بررسی تریلر بازی اسپایدرمن ps4 در جشنواره E3 2017

بررسی تریلر بازی اسپایدرمن ps4  در جشنواره E3 2017

این تریلر شگفت انگیز قطعا باید در سایت ما تحلیل میشد ...

مقدمه: میتوان گفت که بعد از بازی Shattered Dimensions در سال 2010، مرد عنکبوتی بازی معرکه در دنیای گیم نداشته. اما خیالتون راحت چون سونی و Insomniac Games با این تریلر گیم پلی نشون دادند یکی از بهترین بازی های اسپایدرمن در راهه (شایدم بهترین بازی مرد عنکبوتی!). این تریلر که اگه ندیدیدش باید برید اینجا، پر از خصوصیات ناب مرد عنکبوتی مثل شوخ طبعی، دیالوگ های عالی، آکروبات بازی و مبارزه منحصر به فرد سبک اسپایدرمن بود. ضمن اینکه چون به هیچ فیلم سینمایی وصل نیست و داستان جدایی داره که از کمیک بوک ها اقتباس شده پس قطعا شاهد قصه جالبی خواهیم بود.

در هر حال Insomniac Games که سابقه ساخت بازی های عالی مثل  Resistance و Sunset Overdrive  داره حتما در این دو سالی که داره این بازی رو میسازه یک شاهکار برامون خلق کرده. در این مقاله به 10 نکته ای که از تریلر جدید فهمیدم اشاره میشه. شما هم لطفا به نکاتی که خودتان بهش رسیدید در بخش نظرات اشاره کنید.

 

1- اسپایدی کلی توانایی و قابلیت تارافکنی (webbing) داره

اسپایدی کلی توانایی و قابلیت تارافکنی (webbing) داره

این تریلر نشان داد که توانایی اسپایدرمن در webbing قراره به شیوه های جالبی مورد استفاده قرار بگیره. به لطف سیستم targeting خوبی که در بازی هست میشه به راحتی هم دشمنان و هم وسایل و اشیا موجود در محیط را مورد تارافکنی قرار داد. ولی اگه دقت کرده باشید انگار اسپایدرمن میتونه تله هم بزاره . یعنی یک جایی انگار از نارنجک تاری استفاده کرد:

نارنجک تار عنکبوتی

ما مشابه این صحنه را در تریلرهای فیلم مرد عنکبوتی بازگشت به خانه هم دیده بودیم. این مساله میتونه وقتی در یک مرحله داریم مخفی کاری (stealth) انجام میدیم خیلی مفید باشه.

 

2- محیط بازی خاصیت تعاملی دارد

محیط بازی خاصیت تعاملی دارد

شرکت Insomniac خیلی راحت میتونست فقط به سیستم مبارزه ای مثل سیستم مبارزه بازی Shattered Dimensions اکتفا کنه ولی در عوض سیستم targeting را هم ابداع کرده که اجازه میده که حریفان و اشیا در محیط را هم هدف گیری کنید . برای مثال در تریلر شما دیدید که میشه سه تا حریف را با یک شات هدف گرفت (با استفاده از محیط):

بازی قطعا پر است از این فرصت ها و موارد که باعث خواهد شد گیمپلی از عمق زیادی برخوردار بشه.

 

3- سیستم مبارزه به سری آرکام بی شباهت نیست

سیستم مبارزه مرد عنکبوتی

وقتی با دشمنان مبارزه میکنیم فهمیدیم که حس عنکبوتی (spider sense) وارد عمل میشه. وقتی دشمن آماده حمله هستش ، به رنگ قرمز درمیاد . این به شما اجازه میده تا از سر راهش کنار بروید و یک ضد حمله (counter attack) بزنید . ما نوعی از این سیستم مبارزه را در سری بتمن: آرکام هم دیده بودیم. البته انصافا سیستم مبارزه این بازی خیلی روان به نظر میادبه خصوص در مقابله با boss ها.

 

4- Quick-Time Events در بازی به کار گرفته شده اند ولی نه خیلی زیاد

Quick-Time Events در بازی به کار گرفته شده اند ولی نه خیلی زیاد

در تریلر حتما دیدید که بخش های خاصی هست که پیش میان و باید دکمه خاصی را فشار بدهید تا عملی را به درستی اجرا کنید . مثل وصل شدن به جرثقیل تا اجازه ندهیم سقوط کنه یا مثلا دویدن یا پریدن در یک لحظه خاص. علاقمندان به بازی های Dragon’s Lair  و Shenmue با این quick-time events اشنا هستند . و معلومه که اگه به موقع دکمه خاص فشرده نشه باید اون بخش رو دوباره رفت. به نظر نمیرسه که خیلی از این بخش ها تو بازی باشه بنابراین زیاد آدم رو خسته نمیکنه و باعث تنوع هم میشه.

 

5- مستر نگاتیو و کینگ پین در بازی هستند

در ابتدای تریلر دیدیم که پیتر برای اینکه بفهمه رئیس  demons (اونایی که ماسک دارن) کیه، مجبور میشه به نوعی با ویلسون فیسک (کینگ پین) که در زندان به سر میبره همکاری کنه.

ویلسون فیسک

چون وقتی داره با دار و دسته demons میجنگه داره شرشون از سر کینگ پین کم میکنه (کینگ پین هم با demons مشکل داره) . در اخر تریلر میبینیم که معلوم میشه رئیس اونا کسی نیست جز اقای «مارتین لی» یا همون «مستر نگاتیو» معروف:

 مستر نگاتیو و کینگ پین در بازی هستند

شما عزیزان میتونید برای اشنایی با این شخصیت خبیث به این مقاله رجوع کنید.

 

6- کدام خبیث های دیگر در بازی هستند؟

در بازی دیدیم که مرد عنکبوتی وقتی داره تار زنان در سطح شهر دنبال هلی کوپتر مارتین لی میره، بیلبوردی را خراب میکنه که رویش نوشته شده "به نورمن آزبورن رای بدید تا شهردار بشه":

نورمن شهردار ازیورن

این نشون میده احتمالا نورمن آزبورن یا همان گرین گابلین هم در بازی هست.  مشخصه که وقتی یک بازی در این مقیاس ساخته میشه پس اسپایدرمن با دشمنان زیاد و معروفی باید بجنگه.

 

7- آیا اسپایدرمن قراره خبیث بشه؟

در پایان تریلر میبینیم که مستر نگاتیو موفق میشه دست خودش رو به مرد عنکبوتی بزنه :

 آیا اسپایدرمن قراره خبیث بشه؟

اونایی که با شخصیت مستر نگاتیو اشنا هستند میدونند که میتونه با لمس کردن دیگران انرژی منفی بهشون وارد کنه. اینجوری اونا تحت کنترل ذهنی او قرار میگیرن. ایا به نظرتون در بازی قراره برای مدتی کوتاه مرد عنکبوتی خبیث را ببینیم؟

بهتون پیشنهاد میشه حتما سه کمیک زیر را که در سایت ترجمه شده اند بخونید تا هم با مستر نگاتیو بیشتر اشنا بشوید و هم با قدرت های او:

شماره 6 سری جدید کمیک های THE AMAZING SPIDER-MAN ترجمه شد 

شماره 7 سری جدید کمیک های THE AMAZING SPIDER-MAN ترجمه شد 

شماره 8 سری جدید کمیک های THE AMAZING SPIDER-MAN ترجمه شد 

 

8- شخصیت های عنکبوتی دیگر هم در بازی هستند

در آخر تریلر مایلز مورالز را دیدیدم!

بازی مایلز مورالز

ایا او در بازی از شخصیت های قابل بازی (playable) است ؟ آیا قراره برای مدتی که مرد عنکبوتی خبیث میشه جای او را بگیره؟ ایا عنکبوتی های دیگر مثل گوئن اسپایدر یا زن عنکبوتی هم در بازی هستند؟

 

 

9- سروان  واتانابی در بازی حضور دارد

سروان  واتانابی در بازی حضور دارد

وقتی اسپایدرمن  داره در سطح شهر اون هلی کوپتر را تعقیب میکنه با افسر پلیس تماس میگیره. این افسر پلیس کسی نیست جز سروان «یوریكو واتانابی». او در دنیای کمیک یک ابرقهرمان به نام Wraith است و به  مستر نگاتیو هم ربط پیدا میکنه:

واتانابی - مرد عنکبوتی

در این مقاله کاملا درباره او توضیح داده شده.

 

 

10- دیلی بیوگل؟

 دیلی بیوگل؟

بیلبوردی در سطح شهر دیده میشه که به نظر میرسه مربوط به دیلی بیوگل باشه. رویش هم نوشته : we always give you more

معمولا کسی مثل جی جونا جیمسون همچین شعارهایی به ذهنش میرسه!

 

نویسنده: سارا عفتی

سارا عفتی

این مقاله با کمال افتخار تقدیم میشه به استاد خوبم، عمو مختار....

 All rights reserved © Spidey.ir 2017

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

ایستراگ (EASTER EGG) ها و اشارات جدیدترین بازی مردعنکبوتی

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

xscape
#1 xscape 1396-03-23 11:47
گیم پلی عالی و روون،سیستم مبارزه خلاقانه... جلوه های گرافیکی خیره کننده و صحنه های سینماتیک خارق العاده و از همه مهم تر داستان و روایت پردازی خوب.. مدت ها بود منتظر همچین ویژگی هایی تو یه بازی مربوط به اسپایدی بودیم... خوبی این بازی اینه که انحصاریه و سازنده تمام توانشو گذاشته برای هرچه بهتر بودن بازی وگرنه اگه مالتی پلتفرم بود و ناشرش اکتیویژن بازم همون آش و همون کاسه :)))))
نقل قول کردن
Ultimate Comic Fan
#2 Ultimate Comic Fan 1396-03-23 11:57
بررسی های شما هم خیلی خوبه!
از نظر من سیستم مبارزه ای که توی تریلر دیدیم به نوعی نسخه آپگرید شده سیستم مبارزه سری TASM هست، ولی، همونجور که گفتین Insomniac ویژگی های جدید به سیستم تارافکنی اضافه کرده.
البته لازم به ذکره که سیستم مبارزه سری TASM چیزی جز Copy/Paste از سری آرکهام نبود، اما این بازی احتمالا با وجود سیستم هدف گیری و ویژگی های متفاوت اسپایدی نسبت به بتمن (البته بتمن که بیشتر از تکنولوژی و گجت استفاده میکنه) خودش رو از سری آرکهام دور میکنه.
این که بازی QTE داره هم چیز خوبیه چون به نظرم این بازی به همچین چیزی نیاز داشت.
توی تریلر در لحظات Takedown بازی به صورت Slow-Motion میشد، که به نظرم خیلی مبارزه رو جذاب کرده.
نقل قول کردن
spidey_ali7878
#3 spidey_ali7878 1396-03-23 11:58
بازي ٢٩ دسامبر ٢٠١٨ مياد ميشه ٨ دي ٩٧ آخه تا اون موقع چطوري صبر كنيم بي انصاف
نقل قول کردن
CAPITAN DEADPOL
#4 CAPITAN DEADPOL 1396-03-23 12:35
با سلام من تریلر رو دیدم اصلا دهنم وا موند :o خیلی بازی زیبایی هست خیلی و من بخاطر این بازی حتما ps4 میخرم :-*
نقد واقعا عالی و خوب بود و من کیف کردم البته تو تریلری که من دیدم مایلز مورالز نبود :-| ولی یک نگاه دیگه میندازم ولی انشاالله که مرد عنکبوتی خبیث نشه ولی به نظرم بازی در این چند دقیقه واقعا سونی واقعا گل کاشته انقدر بازی گرافیک و چیز های دیگش قشنگ شده که اصلا نمیتونم به چیز دیگه ای اهمیت بدم ;-) به نظر من که هم تریلر قبلی معرفی رو دیدم(نه گیمپلی)اونو هم دیدم گفتم این محشره یعنی بهترین بازی مردعنکبوتی هست 8)
تازه یه جای بازی که پیت داشت با یک bos مبارزه میکرد ضربه خورد و خونش کم شد یعنی80% و بعد اینکه شکستش داد از ساختمون بالا رفت خونش 100% شد.
ولی امیدوارم مثل بازی قبل اسپایدی بشه به خونه رفت و لباس عوض کرد (دوست دارم ببینم زن عمو می چجوری هستش و خدا کنه دیالوگ زیاد داشته باشه)درضمن زمانی که داشت جرثقیل سقوط میکرد ما باز هم نیویورکی رو دیدیم که انگار واقعی یعنی پر جمعیت بود
و آخرین کلام :-)
امید وار هستیم بازی زودتر به بازار بیا و اگه برا کامپیوتر بیاد که اگر 20تا dvd هم باشه من میخرم.
در آخر امیدوارم موفقیت زیادی کسب کنه و بشه با مایلز هم بازی کرد :lol:
با تشکز
نقل قول کردن
Ultimate Comic Fan
#5 Ultimate Comic Fan 1396-03-23 13:13
به نقل از CAPITAN DEADPOL:
اگه برا کامپیوتر بیاد

احتمال: 0%
به آلاینس (Alliance) اختصاصی سایت اسپایدی در بازی Contest of Champions بپیوندید!
اسم: Spidey.MTM
لطفا بیاین و خارج هم نشین.
نقل قول کردن
Arya.M
#6 Arya.M 1396-03-23 13:53
ممنون. بررسی کاملی بود و به همه جنبه های تریلر پرداخت.
از مورد شماره 2 ( تعامل با محیط) خیلی خوشم اومد. نسبت به سری TASM خیلی پیشرفت کرده و حتی تونه از نقاط قوت بازی باشه. به علاوه از حرکات آکروباتیک اسپایدر من موقع مبارزه خوشم اومد. به علاوه موسیقی و صدا گذاریش هم خیلی خوب بود. کلا به این بازی خیلی امیدوارم. ;-)
نقل قول کردن
mehran spidey
#7 mehran spidey 1396-03-23 14:45
نقد و بررسی خوبی بود ، این بازی کلا خیلی هایپ کننده بود و تو موفقیتش شکی نیست فقط امیدوارم اسپایدرمن توسط انرژی منفی مستر نگاتیو فقط مدت کوتاهی تسخیر شه ، راستش اونجوری میشه تو اون مدت کوتاه از مایلز هم تو داستان استفاده کرد و با مایلز اسپایدی رو به حالت اولیه برگردوند یا اینکه شاید سونی میخواد یه دی ال سی برای این بازی منتشر کنه و داستان دی ال سی با محوریت مایلز باشه ....
در کل ممنون بابت این مقاله ;-)
نقل قول کردن
spider parker
#8 spider parker 1396-03-23 15:16
نفد خیلی خوبی بود ممنون خانم عفتی....
من بیشتر از همه از قابلیت های جدید سیستم webbing یا همون تار افکنی خوشم اومد واقعا محشره :-)
قطعا نورمن آزبورن/گرین گابلین در بازی حضور داره اما فعلا سونی نخواسته چیزی رو لو بده..
نقل قول کردن
AMiR Hossein
#9 AMiR Hossein 1396-03-23 15:24
مقاله خیلی خوبی بود و نمیشه بهش ایراد گرفت
شاید بعدا نکات دیگری نیز کشف بشه
ولی یه مساله که برای خیلی از مقاله های این سایت داره رخ میده و متاسفانه ممکنه دچار سوتفاهم نسبت به دانش نویسنده های این سایت بشه اینکه اینجور مقاله ها بیشتر مقاله های بررسی و توضیحی هستند و نقد نیستند
چندین بار دیدم که برای همچین مقاله هایی که توش تریلر یا فیلم یا هرچیزی رو توضیح یا موشکافی میکنید ( که انصافا هم کار کمی نیست اگه ترجمه نباشه) از اسم نقد استفاده شده یا در اول اون نوشته شده "این نقد..."
نقد به نوشته ای میگن که عمدتا ایرادات یا کاستی های محصول یا موضوع خاصی رو بیان کنه هرچند اون محصول در نوع خود بهترین باشد ولی در چند مقاله اینچنینی که اسم نقد در عنوان یا در ابتدای مقاله اومده ومن دیدم هیچ نکته منفی یا کم و کاستی ذکر نشده و فقط به بررسی آن بسنده شده
برای نویسنده های قوی و تیزبین این سایت شایسته نیست که این نکته رو رعایت نکند
موفق باشید
سپاس
نقل قول کردن
Devilsnake
+1 #10 Devilsnake 1396-03-23 15:38
به نظر من عالی بود.مبارزات روان همراه با کمبو های جذاب و تعامل با محیط حتی انگار قراره از تکنولوژی های مختلف هم استفاده کنیم.من هم با حرف اقای ultimate comic fan موافقم گیم پلی دقیقا نسخه پیشرفته شده tasm1 هستش ولی صد در صد از اون بهتره نکته جالبش هم این بود که شاهد هیچ گونه باگ یا افت فریم نبودیم.یه نکته خنده دار دقت کردید اسپایدی بخاطر گرفتن یه هلیکوپتر نصف شهر رو داغون کرد؟؟؟؟؟خخخخخخخ :D
حالا میخوام انتظارات خودمو از بازی بگم
1.بتونیم توی شهر بدون لباس و با چهره پیتر پارکر راه بریم و بشه وارد شرکت ازبورن و خانه مری جین و از اینجور محیط ها شد و با اونا حرف زد
2.داستان دارای پیچ و خم زیاد باشه و تا حدودی دارک باشه
3.در بازی غیر از اسپایدرمن قهرمانان دیگری باشن و بشه با اون ها همکاری کرد(البته نه به صورت خیلی زیاد)
4.ماموریت های جانبی خوب این مورد توی بازی های قبلی اسپایدرمن خیلی بد روش کار شده بود همش شاهد ماموریت های جانبی تکراری و خسته کننده بودیم
5.بشه به خانه پیتر پارکر رفت و اونجا کار های زیادی بشه کرد مثل اپگرید کردن مهارت ها و ابزار ها.دیدن تروفی هایی که در طول بازی جمع میکنیم یا حتی اگه میشه یه قسمت داشته باشه که بتونی لباس اسپایدرمن دلخواهتو طراحی کنی
6.لباس اسپایرمن فقط یه چیز تزعینی نباشه و دارای قابلیتهای مختلف باشه
7.یه چیزی که خیلی توی بازی های اسپایدرمن قبلی خیلی اذیتم میکرد اینه که نیایورک رو خوب به تصویر نکشیدن مردم توی اون جنب و جوش خاصی نداشن فقط از این ور به اونور میرفتن و فعالیت خاصی نداشتن و البته یه چیزی اونم اینکه موقعی که اسپایدی توی خیابون راه میره مردم همینجوری بی تفاوت نباشن و دورش جمع بشن بخوان ازش عکس بگیرن یا بخوان ازش امضا بگیرن در کل بی تفاوت نباشن
8.در طول بازی شاهد عناصر نقش افرینی در بازی باشیم و بشه دیالوگ هارو انتخاب کرد و کارهایی که انجام میدیم در پایان بازی تاثیربزاره
9.با تار های اسپایدرمن بشه ابزار و سلاح های مختلف ساخت البته اونطور که در گیم پلی دیدیم همچین موردی نبود ولی ایکاش با اپدیت کردن مهارت ها بشه همچین کاری کرد
10.شخصیت های قابل بازی دیگه ای هم با گیم پلی متفاوت بان مثل بلک کت و حتی همونطور که توی تریلر دیدیم شاید مایلز هم بشه باهاش بازی کرد
نقل قول کردن
AMIN
#11 AMIN 1396-03-23 17:03
سلام با تشکر از نقد سریع و بسیار عالی ، اولا بگم با توجه با صحنه های جدیدی که دیدم بگم که فکر کنم یک پلی استیشن 4 افتادم :lol: دوما من واقعا به خاطر به عشقی که به مرد عنکبوتی دارم همه ی بازی های مرد عنکبوتی بازی می کنم ولی این بازی جدید جدا از مرد عنکبوتی شگفت انگیز و محیط و خود بازی دوست دارم سوما به نظر من با اتفاقی که اخر تریلر افتاد مرد عنکبوتی به خبیث تبدیل میشه و به نظرم مایلز مورالز لباس مرد عنکبوتی به تن می کنه یا حداقل کمک به برگشتن مرد عنکبوتی به حالت اول میکنه البته فکر کنم زن پلیس هم نقش داره البته اگه بازی به دیلی بیوگل و گرین گاباین بپردازه خیلی عالی میشه میگم هنوز معلوم نشده کی معشوقه پیتر ؟
نقل قول کردن
civil war 2
#12 civil war 2 1396-03-23 17:54
بازی بی نظیری هست شاید در مواردی سبکش خیلی به بتمن آرخام شبیه باشه راستی چرا خبری از بازی پروژه اونجرز نشد.
راستی نویسنده مقاله آدم نکته سنج و دقیقی هست خیلی خوبه 8)
نقل قول کردن
The Rock
#13 The Rock 1396-03-23 20:04
من که خیلی از گیم پلی این بازی خوشم اومد
از سبک مبارزه بازی خوشم اومد قابلیت های خیلی خوب و جالبی بهش اضافه شده که به نظرم سطح بازی رو برده بالا و اونو جذاب تر هم کرده مثلا همون قابلتی که میشه از وسایل اطراف استفاده کرده تا دشمن ها رو باهاش شکست داد
قابلیت تله گذاری با تار(این واقعا هوشنمدانه بود)
کلا خود قابلت تار زدن توی شهر هم خیلی خوب بود مثل بازی قبلی نبود که حتی اگه تو آسمون هم بودی تارت به یه جا میچسبید این واقعی تر بود معلوم بود تار به ساختمونی چیزی برخورد میکنه
این کوییک تایم ایونت ها هم خوبه که زیادی نبود(این طور که به نظر میرسید)به موقع بود خلاصه
و البته داستان هم به نظرم داستان جالبی باید باشه کینگ پین مسترنگاتیو مایلز مورالز!!! و گرین گابلین؟!؟؟ به هر حال وقتی اسم نورمن آزبورن میاد یعنی حتما پای گابلین هم وسطه حالا چه اشاره کنن چه هر چی خلاصه اینکه چه شود حدث میزنم یه اتفاقات غافلگیرانه ای هم تو بازی بیفته

خانم عفتی دست شما درد نکنه تحلیل تون عالی بود
شما جدیدا اومدین یا نه نمیدونم ولی داری غوغا میکنی با تحلیل هاتون ها ایول
نقل قول کردن
Amazing Spidey
+1 #14 Amazing Spidey 1396-03-23 20:56
واقعا بی نظیر بود
شاید باورتون نشه ولی نزدیک 15 باز هست که دیدمش
اینسومنیاک واقعا ترکوند
کی فکرشو میکرد اینسومنیاک انقدر عالی بسازه
خیلی دوست داشتم بررسی تریلرو خودم بنویسم ولی خب قسمت نشد :-*
یه مواردی رو من هم اضافه کنم
جزئیات بازی واقعا بالاس
شما فقط کافیه به قطرات اب که توی هوا پخش میشه نگاه کنید تا به جزئیات و گرافیک بازی پی ببرید
یا مثلا وقتی سقف میریزه ببینید چه جزئیاتی به نمایش گذاشته شده !
بازی از نسخه های قدیمی اسپایدرمن هم الهام گرفته
شما میتوانید مثل نسخه های قبل یعنی Spiderman 3 و Ultimate Spiderman خودتون به تار به سمت جلو پرتاب کنید

قراره تو بازی کلی حرکات اکروباتیک و پارکور ببینیم
بعد از نمایش تریلر سازنده ها اطلاعاتی منتشر کردن که گفتن بازی قراره پر از حرکات اکروباتیک باش !

هنوز میتوانید روی دیوار ها هم راه بروید
اگه از روی دیوار دویدن توی سری امیزینگ خیلی خوشتون امده میتونم این.نویدو بهتون بدم که تو این سری هم قراره همینجوری باشه
نقل قول کردن
mani s.h
#15 mani s.h 1396-03-23 23:21
این بازی شباهت زیادی به بازی مردعنکبوتی دنیا های از همگسیخته داره منظورم گیمپلی هست اونم مثل نوایر و جالبه بدانید این بازی انگار داره ضعف های بازی مردعنکبوتی را از بین میبرد و این بازی و بخصوص بازی لگو مارول سوپر هیروز2 از بازی مردعنکبوتی دنیا های از هم گسیخته منشا گرفته اگه موافق یا نا مواقیت بهم بگید
نقل قول کردن
Samwel Tarly
#16 Samwel Tarly 1396-03-24 01:08
واقعا گیم پلی این بازی خارق العاده بود!
اصلا توقع همچین گیم پلی رو نداشتم و من کلا ادم گیمری زیاد نیستم و خیلی وقته که اصلا به کنسولی دست نزدم ولی الان واقعا تحت تاثیر قرار گرفتم و شاید من هم مثل استاد ترابی تصمیم بگیرم ps4 بخرم!
بازم میگم خیلی تحت تاثیر قرار گرفتم و همین که شهر رو پرجزییات درست کردن از همه چی برام بهتره چون تو بازی های قبلی اسپایدرمن هم خیلی دوست داشتم تو شهر واسه خودم بچرخم و جون مردم رو نجات بدم یا با خلافکارها مبارزه کنم.
با تشکر از خانم عفتی بابت مقاله ی خوبی که نوشتن
نقل قول کردن
Spider bat
#17 Spider bat 1396-03-24 11:00
به نقل از Devilsnake:
به نظر من عالی بود.مبارزات روان همراه با کمبو های جذاب و تعامل با محیط حتی انگار قراره از تکنولوژی های مختلف هم استفاده کنیم.من هم با حرف اقای ultimate comic fan موافقم گیم پلی دقیقا نسخه پیشرفته شده tasm1 هستش ولی صد در صد از اون بهتره نکته جالبش هم این بود که شاهد هیچ گونه باگ یا افت فریم نبودیم.یه نکته خنده دار دقت کردید اسپایدی بخاطر گرفتن یه هلیکوپتر نصف شهر رو داغون کرد؟؟؟؟؟خخخخخخخ :D
حالا میخوام انتظارات خودمو از بازی بگم
1.بتونیم توی شهر بدون لباس و با چهره پیتر پارکر راه بریم و بشه وارد شرکت ازبورن و خانه مری جین و از اینجور محیط ها شد و با اونا حرف زد
2.داستان دارای پیچ و خم زیاد باشه و تا حدودی دارک باشه
3.در بازی غیر از اسپایدرمن قهرمانان دیگری باشن و بشه با اون ها همکاری کرد(البته نه به صورت خیلی زیاد)
4.ماموریت های جانبی خوب این مورد توی بازی های قبلی اسپایدرمن خیلی بد روش کار شده بود همش شاهد ماموریت های جانبی تکراری و خسته کننده بودیم
5.بشه به خانه پیتر پارکر رفت و اونجا کار های زیادی بشه کرد مثل اپگرید کردن مهارت ها و ابزار ها.دیدن تروفی هایی که در طول بازی جمع میکنیم یا حتی اگه میشه یه قسمت داشته باشه که بتونی لباس اسپایدرمن دلخواهتو طراحی کنی
6.لباس اسپایرمن فقط یه چیز تزعینی نباشه و دارای قابلیتهای مختلف باشه
7.یه چیزی که خیلی توی بازی های اسپایدرمن قبلی خیلی اذیتم میکرد اینه که نیایورک رو خوب به تصویر نکشیدن مردم توی اون جنب و جوش خاصی نداشن فقط از این ور به اونور میرفتن و فعالیت خاصی نداشتن و البته یه چیزی اونم اینکه موقعی که اسپایدی توی خیابون راه میره مردم همینجوری بی تفاوت نباشن و دورش جمع بشن بخوان ازش عکس بگیرن یا بخوان ازش امضا بگیرن در کل بی تفاوت نباشن
8.در طول بازی شاهد عناصر نقش افرینی در بازی باشیم و بشه دیالوگ هارو انتخاب کرد و کارهایی که انجام میدیم در پایان بازی تاثیربزاره
9.با تار های اسپایدرمن بشه ابزار و سلاح های مختلف ساخت البته اونطور که در گیم پلی دیدیم همچین موردی نبود ولی ایکاش با اپدیت کردن مهارت ها بشه همچین کاری کرد
10.شخصیت های قابل بازی دیگه ای هم با گیم پلی متفاوت بان مثل بلک کت و حتی همونطور که توی تریلر دیدیم شاید مایلز هم بشه باهاش بازی کرد




منم با انتظارات شما موافقم فقط کاش بشه توی اب هم شنا کرد
چون توی هیچکدوم از بازی های اسپایدرمن این امکان نبود
نقل قول کردن
Shayesteh_tlb
#18 Shayesteh_tlb 1396-03-25 02:46
واقعا مقاله خیلی عالی نوشتین دستتون درد نکنه
بعد از چند ساعت هنوز هیجان زده ام. ميدونستم بازی خوبی ميشه ولی اصلا فکرشم نمیکردم تا این حد فوق العاده باشه واقعا این بازی برگ برنده پلی استیشنه
نقل قول کردن
amin Hajati
#19 amin Hajati 1400-11-04 22:00
سلام مقاله عالی بود
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

کمیک هویت آزبورن

مردعنکبوتی سیمبیوتی

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

تاپ 20 - سایت spidey.ir

27

41

کمیک بوک های superman

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

14

18

15

16

21

31

29

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

28

40

39

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

22

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

34

48

45