تحلیل شماره 7 از کمیک جنگ داخلی 2 + تاثیرات احتمالی آن روی عالم مارول

تحلیل شماره 7 جنگ داخلی 2

این مطلب دارای اسپویلر میباشد. بنابراین اگه شماره 7 جنگ داخلی را هنوز نخوانده اید، برید اینجا و بخوانید.

شماره 7 کمیک جنگ داخلی امروز با ترجمه زیبای اقایان شیرزاده و استاد ترابی روی سایت قرار گرفت و همه ما را شگفت زده کرد. یقینا پس از دو، سه شماره این شماره واقعا عالی بود و اتفاقات مهم و غیر منتظره ای در آن رخ داد که در این مقاله به آنها میپردازم که امیدوارم خوشتان بیاد.

 

نسل جدیدی از قهرمانان مارول در راه هستند!

در این شماره دیدیم که تونی استارک در پایان داستان به دست کاپیتان مارول کشته شد (شاید هم به شدت زخمی شده) ولی چیزی که معلومه اینه که تونی استارک تا مدتها در کمیک های مارول غایب خواهد بود.

مرگ تونی استارک

چون مارول خیلی وقته ریری ویلیامز را به عنوان جانشین تونی معرفی کرده و همچنین کمیک های Infamous Iron Man رو داریم که در آن دکتر دووم ایرون من شده.

قبلا هم که بروس بنر در این داستان کشته شده بود. و الان ما هالکی داریم که اسمش آمادئوس چو هستش. هاکای هم که پس از قتل هالک سرگردان شده و مارول جای او «کیت بی شاپ» رو گذاشته. استیو راجرز هم که احتمالا به دست مایلز مورالز کشته میشه و مارول از مدتها پیش سم ویلسون رو جایش گذاشته. قبلا هم که ولورین کشته شده بود و ایکس 23 جایش را گرفته بود. همچنین مارول جین فاستر را به جای ثور گذاشته. همه اینها نشون میده که مارول از مدتها قبل شروع کرده به جایگزینی قهرمانان شماره یک خودش و میخواد تغییرات اساسی در کمیک های خودش به وجود بیاره. بیخود نیست که به مارول لقب "ایده سرا" (House of Ideas) داده اند و مارول نشون داده که از ایده های جدید هراسی نداره!

آیا Old man logan آینده رسمی ماروله؟

همه علاقمندان به سایت ما با داستان محشر "پیرمردی به نام لوگان" اشنا هستند چون هم قسمت اولش و هم قسمت دومش در سایت ما ترجمه شده ( اینجا و اینجا) در این کمیک میبنیم که بین قهرمانان در آینده اختلاف افتاده و همین باعث شده ابرخبیث ها با هم متحد بشوند و قهرمانان را بکشند. ولورین هم پیر شده و سالهاست که دست به چنگال نبرده! ولی به خاطر قتل زن و بچه اش دوباره به عرصه برمیگرده و هالک و خانواده اش رو قتل عام میکنه.

ما در شماره 7 جنگ داخلی 2 دیدیم که یولیسس قدرت هاش تکامل یافته و میره به آینده و در آنجا با پیرمردی به نام لوگان ملاقات میکنه.

لوگان بهش میگه که تونی مسبب نابودی دنیاست و اونقدر بهش فشار آورد که اینطوری شد. به نظر میاد منظور لوگان اینه که تونی به کارول (کاپیتان مارول) فشار آورده و همین باعث اختلاف بین قهرمان ها شده و باعث شده ابر خبیث ها متحد بشوند و دنیا نابود بشه و دنیای Old Man Logan پیش بیاد.

پس یولیسس میگه که باید حتما جلوی جنگ تونی و کارول گرفته بشه.

اما سئوال اینجاست که اون هالکی که لوگان میگه قبلا کشته، کیه؟ چون بروس بنر که کشته شده .

پس ایا منظور لوگان از این هالک، آمادئوس چو هستش؟ یا شاید هم بروس زنده است!

 

 

 

آیا شماره بعد استیو راجرز میمیره؟

به نظر میرسه این شماره با تمرکز بیش از حد روی مایلز مورالز و استیو راجرز میخواست برای رویایی که یولیسس قبلا دیده، زمینه چینی کنه. یعنی قتل استیو به دست مایلز.

ولی ایا همچین اتفاقی میفته؟ ایا با توجه به اینکه استیو مدتیه به مامور هایدرا تبدیل شده و داستان هاش در کمیک خودش خیلی پر تنش شده، آیا مارول میاد و در شماره آخر او را بکشه؟ ایا معلوم میشه استیو با هایدرا بوده و شرایط جوری رقم میخوره که مایلز ، استیو رو میکشه؟

نظر شما چیه دوستان؟

 

نویسنده : امیر علی قادری

All rights reserved © Spidey.ir 2016

      (هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

#1 mat mordak/DareDevil 1395-09-13 11:08
به نظرم تونی توی اون زره نبوده(احتمال میدم)و این ماجرای لوگان خیلی به داستان قبلی مربوط میشه که لوگان خانواده هالک رو میکشه
راستش خیلی گیج شدم نمیدونم آخرش چی میشه
در ضمن از همه خواهش میکنم فقط بحث سر این موضوع باشه و پای چیزای مسخره رو به این مطلب نکشونید
#2 Robin 1395-09-13 12:40
قسمت مرگ کاپیتان آمریکا:

فکر کنم بمب گذاری چیزی میشه
که کاپیتان آمریکا کشته میشه
بعد مورالز میاد نجاتش بده
دیگه دیر میشه.
چون توی عکس انگار یک انفجار ایجاد شده و یک چیزی رفته تو سینه کاپیتان که کشته شده.

--------------------------------- یا

شاید کاپیتان آمریکا خودش رو سپر جلوی مرد عنکبوتی میکنه
یک چوب تیز میر داخل سین اش بعد کشته میشه
از اونجایی که مرد عنکبوتی ماسک داره.مشخص نیست که چه احساسی داره.
کاپیتان خودش رو فدای مرد عنکبوتی کرده.
(از پشت وارد بدنش میشه و از سینه اش خارج میشه)
قهرمان های دیگه به اشتباه فکر مکنند کار مورالزه
در صورتی که اینجور نیست.
#3 Robin 1395-09-13 13:34
یک سئوال این قسمت سوم old man logan هم اومده
چرا ترجمه نمیکنید?! lady deathstrike هم توشه
انگار با هم
همکاری هم میکنن.!!؟؟؟
#4 Doc Strange 1395-09-13 13:43
وقتی که مایلز و کپ تنها شدن تو کمیک و هیچکی دیگه اونجا نبود قلبم داشت تپشش زیاد میشد!
احساس کردم الان مبارزشون رخ میده ...
تو این سری هم کلا دوست دارم کارول رو بگیرم یجا مثل چی بزنمش اه اعصاب نذاشته برامون :-?

درمورد اینکه اینده لوگان اینده رسمیه ماروله شک دارم چون چیزایی داشت که تو دنیای اصلی نبود
-1 #5 بی باک 1395-09-13 13:50
وای احساس میکنم این کمیک اصلا مثل داستان قبلی خوب نیست خودتون ببینید دیگه لوگان از اینده میاد به گذشته یعنی زمان حال بعد با اینکه میدونه توی اینده تونی قراره باعث نابودی دنیا بشه بازم میره تو تیم تونی
ولی من میگم به احتمال زیاد یا دنیای اولد من لوگان هنوز به جایی نرسیده که قهرمانان به یه شکلی برمیگردند یا قبلا این اتفاق افتاده چون عکسای قبلی هم که از دنیای بعده سیویل وار منتشر شده بود قهرمان هارو توی یه بیابون نشون می داد
احتمالا هم برای اینکه ادای احترامی به فیلم جنگ داخلی بشه تونی فلج میشه شایدم مثل رودی بمیره چون زره رودی هم موقع مرگ از پشت متلاشی شد
راستی چرا تونی از این زره برای مبارزه استفاده کرد میتونست از زره اصلیش استفاد کنه یا اینکه بخاطر اتفاقات کمیک ها خودش که من نمیخونمشون مجبور شده این زره رو بپوشه
#6 Captain f.s 1395-09-13 14:15
به نظر من که امکان نداره کاپیتان بمیره تازه برگشته شاید خود استیو واقعی نباشه همینطور تونی فقط ممکنه از ایرون من بودن کنار بکشه و یهو غیب بشه زیاد به پوسترها هم توجه نکنید چون حتی یه دهم هم از دستان لو نمیده
#7 Spectacular wolverine 1395-09-13 15:19
فک نکنم که تونی بمیره احتمالا ضربه بسیار بدی دریافت میکنه و شاید یه آسیب جدی ببینه که از ابرقهرمان بودن بازنشسته بشه
در مورد ولورین هم فک کنم جهان اصلی باشه چون از حرف های لوگان معلوم بود که تونی یه جنگ عظیم رو راه میندازه و این اتفاقات تو دنیای اصلی اتفاق افتاد پس این داره اشاره ای از گذشته جهان اصلی رو بیان میکنه
در مورد استیو هم فک کنم اگر بخواد بمیره باید به صورت تراژدیک اتفاق بیوفته تا تا سال ها به عنوان بهترین مرگ کمیک بوکی رو داشته باشه درست مثل بهترین ارجین کمیک بوکی
#8 skyfall 1395-09-13 15:20
الان این زمان وقوع اتفاقات کمیک های مارول یه خرده داره واسه من سخت میشه بعد از جنگ های پنهان کلا عجیب شد
جنگ داخلی ای که توی دنیای جنگ های پنهان هم اتفاق افتاد واسه من نامفهوم بود.
اما این داستان جنگ داخلی واقعا پتانسیل یه فیلم فوق العاده رو داره که بتونن باش رفتن بعضی از ابرقهرمان ها مثل کاپتان و ایرون من و هالک رو تو دنیای سینمایی شون توجیح کنن
#9 civil war 2 1395-09-13 15:57
به احتمال زیاد تونی داخل اون زره نبوده چون توی کمیک های قبلی دیدم یه زره بدل فرستاده بود توی محل سکونت نا انسان ها
اگه هم داخل بوده شاید طوریش نشده و در کمیک بعدی شاهد نبرد اصلی هستیم واقعا اگه کاپیتان مارول تونی رو بکشه نمی تونم ازش تنفر نداشته باشم :-|
#10 mtm 1395-09-13 16:04
به نقل از بی باک:
وای احساس میکنم این کمیک اصلا مثل داستان قبلی خوب نیست خودتون ببینید دیگه لوگان از اینده میاد به گذشته یعنی زمان حال بعد با اینکه میدونه توی اینده تونی قراره باعث نابودی دنیا بشه بازم میره تو تیم تونی

خودت الان فهمیدی چی گفتی؟!!! :lol:
بعدشم ایا این چیزی که گفتی دلیل خوبی محسوب میشه برای خوب نبودن این کمیک؟! :o
#11 taha 1395-09-13 16:06
خیلی قسمت باحالی بود بعد از چند قسمت...ماجرای تونی رو خیلی خوب جمع کرد البته از تونی بعیده انقد بی احتیاط کار کنه و شاید تو اون زره نبوده و اینکه خیلی حال کردم با حضور ولورین تو این قسمت :-)
#12 mtm 1395-09-13 16:07
به نقل از skyfall:

جنگ داخلی ای که توی دنیای جنگ های پنهان هم اتفاق افتاد واسه من نامفهوم بود.

کجاش نامفهوم بود؟ داستانش در یک دنیای دیگه میگذشت که در ان وقایع جنگ داخلی جور دیگه ای رقم خورده بودن
به نظر من که اصلا نامفهموم نبود . داستانش هم به نظرم عالی بود
#13 spider pool 1395-09-13 17:57
اقای ترابی یه سوال شاید مسخره مگه این لوگان از یه قسمت دنیای نبرد نیومده پس شاید چیزی که می گه احتمالی باشه
#14 Robin 1395-09-13 18:04
سلام

آهان حالا کمیک رو خوندم
فکر کنم انفجار زره تونی استارک باعث مرگ کاپیتان آمریکا میشه.
اون مردعنکبوتی هم چون داره ازش محافظت میشه
هیچیش نمیشه.

آخرش هم از دست کاپیتان مارول و تونی استارک عصبانی میشه که باعث مرگ کاپیتان آمریکا شدن.
(تونی استارک تو زره نبوده :-* )
#15 Atom boy 1395-09-13 18:10
خب این یعنی باید نوستالژی ها خداحافظی کنیم و با قهرمانان تازه کار و خام ملاقات کنیم



البته باید بگم یاد اون اولا میافتین(یادش بخیر )
#16 Spidey Reigns 1395-09-13 21:18
به نظرم لوگان، آمادیوس چو رو میکشه!
اگه یه نگاهی به شماره 7 یا 8 لوگان پیر بندازین ( اون شماره ای که توش دخل هالک رو میاره )، میبینین که بچه های هالک چقدر شبیه آمادیوس چو هستن و فقط یه سبیل اضافه دارن!
در هر صورت این حرف من هم یه فرضیه س و نمیشه گفت کاملا صحیحه!
#17 بی باک 1395-09-13 21:19
به نقل از mtm:
به نقل از بی باک:
وای احساس میکنم این کمیک اصلا مثل داستان قبلی خوب نیست خودتون ببینید دیگه لوگان از اینده میاد به گذشته یعنی زمان حال بعد با اینکه میدونه توی اینده تونی قراره باعث نابودی دنیا بشه بازم میره تو تیم تونی

خودت الان فهمیدی چی گفتی؟!!! :lol:
بعدشم ایا این چیزی که گفتی دلیل خوبی محسوب میشه برای خوب نبودن این کمیک؟! :o

استاد شما ببینید لوگان بعد از قضایای سکرت وارز به دنیای اصلی اومد بعدش هم به تیم تونی پیوست طوری که میدونست قراره توی اینده بخاطر تونی دنیا نابود بشه ولی بازم به تیم تونی پیوست پس یه چیزی اینجا میلنگه بخاطر همین یه مورد خط زمانی بود که گفتم داستان به خوبی قبلی نیست ولی میتونه توی ادامه داستان ضعف هارو جبران کنه که صد درصد هم میکنه
#18 mtm 1395-09-13 21:28
به نقل از بی باک:
به نقل از mtm:
به نقل از بی باک:
وای احساس میکنم این کمیک اصلا مثل داستان قبلی خوب نیست خودتون ببینید دیگه لوگان از اینده میاد به گذشته یعنی زمان حال بعد با اینکه میدونه توی اینده تونی قراره باعث نابودی دنیا بشه بازم میره تو تیم تونی

خودت الان فهمیدی چی گفتی؟!!! :lol:
بعدشم ایا این چیزی که گفتی دلیل خوبی محسوب میشه برای خوب نبودن این کمیک؟! :o

استاد شما ببینید لوگان بعد از قضایای سکرت وارز به دنیای اصلی اومد بعدش هم به تیم تونی پیوست طوری که میدونست قراره توی اینده بخاطر تونی دنیا نابود بشه ولی بازم به تیم تونی پیوست پس یه چیزی اینجا میلنگه بخاطر همین یه مورد خط زمانی بود که گفتم داستان به خوبی قبلی نیست ولی میتونه توی ادامه داستان ضعف هارو جبران کنه که صد درصد هم میکنه

اخه ببین، شاید فکر کردی که old man logan هم تو چند دنیای مارول وجود داره؟ منظورم اینه که این چیزی که الان دیدیم اصلا شاید ربطی به اون old man logan که به دنیای اصلی اومده، نداره
چون ببین اون قبلیه هالکی رو کشت که بروس بنر بود ولی الان بروس بنر مرده. پس شاید old man logan ای است که امادیوس چو رو کشته
#19 mtm 1395-09-13 21:31
به نقل از Spidey Reigns:
به نظرم لوگان، آمادیوس چو رو میکشه!
اگه یه نگاهی به شماره 7 یا 8 لوگان پیر بندازین ( اون شماره ای که توش دخل هالک رو میاره )، میبینین که بچه های هالک چقدر شبیه آمادیوس چو هستن و فقط یه سبیل اضافه دارن!
در هر صورت این حرف من هم یه فرضیه س و نمیشه گفت کاملا صحیحه!

نه! تو old man logan ، هالک بارها اشاره میکنه که بروس بنره و با جنیفر والترز (شی هالک) ازدواج کرده
ولی همونطور که تو کامنت قبلی خودم گفتم، احتمالا اونی که تو شماره 7 جنگ داخلی 2 دیدیم، old man logan دنیای دیگه است که در اون لوگان به جای بروس بنر، امادیوس چو رو میکشه
+1 #20 Ali Khodabandeh 1395-09-13 21:50
خب قسمت7 هم اومد و داستان همچنان جنجالی با کلی سوال
اینکه نسل قهرمان های جدید توراهه درست ولی تو این زره ممکنه شاید تونی داخلش نباشه چون هم رنگ زره متفاوته هم رنگ صحبت هاش و ممکنه اون همون دختره باشه یا کسی اصلا داخلش نباشه واز راه دور کنترل شده باشه و یا ممکنه کارول آسیبی بزنه به دختره و تونی وارد بشه وجنگی بینشون بشه که بر اثر حادثه ای چوبی از پشت وارد بدن کاپیتان آمریکا بشه
دنیای لوگان پیر احتمال زیاد آینده مارول تو این شرایط باشه و ممکنه با کشته شدن تونی دچار تغیر بشه
و اون هالکی هم که کشته اگه از نوه های بروس بنر باشه پس بروس نمره یا ممکنه یولیسس وارد یه جهان موازی شده
#21 mtm 1395-09-13 22:02
به نقل از Ak47:
خب قسمت7 هم اومد و داستان همچنان جنجالی با کلی سوال
اینکه نسل قهرمان های جدید توراهه درست ولی تو این زره ممکنه شاید تونی داخلش نباشه چون هم رنگ زره متفاوته هم رنگ صحبت هاش و ممکنه اون همون دختره باشه یا کسی اصلا داخلش نباشه واز راه دور کنترل شده باشه و یا ممکنه کارول آسیبی بزنه به دختره و تونی وارد بشه وجنگی بینشون بشه که بر اثر حادثه ای چوبی از پشت وارد بدن کاپیتان آمریکا بشه
دنیای لوگان پیر احتمال زیاد آینده مارول تو این شرایط باشه و ممکنه با کشته شدن تونی دچار تغیر بشه
و اون هالکی هم که کشته اگه از نوه های بروس بنر باشه پس بروس نمره یا ممکنه یولیسس وارد یه جهان موازی شده

اتفاقا ایده خوبیه!
منم میگم یکی که فکرش رو نمیکنیم داخل اون زرهه. به همین دلیله که تو پانل اخر، استیو و مایلز اونقدر تعجب کردن
+1 #22 The Rock 1395-09-14 00:48
تو شماره 7 داستان یهو یکمی پیچیده و غیرمنتظره و غیرقابل پیش بینی میشه
ایده های جالبی میشه واسه قسمت بعدی مطرح کرد مثلا دوستمون بالاتر گفت این یارو میتونه تونی نباشه اصلا مثلا میتونه ریری ویلیامز باشه چون تو قسمت قبل دیدیم که قهرمان های جوون اومدن دنبال مایلز تا بهش کمک کنن البته من بعد میدونم چون هر کی داخل اون زره باشه بی تردید با آسفالت یکی شده ولی ریری که قراره جای تونی رو بگیره پس در نتیجه احتمالش خیلی کمه
به نظرم مارول تونی رو نمیکشه یا اون داخل زره بوده و به شدت زخمی شده و اونو واسه یه مدت طولانی نمیبینیم یا اینکه تونی داخل اون زره نبوده ولی از این همه اتفاقات خسته شده و کنار میکشه چون دو تا جنگ داخلی رو تجربه کرده از قبلی هم که اصلا تجربه خوبی نداره

اون آینده ای هم که یوسیلیس رفت یه خورده عجیب بود شاید اصلا رفته به آینده ی یه دنیای موازی یعنی همون دنیای پیرمردی به نام لوگان چون توش لوگان گفت که من هالک رو با دستای خودم کشتم ولی تو دنیای اصلی دیدیم که هاکای زد بنر/هالک رو کشت
+1 #23 Spidey Reigns 1395-09-14 14:50
به نقل از mtm:
به نقل از Spidey Reigns:
به نظرم لوگان، آمادیوس چو رو میکشه!
اگه یه نگاهی به شماره 7 یا 8 لوگان پیر بندازین ( اون شماره ای که توش دخل هالک رو میاره )، میبینین که بچه های هالک چقدر شبیه آمادیوس چو هستن و فقط یه سبیل اضافه دارن!
در هر صورت این حرف من هم یه فرضیه س و نمیشه گفت کاملا صحیحه!

نه! تو old man logan ، هالک بارها اشاره میکنه که بروس بنره و با جنیفر والترز (شی هالک) ازدواج کرده
ولی همونطور که تو کامنت قبلی خودم گفتم، احتمالا اونی که تو شماره 7 جنگ داخلی 2 دیدیم، old man logan دنیای دیگه است که در اون لوگان به جای بروس بنر، امادیوس چو رو میکشه


بله آقای ترابی درست میگید...
من کمی بی دقتی کردم...
این دو تا که اگه اشتباه نکنم دخترعمه و پسردایی هم هستن که با هم ازدواج کردن و شما هم تو یکی از مقالاتتون اشاره کردید که این کار تو دین مسیحیت، حرامه...
#24 mtm 1395-09-14 14:52
به نقل از Spidey Reigns:
به نقل از mtm:
به نقل از Spidey Reigns:
به نظرم لوگان، آمادیوس چو رو میکشه!
اگه یه نگاهی به شماره 7 یا 8 لوگان پیر بندازین ( اون شماره ای که توش دخل هالک رو میاره )، میبینین که بچه های هالک چقدر شبیه آمادیوس چو هستن و فقط یه سبیل اضافه دارن!
در هر صورت این حرف من هم یه فرضیه س و نمیشه گفت کاملا صحیحه!

نه! تو old man logan ، هالک بارها اشاره میکنه که بروس بنره و با جنیفر والترز (شی هالک) ازدواج کرده
ولی همونطور که تو کامنت قبلی خودم گفتم، احتمالا اونی که تو شماره 7 جنگ داخلی 2 دیدیم، old man logan دنیای دیگه است که در اون لوگان به جای بروس بنر، امادیوس چو رو میکشه


بله آقای ترابی درست میگید...
من کمی بی دقتی کردم...
این دو تا که اگه اشتباه نکنم دخترعمه و پسردایی هم هستن که با هم ازدواج کردن و شما هم تو یکی از مقالاتتون اشاره کردید که این کار تو دین مسیحیت، حرامه...

درسته !
#25 Spidey Reigns 1395-09-14 15:14
آقای ترابی! ببخشید ولی دیدم هستین، گفتم استفاده کنم...
ببخشید اسپمه ولی میخوام کمیک های کلاسیک و قدیمی مردعنکبوتی رو بخونم! از چه شماره ای از مرد عنکبوتی شگفت انگیز سری 1، سری spectecular spiderman شروع میشه و آیا توی این مدت، سری های دیگه ای هم چاپ شدن؟

///////////////////

در مورد ادیت هم شرمنده!
فعلا ترجمه ای ندارم که ادیت کنم...
به غیر از این مورد هم سیستمم مشکل پیدا کرده که انشاء ا... به زودی مشکلش رو حل میکنم و با سرعت به کارم ادامه میدم!
بازم شرمنده!
#26 mtm 1395-09-14 15:23
به نقل از Spidey Reigns:
آقای ترابی! ببخشید ولی دیدم هستین، گفتم استفاده کنم...
ببخشید اسپمه ولی میخوام کمیک های کلاسیک و قدیمی مردعنکبوتی رو بخونم! از چه شماره ای از مرد عنکبوتی شگفت انگیز سری 1، سری spectecular spiderman شروع میشه و آیا توی این مدت، سری های دیگه ای هم چاپ شدن؟

///////////////////

در مورد ادیت هم شرمنده!
فعلا ترجمه ای ندارم که ادیت کنم...
به غیر از این مورد هم سیستمم مشکل پیدا کرده که انشاء ا... به زودی مشکلش رو حل میکنم و با سرعت به کارم ادامه میدم!
بازم شرمنده!

تقریبا از شماره 148 مرد عنکبوتی شگفت انگیز چاپ شد
یعنی از سال 1976
البته از چهار سال قبل هم کمیک های marvel team u شروع شده بود که اسپایدرمن در اون حضور چشمگیری داشت
راستی مگه شما کمیک های بتمن که اقای سلطانی ترجمه میکنه رو ادیت نمیکنی؟ پس چرا شماره جدیدش رو ادیت نمیکنی؟
#27 Spidey Reigns 1395-09-14 15:28
#26

بله ادیت میکنم ولی هنوز ترجمه شماره بعدی به دستم نرسیده!
در ضمن ممنونم بابت کمکتون...
#28 A,morradi 1395-09-14 15:30
واقعا این کمیک خوبه
ولی کارول رو خیلی منفی کردن!
به نظرم توی این سری یه ابر خبیثه و کسایی که کمیک های کاپیتان مارول رو نخوندن ( از جمله خودم ) تصوری غلطی از کاپیتان مارول میکنند! یعنی تو این سری یه آدم بی منتطق و لج بازه که به حرف بقیه اهمیت نمیده!
#29 یاسایی 1395-09-14 21:56
به نظر منم تونی تو زره اصلا نبود
تونی استارک این حقه را چند بار زده و همیشه هم جواب داده
بنظرم اگه تونی قرار است به یکی فشار بیار که مطمئنن هنوز فشار نیاورده پس باید زنده بمونه تا آینده رو اینطوری کنه
در ضمن این رو باید یادمون باشه که یولیسس آینده ای با احتمال رو تجربه میکنه و تونی هم دلایلی محکمی برای این موضوع اورد پس بنظر من تونی زندس
#30 parsa.ls 1395-09-15 14:35
آقای ترابی یه سوال مگه آینده دنیای مارول سال 2099نبود؟ممنون می شم جواب بدید!
#31 Captain Dead Pool 1395-09-15 19:44
به نقل از mtm:
به نقل از بی باک:
وای احساس میکنم این کمیک اصلا مثل داستان قبلی خوب نیست خودتون ببینید دیگه لوگان از اینده میاد به گذشته یعنی زمان حال بعد با اینکه میدونه توی اینده تونی قراره باعث نابودی دنیا بشه بازم میره تو تیم تونی

خودت الان فهمیدی چی گفتی؟!!! :lol:
بعدشم ایا این چیزی که گفتی دلیل خوبی محسوب میشه برای خوب نبودن این کمیک؟! :o

نه منظورش این که تو شماره5 که جنگ شد پیرمردی به نام لوگان تو اون شماره هم بود بعد تو آینده ای که یولیسیس دیدم بود
#32 Captain Dead Pool 1395-09-15 19:48
به نقل از parsa.ls:
آقای ترابی یه سوال مگه آینده دنیای مارول سال 2099نبود؟ممنون می شم جواب بدید!

اصلا کمیک های مارول به کل درهم برهم شدن. همه کمیک ها به هم ربط دارن. به قدری که مارول کمیکاش اینطوری جالب شده که آدم رو سردرگم میکنه و این همه سوال تو ذهن آدم به وجود میاد تو دنیای دیسی اینطور نیست
من الان انقد در مورد این موضوعات فکر کدم سرم داره میترکه ولی خدا میدونه و چند نفر دیگه که آخر این کمیکا چی میشه و چه اتفاقی می افته. این جاها ماشین زمان به درد میخوره
#33 mokhtar 1395-09-16 09:57
به نقل از parsa.ls:
آقای ترابی یه سوال مگه آینده دنیای مارول سال 2099نبود؟ممنون می شم جواب بدید!

از قدیم میگفتن که 2099 اینده رسمی دنیای اصلی ماروله. ولی الان و بعد از وقایع جنگ های پنهان مطمئن نیستم.
#34 mokhtar 1395-09-16 09:58
به نقل از Captain Dead Pool:
به نقل از parsa.ls:
آقای ترابی یه سوال مگه آینده دنیای مارول سال 2099نبود؟ممنون می شم جواب بدید!

اصلا کمیک های مارول به کل درهم برهم شدن. همه کمیک ها به هم ربط دارن. به قدری که مارول کمیکاش اینطوری جالب شده که آدم رو سردرگم میکنه و این همه سوال تو ذهن آدم به وجود میاد تو دنیای دیسی اینطور نیست
من الان انقد در مورد این موضوعات فکر کدم سرم داره میترکه ولی خدا میدونه و چند نفر دیگه که آخر این کمیکا چی میشه و چه اتفاقی می افته. این جاها ماشین زمان به درد میخوره

اتفاقا دنیای دی سی همیشه به این معروف بوده که روی دنیاهای موازی خیلی مانور میده. خیلی هم از این نظر از مارول درهم بر هم تره!
#35 Captain Dead Pool 1395-09-16 17:16
به نقل از mokhtar:
به نقل از Captain Dead Pool:
به نقل از parsa.ls:
آقای ترابی یه سوال مگه آینده دنیای مارول سال 2099نبود؟ممنون می شم جواب بدید!

اصلا کمیک های مارول به کل درهم برهم شدن. همه کمیک ها به هم ربط دارن. به قدری که مارول کمیکاش اینطوری جالب شده که آدم رو سردرگم میکنه و این همه سوال تو ذهن آدم به وجود میاد تو دنیای دیسی اینطور نیست
من الان انقد در مورد این موضوعات فکر کدم سرم داره میترکه ولی خدا میدونه و چند نفر دیگه که آخر این کمیکا چی میشه و چه اتفاقی می افته. این جاها ماشین زمان به درد میخوره

اتفاقا دنیای دی سی همیشه به این معروف بوده که روی دنیاهای موازی خیلی مانور میده. خیلی هم از این نظر از مارول درهم بر هم تره!

من تا حالا کمیک دیسی نخوندم نه اینکه فکر کنید تعصبیم نه تاحالا گیرم نیومده
#36 ariovash 1395-10-10 02:21
اینطور که به نظر میرسه مرگ کاپیتان به دست مایلز اتفاق نمیفته. درگیری ای که آخر این شماره بین کاپیتان مارول و آیرون من اتفاق افتاد ادامه داره و تو اون درگیری کاپیتان آمریکا کشته میشه. چون یولیسس هم فقط یه صحنه دیده که مایلز مورالز بالای سر جنازه ی کاپیتان آمریکا وایساده و فقط به نظر میرسه که اونو کشته. مرگ کاپیتان آمریکا به احتمال خیلی زیاد یا به دست آیرون من اتفاق میفته یا کارول دانورز و به صورت اتفاقی. ینی انفجاری چیزی میشه بعد استیو راجرز میمیره. که اگه آیرون من باعثش بشه، میخوان دستگیرش کنن، اگرم کاپیتان مارول باعث شه هم که همه چی میره رو هوا :-) اون وسطا ام احتمالاً تونی میخواد بهش بفهمونه که داشت به اشتباه مایلز رو دستگیر میکرد. بعد از اونجایی که بقیه داشتن به سمت اینا میومدن، قطعا مرگ کاپیتان آمریکا رو همه میبینن. ینی یه صحنه ی خیلی خفن قراره ببینیم قطعاً

برای نظر دادن باید عضو سایت شوید