«توبی مگوایر» از «اندرو گارفیلد» بهتر بود؟

توبی مگوایر اندرو گارفیلد

سایت  WatchMojo.com تصمیم خود را گرفته است!

همانطور كه میدانید چند وقت پيش و در پی توافق هيجان انگيز بین ماورل و سوني اعلام شد كه «اندرو گارفیلد» در فیلم های آینده مرد عنكبوتی جایی  نخواهد داشت پس حالا زمان آن رسیده تا نظر بدهیم كدامیك پیتر پاركر/مرد عنكبوتی بهتری بود، اندرو گارفیلد یا توبی مگوایر؟

در همین راستا سایت WatchMojo.com ویدئویی منتشر كرده كه در آن به بررسی این دو بازیگر پرداخته و در پایان نتیجه گرفته كه توبی مگوایر از اندرو گارفیلد در ایفای نقش مرد عنكبوتی موفق تر بوده است (البته با اختلاف یك امتیاز). شما میتوانید این ویدئو جالب را در لینك زیر دانلود كنید:

Download

 

در این ویدئو 5 راند وجود دارد:

 

 1- منشا (نحوه تبديل شدن پيتر پاركر به مرد عنكبوتي)

منشا پيتر پاركر

 

 2- نحوه به تصویر كشیدن پیتر پاركر 

نحوه به تصویر كشیدن پیتر پاركر

 

3- نحوه به تصویر كشیدن اسپایدرمن 

 نحوه به تصویر كشیدن اسپایدرمن

 

4- تعاملات رومانتيك و روابط بین شخصیت ها 

تعامل و روابط بین شخصیت ها

 

5- انگیزه شخصیت ها 

انگیزه شخصیت ها

 

توبی مگوایر در راند 1، 2 و 5 برنده شده و اندرو گارفیلد در رانده های 3 و 4 پیروزی را از آن خود كرده.  در نتیجه توبی با  نتیجه 3 بر 2 بر حریف پیروز شده!

مگواير

نظر شما چیست؟ آیا با WatchMojo.com موافقید؟ راستي در نظر سنجي صفحه اول سايت هم شركت كنيد ...

 

مطالب مرتبط:

«توبی مگوایر» از «اندرو گارفیلد» بهتر بود؟

20 بازیگر برتر "مرد عنکبوتی" در سینما، انیمیشن و تلویزیون!

رتبه بندی دشمنان مرد عنکبوتی در فیلم های سینمایی

رتبه بندی بازیگران فیلم های سینمایی مرد عنکبوتی

آشنايي با صداپيشگان انيميشن‌های اسپايدرمن

5 صداپیشه برتر مرد عنکبوتی

تاریخچه انیمیشن های مرد عنکبوتی

سخنرانی تاریخی "اندرو گارفیلد" درباره مرد عنکبوتی+ لینك دانلود

معرفی سریال های مرد عنکبوتی در تلویزیون + لینك دانلود

نقد و بررسی فیلم های سینمایی مرد عنكبوتی

10 نقش آفرینی برتر فیلم های کمیک بوکی

مقایسه مردعنکبوتی«سام ریمی» با مردعنکبوتی «مارک وب»

برترین بازیگران فیلم های مارول

تاریخچه لباس های مرد عنکبوتی در دنیای سینما و تلویزیون

رتبه بندی دشمنان مرد عنکبوتی در فیلم های سینمایی

5 شخصیت مکمل برتر فیلم های مرد عنکبوتی

رتبه بندی فیلم های دنیای سینمایی مارول (MCU)

مقایسه مردعنکبوتی«سام ریمی» با مردعنکبوتی «مارک وب»

مقایسه لباس اسپایدرمن در فیلم های «مارك وب» و «سم ریمی»

رتبه بندی لباس های مرد عنکبوتی در دنیای سینما

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

Super spider-man
+1 #91 Super spider-man 1394-04-06 19:51
میدونین منم یه همچین حسی دارم به نظرم توبی یکم بهتر بود حالا قد رو اگه حساب نکنیم و فقط به طرز بازی کردنشون نگاه کنیم توبی یکم چهرش به بازیگرایی میخوره که تو بازی کردنشون از متن های کمدی استفاده میکنه و کارای جالبی انجام میده :-)
ولی اندرو بازیکردنش طوریه که زیاد اهل شوخی کردن نیست(هممونم خوب میدونیم که شوخ طبعی یکی از ویژگی های پیتر پارکر/مرد عنکبوتی است)
البته این نظر منه :lol:
نقل قول کردن
Mobin Varasteh
#92 Mobin Varasteh 1394-04-06 21:23
واقعا سایت از این معتبر تر نبود دیگه الان واقعا میدونن که اندرو اصلا قابل قیاسه نیست من اصلا نمیدونم با چچه رویی همچین مطلب یه طرفه ای در سایت قرار دادید؟هان؟خوبه در مقاله های مختلف همین سایت در کامنت ها اقای ترابی هم گفته بودند که اندرو بهتر است بعد در کل در 5 قسمت مثلا نحوهی تبدیل شدن به اندرو ربط داره یا فیلنامه هه پیتر مگوایر بهتر بودن :-x
واقعا نمی تونم نظر بدم
نقل قول کردن
Mobin Varasteh
+1 #93 Mobin Varasteh 1394-04-06 21:35
واقعا برام سخته که توبی با اون قیافه های مصنوعیش را با اندرو با اون بازی فوق العاده و پیتر پارکر به روز و خوش قد و امد را مقایسه کرد
نقل قول کردن
Mehrad Davaii
+1 #94 Mehrad Davaii 1394-04-06 23:00
به نظرم توبی خیلی بهتر بود. فیلماش هم از سری شگفت انگیز بهتر بود . در واقع برای من فیلم های توبی یه جور حس نوستالژیک داره ولی در اینکه اندرو هم خوب بود شکی نیست ولی توبی بهتر بود. 8)
نقل قول کردن
spidey.boy
+1 #95 spidey.boy 1394-04-06 23:33
داشتم فک میکردم اگه اندرو و اما سال 2002 همسن سال 2012 بودن و توی نقششون جای توبی و اون کریستن دانست :-x بازی میکردن.
خداییش کجای کریستن دانست به یه سوپر مانکن میخورد خب؟؟
اگه اینجوری مشد که...
احساسات عمیق و عالی بین اندرو و اما...
یه پیتره فوق العاده...یه گوینه عاااالی...
ویلم دفو که بی نظیره :D
جیمز فرانکو یه هریه مغرور ولی احساساتی و خووووب میساخت... :sad:
البته من سالی فیلد رو بیشتر از عمه می سری سم ریمی دوس داشتم(اسم بازیگر عمه می تو اون سری رو یادم نی :lol: )
خلاصه احساسم میگه اگه اون فیلمارو (مخصوصا اسپایدرمن 2 ) با این بازیگرا که گفتم ساخته میشد شاااید حتی بین سه فیلم برتر پرفروش تاریخ سینما قرار میگرفت البنته با یه فیلنامه ی عالی و کارگردانی حرفه ای :-*
نقل قول کردن
Agent Marvel
+1 #96 Agent Marvel 1394-04-06 23:36
خب شما خیلی فانتزی قوی داری!لازم نیست اسپایدرمن ۲ تغییری کنه!همینجوریشم بهترین فیلم کمیک بوکی تاریخه :P
نقل قول کردن
blackspidey
#97 blackspidey 1394-04-07 00:32
The flash جان حواسم نبود منفی دادم بهت معذرت..کاملا قبول دارم حرفتو 8)
نقل قول کردن
As Responsible As Spider-Man
+1 #98 As Responsible As Spider-Man 1394-04-07 00:51
سلام به همگی!!!
خب حالاکه بحث داغ مقایسه اندرو و توبی گرمه و هنوز پابر جاست باید بگم که به دلایلی که در ادامه ذکر خواهم کرد اندرو بهتر از توبی تونسته بود نقشه پیتر و مردعنکبوتی رو بازی کنه.
اول از همه باید بگم که این مسابقه ای که در این صفحه در مقایسه ی اندرو و توبی برگذار شد و در نتیجه توبی برد اصلا و ابدا ربطی به بازیگر نداره و همش با کارگردان و نویسنده و فیلم نامه مرتبط هستش و اصلا دلایلی خوب برای برتری توبی نیستن.
من دلیلی با نظر آقای ترابی موافقم چرا؟
چون توبی با این مردعنکبوتی خوبی بود وشروع کننده ی این راه بود و به قول خیلی ها در کل خوب بود در بعضی جا ها خیلی مصنوعی بازی میکرد و واقعا آدم میتونست به این پی ببره.البته این شامل بازیگر نقش کریستن دانست با اون بازی ضعیفش هم میشه. ا
این رو هم قبول دارم که دو فیلم اول مردعنکبوتی جزو بهترین ها هستند ولی اینو بدونید که توبی حتی در ایفای نقش مردعنکبوتی هم نسبت به اندرو ضعیفتر کارکرد.
به عنوان مثال شما در کمیک های این شخصیت کاملا میدونید که همیشه مردعنکبوتی با دشمنانش شوخی میکنه و به اون ها تیکه میندازه ولی ما حتی شاهد این هم در سه گانه ی ریمی نبودیم.در عین حال شما میتوید این رو در سری شگفت انگیز مشاهده کنید که مثلا مردعنکیبوتی در نبردش با الکترو چه شوخی هایی که یا هاش نمیکنه و اون رو کفری نمیکنه!!!این شمال نبرد هایی که با مارمولک داشت هم میشه.
از طرفی اندرو به خوبی میتونست حالت های مختلف شخصیت پیتر پارکر رو نشون و جلوه بده.به عنوان مثال زمانی که اون رو مسخره میکردن و یا این که میخواد با گوین ارتباط برقرار کنه و حتی زمانی که میدونه ک میتونه حال فلش رو بگیره ولی این کار رو نمیکنه و.....
اگر واقعا حرف های منو قبول ندارید خودتون برید این دو سری رو دوباره ببینید تا متوجه بشید که من چی میگم...
با تشکر...
نقل قول کردن
Agent Marvel
#99 Agent Marvel 1394-04-07 00:59
بازیگر باید چی کار کنه که که پیتر پارکر/مرد عنکبوتی خوبی باشه؟این ویژگی ها:نرد بودن و به مرور از این حالت خارج شدن که توبی و اندرو هر دو بودن.اسپایدرمن خوبی بودن که اندرو بهتر بود.پیتر پارکر بهتری بودن که توبی عالی بود.ارتباط ملموس با نزدیکان که اندرو فقط با اما استون تونست موفق باشه ولی توبی با همه.نشون دادن انگیزه کاراکتر که اندرو :-x ولی توبی perfect!
نقل قول کردن
As Responsible As Spider-Man
+1 #100 As Responsible As Spider-Man 1394-04-07 01:03
به نقل از Agent Marvel:
بازیگر باید چی کار کنه که که پیتر پارکر/مرد عنکبوتی خوبی باشه؟این ویژگی ها:نرد بودن و به مرور از این حالت خارج شدن که توبی و اندرو هر دو بودن.اسپایدرمن خوبی بودن که اندرو بهتر بود.پیتر پارکر بهتری بودن که توبی عالی بود.ارتباط ملموس با نزدیکان که اندرو فقط با اما استون تونست موفق باشه ولی توبی با همه.نشون دادن انگیزه کاراکتر که اندرو :-x ولی توبی perfect!

آقا ارشیا اشتباه میکنی. اندرو به خوبی تونست نه تنها با گوین بلکه با کسایی مثل عمو و زن عموش،دکتر کانرز،فلش و غیره و همینطور در قسمت دوم :
با مکس و هری که اگر مسایل اسپایدرمنی نبود با هم رابطه بهتری داشتن و غیره...
نقل قول کردن
As Responsible As Spider-Man
+1 #101 As Responsible As Spider-Man 1394-04-07 01:04
در ضمن من هم نمیگم که توبی بد بازی کرده. اتفاقا من با این بازیگر بزرگ شدم.ولی نظرم روی اندرو هستش.
نقل قول کردن
Agent Marvel
+1 #102 Agent Marvel 1394-04-07 01:10
من حرفامو زدم.اندرو میاد اون لباس مقدس رو که فقط تو تن توبی بوده رو میپوشه.بعد نوبت تام هالنده.نمیگم که اون لباس فقط برای توبیه ولی به تن اون برازندس.اون همیشه همسایه خوب و مهربون ما مرد عنکبوتیه.
پ.ن:همه مدونن که من اندرو رو دوست دارم ولی توبی رو بیشتر دوست دارم و قبول دارم.
نقل قول کردن
s.kraven
+1 #103 s.kraven 1394-04-07 01:14
توبی با همه؟ :eek:
اصلا شیمی اندرو و اما قابل قیاس نیست با توبی و کریستن :o بعد مارک وب آن چنان عاطفه ای نشونمون داد که قابل قیاس نیست با سری ریمی.
شیمی اندرو و سالی فیلد الالخصوص تو امیزینگ 2 بهتر از سری ریمی بود.اون صحنه ماشین لباسشویی ، اون صحنه ی گریه، اون صحنه ی دودکش .علاوه بر اون رابطه اش با فلش تامسون.اولش کتک میخوره بعد میچسبوندش به کمد بعد هم با هم رفیق میشن(همانند کمیک ها)اما توبی :-x
البته رابطه پیتر وه ری تو هرد وسری فوق العاده بود(با اینکه هری امیزینگ افتضاح بود.)
اما بدشانس ترین بازیگر تو دو سری بازیگر نقش عمو بن بود.
جدا از اینکه نقشاشون کوتاه بود،اما بازیگر عمو بن تو اسپایدرمن 1 و2 قطعا زمانی که مرد خدا رو شکر کرد که توبی رو با اون قیافه جلو ی چشش نمیبینه و همینطور مارتین شین تو امیزینگ 1.بنده خدا آب دهن مالی شد.البته تو سری جدید که مارول میسازه هم عمو بن مستثنا نخواهد بود چون قراره آب دماغ مالی شه :P
نقل قول کردن
Agent Marvel
+1 #104 Agent Marvel 1394-04-07 01:19
:lol: تام که اصلا برام مهم نیست.سری جدید فقط با اآسا داشت برام معنی پیدا میکرد که نشد.تو کمیک ها هم یادمه پیتر زد بابای فلشو دراورد نه اینکه تحقیرش کنه.شیمی توبی و کریستن هم فرقش این بود که قابل لمس بود.
نقل قول کردن
blackspidey
#105 blackspidey 1394-04-07 01:22
آره ولی اون مشکله فیلمنامس....... .ولی خداییش هرچی بود اصلا نمیشه با شیمی اندرو و اما مقایسش کرد اون خیلی عمیق تر بود...
نقل قول کردن
s.kraven
+1 #106 s.kraven 1394-04-07 01:26
منظورم این بود که آخرش صلح کردند.
مرحوم آسا :cry: خداییش قیافش عالی بود اما تام هالند هم بد نیست.به خودتون روجیه بدید که تام بهترین بود پس انتخاب شد.الآن همین طور دارم به خودم میگم بقیه گزینه ها حتی آسا خوشگل بودند اما تام هالند،NO تام هالند خوشگل نیست.
درباره کریستن و توبی هم بگم کجاش قابل لمس بود.مرگ گوئن را من با رگ هام حس کردم.وای عجب صحنه ای :sad: همه دوستام حداقل دو روز ناراحت بودند.
البته اینو بگم که من گوئن رو به مری جین ترجیح میدم(همون کاری که پیتر کرد؛البته بعدها در جوار گرین گابلین بزرگ اعتراف کرد که جفتشون رو به یه اندازه دوست داره)
نقل قول کردن
Agent Marvel
+1 #107 Agent Marvel 1394-04-07 01:32
مرگ گوین که نگو.تو مدرسه براش ختم گرفتیم.من خودم اشکم گرفت ولی شما فکر نکنم منظور منو گرفته باشی.پیتر هویتشو فاش نمیکرد تا مری اآسیب نبینه و از طرفی باید مری رو راضی میکرد که نمیشد.اصلا تو خود فیلم بودم وپیتر رو درک میکردم و همین طور رابطش با مری.مری برای پیتر همیشه تکه،ناسلامتی دوتا شوهر داره(بد برداشت نکنید!) هم همسر پیتره و هم اسپایدرمن ولی اینو فقط خودش میدونه!
نقل قول کردن
As Responsible As Spider-Man
+1 #108 As Responsible As Spider-Man 1394-04-07 01:37
آقا ارشیا این رو هم فراموش نکن که در کمیک ها اول پیتر با گوین آشنا شده و بعد از کشته شدنش درس میگیره و سعی داره که مری جین نفهمه!!!
نقل قول کردن
Agent Marvel
+1 #109 Agent Marvel 1394-04-07 01:42
نخیر علیرضا جان پیتر هیچوقت هویتشو برای گوین فاش نکرد.علیرضا جان چی میگی مری جین خودش اولین کسی بود که میدونست پیتر مرد عنکبوتیه پیتر به خیال خودش مخفی میکرد!اصلا کامنتت فاجعه هست !
نقل قول کردن
zse
-1 #110 zse 1394-04-07 01:49
ارتباط رمانتیک تو فیلم های ریمی و مارک وب هیچ کدوم قابل لمس نبودن.
نمیدونم شما چطور میگید اشکتتون تو صحنه مرگ گوئن در اومد.یا اصلا فیلم ندیدید یا...(نمیدونم یا دیگه ای وجود داره یا نه)
شما فیلم گتسبی بزرگ رو ببینید(خود مگوایر هم توش بازی کرده)اگر آخرش بغضتون نگرفت من اسممو عوض میکنم
شما برید کازابلانکا رو ببینید و بعدش از قابل لمس بودن رابطه صحبت کنید
شما برید تایتانیک رو ببینید و بعدش مفهوم عمیق رو درک کنید.
توی سری سم ریمی صحنه مرگ هری واقعا قابل لمس بود ولی رابطه رمانتیک بین مری جین و گوئن حتی تو فیلم مارک وب به هیچ وجه قابل لمس نبودن.
نقل قول کردن
s.kraven
+1 #111 s.kraven 1394-04-07 01:58
من هر وقت نام کاربریت رو میخونم یاد جت اسکی میفتم :P :D خب اصلا ربطی نداشت.
پیشنهاد دیدن فیلم بکنی میگم جناب ریاحی بیاد فورتت بده. :P
اما واقعا صحنه ی غم انگیزیه مرگ گوئن . نمیدونم شاید شما بی احساسی گریه ات درنمیاد :-* حتما باید چیز عظیمی برای گریه کردن ببینی :-*
بهترین داستان مردعنکبوتی مرگ گوئن استیسیه(صرفا جهت اطلاع)
شما مرگ هری رو با مرگ گوئن مقایسه میکنی؟
درسته که صحنه ی مرگ هری آزبورن غم انگیزه اما قابل قیاس نیست با مرگ گوئن.اونم مرگی توسط کی؟توسط گزین گابلین :-*
انصافا رابطه رومانتیک اسپایدی با گوئن عالی بود.البته بعضی حسود تشریف دارند دوست ندارند ببینند... :-*
نقل قول کردن
Agent Marvel
+1 #112 Agent Marvel 1394-04-07 02:06
مرگ هری :cry: خیلی غصه دارم کرد.به خدا بعد از تموم شدن فیلم بلند شدم ،چنان گریه کردم که چشمه اشکم خشکید!
نقل قول کردن
zse
-1 #113 zse 1394-04-07 02:06
به نقل از s.kraven:
118#
من هر وقت نام کاربریت رو میخونم یاد جت اسکی میفتم :P :D خب اصلا ربطی نداشت.
پیشنهاد دیدن فیلم بکنی میگم جناب ریاحی بیاد فورتت بده. :P
اما واقعا صحنه ی غم انگیزیه مرگ گوئن . نمیدونم شاید شما بی احساسی گریه ات درنمیاد :-* حتما باید چیز عظیمی برای گریه کردن ببینی :-*
بهترین داستان مردعنکبوتی مرگ گوئن استیسیه(صرفا جهت اطلاع)
شما مرگ هری رو با مرگ گوئن مقایسه میکنی؟
درسته که صحنه ی مرگ هری آزبورن غم انگیزه اما قابل قیاس نیست با مرگ گوئن.اونم مرگی توسط کی؟توسط گزین گابلین :-*
انصافا رابطه رومانتیک اسپایدی با گوئن عالی بود.البته بعضی حسود تشریف دارند دوست ندارند ببینند... :-*

من قبول دارم و همه ی اینارو میدونم ولی شما در مورد کمیک حرف میزنی و من هم در مورد فیلم
قبول دارم اون صحنه میتونست خیلی عالی در بیاد ولی مارک وب و فیلمنامه نویس نتونستن خوب درش بیارن.
گرین گابلین باید پدر هری میبود نه خود هری ، اونم سر هیچ و پوچ الکی به رفیقش حمله کرد با این بازیگر بی احساسی که نتونست نقش هری رو خوب در بیاره.
مرگ گوئن هم باید تقصیر پیتر میشد ولی در اصل تقصیر خود گوئن شد اگر زیاد فضولی نمیکرد اینطوری نمیشد
درضمن من کاری به رابطه نداشتم فقط گفتم که مرگ هری قابل لمس بود ولی مرگ گوئن قابل لمس نبود
میتونست باشه اما نبود
نقل قول کردن
Agent Marvel
+1 #114 Agent Marvel 1394-04-07 02:15
فکر کنم بهتر باشه از این پست بیایم بیرون.بحث داره غوس میشه.......
نقل قول کردن
AMIN
#115 AMIN 1394-04-07 02:36
به نظر من توبی بهتر بوده وارتباط برقرار می کرد وسری امازینگ مسخره بود خصوصا یک چون صحنه های اکشن بسیار ضعیف و کمی داشت وعاطفی خوبی داشت و لباس مرد عنکبوتی در سری امازینک افتضاح بود ولی در مرد عنکبوتی فوق العاده بود و شاید نظرم اشتباه باشد ولی من مطمئنم سری امازینگ ظعیف تر سری مرد عنکبوتی است.
نقل قول کردن
AMIN
+1 #116 AMIN 1394-04-07 02:38
توبی مگوایر خیلی بهتر بود .
نقل قول کردن
sonic the spider hedgehog
+1 #117 sonic the spider hedgehog 1394-04-07 11:48
میگم اقای ترابی باید یه فکری برای این بحث توبی یا اندرو بکنین،داره شبیه بحث مارول و دی سی میشه. :-*
نقل قول کردن
Spideygold
+1 #118 Spideygold 1394-04-07 12:06
بچه یه خبری می خوام بگم بالاخره یه مردعنکبوتی جدید وارد شده که همین الان اسمشو بهتون می گم مردعنکبوتی 2100!!!این مردعنکبوتی در واقع این پسر میگل اوهراست که میگل اسمشو گذاشته میگل پارکره!باحاله نه ؟تو کمیک های دنیای نبرد جنگ مخفی بزودی می اید!این عنکبوت باحاله تو الکمکس می ره که به پدرش سر بزنه که یه لباس می بینه و یه ساعت !میره ساعترو دست می زنه تو اون ونومه!بعد موقعی که دست می زنه ونوم می ره تو مغزش رو مغزش تاثیر می زاره بعد یه اشعه که همه چیشو عوض می کنه به مغزش می خوره و ونوم یه چیزی این ویژن مانند میشه!و به بدن م.پ می چسبه و لباس مجهزی ر‌و می پوشه!بزودی هم تو مارول جدید هم میاد!اما من موندم که توی کمیک شگفت انگیز مردعنکبوتی ۱۴ گفته شد دیگه مردعنکبوتی بوجود نمی یاد!
نقل قول کردن
Milad8
#119 Milad8 1396-05-21 16:02
هم مگوایر هم اندرو خوب بودن..
برای مثال هیکل و ابراز احساسات اندرو بهتر بودن اما قیافه ش :-x
هیکل توبی بد نبود اما مال اندرو بهتر بود و اینکه قیافه ش عاولی بود !
اما خیلی شوخی نمیکرد و احساساتی شدناش یکم غیر طبیعی بود اما اندرو مدام افتاده بود دنبال...کارای رمانتیکش و اصن خوب پیتر پارکری نبود اما کلا بنظرم مگوایر بود که پیتر پارکر رو به هممون شناسوند و لیاقتش بیشتره برای اسپایدی بودن :)
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

مردعنکبوتی سیمبیوتی

تولد مجدد قهرمانان

گرین گابلین

تاپ 20 - سایت spidey.ir

کمیک امپراتوری مخفی

توطئه کلونی

دنیای ونومی

41

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

51

بزرگان تاریخ اسپایدرمن

مهم ترین داستان های مرد عنکبوتی

006

 

0010

اسپایدرمن در تلویزیون

36

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

008

009

39

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

23

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

بررسی فیلم های مرد عنکبوتی

35

46

45

44