بیخود ترين دشمنان مرد عنكبوتی !

بیخود ترين دشمنان مرد عنكبوتی !

 قطعا اسپایدرمن به داشتن چنین دشمنانی افتخار نمیکنه!

مقدمه: مرد عنكبوتی بدون شك در كنار بتمن دارای بهترین و شناخته شده ترین دشمنان در دنیای كمیك است. دشمنان او به خوبی نقاط ضعف او را برجسته و باعث جذاب تر شدن اش میشوند. این مقاله را بخوانید تا با 10 دشمن برتر وی آشنا شوید. ولی درست مثل تمام ابرقهرمانان دنیای كمیك ، نویسندگان و طراحان مرد عنكبوتی در طول بیش از 50 سال گذشته مجبور بوده اند تا دشمنان جدیدی برای او خلق كنند تا خوانندگان احساس نكنند مرد عنكبوتی همواره مجبور است با یك سری مشخص و محدود از شخصیت  های خبیث مبارزه كند. ولی تلاش های آنها گاهی اوقات نافرجام میماند و به همین دلیل ابرشرورانی بیخود (lame) و حتی مضحك برای داستان های مرد عنكبوتی خلق كرده اند كه در این مقاله به بیخودترین آنها اشاره میكنیم ! (رتبه اول مقاله به طور مشترک به دو شخصیت تعلق گرفته). مقاله زیر را هم حتما بخوانید:

رتبه بندی عجیب و غریب ترین دشمنان مردعنکبوتی!

 

10- مرد زنبوری (Swarm)

مرد زنبوري

اولین حضور در دنیای كمیك: شماره 14  از كمیك  Champions

اقای «فریتز وان مه یر» یك دانشمند اسبق ارتش نازی بود كه به آرژانتین سفر كرد تا زنبور پرورش دهد ولی در آنجا یه سری زنبور دچار تغییر ژنتیكی شده او را بلعیدند (!) و بدین ترتیب تبدیل شد به مردی كه هیبت انسانی دارد ولی از یه عالمه زنبور خطرناك تشكیل شده. او میتواند زنبورهایش را به شكل تیر، مشت و دیگر اجسام احمقانه تبدیل كند! خدا رو شكر كه «ونوم» چند وقت پیش اسكلت وان مه یر را خورد تا دیگر سر و كله Swarm در داستان های مرد عنكبوتی پیدا نشود! ولی دوباره پیدایش شد! برای آشنایی کامل با این شخصیت حتما این مقاله را بخوانید.

 

9 - لوتر (Looter)

عكس لوتر - دشمن مرد عنكبوتي

اولین حضور در دنیای كمیك: شماره 36  از كمیك مرد عنكبوتی شگفت انگیز

لوتر قطعا بیمصرف ترین دشمنی هستش كه در دوران كلاسیك مرد عنكبوتی خلق شد. نام واقعی اش «نورتون فستر» است. فستر دانشمندی بی پول بود كه روزی به یك شهاب سنگی كه به سطح زمین برخورد كرده بود ، دست پیدا ميكنه و قدرت های فوق بشری نصيب اش ميشه و تصمیم میگیره از اونا برای بدست آوردن پول استفاده كنه. به جرات میشه گفت كه تا به حال هیچ داستان مهمی با شركت لوتر نوشته نشده! برای آشنایی با لوتر حتما این مقاله را بخوانید.

 

8- ایگوآنا (Iguana)

عكس ايگوآنا

اولین حضور در دنیای كمیك: شماره 32 از كمیك Spectacular Spider-Man

ایگوانا كپی برابر اصل لیزارد بود منتهی شب ها به هوشی در حد انسان ها دست میافت (!) . او همچنین میتوانست با خیره شدن به بقیه آنها را هیپنوتیزم كند ولی به نور حساسیت داشت به همین خاطر سعی میكرد كرت كانرز (لیزارد) و مرد عنكبوتی را وارد فضاهای تاریك كند تا بتواند هیپنوتیزم  شان نمايد!

 

7- اسلاید (Slyde)

عكس اسلايد

اولین حضور در دنیای كمیك: شماره 272 از كمیك مرد عنكبوتی شگفت انگیز

«جالوم بیچر» (Jalome Beacher) مهندس شیمی  بود كه برای یك  شركت كار میكرد . او ماده ای نچسب و بدون اصطحكاك كشف كرد ولی در نهایت اخراج شد. بدین ترتیب او از این ماده لباسی درست و شروع به سرقت از بانك كرد (جای سئواله كه چرا به جای این كار نرفت اختراع اش رو به شركت دیگه بفروشه؟!!!) لباس تفلون (!) او باعث شد بتونه با سرعت زیاد لیز بخوره و تار عنكبوتی اسپایدرمن هم بهش نچسبه!!!

 

6- اور درایو (Overdrive)

عكس overdrive

اولین حضور در دنیای كمیك: Amazing Spider-Man: Swing Shift

یك شخصیت منفی كه از اولش هم به عنوان یك شوخی در سری داستان های Brand New Day مرد عنكبوتی ظاهر شد. او قدرت اش اینه كه میتونه با دست زدن به  هر خودرویی ، سرعت اش رو بالا ببره و دیزاین اش رو خفن كنه !!!  البته اگه زیاد از اون خودرو فاصله بگیره، دوباره برمیگرده به حال اولش!!!! تازه، او عاشق مرد عنكبوتیه و دوست داره ازش امضا بگیرهsurprise

 

5- اسپات (Spot)

اسپات - دشمن مرد عنکبوتی

اولین حضور در دنیای كمیك: شماره 98 از كمیك Spectacular Spider-Man

دكتر «جاناتان اوهن» برای «كینگ پین» كار میكرد  و ماموریت داشت تا روی خواص منحصر به فرد شنل یكی از دوستان اسپایدرمن به نام Cloak تحقیق كند تا بفهمد چطور میتواند غیب شود و از مكان دیگری سر دربیاورد؟ اما اختلالی كه در جریان الكتریسیته شهر به وجود آمد سبب شد تا بدن او به پرتال ها یا حفره هایی برای ورود به بعدها و مكان های دیگر بدل گردد.  او یكی از بامزه ترین و در عین حال بیخود ترین دشمنان اسپایدرمن است و معمولاً هیچ كس او را چندان جدی نمیگیرد! در اینجا میتونید اطلاعات کاملی از او به دست بیاورید.

 

4- كانگورو (Kangaroo)

كس كانگورو

اولین حضور در دنیای كمیك: شماره 81  از كمیك مرد عنكبوتی شگفت انگیز

فكر كنم خیلی راحت میتونید حدس بزنید این شخصیت اهل كجاست و چیكار میتونه بكنه! بله .. خودشه! ایشون استرالیایی هستند و میتونند جست و خیز كنند! cheekyحالا به origin معركه (!) ایشان توجه فرمایید: «فرانك الیور» آنقدر در كنار كانگوروها زندگی كرده بود كه قدرت پرش آنها را به ارث برد! او سپس یك بوكسور موفق شد  ولی فنون  غیر قانونی اش حین مسابقات باعث شد از كشورش اخراج و به آمریكا بیاد. بعدشم یه خلافكار شد و چند بار با اسپایدرمن جنگید. ظاهرا خیلی وقت پیش هنگام دزدیدن مواد رادیو اكتیو به رحمت خدا رفت ....!

 

3- استگران (Stegron)

عكس استگران

اولین حضور در دنیای كمیك: شماره 19   از كمیك  Marvel Team-Up

و بازهم یك كپی بیخود دیگر  از لیزارد!  «وینسنت استگران» یكی از دانشمندان سازمان "شیلد" بود كه با دكتر «كرتیس كانرز» همكاري كرد تا به "سرزمین وحشی" (Savage Land) برود (سرزمین وحشی جایی در عالم مارول است كه در آن هنوز دایناسورها زندگی میكنند!) او میخواست روی DNA دایناسورها تحقیق كند.  سپس فرمول كانرز را دزدید و با DNA دایناسور تركیب كرد و خودش رو به هیولایی دایناسور مانند تبدیل نمود! حالا قدرت او چه بود؟ كنترل افكار دایناسورها!!!! واقعا قدرت از این بیخود تر پیدا میشه؟ چون به جز Savage Land مگه جای دیگه ای هم دایناسور پیدا میشه كه بشه روشون تاثیر گذاشت؟! laugh در هر حال در این مقاله میتونید اطلاعات کاملی درباره استگران پیدا کنید.

 

2- تایپ فیس (Typeface)

عكس تايپ فيس

اولین حضور در دنیای كمیك: شماره 23 از سری دوم كمیك Peter Parker: Spider-Man

او یكی از بدترین و بیخودترین دشمنانی بوده كه مرد عنكبوتی تا به حال باهاش روبرو شده. لابد میپرسید نیروهای او چی هستند؟ هیچی! فقط میتونه حروف الفبا انفجاری و تیز و برنده به سوی دیگران پرت كنه!!! واقعا كسی هست كه از حروف الفبا بترسه؟؟؟؟ لباسش هم كه دیگه نگو! خدا رو شكر كه در رویداد Civil War كشته شد و دیگه نمیتونه هواداران مرد عنكبوتی رو آزار بده!

 

1- بیگ ویل (Big Wheel) 

عكس بيگ ويل - big wheel

اولین حضور در دنیای كمیك: شماره 182  از كمیك مرد عنكبوتی شگفت انگیز

چیز زیادی نمیشه درباره این شخصیت گفت. فقط اینكه اسمش   Jackson Weele  هستش و یك تاجر اختلاس گر بود كه رفت پیش «مخترع مخوف» (Terrible Tinkerer) تا براش یه دستگاه بسازه. ایشون هم براش   یه چرخ خیلی بزرگ ساخت كه میشد بری داخلش  و باهاش حركت كنی  و همه چیز رو از پیش رو برداری! بیگ ویل  چند وقت پیش تصمیم گرفت یه ابرقهرمان باشه ولی فهمید كه به درد قهرمان شدن هم نمیخوره !

 

- هیپنو هاسلِر (Hypno Hustler) 

 هیپنو هاسلر

اولین حضور در دنیای كمیك: شماره 24 از كمیك Spectacular Spider-Man

این شخصیت هم مثل خیلی های دیگه که در این لیست حضور داشتند در دهه 70 میلادی در کمیک های اسپایدرمن خلق شد.«هیپنو هاسلر» که اسم واقعی اش هست «آنتوان دلسوین» (Antoine Delsoin)، از موسیقی دیسکو استفاده میکرد تا بقیه رو هیپنوتیزم کنه! یعنی کنسرت برگزار میکرد و بعد ملت رو هیپنوتیزم میکرد و پولشون رو میدزدید! او خواننده ای بود که توسط سه زن آوازخوان همراهی میشد. وقتی هم با اسپایدرمن روبرو شد سریع و راحت شکست خورد و رفت زندان و تا سالها ازش خبری نبود! کلا همیشه به خاطر اسم و ظاهرش از سوی هواداران دنیای کمیک بوک مسخره شده! سایت ShortList این شخصیت رو در رتبه دوم لیست "بدترین های ابرشرورهای تاریخ کمیک" انتخاب کرده. سایت heavy.com هم از او به عنوان یکی از 20 ابرشرور افتضاح تاریخ دنیای کمیک یاد کرده است و جالبه که سایت CraveOnline هیپنو هاسلر را در رتبه سوم مقاله "پنج خبیث مردعنکبوتی که هرگز آنها را در سینما نخواهید دید" قرار داده و ازش به عنوان یک شوخی تکرارشونده در دهه های گذشته یاد کرده است. در ویدئوی کمدی سایت Dorky به نام "خِنگ ترین شرورهای فراموش شده ی مردعنکبوتی" از هیپنو هاسلر یاد شده است. سال 2022 هم سایت cbr از هیپنو هاسلر به عنوان هفتمین دشمن بامزه مردعنکبوتی نام برد. شما میتونید در این مقاله اطلاعات کاملی درباره هیپنو هاسلر به دست بیاورید.

 

مهدی ترابی مهربانی

All rights reserved © Spidey.ir 2018

     (هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

10 حقیقت مهمی که باید درباره «مرد زنبوری» (SWARM) بدانید

10 حقیقت مهمی که باید درباره «لوتر» (LOOTER) بدانید

رتبه بندی عجیب و غریب ترین دشمنان مردعنکبوتی!

10 حقیقت مهمی که باید درباره «استگران» (STEGRON) بدانید

10 حقیقت مهمی که باید درباره شخصیت «اسپات» بدانید

10 حقیقت مهمی که باید درباره «هیپنو هاسلر» بدانید

15 ابرخبیثی که اسم ضایع دارند!

بی مصرف ترین ابرقهرمانان کمیک بوکی!

مزخرف ترین شخصیت های دنیای کمیک بوک

15 دفعه ای که دشمنان مرد عنکبوتی گوشت انسان خوردند!

بیخود ترين دشمنان مرد عنكبوتی !

15 دشمن بیخود بتمن!

10 ابرقهرمانی كه بدترین اریجین (ORIGIN) را دارند 

15 ابرقهرمانی که اسم ضایع دارند!

بدترین لباس های ابرشروران (SUPERVILLAINS) در دنیای کمیک

بدترین لباس های ابرقهرمانان (SUPERHEROES) در دنیای کمیک

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

parker
+2 #1 parker 1394-03-22 08:51
فکر کنم یه سری ابرشرور ها (اسم این ها شرور هم نیست :P )جا موندن ؛ خب من اونا رو میزارم:

1-gibbon


هیچی :P یه میوتانت تشریف دارن ایشون که تو سیرک کار میکرد و یه لباس گیبون تنش کرد و یه سری قدرت از کریون گرفت.هم دوست اسپایدرمن بود هم دشمنش بعدها هم لباسش رو به رودریک کینگزلی (هاب گابلین)فروخت و یکی دیگه شد گیبون :P

2-grizzly


خب اینم شبیه قبلیه.فقط لباسش شکل خرس هاست و این لباس رو از jackal یا به زبان مادری ، شغال گرفت.اینم معلوم نشد دوسته یا دشمن.جالبه که این بابا با گیبون و اسپات و کانگرو هم گروه شد تا اسپایدرمن رو بگیره وگرفت ولی بعدش گیبون و گریزلی اومدن کمکش تا اسپات رو بگیرنP این طرف قبلا کشتی کج کار میکرده 8)


3-white rabbit


این خانم دیگه ته ته بیخودیه.این خانم چون به عالیس!در سرزمین عجایب علاقه عجیبی داشته(!!)برای همین شوهرشو(که خیلی پیر بود)رو میکشه و از ثروتش میخاد یه دنیا مفرح پر از اکشن(اونم اکشن دخترونه)میسازه.
تو روز های اولش هم فقط از فست فود سرقت میکرده :P
جالبه اسپایدرمن با مرد قورباغه ای(!! :P :P )با اون میجنگه .این یارو واقعا جاش تو این لیست خالی بود.
شما هم میشناسید بگید تا ما هم استفاده کنیم ;-)
نقل قول کردن
shocker
+2 #2 shocker 1394-03-22 08:55
مقاله تون عالیه :-)
نقل قول کردن
parker
+2 #3 parker 1394-03-22 08:57
ولی خودمونیم این ها خیلی آشغالند. من از تایپ فیس از همه بیشتر بدم میاد زیادی مسخره ست. (لااقل تو اینا ایگوآنا رو میشه تحمل کرد)
نقل قول کردن
Agent spidey
+1 #4 Agent spidey 1394-03-22 09:13
آقای ترابی هنوز نیستید :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
نقل قول کردن
blackspidey
#5 blackspidey 1394-03-22 10:13
ایول خیلی خوب بود مقاله،استاد ی سوال،چرا انقد از لیزارد تقلید میکردن؟ :o
نقل قول کردن
dark_claw
+1 #6 dark_claw 1394-03-22 10:18
خدا وکیلی تایپ فیس حقش بود اول بشه :|
ای کاش اسم خالق های شخصیتاشم مینوشتید دوتا فوش بهشون بدیم :-*

آقا فقط قضیه اون چرخ چیه؟ آخه یه همچین چیزی رو توی انیمیشن جاستیس لیگ هم دیده بودم ( که مربوط به نازی ها بود ) و جدیدا هم تو انیمیشن های مارول یکی دو بار دیدم ( که بازم مربوط به نازی ها بود )
نقل قول کردن
s.kraven
+1 #7 s.kraven 1394-03-22 10:20
آقای ترابی برگشتید؟
مقاله بازهم عالی بود خیلی ممنون.
تایپ فیس :-x تو list of spiderman enemies هم نبود.
یعنی به قدری مضخرف هست که اونجا هم نیست :P
از بین اینا فکر کنم بیگ ویل بهتر یاشه ;-)
نقل قول کردن
Agent carnage
+1 #8 Agent carnage 1394-03-22 10:40
ممنونبابت مقاله قدرتهاشون اصلا :-x من موندم کی فکرش به اینا می افتاد .قبلا توی برنامه راجب مضخرف ترین شخصیت های کمیک بوکی بود مضخرفترینشون یکی بود که دستش رو از جا در میاورد بعد باهاش بقیه رو می زد.!!! :o :-x
نقل قول کردن
sobhani
+2 #9 sobhani 1394-03-22 10:49
خیلی ممنون بابت مقاله واقعا موضوع جالبی داشت.
به نظر من4و3و2از همه مضخرف تر هستن مخصوصا کانگرو!
یکی از مسخره ترین اوریجین هایی رو داشت که تا به حال دیده بودم!
نقل قول کردن
superior iron man
+1 #10 superior iron man 1394-03-22 10:58
اخه مرد زنبوریم شد اسم :-x :-x
نقل قول کردن
DAREDEVIL
+1 #11 DAREDEVIL 1394-03-22 11:03
ممنون بابت مقاله عالی بود ;-) ;-) به نظرم تایپ فیس خیلی خیلی مزخرف بوده :-x :-x :-x :-x :-x :-x :-x
کانگورو هم که اوریجینش :lol: :lol: واقعا کدوم احمق هایی اینا را خلق کرده؟!؟ :-| :-| :-| و باز هم ممنون بابت مقاله خیلی موضوع جالبی داشت :-) :-)
نقل قول کردن
parker
+1 #12 parker 1394-03-22 11:06
لوتر از نظر چرتی چندان بد نیست ولی داستانش هم بی روحه و هم مزخرف
نقل قول کردن
parker
+1 #13 parker 1394-03-22 11:08
#12
احمق !!!! از نظر تو استن لی بدبخت و جان رومیتا احمقن!!!
واقعا که !!
نقل قول کردن
parker
+2 #14 parker 1394-03-22 11:14
البته این دوستانی که میگن تایپ فیس بده ، تا کمیکش رو نخونند به عمق فاجعه پی نمی برن. واقعا اگه اشتباه نکنم باب هاراس نوشته بودش (قصدش رو نمی دونم).
نقل قول کردن
only marvel and dc
+1 #15 only marvel and dc 1394-03-22 11:14
مقاله خوبی بود ولی به نظرم اسپات اون قدر ها هم بد نیست به حال این فقط نظر منه
نقل قول کردن
The Assassin
+1 #16 The Assassin 1394-03-22 11:34
مقاله خوبی بود
ولی ایگوآنا تو بازی TASM 1 خیلی با حال بود به بازی جو می داد
نقل قول کردن
DAREDEVIL
+1 #17 DAREDEVIL 1394-03-22 11:34
#14: استن لی ؟!؟ :eek: :eek: واقعا معذرت میخوام باور کنین نمی دوستم استن لی بعضی از اینا را خلق کرده :oops: :oops: :oops:
نقل قول کردن
Agent carnage
+1 #18 Agent carnage 1394-03-22 11:36
باز اسپات می تونه یه کار به درد بخور انجام بده ولی بقیه دیگه قدرت هاشون به عمشون می خوره :-x اسپات می تونه هر جایی که بخواد پرتال بسازه برای مثال داخل صندوق بانک ولی بقیه :-x :zzz :-? :o
نقل قول کردن
Sherlock Holmes
+1 #19 Sherlock Holmes 1394-03-22 12:03
یعنی همه رو میشه یه جوری هضم کرد ولی این اوردرایو رو عمرا!!!
نقل قول کردن
arash nasr
+1 #20 arash nasr 1394-03-22 12:48
مزخرف تر از تاژپ فیس وجود نداره!خدا رو شکرمرد!
نقل قول کردن
amazing VENOM
+1 #21 amazing VENOM 1394-03-22 13:24
بچه ها کسایی گه the batman رو دیدن یادشون میاد که بتمن هم یه دشمن داشت عین اور درایو؟
نقل قول کردن
Imperial King
+1 #22 Imperial King 1394-03-22 13:34
من از مرد زنبوری یکم میترسم چون نیش زنبور رو تجربه کردم حالا فکرشو بکن یک آدمی که سرتاپاش زنبوره و میتونه زنبور بهت پرتاب کنه بیاد سروقتت
داش ونوم چاکرتیم خخخخ
نقل قول کردن
Imperial King
+1 #23 Imperial King 1394-03-22 13:39
راستی من نگفتم کدوم از همه بیخود تره : بیگ ویل و تایپ فیس
و خفن ترینشون:اوردرای و از نظر کاری که میتونه بکنه
ولی آقای ترابی از نظر مقابله با مرد عنکبوتی حساب کردن
و اگه هرکدومشون رو در مقابل مردم عادی قرار بدیم میبینیم که مردم از همه آسیب میبینن به جز از اسلاید و یکمم اسپات اگه فکر کنم
نقل قول کردن
Hossein sbn
+2 #24 Hossein sbn 1394-03-22 15:12
10:شماره ده خیلی باحال بود،مخصوصاً به خاطر این که می شد اسپری حشره کش شکستش داد!
9:این که خیلی کلیشه ای و مسخره بود
8:اصلا تا اصلش هست چه نیازی کپی هست؟!
7:لباسش به درد عمش می خوره! نهایت کاری که با لباسش می تونه بکنه اینه که باهاش از لای میله های زندان سر بخوره!
6:همون جدیش نگیریم بهتره.
5:اصلا عنوان مقاله رو دیدم یاد اسپات افتادم.
4:اریجینش خیلی باحال بود.یعنی من الان برم پیش عمم زندگی کنم عمه می شم؟
3:خیلی بی خوده.
2:می شه یه برنامه کودک ار روش ساخت.مثلا تصور کنید تایپ فیس اسپایدرمن می گه:( اسپایدرمن! مزهHآتشین من رو بچش! می دونی با چی می تونم بدترش کنم؟ با قرار دادن کلمهOوTدر کنارش!)دیدید؟ هم حروف رو به بچه ها یاد می ده هم کلمه سازی رو!
1-به نظرم تو جاده سازی و تخریب ساختمان می شه ازش استفاده کرد.
نقل قول کردن
Donny.Black97
+1 #25 Donny.Black97 1394-03-22 15:20
به نقل از amazing VENOM:
به نقل از Imperial King:

و اگه هرکدومشون رو در مقابل مردم عادی قرار بدیم میبینیم که مردم از همه آسیب میبینن به جز از اسلاید و یکمم اسپات اگه فکر کنم

اسلاید رو موافقم ولی اسپات ، مثلا فکر کن عین کارتونای باگز بانی زیر پای یه عالمه ادم گودال درست کنه و اون گودال به 70 متر بالای سطح زمین راه داشته باشه ، اونوقت کشتار جمعی میشه

بابا با این هوشی که تو داری اگه ابر شرور بشی میزنی رو دست تانوس و لوکی و دکتر دووم
نقل قول کردن
s.kraven
+1 #26 s.kraven 1394-03-22 16:48
وای خدا!!!
سایت بو موت میده هیچ خبری از مدیران نیست.
نقل قول کردن
amazing VENOM
+1 #27 amazing VENOM 1394-03-22 17:10
به نقل از Donny.Black97:
به نقل از amazing VENOM:
به نقل از Imperial King:

و اگه هرکدومشون رو در مقابل مردم عادی قرار بدیم میبینیم که مردم از همه آسیب میبینن به جز از اسلاید و یکمم اسپات اگه فکر کنم

اسلاید رو موافقم ولی اسپات ، مثلا فکر کن عین کارتونای باگز بانی زیر پای یه عالمه ادم گودال درست کنه و اون گودال به 70 متر بالای سطح زمین راه داشته باشه ، اونوقت کشتار جمعی میشه

بابا با این هوشی که تو داری اگه ابر شرور بشی میزنی رو دست تانوس و لوکی و دکتر دووم

اتفاقا من هرکودوم از این قدرتارو داشتم بهترینخبیث عالم رو تحویل میدادم ، مثلا تایپ فیس میتونه با حروف الفبا دور خودشو بپوشونه و یه غول گنده بشه ، یا مثلا یه عالمه H گنده بفرسته سر وقت اسپایدی ، یا مثلا یه Q رو بچسبونه به چندتا l و بندازه دور دست و پای اسپایدی
نقل قول کردن
superior spider boy
+1 #28 superior spider boy 1394-03-22 17:29
تایپ فیس از همه بدتر بود!
نقل قول کردن
eliya akhavan
#29 eliya akhavan 1394-03-22 18:11
خوب بود
نقل قول کردن
Goblin.S
#30 Goblin.S 1394-03-22 18:32
تو عالم کمیک از این جور چیزا زیاده!
همیشه هم خنده دارن!!!
نقل قول کردن
yasin
#31 yasin 1394-03-22 22:30
فکر کنم بیگ ویل تو یکی از بازی های اسپایدی بود :-*
نقل قول کردن
Man of night
#32 Man of night 1394-03-22 22:57
خدایا اینا چی بودن؟
من دارم تلف میشم به خدا
کاشکی منم شرور توی کمیک اسپایدی بودم
همش دنبال پیتر بیچاره برای عکس گرفتن بودم و سلفی و اینا
نخندید تازگیا جنون سلفی زیاد شده منم که دیووونه
نقل قول کردن
Agent Marvel
#33 Agent Marvel 1394-03-23 01:24
بالاخره هر ابرقهرمانی دشمن به درد نخور داره.ولی باز بتمن و اسپایدی آبروداری کردن حالا برو بقیه هیرو ها رو ببین :-x
نقل قول کردن
ali ashraf jahangiri
#34 ali ashraf jahangiri 1394-03-23 01:51
عالی بود ولی من دشمن به این چرتی و متقلبی ندیده بودم بنده خدا لیزارد :D
نقل قول کردن
Agent Marvel
+1 #35 Agent Marvel 1394-03-23 01:58
البته من از این دشمن ها خوشم میاد،بیچاره پیتر نمیتونه همش با گابلین بجنگه که،یه تفریح هم نیاز داره :lol:
نقل قول کردن
mtm
+1 #36 mtm 1394-03-23 11:37
اخطار :
از اين به بعد هر كسي اسپم بده و تو مطالب سايت چيزي بنويسه كه با محتواي اون مطلب ارتباطي نداشته باشه از سايت اخراج ميشه

امتحانش مجانيه

اسپم بدين تا اخراج بشين
نقل قول کردن
parham parker
+1 #37 parham parker 1394-03-25 22:47
به جرئت میتونم بگم یکی از باحال ترین پست های سایت بود
از همه خفن تر هم کانگورو بود اصن این نویسنده ها آزارشون به میرسه ما با این شخصیت های بیخودشون :cry:
واقعا ممنون :roll:
نقل قول کردن
SPIDERTOXIN
+2 #38 SPIDERTOXIN 1394-03-28 19:03
این کانگورو واقعا با کنار کانگورو بودن قدرت دار شده؟؟!
مثل اینه که بگی رامبد جوان این قدر کنار جناب خان بوده پوستش بنفش شده!! یا ولورین کنار دله (ولورین به فارسی، نام یک حیوان) بوده چنگال دار شده!!
پی نوشت: اون عکس اسپاتی که دوستمون گذاشت رو دقت کردین؟ نوشته بود: Son-of-an-Osbor n! الآن این فحشی به اسپات بود یا هری؟!
نقل قول کردن
SPIDERTOXIN
+1 #39 SPIDERTOXIN 1394-03-28 19:11
قدرت اوردرایو خوبه ولی به درد ابرشرورها نمی خوره! بیشتر برای آدمهای معمولی خوبه! فکرکن... به پراید دست بزنی لامبورگینی شه!! هعی!
نقل قول کردن
mokhtar
+1 #40 mokhtar 1394-03-28 19:48
به نقل از SPIDERTOXIN:
این کانگورو واقعا با کنار کانگورو بودن قدرت دار شده؟؟!
مثل اینه که بگی رامبد جوان این قدر کنار جناب خان بوده پوستش بنفش شده!! یا ولورین کنار دله (ولورین به فارسی، نام یک حیوان) بوده چنگال دار شده!!
پی نوشت: اون عکس اسپاتی که دوستمون گذاشت رو دقت کردین؟ نوشته بود: Son-of-an-Osborn! الآن این فحشی به اسپات بود یا هری؟!


:lol:
خوشم اومد
Sense of humor خوبی داری
نقل قول کردن
sh-spidey
#41 sh-spidey 1394-04-24 12:52
به نقل از superior iron man:
اخه مرد زنبوریم شد اسم :-x :-x

کاملا موافقم با قدرت مسخرش آدم یاد کارتونای تام و جری میفته وقتی پشه میفتن به جونشون والا
نقل قول کردن
امیرحسین مارول
#42 امیرحسین مارول 1394-06-09 20:04
سلام آقای ترابی
به نظرتون living brainجاش اینجا نبود؟
آخه هر شخصیتی هم که تو شماره هشت مرد عنکبوتی شگفت انگیز خلق می شد باید لااقل تو یه کارتونی بازی چیزی میبود
نقل قول کردن
2m-had
#43 2m-had 1394-06-18 15:53
دوستان اسپات تو مرد عنکبوتی تجدید عهد حضور داشت درسته؟همونی که دروازه ای درست کرد تا ام جی و دخترشو نجات بده!تو اون کمیک سوراخاش کمتر بود !
نقل قول کردن
spider-girl
#44 spider-girl 1394-06-18 16:15
تاپ فیس تو همین کمیک سیویل واری که داره منتشر میشه کشته شد؟ماکه چیزی ندیدیم!لطفا راهنمایی کنید... :o :-*
نقل قول کردن
Samwel Tarly
+1 #45 Samwel Tarly 1394-06-18 17:24
وای عجی مقاله ای بود اما تو این ها دیگه اسپات خیلی بد نبود و تاپ فیس از همه مضحک تره و در معدودترین موارد همه اعضا سایت قبول دارن که تاپ فیس از همه مضحک تره. :-*
اگه از خالق تاپ فیس بپرسیم که چجودی این خلق کردی؟
میگه من نمی خواستم اونو بسازم.بالا دستی ها گفتن یکی رو همینجور بساز تا از روش اسباب بازی بسازیم و بیشتر پول دربیاریم(من اینو از خودم ساختم و فقط واسه خنده بود :lol: )
نقل قول کردن
Agent Marvel
+1 #46 Agent Marvel 1394-06-18 17:29
به نقل از amazing VENOM:
بچه ها کسایی گه the batman رو دیدن یادشون میاد که بتمن هم یه دشمن داشت عین اور درایو؟

بله.اسم اون دشمن نانو (Nano) بود.
نقل قول کردن
امیرحسین مارول
#47 امیرحسین مارول 1394-06-18 18:43
به نقل از امیرحسین مارول:
سلام آقای ترابی
به نظرتون living brainجاش اینجا نبود؟
آخه هر شخصیتی هم که تو شماره هشت مرد عنکبوتی شگفت انگیز خلق می شد باید لااقل تو یه کارتونی بازی چیزی میبود

به نظرتون نمیتونه باشهliving brain?
نقل قول کردن
mehrider2099
#48 mehrider2099 1394-06-18 20:18
بیگ ویل تو کارتون انیمیتد اسپایدی هم بود.
نقل قول کردن
pedramEP.the.Joker.Vendetta
#49 pedramEP.the.Joker.Vendetta 1394-06-18 20:51
واقعاً مقاله عالی بود.
عمراً بری توی سایتای طرفداری بتمن و دی سی ، بیان از بیخودترین دشمناشون مقاله بنویسن.
پرچم اسپایدی بالاست. 8) 8)
نقل قول کردن
spider-girl
#50 spider-girl 1394-06-19 15:56
ببخشید لیزارد برای شکست ایگو آنا با مرد عنکبوتی متحد میشه؟اصن تا حالا این دوتا باهم متحد شدن؟
نقل قول کردن
pedramEP.the.Joker.Vendetta
#51 pedramEP.the.Joker.Vendetta 1394-06-19 16:02
دقیق نمیدونم ، ولی لیزارد خیلی وقتا آدم خوبی هم بوده.
نقل قول کردن
a.v.s
#52 a.v.s 1394-08-21 13:20
خخخخخخخخ :lol:
یعنی خیلی بیخود بودن
ولی جریان بیگ ویل هم باحال بود :

نقل قول:
بیگ ویل چند وقت پیش تصمیم گرفت یه ابر قهرمان بشه ولی فهمید که به درد قهرمان شدن هم نمیخوره
خدا ختم به خیر کنه : شانس اوردیم که :
بعضیاشون مردن بعضیاشون هم فرار کردند بعضیاشون هم زندانیند بعضیاشون هم اصلا پیداشون نیست :lol:

به نقل از SPIDERTOXIN:
این کانگورو واقعا با کنار کانگورو بودن قدرت دار شده؟؟!

همچین بعیدم نیست
من یکی رو توی یه برنامه ای دیدم (اسم برنامش فراتر از انسان بود که استن لی (!؟!؟!؟!) یه مردی رو میفرستاد (خود مرده هم قدرت انعطاف پذیری داشت) تا به دنبال ادم هایی باشه که قدرت ابرانسانی دارند) که با کنار میمون ها بودن قدرت دار شده :lol:
نقل قول کردن
spidey 4ever
+1 #53 spidey 4ever 1394-09-11 11:47
اقای ترابی من الان داشتم جدیدترین کارتون مرد عنکبوتی نهایی که دوبله شده رو با داداش کوچیکم نیگا میکردم (سی دی اش از دیشب تو سوپرمارکت ها توزیع شده)
خواستم بگم در یکی از قسمت هاش از شخصیت swarm استفاده کردن ولی دیگه ربطی به زنبور نداره. اریجین اش رو کاملا دگرگون کردن. اولش برای تونی کار میکنه. بعد اخراج میشه. خیلی به تکنولوژی مربوطش کردن. به نظرم از این حالت "بیخود" کمیک ها خارج شده
شما هم ببینید بد نیست. دوست دارم نظرتون رو بدونم

نقل قول کردن
mtm
#54 mtm 1394-09-12 19:44
به نقل از Spidey 4Ever:
اقای ترابی من الان داشتم جدیدترین کارتون مرد عنکبوتی نهایی که دوبله شده رو با داداش کوچیکم نیگا میکردم (سی دی اش از دیشب تو سوپرمارکت ها توزیع شده)
خواستم بگم در یکی از قسمت هاش از شخصیت swarm استفاده کردن ولی دیگه ربطی به زنبور نداره. اریجین اش رو کاملا دگرگون کردن. اولش برای تونی کار میکنه. بعد اخراج میشه. خیلی به تکنولوژی مربوطش کردن. به نظرم از این حالت "بیخود" کمیک ها خارج شده
شما هم ببینید بد نیست. دوست دارم نظرتون رو بدونم


بله دیدم
جالب بود
اریجین اش بهتر شده ولی چون اریجین تکنولوژیک پیدا کرده، بیشتر به درد داستان های ایرون من میخوره تا مرد عنکبوتی
نقل قول کردن
A god name sparkles
#55 A god name sparkles 1394-09-12 19:50
استاد این white rabbit که کریون هم ازش نام برد توی کمیک spidey هم هست ولی استفاده ی جالبی ازش شده! ;-)

پ.ن: cleaning complete :-)
نقل قول کردن
RED VENOM
#56 RED VENOM 1395-04-13 16:00
یک سوال: overdrive که دوست داره از مرد عنکبوتی امضا بگیره چرا به عنوان شخصیت منفی معرفی شده؟ :-| البته مارول هنوز بی خیال مرد زنبوری نشده چون اگه اشتباه نکنم یه مرد زنبوری دیگه هم توی داستان های بتمن هست که اتفاقا طرفداراش هم دوستش دارن! مارول هم می خواد که این مرد زنبوری رو برتر از اون کنه که من فکر می کنم موفق بشه! مثل ددپول که از دث استورک اقتباس شد و ده برابرش محبوب تر شد!
نقل قول کردن
Spidey
#57 Spidey 1395-04-13 19:05
آخه big wheel هم شد دشمن؟ :D
نقل قول کردن
Spidey spidey
#58 Spidey spidey 1395-04-13 19:28
من با big wheel و spot تو مرد عنكبوتى:مجموعه كارتونى اشنا شدم و تو اون اريجين اسپات تغيير كرده بود ولى كلا هر دوشون خيلى چرتند. swarm هم تو سريال مرد عنكبوتى نهايى اريجين بهترى داشت.
نقل قول کردن
Bruce Wayne
#59 Bruce Wayne 1395-04-13 21:17
زیبا و پر محتوا بود
نقل قول کردن
Victor Mancha
#60 Victor Mancha 1395-04-15 02:02
lol :D :D :D
خخخخخخخخ
خیلی جالب بود!!!
نقل قول کردن
Spidey spidey
#61 Spidey spidey 1395-04-21 17:03
سلام اينم يه دشمن مزخرف ديگر از طرف من
hippo(أسب ابى):يه أسب ابى جهش يافته هست كه قدرت جسمانى زيادى داره و فقط تو در دو سه تا از كميك هاى مارول حضور داشته.
نقل قول کردن
Son of Osborn
#62 Son of Osborn 1395-04-21 18:48
به نقل از RED VENOM:
یک سوال: overdrive که دوست داره از مرد عنکبوتی امضا بگیره چرا به عنوان شخصیت منفی معرفی شده؟ :-| البته مارول هنوز بی خیال مرد زنبوری نشده چون اگه اشتباه نکنم یه مرد زنبوری دیگه هم توی داستان های بتمن هست که اتفاقا طرفداراش هم دوستش دارن! مارول هم می خواد که این مرد زنبوری رو برتر از اون کنه که من فکر می کنم موفق بشه! مثل ددپول که از دث استورک اقتباس شد و ده برابرش محبوب تر شد!

اور درایو یک دزد خرده پاست
در ضمن ددپول از مرد عنکبوتی الهام گرفته، نه دث استروک
ایتم مقاله اش:
spidey.ir/.../...
نقل قول کردن
Eragon
#63 Eragon 1397-03-18 20:29
بیشتر شبیه چندتا جوک بودن تا خبیث هایی که قراره در برابر قهرمان های اسطوره ای بجنگن :-x :D
نقل قول کردن
sonicamir13
#64 sonicamir13 1399-02-20 12:57
من فقط با spot حال کردم :-|
نقل قول کردن
amin Hajati
#65 amin Hajati 1400-08-29 18:08
اسپات داخل قسمت ۹ از فصل دوم کارتون سریالی مردعنکبوتی مارول هم بود اول قسمت بود و بعدش مردعنکبوتی با مستریو مبارزه میکنه (داستان دنباله دار جایزه سر مردعنکبوتی بود)
در سریال انیمیشنی مردعنکبوتی سال 1996 هم حضور داشته
نقل قول کردن
amin Hajati
#66 amin Hajati 1400-08-29 18:08
مرد زنبوری داخل فصل سه(شاید دو بود یادم نیست) انیمیشن سریالی مردعنکبوتی مارول بود و توانیشش تکراریه داخل خیلی جاهای دیگه شخصیتی با این توانایی وجود داره برای مثال:
بن تن فصل اول کسی همین قدرت رو داشت.
نقل قول کردن
amin Hajati
#67 amin Hajati 1400-08-30 09:34
به نظرمن اسپات شخصیت بیخودی نیست و توانایی جالبی داره
نقل قول کردن
amin Hajati
#68 amin Hajati 1400-08-30 09:36
شماره ی ۴ خیلی مسخره توانایی کانگورو رو گرفت مثل اینکه با گربه ها زندگی کنی و بتونی مثل پرش های بلند و ناخن های تیز بگیری :o
نقل قول کردن
amin Hajati
#69 amin Hajati 1400-08-30 09:36
مقاله ی خیلی عالی و جالبی بود
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید