معرفی سنگ های بینهایت (Infinitie Stone)

مقدمه : بزارید کمی بیشتر با قوی ترین شئ های جهان مارول آشنا شویم.
سنگ های بی نهایت شئ های شناخته شده ای در دنیای کمیک بوک به ویژه عالم سینمایی هستند که انرژی بی نهایتی درون آن ها وجود دارد.
در مارول استودیو رسیدگی کاملی به این سنگ ها شده و به طرز قابل فهمی این نیروهای کیهانی را به تصویر کشیدند و ما از آن ها شناخت بالایی داریم.
دنیای سینمایی مارول در حال حاضر تاکید زیادی بر روی این سنگ ها دارد و تا به حال پنج سنگ از آن ها را در فیلم هایش نشان داده است که قطعا تا فیلم جنگ بی نهایت ما شاهد سنگ ششم هم هستیم.
اما این سنگ ها از کجا آمده اند ؟ تاریخچه آن ها چگونه بوده است ؟ نحوه حضور آن ها در دنیای کمیک به چه شکل صورت گرفته ؟
خب در این مقاله قرار است شما را با این شش سنگ بی نهایت آشنا کنیم و اینگونه هم اطلاعاتی درباره آن ها کسب کرده ایم و هم آمادگی بیشتری برای فیلم های آینده مارول داریم.


پس در ادامه با من همراه باشید...

 

منشاء پیدایش 

همانطور که همه میدانیم، تانوس تایتان دیوانه و البته قدرتمندی است که استفاده زیادی از این سنگ ها میکند و همیشه به دنبال آن ها برای نابودی جهان و کهکشان های عالم هستی بوده است.
در حقیقت آن زمان این سنگ ها نام دیگری داشتند.
اوایل به این ها سنگ های روح (Soul Gems) گفته میشد و بعد ها نام آن ها تغییر کرد و در حال حاضر ما آن ها را با نام سنگ های بی نهایت (Infinity Gems) میشناسیم.
سنگ های بی نهایت از زمان خلقت جهان حضور داشتند و اطلاعات بالایی درباره نحوه حضور آن ها در این دنیا وجود ندارد.
ممکن است دلیل اینکه برای سنگ ها نام روح را انتخاب کرده بودند این باشد که اولین سنگی که در دنیای کمیک خلق شد، سنگ روح بوده است.
در واقع سنگ سبز رنگ و قدرتمندی است که برای اولین بار در سر شخصیت نیرومند و بزرگ مارول یعنی آدام وارلاک (Adam Warlock) دیده شد که این اولین حضور سنگ بی نهایت در دنیای کمیک بود.
این سنگ ها در کنار هم قدرتی به شخص میدهد که  تصور آن نا ممکن است.
البته با این قدرت بالا گاهی تانوس نیت های پلیدش توسط اونجرز و قهرمانان مارول متوقف میشود ولی همیشه او تهدیدی جدی برای دنیای مارول به حساب میاید.
موجوداتی به نام The Elders زمانی با این سنگ ها سر و کار داشتند. حتی یک بار آن ها این سنگ ها را به دستور گالاکتوس به دستگاهی برای تولید انرژی متصل کردند که در نهایت گالاکتوس بتواند از این انرژی زیاد استفاده کند به هر حال در این بین موج سوار نقره ای دخالت کرد و با نابودی دستگاه مانع این کار شد.
بعد از آن سنگ ها درون سیاه چاله ای رفته و ناپدید شدند. زمانی هم بود که دو عضو چهار شگفت انگیز (آقای شگفت انگیز و زن نامرئی) به همراه موج سوار نقره ای به دنبال سنگ ها بودند و حتی آن ها برای پیدا کردن سنگ های روح سعی کردند از سیاه چاله درش بیاورند. اما در حقیقت آن ها میخواستند با در اختیار داشتن سنگ های روح بر گالاکتوس غلبه کنند که درگیری های زیادی در در طی اون ماجراها رخ داد.
بعد ها تانوس ظهور کرد و در این اتفاقات خود را جای داد. تانوس که حال دیگر از قدرت بی کران این سنگ ها آگاه شده و با آن ها آشنایی پیدا کرده بود دیگر به دنبال آن سنگ ها میگشت و سعی در جمع آوری تمام  سنگ های روح داشت.
از این موقع به بعد بود که به این سنگ ها، سنگ های بی نهایت گفته میشد و با باز شدن پای تانوس به این ماجرا از شش سنگ به عنوان سنگ های روح دیگر یاد نمیشد.
این سنگ ها احتمالا باقی مانده اولین موجودات این جهان بودند، طبق دلایل نا مشخصی شئ به شش قسمت تقسیم شده و شش سنگ قدرت با کارایی و نیرو های مختلف به وجود آمدند.
گفته میشود این سنگ ها باقی مانده موجودی عظیم و باستانی به نام الهه انتقام (Nemesis) که قادر به تسلط بر تمام واقعیت های عالم هستی بود، هستند. میگن احیانا بعد نابودی این موجود و یا بهتره گفت تقسیم شدن و تبدیل شدن بخشی از این موجود به شش شئ قدرتمند، سنگ های بی نهایت پدید آمدند.
قدرت سنگ ها به حدی بالا است که هر فردی قادر به نگه داشتن حتی یکی از آن ها هم نیست (این موضوع در فیلم های مارول مانند نگهبانان کهکشان به خوبی نشان داده شد)



سنگ های بی نهایت 

تانوس دستکشی به نام دستکش بی نهایت (Infinity Gauntlet) در اختیار دارد، او بعد از جمع آوری سنگ ها قصد بر قرار دادن آن ها درون دستکش دارد که با استفاده از آن میتواند هر کاری بکند و به عبارتی خدای جهانیان شود.
معمولا این سنگ ها را به دلیل قدرت زیاد درونشان در دست نمیگیرند زیرا تحمل همچین قدرتی دشوار است پس افراد بعد از گرفتن این سنگ ها آن را به شئ دیگری منتقل میکنند (به عنوان مثل رونان در نگهبانان کهکشان نیرو را بین خودش و پتکش تقسیم کرد تا هم بتواند این قدرت را تحمل کند و هم سنگ را درون پتکش قرار دهد، یا خود تانوس که برای نگه داشتن شش سنگ از دستکش بی نهایت استفاده میکند )
خب پس تانوس کسی بود که نام سنگ ها رو از سنگ های روح به سنگ های بی نهایت تغییر داد.
اما این شش سنگ هرکدام قدرت و ویژگی های مختلفی با دیگر سنگ ها دارند که مجموع آن ها در دستکش بی نهایت تکاملی ایجاد میکنند که قدرتی فراتر از آن را نمیتوان یافت.
سنگ های بی نهایت به شکل زیر هستند :



سنگ روح / Soul 

این سنگ سبز رنگ که به سنگ روح معروف است برای اولین بار در سر آدام وارلاک مشاهده شد.
این سنگ اولین سنگ بی نهایتی بود که در دنیای کمیک خود را نشان داد.
سنگ روح بسیار خطرناک و یکی از قوی ترین سنگ های شش سنگ بینهایت بوده، زیرا قدرت سنگ کاملا عمیق و با تاثیر گذاشتن بر روح است. میتوان با آن حتی مرگ و زندگی دیگران را دستکاری کرد ، تغییراتی در روح های دیگران ایجاد و یه جورایی میتوان گفت کنترل تمام زندگی های جهان را در دست گرفت.
همچنین با این سنگ میتوان به دنیاهایی دیگر دسترسی پیدا کرد. از بهترین کسانی که این سنگ رو در اختیار داشتند میتوان به تانوس ، آدام وارلاک ، زن نامرئی ، دکتر استرنج ، مگوس (Magus) و بت وینر (In-Betweener) اشاره کرد.
این سنگی است که در مارول استودیو هنوز نشان داده نشده و باید منتظر پرده برداری از سنگ روح در فیلم های آینده مارول باشیم.

نکته : بهتر است این را بدانید که بعضی سنگ های بی نهایت در مارول استودیو رنگ هایش با دنیای کمیک متفاوت است پس سنگ سبز رنگ فیلم دکتر استرنج در حقیقت سنگ روح نیست.

 



مگوس / Magus : مگوس در واقع چهره شیطانی آدام وارلاک است. او یک نسخه آینده شر آدام وارلاک هست که قدرت بالایی دارد و جلوگیری از او از سخت ترین کارهاست. مگوس اعتقاد دارد که یا همگی باید او را بپرستند و به او ایمان داشه باشند یا میمیرند.
او حتی زمانی هم صاحب دستکش بی نهایت شد ولی زمان زیادی نگذشت که آن را از دست داد.
قدرت بدنی بالایی دارد و میتواند به بهترین شیوه مبارزه کند. به راحتی در فضا نفس میکشد و استقامت و مقاومت بالایی دارد. میتواند پرواز کند و انرژی های فرابشری متفاوت و متعددی را درون خود جای داده است. حواس هایش به بالاترین نقطه اوج رسیدند و قدرت ذهنی بالایی دارد.
جالب است که او برای اولین بار در شماره 178# کمیک Strange Tales حضور پیدا کرد.

بت وینر / In-Betweener : این شخصیت، از واجبات این جهان است. در واقع او کارش تعادل و نظم و هرج و مرج است.
هرچیزی که درش اختلاف دیده شود کنترل و تعادل آن به دست این شخصیت است.
کنترل سرما و گرما ، روشنایی و تاریکی ، شب و روز و یا حتی خیر و شر و... همه و همه را کنترل میکند و اجازه نمیدهد تعادل بین آن ها به هم خورده و یا بی نظمی درش ایجاد شود.
خیر و شر دو ویژگی اصلی درونی هر موجودی است که هرگز از هم جدا نمیشوند پس باید سعی کرد میان آن دو تعادل ایجاد کرد که این عمل از تخصص های اصلی بت وینر است.
او برای اولین بار در شماره 9# کمیک Warlock خلق شد.

سنگ قدرت / Power 

این سنگ قرمز رنگ باعث میشود که به تمام قدرت و نیرو های بالاتر از حد عادی پیشرفت کرد و میتوان فیزیک و قدرت بدنی بسیار بالایی رو از این سنگ دریافت کرد. این سنگ، فرد را در برابر هر ضربه ای آسیب ناپذیر و مقاوم میکند و تمام نیرو های درونی فرد را به بالاترین درجات میرساند.
با این سنگ فرد تسلط کمی هم بر پنج سنگ دیگر دارد.
این سنگ رنگ اصلی اش قرمز است و گاهی به رنگ های دیگر هم تغییر کرده و رنگ عوض کرده است.
به عنوان مثال وقتی درکس این سنگ را در اختیار داشت رنگش صورتی شد.
از کسانی که موفق به دریافت این سنگ شدند میتوان به تانوس ، ثور (زمانی که ثور این سنگ را داشت رنگش آبی بود) ، درکس ، مگوس ، رید ریچاردز ، نیمور و قهرمان (Champion) اشاره کرد.
سنگ قدرت در فیلم نگهبانان کهکشان به بهترین حالت ممکن به تصویر کشیده شد و داستان فیلم اشاره مستقیمی روی این سنگ داشت.
در حال حاضر هم از این سنگ در زاندار توسط سپاه نوا محافظت میشود.

قهرمان / Champion : اطلاعات کمی درباره گذشته او در دسترس است. ولی میدانیم او از قدیمی ترین موجودات زنده این عالم است و تولدش تقریبا به پنج میلیارد سال پیش برمیگردد. احتمالا در همان دوران انفجار بیگ بنگ به وجود آمد. او از نژاد The Elders بوده و یکی بازماندگان آن ها از گذشته است.
به او قهرمان جهان هم گفته میشود. نام اصلی اش هم (Tryco Slatterus) است.
در اکتبر سال 1982 در شماره 7# داستان Marvel-Two-In-One-Annual خلق شد.



سنگ فضا / Space 

این سنگ بنفش رنگ است و به صاحب آن، این اجازه را میدهد که دید حقیقی کاملی برای فضا داشته و یا در یک لحظه در هر نقطه از جهان باشد.
میتواند فرد را انتقال دهد البته از طریق فضا.
همگی آشنایی زیادی با این سنگ داریم زیرا در مارول استودیو تاکید زیادی روی این سنگ داشتند.


در واقع تسراکت همان سنگ فضا است.
همان سنگی که رد اسکال را به دریچه ای دیگر از بعد هستی انتقال داد. ما در فیلم اونجرز هم شاهد این سنگ بودیم.
از کسانی که تا به حال این سنگ را داشته اند میتوان به تانوس ، مرد آهنی ، بلک بولت و رانر (Runner / دونده) اشاره کرد.

رانر / Runner : او هم عضوی دیگر از The Elders است که دومین فرد شناخته شده از زمان باستان به حساب میاید. او هم مانند بت وینر تولدش مربوط به پنج میلیارد سال پیش میشود و از قدیمی ترین موجودات زنده این جهان محسوب میشود.
او و دیگر الدرز ها زمانی هم طرحی برای کشتن گالاکتوس داشتند که تا حدی هم در آن موفق بودند.
یکی از اهداف آن ها هم جمع آوری سنگ های بی نهایت بود، مثلا بت وینر حتی موفق شد سنگ بی نهایتی به دست بیاره ولی از زمانی که تانوس قیام کرد و قدرتی فراتر از تمام آن ها به حساب میومد دوره این موجودات هم سر رسید و سنگ های بی نهایت به دست تانوس رسیدند. رانر در شماره 143# داستان Defenders خلق شد.




سنگ زمان / Time 

سنگ زمان نارنجی رنگ است. این سنگ به استفاده کننده قدرتی میدهد که میتواند با آن تمام دوره های زمانی را ببیند. میتواند به زمان های مختلف از آغاز زنجیره زمان تا پایان سفر کند. میتواند دستکاری در زمان ایجاد کرده و حتی آسیب هایی به زنجیره زمانی بزند که این کار را معمولا کسی انجام نمیدهد.
با این سنگ آینده و گذشته به راحتی در تسلط فرد قرار گرفته است. کسانی که حرفه بالایی در این بخش دارند حتی میتوانند با استفاده از سنگ تغییرات فیزیکی هم انجام دهند. فرد میتواند زمان را به راحتی در اختیار بگیرد، تغییر در حلقه های زمانی و یا عقب جلو کردن زمان و دیدن آینده هم با این سنگ ممکن است. حتی میتوان زمان را سریع یا کند کرد. دستکاری در سن افراد یا توقف زمان برای اشخاص مشخص یا تمام زنجیره زمان. حتی از این سنگ میتوان به عنوان یک سلاح استفاده کرد، مثلا دشمن را در یک حلقه زمانی ابدی گرفتار یا تکرار یک لحظه (مانند نقشه آخر دکتر استرنج روی دورمامو) را برای فرد ایجاد کرد.
این سنگ در جدید ترین فیلم مارول یعنی دکتر استرنج نشان داده شد و جالب است که در مارول استودیو سنگ زمان همان چشم آگاموتو است.
از کسانی که موفق به گرفتن این سنگ شدند میتوان به تانوس ، استیو راجرز ، نیمور ، مگوس ، گامورا و گاردنر (Gardener) اشاره کرد.

گاردنر / Gardener : او هم یکی دیگر از نژاد The Elders است و از قدیمی ترین موجودات زنده به حساب میاید. مانند دیگر بازماندگان او هم زمانی موفق شد که به یکی از سنگ های بی نهایت دست پیدا کند.
طبیعت را دوست دارد و زندگی ای که پر از گونه های طبیعی داشته باشد را ترجیح میدهد. گاردنر به معنی باغبان است و به دلیل اهمیت دادن او به گیاهان و سایر این موجودات او با این نام شناخته میشود.
او در شماره 55# داستان Marvel Team-Up خلق و برای اولین بار حضور پیدا کرد.




سنگ ذهن / Mind

این سنگ آبی رنگ است. سنگ ذهن فرد را خدای تفکرات و رویاها میکند. به فرد این اجازه را میدهد که حتی اجسام را کنترل کرده و یا از طریق ذهن به خیلی چیز ها دسترسی داشته باشد. قدرت کنترل کامل بر کابوس و رویاهای دیگران و تغییر آن ها. سنگ ذهن قدرت ذهنی را افزایش میدهد. کسانی که در استفاده از قدرت ذهن خود ماهر هستند با استفاده از سنگ میتوانند با نیرو ذهن حتی واقعیت را تغییر دهند و یا تسلط کاملی بر روی تمام افکار جهانیان به طور همزمان داشته باشد !
(تصور این را بکنید پروفسور ایکس از این سنگ استفاده کند) سنگ زمان در مارول استودیو هم حاضر بوده و در فیلم های مارول این سنگ درون عصای لوکی به کار برده میشد که در حال حاضر هم در سر ویژن قرار دارد. از کسانی هم که تا به حال موفق شدند این سنگ را به دست بیاورند میتوان به تانوس ، پروفسور ایکس ، مگوس ، مون دراگون (Moondragon) و گرند مستر (Grandmaster) اشاره کرد.

گرند مستر / Grandmaster : یک موجود فوق العاده باستانی که دارای درجه بالایی از نیروهای کیهانی است.
شخصی بسیار مرموز البته قدرتمند و با عظمت است، اوهم جز The Elders است. زمانی که سنگ بی نهایت زمان را در اختیار داشت متوقف کردن آن ناممکن بود، البته این اصل بعد از قیام تانوس پایدار نبود زیرا بعد از اینکه تانوس تصمیم به جمع کردن شش سنگ گرفت موفق شد سنگ زمان را هم از گرند مستر بگیرد.
گرند مستر هم برای اولین بار در شماره 69# کمیک Avengers ظاهر شد.




سنگ حقیقت / Reality 

سنگ حقیقت گوهر زرد رنگی است که از قوی ترین سنگ های بی نهایت شمرده میشود.
با سنگ حقیقت یا واقعیت میتوان تمام چیزهایی حقیقی را تغییر داد و به نوعی بر روی آن ها کنترل کامل داشت. تمام قوانین علمی جهان که این دنیا را ساخته و با آن شکل گرفته را به راحتی تغییر داده و میتواند در آن اختلال ایجاد کند. درون این سنگ قدرت زیادی نهفته است و استفاده کننده باید مراقب تمام جنبه هایی که ممکن است موجب کار اشتباهی شوند، باشد زیرا در غیر این صورت عواقب بدی برای جهانیان در بر دارد.
این سنگ تمامی قوانین فیزیکی جهان را میشکند.
برای نگهداری از این سنگ به تجربه و دانش بالایی در این زمینه احتیاج است.
سنگ حقیقت در قسمت دوم فیلم ثور به تصویر کشیده شد و در اون فیلم رنگش قرمز و حالت مایع مانندی داشت. این سنگ هم مانند سنگ روح از خطرناک ترین سنگ های بینهایت و قطعا قدرتمند ترین سنگ بینهایت بین دیگر سنگ ها حساب میشود.
از کسانی که سنگ قدرت را به دست آوردند میتوان به تانوس ، مرد آهنی ، رید ریچاردز و فراهم کننده (Collector) اشاره کرد.

فراهم کننده / Collector : فراهم کننده یا گردآورنده شخصیتی مهم در بین نژاد The Elders بوده که از میلیارد ها سال پیش زنده است. او چیزهای مورد علاقه و با ارزش خودش را از همان موقع جمع کرده است و به دلیل جمع آوری موجودات و تمام چیزهایی که از نظر خودش ارزش دارند به گردآورنده معروف است.
او کلکسیونی متنوع دارد که در بین آن ها هرچیزی میتوان یافت. زندگی جاودانه ای دارد و زمانی هم یک همسر داشت که او هم حدود چند میلیارد سال پیش درگذشت. قدرت ، استقامت ، سرعت و مقاومت او در حد بسیار بالایی است. در بین تمام چیزهایی که جمع کرده است سلاح های قدرتمندی هم دیده میشوند که گاه به کارش میایند. احتمالا خیلیا آشنایی زیادی با او از طریق فیلم های ثور و نگهبانان کهکشان دارند.
او برای اولین بار در شماره 28# کمیک Avengers خلق شد.



و در آخر : این بود خصلت شش سنگ ابدی. در داستان ها زمانی هم بود که گروه ایلومیناتی متشکل از پروفسور ایکس ، رید ریچاردز ، دکتر استرنج ، مرد آهنی و بلک بولت به دنبال این سنگ ها بودند و تمام آن ها را هم گرفتند و در مکانی امن نگهداری کردند.
البته سنگ های بینهایت در حقیقت هشت سنگ هستند نه شش سنگ. ولی شش تای آن ها در داستان ها روایت میشوند و اون دو سنگ همواره نادیده گرفته شده و در کمیک ها هم رسیدگی چندانی به آن ها نشد.
یکی از سنگ های جدا از این شش سنگ هم توسط لوکی کشف شد. ولی هم در دنیای کمیک و هم مارول استودیو سنگ های اصلی و تاکیدی شش سنگ بینهایت هستند.

در مارول استودیو تا به حال پنج سنگ از این سنگ ها به نمایش در آمده و رنگ آن ها متفاوت با کمیک است.
به نظر من سنگ بعدی در فیلم اختصاصی پلنگ سیاه / Black Panther محصول 2018 نشان داده میشود.
در عالم سینمایی سنگ های بینهایت به شکل زیر هستند :


سنگ حقیقت = اتر (Aether)

سنگ زمان = چشم آگاموتو

سنگ فضا = تسراکت (Tesseract)

سنگ ذهن = عصای لوکی / سر ویژن (Scepter)

سنگ قدرت = گوی (Orb)

سنگ روح = ؟؟؟

 

نویسنده: Cap-Spider Potter

All rights reserved © Spidey.ir 2016

     (هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

#1 Ultimate Comic Fan 1395-10-06 13:54
بلاخره اول شدم! :-)
خب مقاله ی عالی بود کاپیتان واقعا به همچین اطلاعاتی نیاز داشتم کلا دمتون گرم! ;-)
#2 Nightwatcher 1395-10-06 13:57
ممنون از جناب پاتر عزیز خسته نباشید
فوق العاده بود! کامل و جامع و تمیز و مرتب (یعنی من عاشق نظم مقالاتت هستم ;-) ).

یه سوال: چرا توی فیلم اونجرز 2 سنگ ذهن رنگش از آبی به زرد تغییر کرد؟ (الان اون سنگی که توی سر ویژن هست رنگش زرده)

راستی ببخشید... توی قسمت سنگ ذهن یه اشتباه تایپی وجود داشت... یه جا نوشته بودید "سنگ زمان" به جای سنگ ذهن.
#3 Nightwatcher 1395-10-06 14:09
امیدوارم قبل از اکران فیلم جاستیس لیگ یکی از نویسندگان لطف کنه یک مقاله درباره مادرباکس(mother box) هم بنویسه (همون شی که سایبورگ رو زنده کرد). توی فیلمهای دی سی قراره مادرباکس نقشی شبیه به نقش سنگهای بینهایت در فیلمهای مارول داشته باشه. اگه بنویسند واقعا ممنون میشیم.
#4 makan 1395-10-08 21:38
یه سوال کگه سنگ روی کله ی ویژن زرد نیست؟ ولی خود سنگ ذهن ایه
#5 Captain Steve Lover 1395-10-08 21:59
خب دقیقا تاریخشون اینه.

اگر کسی بدونه Cosmic Entities کیا هستن میدونه سنگ ها چطور بوجود آمدن.
موجوداتی که قبل بیگ بنگ وجود داشتن شکل فیزیکی ندارن و سازنده سنگ هایش ابدیت و اونا قدرتمند ترین شخصیتای کمیک هستن. گروه Cosmic Entities سازنده سنگ هایش ابدیت عبارتند از

Eterinty
Infinity
Entropy
Death
این چهار شخص قبل بیگ بنگ بودن(کسانی با ثانوس آشنایی کامل دارن Death رو همه میشناسند)

یکبار در دنیای سینمایی بهشون اشاره شده در فیلم محافظین کهکشان. همونجا که Collector داره توضیح میدهد واسه محافظان سنگ ها چی هستن پشت سر استار لرد به صحنه مجسمشون رو نشون می‌ده که دارن به سنگ هایش ابدیت دست میزنم.
مطمنا این چهار شخص در فاز چهارم مارول خواهند بود با گروهCosmic Entities بزودی سر و کار خواهیم داشت . یکبار بندیکت کامبربچ گفت دکتر استرنج نقش خیلی مهمی در فاز چهارم به بعد مارول داره و جالبه بدونین این گروه هم اولین بار در کمیک های دکتر استرنج دیده شدند!

برخی ها معتقدند دو شخصیت دیگه همه عضو این گروه هستند
Living Tribunal
و
One Above All
در نهایت مشخصا مارول استودیوز همه این شخصیت ها رو نشون می‌ده و جای گالاکتوس تا آخر عمرمون خالی میمونه!

ولی با سنگ هایش ابدیت و اصالتشون بعد جنگ ابدیت زیاد سروکار داریم و بهتون پیشنهاد میدم با گروه Cosmic Entities آشنا بشین.
#6 Captain Steve Lover 1395-10-08 22:02
در ضمن سنگ هایش ابدیت دومین چیز قدرتمند دنیای کمیک هستند اولی

دستکش ابدیت هست
#7 رضا کبودیان 1395-10-08 22:17
عالی بود
ممنون
#8 Cap-Spider Potter 1395-10-08 22:40
#6
اشتباه نکن...
دستکش بی نهایت شئ ای مقاوم برای نگهداری هر 6 سنگ در آن است ... بحث ، بحث قدرت بود نه مقاومت...


#2
خواهش میکنم... ;-)
ببین هر سنگی لایه ای دورش هست که سنگ اصلی درونش قرار داره مثلا سنگ قدرت که یه گوی مانندی دورش هست و مکعب که نیرو منقبض انرژی کیهانی اطرافش هست...
سنگ ذهن در مارول استودیو یک لایه باریک دورشه که آبی رنگه ولی خود سنگ هرگز تغییر رنگ نداده..
الترون سنگ رو با نیرو کاملا خالص از عصا بیرون کشید...
#9 j.jonah jameson 1395-10-08 23:03
به نقل از Captain Steve Lover:
در ضمن سنگ هایش ابدیت دومین چیز قدرتمند دنیای کمیک هستند اولی
دستکش ابدیت هست

خب فکر کن شیئی داری که میتونه همه چیز رو از حالت اصلیش خارج کنه . مثلا دولفین ها بتونند پرواز کنند ، نوب توی جامعه ی کمیک کمتر بشه ، همه برای خوردن ته دیگ با هم دعوا نکنند . این یه قدرت خارق العاده است پسر ! اینکه بتونی واقعیت رو تغیر بدی . دستکش چیز چندان مالی نیست هرچند که واقعا ضروریه و خیلی هم جالبه ولی کلا سنگ های بینهایت نمونه هایی از چیز های قدرتمند جهان ماروله ....
حالا بگذریم .
مقاله ی خوبی بود کپ ! راجب توضیح و معرفی شخصیت ها هم ازت ممنونم .
#10 Dark3m 1395-10-08 23:07
اقا یه سوال مگه اول اسم نگه دارنده سنگ ها نباید بشه thanos
چهارتای قبلی درسته ولی چشم اگاماتو نمیخوره که :\ یا باید h باشه یا n
#11 hassan91 1395-10-08 23:09
خیلی عالی بود
دست گلتون درد نکنه،
اینکه این سنگها تو عالم سینمایی مارول چگونه به دست ثانوس میرسند جالب خواهد بود.
#12 Arya.M 1395-10-08 23:14
ممنون بابت مقالتون. واقعا خوب بود. ای کاش از همه elders و روح انتقام هم عکس می گذاشتید. بهر حال واقعا دستتون درد نکنه. راستی یه سوال: اون دو تا سنگی که تو آخر مقاله اشاره کردید اسمشان چی بود؟
#5
راستش رو بخوای اون چهار تا که گفتی بعد بیگ بنگ به وجود آمدند و تنها گالاکتاس و دادگاه زندگی و بیاندر ها از بیگ بنگ جون سالم بدر بردند. البته ابدیت قبل بیگ بنگ هم بود ولی اسمش خرد کیهانی بود و کمی هم فرق داشت.
#13 S.T.A.R.K 1395-10-08 23:15
به نقل از Dark3m:
اقا یه سوال مگه اول اسم نگه دارنده سنگ ها نباید بشه thanos
چهارتای قبلی درسته ولی چشم اگاماتو نمیخوره که :\ یا باید h باشه یا n

چشم آگاماتو به شکل یک گردنبند هست یعنی نگهدارنده سنگ گردنبند هست که به انگلیسی میشه Necklaces
#14 Captain Steve Lover 1395-10-08 23:16
به نقل از Cap-Spider Potter:
#6
اشتباه نکن...
دستکش بی نهایت شئ ای مقاوم برای نگهداری هر 6 سنگ در آن است ... بحث ، بحث قدرت بود نه مقاومت...


#2
خواهش میکنم... ;-)
ببین هر سنگی لایه ای دورش هست که سنگ اصلی درونش قرار داره مثلا سنگ قدرت که یه گوی مانندی دورش هست و مکعب که نیرو منقبض انرژی کیهانی اطرافش هست...
سنگ ذهن در مارول استودیو یک لایه باریک دورشه که آبی رنگه ولی خود سنگ هرگز تغییر رنگ نداده..
الترون سنگ رو با نیرو کاملا خالص از عصا بیرون کشید...
به نقل از Captain Steve Lover:
خب دقیقا تاریخشون اینه.

اگر کسی بدونه Cosmic Entities کیا هستن میدونه سنگ ها چطور بوجود آمدن.
موجوداتی که قبل بیگ بنگ وجود داشتن شکل فیزیکی ندارن و سازنده سنگ هایش ابدیت و اونا قدرتمند ترین شخصیتای کمیک هستن. گروه Cosmic Entities سازنده سنگ هایش ابدیت عبارتند از

Eterinty
Infinity
Entropy
Death
این چهار شخص قبل بیگ بنگ بودن(کسانی با ثانوس آشنایی کامل دارن Death رو همه میشناسند)

یکبار در دنیای سینمایی بهشون اشاره شده در فیلم محافظین کهکشان. همونجا که Collector داره توضیح میدهد واسه محافظان سنگ ها چی هستن پشت سر استار لرد به صحنه مجسمشون رو نشون می‌ده که دارن به سنگ هایش ابدیت دست میزنم.
مطمنا این چهار شخص در فاز چهارم مارول خواهند بود با گروهCosmic Entities بزودی سر و کار خواهیم داشت . یکبار بندیکت کامبربچ گفت دکتر استرنج نقش خیلی مهمی در فاز چهارم به بعد مارول داره و جالبه بدونین این گروه هم اولین بار در کمیک های دکتر استرنج دیده شدند!

برخی ها معتقدند دو شخصیت دیگه همه عضو این گروه هستند
Living Tribunal
و
One Above All
در نهایت مشخصا مارول استودیوز همه این شخصیت ها رو نشون می‌ده و جای گالاکتوس تا آخر عمرمون خالی میمونه!

ولی با سنگ هایش ابدیت و اصالتشون بعد جنگ ابدیت زیاد سروکار داریم و بهتون پیشنهاد میدم با گروه Cosmic Entities آشنا بشین.

ازتون خواهش میکنم برای این که تا حدودی به عظمت اصلی سنگ هایش ابدیت پی ببرید درمورد این گروه که گفتم تحقیق کنید و اون ایستراگ که گفتم تو محافظان کهکشان رو پیدا کنید.




چطور میشه تو نظرم عکس بزارم ؟؟
#15 Dark3m 1395-10-08 23:19
به نقل از S.T.A.R.K:
به نقل از Dark3m:
اقا یه سوال مگه اول اسم نگه دارنده سنگ ها نباید بشه thanos
چهارتای قبلی درسته ولی چشم اگاماتو نمیخوره که :\ یا باید h باشه یا n

چشم آگاماتو به شکل یک گردنبند هست یعنی نگهدارنده سنگ گردنبند هست که به انگلیسی میشه Necklaces

اهان حله :)
مرسی
#16 Captain Steve Lover 1395-10-08 23:25
به نقل از Arya.M:
ممنون بابت مقالتون. واقعا خوب بود. ای کاش از همه elders و روح انتقام هم عکس می گذاشتید. بهر حال واقعا دستتون درد نکنه. راستی یه سوال: اون دو تا سنگی که تو آخر مقاله اشاره کردید اسمشان چی بود؟
#5
راستش رو بخوای اون چهار تا که گفتی بعد بیگ بنگ به وجود آمدند و تنها گالاکتاس و دادگاه زندگی و بیاندر ها از بیگ بنگ جون سالم بدر بردند. البته ابدیت قبل بیگ بنگ هم بود ولی اسمش خرد کیهانی بود و کمی هم فرق داشت.

گبه نقل از Arya.M:
ممنون بابت مقالتون. واقعا خوب بود. ای کاش از همه elders و روح انتقام هم عکس می گذاشتید. بهر حال واقعا دستتون درد نکنه. راستی یه سوال: اون دو تا سنگی که تو آخر مقاله اشاره کردید اسمشان چی بود؟
#5
راستش رو بخوای اون چهار تا که گفتی بعد بیگ بنگ به وجود آمدند و تنها گالاکتاس و دادگاه زندگی و بیاندر ها از بیگ بنگ جون سالم بدر بردند. البته ابدیت قبل بیگ بنگ هم بود ولی اسمش خرد کیهانی بود و کمی هم فرق داشت.

گفتم قبل بیگ بنگ نه بعد بیگ بنگ. این گروه بعد بیگ بنگ به طرز عجیبی ناپدید شده و بعد مدت ها دکتر استرنج ابدیت رو پیدا کرد.

اینفینیتی خواهر ابدیت هست. آنتروپی همه پسر ابدیت هست. مرگ نمی‌دونم چه نسبتی باهاشون داره اما خود ابدیت رهبر گروه Cosmic Entities هست.

در مورد گالاکتوس و بیاندر و... هم بگم بله
Galactus
Beyonder
The brothers
و...
جون سالم بدر بردن اما بحثم بیشتر سر اینه که چه کسانی سنگ هایش ابدیت رو ساختن! وگرنه میدوم اونا همه جون سالم بدر بردن اما اون قسمت حرفت اشتباه که گفتی فقط گالاکتوس و بیاندر و دادگاه زندگی.
خیر گروه کاسمیک انتیتیس و والای همگان همه بودن!

اصلا والای همگان خودش دادگاه زندگی رو ساخته!
#17 Marvel khafan 1395-10-08 23:57
حالا که یکم رفتیم تو دنیای کیهانی و اینا...فقط اینو ببینید.
media.comicbook.com/.../...
دست شما هم برای مقاله دردنکنه.
#18 AhmadMohaddes 1395-10-09 05:38
من بابت نشون داده نشدن سنگ روح مطمئن نیستم.
احتمال میدم توی فیلم دکتر استرنج بهش یه اشاره ای چیزی
بهش شده باشه.
خودتونم دقت کنید شاید یه چیزایی فهمیده باشید.
مرسی ازت
#19 Super Captain 1395-10-09 08:41
واقعا دستتتون درد نکنه در گمراهی آشکار بودم :lol: فقط یه سوال چرا ویزن از این سنگ ذهن استفاده نمیکنه؟؟
#20 cap america 1395-10-09 11:54
دستتون درد نکنه واقعا عالی بود
من که خیلی چیزارو از سنگ ها فهمیدم
دمتون گرم
#21 AMIRHUSSEIN 1395-10-09 12:13
دمت گرم ممنون ;-)
ولی یک سوال دارم الان توی کمیک سنگ ها پیش کی هست؟
#22 cjsparrow 1395-10-09 12:32
خیبی ممنون بابت مقاله مقاله ی کاملی بود ;-)


به نقل از makan:
یه سوال کگه سنگ روی کله ی ویژن زرد نیست؟ ولی خود سنگ ذهن ایه


رنگ بعضی از سنگ ها تو دنیای سینما فرق میکنه
کلا این سنگ ها در کمیک هم بعضی اوقات رنگاشون عوض میشد
#23 Spidey spidey 1395-10-09 12:51
به نقل از Dark3m:
به نقل از S.T.A.R.K:
به نقل از Dark3m:
اقا یه سوال مگه اول اسم نگه دارنده سنگ ها نباید بشه thanos
چهارتای قبلی درسته ولی چشم اگاماتو نمیخوره که :\ یا باید h باشه یا n

چشم آگاماتو به شکل یک گردنبند هست یعنی نگهدارنده سنگ گردنبند هست که به انگلیسی میشه Necklaces

اهان حله :)
مرسی

درسته اينم عكسش:
s-media-cache-ak0.pinimg.com/. ../...
و به نظر ميرسه نگهدارنده سنگ روح همون مرده تو فيلم ثور هست.
#24 mat mordak/DareDevil 1395-10-09 13:24
سلام ببخشید یه چند وقت نبودم امتحان و اینا...
بابا دمت گرم پسر عجب چیزی بود
عالی از هر نظر عالی
#25 Mohammad 1395-10-09 13:28
مقاله خوبی بود ممنون
#26 Ali Danger 1395-10-09 13:59
دوستان راستی امروز تولد 94سالگی استن لی هست
#27 Captain Steve Lover 1395-10-09 15:25
خب به سری دلایل قانع کننده هست که آخرین سنگ تو ثور سه هست.

۱-در دو فیلم قبلی ثور سنگ ابدیت به نمایش در آمد. در صحنه بعدش تیتراژ ثور ۱ سنگ مکان و در ثور ۲ سنگ حقیقت.

۲-میدونیم هلا ملکه دنیای جهنم با هل هست و علاقه مندان به این شخصیت میدونن اون جا پر از ارواحه و هلا روی تمام روح ها کنترل کامل داره و می‌تونه روح ها رو به فرمان خودش در بیاره.

۳-اصلا هایمدال! ببینید هر سنگ ابدیت یه حرف از اسم Thanos رو کامل کرده و گزینه H فقط مونده گه میشه با هایمدال پر بشه ولی جدا از این حرفا هایمدال تمام ارواح جهان رو میبینه و چشم هاش هم نارنجیه!(رنگ سنگ ابدیت روح)


۴-همه ی سنگ های ابدیت(به جز مکان و زمان) قبل نشان داده شدنشان در فضا بودند و با شواهدی گه مارول استودیوز گذاشته بنظر نمیاد آخرین سنگ روی زمین باشه پس فیلم پلنگ سیاه و مرد عنکبوتی خط میخوره . جیمز گان گفته محافظان کهکشان ۲ دور از ثانوس و خیلی شخصی تره(کمتر از mcu ایستراگ میبینیم) و تایید کرده سنگ ابدیت تو این فیلم نیست پس فقط ثور راگناروک میمونه.

۵-مهم ترین دلیل اینه که کوین فایگی تایید کرده ثور راگناروک یک پل مستقیم و مقدمه جنگ ابدیت و آینده مارول خواهد بود.
و ظاهراً ثور مشکل خیلی سختی داره و عادی نیست که از هالک کمک خواسته و چند وقت پیش تایید شد دکتر استرنج هم نقشی در فیلم خواهد داشت و فکر میکنم در صحنه بعد تیتراژ دکتر استرنج به این اشاره کوچکی شد!
ولی این مشکل بزرگ چیه؟! چرا ثور از دکتر استرنج و هالک کمک میخواد؟!



شواهدی دیگه ای هم هست ولی خب خیلی منطقی نیستن مثلا در ۱۴ اکتبر ۲۰۱۴ زمانی که مارول فاز سوم خودشو لو داد بازم آقای فایگی تاکید داشتن این فیلم خیلی خیلی مهمه .

و این فیلم تماما کیهانی خواهد بود و تایگا وایتیتی(کارگردا ن) گفت زمین خیلی خیلی کوچک!(یک با دو صحنه) پس با یک نبرد حماسی و کیهانی تمام عیار طرفیم.


ثور راگناروک ۳ نوامبر ۲۰۱۷(۱۲ آبان ۱۳۹۶) روی پرده ها اکران میشود و درست ۶ماه قبل از نبرد ابدیت.
#28 mat mordak/DareDevil 1395-10-09 18:32
به نقل از Captain Steve Lover:
خب به سری دلایل قانع کننده هست که آخرین سنگ تو ثور سه هست.

۱-در دو فیلم قبلی ثور سنگ ابدیت به نمایش در آمد. در صحنه بعدش تیتراژ ثور ۱ سنگ مکان و در ثور ۲ سنگ حقیقت.

۲-میدونیم هلا ملکه دنیای جهنم با هل هست و علاقه مندان به این شخصیت میدونن اون جا پر از ارواحه و هلا روی تمام روح ها کنترل کامل داره و می‌تونه روح ها رو به فرمان خودش در بیاره.

۳-اصلا هایمدال! ببینید هر سنگ ابدیت یه حرف از اسم Thanos رو کامل کرده و گزینه H فقط مونده گه میشه با هایمدال پر بشه ولی جدا از این حرفا هایمدال تمام ارواح جهان رو میبینه و چشم هاش هم نارنجیه!(رنگ سنگ ابدیت روح)


۴-همه ی سنگ های ابدیت(به جز مکان و زمان) قبل نشان داده شدنشان در فضا بودند و با شواهدی گه مارول استودیوز گذاشته بنظر نمیاد آخرین سنگ روی زمین باشه پس فیلم پلنگ سیاه و مرد عنکبوتی خط میخوره . جیمز گان گفته محافظان کهکشان ۲ دور از ثانوس و خیلی شخصی تره(کمتر از mcu ایستراگ میبینیم) و تایید کرده سنگ ابدیت تو این فیلم نیست پس فقط ثور راگناروک میمونه.

۵-مهم ترین دلیل اینه که کوین فایگی تایید کرده ثور راگناروک یک پل مستقیم و مقدمه جنگ ابدیت و آینده مارول خواهد بود.
و ظاهراً ثور مشکل خیلی سختی داره و عادی نیست که از هالک کمک خواسته و چند وقت پیش تایید شد دکتر استرنج هم نقشی در فیلم خواهد داشت و فکر میکنم در صحنه بعد تیتراژ دکتر استرنج به این اشاره کوچکی شد!
ولی این مشکل بزرگ چیه؟! چرا ثور از دکتر استرنج و هالک کمک میخواد؟!



شواهدی دیگه ای هم هست ولی خب خیلی منطقی نیستن مثلا در ۱۴ اکتبر ۲۰۱۴ زمانی که مارول فاز سوم خودشو لو داد بازم آقای فایگی تاکید داشتن این فیلم خیلی خیلی مهمه .

و این فیلم تماما کیهانی خواهد بود و تایگا وایتیتی(کارگردان) گفت زمین خیلی خیلی کوچک!(یک با دو صحنه) پس با یک نبرد حماسی و کیهانی تمام عیار طرفیم.


ثور راگناروک ۳ نوامبر ۲۰۱۷(۱۲ آبان ۱۳۹۶) روی پرده ها اکران میشود و درست ۶ماه قبل از نبرد ابدیت.

راضیم ازت دمت گرم ;-)
#29 SPIDEY DED 1395-10-09 23:34
واقعا عالی بود بهتر از این نمی شد. برای کسی مثل من که با این سنگ ها اشنایی زیاد نداره واقعا مفید بود.
ولی یه سوال ایلومیناتی اسم یه فرقه ی شیطان پرسطه پس چرا اسمه اینا هم اینه؟ :o
پ.ن:نمیخوام بگم شیطان پرستن لطفا اشتباه برداشت نکنید
#30 Cap-Spider Potter 1395-10-10 01:34
#19
طبق گفته خودش تو جنگ داخلی هنوز حتی درست نمیدونه این چی هس چه برسه بتونه ازش استفاده کنه...
فعلا که سنگ داره ویژن رو کنترل میکنه نه ویژن سنگ رو...
#21
نمیدونم ، مگه بعد از قضیه جنگ های پنهان دوباره دست کسی افتاد ؟
#29
ایلومیناتی به برخی تیم های تاریخی هم گفته میشه
دلیل نمیشه اینا ربطی به هم داشته باشه
خصوصا با توجه به معنیش که میشه روشن فکران...
#31 spider pool 1395-10-10 09:35
به نقل از Cap-Spider Potter:
#6
اشتباه نکن...
دستکش بی نهایت شئ ای مقاوم برای نگهداری هر 6 سنگ در آن است ... بحث ، بحث قدرت بود نه مقاومت...


#2
خواهش میکنم... ;-)
ببین هر سنگی لایه ای دورش هست که سنگ اصلی درونش قرار داره مثلا سنگ قدرت که یه گوی مانندی دورش هست و مکعب که نیرو منقبض انرژی کیهانی اطرافش هست...
سنگ ذهن در مارول استودیو یک لایه باریک دورشه که آبی رنگه ولی خود سنگ هرگز تغییر رنگ نداده..
الترون سنگ رو با نیرو کاملا خالص از عصا بیرون کشید...

سلام درسته البته توی اون فیلم همچین اتفاقی میافتد ولی فکر کنم یه جا توی سایت خوندم که سنگ ها می تونن رنگ عوض کنند. درباره مقاله هم باید بگم که جالب و تاثیر گذار بود
#32 Ice Man 1395-10-10 10:16
مقاله کاملا عالی و مفید بود
سنگ های بینهایت مهمترین شیئ های دنیای سینمایی مارول تا قبل از جنگ های ابدیت هستن و حتی ممکنه منشأشون هم تغییر بکنه ، ولی به هر حال به یک معرفی کامل احتیاج داشتن و حتما تا جای امکان قدرتمند هم به تصویر میکشنشون
ممنون بخاطر مقاله
#33 Captain Dead Pool 1395-10-10 20:33
من توی یه سایتی خونده بودم که می گفت سنگ روح امکان داره کجا ها باشه حالا چند تا از فرضیه هاش این بود :


توی سیاره ایگو تو پدر استار لرد
پیش هلا
یه واکندا هم هست ولی من واکاندا رو زیاد استقبال نمی کنم
تو بعد تاریک
#34 Spidey spidey 1395-10-14 13:41
سنگ روح در كجا قرار دارد؟
مقدمه:خب تقريبا محل نگهدارى تمام سنگ هاى ابديت در mcu مشخص شدند به جز يكى.درسته سنگ روح(soul stone).ميخواهيم در اين مقاله پنج موردى كه احتمال دارد سنگ روح آنجا باشد را بگوييم.اول بياييد مرورى داشته باشيم بر محل نگهدارى بقيه سنگ هاى ابديت.همانطور كه مى دانيد حرف اول اسم نگهدارنده هاى سنگ ابديت بايد كلمه Thanos رو بسازه.
s8.picofile.com/.../image.jpe
g
خب همانطور كه ديديد هنوز اسم نگهدارنده سنگ روح كه اول حرفش H داره نامشخصه.حالا بياييد به پنج مورد احتمالى كه ممكن هست نگهدارنده سنگ روح باشند نگاهى بندازيم.
5-Heimdall
s8.picofile.com/.../image.jpeg
خب يكى از اين پنج گزينه heimdall هستش.همون جنگجوى اسگاردى و يكى از خدمتگزاران اودين در دو فيلم ثور.ممكن است اون سنگى كه روى سينه اش هست همان سنگ روح باشد و اول حرف اين اقا با H شروع ميشه.
4-Howard the duck
s8.picofile.com/.../image.jpeg
هاوارد اردكه هم يكى از گزينه ها هست.شايد با عقل جور در نياد ولى يكم فكر كنيد.چرا جيمز گان بايد هاوارد اردكه را در صحنه بعد از تيتراژ نگهبانان كهكشان نشان دهد شايد قرار هست هاوارد اردكه نقش بزرگى در mcu داشته باشه.يه دليل ديگه هم اين هست كه در صحنه بعد از تيتراژ،هاوارد اردكه داره با كالكتور نوشيدنى ميخوره و همانطور كه مى دانيد كالكتور دنبال سنگ هاى ابديت هست و ميخواهد كلكسيون داشته باشه و براى همين اين احتمال وجود داره كه هاوارد داره سنگ روح رو به كالكتور ميفروشه و دارند با هم توافق ميكنند.
3-Howard stark
s9.picofile.com/.../image.jpeg
ميدونم مسخره ميرسه ولى همانطور كه مى دانيد پدر تونى استارك نقش مهمى در mcu داشته مثل
سه گانه مرد آهنى،مرد مورچه اى،جنگ داخلى و دو فيلم اونجرز كه در جنگ داخلى هم معلوم شد كه توسط باكى برنز(سرباز زمستانى) كشته شده.او تكنولوژى هاى زيادى ساخته و كه در شركت استارك نگهدارى ميشه و احتمالش هست كه او سنگ روح رو هم يه جايى قايم كرده و يا به تونى داده و تونى به يه دليلى نميخواد به گروه بگه.
2-Hela
s8.picofile.com/.../image.jpeg
خب شخصيت جديدmcu كه قرار هست در فيلم ثور:رگناراك حضور يابد hela هست،دختر لوكى.ممكن هست سنگ روح پيش او باشد و مارول ميخواهد سنگ روح رو در ثور ٣ منتشر كند.بايد صبر كرد و ديد.هنوز اطلاعات زياد ديگرى در باره اين شخصيت فيلم منتشر نشده هست.
1-Hammer
s9.picofile.com/.../image.jpeg
اخرين گزينه چكش ثور هست.به احتمال زياد در چكش ثور يك سنگ ابديت وجود دارد به اين دليل كه چكش ثور خيلى قدرتمنده و توانايى هاى زيادى از جمله پرواز،كنترل صاعقه و ... ميده.يك دليل ديگر هم اين هست كه تو فيلم اونجرز ٢ خيلى روش تاكيد شده بود و همانطور كه مى دانيد ويژن توانست چكش ثور را بلند كند كارى كه هالك هم نتوانست بكنه و شايد به خاطر اين باشه كه هردو يعنى هم ويژن و هم چكش سنگ ابديت دارند و براى همين ويژن توانست چكش رو بلند كنه چون سنگ هاى ابديت به هم مرتبط هستند.

نظر شما چيست؟به نظرتان سنگ روح در كدام يك از اين پنج موارد هست؟من كه خودم شخصا به هاوارد اردكه و چكش ثور يقين دارم شما چطور؟
#35 A,morradi 1395-10-14 14:00
#34
دستت درد نکنه
ولی...
فقط hela رو قبول دارم!
شاید کسایی دیگری هم باشند اما توی چیز هایی که اسمشون رو بردی، فقط hela منطقیه.
پتک ثور و هاوارد استارک رو اصلا قبول ندارم. توضیح نمیخواد خودتون میدونید.
میمونه هاوارد اردکه و هایمدال...
درسته هایمدال هم ممکنه ولی با توجه به گفته های دوست ثور ( یادم نمیاد اسمش چی بود.) نگه داشتن 2 سنگ ابدیت، کنار هم عاقلانه نیست !! در ضمن هایمدال توی فیلم ثور 1 اون سنگ رو توی سینه اش نداشت! حقیقتا سنگ های بینهایت هم ابهت خاصی دارن که با نور خیره کننده همراهه ولی سنگی که روی سینه ی هایمداله هیچ نوری نداره!
هاوارد اردکه هم اگه دقت کنید، مذاکره نمیکنه! اون توی کلکسیون، توی قفس شیشه ای بوده و با انفجار، شیشه شکسته و اون آزاد شده. قبول دارم که هاوارد اردکه شاید نقش مهمی توی نگهبانان کهکشان 2 داشته باشه ولی سنگ بینهایت به کارش نمیخوره!
تنها انتخابی که احتمال زیادی داره، hela هست
#36 Spidey spidey 1395-10-14 17:27
به نقل از A,morradi:
#34
دستت درد نکنه
ولی...
فقط hela رو قبول دارم!
شاید کسایی دیگری هم باشند اما توی چیز هایی که اسمشون رو بردی، فقط hela منطقیه.
پتک ثور و هاوارد استارک رو اصلا قبول ندارم. توضیح نمیخواد خودتون میدونید.
میمونه هاوارد اردکه و هایمدال...
درسته هایمدال هم ممکنه ولی با توجه به گفته های دوست ثور ( یادم نمیاد اسمش چی بود.) نگه داشتن 2 سنگ ابدیت، کنار هم عاقلانه نیست !! در ضمن هایمدال توی فیلم ثور 1 اون سنگ رو توی سینه اش نداشت! حقیقتا سنگ های بینهایت هم ابهت خاصی دارن که با نور خیره کننده همراهه ولی سنگی که روی سینه ی هایمداله هیچ نوری نداره!
هاوارد اردکه هم اگه دقت کنید، مذاکره نمیکنه! اون توی کلکسیون، توی قفس شیشه ای بوده و با انفجار، شیشه شکسته و اون آزاد شده. قبول دارم که هاوارد اردکه شاید نقش مهمی توی نگهبانان کهکشان 2 داشته باشه ولی سنگ بینهایت به کارش نمیخوره!
تنها انتخابی که احتمال زیادی داره، hela هست

بله درسته Hela هم احتمالش زياده.بعد شما گفتيد تو فيلم ثور دوست ثور گفته نگه داشتن دو سنگ ابديت در كنار هم نميشه مگه هايم دال يه سنگ ابديت ديگه هم داره؟ممنون ميشم جواب بديد
#37 A,morradi 1395-10-14 17:33
به نقل از Spidey spidey:
به نقل از A,morradi:
#34
دستت درد نکنه
ولی...
فقط hela رو قبول دارم!
شاید کسایی دیگری هم باشند اما توی چیز هایی که اسمشون رو بردی، فقط hela منطقیه.
پتک ثور و هاوارد استارک رو اصلا قبول ندارم. توضیح نمیخواد خودتون میدونید.
میمونه هاوارد اردکه و هایمدال...
درسته هایمدال هم ممکنه ولی با توجه به گفته های دوست ثور ( یادم نمیاد اسمش چی بود.) نگه داشتن 2 سنگ ابدیت، کنار هم عاقلانه نیست !! در ضمن هایمدال توی فیلم ثور 1 اون سنگ رو توی سینه اش نداشت! حقیقتا سنگ های بینهایت هم ابهت خاصی دارن که با نور خیره کننده همراهه ولی سنگی که روی سینه ی هایمداله هیچ نوری نداره!
هاوارد اردکه هم اگه دقت کنید، مذاکره نمیکنه! اون توی کلکسیون، توی قفس شیشه ای بوده و با انفجار، شیشه شکسته و اون آزاد شده. قبول دارم که هاوارد اردکه شاید نقش مهمی توی نگهبانان کهکشان 2 داشته باشه ولی سنگ بینهایت به کارش نمیخوره!
تنها انتخابی که احتمال زیادی داره، hela هست

بله درسته Hela هم احتمالش زياده.بعد شما گفتيد تو فيلم ثور دوست ثور گفته نگه داشتن دو سنگ ابديت در كنار هم نميشه مگه هايم دال يه سنگ ابديت ديگه هم داره؟ممنون ميشم جواب بديد

فک کنم در جمله آخر منظورتون از هایمدال ازگارد بود. آره؟
بله . فعلا تسرکت توی آزگارد هست. آخرای اونجرز 2012 قشنگ نشون داد که لوکی و ثور با تسرکت رفتن ازگارد. اون دوستشم که یادم نمیاد اسمشو، توی سکانس بعد از تیتراژ فیلم ٍثور: دنیای تاریک اینو گفت. پس وقتی تسرکت توی ازگارد هست، دیگه نمیشه که هایمدال هم سنگ ابدیت داشته باشه! البته فقط هلا نیست که احتمال داره سنگ پیشش باشه! شاید توی فیلم های دیگه باشه. ولی توی لیست شما، hela احتمال بیشتری داره
#38 Spidey spidey 1395-10-14 17:40
به نقل از A,morradi:
به نقل از Spidey spidey:
به نقل از A,morradi:
#34
دستت درد نکنه
ولی...
فقط hela رو قبول دارم!
شاید کسایی دیگری هم باشند اما توی چیز هایی که اسمشون رو بردی، فقط hela منطقیه.
پتک ثور و هاوارد استارک رو اصلا قبول ندارم. توضیح نمیخواد خودتون میدونید.
میمونه هاوارد اردکه و هایمدال...
درسته هایمدال هم ممکنه ولی با توجه به گفته های دوست ثور ( یادم نمیاد اسمش چی بود.) نگه داشتن 2 سنگ ابدیت، کنار هم عاقلانه نیست !! در ضمن هایمدال توی فیلم ثور 1 اون سنگ رو توی سینه اش نداشت! حقیقتا سنگ های بینهایت هم ابهت خاصی دارن که با نور خیره کننده همراهه ولی سنگی که روی سینه ی هایمداله هیچ نوری نداره!
هاوارد اردکه هم اگه دقت کنید، مذاکره نمیکنه! اون توی کلکسیون، توی قفس شیشه ای بوده و با انفجار، شیشه شکسته و اون آزاد شده. قبول دارم که هاوارد اردکه شاید نقش مهمی توی نگهبانان کهکشان 2 داشته باشه ولی سنگ بینهایت به کارش نمیخوره!
تنها انتخابی که احتمال زیادی داره، hela هست

بله درسته Hela هم احتمالش زياده.بعد شما گفتيد تو فيلم ثور دوست ثور گفته نگه داشتن دو سنگ ابديت در كنار هم نميشه مگه هايم دال يه سنگ ابديت ديگه هم داره؟ممنون ميشم جواب بديد

فک کنم در جمله آخر منظورتون از هایمدال ازگارد بود. آره؟
بله . فعلا تسرکت توی آزگارد هست. آخرای اونجرز 2012 قشنگ نشون داد که لوکی و ثور با تسرکت رفتن ازگارد. اون دوستشم که یادم نمیاد اسمشو، توی سکانس بعد از تیتراژ فیلم ٍثور: دنیای تاریک اینو گفت. پس وقتی تسرکت توی ازگارد هست، دیگه نمیشه که هایمدال هم سنگ ابدیت داشته باشه! البته فقط هلا نیست که احتمال داره سنگ پیشش باشه! شاید توی فیلم های دیگه باشه. ولی توی لیست شما، hela احتمال بیشتری داره

اوه ممنون متوجه شدم
#39 Spidey spidey 1395-10-15 11:19
به نقل از Spidey spidey:
سنگ روح در كجا قرار دارد؟
مقدمه:خب تقريبا محل نگهدارى تمام سنگ هاى ابديت در mcu مشخص شدند به جز يكى.درسته سنگ روح(soul stone).ميخواهيم در اين مقاله پنج موردى كه احتمال دارد سنگ روح آنجا باشد را بگوييم.اول بياييد مرورى داشته باشيم بر محل نگهدارى بقيه سنگ هاى ابديت.همانطور كه مى دانيد حرف اول اسم نگهدارنده هاى سنگ ابديت بايد كلمه Thanos رو بسازه.
s8.picofile.com/.../image.jpe
g
خب همانطور كه ديديد هنوز اسم نگهدارنده سنگ روح كه اول حرفش H داره نامشخصه.حالا بياييد به پنج مورد احتمالى كه ممكن هست نگهدارنده سنگ روح باشند نگاهى بندازيم.
5-Heimdall
s8.picofile.com/.../image.jpeg
خب يكى از اين پنج گزينه heimdall هستش.همون جنگجوى اسگاردى و يكى از خدمتگزاران اودين در دو فيلم ثور.ممكن است اون سنگى كه روى سينه اش هست همان سنگ روح باشد و اول حرف اين اقا با H شروع ميشه.
4-Howard the duck
s8.picofile.com/.../image.jpeg
هاوارد اردكه هم يكى از گزينه ها هست.شايد با عقل جور در نياد ولى يكم فكر كنيد.چرا جيمز گان بايد هاوارد اردكه را در صحنه بعد از تيتراژ نگهبانان كهكشان نشان دهد شايد قرار هست هاوارد اردكه نقش بزرگى در mcu داشته باشه.يه دليل ديگه هم اين هست كه در صحنه بعد از تيتراژ،هاوارد اردكه داره با كالكتور نوشيدنى ميخوره و همانطور كه مى دانيد كالكتور دنبال سنگ هاى ابديت هست و ميخواهد كلكسيون داشته باشه و براى همين اين احتمال وجود داره كه هاوارد داره سنگ روح رو به كالكتور ميفروشه و دارند با هم توافق ميكنند.
3-Howard stark
s9.picofile.com/.../image.jpeg
ميدونم مسخره ميرسه ولى همانطور كه مى دانيد پدر تونى استارك نقش مهمى در mcu داشته مثل
سه گانه مرد آهنى،مرد مورچه اى،جنگ داخلى و دو فيلم اونجرز كه در جنگ داخلى هم معلوم شد كه توسط باكى برنز(سرباز زمستانى) كشته شده.او تكنولوژى هاى زيادى ساخته و كه در شركت استارك نگهدارى ميشه و احتمالش هست كه او سنگ روح رو هم يه جايى قايم كرده و يا به تونى داده و تونى به يه دليلى نميخواد به گروه بگه.
2-Hela
s8.picofile.com/.../image.jpeg
خب شخصيت جديدmcu كه قرار هست در فيلم ثور:رگناراك حضور يابد hela هست،دختر لوكى.ممكن هست سنگ روح پيش او باشد و مارول ميخواهد سنگ روح رو در ثور ٣ منتشر كند.بايد صبر كرد و ديد.هنوز اطلاعات زياد ديگرى در باره اين شخصيت فيلم منتشر نشده هست.
1-Hammer
s9.picofile.com/.../image.jpeg
اخرين گزينه چكش ثور هست.به احتمال زياد در چكش ثور يك سنگ ابديت وجود دارد به اين دليل كه چكش ثور خيلى قدرتمنده و توانايى هاى زيادى از جمله پرواز،كنترل صاعقه و ... ميده.يك دليل ديگر هم اين هست كه تو فيلم اونجرز ٢ خيلى روش تاكيد شده بود و همانطور كه مى دانيد ويژن توانست چكش ثور را بلند كند كارى كه هالك هم نتوانست بكنه و شايد به خاطر اين باشه كه هردو يعنى هم ويژن و هم چكش سنگ ابديت دارند و براى همين ويژن توانست چكش رو بلند كنه چون سنگ هاى ابديت به هم مرتبط هستند.

نظر شما چيست؟به نظرتان سنگ روح در كدام يك از اين پنج موارد هست؟من كه خودم شخصا به هاوارد اردكه و چكش ثور يقين دارم شما چطور؟

يه دليل ديگر هم براى داشتن سنگ روح پيش هايمدال اين هست كه رنگ چشم هايمدال نارنجى هست و در mcu هنوز سنگ نارنجى مونده كه همون سنگ روح هست

برای نظر دادن باید عضو سایت شوید