كراس اور های سینمایی كه میخواهیم بین مارول و دی سی ببینیم!

مارول علیه دی سی

 به نظر میرسد تنها چیزی كه تا به حال در دنیای کمیک بوك دور از دسترس باقی مانده كراس اورهای سینمایی بین شخصیت های مارول و دی سی باشد . كسی چه میداند ولی شاید روزی دیزنی و وارنر از ایده تهی شوند و به ناچار برای جذب مخاطب به crossover های جنجالی و عظیم بین شخصیت های دی سی و مارول روی بیاورند.

بنابراین این لیستی كه در این مقاله میبیند برای چنین روزی نوشته شده!

 

فیلم مشترك ددپول و هارلی كوئین

فیلم ددپول و هارلی كوئین

فقط كافیه یه كلیپ كوتاه و ازمایشی از این دو شخصیت با حال و حراف دنیای كمیك منتشر بشه تا ركورد دانلود یوتیوب شكسته بشه! ددپول كه دفعه قبل با اون كلیپ آزمایشی خودش غوغا كرد و باعث شد تا فاكس بلاخره عقل خودش رو به كار بندازه و فیلم ددپول رو به جریان بندازه. ددپول و هارلی مثل نون بربری داغ  و پنیر تبریزی  همدیگر رو تكمیل میكنند و تركیبی خوشمزه میشوند و باعث خواهند شد یكی از پر سر و صدا ترین ، جنون آمیز ترین و معركه ترین فیلم های كمیك  بوكی تاریخ خلق شود.

 

فیلم مشترك بتمن و ولورین

فیلم مشترك بتمن و ولورین

این دو شخصیت قبلا و در جریان كمیك های امالگام یك بار با هم تركیب شدند و شخصیتی به نام Dark Claw خلق شد ولی قطعا در دنیای سینما فیلم بتمن و ولورین مثل ماشین چاپ اسكناس سودآور خواهد بود . شخصیت كله شق ، مصمم و یكدنده ولورین و بتمن باعث میشود تا عاشقان فیلم های خفن و البته اكشن ذوق مرگ شوند! آنها كلی هم میتوانند در طول فیلم با هم كل كل كنند و به هم چشم غره بروند. از یادمان نرود كه هم بتمن و هم ولورین سابقه رفتن به خاور دور را دارند و نوعی احترام به فرهنگ سامورایی و نینجاها در آنها به چشم میخورد. البته قطها بتمن باید  «باربارا گوردون» رو از جلوی چشمان ولورین دور نگه داره چون خودتون میدونید ولورین چقدر نسبت به خانم های مو قرمز حساسیت داره! (این نبرد بین ولورین و بتمن رو هم از دست ندهید)

 

فیلم مشترک كاپیتان آمریكا و سوپرمن

فیلم مشترک كاپیتان آمریكا و سوپرمن

هر دو سمبل میهن پرستی به سبک آمریكایی و هر دو مظهر حقیقت، عدالت و دموکراسی . جالب خواهد بود دیدن اینكه این دو كاراكتر نمادین دنیای كمیك چطور بر سر تفسیر ایده آلیسم و ارمان گرایی با هم اختلاف پیدا میکنند یا به تفاهم میرسند. قطعا استیو راجرز میتواند در فیلم به سوپرمن یاد بدهد كه رهبر بودن و محافظت از جان مردم شهر یعنی چی (با توجه به وقایع فیلم "مرد پولادی"). این سوپرمن هم میتواند به cap بیاموزد كه گاهی برای شكست دادن دشمن باید گردن اش را شكست و ایده آل های خود را زیر پا گذاشت (اشاره به ژنرال Zod) در ضمن آنها در فیلم های اخیر خود نشان داده اند كه نسبت به سیستم و نظام حاكم در كشورهای خود چندان هم خوشبین نیستند و این میتواند نقطه مشترك اصلی آنها در فیلم باشد.

 

فیلم مشترک مرد عنكبوتی و فلش

فیلم مشترک مرد عنكبوتی و فلش

قدرت های آنها خیلی با هم فرق دارد ولی فلش و مرد عنكبوتی از نظر شخصیتی و دنیایی كه در آن حضور دارند بسیار شبیه هم هستند (حتی اقای ترابی در این مقاله به 10 شباهت بین آنها اشاره كرده) یقینا یك team-up بین آنها میتواند عالی باشد. هر دوی آنها نوعی خوره علم و دانش (science geek) هستند و البته شوخ طبعی ویژه ای دارند و فقط با گفتن دیالوگ میتوانند تماشاچی را روی صندلی خود در سینما میخكوب كنند. در ضمن هر دو دشمنان جالب، متنوع و مشابه ای دارند كه میتوانند چالش فوق العاده ای ایجاد كنند. كسی فكر كرده كه تركیب دشمنان آنها میتواند به ظهور گروهی مثل Sinister Rogues منجر شود؟

 

فیلم مشترک واندر ومن و ایرون من

فیلم مرد آهنی و ایرون من

چه كسی بهتر از شاهزاده آمازون ها میتواند یك تونی استارك مغرور و خانم باز را سر جای خود بنشاند؟ هیچ کس! شكی نیست كه چنین فیلمی میتواند بر غنای هر دو شخصیت بیافزاید . یعنی تونی از طریق واندر ومن میتواند احاطه خودش بر علم را گسترش دهد و به قلمرو هایی دست یابد كه قبلا برایش خیالی و باورنكردنی بود . واندر ومن هم از طریق دنیای تونی استارك و ایرون من میتواند نگاه خود به دنیای مدرن را تغییر دهد. و در آخر اینكه .. تصور كنید اگر واندر ومن ریسمان حقیقت گوی خود را بر گردن تونی بیاندازد چه جملات جالبی از دهانش خارج میشود ؟ !!!

 

 

نظر شما چیست؟ شما دوست دارید چه كراس اورهای دیگری بین مارول و دی سی بر پرده سینما ببینید؟

 

مترجم و نویسنده: عمو مختار

منبع: comicbook.com

All rights reserved © Spidey.ir 2016

     (هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

تریلر داغ: "مارول  علیه دی سی" !

10 شباهت سریال "فلش" با مرد عنکبوتی!

تریلر مارول و دی سی  علیه ترانسفرمرز (عالیه)!

نبرد مرگبار «مرد عنكبوتی» با «بتمن» + لينك دانلود مستقیم

اولین و تنها همکاری مرد عنکبوتی و بتمن در دنیای گیم ! + لینک دانلود ویدئو

کمیک Batman و Spiderman ترجمه شد! + لینک دانلود مستقیم

متلك هایی كه مرد عنكبوتی به بتمن و سوپرمن انداخته است!

كمیك DC vs Marvel ترجمه شد! + لینك دانلود مستقیم

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

amirreza_f79
+1 #1 amirreza_f79 1394-05-11 17:19
وای عمو مختار خیلی خیلی مقاله فوق العاده ای بود من که خیلی حال کردم با مقالتون با این مقاله حال و هوای سایت را عوض کردید
کراس ور بتمن و ولورین را از همه بیشتر دوست دارم خیلی خفن و باحاله و واقعا با صحنه های اکشن و مبارزه های تن به تن تماشگرا روی صندلی خودشون میخکوب می شوند
عمو مختار چند وقته نیستید؟
نقل قول کردن
mtm
#2 mtm 1394-05-11 17:21
واقعا ممنون مختار بابت ترجمه سریع و خلاقانه این مقاله
نقل قول کردن
amirreza_f79
#3 amirreza_f79 1394-05-11 17:26
آقای ترابی دیگه کامیم های مارول علیه دی سی ترجمه نمیشه؟
نقل قول کردن
Arian94
#4 Arian94 1394-05-11 17:28
اگه بشه عالی میشه
نقل قول کردن
mtm
#5 mtm 1394-05-11 17:29
شماره اخرش ترجمه شده
دادیم دست ادیتور
نقل قول کردن
alibax25
#6 alibax25 1394-05-11 17:46
مثله همیشه مقاله ی عمو مختار عالی هست واقعاً با این لیست حال کردم و از شوخیه جالبشون با سوپزمن لذت بردم ، یه ربع داشتم میخندیدم :D
نقل قول کردن
amirreza_f79
#7 amirreza_f79 1394-05-11 17:47
اقعا ممنون مختار بابت ترجمه سریع و خلاقانه این مقاله



آخ جون عالی عالی خیلی خوب شد من کلی منتظر بودم تا ترجمه بشه آخرم ترجمه شد ممنون
نقل قول کردن
arsalan-goblin
+1 #8 arsalan-goblin 1394-05-11 17:48
دمت گرم خان عمو عجب مقاله ای
نقل قول کردن
s.kraven
#9 s.kraven 1394-05-11 18:06
تنها چیزی که ارزش این متن رو برد بالاترجمه آقا مختاره
انصافا میتونست فاکتورهای بیش تری رو در نظر بگیره و خیلی راحت یه تاپ 20 ای یا تاپ 10 ای ازش در بیاره.
مثل تضاد یا شباهت قدرت و...

آخه هارلی کویین با ددپول :-x هارلی کویین یه شخصیت مکمل برای شخصیت اصلی یعنی همون جناب جوکر تشریف داره اونوقت یهو با ددپول کراس آور بزنه اونم آخه سرچی :eek: البته قبول دارم فیلم خوبی میشه و به همون حالات میرسه ولی همونطور که گفتم هارلی کویین یه شخصیت مکمل واسه جوکره ولی ددپول یه جور قهرمانه؛میتونست ددپول رو با جوکر بگه . البته جفت بهتر برای جوکر،گرین گابلین خودمونه؛دو دشمن درجه یک دو قهرمان درجه یک،هردو مجنون در ضمن تو این فیلم به برتری گرین گابلین نسبت به جوکر هم پرداخته میشه و... :-*

در مورد بتمن و ولورین هم بگم که بد نیست دو تا آدم اخمو رو بندازن ه جوون هم انصافا گزینه ی خوبیه در مورد اوراکل هم بگم خب چادر سرش میکنند مشکلی نیست :lol:

کاپیتان آمریکا و سوپرمن هم خوشم اومد میتونند بیان و قیام کنند علیه دولتهاشون یا باهم بیان دهن استارک رو قیرگونی کنند :D و...اما خودم اسپایدرمن و سوپرمن رو ترجیح میدهم میتونه اقتباس کمیکی هم باشه .

فلش و مردعنکبوتی عالین یعنی حرف ندارند آفرین به انتخابش

خب این هم مثل اولی افتضاحه آخه این دوتا اصلا خوب نیستند.عقایدشون به شدت فرق میکنه و اگه بخان تغییرش بدن در تغییر شخصیت اصلیشون نقش خواهد داشت که اینم بده.در ضمن به جز اون گزینه ها دیگه چیزی نمیمونه برای جذاب شدن فیلمشون :-*

بازهم ممنون از عموی عزیز بابت این ترجمه زیبا
نقل قول کردن
erfan a.j
#10 erfan a.j 1394-05-11 18:23
کاشکی تبدیل به واقعیت بشه
اگه بشه فوق العاده میشه
مقاله خیلی جالبی بود
نقل قول کردن
Agent Marvel
#11 Agent Marvel 1394-05-11 18:32
ممنون عمو جان بابت ترجمه مقاله ولی به نظر من اصلا مقاله خوبی نبود.بسیاری از این ترکیب ها افتضاح و غیر متعارفه.ولی بازم ممنون که این مقاله رو ترجمه کردید.
نقل قول کردن
Kianmehr Mollakazemiha
#12 Kianmehr Mollakazemiha 1394-05-11 18:49
همه به نظرم با حال بودند به غیر از آخری که هیچ ربطی به هم ندارند
نقل قول کردن
Samwel Tarly
+1 #13 Samwel Tarly 1394-05-11 19:08
تو این ها واقعا مردعنکبوتی و فلش بهتر هستند.یعنی هویت اصلیشون خیلی شبیه همه.
نقل قول کردن
New Goblin
+1 #14 New Goblin 1394-05-11 19:14
2#
یعنی چند روز پیش بالاخره که Batman Arkham Knight کرک شد و دارم بازی میکنم..

باید بگم به شدت بازی مارولی خوب کم داریم!
نقل قول کردن
Doc Strange
#15 Doc Strange 1394-05-11 19:20
ایول Ps 3 هم هستش....! :lol:
ولی کاشکی واقعی بود... :cry:
در مورد مقاله هم واقعا خیلی ممنون که ترجمه شد ولی بعضی انتخاب ها به نظرم لازم نبود اخه مثلا ایرون من با واندوومن ؟! :-x
ولی اگه هارلی با ددپول هم ساخته بشه تماشاچی بعد از اکران فیلم کلا فکر کنم سرگیجه بگیره!
فلش با مرد عنکبوتی عالین در مورد بتمن و ولورین هم نظری ندارم.
.
.
دوستان نظرتون درباره هاکای با گرین آرو چیه؟
نقل قول کردن
Miguel ohara
#16 Miguel ohara 1394-05-11 19:32
من بیش تر با مرد عنکبوتی وفلش موافقم
نقل قول کردن
Artemis
+1 #17 Artemis 1394-05-11 19:49
ممنون مقاله ي فوق العاده اي بود،بي نظير

برخلاف بيشتر دوستان من با همشون و حتي ايرون من و واندروومن هم موافقم،بهرحال فيلم جالبي ميشه
نقل قول کردن
SLH Hero
+2 #18 SLH Hero 1394-05-11 20:13
مقاله جالبی بود و ترجمه بی نقص بود. اصلاً کل بار مقاله تو ترجمش بود ;-) .

نکته جالب این مقاله اینه که نویسنده بیشتر به عمق شخصیتی و کاراکتر ها دقّت کرده بود تا نیرو ها. باور کنید اگر دوباره همون Team-Up ها کلیشه ای همیشگی رو میدیدم نخونده صفحه مقاله رو می بستم.

البتّه به نظرم مورد آخر خیلی عجیب و غیر عقلانی بود. در ضمن به نظرم بهتر بود استارک با بتمن متّحد بشه. فرض کنید چه دیالوگ های بامزّهای بین استارک شوخ و بی خیال و بتمن جدّی پیش میاد :lol: .

به غیر از دو تا ایرادی که بالا گفتم به نظرم مقاله خیلی خوبی بود. فقط کوتاه بود، میتونست خیلی بلند تر باشه. البتّه خیلی از لیست ها همین مشکل رو دارن.
نقل قول کردن
hosein7980
#19 hosein7980 1394-05-11 20:16
سلام کسی هس که بازی مردعنکبوتی 3 رو بازی کرده باشه؟؟؟؟ من تو یه مرحله گیر کردم. mad bober - part2 یه جا می گه برای خنثی کردن بمب باید نم نمی دونم پایین بالا راست چپ و اینا رو بزنی لطفا بگین....
نقل قول کردن
DAREDEVIL
+2 #20 DAREDEVIL 1394-05-11 20:31
ممنون عمو مختار مقاله بی نظیر بود. نظرمن اینه که تقریبا دیدن یک کراس اور بین دی سی و مارول در سینما غیرممکن است ولی اگر یک روز چنین چیزی عملی شود من دوست دارم که این کراس اورها را ببینم:
اسپایدرمن و فلش
آیرون من و واندروومن
ددپول و هارلی کویین
اینا از لیست عمو مختار بود حالا خودم
دردویل و بتمن ( میدونم شاید خیلی ها بگن که دردویل یک شخصیت درجه دو اصلا در حد یکی از بهترین شخصیت های کمیک بوکی نباشد ولی به نظرم حضور این دو در یک فیلم میتواند یک فیلم بسیار خفن و دارک بسازد .)
ثور و واندروومن
کاپیتان آمریکا و بتمن
ثور و آکوامن
و...
بازم هست ولی مهماش اینا بودن.
نقل قول کردن
امیر نظام امیری
#21 امیر نظام امیری 1394-05-11 20:45
ببخشيد ميشه بگيد ولورين با دختر هاى مو قرمز چه مشكلى داره؟
بعد هم اتفاقا سوپرمن بايد به كپ فرماندهى و نجات جان مردم رو ياد بده اونى كه شما نوشتى فقط ماله مردپولادين هست و هيچ ربطى به ذات واقعى سوپرمن نداره آقاى ترابى و اون هايى كه سوپرمن ٢ رو ديدن حرف من رو ميفهمن
نقل قول کردن
SPIDERTOXIN
#22 SPIDERTOXIN 1394-05-11 20:46
مشکل نداره! علاقه شدید داره!
نقل قول کردن
Agent Marvel
+1 #23 Agent Marvel 1394-05-11 20:58
#20
دردویل درجه 2 نیست...من عاشقشم دردویل رو عشقه!
نقل قول کردن
sh-spidey
#24 sh-spidey 1394-05-11 21:08
یه سوال نسخش برای x-box360 هست؟
راستی میشه لطفا ایمیل سایتو چک کنید؟؟؟؟
نقل قول کردن
Artemis
#25 Artemis 1394-05-11 21:10
#23

اتفاقا دردویل درجه دوءه.انصاف داشته باش دیگه :lol:
نقل قول کردن
Artemis
#26 Artemis 1394-05-11 21:11
#24

این بازی وجود خارجی نداره :lol:

ممنون آقای ترابی خیلی خوب بود
نقل قول کردن
sh-spidey
#27 sh-spidey 1394-05-11 21:15
به نقل از hosein7980:
سلام کسی هس که بازی مردعنکبوتی 3 رو بازی کرده باشه؟؟؟؟ من تو یه مرحله گیر کردم. mad bober - part2 یه جا می گه برای خنثی کردن بمب باید نم نمی دونم پایین بالا راست چپ و اینا رو بزنی لطفا بگین....

دکمه هارو یکی پس از دیگری تند بزن باید با این کار پیچ باز کنی
من بازی رو تموم کردم هرکی سوالی داشت از من بپرسه
نقل قول کردن
sh-spidey
#28 sh-spidey 1394-05-11 21:16
به نقل از sh-spidey:
به نقل از hosein7980:
سلام کسی هس که بازی مردعنکبوتی 3 رو بازی کرده باشه؟؟؟؟ من تو یه مرحله گیر کردم. mad bober - part2 یه جا می گه برای خنثی کردن بمب باید نم نمی دونم پایین بالا راست چپ و اینا رو بزنی لطفا بگین....

دکمه هارو یکی پس از دیگری تند بزن باید با این کار پیچ باز کنی
من بازی رو تموم کردم هرکی سوالی داشت از من بپرسه

ونوم رو هم شکست دادم
نقل قول کردن
Victor
+1 #29 Victor 1394-05-11 21:16
عمو دستت طلا دیگه عالی تر از این نمیشه
نون بربری داغ و پنیر تبریزی :lol:
در مورد مقاله حیفه که تو زمان ما و عصر ما نمیتونیم یه همچین چیزی ببینیم حداقل وضع کنونی اینو میگه عمراً هم ایده تموم بشه
من خودم با کراس آور ولورین و بتمن حال میکنم شدید البته کله شقی و یک دندگی بتمن جلو ولورین انصافاً معنی نداره بتمن طرح بریزه موشک بزنه به ولورین سنگ کریپتونی نشونش بده بازم نمیتونه جلو ولورینو بگیره البته من فکر میکنم اگه کراس آوری برا این دو درکار باشه احتمالا همون دقیقه ای که با هم روبرو میشن ولورین کارشو یکسره میکنه چون حال و حوصله بچه زرنگارو نداره میخوای مبارزه کنی خب بکن ولی حرف نزن و زرنگ بازی درنیار :lol:
آیرون منو وندر وومن :lol: شک ندارم تونی همون ابتدای کار اونو منحرف میکنه اصلاً یادش میره از کجا اومده واسه چی اومده از تونی دلربا تر نداریم :lol:
من فکر کنم استیو بتونه این سوپرمنو حالی کنه :-x
بازم ممنون عمو
نقل قول کردن
Victor
+1 #30 Victor 1394-05-11 21:23
به نقل از scare-crow:
ببخشيد ميشه بگيد ولورين با دختر هاى مو قرمز چه مشكلى داره؟
بعد هم اتفاقا سوپرمن بايد به كپ فرماندهى و نجات جان مردم رو ياد بده اونى كه شما نوشتى فقط ماله مردپولادين هست و هيچ ربطى به ذات واقعى سوپرمن نداره آقاى ترابى و اون هايى كه سوپرمن ٢ رو ديدن حرف من رو ميفهمن

خب عمو هم همونو گفتن دیگه اصلاً اینجا کسی با ذات سوپرمن کمیک مشکلی نداره با ذات سوپرمن هنری کویل مشکل داره
نقل قول کردن
Victor
#31 Victor 1394-05-11 21:24
به نقل از Artemis:
#23

اتفاقا دردویل درجه دوءه.انصاف داشته باش دیگه :lol:

من فکر میکنم دردویل دو باشه اررو رو باید تو لیست 100ـی ها گشت :lol:
نقل قول کردن
Victor
#32 Victor 1394-05-11 21:33
آیرون من با بتمن
استیو با سوپرمن
اسپدرمن با فلش
ددپول با هارلی کوئین
آکوامن با نیمور
ثور با واندروومن
گرین لانترن با سیلور سورفر

ولورین با ؟
هالک با ؟
دکتر استرنج با ؟
و . . .
نمیخوام نفاق بندازم ولی دیسی دیگه تو همینا خلاصه میشه و این جای تاسف داره :-x چرا چون باید بجای نوشتن صد بار ریبوت اوریجین باید به دیگر شخصیت ها هم میپرداخت
نقل قول کردن
Mobin Varasteh
+1 #33 Mobin Varasteh 1394-05-11 21:34
واقعا این مقاله برا چند دقیقه منو به عالم رویا برد..... :cry: کاش واقعا می شد :sigh: :cry: بیش تر ازهمه هم کراس اور فلش و اسپایدی را دوست دارم و بعدش هم هارلی و ددپول
خدا کنه اگه قراره بشه ما زنده باشیم و حتی با وجود مشکلات روزمره هنوز هم دنبال کمیک ها و فیلم هاشون باشیمو
نقل قول کردن
Mobin Varasteh
#34 Mobin Varasteh 1394-05-11 21:40
به نقل از Agent Marvel:
#20
دردویل درجه 2 نیست...من عاشقشم دردویل رو عشقه!

راست میگی فکر کنم درجه 3 باشه دیگه ...
نقل قول کردن
arsalan-goblin
#35 arsalan-goblin 1394-05-11 21:40
به نقل از scare-crow:
ببخشيد ميشه بگيد ولورين با دختر هاى مو قرمز چه مشكلى داره؟


مشکلی نداره یا همینطوری عاشقش میشه یا اول یاده جین میفته بعد عاشقش میشه :P
نقل قول کردن
Omid_Spider
#36 Omid_Spider 1394-05-11 21:41
ایده ها خارق العادست
بالاخره به واقعیت هم تبدیل میشه
گرین لنترن با تور میتونه جالب باشه

هاکای با گرین ارو
نقل قول کردن
Mobin Varasteh
#37 Mobin Varasteh 1394-05-11 21:45
به نقل از Wolverine:
به نقل از Artemis:
#23

اتفاقا دردویل درجه دوءه.انصاف داشته باش دیگه :lol:

من فکر میکنم دردویل دو باشه اررو رو باید تو لیست 100ـی ها گشت :lol:

شوخی جالبی نبود چون گرین ارو نهایتا درجه 4 است با یه سریال از دردویل درست حسابی ساختن که درجه کمیکیش را نمیاره بالا اگه از گرین ارو هم یه سریال درست و حسابی میساختن می خواسنی من بهت بگم درجه 2
نقل قول کردن
Artemis
#38 Artemis 1394-05-11 21:50
#37

کی گفته گرین ارو درجه چهاره؟گرین ارو شبیه دردویله.هردو درجه دو هستن

علی آقا از شما بعید بود :-|
نقل قول کردن
Agent Marvel
#39 Agent Marvel 1394-05-11 21:55
آرتمیس من دردویل رو دوست دارم،قبول دارم درجه یک نیست ولی ازش خوشم میاد.چه ربطی به انصاف داره؟
نقل قول کردن
Agent Marvel
#40 Agent Marvel 1394-05-11 21:57
بی خیال درجه بندی بشید همه کاراکتر ها خوبن.
نقل قول کردن
Victor
+2 #41 Victor 1394-05-11 22:00
#38
تورو خدا مارو نخندون
گرین اررو شخصیت بزرگیه یه شخصیت خبیث درست و حسابی مختص خودش رو نام ببر؟
من کمیک نخوندم ولی تا جایی که من میدونم تا اونجایی که ممکنه دردویل تیم آپ داشته و بنظرت این میتونه واسه چی باشه؟
گرین ارو بزرگترین کراس آورش با کدوم شخصیته؟ فکر میکنم اصلاً نداره که دنبال بزرگتر ها هم بگردیم :-x
دردویل با اون بتمن خودتون کراس آور داشته چرا؟ واسه چی؟ مگه بتمن در حد اونه؟ مطمئنا نه
گرین اررو چندتا داستان تاپ داره؟
دردویل چنتا داره؟
دردویل همواره تو اکثر رویداد های مارول بوده و نقش بسزایی داشته ولی گرین ارو :-x
خواهشا ما رو نخندون :lol:
نقل قول کردن
Victor
#42 Victor 1394-05-11 22:03
یه شیرمرد و دلاو میخوام اون مقاله ی جدید کامیک بوک رو ترجمه کنه
آرتمیس پایه ای؟
نقل قول کردن
sobhani
+1 #43 sobhani 1394-05-11 22:05
خیلی ممنون بابت ترجمه این مقاله زیبا و جالب!
واقعا موضوع جالبی داشت.
اکثر گزینه ها خوب بودن فقط من از موضوع آخر زیاد خوشم نیومد و شاید به خاطر اینه که زیاد با واندر ومن آشنا نیستم.
میشه یه کراس اور بین هاکای و گرین ارو هم ببینیم. :-)
یا حتی بین کوئیک سیلور و فلش. :-)
نقل قول کردن
Artemis
#44 Artemis 1394-05-11 22:05
#41
بتمنون؟چرا بتمنمون؟؟

علی آقا همین که گرین ارو عضو جاستیس لیگ بوده نشون دهنده ی درجه دو بودنشه البته از نظر من

من کلا همه رو خیلی دست بالا میگیرم.مثلا من کلوک و دگر رو درجه 3 میدونم که با درجه بندی شما احتمالا باید 5 یا 6 باشه :lol:
نقل قول کردن
Agent Marvel
#45 Agent Marvel 1394-05-11 22:06
علی آقا حالا گرین ارو اونقدرها هم بد نیست.شخصیت لایت و باحالی داره،ولی از منظر کیفیت قابل مقایسه با دردویل نیست.
نقل قول کردن
Artemis
#46 Artemis 1394-05-11 22:07
به نقل از Wolverine:
یه شیرمرد و دلاو میخوام اون مقاله ی جدید کامیک بوک رو ترجمه کنه
آرتمیس پایه ای؟

علی آقا کارای سخت به ما نده :lol: ولی اگه شما بخوای باشه.حسن آقا نمیکنه؟یا خودت؟
کدوم هست؟
نقل قول کردن
Victor
#47 Victor 1394-05-11 22:13
#46
من هر جور فکر کردم نفهمیدم چطور بنویسم که نه سیخ بسوزه و نه کباب ولی دیدم کبابه بدجوری کباب شده :lol:
راسته کار خودته امتحان کن
نقل قول کردن
Victor
+1 #48 Victor 1394-05-11 22:17
به نقل از Artemis:
#41
بتمنون؟چرا بتمنمون؟؟

علی آقا همین که گرین ارو عضو جاستیس لیگ بوده نشون دهنده ی درجه دو بودنشه البته از نظر من

من کلا همه رو خیلی دست بالا میگیرم.مثلا من کلوک و دگر رو درجه 3 میدونم که با درجه بندی شما احتمالا باید 5 یا 6 باشه :lol:

حداقل تو اینو نگو
به ویکی حداقل سر بزن
نقل قول کردن
Artemis
#49 Artemis 1394-05-11 22:22
#49

کلا من به همه درجه های زیاد میدم بیخیال D: دلیلشم اینه که فقط به قدرت ها توجه دارم متاسفانه

چرا انت من پایین اومده؟البته همین که پیکسلز و مینیون ها رو شکست داده خیلیه

کدوم مقاله؟
نقل قول کردن
Agent Marvel
#50 Agent Marvel 1394-05-11 22:24
علی آقا حالا کدوم مقاله کمیک بوک رو میگی؟
نقل قول کردن
Mehrad Davaii
#51 Mehrad Davaii 1394-05-11 22:32
عالی بود..ممنون
من بیشتر از همه از کراس اوور فلش و اسپایدرمن استقبال میکنم و البته فک کنم کراس اوور بتمن و کاپ هم جالب باشه..
نقل قول کردن
Mehrad Davaii
-2 #52 Mehrad Davaii 1394-05-11 22:34
به نقل از green arrow:
حسن آقا یکم بی انصافی بخدا
من به بیشتر دوستام قبل از اینکه سریال دردیول ساخت و پخش بشه بهشون می گفتم دردویل را می شناسید می گفتند نه بعد ده ساعت بهشون توضیح میدادم دردیول کیه!
می گفتند بتمن!!! :-| :-| :-|
گرین ارو هم همینطوره شخصیتی لایت و باحال داره که واقعا
آسان میشه باهاش ارتباط برقرار میکرد
کسی که پنج سال توی یک جزیره جهنمی زندگی کنه و فقط با یک فکر زندگی کنه که یک زمان برمیگرده و شهرش را از هرگونه بدی پاک کنه
بعدشم شما که میگی دردیول توی داستان های اصلی مارول بوده گرین ارو هم بوده و خیلی از اوقات عضو لیگ عدالت بوده و کنار بقیه اعضا جنگیده
و من همانطور که گرین ارو را دوست دارم دردویل را هم دوست دارم
و هردو شخصیت برای این ساخته شدند تا ما از اونا لذت ببریم نه که باهم بحث کنیم
بعد هردو شخصیت درجه دو هستند هم دردیول و هم گرین ارو

دقیقا
عضو جاستیس لیگ بودن خودش کلی امتیازه...
نقل قول کردن
DAREDEVIL
+1 #53 DAREDEVIL 1394-05-11 22:41
#53: من با این نظرت موافقم. البته این که دوستانت دردویل را نمیشناختن متاسفانه به خاطر این هست که فرهنگ کمیک و کمیک بوکی خوب تو ایران جا نیفتاده. بله گرین اروو هم خیلی شخصیت خوبی داره و یکی از شخصیت های مورد علاقه ی من در دی سی هست. این حرفت هم درسته هم دردویل و هم گرین اروو در بعضی از داستان های مهم مارول و دی سی بودن.
درکل مهم اینه که از شخصیت خوشت بیاد چه درجه 1 باشه چه درجه 7(!!!!!!!!!) :lol: :-*
نقل قول کردن
Victor
+1 #54 Victor 1394-05-11 22:47
کسی اخبار میس مارولو نشیده میگن امیلی بلانت واسه نقش کاپیتان مارول انتخاب شده و قرارداد امضا کرد
تبریک حسن آقا
نقل قول کردن
batspider
+1 #55 batspider 1394-05-11 23:09
خیلی ممنون مقاله خوبی بود
به نظر من هرچی این شخصیت ها خصوصیت های متفاوت تری داشته باشند بهتره
مثلا بتمن و اسپایدرمن .چون نگرش متفاوتشون باعث میشه داستان دارای یه بعد و تکراری نباشه

الان اسپایدی و فلش هر دو شوخ هستن و داستان همش روی جنبه ی فان می چرخه
اما اگه بتمن و اسپایدی باشن شخصیت خشک بتمن و شوخ اسپایدرمن با هم ترکیب جالبی میسازن نمونش کمیک زیبایی با همین نام که به همت آقای میکائیلیان ترجمه و ادیت شده و روی سایت قرار گرفته:

spidey.ir/.../...
نقل قول کردن
Ali Khodabandeh
+1 #56 Ali Khodabandeh 1394-05-11 23:15
ممنون از عمو مختار بابت این مقاله خوب
یه موضوع خیلی جالبی داره و واقن عالی میشه که این کراس اور هارو بسازند ولی حالا حالا نمیشه حداقل تا سال 2020 ولی اگه بشه عالی میشه
ولی من بیشتر دوست دارم ببینم وقتی یه قهرمان پدر یا مادر میشه واکنشش چیه مثل کمیک تجدید عهد مرد عنکبوتی
من باز تشکر میکنم ار آقای مختار عزیز بابت این مقاله
نقل قول کردن
Sherlockian
#57 Sherlockian 1394-05-11 23:16
ارتمیس ترجمش میکنی؟؟؟؟
نقل قول کردن
amirreza_f79
#58 amirreza_f79 1394-05-11 23:21
به نقل از DAREDEVIL:
راستی green arrow جان یادم رفت بگم خیلی با آواتارت حال میکنم ;-)

عزیز مایی شما آواتارت فوق العاده است
راستش شما خیلی درست میگی فرهنگ کامیک خوانی و کامیک استریپ توی ایران به شدت رو به ناامیدی هست و متاسفانه به غیر از عصر مصور نشریه دیگه ای نیست که کامیک ها را ترجمه کنید و این خیلی بد است البته دانستنیها چند وقته که داره کامیک توی مجله خودش قرار میده و این خیلی امیدوارنه است
و درسته خیلی از شخصیت ها هستند چه در مارول و چه در دی سی چه درجه یک باشند چه درجه هفت مهم این هست که از اون شخصیت لذت ببری و برایت لذت بخش باشه :-) :-)
نقل قول کردن
mtm
+1 #59 mtm 1394-05-11 23:33
من یه چیزی بگم بحث تموم
دردویل تو عالم کمیک بهترین داستان ها رو داره
منظورم اونایی هستش که فرانک میلر نوشته
دوستان کمیک خون در ضمن میدونن که دردویل هایی که برایان مایکل بندیس نوشت عالین و کلی جایزه بردن
درسته دردویل درجه 2 مارول ولی از نظر غنای داستانی گرین ارو اصلا نمیتونه بهش نزدیک بشه
متاسفانه طبق معمول هواداران دی سی تو ایران فقط از روی سریال درباره شخصیت های کمیک بوکی قضاوت میکنن
نقل قول کردن
mtm
+1 #60 mtm 1394-05-11 23:36
اینم یادم رفت بگم
گرین ارو یه کمیک مشترک داشت در دهه 70 میلادی که با گرین لنترن مشترکا چاپ میشد
دنی اونیل هم اونا رو مینوشت
این تنها سری واقعا خوب با حضور گرین ارو هستش
البته تعداد کمیک های این سری خیلی محدود بود
نقل قول کردن
alibax25
#61 alibax25 1394-05-11 23:45
به نقل از Wolverine:
کسی اخبار میس مارولو نشیده میگن امیلی بلانت واسه نقش کاپیتان مارول انتخاب شده و قرارداد امضا کرد
تبریک حسن آقا

من شنیدم...ولی خودش تو مصاحبه گفت بهش پیشنهاد رسمی بهش داده نشده و این انتخاب تماشاگران بوده.
راستی پوستر فصل 6 گیم اف ترونز رو دیدی؟
نقل قول کردن
amirreza_f79
#62 amirreza_f79 1394-05-11 23:45
به نقل از mtm:
من یه چیزی بگم بحث تموم
دردویل تو عالم کمیک بهترین داستان ها رو داره
منظورم اونایی هستش که فرانک میلر نوشته
دوستان کمیک خون در ضمن میدونن که دردویل هایی که برایان مایکل بندیس نوشت عالین و کلی جایزه بردن
درسته دردویل درجه 2 مارول ولی از نظر غنای داستانی گرین ارو اصلا نمیتونه بهش نزدیک بشه
متاسفانه طبق معمول هواداران دی سی تو ایران فقط از روی سریال درباره شخصیت های کمیک بوکی قضاوت میکنن


آقای ترابی توهین نباشه اما من از اون هوادارا نیستم
و بیشتر بیشتر کامیک بوک های گرین ارو را خواندم و کلی روی این شخصیت مطالعه کردم و راستش هر قسمت از سریال ارو که هرهفته میامد سه بار میدیدم
و یکم بی انصافی هست که به من گفته بشه تو فقط از روی سریال این شخصیت را می شناسی
نقل قول کردن
Victor
#63 Victor 1394-05-12 00:10
به نقل از alibax25:
به نقل از Wolverine:
کسی اخبار میس مارولو نشیده میگن امیلی بلانت واسه نقش کاپیتان مارول انتخاب شده و قرارداد امضا کرد
تبریک حسن آقا

من شنیدم...ولی خودش تو مصاحبه گفت بهش پیشنهاد رسمی بهش داده نشده و این انتخاب تماشاگران بوده.
راستی پوستر فصل 6 گیم اف ترونز رو دیدی؟

نه
ولی گفتن زنده میشه (معلومه)
نقل قول کردن
mtm
+2 #64 mtm 1394-05-12 00:30
به نقل از green arrow:
به نقل از mtm:
من یه چیزی بگم بحث تموم
دردویل تو عالم کمیک بهترین داستان ها رو داره
منظورم اونایی هستش که فرانک میلر نوشته
دوستان کمیک خون در ضمن میدونن که دردویل هایی که برایان مایکل بندیس نوشت عالین و کلی جایزه بردن
درسته دردویل درجه 2 مارول ولی از نظر غنای داستانی گرین ارو اصلا نمیتونه بهش نزدیک بشه
متاسفانه طبق معمول هواداران دی سی تو ایران فقط از روی سریال درباره شخصیت های کمیک بوکی قضاوت میکنن


آقای ترابی توهین نباشه اما من از اون هوادارا نیستم
و بیشتر بیشتر کامیک بوک های گرین ارو را خواندم و کلی روی این شخصیت مطالعه کردم و راستش هر قسمت از سریال ارو که هرهفته میامد سه بار میدیدم
و یکم بی انصافی هست که به من گفته بشه تو فقط از روی سریال این شخصیت را می شناسی


اولا من نگفتم شما جزو اون دسته از طرفداران هستی
دوما ایا شما کمیک های دردویل رو هم خوندی که بتونی بین این دو شخصیت مقایسه انجام بدی؟
سوما شما که اکثر کمیک های گرین ارو رو خوندی میشه بگی پرفروش ترین کمیک های گرین ارو رو کی نوشته؟
نقل قول کردن
mtm
+1 #65 mtm 1394-05-12 00:31
به نقل از Wolverine:
به نقل از scare-crow:
ببخشيد ميشه بگيد ولورين با دختر هاى مو قرمز چه مشكلى داره؟
بعد هم اتفاقا سوپرمن بايد به كپ فرماندهى و نجات جان مردم رو ياد بده اونى كه شما نوشتى فقط ماله مردپولادين هست و هيچ ربطى به ذات واقعى سوپرمن نداره آقاى ترابى و اون هايى كه سوپرمن ٢ رو ديدن حرف من رو ميفهمن

خب عمو هم همونو گفتن دیگه اصلاً اینجا کسی با ذات سوپرمن کمیک مشکلی نداره با ذات سوپرمن هنری کویل مشکل داره


علی اقا راست میگه
مختار دقیقا تو مقاله گفته " اشاره به وقایع فیلم مرد پولادی"
نقل قول کردن
mtm
+1 #66 mtm 1394-05-12 00:39
اقای mehran hidden
عضو جاستیس لیگ بودن یا عضو اونجرز بودن به هیچ وجه "امتیاز" به حساب نمیاد
امتیاز اونه که بدون عضویت در این گروه ها بتونی گلیم خودت رو از اب بیرون بکشی و اونقدر محبوب باشی که کمیک ماهانه ات هر ماه چاپ بشه و کنسل نشه
ضمن اینکه همانطور که در ارک نخست کمیک new avengers دیدی بارها به دردویل پیشنهاد شده عضو اونجرز بشه ولی خودش قبول نکرده
نقل قول کردن
amirreza_f79
+1 #67 amirreza_f79 1394-05-12 00:44
به نقل از mtm:
به نقل از green arrow:
به نقل از mtm:
من یه چیزی بگم بحث تموم
دردویل تو عالم کمیک بهترین داستان ها رو داره
منظورم اونایی هستش که فرانک میلر نوشته
دوستان کمیک خون در ضمن میدونن که دردویل هایی که برایان مایکل بندیس نوشت عالین و کلی جایزه بردن
درسته دردویل درجه 2 مارول ولی از نظر غنای داستانی گرین ارو اصلا نمیتونه بهش نزدیک بشه
متاسفانه طبق معمول هواداران دی سی تو ایران فقط از روی سریال درباره شخصیت های کمیک بوکی قضاوت میکنن


آقای ترابی توهین نباشه اما من از اون هوادارا نیستم
و بیشتر بیشتر کامیک بوک های گرین ارو را خواندم و کلی روی این شخصیت مطالعه کردم و راستش هر قسمت از سریال ارو که هرهفته میامد سه بار میدیدم
و یکم بی انصافی هست که به من گفته بشه تو فقط از روی سریال این شخصیت را می شناسی


اولا من نگفتم شما جزو اون دسته از طرفداران هستی
دوما ایا شما کمیک های دردویل رو هم خوندی که بتونی بین این دو شخصیت مقایسه انجام بدی؟
سوما شما که اکثر کمیک های گرین ارو رو خوندی میشه بگی پرفروش ترین کمیک های گرین ارو رو کی نوشته؟


ببخشید آقای ترابی فکر کردم منظورتون من بودم
کل کامیک هایش را نخواندم اما دردیول را خیلی دوست دارم
اما علاقم بیشتر به گرین ارو هست بعد هم من کلا نمی خواستم وارد بحث بشم
من گفتم بیشتر کامیک هایش نه کل خبرایی که درموردش پخش میشه چون سایتی را نمی شناسم که در مورد این مساعل توضیح بده و بگه کدام کامیک هایش پر فروش تره
و کلا از صمیم قلب از شما عذر می خوام فکرکردم منظورتون با منه :oops: :oops:
نقل قول کردن
Dr.Spidey
#68 Dr.Spidey 1394-05-12 00:44
مرسی بابت این مقاله به نظر من اسپایدی با فلش , ددپول و هارلی کووین میتونن ترکیب خوبی رو بسازن ولی فک نکنم واندرومن ایرون من بتونن راستی کراس اور شخصیت های خبیث هم میتونه جالب باشه مثل گرین گابلین یا کارنیج با جوکر و ثانوس با دارک سید
نقل قول کردن
s.kraven
#69 s.kraven 1394-05-12 00:44
آقای ترابی حالا که هستید میشه بزارید من اون مقاله جدیده تو کمیک بوک هست رو ترجمه کنم؟
نقل قول کردن
amirreza_f79
#70 amirreza_f79 1394-05-12 00:48
به نقل از mtm:
به نقل از Wolverine:
به نقل از scare-crow:
ببخشيد ميشه بگيد ولورين با دختر هاى مو قرمز چه مشكلى داره؟
بعد هم اتفاقا سوپرمن بايد به كپ فرماندهى و نجات جان مردم رو ياد بده اونى كه شما نوشتى فقط ماله مردپولادين هست و هيچ ربطى به ذات واقعى سوپرمن نداره آقاى ترابى و اون هايى كه سوپرمن ٢ رو ديدن حرف من رو ميفهمن

خب عمو هم همونو گفتن دیگه اصلاً اینجا کسی با ذات سوپرمن کمیک مشکلی نداره با ذات سوپرمن هنری کویل مشکل داره


علی اقا راست میگه
مختار دقیقا تو مقاله گفته " اشاره به وقایع فیلم مرد پولادی"


آقای ترابی قبول دارم که توی فیلم من آف استیل به شخصیت پردازی سوپرمن خوب پرداخته نشد اما اونجا که ژنرال زاد داره لیزر به سمت مردم پرت می کنه سوپرمن باید اونجا چیکار می کرد اول سعی کرد که پرواز کنه اما ژنرال زاد مانع شد و تنها راه این بود که بکشش
آخه بدبخت راهی نداشت و خودتون میگید الویت همیشه نجات مردم بی گناه است سوپرمن هم یک مردم را نجات داد
نقل قول کردن
mtm
+1 #71 mtm 1394-05-12 00:49
#75:
اشکالی نداره
ولی یادت باشه پرفروش ترین کمیک های گرین ارو رو اقای کوین اسمیت نوشته
فکر کنم سال 2000 بود
بخون ببین چقدر معرکه ان ;-)
نقل قول کردن
mtm
#72 mtm 1394-05-12 00:49
به نقل از s.kraven:
آقای ترابی حالا که هستید میشه بزارید من اون مقاله جدیده تو کمیک بوک هست رو ترجمه کنم؟

کدوم مقاله؟
نقل قول کردن
Agent Marvel
#73 Agent Marvel 1394-05-12 00:51
خب بالاخره هر کس به شخصیتی علاقه داره دیگه،من که خودم به همه شخصیت ها علاقه دارم :lol:
ولی جدا با وجود اینکه گرین ارو داستان های جالب و باحالی داره ولی داستان های دردویل معم تر و ماندگار تر هستن.
نقل قول کردن
mtm
+1 #74 mtm 1394-05-12 00:53
اصلا بحث این چیزا نیس
بحث اینه که سازندگان فیلم نباید چنین سناریویی برای سوپرمن ایجاد میکردن
حتی نولان هم به این صحنه اعتراض داشته
به نظرم این فیلم ترکیبی ناهمگون ، ناموفق و غیرضروری دنیای سوپرمن با واقع گرایی سطحی جناب زک اسنایدر بودح
نقل قول کردن
The Assassin
#75 The Assassin 1394-05-12 13:28
کراس اور ددپول و هارلی کویین باید باحال باشه
البته فیلمی هم ک توش هم deathstroke باشه و هم ددپول باید خیلی خفن شه
نقل قول کردن
Mr.marvel and DC
-1 #76 Mr.marvel and DC 1394-05-12 13:48
مرسی خیلی مقاله ی عالیی بود :D
نقل قول کردن
mtm
+1 #77 mtm 1394-05-12 17:25
به نقل از Mehrad Hidden:
به نقل از mtm:
:
اقای mehran hidden
عضو جاستیس لیگ بودن یا عضو اونجرز بودن به هیچ وجه "امتیاز" به حساب نمیاد
امتیاز اونه که بدون عضویت در این گروه ها بتونی گلیم خودت رو از اب بیرون بکشی و اونقدر محبوب باشی که کمیک ماهانه ات هر ماه چاپ بشه و کنسل نشه
ضمن اینکه همانطور که در ارک نخست کمیک new avengers دیدی بارها به دردویل پیشنهاد شده عضو اونجرز بشه ولی خودش قبول نکرده

به هر حال از هر نظر شخصیت های گرین اررو و دردویل در یک رتبه قرار دارند...


نه .
گرین ارو و دردویل به هیچ وجه در یک سطح قرار ندارن
در واقع دردویل از نظر تاریخچه، دشمنان، پیچیدگی های شخصیتی ، غنای داستانی، شخصیت های مکمل و ... یک سر و گردن از گرین ارو بالاتره
نقل قول کردن
اهورا7
#78 اهورا7 1394-05-12 19:38
سلام
راستی اقای ترابی شما چجوری کتاب به این بزرگی (تاریخچه ی تحلیلی کمیک) رو نوشتید
نقل قول کردن
Victor
#79 Victor 1394-05-12 23:23
به نقل از alibax25:
میگم علی(ولورین) تو همون سایتی میری که کتابه نغمه و آتش رو ترجمه میکنه؟

نمیدونم کدوم سایتو میگی کلا همه ی سایت ها درباره این سریال دارن مینویسن
مگه قراره ترجمه بشه؟
نقل قول کردن
Sherlockian
#80 Sherlockian 1394-05-12 23:31
من کتابای بازی تاج و تخت رو دارم میخونم الان جلد سومم حتما بخونین داستانش عالیه
نقل قول کردن
mtm
#81 mtm 1394-05-13 01:15
به نقل از اهورا7:
سلام
راستی اقای ترابی شما چجوری کتاب به این بزرگی (تاریخچه ی تحلیلی کمیک) رو نوشتید

اون کتاب حاصل سالها تحقیق و مطالعه است
من بر خلاف خیلی ها دنیای کمیک رو فقط با انجام چند بازی کمیک بوکی یا تماشای نصف و نیمه چند تا سریال و فیلم سوپرهیرویی نشناختم
سالها روی کمیک ها کار کردم و تا میتونستم مقاله و کتاب خوندم
نقل قول کردن
Kianmehr Mollakazemiha
#82 Kianmehr Mollakazemiha 1394-05-14 00:46
بعد چیکارش میکرد ؟؟؟؟
مینداختش زندان یا تحویل پلیس میداد ؟؟؟؟؟
آقایون منطقی باشید هیچ را حل دیگه ای نبود.
اگه یه ذره دیگه طول میداد خودش هم میمرد زاد یه جنگ جو به دنیا اومده بود و قدرتش از سوپرمن هم زیاد تر بود مثلا با لیزرش ساختمان خراب میکرد در حالی که سوپرمن از دستیار زاد کتک میخورد!
تازه قدرتشون هم ربط به میزان زمان بودن در زمین نداره فقط یه تغییره که هم رو زاد هم رو سوپرمن رخ داده بود.
از نظر من سوپرمن من آف استیل فیلم خوبی بود.
نقل قول کردن
mtm
#83 mtm 1394-05-14 00:58
خیلی کارها میشد کرد
یکیش همون کاری که سوپرمن در فیلم سوپرمن 2 انجام داد
یعنی زندانی کردن اونا در فانتوم زون
مهم اینه که اصلا نباید همچین سناریویی براش ایجاد میشد

نویسنده های فیلمنامه اگه میخواستن میشد 10 تا راه حل منطقی برای نکشتن زاد بیارن
ولی موضوع اینه که اسنایدر پاشو کرده بود تو یه کفش و میخواست هر طور شده سوپرمن رو دارک نایتیزه کنه
عجیبه شما دی سی فن ها که نولان را در حد پرستش قبول دارید چرا توجه نمیکنید که نولان با کشته شدن زاد مخالف بوده؟
در هر حال سوپرمن کاراکتر نامبر وان من در یونیورس دی سیه
بهش تعصب دارم
سوپرمن 2 در لیست برترین فیلمای کمیک بوکی من رده دومه
ولی من او استیل برای همیشه شخصیت سوپرمن رو برای من ضایع کرد
مشکل فیلم این بود که ناهمگون بود
یعنی بیخودی سعی کردن دنیای سوپرمن را واقعی و دارک کنن
در نتیجه آش شوری درست شد که نه به قدر کافی فانتزی بود و نه به قدر کافی و قابل قبولی دارک
نقل قول کردن
s.kraven
+1 #84 s.kraven 1394-05-14 01:02
تو کمیکها چیکارش میکرد ؟ میکشتش؟
کلی اتفاق غیر کشتن میتونست اتفاق بیفته مثلا زاد برگرده به همون گورستونی که ازش اومده و برای فیلمهایی بعدی بیاد.حتما که نباید ویلین فیلم بمیره اونم توسط کسی مثل سوپرمن که اصلا نمیکشه :-* یا مثلا میشد به صورت اتفاقی بمیره (یه چیز تو مایه های مرگ نورمن تو اسپایدرمن 1 یا راز الغول تو بتمن آغاز میکند)یا میشد یه خبیث دیگه یا کسی که از کشتن عبایی نداره اون رو بکشه.(همه ی اینها با تغییرات نه چندان بزرگی در فیلنامه حل میشد!)

مردپولادین فیلم بدی نبود اما وقتی شما میگی خوب بود حرفاتون (برای برخی) از بعدش کم ارزش تر میشه چون من آو استیل در هر لحاظ چندان خوب عمل نکرده بود.(البته من به نظرتون احترام قائلم ؛شاید طبق نظرات شما لیاقت خوب رو داشته باشه)

البته این چیزی بود که اتفاق افتاده.امیدوارم سوپرمن جدید با اعتراضات مردم و جنگ با ابرقهرمان دیگری مثل بتمن سرش به سنگ بخوره بشه همونی که ما میخایم.
البته بهتره بگم سرش به کریپتونات بخوره . برخورد سوپرمن با سنگ مثل برخورد کله آدم پشمه .راستی دوست دارم تو جاستیس لیگ دارکسید رو به عنوان دشمن معرفی کنن. :-)
نقل قول کردن
امیرحسین مارول
#85 امیرحسین مارول 1394-06-15 17:10
هاکای و گرین ارو هم خوبن
نقل قول کردن
mehran spidey
#86 mehran spidey 1395-04-20 21:30
به نقل از امیرحسین مارول:
هاکای و گرین ارو هم خوبن

اره کاملا با هم میخونن
نقل قول کردن
captain bat
#87 captain bat 1395-04-20 21:41
سوپرمن و کپ که کلا بیخیال
واندر وومن و ایرون من :-x
بتمن و ولورین تا حدودی ولی من بتمن و کپ رو ترجیح میدم
ددپول و هارلی کویین هم بد نیست
اسپایدرمن و فلش نه :sigh: زیاد جالب نیست درسته از لحاظ شخصیتی شبیه ولی کلا به هم نمیان فلش و کوئیک سیلور
و اسپایدی و بتمن
نیمور و اکامن هم جالب میشه
نقل قول کردن
j.jonah jameson
#88 j.jonah jameson 1395-04-20 22:18
واقعا این مقاله رو من ندیده بودم ؟
یعنی کل زندگیم به فنا بود . واقعا مقاله ی درستیه ! با همشون موافقم مخصوصا اولی و آخری !
کلا واندروومن شخصیت اش برای داشتن یه فیلم مشترک با بقیه مناسبه ! ( مثل مردعنکبوتی مکمل خوبیه )
من خیلی دوستدارم فیلمی با حضور دایانا و ثور ببینم !
ثور حالا یه کمی آدم شده کمتر چشمک میزنه و کار های عجیب میکنه .ولی بودنش در کنار دایانا که به کله شقی ثور هم هست ( بلکه بیشتر ) میتونه واقعا جالب باشه .
ol: :lol:
نقل قول کردن
young spider
#89 young spider 1395-04-20 22:23
به نقل از captain bat:
سوپرمن و کپ که کلا بیخیال
واندر وومن و ایرون من :-x
بتمن و ولورین تا حدودی ولی من بتمن و کپ رو ترجیح میدم
ددپول و هارلی کویین هم بد نیست
اسپایدرمن و فلش نه :sigh: زیاد جالب نیست درسته از لحاظ شخصیتی شبیه ولی کلا به هم نمیان فلش و کوئیک سیلور
و اسپایدی و بتمن
نیمور و اکامن هم جالب میشه


چرا فکر می کنین کارکتر ها باید شبیه هم باشند ؟؟؟ اونجوری که شما میگی بدرد بتل میخوره تا تیم آپ . کارکتر ها ی متفاوت باید کنار هم باشن که مثل پازل تو همدیگه برن و ته شباهتی با هم داشته باشند که پازل نقش رنگ بگیره .
نقل قول کردن
captain bat
#90 captain bat 1395-04-20 23:59
نه لزوما بتل نمیشه مثلا به نظر شما کاپیتان چه کمکی میتونه به سوپرمن انجام بده البته ما در کمیک اسپایدرمن و سوپرمن این قضیه رو دیدیم ولی دنیای سینما با کمیک متفاوته
البته حرف شم ام درسته ولی عنوان دوست داشتن این به شخصه علاقه شخصی منه که مثلا کپ و سوپرمن یا مرد اهنی و دیانا رو نپسندم
#139چشم
1-بتمن و کپ
2-تور و و اند وومن :lol: با نظرت موافقم
3-پانیشر و ردهود
4-هارلی کویین و ددپول
5-شزم و استروم
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید