معرفی میوتانت های سریال "با استعدادها" (The Gifted)

معرفی میوتانت های سریال "با استعدادها" (The Gifted)

وقتشه با جهش یافته های سریال جدید برگرفته از مردان ایکس آشنا بشویم ...

مقدمه: فصل پاییز از راه رسیده و این یعنی فصل جدیدی از سریال ها نیز شروع شده. امسال سریال های برجسته ای در راه است که در بین آنها شاید ما بیشتر از همه برای سریال جدید فاکس به نام The Gifted اشتیاق داشته باشیم. قسمت اول این سریال چند شب پیش پخش شد که اگه هنوز آن را ندیده اید میتونید اینجا دانلودش کنید. همانطور که حتما شنیده اید «برایان سینگر» معمار و موسس بزرگ دنیای سینمایی مردان ایکس این اپیزود را ساخته و کیفیت بالایی  هم داره.

قرار نبود در این سریال با گروه مردان ایکس که قبلا در فیلم های سینمایی دیده بودیم مواجه شویم چون در قسمت اول میگه که مردان ایکس مدتیه که غیبشون زده . بنابراین داستان سریال از نظر خط زمانی در آینده رخ میده ولی آینده ای نه چندان دور . یعنی نه اون اینده ای که در فیلم "مردان ایکس: روزهای آینده و گذشته" شاهد بودیم.   در هر حال شاید خیلی از بینندگان با میوتانت ها یا جهش یافتگان این سریال اشنا نباشند و به همین دلیل تصمیم گرفتم این مقاله را براتون بنویسم که البته برای نوشتن آن از مقاله ای از سایت CBR کمک گرفتم (البته مقاله من به مراتب کامل تره!)

 

- بلینک (Blink)

- بلینک (Blink)

«بلینک» احتمالا شناخته شده ترین شخصیت سریال باشه چون نقش کوچک ولی مهمی در فیلم سال 2014 سری ایکس من یعنی X-Men: Days of Future Past داشت. ولی عجیبه که در اون فیلم نقشش را «فن بینگ بینگ» بازی میکرد ولی اینجا «جیمی چیونگ» نقشش رو بازی میکنه.

blink مردان ایکس

بلینک اولین بار در کراس اور Phalanx Covenant که سال 1994 در کمیک های مردان ایکس چاپ شد، خلق شد و اسم واقعی اش «کلاریس فرگسن» است و جالبه که طرفداران خاص خودش رو هم داره (مخصوصا بعد از حضور در کمیک شاهکار و معرکه ای به نام Exiles) . بلینک میتونه تله پورت کنه و این کار رو از طریق ایجاد دریچه یا Portal انجام میده. ضمن اینکه میتونه از انرژی خودش استفاده کنه تا خنجرهایی تولید و به سمت دشمنانش پرتاب کنه. او پوست صورتی رنگی هم داره ولی در این سریال و اون فیلم ایکس من، پوستش عادیه ولی در عوض چشمانش کاملا سبز هستند!

 

 

- پولاریس (Polaris)

پولاریس (Polaris)

شاید براتون ناشناخته باشه ولی «لورنا دین» ملقب به «پولاریس» ، کاراکتر واقعا مهمیه. بیشترش به خاطر اینه که دختر «مگنتو» هستش!

جالبه که سالها در کمیک های مارول مارول میگفتند که «اسکارلت ویچ» و «کوئیک سیلور» بچه های مگنتو هستند در حالی که قدرت هاشون ربطی به قدرت های باباشون نداشت ولی قدرت های پولاریس شبیه به مگنتو هستش. درسته تجربه باباش رو نداره ولی به اندازه او قویه (حتی شاید هم قوی تر!). میگن به خاطر همین قدرت ها هم هستش که رنگ موهایش سبز شده. در سریال بااستعدادها نقشش رو «اما دومانت» بازی میکنه و معلومه از شخصیت های مهمه که البته در قسمت اول گیر افتاد و زندانی شد. تایید شده که ایشون در این سریال هم دختر مگنتو هستش و در قسمت های بعدی به این موضوع پرداخته خواهد شد.

 

- تاندربرد (Thunderbird)

تاندربرد (Thunderbird)

«تاندربرد» با نام واقعی «جان پراود استار» شخصیتی است با ذهن و جسمی قدرتمند. او یک سرخ پوست آمریکایی است که نسلش به قبیله «آپاچی» میرسد. تاندربرد بسیار به اصل و نسب خودش افتخار میکند. ولی زندگی او دارای جهت و هدف مشخصی نبود و به همین دلیل به ارتش ملحق شد.  تا اینکه نیروهای فوق بشری اش بروز کرد و «پرفسور اگزایور» آمد سراغش تا به گروه مردان ایکس دعوتش کنه.

او لقب تاندربرد را برای خودش انتخاب کرد ولی خیلی زود کشته شد. بعدها برادر کوچک تر او به نام «جیمز پراود استار» ملقب به Warpath به مردان ایکس ملحق شد . ما Warpath  را در فیلم تحسین شده X-Men: Days of Future Past در نقشی کوچک دیدیم:

وارپاث warpath

در هر حال نقش تاندربرد را در سریال بااستعدادها، «بلیر رد فورد» بازی میکنه . باید دید آیا در ادامه به برادرش اشاره میشه یا نه؟ همچنین باید دید که آیا مثل دنیای کمیک با مرگ مواجه میشه یا نه؟ راستی تا یادم نرفته بگم که تاندربرد دارای حواس و قدرت های فوق بشری است و میتواند دیگران را ردیابی کند. او همچنین در مبارزات تن به تن تخصص دارد.

 

- بچه های استراکر (The Strucker Children)

 بچه های استراکر (The Strucker Children)

بچه های «استراکر» در مقایسه با دیگر شخصیت های سریال دچار بیشترین تغییرات شده اند. آنها در سریال میوتانت هستند و به همراه والدین خود باید از دست پلیس فرار کنند. پدرش هم خودش کسی هستش که دنبال شکار میوتانت ها هستش ولی وقتی معلوم میشه بچه های خودش هم میوتانت هستند باید از دست مقامات دولتی فرار کنه! فرزندان او در دنیای کمیک کاملا فرق دارند چون فرزندان شخصیت خبیثی به نام «بارون وان استراکر» هستند که از دشمنان معروف کاپیتان امریکاست! (تو این مقاله راجع بهش توضیح دادیم). اتفاقا اگه یادتون باشه استراکر در دنیای سینمایی مارول (MCU)  هم حضور داشته و تو فیلم "اونجرز: عصر الترون" هم شخصیت های پلید بود:

در دنیای کمیک ، فرزندان استراکر دوقلو هستند و دچار تغییرات ژنتیکی میشوند تا به قدرت های پرواز و ساطع کردن انرژی دست پیدا کنند (هر وقت دستاشون رو بهم بدهند این قدرت ها ظهور میکنه). اونا خبیث و نژاد پرست هستند و دشمن مردان ایکس به حساب می آیند.

حالا چطوری فاکس تونسته از این شخصیت ها استفاده کنه و در این سریال تبدیلشون کنه به میوتانت رو من نمیدونم! شایدم مثل قضیه «نگا سونیک تینیج وارهد» در فیلم "ددپول"، توافقی پشت پرده بین مارول و فاکس صورت گرفته چون این سریال محصول مشترک مارول و فاکسه. در هر حال اونا در این سریال اسمشون شده «لورن» و «اندی» که نقششون رو به ترتیب «ناتالی آلین» و «پرسی هاینز» بازی میکنند. آنها بچه های رید و کیتلین استراکر هستند. در ضمن دوقلو هم نیستند (یعنی به نظر نمیاد که باشند). در هر حال لورن انگار میتونه یک سری موانع حباب مانند موقتی درست کنه که دید طرف مقابل رو سد میکنه (یا یه همچین چیزی!). شایدم میتونه با ذهنش اجسام را تکان بده.  اما اندی که در مدرسه با مشکل روبرو هستش و بچه های دیگه بهش زور میگن، به نظر میاد میوتانت قدرتمندی باشه و قدرت های ذهنی مخربی داره.

 

- ایهب (Ahab)

 ایهب (Ahab)

«ایهب» که افراد شکارچی میوتانت خودش به نام Hounds رو داره، از شخصیت های خبیث معروف دنیای کمیک های ماروله که از آینده تاریکی آمده. از آنجایی که سریال بااستعدادها در آینده رخ میده (چون میگن گروه مردان ایکس غیبشون زده)، احتمالش زیاده که ما نحوه به قدرت رسیدن ایهب را شاهد باشیم. نقش این شخصیت را «گرت دیلاهانت» بازی میکنه و احتمال میدم وقتی در قسمت های بعدی دیده بشه به لطف شدت یافتن جنگ دولت با میوتانت ها، او نیز خودش رو مطرح کنه و به قدرت برسه.

در دنیای کمیک میتونه نیزه هایی ساخته شده از انرژی خالص تولید و ازشون به عنوان سلاح استفاده کنه. یک بار به هیولایی نیمه انسانی – نیمه سایبورگ تبدیل شد. البته تایید شده که ظاهرش در سریال با کمیک ها فرق خواهد داشت. ولی باید صبر کنیم تا در قسمت های بعدی ببینیم چقدر با دنیای کمیک شباهت داره.

 

- شاتر (Shatter)

شاتر shatter

در دنیای کمیک بدن «شاتر» از ماده خاصی پوشیده شده که باعث میشه نشکن بشه. در ضمن قدرت خود شفادهی سریع (healing factor) هم داره و البته میتونه تمام انواع مایعات رو به کریستال تبدیل کنه. حتی از یک کلاه بیسبال به عنوان سلاح استفاده میکنه!!!  پس میبینید که قدرت های زیادی داره.

در دنیای کمیک شاتر همچنین ارتباط زیادی هم با«مورلاک ها» (Morlocks) داره (مورلاک ها گروهی از میوتانت های منزوی هستند که در فاضلاب و تونل های زیرزمینی شهر نیویورک زندگی میکنند). ما در قسمت نخست سریال بااستعدادها دیدیم که شاتر در یک صحنه خیلی کوتاه حضور داشت . او عضو گروه زیرزمینی میوتانت ها هستش و وقتی پولاریس را به مقر آنها بردند، دیدیمش. ظاهرش هم با کمیک ها مو نمیزنه!

 

- سیج (Sage)

سیج sage

در اپیزود اول سریال و در صحنه ای کوتاه وقتی که بلینک به مقر زیرزمینی گروه مقاومت میوتانت ها برده میشه، میبینیم که داره با خانمی صحبت میکنه. این خانم در دنیای کمیک «سیج» نام داره. ما قدرت خاصی از او ندیدیم ولی در ادامه سریال خواهیم دید. البته در دنیای کمیک قدرت فوق بشری در هوش بالایش خلاصه میشه بنابراین احتمالا دیالوگ هایی داره که نشون میده خیلی باهوشه! ضمن اینکه ذهنش مثل رایانه کار میکنه و البته میتونه ژن میوتانت ها را فعال کنه!

نقشش رو «هیلی لاویت» بازی میکنه که قبلا در سریال کمیک بوکی Powers بازی کرده و جالبه که بدونید نقش «ژانت ون داین» یا واسپ اریجینال را در فیلم مرد مورچه ای بازی کرده که البته صورتش رو هرگز ندیدیم. در دنیای کمیک ، سیج در شماره 132 کمیک ایکس من خلق شد و از اعضای گروه های مختلف X-men بوده ولی اولش به صورت مامور مخفی به گروه خبیث "باشگاه آتش جهنمی" (Hellfire Club) نفوذ کرد تا بهشون ضربه بزنه.

 

- دریمر (Dreamer)

دریمر (Dreamer)

این شخصیت هم در قسمت های آینده دیده خواهد شد. در دنیای کمیک میوتانتی است که میتونه با استفاده از دودی ویژه ، خاطرات جعلی را وارد ذهن دیگران کنه. پس در این سریال میشه خیلی ازش استفاده کرد چون با کسانی سر و کار داریم که باید از دست مقامات دولتی فرار کنند و این میتونه خیلی مفید باشه. البته باید دید که دوسته یاد دشمن! در هر حال این شخصیت سال 1985 خلق شد و از مورلاک ها به حساب میاد. بازیگرش هم «النا ساتین» است.

 

 

- اکلیپس (Eclipse)

اکلیپس (Eclipse)

ایشون که نام واقعی اش «مارکوس دیاز» است، یک میوتانت اریجینال است . یعنی قبلا در دنیای کمیک نبوده و فقط مختص این سریال خلق شده. بازیگرش هست، «شان تیل» که به نظرم بازیگر خوش تیپ و کاریزماتیکی هستش. به نظر میرسه میتونه نور و کنترل و جذب کنه و به عنوان سلاح ازش استفاده کنه. او معشوقه «پولاریس» در سریاله و وقتی معلوم شد پولاریس بارداره، گفتش که بابای بچه اوست. اکلیپس به نظر میاد رهبر گروه مقاومت زیرزمینی میوتانت ها باشه که دارند از دست دولت فرار میکنند.

 

و در پایان باید بگم که یک میوتانتی در قسمت اول بود که انگار نگهبان مقر گروه مقاومت بود و یک چشم اضافه تو سرش داشت. من هر چی گشتم نتونستم بفهمم که آیا این میوتانت قبلا در دنیای کمیک بوده یا نه؟

میوتانت ناشناس

شما او را نمیشناسید؟

  و البته ما در همون قسمت اول شاهد کامئوی استن لی بودیم! او داشت از کافه ای بیرون می آمد که اکلیپس در آن با استراکر قرار ملاقات داشت!

استن لی - سریال gifted

 

خب ... فعلا این میوتانت هایی بودند که در قسمت اول دیدیم یا برای قسمت های بعدی تایید شده اند. ولی قطعا در اینده میوتانت های بیشتری هم خواهیم دید. نظر شما چیه؟ راستی، قسمت اول رو دیدید؟ چطور بود؟

 

 مهدی ترابی مهربانی

 All rights reserved © Spidey.ir 2017

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

صحنه جالبی که از مردان ایکس: اپوکالیپس حذف شد

6 تغییر بزرگ در كمیك های X-MEN

چرا "مردان ایكس: روزهای آینده و گذشته" یكی از بهترین فیلم های كميك بوكی است؟

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

T.H.O.R
#1 T.H.O.R 1396-07-13 18:31
واقعا زیبا و جذاب بود مثل همیشه آقای ترابی مرسی
شخصیت های قدرتمندی هستند که به اعضای گروه ایکس من اضاف شدن البته باید ببینیم که میتونن انتظارات رو برآورده کنن یا خیر
نقل قول کردن
Captain Steve Lover
#2 Captain Steve Lover 1396-07-13 19:01
بسيار هم عالى...مقاله خيلى خوب و كاملى بود...
به شخصه از پولاريس توي اعضاي اين گروه بيشتر خوشم اومد و بنظرم اگر تو اين سريال هم ربطش بدن به مگنيتو جذابيت بيشترى هم كسب ميكنه...

در مورد اكليپس راستش من كلاً مخالف اينم كه شخصيت اوريجينال خلق كنند براي فيلم يا سريال چون يكى از جذابيت هاي كميك اينه كه با همين كركتر ها و داستاناشون بتونم فيلم و سريال خوب بسازى اما قدرت هاش جالب و منحصر به فردن...

شاتر و دريمر هر دو كركتر هاي قدرتمندى هستند كه ميشه باهاشون جلوه هاي بصرى ديدنى اى پديد اورد ...

در مجموع نمرات سريال هم نويد يك سريال ديدنى رو ميدن ولى به نسبت لژيون يه پسرفت بود...
متاكريتيك به سريال ٦٣ از ١٠٠ رو بر پايه ١٢ نقد داده...
روتن توميتوز هم فعلا ٧٦ از ١٠٠ رو بر پايه ٣٧ نقد داده...
هنوزم سريال خوبيه اما به نسبت لژيون ظاهرا خيلى پسرفت داشته...

ولى يجا از مقاله... استاد گفتيد سريال كميكي اى هست كه داخلش واسپ باشه :o
مرتبط با Mcu?
عجيبه ؛تا حالا حتى اسم Powers رو نشنيده بودم :o
نقل قول کردن
m.k.t
#3 m.k.t 1396-07-13 19:35
جالب بودن
به نظر سریال موفقی میاد ولی درباره ی بچه های استراکر اگه مارول با فاکس معامله کرده پس چی گرفته یه معامله کرده ایگو رو گرفت این دفعه کیو گرفته ولورین یا یه موجود فضایی چیزی مثل گالگتوس یا ...
نقل قول کردن
Dark3m
#4 Dark3m 1396-07-13 20:44
به نقل از Captain Steve Lover:
بسيار هم عالى...مقاله خيلى خوب و كاملى بود...
به شخصه از پولاريس توي اعضاي اين گروه بيشتر خوشم اومد و بنظرم اگر تو اين سريال هم ربطش بدن به مگنيتو جذابيت بيشترى هم كسب ميكنه...

در مورد اكليپس راستش من كلاً مخالف اينم كه شخصيت اوريجينال خلق كنند براي فيلم يا سريال چون يكى از جذابيت هاي كميك اينه كه با همين كركتر ها و داستاناشون بتونم فيلم و سريال خوب بسازى اما قدرت هاش جالب و منحصر به فردن...

شاتر و دريمر هر دو كركتر هاي قدرتمندى هستند كه ميشه باهاشون جلوه هاي بصرى ديدنى اى پديد اورد ...

در مجموع نمرات سريال هم نويد يك سريال ديدنى رو ميدن ولى به نسبت لژيون يه پسرفت بود...
متاكريتيك به سريال ٦٣ از ١٠٠ رو بر پايه ١٢ نقد داده...
روتن توميتوز هم فعلا ٧٦ از ١٠٠ رو بر پايه ٣٧ نقد داده...
هنوزم سريال خوبيه اما به نسبت لژيون ظاهرا خيلى پسرفت داشته...

ولى يجا از مقاله... استاد گفتيد سريال كميكي اى هست كه داخلش واسپ باشه :o
مرتبط با Mcu?
عجيبه ؛تا حالا حتى اسم Powers رو نشنيده بودم :o

نه این سریال به واسپ ربطی نداره .اون بازیگر که راجبش صحبت میکردن تو آنت من نقش واسپو داشت که چون ماسک داشت قیافش معلوم نبود تو سریال powersم بازی کردن
نقل قول کردن
Teen Titans
#5 Teen Titans 1396-07-13 21:15
ممنون بابت مقاله
کسانی که این سریال رو دیدند نظرتون چیه در موردش در کنار نظرتون لطفا بهترین سریال مارول در نظرتون رو نیز لطفا ذکر کنید.
نقل قول کردن
zahed arazi
#6 zahed arazi 1396-07-13 21:22
من هنوز این سریالو ندیدم استاد ولی نمراتش که میگن سریال بدی نیست فعلا متاش 63 و روتونش82فعلا بنظر سریال خوبیه البته اگه بعدا نمراتش پایین نیاد
نقل قول کردن
Saleh
#7 Saleh 1396-07-13 21:45
به نظرم اونقدر که میگفتن جذاب نبود ولی به شخصه از اکلیپس خوشم اومد متفاوت تر از بقیس ولی بایذ تا قسمت های بعد صبر کرد تا واقعا کیفیت سریال مشخص بشه
نقل قول کردن
Z-men
#8 Z-men 1396-07-13 22:18
من که از قسمت اول راضی بودم هم داستان خوبی داره یعنی از ایده پدری که به دنبال شکار میوتنت هاس ولی یکدفعه میفهمه که بچه هاش میوتنته خوشم اومد. پایانش هم یه قدر کافی هیجان انگیز بود و از اکشن خوبی برخوردار بود، جلوه های ویژه عالی بود.
شخصیت ها و شخصیت پردازیشون قابل قبول بود ریتم خوب و متناسب با تعدد کاراکتر ها که باعث میشه تو همین یه قسمت میتونیم تا حدی اون ها رو بشناسیم.

بازیگری ها هم با توجه به سن بازیگران قابل قبوله.

گروه مقاومت اما نقطه ضعف سریاله، بلینک خیلی یک دفعه ای وارد گروه میشه بدون هیچ آزمایشی یعنی یه چتگنین گروهی نباید محتاط تر از این عمل کنه؟!!
نقل قول کردن
Frank castle
#9 Frank castle 1396-07-13 23:14
اقای ترابی ممنون بخاطر زحمتی که میکشید
توی صفحه نخست فقط یکی از مطالب مال شما نبود.به هیچ عنوان قصدم نشون دادن کم کاری دیگران نیست بلکه منظورم این هست که شما چقدر به حضور مستمر و اپدیت بودن سایتتون اهمیت میدید اتفاقا کسایی هم که شما رو همراهی میکنن بسیار خوب عمل میکنن
نقل قول کردن
Best comicfan
#10 Best comicfan 1396-07-14 00:12
سلام خدمت استاد ترابی ، خسته نباشید ، حالتون خوبه ؟ انشاا... که خوب و سرحال هستید .
متاسفانه یه چند مدتی نتونستم توی سایت حضور پیدا کنم .
مقاله هم مثل همیشه عالی و بی نقص بود و دوباره همراه با چاشنی های مخصوص خودتون که بهش اضافه کردید .
سریال Gifted به نظر میرسه خوب و جالب از آب دربیاد . از اونجایی که خط زمانی فیلم های X-men کمی مشکل دار و دارای چاله چوله هستند ولی امیدوارم که این خط زمانی در این سریال و فیلم های آینده ترمیم و احیا شوند .
با برخی شخصیت ها و قدرت های جالبشون آشنایی نسبی داشتم ؛ و امیدوارم که هر یک نقش موثر و بجایی داشته باشند و در کنارش انسجامشان داستان با دنیای سینمایی فاکس حفظ شود (هر چند هر روز دعا میکنم که هر چه زودتر و البته به شکل زیباتر این دنیا تا دو سال دیگه برچیده بشه و به خونه ی خودش برگرده) ؛ در مورد بچه های استرایکر هم فکر نمیکنم معامله ی خاصی صورت گرفته باشه . یعنی همون طور که ما کوئیک سیلور رو هم توی mcu دیدیم و هم توی دنیای سینمایی فاکس (البته با تغییرات جزئی) . قطعا بارون وان استراکر mcu ریشه دارتر و با پتانسیل بیشتری بود ؛ ما او را در سرباز زمستان و ابتدای عصر التران دیدیم و قرار بود اون رو در سریال محشر Agents of shield ببینیم که نشد و بجاش دستیار اصلیش یعنی دکتر لیست رو دیدیم (اما با وجود عدم حضورش نقش مهمی در روال داستان سریال داشت) . اما فاکس با تغییرات جزئی مثلا تغییر نام او به ویلیام استراکر و مواردی دیگر از اودر فیلم هایش استفاده کرد .
فرزند بارون استراکر هم قبل از حضور در سریال Gifted ، در فصل سوم Agents of shield نقش مهمی ایفا کردند ؛ اسم او ورنر وان استراکر بود که آخرین باری که در mcu دیده شد به شدت بد حال و دارای جراحت بود اما هنوز زنده است و احتمال دوباره دیده شدن او کم نیست . احتمال میدم فاکس با ایجاد تغییراتی حق استفاده از آن ها را به دست آورده .
تشکر فراوان به خاطر زحمات فراوان استاد ترابی ...
نقل قول کردن
mimsadgim
#11 mimsadgim 1396-10-24 17:58
سلام همین الان داخل یکی از شبکه های خارجی تبلیغ این سریال رو دیدم و داخل گوگل سرچ کردم و نتیجه به درد بخوری به جز مقاله استاد ندیدم واقعا این سایت و اقای ترابی برای ما نعمتند خدا سایتون رو از سر سایت کم نکنه
نقل قول کردن
Melika
#12 Melika 1400-03-24 12:15
سلام آقای ترابی
واقعا مقاله عالی و کاملی بود (مثل همیشه) واقعا عالی بود من هم گیفتد رو دیدم و هم سری مردان ایکس و واقعا عالی بودن و با مقاله شما کامل متوجه فیلم ها شدم.
فقط سوالی که دارم فصل سوم گیفتد رو میسازن یا اینکه برای همیشه لغو شده؟ احتمال ساختش هست؟ لطفا جواب بدید ممنون
نقل قول کردن
mtm
#13 mtm 1400-03-24 19:58
به نقل از Melika:
سلام آقای ترابی
واقعا مقاله عالی و کاملی بود (مثل همیشه) واقعا عالی بود من هم گیفتد رو دیدم و هم سری مردان ایکس و واقعا عالی بودن و با مقاله شما کامل متوجه فیلم ها شدم.
فقط سوالی که دارم فصل سوم گیفتد رو میسازن یا اینکه برای همیشه لغو شده؟ احتمال ساختش هست؟ لطفا جواب بدید ممنون

بله برای همیشه لغو شده
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

کمیک هویت آزبورن

مردعنکبوتی سیمبیوتی

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

تولد مجدد قهرمانان

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

50

تاپ 20 - سایت spidey.ir

27

دنیای ونومی

41

کمیک بوک های superman

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

14

18

15

16

اسپایدرمن در تلویزیون

21

31

36

29

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

28

25

40

39

24

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

23

22

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

34

35

48

46

45

37