معرفی شخصیت: جانشینان کاپیتان آمریکا

معرفی شخصیت: جانشینان کاپیتان آمریکا

این مقاله به مناسبت انتشار نسخه بلوری فیلم "اونجرز: پایان بازی" و حضور شخصیت "کاپیتان آمریکا" در این فیلم دوباره در صفحه نخست سایت قرار میگیرد.

 مقدمه: بارها اعلام شده که به احتمال زیاد در فاز بعدی دنیای سینمایی مارول شاهد خواهیم بود که کسی دیگر جای استیو راجرز را میگیرد و کاپیتان آمریکا میشود. بنابراین من در این مقاله سعی میکنم کسانی که قبلا در دنیای کمیک جای استیو راجرز را به عنوان کاپیتان آمریکا گرفته اند برایتان معرفی کنم. این آقایون میتوانند جانشین شایسته ای برای کاپیتان آمریکا در دنیای سینمایی مارول باشند.

 

1- عیسی برادلی (Isaiah Bradley)

 عیسی برادلی (Isaiah Bradley)

همانطور که میدانید درست بلافصله بعد از اینکه استیو راجرز سرم خود را دریافت کرد، یک جاسوس المانی خالق این سرم یعنی دکتر Erskine را کشت. بنابراین دیگر کسی نتوانست از روی این سرم تولید کند تا بتواند ابرسرباز خلق کند. اما دولت آمریکا دوست داشت حتما ابرسرباز داشته باشه و سعی کرد روی سربازان سیاه پوست آمریکایی آزمایش کنه . بدین ترتیب 300 سرباز سیاه به منطقه ای مخفی برده شدند تا رویشان آزمایش شود. در نهایت فقط عیسی برادلی بود که آزمایش به صورت موفقت آمیز رویش جواب داد . او به تمام توانایی های کاپیتان آمریکا دست یافت. او سپس به ماموریتی انتحاری فرستاده شد تا یک پروژه خطرناک نازی ها را نابود کند. موفق هم شد ولی نازی ها او را دستگیر کرده و تا پایان جنگ زندان اش کردند.

بعد از جنگ او به آمریکا برگشت ولی اوضاعش خراب شد. چون از ارتش اخراج شد و به خاطر تاثیرات جانبی سرم ابرسرباز از ناراحتی ها و اختلالات روحی و روانی در رنج بوده. او را خیلی ها فراموش کرده بودند ولی استیو پیدایش کرد و باهاش دوست شد . در ضمن نوه برادلی هم قهرمان شده (چون از پدر بزرگش خون دریافت کرده). او در قالب Patriot به گروه Young Avengers پیوست و قدرت های پدر بزرگش را دارد.

 

2- ویلیام نسلاند (William Naslund)

 ویلیام نسلاند (William Naslund)

بعدها مارول فاش کرد که وقتی کاپیتان آمریکا در جنگ جهانی دوم و در هنگم مبارزه با Baron Zemo ناپدید شد و داخل یخ ها افتاد، دولت آمریکا برای اینکه روحیه مهین پرستی را در میان مردم آمریکا حفظ کند، هویت کاپیتان آمریکا را به مردی به نام ویلیام نسلاند داد. البته نسلاند قبلا هم خودش یک قهرمان به نام The Spirit of ’76 بود. او با لباس خاص که از کلاه سه لبه و شمل ضد آتش تشکیل شده بود، به جنگ جاسوس های آلمانی میرفت و حتی به گروه Invaders هم پیوست. اما متاسفانه اندکی بعد از اینکه کاپیتان آمریکا شد ، توسط یک روبات که میخواست جان اف کندی جوان را به قتل برساند، کشته شد.

 

3- جفری میس (Jeffrey Mace)

3- جفری میس (Jeffrey Mace)

«جفری میس» اولش یکی از قهرمانان قدیمی مارول در عصر طلایی کمیک به نام «پاتریوت» (Patriot) بود. ولی چندان محبوبیت و شهرتی نداشت . گفته میشه او از اولین خبرنگاران روزنامه "دیلی بیوگل" بوده . وقتی که دید ویلیام نسلند توسط آن روبات کشته شد، یک لباس اضافه از کاپیتان آمریکا پیدا کرد و نگذاشت که این روبات جان اف کندی جوان را به قتل برساند. بنابراین دولت او را استخدام کرد تا کاپیتان آمریکای جدید باشد. او برای 4 سال Cap بود و در سال 1950 بازنشسته شد. او یکی از معدود جانشین های کاپیتان آمریکا است که در طول حرفه خودش دچار حادثه تراژیکی نشد. او با یکی دیگر از قهرمانان مارول در عصر طلایی به نام Golden Girl ازدواج کرد و بعدش در سن 80 سالگی درگذشت. استیو موقع مرگ در کنارش بود.

 

4- ویلیام برن ساید (William Burnside)

4- ویلیام برن ساید (William Burnside)

این نسخه پلید کاپیتان آمریکا است! «ویلیام برن ساید »هوادار دو آتیشه استیو راجرز بود . سپس در دهه 50 میلادی به آلمان سفر کرد و یک نسخه از فرمول سرم ابرسرباز را در دفترچه خاطرات یک افسر نازی  پیدا کرد و از آن استفاده کرد تا کاپیتان آمریکا بشه . در واقع او  این فرمول را به دولت آمریکا داد و دولت هم ازش روی خودش آزمایش کرد و به کاپیتان آمریکای جدید تبدیل شد. اولش در مبارزه با کمونیست ها و یک «رد اسکال» جدید به موفقیت هایی هم دست یافت ولی بعدش دیوانه شد (به دلیل عوارض جانبی آن فرمول).  دولت هم مجبور شد دستگیر و منجمدش کنه. ولی در دهه 70 برگشت . او این بار به یکی از نفرات شخصیت خبیثی به نام «دکتر فاست» تبدیل شده بود (برای آشنایی با دکتر فاست، این مقاله را بخوانید) . او که شستشوی مغزی داده شده بود به Grand Dictator تبدیل شد و یک گروه نئو نازی تشکیل داد.

دیکتاتور بزرگ

اما سپس توسط استیو راجرز و دردویل شکست خورد. او بعدها و پس از مرگ استیو راجرز دوباره برگشت و سعی کرد دو تن از کاندیدهای ریاست جمهوری رو بکشه ولی «باکی» بهش شلیک و شدیدا مصدومش کرد.

 

5- روسکو سیمونز (Roscoe Simons)

5- روسکو سیمونز (Roscoe Simons)

در دهه 70 میلادی استیو راجرز به نشانه اعتراض به سیاست های دولت آمریکا، هویت کاپیتان آمریکا را کنار گذاشت. بنابراین آقای روسکو سیمونز که از هواداران Cap بود جانشین او شد. او با فالکون کار میکرد و از سپر کاپیتان آمریکا استفاده میکرد ولی هیچ قدرت فوق بشری نداشت. او فقط چند ماه کاپیتان آمریکا بود چون رد اسکال وقتی فهمید استیو راجرز از سمت خودش کناره گیری کرده، روسکو رو گرفت، شکنجه داد و به قتل رسوندش. مرگ روسکو تلنگری بود به استیو و او علیرغم همه اختلافاتی که با دولت داشت دوباره کاپیتان آمریکا شد.

 

6- جان واکر (John Walker)

 جان واکر (John Walker)

جان واکر را میتوان نسخه افراطی استیو راجرز دانست. او افکار استیو را کهنه و کلیشه ای میدانست و اعتقاد داشت که میتواند نماینده بهتری برای آرمان های مردم آمریکا در دهه 80 میلادی باشد. مدتی بعد و وقتی استیو دوباره با دولت به مشکل برخورد، دولت جان واکر را جانشین او کرد. واکر یک کاپیتان آمریکای بسیار خشن بود و از کشتن دشمنان خود هیچ ابایی نداشت. این مساله باعث شد با استیو مشکل پیدا کنه. البته بعدها راجرز و واکر   با هم صلح کردند. سپس وقتی استیو دوباره کاپیتان آمریکا شد، واکر هم هویت US Agent را برای خویش انتخاب کرد. تراژدی امان واکر را بریده است چون ابرشروها پدر و مادرش را به قتل رساندند و دولت هم بارها ازش سو استفاده کرده. او حتی در حمله شروری به نام Nuke دست و پای خودش را از دست داد. ولی با این این حال واکر هنوزم یک قهرمان میهن پرست یک دنده محسوب میشود!

مطالب مرتبط:

10 حقیقت مهمی که طرفداران سریال فالکون و سرباز زمستان باید درمورد «جان واکر» (کاپیتان آمریکای جدید) بدانند

 

7- باکی بارنز (Bucky Barnes)

باکی بارنز (Bucky Barnes)

در سال 2005 همه شوکه شدند وقتی فهمیدند قاتل مرموز روسی یعنی Winter Soldier همان باکی بارنز معروف است که سالها مرده پنداشته میشد . ولی معلوم شد که این دستیار نوجوان استیو راجرز در دوران جنگ جهانی در تمام این سالها زنده بوده و توسط کمونیست ها شستشوی مغزی داده شده بوده تا دست به قتل بزند. اما در هر حال بعد از مدتی حافظه خودش را به دست اورد و بعد از مرگ معروف استیو راجرز در نتیجه بلوای "جنگ داخلی" برای مدتی جانشین او شد. باکی عضو New Avengers هم شد و با دشمنان کلاسیک کاپیتان آمریکا مثل رد اسکال جنگید. او وقتی استیو برگشت، باز هم کاپیتان آمریکا بود تا اینکه Sin (دختر رد اسکال) در جریان رویداد Fear Itself تا حد مرگ او را کتک زد.

مطالب مرتبط:

15 حقیقت مهمی که باید درباره «سرباز زمستان» بدانید

  

8- سم ویلسون (Sam Wilson)

سم ویلسون (Sam Wilson)

سم ویسلون جدیدترین جانشین کاپیتان آمریکاست. او سالها به عنوان فالکون در کنار استیو راجرز جنگیده و رفیق فابریک او به شمار میاد. چند وقت پیش شروری به نام Iron Nail کاری کرد که استیو پیر بشه (یعنی به سن واقعی خودش برگرده) بنابراین استیو از ویلسون خواست تا جایش رو بگیره. او نیز تا وقتی این عنوان را داشت به خوبی در قالب یک کاپیتان آمریکای وظیفه شناس فرو رفت.

 مطالب مرتبط:

15 حقیقتی که باید درباره "فالکون" بدانید 

 

 امیرعلی قادری

منبع: سايت comicbook.com

All rights reserved © Spidey.ir 2016

     (هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

معرفی کاپیتان آمریکا

اولین حضور کاپیتان آمریکا در دنیای کمیک ترجمه شد + لینک دانلود مستقیم

10 كمیك برتر كاپیتان آمریكا (CAPTAIN AMERICA)

معرفی 10 دشمن برتر کاپیتان آمریکا (CAPTAIN AMERICA)

10 نسخه عجیب و غریب از کاپیتان آمریکا در دنیای کمیک !

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

S.T.A.R.K
#1 S.T.A.R.K 1395-06-12 17:14
اقای قادری خیلی ممنون مقاله کامل و مورد نیاز بود. به جز گزینه های 6و7و8 بقیه رو نمیشناختم.بعد از این مقاله ترغیب شدم داستان های جان واکر و باکی رو بخونم به نظر جالب میاد سم ویلسون هم داستان خوبی داره(از سری جدید استیو راجرز بهتره)
---------------------------------------
به نظرم مناسب ترین گزینه برای جایگزینی کاپ در mcu باکی هست.
نقل قول کردن
amir a. ghaderi
#2 amir a. ghaderi 1395-06-12 17:22
به نقل از S.T.A.R.K:
اقای قادری خیلی ممنون مقاله کامل و مورد نیاز بود. به جز گزینه های 6و7و8 بقیه رو نمیشناختم.بعد از این مقاله ترغیب شدم داستان های جان واکر و باکی رو بخونم به نظر جالب میاد سم ویلسون هم داستان خوبی داره(از سری جدید استیو راجرز بهتره)
---------------------------------------
به نظرم مناسب ترین گزینه برای جایگزینی کاپ در mcu باکی هست.

مخلص شما
من به نظرم شاید فالکون در mcu جای استیو رو بگیره چون باکی هم یک فراری محسوب میشه و نمیتونه جاش رو بگیره
البته فالکون هم فراریه!
ولی کلا بعید میدونم کسی رو به جای استیو تو mcu بیارن
نقل قول کردن
علی قدیانی
#3 علی قدیانی 1395-06-12 17:24
#1

آره دقیقا درسته باکی از همه مناسب تره

ممنونم ازت جناب قادری!
نقل قول کردن
mehran spidey
#4 mehran spidey 1395-06-12 17:26
آقا ممنونم خیلی زحمت کشیدید راستش اون یارو ویلیام برنساید دکتر فاست بود پیر شد ظاهرا هیکل بهتری پیدا کرد us agent هم که بیچاره عقده ای شده بود دیگه ولی بهترینش یکی سم ویلسون بود یکی باکی
یه سوال جفری میس تو سال ۱۰۵۰ بازنشسته شد یا ۱۹۵۰ آخه ۱۰۵۰ که دیگه خیلی قدیمیه
نقل قول کردن
Mohammads32700
#5 Mohammads32700 1395-06-12 17:30
جز کریس ایوانز هیچکی رو نمیتونم جای کپ تصور کنم ...یعنی واسه اونجرز هم برنمیگرده؟
.
.
.
.
خدا کنه دوباره ازش استفاده بشه اما اگه کلا دیگه قرار نیست کپ باشه بنظرم سم جاش بیاد منطقی تره باز
نقل قول کردن
S.T.A.R.K
#6 S.T.A.R.K 1395-06-12 17:38
نقل قول:
من به نظرم شاید فالکون در mcu جای استیو رو بگیره
نمیدونم ولی فکر میکنم حتما باکی به یه دلیل مهمی تو جنگ بینهایت هست و به نظر من این حضوربه عنوان وینتر سولجر نیست و هم اینکه مارول تو سه فیلم به خوبی به این شخصیت پرداخته و الان آمادس که ازش استفاده کنه. فالکون هم بنظرم تو mcu واقعا درحدی نیست که بخواد جای کاپیتان رو بگیره.
نقل قول کردن
Cap-Spider Potter
#7 Cap-Spider Potter 1395-06-12 17:38
ممنون و تشکر ویژه بابت همچین مقاله ای...
من که اصلا نمیتونم جای استیو شخص دیگه ای رو در این نقش تصور کنم و امیدوارم استیو راجرز کاپتان امریکا باقی بمونه

ولی در کل به نظرم اگرم بخوان تغییرش بدن احتمالا باکی رو انتخاب کنن
چون باکی در حال حاضر یک شخصیت کلیدی و مهم در mcu هست و در عین حال صمیمی ترین دوست استیو به حساب میاد
باک تجربه هایی هم در گرفتن سپر در دستش در فیلم های قبلی داشته و این میتونه یه جور ایستراگ برای هویت آینده باکی باشه

البته من واقعا نمیتونم نه باکی نه فالکون و نه هیچ فرد دیگه ای رو جای استیو (( کریس ایوانز )) در این نقش ببینم
نقل قول کردن
sherlock
#8 sherlock 1395-06-12 17:42
عالی بود.
مرسی که این قدر زحمت میکشین.
درکل هیچکی جز استیو راجرز تو مغز من کپ نیست.به نقل از Mohammads32700:
جز کریس ایوانز هیچکی رو نمیتونم جای کپ تصور کنم ...یعنی واسه اونجرز هم برنمیگرده؟
.
.
.
.
خدا کنه دوباره ازش استفاده بشه اما اگه کلا دیگه قرار نیست کپ باشه بنظرم سم جاش بیاد منطقی تره باز

اره...منطقی تره.
چون که باکی رفت توی یک محفظه عجیب.پس فقط سم میمونه مگر اینکه مارول یک فکر دیگه کنه.
در کل به این خاطر ما ایوانز رو دوست داریم چون تا قبل از اون هیچ فیلم خوبی از کپ نبود و بازیگرهاشم داغون بودن.
حیف که دیگه کپ نیست.
نقل قول کردن
new avenger
#9 new avenger 1395-06-12 19:34
مورد شش و هفت احتمالشون از همه بیشتره

چون هم در دنیای سینمایی مارول حضور دارند و هم از دوستان نزدیک استیو راجرز هستن

امکان اینکه مارول یکی از اون 5 تای دیگه رو انتخاب کنه خیلی کمه چون باید رو شخصیتش کار کرد و به اندازه استیو راجزر پرورشش بدن تا بشه یه کاپیتان امریکایی که بیننده ها و کمیک فن ها هم دوست داشته باشن و این کار سختیه
ما بخشی از اریجین فالکون و باکی بارنز رو دیدیم و این کارو برای مارول اسون تر میکنه که یکی از این دو تا رو به جای استیو راجرز انتخاب کنه
نقل قول کردن
Reverse Spidey
#10 Reverse Spidey 1395-06-12 19:57
اقایون اعضا این هشدار رو هم بدم که هر کی اگه حتی نظرش درباره مطلب باشه و اگه در ادامش اسپم باشه بازم مجبوریم حذف کنیم پس لطفا به هیچ وجه اسپم ندین.
نقل قول کردن
Captain f.s
#11 Captain f.s 1395-06-12 19:58
بنظرم توی اونجرز3 کاپیتان نداره کلا ولی توی بلک پینتر استیو و تی چالا باز باکی رو ازاد میکنن و باکی کاپیتان امریکا توی اونجرز چهار میشه یا شایدم خودشم بیاد و اگه مارول قسمت چهارمی هم از کاپیتان بسازه استیو روتوی فیلم اختصاصی خودش برمیگردونه اینطوری به بهانه ی باکی کاپیتان جدید یه فیلم جدید از کاپیتان میسازن...درکل امیدوارم تو اونجرز کاپیتان هرکی باشه کریس هم تو فیلم باشه
نقل قول کردن
kia spider
#12 kia spider 1395-06-12 20:21
مقاله خیلی خوب بود احتمالا 6،5 باری در اینده بر رو صفحه اول سایت برمی گرده تا اطلاعات بقیه مطلب،مقاله،کمیک ها رو تکمیل کنه :-* :-* :-*
نقل قول کردن
kia spider
#13 kia spider 1395-06-12 20:31
به نقل از amir a. ghaderi:
این آقایون میتوانند جانشین شایسته ای برای کاپیتان آمریکا در دنیای سینمایی مارول باشن


بله واقعا می توانن جانشین های مناسبی باشن
ولی فکر نکنم تا باکی وفالکن هستن برن سراغ بقیه گزینه های لیست :-* ((مورد 6 استساءست))
نقل قول کردن
Sentry
#14 Sentry 1395-06-12 20:39
به نقل از kia spider:
به نقل از amir a. ghaderi:
این آقایون میتوانند جانشین شایسته ای برای کاپیتان آمریکا در دنیای سینمایی مارول باشن


بله واقعا می توانن جانشین های مناسبی باشن
ولی فکر نکنم تا باکی وفالکن هستن برن سراغ بقیه گزینه های لیست :-* ((مورد 6 استساءست))

درسته بهترین جانشین ها باکی و فالکون هستن
ولی فکر نکنم تو جنگ های بینهایت کاپیتان امریکا باشن و استیو راجرز کاپیتان امریکا میمونه ;-)

شاید بلک پنتر براش یه سپر جدید بسازه :-*
نقل قول کردن
kia spider
#15 kia spider 1395-06-12 20:50
به نقل از Sentry:
به نقل از kia spider:
به نقل از amir a. ghaderi:
این آقایون میتوانند جانشین شایسته ای برای کاپیتان آمریکا در دنیای سینمایی مارول باشن


بله واقعا می توانن جانشین های مناسبی باشن
ولی فکر نکنم تا باکی وفالکن هستن برن سراغ بقیه گزینه های لیست :-* ((مورد 6 استساءست))

درسته بهترین جانشین ها باکی و فالکون هستن
ولی فکر نکنم تو جنگ های بینهایت کاپیتان امریکا باشن و استیو راجرز کاپیتان امریکا میمونه ;-)

شاید بلک پنتر براش یه سپر جدید بسازه :-*

spidey.ir/.../...
عنوان خبرو دیدید شما؟
متن خبر رو چی؟
استیو دیگه کپ نیست متاسفانه
نقل قول کردن
Reverse Spidey
#16 Reverse Spidey 1395-06-12 20:57
#15
حدس من اینه:
توی جنگی سخت که بدون وجود استیو هست اونجرز و بقیه شکست سختی میخورن ممکنه به علت این باشه که کسی ندارن که همه رو سازماندهی کنه برای همین دوباره از کپ درخواست میکنن که برگرده!(شاید اگه معجزه بشه و این اتفاقات بیوفته برگشت کپ بمونه برای پارت دوم)
اینم یه فرضیه هستش و با عقل هم جور در میاد.
نقل قول کردن
kia spider
#17 kia spider 1395-06-12 21:02
به نقل از Reverse Spidey:
حدس من اینه:
توی جنگی سخت که بدون وجود استیو هست اونجرز و بقیه شکست سختی میخورن ممکنه به علت این باشه که کسی ندارن که همه رو سازماندهی کنه برای همین دوباره از کپ درخواست میکنن که برگرده!(شاید اگه معجزه بشه و این اتفاقات بیوفته برگشت کپ بمونه برای پارت دوم)
اینم یه فرضیه هستش و با عقل هم جور در میاد.

همچینم فرضیه بدی نیست :-* به نظرم اگه اینطوری بشه هم خیلی خوبه،البته فرضیه های بهتری هم وجود داره
به هر حال باید دید چی می شه
نقل قول کردن
S.T.A.R.K
#18 S.T.A.R.K 1395-06-12 21:07
#16 #17
تایید شده که استیو قهرمان بودن رو کنار گذاشته ولی تایید نشده که برنمیگرده. یعنی واقعا استیو راجرز وقتی که تانوس داره یونیورس رو نابود میکنه هیچ کاری نمیکنه؟؟ایا میشینه و نابودی دنیا رو نگاه میکنه به نظر من این کار از استیو بعیده.
نقل قول کردن
Sentry
#19 Sentry 1395-06-12 21:10
به نقل از kia spider:
به نقل از Sentry:
به نقل از kia spider:
به نقل از amir a. ghaderi:
این آقایون میتوانند جانشین شایسته ای برای کاپیتان آمریکا در دنیای سینمایی مارول باشن


بله واقعا می توانن جانشین های مناسبی باشن
ولی فکر نکنم تا باکی وفالکن هستن برن سراغ بقیه گزینه های لیست :-* ((مورد 6 استساءست))

درسته بهترین جانشین ها باکی و فالکون هستن
ولی فکر نکنم تو جنگ های بینهایت کاپیتان امریکا باشن و استیو راجرز کاپیتان امریکا میمونه ;-)

شاید بلک پنتر براش یه سپر جدید بسازه :-*

spidey.ir/.../...
عنوان خبرو دیدید شما؟
متن خبر رو چی؟
استیو دیگه کپ نیست متاسفانه

دوست عزیز شما منظور منو متوجه نشدی
پس تو جنگ های بینهایت کریس ایوامز میخواد چه نقشی رو بازی کنه؟
من میگم دوباره به عنوان کاپیتان امریکا برمیگرده .همین خبری رو که گذاشتی بخون نوشته شاید دیگه نخواد کاپیتان باشه
نقل قول کردن
Sentry
#20 Sentry 1395-06-12 21:13
به نقل از S.T.A.R.K:
#16 #17
تایید شده که استیو قهرمان بودن رو کنار گذاشته ولی تایید نشده که برنمیگرده. یعنی واقعا استیو راجرز وقتی که تانوس داره یونیورس رو نابود میکنه هیچ کاری نمیکنه؟؟ایا میشینه و نابودی دنیا رو نگاه میکنه به نظر من این کار از استیو بعیده.

منم باهات موافقم.حرف منم همین بود
نقل قول کردن
Nightwatcher
#21 Nightwatcher 1395-06-12 22:00
آقای قادری دستت درد نکنه. خیلی خوب بود.
همین پریشب فیلم سیویل وارو دیدم. این مقاله واقعا به موقع بود (مثل همیشه).

جان واکر و باکی بارنز از بقیشون جالبتر هستن... مخصوصا جان واکر... خیلی دوست داشتم دربارش بدونم.

ممنون
نقل قول کردن
amirsa
#22 amirsa 1395-06-12 22:13
بنظر من سم ویلسون که فالکونه در آینده میتونه فیلم اختصاصی داشته باشه و خیلی راه در پیش داره نباید کپش کنن اصن جور در نمیاد دوتا شخصیتو یکی کنن :-*
از طرفی هم باکی بارنز با اون دستشو با اون ماجراهاش و با وجود کپ کنارش هم کپ جدید بشو نیست
بعدشم الان مارول یونیورس خیلی شلوغ شده دیگه نباید یه کپ جدید بیارن تانوس هم داره میاد یه مدتی فکر کنم استیو کپ نباشه بعدشم تچلا حتما از وایبریونم یه سپر تقریبا شیش ضلعی که تو کمیکاش دیدم براش بسازه .
نقل قول کردن
mahdi380
#23 mahdi380 1395-06-12 23:21
شماره 7 بهترینه طی اتفاقی که تو جنگ داخلی افتاد
نقل قول کردن
Nightwatcher
#24 Nightwatcher 1395-06-12 23:31
#22
#23
احتمالا در جریان جنگ بینهایت تونی و بقیه به کمک کپ احتیاج پیدا میکنن و ممکنه کپ سپر و لباسشو به باکی بده تا باکی در قالب کاپتان آمریکا گذشتشو جبران کنه. (البته سپر خودشو جا گذاشت و شاید تچالا براش سپر بسازه). خود استیو هم بدون سپر در کنار باکی بجنگه.
سم ویلسون توی mcu برای کپ شدن پتانیسل و کاریزما نداره. احتمالش خیلی کمه که جای استیو رو بگیره.
نقل قول کردن
Marvel khafan
#25 Marvel khafan 1395-06-12 23:38
به نظر من 1 خیلی میتونه جالب باشه چون شاید اونجوری شاهد یانگ اونجرز با وجود دختر انت من اسمش چی بود ها کسی درس میگم باشیم البته اونجوری باید چند سال صبر کنیم اون دختره بزرگ بشه یا شاید بعد جنگای بینهایت فیلم بعدیش بره
نقل قول کردن
quick black
#26 quick black 1395-06-13 09:09
ینی امکانش هست که سم و باکی کاپتان بشن؟؟ اخه این دوتا خودشون شخصیت های قهرمانی خودشونو دارن
نقل قول کردن
AMiR Hossein
#27 AMiR Hossein 1395-06-13 10:44
در حال حاظر فکر نکنم مارول بیاد پ یه شخصیت جدید رو اونم به عنوان کاپیتان آمریکا وارد دنیای سینماییش کنه از طرفی هم هنوز دید مردم و دولت نسبت به باکی خوب نشده و حد اقل تا دو سه تا فیلم دیگه که خود باکی توش باشه فکر نکنم این قضیه درست بشه و از اون طرف سم ویلسون هم اونقدر تو mcu شخصیت پردازی نشده که بیاد و بشه کاپیتان آمریکا و بقیه رو فرماندهی کنه چون تا همین دم آخری هم نوچه کپ بود


یه احتمال خیلی خیلی قوی هم هست اینکه فعلا کلا کاپیتان آمریکا نداشته باشیم و مثلا تو یکی دوتا فیلم به صورت کامئو استیو راجرز رو داشته باشیم و بعد تو جنگ های بینهایت که همه فهمیدن که به یه کاپیتان و فرمانده نیاز دارن بیان و از استیو بخوان دوباره کپ باشه

ها؟؟
نقل قول کردن
kia spider
#28 kia spider 1395-06-13 10:58
#27
نظریه بدی نبود :-*
فقط درباره سم ویلسون.....به نظرم شدنیه،اخه اگه کپ بشه احتمالا فیلم اختصاصی ازش می بینیم و اونجا رو شخصیتش کار می شه
اون اخرم فک نکنم استیو از جنگ بی نهایت جون سالم به در ببره و فکر نکنم با دوباره کاپیتان شدن استیو،فرصت استفاده از یه کپ جدید رو از دست بدن
به هر حال باید ببینیم چی می شه؛شاید حرف شما شد شاید حرف من،شایدم هیچ کدوم
نقل قول کردن
Batman America
#29 Batman America 1395-06-13 12:29
یه سوال کاپیتان آمریکا برای اینکه بابای تونی استارک سپر رو ساخته بود انداخت الان امکان دا پلنگ سیاه بهش یه سپر دیگه بده؟
نقل قول کردن
quick black
#30 quick black 1395-06-13 12:51
به نقل از Batman America:
یه سوال کاپیتان آمریکا برای اینکه بابای تونی استارک سپر رو ساخته بود انداخت الان امکان دا پلنگ سیاه بهش یه سپر دیگه بده؟

به خاطر اینکه باباش ساخته بود اونو نداخت به خاطر این انداخت که نشون بده رفیقش از همه چی براش مهم تره
به نظر من الان سپره دست تونیه و بعدا به کاپتان میدتش
نقل قول کردن
kia spider
#31 kia spider 1395-06-13 12:54
به نقل از Batman America:
یه سوال کاپیتان آمریکا برای اینکه بابای تونی استارک سپر رو ساخته بود انداخت الان امکان دا پلنگ سیاه بهش یه سپر دیگه بده؟

اره احتمال داره :-*
نقل قول کردن
Cap-Spider Potter
#32 Cap-Spider Potter 1395-06-13 12:55
به نقل از Batman America:
یه سوال کاپیتان آمریکا برای اینکه بابای تونی استارک سپر رو ساخته بود انداخت الان امکان دا پلنگ سیاه بهش یه سپر دیگه بده؟



ببین اره دیگه
تونی هر چی گفت اسیو داشت راه خودشو میرفت ولی تا گفت اون سپرو پدرم ساخته مثل این بود که انگار داشت یه نوع منت سرش میذاشت

و مطمئنا اگر بلک پنتر هم بهش بده به اونجرز بر نمیگرده مگه در شرایط خیلی بد !
احتمالا یا کلا به این هویت بر نمیگرده یا اگه بر گشت خود استارک برش میگردونه



#28

اگر قرار باشه استیو به کل کپ نشه و سم ویلسون جاشو بگیره پس فیلم اختصاصی سم میفته برا بعد جنگ بی نهایت که اینجوری سم تو جنگ بی نهایت چجوری میخواد یه لشکری از قهرمانان رو هدایت کنه ؟!

حتما لازم نیست که کپ تغییر کنه اتفاقا با بازگشتش خیلیا شاد میشن و خواستار بازگشتش هستن

هههه این استیوی که من میشناسم تا خود تانوس رو نکشه ول کن نیست :D
نقل قول کردن
kia spider
#33 kia spider 1395-06-13 13:17
به نقل از Cap-Spider Potter:

اگر قرار باشه استیو به کل کپ نشه و سم ویلسون جاشو بگیره پس فیلم اختصاصی سم میفته برا بعد جنگ بی نهایت که اینجوری سم تو جنگ بی نهایت چجوری میخواد یه لشکری از قهرمانان رو هدایت کنه ؟!

حتما لازم نیست که کپ تغییر کنه اتفاقا با بازگشتش خیلیا شاد میشن و خواستار بازگشتش هستن

خب حتما که نباید سم اونجر رو رهبری کنه که :-? :-*
نظریه من اینکه استیو تو جنگ بی نهایت برمی گرده پیش بقیه اونجر ها و تو جنگ با ثانوس کشته می شه(( :cry: به طرز خیلی ماندگار :cry: ))و اخر فیلم می بینیم سم یا باکی جاشو می گیرن((احتمالا باکی))
به نقل از Cap-Spider Potter:
هههه این استیوی که من میشناسم تا خود تانوس رو نکشه ول کن نیست :D
جون من؟حتی اگه تمام 67 قهرمان با هم،با نهایت قدرت به ثانوس ضربه بزنن نمی میره حالا چه برسه به استیو؟( :lol: ) بعد ثانوس که خیلی راحت سپر نداشته استیو رو جر می ده پس دیگه اوضاع واویلاست
نقل قول کردن
Captain f.s
#34 Captain f.s 1395-06-13 13:48
به نقل از kia spider:
به نقل از Cap-Spider Potter:

اگر قرار باشه استیو به کل کپ نشه و سم ویلسون جاشو بگیره پس فیلم اختصاصی سم میفته برا بعد جنگ بی نهایت که اینجوری سم تو جنگ بی نهایت چجوری میخواد یه لشکری از قهرمانان رو هدایت کنه ؟!

حتما لازم نیست که کپ تغییر کنه اتفاقا با بازگشتش خیلیا شاد میشن و خواستار بازگشتش هستن

خب حتما که نباید سم اونجر رو رهبری کنه که :-? :-*
نظریه من اینکه استیو تو جنگ بی نهایت برمی گرده پیش بقیه اونجر ها و تو جنگ با ثانوس کشته می شه(( :cry: به طرز خیلی ماندگار :cry: ))و اخر فیلم می بینیم سم یا باکی جاشو می گیرن((احتمالا باکی))
به نقل از Cap-Spider Potter:
هههه این استیوی که من میشناسم تا خود تانوس رو نکشه ول کن نیست :D
جون من؟حتی اگه تمام 67 قهرمان با هم،با نهایت قدرت به ثانوس ضربه بزنن نمی میره حالا چه برسه به استیو؟( :lol: ) بعد ثانوس که خیلی راحت سپر نداشته استیو رو جر می ده پس دیگه اوضاع واویلاست

:

فک کنم منظورش این بود که استیو به این راحتیا کنار نمیکشه نه اینکه به تنهایی بره به جنگ ثانوس :-|
نقل قول کردن
Cap-Spider Potter
#35 Cap-Spider Potter 1395-06-13 14:52
#33

برای بعد جنگ بی نهایت شاید کس دیگه ای جای استیو رو بگیره ولی قطعا در جنگ بی نهایت باید کسی به توان استیو باشه تا بتونه قهرمانارو هدایت و رهبری کنه


که احتمالا همون استیو راجرز خودمون رو میبینیم


#34

بله بله ...
منظورمو نگرفت که... :o
چه کنم


راستی اقای Captain f.s اواتار خیلی جالبی دارین
;-)
نقل قول کردن
rambod DR
#36 rambod DR 1395-06-14 21:36
به نقل از amir a. ghaderi:
به نقل از S.T.A.R.K:
اقای قادری خیلی ممنون مقاله کامل و مورد نیاز بود. به جز گزینه های 6و7و8 بقیه رو نمیشناختم.بعد از این مقاله ترغیب شدم داستان های جان واکر و باکی رو بخونم به نظر جالب میاد سم ویلسون هم داستان خوبی داره(از سری جدید استیو راجرز بهتره)
---------------------------------------
به نظرم مناسب ترین گزینه برای جایگزینی کاپ در mcu باکی هست.

مخلص شما
من به نظرم شاید فالکون در mcu جای استیو رو بگیره چون باکی هم یک فراری محسوب میشه و نمیتونه جاش رو بگیره
البته فالکون هم فراریه!
ولی کلا بعید میدونم کسی رو به جای استیو تو mcu بیارن

آخره داستان وقتی که باکی رو منجمد میکنن و کپ افراد تیمشو آزاد میکنه فکر کنم که فالکون جاشو بگیره
البته قطع به یقین استیو تو جنگ بی نهایت حضور داره البته اینکه گفتم جاشو بگیره کلا احتمالش کمه چون هم سم هم استیو فراری ان پس وقتی استارک میفهمه بدون استیو و وندا نمیتونه جلوی تانوث رو بگیره میره سراغ استیو و دوباره مرد افسانه ای مارول بر میگرده فکر کنم دلیل اینکه تونی بره سراغش به خاطر وندا است چون تو جنگ داخلیهم دیدیم که تونی وندا رو حبس کرده بود چون از قدرتش میترسید و یکی از دلایلی که استیو امضا نکرد وندا بود استیو تو فیلم ترغیب بهامضا شد اما وقتی فهمید که استارک چه برنامه ای برای مکسیماف داره اینکارونکرد . پس دلیلی که استیو برگرده وندا خواهد بود ببینین کی گفتم :-* :-*
نقل قول کردن
rambod DR
#37 rambod DR 1395-06-14 21:48
به نقل از quick black:
به نقل از Batman America:
یه سوال کاپیتان آمریکا برای اینکه بابای تونی استارک سپر رو ساخته بود انداخت الان امکان دا پلنگ سیاه بهش یه سپر دیگه بده؟

به خاطر اینکه باباش ساخته بود اونو نداخت به خاطر این انداخت که نشون بده رفیقش از همه چی براش مهم تره
به نظر من الان سپره دست تونیه و بعدا به کاپتان میدتش

نه چون احساس گناه میکرد که مرگ پدر مادر تونی رو بهش نگفته که تو نامه آخر فیلم هم اشاره کمی شد البته بخاطر دوستشم بود
نقل قول کردن
S.T.A.R.K
#38 S.T.A.R.K 1395-06-14 21:57
به نقل از rambod DR:
به نقل از quick black:
به نقل از Batman America:
یه سوال کاپیتان آمریکا برای اینکه بابای تونی استارک سپر رو ساخته بود انداخت الان امکان دا پلنگ سیاه بهش یه سپر دیگه بده؟

به خاطر اینکه باباش ساخته بود اونو نداخت به خاطر این انداخت که نشون بده رفیقش از همه چی براش مهم تره
به نظر من الان سپره دست تونیه و بعدا به کاپتان میدتش

نه چون احساس گناه میکرد که مرگ پدر مادر تونی رو بهش نگفته که تو نامه آخر فیلم هم اشاره کمی شد البته بخاطر دوستشم بود

چون احساس گناه میکرد سپر رو انداخت؟ بنظرم بخاطر حرف تونی بود که اولش گفت تو لیاقت سپرو نداری که این حرفش کاپ رو ناراحت کرد بعدشم چیزی گفت که خود منم واقعا انتظارشو نداشتم. کاپ هم از این حرف ناراحت شد با خودش گفت به کفشم و سپر رو انداخت و رفت.
نقل قول کردن
mehran spidey
#39 mehran spidey 1395-06-14 22:07
به نقل از S.T.A.R.K:
به نقل از rambod DR:
به نقل از quick black:
به نقل از Batman America:
یه سوال کاپیتان آمریکا برای اینکه بابای تونی استارک سپر رو ساخته بود انداخت الان امکان دا پلنگ سیاه بهش یه سپر دیگه بده؟

به خاطر اینکه باباش ساخته بود اونو نداخت به خاطر این انداخت که نشون بده رفیقش از همه چی براش مهم تره
به نظر من الان سپره دست تونیه و بعدا به کاپتان میدتش

نه چون احساس گناه میکرد که مرگ پدر مادر تونی رو بهش نگفته که تو نامه آخر فیلم هم اشاره کمی شد البته بخاطر دوستشم بود

چون احساس گناه میکرد سپر رو انداخت؟ بنظرم بخاطر حرف تونی بود که اولش گفت تو لیاقت سپرو نداری که این حرفش کاپ رو ناراحت کرد بعدشم چیزی گفت که خود منم واقعا انتظارشو نداشتم. کاپ هم از این حرف ناراحت شد با خودش گفت به کفشم و سپر رو انداخت و رفت.

ولی من اون لحظه حق رو به تونی دادم بیچاره دلم واسش سوخت دوست داشتم باکی رو بترکونه :-*
نقل قول کردن
S.T.A.R.K
#40 S.T.A.R.K 1395-06-14 22:13
نقل قول:
ولی من اون لحظه حق رو به تونی دادم بیچاره دلم واسش سوخت دوست داشتم باکی رو بترکونه
اونجا که تونی ویدیو رو میبینه دلم میخواستم خودم اونجا بودم باکی رو میکشتم :lol: ولی خب بعدش دلم واسه باکی سوخت :o بدبخت این همه سال ازش سواستفاده میشده و درکل زندگیش بدجور تباه شده :cry:
نقل قول کردن
mehran spidey
#41 mehran spidey 1395-06-14 22:23
به نقل از S.T.A.R.K:
نقل قول:
ولی من اون لحظه حق رو به تونی دادم بیچاره دلم واسش سوخت دوست داشتم باکی رو بترکونه

اونجا که تونی ویدیو رو میبینه دلم میخواستم خودم اونجا بودم باکی رو میکشتم :lol: ولی خب بعدش دلم واسه باکی سوخت :o بدبخت این همه سال ازش سواستفاده میشده و درکل زندگیش بدجور تباه شده :cry:
آره کلا فیلم جوری بود که آدم نمیدونست دلش واسه کی بسوزه :lol:
نقل قول کردن
S.T.A.R.K
#42 S.T.A.R.K 1395-06-14 22:38
به نقل از mehran spidey:
به نقل از S.T.A.R.K:
نقل قول:
ولی من اون لحظه حق رو به تونی دادم بیچاره دلم واسش سوخت دوست داشتم باکی رو بترکونه

اونجا که تونی ویدیو رو میبینه دلم میخواستم خودم اونجا بودم باکی رو میکشتم :lol: ولی خب بعدش دلم واسه باکی سوخت :o بدبخت این همه سال ازش سواستفاده میشده و درکل زندگیش بدجور تباه شده :cry:

آره کلا فیلم جوری بود که آدم نمیدونست دلش واسه کی بسوزه :lol:
یکی از نقاط قوت فیلم هم همین بود. یعنی کاری کرده بود که هم به تونی حق بدیم هم به باکی.
نقل قول کردن
mehran spidey
#43 mehran spidey 1395-06-14 22:43
به نقل از S.T.A.R.K:
به نقل از mehran spidey:
به نقل از S.T.A.R.K:
نقل قول:
ولی من اون لحظه حق رو به تونی دادم بیچاره دلم واسش سوخت دوست داشتم باکی رو بترکونه

اونجا که تونی ویدیو رو میبینه دلم میخواستم خودم اونجا بودم باکی رو میکشتم :lol: ولی خب بعدش دلم واسه باکی سوخت :o بدبخت این همه سال ازش سواستفاده میشده و درکل زندگیش بدجور تباه شده :cry:

آره کلا فیلم جوری بود که آدم نمیدونست دلش واسه کی بسوزه :lol:

یکی از نقاط قوت فیلم هم همین بود. یعنی کاری کرده بود که هم به تونی حق بدیم هم به باکی.
درست مثل کمیکش که آدم هم حقو به تونی میداد هم به استیو
نقل قول کردن
rambod DR
#44 rambod DR 1395-06-14 22:51
به نقل از S.T.A.R.K:
به نقل از rambod DR:
به نقل از quick black:
به نقل از Batman America:
یه سوال کاپیتان آمریکا برای اینکه بابای تونی استارک سپر رو ساخته بود انداخت الان امکان دا پلنگ سیاه بهش یه سپر دیگه بده؟

به خاطر اینکه باباش ساخته بود اونو نداخت به خاطر این انداخت که نشون بده رفیقش از همه چی براش مهم تره
به نظر من الان سپره دست تونیه و بعدا به کاپتان میدتش

نه چون احساس گناه میکرد که مرگ پدر مادر تونی رو بهش نگفته که تو نامه آخر فیلم هم اشاره کمی شد البته بخاطر دوستشم بود

چون احساس گناه میکرد سپر رو انداخت؟ بنظرم بخاطر حرف تونی بود که اولش گفت تو لیاقت سپرو نداری که این حرفش کاپ رو ناراحت کرد بعدشم چیزی گفت که خود منم واقعا انتظارشو نداشتم. کاپ هم از این حرف ناراحت شد با خودش گفت به کفشم و سپر رو انداخت و رفت.

من نظرت رو قبول ندارم استیو هیچوقت فردی نبود که به خاطر حرف مردم کاری رو نکنه اگه اینجوری بود هیچوقت بارها سعی نمیکرد که عضو ارتش بشه بعدم هممون میدونیم که استیو فرد با روحیه که اعتقاد به عدالت داره نه اینکه هر جنایتی بکنه به اسم عدالت به نظر من استیو حال تونی رو اون موقع درک میکرد پس دلیل نداشت حرف های تونی روش تاثیر بذاره و موقعیت رو درک میکرد
نقل قول کردن
merc with a mout
#45 merc with a mout 1395-06-18 17:47
فقط باکی و فالکون این شانس رو در mcu دارن که شانس فالکون هم خیلی بیشتره چون ویژگی ها و روحیش بیشتر به استیو شبیه
درضمن بعد از همه اون کارایی که باکی کرده از جمله ترور والدین تونی استارک قطعا کسی اونو به عنوان کاپیتان قبول نمیکنه
نقل قول کردن
merc with a mout
#46 merc with a mout 1395-06-18 17:55
به نقل از rambod DR:
به نقل از S.T.A.R.K:
به نقل از rambod DR:
به نقل از quick black:
به نقل از Batman America:
یه سوال کاپیتان آمریکا برای اینکه بابای تونی استارک سپر رو ساخته بود انداخت الان امکان دا پلنگ سیاه بهش یه سپر دیگه بده؟

به خاطر اینکه باباش ساخته بود اونو نداخت به خاطر این انداخت که نشون بده رفیقش از همه چی براش مهم تره
به نظر من الان سپره دست تونیه و بعدا به کاپتان میدتش

نه چون احساس گناه میکرد که مرگ پدر مادر تونی رو بهش نگفته که تو نامه آخر فیلم هم اشاره کمی شد البته بخاطر دوستشم بود

چون احساس گناه میکرد سپر رو انداخت؟ بنظرم بخاطر حرف تونی بود که اولش گفت تو لیاقت سپرو نداری که این حرفش کاپ رو ناراحت کرد بعدشم چیزی گفت که خود منم واقعا انتظارشو نداشتم. کاپ هم از این حرف ناراحت شد با خودش گفت به کفشم و سپر رو انداخت و رفت.

من نظرت رو قبول ندارم استیو هیچوقت فردی نبود که به خاطر حرف مردم کاری رو نکنه اگه اینجوری بود هیچوقت بارها سعی نمیکرد که عضو ارتش بشه بعدم هممون میدونیم که استیو فرد با روحیه که اعتقاد به عدالت داره نه اینکه هر جنایتی بکنه به اسم عدالت به نظر من استیو حال تونی رو اون موقع درک میکرد پس دلیل نداشت حرف های تونی روش تاثیر بذاره و موقعیت رو درک میکرد

با نظرتون موافقم ولی یه جورایی احساس گناه هم می کرد
چون واقعیت رو راجع به مرگ والدین تونی میدونست ولی برای محافظت از باکی چیزی به تونی نگفت
نقل قول کردن
spider punisher83
#47 spider punisher83 1395-07-04 19:13
ای بابا کاپیتان راجرز رفت؟واقعا رفت؟
استیو نرو دیگه بی تو فیلمای مارول معنی نداره.
تونی هرگز بخاطر گفتن جمله(تو لیاقت اون سپرو نداری)نمی بخشمت.
نقل قول کردن
amazing barbod
#48 amazing barbod 1395-07-08 11:00
حیف...حیف کاپیتان راجرز اگه دیگه کاپیتان امریکا نباشه تمام مارول ستینگ داغون میشه البته به نظر من باکی هم از نظر اخلاقی هم از نظر بدنی هم از نظر مبارزه خیلی شبیه کپه و اون میتونه جانشین خوبی باشه ولی سرم سوپر سولدر تو بدنه استیو راجرزه...
نقل قول کردن
Alitadi
#49 Alitadi 1397-02-17 22:35
لباس جفری میس عالیه ... اما حیفه نباید کپ تو ام.سی.یو بمیره...باهاش خاطره ها داریم :cry:
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید