معرفی همه سریال های کمیک بوکی/ابرقهرمانی سال 2018

معرفی همه سریال های کمیک بوکی/ابرقهرمانی سال 2018

این مقاله بهتون نشون میده در سال میلادی جدید باید منتظر دیدن کدام سریال های سوپرهیرویی باشید!

مقدمه: با رسیدن سال نوی میلادی موج جدیدی از سریال های تلویزیونی که براساس کمیک بوک ساخته شده اند نیز از راه میرسد. یعنی 8 تا سریال تمدید و 7 تا نیز جدید میهمان خانه ها خواهند شد! ولی سئوال اینجاست که کدام سریال های کمیک بوکی برای اولین بار در سال 2018 رونمایی خواهند شد و کدامیک برای یک سیزن دیگر تمدید خواهند شد؟ در این مقاله بهتون توضیح میدهم.

توجه: این مقاله رتبه بندی نداره.

 

1- صاعقه سیاه (Black Lightning)

 صاعقه سیاه (Black Lightning)

تاریخ پخش: 16 ژانویه 2018 (26 دی 1396)

شبکه CW یک ابرقهرمان دیگر را به راستر خودش اضافه میکند! آقای کرس ویلیامز در نقش جفرسون پیرس ظاهر میشود که یک ابرقهرمان بازنشسته است که به مدیر دبیرستانی تبدیل شده . اما وقتی گروه خلافکاران One Hundred خانواده و محله او را تهدید میکنند مجبور میشه بار دیگر لباس قهرمانی خودش رو بر تن کنه. گفته شده این سریال در در Arrowverse نیست ولی باور نکنید! چون درباره سریال Supergirl هم همین حرف رو میزدن در حالی که الان با سریال های "فلش" و "اروو" و "افسانه های فردا" کراس اور برگزار میکنه!

شما میتوانید تریلر این سریال را اینجا تماشا کنید.

 

2- کریپتون (Krypton)

 کریپتون (Krypton)

تاریخ پخش: 21 مارس 2018 (1 فروردین 1397)

داستان سریال دو نسل قبل از نابودی سیاره کریپتون (زادگاه سوپرمن) رخ میده و درباره پدر بزرگ سوپرمن یعنی Seg-El (با بازی کامرون کاف) هستش. او حالا در یک دوراهی قرار گرفته چون پس از ملاقات با مسافری در زمان به نام «آدام استرنج» (با بازی شان سیپوس) نمیدونه که آیا باید سیاره خودش رو از نابودی نجات بده یا اینکه نباید سرنوشت نوه اش رو تغییر بده؟ نکته مهم درباره این سریال اینه که آدمی مثل دیوید اس. گویر که نویسنده فیلمنامه فیلم های سینمایی همچون "بلید" ، "بتمن علیه سوپرمن" و "مرد پولادین" بوده مغز متفکر آن است. همچنین قراره شخصیت های مهمی از دنیای دی سی مثل دومزدی، برینیاک و هاک ومن (Hawkwoman) نیز در آن حضور یابند. بنابراین سریالش مهمه!

شما میتوانید تریلر این سریال را اینجا تماشا کنید.

 

3- کلوک و داگر (Cloak and Dagger)

 کلوک و داگر (Cloak and Dagger)

تاریخ پخش: دقیقا اعلام نشده ولی سال 2018 از شبکه Freeform پخش میشه.

این سریال براساس شخصیت هایی که سال 1982 توسط بیل مانتلو و اد هانیگان برای مارول خلق شد، ساخته شده (برای آشنایی با این دو شخصیت، این مقاله را بخوانید). داستان درباره دو نوجوان است: الیویا هولت در نقش تندی بوئن و آبری جوزف در نقش تایرون جانسون. آنها که از شهر خود نیوارلیان فرار میکنند و به نیروهای فوق بشری دست میابند که باعث میشه برای همیشه به هم وصل شوند: تایرون میتونه بقیه رو در تاریکی فرو ببره و تندی هم میتونه خنجرهایی ساخته شده از نور درست کنه. قبلا احساس میشد شاید با سریالی آبکی و مختص نوجوانان و بچه ها طرف باشیم ولی تریلری که ازش منتشر شد نشان داد اشتباه میکردیم و با اثری دارک و خفن روبرو هستیم!

شما میتوانید تریلر این سریال را اینجا تماشا کنید.

 

4- تایتانز (Titans)

 تایتانز (Titans)

تاریخ پخش: دقیقا اعلام نشده ولی سال 2018 از پلتفرم دیجیتالی اختصاصی DC پخش میشه.

براساس کمیک های تحسین شده Teen Titans (تایتان های نوجوان) ساخته میشه و قراره "گروهی از جوانان و نوجوانان را به تصویر بکشه از چهار گوشه دنیای کمیک های دی سی". نقش دیک گریسون را برنتون ثوایتس بازی میکنه که در فیلم اخیر "دزدان دریایی کارائیب" حضور داشت. او رابین و رهبر گروه تایتانز هستش. نام های بزرگی تهیه کننده این سریال هستند: آکیوا گلدزمن، جف جانز، گرگ برلانتی و سارا چستر. دیگر شخصیت های سریال عبارت هستند از: آنا دیوپ در نقش Starfire، تیگان کرافت در نقش Raven، رایان پاتر در نقش Beast Boy ، آلن ریچسان در نقش Hawk، مینکا کلی در نقش Dove و لیندزی گورت در نقش همکار دیک گریسون در اداره پلیس به نام کارآگاه ایمی روهبراچ.

 

5- کنستانتین (Constantine)

 کنستانتین (Constantine)

تاریخ پخش: دقیقا اعلام نشده ولی اوایل سال 2018 از CW Seed پخش میشه.

از وقتی سریال "کنستانتین" از شبکه NBC پخش و سپس کنسل شد، هوادارانش مدام خواستار بازگشت این شخصیت (که نقشش رو مت رایان بازی) کرد هستند. رایان هم در یکی از اپیزودهای سریال Arrow ظاهر شده است. در انیمیشن Justice League Dark هم جای کنستانتین حرف زد. قراره در آرکی دو اپیزودی در سریال "افسانه های فردا" هم باشه. اما قراره در سریال کارتونی هم خودش حضور داشته باشه. در این سریال او به عنوان یک شکارچی دیوها و هیولاها با نیروهای خبیث ماورا الطبیعه مبارزه خواهد کرد. نکته جالب اینه که نویسنده قسمت های این سریال آقای جی. ام. دی متیوس هستش که از نویسندگان باسابقه دنیای کمیکه و نویسنده انیمیشن "جاستیس لیگ دارک" هم بود.

شما میتوانید تریلر این سریال را اینجا تماشا کنید.

 

6- عدالت جویان جوان: خارجی ها (Young Justice: Outsiders)

عدالت جویان جوان: آوت سایدرز (Young Justice: Outsiders)

تاریخ پخش: دقیقا اعلام نشده ولی سال 2018 از پلتفرم دیجیتالی اختصاصی DC پخش میشه.

سریال محبوب و تحسین شده Young Justice بعد از آنکه فصل سومش 5 سال پیش کنسل شد، دوباره برمیگرده. خیلی از هواداران اعتراض داشتند که چرا وارنر اینقدر زود سریال رو کنسل کرده در حالی که داستانک ها میتونست ادامه داشته باشه. و حالا قراره در سال 2018 تلاش های آنان نتیجه بده! در هر حال در فصل سوم این شخصیت ها هستند: استاتیک، کید فلش، رابین، واندر گرل، اسپویلر، بلو بیتل، ترتین، اروئت، آرسنال و بیست بوی. همچنین قراره شخصیت های دیگری نیز از فصل های قبلی دوباره برگردند. داستان هم درباره قاچاق انسان های دارای نیروهای فوق بشری هستش که چقدر میتونه برای جامعه ای که درگیر مسابقه تسلیحاتی ژنتیکی شده خطرناک باشه.

 

7- ماجراهای ترسناک سابرینا (The Chilling Adventures of Sabrina)

ماجراهای ترسناک سابرینا (The Chilling Adventures of Sabrina)

تاریخ پخش: دقیقا اعلام نشده ولی اواخر سال 2018 از Netflix پخش میشه.

اولش قرار بود در کنار سریال Riverdale از شبکه CW پخش بشه ولی بعدش سر از نتفلیکس در آورد! قراره از ماه دسامبر و به صورت دو سیزن ساخته بشه. این سریال براساس کمیک بوک های ترسناکی که سال 2014 توسط روبرتو آگوئره ساکاسا برای آرچی کمیکس خلق شد، ساخته بشه. در واقع این کمیک شخصیت های کمیک های کلاسیک "سابرینا، جادوگر نوجوان" را در دنیای تاریک و ترسناک به تصویر میکشید. قراره سریال از آثار کلاسیک ژانر وحشت همچون "بچه رزماری" و "جن گیر" الهام بگیره. پایلوت سریال توسط خود آقای ساکاسا نوشته خواهد شد و از ماه فوریه ساختش شروع میشه.

 

8- آی زامبی (iZombie)

آی زامبی (iZombie)

تاریخ پخش فصل 4: دقیقا اعلام نشده ولی سال 2018 از CW پخش میشه.

در قسمت فینال سیزن 3 از سریال iZombie ، انسان ها از وجود زامبی ها با خبر شدند . بنابراین در فصل سوم قراره با یک واکسن و واکنش جهانی مواجه باشیم. اقای دنیل بونژور از بازیگران سریال Walking Dead به فصل 4 این سریال پیوسته و نقش Levron را بازی میکنه که یک مستند سازه و درباره زامبی های سیاتل تحقیق میکنه. رابرت کنیپر هم به یکی از بازیگران اصلی سریال تبدیل خواهد شد. بنابراین قراره بیشتر پدر Blaine را در فصل 4 ببینیم.

 

9- لژیون (Legion)

 لژیون (Legion)

تاریخ پخش فصل 2: دقیقا اعلام نشده ولی اوایل سال 2018 از FX پخش میشه.

فصل نخست سریال "لژیون" با استقبال گسترده ای از سوی منتقدین مواجه شد. در پایان فصل اول فهمیدیم که موجودی به نام  Amahl Farouk ملقب به «شادو کینگ» از بچه گی در وجود جهش یافته ای نیرومند به نام دیوید هالر (با بازی دن استیونز) رخنه کرده بود. در پایان فصل اول (که 8 قسمت بود) شادو کینگ از وجود او رفت و وارد جسم Oliver Bird شد. ضمن اینکه دیوید هم در صحنه آخر دزدیده شد. بنابراین خیلی برای سیزن 2 مشتاق هستیم. اقای سعید تغماوی که اخیرا در فیلم "واندر ومن" دیده شد، برای ایفای نقش شادو کینگ در فصل 2 انتخاب شده بود ولی ماه نوامبر 2017 از این نقش کناره گیری کرد. معلوم نیست این تصمیم عجیب او چه تاثیری روی این سریال خواهد داشت.

 

10- واعظ (Preacher)

 واعظ (Preacher)

تاریخ پخش فصل 3: دقیقا اعلام نشده ولی سال 2018 از AMC پخش میشه.

سریالی جنجالی براساس کمیک های شرکت "ورتیگو" که گارث انیس آن را خلق کرد. حتی یکی از گروه های مسیحیت محافظه کار ، سازندگان آن را مستوجب لعن و نفرین الهی دانسته است!  ولی این باعث نشده که فصل سوم آن ساخته نشود. فصل دوم با داستانک های ناتمام به پایان رسید (مثلا هیتلر از جهنم آزاد شد، تولیپ ظاهرا مرده و پروردگار سرانجام ظاهر شد!).

 

11- وینونا ارپ (Wynonna Earp)

وینونا ارپ (Wynonna Earp)

تاریخ پخش فصل 3: دقیقا اعلام نشده ولی سال 2018 از Syfy پخش میشه.

این سریال براساس کمیک بوک خلق شده توسط Beau Smith ساخته شده است و در آن خانم ملین اسکروفانو در نقش نتیجه کابوی مشهور، وایات ارپ، ظاهر میشه که در آینده باید با اشباح قانون شکنانی که جدش در گذشته کشته بود ، بجنگه. فصل اول سریال سال 2016 و فصل دومش سال 2017 پخش شدند. موضوعات زیادی از فصل دو باقی مانده اند مثل هویت پدر Waverly، خواهر وینونا و البته بچه دار شدن وینونا.

 

12- جسیکا جونز (Jessica Jones)

 جسیکا جونز (Jessica Jones)

تاریخ پخش فصل 2: 8 مارس 2018 (21 اسفند 1396) از نتفلیکس.

کارآگاه خصوصی محبوب شبکه نتفلیکس را آخرین بار در سریال "مدافعین" دیدیم. او قراره به زودی برای فصل دوم از سریال 13 قسمتی خودش برگرده. نکته جالبش اینه که قسمت های آن را زنان کارگردانی کرده اند.  بعد از قتل کیل گریو (دیوید تننت) ، جسیکا جونز در فصل دوم برمیگرده تا به زندگی خودش سر و سامان بده . ولی انگار کیل گریو هنوز روی او کنترل داره. اما یک پرونده جدید باعث میشه او هم بهتر خودش رو بشناسه و هم اینکه به گذشته خودش بیشتر متمرکز بشه. شخصیت های مکمل سیزن قبلی مثل تریش واکر، جری هوگارث و مالکوم هم برمیگردند.

شما میتوانید تریلر این سریال را اینجاتماشا کنید.

 

13- لوک کیج (Luke Cage)

 لوک کیج (Luke Cage)

تاریخ پخش فصل 2: دقیقا اعلام  نشده ولی در سال 2018 از نتفلیکس پخش میشه.

مایک کولتر برمیگرده در نقش لوک کیج و گفته میشه حداقل برای یک آرک دوستش دنی رند (آیرون فیست) را هم در کنار او خواهیم دید! فیلمبرداری فصل 2 در ماه نوامبر 2017 تمام شد و داستان پس از وقایع فصل 2 ادامه میاید. عکس های منتشره نشان میده که خانم میستی نایت (با بازی سیمونه میسیک) برمیگرده و اون بازوی فلزی معروف خودش رو داره (با توجه به اینکه در سریال "مدافعین" دستش قطع شد).

 

14- بی باک (Daredevil)

 بی باک (Daredevil)

تاریخ پخش فصل 3: دقیقا اعلام  نشده ولی در سال 2018 از نتفلیکس پخش میشه.

هیچ شخصیتی در سریال "مدافعین" نبود که مثل بی باک اینقدر تحت تاثیر وقایع داستان قرار بگیره. مت مورداک در این سریال برگشت تا با تهدید Hand مواجه بشه و در این راه مجبور شد دوباره لباس بی باک را بر تن کنه . عشق مرده سابقش (الکترا) هم برگشت و در آخر سریال ظاهرا مرد. خود بی باک هم ظاهرا مرد ولی در پایان دیدیم که زنده مونده و در یک کلیسا نگهداری میشود.  در هر حال در فصل سوم سریال تحسین شده بی باک قراره خیلی اتفاقات مهم رخ بده . وینسنت دونافریو هم تایید کرده که ویسلون فیسک (کینگ پین) در سریال هست و نقش مهمی هم داره. بنابراین باید شاهد اقتباس داستان معروف Born Again باشیم که در آن زندگی مت مورداک به جهنم تبدیل شد و بعدش او ذره ذره انتقامش رو گرفت.

 

15- ترس از مردگان متحرک (Fear the Walking Dead)

 ترس از مردگان متحرک (Fear the Walking Dead)

تاریخ پخش فصل 4: دقیقا اعلام  نشده ولی در اواسط سال 2018 از AMC پخش میشه.

این سریال انشعابی از Walking Dead همچنان داره به جلو پیش میره. قراره شخصیت مورگان هم از سریال Walking Dead به فصل 4 این سریال اضافه بشه.  همچنین مگی گریس (از بازیگران سریال Lost قراره به شخصیت های اصلی فصل 4 تبدیل بشه). همچنین وقایع فصل 4 در شهر آستین از ایالت تگزاس رخ میدهد.

 

16- رانده شده (Outcast)

 رانده شده (Outcast)

تاریخ پخش فصل 2: جولای 2018 از Cimenax پخش میشه.

این سریال ترسناک براساس کمیک بوکی که رابرت کرکمن و پل آزاستا برای انتشارات Image Comics خلق کردند ساخته شده است. فصل اولش سال 2016 پخش شد و فصل دومش هم قرار بود ماه آوریل 2017 بیاد که اینطور نشد. یعنی پخش شد ولی فقط در انگلستان! بنابراین تماشاچیان آمریکایی باید تا ماه جولای 2018 صبر کنند تا بفهمند چه بر سر کایل بارنز آمده (این شخصیت از بچه گی مورد حمله و آزار شیاطین بوده). فصل دوم سه شخصیت جدید داره: 1- باب، که شخصیت مرموزیه که به گذشته تاریک شهر ربط داره 2-  کنت پارک، که رئیس کارکنان بیمارستان شهره و 3- داکوتا، که یک مسیحی آزادی خواه و نامتعارف  است و با کشیش شهر درگیر میشه. البته معلوم نیست که آیا اصلا در آینده فصل سوم این سریال هم ساخته میشه یا نه.

  

مهدی ترابی مهربانی

All rights reserved © Spidey.ir 2017

   (هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد) 

 

مطالب مرتبط:

معرفی همه فیلم های کمیک بوکی/ابرقهرمانی سال 2018

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

BoosterBatK
-1 #1 BoosterBatK 1396-10-14 11:20
ممنون برای مقاله. فکر نمیکردم اینقدر دیسی سریال داشته باشه :eek: تازه فلش و اروو و سوپرگرل و لجندز اف توماروو و گاتهام رو نگفتین :D استاد ولی نباید بگید ( همه ی ) سریال های کمیک بوکی سال 2018. چون فقط همه ی دیسی رو نگفتین. مثلا از مارول پانیشر رو نگفتین. ولی باز چه سالی بشه 2018 :lol:
نقل قول کردن
Richard Grayson
#2 Richard Grayson 1396-10-14 12:02
به نقل از BoosterBatK:
ممنون برای مقاله. فکر نمیکردم اینقدر دیسی سریال داشته باشه :eek: تازه فلش و اروو و سوپرگرل و لجندز اف توماروو و گاتهام رو نگفتین :D استاد ولی نباید بگید ( همه ی ) سریال های کمیک بوکی سال 2018. چون فقط همه ی دیسی رو نگفتین. مثلا از مارول پانیشر رو نگفتین. ولی باز چه سالی بشه 2018 :lol:

فکرکنم اینارو نگفتن چون اینا در حال پخش هستن از 2017 . تو این مقاله سریال هایی معرفی شدن که 2018 پخششون شروع میشه. گاتهام و اون سریالای دیگه الان دارن پخش میشن و تو 2018 هم ادامه پیدا میکنن پس تاریخ پخش سریال میشه 2017 و جز سریال های 2018 محسوب نمیشند.

استاد توی متن Young Justice نوشتین فصل دومش 5 سال پیش کنسل شد ، در صورتی که فصل دومش که پخش شد و فصل سومش کنسل شد.
چقدر دی سی مسخره بازی در آورد که بخاطر کم بودن فروش اسباب بازی ها این کارتون فوق العاده رو کنسل کرد. اخر فصل 2 خیلی داستانک ها باقی موند و من یکی امسال خیلی منتظرشم بیشتر از هر چیزی.
دی سی خیلی داره سریال منتشر میکنه ، فکرکنم از یه جایی به بعد از دستش در بره و همش مسخره تر ازینی که هست بشه:/
نقل قول کردن
mtm
#3 mtm 1396-10-14 12:15
به نقل از BoosterBatK:
استاد ولی نباید بگید ( همه ی ) سریال های کمیک بوکی سال 2018. چون فقط همه ی دیسی رو نگفتین. مثلا از مارول پانیشر رو نگفتین. ولی باز چه سالی بشه 2018 :lol:

برای اینه که اونایی که شما گفتی هنوز فصل بعدی شون تایید نشده . الان در mid-season به سر میبرند
در ضمن یعنی من خودم عقلم نمیرسه به فلش و سوپرگرل اشاره کنم؟
پانیشر یا ایرون فیست هم فصل دو تایید شده ولی نگفتن چه سالی میاد. البته ایرون فیست احتمالش زیاده سال 2018 بیاد ولی چیزی تایید نشده. بنابراین تو مقاله نیست
نقل قول کردن
AMIR.KASMAEE
#4 AMIR.KASMAEE 1396-10-14 14:16
بی صبرانه منتظر سریال تایتانز هستم‌ مخصوصا دیدن رابین با بقیه اوخ اوخ چه شود!!
نقل قول کردن
alireZaZ
#5 alireZaZ 1396-10-14 14:29
کلوک و داگر تو mcu جربان داره؟
نقل قول کردن
Best comicfan
#6 Best comicfan 1396-10-14 15:16
سلام و خسته نباشید خدمت استاد ترابی ...
مقاله واقعا عالی و جامع بود ...
سریالی که من بی صبرانه منتظرشم ، فصل دوم جسیکا جونزه ؛ فصل اول به معنای واقعی درجه یک بود . بازی خانم کریستن ریتر در کنار بازی دیوانه وار دیوید تننت از دلایل مهم و تاثرگذار موفقیت بی نظیر سریال بود ؛ حتی کاراکتر های فرعی مثل تریش واکر با بازی ریچل تیلور و یا ویل سیمپسون با بازی ویل تراول واقعا عالی به تصویر کشیده شده بودند . رابطه ها و صحنه های احساسی و فضای ها دارک شگفت انگیز بودند .
حدس میزنم که در فصل دو ، قضیه ی Nuke و مدارک سازمان IGH نقش اساسی و مهمی رو توی روال داستان ایفا کنند .
سریال های Daredevil و Luke cage هم که هر کدومشون به جای خودش وفادار و لذت بخش بودند ... برای هر کدومشون لحظه شماری میکنم .

در مورد سریال Cloak and dagger هم امیدوارم هستم که سریال خوبی از آب دربیاد .


سریال Preacher هم که از اون ایده های جنجالی و شگفت انگیز نشات گرفته شده ، و من واقعا ازش لذت خاصی بردم و ذهنم رو به خودش مشغول کرد ... فصل سوم این سریال هم فکر میکنم فصل جنجالی تر و به مراتب جذاب تری بشه ؛ باید منتظر بود و دید ...

لژیون هم که سریال خیلی خوب و جالبی بود ، خیلی از هواداران منتظر فصل دوم هستن ...

امیدوارم سریال کریپتون هم عملکرد خوبی داشته باشه ...

اما مهم ترین و دوست داشتنی ترین سریال برای من ، ماموران شیلد هستش که امیدوارم همینجوری با موفقیت هاش جلو بره ... واقعا این سریال یکی از بهترین سریال های MCU و همچنین یکی از بهترین سریال های کامیک بوکیه ... واقعا برای من لذت بخشه ...


و در آخر تشکر ویژه از استاد ترابی ...
استاد ترابی در هر شرایطی و با وجود مشغله هاشون ، برای ما زحمت میکشند و سایت رو با نوشتن مقاله و نقد و قرار دادن خبر های جدید ، به روز نگه میدارن ؛ واقعا باید قدر ایشون رو بدونیم ...
خسته نباشید .
نقل قول کردن
Best comicfan
#7 Best comicfan 1396-10-14 15:19
به نقل از alireZaZ:
کلوک و داگر تو mcu جربان داره؟

بله ...
نقل قول کردن
Mr.Harper
#8 Mr.Harper 1396-10-14 19:43
سریال های دی سی که از CW پخش میشن فقط شروع خوبی دارن و بعد از دو فصل افت پیدا میکنن.یه جورایی جاستیس لیگ رو تو این شبکه تشکیل دادن و فقط باید گفت خراب کردن. بینشون در حال حاضر سریال آررو میشه گفت هنوز خوبه البته افت هم داشت ولی بقیشون انصافا وقت تلف کردنه. بلک لایتنینگ هم صد در صد وارد دنیاشون میشه و میشه جایگزین شزم. من که علاقه ای به دیدنش ندارم
تو این لیست فقط منتظر جسیکا جونز و دردویل و لوک کیجم. جسیکا و دردویل بدون شک فصل بعدیشون تماشاییه. لوک رو یکم شک دارم چون فصل اولش زیاد چنگی به دل نزد
بقیه رو هم یا ندیدم یا قصد دیدن ندارم :lol:
نقل قول کردن
Mohammads32700
#9 Mohammads32700 1396-10-14 19:57
به نقل از AMIR.KASMAEE:
بی صبرانه منتظر سریال تایتانز هستم‌ مخصوصا دیدن رابین با بقیه اوخ اوخ چه شود!!


آره منم خیلی منتظر این سریالم فقط تنها مشکلش اینه که نقش استارفایر رو به یه بازیگر سیاه پوست دادن در حالی که استارفایر سفیدپوسته :-*
نقل قول کردن
LEG3ND
#10 LEG3ND 1396-10-14 20:43
اگه اشتباه نکنم قراره سریال واچمن هم ساخته بشه...
نقل قول کردن
ODIN SON
#11 ODIN SON 1396-10-14 22:18
اقا ی سوال دارم ..؟ سریال فوق العاده "constantin" رو برای فصل دوم تمدید نمیکنن؟ :-*
نقل قول کردن
Samwel Tarly
#12 Samwel Tarly 1396-10-14 22:40
با تشکر از استاد ترابی بابت مقاله
در بین مواردی که معرفی کردید بیشتر از همه منتظر سریال های مارول/نتفلیکس هستم و خداروشکر تاریخ پخش فصل 2 جسیکا جونز مشخص شده ولی فصل 2 لوک کیج و فصل 3 دردویل هنوز مبهمن. خودم احتمال میدم فصل 2 لوک کیج تو تیر یا مرداد 97 و فصل 3 دردویل تو پاییز 97 پخش بشن ولی امیدوارم زودتر این اتفاق بیفته چون خیلی منتظرشونم.
پریچر هم به نظرم سریال جالبی میاد و با فضاش میتونم ارتباط برقرار کنم و بزودی میخوام ببینمش.
راجع به کلوک و داگر هم اطلاعات زیادی ندارم ولی از تریلری که چندماه پیش ازش منتشر شد خیلی خوشم اومد و با این که شنیدم شبکه ای که این سریال رو میخواد بسازه خیلی قوی نیست ولی اول صبر می کنم ببینم نمراتش چجوری بود اگه یه وقت مثل ناانسان ها گند زد نمیرم دانلودش کنم ولی در غیر اینصورت از اولویت های اولمه.
در کل در بین تمام سریال های کمیکی که قراره 2018 بیاد فصل 3 دردویل از همه برام جذاب تره و بیشتر از همه مشتاق اونم و امیدوارم بتونه بترکونه.
بعد از دردویل هم منتظر فصل 2 لوک کیج هستم و با فصل 1 که خیلی حال کردم قبول دارم که یکسری ضعف داشت ولی دلیل نمیشه دلم برام محله هارلم نیویورک تنگ نشه و امیدوارم مثل فصل 1 نمرات خوبی تو متا بگیره(نمره فصل یک 79 شد)
#3
اگه اشتباه نکنم نتفلیکس قبلا اعلام کرده بود که سریال های مارولیش تو سال 2018 فقط 3 تا هستن پس 100% فصل 2 ایرون فیست 2019 میاد.
به استاد ترابی هم بابت مقاله خسته نباشید میگم و خداروشکر که شما رو داریم.
نقل قول کردن
P.Constantine
#13 P.Constantine 1396-10-15 01:50
خبر داغ برای دی سی فن ها(ممکنه سرد باشه) جف جانز دیگه رئیس DCEU نیست!
I'm Really Sorry about that! خداحافظ جف جانز! خداحافظ DCEU!
آقای Walter Hamada جانشین ایشون شدن(از نویسنده های فیلم ۴۷Ronin)!
ــــــــــــــــــــــــ
سریال The Gifted دو Runaways برای فصل دوم تمدید شدند!
ـــــــــــــــــــــــ
در قسمت ۹ از سریال فراری ها سرنخ هایی راجع به زلزله مهیب شنیدیم که ممکنه کل زمین رو نابود کنه! با این توصیفات میشه گفت سریال مامورین شیلد به این سریال مربوطه و همچنین خبری از میوتانت ها نیست چون مالی منشا قدرت هاش عوض شد و میوتانت و جهش یافته نبود!
البته یه صحبت هایی راجع به قارچ های جهش زا شد ولی چون مامورین شیلد در آینده به سر می برند و هیچ اثری از جهش یافته ها نیست پس این قضیه منتفیه!
ـــــــــــــــــــــ
راستی دقت کردید در سریال The Gifted چه تشابهاتی به داستان های X-men داشته مثلا به جای Fenris =Pheonix یا مثلا پولاریس الان وضع حمل می کنه و قدرتاش افزایش یافته درست مثل اسکارلت ویچ تو همین وضع!
تازه این سریال تمدید شده و خیلی عجیبه این اتفاق، چون رفرنس های زیادی به X-men داشت و تقریبا هیچ ربطی به MCU نداره!!
به نقل از ODIN SON:
اقا ی سوال دارم ..؟ سریال فوق العاده "constantine" رو برای فصل دوم تمدید نمیکنن؟ :-*

این جوری که بوش میاد در سریال افسانه های فردا دارن داستان نیمه تموم فصل اول Constantine رو خاتمه می دن! من با این که مت رایان رو دوست دارم ولی اصلا برام قابل تحمل نیست که کنستانتین رو کنار قهرمانای افسانه های فردا ببینم! باید همون سریال خودش رو ادامه می دادن! خدایی از قسمت ۷ به بعد سریال Constantine یه جهش خیلی بزرگ کرده بود و در اوج داستان ما رو ول کردن با کلی سوال! اونم کی زمانی که داشت می ترکوند!خدا لعنتت کنه NBC! خدا کنه کنستانتین ما هم از چنگال شیطان های هالیوودی نجات پیدا کنه!
نقل قول کردن
t.c.h
#14 t.c.h 1396-10-15 05:49
مرسی از اقای ترابی بابت مقاله
بسیار زیبا بود بعضی موارد رو واقعا دوست داشتم مثل درد ویل صاعقه سیاه یا کریپتون و ترس از مردگان متحرک
میدونید اکثرا بعد سال ۲۰۱۴ Dc توی ساخت فیلم زیاد موفق نبوده و با شکست مواجه شده ولی توی سریال و کمیک بسیار خوب داره جلو میره اگر عاقبت سریال هاش مثل فیلم هاش نشه
نقل قول کردن
Remi_GAMBIT
#15 Remi_GAMBIT 1396-10-15 09:42
استاد سریال New Warriors
Iron Fist
و البته Watchmen
چرا واچمن تو لیست نیست؟
نقل قول کردن
Remi_GAMBIT
#16 Remi_GAMBIT 1396-10-15 09:48
به نقل از P.Constantine:
خبر داغ برای دی سی فن ها(ممکنه سرد باشه) جف جانز دیگه رئیس DCEU نیست!
I'm Really Sorry about that! خداحافظ جف جانز! خداحافظ DCEU!
آقای Walter Hamada جانشین ایشون شدن(از نویسنده های فیلم ۴۷Ronin)!
ــــــــــــــــــــــــ
سریال The Gifted دو Runaways برای فصل دوم تمدید شدند!
ـــــــــــــــــــــــ
در قسمت ۹ از سریال فراری ها سرنخ هایی راجع به زلزله مهیب شنیدیم که ممکنه کل زمین رو نابود کنه! با این توصیفات میشه گفت سریال مامورین شیلد به این سریال مربوطه و همچنین خبری از میوتانت ها نیست چون مالی منشا قدرت هاش عوض شد و میوتانت و جهش یافته نبود!
البته یه صحبت هایی راجع به قارچ های جهش زا شد ولی چون مامورین شیلد در آینده به سر می برند و هیچ اثری از جهش یافته ها نیست پس این قضیه منتفیه!
ـــــــــــــــــــــ
راستی دقت کردید در سریال The Gifted چه تشابهاتی به داستان های X-men داشته مثلا به جای Fenris =Pheonix یا مثلا پولاریس الان وضع حمل می کنه و قدرتاش افزایش یافته درست مثل اسکارلت ویچ تو همین وضع!
تازه این سریال تمدید شده و خیلی عجیبه این اتفاق، چون رفرنس های زیادی به X-men داشت و تقریبا هیچ ربطی به MCU نداره!!
به نقل از ODIN SON:
اقا ی سوال دارم ..؟ سریال فوق العاده "constantine" رو برای فصل دوم تمدید نمیکنن؟ :-*

این جوری که بوش میاد در سریال افسانه های فردا دارن داستان نیمه تموم فصل اول Constantine رو خاتمه می دن! من با این که مت رایان رو دوست دارم ولی اصلا برام قابل تحمل نیست که کنستانتین رو کنار قهرمانای افسانه های فردا ببینم! باید همون سریال خودش رو ادامه می دادن! خدایی از قسمت ۷ به بعد سریال Constantine یه جهش خیلی بزرگ کرده بود و در اوج داستان ما رو ول کردن با کلی سوال! اونم کی زمانی که داشت می ترکوند!خدا لعنتت کنه NBC! خدا کنه کنستانتین ما هم از چنگال شیطان های هالیوودی نجات پیدا کنه!



خیلی سخت میشه که The Gifted رو به MCU ربط بدن!
ولی از آب خوردن هم راحت تره که Legion رو ربط بدن.
ب نظر من ما تو ماموران شیلد ی اشاره به جهش یافته ها خواهیم دید و شاید باعث بشه که برای فصل ششم هم تمدید بشه.
امیدوارم که فصل دوم کنستانتین هم ساخته بشه چون خیلی عالی و در اوج بود که مارو ول کرد، درست عین Agent Carter!
نقل قول کردن
Remi_GAMBIT
#17 Remi_GAMBIT 1396-10-15 09:50
به نقل از mtm:
به نقل از BoosterBatK:
استاد ولی نباید بگید ( همه ی ) سریال های کمیک بوکی سال 2018. چون فقط همه ی دیسی رو نگفتین. مثلا از مارول پانیشر رو نگفتین. ولی باز چه سالی بشه 2018 :lol:

برای اینه که اونایی که شما گفتی هنوز فصل بعدی شون تایید نشده . الان در mid-season به سر میبرند
در ضمن یعنی من خودم عقلم نمیرسه به فلش و سوپرگرل اشاره کنم؟
پانیشر یا ایرون فیست هم فصل دو تایید شده ولی نگفتن چه سالی میاد. البته ایرون فیست احتمالش زیاده سال 2018 بیاد ولی چیزی تایید نشده. بنابراین تو مقاله نیست

ببخشید درضمن خبری از حضور Ghost Rider اورجینال،بلید و مون نایت در MCU نیست؟
نقل قول کردن
best of the best
#18 best of the best 1396-10-15 09:52
به نقل از Remi_GAMBIT:
استاد سریال New Warriors
Iron Fist
و البته Watchmen
چرا واچمن تو لیست نیست؟

شما سواد فارسی ندارید؟ کامنتا رو نمیخونید؟ تو کامنت شماره 3 توضیح داده شد
وقتی سریالی رسما تایید نشده چرا باید تو لیست بیاد؟
الان مثلا چون گفتن سریال واچمن ساخته میشه باید حتما سال 2018 میاد؟
نشنیدید تایید شد فصل بعدی got سال 2019 میاد؟خب اونم ممکنه سال 2019 بیاد یا نیاد!
نقل قول کردن
best of the best
#19 best of the best 1396-10-15 09:55
دیدید سریال لیسانسه ها چطور تو دوربین زل میزنن و میگن "امیدوارم به فلان کس برنخوره"؟
منم میخوام به دوربین سایت نگاه کنم و بگم "امیدوارم به دی سی فنا برنخوره ولی خداییش من نمیتونم سریال های دی سی رو تحمل کنم. واقعا سطحی و ابکی هستن. به شعور مخاطب توهین میکنن. نمیدونم چرا cw الان چند ساله تو همین سطح مونده و سریال هاش نه تنها پیشرفت نکرده بلکه فصل به فصل افت هم میکنن"
نقل قول کردن
Remi_GAMBIT
#20 Remi_GAMBIT 1396-10-15 09:57
به نقل از best of the best:
به نقل از Remi_GAMBIT:
استاد سریال New Warriors
Iron Fist
و البته Watchmen
چرا واچمن تو لیست نیست؟

شما سواد فارسی ندارید؟ کامنتا رو نمیخونید؟ تو کامنت شماره 3 توضیح داده شد
وقتی سریالی رسما تایید نشده چرا باید تو لیست بیاد؟
الان مثلا چون گفتن سریال واچمن ساخته میشه باید حتما سال 2018 میاد؟
نشنیدید تایید شد فصل بعدی got سال 2019 میاد؟خب اونم ممکنه سال 2019 بیاد یا نیاد!

من معذرت میخواهم ولی فک کنم watchmen رو برای 2018 تایید کردند؟
نقل قول کردن
Sherlockian
#21 Sherlockian 1396-10-15 12:10
مورد انتظارترین سریال کمیکی امسال برای من فصل سوم دردویل هست . بازگشت کینگ پین ، احتمال حضور بولزای و اقتباس از روی داستان born again که اگه بدرستی انجامش بدن قطعا بهترین فصل سریال میشه و جای پاشو حسابی به عنوان یکی از بهترین سریالای کمیکی محکم میکنه .
بعد از این هم منتظر فصل سوم پریچر و فصل دوم لژیونم . پریچر بی نقص نیست ولی استایل خاصی داره . لژيونم با این چند قسمتی که ازش دیدم میتونم بگم بهترین سریال کمیکی ۲۰۱۷ بود .
فصل دوم جسیکا جونزم قطعا مورد انتظاره ولی تا الان واقعا چیز خاصی ازش درز نکرده . حتی نمیدونیم ویلین اصلی این فصل کیه ! در کل احتمالش ( هرچند کم ) هستش که خراب کنه یا مثله فصل اول شاهکار شه .
فصل سوم یانگ جاستیس هم میتونه مثله دو فصل قبلی شاهکار شه باید منتظر بود و دید .
ولی جدای از همه اینها بیشتر از همه در آینده از بین سریالای کمیک بوکی منتظر سریال واچمن دیمون لیندلوفم . با اینکه ۲۰۱۸ نمیاد ولی موقعی بیاد قطعا معرکه میشه . دیمون لیندلوف همین الانشم دو تا از بهترین سریالای تاریخو تو کارنامش داره ( لفت اورز فصل سوم تونست متای ۹۸ رو بیاره ! ) . در کل من یکی که از الان روش به عنوان بهترین سریال کمیکی حساب باز کردم.
ممنون از اقای ترابی بابت مقاله . مثله همیشه عالی و بی نقص بود .
نقل قول کردن
P.Constantine
#22 P.Constantine 1396-10-15 17:01
به نقل از Remi_GAMBIT:

خیلی سخت میشه که The Gifted رو به MCU ربط بدن!
ولی از آب خوردن هم راحت تره که Legion رو ربط بدن.
ب نظر من ما تو ماموران شیلد ی اشاره به جهش یافته ها خواهیم دید و شاید باعث بشه که برای فصل ششم هم تمدید بشه.
امیدوارم که فصل دوم کنستانتین هم ساخته بشه چون خیلی عالی و در اوج بود که مارو ول کرد، درست عین Agent Carter!

من بعید می دونم به این زودی اشاره ای به جهش یافته ها ببینیم! ان شا‌ءاللّٰه بعد Avengers 4(شایعه شده یه حالت ریبوت مانند داره این فیلم)
Agent Carter تا اونجایی که یادم میاد مارو تو اوج ول نکرد :-* (خیلی سریال قشنگی بود ولی تشنه فصل بعدیش نبودیم) اما کنستانتین اصل داستان رو تازه فهمیدیم، کلی سوال جدید برامون پیش اوورده بود مثلا اون پیشگوییه یا این که بالاخره جان می فهمه مانی(همون فرشتهه) یه ریگی به کفشش هست یا نه!!! حالا اینا هیچی تو سریال ارو گفتن کنستانتین رفته جهنم :-| بعدشم یهو تو سریال افسانه فردا دیدیمش! خیلی ناراحت شدم! یعنی چی آخه! الان می خوان به ویلن اصلی اون سریال ربطش بدن!!! یعنی ملیس! یه شخصیت گمنام از کمیک های دی سی(New Gods)! اعصاب نمی ذارن برا آدم! لابد بعدشم عضو گروهشون میشه!!!!!!!! یعنی کنستانتین قاطی داغونای CW!:sigh:
#13
www.cbr.com/.../
اون خبر تغییر کرد! جف جانز و هامادا به صورت مشترک ریاست دی سی رو بر عهده دارن!(دیشب خیلی از سایت ها می گفتن جف جانز در  DCEU فقط به دی سی مشاوره خواهد داد)
www.cbr.com/.../
نقل قول کردن
constantin
#23 constantin 1396-10-15 18:23
اوف اوف اوف 2018 چقد سریال داریم :-) :lol:

کلوک و دگر,تایتانز,(کن ستانتین),یانگ جاستیس,لوک کیج,جسیکا جونز,دردویل,
فصل 6 ارو (توی یکی از کامیک کانای امسال تایید شد)

بدبخت شدیم رسما باید کل وقتونو صرف اینا کنیم
نقل قول کردن
spidey noir
#24 spidey noir 1396-10-15 20:29
  • پس کلی سریال داریم...ولی حیف که من نمیتونم این سریال هارو ببینم.خانوادم اجازه نمیده(یعنی ببین چی شده بود که میخواستم هومکامینگ رو سانسور شده ببینم!)ولی از این همه سریال فقط تا نصفه قسمت پنج ایرون فیست رو دیدم و خیلی عالی بود!و یه قسمتم از سریال فلش.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید