معرفی 10 دشمن برتر بتمن (Top 10 Batman Villains)

دشمنان بتمن

 قطعا شوالیه تاریکی محبوب ترین قهرمان در یونیورس دی سی است و بهترین ویلین های یونیورس دی سی به او اختصاص داده شده است که بعضی از آن ها آنقدر جذاب هستند که با ویلین های جذاب دنیای مارول برابری میکنند. حال به مناسبت اکران نسخه طولانی تر از فیلم  "بتمن بر علیه سوپرمن" 10 دشمن برتر بتمن را معرفی میکنیم.

10-مترسک (Scarecrow)

10-مترسک (Scarecrow)

نام واقعی :جاناتان کرین

جاناتان از کوچکی عاشق القای ترس به دیگران بود و از این کار نهایت لذت را میبرد. او به یک روان شناس تبدیل شد که تخصص او ایجاد ترس در انسان ها بود. او سالیان زیاد تلاش کرد و موفق به ساخت گازی سمی شد. این گاز باعث میشود آدم توهم بزند و تمام وحشت ها و ترس های خود را در بیداری نظاره کند. وقتی او موفق به ساخت این گاز شد پروفسور لان که در همان دانشگاه حضور داشت او را از دانشگاه بیرون انداخت و برای همین هم جاناتان از پروفسور لان و گاتهام کینه به دل گرفت و تبدیل به مترسک شد. او گازهای وحشت زا را در سرنگ هایی جا سازی کرد و به گاتهام حمله ور شد. او بارها به بانک دست برد زده و در گاتهام آشوب هایی به پا کرده. او حتی برای بتمن اختلالات ذهنی بوجود آورده و باعث شده بتمن به مرز جنون کشیده شود. البته او به تنهایی عنصر خطرناکی برای گاتهام نیست ولی اگر با خلافکارانی مثل جوکر دست به یکی کند دیگر هیچکس جلودار او نیست.

9-میسترفریز(Mr.freeze)

 میسترفریز(Mr.freeze)

نام واقعی: ویکتور فرایز

ویکتور یک دانشمند بود که خواهان جرم و جنایت بود برای همین هم تفنگی یخزا ساخت تا بتواند هر کس و هر چیزی را دلش میخواهد به یخ تبدیل کند. او برای اینکه در جرائمش خودش از یخی که تولید میکند در امان باشد لباسی ضد یخ ساخت. او برای اولین بار در شماره 121 از کمیک های بتمن حضور پیدا کرد که آن موقع Mr.zero نامیده میشد اما بعدها نام او به Mr.freeze تغییر کرد. او بسیار سرسخت است و بتمن در شکست دادن او بارها به مشکل برخورده.

8-پیچک سمی(Posion Ivy)

نام واقعی : پاملا آیزلی

وقتی در گاتهام به شهرسازی و ساختمان سازی و .... توجه  بسیاری میشد این وسط این گیاهان بودند که جور ساختمان سازی را کشیدند و به نابودی کشیده شدند. پاملا آیزلی که به گل ها و گیاهان علاقه بسیار داشت و به هیچ وجه از آن ها دل نمیکند گلخانه ای راه انداخت که در آن انواع گیاهان گوشت خوار و وحشی و گیاهانی که توانایی تولید گازی سمی و بیهوش کننده داشتند میزیستند. عطش انتقام او را فرا گرفت و او خواستار انتقام از گاتهام و حمکفرمایی گیاهان در سراسر جهان بود. او سپس هاروی دنت که یکی از مقام های دولتی بود نامزد کرد و بارها  حتی سعی کرده توسط بروس وین را به خود جلب کند. او دانه های گیاهی دارد که گازی از خود ترسح میکند که موجب میشود مردان عاشق او شوند!

7-بین (Bane)

بین (Bane)

نام واقعی : دورانس

تام هاردی یکی از افرادی بودی که استخدام شد تا در گاتهام جرم و جنایت صورت دهد و بتمن را از پیش راه بردارد. او دستگاهی به خود وصل میکرد که وقتی آن دستگاه روشن شود فرد را به موجودی هیکلی و عظله ای تبدیل میکند. او در یکی از دیدارهایش با بتمن در یکی از کمیک ها کمر بتمن را میشکند و او ار زمین گیر میکند و برای مدتی بتمن را خانه نشین میکند. قلدری و هیکل آسیب ناپذیر بین سبب شده تا بتمن در مبارزه با او از ظرافت خود بهره ببرد و کمی کار برایش سخت تر باشد.

6-پنگوئن(Penguin)

 -پنگوئن(Penguin)

نام واقعی : اسوالد چستر کوپلپات

اسوالد متعلق به خانواده ای ثروتمند و خسیس بود. او از کودکی به پرندگان علاقه خاصی داشت. وقتی بزرگ تر شد با پرندگان ارتباط برقرار کرد و از آنان در راه دزدی اشیاء براق و باارزش استفاده میکرد و این گونه تبدیل به یکی از دشمنان درجه یک بتمن به نام پنگوئنتبدیل شد. او کرکسی به نام اسکروچی داشت که در بتمن: مجموعه کارتونی به این کرکس وفادار پنگوئن اشاره شد. او چتری دارد که قابلیت پرواز دارد و از دیگر خواص چتر او نیز میتوان به شوک الکتریکی ، شعله افکنی و ... اشاره کرد. او با آلفرد نیز خصومت هایی دارد زیرا در گذشته خانواده پنی ورس (Penny worth) برای خانواده پول پرست کوپلپات کار میکردند. پنگوئن در شمشیرزنی نیز تبحر دارد. پنگوئن در دخمه ای زندگی میکند و پرندگانی را آموزش میدهد. از دیدگاه دیگران او فقیر است ولی در باطن اموال زیادی را از راه دزدی توسط پرندگان دست آموزش به دست آورده است.

5-زن گربه ای (Cat-woman)

زن گربه ای (Cat-woman)

نام واقعی : سلینا کایل

زن گربه ای در ابتدا با نام Cat و به عنوان فردی خبره در دست برد زدن به بانک ها در کمیک های بتمن حضور پیدا کرد. او یکی از دشمنانی است که علاوه بر خصومت بین او و بتمن رابطه ای عاشقانه و رومانتیک بین آن ها جریان دارد. زن گربه ای معمولا تک رو است و به دنبال منافع شخصی خود است و از توانایی های خود یعنی انعطاف پذیری و پرش های بلند در راه خلاف استفاده میکند. او شلاقی بلند دارد که از آن در قلاب گیری و مبارزه با دشمنانش استفاده میکند. او در مبارزات تن به تن تبحر دارد و در کل شخصیتش مشابه شخصیت گربه سیاه در کمیک های مرد عنکبوتی است. دردر سال 2004 فیلمی از او ساخته شده که با استقبال کمی مواجه شده.

4-معماگو(Riddler)

4-معماگو(Riddler)

نام واقعی : ادوارد نیگما

ادوارد از کودکی عاشق حل کردن پازل و چیستان بود. او هوشی سرشار داشت کنه در این راه از هوشش بهره میگرفت. وقتی بزرگتر شد عصایی طلایی رنگ به شکل علامت سوال به دست گرفت و لباسی سبز رنگ پراز علامت سوال به تن کرد. او در صحنه های جرم خود سر نخ هایی برای بتمن میگذاشت تا ذهن او را به چالش بکشاند و او را وادارار کند تا به معما های او پاسخ دهد. ریدلر یا همان معما گو مدتی بعد موفق به کشف هویت مخفی بتمن شد ولی با این حال هویتش را افشا نکرد پس ببینید هدف اصلی او تنها تثبیت برتری هوشش به بتمن و به چالش کشیدن ذهن او بود. عصای طلایی رنگ او قادر به کنترل ذهن دیگران است یعنی اشعه سبز رنگی از عصایش ساطع میکند تا از آن طریق با ذهن دیگران تلپاتی برقرار کند.

3-دو چهره (Two-face)

3-دو چهره (Two-face)

نام واقعی : هاروی دنت

هاروی دنت یکی از مقامات دولتی و دادستان گاتهام بود. او در حادثه نصف صورتش میسوزد و از آن نسبت به آدم کشی و جنایت مشتاق میشود و انگیزه خود را برای پلیس بودن و کمک به امنیت گاتهام از دست میدهد. هاروی در تیراندازی و کار با اسلحه های گرم تبحر دارد. او سکه ای را از پدرش به ارث برده که این سکه برای او اندازه جانش باارزش است. در گذشته او از این سکه برای تصمیم گیری هایی مهم در زندگی اش استفاده میکرد و به شانس اعتقاد محکمی داشت اما بعد از سوختن نصف صورتش میسوزد تبدیل میگیرد از آن سکه در تایین زندگی دیگران استفاده میکند مثلا اگر رو بیاید طرف زنده میماند ولی اگر پشت میامد طرف باید به قتل میرسید. او طرز کارش شبیه به شیوه های پانیشر است و بیرحمانه دشمنش را به قتل میرساند و شاید تنها تفاوت میان آن ها این باشد که دوچهره انسان های خوب را نیز در کنارانسان های بد میکشد.

2-راس الغول (Raa s al ghul)

2-راس الغول (Raa s al ghul)

راس الغول یکی از بزرگترین و خبیث ترین دشمنان بتمن است. او از توانایی جسمانی و ذهنی بالا برخوردار است و در شمشیر زنی و مبارزات تن به تن مهارت خاصی دارد. او دختری به نام تالیا الغول دارد که به دستور او تالیا باید با هر مردی که او میخواست ازدواج کند البته اغلب اوقات به عنوان یک جاسوس. تالیا الغول با بروس وین ازدواج کرد ولی با این حال ازدواج آنها امر نابجایی بود و در نهیات صاحب فرزندی به نام دامیان وین (که بعدا به رابین تبدیل میشود) میشوند. راس الغول خبیث تر از این حرفاست. او رییس گروه قاتلان است و از طریق شمشیری باستانی میتواند با ارواح ارتباط برقرار کند. او در یکی از انیمیشن های نا موفق بتمن که جوکر در آن حضور نداشت اصلیترین دشمن بتمن بود و دستیاری به نام خانم شیوا (Lady shiva) داشت.

1-جوکر (Joker)

1-جوکر (Joker The)

نام واقعی : ؟؟؟

یک قاتل روان پریش که صورت خود را نقاشی کرده و در خیابان ها راه میرود و بدون هیچ دلیل و منطقی انسان میکشد! گذشته او فاش نشده و فقط شاهد قاتلی بودیم که میکشد و میخندد! جوکر واقعا خبیث است. او بی احساس است و فقط میکشد. از کارنامه سیاهش و قتل هایی که انجتام داده مثل قتل جیسون تاد یا باربارا گردن میتوان فهمید که او چقدر خبیث است و دشمنان خود را تا حد و مرگ آزار میدهد. او دشمن بتمن است و با فرد زیر ماسک یعنی بروس وین خصومتی ندارد و فقط دنبال ستیز با بتمن است. دنبال این است که خباثتش را به او ثابت کند. دنبال این است که به او نشان دهد هیچ چیز نمیتواند او را از کارش بازدارد. جوکر هیچ قدرت فوق بشری ندارد اما انقدر در کارش ماهر است و تله های زیرکانه ای میگذارد که نمیتوان او را دشمن شماره 1 بتمن حساب نکرد. جوکر شخصیتی تک بعدی دارد و انگیزه اش برای قتل عام و آشوب سازی بسیار زیاد است  ولی او همواره با بقیه ویلین ها هدفش فرق میکرده برای مثال هر یک از ویلین های شماره 1 قهرمانان مطرح دنیای مارول و دی سی یک هدف معین دارند برای مثال هدف گرین گابلین رنجاندن و خردکردن پیتر است یا هدف مگنتو کنار زدن نسل بشریت و حکمرانی میوتانت ها بر دنیا است ،هدف دکتر دووم حکومت بر دنیا و یا هدف لکس لوثر کسب قدرت و شهرت است ولی هدف جوکر را میتوان در یک کلمه خلاصه کرد : "جنون بتمن" و همین برای ایجاد خصومت و دشمنی میان این دو کافی است.

نویسنده : پویا صدیف

 

(Magnus)

 All rights reserved © Spidey.ir 2016

     (هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 مطالب مرتبط:

5 داستان تاثیرگذار بتمن و جوکر

5 لحظه شوکه کننده برتر تاریخ جوکر!

5 پدر بزرگ و مادر بزرگ خبیث دنیای كمیك!

بدترین پدرهای دنیای كمیك بوك

گرین گابلین و جوكر: كدامیك شخصیت خبیث بهتری است؟

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

#1 Nightwatcher 1395-04-06 11:24
آقا پویا ممنون
اگه بگم کمیکهای بتمن برترین ویلن ها رو داره اغراق نکردم (البته ویلن های اسپایدی هم واقعا خوبن).

ترتیب من:
1جوکر
2دوچهره
3ریدلر
4مترسک
5بین
6پنگوئن
7هاش
8راس الغول
9مستر فریز
10پویزن آیوی

نمیشه به کتوومن گفت دشمن. کتوومن هیچوقت از ته دل نمیخواد به بتمن آسیب بزنه. ضد قهرمانه.
هارلی کویین هم دیگه ضد قهرمان شده.
#2 mokhtar 1395-04-06 11:43
به نقل از AMiR Hossein:
ممنون بابت مقاله

من نمیدونستم اسم بین تام هاردیه!!

این اسم بعد فیلمای نولان روش گذاشته شده یا از قبل بوده؟

اسمش تام هاردي نيست ، دورانس است. اسم كوچيكش هم نامشخصه
#3 Nightwatcher 1395-04-06 11:44
جوکر همیشه آشوب و هرج و مرج ایجاد میکنه و بدترین جنایات رو مرتکب میشه که باعدالت و نظمی که بتمن دنبالشه در تضاده.
ریدلر فکر میکنه هیچکس ازش باهوشتر نیست و میخواد هوش و توانایی کارآگاهی بتمنو به چالش بکشه.
مترسک بدترین ترسهای بروس وین رو به شکل توهم و کابوس جلوی چشماش میاره در حالی که بتمن هم در ترساندن دیگران مهارت داره.
کتوومن سارق ماهر که توی کار بتمن گره میندازه و البته گاهی بهش کمک میکنه.
دوچهره عدالت خاص و بی رحمانه خودش رو اعمال میکنه که با عدالت بتمن خیلی تفاوت داره.
بین از نظر جسه و فیزیک بتمن ورزیده رو حسابی به چالش میکشه.
راس الغول همیشه به دنبال پاکسازی دنیا و کارهای تروریستیه در حالی که استاد بروس بوده و کارو خیلی سخت میکنه.
پنگوئن مافیای گاتهامه و برای تحقق اهدافش و کنار زدن بتمن ممکنه با هر ویلن دیگه ای متحد بشه.
#4 mokhtar 1395-04-06 11:45
عمده جذابيت بتمن و داستان هاش همين دشمنانش هستند. من خيلي دشناي بتمن رو دسوت دارن و در مجموع اونا رو حتي از دشمناي اسپايدرمن هم برتر ميدونم . ولي در كل بتمن و اسپايدرمن بهتريم ويلن هاي دنياي كميك رو دارن چون دشمناشون به بهترين نحو اونا رو به چالش ميكش
#5 mokhtar 1395-04-06 11:47
راستي چرا هارلي كوئين تو اين ليست نبود؟ و البته كيلر كراك هم جاش خاليه
#6 magnus 1395-04-06 11:54
به نقل از mokhtar:
راستي چرا هارلي كوئين تو اين ليست نبود؟ و البته كيلر كراك هم جاش خاليه

من عقیدتا هارلی کویین رو دشمن برتر نمیدونم (میدونم عجیبه براتون)ولی کیلرکراک میتونست باشه. هاش و دکتر هرت هم بدنبودن. من کلا با انیمیشن ها و بازی های بتمن بزرگ شدم و از همون موقع دشمناشو بیشتر از دشمنای اسپایدی و دیگر قهرمانا دوست داشتم راستی عمو مختار شما گرین گابلین رو بهترین خبیث میدونید ولی دارید میگید دشمنای بتمن کمی بهتراز مال اسپایدین‌ . شما کدوم ویلین های بتمنو قبول دارید؟
#7 Nightwatcher 1395-04-06 11:55
بیشتر اوقات ویلن ها هر کدام به نوعی از جنس قهرمان هستند ولی اهدافشون متفاوته.
مثلا ترسناک بودن مترسک یا علاقه ریدلر به حل معماها یا عدالتخواهی دوچهره یا شبیه بودن پنگوئن به نوعی پرنده یا نینجا بودن راس الغول و دارودسته ش همه به نوعی با خصوصیات بتمن ارتباط دارن.
#8 Nightwatcher 1395-04-06 11:59
به نقل از mokhtar:
راستي چرا هارلي كوئين تو اين ليست نبود؟ و البته كيلر كراك هم جاش خاليه

جای هاش و زز و پروفسور استرنج خالی بود.
به نظر من مسترفریز و پویزن آیوی خیلی تک بعدی هستن.
#9 magnus 1395-04-06 12:04
به نقل از Nightwatcher:
به نقل از mokhtar:
راستي چرا هارلي كوئين تو اين ليست نبود؟ و البته كيلر كراك هم جاش خاليه

آره جای کیلرکراک و هاش و هارلی کویین و زز و پروفسور استرنج خالی بود.
به نظر من مسترفریز و پویزن آیوی خیلی تک بعدی هستن.

آره آفرین تک بعدین مثلا من عاشق دوچهره هستم ، ریدلر هم عالیه ، جوکر هم درعین تک بعدی بودن طرفدار زیاد داره ولی این دو شخصیتی که گفتی تک بعدین. شماره های نخست uncanny x-men رو خوندی؟ اگر خونده باشی میفهمی که مگنتو هم چقدر تک بعدیه و فقط میگه میوتانت ها برترنو من قدرتم بیاید به من ملحق شید! ولی بعدها فرق میکنه. متاسفانه مسترفریز و پیچک سمی همینطورین ولی بخاطر دردسرها و مبارزاتی که برای بتمن درست کردن بایستی تو لیست باشن.
#10 shervin 2 1395-04-06 12:05
با تشکر از آقای صدیف
مقاله ی زیبایی بود وبا لیست موافق بودم بجز با مسترفریز که به نظرم هدف کلیشه ای داره و کسی ادم حسابش نمی کنه و یه ذره تو بتمن:مجموعه کارتونی بود که اوریجینش قوی تر شد.
#11 mokhtar 1395-04-06 12:06
به نقل از magnus:
به نقل از mokhtar:
راستي چرا هارلي كوئين تو اين ليست نبود؟ و البته كيلر كراك هم جاش خاليه

من عقیدتا هارلی کویین رو دشمن برتر نمیدونم (میدونم عجیبه براتون)ولی کیلرکراک میتونست باشه. هاش و دکتر هرت هم بدنبودن. من کلا با انیمیشن ها و بازی های بتمن بزرگ شدم و از همون موقع دشمناشو بیشتر از دشمنای اسپایدی و دیگر قهرمانا دوست داشتم راستی عمو مختار شما گرین گابلین رو بهترین خبیث میدونید ولی دارید میگید دشمنای بتمن کمی بهتراز مال اسپایدین‌ . شما کدوم ویلین های بتمنو قبول دارید؟

بله من گفتم در مجموع از از دشمناي مرد عنكبوتي بهتر ميدونمشون (البته فقط يك كمي!). بتمن بي شك بهترين ويلن هاي دنياي كميك بوك رو داره. بعدشم مرد عنكبويت با اختلاف كمي دومه. ولي از نظر من بهترين ويلن تاريخ گرين گابلينه . تو دشمناي بتمن اول از همه از two face خوشم مياد. عاشق اون دو قسمتي هستم كه تو batman animated series معرفي اش ميكنن. بعدشم از ريدلر و پويزن ايوي و مترسك خوشم مياد. متاسفانه از جوكر و راس الغول خوشم نمياد. جوكر كه كاملا برام تك بعديه . الغول رو هم اصلا تو دنياي بتمن نميتونم قبول كنم. ميدونم باعث ميشه داستان هاي بتمن تنوع پيدا كنه ولي در فضاي داستان هاي بتمن نميتونم قبولش كنم. كلا من بتمن رو يه قهرمان خيابوني و مختص گاتام ميدونم. وقتي از گاتام ميره بيرون و يك قهرمان بين المللي ميشه و با امثال الغول ميجنگه برام جالب نيست.
#12 magnus 1395-04-06 12:12
به نقل از shervin 2:
با تشکر از آقای صدیف
مقاله ی زیبایی بود وبا لیست موافق بودم بجز با مسترفریز که به نظرم هدف کلیشه ای داره و کسی ادم حسابش نمی کنه و یه ذره تو بتمن:مجموعه کارتونی بود که اوریجینش قوی تر شد.
ممنون بابت نظرتون. اون اصلاح شده. حق با شماست ولی از نظر سبک مبارزه و سرسختی میسترفریز به خیلیای دیگه میچربه ولی کاملا تک بعدیه.
#13 The Laughing Joker 1395-04-06 12:15
دقیقا تو این چند روزه داشتم فکر می کردم چرا مقاله ی بزرگترین دشمنان بتمنو نمی نویسید. :cry: اما حالا عالی شد دستتون درد نکنه. :-)
my top 10 :
10.پیچک سمی
9.مستر فریز
8.مترسک
7.بین
6.زن گربه ای
5.پنگوئن
4.راس الغول
3.ریدلر
2.دو چهره
1.جوکر
#14 Nightwatcher 1395-04-06 12:18
به نقل از magnus:
به نقل از Nightwatcher:
به نقل از mokhtar:
راستي چرا هارلي كوئين تو اين ليست نبود؟ و البته كيلر كراك هم جاش خاليه

آره جای کیلرکراک و هاش و هارلی کویین و زز و پروفسور استرنج خالی بود.
به نظر من مسترفریز و پویزن آیوی خیلی تک بعدی هستن.

آره آفرین تک بعدین مثلا من عاشق دوچهره هستم ، ریدلر هم عالیه ، جوکر هم درعین تک بعدی بودن طرفدار زیاد داره ولی این دو شخصیتی که گفتی تک بعدین. شماره های نخست uncanny x-men رو خوندی؟ اگر خونده باشی میفهمی که مگنتو هم چقدر تک بعدیه و فقط میگه میوتانت ها برترنو من قدرتم بیاید به من ملحق شید! ولی بعدها فرق میکنه. متاسفانه مسترفریز و پیچک سمی همینطورین ولی بخاطر دردسرها و مبارزاتی که برای بتمن درست کردن بایستی تو لیست باشن.

درسته ولی مسترفریز دیگه خیلی تک بعدیه. یه شخصیت بی روح که همش میخواد همه چیو منجمد کنه. البته چنین ویلنهایی نمک کامیکها هستن و باید باشن. ولی کاپتان کولد خیلی بهتر از مسترفریز و کیلرفراسته.
#15 magnus 1395-04-06 12:20
به نقل از mokhtar:
به نقل از magnus:
به نقل از mokhtar:
راستي چرا هارلي كوئين تو اين ليست نبود؟ و البته كيلر كراك هم جاش خاليه

من عقیدتا هارلی کویین رو دشمن برتر نمیدونم (میدونم عجیبه براتون)ولی کیلرکراک میتونست باشه. هاش و دکتر هرت هم بدنبودن. من کلا با انیمیشن ها و بازی های بتمن بزرگ شدم و از همون موقع دشمناشو بیشتر از دشمنای اسپایدی و دیگر قهرمانا دوست داشتم راستی عمو مختار شما گرین گابلین رو بهترین خبیث میدونید ولی دارید میگید دشمنای بتمن کمی بهتراز مال اسپایدین‌ . شما کدوم ویلین های بتمنو قبول دارید؟

بله من گفتم در مجموع از از دشمناي مرد عنكبوتي بهتر ميدونمشون (البته فقط يك كمي!). بتمن بي شك بهترين ويلن هاي دنياي كميك بوك رو داره. بعدشم مرد عنكبويت با اختلاف كمي دومه. ولي از نظر من بهترين ويلن تاريخ گرين گابلينه . تو دشمناي بتمن اول از همه از two face خوشم مياد. عاشق اون دو قسمتي هستم كه تو batman animated series معرفي اش ميكنن. بعدشم از ريدلر و پويزن ايوي و مترسك خوشم مياد. متاسفانه از جوكر و راس الغول خوشم نمياد. جوكر كه كاملا برام تك بعديه . الغول رو هم اصلا تو دنياي بتمن نميتونم قبول كنم. ميدونم باعث ميشه داستان هاي بتمن تنوع پيدا كنه ولي در فضاي داستان هاي بتمن نميتونم قبولش كنم. كلا من بتمن رو يه قهرمان خيابوني و مختص گاتام ميدونم. وقتي از گاتام ميره بيرون و يك قهرمان بين المللي ميشه و با امثال الغول ميجنگه برام جالب نيست.

منم از جوکر زیاد خوشم نمیاد چون جوکری که تو کمیک ها میبینید اسمون تا زمین تا جوکر فیلمای نولان فرق داره چون تو فیلم بتمن دارک نایت که فیلمش عالی بود جوکر تو زند ان بود ولی کاری کرد که ریچل و هاروی دنت تو دامش بیفتند پ در اخر ریچل مرد و نصف صورت هاروی سوخت و کاری کرد که هاروی از یک قهرمان به یک ویلین ادم کش تبدیل شه. خیلی جوکرش خبیث بود و از کنترل بتمن خارج شده بود و تمام طرفدارای جوکر میگن جوکر اینطوریه در صورتی که جوکر واقعی کمیک ها یک دیوانه ادم کش بیش نیست. من با شما کاملا موافقم و همیشه تو مقاله مقایسه جوکر و گرین گابلین شما رو تحسین میکنم ولی من احساس میکنم مگنتو بزرگترین ویلین تاریخه چون تهدیدی برای کل بشریته البته جوکرفن ها میگن جوکر تهدید تمام بشره در صورتی که اینطور نیست. اون میخواد بتمنو به چالش بکشه و عذابش بده ولی گابلین میخواد ضربه عمیق به پیتر بزنه و پیتر رو از عمق وجود عذاب بده ولی بنظرم بعد از مگنتو گابلین اصلیترین خبیثه و جوکر هم زیاد چنگی به دل نمیزنه. از راس الغول بدم میاد چون زیادی قویه و بتمن تو مبارزات تن ب تن حریفش نمیشه.
#16 magnus 1395-04-06 12:27
به نقل از The Laughing Joker:
دقیقا تو این چند روزه داشتم فکر می کردم چرا مقاله ی بزرگترین دشمنان بتمنو نمی نویسید. :cry: اما حالا عالی شد دستتون درد نکنه. :-)
my top 10 :
10.پیچک سمی
9.مستر فریز
8.مترسک
7.بین
6.زن گربه ای
5.پنگوئن
4.راس الغول
3.ریدلر
2.دو چهره
1.جوکر

ما همیشه میخوایم مناسبت مطلب بزاریم الان هم چون b v s نسخه طولانیترش اومد گذاشتیمش. این باعث افتخار بود که مدیران سایت به من اجازه نوشتن همچین مقاله مهمیو دادن ولی باور کنید افراد زیادی تو سایت هستن که خیلی بهتر از بنده بتمن و دشمنلش رو انالیز میکنند.
#17 Nightwatcher 1395-04-06 12:31
به نقل از magnus:
به نقل از mokhtar:
به نقل از magnus:
به نقل از mokhtar:
راستي چرا هارلي كوئين تو اين ليست نبود؟ و البته كيلر كراك هم جاش خاليه

من عقیدتا هارلی کویین رو دشمن برتر نمیدونم (میدونم عجیبه براتون)ولی کیلرکراک میتونست باشه. هاش و دکتر هرت هم بدنبودن. من کلا با انیمیشن ها و بازی های بتمن بزرگ شدم و از همون موقع دشمناشو بیشتر از دشمنای اسپایدی و دیگر قهرمانا دوست داشتم راستی عمو مختار شما گرین گابلین رو بهترین خبیث میدونید ولی دارید میگید دشمنای بتمن کمی بهتراز مال اسپایدین‌ . شما کدوم ویلین های بتمنو قبول دارید؟

بله من گفتم در مجموع از از دشمناي مرد عنكبوتي بهتر ميدونمشون (البته فقط يك كمي!). بتمن بي شك بهترين ويلن هاي دنياي كميك بوك رو داره. بعدشم مرد عنكبويت با اختلاف كمي دومه. ولي از نظر من بهترين ويلن تاريخ گرين گابلينه . تو دشمناي بتمن اول از همه از two face خوشم مياد. عاشق اون دو قسمتي هستم كه تو batman animated series معرفي اش ميكنن. بعدشم از ريدلر و پويزن ايوي و مترسك خوشم مياد. متاسفانه از جوكر و راس الغول خوشم نمياد. جوكر كه كاملا برام تك بعديه . الغول رو هم اصلا تو دنياي بتمن نميتونم قبول كنم. ميدونم باعث ميشه داستان هاي بتمن تنوع پيدا كنه ولي در فضاي داستان هاي بتمن نميتونم قبولش كنم. كلا من بتمن رو يه قهرمان خيابوني و مختص گاتام ميدونم. وقتي از گاتام ميره بيرون و يك قهرمان بين المللي ميشه و با امثال الغول ميجنگه برام جالب نيست.

منم از جوکر زیاد خوشم نمیاد چون جوکری که تو کمیک ها میبینید اسمون تا زمین تا جوکر فیلمای نولان فرق داره چون تو فیلم بتمن دارک نایت که فیلمش عالی بود جوکر تو زند ان بود ولی کاری کرد که ریچل و هاروی دنت تو دامش بیفتند پ در اخر ریچل مرد و نصف صورت هاروی سوخت و کاری کرد که هاروی از یک قهرمان به یک ویلین ادم کش تبدیل شه. خیلی جوکرش خبیث بود و از کنترل بتمن خارج شده بود و تمام طرفدارای جوکر میگن جوکر اینطوریه در صورتی که جوکر واقعی کمیک ها یک دیوانه ادم کش بیش نیست. من با شما کاملا موافقم و همیشه تو مقاله مقایسه جوکر و گرین گابلین شما رو تحسین میکنم ولی من احساس میکنم مگنتو بزرگترین ویلین تاریخه چون تهدیدی برای کل بشریته البته جوکرفن ها میگن جوکر تهدید تمام بشره در صورتی که اینطور نیست. اون میخواد بتمنو به چالش بکشه و عذابش بده ولی گابلین میخواد ضربه عمیق به پیتر بزنه و پیتر رو از عمق وجود عذاب بده ولی بنظرم بعد از مگنتو گابلین اصلیترین خبیثه و جوکر هم زیاد چنگی به دل نمیزنه. از راس الغول بدم میاد چون زیادی قویه و بتمن تو مبارزات تن ب تن حریفش نمیشه.

میدونید اوج دیوانگی جوکر کجا بود؟
اونجایی که توی فیلم دارک نایت یه عالمه پول که تا سقف رو هم انباشته شده بود رو آتیش زد.
واقعا اگه توی کمیکها هم همیشه از این حرکات انجام بده خیلی باحال تر میشه.
#18 مهرداد کلامی‎ 1395-04-06 12:32
به نقل از magnus:
به نقل از mokhtar:
به نقل از magnus:
به نقل از mokhtar:
راستي چرا هارلي كوئين تو اين ليست نبود؟ و البته كيلر كراك هم جاش خاليه

من عقیدتا هارلی کویین رو دشمن برتر نمیدونم (میدونم عجیبه براتون)ولی کیلرکراک میتونست باشه. هاش و دکتر هرت هم بدنبودن. من کلا با انیمیشن ها و بازی های بتمن بزرگ شدم و از همون موقع دشمناشو بیشتر از دشمنای اسپایدی و دیگر قهرمانا دوست داشتم راستی عمو مختار شما گرین گابلین رو بهترین خبیث میدونید ولی دارید میگید دشمنای بتمن کمی بهتراز مال اسپایدین‌ . شما کدوم ویلین های بتمنو قبول دارید؟

بله من گفتم در مجموع از از دشمناي مرد عنكبوتي بهتر ميدونمشون (البته فقط يك كمي!). بتمن بي شك بهترين ويلن هاي دنياي كميك بوك رو داره. بعدشم مرد عنكبويت با اختلاف كمي دومه. ولي از نظر من بهترين ويلن تاريخ گرين گابلينه . تو دشمناي بتمن اول از همه از two face خوشم مياد. عاشق اون دو قسمتي هستم كه تو batman animated series معرفي اش ميكنن. بعدشم از ريدلر و پويزن ايوي و مترسك خوشم مياد. متاسفانه از جوكر و راس الغول خوشم نمياد. جوكر كه كاملا برام تك بعديه . الغول رو هم اصلا تو دنياي بتمن نميتونم قبول كنم. ميدونم باعث ميشه داستان هاي بتمن تنوع پيدا كنه ولي در فضاي داستان هاي بتمن نميتونم قبولش كنم. كلا من بتمن رو يه قهرمان خيابوني و مختص گاتام ميدونم. وقتي از گاتام ميره بيرون و يك قهرمان بين المللي ميشه و با امثال الغول ميجنگه برام جالب نيست.

منم از جوکر زیاد خوشم نمیاد چون جوکری که تو کمیک ها میبینید اسمون تا زمین تا جوکر فیلمای نولان فرق داره چون تو فیلم بتمن دارک نایت که فیلمش عالی بود جوکر تو زند ان بود ولی کاری کرد که ریچل و هاروی دنت تو دامش بیفتند پ در اخر ریچل مرد و نصف صورت هاروی سوخت و کاری کرد که هاروی از یک قهرمان به یک ویلین ادم کش تبدیل شه. خیلی جوکرش خبیث بود و از کنترل بتمن خارج شده بود و تمام طرفدارای جوکر میگن جوکر اینطوریه در صورتی که جوکر واقعی کمیک ها یک دیوانه ادم کش بیش نیست. من با شما کاملا موافقم و همیشه تو مقاله مقایسه جوکر و گرین گابلین شما رو تحسین میکنم ولی من احساس میکنم مگنتو بزرگترین ویلین تاریخه چون تهدیدی برای کل بشریته البته جوکرفن ها میگن جوکر تهدید تمام بشره در صورتی که اینطور نیست. اون میخواد بتمنو به چالش بکشه و عذابش بده ولی گابلین میخواد ضربه عمیق به پیتر بزنه و پیتر رو از عمق وجود عذاب بده ولی بنظرم بعد از مگنتو گابلین اصلیترین خبیثه و جوکر هم زیاد چنگی به دل نمیزنه. از راس الغول بدم میاد چون زیادی قویه و بتمن تو مبارزات تن ب تن حریفش نمیشه.

جوکر؟شما داری درباره ی جوکر حرف می زنی؟ می دونی چراجوکر بتمنوهدف می گیره وسعی می کنه اوروبه چالش بکشه؟چون اون می دونه که بتمن یعنی امیدودلیل نفس کشیدن گاتهام .درضمن کی گفته که برای به چالش کشیدن بتمن نمی تونه به اوضربات روحی سخت واردکنه؟بله جوکرتهدید بشریت هست چون اوبتمنی روکه ناجی بشریت هست رو هدف گرفته .البته شایدوسعت جهانی نداشته باشه ولی همون طورکه توی بتمن2دارک نایت دیدید جوکرداشت یه شهرکامل رو بازی میدادبه نظرتون نمیتونی بشریت روبازی بده؟
#19 mokhtar 1395-04-06 12:39
#19:
اگه جوكر دشمن بشريت هست پس چرا وقتي تو كميك معروف بازگشت شواليه تاريكي ، بتمن بازنشسته شده بود جوكر هم خودش رو تيمارستان بازنشسته كرد؟ و چرا وقتي فهميد بتمن دوباره به عرصه بازگشته او هم برگشت؟
جواب بده لطفا
#20 DarkCat666 1395-04-06 12:45
نميدونم چرا خبري از ددشات نبود
www.rapsheet.co.uk/
اين سايت مخصوص ويليناس اسم هر هيرويي كه سرچ كني دشمناش ميان بالا و ميتوني بيو گرافيشونو ببيني
20#
چه سؤال سختي :D
#21 magnus 1395-04-06 12:52
به نقل از ژنرال:
به نقل از magnus:
به نقل از mokhtar:
به نقل از magnus:
به نقل از mokhtar:
راستي چرا هارلي كوئين تو اين ليست نبود؟ و البته كيلر كراك هم جاش خاليه

من عقیدتا هارلی کویین رو دشمن برتر نمیدونم (میدونم عجیبه براتون)ولی کیلرکراک میتونست باشه. هاش و دکتر هرت هم بدنبودن. من کلا با انیمیشن ها و بازی های بتمن بزرگ شدم و از همون موقع دشمناشو بیشتر از دشمنای اسپایدی و دیگر قهرمانا دوست داشتم راستی عمو مختار شما گرین گابلین رو بهترین خبیث میدونید ولی دارید میگید دشمنای بتمن کمی بهتراز مال اسپایدین‌ . شما کدوم ویلین های بتمنو قبول دارید؟

بله من گفتم در مجموع از از دشمناي مرد عنكبوتي بهتر ميدونمشون (البته فقط يك كمي!). بتمن بي شك بهترين ويلن هاي دنياي كميك بوك رو داره. بعدشم مرد عنكبويت با اختلاف كمي دومه. ولي از نظر من بهترين ويلن تاريخ گرين گابلينه . تو دشمناي بتمن اول از همه از two face خوشم مياد. عاشق اون دو قسمتي هستم كه تو batman animated series معرفي اش ميكنن. بعدشم از ريدلر و پويزن ايوي و مترسك خوشم مياد. متاسفانه از جوكر و راس الغول خوشم نمياد. جوكر كه كاملا برام تك بعديه . الغول رو هم اصلا تو دنياي بتمن نميتونم قبول كنم. ميدونم باعث ميشه داستان هاي بتمن تنوع پيدا كنه ولي در فضاي داستان هاي بتمن نميتونم قبولش كنم. كلا من بتمن رو يه قهرمان خيابوني و مختص گاتام ميدونم. وقتي از گاتام ميره بيرون و يك قهرمان بين المللي ميشه و با امثال الغول ميجنگه برام جالب نيست.

منم از جوکر زیاد خوشم نمیاد چون جوکری که تو کمیک ها میبینید اسمون تا زمین تا جوکر فیلمای نولان فرق داره چون تو فیلم بتمن دارک نایت که فیلمش عالی بود جوکر تو زند ان بود ولی کاری کرد که ریچل و هاروی دنت تو دامش بیفتند پ در اخر ریچل مرد و نصف صورت هاروی سوخت و کاری کرد که هاروی از یک قهرمان به یک ویلین ادم کش تبدیل شه. خیلی جوکرش خبیث بود و از کنترل بتمن خارج شده بود و تمام طرفدارای جوکر میگن جوکر اینطوریه در صورتی که جوکر واقعی کمیک ها یک دیوانه ادم کش بیش نیست. من با شما کاملا موافقم و همیشه تو مقاله مقایسه جوکر و گرین گابلین شما رو تحسین میکنم ولی من احساس میکنم مگنتو بزرگترین ویلین تاریخه چون تهدیدی برای کل بشریته البته جوکرفن ها میگن جوکر تهدید تمام بشره در صورتی که اینطور نیست. اون میخواد بتمنو به چالش بکشه و عذابش بده ولی گابلین میخواد ضربه عمیق به پیتر بزنه و پیتر رو از عمق وجود عذاب بده ولی بنظرم بعد از مگنتو گابلین اصلیترین خبیثه و جوکر هم زیاد چنگی به دل نمیزنه. از راس الغول بدم میاد چون زیادی قویه و بتمن تو مبارزات تن ب تن حریفش نمیشه.

جوکر؟شما داری درباره ی جوکر حرف می زنی؟ می دونی چراجوکر بتمنوهدف می گیره وسعی می کنه اوروبه چالش بکشه؟چون اون می دونه که بتمن یعنی امیدودلیل نفس کشیدن گاتهام .درضمن کی گفته که برای به چالش کشیدن بتمن نمی تونه به اوضربات روحی سخت واردکنه؟بله جوکرتهدید بشریت هست چون اوبتمنی روکه ناجی بشریت هست رو هدف گرفته .البته شایدوسعت جهانی نداشته باشه ولی همون طورکه توی بتمن2دارک نایت دیدید جوکرداشت یه شهرکامل رو بازی میدادبه نظرتون نمیتونی بشریت روبازی بده؟

میدونید مشکل شما جوکرفن ها چیه؟
شما جوکر فیلم دارک نایت رو با خبیث های دیگه مقایسه میکنید نه جوکر کمیک ها رو. اینکه نولان تونسته از اون جوکر قاتل یه شخصیت خبیث و چندبعدی دربیاره دلیل نمیشه که خبیثترین ویلین تاریخ باشه. همونطور که عمومختار گفته بودن جوکر قابل پیش بینیه و همینجوری ادم میکشه مثلا زد جیسون تاد رو کشت اون هم به بیرحمانه ترین نحو ممکن ولی خب بیاید با مرگ گوئن استیسی مقایسه کنیم. آیا جوکر کم نمیاره؟
گابلین جلوی چشم پیتر عشقش رو کشت و بدترین ضربه روحی رو به پیتر وارد کرد ولی جوکر با بروس خصومت نداره با بتمن خصومت داره و اهدافش محدود و غیرقابل درکه. من 10 خبیث برترم این ها هستند.
10-دارک سید
۹-آپوکالیپس
۸-رد اسکال
۷-لکس لوثر
۶-گالاکتوس
۵-لوکی
۴-جوکر(فقط به احترام کمیک های بتمن)
۳-دکتر دووم
۲-گرین گابلین
۱-مگنتو
و همینطور که عمومختار تو کامنت ۲۰ گفتند جوکر دشمن بتمنه نه بشریت فقط همین.
در ضمن مگنتو دشمن بشریته و با مردان ایکس بخاطر این میحنگه چون سر راهش سبز میشن و جلوی کاراشو میگیرن.
#22 DarkCat666 1395-04-06 12:53
#20
خودم فقط جوكرو بخاطر فيلم دارك نايت دوس دارم
ولي از جوكر كميكا بشدت متنفرم
چون جوكر كميكا فقط يك راوني آدمكش بود اما جوكر نولان يك خبيث عالي براي اون فيلم بود شخصيت پردازيش عميقتر بود و نشون ميداد كه جوكر چرا اينجوريه؟ حدفش چيه؟ خواستش چيه؟
#23 DarkCat666 1395-04-06 13:00
#20
بنظر بنده جوكر كميكا يكم كار ميخواد دشمن بشريت نيس ولي با يكم تغيير ميتونه به بزرگترين تحديد بشر از جنس بشر تو ديسي ورس تبديل بشه
#24 mokhtar 1395-04-06 13:01
به نقل از DarkCat666:
#20
بنظر بنده جوكر كميكا يكم كار ميخواد دشمن بشريت نيس ولي با يكم تغيير ميتونه به بزرگترين تحديد بشر از جنس بشر تو ديسي ورس تبديل بشه

براي اين كار ابزارش رو نداره. جوكر مثل لكس لوثر نيست كه هم نابغه باشه و هم پول و تجهيزات لازم رو داشته باشه
#25 Nightwatcher 1395-04-06 13:01
به نقل از DarkCat666:
#20
خودم فقط جوكرو بخاطر فيلم دارك نايت دوس دارم
ولي از جوكر كميكا بشدت متنفرم
چون جوكر كميكا فقط يك راوني آدمكش بود اما جوكر نولان يك خبيث عالي براي اون فيلم بود شخصيت پردازيش عميقتر بود و نشون ميداد كه جوكر چرا اينجوريه؟ حدفش چيه؟ خواستش چيه؟

پس نتیجه میگیریم بستگی داره که چه نویسنده ای به چه نحوی جوکر رو روایت کنه. یعنی دیوانگی و خباثت جوکر میتونه خیلی عمیق باشه و یا میتونه خیلی تک بعدی باشه و چیزی به غیر از جنگولک بازی نداشته باشه.
#26 Scarlet 3pidey 1395-04-06 13:03
مقاله خیلی جالبی بود .گلی فیس هم بد نبود تو لیست باشه
اقا یه سوال کسی میدونه دقیقا مادر باکس چیه و چرا انقدر دارک سید دنبالشه ؟
#27 magnus 1395-04-06 13:04
به نقل از Nightwatcher:
به نقل از magnus:
به نقل از mokhtar:
به نقل از magnus:
به نقل از mokhtar:
راستي چرا هارلي كوئين تو اين ليست نبود؟ و البته كيلر كراك هم جاش خاليه

من عقیدتا هارلی کویین رو دشمن برتر نمیدونم (میدونم عجیبه براتون)ولی کیلرکراک میتونست باشه. هاش و دکتر هرت هم بدنبودن. من کلا با انیمیشن ها و بازی های بتمن بزرگ شدم و از همون موقع دشمناشو بیشتر از دشمنای اسپایدی و دیگر قهرمانا دوست داشتم راستی عمو مختار شما گرین گابلین رو بهترین خبیث میدونید ولی دارید میگید دشمنای بتمن کمی بهتراز مال اسپایدین‌ . شما کدوم ویلین های بتمنو قبول دارید؟

بله من گفتم در مجموع از از دشمناي مرد عنكبوتي بهتر ميدونمشون (البته فقط يك كمي!). بتمن بي شك بهترين ويلن هاي دنياي كميك بوك رو داره. بعدشم مرد عنكبويت با اختلاف كمي دومه. ولي از نظر من بهترين ويلن تاريخ گرين گابلينه . تو دشمناي بتمن اول از همه از two face خوشم مياد. عاشق اون دو قسمتي هستم كه تو batman animated series معرفي اش ميكنن. بعدشم از ريدلر و پويزن ايوي و مترسك خوشم مياد. متاسفانه از جوكر و راس الغول خوشم نمياد. جوكر كه كاملا برام تك بعديه . الغول رو هم اصلا تو دنياي بتمن نميتونم قبول كنم. ميدونم باعث ميشه داستان هاي بتمن تنوع پيدا كنه ولي در فضاي داستان هاي بتمن نميتونم قبولش كنم. كلا من بتمن رو يه قهرمان خيابوني و مختص گاتام ميدونم. وقتي از گاتام ميره بيرون و يك قهرمان بين المللي ميشه و با امثال الغول ميجنگه برام جالب نيست.

منم از جوکر زیاد خوشم نمیاد چون جوکری که تو کمیک ها میبینید اسمون تا زمین تا جوکر فیلمای نولان فرق داره چون تو فیلم بتمن دارک نایت که فیلمش عالی بود جوکر تو زند ان بود ولی کاری کرد که ریچل و هاروی دنت تو دامش بیفتند پ در اخر ریچل مرد و نصف صورت هاروی سوخت و کاری کرد که هاروی از یک قهرمان به یک ویلین ادم کش تبدیل شه. خیلی جوکرش خبیث بود و از کنترل بتمن خارج شده بود و تمام طرفدارای جوکر میگن جوکر اینطوریه در صورتی که جوکر واقعی کمیک ها یک دیوانه ادم کش بیش نیست. من با شما کاملا موافقم و همیشه تو مقاله مقایسه جوکر و گرین گابلین شما رو تحسین میکنم ولی من احساس میکنم مگنتو بزرگترین ویلین تاریخه چون تهدیدی برای کل بشریته البته جوکرفن ها میگن جوکر تهدید تمام بشره در صورتی که اینطور نیست. اون میخواد بتمنو به چالش بکشه و عذابش بده ولی گابلین میخواد ضربه عمیق به پیتر بزنه و پیتر رو از عمق وجود عذاب بده ولی بنظرم بعد از مگنتو گابلین اصلیترین خبیثه و جوکر هم زیاد چنگی به دل نمیزنه. از راس الغول بدم میاد چون زیادی قویه و بتمن تو مبارزات تن ب تن حریفش نمیشه.

میدونید اوج دیوانگی جوکر کجا بود؟
اونجایی که توی فیلم دارک نایت یه عالمه پول که تا سقف رو هم انباشته شده بود رو آتیش زد.
واقعا اگه توی کمیکها هم همیشه از این حرکات انجام بده خیلی باحال تر میشه.

اره دیگه نولان تو اون فیلم از یک ویلین نه چندان قوی یک ویلین تمام عیار ساخت. جوکر تو بانک همرو کشت همه پولا رو برد همه کار کرد اخر همرو اتیش زد یعنی نشون داد به خاطر زجر دادن گاتهام و بتمن همه اینکارا رو میکنه البته تو فیلم دارک نایت هم خیلی از انگیزه های جوکر بچگانه و غیر منطقی بودن و جوکر تا حدی ذات قبلیشو حفظ کرده بود.
#28 magnus 1395-04-06 13:07
به نقل از Scarlet 3pidey:
مقاله خیلی جالبی بود .گلی فیس هم بد نبود تو لیست باشه
اقا یه سوال کسی میدونه دقیقا مادر باکس چیه و چرا انقدر دارک سید دنبالشه ؟

ممنون بابت نظرتون clay face از دشمنان درجه ۲-۳ بتمنه و بودنش ضرورتی نداره.
#29 Nightwatcher 1395-04-06 13:07
به نقل از mokhtar:
#19:
اگه جوكر دشمن بشريت هست پس چرا وقتي تو كميك معروف بازگشت شواليه تاريكي ، بتمن بازنشسته شده بود جوكر هم خودش رو تيمارستان بازنشسته كرد؟ و چرا وقتي فهميد بتمن دوباره به عرصه بازگشته او هم برگشت؟
جواب بده لطفا

راستی در مورد فرمایش شما بگم که جوکر به بتمن مثل یه همبازی نگاه میکنه و همیشه میخواد بتمنو بکشونه توی بازی های دیوانه وار خودش. اون سرگرمی که جوکر میخواد فقط با دخالت بتمن فراهم میشه. جوکر دنبال موش و گربه بازیه و هیچوقت نمیخواد بتمن بمیره.
#30 DarkCat666 1395-04-06 13:11
به نقل از mokhtar:
به نقل از DarkCat666:
#20
بنظر بنده جوكر كميكا يكم كار ميخواد دشمن بشريت نيس ولي با يكم تغيير ميتونه به بزرگترين تحديد بشر از جنس بشر تو ديسي ورس تبديل بشه

براي اين كار ابزارش رو نداره. جوكر مثل لكس لوثر نيست كه هم نابغه باشه و هم پول و تجهيزات لازم رو داشته باشه

حرف شما كاملا درسته ولي بنده گفتم با تغيير
ميتونه با همكاري بقيه خبيثا اينكارو انجام بده
درضمن جوكر دقيقا با چه وسيله تونس كل گاتمو به بازي بگيره؟
حالا تصور كن با تجهيزات لكس لوثر چه كارايي ميتونه بكنه؟
يادمون نره جوكر در عين ديوانه بودن (بنظر خودم) يك نابغس!
#31 Nightwatcher 1395-04-06 13:17
به نقل از DarkCat666:
به نقل از mokhtar:
به نقل از DarkCat666:
#20
بنظر بنده جوكر كميكا يكم كار ميخواد دشمن بشريت نيس ولي با يكم تغيير ميتونه به بزرگترين تحديد بشر از جنس بشر تو ديسي ورس تبديل بشه

براي اين كار ابزارش رو نداره. جوكر مثل لكس لوثر نيست كه هم نابغه باشه و هم پول و تجهيزات لازم رو داشته باشه

حرف شما كاملا درسته ولي بنده گفتم با تغيير
ميتونه با همكاري بقيه خبيثا اينكارو انجام بده
درضمن جوكر دقيقا با چه وسيله تونس كل گاتمو به بازي بگيره؟
حالا تصور كن با تجهيزات لكس لوثر چه كارايي ميتونه بكنه؟
يادمون نه جوكر در عين ديوانه بودن (بنظر خودم) يك نابغس!

درسته
مثلا میتونه ابزار دیگران رو بدزده و یا در ویلن های دیگه طمع ایجاد کنه تا با همکاری به هدفش برسه. جوکر این استعداد رو داره که چندتا ویلن رو رهبری کنه.
از همه مهمتر میتونه همه رو به جون هم بندازه.
از هیچ تهدیدی هم نمیترسه و چیزی برای از دست دادن نداره.
#32 مهرداد کلامی‎ 1395-04-06 13:22
به نقل از mokhtar:
#19:
اگه جوكر دشمن بشريت هست پس چرا وقتي تو كميك معروف بازگشت شواليه تاريكي ، بتمن بازنشسته شده بود جوكر هم خودش رو تيمارستان بازنشسته كرد؟ و چرا وقتي فهميد بتمن دوباره به عرصه بازگشته او هم برگشت؟
جواب بده لطفا

اگه امیدی برای گاتهام باقی نمونده باشه پس نیازی نیست که جوکرخودش روبه زحمت بندازه درنبودبتمن خودشهر خودبه خودازبین می ره بله جوکردشمن بشریت نیست جوکردشمن امیدبشریت هستش .درضمن اگریک نفرنتونسته شخصیت جوکررودرست دربعضی کمیک هابه تصویربکشه دلیل نمی شه که اصل شخصیت ویلن روزیرسوال ببرید؟نه شیطان سبز چه قدردرفیلم مردعنکبوتی 1 خبیث به نظر می آد؟آیااین درسته که من همین فیلم روبهونه ی ضعف شخصیتش بکنم؟قطعانه پس شماهم دنبال بهونه ی بهتری باش .
#33 mokhtar 1395-04-06 13:24
به نقل از Nightwatcher:
به نقل از mokhtar:
#19:
اگه جوكر دشمن بشريت هست پس چرا وقتي تو كميك معروف بازگشت شواليه تاريكي ، بتمن بازنشسته شده بود جوكر هم خودش رو تيمارستان بازنشسته كرد؟ و چرا وقتي فهميد بتمن دوباره به عرصه بازگشته او هم برگشت؟
جواب بده لطفا

راستی در مورد فرمایش شما بگم که جوکر به بتمن مثل یه همبازی نگاه میکنه و همیشه میخواد بتمنو بکشونه توی بازی های دیوانه وار خودش. اون سرگرمی که جوکر میخواد فقط با دخالت بتمن فراهم میشه. جوکر دنبال موش و گربه بازیه و هیچوقت نمیخواد بتمن بمیره.

بله اينو كه منم ميدونم. شما اين مساله رو تو اون قسمت به نام the man who killed the bat كه تو كارتون batman animated series بود هم ميتوني ببيني كه جوكر وقتي خيال كرد بتمن مرده چقدر افسرده و بي انگيزه شد
من بحثم اينه كه اگه جوكر دشمن بشريته پس چرا وقتي بتمن بازنشسته شد، بيخيال بشريت شد؟؟؟؟؟
#34 mokhtar 1395-04-06 13:28
به نقل از ژنرال:
به نقل از mokhtar:
#19:
اگه جوكر دشمن بشريت هست پس چرا وقتي تو كميك معروف بازگشت شواليه تاريكي ، بتمن بازنشسته شده بود جوكر هم خودش رو تيمارستان بازنشسته كرد؟ و چرا وقتي فهميد بتمن دوباره به عرصه بازگشته او هم برگشت؟
جواب بده لطفا

اگه امیدی برای گاتهام باقی نمونده باشه پس نیازی نیست که جوکرخودش روبه زحمت بندازه درنبودبتمن خودشهر خودبه خودازبین می ره بله جوکردشمن بشریت نیست جوکردشمن امیدبشریت هستش .درضمن اگریک نفرنتونسته شخصیت جوکررودرست دربعضی کمیک هابه تصویربکشه دلیل نمی شه که اصل شخصیت ویلن روزیرسوال ببرید؟نه شیطان سبز چه قدردرفیلم مردعنکبوتی 1 خبیث به نظر می آد؟آیااین درسته که من همین فیلم روبهونه ی ضعف شخصیتش بکنم؟قطعانه پس شماهم دنبال بهونه ی بهتری باش .

ببين داري سفسطه ميكني. لحن حرف زدنت هم خيلي بده. پس ادب داشته باش . احترام خودت رو هم داشته باش. اولا اون كسي كه ميگي فرانك ميلره كه خودت ميدوني كم ادمي نيست. دوما اينجا اصلا بحث گرين گابلين نيست. گرين گابلين و جوكر رو مفصلا درباره شون بحث كرديم و كردم. اگه نخوندي ادرس مقاله بدم بري بخوني. سوما شما به جاي اينكه پاي كس ديگه اي رو وسط بكشي براي حرفاي خودت دليل بيار. چهارما بحث ما دنياي كميكه پس لطفا بحث سينما و مرد عنكبوتي 1 و ... رو وسط نكش (البته اونم جاي خودش بحث داره ). به خاطر همين م بود كه من دقيقا از كميك برات مثال زدم
#35 DarkCat666 1395-04-06 13:31
جوكر تو دنياي سينمايي خيلي از گرين گابلين بهتر بود
گرين گابلينم توي دنيا كميك بهتر بود
حالا اگه مقايسه اي بشه اوناييكه بيشتر تو فاز كميكن ميگن گرين گابلين اوناييهم كه تو فاز فيلمن ميگن جوكر فعلا مقايسه ي اين دو شخصيت كار اشتباهيه مگر اينكه يه اقتباس درست و حسابي از گرين گابلين بشه يا واسه جوكر يه ارك درست و حسابي نوشته بشه
#36 magnus 1395-04-06 13:33
به نقل از ژنرال:
به نقل از mokhtar:
#19:
اگه جوكر دشمن بشريت هست پس چرا وقتي تو كميك معروف بازگشت شواليه تاريكي ، بتمن بازنشسته شده بود جوكر هم خودش رو تيمارستان بازنشسته كرد؟ و چرا وقتي فهميد بتمن دوباره به عرصه بازگشته او هم برگشت؟
جواب بده لطفا

اگه امیدی برای گاتهام باقی نمونده باشه پس نیازی نیست که جوکرخودش روبه زحمت بندازه درنبودبتمن خودشهر خودبه خودازبین می ره بله جوکردشمن بشریت نیست جوکردشمن امیدبشریت هستش .درضمن اگریک نفرنتونسته شخصیت جوکررودرست دربعضی کمیک هابه تصویربکشه دلیل نمی شه که اصل شخصیت ویلن روزیرسوال ببرید؟نه شیطان سبز چه قدردرفیلم مردعنکبوتی 1 خبیث به نظر می آد؟آیااین درسته که من همین فیلم روبهونه ی ضعف شخصیتش بکنم؟قطعانه پس شماهم دنبال بهونه ی بهتری باش .

دوست عزیز شما داری گرین گابلین فیلم رو زیر سوال میبری ولی مهم منبع اقتباس و کمیک هاشونه. تو کمیک ها گرین گابلین از جوکر خیلی بهتر بود البته جوکر از نظر من خبیث هست ولی نه در اون حد. فیلم ها منابع خوبی برای قیاس شخصیت ها نیستن.
جوکر همونطور که تو فیلم دارک نایت دیدید دنبال پول و ثروت و قدرت نیست و پولها رو اتش زد پس دنبال بتمنه. میخواد اونو به چالش بکشه منم منکر این نیستم ولی با خود شخص بروس وین خصومتی نداره. برخلاف تصور بعضی ها جوکر با جامعه هم مشکل نداره فقط با بتمن مشکل داره. شما چون کاری با کمیک بوک ها ندارید مثال از فیلم زدم وگرنه شخصیت جوکری که تو کمیک ها میبینید از خیلی از دشمنای درجه۲ بتمن هم شخصیت پردازیش ضعیفتره ولی اون مرگ باربارا گردن و جیسون تاد باعث میشه که خارج از 10 top خبیث ها نره.
#37 DarkCat666 1395-04-06 13:38
بنده هم از شما جناب مختار چيز هاي خيلي زيادي يادگرفتم و براتون احترام خاصي قائلم خودم از گرين گابلين فقط يك ديد سطحي داشتم (همين ديدي كه شما از جوكر دارين) ولي شما با مقالاتتون ديدمو باز كردين
هر دو توي ورسشون خبيثاي عالي و بيهمتايي هستن پس:
نتيجه رو مساوي اعلام كنين من برم بخوابم
#38 magnus 1395-04-06 13:45
به نقل از DarkCat666:
بنده هم از شما جناب مختار چيز هاي خيلي زيادي يادگرفتم و براتون احترام خاصي قائلم خودم از گرين گابلين فقط يك ديد سطحي داشتم (همين ديدي كه شما از جوكر دارين) ولي شما با مقالاتتون ديدمو باز كردين
هر دو توي ورسشون خبيثاي عالي و بيهمتايي هستن پس:
نتيجه رو مساوي اعلام كنين من برم بخوابم

نمیخوام بحثو ادامه بدم ولی مساوی؟!؟
همونطور که گفتم فیلم ها منابع خوبی برای مقایسه نیستن پس باعجله تصمیم نگیرید‌.
#39 DarkCat666 1395-04-06 13:46
#35
فرانك ميلر كم نويسنده اي نيس ولي من اصلا از نحوه ي پرداختنش به جوكر خوشم نمياد بجاي اينكه كانون خباثتو روي جوكر بزاره بيشتر رو كاراييكه جوكر ميكنه تمركز كرده
مثلا خبيث كميك اعمال جوكرن نه خودش
#40 DarkCat666 1395-04-06 13:50
واسه اين بحث هنوز زوده
به36# توجه كنين!
درضمن هيچوقت نميشه به كسيكه روي مسئله اي تعصب داره
خلافشو ثابت كرد
#41 magnus 1395-04-06 13:54
به نقل از DarkCat666:
واسه اين بحث هنوز زوده
به36# توجه كنين!
درضمن هيچوقت نميشه به كسيكه روي مسئله اي تعصب داره
خلافشو ثابت كرد

از اونجایی که ما و سایت اسپایدی کارمون با کمیکه و کمتر به فیلم ها میپردازیم نتیجه میگیریم که گابلین بهتره.
درضمن خیلی وقت پیش بحث به نفع عمو مختار تمام شده و اثبات شده که گابلین بهتره پس لازم نیست دوباره همون بحث ادامه پیدا کنه.
#42 Hobbit 1395-04-06 14:01
از مقاله مفیدتون دوست عزیز سپاس گزارم

یه نکته ای رو تا فضا برای بحث درست شده بگم من نمیدونم کجا کشید به جوکر و گرین گابلین ...ربطی هم نداشت به موضوع...ولی با احترام به عمو مختار من فکر میکنم تنها چیزی که جوکر از گرین گابلین کم داره اینه که نورمن آزبورن هم ویلن خوبیه یعنی یه بعضی جا ها من گرین گابلین رو با نورمن آزبورن جدا میدونم چون شرارت این دو با حالی که یک نفرند جدا است...ولی جوکر فقط جوکره با یه گذشته نامعلوم که به لطف هیث لجر و نولان به یکی ترسناکترین و جذابترین ویلنهای سینما تبدیل شده حتی جوری که برای جرد لتو من تقریبا یه عملیات غیرممکن میدونم تا بتونه جوکری به خوبی لجر تحویل بده.


ببینم این دکتر فریز یه همسر نداشت که برای درمانش به این در اون در میزد به نظر یکی ویلین های خوب بتمنه و خیلی میشه باهاش همزاد پنداری کرد.
#43 DarkCat666 1395-04-06 14:07
درسته اين بحث قبلا تموم شده ولي واسه جوكر خيلي حيف شد واقعا پتانسيل بالايي داره كافيه يكي با درك بهتري از جوكر بياد يك ارك درحد فيلم دارك نايت واسش بنويسه تا ورق برگرده(خودم به شخصه از جوكر كميكا متنفرم)
43#
فك كنم ايشون راس ميگن و لباس دكتر فريز هم واسه اينكه بدنش به گرما عادت نداره همشم يجورايي به همون درمان همسرش ربط داره
#44 Dan-Spidey 1395-04-06 14:09
یعنی از موقعی که جوکر خلق شده گذشته اش هم فاش نشده؟؟؟؟یا حتی اشاره ای هم بهش نشده؟؟؟؟؟
#45 ADC 1395-04-06 14:09
به نقل از Nightwatcher:
به نقل از mokhtar:
راستي چرا هارلي كوئين تو اين ليست نبود؟ و البته كيلر كراك هم جاش خاليه

آره جای کیلرکراک و هاش و هارلی کویین و زز و پروفسور استرنج خالی بود.
به نظر من مسترفریز و پویزن آیوی خیلی تک بعدی هستن.

اره مخصوصا توماس الیوت ( هاش ) و پرفسور استرنج
#46 Bruce Wayne 1395-04-06 14:20
اقا مقالت عالی بود..دستت درد نکنه.. :-)
ولی به نظر من catwoman دشمن خونی بتمن نیست و یک شخصیت خاکستری داره...ولی همیشه نفعش رو میسنجه و اگه به نفعش باشه با بتمن هم همکاری میکنه..
جایگاه جوکر کاملا درست و به جا بود..خانواده ی ما کلا عاشق جوکرن..(مخصوصا مادرم که هر موقع شوالیه تاریکی رو میبینه میگه این ادم روان پریشه :lol: )
ولی دلم میخواست پیچک رو در رتبه ی 10 ببینم :-*

کلا مقاله ی عالی بود...درست مثل همیشه
#47 mokhtar 1395-04-06 14:24
به نقل از Hobbit:

با احترام به عمو مختار من فکر میکنم تنها چیزی که جوکر از گرین گابلین کم داره اینه که نورمن آزبورن هم ویلن خوبیه یعنی یه بعضی جا ها من گرین گابلین رو با نورمن آزبورن جدا میدونم چون شرارت این دو با حالی که یک نفرند جدا است...

اي بابا من اين همه مقاله نوشتم شما اخرش همچين حرفي ميزني. پشت خباثت گرين گابلين ، نورمنه. تو اون مقاله سرگذشت نورمن ازبورن مگه يادت نيست اين رو:


"حتی اگر اون قضیه (انفجار) و به دست آوردن نیروهای فوق بشری براش اتفاق نمی افتاد، اون بازهم یك آدم بد میشد. یعنی ممكن بود اختلاس كنه یا زن ها رو تیكه تیكه كنه. بلاخره خباثتش میزد بیرون.. اون (نورمن) مثل یك حادثه ای بود كه دنبال جایی میگشت كه توش اتفاق بیفته".

اصلا چيزي به نام گرين گابلين وجود نداره. همه چيز نورمنه. گرين گابلين فقط يه ماسكه براي پنهان كردن خباثت نورمن
#48 magnus 1395-04-06 14:25
به نقل از Dan-Spidey:
یعنی از موقعی که جوکر خلق شده گذشته اش هم فاش نشده؟؟؟؟یا حتی اشاره ای هم بهش نشده؟؟؟؟؟

نه زیاد ولی بزودی تو کمیک های جاستیس لیگ همه چیز معلوم میشه.
+1 #49 arkham knight 1395-04-06 14:32
لیست من :

1. Hush
2. Court of owls
3. Ras'al'ghol
4. Riddler
5. Two face
6. Joker
7. Penguin
8. Scarecrow
9. Mr. Freeze
10. Harly Quinn

به نظرم هاش بین همه اینا خیلی سرتره ، و واقعا جای خالیش احساس میشه... توماس الیوت و بروس وین دو نفر با یک ضریب هوش بالا و البته یک تیپ خانواده بودن... شباهت زندگیشون خیلی زیاده ، اما زندگی تام کمبود هایی در زمینه خانواده داشت ، و تام برای اینکه به اون خانواده برسه حتی پدر و مادرشو به قتل رسوند...
به نظرم هاش واقعا دشمن با لیاقتیه ، توی این لیست نبودنش خیلی عجیبه...
در ضمن بهتر بود دکتر استرنج و بلک ماسکم توی این لیست باشن...
#50 magnus 1395-04-06 14:47
به نقل از arkham knight:
لیست من :

1. Hush
2. Court of owls
3. Ras'al'ghol
4. Riddler
5. Two face
6. Joker
7. Penguin
8. Scarecrow
9. Mr. Freeze
10. Harly Quinn

به نظرم هاش بین همه اینا خیلی سرتره ، و واقعا جای خالیش احساس میشه... توماس الیوت و بروس وین دو نفر با یک ضریب هوش بالا و البته یک تیپ خانواده بودن... شباهت زندگیشون خیلی زیاده ، اما زندگی تام کمبود هایی در زمینه خانواده داشت ، و تام برای اینکه به اون خانواده برسه حتی پدر و مادرشو به قتل رسوند...
به نظرم هاش واقعا دشمن با لیاقتیه ، توی این لیست نبودنش خیلی عجیبه...
در ضمن بهتر بود دکتر استرنج و بلک ماسکم توی این لیست باشن...

نظرتونو واقعا محترمه ولی از شما که یکی از بزرگترین دی سی فن ها هستید بعید بود همچین رتبه بندی را بکنید. هاش دشمن قدیمی و اصیل بتمن نیست البته درسته کمیک های جدید بتمن:هاش با استقبال روبرو شد ولی هاش لیاقت اول بودنو نداره. حال اون هیچی court of owl یعنی از راس الغول و جوکر بهترن؟! ششم بودن جوکر هم واقعا برام عجیبه چون همه جای دنیا جوکرو دشمن نامبروان بتمن میدونن ولی نظر شخصی هر کی باارشتره منم سعی کردم تعصباتم رو قاطی مقالم نکنم وگرنه الان دوچهره اول بود. بعد شما کت وومن و بین رو هم بهش اشاره نکردین!
اگر top15 تا بود اون مواردی که شما میفرمایید رو هم قرار میدادم.
#51 Hobbit 1395-04-06 14:51
یعنی لیست شما تا نیم ساعت تو شوک منو برد چون از اول مقاله هی میگفتم حتما همچین مقاله ای رو آقای مهری بیرون میده و بعدش...اوف ...خیلی با جوکر بد تا کردیدا ... :-* به عنوان یه دی سی فن با اطلاعات نظرتون فوق العاده عجیب و جنجالیه!
#52 Hobbit 1395-04-06 14:53
عمو مختار به خدا شرمنده حواس برایه آدم نمیمونه :-*
#53 pedramEP.the.Joker.Vendetta 1395-04-06 14:59
44#
چرا ولی نه به صورت کامل. مثلا توی شاهکار کیلینگ جوک اوریجینش رو نشون داد، زن هم داشت ولی نگفت کی ه
توی شماره 50 یا 52 جاستیس لیگ هم بتمن روی یک صندلی نشست که اونو تبدیل به خدا کرد و میتونست هر رازی رو جوابش رو پیدا کنه. پرسید جوکر کیه و... بعد از چندین ماه انتظار توی ریبرث فهمیدن 3 جوکر هستش : نشخه اسکات اسنایدر توی نیو 52، نسخه اولیه که توسط باب کین و بیل فینگر خلق شد و نشخه کیلینگ جوک
در کل چیز پیچیده ای ه...
#54 mokhtar 1395-04-06 15:07
اقاي devilsnake نظرت حذف شد چون از منبع ايراني نقل قول كرده بودي. ضمن اينكه ما هيچ نيازي نداريم به ادعاي كسي پاسخ بديم. خودمون يك منبع و مرجع هستيم. ما به دیزنی و سونی هم جواب پس نمیدیم حالا چه برسه به یه کانال تلگرامی دوزاری و ادعاهای یه مشت بچه. براي حرفامون هم مدرك و مقاله ارائه ميديم. يعني وقتي چيزي ميگيم براش دليل مياريم
ثانيا من يا اقاي ترابي هيچ وقت تو مقاله top 10 ابرخبيث ها، گرين گابلين رو نزاشتيم رتبه 1 . اون مقاله رو برو پيدا كن و بخون تا بفهمي نويسنده اش فرد ديگه اي هستش. Spidey.ir هرگز به طور رسمی یا در مقالات اساتید خودش اعلام نکرده گرین گابلین برترین خبیث ماروله
#55 Devilsnake 1395-04-06 15:11
خیلی ازتون سپاس گذارم که جواب من رو دادید ولی من که اسمش رونگفتم فقط گفتم که چه چیزی گفته
#56 mokhtar 1395-04-06 15:13
به نقل از arkham knight:
لیست من :

1. Hush
2. Court of owls
3. Ras'al'ghol
4. Riddler
5. Two face
6. Joker
7. Penguin
8. Scarecrow
9. Mr. Freeze
10. Harly Quinn

به نظرم هاش بین همه اینا خیلی سرتره ، و واقعا جای خالیش احساس میشه... توماس الیوت و بروس وین دو نفر با یک ضریب هوش بالا و البته یک تیپ خانواده بودن... شباهت زندگیشون خیلی زیاده ، اما زندگی تام کمبود هایی در زمینه خانواده داشت ، و تام برای اینکه به اون خانواده برسه حتی پدر و مادرشو به قتل رسوند...
به نظرم هاش واقعا دشمن با لیاقتیه ، توی این لیست نبودنش خیلی عجیبه...
در ضمن بهتر بود دکتر استرنج و بلک ماسکم توی این لیست باشن...

مهري جون به خاطر همينه كه ازت اينقدر خوشم مياد. خوشم مياد مثل خودم دل و جيگر داري حرف نو و غير كليشه اي بزني و براي نطراتت دليل مياري. دمت گرم داداش.
ليستتم مثل منه تقريبا منتهي اون هاش و كورت آو اولز رو چون من زياد با كميك هاي جديد بتمن اشنا نيستم بنابراين تو ليست تاپ تن شخصي من از دشمناي بتمن نيستند
#57 arkham knight 1395-04-06 15:31
51# و 52#

اولا که من اصلا خودمو دی سی فن نمیدونم با وجود یه سری که واقعا دیسیو درک میکنن و ازش اطلاعات دارن ؛ من شاید نهایتش خودمو بتونم به عنوان یه علاقه مند به دیسی نشون بدم...

و در ضمن اشتباه نشه... لیست شخصیه ، در واقع شرورایی که من ازشون خوشم میاد... به دید همه احترام میذارم و مطمئن باشید اگه همچین چیزی رتبه بندیش با من بود رتبه هارو عامه پسند میکردم... ولی خب واقعا همینطوری فکر میکنم ، از شخصیت جوکر چندان لذت نمیبرم ( ۷ میلیارد نوع تفکر‌وجود داره ، مطمئن باشید چندین میلیونش مثل من با جوکر مخالفن )
اما در عوض کاملا با هاش همذات پنداری میکنم... شاید چون فقط آرک دوازده قسمتی هاشو خوندید فکر میکنید چیز خاصی نداره ، در صورتی که میتونید مینی سری هارت آو هاش رو بخونید ، و واقعا متعجب بشید که چقدر این پیشینه دشمنای بتمن میتونن جذاب باشن... حتی توی کمیک قیافه بروس و تام شبیهه ، هر دو پولدارن ، روابط خوبی دارن و هوششون زیاده ، اما کدومشون به طرف تاریکی سقوط میکنه ؟ یجورایی منو یاد آناکین اسکای واکر و دارث ویدر میندازه ، بهم یادآوری میشه که بین روشنایی و تاریکی فقط یک تار مو فاصله اس...

در ضمن من فاصله بین این دشمنا رو خیلی کم میدونم... این که جوکر در رتبه ششه صرفا به این معنا نیست که جوکر خیلی بده... در یه سطح قرار دارن و از نظر من ، جوکر یکذره پایین تر از اینا قرار میگیره...

کورت آو السم کلا یه نوآوری در بتمن بود و واقعا جالبن ، یه دشمن قدیمی هم سن گاتهام... من واقعا از این محفل لذت میبرم...
بینم حقیقتا توی این ده تا جا میگیره ، ولی خب بعضیا شایستگی بیشتری داشتن... و گرنه به شخصه خیلی از پیشینه بین لذت میبرم... کت وومنم بیشتر دوست بتمنه تا دشمن ، یه شخصیت خاکستری توی لیست من جا نداره...

57#

:lol:
هاش و کورت آو الس شدیدا تازه ان ، ولی با این حال خیلی روشون کار شده... تاریخ گاتهام چیزیه که بهش کم پرداخته شده ، و کورت آو الس بهانه خوبی برای نشون دادن این تاریخ بود... هاشم با اینکه تازه اس ولی خیلی طرفدار برای خودش دست و پا کرده...
#58 magnus 1395-04-06 15:40
به نقل از arkham knight:
51# و 52#

اولا که من اصلا خودمو دی سی فن نمیدونم با وجود یه سری که واقعا دیسیو درک میکنن و ازش اطلاعات دارن ؛ من شاید نهایتش خودمو بتونم به عنوان یه علاقه مند به دیسی نشون بدم...

و در ضمن اشتباه نشه... لیست شخصیه ، در واقع شرورایی که من ازشون خوشم میاد... به دید همه احترام میذارم و مطمئن باشید اگه همچین چیزی رتبه بندیش با من بود رتبه هارو عامه پسند میکردم... ولی خب واقعا همینطوری فکر میکنم ، از شخصیت جوکر چندان لذت نمیبرم ( ۷ میلیارد نوع تفکر‌وجود داره ، مطمئن باشید چندین میلیونش مثل من با جوکر مخالفن )
اما در عوض کاملا با هاش همذات پنداری میکنم... شاید چون فقط آرک دوازده قسمتی هاشو خوندید فکر میکنید چیز خاصی نداره ، در صورتی که میتونید مینی سری هارت آو هاش رو بخونید ، و واقعا متعجب بشید که چقدر این پیشینه دشمنای بتمن میتونن جذاب باشن... حتی توی کمیک قیافه بروس و تام شبیهه ، هر دو پولدارن ، روابط خوبی دارن و هوششون زیاده ، اما کدومشون به طرف تاریکی سقوط میکنه ؟ یجورایی منو یاد آناکین اسکای واکر و دارث ویدر میندازه ، بهم یادآوری میشه که بین روشنایی و تاریکی فقط یک تار مو فاصله اس...

در ضمن من فاصله بین این دشمنا رو خیلی کم میدونم... این که جوکر در رتبه ششه صرفا به این معنا نیست که جوکر خیلی بده... در یه سطح قرار دارن و از نظر من ، جوکر یکذره پایین تر از اینا قرار میگیره...

کورت آو السم کلا یه نوآوری در بتمن بود و واقعا جالبن ، یه دشمن قدیمی هم سن گاتهام... من واقعا از این محفل لذت میبرم...
بینم حقیقتا توی این ده تا جا میگیره ، ولی خب بعضیا شایستگی بیشتری داشتن... و گرنه به شخصه خیلی از پیشینه بین لذت میبرم... کت وومنم بیشتر دوست بتمنه تا دشمن ، یه شخصیت خاکستری توی لیست من جا نداره...

57#

:lol:
هاش و کورت آو الس شدیدا تازه ان ، ولی با این حال خیلی روشون کار شده... تاریخ گاتهام چیزیه که بهش کم پرداخته شده ، و کورت آو الس بهانه خوبی برای نشون دادن این تاریخ بود... هاشم با اینکه تازه اس ولی خیلی طرفدار برای خودش دست و پا کرده...

آقای مهری استدلالاتتون کاملا قابل درک و منطقین ولی یکم منو شک زده کرد. البته منم چندان از جوکر خوشم نمیاد و با شما موافقم راستی اگه میخواستین رتبه بندی رو عام و از دیدگاه کلی میزدین چجوری بود رتبه بندیتون؟
میشه لطفا ایرادات منو تو مقاله بگید تا تو مقاله های بعدی اصلاحشون کنم؟
با تشکر.
#59 mokhtar 1395-04-06 15:42
یه چیز مهم دیگه که تو کامنت شماره 55 جا موند اینه که استاد ترابی تو قسمت اخر مقاله 100 شخصیت برتر مارول و علیرغم اعتراضات من، گرین گابلین رو حتی در رده برترین خبیث مارول هم نزاشت و رتبه های مگنتو و دکتر دووم ازش بهتر بودن. ایناهاش:

spidey.ir/.../...
حالا چطور میتونن ادعا کنند استاد ترابی یا سایت اسپایدی میگه گرین گابلین تو جهان کمیک اوله در حالیکه تو مارول اول نیست؟؟؟؟؟؟؟
#60 arkham knight 1395-04-06 15:50
59#

من توی رتبه بندی های ده تایی خوب نیستم ، مطمئن باش رتبه بندی هایی که میدم از پونزده تا بالاترن...
تقریبا یه لیست اینشکلی می شد :
۱. جوکر
۲. توفیس
۳. ریدلر
۴. راس الغول
۵. پنگوئن
۶. بین
۷. هاش
۸. مستر فریز
۹. هوگو استرنج
۱۰. مترسک
۱۱. پویزن آیوی
۱۲. هارلی کویین
۱۳. ددشات
۱۴. بلک ماسک
۱۵.کورت آو الس

البته بازم این لیستو سریع نوشتم ، اگه عملی می شد رتبه ها یکم ممکن بود تغییر کنه... ضمن اینکه دشمنای بتمن همشون پرداخته شده ان و نمیشه فرق زیادی بین برتریشون گذاشت...

مقاله شما هم مثل همیشه عالی بود و جزو مقالاتی بود که ازش لذت میبرم... هر مقاله ای که میدید بهتر و بهتر میشه ، هر حرکتی بکنید بازم بهتر و بهتر میشه و این روند همیشه ادامه داره... رتبه بندیاتونم یه سری مشکلات کوچیک داشت در مورد اشخاصی مثل کت وومن ، پویزن آیوی و شخصیت هایی که توی لیست حضور نداشتن مثل استرنج و هاش...
به نظرم قبل هر مقاله برید کمیک هایی رو بخونید که مختصر توضیحی درباره کارکتر دادن ( برای مثال برای هاش ، هارت آو هاش و یا برای شرورای مشهور بتمن ، همون شماره های فرعی مثل جلد 23.1 که طی استوری آرک فورور اویل نوشته شدنو بخونید )
#61 Hobbit 1395-04-06 16:12
#57
استاد قربون تواضعتون برم،استدلالتون هم فوق العاده است.
منم باشما تقریبا تو مورد فن بودن هم نظرم...کلمه دی سی فن و مارول فن و کلا کمیک فن خیلی کلمات بزرگین...ولی از نظر من شما یه دی سی فن واقعی هستید ;-)
#62 magnus 1395-04-06 16:34
به نقل از arkham knight:
59#

من توی رتبه بندی های ده تایی خوب نیستم ، مطمئن باش رتبه بندی هایی که میدم از پونزده تا بالاترن...
تقریبا یه لیست اینشکلی می شد :
۱. جوکر
۲. توفیس
۳. ریدلر
۴. راس الغول
۵. پنگوئن
۶. بین
۷. هاش
۸. مستر فریز
۹. هوگو استرنج
۱۰. مترسک
۱۱. پویزن آیوی
۱۲. هارلی کویین
۱۳. ددشات
۱۴. بلک ماسک
۱۵.کورت آو الس

البته بازم این لیستو سریع نوشتم ، اگه عملی می شد رتبه ها یکم ممکن بود تغییر کنه... ضمن اینکه دشمنای بتمن همشون پرداخته شده ان و نمیشه فرق زیادی بین برتریشون گذاشت...

مقاله شما هم مثل همیشه عالی بود و جزو مقالاتی بود که ازش لذت میبرم... هر مقاله ای که میدید بهتر و بهتر میشه ، هر حرکتی بکنید بازم بهتر و بهتر میشه و این روند همیشه ادامه داره... رتبه بندیاتونم یه سری مشکلات کوچیک داشت در مورد اشخاصی مثل کت وومن ، پویزن آیوی و شخصیت هایی که توی لیست حضور نداشتن مثل استرنج و هاش...
به نظرم قبل هر مقاله برید کمیک هایی رو بخونید که مختصر توضیحی درباره کارکتر دادن ( برای مثال برای هاش ، هارت آو هاش و یا برای شرورای مشهور بتمن ، همون شماره های فرعی مثل جلد 23.1 که طی استوری آرک فورور اویل نوشته شدنو بخونید )

ممنون بابت نظرتون. بار دیگر نشان دادید که یکی از بزرگترین دی سی فن های ایران هستید.
#63 j.jonah jameson 1395-04-06 17:14
ممنون بابت مقاله !
ایجور مقالاتی که نظراتش از تجربه ، شناخت کاراکتر ها باشه همیشه محبوب من بوده !
خیلی خوشم اومد ، منم انیگما ( ریدلر ) رو خیلی دوست دارم جز اون 10 شرور خرده پا اما باهوش منه !
بعد اون شخصیت کمتر شناخته شده ی copperhead ( کاپرهد) خب اگر اون رو همینطوری سرچ کنید نوعی مار با قد و قامت 75cm ملاحضه میکنید ! اما اگر با Batman سرچ اش کنید شخصیتی ملاحضه مکنید که عکس بدون خاک بر سری اش اینه :
8pic.ir/.../...
برای اینکه در بازی بتمن آرخام اورجین جای شخصیت مترسک رو پر کنه اون رو آوردند .
کلا از ویلن های مونث برای شخصیت های مذکر همیشه استقبال میکنم به شرطی پدر یارو رو در بیاره ها .......

اینم شاید جالب باشه بدونید که کرستوفر نولان 6 تا از بهترین های این لیست رو در فیلم هایش آورده :
8pic.ir/.../...

بازم ممنونم !
#64 magnus 1395-04-06 17:28
به نقل از j.jonah jameson:
ممنون بابت مقاله !
ایجور مقالاتی که نظراتش از تجربه ، شناخت کاراکتر ها باشه همیشه محبوب من بوده !
خیلی خوشم اومد ، منم انیگما ( ریدلر ) رو خیلی دوست دارم جز اون 10 شرور خرده پا اما باهوش منه !
بعد اون شخصیت کمتر شناخته شده ی copperhead ( کاپرهد) خب اگر اون رو همینطوری سرچ کنید نوعی مار با قد و قامت 75cm ملاحضه میکنید ! اما اگر با Batman سرچ اش کنید شخصیتی ملاحضه مکنید که عکس بدون خاک بر سری اش اینه :
8pic.ir/.../...
برای اینکه در بازی بتمن آرخام اورجین جای شخصیت مترسک رو پر کنه اون رو آوردند .
کلا از ویلن های مونث برای شخصیت های مذکر همیشه استقبال میکنم به شرطی پدر یارو رو در بیاره ها .......

اینم شاید جالب باشه بدونید که کرستوفر نولان 6 تا از بهترین های این لیست رو در فیلم هایش آورده :
8pic.ir/.../...

بازم ممنونم !

ممنون بابت نظرتون جناب جیمسون.
به نکته خوبی اشاره کردید.
#65 arkham knight 1395-04-06 17:34
به نقل از j.jonah jameson:
ممنون بابت مقاله !
ایجور مقالاتی که نظراتش از تجربه ، شناخت کاراکتر ها باشه همیشه محبوب من بوده !
خیلی خوشم اومد ، منم انیگما ( ریدلر ) رو خیلی دوست دارم جز اون 10 شرور خرده پا اما باهوش منه !
بعد اون شخصیت کمتر شناخته شده ی copperhead ( کاپرهد) خب اگر اون رو همینطوری سرچ کنید نوعی مار با قد و قامت 75cm ملاحضه میکنید ! اما اگر با Batman سرچ اش کنید شخصیتی ملاحضه مکنید که عکس بدون خاک بر سری اش اینه :
8pic.ir/.../...
برای اینکه در بازی بتمن آرخام اورجین جای شخصیت مترسک رو پر کنه اون رو آوردند .
کلا از ویلن های مونث برای شخصیت های مذکر همیشه استقبال میکنم به شرطی پدر یارو رو در بیاره ها .......

اینم شاید جالب باشه بدونید که کرستوفر نولان 6 تا از بهترین های این لیست رو در فیلم هایش آورده :
8pic.ir/.../...

بازم ممنونم !


جالب اینه که این شخصیت اصلا مونث نیستو مذکره... زمانی که خبر اومد برای بازی بتمن آرخام اریجینز یکی از هشت قاتل ، کاپرهد مونثه ، موضوع رو جویا شدم و بعدا تو سریال جاستس لیگ ، بعد از اینکه چند قسمت حضور پیدا کرد تازه دوزاریم افتاد...
کاپر هد در کمیک ها یک قاتل حرفه ایه که با ساختن لباسی شبیه به مار کاپرهد ، با بتمن مبارزه میکرد... البته جزو دشمنان گمنام بتمن محسوب میشه...
#66 j.jonah jameson 1395-04-06 17:35
#64
مخلصیم !
من یه عادتی بدی که دارم اینه که ............... ... خیلی فضولم ! :oops:
برای همین ............... .. مقاله بعدی چیه ؟

#65
ٌWTF ؟؟؟؟
نه جون من WTF !!
یعنی تمام این مدت من سرم شیره مالیده شده بود ؟
ای بی شرف ها ......... داشتیم ؟
ممنون که ار این گمراهی منو در آوردی !...... واقعا اصلا خبر نداشتم .
#67 j.jonah jameson 1395-04-06 17:44
یاد یه قسمت از سریال سوپرگرل افتادم !
که میره با یه موجودی میجنگه بعد میگه اون ( ضمیر مذکر ) خیلی سر سخت بود !
بعد هنک هنشا بهش میگه اون ( مونث )
کارا هم این وسط فکر کنم دوباره متحول شد ! چون قیافش یه جوری شد !
الانم من همچین حسی دارم ! از 2 جا دارم میسوزم
1) نیم کره راست مغزم
2) نیم کره چپ مغزم
اگر هم جای دیگه رو فکر کردید متاسفم براتون ! :lol:
#68 arkham knight 1395-04-06 17:50
68#
:D
یه نگاه کن به مقالات خارجی یا ویکی ها ، هویتش دستت میاد... باز این خوبه ، یه مدت شایعه شده جیمز باند بعدی زنه :o
دلم به حال جیمز باند فنایی مثل خودم میسوزه :)))

نسخه آرکامم برای این مونث کردن چون اون شخصیت مذکر قبلی خیلی آبکی میشد حضورش... میخواستن کلا یه ویلن جدید بسازن... هنوزم دو شخصیت متفاوتن ، شاید در اصل کمیک کاپرهد مرد باشه ولی اونی که تو اریجینز بود هم مونثه و واسه خودش آبرو داره :))
#69 agh 1395-04-06 18:42
اقای صدیف واقعا مقالتون مثل دفعه های قبل عالی بود.اگه اشتباه نکنم اولین مقاله ای که گذاشتید درباره ی۱۰ دشمن برتر لاک پشت های نینجا بود.روز به روز دارید پیشرفت می کنید ;-) .حالا درباره این مقاله,واقعا دشمن های بتمن پتانسیل بالایی دارن و همیشه میشه درباره شون داستان های جذاب ساخت.حالا یه سوال:ایا به زن گربه ای(سلینا کایل)میشه واقعا گفت که شروره؟چون خیلی وقتا به بتمن کمک کرده و حتی تو کمیک بتمن:هاش,بروس وین هویتش بهش گفت.در رابطه با بین هم باید بگم.فقط زورش زیاده و چون یک دفعه کمر بتمن شیکونده جزو ۱۰ تای اول اوردید؟چون اون نمیتونه یک ریئس باشه و فکر نکنم خیلی هم باهوش باشه و فقط یک مزدور معمولیه.من بر عکس خیلی از شما از راش الغول هم خوشم میاد و حضورش تو کمیکای بتمن هم باعث میشه کارهای بتمن سخت تر بشه.یه چیز جالب راش هم اینه که همیشه بتمن رو کاراگاه صدا میزنه.پنگوئن هم واقعا عالیه.یه ادمی که فقط به فکر دزدیه.مهم ترین نقطه قوت سریال گاتهام حضور پنگوئنه یعنی رابین تیلور فوق العاده بوده(البته نیگما هم تو اون سریال عالیه)جوکر هم معلومه که رتبه اول باشه چون جزو محبوب ترین ویلن های تاریخه و همیشه نقطه مقابل بتمنه و فقط میخواد بتمن اذیت کنه یعنی اگه بتمن خودش باز نشست کنه,جوکر هم دیگه میره.تو شوالیه تاریکی بود که جوکر میگفت من هیچ وقت تو رو نمی کشم چون تو من رو کامل می کنی.یه سوال:تو کمیکا هویت بتمن هیچ وقت برای جوکر مهم نبوده یعنی اون هیچ وقت نمی خواسته اونجوری اذیتش کنه؟
#70 magnus 1395-04-06 20:32
به نقل از j.jonah jameson:
#64
مخلصیم !
من یه عادتی بدی که دارم اینه که .................. خیلی فضولم ! :oops:
برای همین ................. مقاله بعدی چیه ؟

#65
ٌWTF ؟؟؟؟
نه جون من WTF !!
یعنی تمام این مدت من سرم شیره مالیده شده بود ؟
ای بی شرف ها ......... داشتیم ؟
ممنون که ار این گمراهی منو در آوردی !...... واقعا اصلا خبر نداشتم .

الان یکی دوتا مقاله برای ترجمه به من سپرده شده که یکیشون ۱۰ دشمن برتر سوپرمنه. ان شاءالله دوسه روز دیگه اون رو هم قرار میدیم.
بازم ممنون بابت نظرات خوبتون.
#71 magnus 1395-04-06 20:42
به نقل از agh:
اقای صدیف واقعا مقالتون مثل دفعه های قبل عالی بود.اگه اشتباه نکنم اولین مقاله ای که گذاشتید درباره ی۱۰ دشمن برتر لاک پشت های نینجا بود.روز به روز دارید پیشرفت می کنید ;-) .حالا درباره این مقاله,واقعا دشمن های بتمن پتانسیل بالایی دارن و همیشه میشه درباره شون داستان های جذاب ساخت.حالا یه سوال:ایا به زن گربه ای(سلینا کایل)میشه واقعا گفت که شروره؟چون خیلی وقتا به بتمن کمک کرده و حتی تو کمیک بتمن:هاش,بروس وین هویتش بهش گفت.در رابطه با بین هم باید بگم.فقط زورش زیاده و چون یک دفعه کمر بتمن شیکونده جزو ۱۰ تای اول اوردید؟چون اون نمیتونه یک ریئس باشه و فکر نکنم خیلی هم باهوش باشه و فقط یک مزدور معمولیه.من بر عکس خیلی از شما از راش الغول هم خوشم میاد و حضورش تو کمیکای بتمن هم باعث میشه کارهای بتمن سخت تر بشه.یه چیز جالب راش هم اینه که همیشه بتمن رو کاراگاه صدا میزنه.پنگوئن هم واقعا عالیه.یه ادمی که فقط به فکر دزدیه.مهم ترین نقطه قوت سریال گاتهام حضور پنگوئنه یعنی رابین تیلور فوق العاده بوده(البته نیگما هم تو اون سریال عالیه)جوکر هم معلومه که رتبه اول باشه چون جزو محبوب ترین ویلن های تاریخه و همیشه نقطه مقابل بتمنه و فقط میخواد بتمن اذیت کنه یعنی اگه بتمن خودش باز نشست کنه,جوکر هم دیگه میره.تو شوالیه تاریکی بود که جوکر میگفت من هیچ وقت تو رو نمی کشم چون تو من رو کامل می کنی.یه سوال:تو کمیکا هویت بتمن هیچ وقت برای جوکر مهم نبوده یعنی اون هیچ وقت نمی خواسته اونجوری اذیتش کنه؟

ممنون بابت نظرتون آقای غفاری که همیشه نظراتتون امیدبخشه. مقاله اولم هم ۱۰ قسمت برتر کارتون x-men بود.
تو کمیک های جدید تغییرات زیادی اعمال شده و نمیشه این کمیک ها رو ملاک قرار داد اونطوری الان هاش میشد ویلین نامبروان بتمن. زن گربه ای از اول در حین نبرد با بتمن رابطه عاشقانه ای با او داشته و اون چندان خبیث نیست ولی ملاک ما برتری دشمناست نه خباثت. درباره بین هم بگم که اگه قدرتش ملاک برتریش نیست اون موقع ثانوس هم جرو برترین ویلین های مارول نیست درسته خبیثه ولی نه مثل دکتردووم ، لوکی ، مگنتو و .‌‌.. ولی چون نصف جهان رو نابود کرده و خیلی ادم کشته برتره.
بین هم خبیثه ولی بیشتر از اون قویه.
تو یکی از قسمتهای کارتون the batman جوکر از تجهیزاتی که بین برای عضلانی شدن استفاده میکرد استفاده کرد و شکست ناپذیر شد اما این باعث شد کمتر بشه باهاش همذات پنداری کرد. ثانپس و بین هم تقریبا همینجورین.
جوکر دنبال بتمنه نه بروس. میخواد شوالیه تاریکی رو به چالش بکشونه و کاری با بروس وین و اطرافیانش نداره.
#72 StarLord 1395-04-06 21:07
ممنون جالب و پرمحتوا بود.
حالا لیست من اگه قابل بدونید:
10:جان کرین
9:پالما آیزلی
8:ویکتور فرایز
7:سلنا کایل که دشمن واقعی بحساب نمیاد ولی آسیب زیادی به بتمن زد
6:راس القول
5:اسوالد چستر کوپلپات
4:هاروی دنت
3:ادوارد نیگما
2:دورانس
1:جوکر
الحق که جوکر یه دشمن عالی و بی نقصه که انحصاری علیه بتمن عمل میکنه!کاش من هم همچین بدمنی داشتم! :D
#73 spider pool 1395-04-06 22:42
انتظار می رفت جوکر نفر اول بشه
#74 ADC 1395-04-07 01:50
ممنون بابت مقاله
راستش من این حرفو میخواستم ظهر بزنم ولی وقت نشد اما مهم نیست
راستش به نظر من باید بعضی چیزارو میگفتی و بعضی چیزها مثل تام هاردی و اینکه جوکر صورتشو گیریم میکنه اشتباه نوشتی که دیگه خودت میدونی و به من مربوط نیست
ولی راستش من با نوعی که شما در مقالتون شخصیت جوکرو تعریف کردید موافق نیستم جوکر شخصیتی نیست که بره توی خیابون و هرکیو که میبینه زرررت بکشه ! این کار مخصوص کارنیجه ( که البته توی کمیک بتمن و اسپایدرمن که در سایت ترجمه شده به این موضوع پرداخته شد ) جوکر شخصیتی غیر قابل پیشبینیه و اگر ببه این شکلی که شما میگید بود در کمیک کیلینگ جوک همون جا کمیسر گوردونو میکشت یا مثلا اگه کمیک یک خانه ی واقعی در یک دنیای واقعی رو خونده باشید جوکر به بتمن وقت برای فرار کردن نمیداد و همون جا در ارکام میکشتش و خیلی جاهای دیگه مثل کمیک batman new 52 که جوکر توش کلی سورپرایزمون کرد .
ولی باز هم ممنون بابت وقتی که برای نکشتن این مقاله گذاشتید
#75 fe 1395-04-07 20:05
ممنون بابت مقاله، فقط یکسری چیزا تصحیح بشه بهتره، مث توضیحاتتون و روایت اوریجین ها مثلاً درباره مستر فریز، یجوری توضیح داده شده که انگار طرف شب خوابیده، صب بلند شده گفته برم یک سلاح یخی بسازم هرکیو دیدم منجمد کنم؛ یا اون تام هاردی و یا گریم کردن جوکر و...
درکل ممنونم، منتظر این مقاله بودم...
.
.
.
من از ریدلر خیلی خوشم میاد. کاش یک ریدلر خوب هم تو سینما داشتیم.
کت وومن هم اگه تو لیست نبود، بهتر بود.به اون صورت ویلین محسوب نمیشه، خاکستریه
منم خیلی با راس الغول حال نمیکنم

حالا با اجازه بزرگان سایت منم یک تاپ تن بدم، بالاخره هر کسی باید از یک جا شروع کنه دیگهههه
۱۰همون خانم سَمیه :lol: (تلفظ اسمش نمیدونم دقیقاً چیه)
۹مستر فریز
۸مترسک
۷بین
۶ریدلر
۵هاش
۴پنگوئن
۳دوچهره
۲راس الغول
۱جوکر
#76 magnus 1395-04-08 08:32
به نقل از ADC:
ممنون بابت مقاله
راستش من این حرفو میخواستم ظهر بزنم ولی وقت نشد اما مهم نیست
راستش به نظر من باید بعضی چیزارو میگفتی و بعضی چیزها مثل تام هاردی و اینکه جوکر صورتشو گیریم میکنه اشتباه نوشتی که دیگه خودت میدونی و به من مربوط نیست
ولی راستش من با نوعی که شما در مقالتون شخصیت جوکرو تعریف کردید موافق نیستم جوکر شخصیتی نیست که بره توی خیابون و هرکیو که میبینه زرررت بکشه ! این کار مخصوص کارنیجه ( که البته توی کمیک بتمن و اسپایدرمن که در سایت ترجمه شده به این موضوع پرداخته شد ) جوکر شخصیتی غیر قابل پیشبینیه و اگر ببه این شکلی که شما میگید بود در کمیک کیلینگ جوک همون جا کمیسر گوردونو میکشت یا مثلا اگه کمیک یک خانه ی واقعی در یک دنیای واقعی رو خونده باشید جوکر به بتمن وقت برای فرار کردن نمیداد و همون جا در ارکام میکشتش و خیلی جاهای دیگه مثل کمیک batman new 52 که جوکر توش کلی سورپرایزمون کرد .
ولی باز هم ممنون بابت وقتی که برای نکشتن این مقاله گذاشتید

ممنون بابت نظر و انتقاد سازندتون.
با اون یکی دو مورد اشتباه موافقم ولی آیا جوکر غیرقابل پیشبینی. شما درسته دارید از کمیک ها مثال میزنید ولی باید بدونید جوکر بتمنو نمیکشه چون دنبال یکی میگرده که باهاش بازی کنه و هرج و مرج رو بهش بفهمونه‌.
جوکر همیشه به بدترین نحو ممکن قتل انجام میده ولی غیرقابل پیشبینی بودن دور از ذات جوکره.
تصور جوکر از بتمن دقیقا مثل تصور ما از قانونه. جوکر هم نماد هرج و مرج هستش‌.
در هر حال خیلیا جوکر رو بهترین ابرخبیث میدونن ولی باور کنید اکثر طرفدارای جوکر به خاطر بازی تمام عیار هیث لجر در فیلمای نولان اونو تا حد پرستش دوست دارند.
بازم ممنون بابت نظر خوبتون.
#77 magnus 1395-04-08 08:34
به نقل از fe:
ممنون بابت مقاله، فقط یکسری چیزا تصحیح بشه بهتره، مث توضیحاتتون و روایت اوریجین ها مثلاً درباره مستر فریز، یجوری توضیح داده شده که انگار طرف شب خوابیده، صب بلند شده گفته برم یک سلاح یخی بسازم هرکیو دیدم منجمد کنم؛ یا اون تام هاردی و یا گریم کردن جوکر و...
درکل ممنونم، منتظر این مقاله بودم...
.
.
.
من از ریدلر خیلی خوشم میاد. کاش یک ریدلر خوب هم تو سینما داشتیم.
کت وومن هم اگه تو لیست نبود، بهتر بود.به اون صورت ویلین محسوب نمیشه، خاکستریه
منم خیلی با راس الغول حال نمیکنم

حالا با اجازه بزرگان سایت منم یک تاپ تن بدم، بالاخره هر کسی باید از یک جا شروع کنه دیگهههه
۱۰همون خانم سَمیه :lol: (تلفظ اسمش نمیدونم دقیقاً چیه)
۹مستر فریز
۸مترسک
۷بین
۶ریدلر
۵هاش
۴پنگوئن
۳دوچهره
۲راس الغول
۱جوکر

ممنون بابت نظرتون. دوستان تو نظرات قبلی عارض ایرادات بنده بودند.
با نظراتتون راجع به ریدلر و راس الغول هم کاملا موافقم.
#78 funnyspidey 1395-12-22 17:37
عالی

برای نظر دادن باید عضو سایت شوید