بررسی و تحلیل جدید ترین تریلر فیلم "ددپول ۲"

بررسی و تحلیل جدید ترین تریلر فیلم "ددپول ۲"

در این مقاله سعی میکنیم به نکات مهم این تریلر اشاره کنیم.

مقدمه: این تریلر به ما نشان داد که چگونه فاکس می تواند با استفاده از ددپول که هیچ محدودیتی ندارد، یک گروه جدا شده از X-men بسازد! در این مقاله به بررسی این تریلر می پردازیم. 

 

- بازگشت راننده تاکسی ددپول

راننده تاکسی ددپول

در اولین صحنه از تریلر «دوپیندر»، راننده تاکسی ددپول در فیلم قبلی، را شاهد هستیم که با توجه به تریلر قبلی میشود گفت در این فیلم نقش بیشتری خواهد داشت!

منتظر میمونیم تا ببینیم این دفعه چه لحظات فانی رو قراره برامون رقم بزنن!

 

- «ونسا»

ونسا - ددپول

یکی از نقطه قوت های فیلم قبلی رومانس و رابطه بین «وید» و «ونسا» بود. با توجه به حضور «کیبل»، «دومینو»، «کلاسوس»، «نگاسونیک تینیج وارهد» و اعضای X-Force باید دید چقدر به نقش «ونسا» و محوریت او در این فیلم پرداخته میشود!

در این صحنه از تریلر ابتدا ناراحتی «ونسا» به خاطر دیر رسیدن و به خطر انداختن ددپول را شاهدیم، اما به طور اعجاب انگیزی دیدیم رابطه بین آنها هنوز قوی است! سوالی که هنوز وجود داره احتمال مرگ «ونسا»ست که در این تریلر هم به این سوال پاسخ داده نشد:

ددپول 2

 

- ماموریت «کیبل»

کیبل - ددپول 2

چی باعث شده «کیبل» به گذشته برگرده؟ خب مانند باقی مسافران زمان احتمالا او به گذشته اومده تا از یه واقعه فاجعه بار در گذشته جلوگیری کنه و همانطور که در تریلر قبلی اشاره شد، جنگی درش به دنیا اومده ریشه در واقعه ای در گذشته داشته!

امیدواریم که در فیلم توضیح منطقی و شسته رفته ای برای این کار «کیبل» وجود داشته باشد! همچنین چگونگی درگیر شدن ددپول در ماجرا را ببینیم!(که به احتمال زیاد دلیلش همون دختریه که در پایین توضیح داده شده.)

 

- اون دختر/پسر بچه کیه؟

بچه ددپول

ما تقریبا در تمامی تریلر های فیلم این بچه رو دیدیم! در این تریلر بیشتر بهش پرداخته شد و جوری به نظر آمد که انگار «کیبل» به دنبال این دختر/پسر بچه هست! با توجه به آینده سیاهی که «کیبل» درآن به زندگی می کرد می توان گفت که این بچه باعث و بانی آینده مخروبه و سیاه هست و «کیبل» به همین دلیل به گذشته آمده! اما او کیست؟ سوال اصلی همین هست!

پ.ن: به نظر من «هوپ سامرز»ـه! دلیل بزرگی هم براش وجود داره: عده ای که فیلم رو دیده بودن گفته بودن در فیلم یه چیزی وجود داره که باعث ناراحتی طرفداران کمیک میشه! از اون جایی که اوریجین ددپول به بهترین نحو در فیلم قبلی روایت شد، همچنین همون افرادی که فیلم رو دیدن می گن «کیبل» و «دومینو» عالی بودند پس به احتمال زیاد مشکل از این بچه ـس یعنی این بچه همون «هوپ سامرز»ـه خودمونه و مثل کمیک ها در گذشته موند و باعث شد کیبل ۱۱ سال بعد ببینتش! و همچنین با توجه به وقایع Avengers Vs X-men میشه گفت اون نیروی «فونیکس» رو در آینده بدست اوورده و تبدیل به «فونیکس سفید» شده و باعث و بانی اون آینده خرابه! و مشکل اصلی هم «کیبل»ـه چون می خواد یه بلایی سرش بیاره و جاش با «بیشاپ» در کمیک عوض شده و ددپول هم مدافع اونه!!!

 

- ددپول قهرمان میشه؟

- ددپول قهرمان میشه؟

در فیلم قبلی فهمیدیم که ددپول مانند افراد ایکس یک قهرمان نیست! اما سعی می کند چیزی که درست است را انجام دهد. با توجه به انگیزه هایی که «ونسا» قراره به او بدهد پس می توان گفت در این فیلم ددپول به نوعی قهرمان تبدیل خواهد شد و گروه X-Force را تشکیل می دهد. همین امر باعث ناامیدی «کیبل» از کشتن اون بچه و جنگیدن با ددپول میشود چون ددپول شکست ناپذیر است!

 

- عمارت ایکس

- عمارت ایکس

در این صحنه از تریلر «وید» را در عمارت افراد ایکس مشاهده می کنیم! نکته ای که در این صحنه موجود است، ویلچر پروفسور اگزاویر می باشد! آیا این همان کامئوی مخفی که قولش را داده بودند است؟ آیا پروفسور ایکس را بازی «پاتریک استوارت» خواهیم دید؟

 

- گروه X-Force

- گروه X-Force

در تریلر قبل ما این گروه را دیده بودیم اما مطمئن نبودیم که این گروه X-Force نام داره! در این تریلر تایید شد که این گروه X-Force نام داره و ددپول این گروه رو جمع کرده تا جلوی «کیبل» بایسته! این کار نشانگر برنامه ریزی فاکس برای فیلم اختصاصی این گروه است!(اما بعد از توافق فاکس و دیزنی باید دید چه بر سر این فیلم میاد!) سوالی که وجود داره این است که چه اتفاقی میافته تا «کیبل» وارد این گروه بشه؟!

 

- لباس آشنا!

http://spidey.ir/images/img/content/deadpool-movies/X-Force.jpg

در صحنه ای که ددپول و «نگاسونیک تینیج وارهد» به همراه عضو جدید گروه افراد ایکس را دیدیم، در نگاه اول گمان کردیم که این لباس همان لباس معروف ددپول است که وقتی به عضویت X-Force درامد می پوشید اما با کمی دقت می فهمیم که گرد و غبار حاصل از انفجار روی لباس باعث طوسی شدن لباس اوست! آیا این فقط یک اشاره به لباس ددپول در کمیک هاست یا این مقدمه ای بر ساخت لباس جدید اوست! باید صبر کرد و مطمئن شد!

 

- «جی دبلیو بریدج»

- «جی دبلیو بریدج»

در این صحنه از تریلر ما این شخصیت مرموز را میبینیم که گمان میشه او «جی دبلیو بریدج» باشه(پل جورج واشنگتون! آخه این اسمه!؟!) در دنیای کمیک او هم از دوستان ددپول و هم از دشمنان او بوده اما باید صبر کرد و دید آیا مانند کمیک او به دشمن ددپول تبدیل می شود و آیا به گروه خیانت می کند؟

 

- «پیتر» کیست؟

- «پیتر» کیست؟

در صحنه ای که ددپول در حال انجام تحقیقات روی اعضای X-Force بود، ما عکسی را دیدیم که منتسب به «پیتر» بود و از اعضای احتمالی گروه بود! اما پیتر کیست؟ دو حدس برای این شخصیت وجود داره اولی این است که او «پیت ویزدم» باشد!(یکی از اعضای X-Force در کمیک ها که قابلیت ساخت خنجرهایی با انرژی همانند خورشید دارد!) دومین حدس این است که او «پیتر رسپوتین» یعنی کلوسوس باشد اما این عکس با بازیگر و حتی صداپیشه کلوسوس منطبق نیست! اگر او واقعا کلوسوس باشد پس به خیلی از سوالات ما راجع به رابطه او با کیتی پراید در آینده پاسخ خواهد داد.

 

- «سرج»

عکس سرج  surge

در این صحنه ما یکی از اعضای افراد ایکس را می بینیم که احتمال حضور او در گروه X-Force بالا می رود! این شخصیت شباهت زیادی با یکی از شخصیت های کمیک افراد ایکس با نام «سرج» داره!

در کمیک ها او می توانست با استفاده از قدرت الکتریکی و دستکشش به مبارزه بپردازد. در این صحنه ما دیدیم که حالت سامورایی به این شخصیت اضافه شده است!

 

- نقش «بیل اسکارشگورد»

- نقش «بیل اسکارشگورد»

اینجا «بیل اسکارشگورد» را میبینیم که مشخص نیست نقش او در فیلم چیست اما با توجه به ظاهر و رنگ بندی لباسش می توان گفت او Zeitgeist از کمیک های افراد ایکس است!

 

- گردن بند ضعیف کننده جهش یافته ها

ددپولل

در این فیلم همانند سریال «The Gifted» ما گردن بندی را دیدیم که نیروی جهش یافته ها را کاهش و از بین میبرد! باید دید ددپول با نداشتن قدرت های شفابخشی چه لحظات باحالی رو برای ما رقم می زند.

 

- عضو افتخاری افراد ایکس

ددپول مردان ایکس

در فیلم اول ما دیدیم که ددپول هیچ علاقه ای به حضور در گروه افراد ایکس ندارد! اما در تریلر ما دیدیم که لباسی با علامت آنها را پوشیده و احتمال دارد برای جلب اعتماد افراد ایکس باشد!

 

-«خواهری از سفر آرزوها»

-«خواهری از سفر آرزوها»

در تریلر ددپول به فیلم «خواهری از سفر آرزوها»(Sisterhood Of The Traveling Pants) اشاره شد! نکته ای که در این فیلم وجود دارد حضور همسر رایان رینولد و ایفای نقش او در آن فیلم است! پس آیا ممکنه واقعا در این فیلم حضور داشته باشد!؟

 

- حضور «تی جی میلر»

تی جی میلر

تی جی میلر یکی از متهم های هالیوودی مثل «کوین اسپیسی» بود اما حضور او در این فیلم نشان دهنده این است که این شایعات نادیده گرفته شده است و او در این فیلم حضور دارد!

پ.ن۱: در این تریلر دوتا ایستر اگ جالب و عجیب وجود داشت:

 

- شوخی با ظاهر تونی استارک

تونی استارک - ددپول 2

 

- ارتباط با MCU

ددپول 2 mcu

در فیلم قبل ما به وضوح هلی کریر شیلد رو دیدیم! حتی گفته میشد قرار بوده زندان «رفت» نیز در فیلم باشه! در این تریلر هم شخصی رو دیدیم که به احتمال خیلی زیاد لباس «سگ های جهنمی» رو پوشیده بود(«سگ های جهنمی» در سریال های مارول نقش داشته اند)! آیا این نشان از حضور ددپول در MCU است یا فقط یک ایستراگ ساده اس؟!

 

پ.ن۲: یکی از سوتی های فیلم جایی بود که ددپول در شیشه ماشین دوپیندر شیرجه زد!

اما با کمال تعجب با این که شیشه ماشین شکسته هنوز انعکاس شیشه ماشین مشخصه!

نظر شما چیست؟ چه نکاتی از تریلر فهمیدید؟ جریان سگ های جهنمی چی میتونه باشه!؟

 

نویسنده: احمد فقیه

P.Constantine

All rights reserved © Spidey.ir 2018

   (هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

15 خبر و شایعه ای که درباره فیلم ددپول 2 میدانیم

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

Bowman
#1 Bowman 1397-01-03 20:04
آقای فقیه کلا همه تریلر ها رو با ذره بین میبینه!
نقل قول کردن
LEG3ND
#2 LEG3ND 1397-01-03 20:10
در مورد پ.ن 2 باید بگم شما اشتباه میکنید
شیشه سمت چپ ددپول باید سالم باشه چون ددپول از شیشه سمت راست پرید تو ماشین و دلیلی نداره شیشه سمت چپ شکسته باشه...يکی از نشونه هاش هم اینه شیشه سه گوش سمت راست دارای برچسب نوشته هست اما شیشه سه گوش سمت چپ نه....
نقل قول کردن
alihdz
#3 alihdz 1397-01-03 20:10
نقد خیلی خوبی بود ولی اون شیشه سوتی نبود ددپول از شیشه سمت راست پرید ولی اونی که شما میگین شیشه سمت چپ بود
شوخی با تونی استارک عالی بود و فک کنم اون نکته ناراحت کننده مرگ ونسا باشه (یا یکی دیگه از شخصیت های فیلم)
نقل قول کردن
Bowman
#4 Bowman 1397-01-03 20:29
چرا یه لکه سیاه جای قفسه سینه ونسا هستش؟ :lol:
نقل قول کردن
Marc Spector
#5 Marc Spector 1397-01-03 20:52
خدا کنه ددپول و نیو میوتانت و دارک فونیکس به هم ربط پیدا نکنن و اگر اون دوتای دیگه موفق شدن ربطش بدن به ددپول.
از طرفی تو mcu همیشه قهرمانا سه گانه دارن ،خب حالا که ددپول دوتا فیلمش صرف شده بعیده فیلم سومش روش لوگوی مارول استودیوز بیاد ولی ممکنه بعداً تو فیلمای گروهی ازش استفاده کنن.نکته دیگه اینه که اگر مارول تمرکز خودشو بذاره رو 4 شگفت انگیز و اون سمت ها بهتره چون اثر خوب سینمایی نداشتن و خیلی وقته کسی سمتشون نرفته و ذهنیت های قبلی تقریباً از بین رفته.

بابت اسپم ببخشید:
آقا این تریلر بازی بتمن که آقای ترابی گذاشتن رو کانال قضیش چیه میخوان به جوکر اوریجین بدن؟ یا دوتا جوکر داره بازی؟
این john doe کیه؟ کمیکیه؟؟ یا اوریجینال برای بازی خلق شده؟
نقل قول کردن
Uncle Ben
#6 Uncle Ben 1397-01-03 20:59
این بچهه فک کنم همونه که تو کمیک اسپایدرمن و ولورین بود
با خودش میگفت من برای مردم خطرناکم و ...
نقل قول کردن
Marc Spector
#7 Marc Spector 1397-01-04 00:19
استاد ترابی من یه ایمیل فرستادم،لطفاً اگر وقت کردید یه نگاه بهش بندازید(شما یا هرکی مسول ایمیل های سایته)
با سپاس.
نقل قول کردن
Keyser Söze
#8 Keyser Söze 1397-01-04 02:10
سلام دوستان من یک سوال دارم درمورد قدرت های موج سوار نقره ای مقاله 100 ابرقهرمان برتر مارول استاد ترابی رو خوندم ولی چیز زیادی از قدرتش دستگیرم نشد میخوام بدونم دقیقا چه کاری ازش برمیادچون من شنیدم قدرتش انقدر زیاده که میتونه سوپرمن هم شکست بده اگه اشکال نداره یکی بهم بگه قدرتش چیه
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید