10 سوتی دن اسلات در کمیک شماره 22 مرد عنکبوتی شگفت انگیز

10 سوتی دن اسلات در کمیک شماره 22 مرد عنکبوتی شگفت انگیز

دیشب ترجمه شماره 22 از کمیک مرد عنکبوتی شگفت انگیز در سایت اسپایدی گذاشته شد . من هم مثل خیلی از شماها از از خوندنش لذت بردم ولی یک سری مشکل باهاش دارم

البته این مقاله دلیل نمیشه که من از داستان توطئه کلونی خوشم نمیاد. اتفاقا بر عکس. خیلی هم ازش لذت میبرم . شماره 22 واقعا داستان تلخ و دردناکی داشت و به نظرم از داستان های بسیار خوب مرد عنکبوتی است ولی نویسنده این کمیک یعنی  «دان اسلات» دوباره مثل همیشه انگار ککش هم نمیگزه  که داستان های قبلی رو نقض کرده! او انگار هر چی دلش میخواد مینویسه و کاری نداره که قبلا تو کمیک های اسپایدرمن چی رخ داده. این منو اذیت میکنه! همه هم میدونن که اگه چیزی منو اذیت کنه چی میشه! 

 

1- مگه اسپایدرمن و کلون هایش حس عنکبوتی یکدیگر را فعال میکنند؟!

1- مگه کلون ها حس عنکبوتی یکدیگر را فعال میکنند؟!

در صفحه دوم از کمیک میبینیم که بن رایلی به پیتر میگه که "از حس عنکبوتی ام برای جا خالی دادن استفاده نمیکنم". این در حالیه که از مدتها پیش گفته شده که کلون های پیتر پارکر یعنی «بن رایلی»، «کین» و «اسپایدر ساید» حس عنکبوتی همدیگر رو خنثی میکنند . یعنی چون از DNA پیتر پارکر ساخته شدن پس حس عنکبوتی پیتر را فعال نمیکنن . پیتر هم حس عنکبوتی اونا رو فعال نمیکنه.

البته در شماره های 671 تا 673 مرد عنکبوتی شگفت انگیز دیدیم که کین چون DNA اش تغییر کرده بود و جهش ژنتیکی پیدا کرده بود، پس در نتیجه حس عنکبوتی پیتر رو فعال کرد. ولی وقتی دوباره به وضعیت عادی خودش برگشت تونست مخفیانه و بدون اینکه حس عنکبوتی پیتر رو فعال کنه بره سراغش. بنابراین شاید دن اسلات بعدا توجیه کنه و بگه که این بن رایلی DNA اش با قبل فرق کرده. ولی در اون صورت سئوالات دیگه ای پیش میاد. مثلا اینکه اگه DNA اش فرق کرده پس چرا اصرار داری بگی در اعماق وجودش هنوز همون پیتره؟!

 

2- بن رایلی بعد از دیدن پیتر و زن عمو می ، شهر رو ترک کرد؟!

2-  بن رایلی بعد از دیدن پیتر و مری جین ، شهر رو ترک کرد

در صفحه 6 بن رایلی به پیتر میگه که وقتی دید پیتر چقدر زن عموش رو دوست داره دلش نیومد زندگیش رو خراب کنه . بنابراین تصمیم گرفت پیتر رو ترک کنه و از شهر بره. اما در شماره 223 از کمیک Spectacular Spider-Man، خود بن رایلی گفت وقتی رفت آپارتمان پیتر و دید که پیتر و مری جین را در آغوش هم هستند، تصمیم گرفت شهر رو ترک کنه.

 

3- بن رایلی به خاطر بیماری زن عمو می برگشت!

3- بن رایلی به خاطر زن عمو می برگشت

در صفحه 6، بن رایلی به پیتر میگه که وقتی رفته رفته اعتماد به نفس به دست آورد و برگشت تا خودش رو به پیتر نشون بده و سعی کنه برای خودش کسی باشه. این در حالیه که همه میدونن بن رایلی برگشت چون شنید زن عمو می مریضه و ممکنه به زودی بمیره! در واقع همونطور که خودم در این مقاله گفتم، "در شماره 115 از کمیک Web of Spider-Man بود که دیدیم بن رایلی به خانه زن عمو می زنگ میزنه و مری جین بهش خبر میده که زن عمو می سکته کرده و بردنش بیمارستان. بنابراین بن به نیویورک سفر کرد تا با زن عمو می که اینهمه ازش خاطره داره ملاقات کنه".

 

4- بن رایلی برای چی هویت اسکارلت اسپایدر را کنار گذاشت؟

4-  بن رایلی برای چی هویت اسکارلت اسپایدر و کنار گذاشت؟

در همون صفحه 6، بن به پیتر میگه که وقتی فهید که واقعیه و کلون نیست، "حس کرد که برای خودش کسی شده و دیگه وقتش بود که تبدیل بشه به مرد عنکبوتی". بنابراین تصمیم گرفت  دیگه اسکارلت اسپایدر نباشه. این هم غلطه ! چون همه میدونن که در شماره 2 از کمیک Scarlet Spider بن رایلی هویت اسکارلت اسپایدر رو برای این کنار گذاشت چون دو تا از دشمنانش به نام های «لیدی اختاپوس» و «الیستار اسمایت» براش پاپوش دوختند و به قتل متهم شد . ضمن اینکه اون موقع پیتر و مری جین به شهر پورتلند نقل مکان کرده بودند. بنابراین شهر به یک اسپایدرمن نیاز داشت.

 

5- بن رایلی چطور تجزیه شدن خودش رو یادشه؟!

5-  بن رایلی چطور تجزیه شدن خودش رو یادشه؟!

در همون صفحه بن رایلی میگه که "وقتی تو دستات مردم به آرامش رسیدم. بعد شروع کردم به تجزیه شدن".

تا اینجاش کاملا درسته چون تو شماره 75 از کمیک  Spider-Man   هم دیدیم که وقتی گلایدر گرین گابلین از پشت بهش خورد، مرد. و بعدش جسدش تجزیه شد. ولی اگه اولش مرده پس چی جوری تجزیه شدنش رو یادشه؟!!! مگه هر کی میمیره بعدش چیزی رو هم یادش میاد؟؟؟؟!!!

 

6- مگه پیتر بقایای بن رایلی را نریخت تو رودخانه  ؟

در شماره 75 از کمیک spider-man دیدیم که چطور بن رایلی پس از کشته شدن توسط گرین گابلین ، تجزیه و پودر شد. اما چند وقت بعد وقتی مارول داستان مرگ بن رایلی را به صورت کتاب paperback تجدید چاپ کرد، چند صفحه اضافه به داستان اضافه شد (این صفحات از شماره 75 spider-man حذف شده بودند) . اگه دوست دارید من با هر زحمتی بود این صفحات رو براتون پیدا کردم که میتونید اینجا دانلودشون کنید. در یکی از اونا میبینیم که پیتر روی "پل بروکلین" خاکسترش رو میریزه داخل  رودخانه تا بهش ادای احترام کنه.

اما در این کمیک میبینیم که پس از تجزیه شدن بن رایلی ، مایلز وارن میره بالای سرش و ازش نمونه برداری میکنه تا دوباره زنده اش کنه!!!

البته شاید هم اول وارن نمونه برداری کرده و بعد پیتر خاکسترش رو برده بالای پل. منتهی مساله اینه که اسلات هیچ اشاره ای به این تناقضات نمیکنه و توضیحی درباره اش نمیده.

 

 

7- چرا بن رایلی موقع غرق شدن به دوستان "اختصاصی" خودش فکر نکرد؟!

7- چرا بن رایلی موقع غرق شدن به دوستان خودش فکر نکرد؟!

تو صفحه 10، بن میگه موقع غرق شدن داشته به کسانی که روش حساب میکردن مثل هری و مری جین و فلش و ... فکر میکرده ولی بعدش دست از تلاش برمیداره چون یادش میاد که اونا همیشه روی پیتر حساب میکردن، نه روی اون . ولی سئوال اینجاست که :مگه وقتی به بن گفتن که واقعیه، شروع نکرد به پیدا کردن دوستان اختصاصی خودش؟ من تو این مقاله برخی از اونا رو معرفی کردم: «دزیره وینتراپ»، Buzz، «جسیکا کاراداین» و ... پس چرا موقع غرق شدن به اونا فکر نکرده؟!!!! (جالبه که حتی تو این شماره و تو صفحه 6 بن رایلی میگه که واسه خودش دوستای اختصاصی پیدا کرده).!!

 

8- کشتن واقعا در مرام بن رایلی نیست؟

8-  کشتن واقعا در مرام بن رایلی نیست؟

صفحه 14 و وقتی بن رایلی خودش رو از اون محفظه خلاص کرده میگه که جلوی خودش رو گرفته و وارن رو نکشته. میگه: "چون کشتن در مرام ما نیست". ولی اگه اینطوره پس چرا در شماره 19 از کمیک مرد عنکبوتی شگفت انگیز (گه اینجا تو سایت خودمون هم ترجمه شده) به راینو دستور دادی تا «کینگ پین» رو بکشه؟

یکی نیست به جناب بن رایلی بگه که "چرا اون الکتروی مونث رو همچنان در گروه خودت داری در حالی که هم «مکس دیلون» رو کشته و هم «پراولر» رو؟! در ضمن مگه کلون هایی رو که ساختی رو تهدید نمیکنی که اگه دست از پا خطا کنن دیگه بهشون قرص نمیدی؟ ایا اینا "کشتن در مرام ما نیست" را نقض نمیکنند؟!

 

9- در دهه 90، شغال ماسک نمیزد!

در صفحه 16 میبینیم که لباس و ماسک قدیمی شغال در کمد او وجود داره. در اقدامی جالب میبینیم که ظاهر شغال در دهه 90 هم اونجاست. براتون تو این تصویر مشخصش کردم:

ولی مثل اینکه اسلات (یا شاید هم طراح داستان) کاملا فراموش کرده که اون موقع که شغال این ظاهر رو داشت ، اصلا ماسک به صورت نمیزد که! او از نظر ژنتیکی خودش رو اونقدر تغییر داده بود که صورتش واقعا اون شکلی بشه!

 

 

10- بن رایلی در قضیه جزیره عنکبوتی هم شغال بود!

یکی از کاربران سایت دیروز اینجا گفتن که اگه بن رایلی مدتیه شغال بوده پس ایا تو رویداد "جزیره عنکبوتی" (Spider island) هم زیر ماسک شغال بوده؟ باید بگم که بله اون موقع هم بن رایلی زیر ماسک شغال بوده! در واقع روز 7 دسامبر امسال و پس از چاپ شماره 3 از کمیک توطئه کلونی دن اسلات در سایت newsarama یک کنفرانس زنده اینترنتی برگزار کرد تا پاسخگوی سئوالات هواداران باشه. اونجا تایید شد که اسلات همون موقعی که جزیره عنکبوتی رو نوشت میدونست که زیر ماسک شغال ،بن رایلیه:

اگر اینطور باشه که کلی سئوال به وجود میاد.  مثلا مگه تو این داستان ندیدیم که بن رایلی  ماسک آنوبیس رو به صورت میزنه؟ پس چرا تو جزیره عنکبوتی  همون لباس کلاسیک شغال تنش بود؟ !

یا اصلا اینکه: مگه تو رویداد جزیره عنکبوتی شغال دست آخر مردم شهر رو به موجودات عنکبوتی تبدیل نکرد؟ ولی چرا باید بن رایلی این کار رو بکنه؟ انگیزه اش چیه از این کار؟؟؟؟

این کار چه ربطی داره به اینکه "دیگه نمیخوام مردم به خاطر از دست دادن عزیزان خودشون زجر بکشند"؟!

 

عمو مختار

All rights reserved © Spidey.ir 2016

(هر كسي بدون اجازه يا بدون ذكر نام نويسنده و منبع از اين مقاله يا ديگر مقالات سايت در وبلاگ يا سايت خود استفاده كند، مورد پيگرد قانوني قرار خواهد گرفت)

 

مطالب مرتبط:

شماره 22 سری جدید کمیک های THE AMAZING SPIDER-MAN ترجمه شد + لینک دانلود مستقیم

زندگی، مرگ و بازگشت بن رایلی

آشنایی با لباس های مرد عنكبوتی - قسمت دوم

"سرگذشت كلون" – قسمت سوم: معرفی كلون های اسپایدرمن!

باز هم پیش بینی نویسنده سایت SPIDEY.IR درست درآمد!

20 کلون برتر در دنیای کمیک

10 بلای بزرگی كه گرین گابلین بر سر مرد عنكبوتی آورده

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

c.wilson
#1 c.wilson 1395-10-07 17:17
این بن رایلی اخر خوانندگان رو نابود میکنه موضوع خیلی داره پیچیده میشه مثلا اگه دباره زنده اش کردن پس چرا از اینده اومده؟؟ البته منضورم اینه که تکنولوژی بالایی داره و حتا لباسش اون لباس اون لباس همون تور که خانومه سونیا ساداتی فر گفتند لباسی بین مرد عنکبوتی (قرمز) و پیتر پارکر (کت شلوار) است . این درواقع نشان میده که شرکت نورمن ازبورن همون شرکت آسکورپ برشکست شده و صنایع پارکر جاش اومده از اینجا شاید بشه فهمید که شاید بن رایلی در زمان سفر کرده و البته از لحاظی بعید نیست چون مگه مو هاش رو زرد نکرده بود؟؟
نقل قول کردن
Ben Reilly
#2 Ben Reilly 1395-10-07 17:21
خب میتونه رنگ موهاشو تغییر بده
تا ابد که نمیمونه :-*
نقل قول کردن
iron mard
#3 iron mard 1395-10-07 17:24
مختار دمت گرم عجب سوتیایی پیدا کردی! اون حرف اسلات (که بن رایلی در جزیره عنکبوتی هم شغال بوده) از همش مسخره تر بود به نظرم. آخه چرا بن رایلی بیاد همه رو تبدیل کنه به مردعنکبوتی؟! یعنی اسلات رسما میخواد ثابت کنه که بن رایلی دیوونه است! :lol:
نقل قول کردن
kingerfan
#4 kingerfan 1395-10-07 21:04
عمو جون حلالم کن :cry: همیشه فکر میکردم شما فقط بلدی به دی سی گیر بدی. ولی الان فهمیدم برات دی سی و مارول فرقی نداره. ممنون
نقل قول کردن
Mr. Cage
#5 Mr. Cage 1395-10-07 21:08
اقا اینقدر گیر ندین به اسلات. این داستان خیلی قشنگه. حالا اونقدر مهم نیست تناقض داره. از داستان لذت ببرید
نقل قول کردن
A,morradi
#6 A,morradi 1395-10-07 21:30
به جان خودم مایکل اسکافیلد جلوت کم میاره مختار ;-)
نقل قول کردن
Ultimate Comic Fan
#7 Ultimate Comic Fan 1395-10-07 21:47
دن اسلات گیج بود....
....مارو هم گیج کرد! :o
نقل قول کردن
c.wilson
#8 c.wilson 1395-10-07 21:47
به نقل از Ben Reilly:
خب میتونه رنگ موهاشو تغییر بده
تا ابد که نمیمونه :-*

شرمنده داداش میدونم سوتی دادم چون وقتی خاک شد نمیدونم چی شد طرف اومد نمونه برداری کرد خب معلومه توی ژن اصلی اون موهاش مثل پیتر پارکر/مرد عنکبوتی هستش
نقل قول کردن
Captain Steve Lover
+1 #9 Captain Steve Lover 1395-10-07 21:56
مقاله محشری بود همه موارد صحیح و منطقی. دستتون درد نکنه.
واقعا خیلی هوش و دقت بالا میخواد دوتا کار
۱-پیدا کردن سوتی ها از فیلم و کامیک ها
۲-پیدا کردن ایستراگ

......................
ببخشید من جدا از بحث به چیزی میگم ولی فقط می‌خواستم جواب سوالم رو پیدا کنم.

بنظرتون حالا که مارول رایت دکتر دوم رو نداره چطور بعد جنگ ابدیت یدونه Secret Wars بسازه. آها اینجاست گه باید از نزدیک ترین شخصیت به دکتر دوم استفاده کنه(از نظر شخصیت نه قدرت) ((منظورم زیمو هست)) کی بهتر از اون میتونین جای دکتر دوم رو پر کنه و به جنگ های مخفی راه بندازه. من یه فرضیه دارم که تو جنگ ابدیت یجورایی باهوشش به ثانوس کمک میکنه و ثانوس همه بهش به قدرتی میدهد و...
منظورم اینه که... چی میشه بجای به تیزهوش لاتوریایی از یه تیزهوش سکوویایی استفاده کنند!

با توجه به این که شایعه ای بود که‌ دورمامو گالاکتوس دنیای مارول هست. پس شاید فقط شاید بشه نتیجه گرفت زیمو هم دکتر دوم دنیای مارول هست‌.
من کمیک سیکرت وارز رو نخوندم ولی مطمنا بالاخره مارول تو سینما میاره اینو. احتمالا تو فاز چهارم. البته انگیزه هایش زیمو و دکتر دوم خیلی فرق داره.
مارول استودیوز هیچوقت کار الکی نکرده و از هرکاری هدفی داشته و جهانی پر از استراگ داره و این رو همه نیاورد گه تو به فیلم چند تا دیالوگ بگه و زیاد هم بهش پرداخت نشه.
زیمو همه مثل دکتر دوم هرکاری از دستش بر میاد و از نظر هوش زمین تقریبا.
وقتی تونست بزرگ ترین قهرمانا که باهم چند بار دنیا رو نجات دادن و مثل برادر بودن به شدت تشنه خون هم بکنه و مطمنا خیلی کار های وحشتناک تری هم میتونه انجام بده


دورمامو هم به احتمال زیاد گالاکتوس mcu هست.
زیمو هم شاید با تردید خیلی زیاد میگم دکتر دوم mcu هست.
توی imdb به زمانی شایعه شده بود زیمو برمی‌گرده تو جنگ ابدیت.



آیا این ممکنه واقعا؟
بنظرتون میشه یه همچین چیزی؟
نقل قول کردن
speedy
#10 speedy 1395-10-07 22:02
با سلام تشکر از عمو مختار از مقاله زیبا و جالبتون
یک سوال مگه شغال نگفت که قبلا از این جریانات باید خودش خاطره سازی میکرد.تا اینجاش مشکلی نیست مشکل اینجاس که ایا با انتقال خاطره های پیتر علم اونم منتقل میشه اصن مگه ان موقع که بن ساخته شد پیتر انقدر علم داشت که بتونه تکلونوژی شغال رو اصلاح کنه و ان قرص را بسازد.کاری که نابغه کلون سازی شغال نتوانسته بود. (پیتر اون موقع که بن ساخته شد دانشجو بود نه ؟؟)
نقل قول کردن
Ultimate Comic Fan
#11 Ultimate Comic Fan 1395-10-07 22:08
به نقل از Captain Steve Lover:
مقاله محشری بود همه موارد صحیح و منطقی. دستتون درد نکنه.
واقعا خیلی هوش و دقت بالا میخواد دوتا کار
۱-پیدا کردن سوتی ها از فیلم و کامیک ها
۲-پیدا کردن ایستراگ

......................
ببخشید من جدا از بحث به چیزی میگم ولی فقط می‌خواستم جواب سوالم رو پیدا کنم.

بنظرتون حالا چه مارول رایت دکتر دوم رو نداره چطور بعد جنگ ابدیت یدونه Secret Wars بسازه. آها اینجاست گه باید از نزدیک ترین شخصیت به دکتر دوم استفاده کنه(از نظر شخصیت نه قدرت) ((منظورم زیمو هست)) کی بهتر از اون میتونین جای دکتر دوم رو پر کنه و به جنگ های مخفی راه بندازه. من یه فرضیه دارم که تو جنگ ابدیت یجورایی باهوشش به ثانوس کمک میکنه و ثانوس همه بهش به قدرتی میدهد و...
منظورم اینه که... چی میشه بجای به تیزهوش لاتوریایی از به تیزهوش سکوویایی استفاده کنند!

با توجه به این که شایعه ای بود که‌ دورمامو گالاکتوس دنیای مارول هست. پس شاید فقط شاید بشه نتیجه گرفت زیمو هم دکتر دوم دنیای مارول هست‌.
من کمیک سیکرت وارز رو نخوندم ولی مطمنا بالاخره مارول تو سینما میاره اینو. احتمالا تو فاز چهارم. البته انگیزه هایش زیمو و دکتر دوم خیلی فرق داره.
مارول استودیوز هیچوقت کار الکی نکرده و از هرکاری هدفی داشته و جهانی پر از استراگ داره و این رو همه نیاورد گه تو به فیلم چند تا دیالوگ بگه و زیاد هم بهش پرداخت نشه.
زیمو همه مثل دکتر دوم هرکاری از دستش بر میاد و از نظر هوش زمین تقریبا.
وقتی تونست بزرگ ترین قهرمانا که باهم چند بار دنیا رو نجات دادن و مثل برادر بودن به شدت تشنه خون هم بکنه و مطمنا خیلی کار های وحشتناک تری هم میتونه انجام بده


دورمامو هم به احتمال زیاد گالاکتوس mcu هست.
زیمو هم شاید با تردید خیلی زیاد میگم دکتر دوم mcu هست.
توی imdb به زمانی شایعه شده بود زیمو برمی‌گرده تو جنگ ابدیت.



آیا این ممکنه واقعا؟
بنظرتون میشه یه همچین چیزی؟

این قابل امکان ترین! خلاقانه ترین! و غیر قابل حدس ترین فرضیه ای بود که تا حالا شنیدم! اگه بشه که عالی! چون معلومه که مارول زیمو رو فقط برای یه جنگ داخلی نگه نداشته! شاید یه ایده ی بزرگ تر در ذهن داره! ایده ای مثل یه جنگ پنهان!
نقل قول کردن
Odyssey
#12 Odyssey 1395-10-07 22:42
سلام !
بعد یه مدتی خیلی خوشحالم که دوباره به سایت برگشتم!
در واقع باید بگم من همین امروز پیش کل ترجمه هاتون واسه این سری جدیدو خوندم و واقعا خسته نباشید میگم و این نکته بینی تون خیلی دقیق بود البته من کلا با این سری خیلی حال کردم تعلیق خوبی تو داستان بود با این وجود که من اصلا کلون ها رو دوست ندارم چون به نظرم قهرمانی مثل اسپایدرمن از این حرفا فراتر است
نقل قول کردن
Odyssey
#13 Odyssey 1395-10-07 22:44
به نقل از Odyssey:
سلام !
بعد یه مدتی خیلی خوشحالم که دوباره به سایت برگشتم!
در واقع باید بگم من همین امروز پیش کل ترجمه هاتون واسه این سری جدیدو خوندم و واقعا خسته نباشید میگم و این نکته بینی تون خیلی دقیق بود البته من کلا با این سری خیلی حال کردم تعلیق خوبی تو داستان بود با این وجود که من اصلا کلون ها رو دوست ندارم چون به نظرم قهرمانی مثل اسپایدرمن از این حرفا فراتر است


ربطی به مقاله و نظرم نداره اما
کری فیشر بازیگر لیا تو star wars فوت کرد :eek:
نقل قول کردن
Arya.M
#14 Arya.M 1395-10-07 22:48
ممنون بابت مقالتون عمو مختار. مدتی بود از این مقاله های مجسمه سازی :-* ننوشته بودید.
در مورد شماره ی دو میشه اینطور توجیه کرد که بعد one more day که مفیستو به گذشته سفر کرد تا ازدواج پیتر با مری جین رو تغییر بده این قضیه هم تغییر کرد. در مورد شماره های 4-5-6-8-10 هم یه توجیه جالب وجود داره. اونم اینه که این یارو یا بن رایلی نیست و داره یه سری چیزارو خالی می بنده یا این که کاملا بن رایلی نیست :o یعنی ژن بن رایلی بخاطر زیاد مردن و دستکاری های شغال تغییر کرده.
نقل قول کردن
Hobbit
+1 #15 Hobbit 1395-10-08 00:14
بازم یه مقاله درست درمون دیگه که جیگر آدم ازش حال میاد با تمام این تناقض هایی که این مقاله بهش اشاره کرد اما خدایی خیلی داستان خوبیه!(توطئه کلون)ولی اسلات یجورایی با ذهن کنجکاو هواداران اسپایدرمن بازی کرد!اگر یکمی توی مقاله ها و کامنتای سایت دقت کنیم میبینیم چقدر روی کوچکترین نکته های داستان مرد عنکبوتی کاربرا نتیجه گیری میکردن!از این رو واقعا کار اسلات رو نمیشه توجیه کرد بدبختی هم اینه که توجیه کردن تمام این مسائل قضیه رو بدتر میکنه!
*یه نکته ای هم تو داستان این شماره بود اونم کلون های دیگه از مایلز وارن!یعنی درسته که بن رایلی مایلز رو نکشت ولی ازش کلون های متعددی درست کرد اما چطور همه ی این کلون ها خاطراتشون با هم یکیه!(البته میشه گفت مایلز فقط خاطرات قبل از بیهوش شدنش رو به دست بن رایلی یادشه ! )
این نکته ای که هم بن رایلی با این قرص ها دیگران رو مجبور به اطاعت از فرامین خودش هم میکنه بیشتر رو اعصاب منه چون این نیت کارشو بد نشون میده و هیچ توجیهی براش نمیزاره!
اما من هنوز یجورایی به بن رایلی مشکوکم یه جورایی از نسخه های کلون یجور حالت بندگی برای خودش مهیا میکنه!
*در ضمن یعنی خود بن رایلی هم مجبور به استفاده از این قرص هاست!؟(الان دارم یجورایی به 23 و 24 مرگ(27) بن رایلی مشکوک میشم!نکنه این چند مرگ باقی مونده رو هم در پی پیدا کردن درمان برای خودش تجربه کرده!و داستان رو از اینی هم که هست پیچیده تر کرد!!!!)
در کل و به غیر از تمام این گلایه ها داستان خیلی خوبیه و آدمو به فسفر سوزی وامیداره!...بقی ه هم اگه این کمیک رو از دست دادن برن پی اش که نصف عمرشون برباده!
در آخرم از عمو مختار برای آماده کردن این مقاله خوب متشکرم
نقل قول کردن
AhmadMohaddes
#16 AhmadMohaddes 1395-10-08 06:29
به نظرم این اشتباهات بیشتر در مورد این بود که
دن اسلات بیشتر سعی داشت بن رو
یک موجود تکامل یافته(یا هرچی شما بگین!)
نشون بده که باعث تناقض شد
نقل قول کردن
farbodag
#17 farbodag 1395-10-08 08:47
داستان خوبيه ولي با اين مقاله حال كردم ممنون عمو مختار
نقل قول کردن
mehran spidey
#18 mehran spidey 1395-10-08 10:19
مقاله بسیار خوبی بود فکر کنم تو این قسمت دن اسلات چندان دقت نداشته چون حداقل ده تا سوتی ازش دراومده :o نمیدونم چرا اینجوری کرده بعد اگه در جزیره عنکبوتی شغال بن رایلی باشه که اصلا با عقل جور در نمیاد!
نقل قول کردن
cap america
#19 cap america 1395-10-08 15:21
این کمیک جزیره عنکبوتی رو یکی لینکشو میزاره چون نمیتونم پیداش کنم
نقل قول کردن
parsa999
#20 parsa999 1395-10-08 20:15
عجب سوتى هايى
نقل قول کردن
Ali_craft
#21 Ali_craft 1395-10-08 20:40
آقای ترابی من جواب سوال حس عنکبوتیو میدونم چون وارن چند بار روی اون آزمایش کرده و ممکنه دی ان ای فرق کرده باشه حتی ممکنه بخاطر قرص زده فروپاشی مولکولی این تغییر انجام شده سوال من اینه من کمیکشو خوندم خاکستر بن رفت روی هوا و شب بود اما وقتی وارن دی ان ای برداست روز بود؟
نقل قول کردن
iron mard
#22 iron mard 1395-10-08 21:15
به نقل از mtm:
به نقل از cap america:
این کمیک جزیره عنکبوتی رو یکی لینکشو میزاره چون نمیتونم پیداش کنم

spidey.ir/.../...

ببخشید استاد، فکر کنم منظور این دوستمون اون کمیک جزیره عنکبوتی نوشته دن اسلات بوده نه اینی که مربوط به secret wars هست. :-*
نقل قول کردن
mat mordak/DareDevil
#23 mat mordak/DareDevil 1395-10-09 13:27
به به عمو چه گرد و خاکی کردی مرسیییی
نقل قول کردن
amingolverdi
#24 amingolverdi 1395-10-12 12:57
سوتی های باحالی بود ممنون :lol:
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

کمیک هویت آزبورن

مردعنکبوتی سیمبیوتی

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

تولد مجدد قهرمانان

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

50

تاپ 20 - سایت spidey.ir

27

کمیک امپراتوری مخفی

توطئه کلونی

دنیای ونومی

41

کمیک بوک های superman

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

14

18

51

26

15

16

بزرگان تاریخ اسپایدرمن

مهم ترین داستان های مرد عنکبوتی

006

 

0010

اسپایدرمن در تلویزیون

36

29

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

28

008

009

25

40

39

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

23

22

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

بررسی فیلم های مرد عنکبوتی

34

35

48

46

45

44