شما چطور شخصیت های فیلم های فاکس را وارد MCU میکنید؟

شما چطور شخصیت های فیلم های فاکس را وارد  MCU میکنید؟

وقتشه فن تئوری خلق کنید!

خب از وقتی اعلام شد دیزنی بخش سینمایی فاکس را خریده دیگه خواب و خوراک نداریم! اما راستش سئوال اینه که چطور مارول و کوین فایگی قراره شخصیت های دنیای سینمایی اکس من و چهار شگفت انگیز رو وارد MCU (دنیای سینمایی مارول) کنند؟

آیا همه چیز ریبوت میشه و ذره ذره شخصیت ها اضافه میشن (مثل اسپایدرمن در فیلم بازگشت به خانه)؟ آیا مثلا در یکی از فیلم های آینده فاکس مثل دارک فونیکس این شخصیت ها اتفاقی براشون میفته که وارد   MCU میشن (مثلا به خاطر قدرت های جین گری)؟ آیا دکتر استرنج و مرد مورچه ای به دنیای دیگری میروند و اونا رو به MCU میاورند؟ آیا از قدرت های سنگ های بینهایت استفاده میشود و ....

من به نظرم رسید که یک مقاله درباره فن تئوری های احتمالی در این باره بنویسم ولی این بار خواستم شما را هم مشارکت بدم! یعنی چی؟ یعنی ازتون میخوام که در بخش نظرات این مطلب فن تئوری های خودتون رو بنویسید . بعدش 10 تا از بهترین های اونا رو انتخاب و در قالب "10  فن تئوری برتر درباره نحوه ورود شخصیت های فاکس به MCU" تو سایت میزاریم. خوبه؟

اگر موافقید پس بسم اله! این گوی و این میدان!

مقالات مشابه:

20 فن تئوری برتر درباره فیلم "اونجرز: جنگ بینهایت" که ممکنه درست باشند!

10 فن تئوری برتر درباره انتقام جویان که ممکنه درست باشند!

15 خطوط داستانی مهم که از دنیای سینمایی مارول (MCU) حذف شدند

15 فن تئوری برتر درباره MCU که ممکنه درست باشند!

15 فن تئوری برتر درباره DCEU که ممکنه درست باشند!

10 صحنه جالبی كه از فیلم های مارول حذف شدند

15 صحنه پایانی که از فیلم های ابرقهرمانی حذف شدند!

15 شخصیت بزرگ مارول که از فیلم ها حذف شدند !

15 خبر و شایعه ای که درباره فاز 4 دنیای سینمایی مارول میدانیم!

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

#1 m.k.t 1396-09-26 15:40
به نظر من که ffتو mcuهست و همون افرادی هستن که برج
اونجرز رو خریدن ولی xmen به نظرم دارن زیر نظر پورفسور اگزاویر جمع میشن یعنی اگزاویر به دنبال اون ها رفته تا پیداشون کنه مثلا به کانادا میره و وولورین رو میبینه
#2 star avengers 1396-09-26 16:30
به نقل از m.k.t:
به نظر من که ffتو mcuهست و همون افرادی هستن که برج
اونجرز رو خریدن ولی xmen به نظرم دارن زیر نظر پورفسور اگزاویر جمع میشن یعنی اگزاویر به دنبال اون ها رفته تا پیداشون کنه مثلا به کانادا میره و وولورین رو میبینه
نظر من هم همینه
#3 mr.zaad 1396-09-26 16:34
راستش من با ایده‌ی جهان‌های موازی خیلی موافق نیستم. در مورد چهار شگفت انگیز که مشکلی وجود نداره. راحت می‌شه اریجینشون رو تو همین خط داستانی تعریف کرد. در مورد میوتانت‌ها هم می‌شه با اتفاقی مثل days of future past ریبوتشون کرد و به زمانی برگشت که جهش‌یافتگی هنوز گسترده نشده و جهش‌یافته‌ها زندگی مخفیانه‌ای داشتند تا الان. یا مثلا ولورین با سفر به گذشته، اریک لشنر رو قانع می‌کنه که برای حفظ جان میوتانت‌ها هویتشون رو مخفی نگه دارن. با این ایده می‌شه یه جنگی هم بین اونجرز که مامور کنترل میوتانت‌ها شدند با مردان ایکس ببینیم، مثل سری کمیک‌های AvX.
#4 PersonalCipher 1396-09-26 16:35
سلام
خب اگر ایکس من توی یک دنیای دیگه باشند ،چرا باید باید بیان توی دنیای که اونجرز داخلش هست و به اونها کمک کنند اگر نبردی وجود داشته باشه ؟ اونجرز هم به همین ترتیب

به نظر من با سنگ های بی نهایت اتفاقی میافته -
ای کاش مارول جنگ داخلی رو نمیساخت /:
واقعا اگر شخصیت های ایکس من بودند داستان بهتر و جالبتری میشد
#5 mmm 1396-09-26 16:53
به نقل از PersonalCipher:
سلام
خب اگر ایکس من توی یک دنیای دیگه باشند ،چرا باید باید بیان توی دنیای که اونجرز داخلش هست و به اونها کمک کنند اگر نبردی وجود داشته باشه ؟ اونجرز هم به همین ترتیب

به نظر من با سنگ های بی نهایت اتفاقی میافته -
ای کاش مارول جنگ داخلی رو نمیساخت /:
واقعا اگر شخصیت های ایکس من بودند داستان بهتر و جالبتری میشد

ممکنه شخصی یا نیرویی تمام دنیاها رو تهدید کنه و قهرمان های دنیاهای مختلف با هم همکاری کنند تا اون رو شکست بدن و مثلا دنیای x men در حال نابودی باشه یا حتی فقط کره زمین دنیای ایکس من و اونا مجبور بشن به دنیای دیگه ای برن و...
#6 captain erfan 1396-09-26 16:58
یه راه اینه که نشون بدن تا الان طی تهدید هایی که وجود داشته پنهان بودن مثلا توی اونجرز ۱ و ۲ به نوعی خودشون رو از مردم دور نگه داشتند یا اینکه معلوم بشه اینا وجود داشتند و به خاطر حادثه ای ( دارک فونیکس یا سفر در زمان ) به بعد یا زمان دیگه ای منتقل شدن و بعد حوادث اونجرز ۳ شاید بشه توی اونجرز ۴ نشونشون داد و احتمالش هست که آخر اونجرز ۳ ما ایستر اگی از اینان ببینیم .
#7 Best comicfan 1396-09-26 17:29
سلام ؛ خسته نباشید ...

راستش به نظر من ریبوت سری X-men توی mcu معقولانه و تا حدودی ضروریه .
mcu بهترین و منسجم ترین دنیای سینمایی هستش ، که در زمینه های مختلف واقعا عالی عمل کرده و داره مقتدرانه به راهش ادامه میده . یکی از مهم ترین این زمینه ها ، خط زمانی و نوآوری به همراه حفظ ذات کاراکتر هاست .
در واقع من فکر میکنم مارول نمیاد از همون بازیگر های قبلی و سری فیلم های مردان ایکس استفاده کنه و به دنیای اصلی خودش ارتباط بده ؛ فیلم های mcu بر طبق یک خط زمانی و با برنامه ریزی ها و هماهنگی های دقیق ساخته شدند و برقراری ارتباط ناگهانی بین اونها و سری فیلم های X-men ( تحت شرایطی) میتونه مشکل ساز باشه .
از طرفی برخی شخصیت ها مثل ددپول شخصیت پردازی خوبی داشته اند و از محبوبیت نسبتا خوبی هم برخوردارند ( هر چند کاملا به سبک mcu نیست ) ، و ریبوت کردن ناگهانی اونها هم چندان جالب و مورد پسند نیست .

اما قطعا در فاز بعد ، شاهد حضور دو گروه بزرگ مارول هستیم و این خیلی هیجان انگیزه .
مورد اول که عرض کردم میتونه تابع استفاده از دنیای های موازی باشه که خوب در نوع خودش میتونه خیلی خوب باشه . خداییش mcu به طرز دیوانه وار و منسجمی داره برای دنیاهای موازی زمینه چینی میکنه . " خود من که از طرفدار های پر و پاقرص و درجه یک سریال ماموران شیلد هستم ، چند روز پیش خیلی برام هیجان انگیز بود که به دنیاهای موازی اشارات مختصری شد . همین مورد ممکنه با وقوع اتفاقات جنگ ابدیت به یکی از مسائل اصلی تبدیل بشه (اما قطعا دنیاهای موازی در فاز بعد یکی از موارد بسیار تاثیر گذار و حائز اهمیته ) . "

اما خب امکانش هم هست که کل سری ریبوت بشه و ما به نحوه دیگری شاهد حضور مردان ایکس در mcu باشیم ؛ اما نکته ای که خیلی مهمه اینه که چطوری بعد از 10 سال روایت داستان میخوان مردان ایکس رو وارد mcu کنند . شاید اونها قبلا در mcu وجود داشتند و طی جریاناتی ( مثل همون دنیاهای موازی و یا الگوریتم زولا و یا حوادث دیگه ای ) تا به حال دیده نشده اند (البته با ریبوت کاراکتر و داستان هایشان ). و یا اینکه به تدریج نژاد جهش یافته ها کشف بشه و با یه شروع تازه وارد mcu بشن .

خیلی ممنون بابت نظر خواهی ...
#8 Captain Steve Lover 1396-09-26 17:29
راستش استاد من بنظرم براي FF:
فيلم اورجين دكتر دووم (اختصاصي خودش!) رو بسازن چون اورجينش فوقالعادس و در انتهاي اورجينش به ريد ريچاردز و بن گريم ربطش بدن...سپس اورجين خود FF رو در فيلم اختصاصي خودشون بسازن...
گالاكتوس رو هم بنظرم در صحنه ميان تيتراژ انتقام جويان ٤ معرفى يا بهش اشاره كنن...و باس فايت فاز هاي بعدي باشه...
سپس از طريق محافظان يا كهكشان ٣ يا كاپيتان مارول ٢يا يكي از فيلم هاي چهارشگفت انگيز (يا اصلاً همين كاپيتان مارول ٢٠١٩) سوپر اسكرال رو معرفى كنن(همراه با اسكرال ها) و فيلم بعدي انتقام جويان رو با عنوان : Secret invation بسازن! كميكش كه بنظرم شاهكار بود و جون ميده واسه اقتباس سينمايي...
اينطوري هم از ملكه اسكرال ها و امپراطوري اسكرال ها و خود سوپر اسكرال استفاده مفيد شده...خلاصه اين تهاجم مخفى رو بايد نشون بدن

با ورود ادام وارلاك ميشه يه كمك بزرگ به Mcu كرد اونم وارد كردن خبيث فوقالعاده اي بنامAnihilious هست...بنظرم يه فيلم كيهانى(حالا هر عنواني ميخواد داشته باشه) بسازن و از كميك فوقالعاده ي Annihation اقتباس كنن!!!
كه تقريبا مل يونيورس تحت خطر انايلوس هست و ميخواد قلمرو خودش رو گسترش بده و سپس وارلاك وphyla vell و سيلور سرفر و...جلوش رو بگيرن...خلاصه كميك Annihilation واسه اقتباس كيهاني عاليه

بنظرم فيلم اختصاصي سيلور سرفر رو هم بسازن عالى ميشه!!!اورجينش عاليه !!(و كي بهتر از جيمزگان براي اين گزينه!) از اين روش هم ميشه گالاكتوس رو معرفى كرد و بعدشم هرالد هاش رو ...



در انتها هم ويلين يكي از فيلم هاي كراس اور چند قهرمانى گالاكتوس باشه و يكي هم دكتر دووم

راستش يه فن كست هم دارم...

Boyd Holdbrook As Dr.Doom
Andrew Lincoln As Reed Richards
Vince Voughn As The Thing
Emily Blunt As Invisble Woman
Ryan Gosling As Human Torch
#9 P.Constantine 1396-09-26 17:48
من خیلی رو این مسئله فکر کردم! چندین بار رفتم خبر های زیر خاکی رو نگاه کردم و تقریبا مطمئن شدم که تئوری خیلی خفنی(اگه درست باشه همتون باید شیرینیشو بدید!)به ذهنم رسیده که با توجه به گذشته احتمال داره به واقعیت بپیونده!

این مقاله به یاد مقالات خانم ساداتی فر و به مناسبت بازگشت عمو مختار نوشته میشه!

اول باید بریم به سال ۲۰۱۵(دقیقش میشه ۶ ژوئیه اون سال) جایی که خبر رسید: شایعه “فیلم مشترک انتقام جویان و مردان ایکس ساخته می شود!”(علی آقا کجایی جات خیلی خالیه) اینم لینک خبرش که خود سایت پوشش داد:

spidey.ir/.../...
فیلم-مشترك-انتقام-جویان-و-مردان-ایكس-ساخته-ميشود؟.html


هیشکی این خبر رو باور نکرد تا این که دوباره خبر رسید:(۱۳ آپریل ۲۰۱۶)
“تهیه کننده فاکس از کراس اور بین اونجرز و مردان ایکس حمایت می کنم!”
spidey.ir/.../...
تقریبا دوماه دیگه هم گذشت و خبر رسید:(عمو مختار منتظر مجسمه سازی های جدید شما هم هستیما! ۲۶ ژوئن ۲۰۱۶)
“شایعه: فاکس و مارول مذاکرات ابتدایی برای یک کراس اور سینمایی را شروع کرده اند”
spidey.ir/.../...
بعد از این خبر هم یهو یه خبر دیگه اومد:(ای بابا همش اسمهای بزرگان غایب میاد!آقای قادری(amir a. ghaderi) شما هم نیستید، جاتون بسیار خالیه! ۱۳ ژوئیه ۲۰۱۶)
“مارول و فاكس مشتركا سریال X-MEN میسازند”
spidey.ir/.../...


کمی بعد از این شایعه یهو اعلام شد: فیلم انتقام جویان جنگ بینهایت تک قسمتی خواهد بود!(آقای شیرزاده(Banshee ) شما هم جاتون خیلی خالیه!! ۳۰ ژوئیه ۲۰۱۶)

فک کنم اینجا اون آدمای حسود باعث و بانی ص.یلترشدن سایت شدن چون هرچی گشتم نتونستم از تو سایت خبرشو پیدا کنم!
variety.com/.../...

در ادامه هم خود روسو ها سرنخای مختلفی به ما دادن!

“برادران روسو: منتظر غافلگیری های زیادی در فیلم جنگ بینهایت باشید!”
spidey.ir/.../...

“برادران روسو خواستار ولورین در MCU شدند”
spidey.ir/.../...

قبل از آخرین مصاحبه با هیو جکمن، مصاحبه ی دیگه ای ازش شنیدیم که می گفت اگه رایت X-men به مارول برگرده دوباره نقش ولورین رو بازی می کنه(مخالف چیزی که الان میگه):
comicbook.com/.../...

پس به احتمال زیاد ما تو اونجرز ۴ یه کراس اور بین X-men و Avengers خواهیم دید! حالا می پرسید چطوری!؟ پس باید تئوری ام رو براتون توضیح بدم!
#10 P.Constantine 1396-09-26 17:49
هشدار این تئوری ممکن است عنوان Avengers 4 را لو دهد!
.
.
.
.

فقط به شباهت این دو تا عکس توجه کنید تا خودتون متوجه بشید!
uplooder.net/.../...

uplooder.net/.../Sc-vis-C.jpg

لباس سفید! صورت رنگ پریده و داغون!
بعد از مرگ برادرش (کوییک سیلور) ضربه ی بدی خورده بود حالا هم احتمالا ویژن به اون اتفاق اضافه میشه!
uplooder.net/.../Vis-Death.jpg
تحمل اسکارلت ویچ تموم میشه و بوووووووم!(این احتمالم وجود داره که سنگ واقعیت به دستش برسه!!!!!)
این خبر و عکس لو رفته ی درونش احتمالا بازگشت Quick silver رو نشون میده!
spidey.ir/.../...

با توجه به اخبار و شایعاتی که در اون بالا(کامنت قبلی) اشاره کردم، همچنین خبری که در اون نشون داد مارول به دنبال دو بچه دوقلو برای avengers 4 هستش:
comicbook.com/.../...
و همچنین خود بازیگر واندا ماکسیموف قبلا اشاره کرده بود که دوست داره از سری کمیک ‌.........(جای خالی را پر کنید) اقتباسی ببینه!
whatculture.com/.../...

در این لحظه ما کراس آور سینمایی بین X-men و FF و Avengers رو می بینیم!
ولورین Fox(خدا کنه خود هیو جکمن باشه)یا یکی از اعضای کلیدی اونجرز MCU(تونی خودمون یا پیتر) از خواب بلند میشه و می بینه دنیا عوض شده...
(با توجه به اون عکسی که نشون می داد تونی لباش شیلد تنشه!یعنی احتمال این که تونی باشه بیشتره)
و اما می رسیم به اسم Avengers 4:
“Avengers House of M”
حالا اون عکسای عجیبی که از Avengers 4 لو رفت معنا پیدا می کنه! یعنی گذشته داره با حضور X-men و FF ترمیم میشه و گذشته با حضور X-men روایت میشه(جنگ چیتاری با کمک X-men یا حضور ولورین در جنگ جهانی و یا حضور تسک مستر در شیلد! با توجه به عکس های لو رفته!)

توضیح خلأ بین دو فیلم Avengers infinity war و Avengers 4:

-بین دو فیلم اونجرز قراره فیلم های X-men The Dark Phoenix و Captain Marvel اکران بشه که شایعه شده ویلین های مشترکی دارن و همچنین گفته شده بود این دو فیلم با محوریت شخصیت های مونث خواهد بود و هر دو در دهه نود میلادی جریان داره! ویلنشون اسکرال ها هستند که مَلَکشون در فیلم X-men خودشو بعد از سفر میوتانت ها به فضا، جای جین جا میزنه و دقیقا اتفاقاتی که در کمیک مربوطه اشون اتفاق افتاد تکرار میشه! ( جسیکا چستن تایید کرده که نقش لیلاندرا نارمانی رو بازی نمی کنه! www.cbr.com/.../ همچنین شایعه شده نقش یه اسکرال رو بازی میکنه! www.cbr.com/.../ )

screenrant.com/.../
در این بین هم به اوریجین کاپتان مارول و جنگش با اسکرال ها پرداخته میشه!
uplooder.net/.../...
و کوئیک سیلور Fox میمیره:
uplooder.net/.../...

-نکته جالب دیگه هم اینه که اخیرا در کمیک ها ثانوس دنبال نیروی فونیکس بود و این می تونه یه نشونه عجیب دیگه و اشاره به اتفاقات دنیای سینمایی باشه!

-توی این مقاله نیز گفته شد که شاید اشاره ای به Starlord و Black widow در Deadpool 2 ببینیم!
spidey.ir/.../...

-شاید فیلم ونوم هم با کار اسکارلت ویچ به این قضایا ربط پیدا کنه!(با توجه به این که مارول جدیدا داره برای ونوم سنگ تموم می ذاره و همچنین فلش تامپسون Homecoming اصلا مناسب Agent Venom نیست!)

-فیلم انت من و واسپ هم درباره دنیاهای موازیه که بیننده یهو وقتی کراس اوور رو دید گیج نشه و توضیح منطقی ای برای این واقعه شرح بده!

پس اونجرز4 House of M رو روایت میکنه و بعد که همه چیز به حالت اولیه برگشت(احتمال داره به جای عبارت "no more mutants" عبارت "no more avengers" رو بشنویم!) همگی به جنگ ثانوس می رن!
این هم تئوری عجیب من!

در آخر هم از استاد ترابی تشکر می کنم اجازه همچین کار بزرگی رو به ما دادن!
#11 spidey noir 1396-09-26 17:52
  • خب اینم فن تعوری بنده درباره ورود ایکس من به mcu:تو فیلم کاپیتان امریکا؛نخستین امتقامجو یادتون هست اون مامور هایدرا یکی از سرم ها رو برداشت و برد؟و شیشه و رو انداخت و شکست؟ خب پس هایدرا از این ماجرا خبر داشته.خب؛حالا هایدرا چندین سال در تلاش بوده از روی اون سرم چند نسخه مختلف بسازه.و حالا با پیشرفت تکنولوژی؛تونسته این رو عملی کنه.البته یادتون باشه نسخه های مختلف سرم؛نه خودش. یا حتی دستگاهی ساخنه به ادم ها قدرت های فرا بشری بده.و روی افرادی اجراش میکنه ؛اینجوریه که ایکس من mcu خلق میشه! و درباره ff.بازم یادتون هست تو فیلم جنگ داخلی تونی استارک؛یه جور...والا یادم رفته؛حالا بگیم رو جوون ها و دانشجو ها سرمایه گذاری کرد و گفت برید خراب کاری کنید؟خب چهار نفر از اون افراد یه سفینه میسازن و میرن فضا؛و همون اریجین کمیکی شون بران اتفاق میفته.یا شایدم ساختن فضا پیما منطقی نباشه و یه جور دستگاه بسازن و به قدرت هاشون دیت پیدا کنن.
#12 Mahyar361 1396-09-26 17:59
من راجب ددپول نظرم اينه كه تو يونيورس مارول بودن اونا.ولي من ميگم دكتر استرنج با سفرهايي كه تو زمان انجام ميده باعث ميشه مردان ايكس به مرور به وجود بيان. شايد مثلا هايدرا اونارو كشته بوده. ولي استرنج ميره و نميذاره اين اتفاق بيفته. در كل استرنج پتانسيل زيادي داره كه بخواد كمك زيادي كنه به ورود شخصيت هاي جديد.
و راحب دووم فكر ميكنم بعد از وقايع جنگ بينهايت بازمانده هايي وجود داره كه دووم اونارو بدست مياره و به قدرت زيادي مرسه. و به مرور قوي تر ميشه
#13 Doctorwho4 1396-09-26 18:06
شاید بتوان چهار شگفت انگیز را با استفاده از انتقام جویان 4 وارد دنیای مارول کرد و برای مثال در انتهای فیلم این گروه نیز به انتقامجویان کمک کنند ولی برای ایکس من می توان از ددپول و فیلم هایی که به خود گروه ایکس من زیاد ربطی نداره استفاده کرد برای مثال از جهش یافته های جدید ولی فکر نکنم مارول ریسک کنه و از فیلم های ایکس من فاکس که تایم لاین بسیار خرابی دارن استفاده کنه مگر اینکه در ایکس من فونیکس سیاه کل دنیا فاکس عوض بشه ( چون قرار داد بازیگرهای فاکس تا این فیلم بوده ) به این معنی که این دنیا نیز جزو یک دنیای موازی بوده و با استفاده از قدرت فونیکس این دو دنیا با هم ترکیب می شوند یا کلا ریبوت بشه و این توجیه میکنه که چرا در دنیای مارول تا کنون اسمی از ایکس من برده نشده به تازگی شنیدم که مارول به دنبال یک بازیگر جایگزین برای شخصیت ولورین است و در داستان صوتی ولورین Richard Armitage جای لوگان صحبت قرار است بکنه ( نمونه از کارهایش کاپیتان امریکا اولین انتقامجو و سه گانه فیلم هابیت در نقش تورین سپر بلوطی بوده )
فیلم هایی که مارول از دنیای فاکس به احتمال زیاد ساخته میشه از نظر من
موج سوار نقره ( خود استن لی برای ساخت این یکی تلاش می کنه)
چهار شگفت انگیز ( اگر خدا بخواد )
ددپول ( صددرصد مارول برای ددپول برنامه دارد )
ایکس فورس ( خود فاکس داشت برای این برنامه ریزی می کرد )
جهش یافته های جدید ( بنظرم مارول یک فیلم ترسناک ابر قهرمانی کم دارد )
ایکس من ( بابا اگر این نباشه چی باشه )
ولورین ( یک نبرد لوگان و هالک تو دنیای سینمایی مارول کم است )
multiple man ( که بازهم فاکس روی ان داشت برنامه ریزی می کرد ) است
به امید دیدن هر چه زودتر هیومن تورچ و اسپایدرمن با هم در فیلم اسپایدرمن هوم کامینگ دوم
و دیدن گالاکتوس و dormammu با هم
#14 marvelmostafa 1396-09-26 18:13
بنظر من تو اونجرز 3 انتقام جویان از تانوس شکست میخورن بعد تو اونجرز 4 دکتر استرنج یک دروازه به دنیای مردان ایکس باز میکنه و مردان ایکس رو تو MCU میاره تا به همراه اونها تانوس رو شکست بدن. :-)
#15 marvelmostafa 1396-09-26 18:19
به نقل از marvelmostafa:
بنظر من تو اونجرز 3 انتقام جویان از تانوس شکست میخورن بعد تو اونجرز 4 دکتر استرنج یک دروازه به دنیای مردان ایکس باز میکنه و مردان ایکس رو تو MCU میاره تا به همراه اونها تانوس رو شکست بدن. :-)

البته اگه ریبوت بشه بهتره :-*
#16 Spiderx 1396-09-26 18:21
به نظر من قضیه دنیای موازي رخ میده انتقامجویان از ثانوس شکست میخورن در انتقامجویان3 و در فیلم های بعدی مارول مثل مرد مورچه ای و مردان ایکس ققنوس سیاه ،انتقامجویان از مردان ایکس کمک میگیرند تا با ثانوس بجنگند و در انتقامجویان4 مثل کامیک دستکش بینهایت همه با هم ثانوس را شکست میدهند.
چهار شگفت انگیز یا آزبورن برج انتقامجویان را خریده است
چهار شگفت انگیز نیازی به دنیای موازی نیست و میتوانند چهار نفر به فضا رفته و داستان چهار شگفت انگیز انجام شود بهتر است در فاز بعدی مارول مورد استفاده قرار گیرند.
دو دلیل برای دنیای موازی میارم
1 ماجرای مردان ایکس بسیار حذاب است و پرطرفدار مخصوصا بعد از ریبیوت سال2014 ددپول هم کلی طرفدار داره و. مارول نمیاد ریبیوتش کنه و اینجوری با توجه به دنیای موازی میتونن در دنیا های همدیگر بروند و با هم کراس آور در فیلم هاشون داشته باشند
2 همان طور که در قسمت اول سریال gifted دیدیم نردان ایکس اصلی یهو ناپدید شده و به مکانی دیگر رفته اند و این تهدیدی برای میومنت های دنیای موازی بود و ماجراهای این سریال اتفاق افتاد.
امید وارم مورد پسند صورت گیرد. ممنون بابت نظر خواهی
#17 Spiderx 1396-09-26 18:23
به نقل از Spiderx:
به نظر من قضیه دنیای موازي رخ میده انتقامجویان از ثانوس شکست میخورن در انتقامجویان3 و در فیلم های بعدی مارول مثل مرد مورچه ای و مردان ایکس ققنوس سیاه ،انتقامجویان از مردان ایکس کمک میگیرند تا با ثانوس بجنگند و در انتقامجویان4 مثل کامیک دستکش بینهایت همه با هم ثانوس را شکست میدهند.
چهار شگفت انگیز یا آزبورن برج انتقامجویان را خریده است
چهار شگفت انگیز نیازی به دنیای موازی نیست و میتوانند چهار نفر به فضا رفته و داستان چهار شگفت انگیز انجام شود بهتر است در فاز بعدی مارول مورد استفاده قرار گیرند.
دو دلیل برای دنیای موازی میارم
1 ماجرای مردان ایکس بسیار حذاب است و پرطرفدار مخصوصا بعد از ریبیوت سال2014 ددپول هم کلی طرفدار داره و. مارول نمیاد ریبیوتش کنه و اینجوری با توجه به دنیای موازی میتونن در دنیا های همدیگر بروند و با هم کراس آور در فیلم هاشون داشته باشند
2 همان طور که در قسمت اول سریال gifted دیدیم نردان ایکس اصلی یهو ناپدید شده و به مکانی دیگر رفته اند و این تهدیدی برای میومنت های دنیای موازی بود و ماجراهای این سریال اتفاق افتاد.
امید وارم مورد پسند صورت گیرد. ممنون بابت نظر خواهی

به نقل از Spiderx:
به نظر من قضیه دنیای موازي رخ میده انتقامجویان از ثانوس شکست میخورن در انتقامجویان3 و در فیلم های بعدی مارول مثل مرد مورچه ای و مردان ایکس ققنوس سیاه ،انتقامجویان از مردان ایکس کمک میگیرند تا با ثانوس بجنگند و در انتقامجویان4 مثل کامیک دستکش بینهایت همه با هم ثانوس را شکست میدهند.
چهار شگفت انگیز یا آزبورن برج انتقامجویان را خریده است
چهار شگفت انگیز نیازی به دنیای موازی نیست و میتوانند چهار نفر به فضا رفته و داستان چهار شگفت انگیز انجام شود بهتر است در فاز بعدی مارول مورد استفاده قرار گیرند.
دو دلیل برای دنیای موازی میارم
1 ماجرای مردان ایکس بسیار حذاب است و پرطرفدار مخصوصا بعد از ریبیوت سال2014 ددپول هم کلی طرفدار داره و. مارول نمیاد ریبیوتش کنه و اینجوری با توجه به دنیای موازی میتونن در دنیا های همدیگر بروند و با هم کراس آور در فیلم هاشون داشته باشند
2 همان طور که در قسمت اول سریال gifted دیدیم نردان ایکس اصلی یهو ناپدید شده و به مکانی دیگر رفته اند و این تهدیدی برای میومنت های دنیای موازی بود و ماجراهای این سریال اتفاق افتاد.
امید وارم مورد پسند صورت گیرد. ممنون بابت نظر خواهی

به نظرم مارول نمیاد تمام زحمات فاکس رو برای فیلم هاش و خط زمانی دقیقش خراب کنه و از اول بسازه با ون کار هیچ کدام از فیلم های فاکس شاید ففط Logan. از خط زمانی و دنیا حظو نمیشن.
#18 mmm 1396-09-26 18:38
به نقل از spidey noir:
  • خب اینم فن تعوری بنده درباره ورود ایکس من به mcu:تو فیلم کاپیتان امریکا؛نخستین امتقامجو یادتون هست اون مامور هایدرا یکی از سرم ها رو برداشت و برد؟خب؛حالا هایدرا چندین سال در تلاش بوده از روی اون سرم چند نسخه مختلف بسازه.و حالا با پیشرفت تکنولوژی؛تونسته این رو عملی کنه.البته یادتون باشه نسخه های مختلف سرم؛نه خودش.اینجوریه که ایکس من mcu خلق میشه! و درباره ff.بازم یادتون هست تو فیلم جنگ داخلی تونی استارک؛یه جور...والا یادم رفته؛حالا بگیم رو جوون ها و دانشجو ها سرمایه گذاری کرد و گفت برید خراب کاری کنید؟خب چهار نفر از اون افراد یه سفینه میسازن و میرن فضا؛و همون اریجین کمیکی شون بران اتفاق میفته.یا شایدم ساختن فضا پیما منطقی نباشه و یه جور دستگاه بسازن و به قدرت هاشون دیت پیدا کنن.

اون سرُم که وقتی کاپیتان اون جاسوس رو از زیر دریایی کشید بیرون و اینداخت تو خشکی و بعد درگیر شدن، افتاد شکست.
#19 Unknown 1396-09-26 18:42
به نظر شاید مارول ازx men و ff تو فیلمای بعدیش استفاده کنه مثلا بعد جنگ بنهایت و اونجرز 4 که تقریبا اکثر قهرمان ها مردند،ناپدید یا حتی بازنشسته شدن دکتراسترنج با انت من به دنیا های موازی برن و با x men و ff رو به رو شن و اونارو برای اینکه گروه دیگری از قهرمان ها به جای اونجرز سابق رو بیارن تا مثل قبل امنیت برقرار شه،البته زیاد به این نظریه مطمئن نیستم چون فکر نکنم مارول بیاد دو تا از بهترین گروه های خودش رو از دنیا های موازی بیاره و ارزش اون ها رو کم کنه ولی به هر حال هر چیزی ممکنه
#20 constantin 1396-09-26 19:02
همه چیز از اونجرز 2012 شروع میشه یعنی از اول x men بودن و داشتن به صورت مخفیانه به مردم کمک میکردم و توی جنگ اصلی واسه اینکه پیدا نشن شرکت نمیکردن بعدش فک کنم میفهمن که اسکرال ها جای بعضی از قهرمانا بودن میرن به تونی یا کپ میگن و اینجوری میشه که توی تیتراژ پایانی اینفینیتی وار یه صحنه ازشون میبینیم. و اونجرز تهاجم محفی اغاز میشه
#21 Blue Marvel 1396-09-26 19:04
بنده دوتا حدث دارم

۱. جهش‌یافته ها بعد از یک رویداد به زمان یا مکانی دیگر منتقل شدند و حافظه مردم پاک شده باشه. اما دکتر استرنج یا هرکس دیگه‌ای اونارو پیدا میکنه. یا حتی ممکنه یک شخصیت خبیث اون‌ها رو پیدا کنه و برعلیه انتقامجویان کنه.

۲. ممکنه این اتفاق توی فیلم ددپول بیوفته (با توجه به نکات نریلر ددپول ۲) پرفسور ایکس حافظه مردم رو درباره جهش‌یافته‌ها پاک کرده باشه اما ددپول متوجه این بشه و دو دنیا رو به هم پیوند بده
#22 a.v.s 1396-09-26 19:27
با سلام،
بنده جهار تئوری دارم که نوشتن شون مقداری طول کشید و کمی هم طولانی هستند. با اجازه تئوری هایم را مطرح میکنم:

تئوری اول: الگوریتم زولا که یادتان هست؟ الگوریتمی که هر شخصی که چه در حال و چه در آینده خطری برای هایدرا محسوب میشه را پاک میکنه. حالا بنظرم میوتانت ها با همین بحث وارد MCU می شوند! یعنی در طی اتفاقات فیلم مردان ایکس: فونیکس سیاه، وقتی جین گری از قدرت هایش استفاده میکند باعث میشود که میوتانت ها و مردمان دنیایی که در آن فیلم های مردان ایکس اتفاق میافتد، به دنیای MCU کشیده شوند. و آنجا در دهه 90 میلادی ظاهر شوند که الگوریتم زولا آن هارا پیدا میکنه و نیرو های هایدرا میخواهند آن هارا نابود کنند که سریع دکتر استرنج می آید و جان میوتانت ها را نجات میدهد. اینگونه مردان ایکس را در فیلم های آینده مارول میبینیم.
تئوری دوم: وقتی جین گری از قدرت هایش استفاده میکند دنیای مردان ایکس را با MCU ترکیب میکند. و آنجا سرگذشت میوتانت ها تغییر میکند و سرگذشتشان اینگونه میشود که آن ها توسط الگوریتم زولا نابود شدند. سپس در انتقام جویان 4 میبینیم که دکتر استرنج وقتی در زمان سفر میکند، متوجه این مسئله میشود و الگوریتم زولا را نابود میسازد و اینگونه میوتانت ها از نابودی نجات میابند.
تئوری سوم: در فیلم انتقام جویان 4 یا کراس اور مردان ایکس و انتقام جویان میبینیم که سه دنیا دارند با همدیگر برخورد میکنند: دنیای مردان ایکس و دنیای MCU و دنیای چهار شگفت انگیز. ثانوس هم متوجه این مسئله میشود. ثانوس با دستکش بینهایت میخواهد آن دو دنیا را نابود کند که یک نفر جلویش را میگیرد (ممکنه آدام وارلاک باشه که احتمالش کمه در فیلم حضور داشته باشه) حالا، یا ثانوس رو شکست میده و یا ثانوس رو قانع میکنه که با ابرقهرمانان همکاری کنه تا جلوی برخورد را بگیرند. به هر روی مردان ایکس و چهار شگفت انگیز وقتی در فضا هستند به دنیای MCU می روند چون دنیاشون داره توسط یک نژاد فضایی نابود میشه (احتمال دارد که آنها بیاندرز باشند) و چاره ای ندارند جز این که با استفاده از یک دستکش بینهایت ناقص (احتمالش زیاده که در فیلم انتقام جویان 3 شاهد یک دستکش بینهایت ناکامل باشیم) و قدرت جین گری این سه دنیا را با هم ترکیب کنند تا از بیاندرها نجات پیدا کنند. سپس با رضایت همه، سرگذشت این دنیای جدید را تغییر میدهند و دکتر استرنج هم در زمان سفر میکنه و تاریخ رو تغییر میده تا اشکالی در خطوط زمانی پیش نیاید.
تئوری چهارم: در فیلم فونیکس سیاه یا انتقام جویان 4 یا کراس آور مردان ایکس و انتقام جویان، مردان ایکس متوجه میشوند که یک نژاد فضایی بسیار قدرتمند متوجه قدرت بسیار عظیم جین گری میشوند و سعی در دنبال جین گری میکنند تا از جین گری به عنوان یک بمب کیهانی که میتواند کل مولتی ورس را نابود کند استفاده کنند. بخاطر همین مردان ایکس و چندین نفر دیگر سوار چند سفینه فضایی میشوند و از دنیای خود مهاجرت میکنند به یک سیاره دیگر (مثلا سیاره شی آر). وقتی که از کره زمین خارج میشوند و در فضا هستند میبینند که دنیاشون کاملا داره توسط این نژاد فضایی نابود میشه و چندین سفینه دنبال سفینه مردان ایکس میروند و یک سفینه به سفینه مردان ایکس شلیک میکنه و جهت سفینه تغییر میکنه و مردان ایکس به دنیای MCU کشیده میشوند. آن ها با انتقام جویان و دستکش بینهایت مواجه میشوند و از انتقام جویان کمک میخواهند که آن نژاد فضایی را نابود کنند. سپس از دستکش بینهایت استفاده میکنند. جین گری هم از قدرتش برای نابودی اون نژاد فضایی استفاده میکنه. آن ها دارند موفق میشوند ولی متوجه میشوند که با نابودی دنیای مردان ایکس، مولتی ورس دچار اختلال شده و دنیاها دارند با هم برخورد میکنند. اینجا تونی استارک و جین گری و دکتر استرنج و ثانوس به فضا میروند تا آن نژاد فضایی را نابود کنند. سپس آن ها آن نژاد فضایی را شکست میدهند و آن ها میشوند سازندگان جدید دنیای مارول بخاطر همین تاریخ در فیلم های MCU عوض میشود. و تونی استارک هم میشود سازنده اصلی این دنیا (مانند چهار شگفت انگیز در انتهای کمیک جنگ های پنهان) بخاطر همین شاهد غبیت تونی استارک در MCU خواهیم بود. و در طی همین اتفاقات هم چهار شگفت انگیز با استفاده از سفر در جهان موازی وارد MCU میشوند (مثلا نقششان در داستان این گونه است که دنیاشون توسط آن نژاد فضایی نابود شده و به مردان ایکس و انتقام جویان هشدار میدهند که یک نژاد فضایی میخواهد کل عالم را نابود کند و وقتی که تونی استارک داره تعادل را در دنیا حفظ میکنه، دنیای آن ها هم با دنیای مردان ایکس و MCU ترکیب میشود و آن ها جزو دنیای جدید مارول میشوند)

باتشکر از نظرخواهی.
#23 Blue Marvel 1396-09-26 19:57
به نقل از mmm:
به نقل از spidey noir:
  • خب اینم فن تعوری بنده درباره ورود ایکس من به mcu:تو فیلم کاپیتان امریکا؛نخستین امتقامجو یادتون هست اون مامور هایدرا یکی از سرم ها رو برداشت و برد؟خب؛حالا هایدرا چندین سال در تلاش بوده از روی اون سرم چند نسخه مختلف بسازه.و حالا با پیشرفت تکنولوژی؛تونسته این رو عملی کنه.البته یادتون باشه نسخه های مختلف سرم؛نه خودش.اینجوریه که ایکس من mcu خلق میشه! و درباره ff.بازم یادتون هست تو فیلم جنگ داخلی تونی استارک؛یه جور...والا یادم رفته؛حالا بگیم رو جوون ها و دانشجو ها سرمایه گذاری کرد و گفت برید خراب کاری کنید؟خب چهار نفر از اون افراد یه سفینه میسازن و میرن فضا؛و همون اریجین کمیکی شون بران اتفاق میفته.یا شایدم ساختن فضا پیما منطقی نباشه و یه جور دستگاه بسازن و به قدرت هاشون دیت پیدا کنن.

اون سرُم که وقتی کاپیتان اون جاسوس رو از زیر دریایی کشید بیرون و اینداخت تو خشکی و بعد درگیر شدن، افتاد شکست.

تئوری دوم خیلی جالبه اما تئوری اول احتمالش کمه چون جهش یافته‌ها خود به خود به وجود اومدن یا به قول استن لی اونا فقط جهش‌یافته‌ان
#24 10Venom01 1396-09-26 20:30
اکثر بازیگرای فیلم دارک فونیکس قرار دادشون با فاکس تموم‌میشه و اگه دیزنی بخواد دوباره اونا رو بیاره و ازشون استفاده کنه به نظرم فقط هزینه اضافیه اگه بازیگرای جدید و تازه کارو بگیرن خیلی بهتره پس به احتمال زیاد ریبوت میشن به جز ددپول که به نظرم همین الانشم توی mcu هست به خاطر اون هلکریر که خیلی شبیه نسخه مارول بود . اما در مورد ریبوت ایکس به نظرم دوراه وجود داره یکی این که توی اونجرز ۴ که سفر های زمانی رخ بده (اگه فلش بک نبوده باشه ) و وقتی به گذشته میرن یه خط زمانی تاریخو عوض کنن که ایکس من ها به وجود بیان و از وبه جود اومدنشونم خیلی گذشته باشه . دومیم این که مثلا تو فاز ۴ اولین میوتانت ها به وجود بیان که نخواد نبودشون تا الانو توضیح داد .
باتشکر
#25 THEthinker 1396-09-26 20:32
از دیدگاه من ورود دنیای ایکس من و چهار شگفت انگیز به مارول توی اونجرز 3 و یا حتی 4 اتفاق نمیفته چون اولا فاکس یه سری فیلمها که بعد از دارک فونیکس میخوان بیان رو تکذیب نکرده دوما از اونجایی که مارول مثل دی سی به هیچ وجه حماقت نمیکنه کارکتر هاش رو همینجوری بدون شخصیت پردازی وارد فیلم هاش بکنه مخصوصا شخصیت های به این بزرگی در فیلمی به این بزرگی از نظر من در اخر اونجرز چهار در نبرد نهایی موقعی که خیلی از شخصیت ها مردن دکتر استرنج و ثانوس با هم سرشاخ میشن و دکتر استرنج اشتباهی باعث منفجر شدن سنگ های بی نهایست میشه و انفجاری بزرگ رخ میده که تا دنیاهای دیگه ای رو تحت شعاع قرار میده از اون طرف و در همین هنگام هم در اخر فیلم دارک فونیکس اتفاق مشابهی برای جین گری میفته و موج این دو انفجار باهم برخورد میکنن و نه تنها باعث ادغام دو دنیا میشه بلکه خیلی از واقعیت های دو دنیا هم تغییر میکنه مثلا همون قضیه ی الگوریتم زولا برعکس میشه یا خیلی از ویلین های مارول زنده میمونن و جای خیلی از قهرمان ها عوض میشه ولی هیشکی هم یادش نمیاد همچین اتفاقاتی افتاده
#26 a.v.s 1396-09-26 20:36
به نقل از THEthinker:
از دیدگاه من ورود دنیای ایکس من و چهار شگفت انگیز به مارول توی اونجرز 3 و یا حتی 4 اتفاق نمیفته چون اولا فاکس یه سری فیلمها که بعد از دارک فونیکس میخوان بیان رو تکذیب نکرده دوما از اونجایی که مارول مثل دی سی به هیچ وجه حماقت نمیکنه کارکتر هاش رو همینجوری بدون شخصیت پردازی وارد فیلم هاش بکنه مخصوصا شخصیت های به این بزرگی در فیلمی به این بزرگی از نظر من در اخر اونجرز چهار در نبرد نهایی موقعی که خیلی از شخصیت ها مردن دکتر استرنج و ثانوس با هم سرشاخ میشن و دکتر استرنج اشتباهی باعث منفجر شدن سنگ های بی نهایست میشه و انفجاری بزرگ رخ میده که تا دنیاهای دیگه ای رو تحت شعاع قرار میده از اون طرف و در همین هنگام هم در اخر فیلم دارک فونیکس اتفاق مشابهی برای جین گری میفته و موج این دو انفجار باهم برخورد میکنن و نه تنها باعث ادغام دو دنیا میشه بلکه خیلی از واقعیت های دو دنیا هم تغییر میکنه مثلا همون قضیه ی الگوریتم زولا برعکس میشه یا خیلی از ویلین های مارول زنده میمونن و جای خیلی از قهرمان ها عوض میشه ولی هیشکی هم یادش نمیاد همچین اتفاقاتی افتاده

بنده با شما موافقم.
ولی آن تئوری چهارم بنده هم میتواند رخ دهد که یک چیزی مانند جنگ های پنهان باشد.
#27 phoenixgardian 1396-09-26 20:41
من یه ایده معرکه دارم ولی چون جا نمی شد واست ایمیل کردم، لطفا باید ببینید
#28 phoenixgardian 1396-09-26 20:42
به نقل از phoenixgardian:
من یه ایده معرکه دارم ولی چون جا نمی شد واست ایمیل کردم، لطفا باید ببینید

واستون ببخشید :-*
#29 10Venom01 1396-09-26 20:43
به نقل از THEthinker:
از دیدگاه من ورود دنیای ایکس من و چهار شگفت انگیز به مارول توی اونجرز 3 و یا حتی 4 اتفاق نمیفته چون اولا فاکس یه سری فیلمها که بعد از دارک فونیکس میخوان بیان رو تکذیب نکرده دوما از اونجایی که مارول مثل دی سی به هیچ وجه حماقت نمیکنه کارکتر هاش رو همینجوری بدون شخصیت پردازی وارد فیلم هاش بکنه مخصوصا شخصیت های به این بزرگی در فیلمی به این بزرگی از نظر من در اخر اونجرز چهار در نبرد نهایی موقعی که خیلی از شخصیت ها مردن دکتر استرنج و ثانوس با هم سرشاخ میشن و دکتر استرنج اشتباهی باعث منفجر شدن سنگ های بی نهایست میشه و انفجاری بزرگ رخ میده که تا دنیاهای دیگه ای رو تحت شعاع قرار میده از اون طرف و در همین هنگام هم در اخر فیلم دارک فونیکس اتفاق مشابهی برای جین گری میفته و موج این دو انفجار باهم برخورد میکنن و نه تنها باعث ادغام دو دنیا میشه بلکه خیلی از واقعیت های دو دنیا هم تغییر میکنه مثلا همون قضیه ی الگوریتم زولا برعکس میشه یا خیلی از ویلین های مارول زنده میمونن و جای خیلی از قهرمان ها عوض میشه ولی هیشکی هم یادش نمیاد همچین اتفاقاتی افتاده



فک نکنم سنگهای بینهایت نابود بشه.
#30 THEthinker 1396-09-26 20:51
#29
لازم نیست نابود بشه فقط از شکلی به شکل دیگه تغییر پیدا کنه که اون باعث انفجار بشه بعدشم فکر کنم همچین انفجاری تو کمیک ها اتفاق افتاده باشه البته فکر کنم مطمعن نیستم
#31 MohammadDeadpool 1396-09-26 21:00
بنظرم تمام فیلمایی که مارول تا حالا ساخته رویاییه که تانوس ایجاد کرده و ایکس من و چهارشگفت انگیز با کمک هم باعث میشن این رویا از بین بره و میبینیم که تمام مدت ایکس من و چهارشگفت انگیز مخفی شده بودن و دنبال راه حل نجات اونجرز بودن .
#32 cap america 1396-09-26 21:13
به نظرم ff رو که کلا جوری نشون میدن که انگار از قبل تو mcu بودن و همون طور که یکی از دوستان گفت برج اونجرز رو خریدن x men هم به نظرم از همون دنیای جدیدی استفاده میکنن که در days of future past بوجود اومد یعنی وقتی ولورین از خواب بیدار شد و اون دنیای جدید رو دید . البته با توجه به اینکه هیو جکمن دیگه نقش ولورین رو بازی نمیکنه این احتماش کمه (البته خدارو چه دیدین شاید دیزنی هیو جکمنو راضی کرد :lol: )ولی چون دوتا کوییک سیلور داریم بازم امکان داره مردم گیج بشن ولی اگر فرض رو بر این بگیریم که جکمن دیگه ولورین رو بازی نمیکنه پس mcu میتونه کل x men رو ریبوت کنه ولی تا جای ممکن با همون بازیگرا انجامش بده
راستش این ایده دنیاهای موازی هم جالبه
ولی زمان زیادی میبره چون باید کاملا مخاطب رو توجیه کنن
پس حدس من اینه که از طریق فیلم اختصاصی دکتر دووم ff رو وارد mcu میکنن و با ساخت یک فیلم ریبوت شده از x men (ترجیحا با حضور همون بازیگرا) بسازن و مثلا نبود اکس من رو این طور توضیح بدن که وقتی اولین نسخه از x-men از هم جدا شدن چارلز اگزاویر برای مدتی میکشه کنار ولی دوباره تصمیم میگیره گروه x men جدیدی درست کنه و با یک فیلم جدید مثل تهاجم مخفی این سه گروه رو با هم متحد کنه. یعنی فاز چهار مارول به این ترتیب بشه :
#33 arya.a.a.t 1396-09-26 21:23
بنظر من مثل کمیک دنیای ونومی دکتر استرنج همرو دور هم جمع میکنه تا با thanos بجنگن یا اینکه اگه یه مشکل بزرگ پیش میومد که مجبورشون میکرد باthanos متحد شن و بگن اونا هم بیان تا با اون تحدید بجنگن مثلا کنگ حمله کنه یا کَری ها یا اسکرال ها این خیلی پایه و اساس داره چون همه میگن ممکنه از تهاجم مخفی الهام گرفته باشه.
یا اینکه طبق اون فرضیه اونجرز به گذشته سفر کنند و مردان ایکس و چهار شگفت انگیز رو بیارن.
یا اینکه همه خبیث ها مثل رد اسکال وااااای خیلی خوب میشه.
#34 cap america 1396-09-26 21:27
بازگشت به خانه ۲ ( ۲۰۲۰)
دکتر دووم (۲۰۲۰)
محافظان کهکشان ۳ (۲۰۲۱)
چهار شگفت انگیز (۲۰۲۱)
دکتر استرنج ۲ (۲۰۲۲)
مردان ایکس (۲۰۲۲)
انتقامجویان جدید (۲۰۲۳)
مردان ایکس ۲ (۲۰۲۴)
تهاجم مخفی (۲۰۲۴)
#35 pegahmm 1396-09-26 21:29
بنظر من آخر اونجرز ٤ تمام شخصيتايي كه ديگه استفاده نميشن(مثل آيرن من) ميميرن، و بقيه قهرمانا ميفهمن كه هيچ شانسي در برابر ثانوس ندارن و به طرز مفتضانه اي شكست ميخورن و بعد اسكارلت ويچ كلا براي خودش و شخصيتاي باقيمونده واقعيت رو تغيير ميده
#36 MAN-THING 1396-09-26 21:29
به نظر من بهتر که همون فیلم FF که ۲۰۱۵ آمد رو بیارن تو MCU و برای X-MAN هم مثلا تونی استارک با کمی تحقیق متوجه وجود افراد جهش یافته در جامعه میشه و با پیگیری به ساختمانی میرسه که در اون میوتانت ها زندگی میکنند و ساحب آن چارز اگزاویه است و تونی از آنها درخواست میکند به جمع ابر قهرمان ها بپیوندند و اینگونه xman وارد MCU میشوند FF هم ساختمان اونجرز رو میخرند.
#37 star avengers 1396-09-26 21:35
این هم نظر من:در الگوریتم زولا برنامه این بود که هر کی خطری برای هایدرا باشه نابود میشه و تو چند سالی cap تو یخ ها بود تعدادی کمی از جهش یافته ها توسط هایدرا نابود شدند وبقیه جهش یافته پراکنده شدند و تو اون موقع گروه مردان ایکس هم تشکیل نشده بود وبعد از حمله چیتاری ها پروفسور اگزیوا تصمیم به جمع آوری جهش یافته ها وتشکیل گروه مردان ایکس میکند و تا لان هم هر خبری مثل درگیری مردان ایکس با مگنیتو یا با هایدرا بوده توسط خود هایدرا از بین رفته تا این خبر ها بدست انتقامجویان نرسه که با هم متحد شوند و تو این سالها در تلاش بوده که گروه مردان ایکس را نابود کند ولی بخاطر اتحاد مردان ایکس موفق به انجام این کار نبوده و گروه مردان ایکس یا مگنیتو گوش مال خوبی به هایدرا دادن و ددپول هم که نیاز به ریبوت نداره و همه درگیری هاش هم تو موقع حال انتقامجویان بوده منظورم زمان بین حمله چیتاری ها تا عصر الترون بوده و همینطور هم ادامه داره و درباره ff اینه که بعد از در گیری ها ثور با اون زه نابود گر تو زمین انسان ها متوجه می شن که چقدر ضعیف هستن و
سازمان شیلد یا سازمان های امنیت تصمیم می گیرن با استفاده از مخ ها هر کاری کنن و به دنبال راه های برای کشف و بدست اوردن قدرت برای دفاع از زمین پیدا کنند و چهار دانشجو راهی برای سفر سریعتر تو فضا پیدا می کنن و...و چهار نفر به قدرت هاشون دست پیدا می کنن و گروه ff را تشکیل می دهند و گروه ff هم تازه وبعد از وقایع جنگ داخلی تشکیل شده
#38 star avengers 1396-09-26 21:41
به نقل از star avengers:
این هم نظر من:در الگوریتم زولا برنامه این بود که هر کی خطری برای هایدرا باشه نابود میشه و تو چند سالی cap تو یخ ها بود تعدادی کمی از جهش یافته ها توسط هایدرا نابود شدند وبقیه جهش یافته پراکنده شدند و تو اون موقع گروه مردان ایکس هم تشکیل نشده بود وبعد از حمله چیتاری ها پروفسور اگزیوا تصمیم به جمع آوری جهش یافته ها وتشکیل گروه مردان ایکس میکند و تا لان هم هر خبری مثل درگیری مردان ایکس با مگنیتو یا با هایدرا بوده توسط خود هایدرا از بین رفته تا این خبر ها بدست انتقامجویان نرسه که با هم متحد شوند و تو این سالها در تلاش بوده که گروه مردان ایکس را نابود کند ولی بخاطر اتحاد مردان ایکس موفق به انجام این کار نبوده و گروه مردان ایکس یا مگنیتو گوش مال خوبی به هایدرا دادن و ددپول هم که نیاز به ریبوت نداره و همه درگیری هاش هم تو موقع حال انتقامجویان بوده منظورم زمان بین حمله چیتاری ها تا عصر الترون بوده و همینطور هم ادامه داره و درباره ff اینه که بعد از در گیری ها ثور با اون زه نابود گر تو زمین انسان ها متوجه می شن که چقدر ضعیف هستن و
سازمان شیلد یا سازمان های امنیت تصمیم می گیرن با استفاده از مخ ها هر کاری کنن و به دنبال راه های برای کشف و بدست اوردن قدرت برای دفاع از زمین پیدا کنند و چهار دانشجو راهی برای سفر سریعتر تو فضا پیدا می کنن و...و چهار نفر به قدرت هاشون دست پیدا می کنن و گروه ff را تشکیل می دهند و گروه ff هم تازه وبعد از وقایع جنگ داخلی تشکیل شده

البته مردان ایکس و ff با ریبوت وارد mcu می شوند
#39 iron-bat 1396-09-26 21:54
اول از همه چیز تنها جیزی که ازش مطمینیم اینه که هیچ کدوم از این اتفاق ها توی جنگ بی نهایت نمیوفته یعنی اشاراتی به ایکس من و ff چون اون پروندش کلا بسته شده
اما ازونجایی که ویلین فیلم کاپیتان مارول اسکرول ها هستند ما میتونیم خیلی چیزارو بفهمیم شاید اسکرول ها خودشونو جای بعضی قهرمان ها جا زدن یا شایدم جاینیک فیوری!!!
اما توی اونجرز 4 به احتمال زیاد اشاراتی به ff بشه و صحنه میان تیتیراژَم میتونه گالاکتوس باشه از اینجاست که سوالات اصلی شروع میشن و یجورایی از همین جا پای ff به mcu باز میشه من فکر میکنم بعد از اونجرز 4 تقریبا چهارمین فیلمی که میبینیم فنتستیک فور باشه و ازونجا رسما پای دنیاهای موازی به میان بیاد و از طریق دنیاهای موازی معرفی بشن این بنظرم میتونه خوب جواب بده ازونجایی که اسکرول ها کاپیتان مارول ادام وارلاک تو فاز چهارم یجورایی نقش کلیدی دارند ما میتونیم از طریق اونا بهتر با فیلم های کیهانی مارول ارتباط برقرار کنیم و خیلی برا ی عدده پیچیده نباشه

اما در مورد ایکس من قضیه فرق میکنه این یکی واقعا خیلی سخته در موردش تیوری طرح کردن چون ما اصلا از چیزی مطمین نیستیم اصلا قراره ریبوت بشه یا نه بخاطر همون دو حالت میتونه وجود داشته باشه
من فکر نمیکنم دنیاهای موازی در مورد این یکی جواب بده شاید جالب از اب در نیاد مگر اینکه به ی صورت خیلی خوب به هم ارتباط داشته باشن بنظرم اگه قرار باشه از دنیاهای موازی استفاده بشه برای ایکس من مثلا این دنیا یکی از دنیاهای موازی بوده و توسط جین گری دو دنیا به هم ارتباط پیدا کنن
بنظرم قرار باشه کلا مجموعرو از اول ریبوت کنه خیلی بهتره میتونه کلی زمینه چینی کنه برای فیلم های ایندش
بازم تشکر از استادکه این پستو گذاشت و این فرصتو داد که با هم تبادل نظر کنیم
#40 Super Captain 1396-09-26 23:25
به نظر من ff و جهش یافته ها تو mcu فعلا حضور ندارن چون اگه بودن اونجرز یا شیلد باید تا حالا متوجه او نا میشدن چون موضوعی نیست که بشه به راحتی اونو مخفی کرد..در نتیجه به نظرم تو جنگ بینهایت کارشون گره می خوره و از طریق دنیاهای موازی با ff آشنا میشن..جهش یافته ها هم کم کم و به مرور اضافه میشن و آخرین غافلیگری هم برای ذوق مرگ کردن هواداران میتونه وولورین باشه درست مثل اسپایدی که تو سیویل وار یهویی معرفی شود. 8)
#41 star avengers 1396-09-26 23:43
به نقل از Super Captain:
به نظر من ff و جهش یافته ها تو mcu فعلا حضور ندارن چون اگه بودن اونجرز یا شیلد باید تا حالا متوجه او نا میشدن چون موضوعی نیست که بشه به راحتی اونو مخفی کرد..در نتیجه به نظرم تو جنگ بینهایت کارشون گره می خوره و از طریق دنیاهای موازی با ff آشنا میشن..جهش یافته ها هم کم کم و به مرور اضافه میشن و آخرین غافلیگری هم برای ذوق مرگ کردن هواداران میتونه وولورین باشه درست مثل اسپایدی که تو سیویل وار یهویی معرفی شود. 8)

بنظر من ممکن هست چون شیلد هم پر از جاسوس هایدرا است مثل فیلم کاپیتان 2 سرباز زمستان که اخر فیلم مشخص شد که رئیس سازمان شیلد خودش از هایدرا بوده یا اینکه خود شیلد میدونسته و نمی خواسته انتقامجویان از این موضوع خبر داشته باشند چون مردان ایکس رو یک جور تحدید برای خودش می شناخته و نمی زاره با انتقامجویان متحد شوند
#42 the Phoenix 1396-09-26 23:54
به نظر من بعد از اونجر سه که امکان داره تمام شخصیت های بمیرن و بازگشت به گذشته صورت بگیره خط جدیدی ساخته میشه مثل فصل 3 سریال فلش و تو این خط جدید جهش یافته ها به وجود میان و 4 شگفت انگیزم اون اتفاق براشون می افته و تبدیل میشن به چهار شگفت انگیز :-) تئوری بدی نیست فقط یکم عجیبه :-* :P
#43 a.v.s 1396-09-26 23:56
ممکن است اسپم باشد ولی از آقای ترابی و عزیزان معذرت میخواهم که تئوری ام اونجوری که خواستم بگم نشد و بیشتر شبیه حدسیات و یک داستان شد.
بخاطر همین مرا ببخشید که برای شما لذت بخش نبود.
#44 P.Constantine 1396-09-26 23:56
#9 و #10 اصلاح شد!
ـــــــــــــــــــــــــــ
واقعا تئوری های جالبی رو دوستان متذکر شدن!
فقط یه نکته رو بهش توجه کنید! برادران روسو گفتن عنوان Avengers 4 اسپویلر بزرگیه! پس احتمال این که اسمش از روی عناوین کمیک ها برداشته شده باشه زیاده!
#45 Amirali_Pimax 1396-09-27 00:21
شاید تو بلک پانتر اشاره ی لفظی بهشون بشه ناسلامتی زنش جهش یافتست

فقط یه سوال الان اسکارلت ویچ هنوز بچه مگنیتو به حساب میاد ؟؟؟؟؟؟ یا مصنوعیه ؟؟؟

بنظرم استارک ریدو میشناسه و به همون برج فروخته نا سلامتی جفت دانشمندن
#46 phoenixgardian 1396-09-27 00:25
من یه ایده محشر دارم ولی باید داستان جنگ بی نهایت رو بگم تا ایدم کامل باشه:
تانوس به سپاه نوا حمله می کنه و بعد از کشتنشون سنگ قدرت رو می گیره نوا که تنها کسیه که زنده مونده به زمین می ره و به تونی خبر می ده. در همون موقع دکتر استرنج داخل خونش بود که یدفه هالک از آسمون می یفته و به بروس بنر تبدیل می شه. بنر به استرنج می گه که تانوس داره به زمین می یاد« چون در انتهای فیلم رگنوراک، هالک و تور لوکی با سپاه تانوس مواجه شدند و با آنها جنگیدند و حتما تانوس با سنگ قدرت اونقدر محکم به هالک ضربه زد که به زمین پرت شد» بعد بنر به استرنج می گه باید پیش تونی بره و تونی به بنر می گه باید به واکاندا بر و تونی به کپ خبر حمله رو می گه.
تچالا که از حمله خبر دار می شه، به سربازانش دستور می ده یه سپر جدید به کپ بدن ولی کپ قبول نمی کنه و می گه« من دیگه کپ نیستم، من نومدم» ناتاشا هم که فهمیده کپ اونجاست، می ره جاسوسی ولی با بنر دیدار مکن و دوباره رومانسشون شروع می شه.
همون لحظه تو کهکشان، نگهبانان تور ور پیدا می کنن. تور ماجرای جنگ با تانوس رو براشون تعریف میکنه.
حالا سه تا گروه تشکیل می شه:
۱ گروه نیویورک که مسئول مراقبت از سنگ زمان و ذهنند« سنگ ذهن در سر ویژنه»
۲ گروه واکاندا که مسئول محافظت از سنگ روحند« چون سنگ روح تو واکانداست
و ۳ گروه کهکشان که مسئول پیدا کردن سنگ حقیقت و تسرکتند.
دکتر استرنج درباره جهان های موازی می گه و تونی تصمیم می گیره یه پورت درست کنه تا از جهان های موازی کمک بگیره. بعد دروازه به دنیای ایکس من باز می شه بعد ولورین« که ممکنه زمانی باشه که داشته از آزمایشگاه فرار می کرده» به اونجا حمله می کنه. بعد بنر عصبانی می شه و به هالک تبدیل می شه و با ولورین یه نبرد جانانه می کنه.
#47 phoenixgardian 1396-09-27 00:40
به نقل از phoenixgardian:
من یه ایده محشر دارم ولی باید داستان جنگ بی نهایت رو بگم تا ایدم کامل باشه:
تانوس به سپاه نوا حمله می کنه و بعد از کشتنشون سنگ قدرت رو می گیره نوا که تنها کسیه که زنده مونده به زمین می ره و به تونی خبر می ده. در همون موقع دکتر استرنج داخل خونش بود که یدفه هالک از آسمون می یفته و به بروس بنر تبدیل می شه. بنر به استرنج می گه که تانوس داره به زمین می یاد« چون در انتهای فیلم رگنوراک، هالک و تور لوکی با سپاه تانوس مواجه شدند و با آنها جنگیدند و حتما تانوس با سنگ قدرت اونقدر محکم به هالک ضربه زد که به زمین پرت شد» بعد بنر به استرنج می گه باید پیش تونی بره و تونی به بنر می گه باید به واکاندا بر و تونی به کپ خبر حمله رو می گه.
تچالا که از حمله خبر دار می شه، به سربازانش دستور می ده یه سپر جدید به کپ بدن ولی کپ قبول نمی کنه و می گه« من دیگه کپ نیستم، من نومدم» ناتاشا هم که فهمیده کپ اونجاست، می ره جاسوسی ولی با بنر دیدار مکن و دوباره رومانسشون شروع می شه.
همون لحظه تو کهکشان، نگهبانان تور ور پیدا می کنن. تور ماجرای جنگ با تانوس رو براشون تعریف میکنه.
حالا سه تا گروه تشکیل می شه:
۱ گروه نیویورک که مسئول مراقبت از سنگ زمان و ذهنند« سنگ ذهن در سر ویژنه»
۲ گروه واکاندا که مسئول محافظت از سنگ روحند« چون سنگ روح تو واکانداست
و ۳ گروه کهکشان که مسئول پیدا کردن سنگ حقیقت و تسرکتند.
دکتر استرنج درباره جهان های موازی می گه و تونی تصمیم می گیره یه پورت درست کنه تا از جهان های موازی کمک بگیره. بعد دروازه به دنیای ایکس من باز می شه بعد ولورین« که ممکنه زمانی باشه که داشته از آزمایشگاه فرار می کرده» به اونجا حمله می کنه. بعد بنر عصبانی می شه و به هالک تبدیل می شه و با ولورین یه نبرد جانانه می کنه.

ادامش اینه....
هالک با ولورین یه نبرد جانانه می کنه که چند ساختمون فرو می ریزه. بعد تونی مجبور می شه با بیهوش کننده اون ها رو بیهوش کنه. ولورین که بیدار می شه آرومه ولی با این حال هیچی یادش نمیاد. بعد دکتر استرنج ذهنش رو می خونه و اتفاقات «روز های گذشته آینده» و می فهم یه گروه ابر قهرمانا اونجاست و دوباره پورتال رو باز می کنن و از چارلز می خوان که بهشون کمک کنه.
Ff هم اینجوری می یاد که اون موقعی که انتقام جویان دارند تو مالتیورس حرکت می کنن تا کمک گیر بیارند ناگهان تانوس بهشون حمله می کنه و اونا به یه بعد دیگه پرت می شن. بعد اونجا در حال مبارزه با تانوس بودن که یدفه از آسمون یه سفینه می خوره زمین. بعد چهار نفر از توش در می یان. بعد تونی که به سفینه زل زده، یه دف تانوس از پشت بهش حمله می کنه و یکی از اون چهار نفر می خواد تونی رو نجات بده که یدفه دستش دراز می شه و تونی رو به سمت خودش می کشه. بله، اونا چهار شگفت انگیزن
#48 hassan91 1396-09-27 00:53
خوب من میخواستم به الگوریتم زولا اشاره کنم که دوستان اشاره کردن، بعدشم همیشه برای من سواله که اسکارلت ویچ و کوئیک سیلور چگونه به وجود اومدن، هایدرا یا همون استرایکر چگونه اونا رو به وجود آوردن، این قسمتش یکم گنگه، بعدشم کوئیک سیلور مردان ایکس کجا و مال اونجرز کجا، حدسیات میتونه زیاد باشه، ولی همین طور که هیو جکمن فقید اعلام کردن ولوورین هیو دیگه به آخر خط رسیده، پس میشه گفت مردان ایکس فاکس هم به آخر رسیده، به نظر من دیزنی میتونه با یه ریبوت فرصت خوبی برای مردان ایکس به دست بیاره ، مخصوصا اینکه آپوکالیپس رو که یکی از ویلن های قدر هست رو گند زدن. بعدشم خبرا حاکی از اینه که قراردادشون تموم شده. البته خبرای دیگه ای هم هست که در حال مذاکره با بازیگران اصلی مردان ایکس هستن.
این تئوری هم میتونه باشه که اعضای ایکس من شرکت فاکس میتونه اصن مال یک دنیای دیگه باشه و مردان ایکس یونیوریس مارول و(همین طور دیزنی) میتونن همون بازیگرا باشن ولی اصن وقایع اونها شباهتی به مردان ایکسی که دیده باشیم نباشه ولی این کار باعث میشه که برخی مخاطبان سردرگم بشن.
به نظرم یه ریبوت بهترین کاره واسه مردان ایکس، با ریبوت هم باز یه دلیل قانع کننده تر برای نبودن آنها بیارن و توجیهشون کنن.
با این خط داستانی که مارول طی کرده راه برای چهار شگفت انگیز بازه، اونا میتونن تو فاز بعدی به دنیای مارول اضافه بشن بدون اینکه دلیلی واسه غیبتشون داشته باشن، ینی لازم نیست اصن.
#49 a.v.s 1396-09-27 00:54
به نقل از P.Constantine:
#9 و #10 اصلاح شد!
ـــــــــــــــــــــــــــ
واقعا تئوری های جالبی رو دوستان متذکر شدن!
فقط یه نکته رو بهش توجه کنید! برادران روسو گفتن عنوان Avengers 4 اسپویلر بزرگیه! پس احتمال این که اسمش از روی عناوین کمیک ها برداشته شده باشه زیاده!

آقای فقیه بنظرتون ممکنه نام فیلم، The Avengers: Secret Wars باشه؟
شما عزیزان را نمیدانم ولی بنظرم بوی برخورد جهان های موازی میاید.
دوستان بنظرتون خوبه که اسکارلت ویچ MCU و کوئیک سیلور مردان ایکس با هم برادر شوند و اینطوری اسکارلت ویچ بشه دختر مگنیتو؟
بنظرم اگر از جنگ های پنهان الهام بگیرند، ایده معرکه ای میشه. بعد خوبه که توی کمیک ها فاش بشه که در بین دنیای MCU و دنیای مردان ایکس، و دنیای چهار شگفت انگیز، جنگ های پنهان (که در سال 2015 اتفاق افتاد و تا سال 2016 امتداد یافت) دیرتر اتفاق افتاده چون این سه دنیا درواقع در نقطه ای از مولتی ورس واقع هستند که همه چیز اونجا دیر اثر میزاره :lol: .

46#
تئوری شما هم حرف نداره
#50 a.v.s 1396-09-27 00:59
به نقل از hassan91:
خوب من میخواستم به الگوریتم زولا اشاره کنم که دوستان اشاره کردن، بعدشم همیشه برای من سواله که اسکارلت ویچ و کوئیک سیلور چگونه به وجود اومدن، هایدرا یا همون استرایکر چگونه اونا رو به وجود آوردن، این قسمتش یکم گنگه، بعدشم کوئیک سیلور مردان ایکس کجا و مال اونجرز کجا، حدسیات میتونه زیاد باشه، ولی همین طور که هیو جکمن فقید اعلام کردن ولوورین هیو دیگه به آخر خط رسیده، پس میشه گفت مردان ایکس فاکس هم به آخر رسیده، به نظر من دیزنی میتونه با یه ریبوت فرصت خوبی برای مردان ایکس به دست بیاره ، مخصوصا اینکه آپوکالیپس رو که یکی از ویلن های قدر هست رو گند زدن. بعدشم خبرا حاکی از اینه که قراردادشون تموم شده. البته خبرای دیگه ای هم هست که در حال مذاکره با بازیگران اصلی مردان ایکس هستن.
این تئوری هم میتونه باشه که اعضای ایکس من شرکت فاکس میتونه اصن مال یک دنیای دیگه باشه و مردان ایکس یونیوریس مارول و(همین طور دیزنی) میتونن همون بازیگرا باشن ولی اصن وقایع اونها شباهتی به مردان ایکسی که دیده باشیم نباشه ولی این کار باعث میشه که برخی مخاطبان سردرگم بشن.
به نظرم یه ریبوت بهترین کاره واسه مردان ایکس، با ریبوت هم باز یه دلیل قانع کننده تر برای نبودن آنها بیارن و توجیهشون کنن.
با این خط داستانی که مارول طی کرده راه برای چهار شگفت انگیز بازه، اونا میتونن تو فاز بعدی به دنیای مارول اضافه بشن بدون اینکه دلیلی واسه غیبتشون داشته باشن، ینی لازم نیست اصن.

اینم ایده بسیار خوبیه!
با ایده شما هم موافقم!
از یه طرف نمیخواهند بازیگران اصلی مردان ایکس را از دست بدهند و از یه طرف هم نمیخواهند مخاطبین گیج شوند. پس مارول مجبوره ریبوت کنه. ولی اگرهم نخواست ریبوت بکنه و بازیگران اصلی رو خواست نگه داره، حتما بالاخره یک کلکی میزنه ;-) .
#51 P.Constantine 1396-09-27 02:18
به نقل از a.v.s:

آقای فقیه بنظرتون ممکنه نام فیلم، The Avengers: Secret Wars باشه؟
شما عزیزان را نمیدانم ولی بنظرم بوی برخورد جهان های موازی میاید.
دوستان بنظرتون خوبه که اسکارلت ویچ MCU و کوئیک سیلور مردان ایکس با هم برادر شوند و اینطوری اسکارلت ویچ بشه دختر مگنیتو؟
بنظرم اگر از جنگ های پنهان الهام بگیرند، ایده معرکه ای میشه. بعد خوبه که توی کمیک ها فاش بشه که در بین دنیای MCU و دنیای مردان ایکس، و دنیای چهار شگفت انگیز، جنگ های پنهان (که در سال 2015 اتفاق افتاد و تا سال 2016 امتداد یافت) دیرتر اتفاق افتاده چون این سه دنیا درواقع در نقطه ای از مولتی ورس واقع هستند که همه چیز اونجا دیر اثر میزاره :lol: .

اصلا فکرشم نباید بکنی! داستان به اون قشنگی بدون دیدن تعاملات قبلی FF و دووم واقعا حیف میشه!
البته شاید بشه از Secret Wars 1984 الهام گرفت ولی باز هم داستان قوی ای نبود که بشه از توش چیز خوبی دراوورد!(باز هم به FF و دووم خیلی مربوطه)
من با حضور ثانوس Secret invasion رو هم نمی تونم به Avengers 4 ربط بدم! یکم غیر منطقیه ثانوس به اون شاخی با یه قسمت سر و تهش رو هم بیارن و یهو برن سراغ این داستان و پیچشای مخصوص خودش!
باید با یه چیز ساده تر و چیزی که توضیحش نیازمند روایت یک داستان جدید نباشه این کار رو انجام بدن!(البته خدا رو چه دیدی شاید همه اینا اتفاق بیوفته :lol: )
به نظر من که همون House Of M اتفاق میوفته :-* (اونقدری هم توضیح دادم که منطقی باشه و با تمام اخبار و شایعات جور دربیاد)
#52 roham_shahi 1396-09-27 03:03
من به نظرم مارول استودیو واسه اینکه احتمالشو میداد این اتفاق بیوفته یه سری راه ها برای ورودشون گذاشت. با شناختی که از مارول دارم اصولا تو کاراش عجله نمیکنه و میذاره تو وقت مناسب وقتی همه اماده و هیجان زده شدن آسشو رو میکنه. پس من فعلا انتظار ندارم به این زودیا ببینمشون ولی فک کنم از اول بسازن و با ساخته های فاکس کار نداشته باشن. اینجوری خیلی بهتره.
#53 mmm 1396-09-27 07:16
فقط یه مشکلی این وسط هست برای ددپول، یک اینکه اون شوخی های درجه R که ددپول میکنه رو آیا میشه تو اونجری که برای همه سنین ساخته میشه آورد؟ چون اگه قرار باشه اون جوری نباشه که دیگه ددپول، ددپول نیست.
دومم شکستن دیوار چهارم و ارتباط برقرار کردن ددپول با مخاطباشه، اینم به فاز اونجر نمیخوره.
#54 geramy 1396-09-27 10:00
اگه جسارتی نباشه به نظر من و دانسته های قبلی میدونیم که قهرمان های بزرگ و زیادی احتمال کشته شدنشون در جمگ بی نهایت هست بنابراین اونجرز باید خودشو تقویت کنه بنابر دست دوستی بین بقیه ابر قهرمانان دراز میکنه و از اونا دعوت میکنه البته من نمیگم کل ایکس من میاد تو گروه اونجرز شاید چند شخصیت
#55 ironmohammad 1396-09-27 10:23
آقا شاید ایکس من هنوز وجود نداره!
یعنی ثانوس اون ها رو برای مقابله با اونجرز می سازه ولی بعد آنها می فهمن ثانوس خبیث هست و با اونجرز متحد می شوند
#56 SiR_GaLaHaN 1396-09-27 10:36
مشخصا راه هایی برای ورود همشون هست اما هیچ کدوم از این شخصیت ها گذشته خوبی نداشتن بجوز ددپول و ولورین که تازه هیوجکمن دیگه نمیخواد بازی کنه. پس همه نیاز به یک ریبوت دارن. شما دارید کاملا برعکس نگاه میکنید. حتما مردان ایکس باید به دنیای mcu بیان؟ نمیشه برعکسش اتفاق بیوفته؟ چیزی که معلوم وجود ریبوت هستش اما شخصیت های فعلیه mcu بعد ریبوت شخصیت های مردان ایکس تغییرات زیادی میکنن. خوب مشخص سنگهای بی نهایت تغییرات خیلی زیادیو ایجاد میکنن. مارول با استفاده از این سنگ ها راه خودشو باز میکنه. یادتونه یانگ با موردو به دکتر استرنج راجب سنگ زمان چه توضیحی دادن؟ حالا حساب کنید همه سنگها کنار هم چه توضیح دارن؟ :lol: این خیلی خوبه و انعطاف خیلی خوبیه برای مارول. می تونه با این کار خیلی راحت تر فاز فیلم هاشو عوض کنه. راه برای ددپول که گذشته خوبی داشته باز هست چون خیلی باید احمق باشن ریبوتش کنن. و چهار شگفت انگیزم به راحتی تو یه فیلم مشترک هم اورجینشون مشخص میشه هم به mcu وارد میشن.البته این کار برای مارول راحت ;-) .
#57 a.v.s 1396-09-27 11:17
به نقل از P.Constantine:
به نقل از a.v.s:

آقای فقیه بنظرتون ممکنه نام فیلم، The Avengers: Secret Wars باشه؟
شما عزیزان را نمیدانم ولی بنظرم بوی برخورد جهان های موازی میاید.
دوستان بنظرتون خوبه که اسکارلت ویچ MCU و کوئیک سیلور مردان ایکس با هم برادر شوند و اینطوری اسکارلت ویچ بشه دختر مگنیتو؟
بنظرم اگر از جنگ های پنهان الهام بگیرند، ایده معرکه ای میشه. بعد خوبه که توی کمیک ها فاش بشه که در بین دنیای MCU و دنیای مردان ایکس، و دنیای چهار شگفت انگیز، جنگ های پنهان (که در سال 2015 اتفاق افتاد و تا سال 2016 امتداد یافت) دیرتر اتفاق افتاده چون این سه دنیا درواقع در نقطه ای از مولتی ورس واقع هستند که همه چیز اونجا دیر اثر میزاره :lol: .

اصلا فکرشم نباید بکنی! داستان به اون قشنگی بدون دیدن تعاملات قبلی FF و دووم واقعا حیف میشه!
البته شاید بشه از Secret Wars 1984 الهام گرفت ولی باز هم داستان قوی ای نبود که بشه از توش چیز خوبی دراوورد!(باز هم به FF و دووم خیلی مربوطه)
من با حضور ثانوس Secret invasion رو هم نمی تونم به Avengers 4 ربط بدم! یکم غیر منطقیه ثانوس به اون شاخی با یه قسمت سر و تهش رو هم بیارن و یهو برن سراغ این داستان و پیچشای مخصوص خودش!
باید با یه چیز ساده تر و چیزی که توضیحش نیازمند روایت یک داستان جدید نباشه این کار رو انجام بدن!(البته خدا رو چه دیدی شاید همه اینا اتفاق بیوفته :lol: )
به نظر من که همون House Of M اتفاق میوفته :-* (اونقدری هم توضیح دادم که منطقی باشه و با تمام اخبار و شایعات جور دربیاد)

ممنون آقای فقیه
ولی بنده یک احتمال دیگر میدهم و آن هم این است که در داستان باید دو فرد قدرتمند (اسکارلت ویچ و جین گری) در دو جهان موازی مختلف باشند و از قدرت هاشون استفاده کنند که جهان هاشون با هم ترکیب بشه.
بگذارید بیشتر توضیح بدم:
اسکارلت ویچ در فیلم انتقام جویان 3 از قدرتش برای تغییر و دگرگونی دنیا استفاده میکنه.
جین گری هم در فیلم فونیکس سیاه از قدرتش برای تغییر و دگرگونی دنیا استفاده میکنه.
ولی در این دو دنیا، زمان ها با هم متفاوت هستند، یکی در قرن بیست و یکم و یکی در دهه نود قرن بیستم. ولی اگر مثلا اینجوری باشه که "سال های یکی از جهان های موازی از اون یکی عقب تره ولی درواقع زمان ها با هم یکی هستند" چی میشه؟
به نوعی در جهان مردان ایکس فاکس، دهه نود میلادی زمان حال اوناست و برای اونا مثل سال 2018 میمونه. در جهان MCU، سال 2018 زمان حال اوناست، یعنی زمان ها با هم یکی هستند منتها اون یکی جهان، سالش نسبت به اون یکی جهان عقب تره.
معذرت میخواهم میدانم گیج شدید ولی امیدوارم منظورم را فهمیده باشید برای این حرفی که میخواهم همین الان بزنم:
وقتی اسکارلت ویچ (همراه با سنگ واقعیت که آقای فقیه احتمالش را دادند) و جین گری دارند دنیا را دگرگون میکنند، چون انرژی قوی ای دارند انرژی جین گری روی انرژی اسکارلت ویچ اثر میزاره، انرژی اسکارلت ویچ روی انرژی جین گری اثر میزاره، بنابراین انرژی اون کره زمین روی انرژی اون یکی کره زمین اثر میزاره و بالعکس، پس انرژیِ دو جهان روی هم اثر میزارند و هر دو با هم ترکیب میشوند و بوووووم. دنیای جدید مارول به وجود میاید.

امیدوارم مورد قبول دوستان قرار گرفته باشه.
#58 a.v.s 1396-09-27 11:43
نظر 57# اصلاح شد
--------------------------------------------------------------------
56#
البته حتما نباید مردان ایکس در یک جهان موازی جدا از MCU باشند و سپس به جهان MCU بیایند. ما فقط تئوری دادیم که مردان ایکس در جهان موازی جدا هستند. کسی نمیدونه شاید اصلا یک ریبوت اتفاق بیافته. ولی چون مارول اصولا نمیخواد زحمات کسی را هدر بده (که بعضی وقتا این کارو کرده :-* ) و نمیخواد که مخاطبین گیج شوند که چرا اون شد و چرا این شد، و فاکس هم نمیخواد بازیگران اصلی را از دست بده و مردم با وجود اون بازیگران با شخصیت ها زندگی و همزاد پنداری کردند و مارول هم حتما اینو درک میکنه، حتما مارول یه کاری میکنه که مردان ایکس از یک جهان دیگه وارد جهان MCU شوند.
#59 SiR_GaLaHaN 1396-09-27 12:03
ثانوس 1بار با اشاره انگشت نصف کره زمین رو نابود کرده درست؟ امکانش هست ابر قهرمانان ما زمانی که خارج از زمین در حال نبرد با ثانوس هستن این اتفاق بیوفته ولی زمانی که یکی مثل دکتر استرنج یا هر کسی که توانایه حمل و استفاده از سنگ هارو داره بعد از نبرد با ثانوس به بازسازی زمین حالا از طریقه زمان یا هر چیزه دیگیی بپردازه اما دیگه زمین اون زمین قبلی نباشه. راه زیاده اما فایده نداره باید صبر کردو دید.
#60 SiR_GaLaHaN 1396-09-27 12:06
به نقل از SiR_GaLaHaN:
ثانوس 1بار با اشاره انگشت نصف کره زمین رو نابود کرده درست؟ امکانش هست ابر قهرمانان ما زمانی که خارج از زمین در حال نبرد با ثانوس هستن این اتفاق بیوفته ولی زمانی که یکی مثل دکتر استرنج یا هر کسی که توانایه حمل و استفاده از سنگ هارو داره بعد از نبرد با ثانوس به بازسازی زمین حالا از طریقه زمان یا هر چیزه دیگیی بپردازه اما دیگه زمین اون زمین قبلی نباشه. راه زیاده اما فایده نداره باید صبر کردو دید.

تغییرات با سنگها حتما صورت میگیره چون باید راه های زیادی برای فیلم های بعدی mcu باز بشه.
#61 a.v.s 1396-09-27 12:21
به نقل از ironmohammad:
آقا شاید ایکس من هنوز وجود نداره!
یعنی ثانوس اون ها رو برای مقابله با اونجرز می سازه ولی بعد آنها می فهمن ثانوس خبیث هست و با اونجرز متحد می شوند

ولی ممکنه اینجوری هم باشه:
ما در انتقام جویان 3، میبینیم که بعضی از جهش یافته ها زنده هستند (مثلا جیمز هاولت، آنا ماری، ارورو مونرو، جین گری، اسکات سامرز، هنک مک کوی و . . .) و توسط هایدرا زندانی شده بودند (در واقع هایدرا به جای اینکه توسط الگوریتم زولا نابودشون کنه، اونا رو زندانی کرده تا بعدا ازشون به عنوان سلاح استفاده کنه). سپس رد اسکال را میبینیم که به یکی از یاران ثانوس تبدیل شده. بعد رد اسکال برای ثانوس جهش یافته هارا آزاد میکنه و ثانوس هم ذهنشون رو کنترل میکنه (شاید هم از قبل توسط هایدرا شستشوی مغزی داده شده باشند). بعد ثانوس اونارو برای مقابله با انتقام جویان میفرسته. ولی بعد توسط انتقام جویان از کنترل ذهن (یا شستشوی مغزی) در میایند. سپس با انتقام جویان علیه ثانوس متحد می شوند. و در طی اتفاقات فیلم انتقام جویان 4، چارلز اگزاویر پیداشون میکنه و آن جهش یافته ها باهم گروه مردان ایکس را تشکیل میدهند (حالا ممکنه در گذشته و در اثر تغییر زمان توسط دکتر استرنج تبدیل به مردان ایکس شوند)
سرگذشت مگنتو در MCU هم میتونه به این چیزایی که گفتم ربط پیدا کنه.
#62 a.v.s 1396-09-27 12:25
59#
60#
اینم حرفیه.
اینجوری بازهم راه برای مردان ایکس و چهار شگفت انگیز باز میشه.
در کل بسیاری از دوستان دارند تئوری های منظقی و خوبی را مطرح میکنند، جوری که آدم میتونه با بیشترشون موافق باشه.
#63 farson 1396-09-27 13:00
با سلام خدمت دوستان و استاد ترابی که این فرصت رو در اختیار ما قرار دادند

بنظر من برای این کار دو سه تا راه وجود داره...
راه اول :
اولین و آسون ترین راه وجود دنیاهای موازیه ولی از اونجا که مارول دوست داره همه چیز شسته رفته از اب دربیاد بعید میدونم یهو بخواد xmen ff رو وارد کنه...

راه دوم
الف ) ff تو mcu بودن اما نه بعنوان ابرقهرمان
بعنوان همون ادمای پولدار و دانشمند و تازه برج اونجرز رو خریدن و تازه قراره برن فضا و به ابرقهرمان تبدیل شن و بعیده به اونجرز 4 برسن و میشن گنجینه ی مارول برای فاز 4 و کیهانی...

ب )
اما xmen
من فکر میکنم برای نبودن xmen هم باز دوتا راه وجود داره
ب_1 )
اینکه هایدرا با استفاده از الگوریتم زولا میوتانت ها رو نابود کرده چون احتمال ابرقهرمان شد نشون بالا بوده (بر خلاف اونجرز که همه بر اثر یه اتفاق قهرمان شدن : ثور خدایی از جهان دیگر کپ بر اثر سرم تونیه مغرور به خاطر اتفاقات آیرون من 1 دکتر بر اثر تصادف اسکات لنگ هم که یه دزد بوده و البته کلا لباس انت من توسط هنک پیم مخفی بوده و هالک هم که به خاطر یه تصادف علمی و قهرمان های سریال هاشم همه بر اثر تصادف بودن لوک کیج دردویل جسیکا و.. پانیشر هم اخلاقش به قهرمان شدن نمیخورده و ایرون فیست هم که مخفی بوده داستانش از هایدرا
این وسط اما دو تا جهش یافته داریم ! اسکارلت و برادرش بچه های مگنتو.. که توسط پدر و پروفسور ایکس به طریقی نجات پیدا کردن و بقیه رو از سرنوشت میوتانت های گذشته آگاه می کنن( اینکه چرا تا الان حرفی نزده اسکارلت هم میتونه دلایل زیادی باشه مثلا اینکه چون بچه بوده یادش نبوده و با دیدن یچیزی تو وسایلش یادش میفته )
اینم بگم که برای میوتانت ها الگوریتم زولا به اون روش کشتی های پرنده که تو کپ 2 دیدیم نبوده و بصورت manual و دستی اتفاق افتاده مثل کشته شدن هاوارد استارک توسط سرباز زمستانی

ب_2 )
اینکه xmen بعد اون اتفاقات past future به راه خودش داشته ادامه میداده که به ماجرای حماسه فونیکس می رسیم که تو دهه 90 جریان داره و احتمالا اونجا یا xmen نابود میشه و توسط دکتر برگردونده میشن یا از بعد خودشون دارد دنیای ما میشن

ب_ 3 ) اینکه جهش یافته بعد از جریان فونیکس با الگوریتم زولا از بین نرفتن بعضی شون ولی مخفیانه دارن زندگی میکنن
ینی پروفسور ایکس کلاسوس نگاسونیک و ددپول!
اگه بخوایم به فونیکس ربط بدیم که مشخصه جریان چی بوده واگه بخوابم به الگوریتم زولا و هایدار ربط بدیم اینه :
به همون روشی که گفتیم هایدار میوتانت ها رو از بین برده و پروفسور توسط کلاسوس نجات داده شده و نگاسونیک هم احتمالا بچه بود و بردنش پیش خودشون
و هایدار باقی میوتانت ها رو کشته
و اون آزمایشگاهی که دیدیم فرانسیس توش ددپول رو ساخت برای هایداراس(با توجه به اینکه اگه یادتون باشه ددپول با یکی از افراد فرانسیس دوست درمیاد و اون شخص تو کمیک ها از افراد هایدار بوده )


و بنظر من همه ی این اتفاقات بعد از اونجرز 3 هست
اونجا همه ی ابرقهرمان ها بجز دکتر استرنج میمیرن تا ثانوس رو شکست بدن
آخر قسمت 3 و تو صحنه بعد تیتراژ می بینیم که دکتر با استفاده از سنگ زمان امید داره برشون گردونه و به گذشته سفر میکنه و تو همین حین هم یه فن تئوری میشه ساخت که xmen رو قبل از نابودی ملاقات کنه


یا اینکه بازم خیلیا می میرن بجز چند نفر مثلا تونی و دکتر و با پروفسور آشنا میشن و باقی ماجرا....
#64 farson 1396-09-27 13:08
و یچیزی رو اصلا نباید فراموش کنیم اینکه استرایکر تو mcu وجود داشته و جهش یافته هایی رو زندانی کرده بوده...پس بعید نیست بقیه هم جایی که هیچکس نمبدونه زندانی شده باشن یا نه
#65 star avengers 1396-09-27 13:08
این هم یجور تئوری از من :ممکنه فقط هایدرا از وجود جهش یافته ها و مویتات ها خبر داشته باشه و اونا رو یجور سلاح در نظر داره تا بتونه از اونا استفاده کنه و تسلیم خودش تا بتونن برای هایدرا کار کنن وهایدرا این موضوع رو مخفی نگه داشته تا زمانی که اونارو بتونه تسلیم خودش بکنه ولی تا الان پشت سر هم شکست خورده مثلا از سیبرتوس استفاده می کردن تو بتونه ولورین رو بگیره ولی ولورین دمار از روزگار شون در میاورد ویا یک گروه از جهش یافته ها رو به دنبال مگنیتو می فرستادند ولی از مگنیتو شکست می خوردند و جهش یافته ها مویتات ها در مکان های مختلف در بین مردم یا به صورت گروهی زندگی می کردند و همه مدارک وشواهدی که درباره اونا تو هر سازمانی بوده را از بین برده و اونا رو به عنوان افراد ازمایشگاهی به کسانی که اونا رو دیدن معرفی کرده تا کسی دنبال قضیه اونا نره و متوجه این موضوع بشه و هرکی هم که متوجه شه نابود میشه . به خاطر همینه که هایدرا همه جا و تو هر سازمانی مثل شیلد جاسوس داره.تو فیلم انتقامجویان عصر الترورن دیدیم که کوئیک سیلور و اسکارلت ویچ به صورت پنهانی در پایگاه هایدرا بودن و هیچ کسی از وجود اونا خبر نداشت و در اخر فیلم کوئیک سیلور می میره و مرگ کوئیک سیلور باعث خشمگین شدن و کینه توزی مگنیتو از انتقامجویان مشود
#66 a.v.s 1396-09-27 14:14
میدونید چیه دوستان؟
بهتر است که مردان ایکس و چهار شگفت انگیز جزئی از MCU باشند.
همین الان نتیجه گرفتم که ایده جهان موازی برای آوردن مردان ایکس به MCU، ایده خوبی نیست. بگذارید یک دلیل بیاورم که اینجا حرف حسابم بیشتر ایکس من است:
آقای ترابی در مقاله "10 گروه ابرقهرمانی برتر دنیای کمیک" می فرمایند:
به نقل از آقای ترابی:
جذابیت اصلی داستان های مردان ایکس اینه که "میوتانت" هستند. یعنی به خاطر جهش ژنتیکی (mutation) که باهاش متولد شده اند، آزار و اذیت و تنفر انسان های عادی بودند . در اصلا جوهره اصلی مردان ایکس را زجر و محنت تشکیل میدهد. «استن لی» و «جک کربی» از این ایده به عنوان استعاره ای از نژاد پرستی استفاده کردند. یعنی مردان ایکس هم از سوی جامعه طرد میشدند درست مثل سیاه پوستانی که توسط نژاد پرستان آمریکایی طرد میشدند و میشوند. آری .. اریجین مردان ایکس آغازگر ماجراهایی شد که در آن تلاش برای مقبولیت و کسب احترام اجتماعی حرف اول را میزند. همین باعث شده نوعی بلوغ، عمق و حس فلسفی به داستان های X-men تزریق شود.

ذات اصلی و حقیقی مردان ایکس اینه. درواقع حرف حسابم این است که مردان ایکس باید در همان MCU باشند، چون اگر از طریق جهان های موازی وارد MCU شوند، شبیه مسافرانی از دنیای دیگر میشوند که سرگذشتشون همراه با دستکاری زمان توسط دکتر استرنج عوض میشه و جزئی از اون دنیا میشوند. اینطوری ما نمیتوانیم با ایکس من همزاد پنداری کنیم. چون اونجوری میشه مثل سوپرمن یا ابرقهرمانان فضایی دیگر. دیگه جزئی از انسان ها نیستند. چهار شگفت انگیز هم همینطور. این ابرقهرمانان زمانی معنی میدهند که از یک دنیای واحد باشند چون در غیر این صورت روح این شخصیت ها به گند کشیده میشه.
#67 Dr_AM 1396-09-27 15:10
راستش به نظر من مردان ایکس با تمام خوب بودنش بهتره که ریبوت بشه و مارول بازیگرای همشون رو عوض کنه ، البته به جز هیو جکمن که واقعا عالی بود !
به نظر من کار مردان ایکس فاکس توی فونیکس سیاه کاملا به پایان میرسه و داستان جدیدی از اونها در MCU شروع میشه !
ددپول ۲ هم با توجه به یک سری ایستراگ های توی تریلر احتمالا توی MCU اتفاق می‌افته ...
احتمالا مارول اینطوری ادامه داستان هاش رو شروع میکنه :
شیلد اثراتی از قدرت های فرابشری در مکان های مختلف از دنیا پیدا میکنه که اصلا نمونه اش قبلا دیده نشده . شیلد میخواد اونا رو پیدا کنه و فردی به نام پروفسور اگزاویر اون کار رو بر عهده میگیره . کسی از اوریجین و قدرت پروفسور خبری نداره . حتی فیوری ( البته اگه تا اون موقع زنده باشه ) . از طرفی اسکارلت ویچ هم متوجه میشه که یک جهش یافته است نه نا انسان و با اگزاویز به صورت مخفیانه ارتباط برقرار می‌کنه . نکته جالب اینه که توانایی هاش بهش الهام میکنن که کوئیک سیلور زندست !
از طرفی انتقام جویان با اعضای جدید بعد از جنگ بینهایت به فعالیت خودش ادامه میده و از اتفاقات اخیر خبر نداره . ۴شگفت انگیز هم برج انتقام جویان رو خریدن و برای آمادگی برای تهدیدات کیهانی مارول تلاش میکنند . که متوجه حضور محافظین کهکشان می شوند !
از طرفی ددپول هم مرد عنکبوتی رو پیدا میکنه زمانی که گوئن استیسی وارد MCU شده و البته آنها مورد اذیت و آزار ددپول نیز قرار میگیرند و خلاصه داستان خودشان را دارند ...
از طرفی دکتر استرنج متوجه حضور نیرو های فرابشری و تاریک در هلزکیچن میشه . میره اونجا مدافعین رو پیدا میکنه و احتمالا با اونها متحد میشه !
فکر کردین چرا حرف زیادی از دکتر استرنج در فاز ۴ زده نمیشه و قرار نیست فیلم اختصاصی شو توی فاز ۴ ببینیم ؟ به دلیل بالا !
حال کردین ؟
بگین نظرتونو ...
#68 The Rock 1396-09-27 15:15
به نظر من برای ورود چهارشگفت انگیز یا ایکس من نیازی به دنیای موازی نیست بر خلاف خیلی ها که همش میگن ممکنه از دو از طریق دنیای موازی وارد MCU بشن اصلا چه نیازی هست که مثلا FF از طریق دنیای موازی بیان مثلا؟
چهارشگفت انگیزهایی که فاکس ساخته که افتضاحی بیش نبودن حالا اونا از طریق دنیای موازی وارد بشن؟ :||||
اصلا چرا FF نباید قهرمان هایی تازه باشند؟ منظورم این نیست که شخصیت های جدیدی باشن مارول متیونه بگه این اشخاص توی MCU بودن ولی فقط قدرت فوق بشری نداشتن ولی به تازگی اون ها رو بدست آوردن و تبدیل به ابرقهرمان شدن و این جوری میتونن یه اوریجین درست و حسابی هم نشونمون بدن

و اما درمورد ایکس من هم به نظر من باید اوریجینشون داخل MCU گفته بشه نه این که از طریق دنیای موازی وارد بشن چون به نظرم اونجوری دیگه واقعا اوریجینشون به مارول برنمیگرده و آدم احساس نمیکنه که اینا رو مارول تو دنیای سینمایی خودش خلق کرده و انگار که یه پیش زمینه ای از قبل دارن و این حسو به آدم میده که انگار واقعا به MCU تعلق ندارن
خب من راستش حدس میزنم از اونجایی که فیلم کاپیتان مارول قراره در دهه 90 میلادی روایت بشه شاید یسری اشارات یا ایستراگ های خیلی ریزی به مردان ایکس در این فیلم ببینیم
شخصیت های ایکس من جوری هستن که مارول نمیتونه بگه اینا از قبل بودن ولی فعالیت های ابرقهرمانی نداشتن نمیشه اصلا مگر اینکه اتفاقی افتاده باشه که ایکس من تصمیم گرفتن دیگه فعالتشون رو ادامه ندن یا یه همچین چیزی(مثلا میشه اینو تو فیلم کاپیتان مارول به نحوی بیان کرد)
ولی بعد از اینکه ثانوس به زمین حمله میکنه و احتمالا هم ممکنه ابرقرمان هایی این وسط بمیرن مردان ایکس تصمیم میگیرن که از دوباره به عرصه برگردن و فعالیت ابرقهرمانیشون رو از دوباره شروع کنند
#69 a.v.s 1396-09-27 15:21
67#
داستان خوبی داشتی.
حال کردم. عالی بود.

68#
آقای ایمانی فر دقیقا همین الان حرف دل مرا در کامنت شماره 66 زدید.
#70 P.Constantine 1396-09-27 16:46
آقا من يه نكته مهم رو بايد به تمام كسانى كه روى استراكر و اون مخفيگاهش حساب باز كردن بايد متذكر شم!
اگه سريال مامورين شيلد ببينيد متوجه منظورم ميشيد! در سريال متوجه شديم كه تمركز هايدرا و استراكر روى ناانسان ها و تكنولوژى دثلاك هستش و اصلا ميوتانت ها جايى درش نداشتن!حتى الآنم كه به آينده رفتن هيچ اثرى از ميوتانت ها نيست!پس اين قضيه منتفيه.
#71 star avengers 1396-09-27 17:11
یک تئوری محشر دارم اونم اینه که تمام مویتات ها وجهش یافته ها قبلا در mcu بودن وبه بدلیل طردشدن در بین مردم بین مردم سالها قبل به جزایر واقع در منطقه مثلث برمودا رفتند وانجا را در دست خود گرفتند و در انجا را مثل یک شهر پیشرفته ساختند و هرانسانی که وارد این منطقه بشه بصورت عجیب با قدرت ها مویتات ها نا پدید و نابود میشه مثل به هم ریختن قطب نماهای کشتیها و هر وسیله ای وحاکم این منطقه هم مگنیتو است و بعضی از جهش یافته ها مثل ولورین ددپول پرفسور اگزیوا و... در بین مردم زندگی می کنن . قبلا هم در یک کارتون سریالی از مردان ایکس دیده بودم که در یک جزیره که مگنیتو حاکم ان بود و خیلی از مویتات ها در ان جزیر زندگی می کردند
#72 goorlan 1396-09-27 17:16
تئوری من در مورد ff اینه که از اونجایی که برج سابق اونجرز توسط شرکت یا گروه تحقیقاتی خریداری شده احتمالا رید ریچاردز و دکتر دووم از روسا و بنیان گذاراش هستن تا در راستای فعالیت هاشون ازش استفاده کنن و تونی استارک هم تو اونجرز1 به بروس بنر گفت که 15 طبقه آخر رو مخصوصا برای تحقیق و توسعه ساخته که این خودش یه دلیل خوبه برای خرید برج توسط رید ریچاردز و تبدیلش به ساختمون بکستر معروف و مقر گروه ff. در مورد قدرت هاشون هم چند حالت هست اولین ایده شبیه فیلم اولیه که فاکس ساخت و اونا در ایستگاه فضایی هستن که به خاطر حمله ی ثانوس ایستگاه صدمه میبینه و آزمایشی که در حال انجامش هستن از کنترل خارج میشه که البته کلیشه ایه و احتمالشم کمه
دومین ایده اینکه تحت تاثیر قدرت سنگ ها قرار میگیرن که به خاطر استفاده امتحانی ثانوس از قدرتش روی عده ای آدم باشه مثلا در مقیاس کوچکی تغییراتی در فضا زمان و واقعیت بوجود بیاره(تو مایه های بشکنی که زد نصف جهان مردن :lol: ولی با مقیاس و شدت خیلی خیلی خیلی کم)
سومی هم اینکه اونا طی اتفاقی از قبل دارای قدرت هاشون شده بودن و کل قضیه خرید برج اونجرز هم برای داشتن امکانات تحقیقاتی مناسب برای کار کردن روی قدرت هاشونه
چهارمین و آخرین و به نظر خودم محتمل ترین ایده ای که دارم هم اینه که مارول کلا گروه ff رو گذاشته تو آب نمک و به جز چند تا از دشمنا و چیزایی که تو کمیک هاشون بوده و مشکل رایت داشتن حالا حالا ها نمیبینیمشون مگر در حد ایستراگ و اشاره به اینکه در mcu حضور دارن تا زمانیکه خاطره افتضاح آخر فاکس کاملا کمرنگ بشه



در مورد ایکس من هم اول اینکه نمیشه گروه و شخصیت های فعلیشون رو از راهی به جز قضیه دنیای موازی آوردشون تو mcu چون هم خود دنیای فعلی ایکس من از نظر خطوط زمانی و داستانی خیلی به هم ریخته و گیج کنندست و نمیشه دیگه به mcu ربطش داد و هم اینکه کلا میوتانت ها چنان جامعه عظیم و پراکنده ای هستن که حتی نمیشه مثل قضیه ناانسان ها تو سریال های مارول عدم حضورشون رو توجیه کرد
راه های دیگه ورودشون اینکه مثلا جهش یافته ها سال ها قبل طی اتفاقی تعدادشون بسیار کم شده(مثلا توسط همون ویروسی که اسمش یادم نیست :-* ) و پرفسور اگزویر حضورشون رو از ذهن همه پاک کرده تا نجات یافته ها رو در امان نگه داره
یه راه دیگه ی ورودشون هم داستان خانه m هست و معلوم میشه تمام این مدت تاریخ دوباره نویسی شده ولی بدی این یکی اینه که میوفته واسه فاز های بعدی و هیو جکمن رو عمرا دوباره تو نقش ولورین بتونیم ببینیم
#73 The Rock 1396-09-27 18:35
به نقل از a.v.s:
67#
داستان خوبی داشتی.
حال کردم. عالی بود.

68#
آقای ایمانی فر دقیقا همین الان حرف دل مرا در کامنت شماره 66 زدید.

راستش حرف دل خودمم بود که بالاخره گفتمش
واقعا با ایده دنیای موازی کنار نمیام
#74 wolverine 1396-09-27 20:32
به نظر من توی اونجرز4 وقتی گروه اونجرزبه فضا میرن تا با ثانوس مبارزه بکنند، متوجه میشن که قبلا 4 شگفت انگیز و ایکس من متوجه خطر ثانوس بودن و به مبارزه با اون رفتن ولی شکست خوردن و ثانوس اونا رو زندانی کرده و اونجا شروع آشنایی گروه ها با هم هست! :lol:
#75 امیر رضا 1396-09-27 23:21
سلام
به نظر من در اونجرز 3 ثانوس اونجرز رو بدجور شكست ميده و يكي از ابرقهرمانان خواهد مرد{اينو همه ميدونن}و گروه اونجرز به شدت نااميد خواهد شد.
.ميريم سر اونجرز 4
1-اين مربوط به ورود مردان ايكس به دنياي اونجرز است
2-اين هم مربوط به دنياي چهار شگفت انگيز به دنياي اونجرز است.
.
.
.
.
.
.1-در اونجرز 4 دكتر استرنج كه قضيه وجود دنياهاي موازي رو ميدونه {در فيلم دكتر استرنج توضيح است}به گروه و توني ميگه .انها سرانجام قبول ميكنند كه دكتر استرنج بره كمك بياره.
دكتراسترنج با ورود به دنيايي ديگر اعضاي مردان ايكس رو مشاهده مي كند وبه مدرسه اگزاوير ميرود كه از انها كمك بخواهد .سرانجام با درخواست كمك از دكتر استرنج به چارلز در پيش ميريم.چارلز با جين گري صحبت مي كند و قبول مي كنند و به دنياي اونجرز مي ايند .
2-چهار شگفت انگيز كه در دنيايي ديگري وجود دارند و تنها ابرقهرمانان ان دنيا هستند و دكتر دووم هم دشمنشون.اقاي شگفت انگيز{الان اسمشو يادم رفته} كه به ساختن پورتال به دنيايي ديگر علاقه زيادي دارد. مدتهاست كه به ساختن ان مشغول است سرانجام ان را ميسازد كه دوست دارد سريع باهاش كار كنه ،با واكنش اعضاي چهاشگفت انگيز روبه رو مي شود كه ...سرانجام قبول ميكنند بروند كه ناگهاني به دنياي اونجرز مي روند كه ثانوس رو مشاهده ميكنند كه با اونجرز و مردان ايكس جنگ ميكنند .و گروه ميگه:فقط ما كم بوديم و به جنگ ميروند .كه در اين لحظه ولورين ميگه {خدا كنه باشه } ميگه : اينا ديگه چه خري اند.
براي طرفداران نيز كه ميگند ملاقات كوعيك سيلور با اسكارلت ويچ.نگرا نباشيد
چون عكسي از فيلم مردان ايكس دارك فونيكس منتشر شده كه همه سر قبر هستند جز يكي... كوعيك سيلور بنابراين طرفداران احتمال دادند كه در فيلم دارك فونيكس كوعيك سيلور كشته ميشه .
.
.
.
.هشدار : اين مطلب زيريه ديگه يهويي نوشتم ممكنه حالتونو بد بشه
.
.
.
در پايان نيز دووم با فهميدن از ساخت پورتال از ان استفاده ميكند.بااين فرضيه مقدمه اي بر ورود دكتر دووم هم ايجاد مي شود
#76 C.s.r 1396-09-29 00:00
میشه با یه فیلم کمدی وارد بشن با حضور ددپول یا همون قسمت جدید ددپول که اونجا با یکی از انتقام جویان دیدار میکنه و میگه ما تا حالا تو یه کمپانی دیگه بودیم الان اومدیم :lol: :lol:
#77 Blue Marvel 1396-09-29 23:21
به نقل از Blue Marvel:
بنده دوتا حدث دارم

۱. جهش‌یافته ها بعد از یک رویداد به زمان یا مکانی دیگر منتقل شدند و حافظه مردم پاک شده باشه. اما دکتر استرنج یا هرکس دیگه‌ای اونارو پیدا میکنه. یا حتی ممکنه یک شخصیت خبیث اون‌ها رو پیدا کنه و برعلیه انتقامجویان کنه.

۲. ممکنه این اتفاق توی فیلم ددپول بیوفته (با توجه به نکات نریلر ددپول ۲) پرفسور ایکس حافظه مردم رو درباره جهش‌یافته‌ها پاک کرده باشه اما ددپول متوجه این بشه و دو دنیا رو به هم پیوند بده


شرمنده بابت تایپ بد ...
چند تا حدث دیگه‌هم دارم:

۱. اعضای FF جزو اون دانشجوها بودن که تونی استارک اول فیلم جنگ داخلی واسشون حرف زد. شما خود حدیث مفصل بخوانید ... (درضمن به نظرم اگه هیومن‌تورچ سیاه پوست باشه باحال تره بازیگر فیلم سال ۲۰۱۵ واسه هیومن تورچ بد نبود.)

۲. ما پی در پی در حال دیدن تیم‌آپ‌های غیر قابل پیشبینی هستیم یکی از اینا میتونه تیم‌آپ ددپول و دکتر استرنج( :-| ) باشه چون دکتر استرنج بهترین گزینه برای پیدا کردن جهش‌یافته هاست و ددپول توی دنیایی شبیه به دنیای MCU (شاید خودش) هستش از طرف دیگه با کلاسوس که یک جهش‌یافتس ارطبات داشت.

(((((((((از اینجا به بعد غیر ممکن ترین حدثامو میگم چون مارول کاراش واقعا غیرقابل پیشبینیه :lol: ))))))))

۳.جهش‌یافته ها توسط دادگاه زندگی (همونی که سه تا کله داره و روسری داره و فکر کنم اسمشو اشتباه گفتم :lol: ) بعد از شدت گرفتن اختلاف با دولت به سیاره دیگه ای تبعید شدن و FF سر راه اونارو پیدا میکنن

۴. جهش ژنتیکی میتونه حاصل تاثیر بیرونی باشه (مثل اشعه های موبایل) ثانوث واسه این که جنگ رو سخت تر کنه دریچه زمانی باز میکنه و جنگ رو توی زمان های مختلفی انجام میده اینطوری به هزاران سال قبل میره و طی اشعه های سلاح های مختلفی مثل سنگ بی نهایت یا سلاحای تونی اولین زیگوت جهشیافته به وجود میاد و خط زمانی جدید با وجود جهشیافته ها شکل میگیره. تازه ممکنه از همین راه نا انسان ها روهم ملاقات کرد


(((((((((((این هم چیزی که ۳۰٪ بهش اعتقاد دارم)))))))))))
استن‌لی سال ۲۰۱۷ مژده این توافق رو داد و معمولا اینطور خبرهارو دو سال بعد افشا میکنن. رئسای اصلی قطعا یک سال قبل این تصمیم رو به صورت رسمی گرفتن. پس تصمیم اولیه رو حتما یک سال قبل گرفتن.
رسیدیم به سال ۲۰۱۳ مطمئناً توی فیلمایی که از سال ۲۰۱۳ تا به حال ساختن اشاراتی به جهش‌یافته‌ها یا FF شده. حتی ممکنه ایستراگ GOG همین باشه
#78 Superior avenger 1396-09-30 17:16
اینم از تئوری من(در این تئوری فیلمای ایکس من فاکس هیچ ربطی به دنیای مارول ندارند):
به نظر من جهش یافته ها از مدت ها قبل در جهان مارول وجود داشتند ولی به صورت مخفیانه زندگی میکردند تا اینکه زمان جنگ بینهایت (یا بعد از آن) پروفسور اگزاویر متوجه میشه که نیروی ابرقهرمان ها برای دفاع از انسان ها کافی نیست پس به فکر ساخت مدرسه ای برای آموزش جهش یافته ها برای محافظت از مردم میافته و شروع میکنه به پیدا کردن آنها.
چهار شگفت انگیز هم چهار دانشمندن که برج اونجرز رو خریدن و نیک فیوری که مشکوک به وجود رد اسکال در سیاره ای بیگانه میشه اونا رو استخدام میکنه تا به اون سیاره برن ولی حین ماموریت حادثه ای (هر اتفاقی میتونه باشه) باعث میشه چهار شگفت انگیز به قدرت های خودشون دست پیدا کنن.
#79 stan 1396-10-02 08:41
سلام !
آقا ما اومدیم ببینیم تئوریمونو کسی زودتر نگفته نشستیم خوندن کامنتا
کل تئوری از ذهنم رف !
امروز ناگهان این به ذهنم خطور کرد :
استن لی !
تو محافظین کهکشان قسمت 2 دیدیم که استن لی یه واچره
اونجرز تو جنگ بینهایت شکست میخورن ...
بعد استن لی از دنیاهای دیگه بهشون میگه که یکسری افراد جهش یافته اونجان که میتونن تو جنگ با ثانوس کمکشون کنن !
ببخشید اگه ناقص بود یا اگهکس دیگه ای گفته بود معذرت میخوام !! :oops:
#80 m.k.t 1396-10-02 13:10
به نقل از stan:
سلام !
آقا ما اومدیم ببینیم تئوریمونو کسی زودتر نگفته نشستیم خوندن کامنتا
کل تئوری از ذهنم رف !
امروز ناگهان این به ذهنم خطور کرد :
استن لی !
تو محافظین کهکشان قسمت 2 دیدیم که استن لی یه واچره
اونجرز تو جنگ بینهایت شکست میخورن ...
بعد استن لی از دنیاهای دیگه بهشون میگه که یکسری افراد جهش یافته اونجان که میتونن تو جنگ با ثانوس کمکشون کنن !
ببخشید اگه ناقص بود یا اگهکس دیگه ای گفته بود معذرت میخوام !! :oops:

همون طور که شما گفتی استن لی یه واچره
و واچر ها اجازه ی دخالت در هیچ کاری رو ندارند
پس میشه گفت قضیه منتفیه

برای نظر دادن باید عضو سایت شوید