10 دشمنی که مرد عنکبوتی ممکنه در بازگشت به خانه 2 باهاشون روبرو بشه

10 دشمنی  که مرد عنکبوتی ممکنه در بازگشت به خانه 2 باهاشون روبرو بشه

این مقاله به خاطر خبر مشخص شدن تاریخ شروع فیلمبرداری فیلم "مرد عنکبوتی بازگشت به خانه 2" دوباره در صفجه اول سایت قرار میگیره.

مقدمه: مرد عنکبوتی - بازگشت به خانه فیلمی هست که زمینه سازی میکنه برای ورود برخی از دشمنان معروف اسپایدرمن به دنیای سینمایی مارول (MCU) . جدا از «والچر» که دشمن اصلی اسپایدرمن در قسمت اول بود ، ما با «شوکر» ، «مک گارگن» (ملقب به «عقرب»)، «مخترع مخوف» و البته «پراولر» (ارون دیویس که نقشش رو «دونالد گلاور» بازی میکنه) هم آشنا شدیم و جالب اینه که الان همشون زنده هستند و میتونند برای قسمت دوم هم برگردند! ولی دشمنان دیگر چی؟ قطعا مارول دوست داره از دشمنان دیگر مرد عنکبوتی هم استفاده کنه و نمیاد همون دشمنان قسمت اول رو تکرار کنه. بنابراین ما صد در صد با خبیث های تازه ای روبرو خواهیم شد. ولی متاسفانه محدودیت هایی هم وجود داره چون سونی هم داره فیلم های اختصاصی خودش رو از دنیای مرد عنکبوتی میسازه و بنابراین برخی از برترین دشمنان اسپایدرمن مثل «ونوم» ، «میستریو»، «کریون»، «گربه سیاه» و البته «سیلور سیبل» را برای فیلم های خودش کنار گذاشته ! ضمن اینکه مارول به نظر میاد نمیخواد حالا حالا ها وارد جریانات خانواده «آزبورن» و گرین گابلین بشه چون اونا به قدر کافی در فیلم های قبلی به تصویر کشیده شده اند. به احتمال زیاد گروه «شش خبیث» را هم به این زودی ها نخواهیم دید. پس از خودتون میپرسید دیگه کی میمونه که در بازگشت به خانه 2 ازش استفاده بشه؟ خب... اسپایدرمن اونقدر دشمن خوب و عالی داره که بشه ازشون استفاده کرد. در این مقاله به آنهایی که احتمالشون برای حضور در قسمت دوم فیلم موفق "مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه" بیشتره، میپردازم.

 

1- آفتاب پرست (CHAMELEON)

 آفتاب پرست (CHAMELEON)

«دیمیتری اسمردیاکف» ملقب به آفتاب پرست استاد تغییر چهره است و میتونه خودش را جای هر کسی جا بزنه. در دنیای امروز که مردم همه چیز خودشون رو در دنیای مجازی لو میدهند یا تمام اطلاعات خودشون رو در هارد دیسک ها ذخیره میکنند ، همچین شخصیتی میتونه خیلی کاربرد داشته باشه. او میتونه در فیلم جدید اسپایدرمن یک هکر باشه و تا میتونه از قربانیان خودش اطلاعات بدزده و  بعد این اطلاعات رو با دستگاه هلوگرافیک ترکیب کنه تا قیافه خودش رو عوض کنه. اینجوری به راحتی میتونه هویت دیگران رو به سرقت ببره. ضمن اینکه «جان واتس» کارگردان بازگشت به خانه اعلام کرده در قسمت دوم میخواد به قضیه "حس عنکبوتی" پیتر پارکر بپردازه . بنابراین آفتاب پرست میتونه گزینه خوبی برای تست کردن این قابلیت اسپایدرمن باشه. مثلا حس عنکبوتی میتونه بهش درباره حضور افتاب پرست در خیابان که تغییر چهره داده اخطار بده ولی پیتر که هنوز با این قدرت خودش کاملا آشنا نیست ، متوجه حضور افتاب پرست نشه و ...

 

2- شغال (THE JACKAL)

 شغال (THE JACKAL)

«مایلز وارن» یک بیلوژیست نابغه بود که البته عاشق و شیفته یکی از دانشجویان خودش به نام «گوئن استیسی» نیز بود. بعد از مرگ گوئن او در صدد برآمد تا انتقام مرگش رو از اسپایدرمن بگیره. او سپس در قضیه "کلون ساگا" ، DNA خودش رو با DNA شغال ترکیب کرد تا به قدرت و چابکی فراانسانی دست پیدا کنه (برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این شخصیت، این مقاله را بخوانید). خب حالا چطور میشه پای او را به داستان بازگشت به خانه 2 باز کرد؟ ما در واقع هنوز هیچ چیز درباره عنکبوتی که پیتر را در MCU نیش زده نمیدانیم . بنابراین ممکنه در قسمت دوم بگویند که این عنکبوت از نظر ژنتیکی دستکاری شده بوده و اینجوری پای مایلز وارن وسط بیاد. یعنی شاید وارن داشته روی ترکیب ژن انسانی با حیوانات مطالعه میکرده و اون عنکبوت هم یکی از اولین نمونه های او بوده که تصادفی پیتر رو نیش زده. و با شاید هم ما در قسمت دوم وارد فاز کلون های اسپایدرمن بشیم و چه کسی بهتر از مایلز وارن در زمینه ساخت کلون از روی مرد عنکبوتی؟! به نظرم دیگه وقتشه فیلمی با حضور کلون های پیتر پارکر ببینیم!

 

3- دکتر اختاپوس (DOCTOR OCTOPUS)

داک آک

گرین گابلین و ونوم دو تا از نمادین ترین دشمنان مرد عنکبوتی هستند . پس اگه اونا فراهم نباشند منطقیه که سومین دشمن نمادین اسپایدی یعنی «دکتر اتو اکتاویس» را در هوم کامینگ 2 ببینیم. او دانشمند و مخترعی نابغه است که به 4 بازوی روباتیک هم مجهزه. میشه مثلا گفت که از کارکنان سابق شرکت استارک هستش که به خاطر غرورش اخراج شده (کلا آدمیه که میتونه بارها جلوی تونی استارک ادعا کنه خیلی باهوشه و از همه بهتره!) . ضمن اینکه او در دنیای کمیک رهبر شش خبیث است . پس حضور او در قسمت دوم میتونه زمینه سازی کنه برای شش خبیث در فیلم های آینده مرد عنکبوتی.

 

4- اسپنسر و آلیستار اسمایت (SPENCER AND ALISTAIR SMYTHE)

الیستار اسمایت - قاتل عنکبوت

مخترع مخوف تونست در فیلم بازگشت به خانه در یک کارگاه کوچک و با تجهیزاتی نسبتا محقر کلی گجت و اختراع باحال بسازه. پس اگه بودجه و امکانات بالا بره چی میشه؟ اینجاست که پای پدر و پسر معروف دنیای کمیک های مرد عنکبوتی یعنی «اسپنسر اسمایت» و «آلیستر اسمایت» باز میشه. اونا متخصص ساخت روبات های قاتل عنکبوت (spider slayer) هستند . یعنی اولش اسپنسر به درخواست «جی. جونا جیمسون» شروع به ساخت آنها کرد و بعد از مرگش، پسرش آلیستار راهش را ادامه داد. آلیستار حتی روی خودش هم آزمایش کرد و تبدیل شد به Ultimate Spider-Slayer. در دنیای کمیک آلیستار در ضمن مسئول ساخت لباس سایبرنتیک جدید برای «مک گارگن» (عقرب) بود. بنابراین امکانش هست که در قسمت دوم مک گارگن (که در صحنه های میان تیتراژ بازگشت به خانه دیدیم که به زندان افتاده و از «آدریان تومز» میخواد که آمار اسپایدرمن رو بهش بده) اینجوری تبدیل به عقرب بشه. در هر  حال در بازگشت به خانه 2  اعضای خانواده اسمایت میتونه منبع بسیار خوبی برای تجهیز خلافکاران شهر نیویورک باشند.

 

5- سیلور مین (SILVERMANE)

سیلور مین (Silvermane)

در بازگشت به خانه متوجه شدیم که آدریان تومز و افرادش حداقل 8 ساله که دارند سلاح و تکنولوژی مخرب تولید میکنند. بنابراین در این مدت حتما مشتریان زیادی هم داشته اند. بنابراین طبیعیه که به برخی روسای گروه های خلافکاری هم سلاح فروخته باشند. در این میان «کینگ پین» که در سریال های مارول/نتفلیکس حضور داره. پس نمیتونه در فیلم های اسپایدرمن باشه. ولی «سیلویو مانفردی» ملقب به «سیلور مین» میتونه به راحتی در چنین نقشی ظاهر بشه. در دنیای کمیک او به خاطر سن زیاد مجبور شد جسم خودش رو روباتیک کنه (اینجا هم میشه خانواده اسمایت را وارد ماجرا کرد). یک پیرمرد خبیث سایبورگ! به نظر ایده جالبی میاد.

 

6 و 7 – توم استون و کله چکشی (TOMBSTONE and HAMMERHEAD)

 توم استون و کله چکشی (TOMBSTONE and HAMMERHEAD)

خب اگه از سیلور مین استفاده نشه میشه از «توم استون» که اسم واقعی اش «لانی لینکولن» هستش استفاده کرد. اتفاقا اگه یادتون باشه در سریال کارتونی Spectacular Spider-Man هم همین اتفاق افتاد. یعنی سازندگان این کارتون خارق العاده چون نمیتونستند از کینگ پین استفاده کنند، به جایش از توم استون استفاده کردند که واقعا خوب جواب داد. او در دنیای کمیک  یك سیاهپوست زال تن است (زال تن به كسانی میگویند كه از بدو تولد موهای سفید و چشمان صورتی رنگ دارند) و  یك خلافكار خیابانی بود و اولش نیروی فوق بشری نداشت منتهی از نظر جسمانی بسیار قوی بوده است. او در ضمن دندانهای خود را طوری تیز كرده كه شبیه به خون آشامان به نظر برسد تا دیگران از او بترسند. صدای خیلی خفنی هم داره و در مبارزه تن به تن مهارت داره و البته بدنش مثل سنگ سفته و میتونه حریف خوبی هم برای اسپایدرمن باشه.

و البته اگه توم استون هم تو فیلم نباشه میشه به جایش از «کله چکشی» استفاده کرد. البته او زیاد قابلیت این که خبیث نامبر وان فیلم باشه رو نداره ولی میشه به عنوان یک خبیث مکمل ازش استفاده کرد (مثل شوکر در فیلم بازگشت به خانه). او در پیشانی سرش یک فلز نشکن داره و بنابراین ضربات سر مرگباری داره! رفتار و طرز صحبت کردنش هم مثل گانگسترهای دهه 20 میلادی میمونه. ایده من اینه که سونی و مارول بهتره از سیلور مین به عنوان خبیث اصلی استفاده کنند و توم استون و کله چکشی هم دستیاران او باشند. یا حتی میشه هر کدوم از انها رئیس یکی از گروه های تبهکاری شهر باشند و با هم نبرد کنند و اسپایدی در وسط بین آنها گیر کنه! اینجوری میشه داستان کلاسیک Gang War رو اقتباس کرد.

 

8- ماساکر (MASSACRE)

 ماساکر (MASSACRE)

اینکه ما «پانیشر» را در فیلم مرد عنکبوتی داشته باشیم خیلی بعیده. ضمن اینکه اخیرا اعلام شد شاید سونی فیلم اختصاصی «کریون شکارچی» را بسازه. بنابراین او هم در فیلم بازگشت به خانه 2 نخواهد بود. بنابراین ما چه قاتلی میتونیم داشته باشیم که به تعقیب اسپایدی بپردازه؟ «ماساکر» چطوره؟

نام واقعی او «مارکوس لیمن» است. او قربانی یک ترور نافرجام است که باعث شد بدنش دیگه نتونه هیچ عاطفه ای رو حس کنه. این منجر شد تا او یک قاتل بیرحم بشه که برای اعمال خودش هیچ تاسفی نمیخوره! خیلی هم باهوشه و در زمینه شکار، تله گذاشتن و کشتن اسپایدرمن حتی از کریون شکارچی هم بیشتر مهارت داره. البته نمیشه تصور کرد که ماسکار خبیث اصلی فیلم باشه ولی میشه یکی از افراد  اجیر شده توسط مثلا سیلور مین یا توم استون باشه.

 

9- اسپات (THE SPOT)

 اسپات (THE SPOT)

اگر یادتون باشه من «اسپات» را به عنوان یکی از بیخودترین دشمنان مرد عنکبوتی در این مقاله معرفی کردم. ولی راستش رو بخواهید با اندکی تغییر میشه ازش یک ویلن جالب و حتی خطرناک ساخت! در دنیای کمیک دكتر «جاناتان اوهن» برای «كینگ پین» كار میكرد  و ماموریت داشت تا روی خواص منحصر به فرد شنل یكی از دوستان اسپایدرمن به نام Cloak تحقیق كند تا بفهمد چطور میتواند غیب شود و از مكان دیگری سر دربیاورد؟ اما اختلالی كه در جریان الكتریسیته شهر به وجود آمد سبب شد تا بدن او به پرتال ها یا حفره هایی برای ورود به بعدها و مكان های دیگر بدل گردد.

اگه یادتون باشه در فیلم بازگشت به خانه ، مخترع مخوف گجت جالبی ساخت که یه جور پورتال موقتی برای ورود به داخل اجسام سخت ایجاد میکرد (همون چیزی که والچر ازش استفاده کرد تا وارد اون کامیونی که میخواست بدزدتش بشه). میشه از همین فن آوری استفاده کرد و شخصیتی مثل اسپات داشت. یا مثلا لباسی ساخت که کسی مثل اسپات آن را بر تن کنه. این میتونه از اسپات یک خبیث باورپذیر بسازه و البته صحنه های اکشن بامزه و باحالی هم خلق کنه.

 

10 – موربیوس (MORBIUS)

موربیوس (MORBIUS)

«جان واتس» در یکی از مصاحبه های اخیر خود اشاره کرد که بدش نمیاد در آینده به «موربیوس» ملقب به «خون آشام زنده» بپردازه. شخصیت دکتر مایکل موربیوس نیز یک نابغه در بیوشیمی بود. ولی یک بیماری نادر خون داشت . وقتی سعی کرد خودش رو معالجه کنه به طور تصادفی به یک خون آشام تبدیل شد ولی اغلب سعی کرده از خون مصنوعی برای رفع عطش خودش استفاده کنه. در هر حال  موربیوس ذاتا آدم خبیثی نیست ولی تلاشش برای اینکه تشنگی خودش رو رفع کنه میتونه باعث بشه با اسپایدرمن رو در رو بشه. واتس حتی در مصاحبه خودش به «بلید» که در دنیای کمیک های مارول یک شکارچی خون آشام است نیز اشاره کرد (میتونید در این مقاله با شخصیت بلید آشنا بشوید) . ولی از اونجایی که موربیوس رو نمیشه یک خون آشام تمام عیار دونست باید دید واتس با آوردن بلید دنیای مرد عنکبوتی را با دنیای ماورا الطبیعه و ترسناک ترکیب میکنه یا نه؟

نظر شما چیست؟ کدامیک از این خبیث ها برای قسمت دوم بازگشت به خانه مناسب هستند؟ شما کدام گزینه های دیگری را میشناسید که بهتر هستند؟

 

مهدی ترابی مهربانی

 All rights reserved © Spidey.ir 2017

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

معرفی معروفترین دشمنان مرد عنکبوتی

5 مبارزه برتر مرد عنكبوتی با دكتر اختاپوس

معرفی دشمنان اصلي مرد عنكبوتی: دكتر اختاپوس (DOCTOR OCTOPUS)

10 كمیك برتر با حضور كینگ پین (THE KINGPIN)

قسمت دوم "مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه" سال 2019 میاد!!!

قسمت دوم مرد عنکبوتی بازگشت به خانه دقایقی بعد از انتقام جویان 4 شروع میشود

10 دشمن برتر مرد عنکبوتی

بیخود ترين دشمنان مرد عنكبوتی !

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

amirx79x
#1 amirx79x 1396-07-09 11:27
به نظر من موربیوس خیلی خوبه همینطورم دیدیم که تام هالند خیلی خوب میتونه با قیافش ترس رو نشون بده و چی بهتر از یه خون آشام و بذله گویی های پیتر
در ضمن دو قسمت اول ناانسان ها منتشر شد و دیدمش
بنطرم سریال بد یا افتصاحی نبود ولی متوسط بود
صحنه های اکشن و جلوه های ویژه فیلم مصنوعی از آب در اومده بود ولی داستان خوب روایت شد و به کاراکتر ها به صورت مساوی پرداخته شد
یعنی اینطور نیست که شما یه چند شخصیت رو ببینید و در طول اون صحنه ها یه شخصیت دیگه کلا از یادتون بره
برای من مهم نیست منتقدها یا نمرات چی میگن من از این سریال خوشم اومده
نقل قول کردن
Captain Steve Lover
#2 Captain Steve Lover 1396-07-09 11:50
با تشكر از مقاله عالى استاد...
.........
موربيوس گزينه فوقالعاده اي هست واى اقتباس كردنش بكم سخته...به يه مقدمه نياز داره و نميشه يهو با يه فيلم معرفيش كرد و مقابل اسپايدرمن بايسته...ولى خبيث چالش برانگيز و قدرى براي مَرد عنكبوتى هست...

در مورد اسپات...بعيد ميدونم...برخى كركتر ها واقعاً مال اقتباس سينمايى نيستن و بدرد اينكار نميخورن...يكيش همين اسپات...

ماساكر هم به عنوان خبيث مكمل خيلى عاليه ولى نه براي خبيث اصلى...

كله چكشى و تومبستون هم گزينه هاي خوبى هستن...

از سيلور مين خيلى خوشم اومد...واى به والچر يكم شباهت داره((دوتا پيرمرد كه از تكنلوژى استفاده ميكنن...))...و بنظرم يه خبيث متفاوت تر استفاده كنن بهتره...

داك آك خبيث فوقالعاده ايه ولى بحث اينه مارول گفته نميخواد از كركتر ها و ويلين هاي تكرارى كه قبلاً استفاده شدن استفاده كنه...ولى ميتونه خبيث فوقالعاده اى باشه هرچند بعيده...

شغال هم چون به گوئن ربط داره بكم احتمالش كمه ولى ويلين خيلى خوبيه و من هم با شما موافقم استاد ؛كاش يبار هم بحث كلون در Mcu باز بشه و واقعاً بازگشت به خانه ٢ گزينه مناسبيه...

افتاب پرست بعد از موربيوس بنظرم محتمل ترين گزينه هست! بسيار خبيث خوبى براي قسمت دوم ميتونه باشه...

عقرب هم كه تو قسمت اول معرفى شد و احتمالش خيلى زياده كه در قسمت دوم باشه...

راستى جدا از اون ايستراگ مربوط به مايلز مورالز الان صحنات حذف شده بازگشت به خانه حضور مايلز مورالز رو رسماً در Mcu تاييد كردن...استاد بنظرتون برنامه چيه؟ واسه قسمت دوم بازگشت به خانه دوتا اسپايدرمن قراره ببينيم؟ ايده جالبيه اگر اينطور باشه...يا شايدم مايلز تو Mcuهيچوقت به اسپايدرمن تبديل نشه...
نقل قول کردن
real spidey
#3 real spidey 1396-07-09 11:51
مقاله جالب و جامعی بود.

به شخصه منتظر دیدن کریون و میستریو تو سینما هستم ولی مواردی که شما هم ذکر کردین واقعا گزینه های جالبی هستند.

من عاشق شخصیت موربیوس هستم، پتانسل خاصی برای کمیک و فیلم داره و میتونه دشمن چالش بر انگیزی برای اسپایدی باشه.

از حضور دکتر اکتاپوس زیاد استقبال نمیکنم بهتره به شخصیت هایی که تا به حال تو سینما نبودن میدون بدن.

افتاب پرست میتونه جالب باشه ولی کافی نیست و به یه همکار نیاز داره مثلا جریان ترور یه شخصی رو در فیلم بیارن که مسئولش افتاب پرسته...

راستی استاد کار خیلی خوبی کردین که از شخصیت های جدید برای مقاله استفاده کردین چون همون طور که قدیمی های سایت میدونن از این دسته مقالات کم نداشتیم.
نقل قول کردن
mehran spidey
#4 mehran spidey 1396-07-09 11:52
از نظر من اگه خانواده ی اسمایت باشه خیل خوب میشه یعنی مثلا یه کمپانی باشه به اسم اسمایت به جای آسکورپ در MCU !
اینجوری میشه یه جورایی جای خالی آسکورپ رو پرکرد البته من دوست دارم که تو قسمت سوم مردعنکبوتی با خانواده ی اسمایت بجنگه یعنی تو قسمت دوم مک گارگن یا مرد نقره ای خبیث های فیلم باشن که برای اسمایت کار میکنن ...
نقل قول کردن
m.k.t
#5 m.k.t 1396-07-09 12:30
مارول گفته بود تو فیلم های مرد عنکبوتی از شخصیت هایی که قبلاً دیده شدن حالا حالا ها استفاده نمی کنه پس آفتاب پرست،عقرب گزینه های مناسبی هستن
عقرب گفته بود آدمکش داره خوب یه آدمکش آفتاب پرست
پراولر هم می‌تونه باشه مثلاً عقرب ارونو تهدید کنه که مایلزو می‌کشه اگه اون مرد عنکبوتی رو نکشه
نقل قول کردن
Ultimate spider-man
#6 Ultimate spider-man 1396-07-09 13:25
قضیه کلون های مردعنکبوتی رو میتونن ترکیبی از دنیای التیمیت و دنیای اصلی بسازن. تو دنیای التیمیت دکتر اختاپوس با ژن پیتر یه سری کلون درست کرد که یکیشونم دختر بود که اسم خودش گذاشت جسیکا درو و تبدیل شد به زن عنکبوتی...میتون ن بجای دکتر اختاپوس از شغال استفاده کنن.

من وقتی اسپات اولین بار تو مردعنکبوتی مجموعه کارتونی دیدم خیلی خوشم اومد ازش داستانش خیلی جالب تر بود. تو اونجا دکتر اوهن برای شرکت استارک البته فکر کنم استارک بود به دوربین ساخت که میتونست یه دریچه به ابعاد دیگه باز کنه ولی اخراج شد رفت پیش کینگ پین...ولی چون کینگ پین تو سریالای نتفلیکسه میتونه بره پیش سیلور مین یا یه آدم پولدار قوی دیگه. اتفاقی دکی میوفته داخل یه دریچه و اونجا تحت شرایط ابعادی تبدیل به اسپات میشه ولی نیویورک تقریبا از بین میره چون یه عالمه دریچه تو شهر پخش شده و مردعنکبوتی و اسپات مجبور میشن باهم همکاری کنن تا شهر نجات بدن.

موربیوس که دیگه عاشقشم کاش میشد اون باشه.
ولی ای کاش میشد از میستریو استفاده کنن که فعلا سونی شایعه کرده میخواد ازش فیلم بسازه. کلا سونی قیمه هارو ریخته تو ماستا. :-|
نقل قول کردن
Ghost.hulk
#7 Ghost.hulk 1396-07-09 13:51
بسیار عالی.
استاد ترابی یه سایتی که به طور نسبتا راحتی بشه ازش کمیک دانلود کرد رو معرفی می کنید؟
نقل قول کردن
mtm
#8 mtm 1396-07-09 13:57
به نقل از Ghost.hulk:
بسیار عالی.
استاد ترابی یه سایتی که به طور نسبتا راحتی بشه ازش کمیک دانلود کرد رو معرفی می کنید؟

برید تو بخش نظرات "مسافر مرموز مارول کیست؟"
اونجا معرفی شده
نقل قول کردن
a.v.s
#9 a.v.s 1396-07-09 15:29
من چیزی ندارم بگم
آخه همشون برای مرد عنکبوتی 2 گزینه مناسبی هستند فقط امیدوارم با انتخاب موربیوس، فضای قسمت دوم اونقدر تاریک و ترسناک نشه چون ذات اصلی کمیک های مرد عنکبوتی این نیست.
در مورد دکتر اختاپوس هم مارول قبلا گفته که بیشتر مایله از ویلن های قبلا استفاده نشده استفاده کنه. پس فکر نکنم دکتر اختاپوس رو توی قسمت دوم نبینیم (شاید هم ببینیمش ولی هنوز تبدیل به دکتر اختاپوس نشده)
اگر هم مایلز وارن توی فیلم باشه اولش خبیثه ولی توی آخرای فیلم به شغال تبدیل میشه چون یکم زوده که شغال به فیلم های مرد عنکبوتی وارد بشه و کلون از مرد عنکبوتی بسازه. ولی خب مارول میدونه چطوری این مسئله رو راست و ریست کنه (منظورم اینه که مارول میدونه چطوری از داستان کلون ساگا توی فیلم استفاده کنه)

ولی در هر حال همهء گزینه ها مناسب هستند و میتونند زمینه سازی باشند برای قسمت های بعدی.
نقل قول کردن
THE AMAZING ACH20
#10 THE AMAZING ACH20 1396-07-09 16:05
آقای ترابی ببخشید مجموعه مرد عنکبوتی رو بروزرسانی نمی کنید؟
نقل قول کردن
THE AMAZING ACH20
#11 THE AMAZING ACH20 1396-07-09 16:09
تیم آفتاب پرست . مستریو
گرین گابلین
ونوم
واقعا می تونن زندگی پیتر رو به چالش بکشند
فقط کافیه آفتاب پرست و مستریو از هویت مرد عنکبوتی با خبر بشوند
نقل قول کردن
The Spider-Man
#12 The Spider-Man 1396-07-10 04:32
خیلی دوست دارم آفتاب پرست ویلن هوم کامینگ 2باشه چون میتونه صحنه‌های جالبی بوجود بیاره فرض کنید خودشو جای مردعنکبوتی جا بزنه و در حال دزدی مردعنکبوتی مچشو بگیره بعد مردم یا پلیسا نتونن تشخیص بدن کدوم مردعنکبوتی واقعیه(یه همچین صحنه ای توی کارتون مردعنکبوتی خارق العاده اتفاق افتاد.)وای خیلی باحال میشه یا حتی جای پیتر یا همکلاسی هاش یا به شکل ند دربیاد بعد از این طریق بفهمه پیتر مرد عنکبوتیه یا چمیدونم خیلی صحنه های دیگه خیلی صحنه های باحال و هیجان انگیز ازش میشه ساخت ولی غیر از اون عقرب و شغال هم بنظرم گزینه های خوبی اند از اونام میشه خیلی صحنه های حساس و باحال ساخت بخصوص اگه ویلن عقرب باشه جیمسون هم بیارن تو فیلم چون جیمسون هم تو تبدیل شدن مک گارگن به عقرب مرتبطه.
نقل قول کردن
Unknown
#13 Unknown 1396-07-10 16:31
خیلی ممنون بابت مقاله مثل همیشه عالی :-)
به نظر من بهترین دشمنا میتونن برای قسمت دوم از موارد 5،6،7،8 باشن چون کاملا به هم میخورن و میشه یک داستان و فیلم باحال و فان و مناسب به شرایط و داستانی فعلی mcu و ا رو درست کرد
نقل قول کردن
Remi_GAMBIT
#14 Remi_GAMBIT 1396-10-16 12:03
من دلم میخواد اسپات رو تو فصل 3 دردویل ببینم، ولی تو مردعنکبوتی 2 دلم میخواد:
1-آفتاب پرست
2-میستریو(احتمالش کمه ولی هست)
3- دکتر اختاپوس
4-ونوم(احتمالش کمه ولی ی نور خیلی کمی هست که دیزنی رایت کاملو برگردونه)
5-گرین گابلین(به هاب گابلینم راضیم)
6-سینیستر سیکس
7-Mr. Negativr
8-تومب استون
9-پانیشر یا ددپول
10-تومب استون
نقل قول کردن
A.cage
#15 A.cage 1396-10-16 14:03
مقاله خوبی بود.
از نظر من بهترین گزینه می تونه حضور سیلور من و آفتاب پرست باشه
نقل قول کردن
Mahdad-mm
#16 Mahdad-mm 1396-10-17 00:41
همه گزينه هاى خوبى هستند آفتاب پرست ميتونه انتخاب خوبى باشه و لحظه هاى جالبيو خلق كنه ولى بهتر كه مانند قسمت قبل از چند خبيث استفاده كنند ميتونند از دكتراكتاويوس هم استفاده كنند مثلا تو شركت اسكورپ مشغول آزمايشه و پيترم از طرف مدرسه به اونجا ميره و اونجا هم ديگرو ميبينند و در قسمت هاى بعد تبديل به دكتر اختاپوس بشه
نقل قول کردن
ramtin_sh
#17 ramtin_sh 1396-10-17 07:44
به نظرم از اونجایی که هوم کامینگ ۲ بعد از اونجرزه و به احتمال خیلی بالا تونی استارک مرده یه چیزی مثه اسپایدرمن ۲ میشه که دکتر اختاپوس مثه یه مربی براش بود و اینجا هم میاد جای تونیو پر میکنه ولی به نظرم تو قسمت ۳ تبدیل به ویلن میشه
نقل قول کردن
t.c.h
#18 t.c.h 1396-10-17 09:25
مرسی از اقای ترابی بسیار زیبا بود
هر کدام از این کاراکتر ها میتونن پیتر رو به نوعی به چالش بکشند واقعا دست اقای ترابی درد نکنه هر کدام از این شخصیت هارو با یکی از نقطه ضعف های پیتر گذاشته و واقعا این شخصیت ها برای بازگشت به خانه ۲ بسیار مناسب هستند تا بتونن پیتر رو از ضعف خایی که داره با خبر کنن
نقل قول کردن
mehrdad_hnr
#19 mehrdad_hnr 1396-10-17 13:54
شغال میتونه واسه قسمت سوم عالی باشه یعنی توی قسمت دوم گوئن بیاد پرفوسور وارن هم بیاد و عاشق گوئن بشه بعدش گوئن توسط یکی از دشمن های مردعنکبوتی به طور مثال آفتاب پرست یا کله چکشی کشته بشه توی قسمت بعدش هم جریان سرگذشت کلون و اقتباس کنند اینکه بخواند توی قسمت دوم از شغال استفاده کنند به عنوان ویلن جالب نیست راستی استاد فکر هاب گابلین و جا انداختید اونم میتونه فقط به عنوان رادنینک کینگزلی حسابی توی شهر نیویورک قوقا به پا کنه
نقل قول کردن
Spider-Fan
#20 Spider-Fan 1396-10-17 15:32
ویلین های اسپایدرمن واقعا عالین
شاید تو کل شخصیت های کمیک بوکی که خلق شدن فقط بتمن باشه که اینقدر شخصیت پردازی قوی و تنوع دارن.
ولی بنظرم بهتره بعد از avengers 4 مارول ویلین های اصلی تر رو وارد دنیای سینمایی بکنه مثل نورمن ازبورن و یا اتو اکتاویس . درسته که توی فیلمای قبلی بهشون پرداخته شده ولی نسخه mcu باید بهتر باشه و بعدش بره تو کار شش خبیث :eek:
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید