شخصیت هایی كه احتمالا در پایان فاز 3 مارول میمیرند

شخصیت هایی كه احتمالا در پایان فاز 3 مارول میمیرند

فاز 3 مارول یعنی اینكه برخی از شخصیت های محبوب ما در عالم سینمایی مارول قرار است كه جان خودشان را از دست دهند. در این مقاله به گمانه زنی در باره اینكه این شخصیت ها كدام ها هستند، میپردازم.

 

- كاپیتان آمریكا

در كمیك معروف جنگ داخلی كاپیتان آمریكا آخر داستان كشته میشه و همان طور هم كه میدانید فیلم جنگ داخلی مارول براساس این كمیك ساخته شده. البته آقای كریس اوانز بازیگر نقش Cap بارها در مصاحبه های خود ابراز تمایل كرده كه به نقش خودش ادامه بده ولی گاهی هم شنیده شده كه گفته دوست داره به عرصه های دیگر مثل كارگردانی وارد بشه. شاید هم كاپیتان آمریكا زنده بمانه ولی شایعاتی است كه در پایان فاز 3 استیو راجرز لباس كاپیتان  آمریكا را میده به سرباز زمستانی و خودش را بازنشسته میكنه ...

 

- ثور

همه كسانی كه با اساطیر مردمان شمال اروپا آشنا هستند خوب میدانند كه «راگنوراك» خیلی چیز بدیه! چون به معنای نابودی و فنای همه خدایان است. پس نباید خوشبین باشیم كه ثور در پایان فیلم سوم خودش كه عنوان راگنوراك را هم یدك میكشه، زنده بمونه. البته جای امیدواری هم هست چون در كمیك ها راگنوراك خیلی وقت ها به معنای چرخه ای از مرگ و حیات تعبیر شده پس احتمالش هست كه ثور هم از نو زنده بشه. ولی قبلش باید بمیره! پس تعجب نكنید اگه در پایان فیلم راگنوراك ثور را به خاك و خون كشیده ببینید!

 

- ثانوس

تا اینجا به نظر میرسه ثانوس حتی بیش از استن لی در فیلم های مارول cameo داشته! ولی گفته میشه در قسمت دوم فیلم "اونجرز: جنگ بینهایت" قراره ایشان كاملا گرد و خاك به پا كنند. همانطور كه میدانید ثانوس «مرگ» (Death) را میپرستد. پس اگر هم بازنده بشه و بمیره به ارزوی خودش میرسه. البته مطمئن باشید ثانوس قبل از مردن چند تا از قهرمانان مارول را هم میكشه.

 

- مرد آهنین

در میان ستاره های مارول هیچ كدام به بزرگی و اهمیت رابرت داونی جونیور نیستند. رابرت هم كه بارها تلویحا اشاره كرده كه از ایفای نقش های قهرمانی خسته شده. بنابراین گفته میشه شاید این ایرون من باشه كه در پایان فیلم جنگ بینهایت بلاخره فداكاری نهایی را انجام میده و جان به جان آفرین تسلیم میكنه. ضمن اینكه ما قبلا در فیلم انتقام جویان: عصر الترون هم دیدیم كه تونی درباره آینده خودش داره كابوس های تلخی میبینه.

 

- ویژن

چرا ممكنه ویژن بمیره؟ چون ویژن همانطور كه در عصر الترون دیدیم با استفاده از یكی از  سنگ های بینهایت خلق شد و ثانوس هم به این سنگ نیاز داره تا بتونه دستكش بینهايت خودش رو تكمیل كنه. البته شاید هم یكنفر بتونه بعد از اینكه ثانوس ویژن را متلاشی میكنه، دوباره او را مونتاژ كنه.

 

- دركس نابودگر

دركس تنها یك هدف داره و آنهم گرفتن انتقام از قاتلین خانواده اش است. یعنی ثانوس. احتمال داره او با ثانوس در یك مرحله از فیلم های مارول سرشاخ بشه و چون خیلی ازش ضعیف تره پس حتما میمیره.

 

- گامورا

دركس تنها عضو گروه محافظین كهكشان نیست كه با ثانوس سر جنگ داره. دختر ناتنی او یعنی گامورا هم از جمله كسانی است كه دوست داره ثانوس را نابود كنه. گامورا در مقایسه با دركس شاید از شانس بیشتری برای مقابله با ثانوس بهره مند باشه ولی در نهایت او هم شانس زیادی نداره در عالم كمیك یك بار هم دركس و هم گامورا به دست ثانوس كشته شده اند ...

 

نظر شما چیست؟ آیا با این لیست موافق هستید؟ به نظر شما كی در پایان فاز 3 مارول زنده میمونه و كی قراره بمیره؟

 

مترجم: امیر علی قادری

All rights reserved © Spidey.ir 

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مقالات مشابه:

10 خط زمانی احتمالی که ممکنه پس از وقایع فیلم "پایان بازی" در MCU ایجاد شده باشه!

معرفی سنگ های ابدیت (INFINITY STONES)

15 سئوال بی پاسخ مانده درباره دنیای مرد عنکبوتیِ توبی مگوآیر و اندرو گارفیلد

10 سئوالی که پس از دیدن فیلم "اسپایدرمن: دور از خانه" در ذهن ما ایجاد شد!

10 سوال مهمی که پس از دیدن «انتقام جویان: پایان بازی» برایمان پیش آمد

10 داستان مارول که شما را برای فاز چهارم MCU آماده میکنند

10 داستان "وات ایف"(WHAT IF) که ممکنه در MCU ببینیم!

10 صحنه برتر و تاثیرگذار فیلم "انتقام جویان: پایان بازی" 

نقد و بررسی فیلم "انتقام جویان ۴: پایان بازی" 

10 شخصیت مارول که احتمالا خبر نداشتید در MCU حضور دارند!

رتبه بندی 15 سلاح قدرتمند در دنیای سینمایی مارول (MCU)

لینک دانلود کمیک های WHAT IF? مرد عنکبوتی

10 شخصیت مارول که احتمالا خبر نداشتید در MCU حضور دارند!

15 صحنه در دنیای سینمایی مارول که مستقیما از کمیک بوک گرفته شدند!

15 خطوط داستانی مهم که از دنیای سینمایی مارول (MCU) حذف شدند

15 خبر و شایعه ای که درباره فاز 4 دنیای سینمایی مارول میدانیم!

18 شایعه و خبر درباره شخصیت هایی که در فیلم «دکتر استرنج در مولتی‌ورس جنون» حضور خواهند داشت

10 لحظه غم انگیز ثور در فیلم های سینمایی مارول (MCU)

15 سئوالی که هواداران درباره دنیای سینمایی مارول دارند

10 سئوال مهمی که درباره عالم سینمایی مارول داریم

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

parker
#1 parker 1394-09-27 09:58
:-| :-| :-|
اینجوری که دیگه شخصیتی برای مارول نمی مونه؟؟
با ویژن و ثینوس و درکس موافقم ولی با بقیه نه!!!!
مرد آهنی به خاطر درآمدی هم که داره عمرا بمیره!!!!
کاپیتان آمریکا هم یه مدته که شده هسته فیلم های مارول پس اینم غیر ممکنه!!!!!!!
ولی به شخصه فکر می کنم اگه پلنگ سیاه تو جنگ بی نهایت باشه احتمال مرگش هست.
احتمال مرگ اسکارلت ویچ و گامورا هم کم نیست!!!
نقل قول کردن
Thanos
#2 Thanos 1394-09-27 10:13
یه سوال؟؟؟
تو فیلم سرباز زمستان یه اسمی از استیفن استرینج اومد .
جریانش چیه ؟
نقل قول کردن
amirhg29
#3 amirhg29 1394-09-27 10:22
به نقل از parker:
:-| :-| :-|
اینجوری که دیگه شخصیتی برای مارول نمی مونه؟؟
با ویژن و ثینوس و درکس موافقم ولی با بقیه نه!!!!
مرد آهنی به خاطر درآمدی هم که داره عمرا بمیره!!!!
کاپیتان آمریکا هم یه مدته که شده هسته فیلم های مارول پس اینم غیر ممکنه!!!!!!!

موافقم. با درامدی که مارول از اونجرز داره احتمالش خیلی کمه که کشته بشن
نقل قول کردن
The-Captain-steve
#4 The-Captain-steve 1394-09-27 10:27
سلام خسته نباشید
والله یه سری چیز ها میگفتن که
اما مشخص نیست
چون قرداد کریس ایوانز کلا 6 تا فیلم بود با چهارشگفت انگیز حساب کنیم میشه 5 و جنگ داخلی میشه اخریش!
اما خودش طی پستی که تو تویتر گذاشت و اخبار ها گفتند تا فیلم جنگ ابدیت 1 بازی میکنه و فلش بک های تو پارت 2 داره
یه جا دیگ گفته بود در جنگ داخلی کاپیتان میمیره و تا جنگ های ابدیت نیست که دکتر استرنچ میاد توسط سنگ ها هم تور رو زنده میکنند و هم کاپیتان و احتمال های هم وجود داره جین فاستر ادامه تور باشه و تور اصلی بمیره
اما درباره کاپیتان میتونم به جرعت بگم که زنده میشه و به عنوان commender زندگی میکنه
نقل قول کردن
parker
#5 parker 1394-09-27 10:31
به نقل از captainamirali:
سلام خسته نباشید
والله یه سری چیز ها میگفتن که
اما مشخص نیست
چون قرداد کریس ایوانز کلا 6 تا فیلم بود با چهارشگفت انگیز حساب کنیم میشه 5 و جنگ داخلی میشه اخریش!
اما خودش طی پستی که تو تویتر گذاشت و اخبار ها گفتند تا فیلم جنگ ابدیت 1 بازی میکنه و فلش بک های تو پارت 2 داره
یه جا دیگ گفته بود در جنگ داخلی کاپیتان میمیره و تا جنگ های ابدیت نیست که دکتر استرنچ میاد توسط سنگ ها هم تور رو زنده میکنند و هم کاپیتان و احتمال های هم وجود داره جین فاستر ادامه تور باشه و تور اصلی بمیره
اما درباره کاپیتان میتونم به جرعت بگم که زنده میشه و به عنوان commender زندگی میکنه

ff که برای مارول نیست!!!!
در ضمن تمدید قرار داد هم فکر نکنم کار سختی باشه!!!
نقل قول کردن
Sh.Spidey
#6 Sh.Spidey 1394-09-27 10:48
#2
استفان استرنج همون دکتر استرنجه که فیلمش قراره بیاد.تو کاپ2 الگوریتم زولا اونو یک تهدید در حال یا آینده میدید.
نقل قول کردن
The-Captain-steve
#7 The-Captain-steve 1394-09-27 11:02
به نقل از parker:
به نقل از captainamirali:
سلام خسته نباشید
والله یه سری چیز ها میگفتن که
اما مشخص نیست
چون قرداد کریس ایوانز کلا 6 تا فیلم بود با چهارشگفت انگیز حساب کنیم میشه 5 و جنگ داخلی میشه اخریش!
اما خودش طی پستی که تو تویتر گذاشت و اخبار ها گفتند تا فیلم جنگ ابدیت 1 بازی میکنه و فلش بک های تو پارت 2 داره
یه جا دیگ گفته بود در جنگ داخلی کاپیتان میمیره و تا جنگ های ابدیت نیست که دکتر استرنچ میاد توسط سنگ ها هم تور رو زنده میکنند و هم کاپیتان و احتمال های هم وجود داره جین فاستر ادامه تور باشه و تور اصلی بمیره
اما درباره کاپیتان میتونم به جرعت بگم که زنده میشه و به عنوان commender زندگی میکنه

ff که برای مارول نیست!!!!
در ضمن تمدید قرار داد هم فکر نکنم کار سختی باشه!!!


Fantastic four شرکت تهییه کننده اش
Constain و marvel enterprise
منتها طریق 20th century
پخش شده
نقل قول کردن
j.jonah jameson
#8 j.jonah jameson 1394-09-27 11:32
ممنون بابت ترجمه جناب قادری !
ولی یه سوال: comic Book این خبر و داده؟
اصلا حس خوبی بهم نداد!
گامورا و درکس چرا باید بمیرند وقتی این همه لحظات خوبی رو در فیلم برای تماشاچی بوجود آوردند؟
با مرگ ثانوس هم مخالفم ! چرا ؟ چون وقتی قراره ازش یه فیلم 2 قسمتی ساخته بشه ( که 100% هم میترکونه) پس چرا مارول نخواد بعد از این فیلم. فیلم دیگه ای هم راجب دستکش بینهایت و ثانوس و.... بزنه؟
بقیه گزینه ها میتونه خوب باشه ولی هنوز هم دلم راضی نیست که ببینم 3 تا از محبوب ترین قهرمانان Marvel
( Thor / Iron-Man / Cap ) بمیرند ! اگه خدای نکرده این اتفاق بوفته امیدوارم به بهترین شکل انجام بشه مثلا برای کپ از همون واقعه کمیک بوکی استفاده کنند خوبه.
ویژن هم که خیلی میشه برای مرگش فرضیه داد ولی احتمال برگشتش زیاده !
در مورد این خبر بهتره مدیران و کاربرانی که تجربه بیشتری دارند نظر بدند !
بازم ممنون دوست عزیز :D
نقل قول کردن
Tony Stark
#9 Tony Stark 1394-09-27 11:36
احتمال مرگ کاپیتان توinfinity war هست
و ويژن هم بعید نیست تو guardias کشته بشه
يا شايد پارت اول اونجرز
درباره آیرون من واقعا هیچی نميشه گفت ولی اگه تو اونجرز بميره پس احتمال مرگ کاپیتان میاد و همونطور که تو مقاله اشاره شد بازنشسته ميشه
نقل قول کردن
j.jonah jameson
#10 j.jonah jameson 1394-09-27 11:44
ببخشید تا صحبت از fantastic four است اینم بگم:
فیلم Iron-Man 2 رو که یادتونه!
یه بخشی از فیلم بود ( 00:10:28) که یه خانمی میاد و به تونی و هپی ( بادی گارد تونی) میگه که باید به دادگاه بیاند !
اونا هم ازش میخوان که نشان اش رو نشون بده این خانم هم نشان رو نشون میده .

بلی ! همونه که شما فکر میکنید !
اینم یه دلیل دیگه که F.F برای مارول نمیتونسته باشه ( البته اون موقع این دلیل نمیشد)
درواقع از طرفی میشه گفت که ایشون (کیت مارا ) در 2 تا فیلم کمیک بوکی دیده شده !
شرمنده که اسپم دادم!
نقل قول کردن
parker
#11 parker 1394-09-27 11:57
به نقل از captainamirali:
به نقل از parker:
به نقل از captainamirali:
سلام خسته نباشید
والله یه سری چیز ها میگفتن که
اما مشخص نیست
چون قرداد کریس ایوانز کلا 6 تا فیلم بود با چهارشگفت انگیز حساب کنیم میشه 5 و جنگ داخلی میشه اخریش!
اما خودش طی پستی که تو تویتر گذاشت و اخبار ها گفتند تا فیلم جنگ ابدیت 1 بازی میکنه و فلش بک های تو پارت 2 داره
یه جا دیگ گفته بود در جنگ داخلی کاپیتان میمیره و تا جنگ های ابدیت نیست که دکتر استرنچ میاد توسط سنگ ها هم تور رو زنده میکنند و هم کاپیتان و احتمال های هم وجود داره جین فاستر ادامه تور باشه و تور اصلی بمیره
اما درباره کاپیتان میتونم به جرعت بگم که زنده میشه و به عنوان commender زندگی میکنه

ff که برای مارول نیست!!!!
در ضمن تمدید قرار داد هم فکر نکنم کار سختی باشه!!!


Fantastic four شرکت تهییه کننده اش
Constain و marvel enterprise
منتها طریق 20th century
پخش شده

این دلیل اصلا قانع کننده نیست!!!
چرا؟
به این دلیل که الان سونی فیلم های مردعنکبوتی رو میساخت و بازیگرش هم اندرو گارفیلد بود. پس بعد پس گرفتن رایت مرد عنکبوتی بازیگر عوض شد. در واقع فاکس تصمیم گیرنده بوده. واینم بگم یه چیزی رو فراموش کردی...
کریس ایوانز تو دو تا ff بازی کرد.
پس 4 تا فیلم دیگه میمونه. یعنی کریس ایوانز قرار دادش همین الان با مارول تموم شده و برای جنگ داخلی قرار داد نداره!!!
یه ذره دقت کن ببین چی گفتم.
نقل قول کردن
farhood7
#12 farhood7 1394-09-27 12:10
شاید کاپیتان امریکا طبق کمیک ها بمیره چون با فالکوم میاد به جاش یا سرباز زمستان......... . ولی به نظر به خاطر شرایط سنی و شرایط شاید نا چندان نا مناسب شاید ایرون در فیلم ها بمیره و شاید ثور چون مرگ ثور می تونه جرقه ای باشه مخصوصا اگر زنده بشه....... به نظرم ویژن نمیمیره چون تازه به دنیا مارول اومده و اگر بمیره به احتمال زیاد زنده خواهد شد........ و البته درکس شاید بمیره و شخصیت دیگه ای جاش بیاد و البته گامورا که شاید نمیره چوم شخصیتیه که پتانسیل بالایی داره در کنار استار لرد و بقیه شخصیت ها ولی باید تا روز موعد صبر‌کنیم و ببینیم چه می شود.
نقل قول کردن
amir a. ghaderi
#13 amir a. ghaderi 1394-09-27 12:17
#8:
این مقاله را اقای ترابی بهم داد تا ترجمه کنم. منبع اش سایت comicbook.com نبود ولی از سایت دیگری بود. اقای ترابی سایت های زیادی سر میزنه و مقالات برتر را برای مترجمین گلچین میکند. خودم از این مقاله خوشم امد. دلایل خوبی داشت ولی اینها فقط حدس و گمان است و شاید هیچ کدام درست نباشد . البته شخصا فکر میکنم جنگ بینهایت انقدر عظیم و پرچالش است که حتما یکی یا دو قهرمان مارول در ان خواهند مرد
نقل قول کردن
The-Captain-steve
#14 The-Captain-steve 1394-09-27 12:26
به نقل از parker:
به نقل از captainamirali:
به نقل از parker:
به نقل از captainamirali:
سلام خسته نباشید
والله یه سری چیز ها میگفتن که
اما مشخص نیست
چون قرداد کریس ایوانز کلا 6 تا فیلم بود با چهارشگفت انگیز حساب کنیم میشه 5 و جنگ داخلی میشه اخریش!
اما خودش طی پستی که تو تویتر گذاشت و اخبار ها گفتند تا فیلم جنگ ابدیت 1 بازی میکنه و فلش بک های تو پارت 2 داره
یه جا دیگ گفته بود در جنگ داخلی کاپیتان میمیره و تا جنگ های ابدیت نیست که دکتر استرنچ میاد توسط سنگ ها هم تور رو زنده میکنند و هم کاپیتان و احتمال های هم وجود داره جین فاستر ادامه تور باشه و تور اصلی بمیره
اما درباره کاپیتان میتونم به جرعت بگم که زنده میشه و به عنوان commender زندگی میکنه

ff که برای مارول نیست!!!!
در ضمن تمدید قرار داد هم فکر نکنم کار سختی باشه!!!


Fantastic four شرکت تهییه کننده اش
Constain و marvel enterprise
منتها طریق 20th century
پخش شده

این دلیل اصلا قانع کننده نیست!!!
چرا؟
به این دلیل که الان سونی فیلم های مردعنکبوتی رو میساخت و بازیگرش هم اندرو گارفیلد بود. پس بعد پس گرفتن رایت مرد عنکبوتی بازیگر عوض شد. در واقع فاکس تصمیم گیرنده بوده. واینم بگم یه چیزی رو فراموش کردی...
کریس ایوانز تو دو تا ff بازی کرد.
پس 4 تا فیلم دیگه میمونه. یعنی کریس ایوانز قرار دادش همین الان با مارول تموم شده و برای جنگ داخلی قرار داد نداره!!!
یه ذره دقت کن ببین چی گفتم.


من کلا گفتم برای 6 تا فیلم هست شاید هم من اشتباه می کنم چون اول گفتم یه جا خوندم

1 کاپیتان امریکا اولین انتقام جو
2 کاپیتان آمریکا سرباز زمستان
3انتقام حویان
4 انتقام جویان عصر الترون
و اگر چهار شگفت انگیز هم حساب شه (مشکل سر این هست) میشه 6 تا ولی اگه حساب نشه
جنگ داخلی و جنگ ابدیت پارت اول هم شاهد حضور کریس ایوانس هستیم
نقل قول کردن
kaito
#15 kaito 1394-09-27 12:39
بنظر من ( برخلاف بقیه ) مردن کاپیتان، آیرون من و ثور بهترین کاره...
یکم با خودتون فک کنید... چند ساله دارن بازی می کنن؟ پیر نشدند؟ توانایی های ذاتیشون در بازیگری ممکنه باقی بمونه ولی نه در بازیگری فیلم های کمیک بوکی... مخصوصا که بعضی شخصیت های مارول به ریبوت نیاز دارن پس چی بهتر؟
ولی مرگ شخصیت هایی مثل ویژن و اعضای محفظین کاملا بیهوده است و فقط از دست دادن فرصت ها برای ریبوت کردن بعضی عناوین به بهترین شکل، هستش...
داونی جونیور هم واقعا عالیه ولی بنظرم اگه قرار باشه یه نفر بمیره باید ایرون من باشه
نقل قول کردن
Thanos
#16 Thanos 1394-09-27 13:02
به نقل از Sh.Spidey:
#2
استفان استرنج همون دکتر استرنجه که فیلمش قراره بیاد.تو کاپ2 الگوریتم زولا اونو یک تهدید در حال یا آینده میدید.

دکتر استرینج رو میدونستم - ولی الگوریتم زولا رو فراموش کرده بودم :-)
نقل قول کردن
Thanos
#17 Thanos 1394-09-27 13:13
اینجوری که همه نابود میشن
پس باید یه دفعه منتظر سیکرت وارز باشیم تا فاز 4 مارول :lol:
نقل قول کردن
beast boy
#18 beast boy 1394-09-27 14:17
یک مقاله فوق العاده دیگر از آقای قادری کارتون توی ترجمه خیلی خوب است
احتمال مردن کاپیتان خیلی زیاد است چون اگه یکم دقت کنید توی کابوس های تونی سپر کاپیتان از وسط نصف شده است.و موقعی که تونی میره پیش استیو مردنش را تماشا می کنه و به احتمال زیاد توی فیلم جنگ بی نهایت پارت یک میمیره، مردن آیرون من خیلی غم انگیزه چون نقش تونی استارک رابه بهترین نحو بازی می کنه و تآی طول این سال ها
خودشو توی دل هوادارا جا کرده و خیلی سخته آدم مردنشو ببینه
نقل قول کردن
imank700
#19 imank700 1394-09-27 14:44
خب الان دوستان میگن کریس برا 6 تا فیلم با مارول قرارداد بسته ( و حتی اگه فک کنیم که دیگه نخواد قراردادشو برای فیلمهای بعدی ، تمدید کنه ) ؛ خب فیلما به اینصورته دیگه :
1- Captain America : First Avenger
2- The Avengers
3- Captain America : The Winter Soldier
4- The Avengers : Age Of Ultron
5- Captain America : Civil War
چند وقت پیش هم خبر اومده بود که رابرت دونی جونیور گفته که خودش و کریس برای اجرای نقششون توی فیلم بعدیه مارول ( اسپایدرمن یا ... ) ، راهی آتلانتا میشن ...
خب اگه واقعا فقط قرارداد سره 6 تا فیلم باشه ، این فیلمی که صحبتشو میکنن ، آخرین فیلمه کریس ایوانزه !! و کارش حتی به قسمت بعدیه اونجرز هم نمیکشه :D
ــــــــــــــــــــــــــ
در مورد مقاله هم بگم ، صد در صد یه سری کارکتر ها توی فاز سه خواهند مرد یا بازنشسته بشن که از بین همگی کاراکترا ، احتمال مرگ کاپیتان و آیرون من ، نسبت به بقیه خیلی بیشتره
نقل قول کردن
Dr.Mehdi
#20 Dr.Mehdi 1394-09-27 15:44
تنها شخصیتی که احتمال بازنشستگیش هست مرد اهنی هست وتنها شخصیتی که احتمال کشته شدنش خیلی از بقیه بیشتره کاپیتان امریکا هست ولی انصافا کاپیتان با روحیه ای که داره هرگز بازنشسته نمیشه
نقل قول کردن
PashaxSpidey
#21 PashaxSpidey 1394-09-27 17:51
من فکر میکنم که تونی بمیره چون ۱-دیگه سنش بالا ۵۰ رفته یکم دیگه داره پیر میشه برای این نقش و با یک مرگ حماسی می تونن داغش رو سالیان سال تو دلمون بگذارن مارو شوکه کنن (مثل اتفاقی که کم کم داره برای هوگجکمن می افته احتملا 2017یا 2019 دیگه بای بای ولورین :cry: )
۲-این که خودش از نقش قهرمانی شده
۳- دستمزدش طبیعتا میره بالا و فکر کنم ۱/۳ بودجه فیلم فقط دستمزد اون بشه
نقل قول کردن
Ice Man
#22 Ice Man 1394-09-27 18:44
ای کاش از گروه محافظان کهکشان هیچکس نمیره ؛ آیرون منم اگه بمیره پس Iron Man 4 چی ؟ ثورم خوبه که نمیره بنظر من اگه تو دنیای سینمایی مارول فیلم های ثور 7یا8 تا بودن بهتر بود . کاپیتانم فکر کنم تا خود تونی نکشش ، بمیر نیست. :-) ثانوس هم فکر کنم بمیره و ویژنم همینطور یا که اگه FF داشتیم ، میشد همه چیز رو بریزیم بهم Secret Wars کنیم (ثانوسم گفت )بعدش میخواستم یه سوال بپرسم البته ببخشید چون اسپمه ؛ سوالم اینه که کسی با شخصیت بلک پانتر آشنایی داره بهم بگه کمیک های برترش کدومان ؟ البته خودم خیلی کمیکاش میشناسم ، بعضیاشونم خوندم فقط میخوام بدونم کدوما برتره.
نقل قول کردن
kaito
#23 kaito 1394-09-27 18:55
به نقل از Ice Man:
ای کاش از گروه محافظان کهکشان هیچکس نمیره ؛ آیرون منم اگه بمیره پس Iron Man 4 چی ؟ ثورم خوبه که نمیره بنظر من اگه تو دنیای سینمایی مارول فیلم های ثور 7یا8 تا بودن بهتر بود . کاپیتانم فکر کنم تا خود تونی نکشش ، بمیر نیست. :-) ثانوس هم فکر کنم بمیره و ویژنم همینطور یا که اگه FF داشتیم ، میشد همه چیز رو بریزیم بهم Secret Wars کنیم (ثانوسم گفت )بعدش میخواستم یه سوال بپرسم البته ببخشید چون اسپمه ؛ سوالم اینه که کسی با شخصیت بلک پانتر آشنایی داره بهم بگه کمیک های برترش کدومان ؟ البته خودم خیلی کمیکاش میشناسم ، بعضیاشونم خوندم فقط میخوام بدونم کدوما برتره.

دوست عزیز چیزی که شما میگی اصلا امکان نداره چون مثلا وقایع بین اونجرز اولتران و جنگ داخلی خیلی کمه ولی تو دنیای واقعی تقریبا 2 ساله خب اونوقت بازیگرا پیر بشن چی؟ شما میگی 7 یا 8 فیلم از ثور بین هر فیلم ثور هم دو سال وقفه بزاریم میشه 16 سال... و فیلم مرد آهنی 4 هم که تایید نشده... کپ هم هیچ وقت دست تونی نمرده که تونی بکشتش...
نمی دونم منظور شما مردن همیشگیشون بود یا فقط یه بارشون ولی قطعا باید شخصیتایی مثل ایرون من ( صد درصد) و کاپیتان و ثور بمیرن تا بتونن یجوری سریشون رو ریبوت کنن و بازیگرای تازه نفس بیارن...
نقل قول کردن
Ice Man
#24 Ice Man 1394-09-27 19:33
#23منظورم مردن همیشگیشون نبود منظورم بعد چند تا فیلم خوب بود (که البته خیلیا که گفتم فیلم خوب داشتن (تقریبا همشون)، چون آره خودم میدونم باید جاشون به شخصیتای تازه بدن و هم پیر میشن. کشتن کاپیتان به دست آیرون من ، هم شوخی کردم. ثور هم گفتم از نظر من اونطوری بهتر بود (یعنی من دوست داشتم )که اگه خیلی وقت پیش شروع کرده بود ، یه چیزی تو مایه های ولورین فاکس 7،8 تا بازی میکرد مثلا عنوان فیلم آزگارد بود راجب اتفاقات دنیای آزگارد بود اما ثور ستاره فیلما بود. البته دیگه ولش کن این فقط خیال من بود نباید میگفتم (الانم دقیق خیالم گفتم ).و Iron Man 4 هم چون شایعه اش رو شنیدم گفتم.ولی واقعا دلم این میخواست که یه فیلم راجب آزگارد بسازن حالا چه با ثور ، چه بی ثور چون با خود ثور چون وصله به زمین خیلی جالب نمیشه.
نقل قول کردن
blackspidey
#25 blackspidey 1394-09-27 19:34
دیگه مشخصه که تونی استارک و کپ نمیمیرن،چون خود کریس ایوانز گفت واسه اونجرز 3 9 ماه فیلمبرداری داریم،اصن چرا راه دور میریم...همین یکی دو هفته پیش بود ک تو مصاحبه رابرت گفت ک من و کریس باید کم کم به آتلانتا برگردیم و آماده ی ایفای نقشیم(که بنظر میرسه فیلم اسپایدرمن باشه)..پس این دوتا امکانش نیست ک بمیرن...بنظر من توی جنگ داخلی بهترین مرگ میتونه مرگ باکی باشه....چون واقن اوج این فیلم میشه...صحنه ای میشه ک هممون اشکمون در میاد....چی ازین داستان قشنگ تر که کاپیتان آمریکا فداکاری کنه و بخاطر پیدا کردن و نجات بهترین دوستش هر کاری بکنه ولی در آخر باکی تحت تعقیب بخاطر کاهش فشار روی اونجرز بره خودشو تحویل بده...و ع کمیکا ببینیم که موقع بردنش به دادگاه یکی ترورش کنه(حالا شاید کراسبونز باشه شایدم یکی دیگ)
شخص بعدی که مرگ جالبی میتونه داشته باشه هاکایه،توی این فیلم خییییییییلی دلم میخواد ببینم شخصیت هاکای چ تغییراتی کرده،چون مطمئنم سر مردن پیترو کلی عذاب وژدان داره..و حتی ممکنه نشون بدن که مقصر کشته شدن پیترو رو تونی استارک میدونه که قضیه اولترون رو شروع کرد...توی صحنه هایی هم که پخش شده افتاده بوده روی بلک ویدو و داشته خفش میکرده پس فکر کنم ی مشکل اساسی داره و قراره دارک ساید واقعی هاکای رو ببینیم...و البته توی اونجرز 2 تخم کشتنشو کاشتن پس احتمالش هست ک هاکای تو سیویل وار بمیره..مرگشم واقن تاثیر میذاره روی بیننده...
شخصیت دیگه ای که امکان مردنش توی سیویل وار هست بنظرم بلک ویدو هستش...میتونه ی مرگ کاملا مظلومانه و تاثیر گذار داشته باشه...بعد از اینهمه کاری که برای اونجرز کرد..بعد از داستان وینترسولجر...وا قن پتانسیل این رو داره که بلک ویدو این وسط قربانی ش تا اونجرز به دعواشون خاتمه بدن..واقن اگه بمیره مطمئنم اشکم در میاد..
فیلم بعدی که پتانسیل کشته شدن توش زیاده مشخصن ثور هستش....توی افسانه های اسکاندیناوی در این واقعه همه ی خدایان سلاخی میشن....پیش بینی خاصی ندارم فعلا باید ببینیم چ شرورانی رو قراره توی این فیلم ببینیم...من که خیلی دوستدارم ی نبرد بین ثور و سورتر ببینم...ولی مطمئنم ی فیلم حسماسی میشه...شایدم ثور نمیره چون خداییش اگه بمیره اونجرز کلی از شانسش واسه مقابله با ثانوس رو از دست میده :-|
فیلمای دیگه هم خارج از مغز منه چیزی نمیتونم بگم 8)
نقل قول کردن
Ice Man
#26 Ice Man 1394-09-27 20:04
#25ممکنه آیرون من و کاپیتان آمریکا توی فیلم اسپایدرمن نقششون فلش بکی باشه ؛ یعنی حتی اگه بمیرن ولی باز تو اسپایدرمن قبل مرگشون باشه.
نقل قول کردن
kaito
#27 kaito 1394-09-27 20:31
به نقل از blackspidey:
دیگه مشخصه که تونی استارک و کپ نمیمیرن،چون خود کریس ایوانز گفت واسه اونجرز 3 9 ماه فیلمبرداری داریم،اصن چرا راه دور میریم...همین یکی دو هفته پیش بود ک تو مصاحبه رابرت گفت ک من و کریس باید کم کم به آتلانتا برگردیم و آماده ی ایفای نقشیم(که بنظر میرسه فیلم اسپایدرمن باشه)..پس این دوتا امکانش نیست ک بمیرن...بنظر من توی جنگ داخلی بهترین مرگ میتونه مرگ باکی باشه....چون واقن اوج این فیلم میشه...صحنه ای میشه ک هممون اشکمون در میاد....چی ازین داستان قشنگ تر که کاپیتان آمریکا فداکاری کنه و بخاطر پیدا کردن و نجات بهترین دوستش هر کاری بکنه ولی در آخر باکی تحت تعقیب بخاطر کاهش فشار روی اونجرز بره خودشو تحویل بده...و ع کمیکا ببینیم که موقع بردنش به دادگاه یکی ترورش کنه(حالا شاید کراسبونز باشه شایدم یکی دیگ)
شخص بعدی که مرگ جالبی میتونه داشته باشه هاکایه،توی این فیلم خییییییییلی دلم میخواد ببینم شخصیت هاکای چ تغییراتی کرده،چون مطمئنم سر مردن پیترو کلی عذاب وژدان داره..و حتی ممکنه نشون بدن که مقصر کشته شدن پیترو رو تونی استارک میدونه که قضیه اولترون رو شروع کرد...توی صحنه هایی هم که پخش شده افتاده بوده روی بلک ویدو و داشته خفش میکرده پس فکر کنم ی مشکل اساسی داره و قراره دارک ساید واقعی هاکای رو ببینیم...و البته توی اونجرز 2 تخم کشتنشو کاشتن پس احتمالش هست ک هاکای تو سیویل وار بمیره..مرگشم واقن تاثیر میذاره روی بیننده...
شخصیت دیگه ای که امکان مردنش توی سیویل وار هست بنظرم بلک ویدو هستش...میتونه ی مرگ کاملا مظلومانه و تاثیر گذار داشته باشه...بعد از اینهمه کاری که برای اونجرز کرد..بعد از داستان وینترسولجر...واقن پتانسیل این رو داره که بلک ویدو این وسط قربانی ش تا اونجرز به دعواشون خاتمه بدن..واقن اگه بمیره مطمئنم اشکم در میاد..
فیلم بعدی که پتانسیل کشته شدن توش زیاده مشخصن ثور هستش....توی افسانه های اسکاندیناوی در این واقعه همه ی خدایان سلاخی میشن....پیش بینی خاصی ندارم فعلا باید ببینیم چ شرورانی رو قراره توی این فیلم ببینیم...من که خیلی دوستدارم ی نبرد بین ثور و سورتر ببینم...ولی مطمئنم ی فیلم حسماسی میشه...شایدم ثور نمیره چون خداییش اگه بمیره اونجرز کلی از شانسش واسه مقابله با ثانوس رو از دست میده :-|
فیلمای دیگه هم خارج از مغز منه چیزی نمیتونم بگم 8)

دادا کامنت قشنگ و پرباریه فقط... :lol:
کامنتت رو اشتب دادی چون این میگه آخر فاز 3 نه اولش :lol: یعنی اونجرز3-پارت دوم :-)
نقل قول کردن
blackspidey
#28 blackspidey 1394-09-27 20:38
#27
خب این مقاله اومده همه ی فیلمارو احتمال مرگشونو نوشته...دیگ حتما حتما که همشون توی avengers infinity war pt 2 نمیمیرن :-| توی مقاله هم گفته که در کمیک های جنگ داخلی کپ مرد،پس کلی حساب کرده...تیتر مقاله هم منظورش اینه که اینا شخصیتایین که ممکنه در پایان فاز 3 مرده بشان...مقاله ی خارجیشو بخونی تیترش قشنگ همینو گفته این یکم شاید مبهم باشه برای شما ;-)
نقل قول کردن
mtm
#29 mtm 1394-09-27 20:58
#28:
بله درسته تیتر اصلی مقاله اگر دقیقا قرار بود ترجمه بشه، میشد:
"کدوم شخصیت ها احتمالا از فاز 3 مارول جان سالم به در نخواهند برد؟"
نقل قول کردن
kaito
#30 kaito 1394-09-27 21:13
به نقل از blackspidey:
#27
خب این مقاله اومده همه ی فیلمارو احتمال مرگشونو نوشته...دیگ حتما حتما که همشون توی avengers infinity war pt 2 نمیمیرن :-| توی مقاله هم گفته که در کمیک های جنگ داخلی کپ مرد،پس کلی حساب کرده...تیتر مقاله هم منظورش اینه که اینا شخصیتایین که ممکنه در پایان فاز 3 مرده بشان...مقاله ی خارجیشو بخونی تیترش قشنگ همینو گفته این یکم شاید مبهم باشه برای شما ;-)

آهان... ممنونو چون نسخه انگلیسیش رو نخوندم و قطعا اون جامع تره و متوجه میشم، با توجه به عنوان اینجا گفتم
نقل قول کردن
Si@Vash
+1 #31 Si@Vash 1394-09-27 22:07
میگم کی به کیه منم میمیرم اخر فاز!
نه ولی واقعا به نظرم ثور تو این لیست نمیتونه باشه (حداقل تو راگنوراک نمیمیره) چون تو تریلری که از اونجرز 3 پخش شده بود ثور هم حضور داشت.البته اون تریلر کاملا جدی نبود چون به هر حال هنوز فیلمبرداری هم نشده ولی فکر نکنم شخصیتی که قرار باشه اون موقع مرده باشه رو بهش اشاره کنن تو تیزر یا تریار
نقل قول کردن
the punisher
#32 the punisher 1394-09-29 05:18
درباره کاپیتان اول از همه بگم که اگر زنده بمونه به شعور مخاطب توهین میشه!مرگ کاپیتان استیو راجرز اونقدر زیبا و مهمه که تو تاریخ سینما ماندگار میشه حالا از شما میپرسم
بهتره کاپیتان یه مرگ به یاد ماندنی داشته باشه یا همیشه این شخصیتو انقدر ببینیم تا خسته شیم؟(چون تو اخلاقیات کاپیتان قرار نیست تغییری بوجود بیاد تنها چیزی که میبینیم تغییر شرایطه)

ویژن رو تقریبا همه هم نظرن که میمیره و دلیل اصلیش اینه که اگه نمیره دستکش تکمیل نمیشه منم منتظر میمونم تا ببینم حکایت این سنگ بی نهایت چی قراره بشه

ثور ممکنه بمیره چون فیلم اختصاصی اون هم اسم راگنوراک گرفته احتمالش بیشتره ولی مسئله اینه که ثور حتی در صورت مرگش هم پتانسیل برگشتن به زندگی رو داره

درباره درکس و گامورا کلا نظری ندارم

ولی مرد آهنی حتی یک درصد احتمال مرگشو نمیدم!پیر میشه مو و ریشش سفید میشه بچه دار میشه ممکنه رئیس شیلد یا رئیس جمهورم بشه ولی نمیمیره
فقط یه دلیل برای کشتن مرد آهنی وجود داره اونم اینه که رابرت با مارول به توافق نرسه وگرنه اصلا شخصیتش مرگ بهش نمیاد
نقل قول کردن
the punisher
#33 the punisher 1394-09-29 05:21
#19
اینکه گفته میشه کاپیتان برای بعد سیویل وار هم هست باشه قبول
ولی بنظر شما برای بودن حتما باید زنده باشه؟! :-*
نقل قول کردن
Mr.fantastic
#34 Mr.fantastic 1394-09-29 16:43
مقاله خوبی بود...
اقای قادری ترجمه ی مقاله عالی بود...
خدا کنه هیچکدوم نمیرن...ولی اگرم قراره کسی بمیره دوست ندارم اون شاخص ها بمیرن مثل ایرون من و کاپ
نقل قول کردن
The spider
#35 The spider 1395-10-22 11:34
بعد از این همه فیلم واقعا کنار اومد با مرگ بعضی از اینها خیلی سخت و مشکل مخصوصا قهرمان های اوین فیلما مثل کپ و آیرون من و ثور
امیدوارم گزینه درست این کسی جز ثانوس نباشه
ویژن خیلی احتمال مرگ بالایی داره به خاطر اون چیزه ... چیز دیگه ... سنگه توی سرش و احتمال اینکه تونی یه منبع قدرتمند دیگه برای جایگزین سنگ پیدا کنه هم کم نیست ناسلامتی وجود بهترین دستیارش تو بد ویژنه. مثل تو کمیکها که اصلا سنگ منبع قدرت ویژن نبود
نقل قول کردن
CAPTAIN DIAR
#36 CAPTAIN DIAR 1395-10-22 11:49
کاپیتان راجرز بزرگ واقعا حیفه که بمیره :cry: :cry: :sad: !
من خودم عاشق کاپیتان راجرز و کریس ایوانز هستم!امیدوارم کارگردان نخواد که اون کشته بشه!از همه دردناک تر پیوستنش به هایدرا بود :cry: :cry: :cry: :cry: !
نقل قول کردن
Robin
#37 Robin 1395-10-22 12:23
فکر کنم اگه همه این شخصیت ها کشته بشن فقط:
مردعنکبوتی
کاپیتان مارول
هالک
پلنگ سیاه
هاک آی
بلک ویدو
اسکارلت ویچ
مردمورچه ای
واسپ
استار لرد
راکت راکن
گروت
دکتور استرینج
سرباز زمستانی
فالکن
لوکی
(دیگه حضور ذهن ندارم :lol: )
نقل قول کردن
zahed arazi
#38 zahed arazi 1395-10-22 14:58
مطمِینا این فیلم خیلی غم انگیز خواهد بود ولی ای کاش چیزی ب مرد اهنی نشه و همچنین کپ و ثور ولی احتمالا از این ستا یککیش میمیره شایدم دوتاش :cry: :cry:
نقل قول کردن
zahed arazi
#39 zahed arazi 1395-10-22 15:06
من یجایی خونده بودم ک خوب رابرت گفته بود مشتاق بازی در فیلم ایرونمن 4 هستش البته حرف ماله چند وقت پیشه ولی مرگ مرداهنی خیلی حماسی میتونه باشه من واقعا عاشقشمممم ولی دیگه باید قبول کرد کم کم ب دوران اخر مرد اهنی داریم میرسیم :cry:
نقل قول کردن
spidey_ali7878
#40 spidey_ali7878 1395-10-22 15:56
من که اصلا دوست ندارم کاپیتان آمریکا و آیرون من بمیرن چون از شخصیت های کلاسیک و قدیمی mcu هستن و خیلی از ماها
باهاشون خو گرفتیم
نقل قول کردن
shayanspideylover
#41 shayanspideylover 1395-10-22 16:33
مارول کار جالبی انجام داده در واقع یه جور بازی ذهنی که بیننده ها درگیرش بشن و ببینن کدوم میمیره اما قطعا مارول از سه شخصیت کاپیتان آمریکا،ثور،مرد آهنی یکی رو میکشه!
چرا؟ دلیلش اینه که این جا دنیای کمیک نیست که بتونه از یه شخصیت هزار بار استفاده کنه بدون پرداخت هیچ پولی اگه تو mcu بازیگری خیلی موفق شه پول بیشتری میگیره نمونه بارزش کریس اوانس با کمترین دستمزد وارد شد و الان کلی پول میگیره پس مارول باید حتما یکی رو به دلایل مالی بکشه به نظرم تونی و کریس اوانس از گزینه های خیلی محتملن ولی امیدوارم cap نمیره
نقل قول کردن
amazing batman
#42 amazing batman 1395-10-22 19:36
من که دوست ندارم هیچکدوم از این شخصیت ها بمیرن. :cry:
ولی اگر هم بخواد بمیره ، به نظر من cap و مرد آهنی بهترین گزینه هست شاید هم ویژن.
نقل قول کردن
shayanspideylover
#43 shayanspideylover 1395-10-22 21:26
آقا لطفا بعضی جا های مقاله رو اصلاح کنید چون میدونیم جنگ بی نهایت قسمت دوم نداره و ثور تو راگناروک نمیمیره.
ولی یه چیزی: کریس اوانس برای بعد از جنگ بی نهایت قرار داد داره یعنی احتمالا اگ بمیره تو اونجرز 4 بمیره ولی تونی
no one knows
نقل قول کردن
ناشناس
#44 ناشناس 1402-04-10 18:06
خب تا الان که تونی فوت شد و فداکاری کرد و کاپیتان هم بازنشسته شد و به گذشته سفر کرد همه ی این اتفاق ها هم در فیلم پایان بازی مارول اتفاق افتاد خیلی فیلم غم انگیزی بود :cry: اما تو ی اونجرز ۳ یا ۴ شاید کاپیتان امریکا برگرده به زمان حال و کشته بشه ثور هم احتمالا با کاپیتان امریکا کشته میشه و کلا مارول تموم میکنه کلا و شاید یه شرکت دیگه بزنه
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید