10 کارتون دی سی که احتمالا نمیدونستید وجود دارند!

10 کارتون دی سی  که احتمالا نمیدونستید وجود دارند!

چند وقت پیش همچین مقاله ای رو درباره مارول نوشتم (در اینجا) و اینک به عنوان کسی که با انیمیشن های ابرقهرمانی بزرگ شده ، لازم میدونم دین خودم به دی سی را نیز ادا کنم.

 

10 - کارتون سوپرمن ساخته "روبی اسپیرز" (Ruby-Spears Superman)

10 - کارتون سوپرمن ساخته "روبی اسپیرز" (Ruby-Spears Superman)

آدم باورش نمیشه کارتونی که فقط 4 سال قبل از "بتمن : مجموعه کارتونی" ساخته شد، این قدر گمنام باشه! این کارتون توسط استودیو انیمیشن سازی Ruby-Spears ساخته شد و برای 1 سیزن 13 قسمتی از شبکه CBS آمریکا پخش شد . گفته میشه نویسنده معروف کمیک های مارول یعنی «مارو ولف من» و طراح مشهور «گیل کین» با سازندگانش همکاری داشتند. در واقع در این کارتون بود که برای اولین بار با یک سوپرمن پس از  Crisis on Infinite Earths در دنیای انیمیشن مواجه شدیم. بنابراین خیلی از المان هایی که در سری کمیک های ریبوت شده سوپرمن در دهه 80 میلادی (که توسط «جان بیرن» خلق شد) در این کارتون به چشم میخورد. به طور مثال «لکس لوثر» این کارتون یک تاجر بود و همچنین واندر ومن مدرنی هم در آن بود. همچنین یک سری سکانس های کمدی و فلش بکی هم در این کارتون بود به نام Superman Family Album که به دوران کودکی و نوجوانی سوپرمن در "اسمال ویل" اختصاص داشت.

این کارتون در واقع حد وسط انیمیشن های بچه گانه دی سی در دهه های 70  و 80 میلادی مثل Superman و انیمیشن های بالغ و بزرگسالانه این شرکت در دهه 90 مثل Superman: The Animated Series است. یعنی از عمق متوسطی برخوردار بود (البته دیالوگ های ضعیف و کلیشه ای داشت) .

میدونید برای چی کنسل شد؟ برای اینکه دی سی مبلغ زیادی بابتش از CBS طلب کرده بود بنابراین این شبکه هم پس از تنها 13 اپیزود کنسلش کرد در حالی که میشد حداقل دو سیزن دیگر آن را روی آنتن نگه داشت.

شما میتونید قسمت اول این سریال را اینجا تماشا کنید.

 

9- لوبو (Lobo)

کارتون لوبو

این کارتون به صورت اینترنتی و در سال 2000 از وب سایت دی سی پخش شد. 14 اپیزود کوتاه هم داشت و در آن شخصیت جالب دی سی یعنی «لوبو» که یک جایزه بگیر (bounty hunter) کهکشانی است که طنز و خشونت جالبی دارد ، حضور داشت. خیلی از سکانس ها به قابلیت خود شفادهی لوبو میپرداخت و مثلا شاهد بودیم که لوبو چطور با سر خودش گلف بازی میکند!

نکته جالب اینه که اون زمان چون اینترنت کم سرعت (dial up) بود، برای این که کاربرا موقع دانلود شدن این کارتون حوصله شون سر نره، یک سری مینی گیم تو سایت دی سی وسط کارتون گذاشته بودن! در هر حال پس از این کارتون، لوبو را با خشنونت کمتر و به صورت میهمان در کارتون جاستیس لیگ (2003) دیدیم.

شما میتونید دو قسمت از این کارتون را اینجا تماشا کنید.

مطالب مرتبط:

10 فيلم دي سي كه هرگز ساخته نشد: Lobo

 

8- دختران گاتهام (Gotham Girls)

دختران گاتهام (Gotham Girls)

باز هم یک سریال کارتونی اینترنتی که درست مثل کارتون لوبو به سبک انیمیشن سازی Flash ساخته شده بود و سال 2000 هم عرضه شد. ضمنا مثل سریال لوبو وسطش مینی گیم های interactive بود تا وقتی داره لود میشه حوصله کاربر سر نره! این کارتون های در واقع اسپین آفی از سریال موفق و تحسین شده "بتمن: مجموعه کارتونی"  بود و همون سبک و دیزاین را داشت .  سه فصل و 30 اپیزود ازش ساخته شد و شاهد ماجراجویی های هارلی کوئین، پویزن آیوی، کت وومن، بتگرل ، زاتانا و  رنه مونتایا بودیم. صدا پیشه های سریال بتمن مجموعه کارتونی هم بار دیگر به جای شخصیت های خود حرف زدند. کلا اپیزودهاش حال و هوای شوخ و شنگ داشت ولی اپیزودهای فصل آخر حالت معما گونه داشتند. سال 2003 یک سری کمیک هم با همین نام توسط دی سی چاپ شد. درسته که الان این کارتون شاید مسخره و ابتدایی به نظر بیاد ولی در نوع خودش خیلی جالب و محبوب بود.

شما میتونید دو قسمت از این کارتون را اینجا دانلود  کنید.

مطالب مرتبط:

معرفی 10 دشمن برتر بتمن (TOP 10 BATMAN VILLAINS)

چرا كارتون مرد عنكبوتی خارق العاده از بتمن مجموعه كارتونی بهتر است

 

7- یک ساعت برنامه ابرقهرمانی برای کودکان با حضور شزم  

(The Kid Super Power Hour with Shazam)

کارتون شزم

شاید باورتون نشه ولی شخصیت «شزم» (که سابقا «کاپیتان مارول» نامیده میشد) محبوب ترین شخصیت دنیای کمیک در دهه 40 میلادی بود. تا اینکه دی سی از ناشر این شخصیت به نام "فاست کامیکس" شکایت کرد و در نهایت خودش صاحبش شد.  در دهه 70 میلادی هم دی سی شروع کرد به چاپ کمیک های شزم. ولی کمیک هاش دیگه مثل سابق محبوبیت کسب نکردند. در هر حال سال 1981 کارتون شزم از شبکه NBC آمریکا روی آنتن رفت و در طی 12 اپیزود دیدیم که چطور شزم و دیگر اعضای خانواده کاپیتان مارول با شخصیت های خبیثی همچون «بلک آدام » و «دکتر سیوانا» نبرد کردند . ضمنا در نیم ساعت بعدی این برنامه دیدیم برخی دیگر از شخصیت های شزم در دبیرستانی به نام Hero High حضور دارند. این بخش شباهت زیادی به کارتون های "آرچی" داشت. هر دوی این بخش ها توسط استودیوی Filmation تولید شدند و حدود یک سال هم روی آنتن بودند.

شما میتونید یکی از قسمت های این انیمیشن را اینجا تماشا کنید.

مطالب مرتبط:

5 كمیك برتر شزم (SHAZAM)

 

6- کریپتو سگ قهرمان (Krypto the Super-Dog)

 کریپتو سگ قهرمان (Krypto the Super-Dog)

همیشه حیواناتی که نیروی فوق بشری دارند از ابتدای خلقت سوپرهیروها وجود داشته اند اما پس از اینکه ژانر ابرقهرمانی به بلوغ رسید آنها نیز کم کم از عرصه خارج شدند. در هر حال سال 2005 کارتونی براساس ماجراهای سگ سوپرمن به نام  "کریپتو سگ قهرمان" ساخته شد و برای دو فصل هم دوام آورد. در این کارتون گفته شد که چون سوپرمن سرگرم نجات دادن دنیا است بنابراین سگش نزد بچه ای به نام «کوین» و خانواده اش در شهر مترو پلیس باقی مانده. در این سریال 368 قسمتی کریپتو با دیگر حیوانات فوق بشری مثل Ace ملقب به سگ بتمن (Bat-Hound) و استریکی ملقب به Supercat همکاری کرد تا با حیوانات ابر خبیث مثل کفتارهای «جوکر» و پنگوئن های «پنگوئن بجنگه! در کمال تعجب کریپتو در این کارتون میتونست با کوین و دیگر حیوانات حرف بزنه . این کارتون برای بچه های کوچک ساخته شده بود و از کانال های Cartoon Network، Boomerang و Kids’ WB پخش شد و حالت آموزشی هم داشت.

 میتونید یک قسمت از این کارتون را اینجا تماشا کنید

 

5- پروژه زتا (The Zeta Project)

پروژه زتا (The Zeta Project)

در سریال کارتونی Batman Beyond (که سال 2000 پخش شد) شخصیتی منفی خلق شد به نام Infiltration Unit Zeta که یک روباتی بود که میتونست تغییر شکل بده. بعد این شخصیت در سال 2001 وارد سریال کارتونی اختصاصی خودش شد. در این کارتون 26 قسمتی شاهد بودیم که چطور این روبات قاتل  و دستیار نوجوانش به نام Ro  از دست مامور «بنت» و افراد سازمان NSA فرار میکنند.

این کارتون نسبت به Batman Beyond لحنی شادتر داشت و شاید خیلی از هواداران دی سی با آن آشنا نباشند ولی کاملا داخل دنیای انیمیشنی دی سی رخ میداد و بنابراین مواردی همچون شهر گاتام در سریال مورد اشاره قرار میگرفت. جالب اینه که شخصیت های این کارتون هرگز به طوری که لایقش بودند وارد کمیک های دی سی نشدند. ضمن اینکه شخصیت Zeta به عنوان یک روبات تعلیم دهنده در کارتون مشهور جاستیس لیگ و ادامه آن Justice League Unlimited حضور افتخاری داشت و بهش Z-8 میگفتن.

شما میتونید قسمت اول این کارتون را اینجا تماشا کنید.

مطالب مرتبط:

کپی برداری بی شرمانه "ماورای بتمن" (BATMAN BEYOND) از مرد عنکبوتی !

 

4- موجودی از باتلاق (Swamp Thing)

موجودی از باتلاق (Swamp Thing)

پس از حضور در دو فیلم سینمایی و یک سریال تلویزیونی، ناگهان دی سی تصمیم گرفت از این شخصیت خودش یک سریال کارتونی بسازه. با وجود اینکه کمیک های تحسین شده Swamp Thing که توسط «آلن مور» خلق شدند لحنی بسیار بزرگسالانه داشتند اما این کارتون برای مخاطب نوجوان  ساخته شده بود و سال 1990 به عنوان یکی از اولین کارتون های شبکه Fox Kids عرضه شد. در این کارتون با ماجراهای هیولای باتلاق که در اصل دانشمندی به نام آلک هالند (Alec Holland)  بود آشنا شدیم (این در حالیه که در کمیک های آلن مور ، موجودی از باتلاق اصلا انسان نبود!) . موجودی از باتلاق در کنار دوستان خودش به نام Bayou Jack و Tomahawk با ابرخبیثی به نام Anton Arcane و افرادش به نام Un-Men میجنگید.

این کارتون فقط 5 اپیزود ادامه یافت ولی میشه در آن المان هایی که آن زمان در کارتون های ابرقهرمانی متداول بود را مشاهده کرد. به طور مثال Un-Men شبیه به خبیث های زشت و کودکانه کارتون لاک پشت های نینجا بودند . ضمن اینکه تم های محیط زیستی نیز در آن به چشم میخورد که آدم را به یاد کارتون محبوب دهه 90 یعنی Captain Planet and the Planeteers می انداخت. با وجود اینکه این کارتون عمرش بسیار کوتاه بود اما شرکت Kenner کلی براش اکشن فیگور تولید کرد.

 شما میتونید یک قسمت از این کارتون نوستالژیک را اینجا تماشا کنید

 

3- اسکوبی دو با بتمن ملاقات میکند (Scooby-Doo Meets Batman)

3- اسکوبی دو با بتمن ملاقات میکند (Scooby-Doo Meets Batman)

چون هم بتمن و هم «اسکوبی دو» در حل معما تخصص دارند و با شخصیت مختلفی هم تیم اپ داشته اند پس جای تعجبی نداره که چند بازی با هم ملاقات کرده باشند! آنها ابتدا در سری The New Scooby-Doo Movies همدیگر را دیدند و شاهد ماجرای جالبی بین گروه حل معما و بتمن و رابین بودیم. درباره The New Scooby-Doo Movies هم باید بگویم که که از 2 اپیزود 20 دقیقه ای چسبیده به هم تشکیل شده بود که در آن اسکوبی دو و دوستانش با شخصیت های مختلف واقعی و تخیلی تیم اپ میکردند.

در اولین تیم اپ شاهد بودیم که چطور بتمن  و اسکوبی دو با هم علیه جوکر و پنگوئن متحد شدند تا با عملیات چاپ پول های جعلی آنها مقابله کنند. نام این کارتون The Dynamic Scooby-Doo Affair بود. دفعه بعد هم دوباره با جوکر و پنگوئن مقابله کردند (این دفعه اونا یک لباس پرواز آزمایشی را دزدیده بودند). ما در سال 2011 و کارتون Batman: The Brave and the Bold هم به طور کوتاه در یک اپیزود شاهد بودیم اسکوبی دو و دوستانش توسط جوکر و پنگوئن به دام افتادند  و بتمن و رابین هم آنها را نجات دادند.

شما میتونید کلیپی از این کارتون را اینجا تماشا کنید.

 

2- استاتیک شوک (Static Shock)

استاتیک شوک (Static Shock)

 استاتیک از شخصیت های گمنام دی سی است که سال 1993 توسط یکی از شرکت های زیر نظر دی سی به نام MileStone Media چاپ شد . سال 2003 دپارتمان انیمیشن سازی دی سی کارتونی براساس این شخصیت ساخت که روی  آنتن شبکه Kids’ WB رفت و  برای 4 سیزن و 52 قسمت هم ادامه یافت. قهرمان و شخصیت اصلی آن هم یک نوجوان سیاه پوست به نام «ویرجیل هاوکینز» بود که تحت عنوان Static به جنگ تبهکاران میرفت (او پس از اصابت با گاز mutagen به نیروهای الکترو مغاظیسی دست یافته بود). این سریال نسبت به کمیک هاش متفاوت تر و بچه گانه تر بود ولی در عین حال به برخی از مسائل اجتماعی هم اشاره کرد که مورد توجه منتقدین قرار گرفت. البته هواداران دی سی از شوخی ها و جوک های این کارتون خوششان نمی آمد. ضمن اینکه سبک انیمیشن آن هم تا حدی غیر طبیعی و از مد افتاده بود. گفته میشه اسباب بازی های زیادی هم از روش ساخته شد که فروش ضعیفی داشتن و به  همین دلیل سریالش کنسل شد.

میتونید بخشی از این کارتون را اینجا تماشا کنید.

 

1- کارتون تایتان های نوجوان جدید (New Teen Titans)

1- کارتون تایتان های نوجوان جدید (New Teen Titans)

با وجود آنکه کمیک های New Teen Titans در دهه 80 از سری های محبوب دی سی بودند اما علاقمندان به دی سی کارتونی از آنها ندیدند. در واقع سال 1983 شرکت کارتون سازی "هانا باربارا" میخواست کارتونی بسازه با حضور سایبورگ، کید فلش، ریون، استارفایر و Changeling که توسط Wonder Girl رهبری میشدند. ولی چرا خبری از رابین نبود؟ چون او در کارتون معروف دیگر هانا باربارا و دی سی یعنی Super Friends حاضر بود. ضمنا قرار بود این گروه با دشمنان معروف Teen titans روبرو بشوند. گفته میشه هانا باربارا چند قسمت از این کارتون را هم ساخت  ولی متاسفانه شبکه ABC حاضر نشد آن را سفارش بده و بنابراین پروژه کنسل شد. میگن هیچ اثری از اون چند اپیزود ساخته شده باقی نمونده اما میشه بخش هایی از آن را در آگهی تبلیغاتی که دی سی در راستای مبارزه با مواد مخدر ساخت تماشا کرد!

منم این تیزر رو به هر زحمتی بود پیدا کردم که میتونید اینجا تماشایش کنید. در این آگهی شخصیت های معروف تین تایتانز و شخصیت جدیدی به نام Protector حضور داشتند. در واقع او جای رابین را گرفته بود.  

مطالب مرتبط:

معرفی دشمنان تایتان های نوجوان (TEEN TITANS) -قسمت اول

هشت چیزی که باید در مورد كمیك تایتان های نوجوان (TEEN TITANS) بدانید

کمیک مشترک مردان ایکس و تایتان های نوجوان ترجمه شد!

 

مهدی ترابی مهربانی

 All rights reserved © Spidey.ir 2018

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

10 کارتون مارول که احتمالا نمیدونستید وجود دارند!

این بازی مارول (Marvel) هرگز منتشر نشد ... + لینك دانلود ویدئو

10 فیلم مارول كه هرگز ساخته نشد

10 کمیک مهم انتشارات ایمج (Image) 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

mtm
#1 mtm 1395-09-25 18:45
راستی، جا داشت کارتون "پلاستیک من" هم در این لیست قرار میگرفت.
این کارتون با نام The Plastic Man Comedy/Adventur e Show سال 1979 از شبکه abc پخش شد:


اگه میخواهید کلیپی ازش ببینید روی لینک زیر کلیک کنید:
uplooder.net/.../...
نقل قول کردن
Hero
#2 Hero 1395-09-25 19:01
خیلی جالب بود.ولی من دو تاشون رو می دونستم وجود دارن یادمه سالها پیش وقتی بچه بودم سریال کریپتو سگ سوپرمن و استاتیک شوک رو از شبکه ماهواره میدیدم یادم نیست چه شبکه ای ولی این اطلاعات رو که کی و توسط کی ساخته شدن رو نداشتم ممنون مقاله ی خوبی بود آقای ترابی.
نقل قول کردن
Dan-Spidey
#3 Dan-Spidey 1395-09-25 19:43
من دختران گاتهام و استاتیک شوک و اسکوبی دو و بتمن رو میدونستم وجود داشتن و از شبکه کارتون نتورک (ببخشید بابت اسپم) نگاشون میکردم.
نقل قول کردن
S.T.A.R.K
#4 S.T.A.R.K 1395-09-25 19:47
خسته نباشید. اتفاقا همین امروز منتظر این مقاله بودم( :o :lol: )
نقل قول:
و اینک به عنوان کسی که با انیمیشن های ابرقهرمانی بزرگ شده ، لازم میدونم دین خودم به دی سی را نیز ادا کنم.
واقعا دمتون گرم
من یادمه وقتی بچه بودم سریال کریپتو رو از ماهواره نگاه میکردم و خیلی بران جذاب بود. بجز این و گاتهام گرلز بقیه گزینه هارو نمیدونستم
نقل قول کردن
Robin
#5 Robin 1395-09-25 19:50
یک کارتون هم بود که از" کارتون نتورک" پخش میشد.
یادم نیست اسمش چی بود.ولی شخصیت توی انیمیشن رو یادمه.مثل hawkman بود.لباس زرد رنگ داشت با دوتا بال
وقتی جلوی نور خورشید بود.از نور خورشید قدرت میگرفت.
دشمن هاش همیشه یکجا که نور خورشید نبود. گیرش مینداختن
ولی یکجوری نجات پیدا میکرد و اون ها رو شکست میداد.


آهان انگار اسمش birdman بود ، من این کارتون رو دنبال میکردم. برای اون زمان خیلی باحال بود :-* :lol:
نقل قول کردن
amazing_amir
#6 amazing_amir 1395-09-25 21:06
من ك اصن اسمشونو نشنيده بودم (ب جز اسكوبي دو)
ب نظرم لوبو از همه بهتر بوده
نقل قول کردن
c.wilson
#7 c.wilson 1395-09-25 21:17
من فقط اسکوبی دو با بتمن و کریپتو رو دیدم که توی کارتون کریپتو یک سگه کاراگاه هم هست که سگه بتمنه اسمش هم بت داگ (bat dog) است
نقل قول کردن
صادق انزو
#8 صادق انزو 1395-09-26 10:24
به نقل از Robin:
یک کارتون هم بود که از" کارتون نتورک" پخش میشد.
یادم نیست اسمش چی بود.ولی شخصیت توی انیمیشن رو یادمه.مثل hawkman بود.لباس زرد رنگ داشت با دوتا بال
وقتی جلوی نور خورشید بود.از نور خورشید قدرت میگرفت.
دشمن هاش همیشه یکجا که نور خورشید نبود. گیرش مینداختن
ولی یکجوری نجات پیدا میکرد و اون ها رو شکست میداد.


آهان انگار اسمش birdman بود ، من این کارتون رو دنبال میکردم. برای اون زمان خیلی باحال بود :-* :lol:

هر چی از کارتون نت ورک پخش میشه که محصول دی سی نیست
کارتون نت ورک کارتون های هانا باربارا را هم پخش میکنه (مثل اسکوبی دو)
بردمن هم مال هانا باربارا است
نقل قول کردن
صادق انزو
#9 صادق انزو 1395-09-26 10:25
از استاد ترابی متشکرم. سطح مقالات شما فراتر از اسیاست
نقل قول کردن
Robin
-1 #10 Robin 1395-09-26 13:29
به نقل از صادق انزو:
به نقل از Robin:
یک کارتون هم بود که از" کارتون نتورک" پخش میشد.
یادم نیست اسمش چی بود.ولی شخصیت توی انیمیشن رو یادمه.مثل hawkman بود.لباس زرد رنگ داشت با دوتا بال
وقتی جلوی نور خورشید بود.از نور خورشید قدرت میگرفت.
دشمن هاش همیشه یکجا که نور خورشید نبود. گیرش مینداختن
ولی یکجوری نجات پیدا میکرد و اون ها رو شکست میداد.


آهان انگار اسمش birdman بود ، من این کارتون رو دنبال میکردم. برای اون زمان خیلی باحال بود :-* :lol:

هر چی از کارتون نت ورک پخش میشه که محصول دی سی نیست
کارتون نت ورک کارتون های هانا باربارا را هم پخش میکنه (مثل اسکوبی دو)
بردمن هم مال هانا باربارا است

یعنی باید جواب نظر منو بدی همش؟؟!!
مال دی سی کمیک:
اسم اصلیش:
Birdman
نام واقعی:
Ray Randall
نامهای مستعار دیگر:
Bird-Man
Harvey Birdman
Ray Randal
Harvey Birdman Attorney at Law
Harry
ناشر:
DC Comics
آفرینده:
Alex Toth
جنسیت:
مذکر
نژاد:
God/Eternal
اولین حضور:
Hanna-Barbera Super TV Heroes #1

ناشر اصلی دی سی کمیک
تو" هانا باربار "حضور داشته. :-*
نقل قول کردن
horakhsh
#11 horakhsh 1395-09-26 15:10
واااااااااای من خیلی با کارتون کریپتو خاظره دارم اگه اشتباه نکنم فکرکنم مال کارنون نتورک بود :lol:
نقل قول کردن
Nightwatcher
#12 Nightwatcher 1395-09-26 15:47
جناب ترابی خدا قوت خسته نباشید
خیلی ممنون بابت نوشتن این مقاله عالی و آپلود این کارتونها
من که هیچ کدوم از این کارتونها رو ندیده بودم!

ایده کارتون لوبو جالبه. خیلی فانه. میشه ازش یه بازی به سبک بازی shank هم ساخت.

دختران گاتهام هم جذابیت خاص خودشون رو دارن. فیلمشون هم که قراره ساخته بشه.

شزم هم پتانسیل بالایی برای سرگرمی کودکان و نوجوانان داره.

کارتون کریپتو هم نشون میده که پتانسیل دنیای کامیک برای خلق آثار تلویزیونی یا گیم و... حد و مرز نداره.

سوامپ ثینگ هم به نظرم بیشتر به درد فیلم سینمایی میخوره.

تیم آپ بتمن و اسکوبی دوو به عقل جن هم نمیرسه!!! ولی جالب و فانه. راستی دی سی کامیک اسکوبی دوو هم چاپ میکنه!

استاتیک شوک؟! 52 قسمت؟!

تین تایتانز هم به نظرم برای ساخت انیمیشن یا بازی همیشه گزینه مناسبیه.

بازم ممنون
نقل قول کردن
mtm
#13 mtm 1395-09-26 16:10
به نقل از Robin:
به نقل از صادق انزو:
به نقل از Robin:
یک کارتون هم بود که از" کارتون نتورک" پخش میشد.
یادم نیست اسمش چی بود.ولی شخصیت توی انیمیشن رو یادمه.مثل hawkman بود.لباس زرد رنگ داشت با دوتا بال
وقتی جلوی نور خورشید بود.از نور خورشید قدرت میگرفت.
دشمن هاش همیشه یکجا که نور خورشید نبود. گیرش مینداختن
ولی یکجوری نجات پیدا میکرد و اون ها رو شکست میداد.


آهان انگار اسمش birdman بود ، من این کارتون رو دنبال میکردم. برای اون زمان خیلی باحال بود :-* :lol:

هر چی از کارتون نت ورک پخش میشه که محصول دی سی نیست
کارتون نت ورک کارتون های هانا باربارا را هم پخش میکنه (مثل اسکوبی دو)
بردمن هم مال هانا باربارا است

یعنی باید جواب نظر منو بدی همش؟؟!!
مال دی سی کمیک:
اسم اصلیش:
Birdman
نام واقعی:
Ray Randall
نامهای مستعار دیگر:
Bird-Man
Harvey Birdman
Ray Randal
Harvey Birdman Attorney at Law
Harry
ناشر:
DC Comics
آفرینده:
Alex Toth
جنسیت:
مذکر
نژاد:
God/Eternal
اولین حضور:
Hanna-Barbera Super TV Heroes #1

ناشر اصلی دی سی کمیک
تو" هانا باربار "حضور داشته. :-*

لابد دلیل داره که جوابت رو میدن دیگه
Birdman مال دی سی نیست. ولی دی سی از روش کمیک چاپ کرده
کلا لزومی نداره وقتی حرفی برای گفتن نداریم واسه هر مطلبی کامنت بزاریم
نقل قول کردن
mtm
#14 mtm 1395-09-26 19:27
راستی، جا داشت کارتون "پلاستیک من" هم در این لیست قرار میگرفت.
این کارتون با نام The Plastic Man Comedy/Adventur e Show سال 1979 از شبکه abc پخش شد:


اگه میخواهید کلیپی ازش ببینید روی لینک زیر کلیک کنید:
uplooder.net/.../...
نقل قول کردن
Nightwatcher
#15 Nightwatcher 1395-09-26 21:57
#14
ممنون. جالب بود. پلاستیک من خیلی فانه.
از سبک کارتونهای اون موقع خوشم میاد... مثل کارتون اسکوبی دوو یا سفرهای گالیور...
نقل قول کردن
SPIDERTOXIN
#16 SPIDERTOXIN 1395-12-26 14:19
پسره که کریپتو باهاش حرف می زد، یه مترجم توی شاتل کریپتو پیدا کرده بود که به گوشش وصل می کرد! یه قسمت راجع به این بود که گمش می کنه (مطمئن نیستم، بچه بودم).
نقل قول کردن
spidey noir
#17 spidey noir 1396-06-15 09:08
مقاله ی لذت بخشی بود.راستی به این سبک طراحی شبیه کارتون دختران گاتهام چی میگن؟
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید