5 كاراكتر مارول كه برای سريال هاي شبكه نتفلیكس مناسب هستند

زن عنكبوتی (Spider-Woman)

 دنیای سینمایی مارول همینطور دارد گسترش میابد و احتمالا به زودی با دنیایی روبرو خواهیم شد كه از نظر غنا و وسعت میتواند با دنیای كمیك های مارول رقابت كند.

در عرصه تلویزیون اما مارول هنوز راه درازی در پیش دارد و با وجود آنكه سریال دردویل غوغایی به پا كرد و سريال مامورين شيلد هم با موفقيت نسبي خود سه فصل ميهمان تلويزيون بوده  و  همچنين قراره سریال های جدیدی مثل جسیكا جونز ، مدافعین و ... از شبكه نتفلیكس پخش بشه اما جای خالی خیلی از شخصیت های مارول روی صفحه كوچك تلویزیون احساس میشه.

در این مقاله سايت comicbook.com پنج شخصیتی را معرفی ميكند كه بیشترين پتانسیل را برای حضور در سریال های تلویزیونی  نتفلیكس دارند:

مون نایت (Moon Knight)

مون نایت (Moon Knight)

این تكاور نیروی دریایی كه به یك مزدور تبدیل شده ، در نیویورك سكنی دارد و درست مثل مت مورداك روزها شغل دیگری دارد  (او به عنوان كارشناس امور مالی مشغول به كار است ) داستان origin او را میتوان به طرز بسیار جذاب و خارق العاده ای روایت كرد و به صورت فلش بك و در سرتاسر دنیا آن را نشان داد و این باعث میشود داستان های از پس زمینه ای بین المللی برخوردار شود. اگر مارول عقل داشته باشه كمیك mini series خارق العاده ای كه چندي پیش وارن الیس برای اين شخصیت نوشت را  دستمایه سریال مون نایت میكنه و مطمئن باشید حسابی میتركونه

مطالب مرتبط:

10 نكته جالب (Easter Egg) در سریال تلویزیونی Daredevil

نقد سيزن اول سريال Daredevil + لينك دانلود

هاكای (Hawkeye)

هاكای (Hawkeye)

البته همونطور كه حتما هم میدونید هاكای قبلا در فیلم های مارول ظاهر شده (با بازی ژرمی رنر) ولی او جدیدا یك سری جدید كمیك بسیار موفق نوشته «مت فركشن» داشت كه باعث محبوبیت بیشترش شد. این سری جون میده برای یك سریال تلویزیونی. كلا هاكای خیلی شخصیت cool و جالبیه و حقشه كه حالا كه قرار نیست فیلم اختصاصی ازش ساخته بشه تو یه سریال تلویزیونی ظاهر بشه. حتی میشه داستان سریال رو به داستان فیلم های مارول ربطش داد و مثلا نشون داد چطوری با همسرش (كه در عصر الترون دیدیم) اشنا شده. یا اصلا میشه یه بازیگر جدید پیدا كرد و داستان های مستقل ازش روایت كرد.

مطالب مرتبط:

معرفي شخصيت هاكاي

شی هالك (She-Hulk)

شی هالك (She-Hulk)

جنیفر والترز میتواند یك گزینه عالی برای سریال های مارول در شبكه نتفلیكس باشد . حتی میتوان یك حضور افتخاری (cameo) هم برای بروس بنر در این سریال كنار گذاشت. تصورش رو بكنید اگر مارك رافالو (بازیگر هالك) حتی اگه برای چند ثانیه حضور پیدا كنه چی میشه! یعنی مثلا بروس بیاد و دختر عمه خودش خون اعدا كنه و او هم تبدیل بشه به شی هالك! روایت داستان جنیفر در حالی كه میخواد خودش رو به عنوان یك ابرقهرمان تثبیت كنه و همزمان به زندگی و كار شخصی خودش بپردازه میتونه بسیار جذاب باشه . ضمن اینكه یادمون نره جنیفر هم مثل مت مورداك یك وكیله و این خودش میتونه بستر قصه های عالی باشه. اگه شخصیت های منفی مثل  Titania یا Aberration هم تو سریال باشند كه دیگه چه شود. به علاوه، شی هالك داستان خوب كم نداره . همین دن اسلات خودمون یه run حیرت انگیز برای شی هالك نوشته كه میتونه خوراك خوبی برای یه فصل كامل باشه!

زن عنكبوتی (Spider-Woman)

زن عنكبوتی (Spider-Woman)

بله درست شنیدید! جسیكا درو میتونه گزینه بسیار خوبی باشه. جالب اینه كه تو كمیك ها او هم با شیلد رابطه داشته و هم با گروه تروریستی هایدرا . این میتونه ماجراهای تلویزیونی اش رو خیلی جذاب كنه و میشه گذشته او را از طریق فلش بك، دیالوگ های هوشمندانه و یا حتی از طریق شخصیت های دیگه (مثل پدر و مادر مفقود شده اش) روایت كرد. حتی میشه یه team up  یا بهتره بگیم یه كراس اور خوشگل بین او و سریال هاكای ایجاد كرد! در هر حال اسپایدر ومن سالهاست از شخصیت های درجه یك مونث ماروله و یه عالمه كمیك جذاب داره كه میتونن منبع الهام بخش سریال باشن.

مطالب مرتبط:

شماره 3 كمیك Spider-Woman ترجمه شد + لینك دانلود مستقیم

لینك دانلود تمام كمیك های اسپایدرومن (Spider-Woman)

آشنایی با «زن عنكبوتی»! (Spider-Woman)

مارول از لباس جدید زن عنكبوتی پرده برداری كرد!

5 شخصیت مونث دنیای مرد عنكبوتی كه سونی برای فیلم اختصاصی در نظر دارد

نووا (Nova)

نووا (Nova)

علاقمندان به كمیك های قدیمی و كلاسیك مارول قطعا دوست دارن Nova ی اریجینال یعنی «ریچارد رایدر» رو ببینند ولی Nova ی جدید دنیای كمیك یعنی «سم الكساندر» میتونه گزینه بهتری برای نتفلیكس باشه. اگه یادتون باشه run ای كه جف لوب برای Nova نوشت لحن جالب و غریبی داشت . بنابراین این سريال میتونه از اون لحن كمك بگیره و درست مثل فیلم مرد مورچه ای كه روی اسكات لانگ زوم كرد و در عین حال هنری پیم رو هم معرفی كرد، عمل كنه. حتي میشه این سریال رو به عالم فضایی مارول و محافظین كهكشان ربط داد.

نظر شما چیست؟ آیا شما شخصیت های دیگری برای دنیای تلویزیونی مارول سراغ دارید؟

مهدی ترابی مهربانی

منبع: Comicbook.com

All rights reserved © Spidey.ir 2015

     (هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

+5 #1 mtm 1394-05-04 12:31
طبق معمول نويسنده سايت comicbook.com برخي گزينه ها رو فراموش كرده بود
به نظر من شخصيت هاي ديگه مارول هستند كه عالي ان براي سريال
مثلا مارول خيلي شخصيت هاي خوب در ژانر وحشت داره مثل were wolf by night، swamp thing ، يا مقبره دراكولا (كه كميك هاش واقعا عالي بود)
با حتي گوست رايدر كه ميتونه براي دنياي تلويزيوني معركه باشه
شخصيت هاي ديگه يا هم هستن مثل نيمور يا حتي برخي شخصيت هاي دنياي مرد عنكبوتي. )واقعا تصور ديدن سريال مرد عنبكوتي 2099 چقدر ميتونه لذت بخش باشه)

خدا از اين فاكس نگذره. به خدا يه خروار داستان معركه تو كميك هاي مردان ايكس خوابيده كه براي اقتباس تلويزيوني حرف ندارن
مارول به نظرم بايد سعي كنه دنياي خودش در عرصه تلويزيون رو گسترش بده و ژانرهاي مختلفي رو در اين عرصه تجربه كنه
من موندم چرا كلا مارول از شبكه هاي ديگه استفاده نميكنه؟ چرا فقط نتفليكس يا abc؟ شايدم البته ديزني براش محدوديت گزاشته
راستي اون اخبار تاسيس شبكه اختصاصي مارول به كجا كشيد؟
+3 #2 M. goblin 1394-05-04 12:34
#1
اون شبکه انگار قراره اختصاصی مارول و استار وارز باشه و تا جایی که میدونم بجز خبری که درمورد تاسیسش بود دیگه خبری نبود.
+2 #3 A god name sparkles 1394-05-04 12:50
مارول خیلی کار خوبی کرده رفته سراغ نتفلیکس.

چون نتفلیکس شبکه ای هست که به سریال هاش بها میده و اونا رو از نظر بودجه محدود نمیکنه.
به کارگردان میگه: "تو یه سریال معرکه بساز ، پولش مهم نیست."

برعکس CW که یه چیزی هم از سازنده دستی میگیره تا سریالش رو پخش کنه.

خدا تا اینجا خیلی به سریال Flash رحم کرده. (همه یادمون میاد که CW با فصل های آخر smallvile چیکار کرد :-* )
+2 #4 Agent Marvel 1394-05-04 12:54
از آقای ترابی برای ترجمه این مقاله خوب ممنونم.

فقط این ها نیست.مثلا پانیشر.داستان های پانیشر جون میدن برای سریال های چند فصلی درهم تنیده.ولی این گزینه ها هم خوب بودن.به خصوص زن عنکبوتی.نوا هم شخصیت باحالیه و اگه به صورت سریال درآد حتما با استقبال مواجه میشه.
+2 #5 sobhani 1394-05-04 12:54
خیلی ممنون بابت ترجمه این مقاله.
من خیلی دوست دارم در سریال ها از شخصیت هاکای و زن عنکبوتی رو ببینیم.
مخصوصا هاکای چون واقعا کمیک های اخیرش عالی هستن.
شوالیه ماه هم به نظر جالب میاد ولی اطلاعات زیادی از اون ندارم.
دوست دارم نظر آقای ترابی و عمو مختار و بقیه رو درباره بازیگر هاکای(ژرمی رنر)بدونم.به نظرتون برای نقش هاکای خوب عمل کرده؟
به نظر من در قسمت دوم فیلم اونجرز خیلی خوب بود.
+2 #6 Artemis 1394-05-04 12:55
مقاله ی خیلی خوبی بود

از این لیست خیلی دوست دارم سریال هاکای،شی هالک و جسیکا درو رو ببینم

البته از یه کانال دیگه پخش بشه که هرهفته بیاد
+2 #7 Bad joke 1394-05-04 12:56
من درباره مرداش نظری ندارم
میمونه شی هالک و زن عنکبوتی
شی هالک بعد مشکل هالک یکم مونده بهترین داستاناش تو چهار شگفت انگیز رخ داده واقعا شخصیت باحالی داره یه وکیل ترسوی دست پا چلفتی که وقتی شی هالک میشه باحال و :-* :-* و قلدر و در کل به cool bad girl تبدیل میشه ازش خوشم میاد ولی ساختار دشمناش و خودش جلوه های ویژه عظیمی میطلبه بعید میدونم فعلا تلویزیون از پسش بر بیاد

میمونه جسیکا درو واقعا به همراه میس مارول لیاقت فیلم سینمایی تو دنیای مارول را داره یه شخصیت که توسط هایدرا بزرگ شده برای کشتن شیلد ولی به اونها میپیونده تمام خاطراتش ممکنه دروغ باشن یه حس مادری دشمنی به شخصیت وایپر (رییس هایدرا) داره شخصیت خوبیه و لیاقت فیلم سینمایی داره
+1 #8 Artemis 1394-05-04 12:58
ولی فکر میکنم مقاله اشتباه کرده

ایجنتس اف شیلد دو سیزن اومده نه سه تا

راستی حسن آقا به نظر شما ایجنت کارتر خوب نبود؟این بهتر بود یا ایجنتس اف شیلد؟
+2 #9 young spider 1394-05-04 13:01
احتمال نوا بیشتر از همه است چون تو فیلم gog یه ایستراگ خیلی خوب داشت و اونم همون سیاره ای که قراره بود رونان نابودش کنه اسمش نوا چی چی بود و لوگو روی سینه سربازها هم همون لوگو نوا بود. کراس اور بین نوا و gog هم خوبه ولی احتمالش کمه. خودم خیلی دوست دارم سریال هاکای با بازی جرمی رنر بیاد چون قبل از رنر از هاکای خوشم میومد و بعد از اومدن رنر عاشق کارکتر هاکای شدم.
سریال زن عنکبوتی نباید ساخته بشه چون پیتر خیلی بچه ست و بهتره که حالا حالا سریال زن عنکبوتی نیاد. احتمال ساخت سریال شی هالک هم هست.
همیشه آرزو داشتم که اسپادی یه سریال ۲۰ قسمتی داشته باشه و اونم دو تا فصل تا تمامی کمیک های خوب و عالی و برتر و مهم اسپایدی اقتباس بشه.
+1 #10 mtm 1394-05-04 13:02
به نقل از Artemis:
ولی فکر میکنم مقاله اشتباه کرده

ایجنتس اف شیلد دو سیزن اومده نه سه تا

راستی حسن آقا به نظر شما ایجنت کارتر خوب نبود؟این بهتر بود یا ایجنتس اف شیلد؟

اشتباه نكرده
چون سيزن 3 هم در حال ساخته شدنه پس 3 تا سيزن داشته
+1 #11 Bad joke 1394-05-04 13:03
من بعد دین فصل جدید مامران شیلد به این نتیجه رسیدم
خواهش میکنم دیگه ازش نسازید تو را خدا اخه مارول باید از خودشم کپی کنه اونم انقدر در پیت

#8
ایجنت کارتر را ندیدم یعنی دو قسمت دیدم حال نکردم ولش کردم
ایجنت شیلد را دیدم فصل اولش حوصله سر بر بود و فقط اسم شیلد داشت یه سریال من در اوردی بود تا قسمت 10 دیدم ولش کردم

فصل دوم را دیدم 10 قسمت اولش قابل قبول و قابل تحمل بود قسمت های بعدش فاجعه و تو هین به طرفدارای مارول بود تاریخچه این هیومن را نابود کردن چندین شخصیت ایکس من را به ضایع ترین حالت ممکن دزدیند و کردند این هیومن در کل دیگه نگاه نمی کنمش
یه اشغال به تمام معناست حاضرم تا اخر عمرم ارو ببینم دیگه اینا نبینم
+1 #12 Artemis 1394-05-04 13:03
#10

ولی هنوز پخش نشده

راستی اقای ترابی نظر شما راجع به ایجنت کارتر چیه؟به نظر من خوب بود

#11 :lol: ممنون
+1 #13 mtm 1394-05-04 13:05
#5:
من شخصا از جرمي رنر راضي نيستم
بازيگر خوبيه ولي اين نقش يه بازيگر ديگه ميخواست
يه كسي كه زياد مشهور نباشه ولي بازيگر خوبي باشه
البته رنر زياد تقصيري نداره
نقش هاكاي تو فيلمنامه ها كم رنگ بود
تو قسمت دوم البته بيشتر بود ولي من هاكاي رو مرد خانواده نميتونم تصور كنم
هاكاي يه wild card هستش. كسي كه نترسه و به مقامات و بالا دستي هاي خودش اصلا احترامي قايل نيست
نميدونم اقاي سبحاين شما سريال معركه avengers earth's mightiest heroes رو ديديد يا نه ولي به نظرم هالكاي اون سريال دقيقا همونيه كه بايد باشه
مخصوصا تو يه قسمت كه خودش تنهايي و يه تنه ميره سر وقت هايدرا
اون قسمت كل جوهره هاكاي رو در خودش داره
+1 #14 mtm 1394-05-04 13:06
به نقل از Artemis:
#10

ولی هنوز پخش نشده

راستی اقای ترابی نظر شما راجع به ایجنت کارتر چیه؟به نظر من خوب بود

#11 :lol: ممنون


اره پخش نشده ولي همين كه داره ساخته ميشه براي نويسنده به معناي دوام سريال بوده
ايجنت كارتر رو دروغ چرا هنوز كامل نديدم ولي قسمت اوشل عالي بود
من عاشق فضاهاي اون مدلي هستم
+1 #15 Artemis 1394-05-04 13:08
#14

بله منم همینطور

وسطها خیلی کم ضعیف میشه ولی قسمت های آخر دوباره خیلی قشنگ میشه،مخصوصا قسمت 7 و 8
+1 #16 young spider 1394-05-04 13:11
آقا ترابی نظرتون درباره اینکه اسپایدی سریال داشته باشه چیه؟ اصلا دوست دارید که اسپایدی یه سریال داشته باشه؟
+1 #17 Agent Marvel 1394-05-04 13:13
به نقل از young spider:
آقا ترابی نظرتون درباره اینکه اسپایدی سریال داشته باشه چیه؟ اصلا دوست دارید که اسپایدی یه سریال داشته باشه؟

فقط به هزینه ساخت و بودجه فکر کن ! خودت از پیشنهادت پشیمون میشی !
+1 #18 young spider 1394-05-04 13:19
آقا ترابی اگه میشه و براتون زحمت نیست خودتون یا دوستان مترجم سایت این مطلب رو ترجمه کنن، واقعا ارزشش رو داره. من که خوشم اومد.
comicbook.com/.../...
+2 #19 parker 1394-05-04 13:21
آقا اگه من بودم می ذاشتم این فیلم مرد عنکبوتی اکران بشه بعد سریال دشمنان برتر مرد عنکبوتی رو می ساختم
neverendingradicaldude.com/... /...
لامصب جون میده واسه سریال.
+2 #20 Victor 1394-05-04 13:27
#1
واقعا بله آقای ترابی این شخصیتا جون میدن واسه سریال تلویزیونی فقط با نووا مخالفم که فکر نکنم بشه قدرتاشو به تصویر کشیذ تو TV
راستی میتونن The Midnight Sons رو هم بیارن یا شوالیه های مارول چقدر مارول گروه اینچنینی داره لامصب
آقای ترابی فاکس چیکار کنه وقتی رایت تلویزیونیشو نداره واسه همینه که رابطش با مارول شکر اب شده از یه طرف خود فاکس هم از مارول میترسه چون رایت تلویزیونی ایکس منو تماماً داره و با توجه به اینکه صنعت تلویزیون روز به روز داره بهتر میشه میترسه که مارول یهو به سرش بزنه از ایکس من سریال تلویزیونی بسازه و بعد شخصیتایی چون ولورینو بیاره تو نیو اونجرز
نه خود باب ایگر گفته بود که ما باید از تمام برند هامون واسه مارول و استار وارز نهایت استفادرو ببریم مارول داره شروع میکنه دیزنی هم که دریای شبکست و یه چیز جالب اینکه میشه گفت واسه همه ی ژانرا یه شبکه ی تاپ داره
history channel جون میده واسه شخصیتایی تاریخی و باستانی مارول
abc family کاملاً مختص داستان ها و کمیک و شخصیتای خانوادگی و تین ایجری مارول چون دختران فراری البته این شبکه داره خودشو تو سبک خون آشامی و وحشت هم امتحان میکنه و داره سریال شکارچیان ارواح رو میسازه که اگه چیزی خوبی از اب دربیاد میتونن شخصیتایی اینچنینی مارول چون بلید رو بدن بهش
A&E Networks همه چیز میشه توش ساخت بتازگی هم داره میره سمت ژانر وحشت با ساخت ادامه ی دامین یعنی The Omen که بدجوری ترسناکه انگار
hulu همچی میشه ساخت تو این
خود abc هم فقط جون میده واسه سازمان شبلد
راستی من بدجور منتظرم ببنیم سریال 'Empire of the Dead رو به کدوم شبکه میدن
+1 #21 mtm 1394-05-04 13:32
به نقل از young spider:
آقا ترابی اگه میشه و براتون زحمت نیست خودتون یا دوستان مترجم سایت این مطلب رو ترجمه کنن، واقعا ارزشش رو داره. من که خوشم اومد.
comicbook.com/.../...


والا من خودم كه وقتش رو ندارم ولي حسن اقا اگه وقتش رو داشته باشه راست كار خودشه فكر كنم
+2 #22 M. goblin 1394-05-04 13:33
دوستان نظرتون درمورد کمیک های runaways چیه؟



من کمیکاشو نخوندم ولی شنیدم که کارگردان ایرون من 3 فکر کنم قرار بود یه فیلم ازش بسازه و فیلم نامه ی خیلی خوبی هم داشته و جیمز گان ازش کلی تعریف کرده.ولی مارول به جای اون فیلم رفت ایرون من 3 رو ساخت.

داستان کمیکشم تا جایی که میدونم جالبه. فکر کنم به درد یه سریال تین اینجری بخوره
+2 #23 j.parker 1394-05-04 13:38
مرسی بابت مقاله
مون نایت با این کمیک های اخری که ترکوند ولی باید بزارنش بعد مدافعین
هاکای هم که بیچاره مثل بلک ویدو داغ به دلشون موند برا یه فیلم اختصاصی یا سریال ولی اگه با ماموران شیلد کراس اور داشته باشن بهتره
با شی هالکم موافق نیستم اخه احتمالا میشه مثل مامور کارتر ینی داستان عالی ولی مخاطب کم {ناموسا دن اسلات برای شی هالک ران عالی نوشته؟؟؟}
زن عنکبوتی هم بنظرم تو همون مامورین شیلد بیاد بهتره مثل مرغ مقلد
نوا هم گزینه خوبیه ولی کم کمش دیگه یه cameoباید تو gotg2 داشته باشه
اگه مارول بیشتر کاراکترای outlawبیاره بهتره مثلا همین روح سواری که استاد ترابی گفت یا مثلا بلید که خیلی برا ژانر وحشت جون میده {مثلا اگه گیلرمو دل تورو هم بشه کارگردانش:مگه داریم؟؟میگه میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ :o }پانیشرم که فعلا تکلیفش معلومه
+1 #24 Bad joke 1394-05-04 13:39
باشه اقا من مینویسمش ولی امروز نه کار دارم ان شا الله فردا کمیکاشم یه مرور دوباره کنم اگر چیزی به نظرم اومد اضافه کنم
+1 #25 Victor 1394-05-04 13:41
#22
فعلاً منتظر باش محمد خان ببینیم کار مقاله ی من به کجا میکشه دربارش بحث میکنیم
+2 #26 j.parker 1394-05-04 13:41
#22
من تازه میخوام برم سرش ولی معلومه تین ایجری و سوپرهیرویی ه یک کمی هم ژانر جاسوسی داره
{یه چیزی تو مایه های ترکیب مامورین شیلد و یانگ جاستیس و آرچی ه :lol: }
+1 #27 Bad joke 1394-05-04 13:44
دیشب سایت کلیدر را نگاه میکردم یه بحث بود درباره همین کراس اور
یکی از نویسنده های سایت میگفت اره باحاله ولی خب طرفدارا با چهارش گفت انگیز مشکل دارن دوست دارن نابود شه ولی اینا در نظر داشته باشید که اگر فیلم خیلی بدی بشه تا چند سل دیگه هیچ استدیویی اسمشم نمیاره
چون میشه بازیگرا داستان را عوض کرد ولی وقتی بگی چهار شگفت انگیز بگه نه بسمه سه تا فیلم بد ازش دید نمیخوامش واقعا به اینجاش فکر نکرده بودم و همون نویسنده گفت خب قراره فاکس یه فکری بکنه این فیلم به فروش بزرگ احتیاج نداره یه فروش 40 -50 میلیونی هفته اول بسشه
من که موندم تو برزخ خدا ازش نگذره
+2 #28 Victor 1394-05-04 13:45
به نقل از Bad joke:
باشه اقا من مینویسمش ولی امروز نه کار دارم ان شا الله فردا کمیکاشم یه مرور دوباره کنم اگر چیزی به نظرم اومد اضافه کنم

حسن آقا من دیشب داشتم ترجمش میکردم به نصفش هم رسیده بودم ولی یه دفعه چهره ی جاش ترانک اومد جلوی چشام منصرف شدمو حذفش کردم :lol:
+2 #29 Bad joke 1394-05-04 13:46
#28
پس بنویس گردن خودته سریع
من به مقاله دست دوم دست نمیزنم :lol:
ولی جدا از شوخی بنویس من یکم فکرم مشغوله یه نیم ساعتی بیشتر وقت نمیگیره ;-)
+1 #30 Victor 1394-05-04 13:49
به نقل از Bad joke:
دیشب سایت کلیدر را نگاه میکردم یه بحث بود درباره همین کراس اور
یکی از نویسنده های سایت میگفت اره باحاله ولی خب طرفدارا با چهارش گفت انگیز مشکل دارن دوست دارن نابود شه ولی اینا در نظر داشته باشید که اگر فیلم خیلی بدی بشه تا چند سل دیگه هیچ استدیویی اسمشم نمیاره
چون میشه بازیگرا داستان را عوض کرد ولی وقتی بگی چهار شگفت انگیز بگه نه بسمه سه تا فیلم بد ازش دید نمیخوامش واقعا به اینجاش فکر نکرده بودم و همون نویسنده گفت خب قراره فاکس یه فکری بکنه این فیلم به فروش بزرگ احتیاج نداره یه فروش 40 -50 میلیونی هفته اول بسشه
من که موندم تو برزخ خدا ازش نگذره

چهار شگفت انگیز 10 تا فیلم داشته باشه و هر 10 تاشونم با کله چه تو باکس آفیس و چه تو نقد ها و امتیاز ها بخوره زمین فقط کافیه برگرده مارول ببینیم کی میگه دیگه چهار شگفت انگیز بسه
40 50 میلیون چه خبره من شک دارم این 10 میلیون هم فروش کنه
+3 #31 mtm 1394-05-04 13:51
به نقل از M. goblin:
دوستان نظرتون درمورد کمیک های runaways چیه؟

img2.wikia.nocookie.net/.../.. .


كميك هاش بينظيره
ايده اي فوق العاده با اجرايي بهتر!
يه سري نوجوان كه ميفهمن پدر و مادرشون ابرشرور بودن يا هستن!

براي سريال حيفه
بايد ازش فيلم ساخته بشه
جيكز گان هم چند وقت پيش به مارول توصيه كرده بود فيلمش رو بسازه
احتمالا تو فاز 4 ميبينمش
+1 #32 parker 1394-05-04 13:52
آقای ریاحی از بس تند می نویسی بعضی کامنتات شبیه ترجمه های گوگل ترنسلیته :lol: :lol:
+2 #33 Victor 1394-05-04 13:52
#29
نه حسن آقا واقعا اصلا حالم بهم میخوره وقتی میفهمم دارم واسه چهارشگفت انگیز جاش ترانک مقاله مینویسم تازه من حوصله اصلا ندارم تازه یه مقاله کار کردم
خواهشاً خودتون یکاریش بکنبن
+1 #34 M. goblin 1394-05-04 13:54
#31
انگار قرار بودش که 2013 ساخته بشه ولی بجاش گرفتن ایرون من رو ساختن.
جیمز گان هم از فیلم نامه خیلی تعریف کرده.
+1 #35 parker 1394-05-04 13:54
به نقل از Wolverine:
به نقل از Bad joke:
دیشب سایت کلیدر را نگاه میکردم یه بحث بود درباره همین کراس اور
یکی از نویسنده های سایت میگفت اره باحاله ولی خب طرفدارا با چهارش گفت انگیز مشکل دارن دوست دارن نابود شه ولی اینا در نظر داشته باشید که اگر فیلم خیلی بدی بشه تا چند سل دیگه هیچ استدیویی اسمشم نمیاره
چون میشه بازیگرا داستان را عوض کرد ولی وقتی بگی چهار شگفت انگیز بگه نه بسمه سه تا فیلم بد ازش دید نمیخوامش واقعا به اینجاش فکر نکرده بودم و همون نویسنده گفت خب قراره فاکس یه فکری بکنه این فیلم به فروش بزرگ احتیاج نداره یه فروش 40 -50 میلیونی هفته اول بسشه
من که موندم تو برزخ خدا ازش نگذره

چهار شگفت انگیز 10 تا فیلم داشته باشه و هر 10 تاشونم با کله چه تو باکس آفیس و چه تو نقد ها و امتیاز ها بخوره زمین فقط کافیه برگرده مارول ببینیم کی میگه دیگه چهار شگفت انگیز بسه
40 50 میلیون چه خبره من شک دارم این 10 میلیون هم فروش کنه

10 میلیون ؟؟؟!!! آقا این 1 میلیون بفروشه باید کلاشو بندازه بالا.
لعنتی نه ارزش داره تا بلوری صبر کنیم نه ارزش داره پرده ایش رو ببینیم . اصلا ارزش نداره ببینیم.
+1 #36 Bad joke 1394-05-04 13:55
#32
:lol:
تند و یه دستی
#33
اندرستند :o
+1 #37 a.v.s 1394-05-04 13:56
یه عکس خنده دار از مون نایت و بتمن :P
uplooder.net/.../...
+1 #38 Victor 1394-05-04 13:57
#35
جدیدا مشاهده میشه تو سینماهای آمریکا تیراندازی میشه فکر کنم واسه این فیلم یه جنگ راه بیفته ار پی جی و اینا هم بیارن :lol:
+1 #39 Bad joke 1394-05-04 13:57
نه حالا دیگه انقدرم نیست
باید دید چی میشه اصلا بعید نیست تو هفته صدر نشین بشه ولی امیدوارم نشه
+1 #40 Victor 1394-05-04 13:57
#37
یه سرایی انگار نمیفهمن کپی یعنی چی :-*
+1 #41 a.v.s 1394-05-04 13:59
به نقل از Wolverine:
#37
یه سرایی انگار نمیفهمن کپی یعنی چی :-*

یعنی چی مگه من از روی تو کپی کردم؟
+1 #42 M. goblin 1394-05-04 14:02
داغ داغ داغ!!!!
دومین تریلر از هانگر گینز ماکینگجای پارت 2 منتشر شد!!!!!



www.aparat.com/v/lUPG4
+1 #43 Maximum Venom 1394-05-04 14:03
به نقل از mtm:
مارول خيلي شخصيت هاي خوب در ژانر وحشت داره مثل were wolf by night، swamp thing ، يا مقبره دراكولا (كه كميك هاش واقعا عالي بود)

اقای ترابی سوامپ ثینگ مال دی سیه!
+1 #44 Agent Marvel 1394-05-04 14:07
به نقل از Wolverine:
#37
یه سرایی انگار نمیفهمن کپی یعنی چی :-*

تازگی ها خیلی از این جمله استفاده میکنی؟
#35
این فیلم به بدترین نحو ممکن با سر میخوره زمین ولی فکر نکنم با این شدتا :-?
+1 #45 Bad joke 1394-05-04 14:08
#43
استاد منظورش شخصیتman thing بود تو همین مایه هاست
+1 #46 Victor 1394-05-04 14:23
یزودی لینک کمیک
uupload.ir/.../...
حسن آقا نظرتون درباره ی این کمیک چیه؟
+1 #47 arsam 1394-05-04 14:27
خدا کنه یکی سریال اسپایدر ومن یکی هم سریال هاکای ساخته شه :P
+1 #48 a.v.s 1394-05-04 14:37
به نقل از Wolverine:
یزودی لینک کمیک
uupload.ir/.../...
حسن آقا نظرتون درباره ی این کمیک چیه؟

این مگنتو هستش؟آهان نه فهمیدم حالا اسم کمیک چیه؟
+1 #49 amirreza_f79 1394-05-04 14:40
به نقل از Wolverine:
یزودی لینک کمیک
uupload.ir/.../...
حسن آقا نظرتون درباره ی این کمیک چیه؟

ببخشید اسم شخصیتش چیه چون من نفهمیدم کیه؟
+1 #50 parker 1394-05-04 14:52
به نقل از green arrow:
به نقل از Wolverine:
یزودی لینک کمیک
uupload.ir/.../...
حسن آقا نظرتون درباره ی این کمیک چیه؟

ببخشید اسم شخصیتش چیه چون من نفهمیدم کیه؟

مگنتو .
+1 #51 j.parker 1394-05-04 14:56
به نقل از Maximum Venom:
به نقل از mtm:
مارول خيلي شخصيت هاي خوب در ژانر وحشت داره مثل were wolf by night، swamp thing ، يا مقبره دراكولا (كه كميك هاش واقعا عالي بود)

اقای ترابی سوامپ ثینگ مال دی سیه!

داداش دوتا موجود باتلاق داریم یکی برا مارول یکیم برا دی سی
+1 #52 Victor 1394-05-04 14:57
#51
مگنتو
+1 #53 Victor 1394-05-04 15:01
همین کمیک
uupload.ir/.../...
از بهترینایی که خوندم من به این نتیجه رسیدم که باید از رو این یه فیلم ساخته بشه تا اوریجینشو درستو حسابی تعریف کنن
+1 #54 New Goblin 1394-05-04 15:42
به نقل از mtm:
#5:

به نظرم هالكاي اون سريال دقيقا همونيه كه بايد باشه
مخصوصا تو يه قسمت كه خودش تنهايي و يه تنه ميره سر وقت هايدرا
اون قسمت كل جوهره هاكاي رو در خودش داره

دقیقا!هاکای کله شق و تک رو که یه نفره میره سراغ هایدرا فقط تو این سریال میشه دید!اصلا اون سریال همه چی تمام بود!

ولی خب جرمی رنر هم راضی کننده بوده!
+1 #55 m.spidey 1394-05-04 15:47
اقای ترابی نظر شما راجب لوک کیج جیه برا ساخت فیلم
+1 #56 Bad joke 1394-05-04 16:00
اقا مقاله کراس اور کامیک بووک را خوندم خوشم نیومد ایده خوبی داره ولی فکر کنم اول یکم توضیحات لازم داره پس اول مقاله خودم را مینویسم بعد میشه اینا توضیح داد
پس اول مقاله درباره سه تا فیلم تایید شده فاکس مینویسم بعد این را میشه کار کرد
پس اول ددپول - ایکس من اپوکالیپس و لوگان پیر بعد ببینیم چی میشه
+1 #57 Bad joke 1394-05-04 16:02
#55
تو فرست کلاس همین کارا کردن دیگه اورجین مگنتو بود ایدش اصلا این بود اورجین ها را تعریف کنن
ایکس من اورجین ولویرین که شکست خورد اینا لغو کردن و تبدیل شد به فرست کلاس
دیگه بعید میدونم به اورجین مگنتو بپردازن از حق نگذریم فرست کلاس هم خوب بود
+1 #58 superior iron man 1394-05-04 16:28
کاش سریال ایجنت ونوم هم میساختن یا بلک ویدو جالب میشد :D
+1 #59 Doc Strange 1394-05-04 16:50
5- شوالیه ماه رو زیاد نمیشناسم ولی خیلی دوست دارم توی سریال ظاهر شه تا باهاش بیشتر آشنا شم.
4-هاکای؟! نه به نظرم با تعریف هایی که از فیلم اونجرز 2 میکنن زیاد بهش پرداختن لازم به ساخت سریال براش نیست ولی میتونه توی یکی از قسمت های سریال جسیکا جونز حضور داشته باشه و بهش آموزش های لازم رو بده.
3- ممکنه توی سریال دردویل خود جنیفر حضور پیدا کنه و یک شروع مناسب براش باشه ولی فکر کنم توی دنیای سریالی مارول تبدیل شدنش به شی هالک رو نشون بده. به نظرم یه استارت کوچولو توی سریال دردویل داره و بعد توی جنگ های بی پایان شی هالکش کنن.
2- به نظرم خود مرد عنکبوتی احتمال حضورش توی سریال های مارول بیشتر از زن عنکبوتیه. چون جسیکا جونز و پیتر با هم توی یه دبیرستان بودن، مارول میتونه اسپایدی رو توی سریال جسیکا جونز هم نشونمون بده. :-)
1- نوا اصلا به نظرم شانس حضور توی سریالی رو نداره از اون میتونن توی فیلم محافظین کهکشان 2 استفاده کنن.
+1 #60 Doc Strange 1394-05-04 16:55
آقای ریاحی سایت کمیک بوک یه مقاله جدید نوشته به اسم :
" کمیک هایی که میتونن داستان کراس آور میان مردان ایکس و چهارشگفت انگیز باشن."
میخواستم بدونم اینو احتمال داره ترجمه شه؟
داستان های جالبی رو انتخاب کرده.
#61 deadpool_hmk 1394-05-04 21:21
نقد قشنگ و جالبی بود ولی من به شخصه با حضور هاکای و شی هالک و اسپایدرومن خیلی موافقم چون میتونه به صورت مستقیم با یونیورس سینمایی مارول ربط پیدا کنه و کراس اور ها و داستان های جالبی بین قهرمان های سریالی و سینمایی به وجود بیاره (مثلا دردویل و شی هالک که جفتشون وکیل هستن رو باهم تو یه دادگاه نشون بده در صورتی که از هویت مخفی هم بی خبر باشن ولی شب برن و با خلافکارا مبارزه کنن.واای چه شود :lol: )
#62 ADC 1394-05-04 21:39
بیشتر با اسپایدرومن و مخصوصا مون نایت موافقم اما گزینه های ادیگه هم خیلی برای سریال خوب هستن .
راستی کسی داستان دقیق مون نایت رو داره ؟
من خیلی دوست دارم که دربارش بدونم .
و راستی من عکس هایی از کمیک های مون نایت دیدم که در ان مون نایت کت و شلوار شیک پوشیده بود و یک ماسک (شبیه ماسک اسپایدرمن ) داشت ، امکان داره که اون کمیک ها کمیک های اولیه ی مون نایت باشه .
#63 M. goblin 1394-05-04 21:50
دوستان یه سوال دارم ازتون
بنظرتون الترون هنوز زندست؟
چون داخل کمیک ها الترون میتونست خودشو قبل از مرگش انتقال بده به یه کامپیوتر دیگه.
ممکنه ما دوباره الترونو ببینیم؟
#64 DAREDEVIL 1394-05-04 22:00
من بیشتر با من نایت و هاکای موافقم هاکای خیلی شخصیت خوبیه واقعا لیاقت داشتن یک سریال را داره
#65 a.v.s 1394-05-04 22:06
به نقل از M. goblin:
دوستان یه سوال دارم ازتون
بنظرتون الترون هنوز زندست؟
چون داخل کمیک ها الترون میتونست خودشو قبل از مرگش انتقال بده به یه کامپیوتر دیگه.
ممکنه ما دوباره الترونو ببینیم؟

نه ممکن نیست چون ویژن التران رو از شبکه خارج کرد یعنی کاری کرد که دیگه نتونه توی اینترنت باشه
#66 Victor 1394-05-04 22:10
#65
محمد چند تا سوال ازت بپرسم به جوابت میرسی
رونان تو محافظان کهکشان آیا برای همیشه از بین رفت و دیگه نمیبینیم؟
آیا رد اسکال برای همیشه مرد؟
حالا آیا اولتران برای همیشه مرده؟
مطمئناً اینا زندن و برمیگردن
توجه کن که با چی نابود شدن با سنگای بی نهایت شایعه رو هم که قطعاً شنیده بودی در مورد رد اسکای که میگفت رد اسکای در انتهای فیلم کاپیتان آمریکا اولین انتقام جو نمرده و رفته فضا و ممکنه حتی تو ثور 3 اونو ببینیم
یا اون شایعه ای که میگفت تو فیلم های جنگ های بی نهایت وقتی همه ی سنگ ها بدست تانوس میرسه اون خبیثا چون رونان رد اسکال بر میگردن و با توجه به اینکه اولتران هم توسط سنگ بینهایت ویژن از بین رفته مطمئناً بر میگرده
راستی دقت کردی یه چیز رو که تو کمیک ها اولتران خودشو خیلی زیاد آپدیت کرده و ممکنه اینی که ما تو اونجرز دیدیم از اون آپدیت های اولیه باشه تو آخرای فیلم دیدی که اولتران با چهره ی کمیکی دیده شد ممکنه این آپدیت شدش باشه مارول مطمئنا برنامه داره با اولتران من میگم مارول این چهر ه ی کمیکی اولترانو نشون داد تا وقتی که بر میگرده با این چهره ی اصلیش بر گرده
میتونه جالب باشه ولی قطعاً به این زودیا مارول یه فیلم دیگه نمیسازه که اولتران بدمن اصلیش باشه
#67 Victor 1394-05-04 22:15
خب باکس آفیس منتشر شد
1). Ant-Man (DIS), 3,868 theaters (+12) / $7.2M Fri./$9.85M Sat (+37%)/$7.7M Sun (-22%)/ 3-day cume: $24.77M (-57%)/Total cume: $106.1M/Wk 2
Industry 3-day estimate: $24.66M, $106M total cume

2). Pixels (SONY), 3,723 theaters / $9.15M Fri.* /$8.4M Sat (-8%)/$6.4M Sun (-24%)/ 3-day cume: $24M / Wk 1
*includes previews of $1.5M
Industry 3-day estimate: $23.7M

3). Minions (UNI), 4,066 theaters (-245)/ $6.8M Fri./$8.96M Sat (+32%)/$6.29M Sun (-30%)/ 3-day cume: $22.05M (-55%)/Total Cume: $261.6M / Wk 3
Industry 3-day estimate: $22.2M, $261.7M total cume

4). Trainwreck (UNI), 3,171 theaters (+13)/ $5.3M Fri./$6.8M Sat (+28%)/$5M Sun (-26%)/ 3-day cume: $17.1M (-43%)/Total cume: $61.5M/ Wk 2
Industry 3-day estimate: $17.3M, $61.6M total cume

5). Southpaw (TWC), 2,772 theaters / $6.2M Fri. */ $5.7M (-8%)/$4.6M (-20%)/3-day cume: $16.5M / Wk 1
*includes Thursday previews of $1.15M
Industry 3-day estimate: $16.2M

6). Paper Towns (FOX), 3,031 theaters / $6.3M Fri.* /$3.5M (-45%) Sat./$2.68M Sun (-24%)/ 3-day cume: $12.5M / Wk 1
*includes $2M Thursday previews
Industry 3-day estimate: $12.4M

7). Inside Out (DIS), 2,717 theaters (-546)/ $2.19M Fri./$2.95M Sat (+35%)/$2.2M Sun (-25%)/ 3-day cume: $7.36M (-36%) /Total cume: $320.2M/ Wk 6
Industry 3-day estimate: $7.1M, $320M total cume

8). Jurassic World (UNI), 2,645theaters (-472) / $2.05M Fri./$2.9M Sat (+42%)/$1.9 Sun (-34%)/ 3-day cume: $6.85M (-40%) /Total cume: $623.75M/ Wk 7
Industry 3-day estimate: $6.9M, total cume of $623.8M

9). Mr. Holmes (RSA/Miramax), 686 theaters (+325) / $774K Fri. (+20%) /$1.19M Sat (+53%)/$832K Sun (-30%)/ 3-day cume: $2.8M (+15%)/ Total cume: $6.4/Wk 2
Industry 3-day estimate: $2.8M, $6.39M total cume

10). Terminator: Genisys (PAR), 1,702 theaters (-1,112) / $673K Fri./$978K (+45%)/$749K Sun (-23%)/ 3-day cume: $2.4M (-56%) / Total cume: $85.66M/ Wk 4
Industry 3-day estimate: $2.36M, total cume $85.6M

Notables:

Amy (A24), 370 theaters (-65)/3-day cume: $700K (-37%)/Total cume: $5.52M/Wk 4

The Vatican Tapes (LGF), 427 theaters / $282K Fri. /$303K Sat. (+7%)/$265K Sun (-13%)/ 3-day cume: $850K /Wk 1

Irrational Man (SPC), 28 theaters (+21)/3-day cume: $261K (+tkk%)/PTA $9,318K/Total cume: $519K/Wk 2
#68 Goblin.S 1394-05-04 22:33
با وجود سریال ارو ماول فکر نکنم سعی کنه برای ارو سریال بسازه و از شخصیت دیگه ایی سریال بسازه تا از رقیبش یک قذم جلو تر باشع اما ساهتن سریال برای اسپایدر وومنریا شخصیت هایی که قدرت عنکبوتی دارن مثله مایلز مورالس یا اسپایدر من 2099 واقعا جالب میشه!همچنین به نظرتون ساخت سریال برای فور فنتاستیک بهتر از ساخت فیلم سینمایی براش نیست؟

برای نظر دادن باید عضو سایت شوید