خودش بود! واقعا باعث خجالته چون در عالم کمیک ، رونن شخصیت عمیق تر و جذاب تری دارد. او یک جنگجوی قدرتمند است که به خاطر حس افتخار و شرافت به امپراتوری نژاد بیگانه Kree خدمت میکند. امیدواریم در یک فیلم آینده از مارول انگیزه های او بیشتر شود و او دیگر مثل یک شخصیت خبیث تک بعدی نشان داده نشود.

 نظر شما چیست؟ آیا با این لیست موافق هستید؟ آیا شخصیت خبیث دیگری هم میشناسید که باید در دنیای سینما ریبوت شود؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید!

 

مترجم: امیر علی قادری

amir a. ghaderi

منبع: سایت comicbook.com

All rights reserved © Spidey.ir 2016

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد) 

مطالب مرتبط:

10 شخصیت خبیثی که در فیلم ها ناامید کننده ظاهر شدند

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

+1 #1 mtm 1395-03-12 23:02
تشکر از امیر علی قادری به خاطر ترجمه واقعا سریع و با کیفیت این مقاله. خیلی خوب ترجمه کرده بودی. من با همه موافقم به جز با رد اسکال. اولا اینکه رد اسکال تو کمیک ها خیلی شخصیت پیچیده ای نداره و نباید انتظار داشت تو فیلم شخصیت پردازی اش عمیق تر باشه. یه قول معروف " همینی بود که همیشه بوده". هیوگو ویوینگ هم واقعا نهایت سعی خودش رو کرد ولی با اون همه گریم و اقعا کار خاصی ازش برنمیومد. به علاوه من از اینکه اریجین رد اسکال رو تغییر دادن تا حدی خیلی لذت بردم. رد اسکال تو فیلم تبدیل شد به نقطه عکس استیو راجرز. یعنی او هم ماده نیروافزا به خودش تزریق کرد و استیو هم همین طور شد ولی یکی هیولا شد و دیگری قهرمان. چرا؟ تفاوت چی بود؟ ذات اونا! من از این تضاد و در عین حال تشابه واقعا لذت بردم. رونن هم در محافظین کهکشان بد نبود انصافا . یعنی من در اکثر نقدهایی که خوندم ازش به عنوان نقطه ضعف یاد نکرده بودن. البته تعریف هم نکرده بودن ازش. ویلن های به مراتب بدتری از او هم وجود داره در عالم سینما. ضمن اینکه انگیزه رونن برای من مشخص بود: نفرت و افراطی گری. اتفاقا یادمه تو یه نقد خوندم که رونن سمبل داعش و افراطی گری و رادیکالیسم در جهان امروزه در هر حال مقاله خیلی خوبی بود
#2 Hobbit 1395-03-12 23:09
رونن....مطمئنید واقعا شاید هیچ شروری با غرور و سنگدلی اون رو تو دنیا سینما ندیده بودم ..راستی جای مترسک توی این لیست خالی نیست چون حداقل تو بازی بتمن بدجور بهش پرداخته بودن
#3 Root 1395-03-12 23:10
مقاله خیلی خوبی بود.ریدلر تو سینما مزخرف بود ولی تو سریال گاتهام فوق العاده بود.
#4 new avenger 1395-03-12 23:16
امیر جون واقعا دمت گرم هیچی مثه یه مقاله باحال کمیک بوکی

نمیتونه خستگی امتحانا رو از تن ادم در بیاره

*********************************************
من با همه به جز رد اسکال و ریدلر موافقم

رد اسکال به نظرم خوب بازی کرد بازیگرش هم با اینکه زیاد

مالی نبود ولی خداییش یه رد اسکال خوب و اعصاب خورد کن

تحویل داد و در مورد ریدلر باید بگم درسته این شخصیت خیلی شبیه جوکر شد ( وحتی یکم شبیه کاراکتر ماسک ) ولی اگه

به چشم جوکر بهش نگاه کنیم واقعا شخصیت جالبی بود

ولی چرا دروغ من عاشق جیم کری هستم و برام فرق نداره

چطور بازی کرده همه ی کاراشو دوست دارم
#5 Bat-Flash 1395-03-12 23:27
یه سوال تخضضی از اونایی که همه فیلمای ایکس من رو دیدن :
از فیلم first class ایکس من داستان هاشون دوباره شروع شد دیگه؟یعنی مثلا اگه از فرست کلاس فیلمارو ببینم نمیتونم خط داستانیشو بفهمم؟چون میگن لست استند که خیلی مزخرف بوده؟شما که دیدین بهترین ترتیبی که میشه نگاه کرد رو بگین
#6 Dark Knight Spidey 1395-03-12 23:27
ممنون بابت ترجمه ولی جای افراد دیگه هم خالی هست. البته این نظر من هست و شاید از دید دیگر دوستان و اساتیدی چون آقای ترابی و عمو مختار اشتباه باشه !
________________
1- دو چهره نه تو فیلم آشغال بتمن برای همیشه و تو فیلم دوست داشتنی شوالیه تاریکی , توی هیچ کدوم خوب نبود. توی بتمن برای همیشه که افتضاح بود , معلوم نبود جوکره یا دو چهره! :|
___________
2- ماندارین . کمیک های آیرون من رو نخوندم ولی با توجه به مطالبی که تو سایت ها در موردش خوندم , اصلی ترین دشمن آیرون من هست . که خوب توی مرد آهنی 3 ماندارین دیدید منم دیدم. چیزی من دیدم یه دلقک نعشه بود . که مثلا ماندارین بود.
_____________
3- با توجه به مطالبی که تو همین اسپایدی خوندم فک کنم Parallax رو هم باید به این لیست اضافه کنم.
#7 mtm 1395-03-12 23:28
به نقل از Hobbit:
راستی جای مترسک توی این لیست خالی نیست چون حداقل تو بازی بتمن بدجور بهش پرداخته بودن

این مقاله درباره شروهایی هستش که مزخرف بودن و دوباره باید ریبوت بشن. مترسک تو فیلم های نولان به نظرم حضورش مختصر و مفید مناسب بود. البته جا داره در فیلمای جدید بتمن حضور پررنگ تری داشته باشه ولی منظورم اینه که تو فیلمای نولان مزخرف نبود که حتما بخواهیم ریبوتش کنیم
#8 TheBLoodynine 1395-03-12 23:28
واقعا مقاله توپی بود ممنون واس ترجمه فقط دو نکته
اول اینکه رد اسکال واقعا بد نبود نمیدونم نویسنده چی انتظار داشته
دوم اینکه لکس لوثر جدید هم میباید تو این لیست میبود خیلی بیخوده بیشتر شبیه جوکره تا لوثر
حیف که رایتff دست فاکسه اگه دست مارول بود...حیف که دووم و گالاکتوس رو در فیلمهای مارول نمیبینم خدا کنه رایتشون برگرده به مارول
#9 sir farid m 1395-03-12 23:30
من واقعا از ریدلر خوشم میاد یکی از آرزو هام دیدن neil Patrick Harris (بازیگر سریال آشنایی با مادر) در این نقشه چون یک بار هالووین کاستوم ریدلر رو پوشیده بود که واقعا عااالی بود
یعنی میشه :cry:
#10 Dark Knight Spidey 1395-03-12 23:30
به نقل از BatFlash:
یه سوال تخضضی از اونایی که همه فیلمای ایکس من رو دیدن :
از فیلم first class ایکس من داستان هاشون دوباره شروع شد دیگه؟یعنی مثلا اگه از فرست کلاس فیلمارو ببینم نمیتونم خط داستانیشو بفهمم؟چون میگن لست استند که خیلی مزخرف بوده؟شما که دیدین بهترین ترتیبی که میشه نگاه کرد رو بگین


نظر من اینه که خودت رو زیاد درگیر نکن , خود فاکس هم فک نکنم بدونه بر چه ترتیبی ساخته , فقط ببین لذت ببر. بترتیب همون سال ساخت ببین خیال خودت رو راحت کن. ذهنت رو زیاد درگیر تناقض ها نکن , ;-)
#11 TheBLoodynine 1395-03-12 23:30
به نقل از Dark Knight and Spidey:
ممنون بابت ترجمه ولی جای افراد دیگه هم خالی هست. البته این نظر من هست و شاید از دید دیگر دوستان و اساتیدی چون آقای ترابی و عمو مختار اشتباه باشه !
________________
1- دو چهره نه تو فیلم آشغال بتمن برای همیشه و تو فیلم دوست داشتنی شوالیه تاریکی , توی هیچ کدوم خوب نبود. توی بتمن برای همیشه که افتضاح بود , معلوم نبود جوکره یا دو چهره! :|
___________
2- ماندارین . کمیک های آیرون من رو نخوندم ولی با توجه به مطالبی که تو سایت ها در موردش خوندم , اصلی ترین دشمن آیرون من هست . که خوب توی مرد آهنی 3 ماندارین دیدید منم دیدم. چیزی من دیدم یه دلقک نعشه بود . که مثلا ماندارین بود.
_____________
3- با توجه به مطالبی که تو همین اسپایدی خوندم فک کنم Parallax رو هم باید به این لیست اضافه کنم.

اون که ماندرین اصلی نبود مارول یه تیرز هم پخش کرد که تو اون ماندرین اصلی بودش
#12 mtm 1395-03-12 23:31
#6:
درباره ماندارین باهات موافقم . ولی مارول بعدا برای اینکه گندش رو جبران کنه به فیلم کوتاه ساخت که توش نشون میداد ماندارین واقعی هنوز رونمایی نشده

درباره توفیس هم تقریبا باهات موافقم. کلا تو سری قبلا بتمن نمیدونم چرا همه ویلن ها کلا اغراق امیز بودن . تامی لی جونز هم از این قاعده مستثنی نبود. در فیلم نولان اما تو فیس جندان هم بد نبود. البته موافقم که پتانسیل واقعی توفیس هنوز تو عالم سینما کامل محقق نشده. به نظرم هنوز هم بهترین تو فیس تو سریال بتمن: مجموعه کارتونی یافت میشه
#13 mtm 1395-03-12 23:33
به نقل از BatFlash:
یه سوال تخضضی از اونایی که همه فیلمای ایکس من رو دیدن :
از فیلم first class ایکس من داستان هاشون دوباره شروع شد دیگه؟یعنی مثلا اگه از فرست کلاس فیلمارو ببینم نمیتونم خط داستانیشو بفهمم؟چون میگن لست استند که خیلی مزخرف بوده؟شما که دیدین بهترین ترتیبی که میشه نگاه کرد رو بگین


به نظر من زیاد خودت رو خسته نکن! شما اول سه گانه اول ایکس من رو ببین.ولورین اریجینز رو هم اصلا نبین (!) . بعد بشین سه گانه دوم رو از فرست کلس شروع کن و بعدش days of future past و اپوکالیپس. زیادم سعی نکن داستان ها رو با هم قاطی کنی و ربط بدی! :-*
#14 Hobbit 1395-03-12 23:35
راستی نظرتون درباره دکتر فریز چیه؟اون فیلم بتمن جورج کلونی خودش میتونه زادگاه هر چی ویلن مزخرف باشه
#15 TheBLoodynine 1395-03-12 23:35
ولورین اریجینز یه افتضاح کامل بود ددپولش رو یادتونه؟چقد بد بود
#16 mtm 1395-03-12 23:39
به نقل از Hobbit:
راستی نظرتون درباره دکتر فریز چیه؟اون فیلم بتمن جورج کلونی خودش میتونه زادگاه هر چی ویلن مزخرف باشه

اره ولی مستر فریز خیلی ویلن خاصی نیست. اگه تو سریال بتمن مجموعه کارتونی به اون شکل معرکه احیا نمیشد و اریجین اش ارتقا نمیافت ، اصلا کسی ادمش حساب نمیکرد . این مقاله بیشتر درباره اون ویلن های درجه یک هستش که واقعا حقشونه ریبوت بشن
#17 Hobbit 1395-03-12 23:40
#15
میگم 2 شم به بدی 1ش بود؟
#18 Dark Knight Spidey 1395-03-12 23:42
به نقل از TheBLoodynine:
ولورین اریجینز یه افتضاح کامل بود ددپولش رو یادتونه؟چقد بد بود


ددپولش بد که افتضاح بود , منتهی ددپول آخه ویلین نیست . ددپول آنتی هیرو هست. این لیست هم در مورد دشمن های ابرقهرمان ها هست .
#19 The Rock 1395-03-12 23:43
به نظرم در حق دکتر دووم خیلی ظلم شده من کمیک چهار شگفت انگیز نخوندم ولی بعد از گندی که فاکس زد با اون فیلمش تو سایت مقاله هایی درمورد چهارشگفت انگیز گذاشته شد و همیچنین درمورد دووم و فهمیدم دووم یعنی چی کلا از اون به بعد از دووم خیلی خوشم اومد

یکی دیگه هم گالاکتوی که نگم دیگه از عکس معلومه کلا اون همه عظمت رو ببین چی کردن انگاری فاکس قسم خورده دشمنای درجه یک و پر ابهت ff رو نابود کنه
#20 Hobbit 1395-03-12 23:43
#16
درست میفرمایید ولی در نهایت تو این مورد خاص مارول از دی سی سبقت گرفته اونم فقط به دلیل کمپانی فاکس ولی دکتر دووم حقش این نیست
#21 Dark Knight Spidey 1395-03-12 23:44
به نقل از Hobbit:
#15
میگم 2 شم به بدی 1ش بود؟


فیلم ولوورین که 2013 اومد رو میگی ؟ اگه این رو میگی که نه. فیلم قشنگی بود.
#22 mtm 1395-03-12 23:44
به نقل از Hobbit:
#15
میگم 2 شم به بدی 1ش بود؟

نه. قسمت دوم خیلی خوب بود. اگه نبرد نهایی اش کارتونی نمیشد، یه شاهکار میشد
#23 carnage 1395-03-12 23:44
مقاله ی خیلی خوبی بود ممنون بابت ترجمه
به نظرم احتمال ریبوت رد اسکال و رونان از بین تمام این گزینه ها کمتره چون با توجه به بر نامه های بلند مدت مارول حالا حالا ها این دوتا رو نمی بینیم چون در mcu مردن(البته رد اسکال مرگش یکم مشکوک بود)و استفاده دوباره از اون ها فقط بیننده رو گیج می کنه
#24 Hobbit 1395-03-12 23:46
#19
داداش اگه تو هم مثل من صفر کیلومتری توصیه میکنم کمیک های جنگهای پنهان رو از همین سایت بگیری و بخون تا بفهمی دکتر دووم یعنی چی؟
#25 beast boy 1395-03-12 23:46
مقاله خیلی خوبی بود آقای قادری واقعا خسته نباشید
دلم برای مقالاتتون تنگ شده بود و نحوه نوشتن فوق العادی که دارید
ویلن های متعددی هستند که بهشون کم لطفی شده من فقط دوست داشتم یک ورژن خیلی مناسب از ریدلر و دوچهره ببینم البته عقدم توی سریال گاتهام خالی شد چون سریال گاتهام واقعا یک ریدلر خوب و کامل را ارائه داد و اگه بعضی از دوستان دیده باشند واقعا گوردون را به خوبی به چالش کشید و اون را حد مرز نابودی کشاند که اگه فالکون نبود معلوم نبود چه بلایی سرش میامد آقای ترابی هنوز شروع نکردید گاتهام را؟
#26 Hobbit 1395-03-12 23:51
#22
جالبه همین مدت توی تلویزیون پشت پردشو نشون میداد گفتم اگه به اندازه 1ش باشه نگاش نمیکنم ولی فقط انگار همینو از مجموعه ایکس منا ندیدم باید اینم ببینم
راستی استاد من تو زمینه کمیک تازه واردم اما میخوام بدونم کمیکهای مرد عنکبوتی رو از همون پیج سایت( دنیای عنکبوتی )که میگه به ترتیب بخونید بخونم به زمان حال کمیکاش میرسم؟
#27 mtm 1395-03-12 23:52
به نقل از beast boy:
آقای ترابی هنوز شروع نکردید گاتهام را؟

نه والا. راستش من تا چند قسمت از فصل اول رو دیدم. عاشق پنگوئن شدم ولی بعد شخصیت پردازی بد بروی وین یا همجنس باز شدن نامزد گوردون و ... خیلی منو زده کرد. ولی شنیدم که فصل دوم خیلی بهتر شده منتهی من کلا از چیزی زده بشم سخت بهش برمیگردم :-*
#28 beast boy 1395-03-12 23:53
البته من یک موردی را بگم من شنیده بودم که قرار بوده نولان فیلم چهارم هم بسازه که دقیقا قرار بوده دشمنش ریدلر باشه و حتی بازیگرش هم انتخاب شده بوده و حتی عنوانش و بعد از اتفاقات بین کل دولت آمریکا دست به دست هم میدن تا گاتهام را بازسازی کنند و اون را به جای بهتری تبدیل کنند و بعد مرگ بتمن خیلی از خلافکارایی به خودشون جرئت می دهند که پا به میدان بگذارند که یکیشون هم ریدلر هسااما به مشکل برخورده انگار و کنسل شده البته مشکلش زک بی استعداد بود که با استدلال هاش وارنر را مبهوت خودش کرده خیره سرش
#29 carnage 1395-03-12 23:53
ولی من خیلی دوست دارم یه ونوم درست و حسابی ببینم ونومی که هم میزبانش شخصیت پردازی درست و حسابی داشته باشه هم سیمبیوتش(برعکس اون چیزی که معمولا تو کمیک می بینم)یه چی تو مایه های ونوم انیمیشن اسپایدرمن خارق العاده دکتر دووم هم خیلی دوست دارم دوباره ببینمش قبل از این که کمیک بخنونم فکر می کردم دکتر دووم چهار شگفت انگیز اولیه خیلی خوبه و شبیه کمیکه اما وقتی کمیکا رو خوندم فهمیدم در مقابل دووم واقعی مفت نمی ارزه
#30 mtm 1395-03-12 23:55
به نقل از Hobbit:

راستی استاد من تو زمینه کمیک تازه واردم اما میخوام بدونم کمیکهای مرد عنکبوتی رو از همون پیج سایت( دنیای عنکبوتی )که میگه به ترتیب بخونید بخونم به زمان حال کمیکاش میرسم؟

شماره اینجوری بخون:
- از اول تا اخر شماره های مرد عنکبوتی برتر
- سری دوم مرد عنکبوتی شگفت انگیز که از 1 تا 18 بود و کلا تو سایت ترجمه شده
- بعد اون وسطاش (فکر کنم شماره 7 یا 8 سری دوم ) دنیای عنکبوتی شروع میشه . ان موقع برو تو پیج دنیای عنکبوتی و تا اخرش بخون
- بعد که تموم شد سری دوم رو که گفتم تا اخر بخون (یعنی تا شماره 18)
بعد سری جدید مرد عنکبوتی شگفت انگیز رو بخون که تا به حال 11 شماره اش ترجمه شده
(ولی خداییش الان که فکرش رو میکنم ما چقدر کمیک اسپایدرمن تو سایت به زبان فارسی داریم. باورکردنی نیست !)
#31 beast boy 1395-03-12 23:55
به نقل از mtm:
به نقل از beast boy:
آقای ترابی هنوز شروع نکردید گاتهام را؟

نه والا. راستش من تا چند قسمت از فصل اول رو دیدم. عاشق پنگوئن شدم ولی بعد شخصیت پردازی بد بروی وین یا همجنس باز شدن نامزد گوردون و ... خیلی منو زده کرد. ولی شنیدم که فصل دوم خیلی بهتر شده منتهی من کلا از چیزی زده بشم سخت بهش برمیگردم :-*


اصلا چی شد هم جنس باز شد؟
یک از بزرگ ترین عیب های فیلم دقیقا همین بود که دلایل منطقی برای خیلی از چیز ها نداشتند البته فصل دومش به مراتب بهتر شده است
آقای ترابی تا اونجا که دیدید نظرتون در مورد ریدلرش چی بود؟
#32 mtm 1395-03-12 23:57
#31: ریدلرش عالی بود. پنگوئن اش هم محشر بود
#33 Hobbit 1395-03-12 23:58
#30
فدایی داری استاد...دمت گرم
#34 Bat-Flash 1395-03-13 00:01
به نقل از mtm:
به نقل از Hobbit:
راستی نظرتون درباره دکتر فریز چیه؟اون فیلم بتمن جورج کلونی خودش میتونه زادگاه هر چی ویلن مزخرف باشه

اره ولی مستر فریز خیلی ویلن خاصی نیست. اگه تو سریال بتمن مجموعه کارتونی به اون شکل معرکه احیا نمیشد و اریجین اش ارتقا نمیافت ، اصلا کسی ادمش حساب نمیکرد . این مقاله بیشتر درباره اون ویلن های درجه یک هستش که واقعا حقشونه ریبوت بشن

انقدر بده یعنی؟ :-*
#35 carnage 1395-03-13 00:02
من خدا رو شکر تا حالا فیلم بنمن و رابین رو ندیدم برای همین راجع به ریدلر نمی تونم نظر بدم
کمیک های دارک فونیکس هم نخوندم اما اونجور که تو مقالات سایت فهمیدم داستان خیلی خوبی داره ولی اونی که من تو ایکس من دیدم اصلا خوب نبود
گالاکتوس هم کلا بهتره ازش استفاده نکنن نه این که ازش خوشم نیادا ولی به نظرم اگه تو فیلم ازش استفاده بشه همه چی رو عجیب و پیچیده می کنه
#36 Bat-Flash 1395-03-13 00:02
ببخشید اشتباه جواب زدم منظورم به فیلمای ایکس من بود که انقدر بده؟؟
#37 new avenger 1395-03-13 00:04
چیزی که در مورد ونوم فیلم اسپایدرمن 3 اعصابمو خورد کرد اینا بود :

هیکل درس حسابی نداشت اخه تو کمیکا خیلی گنده تر از این حرفاس :eek:

اصلا قیافه ترسناک ونوم رو خوب نشون ندادن :sigh:

اون عنکبوت سفیدش که معلوم نبود :-|

بازیگرش مزخرف بود :-x

زبون دراز نداشت :-*

و
.
.
.
.
.
هیکل درس حسابی نداش :lol:

در کل خواستم بگم هیکل خیلی مهمه :-)
#38 Hobbit 1395-03-13 00:05
#36
اون last stand یه فاجعه تمام عیار بود اگه کمیکخون باشی بعد از دیدنش دی وی دی شو با پا میری توش
#39 Bat-Flash 1395-03-13 00:06
به نقل از mtm:
#31: ریدلرش عالی بود. پنگوئن اش هم محشر بود

آقای ترابی حتما ببینید واقعا جز سریالای پخته و عالی شده الان فصل اولو اگه نخواستید فقط آخراشو ببینید که بفهمید چی شده راستی میشه راجع به این فیش مونی و اوریجین و کلا شخصیتش تو کمیک توضیح بدین من اصلا نمیدونم کی هست هنوز که هنوزه :-* ریدلر هم که فوق العادس واقعا مستر فریزشم نسبتا خوب بود
#40 Bat-Flash 1395-03-13 00:07
به نقل از Hobbit:
#36
اون last stand یه فاجعه تمام عیار بود اگه کمیکخون باشی بعد از دیدنش دی وی دی شو با پا میری توش

کمیک خون هستم کلا اهل مطالعه ام 8) ولی اصلا ایکس من باز نیستم تازه میخوام فیلماشو ببینم آقای ترابی هم که میگه ولورین قسمت اولش افتضاح بوده
#41 Hobbit 1395-03-13 00:08
به نقل از new avenger:
چیزی که در مورد ونوم فیلم اسپایدرمن 3 اعصابمو خورد کرد اینا بود :

هیکل درس حسابی نداشت اخه تو کمیکا خیلی گنده تر از این حرفاس :eek:

اصلا قیافه ترسناک ونوم رو خوب نشون ندادن :sigh:

اون عنکبوت سفیدش که معلوم نبود :-|

بازیگرش مزخرف بود :-x

زبون دراز نداشت :-*

و
.
.
.
.
.
هیکل درس حسابی نداش :lol:

در کل خواستم بگم هیکل خیلی مهمه :-)

ای جان!
انگار از ونوم سم ریمی بدجور شاکی هستی اما انگیزش برای دشمنی با مردعنکبوتی انصافا رو خوب کار کرده بودن
#42 beast boy 1395-03-13 00:09
به نقل از BatFlash:
به نقل از mtm:
به نقل از Hobbit:
راستی نظرتون درباره دکتر فریز چیه؟اون فیلم بتمن جورج کلونی خودش میتونه زادگاه هر چی ویلن مزخرف باشه

اره ولی مستر فریز خیلی ویلن خاصی نیست. اگه تو سریال بتمن مجموعه کارتونی به اون شکل معرکه احیا نمیشد و اریجین اش ارتقا نمیافت ، اصلا کسی ادمش حساب نمیکرد . این مقاله بیشتر درباره اون ویلن های درجه یک هستش که واقعا حقشونه ریبوت بشن

انقدر بده یعنی؟ :-*


نگاه کن اونقدر بد نیست
با پخش بتمن مجموعه کارتونی خیلی از شخصیت ها احیا شدند و یک جوری به سطح بالاتری رسیدند
مثل تو فیس که آدم به عمق شخصیت و پیچیدگی شخصیتش پی می بره اما مستر فریز متاسفانه خوب نتوانست احیا بشه و به اون حدی برسه که خواننده ها و بیننده ازش انتظار دارند به همین خاطر بیشتر اوقات زیاد جدیش نمی گیرند و از این ویلن هایی که بیشتر برای افراد دیگه کار می کنه تا اینکه خودش مستقل باشه و بخواد هوشمندانه کار های خودش را انجام بده و همین خاطره که بیشتر به عنوان یک ویلن درجه دو در نظرش می گیرند
#43 Hobbit 1395-03-13 00:10
به نقل از BatFlash:
به نقل از Hobbit:
#36
اون last stand یه فاجعه تمام عیار بود اگه کمیکخون باشی بعد از دیدنش دی وی دی شو با پا میری توش

کمیک خون هستم کلا اهل مطالعه ام 8) ولی اصلا ایکس من باز نیستم تازه میخوام فیلماشو ببینم آقای ترابی هم که میگه ولورین قسمت اولش افتضاح بوده

با همون ترتیب خودش ببینش جای دوری نمیره
#44 Hobbit 1395-03-13 00:13
beast boy
بیست بوی توی انیمیشن جدید دی سی رو دیدی اصل خندس خیلی باهاش حال کردم :D
8pic.ir/.../...
#45 Doc Strange 1395-03-13 00:17
رد اسکال؟ فکر نکنم. من تازگی نخستین انتقامجو رو دیدم. من که خیلی دوستش داشتم. کلا این فیلم های کاپیتان تا الان معرکه بودن. رد اسکال هم به نظرم عالی بود برای چی باید ریبوت شه؟ راستی به نظرتون ممکنه الان رد اسکال با تانوس همکاری داشته باشه؟

نظرتون درباره ملکیث چیه؟ من به نظرم اون هم ویلین چندان جالبی برای تور نبود.
#46 Hobbit 1395-03-13 00:22
به نقل از Doc Strange:
رد اسکال؟ فکر نکنم. من تازگی نخستین انتقامجو رو دیدم. من که خیلی دوستش داشتم. کلا این فیلم های کاپیتان تا الان معرکه بودن. رد اسکال هم به نظرم عالی بود برای چی باید ریبوت شه؟ راستی به نظرتون ممکنه الان رد اسکال با تانوس همکاری داشته باشه؟

نظرتون درباره ملکیث چیه؟ من به نظرم اون هم ویلین چندان جالبی برای تور نبود.

رمن فقط از پایان نا معلوم رداسکال بدم اومد
اگه توجه کرده باشی تو اکثر فیلمای مارول رد پای هایدرا هست من میگم بعد از جنگهای بینهایت به خدمت اونجرز میرسه
این ملکیث که گفتی نمیدونم کیه؟ولی با وجود لوکی و هلا(کیت بلانشت) دلم واسه ثور میسوزه :cry:
#47 Dark Knight Spidey 1395-03-13 00:36
به نقل از Hobbit:
به نقل از Doc Strange:
رد اسکال؟ فکر نکنم. من تازگی نخستین انتقامجو رو دیدم. من که خیلی دوستش داشتم. کلا این فیلم های کاپیتان تا الان معرکه بودن. رد اسکال هم به نظرم عالی بود برای چی باید ریبوت شه؟ راستی به نظرتون ممکنه الان رد اسکال با تانوس همکاری داشته باشه؟

نظرتون درباره ملکیث چیه؟ من به نظرم اون هم ویلین چندان جالبی برای تور نبود.


این ملکیث که گفتی نمیدونم کیه؟ولی با وجود لوکی و هلا(کیت بلانشت) دلم واسه ثور میسوزه :cry:

فیلم ثور : دنیای تاریک رو ندیدی ؟! اونجا دشمن اصلی بود دیگه.
________
در مورد ثور که گفتی .

He has a Hulk ! :-*
#48 Hobbit 1395-03-13 00:38
#47
پاک فراموشش کرده بودم
#49 Red Plasm 1395-03-13 01:42
به نقل از mtm:
#31: ریدلرش عالی بود. پنگوئن اش هم محشر بود


بنظر من تمرکز فصل دوم روی شخصیتای ریدلر و پنگوئن بیشتر بود و واقعا عالی بودن، در ضمن توی فصل دو یکی از اولین بازی های معمایی ریدلر رو میبینیم که بنظرم مهشر بود و با پنگوئن هم خیلی خندیدم؛ حتما فصل دو رو هم ببینین.
#50 Superior avenger 1395-03-13 02:42
دوستان نظرتون درباره ابامینیشن تو هالک شگفت انگیز چیه؟
کلا به نظرتون این فیلم چطور بود؟
#51 agh 1395-03-13 09:19
به نظر من 3 گانه کاپیتان امریکا محشر بود و رد اسکال هم نقشش خوب بازی کرد و همون چیزی بود که ما میخواستیم و نیازی به ریبوت نداره.تازه فکر نکنم مارول اونو به سینما برگردونه چون شخصیت شرور زیاد هستن که بیان.
رونان هم تو محافظین کهکشان نقشش بد نبود چون انگیزه هاش برای نابودی نووا خیلی خوب بود و رابطه اش با تانوس هم جالب بود که حتی میخواست اون هم نابود کنه.
#52 DOCTOR GAMES 1395-03-13 12:45
نقل قول:
new avenger
هوگو ویوینگ کبیر،مالی نیست؟!
#53 Arya.M 1395-03-13 12:51
ممنون آقای قادری.دکتر دووم شخصیت خبیث مورد علاقه منه.خیلی خوب میشه اگه اونو تو دنیای سینمایی مارول در حال له کردن کله ی ایرون من،جر دادن مستر فنتستیک و آتیش زدن مرد عنکبوتی ببینیم :lol: :-* . خیلی بهترم میشه اگه یه ریبوت عالی از نورون آزبورن/گرین گابلین ببینیم.شاید گابلین در مرد عنکبوتی 1 ویلن خوبی بود. ولی اون نورمن توی کمیک ها که با نفوذ و زیرک و نقشه کشه و خصومت شخصی عمیقی با پیتر داره نبود. خیلی خوب میشد اگه آقای ریمی از اون در دو فیلم استفاده می کرد.البته با یه لباس بهتر.
#54 saeed.j.m 1395-03-13 12:53
به نظرم تنها راه درست کردن گالاکتوس و doom اینه که چهارشگفت انگیز رو به مارول پس بدن.
ریدلرم به احتمال زیاد تو فیلم بتمن هست.
#55 Human Torch 1395-03-14 13:29
مقاله خيلى خوبى بود
ممنون بابت ترجمه امير على خان
به نظرم بيشتر از همه دكتر دووم نياز به ريبوت داره چون واقعا نصف پتانسيلش هم در فيلم ها به نمايش گذاشته نشده
بعد ماندرين هم جالب نبود اونم به يك تكون اساسى نياز داره ناسلامتى دشمن اصلى آيرون منه
ونوم بايد يك فيلم كامل بهش پرداخته بشه و تو فيلم قبليش هم براش زمينه چينى كنن
رد اسكال تو فيلم كاپيتان آمريكا اولين انتقام جو در كل بد نبود ولى اولا تاثير خاصى روى دنياى سينمايى مارول نداشت
بعد خيلى سطحى و يك بعدى شده بود
رونان هم انقدرها كه گفته بود تو مقاله بد نبود
گالاكتوس اگر فيلم هاى ٤ شگفت انگيز يك تكون اساسى بخوره
ميشه براى فيلم سوم يا دوم ازش استفاده كرد
دارك فونيكس هم خيلى عظيم بود و تو اون فيلم last stand واقعا افتضاح بود
ريدلر هم ....
اگر به درستى بهش پرداخته بشه يعنى نه خيلى جدى باشه و نه خيلى جلف
و در عين حال معما ها و داستان هاى جالبى خلق كنه
خبيث جذابى در سينما از آب درمياد
#56 Thunder God 1395-03-16 18:16
من با رد اسکال مخالفم :-| به نظرم نقششو خوب بازی کرد و اینکه با تساراکت احتمالا به جای دیگه ای تلپورت شده و امکانش هست بیاد.
اما با رونان موافقم.جدا از چیزایی که تو مقاله گفته شده بود،شخصیت رونان بیش از حد لاغر،آبی،خشک،بی مغز و با دندونای سیاه به تصویر کشیده شده بود.چشاشم انگار پر اشک بود. :-x
البته از یه چیزیش خوشم اومد که خوب جلو ثانوس درومد. :D :P
#57 kia spider 1395-04-23 22:14
پس التران کو؟؟؟؟؟فک کنم می تونستیم رتبه 2 به التران اختصاص بدیم
#58 S.T.A.R.K 1395-06-02 19:23
به نقل از kia spider:
پس التران کو؟؟؟؟؟فک کنم می تونستیم رتبه 2 به التران اختصاص بدیم

التران مگه چه مشکلی داشت؟؟ :o :o
#59 kia spider 1395-06-02 19:27
به نقل از S.T.A.R.K:
به نقل از kia spider:
پس التران کو؟؟؟؟؟فک کنم می تونستیم رتبه 2 به التران اختصاص بدیم

التران مگه چه مشکلی داشت؟؟ :o :o

مشکل خیلی خاصی از نظر سینمایی نداشت...
فقط تو کمیک ها التران یه روبات بی احساس و خیلی خطرناک بود
ولی تو فیلم التران تبدیل به یه کمدین شده که مدام شوخی می کنه
واسه اینکه خیلی به کمیکش وفادار نبود گفتم
#60 S.T.A.R.K 1395-06-02 19:43
به نقل از kia spider:
به نقل از S.T.A.R.K:
به نقل از kia spider:
پس التران کو؟؟؟؟؟فک کنم می تونستیم رتبه 2 به التران اختصاص بدیم

التران مگه چه مشکلی داشت؟؟ :o :o

مشکل خیلی خاصی از نظر سینمایی نداشت...
فقط تو کمیک ها التران یه روبات بی احساس و خیلی خطرناک بود
ولی تو فیلم التران تبدیل به یه کمدین شده که مدام شوخی می کنه
واسه اینکه خیلی به کمیکش وفادار نبود گفتم

درسته که التران تو فیلم از خودش احساسات نشون میداد ولی به نظرمن این احساس داشتن واسه اینکه تماشاگر بتونه باهاش ارتباط برفرار کنه لازم بود و شخصیتشو جذابتر میکرد.
#61 kia spider 1395-06-02 19:46
به نقل از S.T.A.R.K:
به نقل از kia spider:
به نقل از S.T.A.R.K:
به نقل از kia spider:
پس التران کو؟؟؟؟؟فک کنم می تونستیم رتبه 2 به التران اختصاص بدیم

التران مگه چه مشکلی داشت؟؟ :o :o

مشکل خیلی خاصی از نظر سینمایی نداشت...
فقط تو کمیک ها التران یه روبات بی احساس و خیلی خطرناک بود
ولی تو فیلم التران تبدیل به یه کمدین شده که مدام شوخی می کنه
واسه اینکه خیلی به کمیکش وفادار نبود گفتم

درسته که التران تو فیلم از خودش احساسات نشون میداد ولی به نظرمن این احساس داشتن واسه اینکه تماشاگر بتونه باهاش ارتباط برفرار کنه لازم بود و شخصیتشو جذابتر میکرد.

ببینم این حرکت اشنا نبود؟
اره درسته این همون حرکتی بود که نولان رو بتمن،بین و بقیه... شخصیت های دنیای یتمن زد
در کل امید وارم بودم یه التران بی روح و ظالم ببینم درست مثل انیمشن انتقام جویان قوی ترین قهرمانان دنیا
ولی از جهتی شما هم حق دارید....نمی دونم قضاوت رو می زارم به عهده بقیه
#62 j.jonah jameson 1395-06-02 19:48
به نقل از kia spider:

ولی تو فیلم التران تبدیل به یه کمدین شده که مدام شوخی می کنه
واسه اینکه خیلی به کمیکش وفادار نبود گفتم

شوخی هاش رو دقیق نفهمیدم کجاها رو میگید ! ولی یه صحنه هست که در اوج بی رحمی و نامردی میزنه دست «klaw » رو قطع میکنه ! در نگاه اول همه شوکه شدند ( حتی خودم ) ولی در نگاه دوم خیلی خیلی خندیدم . چرا ؟
الترون انگار داره برای خودش خیار پوست میکنه ..... زد طرف رو ناقص کرد و بعد جالبه که میگه :
متاسفم .....
مطمئنم که خوب میشه ! :lol: :lol: :-)
ولی حالا کلا من با ریبوت گالاکتوس خیلی موافقم . چی بود اون شبیه این دستگاهایی که توی عروسی دود تولید میکنند شده بود !
#63 S.T.A.R.K 1395-06-02 19:53
به نقل از j.jonah jameson:
به نقل از kia spider:

ولی تو فیلم التران تبدیل به یه کمدین شده که مدام شوخی می کنه
واسه اینکه خیلی به کمیکش وفادار نبود گفتم

شوخی هاش رو دقیق نفهمیدم کجاها رو میگید ! ولی یه صحنه هست که در اوج بی رحمی و نامردی میزنه دست «klaw » رو قطع میکنه ! در نگاه اول همه شوکه شدند ( حتی خودم ) ولی در نگاه دوم خیلی خیلی خندیدم . چرا ؟
الترون انگار داره برای خودش خیار پوست میکنه ..... زد طرف رو ناقص کرد و بعد جالبه که میگه :
متاسفم .....
مطمئنم که خوب میشه ! :lol: :lol: :-)
ولی حالا کلا من با ریبوت گالاکتوس خیلی موافقم . چی بود اون شبیه این دستگاهایی که توی عروسی دود تولید میکنند شده بود !

شوخی که نبود یه اونجاکه کوییک سیلور و اسکارلت ویچ میرن پیشش وقتی کلمه "بچه ها" یادش میاد با یه حالت نیشخند و تمسخر بیانش میکنه. البته من خودم مشکلی با التران نداشتم و حتی فکر نمیکنم در اینده التران به این خوبی ببینیم.
(بحث التران شد هوس کردم اونجرز 2 رو ببینم)
#64 kia spider 1395-06-02 19:58
#62
اتفاقا خود منم خیلی به شوخی های التران خندیم
حرف من اینکه این شوخ طبیعی و البته عشقش نسب به wanda maximoff کار رو تا حدودی خراب کرده و از اون شخصیت بی احساس و پلید دور شده
البته این نظر منه و می تونه اشتباهم باشه
#65 S.T.A.R.K 1395-06-02 20:05
به نقل از kia spider:
#62
اتفاقا خود منم خیلی به شوخی های التران خندیم
حرف من اینکه این شوخ طبیعی و البته عشقش نسب به wanda maximoff کار رو تا حدودی خراب کرده و از اون شخصیت بی احساس و پلید دور شده
البته این نظر منه و می تونه اشتباهم باشه

با یه بخش از حرفت کاملا مخالفم: عشقش به واندا.التران در برابر رسیدن به هدفش یه مشکل اساسی داشت و اونم اونجرز بود. و این دونفر رو وسیله ای میدید برای رسیدن به هدف. در ضمن تو فیلم میبینیم که التران به شدت از تونی بدش میاد و خب واندا و پیترو هم با تونی استارک مشکل شخصی دارن پس تصمیم میگیره که اینا سواستفاده بکنه. وگرنه التران و عشق؟؟ به قول دکتر دوومlove is a thing only for lesser men
#66 kia spider 1395-06-02 20:17
به نقل از S.T.A.R.K:
به نقل از kia spider:
#62
اتفاقا خود منم خیلی به شوخی های التران خندیم
حرف من اینکه این شوخ طبیعی و البته عشقش نسب به wanda maximoff کار رو تا حدودی خراب کرده و از اون شخصیت بی احساس و پلید دور شده
البته این نظر منه و می تونه اشتباهم باشه

با یه بخش از حرفت کاملا مخالفم: عشقش به واندا.التران در برابر رسیدن به هدفش یه مشکل اساسی داشت و اونم اونجرز بود. و این دونفر رو وسیله ای میدید برای رسیدن به هدف. در ضمن تو فیلم میبینیم که التران به شدت از تونی بدش میاد و خب واندا و پیترو هم با تونی استارک مشکل شخصی دارن پس تصمیم میگیره که اینا سواستفاده بکنه. وگرنه التران و عشق؟؟ به قول دکتر دوومlove is a thing only for lesser men

ببین من با توجه به اتفاقات فیلم اینو گفتم مثلا:
اخر فیلم وقتی شهر تخلیه شده واندا می ره تا تا کار التران رو تموم کنه ولی التران ازش می خواد که بره و جونش رو نجات بده درحالی که اصلا نباید براش مهم باشه
اون جا تو اون قطارم هست وقتی کویین و واندا به کمک کپ می ان،التران به واندا می گه:{خواهش می کنم این کارو نکن}و واندا بهش می گه{مگه چاره دیگه ای هم داریم}.بعد با اینکه واندا تو تیرسشه تصمیم می گیره به کویین سیلور شلیک کنه و دربره(پس نمی خواد به واندا اسیب بزنه)
تو اولین ملاقاتشونم نشونه هایی هست که بیخالش...
#67 S.T.A.R.K 1395-06-02 20:29
نقل قول:
اخر فیلم وقتی شهر تخلیه شده واندا می ره تا تا کار التران رو تموم کنه ولی التران ازش می خواد که بره و جونش رو نجات بده درحالی که اصلا نباید براش مهم باشه
قبول دارم. تو این بخش التران از خودش احساسات نشون میده ولی من نمیدونم التران که میخواست کل زمین رو نابود کنه(که واندا هم کشته میشد) پس این احساساتش دیگه واسه چیه شاید دلیلش این باشه که اسکارلت ویچ رو بالاتر از انسانها میدونه.
در ضمن اون کوییک سیلوره نه کویین.
#68 kia spider 1395-06-02 20:40
به نقل از S.T.A.R.K:
نقل قول:
اخر فیلم وقتی شهر تخلیه شده واندا می ره تا تا کار التران رو تموم کنه ولی التران ازش می خواد که بره و جونش رو نجات بده درحالی که اصلا نباید براش مهم باشه

قبول دارم. تو این بخش التران از خودش احساسات نشون میده ولی من نمیدونم التران که میخواست کل زمین رو نابود کنه(که واندا هم کشته میشد) پس این احساساتش دیگه واسه چیه شاید دلیلش این باشه که اسکارلت ویچ رو بالاتر از انسانها میدونه.
در ضمن اون کوییک سیلوره نه کویین.
احتمالا یه راه نجات مخصوص واندا و احتمالا برادرش داشت :-*

احتمالش هست که التران واندارو بالا تر بدونه :-?

حالا هرچی حال ندارم نظرمو ادیت کنم :zzz
#69 Annihilation 1395-06-02 22:23
رونان رو به بدترین شکل ممکن تو محافظین کهکشان نمایش دادن :/

نه بازیگرش جذاب بود نه شخصیتش.

رونان در اصل توی کمیکا یه قاضی ( به شکل ... ) هست و میخواد کل جهان از دستور او و زیر نظر Kree Justice ( عدالت کری ) باشن.
همونطور که از لقبش هم معلومه....

توی فیلم هم که قدرت واقعی رونان رو نشون ندادن :|. من توی کمیک نابودی:رونان دیدم که اون با پتکش راحت سر بلک دورف رو له کرد :|
#70 quick black 1395-06-03 13:17
واسه فاکس به‌خاطر این خراب کاری‌هاش متاسفم‌که اینهمه ضد قهرمانو حیف کرد
ولی به نظر من رد اسکال در اون حد هم ضعیف نبود و شاید هم خوب بود
راستی به نظرتون اگه گالاکتوس در فیلم های بعدی بیاد به شکل کمیک ها ظاهر میشه، یا نه با چهره‌ی جدیدی سرو کار داریم؟!؟!
#71 THE AMAZING SPIDER-MAN 1395-06-07 11:28
به نقل از Dark Knight and Spidey:
ممنون بابت ترجمه ولی جای افراد دیگه هم خالی هست. البته این نظر من هست و شاید از دید دیگر دوستان و اساتیدی چون آقای ترابی و عمو مختار اشتباه باشه !
________________
1- دو چهره نه تو فیلم آشغال بتمن برای همیشه و تو فیلم دوست داشتنی شوالیه تاریکی , توی هیچ کدوم خوب نبود. توی بتمن برای همیشه که افتضاح بود , معلوم نبود جوکره یا دو چهره! :|
___________
2- ماندارین . کمیک های آیرون من رو نخوندم ولی با توجه به مطالبی که تو سایت ها در موردش خوندم , اصلی ترین دشمن آیرون من هست . که خوب توی مرد آهنی 3 ماندارین دیدید منم دیدم. چیزی من دیدم یه دلقک نعشه بود . که مثلا ماندارین بود.
_____________
3- با توجه به مطالبی که تو همین اسپایدی خوندم فک کنم Parallax رو هم باید به این لیست اضافه کنم.

من با tow face تو سری نولان کاملا فاهات موافقم ماندارین هم من اون تیزری که دوستان میگنو نه دیدم و واقعا فکر میکنم گند زدن تو ماندارین و رد اسکال هم یجورایی واقعا بی حس بود مقاله هم که مثل همیشه عالی بود
راستی قضیه این بلو مارول که مارول تو پیج اینستا منتشر کرده چیه :o
#72 S.T.A.R.K 1395-06-07 12:26
به نقل از THE AMAZING SPIDER-MAN:
به نقل از Dark Knight and Spidey:
ممنون بابت ترجمه ولی جای افراد دیگه هم خالی هست. البته این نظر من هست و شاید از دید دیگر دوستان و اساتیدی چون آقای ترابی و عمو مختار اشتباه باشه !
________________
1- دو چهره نه تو فیلم آشغال بتمن برای همیشه و تو فیلم دوست داشتنی شوالیه تاریکی , توی هیچ کدوم خوب نبود. توی بتمن برای همیشه که افتضاح بود , معلوم نبود جوکره یا دو چهره! :|
___________
2- ماندارین . کمیک های آیرون من رو نخوندم ولی با توجه به مطالبی که تو سایت ها در موردش خوندم , اصلی ترین دشمن آیرون من هست . که خوب توی مرد آهنی 3 ماندارین دیدید منم دیدم. چیزی من دیدم یه دلقک نعشه بود . که مثلا ماندارین بود.
_____________
3- با توجه به مطالبی که تو همین اسپایدی خوندم فک کنم Parallax رو هم باید به این لیست اضافه کنم.

من با tow face تو سری نولان کاملا فاهات موافقم ماندارین هم من اون تیزری که دوستان میگنو نه دیدم و واقعا فکر میکنم گند زدن تو ماندارین و رد اسکال هم یجورایی واقعا بی حس بود مقاله هم که مثل همیشه عالی بود
راستی قضیه این بلو مارول که مارول تو پیج اینستا منتشر کرده چیه :o

توفیس یکی از وفادارترین شخصیت های فیلم به کمیک بود و نمیشه بهش ناامید کننده به نظرمن همون چیزی بود که باید باشه. مندرین هم فقط یه بازیگر بود و ما هنوز مندرین اصلی رو ندیدیم که بخوایم دربارش قضاوت کنیم.
#73 Dark Knight 1395-06-14 19:35
راستش بنظرمن هيوگو ويوينگ اصلا نقش رد اسكال و بد بازي نكر وخوب عقايد تند رد اسكال و بيان كرد

برای نظر دادن باید عضو سایت شوید