مرد عنکبوتی اینجوری وارد عالم مارول خواهد شد!

مرد عنكبوتي - انتقام جويان 3

5 داستان كمیك بوكی كه به بهترین شكل میتوانند مرد عنكبوتی را وارد عالم سینمایی مارول كنند!

 

مقدمه:

بازهم شایعاتی جریان پیدا كرده كه نشان میدهد سونی در حال حاضر گزینه هایی را مد نظر دارد تا فرنچایز سینمایی مرد عنكبوتی را احیا نماید (اگر خبرش را نخوانده اید اینجا را کلیک کنید) . یكی از این گزینه ها مرتبط ساختن ابرقهرمان نمادین مارول با عالم سینمایی مارول است كه شامل گروه «اونجرز»، سازمان "شیلد"، و برخی دیگر از ابرقهرمانان اصطلاحاً خیابانی مارول مثل «دردویل» و «لوك كیج» میشود كه قرار است از سال آینده در شبكه Netflix سریال داشته باشند. 

با وجود آنكه در گذشته مارول و سونی چنین گمانه زنی هایی را  مبنی بر تلفیق دنیاهای سینماتیك خود رد كرده اند اما قطعاً استمرار این شایعه ها نمیتواند بی دلیل باشد و نشان میدهد كه مرد عنكبوتی و اونجرز بلاخره روزی در كنار هم روی پرده عریض سینما دیده خواهند شد.

به همین دلیل سایت comicbook.com مقاله جالبی منتشر كرده كه در آن 5 داستان مناسبی كه میتواند مورد استفاده سونی و مارول قرار بگیرد تا اسپایدرمن را وارد دنیای مارول کنند، معرفی شده اند. نكته جالب درباره این داستان ها این است كه شامل دیگر شخصیت های عالم مرد عنكبوتی كه زمزمه هایی مبنی بر ساخته شدن فیلم براساس آنها شنیده میشود نیز میشوند یعنی شخصیت هایی همچون «ونوم»، «كارنیج»، «گربه سیاه» و «شش خبیث»!

 

5- «جنگ داخلی» (Civil War)

جنگ داخلي مارول

اخیراً خبرهایی به گوش میرسد كه قرار است فیلم های "كاپیتان آمریكا 3"  و "اونجرز 3" به نوعی از داستان مشهور «جنگ داخلی» (Civil War) استفاده كنند. حال سئوال این است كه آیا یكی از داستانك (subplot) های كلیدی این داستان یعنی رابطه «پیتر پاركر» و «تونی استارك» نیز در این فیلم ها مورد اشاره قرار میگرد یا نه؟

در واقع قبل از جنگ داخلی پیتر با تونی دوست میشود و در نهایت تونی همچون پدری براي پیتر جوان میشود. در نتیجه وقتی تونی به عنوان رهبر جناح موافق با قانون تحت نظر قرار گرفتن فعالیت های ابرقهرمانان (superhero registration act) میشود،  پیتر هم ناخودآگاه به او می پیوندد و در مقابل گروه مخالفین و رهبر آنها یعنی «كاپیتان آمریكا» قرار میگیرد. سپس تونی از نفوذ خود روی پیتر استفاده میكند تا او را متقاعد كند جلوی دوربین های تلویزیونی هویت مخفی خود را آشكار كند (پیتر وقتی به گروه كاپیتان آمریكا پیوست از این كار بسیار پشیمان شد).

در هر حال اقتباس سینمایی جنگ داخلی بسیار محتمل است و به احتمال قوی تمركز اصلی این فیلم روی رابطه تنش آلود میان تونی استارك و استیو راجرز خواهد بود ولی قطعا اضافه شدن پیتر پاركر به داستان نه تنها میتواند بر وفاداری این اقتباس به  منبع اصلی بیافزاید بلكه آن را غنی تر و جذاب تر كند. 

 

4- مرگ «جین دی ولف»

جین دی ولف

علیرغم اینكه به نظر میرسد اضافه شدن اسپایدرمن به گروه اونجرز میتواند منطقی ترین و سودآورترین گزینه برای ماورل و سونی باشد اما یقینا داستان هایی هست كه آنها میتوانند مورد استناد قرار دهند تا از دل آنها فیلم ها یا حتی اپیزودهای تلویزیونی خارق العاده بیرون آید. یكی از این داستان های كلاسیك "مرگ جین دی ولف" (The Death of Jean DeWolff) نام دارد كه سال 1985 به قلم «پیتر دیوید» نوشته شد و همگان آن را یكی از بهترین های تاریخ مرد عنكبوتی میدانند. در این داستان پس از آنكه یك افسر پلیس به نام جین دی ولف توسط یك قاتل روانی به نام Sin-Eater به قتل میرسد، اسپایدرمن و دردویل با هم همكاری میكنند و حتی برای مدتی خیلی كوتاه رو در روی هم قرار میگیرند. 

از یاد نبریم كه سال آینده سریال دردویل او را رسماً وارد دنیای سینمایی مارول میكند (چون همانطور كه میدانید سریال ها و فیلم های سینمایی مارول در یک یونیورس مشترک جریان دارند). از طرفی، همواره نوعی رابطه عمیق و پیچیده میان اسپایدرمن و دردویل در كمیك ها جریان داشته و آنها بارها و بارها در كنار هم دیده شده اند. مرگ جین دی ولف فرصت مناسبی برای حضور مشترك آنهاست زیرا به خصوص در انتها بسیار چالش برانگیز میشود و طرز تفكر متفاوت دردویل و اسپایدرمن را در مقابل یكدیگر قرار میدهد. در حقیقت، این  شاهكار دارك و جدی پیتر دیوید تشابهات فراوانی با داستان های نئو-نوآر «فرانك میلر» برای دردویل در اواخر دهه 70 و اوایل دهه 80 میلادی دارد و كاملا مشخص است چرا بسیاری از هواداران اسپایدرمن آنرا یكی از بهترین های كاراكتر مورد علاقه خود میدانند.

 

3- "حداكثر كارنیج"

ماکزیمم کارنج - ونوم- دشمن مرد عنکبوتی

ما میدانیم كه سونی از مدتها قبل عزم خود را جزم كرده تا در آینده نزدیك دنیای سینمایی مرد عنكبوتی را با ساخت فیلم های مجزایی همچون "ونوم/كارنیج" یا "گربه سیاه" گسترش دهد. بنابراین یكی از بهترین داستان هایی كه میتواند مورد استفاده سونی و مارول قرار بگیرد "حداكثر كارنیج" (Maximum Carnage) است و آنها با یك تیر چندین نشان میزنند چون در این داستان 14 قسمتی كه اوایل دهه 90 میلادی به چاپ رسید  هم ونوم ، كارنیج و فلیشیا هاردی حضور دارند و هم یك عالمه ابرقهرمان دیگر مارول! 

در واقع در این داستان پس از اتحاد مرد عنكبوتی، ونوم و گربه سیاه علیه قتل و كشتار كارنیج و دار و دسته اش كاپیتان آمریكا و دیگر ابرقهرمانان مارول همچون «ایرون فیست»، «دث لاك» و «كلوك و داگر» به كمك شان می آیند. در عالم سینما هم میتوان به راحتی چنین چیزی را محقق كرد یعنی گروه اونجرز میتواند به كمك مرد عنكبوتی و یارانش در مقابله با كارنیج بیاید.

البته چنین داستانی ممكن است فیلمنامه را بسیار شلوغ كند ولی میتواند شخصیت های فوق العاده محبوبی همچون ونوم و كارنیج را به تصویر بكشد و مطمئنا دیزنی/مارول خیلی دوست دارند محصولات جانبی و اسباب بازی های منقش به این دو شخصیت را به فروش برسانند.

 

2- "التمیت سیكس"

شش خبیث- sinister six

همه اذعان دارند كه در خیلی موارد هم مارول و هم سونی از سری كمیك های التمیت (Ultimate Comics) الهام گرفته اند (مثلا استفاده از یك «نیك فیوری» سیاه پوست). بنابراین خیلی منطقی است كه از كمیك چند قسمتی "التیمت سیكس" (Ultimate Six) كه سال 2003 توسط «برایان مایكل بندیس» نوشته شد استفاده كنند. ضمن اینكه در این داستان «شش خبیث» هم حضور دارند.

این كمیك داستان جالب و سرراستی دارد و در آن مرد عنكبوتی به همراه گروه اونجرز به جنگ گروه شش خبیث به رهبری نورمن ازبورن خبیث میروند. اتفاقا شیلد هم نقش مهمی در داستان دارد زیرا از سوی دولت وظیفه دارد شش خبیث را دستگیر كند. در این داستان اسپایدرمن برای اولین بار با اونجرز (كه در دنیای التمیت به آنها The Ultimates گفته میشود) متحد شد بنابراین میتواند در عالم سینما هم شروع خوب و مناسبی برای تعامل میان آنها باشد.

 

1- "اونجرزهای جدید"

نیو اونجرز

بلاخره و پس از سالها مارول بلاخره وسوسه شد و در سال كمیك جدیدی چاپ كرد كه در آن برخی از اعضای اونجرز جای خود را به مرد عنكبوتی و ولورین دادند! (البته مرد عنكبوتی قبلا هم به صورت كوتاه و موقتی عضو اونجرز شده بود ولی ایندفعه عضو اصلی و ثابت شد)  بدین ترتیب اونجرز تبدیل شد به گروهی كه بزرگترین و محبوب ترین شخصیت های مارول در آن حضور داشتند (یعنی یه چیزی معادل گروه "جاستیس لیگ" در عالم دی سی!) این گروه "اونجرزهای جدید" (New Avengers) نام گرفت.

در شماره یك این كمیك دیدیم كه «الكترو» برخی از شخصیت های خبیث خطرناك دنیای مارول را از زندان آزاد میكند. سپس كاپیتان آمریكا از مرد عنكبوتی خواست تا به اونجرز بپیوندد. جواب مرد عنكبوتی همانی بود كه همیشه از او شنیده ایم: "شرمنده ... ولی من در قالب گروه كارایی زیاید ندارم". اما در نهایت كاپیتان آمریكا او را مجاب میكند.

در هر حال این كمیك بسیار برای سونی و مارول ایده آل است (ضمن اینكه الكترو هم در آن حضور دارد) و از سوی دیگر داستانی جدید و مدرن است كه هواداران قدیمی و جدید دنیای كمیك كاملا با آن آشنایی دارند.

 

مهدی ترابی مهربانی

All rights reserved © Spidey.ir 2014

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

معرفی مردان و زنان عنکبوتی در جهان های موازی مارول

آشنایی با لباس های مرد عنكبوتی

نسخه های عجیب و غریب از شخصیت های کمیک بوکی

كمیك های دنیای عنكبوتی به زبان فارسی ( كامل + لینك دانلود مستقیم)

20 لباس عجیب و غریب مرد عنکبوتی در دنیاهای مختلف!

مرد عنكبوتی در دنیاهای دیگر!

7 شخصیت مونث برتر كمیك های مرد عنكبوتی در دنیاهای دیگر!

قسمت آخر از رویداد "پایان دنیای عنکبوتی" ترجمه شد + لینک دانلود

سری جدید کمیک "دنیای عنکبوتی" ترجمه شد + لینک دانلود

رتبه بندی فرزندان پیتر پارکر در دنیای کمیک

رتبه بندی زنان و دختران عنکبوتی در کمیک بوک های مارول

شماره آخر از کمیک "نیروی عنکبوتی" (SPIDER-FORCE) ترجمه شد + لینک دانلود

15 مرد عنکبوتی دارک در دنیای کمیک!

کمیک "ارتش عنکبوتی" (VAULT OF SPIDERS) ترجمه شد + لینک دانلود

کمیک "لبه قیامت عنکبوتی" ترجمه شد

معرفی مردان و زنان عنکبوتی در جهان های موازی مارول

"سرگذشت كلون" – قسمت سوم: معرفی كلون های اسپایدرمن!

كمیك "لبه دنیای عنكبوتی" ترجمه شد + لینك دانلود مستقیم

10 پیتر پارکر در دنیاهای موازی که به مردعنکبوتی تبدیل نشدند!

كشته شدگان دنیای عنکبوتی! - قسمت اول

كشته شدگان دنیای عنکبوتی! - قسمت دوم

رتبه بندی 10 لباس برتر «بن رایلی» (BEN REILLY)

شخصیت هایی که سعی کردند دستیار مردعنکبوتی باشند

15 لباس برتر مایلز مورالز در دنیای کمیک، انیمیشن و بازی

15 حضور افتخاری/کامئو (CAMEO) برتر در کارتون "اسپایدرمن: آنسوی دنیای عنکبوتی"

کمیک "لبه قیامت عنکبوتی" (SPIDER-GEDDON) ترجمه شد

شماره آخر از سری جدید کمیک بوک "لبه دنیای عنکبوتی" ترجمه شد + لینک دانلود

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

Hossein sbn
+4 #1 Hossein sbn 1393-07-28 21:12
خیلی ممنون که مقاله رو ترجمه کردید اقای ترابی.
فقط می شه بگیددث لاک کیه؟
نقل قول کردن
mtm
+6 #2 mtm 1393-07-28 21:18
به نقل از Hossein sbn:
فقط می شه بگیددث لاک کیه؟


فکر کنم یه سایبورگه که از اینده اومده

(سایبورگ: موجودی نیمه انسان، نیمه ماشین)


حالا شما خودت دوست داری کدامیک از این داستانها مورد استفاده قرار بگیره؟
نقل قول کردن
Banshee
+3 #3 Banshee 1393-07-28 21:25
خیلی دوست دارم کمیک جنگ داخلی باعث ورود پیتر به دنیای سینمایی مارول بشه .
انتقام جویان جدید هم بدنیست ولی جنگ داخلی حماسی تره .
آقای ترابی به نظرتون اگه اسپایدی توی کاپیتان آمریکای 3 یا اونجرز 3 باشه ، سونی چند درصد از آمار فروش رو میبره ؟؟
(وای که اگه مرد عنکبوتی هم با اونجرز باشه ، فروشش به واقع سر به فلک میزنه ...)
نقل قول کردن
mtm
+4 #4 mtm 1393-07-28 21:31
#3:
والا چی بگم !

من تو مسائل اقتصادی چیزی سرم نمیشه

ولی فکر کنم بستگی به میزان حضو مرد عنکبوتی باشه ، یعنی تعداد دقایق
نقل قول کردن
Hossein sbn
+4 #5 Hossein sbn 1393-07-28 21:42
#2
آقای ترابی، دوست داشتم در این باره نظر بدم ولی خب زبان بلد نیستم و هیچ کدوم رو نخوندم به خاطر همین گفتم چیزی نگم بهتره ولی در کل به نظرم التیمیت سیکس جذاب تره
ىر ضمن ممنون اؤ جواب
نقل قول کردن
THE SUPERIOR SPIDER MAN
+3 #6 THE SUPERIOR SPIDER MAN 1393-07-28 22:24
ولی تو انتقام جویان باشه خیلی معروف می شه ولی ای کاش مرد عنکبوتی تو شگفت انگیز 3 نمی مرد
سونی باعث پسرفت مردعنکبوتی شگفت انگیز 2 شد چون تقریبا نیم ساعت فیلم رو حذف کردن
نقل قول کردن
پرشین اسپایدی
+3 #7 پرشین اسپایدی 1393-07-28 23:07
به نظرم منطقی تر اینه که با شروع جنگ داخلی اسپایدی وارد دنیای مارول دیزنی بشه و بعد تو نیواونجرز نقشش پر رنگ تر بشه!

ساخت مرگ جین دی وولف و ماکسیموم کارنیج و التیمیت سیکس یکم عجیبه!

ممنون آقای ترابی! :)
نقل قول کردن
mtm
+4 #8 mtm 1393-07-28 23:08
حسن اقا کجایی که باید نظر بدی! انگار قضیه داره جدی میشه ...
نقل قول کردن
Bad joke
+4 #9 Bad joke 1393-07-28 23:11
عمرا تا مرد عنکبوتی دست سونیه مارول براش تبلیغ کنه واونو وارد دنیای سینمایی خود بکنه
مارول وقتی میتونه زن عنکبوتی را بیاره چرا مرد عنکبوتی را بیاره حالا سونی بهش باج میده ولی مارول نمیخواد پولی از اونجرز به کس دیگه ای برسه
نقل قول کردن
Bad joke
+4 #10 Bad joke 1393-07-28 23:17
استاد سونی با مشکلات مالی دست پنجه نرم میکنه وسهام داران دارن میگن وقتی سرمایه گذاری تو فیلم سود نداره چرا انقدر خرج کنیم
مارول هم مطمئنه سونی یواش یواش مجبور میشه یا استدیو فیلم سازیش را از شرکت مادر جدا کنه یا کلا تعطیلش میکنه
استاد نظرای منو قبل از اینکه دی سی فیلمشا معرفی کنه ببینید تا 80 درصد درست بوده اینجا هم میگم احتمالا تا این سری یعنی شماره 3 اونجرز خبری از اسپایدی نیست مگر اینکه سونی همین طوری تقدیمش کنه به مارول
نقل قول کردن
The Rock
+3 #11 The Rock 1393-07-29 00:10
خیلی ممنون آقای ترابی مقاله خوب و جالبی بود خسته نباشید ;-)
اگه واقعا قرار باشه که سونی و مارول با هم همکاری کنن به نظر من بهترین گزینه همین جنگ داخلی هست بعد از اون هم اونجزرهای جدید.بقیه خیلی چنگی به دل نمیزنن.برای من که این طوره.
ولی به نظر من آقا حسن راست میگه ها مارول نمیخواد چیزی از اونجرز به سونی برسه.
من به شخصه خودم خیلی به این شایعه ها توجه نمیکنم و فکر هم نمیکنم که مارول و سونی با هم همکاری کنن.
نقل قول کردن
mtm
+6 #12 mtm 1393-07-29 00:31
#11:

من خودم فکر میکنم جنگ داخلی تو اونجرز 3 و کاپیتان آمریکا 3 روایت میشه و میره پی کارش

ماکزیمم کارنج و التمیت سیکس و مرگ جین دی ولف هم خیلی بعید و غیر محتمل به نظر میرسن

به نظرم گزینه "نیو اونجرز" از همه قوی تره

یعنی خیلی راحت میشه بعد از اونجرز 3 و اون موقع که ظاهرا کاپیتان امریکا میره سراغ اعضای جدید، مرد عنکبوتی رو هم کنار تیم جدید دید
نقل قول کردن
Kane Parker.C
+4 #13 Kane Parker.C 1393-07-29 13:26
ممنون مقاله بسیار خوبی بود.به نظرم از همه بهتر همون جنگ داخلیه.این کمیک واقعا کمیک قشنگیه و به نظرم عالیه اگه اسپایدی با این داستان وارد عالم سینمایی ه مارول بشه.ضمن اینکه قراره جنگ داخلی جدید هم چاپ بشه. 8)
نقل قول کردن
Kane Parker.C
+4 #14 Kane Parker.C 1393-07-29 13:28
ممنون.مقاله بسیار خوبی بود.به نظرم از همه بهتر همون جنگ داخلیه.این کمیک واقعا کمیک قشنگیه و به نظرم عالیه اگه اسپایدی با این داستان وارد عالم سینمایی ه مارول بشه.ضمن اینکه قراره جنگ داخلی جدید هم چاپ بشه. 8)
نقل قول کردن
superfrank
+3 #15 superfrank 1393-07-29 13:29
ممنون آقای ترابی لذت بردم
در مورد جنگ داخلی باید بگم که بهتره تو کاپیتان آمریکا 3 روابط و اختلاف نظر های کاپیتان و تونی تمرکز بشه و تو سال 2017 یا 2018 یه فیلم اختصاصی درمورد جنگ داخلی ساخته بشه
نقل قول کردن
The Rock
+4 #16 The Rock 1393-07-29 13:38
#12اتفاقا نظر من هم کاملا همینه آقای ترابی
به نظرم این دو گزینه بهترین و راحت ترین گزینه ها برای این که ما اسپایدی رو تو یه تیم جدید ببینیم هستن.به نظرم احتمال خیلی قوی هستش.
راستی یه سوال میگم اگه قراره جنگ داخلی ساخته بشه باید همه ی ابر قهرمانان باشن درسته؟یعنی هم مردان ایکس و هم ff باید باشن.ولی اونا که دست فاکس هستن.یعنی مارول نمیخواد از اونا استفاده کنه؟
نقل قول کردن
mokhtar
+3 #17 mokhtar 1393-07-29 14:29
به نقل از The Rock:
#12اتفاقا نظر من هم کاملا همینه آقای ترابی
به نظرم این دو گزینه بهترین و راحت ترین گزینه ها برای این که ما اسپایدی رو تو یه تیم جدید ببینیم هستن.به نظرم احتمال خیلی قوی هستش.
راستی یه سوال میگم اگه قراره جنگ داخلی ساخته بشه باید همه ی ابر قهرمانان باشن درسته؟یعنی هم مردان ایکس و هم ff باید باشن.ولی اونا که دست فاکس هستن.یعنی مارول نمیخواد از اونا استفاده کنه؟



ضروزتي نداره كه همه قهرمان ها باشن
ولي مارول تا جايي كه بتونه فيلم رو شلوغ ميكنه

فكر كنم حتي لوك كيح و دردويل رو هم از سريال هاشون قرض بگيره

(اينجا برگ برنده مارول در مقابل دي سي رو ميشه! داشتن دنياهاي مرتبط به هم چنين مزايايي داره ..)
نقل قول کردن
sobhani
+3 #18 sobhani 1393-07-29 15:47
من هم به نظرم جنگ داخلی از همه بهتره که بعدش گروه کاپیتان بشه نیو اونجرز
16# حالا شما می گید اعضا اونجرز کمه برای این فیلم خیلی هم کم نیست تا سال 2018چون این شخصیت هارو نگاه کن که می تونند در جنگ داخلی باشند:
کاپیتان آمریکا-ایرون من-ثور-تیز بین-بلک ویدو-هالک-فالکو ن-فیوری-سرباز زمستانی-ماشین جنگی یا زره جنگی(اسمش رو یادم نیست همون دستیار تونی که تو ایرون من 2و3 بود که ظاهراً تو اونجرز 2 هم یه نقش کوتاه داره)دکتر استرنج(که قراره فیلمش ساخته بشه)-انت من-دردویل-کوئیک سیلور-اسکارلت ویچ-ویژن- لوک کیج-ممکنه بلک پانتر هم فیلمش ساخته شه.
پس اگه اسپایدی هم یه جوری وارد فیلم های دیزنی بشه خیلی هم کم نیستد حدوداً 20 تا می شن شما برای یه فیلم سینمایی به نظرت این تعداد کم هست؟
نقل قول کردن
R-SPIDEY
+3 #19 R-SPIDEY 1393-07-29 16:51
به نظر من اصلا مردعنکبوتی که ما توی سری امیزنیگ اسپایدرمن دیدیم بدرد داستان جنگ داخلی نمیخوره ( مردعنکبوتی 2004 بدردش میخورد )
نیو اونجرز بهترین گزینه اس چون به راحتی میشه مردعنکبوتی رو واردش کرد برای جنگ داخلی تونی باید بیاد سراغ پیتر کلی حرف رد و بدل بشه که پیتر قبول کنه نقابش رو برداره تازه باید دلیل هم کاملا منطقی باشه برای پیتر ، پیتری که ما توی سری امیزنیگ دیدیم به اندازه مردعنکبوتی ریمی سختی نکشیده اگه مردعنکبوتی 2004 بود میشد یه کاریش کرد چون کاملا شخصیتش با داستان جنگ داخلی جور بود ( یعنی بعد از اون همه سختی طبیعیه که بخواد از شر پنهان کاری خلاص بشه )
همون نیو اونجرز بهترین گزینه اس به نظرم
نقل قول کردن
amazing spider man
+4 #20 amazing spider man 1393-07-29 17:18
خیلی ممنون برای مقاله
نقل قول کردن
SLH Hero
+3 #21 SLH Hero 1393-07-29 17:53
من که اصلاً دوست ندارم Civil War رو در قالب یک فیلم ببینم :sigh: .
به نظرم به احتمال خیلی زیاد همون New Avengers هستش. ولی پوسیدیم از بس برای اونجرز 2 صبر کردیم تا اون موقع خیلی مونده... :sad:
نقل قول کردن
محمد
+3 #22 محمد 1393-07-29 18:37
تا مرد عنکبوتی بیاد تو اونجرز من یکیکه میمیرم
نقل قول کردن
Bad joke
+3 #23 Bad joke 1393-07-29 18:53
#17
بعید میدونم مارول از سریالاش استفاده بکنه اخه سریال لیگ دسته دو هستش بعدش چرا باید داستان کپی داستان جنگ داخلی باشه فیلم سینمایی دنیاش خیلی فرق میکنه
ایرون من و کاپیتان دو تاشون قهرمان هستن اون داستان باید ضد قهمان هم داشته باشه هایدرا را هم باید دنبال کنه فاکون و وینتر سولجر هست دوست دخترای جفتشون هستن (حدس من ماریا هیل برای ایرون من و مامور 13 هم برای کاپ)بلک ویدو هم هست شخصیت های هایدرا هم هستن فیلم مگر چقدر جا داره
من کلا نظرم اینه که تو فیلم نه کاپیتان میمیره نه شخصیت های فوق العاده زیادی خواهیم داشت ولی باید ببینیم چی میشه
ولی شاید تو فیلم تازه جنک داخلی شروع بشه و اونجرز 3 هیچ گروهی نباشه و مجبور شن دوباره گروه را جمع کنن چون دنیا بهش نیاز داره
ولی اوردن داردویل و لوک کیج اینا بعید میدونم مثل اینکه بگیم سلتیک هم بیاد لیگ برتر کلا با هم جور نمیاد سیما کلا با تلویزیون فرق ماهوی دارن دیدید که سریال شیلد حتی کوچکترین اشارهای بهش نشد تو فیلم کاپیتان 2 چون شیلد سریاله سطح پایینه
نقل قول کردن
mtm
+3 #24 mtm 1393-07-29 19:06
اقا صالح عزیز
ممنون بابت اون ویدئو
ولی من حذف اش کردم!
البته هیچ مشکلی نداشت ولی یه مسئله ای هست که ایمیلی بهت میگم

اون نظرت رو هم فردا دوباره به اسم خودت برمیگردونم
;-)
نقل قول کردن
SLH Hero
+1 #25 SLH Hero 1393-07-30 17:52
#24:
No Problem ;-)

But I'm still waiting For the E-mail :-*
نقل قول کردن
The Assassin
+2 #26 The Assassin 1393-08-01 19:49
به نظر من راه 3 یعنی حداکثر کارنیج از همشون بهتره
نقل قول کردن
spidey 2230
+2 #27 spidey 2230 1393-08-09 17:26
Ultimate SIX!!!
چه باحال!!!!
خیلی دوست دارم بخونمش !!
کسی لینک دانلودشون رو داره؟؟
نقل قول کردن
Victor
+1 #28 Victor 1393-11-21 22:46
بنظرم اگه از طریق تلوزیون با خونواده اسپایدی آشنا بشیم خیلی خوبه
مثلاً همونطور که گفته بودید مارول میتونه اسپایدیو به شیلد مرتبط کنه به واسطه ی خونوادش
اگه مارول از طریق ABC داستان خوندوادشو روایت کنه خیلی خوب میشه
نقل قول کردن
As Responsible As Spider-Man
#29 As Responsible As Spider-Man 1393-11-21 23:56
به نظر من بهترین روش یا همون راه برای ورود اسپایدی به دنیای مارول که الانم تایید شده همین جنگ داخلیه چوت به هر حال مارول مارول میخواد این سری داستان معروف رو توی فیلم سوم کاپیتان امریکا احیا و پیاده کنه دیگه!!!!
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید