نقد و بررسی کارتون "تایتان های نوجوان: قرارداد یهودا" (Teen Titans: The Judas Contract)

نقد و بررسی کارتون "تایتان های نوجوان: قرارداد یهودا" (Teen Titans: The Judas Contract)

آیا کارتون جدید دی سی تونسته طلسم ناکامی انیمیشن های سالهای اخیر این شرکت رو بشکنه؟

"تین تایتانز: قرارداد یهودا" هم یک دنباله است برای کارتون "جاستیس لیگ علیه تین تایتانز" که سال گذشته عرضه شد و هم اقتباسی از داستان معروف و محبوبی با همین نام که سالها پیش توسط «مارو ولف من» در دنیای کمیک خلق شد. سازندگان بیشتر روی مورد دوم مانور دادند چون کارتون "جاستیس لیگ علیه تین تایتانز" چیز خاصی نبود که بخواهند از رویش دنباله هم بسازند. ولی متاسفانه و علیرغم اینکه این کارتون منبع غنی برای اقتباس داشته اما نسبت به "جاستیس لیگ علیه تین تایتانز" فقط یک کم بهتره.

کارتون تین تایتانز

ترکیب شخصیت ها در قرارداد یهوداد همونی هستش که در قسمت قبلی هم بود: رابین (استوارت آلن)، ریون (تایسا فارمیگا) ، بیست بوی (براندون سو هو) ، بلو بیتل (جیک تی استین) ، استار فایر (کاری واهل گرین) و نایت وینگ (شان ماهر) . شخصیت ترا (کریستینا ریچی) هم جدید اضافه شده. این بار تیم تین تایتانز با تهدید مضاعف دث استروک (با صدای مرحوم میگل فرر که آخرین صداپیشگی خودش را در این کارتون انجام داد) و همچنین شخصیتی خبیث به نام Brother Blood (گرگ هنری) روبرو میشود. Brother Blood میخواد قدرت های تایتان ها را ازشون بگیره و خودش رو به یک خدا تبدیل کنه. در ادامه، این کارتون روی مشکلات شخصی اعضای گروه هم تمرکز میکند ، از تلاش های نایت وینگ گرفته برای بهبود رابطه اش با استار فایر تا طرد شدگی بلو بیتل از خانواده اش یا تلاش های ترا برای روبرو شدن با تجربیات تلخ گذشته خودش.

 ترا - terra

در مقایسه با کارتون هایی مثل The Dark Knight Returns که خیلی سفت و سخت به منبع کمیک وفادار بودند باید گفت که قرارداد یهودا یک اقتباس آزاد به حساب میاد. صادقانه باید گفت که این اتفاق خوبیه. چون این داستان در دنیای کمیک وسط یک run طولانی توسط مارو ولف من و جرج پرز خلق شد که خیلی متکی بود که به تاریخچه داستان های و آرک های قبلی و متاسفانه در یونیورس انیمیشن همچین تاریخچه ای وجود ندارد. مشکل این اقتباس این است که خیلی سعی کرده بسیاری از موارد را پوشش بده. این زمان محدود 80 دقیقه ای واقعا برای اینکه حق مطلب را به داستانک های مختلف ادا کرد یا شخصیت پردازی ها را آنقدر پخت که لایق این داستان باشه، کافی نیست. Brother Blood همچون یک خبیث کلیشه ای که دنبال قدرت مطلق است، به تصویر کشیده شده است. اکثر بخش درام داستان که حول و حوش دلتنگی های بلو بیتل یا رمانس نایت وینگ/استار فایر میچرخه به نظر هول هولکی و کم عمق به نظر میرسه. و چیز خاصی درباره رابطه همیشه جذاب بین دیک گریسون و دیمین وین دیده نمیشه.

 عکس نایت وینگ

از بین شخصیت های گروه تین تایتانز این فقط ترا هستش که یک آرک کامل و رضایت بخش داره. پیچش بزرگ درباره این شخصیت چیزیه که خوانندگان کمیک باهاش آشنایی دارند ولی من نمیخوام براتون اسپویلش کنم . فقط اینقدر میگم که یک شخصیت بسیار دارک و زجر کشیده است (حتی در مقایسه با شخصیت هایی مثل رابین یا استارفایر) و این کارتون عملکرد خوبی در به نمایش گذاشتن درگیری های درونی او دارد (بدون آنکه خیلی بخواد با نشون دادن پیشینه او نفس داستان را بگیره)  . کریستینا ریچی هم خیلی خوب روحیه سرکش ترا را در صداپیشگی خودش بروز میده. البته درست مثل قسمت اول، اینبار هم شاهد صداپیشگی های خشک و بی جان هستیم و این کارتون از این صداپیشگی ها رنج میبره و انرژی اون رو میگیره. ولی ریچی یک استثنا محسوب میشه.

تایتانز

دث استروک مورد پیچیده این کارتون است. صداپیشگی آقای فرر شگفت انگیزه. او ترکیبی صحیح از روحیه قلدر مانند و کاریزما را ارائه میده و در کنار کریستینا ریچی دو استثنا در دریای بی حس و حال صداپیشگی های این کارتون به حساب می آید. ولی متاسفانه شخصیت پردازی دث استروک از سال 2014 و کارتون Son of Batman خیلی مخدوش و ناهمگون بوده. اینکه دپارتمان انیمیشن سازی دی سی تصمیم گرفته از دث استروک شخصیتی بسازد که از اعضای سابق لیگ آدم کش ها هستش ، تصمیم درستی نبوده و با جذابیت اصلی شخصیت دث استروک که همیشه یک مزدور خود ساخته بوده که شهرت مخوفی برای خودش بهم زده، همخوانی ندارد. در این کارتون یا کارتون های دیگر دی سی، اسلید خیلی وقتها به صورت آدم عجول و نامطمئن به نمایش درآمده که اصلا چیز خوبی نیست.

عکس دث استروک

اسلید بیش از هر شخصیت دیگری از فشردگی داستان آسیب خورده . این در حالی است که داستان "قرارداد یهودا" به خاطر روایت اریجین دث استروک و تاریخچه خانوادگی او و همچنین عمیق تر کردن دشمنی او با گروه تایتان های نوجوان، شهرت دارد.  ولی هیچ کدوم از آنها در این کارتون موجود نیست. حتی پسر دث استروک یعنی جریکو هم نقشی نداره. واقعا باعث تاسف است چون اگر نویسندگان به این موارد میپرداختند قطعا نتیجه نهایی بهتر و رضایت بخش تر میشد.

رابین - تین تایتانز

چیزی که باعث اذیت آدم میشود این است که این همه مورد خوب از داستان اصلی حذف شده ولی نویسندگان یکی از بخش های جنجالی آن را حفظ کرده اند . در کمیک "قرارداد یهودا" یک داستانکی است که در آن رابطه رومانتیکی بین اسلید و یک شخصیت نوجوان دیده میشود. این رابطه نه تنها شدیدا عجیب و چندش آور است بلکه کاملا برای داستان غیر ضروری است. حالا باز جای شکرش باقی است که این بخش در دنیای کمیک وجود داشته چون  انیمیشن Killing Joke هم همچین رابطه ای بین بتمن و بتگرل داشت که اصلا حتی در کمیک Killing Joke وجود نداشت! ولی واقعا باید از نویسندگان این کارتون پرسید که چرا از بین آنهمه داستانک بهتر، این یکی را انتخاب کرده اند؟! کمی عجیبه که رومانس در این کارتون چرا اینقدر دچار افراط و تفریط شده. از یک طرف رابطه عجیب دث استروک را داریم و از طرفی دیگر رابطه رومانتیک بسیار خنثی بین نایت وینگ و استار فایر. متاسفانه به نظر میرسه سازندگان انیمیشن های دی سی فرق بین رومانس و رابطه ج.ن.س.ی را درک نمیکنند.

 

کارتون "تایتان های نوجوان: قرارداد یهودا" لحظات سرگرم کننده خودش را دارد. صحنه های مبارزه در کل خوب اجرا شده اند به خصوص قدرت های ریون و ترا خوب انیمیت شده اند . علیرغم این که صدا پیشگی ها عمدتا بیخود هستند اما برخی از تعاملات جذاب بین اعضای گروه که در کمیک ولفمن/پرز بود در این کارتون حفظ شده اند. در نهایت این انیمیشن اصلا به گرد منبع اصلی خودش نمیرسه. این کارتون حتی به گرد پای سریال کارتونی Teen Titans در سال 2003 یا "یانگ جاستیس" نمیرسه. اونا هم صداپیشگان خیلی بهتری داشتند و هم شخصیت پردازی های با حوصله تری. به نظر میرسه ایده کمیک های teen Titans برای فرمت سریالی بهتر باشه.

 

نتیجه گیری:

خیلی وقت بود که منتظر اقتباس کارتونی از روی داستان معرکه The Judas Contract بودیم. ولی الان میگیم شاید بهتر بود ساخته نمیشد. این فیلم بسیاری از مواردی که باعث شد اون داستان خاطره انگیز بشه رو از دست داده و زمان محدودش باعث شده تا نشه به طور رضایت بخشی به همه شخصیت ها (به خصوص به ویلن ها) پرداخت و روابطشون را عمیق تر کرد). سکانس های اکشن خوب و شخصیت ترا بهش کمک میکنند ولی  قطعا دی سی انگار درک بهتری از Teen Titans در فرمت سریال های تلویزیونی داره.

 

امتیاز : 6.2 از 10

منبع: سایت IGN

نویسنده: JESSE SCHEDEEN

مترجم: طاها

 All rights reserved © Spidey.ir 2017

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

10 چیزی که باید در مورد كمیك تایتان های نوجوان (TEEN TITANS) بدانید

نقد و بررسی کارتون "تایتان های نوجوان: قرارداد یهودا"  

10 دستیار (SIDEKICK) برتر کمیک های دی سی

معرفی دشمنان تایتان های نوجوان 

کمیک مشترک مردان ایکس و تایتان های نوجوان ترجمه شد!

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

Hobbit
+1 #1 Hobbit 1396-02-03 10:50
واقعا آفرین!
دست اقا طاها برای ترجمه این نقد درد نکنه!
خیلی وقت بود دلم میخواست راجع به این انیمیشن بحث بشه یا لااقل یه پستی راجع به نقدش داشته باشیم که خدا رو شکر تو روز بیکاری ما این کلید زده شد!
با اکثر موارد این متن کاملا موافقم به شکل کاملا ویرانگری انیمیشن های دیسی متاسفانه روند رو به نزولی گرفتن که حتی خود ما هم از این روند به نزولی که این کمپانی گرفته به شدت تعجب میکنیم چون تا بوده ما میومدیم و از ساخته های باکیفیت کمپانی وارنر مثال میزدیم ولی متاسفانه این چند ساله اوضاع کاملا برعکس شده!
فقط یه موردی اضافه کنم که متاسفانه من تا حالا کمیک قرارداد یهودا بهترین کمیک تایتان های نوجوان رو نخوندم ولی از کم و کاستش اطلاع کمی دارم ولی چیزی که در انیمیشن موج میزنه پردازش به شدت بد شخصیت هاست جوری که بعضی جاها آدم نمیتونه تحمل کنه!
به عنوان مثال دث استروک که شخصیتی به شدت تحسین شده در بین مخاطبان کمیکه به شدت در سری انیمیشن های جدید دیسی ضعیف به تصویر کشیده میشه جوری که دیمین وین راحت و بدون هیچ کمکی از پسش برمیاد!
در این مورد باید بگم که فقط کافیه شما سریال قدیمی تایتان های نوجوان رو ببینید تا بتونید با توجه به مقایسه از اون انیمیشن به این نتیجه برسید که چرا دث استروک اینقدر شخصیت خفن و باحالیه!
تایتان ها مثل گفته های متن بالا برای سریال خیلی مناسب تره و بیشتر میشه اونو به تصویر کشید و داستان هاش رو بهتر درک کرد درست مثل انمیشن سریالیش که واقعا هم خوب اینکار رو کرد!(به شدت توصیه میکنم اون سری قدیمی رو ببینید!)
مورد بعدی که متاسفانه توی انیمیشن های جدید دیسی موج میزنه و مخصوصا در تایتان های نوجوان ، نشون دادن رابطه های رومانسه که مطمئنم مسئولین ساخت این انیمیشن ها رومانس رو با مسائل ج.ن.س.ی به شدت اشتباه گرفتن جوری که مطمئنم بینندگان این انیمیشن موقع دیدن استارفایر به دیالوگ هاش دقت نمیکنند بلکه به...بیشتر چشم میدوزند!
واقعا درمورد عمق بد نشون دادن این شخصیت ها جا برای صحبت خیلی بازه!برای تک تک این شخصیت ها میشه دلیل برای بد نشون دادنشون پیدا کرد ولی اگه بخوایم از شخصیت ها بگذریم و راجع به داستان بحث کنیم باید بگم مشکل اصلی دقیقا همینجاست!
واقعا یاد انیمیشن جاستیس لیگ بخیر که در یک یا دو اپیزود و اونم با تایم محدود چنان هنرمندانه داستان پردازی ها رو نشون میدادن که آدم داخلش میموند و مات مبهوت میشدیم و چنان خاطره هایی میساخت که مطمئنم عمرا اونا رو فراموش کنیم ولی انیمیشن های جدید دیسی متاسفانه اون صلابت داستان پردازی گذشته رو ندارند و مخاطب نمیفهمه که از کجا وارد داستان میشه و از کجا از داستان خارج میشه!
البته انیمیشن تایتان های نوجوان در بعضی جاها در این عمل موفق میشد ولی چونکه خیلی کم میتونستن بهش ورود کنند زیاد به چشم نمیومد!
پس بستر سریال برای این شخصیت ها بیشتر توصیه میشه تا فیلم انیمیشن!
اول از همه امیدوارم این انیمیشن های دیسی براساس نیو 52سریعتر تموم بشه و یه ریبوت اساسی روشون انجام بشه و بعد هم مشتاقانه منتظر شروع فصل جدید یانگ جاستیس هستم چونکه واقعا تنها جای آباد باقی مونده انیمیشن های دیسی و وارنر همینه!
به شدت به دوستانی که این انیمیشن رو ندیدن توصیه میکنم عمر خودتون رو با انیمیشن های دوزاری حروم نکنید و اینو ببینید!
در آخر هم از آقا طاها برای گذاشتن این پست متشکرم
نقل قول کردن
Spectacular wolverine
+1 #2 Spectacular wolverine 1396-02-03 12:25
کارتون های دیسی جدیدا دیگه حال و هوای قدیماش رو نداره.این امر هم به وضوح تو تمام کارتون هاش موج میزنه.اگه همین روند رو ادامه بده مطمئنم اوضاعش خیلی بد میشه.البته یجورایی هم خودشون با خودشون اینکار رو کردن .الان توضیح میدم:
قدیما خیلی از کارتون های دیسی رو بورس بود.روز بروز پیشرفت میکرد.همه ازش لذت میبردن (خود من بشخصه از کارتون بتمن آندِر دِ رد هود خیلی خوشم اومد)و همین باعث شد روز بروز انتظارات ما بره بالا.دیسی هم که بعدش یه ریبوت اساسی کرد که از دنیای نیو 52 اقتباس میشد.این اقتباس ضعیف به عمل اومد.پس دیسی تصمیم گرفت که یه تحول دیگه بوجود بیاره.چند تا کارتون با اقتباس های قدیمی ساخت مثل کیلینگ جوک
و اوضاع رو بد تر کرد..
ولی مهم ترین قشنگی انیمیشن های قدیمی دیسی یه نکته خاص بود که الان کمتر بهش توجه میکنن(شایدم من این جوری حس میکنم)الان ها کارتون های دیسی خیلی شلوغ شده. همه نوع شخصیت رو توش میچپونن
و درست و حسابی به شخصیت هاشون نمیپردازن.
همین شخصیت دث استروک ، برید کمیک هایتان های نوجوان و مردان ایکس رو بخونین ببینید چجوری را بین رو له و لورده میکنه.
اما الان براحتی شکست میخوره.نمیدونم این روند رو میخوان ادامه بدن یا نه؛ولی اگه این طوری پیش بره دنیای انیمیشن از دنیای سینمایی دیسی بدتر میشه.البته تو این مدت انیمیشن های نسبتا خوب داشتیم ولی خب اینا دردی رو دوا نمی کنه.......

ببخشید اگه سرتون درد اومد
نقل قول کردن
Richard Grayson
#3 Richard Grayson 1396-02-03 13:12
نمیدونم دی سی چرا با اینکه تین تایتانز یا یانگ جاستیس در فرمت سریالی محبوب تر و پرفروش تر شدن رو ادامه نداد و رو آورد به سینمایی.
تین تایتانز داستانک های زیادی داره و نمیشه تو سینمایی اونارو جا داد . هرچقدرم که دنباله دار بسازن. اما فرمت سریالی راحت میتونن هر قسمت رو به یک داستان بپردازن و در آخر به هم دیگه مرتبط بشن . مثل فصل 1 یانگ جاستیس.
هنوزم که هنوزه منتظرم خبر ساخت فصل 3 یانگ جاستیس بیاد ... اما بازم خبر ساخت قسمت سوم تین تایتانز میاد. سینمایی ـی که کلا محوریت اصلیش بتمن و رابینه . نه راجب بلو بیتل و اوریجینش و نه هیچ کدوم از بقیه اعضا.
هر چقدرم که بخوان روی نایت وینگ تغییر ایجاد میکنن. آخه رنگ قرمز چیه بهش دادن ؟
نقل قول کردن
mehran spidey
#4 mehran spidey 1396-02-03 14:00
راستش ظاهراً این انیمیشن هم زیاد خوب از آب در نیومده. البته من به شخصه خیلی دوست دارم این انیمیشن رو ببینم، اما هنوز هم جای تعجبه که چرا یهویی انیمیشن های دیسی اینقدر افت کرده، یعنی از داستان های خوبش خوب نمیتونه تو انیمیشن اقتباس کنه. در کل از آقا طاها تشکر میکنم بابت ترجمه این نقد
نقل قول کردن
Samwel Tarly
#5 Samwel Tarly 1396-02-03 14:36
مثل این که این انیمیشن هم مثل چند انیمیشن قبلی دی سی خیلی خوب نتونسته انتظارات رو براورده کنه و دوباره یک اثر متوسط شده.
واقعا دی سی یه زمانی چه انیمیشن های شاهکاری داشت مثل بتمن مجموعه کارتونی یا بتمن زیر نقاب سرخ یا 2 قسمت انیمیشن بازگشت شوالیه تاریکی ولی الان چند سالیه که افت کرده :sad:
اخرین انیمیشنی که از دی سی دیدم همون کلینگ جوک بود که خیلی ناامیدم کرد و اصلا توقع نداشتم.
با تشکر از اقا طاها بابت ترجمه این مقاله
خسته نباشید
نقل قول کردن
Hobbit
#6 Hobbit 1396-02-03 15:35
به نقل از dick grayson:
نمیدونم دی سی چرا با اینکه تین تایتانز یا یانگ جاستیس در فرمت سریالی محبوب تر و پرفروش تر شدن رو ادامه نداد و رو آورد به سینمایی.
تین تایتانز داستانک های زیادی داره و نمیشه تو سینمایی اونارو جا داد . هرچقدرم که دنباله دار بسازن. اما فرمت سریالی راحت میتونن هر قسمت رو به یک داستان بپردازن و در آخر به هم دیگه مرتبط بشن . مثل فصل 1 یانگ جاستیس.
هنوزم که هنوزه منتظرم خبر ساخت فصل 3 یانگ جاستیس بیاد ... اما بازم خبر ساخت قسمت سوم تین تایتانز میاد. سینمایی ـی که کلا محوریت اصلیش بتمن و رابینه . نه راجب بلو بیتل و اوریجینش و نه هیچ کدوم از بقیه اعضا.
هر چقدرم که بخوان روی نایت وینگ تغییر ایجاد میکنن. آخه رنگ قرمز چیه بهش دادن ؟

در مورد رنگ قرمز نایت وینگ فکر کنم مثل نیو 52درآوردنش.
در مورد پرداختن به بقیه اعضا کاملا موافقم مثلا اکثر بینندگان آشنایی چندانی با بلو بیتل که اینقدر دیسی این اواخر روش توجه داره نشده به جز فصل 2 یانگ جاستیس !
حالا دیگه بقیه اعضا بماند که جا واقعا برای پرداختن داره.
در مورد یانگ جاستیس بگم صدا گذاری این انیمیشن شروع شده پس دیگه کم کم باید منتظر شروع فصل جدیدش باشیم.
البته تایتان های نوجوان یه نسخه هجو آمیز از سری قدیمی این انیمیشن داره که این اواخر پخش شد و بیشتر برای سنین کودک و خردسال به نظرم بود ولی اصلا برای این عنوان دیسی اصلا کافی نیست ولی به نظر میرسه باید منتظر اعضای این گروه در فصل بعدی یانگ جاستیس تحت عنوان اون گروه باشیم البته همونطور که میدونید هیچ چیز در مورد این انیمیشن دقیقا مشخص نیست(یکی از جذابیت های این انیمیشن هم همینه!)
نقل قول کردن
Spectacular wolverine
#7 Spectacular wolverine 1396-02-03 16:58
به نقل از Hobbit:

در مورد رنگ قرمز نایت وینگ فکر کنم مثل نیو 52درآوردنش.

اره نایت وینگ تو داستان های نیو52 قرمزرنگه

توی بازی اینجاستیس هم کاستوم نیو 52 برای نایت وینگ بود
نقل قول کردن
beast boy
+1 #8 beast boy 1396-02-03 19:42
عالی بود آقا طاها
من از ترجمه تون واقعا خوشم اومد
متاسفانه این روندی که انمیشن های بلند دی سی در پی گرفته اصلا و ابدا خوب نیست
از کارتون بتمن علیه رابین گرفته که از یکی از بهترین کامیک های بتمن(محفل جغدها) اقتباس شد تا این انیمیشن که بازم از بهترین کمیک این گروه اقتباس شد
نقاط ضعف بسیاری داشت از شخصیت دث استروک گرفته تا به نمایش در آوردن بعضی از داستانک های کوتاه در فیلم یا رابطه عاطفی که بین دث استروک و ترا بود
یا همانطور که اشاره کردید ویلن بد به تصویر کشیده شده از شخصیت برادر بلاد که بیش از حد بچگانه ، کلیشه ای و مضخرف از آب در اومد که شاید اگه کارتون ویلن نداشت جذاب تر می شد تا اینکه ویلن داشته باشه و انقدر بد از‌آب در بیاد
یا رابطه خشک و بی حالی از نایت وینگ و استار فایر شاهد بودیم که متاسفانه نشون دادن یک رابطه عاطفی بین دو نوجوان نباید انقدر غیر قابل درک باشه
چون هر موقعی که نایت وینگ میخاست رابطش رو با استار فایر خوب کنه جملاتی رو میگفت که اصلا بی معنه و بیهوده بودن و اصلا بدرد این قضیه نمی خوردند
اما خوشبختانه در این بین انیمیشن نقاط قوت بالایی هم داشت
تعامل شخصیت ها با یک شخصیت جدید(ترا) که به نظرم واقعا عالی از آب در اومد
یا صحنه های اکشن و درگیری هایی که ما در طول دیدن کارتون شاهدش بودیم
و
به نظرم، نمیخام با تعصب بگم اما بهترین نکته مثبت این کارتون حضور شخصیت بیست بوی بود
از چرت و پرت گفتن های بامزش تا کارهای جالبش و رابطه عاطفی که سعی داشت با ترا شروع کنه یا صحبت ها و جملاتی که آخر انیمیشن گفت و ... خیلی از چیز های دیگه اش.
اما این انیمیشن از یک کمیک به شدت فوق العاده اقتباس شد به همین خاطر خواسته های ببیننده و هوادار انقدر از این سریال بالا بود
جا داره یک بار دیگه هم به خاطر نقد خوبی که نوشتید ازتون تشکر کنم و بگم عالی بود
واقعا خسته نباشید ;-)
نقل قول کردن
mokhtar
+1 #9 mokhtar 1396-02-04 00:27
ولی من از این کارتون خوشم اومد. به نظرم بهترین کارتون سالهای اخیر دی سی بود . از اون جاستیس لیگ دارک و کیلینگ جوک که خیلی بهتر بود. مشکلی هم با ویلن های های کارتون نداشتم. البته بی ایراد نبود ولی پایانش حرف نداشت. البته مشکل اساسی من با نبرد پایانی بود. اون برادر بلاد چطور قدرت های تایتانز رو گرفت در حالی که تایتانز هنوز هم قدرتهاشون رو داشتن؟ :o
شاهکار نبود ولی مثل اکثر کارتون های دی سی ارزش دیدن داشت و سرگرم کننده بود (البته من سابقه نداشته کارتون های بلند دی سی رو بیش از یه بار ببینم. تازه اون جاستیس لیگ وار و کارتون اکوامن و اون son of batman رو وسطش ولشون کردم و حتی یه بار هم ندیدمشون)
نقل قول کردن
Kane.is.back
#10 Kane.is.back 1396-02-04 22:39
نقد بسیار عالی بود
بین کارتون دی سی هم من فقط فلش پوینت پارادوکس رو دوست داشتم که به نظرم عالی بود
نقل قول کردن
BatsyP3
#11 BatsyP3 1396-02-04 22:51
به نقل از Kane.is.back:
نقد بسیار عالی بود
بین کارتون دی سی هم من فقط فلش پوینت پارادوکس رو دوست داشتم که به نظرم عالی بود

فلش پوینت پارادوکس اصن یه چیز دیگه ای بود! من خودم تا حالا چن بار دیدمش ولی تا حالا سیر نشدم :roll: 8) بتمن پشت نقاب سرخ (البته با دوبله فارسی) رو هم تا حالا چندین بار دیدم ... واقعا خیلی کارتون قشنگیه :cry: کلاً کارتون های دی سی قشنگن ... فوق العاده ان فوق العاده! :lol:
نقل قول کردن
BatsyP3
#12 BatsyP3 1396-02-04 23:06
آره در مورد نقد بگم که واقعا یکی از معضلات جدید دی سی هم مربوط به همون روابط بیخود بین کارکتر ها میشه که بعضی جا ها واقعا شورش در میاد :-x و باعث ایجاد حس تنفر نسبت به کاراکتر میشه ... :-? مخصوا تو کیلینگ جوک که حسابی اعصاب آدم رو داغون کرد ... حالا خوبه تو قرارداد یهودا زیاد کشش نداد ... ترا هنوز یه نوجوون و حتی بچه هستش و یا مثلا بتگرل و نشون دادن این سری رابطه ها حسابی رو شخصیت نوجوونایی که دارن این سری کارتون ها رو میبینن تاثیر مخربی میزاره (مخصوصا دختر ها) ... :sad: و انصافاً با فرهنگ ما ایرانیا و حتی بعضی وقتا خارجیا تناقض داره ... واقعا من دارم تاثیر کارتون های دی سی و فضای دارک و بزرگسالانش رو، رو نوجوونا امروزی و به طور فجیعی میبینم و مطمئنم که خودتون هم دارین میبینین ... اصن این روزا کارتونا به گند کشیده شدن ... بعدش میگن چرا صدا سیما کارتون جدید پخش نمیکنه و یا کارتون های جدید دوبله نمیشن؟؟! :sad: :-?
نقل قول کردن
Reven
#13 Reven 1402-09-15 13:42
It was Great bro love it
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید