20 فیلم بعدی مارول پس از انتقام جویان 4 چی هستند؟

20 فیلم بعدی مارول پس از انتقام جویان 4 چه فیلم هایی هستند؟

کوین فایگی اینجا گفت مارول 20 فیلم دیگر در دست تهیه داره. حالا در این مقاله حدس میزنیم این فیلم ها چی هستند!

ما در حال نزدیک شدن به پایان فاز سوم MCU هستیم. در حالی که Marvel Studios هیچ برنامه ای برای پایان دادن به موفقیت 10 ساله خود با Avengers 4 در سال 2019 ندارد، و این بدان معنا نیست که همه چیز تمام خواهد شد. در حقیقت، کوین فایگی، رئیس MCU در مصاحبه ی اخیر خود با نمایشگاه Vanity سرنخ هایی راجع به آینده MCU منتشر کرده است.فایگی گفت:تا الان استدیو ی ما 22 فیلم ساخته است و ما در حال حاضر 20 فیلم دیگر برای ساختن داریم که کاملا متفاوت تر از آن چیزی هستند که قبلا در MCU دیده اید. ما حداقل 20 فیلم دیگر را با بازی ابرقهرمانان مورد علاقهمان که منتظر هستیم آنها را ببینیم برای ساخت قرار داده ایم.

با Avengers 4 مرحله اول فاز چهارم MCU و چیز های فراتر از آن آغاز می شوند و بدیهی است که قهرمانان جدیدی را معرفی می کنند، زیرا بعضی از چهره های آشنا به احتمال زیاد کنار کشیده می شوند.ما امیدواریم قهرمانانی که حال می شناسیم توسط تایتان دیوانه یعنی ثانوس Thanos نمیرند و برای Avengers 4 زنده بمانند.

پس 20 فیلم بعدی Marvel که ما باید منتظر آن ها باشیم چه فیلم هایی هستند؟ تعداد زیادی از آنها را می دانیم و می شناسیم زیرا قبلا معرقی شده اند، اما چند فیلم باقی می مانند که به معرفی آنها خواهم پرداخت. مقاله ی زیر یک لیست از 20 فیلمی است که ما احساس می کنیم یک شات خوب همراه با تاریخ استدیو مارول هستند که مارول ادعا می کند آنها بزرگ و متفاوت هستند.این مقاله ترجمه شده از سایت CBR تقدیم شما می شود.در واقع در این مقاله 19 فیلم معرفی می شود ولی قصد این بوده که در Top 20 سایت قرار بگیرد.

فیلم سال 2019 بعد از انتقام جویان 4:

 

1-مردعنکبوتی بازگشت به خانه 2 - تاریخ اکران: 5 جولای 2019

مردعنکبوتی بازگشت به خانه 2 - تاریخ اکران: 5 جولای 2019 

فایگی قبلا اولین فیلم را برای بعد از Avengers 4 در سال 2019 نشان داد و سرانجام مرد عنکبوتی را در این سال مشخص کرد و گفت که تاریخ اکرانش 5 جولای 2019 است.این تنها خبر از اسپایدی نیست.آمی پاسکال، تولید کننده فیلم Homecoming گفت: داستان این فیلم چند دقیقه پس از آنکه Avengers 4 به عنوان یک داستان آغاز می شود، شروع خواهد شد.

استودیو Marvel می داند که مرد عنکبوتی برای طرفدارانش چقدر مهم است و به دنبال او خواهد بود تا اتهامات و داستان های مهم را در آینده به سمت او هدایت کند.هر کسی که به دنبال اولین نگاه متفاوت به MCU است، پس از Avengers 4، هیچ انتخاب دیگری بجز دیدن این فیلم ندارد. علاوه بر این، فیلم بازگشت به خانه 2 در نهایت می تواند اولین نگاه ما به شخصیت هایی مانند مایلز مورالز و گوان استیسی یا گوئن عنکبوتی و دیگر مردان و زنان عنکبوتی و همچنین شخصیت های کلیدی دیگر باشد.

فیلم های سال 2020:

 

2-محافظان کهکشان 3

محافظان کهکشان 3  

جیمز گان اظهار داشت که نگهبانان کهکشان 3 فیلمی است که دنیای کیهانی MCU را شروع می کند و گسترش می دهد و فصل جدیدی برای ابرقهرمانان مارول شروع خواهد کرد.او گفت که طرفداران عاشق دو قسمت قبل شده بودند و بازدیدشان بسیار زیاد بود و این هیجان وقتی بیشتر می شود که ما محفظه ای شبیه به پیله ی آدام وارلاک در قصر عایشه می بینیم.

جیمز گان ادامه داد: با وجود اینکه بسیاری از مردم فکر می کنند که آدام وارلاک در سال سوم نشان داده شده است، چیزی است که ما هرگز تایید نمی کنیم. چه کسی می داند چقدر طول می کشد تا او در MCU جا بیفتد؟ همچنین گفت :من عاشق آدام وارلاک هستم اما همه چیز باید سر جای خودش باشد.

به استثنای اینکه آدام وارلاک Adam Warlock در Avengers 4 ظاهر می شود و از پیله ی خود بیرون می آید اما همچنین ما در آینده به او خیلی اعتقاد داریم که فیلم هایی از روی او ساخته شود که بعدا در این مقاله خدمت شما معرفی می شود.

 

3- کاپیتان آمریکا 4

  کاپیتان آمریکا 4

وضعیت فرنچایز فیلم های کاپیتان آمریکا پس از Avengers 4 روی هوا خواهد بود.قرارداد کریس ایوانز با MCU هم به پایان خواهد رسید و او به دنبال چنگ زدن به سپر کاپیتان آمریکا است.اما Marvel Studios به دنبال بازنشستگی کاپیتان امریکا است و زمانی که دو جانباز با ارزش به نام های سرباز زمستان یعنی باکی بارنز و فالکون یعنی سم ویلسون باقی می مانند کدام یک کاپیتان آمریکای جدید خواهد بود؟

مارول استودیو میخواهد بین باکی بارنز و سم ویلسون، یکی را به عنوان کاپیتان آمریکای جدید انتخاب کند و به احتمال قوی باکی از بین این دو فرد انتخاب خواهد شد. باکی یک سرباز فوق العاده دیگر مانند استیو راجرز است، بنابراین او می تواند برخی از لحظات فوق العاده ی یک انسان ابر فوق العاده مانند استیو که با آنها شناخته می شود را بازسازی کند. قرار دادن یک کاپیتان امریکای جدید پس از Avengers 4 می تواند شروع رویدادها و عصر جدید کاپیتان آمریکا باشد.

 

4- دکتر استرنج 2

 دکتر استرنج 2

مارول استودیو با ستاره هایی مانند رابرت داونی جونیور، کریس ایوانز و کریس هامسورث در مراحل نهایی قراردادهای MCU می کوشد تا بازیگران جدید در نقش های اصلی بازی کنند. بدیهی است بندیکت کامبربچ به عنوان دکتر استرنج یکی از افرادی است که نقش مهمی را در MCU در پیش رو دارد.

این جادوگر عالی با معرفی مفاهیم جدید به MCU از جمله هنرهای عرفانی و ابعاد متناوب، دنیای سینمایی مارول را متحول کرده است.داستان های دکتر استرنج داستان هایی هستند که با بعد ها،چیز های عجیب و غریب و فوق العاده در هم آمیخته شده اند.داستان های دکتر استرنج که با ابعاد مختلف و دنیاهای موازی برخورد می کنند می توانند برای Doctor Strange 2 مناسب باشند.

 

5- پلنگ سیاه 2

  پلنگ سیاه 2

 پادشاه واكاندا در سال 2016 در كاپيتان آمريكا جنگ داخلی یک جنگجو بود که طرف مردآهنی را گرفته بود.اولین فیلم اختصاصی این سیاه پوست، در ماه فوریه اکران می شود و بر روی پرده ی سینما ها خواهد رفت.نظریه هایی وجود دارد که ممکن است داستان فیلم شامل یکی از سنگهای بینهایت یعنی سنگ روح باشد که Thanos به دنبال آن می گردد.

بدون شک پلنگ سیاه، عاقبت به ماجراهای مداوم خود ادامه می دهد و اجازه می دهد طرفداران بیشتر در مورد ملت آفریقایی واکاندا و فلز نادر آن یعنی ویبرانیوم Vibranium یاد بگیرند.پلنگ سیاه به عنوان کسی که در چهار فیلم از MCU ظاهر خواهد شد، با زمان اکران Black Panther 2 می تواند به یکی از ستارگان بزرگ MCU مانند تونی استارک تبدیل شود.

 

فیلم های سال 2021:

 

6- مردعنکبوتی بازگشت به خانه  3

مرد عنکبوتی بازگشت به خانه 3 

سومین فیلم مرد عنکبوتی به نظر می رسد که از دو فیلم قبلی خود فراتر رود و در حال ارائه پشتیبانی از اسپایدی، فرصتی برای درخشش او داشته باشد. ما می توانیم انتظار داشته باشیم هر موضوع داستانی که در Homecoming و Homecoming 2 ایجاد شده است، در اینجا حل و فصل شود و یک راه عالی برای انجام این کار، باز کردن floodgates ها با سفر به دنیای عنکبوتی است.

دنیای عنکبوتی Spider-Verse یک رویداد در سال 2014 بود که تیم مرد عنکبوتی با استفاده از تارتنان و مردان و زنان عنکبوتی از سراسر جهان و دنیای های دیگر دنبال راه حلی بودند که جلوی مورلان و وارثان را بگیرند. فیلم سوم مرد عنکبوتی می تواند جسیکا درو را به نام زن عنکبوتی Spider-Woman معرفی کند و همچنین مایلز مورالز و گوئن استیسی را به عنوان مردعنکبوتی Spider-Man و گوئن عنکبوتی Spider-Gwen مطابقت دهد. کمیک ها نشان داده اند که جهان مرد عنکبوتی برای سایر مردان و زنان عنکبوتی و ... و مخصوصا خوک عنکبوتی Spider-Ham به اندازه کافی بزرگ است!

 

7- کاپیتان مارول 2

کاپیتان مارول 2  

ما باید تا سال 2019 صبر کنیم تا کارول دانورز را در نقش کاپیتان مارول Captain Marvel ببینیم.بجز فیلم اختصاصی او که در دهه 90 برگزار می شود، تنها در انتقام جویان 4 ما می توانیم ببینیم که او چگونه با دیگر قهرمانان MCU ارتباط برقرار می کند.

کارول دانورز یکی از قوی ترین قهرمانان در MCU خواهد بود و تا زمانی که او با Avengers کار می کند، هر تیم دیگری که پس از Avengers 4 تشکیل شود، کاپیتان مارول را به عنوان یکی از رهبرانش انتخاب خواهد کرد.

 

8-بلک ویدو Black Widow

بلک ویدو Black Widow 

ناتاشا رومانوف اولین زنی بود که در بین بزرگترین قهرمانان زمین قرار داشت و در فیلم های MCU حضور داشت ، حضور بلک ویدو در فیلم های مردآهنی 2،انتقام جویان،کاپیتان آمریکا 2،انتقام جویان 2 عصر التران و کاپیتان جنگ داخلی واقعا عالی بود.اما استدیو ی مارول باید به خواسته ی طرفداران عمل کند و این یک خواسته فیلم مستقل از بلک ویدو Black Widow است.در واقع جای خالی فیلم اختصاصی بلک ویدو این روز ها در MCU حس می شود.

طرفداران برای Black Widow یک فیلم اختصاصی درخواست کرده اند و کوین فیگی اشاره کرده است که فیلم اختصاصی بلک ویدو، یکی از فیلم های عاطفی ای است که ما آن را خواهیم ساخت.واقعا این مورد یعنی بلک ویدو Black Widow باید در لیست کوتاهی از این 20 فیلم باشد و قسمتی از فیلم های Marvel Studios و فاز چهارم و فراتر از آن باشد.

 

فیلم های سال 2022:

 

9- دکتر استرنج 3

دکتر استرنج 3  

برای سومین فیلم دکتر استرنج، مارول استودیو باید از یک داستان جاری در کمیک ها، که در آن استیفن استرنج جادو ی عالی را به خدای گناهکار فریبکارانه یعنی لوکی تحویل می دهد استفاده کند. البته، ما نمی دانیم که آیا تام هیدلسون Tom Hiddleston به عنوان Loki در فیلم های بعدی MCU بازی خواهد کرد یا نه؟ ولی این فرصتی برای دیدن فیلم اختصاصی لوکی Loki در حالی که جادوی دکتر استرنج را دارد را فراهم می کند.این نیز می تواند انگیزه کافی برای هیدلسون Hiddleston برای ادامه دادن نقش لوکی را داشته باشد.

 

10- انتقام جویان 5

انتقام جویان 5 

بیاید صادق باشیم؛انتقام جویان 4  آخرین باری نیست که ما فیلمی از MCU را با عنوان Avengers می بینیم.قهرمانان دیگری مانند پلنگ سیاه Black Panther،کاپیتان مارول Captain Marvel و دکتر استرنج Doctor Strange به عنوان نگهبانان جدید ایجاد خواهند شد و تهدیدات بسیار زیادی برای آن ها به وجود خواهد آمد.

این که آیا آنها به عنوان انتقامجویان جدید یا توانا معرفی می شوند و همچنین میراث قهرمانان مونتاژ شده برای مقابله با تهدیداتی که هیچ کس نمی تواند تنها با آن مبارزه کند بسیار مهم است.

 

11-فیلم اسپین اف محافظان کهکشان؟

فیلم اسپین اف محافظان کهکشان؟  

همانطور که می دانیم Avengers 4، فاز چهارم فیلم های MCU را آغاز می کند و جیمزگان گفته است که کار محافظان کهکشان نیز به پایان خواهد رسید.آیا این بدان معنا است که MCU می خواهد قهرمانان دیگری را به عنوان محافظان کهکشان معرفی کند؟استدیو مارول دارای چندین گزینه است اگر بخواهد داستان هایی را از گوشه و کنار داستان های محافظان کهکشان در MCU انتخاب کند.MCU می تواند لیست قهرمانان را تغییر دهد یا از فرنچایز جدیدی برای محافظان کهکشان استفاده کند.

ما در فیلم محافظان کهکشان 2 فهمیدیم که یاندو یکی از اعضای محافظان کهکشان شد ولی بعد مرد.او همچین از کمک دوستانش که اعضای اصلی محافظان کهکشان هستند به نام های استاکار (سیلوستر استالونه)، مارتینکس (مایکل روسنبوم)، آلتا اوجورد (میشل یو)، مینر فایر (مایلی سایروس) و چارلی-27 (وینگ رامز) که به عنوان راجگر شناخته شدند استفاده کرد. با استفاده از چنین ستاره های ای می توان دنیای کیهانی مارول را دگرگون ساخت و سمت دیگر آن را نشان داد.

 

فیلم های سال 2023:

 

12- پلنگ سیاه 3

پلنگ سیاه 3  

گروه هایی مثل Ravagers، Guardians of the Galaxy و دیگر افرادی که در فهرست ما قرار دارند نمونه هایی از نوع داستان هایی هستند که Marvel می تواند در عالم کیهانی خود بگوید. اما اگر یک قهرمان زمینی در حال کاوش و مبارزه در سیاره ی دیگری باشد چی؟مارول این ایده را در شماره ی اول Marvel Legacy با Black Panther ترسیم کرد.

یک سیاره به نام God of Panther که توسط مردم واکاندا عبادت می شود، نشان دهنده یک جامعه پر رونق است که از مردم واکاندا الهام گرفته شده است. ظهور امپراتوری فضایی وکاندا، می تواند بازگشت به نخستین مسئله ی انتقام جویان جدید باشد و این طور تعریف شود هنگامی که گروهی از نوجوانان واکاندا موفق به آزمایش کردن شدند تا اسرار یک سیستم منظومه شمسی را کشف کنند این گروه پدید آمد.

 

13- مرد مورچه ای و واسپ 2

مرد مورچه ای و واسپ 2  

ماجراجویی های اسکات لنگ و هوپ پیم برای پیشروی در قلمروی کوآنتومی ادامه دارد. اگرچه ما مرد مورچه ای را در تریلر اول انتقام جویان جنگ بی نهایت ندیدیم ولی شواهدی وجود دارند که نشان می دهند اسکات در این فیلم حضور دارد و زنده خواهد ماند تا در کنار دیگر قهرمانان مبارزه کند.

دختر جوان اسکات یعنی کّسی cassie بعد از انتقام جویان 3 بسیار بزرگ می شود و ممکن است آماده باشد تا از زیر سایه پدرش بیرون بیاید تا لباس واسپ را پوشیده و به یک قهرمان تبدلی شود.او می تواند به اسکات نشان دهد که توانایی قهرمان بودن را دارد یا به دنبال برخی از توصیه های زنانه از هوپ باشد.

14- آدام وارلاک

 آدام وارلاک  

ما از این فرض که آدام وارلاک Adam Warlock در محافظان کهکشان ظاهر می شود می کاهیم و باعث می شود چنین تصوری داشته باشیم که استودیو مارول او را به عنوان نخستین نامزد فیلم های کیهانی اش انتخاب می کند.

این شخصیت در سال 1967 با نام "او" در کمیک های مارول معرفی شد، و بعد نامش به آدام وارلاک در سال 1972 تغییر پیدا کرد.او در کمیک نیمه ی خیر و شر خود را از هم جدا کرد تا مورد وسوسه ی دستکش بی نهایت قرار نگیرد.نیمه ی شر او توانست جسم فیزیکی پیدا کند و به ویلن خطرناکی به نام ماگوس Magus تبدیل شود.استدیو ی مارول این روز ها به دنبال بازیگری برای ایفای نقش آدام وارلاک می گردد.

 

فیلم های سال 2024:

 

15- کاپیتان مارول 3

کاپیتان مارول 3 

استدیو مارول دارای چند مسیر مختلف می باشد که می تواند ماجراهای کاپیتان مارول را تشکیل دهند. او یک انسان زمینی است و همچنین دارای ارتباط با کری بیگانه است، در نتیجه او به عنوان یکی از شخصیت های کیهانی نقش مهمی در آینده ی MCU دارد.کاپیتان مارول یکی از اعضای Avengers و همچنین رهبر برنامه فضایی نیرو های آلفا است و این چیزی است که ما باید بیشتر در مورد آن ببینیم.

بسته به اینکه آیا او اولین خانم جوان که نیرو های کیهانی دارد در MCU است،شخصیت های دیگری می توانند به او یاری برسانند و ما همچنین می توانیم شاهد حضور کامالا خان در MCU باشیم.

 

16- انتقام جویان جوان

  انتقام جویان جوان

در این مرحله باید تعداد انگشت شماری از قهرمانان نوجوان را در تشکیل گروه انتقام جویان جوان ببینیم. اگر گروهی از آنها از سوی Avengers پذیرفته شده بودند، تصمیم گرفتند با هم متحد شوند و خود را انتقام جویان جوان بنامند؟

شایعاتی وجود دارد که در Avengers 4 اعضای انتقام جویان،انتقام جویان جوان هستند.اگر هم نباشند می توانند فیلمی با عنوان انتقام جویان جوان داشته باشند.همه ی انتقام جویان از دست رفته می توانند یک جایگزین داشته باشند به عنوان مثال کیت بیشاپ جای هاکای، یک کاپیتان آمریکای دختر جای استیو راجرز و دختر اسکات لنگ به عنوان .Stature

 

17 - ثور 4

ثور 4 

یک خدای جدید رعد و برق در کمیک ها وجود دارد که نامش جین فاستر است و ثور جدید است. نوشته های کنونی جیسون آرون در کمیک های ثور برای تغییر وضعیت پایین خواهند رفت و همچنین داستان های تازه و هیجان انگیز را حفظ خواهند کرد.

مارول استودیو باید همان کار را با ثور در دنیای سینمایی اش بکند و جین فاستر را برای نقش اصلی ثور بیاورد. اگر ادین سون (ثور) همیشه خود را غیر قابل اعتماد می داند تا مجلنیر را بلند کند، جین جایگزین کاملی برای او خواهد بود.

 

فیلم های سال 2025:

 

18- نوا (Nova)

نوا (Nova) 

این طور که معلوم است، قرار است در آینده لیست قهرمانان انتقام جویان پر باشد از نوجوان ها.همچنین سم الکساندر می تواند به عنوان نوا در MCU باشد. سم در چند سال اخیر در رسانه های مختلفی ظاهر شده است: از انیمیشن ها تا سری کتاب های کمیک.مارول Marvel آشکارا بر روی موشک جوان انسانی خود تمرکز کرده است و ورود وی به MCU فضای رسیدن به آن را گسترش می دهد و به ارائه ی روش سفر در فضا می پردازد.

یکی دیگر از نواهایی که می تواند مربی سم باشد، ریچارد رایدر است که در اوایل دهه 90 میلادی به نام نوا شناخته می شد.او در کمیک ها مرده بود ولی الان بازگشته است.

 

19- تیم زنانه (A-Team)

 تیم زنانه (A-Team) 

زنان بازیگر MCU به تازگی برای سالگرد 10 ساله دور هم جمع شده اند.همچنین آنها و طرفداران درخواست دارند که فایگی فیلم A-Force را بسازد.فایگی باید به آنها گوش دهد و این اتفاق هم شاید بیفتد. به نظر می آید از شخصیت هایی که در این فیلم حاضر می شوند می توان Black Widow، Gamora، Wasp، Nebula، Scarlet Witch، Captain Marvel، Okoye و بسیاری دیگر از شخصیت هایی که به دنیای سینمایی مارول اضافه می شوند را نام برد. A-Force برابر با Avengers خواهد بود و می تواند کمک به راه اندازی یکی دیگر از گروه های ویژه ی ابرقهرمانی بکند.

 

و در آخر

امیدواریم که Marvel Studios همچنان پاکت را فشار داده و کاراکتر های جدید و شگفت انگیزش را از کمیک های عظیم خود وارد دنیای سینمایی خود بکند. باب ایگر، مدیر عامل شرکت دیزنی، به Vanity Fair می گوید که مارول استودیو حق دارد تا 7000 کاراکتر داشته باشد که می توانند در هر جایی که سازندگان آنها مایل به انجام آن هستند سفر کنند. با استفاده از این کاراکترها، استودیو می تواند جهان خود را در آینده گسترش دهد.

نظر شما چیست؟به نظر شما کدام فیلم ها در آینده ساخته خواهند شد؟

 

علیرضا نوروزی

alispider

منبع: سایت CBR

All rights reserved © Spidey.ir 2017

   (هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

10 شخصیتی که احتمالا در انتقام جویان 3 یا 4 خواهند مرد

بررسی و تحلیل اولین تریلر فیلم "انتقام جویان : جنگ بینهایت"

10 سئوال مهمی که درباره عالم سینمایی مارول داریم

شخصیت هایی كه احتمالا در پایان فاز 3 مارول میمیرند

15 خبر و شایعه ای که درباره فاز 4 دنیای سینمایی مارول میدانیم!

15 چیز هیجان انگیزی که از فیلم جنگ بینهایت میدانیم! 

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

A Great Captain
#1 A Great Captain 1396-09-16 15:24
خیلی جالبه نووا واسه ماروله اونوقت تو کراس اوور سریال های دی سی حضور پیدا می کنه!
(البته مخلوطی از نووا و ایرن فیست بود فکر کنم)
نقل قول کردن
DRAGON
#2 DRAGON 1396-09-16 15:39
اگه فیلم ثور 4 ساخته بشه باید همین ثور اودین سان باشه نه یکی دیگه چون واقعا غیر ازین خیلی مسخرس؛هرچن بعید میدونم چنین فیلمی ساخته بشه.
هرچند خیلی بعیده چنین فیلمی ساخته بشه(البته از مارول چیزی بعید نیست، هیچی بعید نیست!!) ولی در کل واقعا کمیک خیلی خیلی خیلی و بینهایت خیلی مسخرس که جین ثور بشه ، اخه مگه ثور اودین سان(خدای رعد و برق) بازیچه هست که هر دو روز یه بار لیاقت میولنیر رو از دست بده؟!؟!؟!؟!؟!؟
ارج ثور رو در کمیک ها هم خیلی پایین اورده اند.!! خیلی و بینهایت خیلی!!!!
لیاقت چکش ثور رو که در کمیک همه داشتند، همه و همه!!!(جین فاستر، کاپیتان امریکا،سوپرمن، واندروومن ، رد هالک، بتاری بیل ، ویژن ،اگه اشتباه نکنم تانوس!!!!،،مگنی تو!!، ددپول!!، مرد عنکبوتی) به جز خودش که یه روز در میون لیاقتشو از دست میداده .!!! واقعا لعنت به این کمیک های لعنتی و بیخود مارول
یعنی یکی باید هرچی بد و بیراهه به این کمیک های مارول بده که حتی حتی حتی حتی ددپول هم که یه ضد قهرمان هست چکش ثور رو بلند میکنه ولی خودش(ثور اودین سان!!) یه روز در میون لیاقتشو از دست میده، توی سینما هم که هلا فوتش میکنه میشکنه
یعنی نه یعنی نه یعنی تا این حد!!!!!!! ارج یه شخصیتی رو پایین میارن؟؟؟؟؟؟!!!! !!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟ !؟!؟!؟!
نقل قول کردن
AM2MCU
#3 AM2MCU 1396-09-16 15:46
مارول از اول زندگی و تولدش داشته برنامه ریزی می کرده با گسترشی که با این فیلم ها پیدا می کنه بهترین شرکت و کمپانی در جهان میشود :lol:
نقل قول کردن
P.Constantine
#4 P.Constantine 1396-09-16 15:51
به نقل از A Great Captain:
خیلی جالبه نووا واسه ماروله اونوقت تو کراس اوور سریال های دی سی حضور پیدا می کنه!
(البته مخلوطی از نووا و ایرن فیست بود فکر کنم)

فک کنم منظورت شخصیت The Ray هستش! آره مدل لباس و کلاه خود و نوع پرواز کردنشون شبیه به همدیگه اس ولی یه سری تفاوتا با هم دارن!
"قدرت و توانایی نوا: پرواز میكند، قدرت جسمانی، سرعت و طاقت بالایی دارد، در مبارزه تن به تن استاد است، به نیروی "سپاه نوا" (Nova Corps) مجهز است و میتواند انرژی از خود ساطع یا جذب كند، میتواند روی جاذبه تاثیر بگذارد، میتواند چاله های فضایی درست كند."
قدرت و توانایی The Ray: پرواز میكند،توانایی تولید و ساخت نور به صورت انرژی و جامد را دارد!!!!! :o ،توانایی تبدیل انرژی نیز دارد.
نووا(ریچارد رایدر) اولین حضور شماره ۱ کمیک نووا در سال ۱۹۷۶
The Ray(ری تریل)اولین حضور شماره ۱ کمیک The Ray در سال ۱۹۹۲
نقل قول کردن
P.Constantine
#5 P.Constantine 1396-09-16 16:10
به نقل از DRAGON:
اگه فیلم ثور 4 ساخته بشه باید همین ثور اودین سان باشه نه یکی دیگه چون واقعا غیر ازین خیلی مسخرس؛هرچن بعید میدونم چنین فیلمی ساخته بشه.
هرچند خیلی بعیده چنین فیلمی ساخته بشه(البته از مارول چیزی بعید نیست، هیچی بعید نیست!!) ولی در کل واقعا کمیک خیلی خیلی خیلی و بینهایت خیلی مسخرس که جین ثور بشه ، اخه مگه ثور اودین سان(خدای رعد و برق) بازیچه هست که هر دو روز یه بار لیاقت میولنیر رو از دست بده؟!؟!؟!؟!؟!؟
ارج ثور رو در کمیک ها هم خیلی پایین اورده اند.!! خیلی و بینهایت خیلی!!!!
لیاقت چکش ثور رو که در کمیک همه داشتند، همه و همه!!!(جین فاستر، کاپیتان امریکا،سوپرمن، واندروومن ، رد هالک، بتاری بیل ، ویژن ،اگه اشتباه نکنم تانوس!!!!،،مگنیتو!!، ددپول!!، مرد عنکبوتی) به جز خودش که یه روز در میون لیاقتشو از دست میداده .!!! واقعا لعنت به این کمیک های لعنتی و بیخود مارول
یعنی یکی باید هرچی بد و بیراهه به این کمیک های مارول بده که حتی حتی حتی حتی ددپول هم که یه ضد قهرمان هست چکش ثور رو بلند میکنه ولی خودش(ثور اودین سان!!) یه روز در میون لیاقتشو از دست میده، توی سینما هم که هلا فوتش میکنه میشکنه
یعنی نه یعنی نه یعنی تا این حد!!!!!!! ارج یه شخصیتی رو پایین میارن؟؟؟؟؟؟!!!!!!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!

خوبی شما!؟!
اولا تا اون جایی که یادم میاد یکی دوبار ثور لیاقتشو به مدت طولانی از دست داده!(که البته همه اینا به خاطر جذابیت و تنوع دادن به داستان هاس)ثانیا غیر از جین فاستر و بتاری بیل بقیه مثالایی که زدی به مدت خیلی کوتاهی از چکش ثور استفاده کردن(مخصوصا ددپول که کلا از همه چی یه استفاده ای می کنه حتی دستکش بی نهایت)!ثالثا تو خود فیلم راگناروک اشاره شد که قدرت ثور به چکشش نیست!(یعنی جین فاستر بدون چکشش هیچی نیست ولی ثور هنوز قدرتمنده!)و این یعنی خدای رعد و برق بودن نه یه چکش!
نقل قول کردن
The spider
#6 The spider 1396-09-16 16:11
من واقعا از این مقاله خوشم اومد و باید بگم که خیلی از این فیلم های جذاب منو منتظر گذاشته از همه بیشتر منتظر captain america 4 وHomecoming 2,3 و avengers 5 هستم
همه میدونیم که ظلمه که مارول بعد از اینهمه موفقیت این دنیای سینمایی MCU رو کنار بزاره
فیلم آدام وارلاک و دک استرنج 3 هم خیلی پتانسیل برای ساخته شدن دارن
ممنون بابت مقاله
نقل قول کردن
Captain Steve Lover
#7 Captain Steve Lover 1396-09-16 16:25
با تشكر از اقاي نوروزي بابت ترجمه...

١-بازگشت به خانه ٢ ميتونه اغاز فوقالعاده اى براي فاز ٤ باشه ولى بايد مثل قسمت اول عالى باشه و كنم سخته از قسمت اول بازگشت به خانه بهتر باشه چون واقعا شگفت انگيز بود...به احتمال زياد ويلين فيلم عقرب خواهد بود و شش خبيث معرفى ميشن...
٢-دو قسمت محافظان كهكشان واقعا جفتشون شاهكار بودن...بنظر من بهترين فرانچايز Mcu(بهترين سري فيلم mcu) محافظان كهكشان هست...قسمت سوم هم مشخصاً عالى ميشه چون پايانى براي تيم خواهد بود و جيمزگان هم استاد در اوردن اشك مخاطب هست ...بيصبرانه منتظر اين فيلمم...و اميدوارم گان فيلم هاي ديگه اى هم بعد از اين فيلم كارگردانى كنه براي مارول استوديوز ...
٣-دكتر استرنج رو كه مطمن باشيد تا يه سه گانه درست و حسابي و خوش ساخت كميك بوكى ازش نبينيم مارول ولش نميكنه و تازه احتمالا توي خييلييي از فيلماي ديگه بجز فيلماي خودش حضور داشته باشه و قسمت اولش به نظر من بهترين فيلم اورجين كميك بوكى بود و واقعاً ازش لذت بردم...

٤-ادامه فرامچايز پلنگ سياه بستگى به اين داره كه فيلمش كه دو ماه ديگه اكران ميشه چقدر موفق باشه و به احتمال زياد موفق ميشه...
دنياي واكاندا هم واقعاً شگفت انگيزه و خيلي دوست دارم بازم ببينيمش...
٥-كاپيتان مارول هم مشخصه كركتر خيلي مهمى هست براي Mcu و بي صبرانه منتظر فيلم اختصاصي اين كركتر هستم...قسمت دومش هم به احتمال زياد ساخته ميشه...

٦-مَرد عنكبوتى بازگشت به خانه ٣ هم احتمالاً فيلم تراژيكي براي مارول و مارول فن ها باشه چون پايان سه گانه كركتري هست كه نماد مارول و نماد كميك بوكه ...ولى با اين ايده ي اسپايدرورس خييلييي مخالفم و بنظرم واقعا كار مزخرفيه...
دنياي اسپايدرمن رو همين جورى كوچيك نسبت به ساير ابرقهرمان ها نشون بدن جذابيت بيشترى داره...

٧-دكتر استرنج ٣ هم صد در صد ساخته ميشه ولى نه با اين داستان...به عقيده ي من قسمت دوم دكتر استرنج رو از روي كميك فوقالعاده ي Fear Itself و همراه با Nightmare كه به شخصه ويلين مورد علاقه بنده تو كميك بوكى ها هست اقتباس ميكنن(و كليا هم معرفى ميشه)
ولى در قسمت سوم شاهد بازگشت دورمامو و موردو در حالى كه دارن با هم همكارى ميكنن هستيم(اقتباس از روي همون انيميشن خفنى كه سال ٢٠٠٧ براي دكتر استرنج ساختن) ...و دكتر استرنج رو به لوكى ربط ندن بهتره بنظرم

٨-پلنگ سياه ٣ هم همونطور كه گفتم ادامه فرانچايز پلنگ سياه بستگى داره به موفقيت قسمت اول...

٩-ادام وارلاك :eek:
خداي من خوراك خود جيمزگان هست اگه بشه...ادام وارلاك و سنترى قهرمان هاي مورد علاقه منن و خيلي وقته منتظر ديدنشون تو سينما هستم و اميدوارم بزودى نشون داده بشن (و صد البته درست و به خوبى و توي يه فيلم درست حسابي نشون داده بشن)
١٠-ثور ٤ يكم غير منطقيه ...راستش خيلي از اين ايده خوشم نمياد...فكر هم نميكنم به وقوع بپيونده

در ضمن توافق ديزنى و فاكس تقريبا قطعى شده و رايان رينولدز از الان اماده تيم اپ با ميكي موس هست(طبق توييتش) :lol:
كوين فايگي هم گفته بود در صورت توافق صد در صد برنامه براي FF و X خواهد داشت...بنظرم از اونا هم يه سه گانه خوب ميسازه و توافق قطعي شده هست احتمالاً و اين هفته رسمى اعلام ميكنن و البته ميگن ظاهرا اكثرشو گرفته تا الان ...مطمناً با FF و Xهم در فاز بعدى طرفيم
نقل قول کردن
A Great Captain
#8 A Great Captain 1396-09-16 16:47
به نقل از P.Constantine:
به نقل از A Great Captain:
خیلی جالبه نووا واسه ماروله اونوقت تو کراس اوور سریال های دی سی حضور پیدا می کنه!
(البته مخلوطی از نووا و ایرن فیست بود فکر کنم)

فک کنم منظورت شخصیت The Ray هستش! آره مدل لباس و کلاه خود و نوع پرواز کردنشون شبیه به همدیگه اس ولی یه سری تفاوتا با هم دارن!
"قدرت و توانایی نوا: پرواز میكند، قدرت جسمانی، سرعت و طاقت بالایی دارد، در مبارزه تن به تن استاد است، به نیروی "سپاه نوا" (Nova Corps) مجهز است و میتواند انرژی از خود ساطع یا جذب كند، میتواند روی جاذبه تاثیر بگذارد، میتواند چاله های فضایی درست كند."
قدرت و توانایی The Ray: پرواز میكند،توانایی تولید و ساخت نور به صورت انرژی و جامد را دارد!!!!! :o ،توانایی تبدیل انرژی نیز دارد.
نووا(ریچارد رایدر) اولین حضور شماره ۱ کمیک نووا در سال ۱۹۷۶
The Ray(ری تریل)اولین حضور شماره ۱ کمیک The Ray در سال ۱۹۹۲

آره.منظورم همون The Ray بود.ولی تو کمیکا انقدر لباسش شبیه نووا نبود.
نقل قول کردن
Captain Marvel
#9 Captain Marvel 1396-09-16 17:44
من بعید می‌دونم مارول فیلم های اختصاصی رو از سه تا بیشتر کنه همینطور احتمالش زیاده که هم کاپیتان و هم باکی بمیرن
:sad:
وبه نظر من مارول قطعاً برنامه ی بهتر از این داره و بهتر از قبل میترکونه 8)
نقل قول کردن
m.k.t
#10 m.k.t 1396-09-16 17:53
مارول اونقدر کارکتر داره که تمامی نداره برای ۲۰تا فیلم هم گزینه مختلفی هست s9.picofile.com/.../...
نقل قول کردن
Amir_marvel
#11 Amir_marvel 1396-09-16 17:59
مقاله عالی بود لذت بردم راجب اسپایدرمن امیدوارم تو قسمت 2 یا 3 یا انتقام جویان 4 شاهد همکاری استرنج با اسپایدرمن باشیم مثل کمیکا همه ی فیلما میتونه عالی باشه مخصوصا انتقام جویان 5
راستی اگه دیزنی و فاکس به توافق برسند بعدا شاهد فیلمای ایکس من و چهار شگفت انگیز خواهیم بود راستی راستی امکان ساخت فیلم سنتری نیست چون فیلمش میتونه خیلی حذاب باشه
نقل قول کردن
Amirali_Pimax
#12 Amirali_Pimax 1396-09-16 19:20
من منتظر avengers vs X-men هستم و هیچ
نقل قول کردن
Marc Spector
#13 Marc Spector 1396-09-16 19:57
خسته نباشید اقای نوروزی مقاله جالبی بود.
تقریبا به جز اون فیلم هایی که تایید شدن بقیه فیلم ها امکان ساخته شدنش خیلی کمه (نزدیک به صفر)ضمن اینکه فاز 4 مارول به نظرم بیشتر حول دکتر استرنج میگرده و مردان ایکس(درصورت توافق)،مرد عنکبوتی هم همونطور که استاد ترابی قبلا گفتن تا فیلم ونوم و فیلمای سونی نیاد نمیشه گفت رایت کدوم کراکتر ها دست ماروله.
در ضمن مورد 17 همونطور که خودتون بهتر میدونید میولنیر هستش دیگه.
نقل قول کردن
hassan91
#14 hassan91 1396-09-16 21:43
کاش یه اسمی از هالک میبردن حداقل یکم امیدوار میشدیم :cry: :-? :sad: چی میشد فیلم اختصاصی هالک رو باز میدیم و لیدر یا مایسترو رو میدیم. فک کنم مارول برنامه داره واسه هالک چون الکی نمیتونه واسه چن دقیقه راس رو بیاره جنگ داخلی منتها یه حفره ای هم که تو فیلم اونجرز عصر الترون باز شد همین بود که با خودمون بگیم مگه بروس بنر عاشق دختر ژنرال راس بتی راس نیست پس رابطه ش با روماونوف چی بود تو این هیری و بیری :-?
البته میدونم این لیست نصفش حدس و گمانه
من که دلم کباب میشه وقتی هالک رو تو فیلمای دیگه میبینم تا تو فیلم خودش :cry:

اگه با فاکس تایید بشه پای شخصیتای دیگه هم باز میشه.
نقل قول کردن
Richard Grayson
#15 Richard Grayson 1396-09-16 23:57
به نقل از hassan91:
کاش یه اسمی از هالک میبردن حداقل یکم امیدوار میشدیم :cry: :-? :sad: چی میشد فیلم اختصاصی هالک رو باز میدیم و لیدر یا مایسترو رو میدیم. فک کنم مارول برنامه داره واسه هالک چون الکی نمیتونه واسه چن دقیقه راس رو بیاره جنگ داخلی منتها یه حفره ای هم که تو فیلم اونجرز عصر الترون باز شد همین بود که با خودمون بگیم مگه بروس بنر عاشق دختر ژنرال راس بتی راس نیست پس رابطه ش با روماونوف چی بود تو این هیری و بیری :-?
البته میدونم این لیست نصفش حدس و گمانه
من که دلم کباب میشه وقتی هالک رو تو فیلمای دیگه میبینم تا تو فیلم خودش :cry:

اگه با فاکس تایید بشه پای شخصیتای دیگه هم باز میشه.

هالک رو چون یونیورسال نمیفروشه مارول احتمالا تو اونجرز 3 یا 4 بکشتش تا خودشو طرفداراشو راحت کنه.واسه همین تو فازای بعدی هالکم کلا نیست چه فیلم خودش چه توی فیلمای دیگه .
البته شاید تو بلک ویدو بیاد :/ بروس بنرش فقط
نقل قول کردن
Omid_Spider
#16 Omid_Spider 1396-09-17 09:03
اول از همه باید ببینیم توافق کارش به کجا کشیده میشه
بعد یه لیست 20تایی ترتیب داده میشد
نقل قول کردن
alispider
#17 alispider 1396-09-17 19:11
از همه ی دوستان که نظر دادن ممنونم.
نقل قول کردن
E-spider
#18 E-spider 1396-09-17 20:00
پیش بینی فقط این 8)
نقل قول کردن
pegahmm
#19 pegahmm 1396-09-19 02:30
من با كاپيتان آمريكا مشكل دارم!
آخه داونى واقعا خيلي خيلي پيره،ولي اوانز هنوز ٤٠ سالشم نشده،حداقل تا ١٠ سال ديگه ميتونست كاپيتان باشه:(
و اينكه فك نميكنم اختصاصي ويدو ساخته بشه،چون همين الانم يه فيلم داره اكران ميشه با بازي جنيفر لارنس كه نقش يه جاسوس روسيه اي كه آموزش داده شده و قبلش باله كار ميكرده(!)،فيلم ويدو خيلي تكرارى خواهد بود،مگه اينكه از هاكاى هم استفاده كنن مثلا
اي كاش مارول يكم به هاكاى هم اهميت ميداد كلا:( من از كميكاش خيلي خوشم مياد،خيليم خفنه:((
نقل قول کردن
AndrAs
#20 AndrAs 1397-05-08 01:20
به نقل از DRAGON:
اگه فیلم ثور 4 ساخته بشه باید همین ثور اودین سان باشه نه یکی دیگه چون واقعا غیر ازین خیلی مسخرس؛هرچن بعید میدونم چنین فیلمی ساخته بشه.
هرچند خیلی بعیده چنین فیلمی ساخته بشه(البته از مارول چیزی بعید نیست، هیچی بعید نیست!!) ولی در کل واقعا کمیک خیلی خیلی خیلی و بینهایت خیلی مسخرس که جین ثور بشه ، اخه مگه ثور اودین سان(خدای رعد و برق) بازیچه هست که هر دو روز یه بار لیاقت میولنیر رو از دست بده؟!؟!؟!؟!؟!؟
ارج ثور رو در کمیک ها هم خیلی پایین اورده اند.!! خیلی و بینهایت خیلی!!!!
لیاقت چکش ثور رو که در کمیک همه داشتند، همه و همه!!!(جین فاستر، کاپیتان امریکا،سوپرمن، واندروومن ، رد هالک، بتاری بیل ، ویژن ،اگه اشتباه نکنم تانوس!!!!،،مگنیتو!!، ددپول!!، مرد عنکبوتی) به جز خودش که یه روز در میون لیاقتشو از دست میداده .!!! واقعا لعنت به این کمیک های لعنتی و بیخود مارول
یعنی یکی باید هرچی بد و بیراهه به این کمیک های مارول بده که حتی حتی حتی حتی ددپول هم که یه ضد قهرمان هست چکش ثور رو بلند میکنه ولی خودش(ثور اودین سان!!) یه روز در میون لیاقتشو از دست میده، توی سینما هم که هلا فوتش میکنه میشکنه
یعنی نه یعنی نه یعنی تا این حد!!!!!!! ارج یه شخصیتی رو پایین میارن؟؟؟؟؟؟!!!!!!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!

chra shomaha ba esme Dc fan sabte nam nmikonid :-|
نقل قول کردن
cap
#21 cap 1399-06-15 21:50
خب یک نظریه درباره فیلم اسپایدرمن ۳
پدر کریون یک جاسوس از یک قبیله بود که در جنگ با واکاندا با خاک یکسان شد(در زمان جنگ ،قبیله ای که دشمن خونین شون بود از پشت بهشون حمله کرد و همه را قتل عام کرد)
پدر کریون آخرین بازمانده از آن قبیله بود. چون آن زمان در روسیه بود.
و درآنجا با یک فرد روسی ازدواج می کند.
او کریون را تا سن ۸ سالگی ش بر علیه واکاندا بزرگ کرد.
بعد از مرگ پدر کریون در سن ۸ سالگی کریون، کریون به دست یکی از دوستان پدزش سپرده می شود تا آموزش دیده شود.
در آنجا بود که از کشور روسیه و واکاندا متنفر شد.
حتما می پرسید چرا روسیه.
زمانی که در دستان دوست پدرش بود رابطه تنگاتنگی با استاد و پسر استاد ش داشت ولی چند تا از نفوذی های هایدرا در روسیه
استاد کریون را به قتل می رسانند.
کریون و پسر استادش به آمریکا می آید و در زمان یک دزدی از بانک اسپایدی سر می رسه و با آن دو می جنگه( یعنی کریون و پسر استاد ش)
در زمان جنگ نگهبان به سمت اسپایدی شلیک می کند( چون تازه نزدیک به یک هفته از لو رفتن هویت اسپایدی و قضیه قتل میستریو گذشته بود)ولی اسپایدی جای خالی داد و تیر به پسر استاد کریون افتاد ولی کریون تونست فرار کنه.
حدود ۱ماه بعد از آن که دولت در پیدا کردن یک قاتل مناسب برای قتل اسپایدی بود کریون را انتخاب کرد.
کریون هم چون اسپایدی را مقصر مرگ پسر استادش می دونست.(چون آن نگهبان را کریون کشته بود و انتقام خود را از نگهبان گرفته بود)کریون موقعیت رو از دست نداد و افتاد دنبال پیتر.
از اون طرف هم معلوم میشه یکی از افرادی که در عملیات میستریو بودن مایلز وارن بود. او از روی میستریو کلون ساخته بود و اونی که مرد یکی از کلون های میستریو بود(چون حس عنکبوتی اسپایدی هنوز اول راه بود نتونست کلون رو تشخیص بده)به همین خاطر بود که ایدث گول خورد و گفت که این توهم نیست)
میستریو ی واقعی اون بیرون هستش و یک ایده به ذهنش میرسه. بره دنبال ساخت یک گروه از خبیث ها بر علیه اسپایدی.
والچر هم متوجه میشه که لیز آلن در تصادف مرده و خودش هم سرطان داره و فوق ش بتونه چند ماه زنده بمونه(البته بعدا معلوم میشه لیز نمرده و این توهم میستریو بود تابتونه والچر رو آماده کنه تا بر علیه اسپایدی بشه)والچر از زندان فرار می کنه.
دکتر کالنرز هم درحال ساخت اون سرم لیزارد بود که ناگهان با یک سری از خلافکار ها مواجه میشه که برای سرم اومدن.(سرم تازه درست شده بود و قرار بود فردا صبح از ش رونمایی بشه.)
البته این رو هم بگم که کالنرز در آزکورپ کار میکنه و ازکورپ بود که برج اونجرز رو خریده بود.
دکتر کالنرز مجبور میشه سرم رو به خودش تزریق کنه و تبدیل میشه به لیزارد و همه ی مهاجم ها رو میکشه و فراری می شه و در فاظلاب ها شروع به ادامه زندگی می کنه و بعضی اوقات هم برای تجهیزات و غذا میاد رو زمین.
البته یک چیز مهم این وسط وجود داره.
این تنها بخش این آزمایش علمی نبود. آزکورپ ۲ آزمایش رو همزمان داشت انجام میداد.(آزمایش گابلین و لیزارد)
چون نورمن مقداری در راه رفتن مشکل داشت سرم گابلین رو مجبور شد به خودش تزریق کنه(چون شب قبل ش سرم لیزارد به دکتر کالنرز تزریق شده بود)
البته این رو بگم که تویmcu گرین گابلین هویت مخفی نداره.
پس به همیت خاطر فراری حساب میشه.
و آزکورپ میرسه به هری آزبورن.
میستریو میاد و گرین گابلین رو میاره تو گروه و اون رو میکنه رهبر گروه.
تا الان شدن ۴ نفر از ۶خبیث. کریون-گرین گابلین-میستریو-والچر.
دکتر اختاپوس هم یکی از کارکنان صنایع استارک بود که داشت روی چنگک هایی از اسپایدرمن که برای اولین بار توی فیلم جنگ ابدیت دیده بودیم کار می کرد.
بازوان دکتر اختاپوس آماده شد و روی خودش آزمایش کرد ولی به دلیل اشتباهاتی در محاسبات دکتر اختاپوس از کنترل خارج شده بود.
و تعداد زیادی از حضار را کشت.
به دلیلجنونی که براش وجود اومده بود و با پیشنهاد های میستریو به گروه شش خبیث پیوست.
و حالا شد ۵خبیث از ۶ خبیث.
مخترع مخوف زره اسکورپیون رو میسازه و به طور مخفیانه در زندان به اسکورپیون زره رو میدن ولی زره به بدنش چسبید و جدا نشدنی شد.
اسکورپیون همه ی نگهبانان رو قتل عام کرد و با پیشنهاد گروه به این گروه پیوست. و گروه شش خبیث تشکیل شد.
و مخترع مخوف به عنوان نیروی پشتیبان سازنده و کمک کننده در گروه بود و مایلز دارن هم در حال کار روی ساختن ارتشی از شش خبیث( با ساخت کلون از روی آنها) ولی در هنگام انجام کارها یک اشتباه پیش آمد و تمام کلون ها و مایلز وارن نابود می شوند.
ادامه داستان رو اعلام می کنم. به شرطی که بگید خوشتون اومد یا نه :P ;-) اگه خوشتون اومد بگید تا ادامه ش رو بکم و اگه خوشتون نیومد که هیچی همین جا ول ش می کنم
نقل قول کردن
cap
#22 cap 1399-06-16 18:09
به نقل از cap:
خب یک نظریه درباره فیلم اسپایدرمن ۳
پدر کریون یک جاسوس از یک قبیله بود که در جنگ با واکاندا با خاک یکسان شد(در زمان جنگ ،قبیله ای که دشمن خونین شون بود از پشت بهشون حمله کرد و همه را قتل عام کرد)
پدر کریون آخرین بازمانده از آن قبیله بود. چون آن زمان در روسیه بود.
و درآنجا با یک فرد روسی ازدواج می کند.
او کریون را تا سن ۸ سالگی ش بر علیه واکاندا بزرگ کرد.
بعد از مرگ پدر کریون در سن ۸ سالگی کریون، کریون به دست یکی از دوستان پدزش سپرده می شود تا آموزش دیده شود.
در آنجا بود که از کشور روسیه و واکاندا متنفر شد.
حتما می پرسید چرا روسیه.
زمانی که در دستان دوست پدرش بود رابطه تنگاتنگی با استاد و پسر استاد ش داشت ولی چند تا از نفوذی های هایدرا در روسیه
استاد کریون را به قتل می رسانند.
کریون و پسر استادش به آمریکا می آید و در زمان یک دزدی از بانک اسپایدی سر می رسه و با آن دو می جنگه( یعنی کریون و پسر استاد ش)
در زمان جنگ نگهبان به سمت اسپایدی شلیک می کند( چون تازه نزدیک به یک هفته از لو رفتن هویت اسپایدی و قضیه قتل میستریو گذشته بود)ولی اسپایدی جای خالی داد و تیر به پسر استاد کریون افتاد ولی کریون تونست فرار کنه.
حدود ۱ماه بعد از آن که دولت در پیدا کردن یک قاتل مناسب برای قتل اسپایدی بود کریون را انتخاب کرد.
کریون هم چون اسپایدی را مقصر مرگ پسر استادش می دونست.(چون آن نگهبان را کریون کشته بود و انتقام خود را از نگهبان گرفته بود)کریون موقعیت رو از دست نداد و افتاد دنبال پیتر.
از اون طرف هم معلوم میشه یکی از افرادی که در عملیات میستریو بودن مایلز وارن بود. او از روی میستریو کلون ساخته بود و اونی که مرد یکی از کلون های میستریو بود(چون حس عنکبوتی اسپایدی هنوز اول راه بود نتونست کلون رو تشخیص بده)به همین خاطر بود که ایدث گول خورد و گفت که این توهم نیست)
میستریو ی واقعی اون بیرون هستش و یک ایده به ذهنش میرسه. بره دنبال ساخت یک گروه از خبیث ها بر علیه اسپایدی.
والچر هم متوجه میشه که لیز آلن در تصادف مرده و خودش هم سرطان داره و فوق ش بتونه چند ماه زنده بمونه(البته بعدا معلوم میشه لیز نمرده و این توهم میستریو بود تابتونه والچر رو آماده کنه تا بر علیه اسپایدی بشه)والچر از زندان فرار می کنه.
دکتر کالنرز هم درحال ساخت اون سرم لیزارد بود که ناگهان با یک سری از خلافکار ها مواجه میشه که برای سرم اومدن.(سرم تازه درست شده بود و قرار بود فردا صبح از ش رونمایی بشه.)
البته این رو هم بگم که کالنرز در آزکورپ کار میکنه و ازکورپ بود که برج اونجرز رو خریده بود.
دکتر کالنرز مجبور میشه سرم رو به خودش تزریق کنه و تبدیل میشه به لیزارد و همه ی مهاجم ها رو میکشه و فراری می شه و در فاظلاب ها شروع به ادامه زندگی می کنه و بعضی اوقات هم برای تجهیزات و غذا میاد رو زمین.
البته یک چیز مهم این وسط وجود داره.
این تنها بخش این آزمایش علمی نبود. آزکورپ ۲ آزمایش رو همزمان داشت انجام میداد.(آزمایش گابلین و لیزارد)
چون نورمن مقداری در راه رفتن مشکل داشت سرم گابلین رو مجبور شد به خودش تزریق کنه(چون شب قبل ش سرم لیزارد به دکتر کالنرز تزریق شده بود)
البته این رو بگم که تویmcu گرین گابلین هویت مخفی نداره.
پس به همیت خاطر فراری حساب میشه.
و آزکورپ میرسه به هری آزبورن.
میستریو میاد و گرین گابلین رو میاره تو گروه و اون رو میکنه رهبر گروه.
تا الان شدن ۴ نفر از ۶خبیث. کریون-گرین گابلین-میستریو-والچر.
دکتر اختاپوس هم یکی از کارکنان صنایع استارک بود که داشت روی چنگک هایی از اسپایدرمن که برای اولین بار توی فیلم جنگ ابدیت دیده بودیم کار می کرد.
بازوان دکتر اختاپوس آماده شد و روی خودش آزمایش کرد ولی به دلیل اشتباهاتی در محاسبات دکتر اختاپوس از کنترل خارج شده بود.
و تعداد زیادی از حضار را کشت.
به دلیلجنونی که براش وجود اومده بود و با پیشنهاد های میستریو به گروه شش خبیث پیوست.
و حالا شد ۵خبیث از ۶ خبیث.
مخترع مخوف زره اسکورپیون رو میسازه و به طور مخفیانه در زندان به اسکورپیون زره رو میدن ولی زره به بدنش چسبید و جدا نشدنی شد.
اسکورپیون همه ی نگهبانان رو قتل عام کرد و با پیشنهاد گروه به این گروه پیوست. و گروه شش خبیث تشکیل شد.
و مخترع مخوف به عنوان نیروی پشتیبان سازنده و کمک کننده در گروه بود و مایلز دارن هم در حال کار روی ساختن ارتشی از شش خبیث( با ساخت کلون از روی آنها) ولی در هنگام انجام کارها یک اشتباه پیش آمد و تمام کلون ها و مایلز وارن نابود می شوند.
ادامه داستان رو اعلام می کنم. به شرطی که بگید خوشتون اومد یا نه :P ;-) اگه خوشتون اومد بگید تا ادامه ش رو بکم و اگه خوشتون نیومد که هیچی همین جا ول ش می کنم

چرا نظر نمیدید. :D :-) ۳
نقل قول کردن
cap
#23 cap 1399-06-16 20:24
پس قطعا هیچکی از نظریهمن خوشش نیومد پس هیچی لغو میشه همین الان
(ضربه چکش:D )پایان جلسه :lol:
نقل قول کردن
slade wilson
#24 slade wilson 1399-06-16 20:50
به نقل از cap:
به نقل از cap:
خب یک نظریه درباره فیلم اسپایدرمن ۳
پدر کریون یک جاسوس از یک قبیله بود که در جنگ با واکاندا با خاک یکسان شد(در زمان جنگ ،قبیله ای که دشمن خونین شون بود از پشت بهشون حمله کرد و همه را قتل عام کرد)
پدر کریون آخرین بازمانده از آن قبیله بود. چون آن زمان در روسیه بود.
و درآنجا با یک فرد روسی ازدواج می کند.
او کریون را تا سن ۸ سالگی ش بر علیه واکاندا بزرگ کرد.
بعد از مرگ پدر کریون در سن ۸ سالگی کریون، کریون به دست یکی از دوستان پدزش سپرده می شود تا آموزش دیده شود.
در آنجا بود که از کشور روسیه و واکاندا متنفر شد.
حتما می پرسید چرا روسیه.
زمانی که در دستان دوست پدرش بود رابطه تنگاتنگی با استاد و پسر استاد ش داشت ولی چند تا از نفوذی های هایدرا در روسیه
استاد کریون را به قتل می رسانند.
کریون و پسر استادش به آمریکا می آید و در زمان یک دزدی از بانک اسپایدی سر می رسه و با آن دو می جنگه( یعنی کریون و پسر استاد ش)
در زمان جنگ نگهبان به سمت اسپایدی شلیک می کند( چون تازه نزدیک به یک هفته از لو رفتن هویت اسپایدی و قضیه قتل میستریو گذشته بود)ولی اسپایدی جای خالی داد و تیر به پسر استاد کریون افتاد ولی کریون تونست فرار کنه.
حدود ۱ماه بعد از آن که دولت در پیدا کردن یک قاتل مناسب برای قتل اسپایدی بود کریون را انتخاب کرد.
کریون هم چون اسپایدی را مقصر مرگ پسر استادش می دونست.(چون آن نگهبان را کریون کشته بود و انتقام خود را از نگهبان گرفته بود)کریون موقعیت رو از دست نداد و افتاد دنبال پیتر.
از اون طرف هم معلوم میشه یکی از افرادی که در عملیات میستریو بودن مایلز وارن بود. او از روی میستریو کلون ساخته بود و اونی که مرد یکی از کلون های میستریو بود(چون حس عنکبوتی اسپایدی هنوز اول راه بود نتونست کلون رو تشخیص بده)به همین خاطر بود که ایدث گول خورد و گفت که این توهم نیست)
میستریو ی واقعی اون بیرون هستش و یک ایده به ذهنش میرسه. بره دنبال ساخت یک گروه از خبیث ها بر علیه اسپایدی.
والچر هم متوجه میشه که لیز آلن در تصادف مرده و خودش هم سرطان داره و فوق ش بتونه چند ماه زنده بمونه(البته بعدا معلوم میشه لیز نمرده و این توهم میستریو بود تابتونه والچر رو آماده کنه تا بر علیه اسپایدی بشه)والچر از زندان فرار می کنه.
دکتر کالنرز هم درحال ساخت اون سرم لیزارد بود که ناگهان با یک سری از خلافکار ها مواجه میشه که برای سرم اومدن.(سرم تازه درست شده بود و قرار بود فردا صبح از ش رونمایی بشه.)
البته این رو هم بگم که کالنرز در آزکورپ کار میکنه و ازکورپ بود که برج اونجرز رو خریده بود.
دکتر کالنرز مجبور میشه سرم رو به خودش تزریق کنه و تبدیل میشه به لیزارد و همه ی مهاجم ها رو میکشه و فراری می شه و در فاظلاب ها شروع به ادامه زندگی می کنه و بعضی اوقات هم برای تجهیزات و غذا میاد رو زمین.
البته یک چیز مهم این وسط وجود داره.
این تنها بخش این آزمایش علمی نبود. آزکورپ ۲ آزمایش رو همزمان داشت انجام میداد.(آزمایش گابلین و لیزارد)
چون نورمن مقداری در راه رفتن مشکل داشت سرم گابلین رو مجبور شد به خودش تزریق کنه(چون شب قبل ش سرم لیزارد به دکتر کالنرز تزریق شده بود)
البته این رو بگم که تویmcu گرین گابلین هویت مخفی نداره.
پس به همیت خاطر فراری حساب میشه.
و آزکورپ میرسه به هری آزبورن.
میستریو میاد و گرین گابلین رو میاره تو گروه و اون رو میکنه رهبر گروه.
تا الان شدن ۴ نفر از ۶خبیث. کریون-گرین گابلین-میستریو-والچر.
دکتر اختاپوس هم یکی از کارکنان صنایع استارک بود که داشت روی چنگک هایی از اسپایدرمن که برای اولین بار توی فیلم جنگ ابدیت دیده بودیم کار می کرد.
بازوان دکتر اختاپوس آماده شد و روی خودش آزمایش کرد ولی به دلیل اشتباهاتی در محاسبات دکتر اختاپوس از کنترل خارج شده بود.
و تعداد زیادی از حضار را کشت.
به دلیلجنونی که براش وجود اومده بود و با پیشنهاد های میستریو به گروه شش خبیث پیوست.
و حالا شد ۵خبیث از ۶ خبیث.
مخترع مخوف زره اسکورپیون رو میسازه و به طور مخفیانه در زندان به اسکورپیون زره رو میدن ولی زره به بدنش چسبید و جدا نشدنی شد.
اسکورپیون همه ی نگهبانان رو قتل عام کرد و با پیشنهاد گروه به این گروه پیوست. و گروه شش خبیث تشکیل شد.
و مخترع مخوف به عنوان نیروی پشتیبان سازنده و کمک کننده در گروه بود و مایلز دارن هم در حال کار روی ساختن ارتشی از شش خبیث( با ساخت کلون از روی آنها) ولی در هنگام انجام کارها یک اشتباه پیش آمد و تمام کلون ها و مایلز وارن نابود می شوند.
ادامه داستان رو اعلام می کنم. به شرطی که بگید خوشتون اومد یا نه :P ;-) اگه خوشتون اومد بگید تا ادامه ش رو بکم و اگه خوشتون نیومد که هیچی همین جا ول ش می کنم

چرا نظر نمیدید. :D :-) ۳

از نظریت خوشم اومد Very good
نقل قول کردن
slade wilson
#25 slade wilson 1399-06-16 20:52
به نقل از cap:
پس قطعا هیچکی از نظریهمن خوشش نیومد پس هیچی لغو میشه همین الان
(ضربه چکش:D )پایان جلسه :lol:

خوبی شما اینکه هیچی در دلتون ندارید یعنی ناراحت نمیشیند خیلی صبور و با جنبه هستین
نقل قول کردن
cap
#26 cap 1399-06-16 23:07
به نقل از slade wilson:
به نقل از cap:
پس قطعا هیچکی از نظریهمن خوشش نیومد پس هیچی لغو میشه همین الان
(ضربه چکش:D )پایان جلسه :lol:

خوبی شما اینکه هیچی در دلتون ندارید یعنی ناراحت نمیشیند خیلی صبور و با جنبه هستین

آدم خندونی هستم انقد جوک می خونم شدم عین جوکر :D
ممنون برای اینکه تونستم با نظریم شما رو خوشحال کنم.
نقل قول کردن
cap
#27 cap 1399-06-16 23:53
خب تا حالا شش خبیث تشکیل شده از میستریو-گرین گابلین-لیزارد-د کتر اختاپوس-اسکورپی ون وکریون شکارچی تشکیل شده اند که میخواستند با کمگ مایلز وارن یک ارتش کلون از روی خودش بسازند که در حادثه ای به دلیل اشتباه محاسباتی مایلز وارن ملقب به شغال کشته شد.
مخترع مخوف رو هم که در اسپایدرمن:بازگش ت به خانه دیده بودیم هم به عنوان نیروی پشتیبان شروع به ساختن و پیشرفت دادن تجهیزات شش خبیث بود.
این گروه حالا دور هم جمع شدن تا نقشه جایگزینی به جای ارتش کلون بذارند وسط.
ولی یک مشکل بود.کریون غایب بود. گروه به دنبال کریون افتاد تا اینکه متوجه شدن او در خانه پیتر در حال مبارزه با اوست.
جنگ بالا می گیرد ولی کار درستی که قبلا پیتر انجام داده بود زن عمو می را در اوایل فیلم به روستای دوردستی میفرستد تا در امان بماند(البته روستا به طور نامحسوس از طرف نیک فیوری و بخشی از افراد مطمئن ش محافظت می شد)
اسپایدی با چند ضربه چاقوی کریون زخمی می شود و قبل اینکه ۵خبیث دیگر برسند برای کمک به کریون. پیتر از خانه خود فرار می کند و به کوچه و خیابان فرار می کند.
پیتر توانست حدود ۱شبانه روز را قایم باشد ولی فهمید که ۶خبیث به شدت به دنبال او هستند( مخصوصا به خاطر ارتش پهباد های میستریو.که البته با کمک دکتر اختاپوس و مخترع مخوف و ویلیام(دوست و همکار میستریو در دور از خانه) و مایلز وارن ارتش پهباد ها رو دوباره ساماندهی کردن.)
ولی ناگهان کمکی از راه می رسد.
دیمیتری ملقب به آفتاب پرست.
دیمیتری پیتر را به صورت مخفیانه به یکی از پایگاه های مخفی فیوری برد. و در آنجا با ساخت یک ماسک برای پیتر( برای تغییر چهره)او را از دست شش خبیث رها کرد.
mjبا درخواست پیتر از شهر رفتا بود ولی پیتر نمی دانست که او کجا رفته.ولی ناگهان یک شوک بزرگ به پیتر وارد شد.
Mjفرزند نیک فیوری بود!
ولی غافلگیری ها به اینجا ختم نمی شدند. فیوری شروع به اعتراف کردن می کند.
فیوری بعد از تحقیق هایی که درباره گذشته پیتر می کند متوجه یک چیز می شود. عمو ی پیتر را فیوری به کشته بود.
فیوری درحال انجام یک عملیات بود که تیر ش خطا می رود و به عمو بن می خورد.
پیتر با جر و بحث از آنجا می رود و ماسکی که دیمیتری درست کرده بود را نمی پذیرد.
پیتر از شهر فرار می کند و به هلزکیچن می رود. در آنجا یک دوست قدیمی را می بیند. یک دوست با موهای زرد رنگ.
بله!درست حدس زدید(یا نزدید :D ) او گوئن استیسی هست.
فلش بک: چند سال قبل.
گوئن همکلاسی و نامزد پیتر بود که به خاطر مشکلات انتقالی کار پدرش مجبور شد به شهر دیگری برود.ولی پیتر خبر نداشت که او چند هفته پیش به خاطر انتقال دوباره سروان استیسی(پدر گوئن) آنها به هلزکیچن آمده بودند.
آنها درحال صحبت با یکدیگر بودند که صدای تیراندازی از کوچه ی کناری آمده بود.شخصی با لباسی که نقش جمجمه بر روی آن بود در حال کشتن چند فرد مسلح بود.
و او کسی نبود جز فرانک کسل.پانیشر.
پیتر با پرتاب تار به دست آن مرد مسلح جلوی تیراندازی اش گرفت و قربانیان فرار کردند.
ولی آن مرد خیلی راحت تار را جدا کرد و به سمت پیتر شلیک کرد و خودش هم ناگهان غیب شد.
پیتر مقداری دنبال ش گشت ولی پیدایش نکرد و ناگهان چند تا از پهباد های میستریو را دید و مجبور شد با گوئن فرار کند.
آنها به خانه سروان استیسی می روند.
سروان استیسیmcuیکی از طرفداران اسپایدی بودش و او را به خانه اش راه داد.
زخمی که پیتراز خنجر کریون شکارچی گرفته بود به دلیل پرستاری افراد فیوری داشت بهتر می شد.
ولی ناگهان به شکل دردناکی شروع به خونریزی کردند.
پیتر از درد روی زمین افتاده بود و و کم کم بیهوش شد.
فلش بک:
دقایقی قبل از حمله کریون به پیتر در خانه پیتر.
کریون از چشمان ش خشم سرازیز می شد.
یک زهر مخصوص واکاندایی برداشت که بعد از مدتی اثرش شروع می شد و خنجر های ش را به آن آغشته کرد.
زمان حال:
پیتر چشمان ش را باز کرد و یک زن سیاه پوست در حال تزریق چیزی به او بود.
فلش بک:
زمان بیهوشی پیتر.
سروان استیسی از زمانی که پیتر به خانه اش آمده بود برای یک نفر زنگ زده بود و به او اطلاع داده بود.
قهرمان هلزکیچن. دردویل.
او زمانی که رسید پیتر را دید که خون آلود روی زمین افتاده بود و برای یک دوست زنگ زد(همون زنی که پرستار بود و زخم های دردویل را مداوا می کرد. اسم ش رو یادم نیس.)
او هم حالا یک لقب داشت. پرستار شب.
او آمد و به سختی توانست پیتر را مداوا کند.
زمان حال:
دو روز بعد پیتر از جای ش پا می شود. به طور بی سر و صدا به مقر انتقام جویان می رود و لباس آیرون اسپایدر را بر می دارد.
ولی او در این راه تنها نبود. مالک صنایع استارک.پپر پاتس.
پیتر از مقر انتقام جویان بیرون می آید به افق خیره می شود .
دوربین به سمت خورشید می رود و خورشید تغییر رنگ می دهد و آرم دیزنی پخش می شود.
سری ۳ اسپایدرمن پایان می یابد و هواداران را تا سری ۴ منتظر نگه می دارد.
نام اسپایدرمن ۳:در راه خانه
نام اسپایدرمن ۴:جنگ در خانه.
در نظر های بعدی انشاالله به اتفاقات بین فیلم می پردازم و این بود بخش کلی فیلم. امیدوارم از این نظریه بنده حقیر خوشتون اومده.
خوشحال میشم اگه که نظرتون رو بفرستید.(اگه نفرستید هم باز خوشحال میشم چون باید به دنیا خندید تا بهت بخنده البته مال من هرچقد که می خندم میگه:زهر. تو ایران زندگی می کنی و می خندی؟؟ تا امشب پدرت رو در میارم :D
نقل قول کردن
cap
#28 cap 1399-06-21 08:41
سرگذشت خبیث ها
مایلز وارن:دانشمند شیلد که در حال کار روی ساخت کلون از روی نیک فیوری بود و با موفقیت تونست چند نمونه بسازه.
در واقع زمانی که نیک فیوری توی فیلم سرباز زمستان تیر خورد واقعا مرد.
یعنی اینکه اون یکی از کلون های نیک فیوری بود و اونی رو هم که چال کردند همون کلون بود.
مایلز وارن از اینکه زیر دست نیک فیوری بخواد باشه خسته شده بود و مرگ خودش رو جعل کرد و شروع کرد به ساخت کلون از روی خودش.ولی قبل از اینکه موفق بشه کریون از او درخواست کرد که به کمک گروه شش خبیث بپیوندد و مایلز وارن قبول کرد و شروع کرد به کلون ساختن از روی شش خبیث که شکست خورد و مرد.
دکتر اختاپوس:یک بچه باهوش که علاقه زیادی به بسکتبال داشت ولی به خاطر چاقی ش مورد تمسخر قرار می گرفت و اوتو را وارد بازی نمی کردند.
ناگهان جرقه ای در ذهن دکتر اختاپوس رسید.بازوان مکانیکی.
شروع کرد به کار کردن روی نظریه بازوان مکانیکی تا زمانی که به صنایع استارک پیوست و روی لباس آیرون اسپایدر کار کرد و بعد از مدتی روی بازوان مکانیکی پیشرفته تر از بازوان لباس آیرون اسپایدر کار کرد و تونست بازوان مکانیکی رو درست کنه و به خودش وصل کنه ولی روی مغزش اثر منفی گذاشت و تمام همکار هاش رو کشت و بعد از آن به شش خبیث پیوست
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید