10 فیلم مارول كه هرگز ساخته نشد

فیلم سینمایی لوک کیج

فیلم های مارول در حال حاضر قدرت بلامنازع عرصه سرگرمی در سیاره زمین هستند و جوری شده كه انگار روی هر شخصیتی كه دست میزاره تبدیل به طلا میشه! اما اوضاع همیشه بر وفق مراد مارول نبوده و در گذشته پروژه های سینمایی بودند كه قرار بود براساس قهرمانان مارول ساخته شوند ولی به هر دلیلی نشد كه ساخته بشن!

البته هواداران مارول خیلی هم از این موضوع ناراحت نیستند چون به عقیده آنها همان بهتر كه آن زمان ساخته نشدند چون تكنولوژی آنقدر پیشرفت نكرده بود كه قهرمانان محبوب آنها را به طور رضایت بخشی روی پرده سینما جان دهد . در هر حال در اين مقاله به 8 پروژه مهم مارول كه هرگز وارد عرصه تولید نشدند میپردازم

در ضمن همچين مقاله اي را براي فيلم هاي دی سی هم نوشته ایم كه اگر آن را نخوانده ايد ، اينجا را كليك كنيد. این مقاله هم درباره انیمیشن است.

 

10- الكترا: قاتل

فيلم الكترا قاتل

درسته كه سال 2003 یك فیلم براساس شخصیت «الكترا» ساخته شده (كه خیلی هم آشغال بود!) ولی قبل از آن كارگردان مشهور عالم سینما یعنی «الیور استون» علاقمند بود كه فیلمی به نام "الكترا: قاتل" (Elektra Assassin) برای مارول بسازد. گفته میشه استون سال 1992 به پروژه وصل شد . او خودش اعلام كرد كه این فیلم را براساس كميك ميني سريز معروف فرانك میلر و ديويد مازوچلي میسازد. در این فیلم قرار بود الكترا با نینجاهای Hand مقابله كنه ، این در حالیه كه در كمیك فرانك میلر سازمان "شیلد" هم حضور داشت. ظاهرا این تغییر به وجود آمد چون مارول آن موقع رایت سینمایی شیلد و «نیك فیوری» را نداشت. در نهایت اما این پروژه به سرانجام نرسید. البته نه به این خاطر كه الیور استون علاقمندی خودش را از دست داد، بلكه به خاطر كه رایت سینمایی  الكترا به همراه دردویل و بولزآی به صورت یك پكیج به شركت فاكس فروخته شدند و بنابراین الیور استون دیگر نتوانست این فیلم را بسازد.

مطالب مرتبط:

100 شخصيت برتر مارول: الكترا

معرفي 10 كميك برتر Daredevil

10 قهرمان برتر مارول که در مبارزه مهارت دارند!

لحظات ماندگار: «الكترا» به دست «بولز آی» به قتل میرسد

 

9- دكتر استرنج

 «گی‌یرمو دل تورو» و «نیل گِیمن» قرار بود فیلم "دکتر استرنج" را بسازند!

همه میدانید كه دکتر استرنج الان چند ساله که در دنیای سینمایی مارول حضور داره و نقشش بندیكت كامبربچ با استادی تمام ایفا میکند ولی شاید ندانید كه از سالها پیش قرار بود فیلم سینمایی این شخصیت ساخته بشه. ابتدا سال 1986 آقای «باب گیل» به عنوان نویسنده تریلوژی ماندگار "بازگشت به آینده" مامور شد تا فیلمنامه این فیلم را بنویسه. اینم از تصویر روی جلد این فیلمنامه:

سپس سال 1992 ، «وس كریون» كارگردان مشهور فیلم های ترسناك "كابوس در خیابان الم" و "جیغ" با Savoy Pictures قراردادی امضا كرد تا فیلم دكتر استرنج را بسازد. ولی متاسفانه دو سال بعد این شركت ورشكسته شد و این فیلم هم هرگز ساخته نشد. سال 2001 شركت Dimension Films رایت دكتر استرنج را به دست آورد و از «دیوید اس گویر» خواسته شد فیلمنامه جدیدی برایش بنویسد (دیوید گویر قبلا هم در سال 1995 فیلمنامه ای برای دكتر استرنج نوشته بود) . بنابراین او فیلمنامه جدیدی نوشت . گویر چند وقت پیش در مصاحبه ای با سایت IGN گفت كه Dimension Films پیشنهاد كارگردانی این فیلم را هم بهش داده بود و او میخواست تا جای ممكن به جای استفاده از جلوه های ویژه كامپیوتری از جلوه های واقعی و بدلكاری استفاده كنه. ولی در هر حال بنا به دلایلی كه هرگز دقیقا مشخص نشد این پروژه محقق نشد. سپس سال 2005 پارامونت رایت دكتر استرنج را بدست آورد و حتی گفته شد كه زوج رویایی « گی‌یرمو دِل تورو» (كارگردان سری فیلم های Hellboy) و «نیل گیمن» (نویسنده مطرح كمیك های Sandman) قراره این فیلم را کلید بزنند (یعنی دل تورو فیلم را کارگردانی کنه و گیمن هم فیلمنامه آن را بنویسه) ولی این پروژه هم بعد از مدتی نیمه كاره ماند چون مارول اون موقع بد جوری دنبال این بود که دنیای سینمایی خودش را با فیلم "آیرون من" استارت بزنه. چندی پیش هم آقای گیمن در توئیتی ابراز تاسف کرد که ای کاش این فیلم ساخته میشد: 

مطالب مرتبط:

100 شخصیت برتر مارول: دکتر استرنج

5 داستان برتر «دكتر استرنج» 


 8- "لوك كیج"به كارگردانی «كوئینتین تارانتینو»

فيلم سينمايي لوك كیج

كوئینتین تارانتینو كارگردان نامدار سینمای جهان است كه بارها علاقه اش را به كمیك بوك نشان داده. مثلا یادم هست كه سالها پیش در مصاحبه ای گفت كه اگر فیلمی از مرد عنكبوتی میساخت حتما دقایق نخست آن را مثل سكانس افتتاحيه فيلم هنگ كنگي "ميمون آهنين" (Iron Monkey) ميساخت كه در آن شخصيت اصلي با چابكي فراوان از پشت بامي به پشت بامي ديگر ميپرد.   البته او چند وقت پیش باعث جنجال هم شد و در مصاحبه ای گفت كه از شخصیت بتمن بدش میاد چون بسیار براش كسالت آوره (خبرش اینجاست) در هر حال كوئینتین بزرگ هرگز فیلم كمیك بوكی نساخته (علیرغم این كه گفته میشه بخشی از سكانس های فیلم Sin City رو كارگردانی كرده) . ولي گفته میشه وقتی سال 1992 با فیلم "سگ های انباری" (Reservoir Dogs) در هالیوود برای خودش نامی دست و پا كرد بهش پیشنهاد دادن فیلمی بر اساس شخصیت «لوك كیج» (Luke Cage) بسازه (برای كسب اطلاعات بیشتر درباره شخصیت لوكی كیج این مقاله را بخوانید) . تارانتینو در مصاحبه ای كه سال 2012 با شبكه MTV داشت در این باره گفت: "درسته. قرار بود فیلم لوك كیج را بسازم. با لارنس فیشبرن (بازیگر سیاه پوست نقش «مورفیوس» در سه گانه "ماتریكس") صحبت كردم تا نقش لوك كیج را بازی كنه . اونم خیلی از ایده فیلم خوشش اومد ولی در نهایت نشد این فیلم را بسازم" . البته تارانتینو به جای لوك كیج فیلم "پالپ فیكشن" را ساخت ، فیلمی كه دنیای سینما را به لرزه درآورد و میگویند خلاقانه  ترین  اثر سینمايي در 25 سال گذشته است. البته همانطور كه میدانید لوك كیج الان به صورت سریال در شبكه نتفلیكس حاضر میشه و حسابی هم ترکونده!

مطالب مرتبط:

100 شخصيت برتر مارول: لوك كيج

معرفی اصلی ترین متحدان مرد عنكبوتی : لوك كيج

 

7- موج سوار نقره ای

موج سوار نقره اي  - silver surfer

موج سوار نقره ای (Silver Surfer) از اون دسته شخصیت هایی هستش كه از دل كمیك های چهار شگفت انگیز بیرون آمد و محبوبیت نسبتا خوبی هم میان هواداران مارول داشته (استن لی هم گفته كه این شخصیت را بیشتر از دیگر مخلوقات خودش دوست داره) . گفته میشه «لی كرامر» در سال 1980 خیلی سعی كرد فیلمی براساس این شخصیت بسازه. او قصد داشت یك حماسه فضایی بزرگ و تفكر برانگیز بسازه. گفته میشه كه او حتی برخی كمیك های موج سوار نقره ای را برای «پل مك كارتنی» (خواننده و آهنگساز موسیقی راک انگلیسی و عضو گروه افسانه‌ای بیتلز كه از برترین آهنگسازان موسیقی راک سده بیستم میلادی است) فرستاد و او هم از طریق مدیر خودش اعلام كرد كه علاقمنده بخشی از موسیقی فیلم را بسازه. سپس برخی كانسپت ارت هم براي فیلم خلق شد . یكی از انها اين است:

موج سوار نقره اي

. ولی پروژه خیلی زود كنسل شد. البته همانطور كه میدانید موج سوار نقره اي در فیلم چهار شگفت انگیز 2 (2007) حضور پیدا كرد و لارنس فیشبرن هم جای او حرف زد.

مطالب مرتبط:

معرفي شخصيت: موج سوار نقره اي

قدرتمندترین ابرقهرمانان کمیک بوکی

5 دستاورد عظیم چهار شگفت انگیز برای دنیای کمیک بوک!

 

6- منشا مردان ایكس : مگنتو

مگنتو

فاكس پس از موفقیت خود با فیلم هاي مردان ایكس به سرش زد فیلم های جداگانه از روی شخصیت های x-men بسازه . به همین دلیل فیلم "ریشه های مردان ایكس: ولورین" را سال 2009 ساخت كه فروش خوبی كرد ولی فیلم خوبی نبود. در نتيجه  فاكس كه برنامه هایی برای ساخت فیلم بعدی در این بخش یعنی "مگنتو" را كنسل كرد. گفته میشه قرار بوده در این فیلم یك مگنتوی جوان به شكار نازی ها در جنگ جهانی دوم برود. البته بخش هایی از فیلمنامه این فیلم بعدا در فیلم دیگر فاكس یعنی X-men : First Class به كار رفت. گفته میشه «شلدون ترنر» (فیلمنامه نویس "منشا مردان ایكس : مگنتو") از دست فاكس شكایت كرد كه چرا ایده هایش را برای X-men : first Class به كار برده ولی اسمی از او در تیتراژ آغازین فیلم نیاورده!

مطلب مرتبط:

10 كمیك برتر «مگنتو» (Magneto)

اولین حضور «مگنتو» در دنیای کمیک

معرفي «مگنتو»

10 فیلم ابرقهرمانی برتر تاریخ سینما 

 

5- نیمور، زیردریایی

نیمور namor

نیمور (Namor) پادشاه اتلانتیس و ملقب به زیردریایی (Sub-Mariner) یكی از قدیمی ترین قهرمانان ماروله كه سال 1939 خلق شد. تقریبا 30 ساله كه خبرهایی مبنی بر ساخته شدن فیلم او به گوش میرسه ولی هر دفعه پروژه بنا به دلایلی زمین خورده ، یا بهتره بگیم به "اب خورده" (!) چون به نظر میرسه كارگردانان سینما از فیلم هایی كه موضوع آنها در دریا و اقیانوس میگذره , و نیاز به این دارند كه ساعت های طولانی روی  آب فیلمبرداری بشوند،  وحشت دارند! (كسی فاجعه ای به نام Water World را یادش هست؟) با این حال «فیلیپ كافمن» خیلی دوست داشت فیلم نیمور رو بسازه . او سال 2000 به EW گفت: "نیمور در لیست من بود. من از ایده انتقام گیری توسط موجوداتی كه از عمق دریا می آیند خوشم می آید. یعنی اینكه ما چطور با اقیانوس بدرفتاری میكنیم بعد یكی خیلی نیرومند كه روی قوزك پاهایش بال داره از آب میاد بیرون و دهان ما را صاف میكنه". گفته میشه مارول استودیوز هم از ایده ساخت فیلم نیمور بدش نمیاد ولی انگار رایت این شخصیت مشكلاتی داره و معلوم نیست دست كیه!

مطالب مرتبط:

معرفي شخصيت: نيمور

  

4- شی هالك

شی هالك (She-Hulk) دختر عمه بروس بنر محسوب میشه و از شخصیت های مونث محبوب و قابل تامل مارول بوده و هست. او هرگز در سریال معروف هالك كه دهه 70 میلادی  با شركت «بیل بیكسبی» از تلویزیون پخش میشد حضور نداشت . اما اوایل دهه 90 میلادی مارول به شدت دنبال این بود كه فیلم شی هالك را با شركت «بریجیت نیلسون» بسازه (نیسلون در فیلم راكی 4 همسر «ایوان دراگو» بود) لری كوهن كه فیلم ترسناك It's alive رو ساخته بود قرار بود فیلمنامه رو بنویسه. عكس تبلیغاتی زیر هم منتشر شد:

عکس شی هالک

ولی همه اینها كافی نبود و استودیویی برای ساخت فیلم پا پیش نگذاشت.

مطالب مرتبط:

معرفي شخصيت: شي هالك

10 داستان برتری كه «دان اسلات» (Dan Slott) تا به حال نوشته 

 

3- دزلر

دزلر dazzler

دزلر (Dazzler) از اون شخصیت هایی هستش كه مارول دهه 80 میلادی خیلی روش مانور میداد چون این دهه موسیقی های دیسكویی (disco music) خیلی پرطرفدار بود . دزلر هم میوتانتی بود كه میتوانست موزیك رو به اشعه های نورانی تبدیل كنه! میگن مارول اولش میخواست با یك شركت موسیقی توافق كنه تا البوم های موسیقی با شركت دزلر روانه بازار كنه ولی موفق نشد. بعدش «جیم شوتر»(سردبیر وقت مارول ) ایده ساخت فیلم از دزلر رو مطرح كرد و حتی یك فیلمنامه كوتاه در قالب يك رمان گرافيكي  هم برایش نوشت (ميتونيد روي جلد اين رمان گرافيكي رو اينجا ببينيد) شایعه شده كه در این فیلمنامه دزلر میتونسته مثل Wonder Woman بقیه رو مجبور كنه حقیقت رو بهش بگن!!! در هر حال  اولش خانم  Bo Derek قبول كرد نقش رو بازی كنه ولی پشیمان شد.

بو درك

بعدش Daryl Hannah با مارول برای ایفای این نقش به توافق رسید

داريل هانا

ولی متاسفانه (یا شایدم خوشبختانه!) محبوبیت دیسكو ها در آمریكا رو به افول گذاشت و در نتیجه مارول هم از خیر ساخت فیلم دزلر گذشت (البته میگن دزلر قراره تو فیلم X-Men: Apocalypse كه سال آینده میاد نقش داشته باشه)

  

2- موربیوس، خون آشام زنده

موربیوس، خون آشان زنده

شخصیت های مارول معمولا از قاعده خاصی پیروی میكنند: انسان هایی با عیب و نقص فیزیكی یا شخصیتی به نیروی فوق بشری دست میابند و سپس مجبور میشوند با تهدیدات "خارجی" مواجه شوند در حالیكه مشكلات "درونی" دست از سر آنها برنمیدارد (همين تضاد، كليد موفقيت مارول است) نمونه بارز این شخصیت ها «موربیوس» (Morbius)  است. او ابتدا در كمیك های مرد عنكبوتی خلق شد و دشمن او به شمار میرود. او دانشمندی بود كه بیماری خونی نادری داشت و سعی كرد با مطالعه روی خفاش ها بيماري خودش را مداوا كند ولی خودش به نوعی خون آشام تبدیل شد. سال 2000 مارول با شركت Artisan قراردادی امضا كرد تا از روی برخی شخصيت هایش فیلم سینمایی بسازد. موربیوس هم یكی از این شخصیت ها بود. آقای «مایكل فرانس» هم قرار بود فیلم رو بسازه ولی پس از مدتی تصمیم گرفت به جای موربیوس فیلمنامه  "پانیشر" رو بنويسه (با بازي «توماس جین»)

مطالب مرتبط:

معرفی معروفترین دشمنان مرد عنکبوتی : موربيوس

نگاهی به كمیك های "موربیوس خون آشام" (Morbius)

  

1- مرد عنكبوتی ساخته «توب هوپر»

فيلم مرد عنكبوتي دهه 80

درباره این فیلم قبلا در این مقاله مفصل توضیح داده شده ولی در هر حال باید بدانید كه قبل از فیلم های سم ریمی چندین بار سعی شد براساس مرد عنكبوتی فيلم  ساخته بشه . مثلا «جیمز كامرون» خیلی سعی كرد این كارو كنه ولی نشد . یكی از دیگر از كارگردانان مطرحی كه قبل از جيمز كامرون سراغ مرد عنكبوتی رفت «توب هوپر» نام داشت كه فیلمی همچون "كشتار با اره برقی در تگزاس» (The Texas Chainsaw Massacre) را ساخته كه هنوز هم یكی از برترین فیلم های ژانر وحشت به حساب میاد. او میخواست در دهه 80 ميلادي  با بودجه ای نسبتا اندك فیلم مرد عنكبوتی را برای Cannon Films بسازه. گفته میشه او قصدش این بود نوعی فیلم ترسناك بسازه كه در آن پیتر پاركر به هیولایی عنكبوتی تبدیل بشه!

هيولاي عنكبوتي

بعدش استن لی دخالت كرد و سعی شد نسخه های بعدی فیلمنامه به origin مرد عنكبوتی در كمیك نزدیك تر بشه. حتی شایعه است كه تام كروز برای نقش پیتر پاركر در نظر گرفته شده بود. در هر حال پس مدتی توب هوپر از پروژه مرد عنكبوتی كنار گذاشته شده و بازیگران و كارگردان  دیگری مطرح شدند (حتی تیزری هم برای مرد عنكبوتی ساخته شد كه میتوانید آن را اینجا تماشا كنید) ولی در نهایت Cannon Films ورشكسته شد و رایت مرد عنكبوتی هم به شركت دیگری فروخته شد.

مطالب مرتبط:

مسير پر پیچ و خم مرد عنكبوتی تا پرده سینما!

10 نکته جالبی که احتمالاً درباره "اسپایدرمن" های «سام ریمی» نمیدانستید!

 

مهدی ترابی مهربانی

All rights reserved © Spidey.ir 2016

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

spidey 4ever
+1 #1 spidey 4ever 1394-05-27 15:17
اقاي ترابي بدون هيچ اغراقي مقالات شما يك سر و گردن از تمام مقالات كميك بوكي و سينمايي ايران و حتي اسيا بالاتره
ماشالا چه اطلاعاتي داريد

البته اقاي ترابي من شنيدم اين اقاي مايكل فرنس كه تو مقاله گفتيد ميخواسته فيلم موربيوس رو بسازه يه فيلمنامه معركه هم براي silver surfer نوشته كه سالهاست داره در فاكس خاك ميخوره
درسته؟
نقل قول کردن
Agent carnage
+1 #2 Agent carnage 1394-05-27 15:26
بعضی هاشون همون بهتر که ساخته نشدن از همه بیشتر شماره ی یک دلیلش هم که جناب آقای ترابی به طور تمام توضیح دادن. موربیوس رو هم به نظرم اگه می ساحتن موفق نمی شد چون از هرکی بپرسی خون آشام تو چه ژانریه می گن ماورالطبیعه و اگه بهشون بگی توسط علم این درست شده بهت می خندن.من دزلر رو ففط یه بار تو کمیک ددپول خوندم و چیزی راجب بهش نمی دونم. شی هالک هم که با توجه به اون عکس :-* به درد سن ما نمی خوره. نیمور هم که دقیقا معلوم نیست دست کیه.سیلور سورفر هم به نظرم فیلم جالبی می شد. و لوک کیج هم لازم نیست حسرت ساخته نشدنش رو بخوریم چون نتفلیکس و مارول سریالی درخور این شخضیت خواهند ساخت.و آخر از همه ممنون از شما آقای ترابی برای این مقاله و تمام زحمت هایی که برای سایت کشیدی
نقل قول کردن
shervin 2
+1 #3 shervin 2 1394-05-27 15:28
ممنون آقای ترابی بازم یه مقاله ی عالی دیگه.فکر کنم شما مثل یه دایرت معارف کمیک بوکی هستید کلا در مورد همه چی اطلاعات دارید من خودم بی صبرانه منتظر ادامه شخصیت های مکمل هستم.
بازم ممنون
نقل قول کردن
real spidey
#4 real spidey 1394-05-27 15:29
آقای ترابی یه فیلمی بود که اسمش فکر کنم زندگی پی بود که باهاش حال کردم اما واتر ورلد واقعا یه افتضاح بود... :-x :-x
نقل قول کردن
sobhani
+1 #5 sobhani 1394-05-27 15:30
خیلی ممنون بابت مقاله واقعاً عالی بود.
ولی اگه دقت کنیم به این نتیجه میرسیم که همون بهتر که این فیلم ها ساخته نشدن که اکثرش به خاطر این دو دلیل هستش:
1-اون زمان با تکنولوژی و جلوه های ویژه ای که میشد فراهم کرد اون شخصیت به خوبی نشون داده نمیشد.
2-یا اینکه ایده های خوبی نداشتن که از همه واضح ترش فیلمی بود که قرار بود از مرد عنکبوتی ساخته بشه یا بهتره بگم هیولای عنکبوتی!
البته من دوست داشتم فیلم اوریجین مگنیتو رو ببینم ولی به نظرم خیلی خوب به این مسئله در فیلمxmen first classپرداخته شد.
البته به نظر من خیلی خوب میشه اگه مارول یه جوری رایت نیمور رو پس بگیره و ما در بین بقیه قهرمانانی که دنیا های مختلف رو نشونمون میدن مثل:محافظین کهکاشان یا دکتر استرنج،دنیای زیر آب رو با نیمور ببینیم.(البته فکر کنم نیمور یه جهش یافته هست درسته؟)
نقل قول کردن
real spidey
#6 real spidey 1394-05-27 15:34
علی آقا هستی؟؟؟اگه آنلاینی یه کمیک بود که هیومن تورچ میره با نیمور بجنگه و در طی این نبرد سیل یا فکر کنم سونامی ایجاد میشه اگه داریش لطفا باسه من آپ اش کن.... :-) ;-)
نقل قول کردن
young spider
#7 young spider 1394-05-27 15:39
زدنگی پی اصلا تو دریا نساختنش و به همین خاطر معروفه. هر چی تو فیلم دیدی به غیر از پی و قایقش همش کامپیوتری بود.پشت صحنش نشون میداد با یه استخر کوچک و پرده سبز فیلم به این خوبی ساختن. جالبیش اینکه پی بزرگه که داشت داستان رو تعریف می کرد همون دستیار آزبورن تو امیزینگ ۱ بود. فکر کنم اسمش عارف خان باشه.
نقل قول کردن
real spidey
#8 real spidey 1394-05-27 15:43
خودم میدونم یه فرودگاه متروکه که توش یه استخر میسازن و....
نقل قول کردن
SLH Hero
+1 #9 SLH Hero 1394-05-27 15:43
ممنون بابت مقاله آقای ترابی. خیلی جالب بود.

به نظر من خیلی خوب شد که این فیلم ها ساخته نشدن.

تو اوایل صنعت فیلم های کمیک بوکی معمولاً افتضاح بودن. فیلم مردعنکبوتی جزو استثنا ها بودن. امروزه به لطف زحمات مارول و تکنولوژی بالای CGI فیلم های کمیک بوکی معمولاً خوبن و کمتر بد دقیقاً برعکس اوایل ساخت این فیلم ها. شاید اگر این فیلم ها امروزه ساخته بشن فیلم های متوسطی بشن ولی اون موقع صد در صد افتضاح می شدن.
نقل قول کردن
young spider
#10 young spider 1394-05-27 15:44
به نقل از sobhani:

البته به نظر من خیلی خوب میشه اگه مارول یه جوری رایت نیمور رو پس بگیره و ما در بین بقیه قهرمانانی که دنیا های مختلف رو نشونمون میدن مثل:محافظین کهکاشان یا دکتر استرنج،دنیای زیر آب رو با نیمور ببینیم.(البته فکر کنم نیمور یه جهش یافته هست درسته؟)


نیمور اولین جهش یافته خلق شده و کلا بزرگترین( از نظر سنی) جهش یافته است. بعد فکر کنم کاپ ۲ بود که ایستراگ داشت درباره نیمور. فکر کنم رو نقشه نشون داده بودن که قراره وسط اقیانوس هم منفجر کنن.
نقل قول کردن
Si@Vash
+1 #11 Si@Vash 1394-05-27 16:01
فیلم موربیوس؟ :eek:
یادش بخیر چقد موربیوسو دوست داشتم من!
نقل قول کردن
mtm
#12 mtm 1394-05-27 16:03
به نقل از Spidey 4Ever:
البته اقاي ترابي من شنيدم اين اقاي مايكل فرنس كه تو مقاله گفتيد ميخواسته فيلم موربيوس رو بسازه يه فيلمنامه معركه هم براي silver surfer نوشته كه سالهاست داره در فاكس خاك ميخوره
درسته؟


بله كاملا درسته
ميگن فيلمنامه اي كه مايكل فرنس براي سيلور سرفر نوشته يكي از بهترين فيلمنامه هاي كميك وكي تاريخه
نقل قول کردن
mtm
#13 mtm 1394-05-27 16:06
ول يواقعا ايده ساخته شدن يك فيلم مارو ل توسط استاد تارانتينو خيلي جذابه
تصور كنيد مثلا اگه فيلم دردويل يا مون نايت رو بسازه
چي ميشه ! :eek:
نقل قول کردن
a.v.s
#14 a.v.s 1394-05-27 16:07
همون بهتر که مرد عنکبوتیه ساخته نشد . چه ایده ی مسخره ای . اسپایدرمن هیولا . :-? :D :-* :-x
تا اون جایی که میدونم استن لی گفته بود که مرد عنکبوتی رو بیشتر دوست داره
بعد یه چیز رو نگفتین
لارنس فیشبرن توی فیلم man of steel در نقش پری وایت , رییس کلارک کنت (یا همون سوپرمن) در دیلی پلنت بود . به نظرتون لارنس فیشبرن در طی این سالها چاق تر نشده ؟ توی فیلم من اف استیل که چاق بود
نقل قول کردن
M. goblin
+1 #15 M. goblin 1394-05-27 16:32
عالی بود!!!
از همه عجیب تر برام لوک کیج بود!! لارنس فیشبرن بشه لوک کیج!!! کسی صحنه ی مبارزه ی اون با هانیبال اخر فصل دو رو یادشه؟ خداییش عجب بازیگریه این بشر!!! ولی یکم چاقه برا لوک کیج!!
راستی اقای ترابی، این که جیمز کان گفته قرار بود از RUNAWAYS فیلم بسازن راسته؟ اونی که قرار بود در 2013 ساخته توسط شان بلک کارگردان ایرون من 3؟
نقل قول کردن
mtm
#16 mtm 1394-05-27 16:50
به نقل از M. goblin:
راستی اقای ترابی، این که جیمز کان گفته قرار بود از RUNAWAYS فیلم بسازن راسته؟ اونی که قرار بود در 2013 ساخته توسط شان بلک کارگردان ایرون من 3؟

درسته
ولي اون توي اين ليست نميگنجه
چون قضيه اش فرق ميكنه
در واقع مارول ساختنش رو به تعويق انداخت نه اينكه كنسلش بكنه
نقل قول کردن
M. goblin
#17 M. goblin 1394-05-27 17:05
اگه تعویق افتاد چرا تاریخی اعلام نشد؟ بعد اعلام نشده که فیلمنامه همونه یا نه؟ چون گان کلی تعریفش کرده!
نقل قول کردن
arsalan-goblin
#18 arsalan-goblin 1394-05-27 17:21
ممنون بابت مقاله عالی بود

راستی آقای ترابی به غیر از کمیک منشا مردان ایکس ددپول کمیک دیگه ای در مورد ایکس من اوریجینز نوشته شده؟؟؟
نقل قول کردن
young spider
#19 young spider 1394-05-27 17:45
به نقل از arsalan-goblin:
ممنون بابت مقاله عالی بود

راستی آقای ترابی به غیر از کمیک منشا مردان ایکس ددپول کمیک دیگه ای در مورد ایکس من اوریجینز نوشته شده؟؟؟


اره. مثل ولورین، اپوکالیپس، مگنتو، سایبرتوث و.......
نقل قول کردن
arsalan-goblin
#20 arsalan-goblin 1394-05-27 18:03
به نقل از young spider:
به نقل از arsalan-goblin:
ممنون بابت مقاله عالی بود

راستی آقای ترابی به غیر از کمیک منشا مردان ایکس ددپول کمیک دیگه ای در مورد ایکس من اوریجینز نوشته شده؟؟؟


اره. مثل ولورین، اپوکالیپس، مگنتو، سایبرتوث و.......

ممنون ;-)
نقل قول کردن
Odyssey
#21 Odyssey 1394-05-27 18:07
Bo Derek ?!
میگن مگان فاکس زمان خودش بوده ! ولی ن از نظر قیافه !
از نظر بازی و اجرا !
رکورددار جایزه های تمشک طلایی ه! :-*
درست می گم آقای ترابی ؟
نقل قول کردن
Odyssey
+1 #22 Odyssey 1394-05-27 18:20
ولی water world افتضاح نبود !
یه فیللم متوسط رو به پایین بود !
همونی بود که جک بلک توش نقش اون کاپیتانه رو داشت ؟
اتفاقا صحنه های جالبی هم داشت ، اونجا که اون یارو یهو از زیر آب میاد ، همونجا که همه چی خراب شده ، یه حس apocalypse رو به آدم می داد ، خیلی جاهای فیلم میداد !
درباره فیلم xmen origins : magneto بگم که یکی از صحنه هاش قرار بوده این باشه که مگنتو داره از یه ساختمون میاد بیرون ، گردنبند یه نفر طوری از گردنش در میاره که کله اش قطع میکنه ! بعد همینطوری درهای آهنی ، همه چیز رو می کنه یک گوی خیلی بزرگ آهنی می سازه !
منبعش هم یادم نیست! ولی حماسه یی ممی شد
نقل قول کردن
Big Boss
+1 #23 Big Boss 1394-05-27 18:26
مقاله بسیار خوبی بود. خدایی بعضی ازاین فیلما اگر ساخته میشد خیلی بدمیشد مثلا اوریجین مگنتو یا نیمور. اما اگر جیمز کامرون اسپایدرمن میساخت خیلی عالی میشد.
نقل قول کردن
Bad joke
+1 #24 Bad joke 1394-05-27 19:20
به نقل از mtm:
ول يواقعا ايده ساخته شدن يك فيلم مارو ل توسط استاد تارانتينو خيلي جذابه
تصور كنيد مثلا اگه فيلم دردويل يا مون نايت رو بسازه
چي ميشه ! :eek:

استاد به نظرم تارانتینو اصلا به درد اقتباس نمیخوره چون در اصل سبک شاگرد سینما عمل میکنه یعنی از هیچ قید وبندی برای بهتر شدن فیلمش فرو گذار نیست
پس وقتی یه منبع بهش بدی یه فیلم متفاوت میگیری
سالها تام کروز زیر پاش نشسته بود ایرون من بسازن نتونستن کنار بیان برای همین نساختن
نقل قول کردن
spidey 4ever
#25 spidey 4ever 1394-05-27 19:52
این قضیه تام کروز و ایرون من صحت داره ایا؟
من که نشنیده بودم
نقل قول کردن
spidey 4ever
#26 spidey 4ever 1394-05-27 19:53
کی این فیلم iron monkey رو دیده؟
کیشه سکانس افتتاحیه اش رو بزارید اقای ترابی؟
میخوام ببینم تارانتینو برای چی فکر میکنه برای مرد عنکبوتی مناسبه
نقل قول کردن
spidey 4ever
#27 spidey 4ever 1394-05-27 19:55
اقای bad joke حالا که صحبت از تارانتینو شد، ایا شما شاهکاری مثل kill bill رو در واقع یک فیلمی در ژانر کمیک بوکی نمیدانید؟ چون به عقیده اینجانب به شدت کمیک بوکیه
نقل قول کردن
a.v.s
+1 #28 a.v.s 1394-05-27 19:59
میدونی ؟
یکی از بازیگرای دیگه که خواستن ایرون منش کنن یا خود بازیگر دلش می خواست , نیکولاس کیج بود
ولی واسه ی نیکلاس کیج کاری پیش اومد نشد ایرون من بشه رفتن رابرت داونی جونیور رو ایرون من کردن
نمیدونم خود رابرت داونی جونیور هم دوست داشت مرد آهنی رو بازی کنه؟
اگه اسپم بود ببخشید
نقل قول کردن
Bad joke
+2 #29 Bad joke 1394-05-27 20:06
بله صحت داره مگه قرار بوده شما بشنوید

کیل بیل شاهکار نیست ولی فیلم خوبیه کامیک بووکی میتونه باشه ولی من اقتباس را گفتم گفتم به چارچوبها پایبند نمیمونه مثلا اگر یه کاراکتر شخصیتی خاص داره فقط یه درصد تارانتینو احساس کنه به درد نمیخوره عوضش میکنه
نقل قول کردن
Artemis
#30 Artemis 1394-05-27 20:13
ممنون مقاله ی خیلی خوبی بود

از بین این فیلم ها فقط اوریجین مگنتو دوست داشتم ساخته بشه
نقل قول کردن
Bad joke
+2 #31 Bad joke 1394-05-27 20:22
یه نکته بگم که واقعا موج سوار ایده عالی برای فیلم داره خیلی عالی میشه
لوک کیج که هیچ وقت دوسش نداشتم
بریجیت نیلسون شی هالک؟ :-* بهترین دکور زنده فیلمهای بچگی من کاش میساختن :oops:
دزلر گویا قراره تو فیلم اپوکالیپس یه صحنه داشته باشه اونم با بازی معروفترین خواننده زن امروز جهان تیلور سوفیت واقعا:eek: :eek:
نقل قول کردن
Mehrad Davaii
-2 #32 Mehrad Davaii 1394-05-27 20:43
خیلی عالی بود...ممنون
شی هالک :-x همینجوریش از هالک خوشم نمیاد چه برسه به شی هالک
راستی Waterworld با بازی کوین کاستنر رو میگید؟
( نسخه ی آبی مد مکس بود! :-*
نقل قول کردن
batspider
+1 #33 batspider 1394-05-27 21:07
یک مقاله عالی دیگه از آقای ترابی

خدا رو صد هزار مرتبه شکر که این مردعنکبوتی توپ هوپر ساخته نشد.

راستی مارول می تونه از موربیوس برای شخصیت منفی قسمت های بعدی اسپایدرمن استفاده کنه؟
فیلم باحالی میشه طرفدار های خون آشام ها رو هم جذب میکنه
نقل قول کردن
a.v.s
#34 a.v.s 1394-05-27 23:35
هی واتر ورلد ؟ این همون فیلمیه که برای کوین کاستر گرون تموم شد ؟(این فیلمو ندیدم ولی یه سایتی بود که داشت ۵ بازیگری که بازی در یک فیلم باعث نابودی جایگاهشان شد رو میگفت )
نقل قول کردن
batman-justice
+1 #35 batman-justice 1394-05-27 23:53
به نقل از Mehrad Hidden:
خیلی عالی بود...ممنون
شی هالک :-x همینجوریش از هالک خوشم نمیاد چه برسه به شی هالک
راستی Waterworld با بازی کوین کاستنر رو میگید؟
( نسخه ی آبی مد مکس بود! :-*

این که هالک رو دوست نداری به خودت مربوطه ولی دلیل خاصی داری؟ من که هالک رو دوست دارم به فیلم جذابیت میده من اونجرز رو بدون هالک نمیتونم تصور کنم مگه میشه مگه داریم؟ :-)
نقل قول کردن
werta
#36 werta 1394-05-28 11:55
موربیوس کمیک هاش خیلی جالب و باحال بودن ولی اگه فیلمش رو میساختن عالی میشد ;-)
نقل قول کردن
Agent Marvel
#37 Agent Marvel 1394-05-28 15:52
ممنون آقای ترابی خیلی خوب باد.امیدوارم تک تک این شخصیت ها روزی در فیلم اختصاصیشان ظاهر شوند.
.
.
.
تام کروز؟اسپایدرمن؟ :o
نقل قول کردن
امیرحسین مارول
#38 امیرحسین مارول 1394-05-31 19:14
اسپایدرمن ۴ سم ریمی هم باید باشه نه؟
حتی یه پوسترم براش اومد
نقل قول کردن
VENOM-ZOMBIE
#39 VENOM-ZOMBIE 1394-09-19 23:02
مقاله عالی خوبی بود.
شما این اطلاعات رو از کجا میارید.
فقط مردعنکبوتی چهار سم ریمی پرژه ی مهمی نبود؟
نقل قول کردن
A.H 2121
#40 A.H 2121 1394-09-20 00:20
من خیلی دوست داشتم نیمور و موج سوارو مگنتو ساخته شه ولی همینکه نوج سوارو تو ff دیدیم هم خوبه.ولی نیمور شخصیتی هست که اگه کسی کمیک نخونه نمیشناستش منم بهواسطه این سایت باهاش اشنا شدم.
نقل قول کردن
amazing VENOM
#41 amazing VENOM 1394-09-20 00:49
نیکلاس کیج به نقل از a.v.s:
میدونی ؟
یکی از بازیگرای دیگه که خواستن ایرون منش کنن یا خود بازیگر دلش می خواست , نیکولاس کیج بود
ولی واسه ی نیکلاس کیج کاری پیش اومد نشد ایرون من بشه رفتن رابرت داونی جونیور رو ایرون من کردن
نمیدونم خود رابرت داونی جونیور هم دوست داشت مرد آهنی رو بازی کنه؟
اگه اسپم بود ببخشید

همون گوست رایدر رو بازی کرد بسش بود
نقل قول کردن
Samwel Tarly
#42 Samwel Tarly 1394-09-20 08:21
واقعا جای لوک کیج تو عالم سینمایی مارول خالیه و پتانسیل داشتن یک فیلم اختصاصی داره.
خیلی خوب شد که فیلم اون موقع اسپایدرمن لغو شد.اسپایدرمن یک شخصیت شوخ طبعه بعد میخواین یک فیلم ترسناک بسازید
نقل قول کردن
VENOM-ZOMBIE
#43 VENOM-ZOMBIE 1394-09-20 11:44
راستی طبق عکسی که من از موج سوار نقزه ای دیدم.
اصلا بهتر که ساخته نشد چون خیلی جلوه های ویژه اش مسخره بود :-x
نقل قول کردن
farhood7
#44 farhood7 1394-09-20 12:18
به نظر فیلم ها پتانسیل بالایی برای یک اثر شاهکار رو نتداشتن. ولی شاید فیلم لوک کیجو موج سوار نقره ای موفق می شدن.
نقل قول کردن
Spidey
#45 Spidey 1395-01-21 20:30
اگه فیلم لوک کیج میومد خوب میشد
نقل قول کردن
M.D.lover
#46 M.D.lover 1395-01-21 21:42
شماره های 6-7-8 حیف شد ساخته نشد...میتونستن موفق باشن... اسپایدرمن خوب شد ساخته نشد... بنظر خوب نمیاد...
نقل قول کردن
silver surfer
#47 silver surfer 1395-01-23 14:05
کاشکی فیلم موج سوار نقره ای ساخته میشد :sad:
نقل قول کردن
Robin
#48 Robin 1395-09-11 19:12
شماره 9 که برای دکتر استرینجه
من یک ویدئو از تریلر سریال این فیلم دیده بود.
فکر کنم سریالش ساخته شده.
که انگار بازی فال اوت 4 رو با دکتر استرینج مخلوط کرده باشن.
:lol:
نقل قول کردن
Ali_craft
#49 Ali_craft 1395-09-11 19:12
شماره ۱ را باید بر اثاث کمیک میساختند نه اینکه مرد عنکبوتی هیولا بشه ول بچرخه باید از کمیک هایی که ویروس عنکبوتی شکل گرفت بسازند و اون هیولارا مثل (دیگری) در وجود مرد عنکبوتی بکنند.ولی این فیلم ساخته نشدو امید وارم روزی ساخته بشه پوسترش هم بد بود مرد عنکبوتی داشت توی فضا تار میزد :-|
نقل قول کردن
darwinseyf
#50 darwinseyf 1397-05-11 17:49
یکی به من بگه اون کیف تو پالپ فیکشن چی توش بود؟؟؟؟؟؟؟؟
نقل قول کردن
M.ALI.S.S
#51 M.ALI.S.S 1399-01-30 20:07
راستش خوشحالم که بیشتر این فیلم ها ساخته نشدند ، به خصوص مرد عنکبوتیه که اون وقت فاتحه ی اسپایدر برای همیشه خونده بود . ولی از یه طرف هم قربانی کمبود جلوه های ویژه میشدند ، یکیش دکتر استرنج یا شی هالو که اصلا سبز نیست توی عکس ها :-|
نقل قول کردن
Agamotto
#52 Agamotto 1399-06-24 12:37
شاید عجیب باشه اما من با ساخته نشدن این فیلما کاملا موافقم دنیای سینمایی مارول سال 2008 با قدرت وارد شد ولی اگه قبل از اون و با اون شرایط افکت های سینمایی وارد میشد ممکن بود ما شاهد نسخه های مارولی فیلم بتمن و رابین باشیم و خیلی از شخصیت ها تو خاطر ما بد جا بیافتن
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید