5 شخصیت مونث دنیای مرد عنكبوتی كه سونی برای فیلم اختصاصی در نظر دارد

5 شخصیت مونث دنیای مرد عنكبوتی كه سونی برای فیلم اختصاصی در نظر دارد

به احتمال فراوان سونی بر اساس یكی از این پنج خانم فیلم مستقل میسازد!

مقدمه: همانطور كه میدانید سونی از مدتها قبل گفته بود كه ميخواهد دنياي سينمايي مرد عنكبوتي را گسترش دهد (خبرش اينجاست) . هفته پيش هم  اعلام كرد شد كه سوني قصد دارد برای سال 2017 یك فیلم بر اساس یكی از شخصیت های مونث كمیك های مرد عنكبوتی روانه پرده عریض سینماها كند (خبرش را حتما اينجا بخوانيد) . از آن موقع تا به حال هواداران مرد عنكبوتی از خود میپرسند كه این شخصیت كیست؟ حالا من در این مقاله به معرفی 5 گزینه احتمالی كه سونی به احتمال خیلی زیاد یكی از آنها را برای این فیلم انتخاب خواهد كرد، میپردازم.

 

گربه سیاه (Black Cat)

گربه سیاه (Black Cat)

«گربه سیاه» یا «بلك كت» اولين و محتمل ترين گزينه است. او بسیار نزد هواداران مرد عنكبوتی محبوب است و حتی در سری فیلم های "مرد عنكبوتی شگفت انگیز" نیز معرفی شده (در قسمت دوم ما با «فلیشیا هاردی» كه دستیار «هری ازبورن» در ازكورپ بود، آشنا شدیم)

میتوان گربه سیاه را در یك جمله توصیف كرد: او همان نقشی را برای «مرد عنكبوتی» دارد كه «زن گربه ای» برای «بتمن » دارد! او به نوعی همسر كاری پیتر پاركر است. آنها رابطه  رومانتیكي دارند كه نمیتواند بین فلیشیا و پیتر پاركر وجود داشته باشد. به عبارتي ديگر ، گربه سیاه نشان دهنده بخش ماجراجویانه زندگی پیتر است يعني زماني كه پيتر ماسك بر صورت میزند و اسپایدرمن میشود و از مسئولیت های روزمره خود در قالب پیتر پاركر فاصله میگیرد. 

سازندگان فیلم به راحتی میتوانند او را وارد داستان كنند و به تماشاچی بگويند كه گربه سیاه هویت مخفی خانم فلیشیا است كه ما در "مرد عنكبوتی شگفت انگیز 2" آن را نديديم. در اینصورت او میتواند نقش مهمی نيز در فیلم "مرد عنكبوتی شگفت انگیز 3" بازی كند چون به احتمال قوی «مری جین» در قسمت سوم حاضر خواهد بود و بنابراین حضور گربه سیاه میتواند تنش میان پیتر و مری جین را بیشتر كند. شاید هم پیتر به خاطر خاطره تلخ مرگ «گوئن استیسی» بخواهد با دختری باشد كه بتواند از خودش دفاع كند، یعنی دختری مثل گربه سیاه!

 

«زن عنكبوتی» (Spider- Woman)

«زن عنكبوتی» (Spider- Woman)

«جسیكا درو» (Jessica Drew) اولین و محبوب ترین شخصیتی است كه با نام «زن عنكبوتی» خلق شد. البته از نظر حقوقی وضعیت او نامشخص است. به عبارتی دیگر با وجود آنكه كلمه spider در نامش به چشم میخورد ولی او هیچ رطی به پیتر و پاركر و خانواده عنكبوتی ندارد و همواره از اعضای گروه «اونجرز» محسوب شده.

به علاوه، نحوه پیدایش یا origin او مرتبط است با شخصیتی به نام High Evolutionary  . او همچنین رابطه نزدیكی با شخصیت «نیك فیوری» و همچنین سازمان «شیلد» دارد و بنابراین به احتمال خیلی زیاد جزو آن دسته از شخصیت هایی قرار میگیرد كه رایت اقتباس سینمایی از آنها در دست مارول و دیزنی است. ولی احتمال دارد كه سونی بخواهد از نظر شخصیتی او را دگرگون كند تا به پیتر پاركر مربوط شود!

در ضمن، شاید سونی بخواهد از زن عنكبوتی دنیای التیمت استفاده كند. در واقع در كمیك هاي ultimate spider-man ، جسیكا درو یكی از كلون های مونث ساخته شده از روی DNA پیتر پاركر است و به نوعی خواهر او محسوب میشود.

زن عنكبوتی دنیای التیمت

بنابراین شاید سونی بخواهد از این نسخه استفاده كند. اینجوری راه برای كلون های دیگر و همچنین اقتباس داستان "سرگذشت كلون" (The Clone Saga) هم هموار خواهد شد!

 

 «دختر عنكبوتی» (Spider-Girl)

«دختر عنكبوتی» (Spider-Girl)

دختر عنكبوتی مربوط به دنیایی موسوم به  MC2 میشود یعنی دنیایی كه در آن پیتر پاركر بازنشسته شده و دختر واقعی او به نام «می دی پاركر» به قهرمان بازی مشغول است. این شخصیت از محبوبیت گسترده ای برخوردار است و هواداران بسیار متعصبی دارد.

البته باید قبول كرد كه احتمال اینكه سونی بخواهد فیلم او را بسازد خیلی كم است. چون او دختر پیتر و مری جین است و این در حالیست كه ما هنوز مری جین را در سری مرد عنكبوتی شگفت انگیز زیارت نكرده ایم! در ضمن واقعا به سختی میتوان توضیح داد كه پیتر پاركری كه خودش هنوز دهنش بوی شیر میدهد چطور يك دختر نوجوان دارد! مگر اینكه فیلم ایده جسورانه دنیاهای دیگر یا multiverse را پیش بكشد البته این امر خیلی بعید است چون تا به حال هیچ فیلم ابرقهرمانی جرات نكرده وارد چنین حیطه ای بشود (البته "مردان ایكس: روزهای گذشته و حال" به نوعی این طرح كرده منتهی در قالب سفرهای زمانی)  

شاید هم سونی فیلمی  به نام دختر عنكبوتی بسازد ولی با یك لباس جدید و یك شخصیت جدید. این ایده جالب است  چون حضور او  در كنار مرد عنكبوتی او را به نوعی به یك «بت گرل» (Batgirl) تبدیل میكند كه از نظر تجاری و بازاریابی میتواند برای سونی جذابیت داشته باشد.

 

«آرانا» (Araña)

«آرانا» (Araña)

«آنیا كورازون» كه با نام «ارانا» و حتی «دختر عنكبوتی» شناخته میشود به اندازه «می دی پاركر» معروف  يا محبوب نیست ولی شاید سونی دردسر كمتری برای ساخت فیلم از روی او داشته باشد.

او هیچ ارتباط خویشاوندی با پیتر پاركر ندارد. او فقط دختری است كه به طور تصادفی وسط دعوای دو گروه مرموز قرار میگیرد: «جامعه عنكبوتیان» و «گروه خواهر خواندگی زنبورهای بی عسل» ! او در نهایت به نیروهای فوق بشری دست میابد.

البته باید در نظر داشت كه او خیلی با دنیای مرموز و جادو و جنبل در ارتباط است و به همین دلیل از  دنیای مرد عنكبوتی شگفت انگیز كه در آن همه چیز به لطف ازكورپ و آزمایشات آن رنگ و بوی علمی دارد، متفاوت است. البته اگر سونی بخواهد یه دنیای مجزا برای آرانا بسازد مشكلی پیش نمی آید ولی بعید است چون قطعا سونی دوست دارد یك دنیای سینمایی عنكبوتی واحد و یكپارچه داشته باشد.

  

«گوئن استیسی در نقش زن عنكبوتی»

«گوئن استیسی در نقش زن عنكبوتی»

همانطور كه حتما در اینجا  خبرش را خوانده اید مارول قرار است چند وقت دیگر كمیكی به نام «لبه دنیای عنكبوتی» چاپ كند كه در آن به زنان و مردان عنكبوتی مختلف در دنیاهای دیگر پرداخته خواهد شد. یكی از این كمیك ها به دنیایی اختصاص دارد كه در آن «گوئن استیسی» نیروهای عنكبوتی دارد و به نام «زن عنكبوتی» شناخته میشود!

سونی هم شاید به خاطر محبوبیت «اما استون» و شخصیا «گوئن استیسی» بخواهد اینجوری او را دوباره وارد عالم سینمایی مرد عنكبوتی كند. ولی در هر حال این كار خیلی خیلی بعید است چون دوباره ایده جهان دیگر را پیش میكشد . البته شاید هم این زن عنكبوتی را در همان دنیای اصلی فیلم معرفی كنند و مثلا او را تبدیل به كلون گوئن   كنند . یعنی بگویند كه یكی از ان عنكبوتی های معروف ازكورپ علاوه بر پیتر ، گوئن را هم نیش زده است!!!

ولی زیاد نباید این گزینه را جدی گرفت چون بازگشت گوئن باعث لوث شدن و كم رنگ شدن تاثیر مرگ او در قسمت دوم میشود ، حال چه برسه به اینكه بخواهند از او یك ابرقهرمان هم بسازند!

 

نظر شما چیست دوستان؟ آیا با این گزینه ها و دلایلی كه آوردم موافق هستید؟ به نظر شما سونی فیلم خود را بر اساس  كدامیك از این گزینه ها خواهد ساخت؟ شاید هم گزینه دیگری دارید ؟

 

سونیا ساداتی فر

All rights reserved © Spidey.ir 2014

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

معرفی «دختر عنكبوتی» (SPIDER-GIRL) !

10 حقیقت بسیار مهمی که باید درباره «آنیا کورازون» ملقب به «اسپایدر گرل» بدانید

10 حقیقت مهمی که باید درباره اسپایدر وومن (زن عنکبوتی) بدانید

شماره آخر از کمیک "نیروی عنکبوتی" (SPIDER-FORCE) ترجمه شد + لینک دانلود

آشنایی با «زن عنكبوتی»! (SPIDER-WOMAN)

لینك دانلود تمام كمیك های اسپایدرومن (Spider-Woman)

شماره آخر از کمیک "دختران عنکبوتی" (SPIDER-GIRLS) ترجمه شد + لینک دانلود

10 حقیقتی که باید درباره سریال کارتونی "زن عنکبوتی" بدانید

لینك دانلود كمیك های SPIDER-GIRL (كامل)

رویداد کمیک بوکی "قیامت عنکبوتی" (کامل) + لینک دانلود

شماره آخر مرد عنکبوتی: تجدید عهد + لینک دانلود مستقیم

شماره 1 كمیك زن عنكبوتی (SPIDER-WOMAN) ترجمه شد + لینك دانلود مستقیم

معرفی تمام مردان و زنان عنكبوتی – قسمت اول

معرفی تمام مردان و زنان عنكبوتی – قسمت دوم

اطلاعات جدید درباره "لیدی اسپایدر" (Lady Spider)

7 شخصیت مونث برتر كمیك های مرد عنكبوتی در دنیاهای دیگر!

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

mtm
+10 #1 mtm 1393-05-22 12:35
با سپاس و تشكر فراوان از خانم ساداتي فر به خاطر اين مقاله بجا و خواندني

لازم ميدانم كه به اطلاع برسانم كه تصوير نخست اين مقاله و همچنين تصوير معرفي اين مقاله در اسلايد شو كار گرافيست خوب سايت يعني R-SPIDEY است كه من واقعا از ايشان تشكر ميكنم ;-)
نقل قول کردن
New Goblin
+4 #2 New Goblin 1393-05-22 12:38
سونیا خانم دست شما درد نکنه خسته نباشید!

از نظر من از روی بلک کت یا اسپایدر گرل بسازه بهتره چون اونا به دنیای اصلی اسپایدرمن نزدیکترند و شانس موفقیتشون زیاده!

خیلی دلم میخواد فیلم Black Cat ساخته بشه چون میتونه یه داستان مرتبط با سری ASM ایجاد کنه!فقط امیدوارم که به سرنوشت فیلم Cat-woman دچار نشه!! :-* :-*
نقل قول کردن
mtm
+7 #3 mtm 1393-05-22 12:47
كاربران سايت !

براي كمك به سايت spidey.ir و براي اينكه لينك هاي سايت هميشه مستقيم و اختصاصي باقي بماند بطفا با كليك روي لينك زير در سايت trainbit ثبت نام كنيد

Trainbit.com/.../...

لازم به ذكر است كه ثبت نام در اين سايت هيچ هزينه اي ندارد و رايگان است !
نقل قول کردن
The Rock
+5 #4 The Rock 1393-05-22 12:49
خیلی ممون از مقاله خوبتون عالی بود ;-)
ولی به احتمال خیلی زیاد از روی شخصیت گربه سیاه فیلم میسازن.چون هم با پیتر ارتباط داره و هم همون طور که شما گفتین میتونن اون رو وارد داستان کنن و تنشی بین مری جین و پیتر بوجود بیارن که میتونه جالب باشه
نقل قول کردن
M. goblin
+5 #5 M. goblin 1393-05-22 13:20
خیلی مقاله ی خوبی بود ممنون خانم ساداتی فر.
بیشترین احتمال تو بلک کت زده میشه.توی هم مردعنکبوتی 2 اوردنش.ولی به نظرم اگه این بلک کت باشه یه مقدار داستان اشنا شدن پیتر و اون سخت میشه.یجورایی باید تغییرش بدن.چون بلک کت توی دنیای کمیک یه دله دزد و دزد حرفه ای بوده.نه مشاور رئیس شرکت ازکورپ و دوست دختر رئسش که هری هم هسته که هریه دوست دختر مردعنکبوتی رو کشته و چطور میشه دوست دختر بهترین دوست دوران بچگیش که دوست دخترشو کشته دوست دخترش بشه؟ :o :-* :lol: خوب اگه شما منظورم رو فهمیدین یه توضیح به من بدین نفهمیدم.اون به این به اون با این؟یا این به اون با این به ان؟ :o :-* :lol: :lol: .
نقل قول کردن
spidey 4ever
+5 #6 spidey 4ever 1393-05-22 13:25
مرسي سونيا خانم
من از مقالات شما خيلي لذت ميبرم. مخوصا اوني كه گفتيد سوني ميخواد مرد عنكبوتي رو بكشه:
bit.ly/2Y4LVVM

به نظرم منم سوني از روي بلك كت فيلم ميسازه
من با استدلال شما موافقم . به نظرم بعد از مرگ گوئن پيتر فقط با كسي ميخواد باشه كه خطري تهديدش نكنه. ضمن اينكه اگه با بلك كت باشه ديگه لازم نيست كه هويت مخفي اش رو براش فاش كنه تا زندگيش به خطر بيافته

من فكر كنم تو فيلم مرد عنكبوتي با گربه سياه يه مدتي اشنا بشه ولي اخر فيلم تازه بفهمه كه اين همون فليشيا هستش كه تو ازكورپ كار ميكنه

موافقيد؟
نقل قول کردن
M. goblin
+4 #7 M. goblin 1393-05-22 13:26
#6
اینم هست.این که اخر فیلم بفهمه فلیشیاست.
نقل قول کردن
Banshee
+6 #8 Banshee 1393-05-22 13:28
با تشکر از خانم ساداتی فر . مقاله خوبی بود .
ولی من نظری در این باره ندارم . فقط میتونم بگم که اگه یه سریال از روی مرد عنکبوتی ساخته میشد ، میتونستیم خیلی بیشتر پیتر پارکر رو ببینیم و برای معرفی شخصیت های فرعی دنیای مرد عنکبوتی هم هیچ مشکلی نبود . بعلاوه اینکه میشد خیلی از داستان های کمیک معروف اسپایدر من رو توی قسمت های سریال استفاده کرد . البته میدونم آقای ترابی گفتن که سریال های تلویزیونی برای شخصیت های درجه دو و سه هست . ولی من خیلی خوشحال میشم که اسپایدر من سریال بشه .
نقل قول کردن
mtm
+6 #9 mtm 1393-05-22 13:29
ولي اگه سوني بخواد براي بلك كت برنامه داشته باشه و از روش فيلم اختصاصي بسازه اونوقت واقعا بايد گفت كه خيلي احمقه كه اين صحنه رو حذف كرد:

bit.ly/2RaOYtX

چون اگه تو فيلم بود ميتونست زمينه سازي خوبي براي آشنايي پيتر و فليشيا باشه
نقل قول کردن
mokhtar
+6 #10 mokhtar 1393-05-22 13:34
ولي خانم ساداتي فر فكر كنم شما شخصيتي همچون «سيلور سيبل» رو يادتون رفت



به نظرم الان با محبوبيت شخصتي هايي مثل «بلك ويدو» كاركترهاي نسبتا خاكستري و اغواگر خيلي هوادار دارن و سيلور سيبل هم يكي از اين شخصيت هاست
نقل قول کردن
هابي
+5 #11 هابي 1393-05-22 14:21
با سپاس از این مقاله كه تو سايت comic book.com هم خونده بودمش

من خودم که مقاله کمیک بوک رو خوندم خیلی متعجب بودم که گوئن رو تو لیت اورده بود ولی خب به نوعی دلیل منتقی اورده بود
واقعا محبوبیت اما خیلی بیشتر از اونچیزیه که بشه تصور کرد ولی نمیدونم میشه تئوری دنیای موازی رو خوب در اورد؟(مورد داشتیم اینطور باشه؟)
احتمالا هم از جسیکادرو غیر التیمیت استفاده نمیکنن!اخه مگه سونی رایت اسپایدر ومن رو هم گرفته؟(اسپایدرو من تو کمیکی به وجود اومد که اصلا مربوط به مزدعنکبوتی نیست پس ممکنه که مارول نزاره که از رو این بسازن)
احتمالا همون فلیشیاست
فقط دارم فکر میکنم موضوع فیلم چیه؟توش مردعنکبوتی هست؟ نیست؟ امیدوارم کارشون قابل قبول باشه
نقل قول کردن
The Assassin
+3 #12 The Assassin 1393-05-22 14:31
ممنون بابت این مقاله . به نظر من از black cat استفاده کنن
نقل قول کردن
R-SPIDEY
+4 #13 R-SPIDEY 1393-05-22 15:12
با تشکر از خانم ساداتی فر بابت مقاله.
من یه فرضیه دارم
تاحالا فکر کردین که شاید این فیلم به ASM 3 ربطی نداشته باشه ( شایدم سونی گفته باشه که ربط داره اگه گفته من یادم نیست :lol: )
با اینکه احتمال چنین موردی خیلی پایینه اما واقعا اگه چنین چیزی پیش بیاد سونی برای فیلم ساختن هیچ مشکلی نداره
می تونه به راحتی از همه این کاراکتر ها فیلم بسازه چون به قسمت سوم ربطی نداره
مثلا با چنین فرضیه ای ما دوباره اما استون رو در نقش گوئن استیسی میبینیم
ولی واقعا جالب میشه اگه ما دنیاهای دیگه ای هم در کالبد فیلم ببینیم
با این حال احتمالش این مسئله خیلی کمه چون مطمئنا سونی برای AMS 3 برنامه داره و این فیلم رو بهش ربط میده
نقل قول کردن
mtm
+5 #14 mtm 1393-05-22 15:22
#13:

اخه ميدوني چيه؟ سوني دوست داره مثل مارول و ديزني يه يونيورس به هم پيوسته درست كنه تا اينجوري فيلم ها بهم ربط پيدا كنند و تماشاچي ها مجبور بشن برن و همه فيلم ها رو ببينن

به همين دليل بعيده كه اين فيلم يا ديگر spin-off هاي مرد عنكبوتي بهم ربط نداشته باشن
نقل قول کردن
R-SPIDEY
+2 #15 R-SPIDEY 1393-05-22 15:30
#14: خب با توجه به این مسئله سونی فقط میتونه از بلک کت فیلم بسازه چون مطمئنا برای بقیه به مشکل داستانی بر میخوره
مگه اینکه دستی توی origin شون ببره
نقل قول کردن
mtm
+3 #16 mtm 1393-05-22 15:35
#15:
بله ، كاملا درسته
نقل قول کردن
M. goblin
+4 #17 M. goblin 1393-05-22 17:03
اقای ترابی.مگه مارول به فاکس و سونی نگفته بود که نمی تونن از شخصیت های التیمیت استفاده کنن؟پس نمی تونن جسیکا درو التیمیت استفاده کنن.چون فکر کنم یکی قبلا گفت اینو که التیمیت فقط دست ماروله.فکر کنم اقا حسن بودش :-* :lol: :o
نقل قول کردن
mtm
+4 #18 mtm 1393-05-22 17:10
#18:
والا يادم نيست
ولي بعيده
چون الان تو سريفيلم هاي مرد عنكبوتي شگفت انگيز از يه سري ايده هاي التميت استفاده كردن
نقل قول کردن
هابي
+4 #19 هابي 1393-05-22 17:20
يك سؤال داشتم
الان سوني رايت جسيكا درو رو داره؟
نقل قول کردن
mtm
+4 #20 mtm 1393-05-22 17:22
به نقل از hoby:
يك سؤال داشتم
الان سوني رايت جسيكا درو رو داره؟


نه
بعيده كه داشته باشه
نقل قول کردن
Bad joke
+2 #21 Bad joke 1393-05-22 17:50
#17
این اونجا بحث بود که از شخصیت ها نمیشه استفاده کرد از طرح داستانی میشه راحت استفاده کرد ولی اصلا بعید میدونم این شکلی باشه اخه چهار شگفت انگیز قراره از سری یولتیمیتش استفاده کنن :-x
ولی بعید میدونم بشه از جسیکا درو استفاده کنن چون ایده کلون سازی خودش کلی زمینه سازی میخواد بعدشمسونی دیده لج بازی با رییس چه درد سرایی داره مارول یواش یواش شخصیت های محبوب سری فیلم های ایکس من را کامل خارج کرده دیگه تو کمیکها ازشون خبری نیست یا چهار شگفت انگیز را تا پای کنسل کردن پیش برده پس مارول دیگه لنگ فروش کمیک نیست و شخصیت های درجه دو وکمتر محبوبش مثل آنت من دکتر استرنج فیلم دار میشن ومشهور پس بعید میدونم سونی جرات دراز کردن پاشا از گلیمش داشته باشه
نقل قول کردن
Bad joke
+3 #22 Bad joke 1393-05-22 18:02
مسئله شخصیت کمیک تو فیلم اینه که مثلا ایرومن میتونه عاشق یه زن باشه تو فیلمش بیاد توی اونجرز مخ یه ابرقهرمانم بزنه هیچ کس بهش نمیگه فلان
ولی ابر قهرمان زن ها معمولا عاشق های ابر قهرمان دارند اون وقت تو داستان خودشون عشق چی میشه وفیلم با بازیگر اول زن برای اوردن دخترا به سینما هستن اونوقت مگه میشه یه داستان عاشقانه اینجا باشه یکی تو فیلم گروهی اونوقت به تونی استارک میگن جذاب به این چی میگن..... (یه کلمه چهار حرفی)
بعدا بلک کت قدرت خاصی نداره ولی فکر کنم داشته باشه داخل یونیورس یولتیمت و احتمالا بازیگری جدید انتخاب کنن چون فیلیسیتی جونز 31 سالشه تا 2018 چند سالش میشه تازه هیچ وقت بازیگر نقش اول نبوده
نقل قول کردن
mtm
+2 #23 mtm 1393-05-22 20:12
#22:

اتفاقا منم داشتم به همین فکر میکردم ...
یعنی احتمال میدهم به همین دلایل بوده که اومدن صحنه های فلیسیتی جونز رو اکثرا حذف کردن
چون سونی طبق معمول دوباره انتهای کار نظر شده و به خودش گفته بهتره یه بازیگر معروف تر و جوون تر رو برای بلک کت انتخاب کنیم
نقل قول کردن
mtm
+5 #24 mtm 1393-05-22 20:17
میگم حالا نکنه سونی «مادام وب» رو برای فیلم اختصاصی در نطر داشته باشه؟!!!!!!!!!! !!!

spidey.ir/images/img/content/spider-man-allies-part2/madamweb.jpg

:lol:
نقل قول کردن
Goblin.S
+3 #25 Goblin.S 1393-05-22 21:07
سونی بیکاریش گرفته ها!!!تا حالا این همه تعریف کرد چی شد؟حالا هم میخواد برای این فیلم تعریف کنه اخرشون چی بشه؟
نقل قول کردن
سيد محسن موسوي
+3 #26 سيد محسن موسوي 1393-05-22 21:22
فلیشیا هاردی گربه سیاه مناسبترینه چون تو این فیلم هم باهاش آشنا شدی اینجوری فقط ژ بی معنی کردن شخصیته........
نقل قول کردن
mtm
+11 #27 mtm 1393-05-22 23:37
حالا ایا با خانم ساداتی فر موافقید که دنیاهای موازی و multiverse نمیتونه تو عالم سینما موفق باشه؟

راستی، حسن واقعا تو عالم سینما multiverse نداشتیم ؟

البته تو کارتون ها زیاد بوده . مخصوصا این کارتون های ویدئویی دی سی

حالا که بحث کارتون شد باید بگم که این کارتون ایرون من ، کاپیتان امریکا عجب اشغالیه.




انگار فقط و فقط میخواستن یه اثر افتضاح بسازن و فقط به خاطر محبوبیت اونجرز یه مشت دلار به دست بیارن

من که نتونستم بیش از 10 دقیقه تحمل اش کنم

مارول با این کارتون ها به چی میخواد برسه؟ پول؟ دیزنی که اینهمه پول داره
نقل قول کردن
سید حمید رضا فتو کیان
+4 #28 سید حمید رضا فتو کیان 1393-05-22 23:41
#27:سلام آقا مهدی جان! ;-)
به نظر شما کدوم گزینه برای ساختن یه فیلم سینمایی برای یه شخصیت مونث بهتره؟کدوم محتمل تره؟من میگم فیلیشا...جالبه برام که نظرتون رو بدونم.
;-) ;-) ;-)
نقل قول کردن
Bad joke
+4 #29 Bad joke 1393-05-23 00:02
#27داشتیم تو دهه 70 خیلی این بحثای دنیای موازی بود حالا یادم نیست تو بخش اکشن بگم ولی الان فقط طبقه سیزدهم را یادمه گروهی که یه دنیای خیالی میسازن ومیتونن واردش بشن وآخر فیلم متوجه میشن خودشون هم شبیه سازی هستن
ولی دو دنیای موازی با معیار هایی که شما مد نظرتونه یادم نیست باید این آرشیوا ما نگاه کنم
دنیای موازی هم خیلی زمینه چینی میخواد ولی خب جاستیس لیگ وفلش حتما به این موضوع سر میزنن

تازه گویا تمام پیش بینی هام در حال نابود شدنه داداش حسن داره ضایع میشه فیلم شزم در حال تاییده
نقل قول کردن
R-SPIDEY
+5 #30 R-SPIDEY 1393-05-23 00:03
نه دیسی که بدترین انیمیشنش به بهترین شکل بصری منتشر میشه نه مارول که کلا دور انیمیشن واقعی رو خط کشیده والا
نقل قول کردن
Bad joke
+4 #31 Bad joke 1393-05-23 00:16
#27
الان سریال fringeکار ابرامز را یادم اومد کل سریال روی جهان های موازی بود حتی دانشمند اول فیلم رفته بود بدل پسر مردشا از دنیای موازی اورده بود تا به همسر افسردش بده خیلی ایده های مازوخیستی عجیبی داره
نقل قول کردن
mtm
+3 #32 mtm 1393-05-23 12:49
#28:

منم میگم فلیشیا . ولی احساس میکنم سونی خیلی دوست داره یه spider-woman داشته باشه! :-*
نقل قول کردن
mtm
+3 #33 mtm 1393-05-23 12:51
#29:

بله فیلم و سریال که با این موضوع بوده ولی فکر نکنم فیلم سوپر هیرویی با موضوع multiverse ساخته شده باشه

#31:
اخ گفتی fringe و غم دل ما رو تازه کردی!
نقل قول کردن
Omid_Spider
+3 #34 Omid_Spider 1393-05-24 10:25
اگه بخوان فیلمی بسازنن بلک کت گزینه مناسبیه
نقل قول کردن
سيد محسن موسوي
+4 #35 سيد محسن موسوي 1393-05-25 18:07
از نظر من اصلا لازم نبود که گوئن استیسی زن عنکبوتی رو بذارید چون احتمالش 0 در صده............ ........
نقل قول کردن
Amir Ab
+4 #36 Amir Ab 1393-05-27 14:07
به نظرم گربه ي سياه (بلك كت) يا زن عنكبوتي (spider-woman) گزينه هاي بهتري هستند :-? :-*
چون به نظرم بيشتر با اين دو شخصيت آشنايي داريم :-)
خيلي ممنونم :-) :-) ;-)
نقل قول کردن
Omid.J
+3 #37 Omid.J 1393-05-27 14:56
#36
من فکر می‌کنم زن‌عنکبوتی حدر می‌ره اگه تو یونیورس اونجرز نباشه
نقل قول کردن
hosein taleshebadi
+2 #38 hosein taleshebadi 1393-11-11 15:11
از نظر من گربه سیاه قوترین گزینه است. البته فیلمش چرت می شه چون سونی داغونش می کنه
نقل قول کردن
blackspidey
+2 #39 blackspidey 1393-11-11 16:36
خیلی مقاله خوبی بود....ولی..تا وقتی اسپایدر من دست سونیه...هیچکدوم ازینا خوب نمیشن!..مگه اینکه با مارول همکاری کنه...من موندم سونی چجوری اینهمه اعتماد بنفس داره!...tasm 2 رو گند زد!...بعد حالا میخواد SINISTER SIX بسازه!...BLACK CAT بسازه!....ای خدااااا من فقط دلم میخواد با مارول همکاری کنه فقط همین دیگه هیچی نمیخوام!اندرو هم اسپایدی بمونه!!
نقل قول کردن
As Responsible As Spider-Man
+1 #40 As Responsible As Spider-Man 1393-11-11 23:33
هنوز سونی نتونسته یه فیلم درست و حسابی از مردعنکبوتی درست کنه. اون وقت بیاد از این شخصیت ها هم فیلم بسازه!!!!
نقل قول کردن
blackspidey
+1 #41 blackspidey 1393-11-11 23:46
#40
والا..
نقل قول کردن
Artemis
+1 #42 Artemis 1394-02-15 17:21
بهترین و کم دردسرترین فرد برای ساخت فیلمش همون بلک کته...نیازی هم نیست که اسپایدرمن توهمه صحنه هاش باشه میتونه حضور کوتاه داشته باشه

امیدوارم فیلم ونوم رو بسازن...چه شود
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

مردعنکبوتی سیمبیوتی

تولد مجدد قهرمانان

گرین گابلین

تاپ 20 - سایت spidey.ir

کمیک امپراتوری مخفی

توطئه کلونی

دنیای ونومی

41

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

51

بزرگان تاریخ اسپایدرمن

مهم ترین داستان های مرد عنکبوتی

006

 

0010

اسپایدرمن در تلویزیون

36

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

008

009

39

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

23

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

بررسی فیلم های مرد عنکبوتی

35

46

45

44