10 لحظه فوق العاده ای كه امیدواریم در فیلم های بعدی مرد عنكبوتی ببینیم!

10 لحظه ماندگاری كه دوست داریم در فیلم های بعدی مرد عنكبوتی ببینیم

اينا لحظاتي هستند كه الان ديگر به لطف توافق بين مارول و ديزني ميتوانيم در فيلم هاي بعدي مرد عنكبوتي ببينيم!

مقدمه: پس از توافق تاریخی بین مارول استودیوز و سونی پیكچرز بر سر مرد عنكبوتی هواداران كمیك بوكی خیلی ذوق زده شده اند و به قول معروف آب از دهانشان جاری شده!   آنها مدام در ذهن خود سئوال میكنند كه مارول چطور میخواهد مرد عنكبوتی را وارد عالم سینمایی خود كند؟ البته چیزی كه تقریبا قطعی به نظر میرسد این است كه اسپایدی پس از حضور موفق خودش در فیلم "كاپیتان آمریكا: جنگ داخلی" ، در "اونجرز: جنگ بینهایت" هم حضور خواهد داشت. با این حال با در نظر گرفتن تاریخچه غنی و محبوبیت بی حد و حصر مرد عنكبوتی ، مارول استودیوز  و حتي سوني حالا ديگر میتوانند به شیوه های بیشماری از او استفاده كند و حالا كه فاز 3 فیلم های مارول در پیش است سایت comicbook.com به 10 لحظه نمادین و ماندگاری كه امیدواریم توسط مارول مورد استفاده قرار بگیرند ، اشاره كرده و مقاله ای فوق العاده جذاب آماده كرده كه توصیه میشود حتما آن را مطالعه كنید.

 

10- اسپایدی هالك را داغان میكند!

مرد عنكبوتي - هالك

چاپ شده در شماره 328 كمیك Amazing Spider-Man

تابستان سال  1394 تماشاچیان سینما قرار است شاهد نبرد عظیم بین هالك و مرد آهنی در لباس Hulkbuster باشند . آیا چیزی میتواند از این نبرد جذاب تر باشد؟ بله! نبرد بین مرد عنكبوتی  و هالك! در واقع در ابتدای دهه 90 میلادی و زمانی كه زوج موفق «دیوید میكلینی» و «تاد مك فارلن» روی كمیك های مرد عنكبوتي   شگفت انگیز كار میكردند، داستانی خلق شد كه در آن پيتر پاركر برای مدتی كوتاه به نیروهای كیهانی (cosmic) دست یافت و با كله گنده های مارول سرشاخ شد! او ابتدا سراغ كسانی مثل Gravitron، مگنتو و Goliath رفت و در نهایت با هالك روبرو شد (اگر یادتان باشد همین چند روز پیش كاوری كه تاد مك فارلین برای این كمیك خلق كرد در لیست  10 اثر برتر او قرار گرفت. اگر یادتان نیست این مقاله را بخوانید). هالك كه آن موقع در فاز خاكستری و مغرور خود قرار داشت ابتدا مرد عنكبوتی را مسخره كرد و گفت اگه جرات داره یك مشت بهش بزنه! اسپایدی هم آنچنان ضربه ای بهش وارد میكنه كه از مدار كره زمین خارج میشه و به فضا میره!!!

البته احتمال اینكه مارول داستان "مرد عنكبوتی كیهانی" را مورد اقتباس قرار بده واقعا كم است. ولی الان كه میگویند مارول در فكر ساخت  فیلمی براساس كمیك معروف "سیاره هالك" (Planet Hulk) است، شاید همان مشت معروف مرد عنكبوتی باعث رفتن هالك به سیاره ای دیگر و آغاز این فیلم باشد!

مطالب مرتبط:

لحظات ماندگار در كمیك ‌های مرد عنکبوتی: پیتر پاركر به نیروهای كیهانی دست میابد!

10 كاور برتر طراحی شده توسط «تاد مك فارلین»

 

9- جی. جونا جیمسون "اونجرزهای جدید" را میكوبد!

نيو اونجرز - new avengers

چاپ شده در شماره 15 New Avengers

هنوز جزئیات توافق بین مارول و سونی فاش نشده و ما نمیدانیم كه آیا مارول میتواند از شخصیت های فرعی و مكمل كمیك های مرد عنكبوتی نيز استفاده كند یا نه، ولی اگر بتواند آنوقت چه كسی بهتر از سر دبیر باحال «دیلی بیوگل» و شهردار اسبق نیویورك  یعنی «جی. جونا جیسمون»؟!

علاقمندان به كمیك میدانند كه جیمسون چقدر از مرد عنكبوتی متنفر است ولی شاید ندانند كه او كلاً از ابرقهرمانان و كسانی كه نیروهای فوق بشری دارند دل خوشی ندارد و حتی چند بار با گروه «انتقام جویان» درگیر شده! در شماره 15 كمیك "اونجرزهای جدید" كه به قلم «برایان مایكل بندیس» نوشته شد، گروه انتقام جویان كه اعضای جدیدی شامل مرد عنكبوتی  را استخدام كرده ، تصمیم میگیرد تا خصوصی با جی. جونا جیسمون ملاقات كند تا او به قول معروف در روزنامه اش به آنها لیچار نگوید! سپس شاهد لحظه ای تاریخی و شوكه كننده هستیم :  جیسمون و اسپایدی با هم دست میدهند و جیمسون توافق میكند كه دیگر به او  در روزنامه اش اتهام نزند. ولی خیلی زود اونجرز فهمیدند كه نمیتوان روی حرفای جیمسون حساب كرد چون اون در شماره بعدی روزنامه خود نه تنها مرد عنكبوتي بلكه كل تیم New Avengers  را كوبيد و مورد انتقاد شديد قرار داد!

حالا شما در نظر بگیرید صحنه ای را مثلاً در فیلم "اونجرز: جنگ بینهایت" كه در آن كل شهر درگیر جنگ با "تانوس" (Thanos) است اما جیمسون (با نقش آفرینی «جی. كی. سیمونز») هنوز دارد از هر فرصتی برای كوبیدن و انتقاد كردن از مرد عنكبوتی و اونجرز استفاده میكند! جالب نیست؟

مطالب مرتبط:

لينك دانلود كميك هاي New Aevngers (كامل)

چرا جيسمون از مرد عنكبوتي متنفر است؟

بزرگان تاریخ كمیك : برایان مایكل بندیس

 

8- محاصره "آزگارد" و نبرد با «دارك اونجرز»

دارك اونجرز

چاپ شده در شماره  3  كمیك Siege

یكی از احتمالات هیجان انگیزی كه وجود دارد این است كه پس از نبرد با ثانوس و شكست دادن او در عالم سینمایی مارول، توجهات میتواند معطوف تهدیدی داخلی به نام «نورمن آزبورن» و گروه «دارك اونجرز» او شود!

در دنیای كمیك داستاین داشتیم به نام "تهاجم مخفی" یا Secret Invasion و در آن نژادی از موجودات فضایی به نام "اسكرال" سعی كردند با جا زدن خود به جای قهرمانان مارول ، كره زمین را فتح كنند. در نتیجه این داستان سازمان "شیلد" منحل شد و «نورمن ازبورن» (كه خودش را در جریان "تهاجم مخفی" به عنوان ناجی بشریت نشان داده بود!) به عنوان رئیس یك سازمان امنیتی جدید ملقب به "همر" (H.A.M.M.E.R) منصوب شد. نورمن ازبورن كه آن موقع بار دیگر همه را فریب داده و خودش را از اتهام «گرین گابلین» بودن تبرئه كرده بود، در اولین  اقدام خود تصمیم به تشكیل گروه اونجرز خودش كرد. این گروه از خلافكاران و ابرخبیث های سابق تشكیل شده بود ولی نورمن به آنها گفت كه طوری لباس بپوشند كه عامه مردم فكر كنند  همان اونجرز های سابق هستند. این گروه Dark Avengers لقب گرفت و برخي اعضایش عبارت بودند از: «بولزآی» (كه لباس «هاكای» را میپوشید)، «مون استون» (كه لباس «میس مارول» را بر تن داشت) ، «ونوم» (كه خودش را شبیه به اسپایدرمن كرده بود ، «داكن» (پسر خبيث ولورين) و ... اما پس از مدتي نورمن مثل همیشه دوباره قاط زد و به این نتیجه رسید باید به "آزگارد" (محل سكونت «ثور» و دیگر خدایان) حمله كند (چون آن موقع آزگارد همچون سیاره ای روی ایالت "اكلاهاما" آمریكا شناور بود و نورمن مقامات این كشور را قانع كرد كه این موضوع  تهدیدی علیه امنیت آمریكا است!). ناگفته پیداست كه نورمن و گروهش در حمله به آزگارد ناكام ماندند و در نهایت اونجرزهای واقعی جای خود را پس گرفتند و Dark Avengers را شكست دادند.

در هر حال این داستان خوراك بسیار خوبی برای عالم سینمایی مارول است و میتواند خصومت  شخصی  نورمن با مرد عنكبوتی را به تهدیدی عمومی علیه كل عالم سینمایی مارول تبدیل كند. واقعا كيست كه نخواهد اين صحنه يا اين صحنه را در سينما ببيند؟

مطالب مرتبط:

چرا «گرین گابلین» بزرگترین دشمن «مرد عنكبوتی» است؟

لينك دانلود كميك هاي مبارزه اونجرز با Dark Avengers

75 لحظه ماندگار مارول: تهاجم مخفي آغاز ميشود!

 

7- شوخی های مرد عنكبوتی با «كینگ پین»!

شوخی های مرد عنكبوتی با كینگ پین

چاپ شده در شماره  12   كمیك Ultimate Spider-Man

كمیك های "اسپایدرمن نهایی" (Ultimate Spider-Man) در ابتدا واقعا خواندنی و هیجان انگیز بودند. خالقان این كمیك یعنی «برایان مایكل بندیس» و «مارك بگلی» به معنای واقعی كلمه سعی میكردند نشان دهند كه یك نوجوان در مسیر رسیدن به یك قهرمان چه سختی هایی را پیش رو دارد. در دومین arc این سری، شاهد داستانی بودیم كه در آن مرد عنكبوتی با رئیس گردن كلفت تبهكاران نیویورك یعنی «ویلسون فیسك» (ملقب به «كینگ پین» سر شاخ میشود). این داستان فوق العاده نشان میدهد  كه كینگ پین میتواند چقدر در كمیك های مرد عنكبوتی نقش مهمی ایفا كند.

ضمناً  همانطور  كه میدانید شبكه اینترنتی "نتفلیكس" قرار است به زودی فصل اول سریال «دردویل» (Daredevil) را پخش كند و آقای «وینسنت دونافریو» (Vincent D’Onofrio) هم قراره نقش «كینگ پین» رو تو این سریال ایفا كند. ضمن اینكه چندی پیش شایعه شده بود احتمالا یكی از شخصیت های خبیث فیلم اختصاصی مرد عنكبوتي برای سال 2017 همین جناب كینگ پین خواهد بود (خبرش اینجاست). پس مارول و سونی اینجوری میتوانند حتی پای Daredevil را هم به فیلم اختصاصی مرد عنكبوتی باز كنند چون كینگ پین دشمن شماره 1 او هم محسوب میشود. در هر حال بدین ترتیب میشود آن لحظه ماندگاری را كه در شماره  12 كمیك Ultimate Spider-Man خلق شد (یعنی جایی كه مرد عنكبوتی افراد كینگ پین را از پیش رو برمیداره و سپس به كینگ پین میرسه و یه عالمه جوك بانمك  درباره خپل بودن كینگ پین از روی كاغذ اش میخونه) روی پرده سینما دید!!! راستی، شما میتونید این داستان را در اینجا با ترجمه ی فارسی بخونید و ازش لذت ببرید!

مطالب مرتبط:

لینك دانلود تمام كمیك های "مرد عنكبوتی نهایی"

لحظات ماندگار در كمیك‌ ‌های مرد عنکبوتی: «پیتر پاركر» دمار از روزگار «كینگ پین» در می آورد!

میراث "مرد عنكبوتی نهایی" (Ultimate Spider-Man)

 

 6- نبرد مرد عنكبوتی با «دردویل»

مرد عنكبوتي دردويل

چاپ شده در شماره  110 كمیك Spectacular Spider-Man

یكی از نقاط قوت و جذابیت های غیر قابل انكار مرد عنكبوتی اینه كه علیرغم خوش قلب و مسئولیت پذير بودن اما گاهی اوقات به شدت از دست بی عدالتی ها خشمگین میشه و دمار از روزگار حریف درمیاره! در یكی از بهترین داستان های تاریخ پرافتخار مرد عنكبوتی به نام "مرگ جین دی ولف" (Death of Jean DeWolff)، مرد عنكبوتی با قاتلی سریالی و بیرحم به نام Sin-Eater مواجه میشه كه یكی از افسران زن پلیس به نام «جین دی ولف» (كه از معدود دوستان مرد عنكبوتی در اداره پلیس به شمار میرفت) را با بیرحمی كشته بود. پس از افت و خیز های فراوان مرد عنكبوتی موفق میشه Sin-Eater را دستگیر كنه و نقاب از چهره اش برداره. او از دیدن چهره واقعی این قاتل آنقدر خشمگین میشه كه با شدت هر چه تمام كتك اش میزنه (هويت Sin-Eater را فاش نميكنم كه اسپويل نشويد چون قراره به زودي اين داستان را ترجمه كنم) سپس ناگهان دردویل ظاهر میشه و به عنوان كسی كه در سیستم قضایی حاضره از مرد عنكبوتی میخواهد تا Sin-Eater را به دست قانون بسپارد تا محاكمه شود. اینجاست كه او ناگهان به سمت دردویل حمله میكند و  مبارزه اي بين آنها درميگيرد! البته در نهايت با هم آشتی میكنند و حتی از هویت مخفی یكدیگر با خبر میشوند . ضمن اینكه اسپایدی از دردویل تشكر میكند چون به موقع جلوی او را گرفت و گرنه معلوم نبود جه بلایی سر Sin-Eater می آورد!

  به نظر میرسد داستان هایی از این دست میتواند باعث شود مرد عنكبوتی پس از رویارویی با دشمنانی عظیم همچون «ثانوس» به نوعی به سطح خیابان های نیویورك برگردد (یعنی جایی كه به آن تعلق دارد) و ماجراهای رئالیستی تری داشته باشد. همانطور كه گفته شد شبكه Netfleix و سریال دردیول یا حتی سریال های دیگری مثل «لوك كیج» و «جسیكا جونز» میتوانند جای خوبی برای چنین داستان هایی باشند.

مطالب مرتبط:

معرفي دوستان مرد عنكبوتي: دردويل

لینك دانلود كمیك های Spectacular Spider-Man (كامل)

10 داستان برتر تاریخ کمیک های مرد عنكبوتي+ لینك دانلود مستقیم

 

 5- «رد اسكال» در كشته شدن والدین مرد عنكبوتی دست داشته

red skull مرد عنكبوتي

چاپ شده در شماره  5   كمیك Amazing Spider-Man Annual

سونی در سری فیلم های "مرد عنكبوتی شگفت انگیز" سعی كرد تمركز زیادی داشته باشد روی موضوع  ناپدید شدن پدر و مادر پیتر پاركر و خیلی هم سعی كرد این موضوع را ربط بده به شركت خبیث "ازكورپ" و نورمن ازبورن. ولی در این راه موفق نبود و خیلی از هواداران مرد عنكبوتی تمركز روی این مسئله را غیر ضروری میدانستند. نا گفته پیداست كه سونی از كمیك های ultimate spiderman الهام گرفته بود و پدر و مادر پیتر پاركر را به عنوان دانشمند به تصویر كشیده بود كه با شركت  ازكورپ و پروژه های خطرناك آن مشكل داشتند.

اما اینبار و به لطف توافق سونی و مارول میتوان گذشته والدین مرد عنكبوتی را جور دیگری روایت كرد و از كمیك مهمی همچون شماره  5 كمیك Amazing Spider-Man Annual الهام گرفت كه در آن معلوم شد پدر و مادر پیتر مامورین سابق "شیلد" بوده اند ولی «رد اسكال» (دشمن شماره 1 «كاپیتان آمریكا») برایشان پاپوش دوخته و آنها را به عنوان خائن به كشور خود معرفی كرده). در نهایت اسپایدرمن با رد اسكال میجنگد و مداركی پیدا میكند كه نشان میدهد پدر و مادرش بیگناه بوده اند. در هر حال، این لحظه و این داستان مهم میتواند به مارول كمك كند تا مرد عنكبوتی را بهتر به عالم سینمایی اش مربوط سازد چون میدانید سازمان شیلد در فیلم های مارول چه نقش كلیدی و مهمي  ایفا میكند....

مطالب مرتبط:

همه چيز درباره پدر و مادر «پیتر پاركر»!

10 مبارزه برتر مرد عنكبوتی در دنیای كمیك: نبرد با رد اسكال

10 ابر خبیث برتر کمیک بوکی: رد اسكال

 

 4- تقابل  اسپایدرمن با «پانیشر»

مرد عنكبوتي پانيشر

چاپ شده در شماره  129 كمیك Amazing Spider-Man

«جری كان وی» یكی از نویسندگان بزرگ تاریخ مرد عنكبوتی است كه همه او را با داستان "مرگ گوئن استیسی" میشناسند. ولی یكی دیگر از دستاوردهای بزرگ او خلق یكی از شخصیت های ماندگار و محبوب دنیای كمیك یعنی «فرانك كاسل» ملقب به «پانیشر» است. (كان وي این شخصیت را به كمك طراحی به نام «راس اندرو» خلق كرد)

پانیشر ابتدا توسط دشمن مرموز مرد عنكبوتي یعنی «شغال» فریب میخورد و ماموریت میابد تا مرد عنكبوتی را هدف قرار دهد چون فكر میكند یك قاتل است (آن موقع رونامه دیلی بیوگل و جیسمون مردم را متقاعد كرده بود كه اسپایدرمن مسئول به قتل رسیدن گوئن استیسی و نورمن ازبورن است). در این شماره دیدیم كه پانیشر نوعی "نگهبان خودگمارده قانون" (vigilante) است كه برای گرفتن انتقام از خلافكاران حاضر است دست به هر كاری بزند. به هر حال از همان موقع نوعی ارتباط بین مرد عنكبوتی و پانیشر برقرار شد و ما پانیشر را معمولا در كمیك های اسپایدرمن میدیدیم. تا اینكه «فرانك میلر» آمد و در run فوق العاده اش در كمیك های Daredevil از پانیشر استفاده كرد و بدین ترتیب پانیشر هم به نوعی دنیای عنكبوتی را ترك و وارد دنیای خودش شد.

از طرفی خبر داریم كه رایت سینمایی پانیشر دوباره به مارول برگشته و بنابراین هر لحظه ممكن است خبری درباره  ورود او به عالم سینمایی یا تلویزیونی مارول منتشر شود. پس واقعا جالب خواهد بود كه نوعی تقابل بین مرد عنكبوتی و پانیشر در عالم سینما ببینیم چون آنها ایدئولوژی های متضادی درباره نحوه مبارزه با جرم و فساد دارند و تقابل آنها میتواند بسیار جذاب از آب دربيايد.

مطالب مرتبط:

معرفي متحدين مرد عنكبوتي: پانيشر

بزرگان تاریخ كمیك های اسپایدرمن: جری كان وی

کمیک "پانیشر ابرقهرمانان مارول را میکشد" ترجمه شد + لینک دانلود

 

3- مرد عنكبوتی انتقام جویان را از دست تانوس نجات میدهد

مرد عنكبوتی انتقام جویان را از دست تانوس نجات میدهد

چاپ شده در شماره  2  كمیك Marvel Two-in-One Annual

در داستانی دو قسمتی كه «جیم استارلین» در Avengers Annual #7 و Marvel Two-In-One Annual #2 نوشت، ثانوس كه همیشه تشنه قدرت است توانست به Cosmic Cube دست یابد و اعضای گروه انتقام جویان را اسیر كند. سپس اسپایدرمن و «چهره سنگی» (The Thing) سعی میكنند آنها را نجات دهند. در نهایت مرد عنكبوتی با وجود ترديدهاي اوليه اش موفق میشود با بهره گیری از هوش و قدرت اراده خود به هدف اش برسد و موجب شكست ثانوس شود (قبلا به طور مفصل درباره اين نبرد معروف مرد عنكبوتی و ثانوس در این مقاله و این مقاله توضیح داده شده)

این واقعا یكی از آن لحظات ماندگار بین مرد عنكبوتی و اونجرز است كه واقعا دیدنش روی پرده سینما میتواند حیرت انگیز باشد. یعنی دیدن مواجه شدن اسپایدرمن با تهدیدی بزرگ و دشمنی شكست ناپذیر و تكیه او بر اراده و هوش و زكاوت اش واقعا بينظير است چون این همان خصیصه بنيادين مرد عنكبوتی است.

مطالب مرتبط:

10 مبارزه برتر مرد عنكبوتی در دنیای كمیك – قسمت اول

معرفي The Thing

"جنگ بی نهایت" (Infinity War) چیست؟ + لینك دانلود كمیك

لحظات ماندگار در كميك هاي مارول: ثانوس تبديل به سنگ ميشود!

 

2- كاپیتان آمریكا دست دوستی به سوی اسپایدرمن دراز میكند

كاپيتان آمريكا - مرد عنبكوتي

چاپ شده در شماره  1   كمیك New Avengers

در نخستین arc كمیك New Avengers دیدیم كه «الكترو» (از دشمنان قدیمی مرد عنكبوتي) به زندان محل نگهداری ابرشروران خطرناك مارول نفوذ میكند و باعث میشود  از آنجا فرار كنند. این داستان  كه به Breakout معروف است باعث شد تا مرد عنكبوتی بلاخره پس از سالها رسماً به عضویت گروه اونجرز درآید. میتوان یك عالمه لحظه باحال و ماندگار در Breakout پیدا كرد ولی شاید از همه بهتر آنجایی باشد كه اسپایدی شنا كنان خودش را به زندان میرساند و در آنجا با كمال تعجب كاپیتان آمریكا را میبیند كه دستش را به سمت او دراز كرده تا كمك كند از آب خارج شود. سپس اسپايدي طبق معمول شوخی میكند و میگوید: "من مثل موش آب كشیده شده ام، كسی لباس اضافه نداره به من بده بپوشم؟!" كاپیتان آمریكا هم فورا بهش تذكر میده كه اوضاع واقعا خطرناكه و اينجا جاي شوخی كردن نیست.  

در هر حال قبلا هم بارها درspidey.ir گفته بودیم كه كميك های New Avengers و مخصوصا داستان Breakout بسیار برای یك اقتباس سینمایی مناسب است و واقعا دیدن اقتباس آن روي پرده سينما ميتواند خالق لحظات نابي شود (اگه نصف شدن «كارنیج» توسط sentry در آسمان را هم ببینیم كه دیگه چه شود!!!!). این داستان را هم در اینجا ترجمه کرده ایم.

مطالب مرتبط:

5 لحظه برتر مرد عنکبوتی در گروه انتقام جویان!

معرفي دوستان و متحدين مرد عنكبوتي: كاپيتان آمريكا

 

1- مرد عنكبوتی نقاب از چهره برمیدارد

مرد عنكبوتي - كاپيتان آمريكا جنگ داخلي

چاپ شده در شماره  2    كمیك Civil War

تقریبا بر همگان ثابت شده كه مرد عنكبوتی قرار است در فیلم "كاپیتان آمریكا" جنگ داخلی" حضور داشته باشد. بنابراین یكی از لحظات ماندگاری كه قطعا میتواند مورد استفاده سازندگان این فیلم قرار بگیرد جایی است كه مرد عنكبوتی به اصرار «تونی استارك» جلوی دوربین های تلویزیونی نقاب از صورت برمیدارد و بدین ترتیب هویت مخفی اش بر همگان آشكار میشود (البته او بعدا نظرش عوض شد و با پشت كردن به تونی استارك به گروه مخالف يعني گروه  كاپیتان آمریكا پیوست)

مرد عنكبوتی تا قبل از این لحظه بزرگترين سمبل قهرماناني بود كه حفظ هويت مخفي برايشان واجب است  و در كل  داستان Civil war در عالم كمیك خیلی روی مسئله هویت مخفی شخصیت ها مانور میداد و این در حالی است كه در عالم سینمایی مارول این طور نیست. به عبارتي ديگر، ما شخصیت خاصی را نمیبینیم كه در فيلم هاي مارول هویت مخفی داشته باشد. ولی در هر حال این لحظه ماندگار را میتوان به گونه ای دیگر مورد اقتباس قرار داد و كاری كرد كه تونی ابتدا از حضور مرد عنكبوتی در گروه خودش مطمئن شود ولی بعد .... شما میتونید کل داستان جنگ داخلی را در اینجا با ترجمه فارسی بخونید.

مطالب مرتبط:

تاریخچه کمیک های اسپایدرمن: جنگ داخلي و مرد عنكبوتي

 

مهدی ترابی مهربانی

All rights reserved © Spidey.ir 2016

     (هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

vahidcloner
+3 #1 vahidcloner 1393-12-11 18:11
امیدوارم این اتفاق ها بیفته ولی جالب ترینش اونجا بود که مردعنکبوتی به کمک اونجرز میاد و اونجا که نقابش رو برمیداره.فیلم های جدید اسپایدی خیلی باحال میشن.
نقل قول کردن
shadow spidey
+4 #2 shadow spidey 1393-12-11 18:13
خیلی کامل وعالی بود ولی به نظر من مارول باید دشمن های تکراری که در فیلم های قبلی بودند در فیلم نیاورد باید دشمنایی که تا حالا در فیلم های اسپایدرمن نبودند را به نمایش بگدارد ;-)
نقل قول کردن
Omid_Spider
+3 #3 Omid_Spider 1393-12-11 18:22
هر کدوم از این داستان ها پتانسیل خوبی دارن برای فیلم شدن ولی نظر من اینه که 3 تای اولی بیشتر جواب میده
تشکر از آقا مهدی بابت مقاله
نقل قول کردن
mtm
+4 #4 mtm 1393-12-11 18:24
من خودم به نظرم مياد با توجه به شايعاتي كه گفته ميشه درباره حضور كينگ پين در فيلم بعدي مرد عنكبوتي، ميشه اون لحظه ماندگاري كه قبلا براش مقاله نوشتم رو تو فيلم مرد عنكبوتي ببينيم:

spidey.ir/مقالات/دنیای-کمیک/328-پیتر-پاركر-دمار-از-روزگار-كینگ-پین-در-می-آورد.html

يعني صحنه نبرد نفسگير مرد عنكبوتي با كينگ پين! چون اتفاقا به خاطر قضيه جنگ داخلي بود كه كينگ پين از هويت مرد عنكبوتي با خبر شد و يك نفر رو فرستاد تا زن عمو مي رو با تير بزنه . بعدشم هم پيتر رفت سراغ كينگ ين و اون بالا رو سرش آورد

سناريوي من اينه كه مرد عنكبوتي تو كاپيتان امريكا هويت خودش را فاش كنه ولي تبعات اين كار تو فيلم خودش تو سال 2017 معلم بشه. اون فردي كه كينگ پين ميفرسته سراغ زن عمو مي ميتونه Shocker باشه. چون گفته ميشه shocker هم تو فيلم هست!

سناريوي خوبي بود؟
نقل قول کردن
mirabilis
+3 #5 mirabilis 1393-12-11 18:24
با تشکر از آقا مهدی برای ترجمه این عنوان .
از اول شروع میکنیم تا ببینیم چقدر محتمله همچین داستان هایی رو در فیلم های اسپایدی ببینیم :
گزینه اول که تا اطلاع ثانوی ناممکنه ، یعنی پیتر پارکر جزئی از شخصیت پردازیش همین هویت مخفیشه ، امکان نداره مارول بیاد هویتش رو هیچی نشده برملا کنه ، درسته که میتونه باعث پیچ و خم های زیادی در فیلم بشه ولی توی دنیای کمیک حداقل یه داستان مزخرفی مثل one more day بود که پیتر رو به حالت سابق برگردونه ولی توی دنیای سینما همچین اتفاقی نمیفته !
گزینه ی دوم محتمله ، یعنی ممکنه پیتر توی قسمت سوم کاپیتان حضور پیدا کنه و اول طرف تونی باشه . بعد که یه مخالفتی پیش بیاد و پیتر یه نبرد رو پشت سر بگذاره ، کاپیتان بیاد پیشش و دستش رئ بگیره و بلندش کنه و باقی ماجرای جنگ داخلی !! ولی به عنوان یه فیلم مستقل که هم کارنیج نصف بشه و هم الکترو توش باشه ، میشه گفت حالا حالا ها نامحتمله .
گزینه ی سوم هم که مشخصا ممکنه توی جنگ های بینهایت رخ بده و اسپایدی جز آخرین امیدهای ابرقهرمان باشه که میاد و یه حال اساسی به ثانوس میده تا بقیه خودشون رو جمع و جور کنند .
گزینه ی چهارم فقط یه جمله براش کافیه : " تا موقعی که پانیشر رسما به دنیای سینمایی مارول راه پیدا نکرده باشه ، در مقابل اسپایدی قرار نخواهد گرفت ! "
گزینه ی پنجم کاملا محتمله ، یعنی توی فیلم مستقل اسپایدرمن شاهد این باشیم که پیتر دنبال پدر و مادرش بره و ردی از رد اسکال پیدا کنه !
در نقطه ی مقابلش ، چون هم رد اسکال و هم پدر و مادر پیتر اخیرا در فیلم هایی نقش داشته اند ، پس این اقتباس رو حالا حالا ها نمیبینیم ، نه حداقل تا بعد از سال 2020 !
گزینه ششم ممکنه ، دردویل که وارد دنیای سینمایی مارول میشه به زودی و پیتر هم همین طور ، دشمنی مثل کینگ پین هم میتونه عامل اتحاد داستانی این دو شخصیت باشه ولی زمان این اقتباس باید تقریبا بعد از فیلم مستقل اول و دوم اسپایدی باشه ، چون داستان های زیادی هست که سونی میخواد پیتر تک نفره توش نقش داشته باشه تا مشترکا !
گزینه ی هفتم هم ممکنه ، یعنی در قسمتی از فیلم مستقل اسپایدی ببینیم که پیتر که تازه اسپاسدی شده و تازه کاره ، با کینگ پین رو به رو بشه و بره رو اعصابش !! :-) این قسمت رو توی هر فیلم مستقلی از اسپادی میشه گنجوندش بدون اینکه مشکلی ایجاد کنه .
گزینه هشتم هم ممکنه تا حدی ، به شخصه مشتاقم ببینم نورمن و دارک اونجرز بر روی سینما نقش ببندند ولی آیا مارول تا بعد از فاز سه فیلم هاش هم میره سراغ این داستان ؟!
گزینه ی نهم هم میشه توی هر فیلمی از اونجرز یا کاپیتان مورد استفاده قرار بگیره بدون اینکه مشکلی ایجاد بشه . احتمال اینکه مارول بره سراغ اونجرزهای جدید هم زیاده ، پس شاید اونجا مورد استفاده قرار بگیره .
گزینه ی آخر هم که دیگه مشخصا ممکن نیست ، بیش از اندازه تخیلش بالاست ، ضمن اینکه پیتر تازه وارد دنیای سینمایی مارول شده ، یه دفعه هم باید نیروهای کیهانی رو براش توجیه کنند و هم حداقل جا افتاده در حیطه ی ابرقهرمانی نشونش بدن که نمیشه !!
بقیه دوستان هم موافقند ؟ شما چه دیدگاهی دارید ؟ ;-)
نقل قول کردن
mtm
+2 #6 mtm 1393-12-11 18:26
راستي شما به غير از اينا دوست داريد چه صحنه اي برگرفته از كميك هاي مرد عنكبوتي در فيلم هاي بعدي او ببينيد؟
نقل قول کردن
mtm
+3 #7 mtm 1393-12-11 18:39
ميرابيليس نظرت درباره سناريوي من چيه؟
يعني ما احتمالا تو cap 3 عمل unmasking رو ببينيم و بعد عواقب اين كار رو تو فيلم خود مرد عنكبوتي ببينيم
نقل قول کردن
Bad joke
+2 #8 Bad joke 1393-12-11 18:45
خب من میخواستم بنویسم که میرابیلیس کلی توضیح داد
موضوع را من کلی میپردازم حتما اسپایدرمنی خواهیم دیدکه با فضای اونجرزی جور بیاد که حتما خواهیم دید
حالا به دارک اونجرز میپردازم واقعا ایده خوبی فوق العاده میتونه باشه درسته من با جاهایش اساسی مشکل دارم ولی خب من همیشه به پتانسیل داستان کار دارم برای همین بهش علاقه مندم و میتونه نقطه خوبی برای فازهای بعدی باشه

ولی حالا فقط به جنگ داخلی میپردازم غیر ممکنه غیر ممکنه که اسپایدرمن هویت مخفیش را برداره یعنی بی معنی کامل میشه اصلا اسپایدرمن مگر میشه پایان کارش شروع کارش تو دنیای مارول باشه اصلا کارگردان و مارول فکرشا هم نمیکنن

و درباره پانیشر هم فکر نکنم تو این شلوغی کاراکتر بپردازن بهش (در کل اصلا باهاش فعلا حال نمی کنم)
نقل قول کردن
Bad joke
+2 #9 Bad joke 1393-12-11 18:51
#7
اخه استاد وقتی داستان شکل نگرفته اونوقت اسپایدی را نابود کنن اسپادرمن تو کمیک سالها جنگیده عاشق شده ازدواج کرده شکل گرفته حالا شرایط را عوض میکنه ولی دیدید که نمیشه این شکلی پیش بردش پس از تاریخ اسپایدرن حذفش کردن احتمالش از ساخته نشدن فیلم کاپیتان 3 هم کمتره
نقل قول کردن
Bad joke
+1 #10 Bad joke 1393-12-11 18:57
یه نفر یه منفی گروهی داد ودر رفت برو خدا نگهدارت
نقل قول کردن
The Rock
+1 #11 The Rock 1393-12-11 19:32
مرسی آقای ترابی برای ترجمه این مقاله خیلی خوب بود خوشمان آمد و اما منم نظرم رو میگم:
10.احتمالش غیره ممکنه اصلا ممکن نیست چه طور پیتر تازه اسپایدرمن شده حالا یهو یه نیروهای کیهانی دست پیدا کنه؟

9.چرا که نه احتمالش هست میتونه جالب باشه البته اگه مسئله اونجرزهای جدید پیش بیاد.

8.خب.....نمیدونم به هر حال این هم داستان خوبی میتونه باشه ولی این داستانش بعد از شکست دادن تانوس هستش به خاطر همین هم معلوم نیست مارول تا اون موقع بخواد از این داستان استفاده کنه یا نه.

7.بسیار گزینه خوبی هستش از نظر من پیتر تازه اسپایدرمن شده و فعلا داره با گروه های خیابونی مبارزه میکنه تا این که با گروه کینگ پین برخورد میکنه ولی کینگ پین اون رو خیلی دست کم میگیره ولی آخرش اسپایدی بد جور میره رو اعصابش و حالش رو میگیره میتونه یه لحظه خیلی fun هم باشه.تازه میشه از این طریق دردویل هم وارد دنیای اسپایدی بشه.حتی میشه یه تیم اپ هم راه انداخت.

6.این داستان هم میتونه باعث ورود دردویل به داستان های اسپایدی بشه میتونه داستان جالبی باشه راستش نظر خاصی درباره این داستان ندارم

5.خب این هم محتمله سری امیزینگی که سونی ساخت داستان جالبی رو درمورد والدین پیتر نگفت میشه این طوری داستان رو عوض کرد ویه داستان خیلی بهتر از توش درآورد.

4.نه محتمل نیست چون فکر نکنم مارول فعلا برنامه برای پانیشر داشته باشه تا زمانی که مارول چیزی ازش نگه احتمالش ممکن نیست

3.من تقریبا مطمئنم که مارول از این داستان استفاده میکنه و به نظرم خیلی صحنه خوبی میشه تازه اگه ff به مارول برگرده تا اون موقع که برمیگرده میشه از the thing هم استفاده کرد.

2.اگه مارول تصمیم بگبره داستان اونجرزهای جدید رو راه بنداره به نظرم خیلی هم ایده خوبی هستش بالاخره اسپایدرمن به عضویت اونجرز در بیاد

1.فکر نکنم این یکی خیلی محتمل باشه پیتر تازه اومده سر کار جالا بیان هویت واقعیش رو فاش کنن؟نه اصلا نمیشه
نقل قول کردن
A god name sparkles
+1 #12 A god name sparkles 1393-12-11 19:34
ممنون آقاي ترابي مقاله ي عالي اي بود! ;-)
به نظر من گزينه هاي ١،٤،١٠ غير ممكن هستند…
ولي بقيه ممكن هست اتفاق بيافته ، من به شخصه دوست دارم يه اسپايدرمن بذله گو و شوخ و شنگ توي اين فيلم ببينم!
تا يه صحنه هايي مثل صحنه ٧ رقم بخوره!
بايد ديد چي از آب درمياد…
راستي آقاي ترابي ، كاش براي گزينه ي ١٠ عكس كاور كميك رو هم ميزاشتين چون خونده بودم از شدت مشت اسپايدي ، تيتر كميك هم داغون شده! :lol:
باز هم ممنون ;-)
نقل قول کردن
A god name sparkles
+2 #13 A god name sparkles 1393-12-11 19:48
-
نقل قول کردن
mtm
+1 #14 mtm 1393-12-11 20:08
به نقل از Bad joke:
#7
اخه استاد وقتی داستان شکل نگرفته اونوقت اسپایدی را نابود کنن اسپادرمن تو کمیک سالها جنگیده عاشق شده ازدواج کرده شکل گرفته حالا شرایط را عوض میکنه ولی دیدید که نمیشه این شکلی پیش بردش پس از تاریخ اسپایدرن حذفش کردن احتمالش از ساخته نشدن فیلم کاپیتان 3 هم کمتره


من کاملا باهات موافقم

چون اگر اسپایدی تو جنگ داخلی خودش رو معرفی کنه دیگه به قول معروف برای فیلمای خودش دست نویسنده و کارگردان بسته میشه

حتی تو کمیک ها هم خیلی زود فهمیدن که چه غلطی کردن و بعد از one more day دوباره هویت مخفی مرد عنکبوتی رو برگردوندن

منتهی این وسط یه مسئله ای هست ...

تغییر موضع مرد عنکبوتی از تونی به سمت استیو راجرز دراماتیک شد چون همه صورتش رو دیده بودن. یعنی وقتی پیتر رفت طرف استیو قضیه خیلی شاخ شد (به قول انگلیسی ها it was such a big deal) چون تونی کسی رو از دست داد که مظهر secret identity تو عالم مارول بود و وقتی جلوی دوربین ها ماسک اش رو برداشت کنارش ایستاده بود. پس وقتی پیتر بهش پشت کرد و رفت طرف استیو ، وجه تونی واقعا اسیب دید

ولی الان اگه تو فیلم اینکار رو نکنه و از اونجاییکه قبلا هم سابقه ای تو مارول یونیورس نداشته پس خیلی فرق نمیکنه بره طرف کی (!) و کلا از قدرت و تاثیرگذاری حضورش تو فیلم به شدت کاسته میشه

البته من احتمال میدم پیتر در جمع خود ابرقهرمان ها این کار رو بکنه (یعنی مثلا فقط هویت اش رو به اعضای اونجرز بگه) اینجوری قضیه کمی جالب میشه و واقعا دیدن مرد عنکبوتی وسط دعوای اونجرز در حالیکه همش ماسک داره چه لطفی داره؟

موافقی؟

یه احتمال دیگه هم هست ... فکرکنم خودت اشاره کردی یه بار بهش ...

اونم اینه که کلا حضور مرد عنکبوتی تو اونجرز خیلی کم رنگ باشه و بود و نبودش فرقی نکنه. یعنی فقط جنبه marketing اش برای مارول مهم باشه

در اینصورت واقعا فرقی نمیکنه هویت اش رو اشکار میکنه یا نه ، یا اینکه اصلا طرف کی میره!
نقل قول کردن
mtm
+1 #15 mtm 1393-12-11 20:10
به نقل از A god name sparkles:
راستي آقاي ترابي ، كاش براي گزينه ي ١٠ عكس كاور كميك رو هم ميزاشتين چون خونده بودم از شدت مشت اسپايدي ، تيتر كميك هم داغون شده! :lol:

اخه تازه اونو گزاشته بودیم گفتم تکراری میشه عکس اش!

مگه نخونده بودی؟ 10 کاور برتر طراحی شده توسط تاد مک فارلن!

spidey.ir/مقالات/top-news/top-10/1079-10-كاور-برتر-طراحی-شده-توسط-تاد-مك-فارلین.html
نقل قول کردن
amazing VENOM
+2 #16 amazing VENOM 1393-12-11 20:49
وای هالک ؟ اونم خاکستری؟ چه قهرمانی 8)
نقل قول کردن
قربانعلی
+2 #17 قربانعلی 1393-12-11 21:27
بینهایت تشکر میکنم از آقای ترابی بابت این مقاله فوق العاده
در مورد مبارزه با هالک خاکستری باید بگم که زوده شاید تو فاز 4 و 5 بشه مورد استفاده قرار داد
جونا جیمسون هم که لازم لازمه این داستان هم جالبه کلا کمیک های نیو اونجرز برای اقتباص سینمایی خیلی خوبن
در مورد دارک اونجرز باید بگم که خیلی خوب میشه اگه مورد استفاده قرار اما هنوز خیلی زوده اون هم شاید تو فاز های 4 یا 5
اون کمیک رو خوندم خیلی خنده دار و جالب بود و اگه اقتباسی ازش بشه خیلی فان میشه و خیلی جالب بود که پیتر تمام این کنایه ها و حرف هاشو داشت رو کاغذ میخوند
اون داستانی هم که شما گفتی عالی بود قطعا اگه یه روز تاپ تن از اسپایدی داشته باشم این داستان توش هست مبارزه داردویل و لاسپایدی هم که چه بهتر
در مورد رد اسکول و پانشیر نظری ندارم
و اما در مورو جنگ بینهایت : بدون شک حماسی ترین فیلم ابر قهرمانی خواهد شد و شک نکنید که این فیلم پر است از لحظات شکوهمند بازگشت و اتحاد مجدد قهرمان ها و نبرد های حماسی
گفتم کلا داستان نیو اونجرز جون میده برای اقتباص سینمایی بخصوص اعضاشون که در کمیک ها خیلی هوشمندانه و منطقی انتخاب شدند
این مورد رو هم اصلا امکان نداره ببینیم چون مارول رو شخصیت پردازی خیلی حساسه و نمیاد پیتر پارکری که همه اونو بخاطر مسولیت پذیریش میشناسن رو اینجوری و به راحتی هرچه تمام هویتش رو آشکار کنه
برای فیلم آینده اسپایدی هم باید بگم که حضور کینگ پینگ میتونه خیلی خوب باشه چون هم ویلین جالبیه هم میتونه به خبیث های داستان سر و سامان بده
و در نهایت حرف هام رو با تشکر مجدد از آقای ترابی عزیز به پایان میرسونم
نقل قول کردن
mtm
+1 #18 mtm 1393-12-11 21:36
همین الان کارتون جاستیس لیگ: تاج و تخت اتلانتیس رو دیدم

البته فقط تونستم تا دقیقه 45 تحملش کنم! (قبلی رو البته 50 دقیقه تحمل کردم. همون justice league war رو میگم!)

واقعا ضعیف بود

داستان کلیشه ای و قابل پیش بینی ، ضعف شخصیتی ، سکانس های اکشن بیخود ، صدا پیشگی های بیرمق و ...

اصلا من مطمئنم عین این داستان رو سالها پیش تو کمیک های namor خونده بودم (اونجا هم نیمور حافظه اش رو از داست داده بود و وسط ادم های روی خشکی وول میخورد و بعد فهمید باید برگرده اتلانتیس و تاج و تخت رو نجات بده)


واقعا چه چیزی شخصیت ها رو از هم متمایز میکنه

شما اصلا فرقی بین گرین لنترن، سوپرمن و فلش میبینی؟
یا حتی سایبورگ؟

چرا اینقدر off و غیر جذابن ؟


اونوقت از کی تا به حال شزم شده مثل فلش؟؟؟؟؟

and why is batman acting like a jerk?

یعنی چرا شخصیت هاشون جابجا شده؟ این باعث شده تا شخصیت محبوب من (یعنی فلش) کاملا uncool بشه و جناب شزم بشه بدله گو و smart ass جاستیس لیگ!

متاسفم اینو میگم ولی دوران طلایی انیمیشن های دی سی به سر اومده

من حس میکنم اون منبع یا source material قوی دیگه تو دی سی نیست تا بشه براساس اش انیمیشن قوی ساخت. واقعا دی سی یع خونه تکانی اساسی میخواد (again!)
نقل قول کردن
mtm
+1 #19 mtm 1393-12-11 21:40
#17:

مرسی ارش خان
عجب پوستری هم بود

کلا از وقتی اعلام شده مرد عنکبوتی تو civil warهست انگار خلاقیت این طراح های پوسترهای فن مید بیشتر شده ;-)
نقل قول کردن
mtm
+2 #20 mtm 1393-12-11 21:44
کسی از مختار خبر داره؟ هر وقت خبری ازش نیست حس میکنم رفته سراغ یه تئوری توطئه جدید ! :lol:
نقل قول کردن
Bad joke
+2 #21 Bad joke 1393-12-11 22:03
#18
استاد من کمیک نیمور و اکوامن را تقریبا هم زمان خوندم و اکوامن نیو 52 را هم دنبال کردم تا چند شماره اخیر که افتضاح شده
کمیکی که ازش اقتباس(مثلا) شده عالیه یه حس بی وطنی بی جایی برای اکوامن داره برای مردم یه ابرقهرمان در پیته و خارجیه و برای اتلانتیسی ها یه نیمه انسان زیادی انسان
اصلا توجیه و اکشنش هماهنگی نداشت بلک مانتا را زورکی واردش کردن که تو این ارک نیست برادر اکوامن شخصیتش را منفجر کردن ادما زیادی خوبن تمام طراحی ها از فلش پوینت کپی شده اخرای انیمیشن طراحی ها انیمیشنها فاجعه میشه داستان شخصی اکوامن که اصلا ربطی به کمیک نداره من شخصا خیلی داستانش را دوست دارم حرف نداره ولی انیمیشن اصلا لیاقت اسمش را نداره و کاملا مشخصه با عجله و بی پولی ساخته شده
نقل قول کردن
mtm
+3 #22 mtm 1393-12-11 22:07
حسن اقا این هرکول دواین جانسون رو دیدی؟
به نظرم جالب بود

اولش فکر کردم بیخوده ولی به نظرم خوب بود
هم اکشن اش خوب بود و هم اینکه سعی کرده بودن پیچش های نواورانه ای تو قصه به وجود بیارن

من خوشم اومد
نقل قول کردن
Bad joke
+3 #23 Bad joke 1393-12-11 22:09
#14
گفتم هم واقعا نمیدونم چی میشه ولی قطعا دلشون نمیاد بلک پنتر نباشه باید هم باشه فیلم از ان کاپیتانه پس اون باید اکثر فیلم باشه رابرت جونیور هم اینا گفته اسکارلت هم که قطعا نقش مهمی داره

ولی مسئله اینجاست جنگ داخلی درباره تونی استارک و استیو راجرز نیست درباره شکاف دنیای ماروله که حتی میکشه داخل خونه های ابرقهرمانا
همه ابرقهرمانها یه متضاد در اون گروه خود دارن و پیتر پارکر هم اون اخرین میوه است که بندازن هر طرف کفه اون طرف سنگینی میکنه
خب نباید زیاد تو بند کمیک جنگ داخلی بود چون قطعا بیشتر فیلم ربطی بهش نداره و فقط ایده برداری نکرده
نقل قول کردن
Bad joke
+2 #24 Bad joke 1393-12-11 22:13
#22
نه من دوسش نداشتم من خیلی تو این داستانایه افسانه ای اینا هستم تاریخ هم بیشترین علاقه مندیمه خیلی بهش علاقه دارم ولی این هرکول نه من اصلا طرفش نیستم اکشنش هم راضیم نکرد با اون چیزی که باید باشه فاصله داشت

اگر بخوام نکات مثبت را بگم جنگ اخر خوب بود انتخاب بازیگرش خوب بود (از سر فیلمم زیاد بود) اون زن جنگجوی که اسمش را از داستان ارتمیس و جیسون دزدیده بودن هم خوب بود
نقل قول کردن
قربانعلی
+3 #25 قربانعلی 1393-12-11 22:16
#18 انیمیشنش خوب نبود یعنی به هیچ وجه انتظارات رو برآورده نکرد من یکی از انیمیشن های سینمایی خیلی خوبی که از دی سی دیدم فلش پوینت بود خیلی انیمیشنش خوب بود
#22 فیلمش ایده های جالبی داشت ولی قدرشو ندونستن اکشنش هم جالب بود ولی بعضی جاها اونقدر از نظر شخصیت پردازی و فیلمنامه ضعف پیدا میکرد که آدم ترجیح میداد که هیچ وقت فیلم اینجوری از هرکول ساخته نمیشد ولی اکشن خوبی داشت لاقل سرگرم کننده بود و دواین جانسون هم هرکول خوبی بود از لحاظ استیل و فیزیک و ...
ولی در مقایسه به افسانه هرکول خیلی فیلم خوبی بود ولی شخصیت هرکول لیاقت بیشتر از این هارو داره
نقل قول کردن
mtm
+3 #26 mtm 1393-12-11 22:21
#24:
منم نمیگم خیلی خوب بود
ولی انتظار نداشتم داستانش بتونه منو سرگرم کنه

من بیشتر از اینکه بین واقعیت و myth حرکت میکرد خوشم اومد

یه سری ایده جالب داشت که البته در همون حد باقی موندن و به قدر کافی پرداخت نداشتن

همین ...! به قول منتقد بزرگ زندگیم، "برای یه بار دیدن بد نبود" ;-)
نقل قول کردن
mtm
+2 #27 mtm 1393-12-11 22:23
راستی من تو قسمت مربوط به اسکار و مرد عنکبوتی یه نظری درباره برد من دادم. فکر کنم ندیدیش!

spidey.ir/.../...
نقل قول کردن
Bad joke
+2 #28 Bad joke 1393-12-11 22:26
#26
اره خوب فیلم های زیادی این طورین

استاد راستی من تو دانلود کمیک نیو اونجرز یادمه کامنت گذاشتم نیست راستی دوست منفی ده تو زحمت میفتی بگم استاد یه کاری کنه یک منفیت 10 تا حساب شه کمتر سختی بکشی
نقل قول کردن
mtm
+2 #29 mtm 1393-12-11 22:29
به نقل از Bad joke:
#26
استاد راستی من تو دانلود کمیک نیو اونجرز یادمه کامنت گذاشتم نیست


مطمئنی؟ چون فقط من و مدیریت سایت میتونیم کامنت ها رو حذف کنیم
نقل قول کردن
Bad joke
+2 #30 Bad joke 1393-12-11 22:32
#29
منم همینا میگم طوری نیست دوباره مینویسم دیدم هم نسخه هایی که ازش دارم چند تاش اسپانیایی هستش اونا را که دانلود کردم نظرم را میگم البته با اجازه

اونم جواب دادم شرمنده
نقل قول کردن
Imperial King
+3 #31 Imperial King 1393-12-11 22:41
سلام به همه.مقاله بسیار عالی بود آقای ترابی بابت ترجمه این مطلب خیلی ممنون
آقای ترابی گفتین که شما دوست دارین به جز اینا کدوم رو ببینین
نمیدونم امکان پذیر هست یا نه ولی من بیشتر مردعنکبوتی علیه کارنیج رو دوست دارم چون اتفاقات جالبی میوفته و یک چیز دیگه هم مردعنکبوتی برتر هستش که اتو جای پیتر رو میگیره ولی بعدش دوباره پیتر باز میگرده بیشتر دومیه رو دوست دارم تا اولی که گفتم
آقای ترابی و بقیه اعضای سایت لطفا نظرشون رو درباره نظرم بگن
نقل قول کردن
mtm
+2 #32 mtm 1393-12-11 23:01
#31:

علیک سلام

مرد عنکبوتی برتر که خیلی بعیده

کارنج هم بستگی داره به برنامه های سونی برای ونوم
قطعا اگه فیلم اختصاصی ونوم ساخته بشه کارنج هم میره اونجا

منم که نظرم رو گفتم واقعا دوست دارم اون نبرد بین کینگ پین و مرد عنکبوتی بعد از تیر خوردن زن عمو می رو ببینم

من کلا دوست دارم فیلم های بعدی مرد عنکبوتی از اون حالت کلی و عوام پسند خارج بشه و به قول معروف تخصصی بشه. یعنی بیشتر هوادارای کمیک بوک های مرد عنکبوتی رو راضی کنه تا مخاطب عام رو
نقل قول کردن
THE SUPERIOR SPIDER MAN
+2 #33 THE SUPERIOR SPIDER MAN 1393-12-11 23:01
از نظر من گزینه های 1و2و3 و5و7و9
گزینه ی 3 که فکر کنم تو اونجرز 3 اتفاق بیفته
گزینه ی 2و 1 که احتمال زیاد اگه اسپایدی تو فیلم civil war باشه اتفاق بیافته
گزینه 9 هم جالبه
ابقیشون هم زیاد از نظر من مهم نیستن و جالب نیستن
گزینه ی 7 خوبه البته اگه بعد از تیر خوردن زن عمو می باشه
آقای ترابی دستتون درد نکنه
#17وای عجب پوستر قشنگی بود
#31
از اسپاک فیلم بسازن (که نمی سازن)مثله بازی web of shadows می شه و زیاد فیلم خوبی ازآب در نمی یاد
نقل قول کردن
H.S
+1 #34 H.S 1393-12-11 23:14
آقای ترابی خیلی ممنون بابت مقاله
همشون راهای خوبی هستن ولی ب نظرم این نظر شما واقعن جزو بهترین راهایی هست ک ب مغزم خطور میکنه :lol:

به نقل از mtm:
من خودم به نظرم مياد با توجه به شايعاتي كه گفته ميشه درباره حضور كينگ پين در فيلم بعدي مرد عنكبوتي، ميشه اون لحظه ماندگاري كه قبلا براش مقاله نوشتم رو تو فيلم مرد عنكبوتي ببينيم:

spidey.ir/.../...

يعني صحنه نبرد نفسگير مرد عنكبوتي با كينگ پين! چون اتفاقا به خاطر قضيه جنگ داخلي بود كه كينگ پين از هويت مرد عنكبوتي با خبر شد و يك نفر رو فرستاد تا زن عمو مي رو با تير بزنه . بعدشم هم پيتر رفت سراغ كينگ ين و اون بالا رو سرش آورد

سناريوي من اينه كه مرد عنكبوتي تو كاپيتان امريكا هويت خودش را فاش كنه ولي تبعات اين كار تو فيلم خودش تو سال 2017 معلم بشه. اون فردي كه كينگ پين ميفرسته سراغ زن عمو مي ميتونه Shocker باشه. چون گفته ميشه shocker هم تو فيلم هست!

سناريوي خوبي بود؟
نقل قول کردن
The Assassin
+2 #35 The Assassin 1393-12-12 15:15
واقعا امیدوارم سومی رو ببینم
نقل قول کردن
mokhtar
+3 #36 mokhtar 1393-12-12 16:50
اينا همشون ميتونن به نوعي تو فيلم هاي بعدي اسپايدي و مارول به كا رگفته بشن (البته به يه شكل ديگه)

ولي واقعا نويسنده comicbook.com موقع نوشتن شماره 10 چی زده بوده ؟؟؟؟؟؟

يعني مرد عنكبوتي نيروهاي كيهاني پيدا ميكنه بعد يه مشت ميزنه هالك رو شوت ميكنه به سياره ديگه اونوقت planet hulk كليد ميخوره؟ جدا؟؟؟؟؟
نقل قول کردن
mokhtar
+3 #37 mokhtar 1393-12-12 16:51
به نقل از mtm:
کسی از مختار خبر داره؟ هر وقت خبری ازش نیست حس میکنم رفته سراغ یه تئوری توطئه جدید ! :lol:


نخير

هيچ تئوري توطئه اي ندارم. هر وقت داشتم خبرتون ميكنم . فعلا
نقل قول کردن
spidey 4ever
+3 #38 spidey 4ever 1393-12-12 17:10
من اصلا كاري ندارم اين لحظه ها به كار بره يا نه
مهم برام اين است كه من را با لحظات ماندگار كميك هاي مرد عنكبوتي و مارول آشنا ميسازد

به همين دليل از اقاي ترابي به خاطر اين مقاله و ديگر مقالات مشابهي كه براي سايت ترجمه نموده اند قدرداني ميكنم
نقل قول کردن
mirabilis
+2 #39 mirabilis 1393-12-13 20:41
#7: قربان ، بالا ذکر کردیم :
به نقل از mirabilis:
پیتر پارکر جزئی از شخصیت پردازیش همین هویت مخفیشه ، امکان نداره مارول بیاد هویتش رو هیچی نشده برملا کنه ، درسته که میتونه باعث پیچ و خم های زیادی در فیلم بشه ولی توی دنیای کمیک حداقل یه داستان مزخرفی مثل one more day بود که پیتر رو به حالت سابق برگردونه ولی توی دنیای سینما همچین اتفاقی نمیفته !
نقل قول کردن
spidey.boy
+1 #40 spidey.boy 1393-12-27 10:56
در مورد شوخی های اسپایدی باید بگم که به نظر من اگه این شوخی ها نبودن اسپایدی الان یه شخصیت منفوری مث بتمن که همش اخماش تو همه میشد !
اسپایدی با شوخی هاشه که شده اسپایدی.(البت ببخشید زیادی آمیانه میگم کلا لحنم اینجوریه ;-) )
درباره ی هالک هم بگم احتمالش زیاد نیس که بخوان فقط نقش زدن یک مشت رو به اسپایدی بدن تا هالکو بفرسته به یه سیاره ی دیگه.اینجوری نقش عنکبوت یه جورایی cameo میشه که نقش cameo واسه یکی از کاراکترهای درجه 1 مارول زیاد خول نیس مخصوصا اگه طرف پرطرفدارترین شخصیت مارول باشه !
درباره ی برداشتن نقاب هم اصلا دوس ندارم اسپایدی همچین کاری کنه ولی اگه بخوان اسپایدرمن رو توی جنگ داخلی بیارن باید طبق کمیک ها اینکارم انجام بشه :cry:
و در نهایت واقعا دوس دارم کاپیتان با اسپایدی همکار بشن چون به نظر من شخصیت هاشون بیشتر از اسپایدی و آیرون من به هم میخوره و در کل خیلی وقته آرزو داشتم اسپایدی رو در قالب سینما همره اونجرز ببینم :lol:
نقل قول کردن
sinaspidey
#41 sinaspidey 1393-12-28 00:11
ای کاش نقابشو بر نداره
نقل قول کردن
captain bat
#42 captain bat 1395-04-23 13:59
10-عمرا مطمئنم همچین اتفاقی نمیفته
9-امکانش خیلی خیلی زیاد هست اصلا خود ج یمسون اینجاست پس مطمئنا خودش الان بهمون جواب میده هستی یا نه :lol:؟؟؟
8-خیلی دوست دارم یه قسمت از اونجرز به این داستان اختلاس داده بشه واقعا خوب میشه
7-6-4-کینگ پین بستگی داره به اینکه مارول از سری تلاش استفاده کنه یا نه ولی من به شخصه خیلی دوست دارم از دردویل و پانیشر استفاده بشه خیلی هم دوست دارم اسپایدی بعد از تیکه انداختن یه کتک حسابی از کینگ پین بخوره
5-این یکی رو زیاد خوشم نمیاد ولی باید دید اصلا رد اسکال برمیگرده یا نه
3-امکان این هم میتونه زیاد باشه
2-من تقریبا مطمئنم ما این صحنه رو تو فیلم اونجرز میبینیم
1-اینم صد در صد اگه اتفاق بیفته تو اخرین فیلم مارول برای این یونورسش خواهد بود
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید