پیتر دینکلج نقش چه کسانی را در جنگ بی نهایت می تواند بازی کند؟

ثانوس-مرد عنکبوتی-انتقام جویان3-اونجرز3-پیتر دنکلیج

ساعاتی پیشتر خبر مذاکره پیتر دینکلج  برای بازی در فیلم جنگ بی نهایت در سایت گذاشته شد که خبرش اینجاست.

این خبر که باعث شده تا بسیاری هواداران شروع به خاراندن سر هایشان بکنند که او چه نقشی را در فیلم دارد ، که همانطور که قبل تر گفته بودیم ایشان بازیگر سریال محبوب "بازی تاج و تخت" هستش و نقش های زیادی را بازی کرده است سایت comicbook.com پنج ایده برای بازی دنکلیج برای ایفای نقش در MCU را دارد که تک به تک به آن میپردازیم

واچر

ثانوس-مرد عنکبوتی-انتقام جویان3-اونجرز3-پیتر دنکلیج

واچر که تاحالا در دنیای مارول نبوده است به نظر میرسد  که پیتر دینکلج انتخاب خوبی می تواند باشد و عالی میتواند ایفای نقش کند. درست مثل بازی تاج و تخت میتواند با دیدن حوادثی که برای اطرافیانش اتفاق می افتد با مشاهده آنها تعادل قدرت را در اطرافش به وجود آورد. واچر اکثر اوقات دخالت نمیکند و بسیار میتواند به اونجرز کمک کند. واچر اولین بار در داستان ایکس من ظاهر شد، پس رایت این شخصیت نیزدست فاکس هستش  و هردو استودیو هم با اینکه قبل تر معامله هایی داشته اند مارول باید برای حضور واچر در فیلم از فاکس مجوز بگیرد.

 

لرد کیاس/استاد اوردر

ثانوس-مرد عنکبوتی-انتقام جویان3-اونجرز3-پیتر دنکلیج

این دو برادر به دخالت در  کسب و کار شناخته می شوند ، و این کار را در داستان  : اونجرز  دستکش بی نهایت انجام دادند. آنها با موفقیت در داستان به انتقامجویان برای چیره شدن بر ثانوس کمک کردند ، البته آنها این کار را از یک راه بسیاردور انجام دادند و این موجودات می توانند خنده دار باشند  و دینکلج نیز میتواند به خوبی نقش یکی از آنها یا شایدم هر دو را ایفا نماید.

 

سلستیال

ثانوس-مرد عنکبوتی-انتقام جویان3-اونجرز3-پیتر دنکلیج

سلستیال میتواند به ایجاد و کنترل جهان کمک کند. البته بسیاری از آنها دیگر در این اطراف نیستند. دینکلج نیز میتواند به عنوان شخصیتی CGI ایفای نقش کند و به یک موجود باستانی تبدیل شود  ما سلستیال رو دو بار در فیلم محافظین کهکشان دیده ایمو یک بار دیدیم که سر او در محل Knowhere بوده است و در سکانس فلش بک این فیلم دیدیم که او با یکی از سنگ ها سیارات را نابود می کرد. اگر این تیم در فیلم جنگ بی نهایت بخواهد ثانوس را شکست دهد ، میتواند از سلستیال استفاده کند.

 

استارفاکس

ثانوس-مرد عنکبوتی-انتقام جویان3-اونجرز3-پیتر دنکلیج 
استار فاکس برادر کوچکترثانوس است که مثل برادر خود ، ویژگی های شیطانی ندارد. او نیز میتواند به اونجرز بپیوندد ولی به نظر او میتواند به عنوان یک قربانی برای کمک به تیم برای چیره شدن بر ثانوس باشد.

هالک قرمز

ثانوس-مرد عنکبوتی-انتقام جویان3-اونجرز3-پیتر دنکلیج
همگان دوست دارند که هالک قرمز را در MCU ببینند. دینکلج نیز بسیار خوب میتواند به این شخصیت جان بخشد. درست مثل مارک روفالو که بسیار خوب در نقش هالک/بروس بنر ایفای نقش میکند ، دینکلج نیز می تواند در نقش
هالک قرمز ، زمانی که یک انسان است ایفای نقش کند و حتی زمانی که تبدیل به هالک قرمز شد نیز صداپیشه اش باشد. البته هزاران شخصیت هستند که دینکلج میتواند نقش آنان را بازی نماید واینها تنها 5 انتخاب از آنها هستند

نظر شما چیست؟

 

 مترجم :علی قدیانی

(Gobby)

All rights reserved © Spidey.ir 2017

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد) 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

#1 Spidey spidey 1395-10-23 12:44
هالك قرمز كه امكان نداره باشه چون هالك قرمز همون ژنرال راس هست كه خودش بازيگر داره(تو فيلم جنگ داخلى).ولى واچر خيلى ايده خوبيه و به قيافه اين آقا هم ميخوره(در ضمن من اولين نظرم)
#2 Captain Steve Lover 1395-10-23 12:46
آقا من با تمام گزینه ها موفقم چون شاهکار میشن ولی




مگه واچر راستش دست فاکس نبود؟
#3 Gobby 1395-10-23 12:48
به نقل از Captain Steve Lover:
آقا من با تمام گزینه ها موفقم چون شاهکار میشن ولی




مگه واچر راستش دست فاکس نبود؟


چرا دیگه تو مقاله هم گفتم که مارول باید از فاکس اجازشو بگیره دیگه
#4 Robin 1395-10-23 12:49
به نظر من" واچر "و" استار فاکس" بهتره. :-*
اصن نقش همه رو بازی کنه.فیلم کمدی بیشه :lol:
#5 Spectacular wolverine 1395-10-23 12:52
من با استار فاکس بیشتر موافقم چون به نظرم داستان بهتری میشه .
ولی اگه هالک قرمز هم بود بد نمی شد ولی احتمالش خیلی کمه
#6 Captain Steve Lover 1395-10-23 12:57
به نقل از Gobby:
به نقل از Captain Steve Lover:
آقا من با تمام گزینه ها موفقم چون شاهکار میشن ولی




مگه واچر راستش دست فاکس نبود؟


چرا دیگه تو مقاله هم گفتم که مارول باید از فاکس اجازشو بگیره دیگه

آها ببخشید ندیدیم



راستی تو گزینه ها مودوک هم فکر کنم باشه خوبه
#7 S.T.A.R.K 1395-10-23 13:23
به نقل از Captain Steve Lover:
به نقل از Gobby:
به نقل از Captain Steve Lover:
آقا من با تمام گزینه ها موفقم چون شاهکار میشن ولی




مگه واچر راستش دست فاکس نبود؟


چرا دیگه تو مقاله هم گفتم که مارول باید از فاکس اجازشو بگیره دیگه

آها ببخشید ندیدیم



راستی تو گزینه ها مودوک هم فکر کنم باشه خوبه

مودوک از غیر محتمل ترین گزینه هاست. در جنگ بینهایت نه فرصت معرفی و حضور مودوک هست و نه دلیلی برای اینکار وجود داره.
#8 Matt Murdock 1395-10-23 13:42
واچر باشه خوبه ولی حیف دست فاکس خدا لعنت کنه لین فاکسو که این همه رایت شخصیت دستشه و گند زده تو همش استار فاکس هم اگه بشه خوبه چون زیاد امیدوار نیستم که واچر رو فاکس به مارول بده
#9 Z-men 1395-10-23 14:24
در عجبم چطور سایت کامیک بوک به pip the troll اشاره نکرد.

uupload.ir/.../...

این هم میتونست توی لیست باشه یکی از متحدان ادام وارلاک بوده ، جزو کسانی بوده که در‌ مقابل مگوس جنگیده ، در جریان جنگ های بینهایت حضور داشته، عضو گروه Infinity Watch بوده و برای مدتی هم سنگ فضا رو در اختیار داشته. اون یه عضو خانواده سلژنتی یه سیاره تو کهکشان راه شیری بوده که در اثر خوردن یه مشروب سحرشده تبدیل به یک ترول میشه.
ترول ها هم قد کوتاهی دارند و از نظر فیزیکی به پیتر میخوره.
#10 SOLEY 1395-10-23 15:03
فیلم جنگ بینهایت خیلی شلوغ میشه....
به نظر من ممکنه فیلم خوبی از اب در نیاد ولی از لحاظ فروش خیلی سود میکنه
#11 H.B.2102 1395-10-23 15:45
به نقل از Spectacular wolverine:
من با استار فاکس بیشتر موافقم چون به نظرم داستان بهتری میشه .
ولی اگه هالک قرمز هم بود بد نمی شد ولی احتمالش خیلی کمه

من هم موافقم میشه با فاکس تقریبا یه تراژدی رقم زد ولی واچر بیشتر از نظر چهره و استایل بدنی بهش نزیدکه و راحت تر میشه نقشش رو بازی کرد و گریم سبکتری هم می خواد
#12 Dan-Spidey 1395-10-23 16:10
هیکلش برای استار فاکس هالک قرمز مناسب نیست ولی برای بقیه نقش ها خوبه!(اخه قدش کوتاهه)
#13 kingerfan 1395-10-23 16:11
به نقل از SOLEY:
فیلم جنگ بینهایت خیلی شلوغ میشه....
به نظر من ممکنه فیلم خوبی از اب در نیاد ولی از لحاظ فروش خیلی سود میکنه

برادران روسو با جنگ داخلی ثابت کردن کاملا از پس یک فیلم شلوغ و با عظمت برمیان
پس خیالمون راحته
چون شخصیت ها رو هدفمند در داستان فیلم میزارن. مثل اسنایدر نیستن که تو bvs واندرومنی رو بزارن که بود و نبودش تو فیلم هیچ تاثیری نداشته باشه
#14 Captain Steve Lover 1395-10-23 16:18
راستی یه اسپویلر از ثور راگناروک پخش شده که میگه

FENRIS WOLF و Surtur توی فیلم هستن و در نقش هیولا هایی هستن من موجب وقوع حادثه راگناروک با همون رستاخیز خدایان میشن.
#15 amazing_amir 1395-10-23 18:28
فقط واچر بهش میخوره (یکم کوتاه هست ولی اگه نقش رو بهش بدن ب نظرم عالی بشه )
#16 Nightwatcher 1395-10-23 19:28
پیتر دینکلج خیلی باحاله. هم بازیگریش و هم نقشش توی سریال گیم آو ثرونز رو دوست دارم.

اگه از روی ظاهر بخوایم حدس بزنیم بیشتر از همه به واچر میخوره که اونم رایتش مال فاکسه. شایدم بخواد صداپیشگی کنه.

راستی مگه هالک قرمز همون ژنرال راس نیست؟

تشکر از آقای قدیانی عزیز
#17 Spidey spidey 1395-10-23 20:02
به نقل از Nightwatcher:
پیتر دینکلج خیلی باحاله. هم بازیگریش و هم نقشش توی سریال گیم آو ثرونز رو دوست دارم.

اگه از روی ظاهر بخوایم حدس بزنیم بیشتر از همه به واچر میخوره که اونم رایتش مال فاکسه.

راستی مگه هالک قرمز همون ژنرال راس نیست؟

تشکر از آقای قدیانی عزیز

بله همون ژنرال راسه نمى دونم comicbook.com با خودش چه فكرى فكرده.
#18 Nightwatcher 1395-10-23 20:06
به نقل از Spidey spidey:
به نقل از Nightwatcher:
پیتر دینکلج خیلی باحاله. هم بازیگریش و هم نقشش توی سریال گیم آو ثرونز رو دوست دارم.

اگه از روی ظاهر بخوایم حدس بزنیم بیشتر از همه به واچر میخوره که اونم رایتش مال فاکسه.

راستی مگه هالک قرمز همون ژنرال راس نیست؟

تشکر از آقای قدیانی عزیز

بله همون ژنرال راسه نمى دونم comicbook.com با خودش چه فكرى فكرده.

آره درسته. منم همینو میگم.

ولی احتمال این زیاده که بخواد مثل بردلی کوپر و وین دیزل صداپیشگی کنه. آخه تون صدای جالبی داره.
#19 Spidey spidey 1395-10-23 20:43
به نقل از Nightwatcher:
به نقل از Spidey spidey:
به نقل از Nightwatcher:
پیتر دینکلج خیلی باحاله. هم بازیگریش و هم نقشش توی سریال گیم آو ثرونز رو دوست دارم.

اگه از روی ظاهر بخوایم حدس بزنیم بیشتر از همه به واچر میخوره که اونم رایتش مال فاکسه.

راستی مگه هالک قرمز همون ژنرال راس نیست؟

تشکر از آقای قدیانی عزیز

بله همون ژنرال راسه نمى دونم comicbook.com با خودش چه فكرى فكرده.

آره درسته. منم همینو میگم.

ولی احتمال این زیاده که بخواد مثل بردلی کوپر و وین دیزل صداپیشگی کنه. آخه تون صدای جالبی داره.

بله فكر خوبيه
#20 shayanspideylover 1395-10-23 20:56
عالیه همشون عالی میشن
راستی بچه ها من برای یه مدت شاید یه ماه نیستم به مدیرا اطلاع بدین اکانتمو پاک نکنن لطفا
#21 Victor strange 1395-10-23 21:34
به نظرم واچر واقعا محتمله اما از اونجایی که رایتش دست فاکسه یکم سخته که توی فیلم باشه . اما یکی از شخصیت هایی که واقعا به نظرم میتتونه بازی کنه و کسی تا حالا بهش اشاره نکرده ، ابدیته . درسته که از نظر بدنی شاید نخوره اما به نظرم میتونه این نقش را اجرا کنه و از طرفی ابدیت حتما یه نقش مهم توی اینفینیتی وار داره .
#22 Ice Man 1395-10-24 00:13
از بین اینا که فقط واچر نقشه به درد بخوریه اما مسئله اینه که اینا تنها گزینه ها نیستن ، اصلا امکان نداره ما بتونیم حدس بزنیم که مارول برای فیلمی مثل اینفینیتی وار با این همه شخصیت یه بازیگر رو برای چه نقشی میخواد !
#23 Armin7 A7M 1395-10-24 03:32
ببخشید بابت اسپم ولی فوری و داغ: بالاخره فیلم گرین لنترن تایید شد
شخصیت ها(جان استوارت و هل جوردن) و نویسنده هاشم(جاستین رودز و دیوید گایر) هستند
comicbook.com/.../...
#24 Marvel khafan 1395-10-24 12:45
به نظر من بهترین گزینه واچره یعنی بهتر از واچر نیست . گزینه خوبیه واچر .لرد کیاس و استاد اوردرم خوبن . ولی رد هالک اصلا امکان نداره.
#25 Spidey spidey 1395-10-24 13:30
من موندم چرا comicbook.com فكرش به اين نرسيده كه بگه اين بازيگره قراره نقش آدام وارلاك رو بازى كنه چون موهاش به آدام وارلاك ميخوره.
#26 S.T.A.R.K 1395-10-24 13:35
به نقل از Z-men:
در عجبم چطور سایت کامیک بوک به pip the troll اشاره نکرد.

uupload.ir/.../...

این هم میتونست توی لیست باشه یکی از متحدان ادام وارلاک بوده ، جزو کسانی بوده که در‌ مقابل مگوس جنگیده ، در جریان جنگ های بینهایت حضور داشته، عضو گروه Infinity Watch بوده و برای مدتی هم سنگ فضا رو در اختیار داشته. اون یه عضو خانواده سلژنتی یه سیاره تو کهکشان راه شیری بوده که در اثر خوردن یه مشروب سحرشده تبدیل به یک ترول میشه.
ترول ها هم قد کوتاهی دارند و از نظر فیزیکی به پیتر میخوره.

واقعا به گزینه خوبی اشاره کردید. من هم بیشتر از بقیه موارد احتمال همین نقش رو میدم
#27 A.cage 1395-10-24 17:31
واچر خیلی بهتره

برای نظر دادن باید عضو سایت شوید