10 دستیار (sidekick) برتر کمیک های مارول

10 دستیار (sidekick) برتر کمیک های مارول

اینها ده شخصیت برتری هستند که به عنوان دستیار ابرقهرمانان معروف مارول خدمت کرده اند.

مقدمه:دی سی برای همذات پنداری بیشتر افراد کم سن و سال شخصیت های نوجوانی را خلق کرد که به عنوان دستیار قهرمانان دیگه بودند. ولی مارول با خلق شخصیت هایی مثل مرد عنکبوتی و ایکس من این قانون را شکست. در هر حال این بدین معنی نیست که در دنیای مارول تا حالا دستیار نداشته ایم. اکثر شخصیت هایی که در مارول بدین گونه جفت می شوند تقریبا میزان ارتباط مخاطب با شخصیت ها را دوبرابر میکند.

ضمناً مقالات زیر را هم از دست ندهید:

10 ابرقهرمان برتر دنیای کمیک که هیچ دستیاری ندارند

15 دستیار فراموش شده ابرقهرمان کمیک بوکی!

10 دستیار (SIDEKICK) برتر کمیک های دی سی

10 متحد/دوست فراموش شده ی مردعنکبوتی

 

10- جادوگر (Jackdaw)

جادوگر (jackdaw)

در اوایل دهه ی 80،ابرقهرمان برتر انگلیس  یعنی کاپیتان بریتانیا  دستیاری داشت که نوعی الف بود به نام جادوگر ، کسی که از جهان های موازی به این دنیا آمده بود.او یک الف کماندار با توانایی فیزیکی عالی است که در پیدا کردن کملوت(Camelot) به کاپیتان بریتانیا و شوالیه ی سیاه و احیای شاه آرتور کمک کرد.

بعد از احیای شاه آرتور،او به صورت رسمی دستیار کاپیتان مارول شد و با او به زمین-238(Earth-238)سفر کرد.در آن جهان،کارهای ابرقهرمانی ممنوع شده بود و قهرمان ها را میکشتند.در آنجا به کاپیتان بریتانیا شلیک میکنند و جادوگر برای نجات جان کاپیتان جلوی گلوله میایستد و میمیرد ولی توسط مرلین(Merlyn)احیا میشود.بعد از مدتی در زمین-238(Earth-238) او بطور دائم توسط فیوری،سایبورگ نیمه ارگانیک که تمام قهرمانان زمین-238 را کشته بود، در دستان کاپیتان بریتانیا کشته میشود ولی جادوگر قبل از مرگش مطمئن بود که دوباره توسط مرلین(Merlyn)احیا میشود ولی بعد کاپیتان بریتانیا هم میمیرد،مرلین که فقط میتوانست یکی از این دو را احیا کند،تصمیم میگیرد که کاپیتان بریتانیا را احیا کند و ما دیگر جادوگر را ندیدیم.

 

9- لاک هید (Lockheed)

لاک هد (Lockheed)

لاک هید تنها حیوان،در این لیست است. لاک هید اژدهای کوچک و بنفش و همدم کیتی پراید است.اولین دیدار آن ها برمیگردد به زمانی که مردان ایکس در سیاره ی فضایی توسط نژاد Brood دستگیر و به گروگان گرفته شده بودند. لاک هید کیتی را از دست Brood نجات میدهد با او به زمین برمیگردد.

کیتی سعی میکرد لاک هید را از دست پرفسور ایکس و بقیه ی مردان ایکس قایم کند ولی موقعی که لاک هید کیتی را از دست یک مشت فضایی دیگه نجات داد، راز آن ها برملا شد.بعد از این ماجرا لاک هید به عضویت مردان ایکس در می آید و همدم ثابت کیتی پراید میشود اگرچه خیلی ها فکر میکردند لاک هید حیوان خانگی کیتی است ولی بعدها معلوم شد که او از نژادی بسیار هوشمند است و میتواند به چند زبان صحبت کند و میتواند در سطح پیشرفته فکر کند بااین وجود او تصمیم میگیرد که عمدا سکوت کند.

مطالب مرتبط:

معرفی کیتی پراید

 

8- فاگی نلسون (Foggy Nelson)

8- فاگی نلسون

فاگی و مت مورداک(دردیول)پستی و بلندی های زیادی با هم دیگه داشتند.این دو نفر وکیل و همکار همدیگر هستند.فاگی و مت در دانشکده کلمبیا هم اتاقی بودند تا اینکه باهم به دانشگاه هاروارد رفته و فارغ التحصیل میشوند.

بعد از فارغل التحصیلی،آنها شرکت حقوقی خودشون را تاسیس کردند. بعدها این دو بارها باهم بر سر قوانین و ... دعوا کردند ولی خوشبختانه،احترام متقابل،عشق و وفاداری آن ها را باهم آشتی میدهد.بعد از مدتی که هویت دردویل برای تمام جهان آشکار شد،فاگی با زندگی دوگانه ی مت درگیر شد و بعدها فهمید که مت نیاز دارد که دردویل باشد و بخاطر همین همیشه در کنارش ماند و درمورد خطرات به او هشدار میداد.

مطالب مرتبط:

20 رفاقت برتر دنیای کمیک بوک

 

7- دام دام دوگان (Dum Dum Dugan)

  دام دام داگن (Dum Dum dugan)

مرد قوی هیکلی که ابتدا در دوران جنگ جهانی دوم در سیرک کار میکرد ولی وقتی به نیک فیوری و دوستش کمک کرد تا از دست نازی ها فرار کنند، تصمیم گرفت به ارتش انگلستان ملحق شود. سپس بلافاصله به گروه معروف نیک فیوری به نام Howling Commandos ملحق شد تا در اروپا با نازی ها بجنگد. او سپس به ارتش آمریکا منتقل گردید و معاون نیک فیوری در سازمان "شیلد" شد. در رویداد "گناه اصلی"  مشخص شد که وی وقتی در دهه 50 میلادی در حال انجام یک ماموریت بود کشته شد ولی شخصیت و ذهن و حافظه اش در یک ربات مدل زنده یا Life Model Decoy (که به اختصار L.M.D. نامیده میشود) منتقل شده است. بدین ترتیب هر داستانی از او بعد از جنگ جهانی دوم دیده ایم مربوط به این رُبات میشده! در هر حال دام دام دوگان همواره دستیار نیک فیوری در سازمان شیلد و همچنین در دوران جنگ جهانی دوم محسوب میشده.

مطالب مرتبط:

معرفی نیک فیوری

  

6- ماشین جنگی (War Machine)

ماشین جنگی (WAR MACHINE)

جیمز رودی رودز بعد از شلیک شدن به هلی کوپرش در آسیا با تونی استارک آشنا میشود.جایی که رودی از زندان چانگ وان(Wong-Chu) فرار کرده به تونی پناه میبرد.آن ها باهم به جنگل رفته و از دست دشمنان فرار میکنند.بعد از این ماجرا تونی از رودی میخواهد تا به عنوان خلباش کار کند.در نهایت رودی درخواست تونی را قبول کرده و به خلبان او تبدیل میشود.

رودی به طور مرتب به تونی در نبردهایش با مخالفانش ادامه میدهد و وقتی تونی ضربات متعدد روحی میخورد و برای مدتی از فعالیت های ابرقهرمانی دست میکشد،این رودی است که جای او را به عنوان مرد آهنی میگیرد و وقتی تونی بازمیگردد تا جای خودش را پس بگیرد،رودی بازهم در کنارش باقی میماند(باتوجه به چند درگیری قابل توجه بین این دو)و وقتی تونی ضاهرا میمیرد،رودی را مسئول شرکتش میکند و هر چیزی که برای تبدیل شدن به ماشین جنگی نیاز دارد را به او میدهد.اگرچه دوستی آنها ضربه ی محکمی خورد بعد از اینکه رودی فهمید تونی زنده است و نمرده.ولی بعدها باهم آشتی کرده و باهم دوست باقی میمانند.

مطالب مرتبط:

معرفی ماشین جنگی

 

5- وانگ (Wong)

 وانگ (wong)

«وانگ» مستخدم دکتر استرنج است . گفته شده از نوادگان راهبه ای چینی به نام Kan است که جنگجوی  بزرگی بوده و قرن ها  پیش میزیسته و به دنبال صلح بوده. «وانگ» آن اوایل ظاهر و نقشی کلیشه ای در کمیک های دکتر استرنج داشت ولی پس از مدتی رابطه آنها از حالت ارباب و مستخدم خارج شد. ولی در هر حال او هنوز هم مسئول رتق و فتق امور مربوط به خانه دکتر استرنج (سانکتوم سانکتورم) هستش  و البته مسئولیت داره از وسایل عجیب و غریب این خانه محافظت کنه. وانگ همچنین یک مبارز بسیار قابل هستش و بنابراین خیلی خوبه که از خانه دکتر استرنج محافظت میکنه. این اواخر هم معلوم شد که حتی دکتر استرنج هم خبر نداشته که وانگ در طی این سالها از گروهی از متخصصین جادوگری استفاده میکرده تا ضربات جادویی وارد شده به دکتر استرنج را جذب کنند تا او آسیب جدی نبیند!

مطالب مرتبط:

معرفی شخصیت های مکمل دکتر استرنج

معرفی متحدین مرد عنکبوتی: دکتر استرنج 

 

4- تورو (Toro)

تورو - هویمن تورچ اریجینال

قبل از اینکه جانی استورم به عنوان عضو آتشین گروه چهار شگفت انگیز حلق بشه، مارول یک هیومن تورج دیگر داشت به نام «جیم هاموند» که در واقع یک روبات انسان نما بود . این هیومن تورچ یک دستیار نوجوان داشت به نام «تورو» . تورو که نام اصلی اش «توماس ریموند» است، پدری داشت که روی مواد شیمیایی ضد آتش آزمایشات میکرد. بنابراین بعد از مدتی متوجه شد که قدرت های آتشین دارد. 

بعدها Asbestos Lady خلافکار خطرناک،درختی را در مسیر قطاری قرار داد و باعث تصادف و از ریل خارج شدن قطار شد.متاسفانه پدر و مادر تورو در این حادثه جان خود را از دست دادند و تورو در سن کم یتیم میشود.وقتی تورو پدر و مادرش را از دست داد،مردی که رئیس یک سیرک بود او را زیر بال و پر خود گرفت.بعدها تورو به سیرک آن مرد پیوست و از قدرت هایش برای سرگرم کردن مردم استفاده کرد و لقب(تورو کسی که آتش را میخورد) بدست می آورد تا ایکه آوازه ی تورو به گوش جیم هاموند (هیومن تورچ اریجینال مارول)  میخورد و به دنبال او میگردد و وقتی تورو را پیدا میکند میفهمد که سطح قدرت هایش مانند او است.بعدها این دو باهم دوست شده و یک تیم عالی برای مبارزه با جرم و جنایت درست میکنند.

 

3- شاهین (Falcon)

 شاهین (FALCON)

سم ویلسون ملقب به شاهین دوست و دستیار کاپیتان آمریکا در مبارزه با جرم و جنایت است.او همچنین اولین قهرمان آمریکایی آفریقایی که در کمیک حضور یافت.(بین پلنگ سیاه و شاهین اختلافه ولی بیشتر میگن شاهین)

وقتی سم پدر و مادرش را از دست داد و یتیم شد به جرم و جنایت روی آورد و به لس انجلس رفت و بعدها بخاطر جرم و جنایت زندانی شد و وقتی آزاد شد برای یک شغل به ریو در برزیل سفر کرد و آنجا با بال قرمز(red wing)شاهین باوفایش آشنا شد.در ریو با اسکلت قرمز(Red Skull) روبه رو شد که بومیان آنجا را زندانی کرده و از آنها کار میکشید.سم سعی داشت تا آنها را آزاد کند که با کاپیتان آمریکا آشنا شد و آنها باهم توانستند بومیان را آزاد کنند و از اسکلت قرمز را شکست دهد.بعد ها باهم دوست شدند و وقتی کاپیتان آمریکا پیر شد(بخاطر این که سرمی که به او قدرت فرابشری میداد از بدنش برداشته شد)جای او را گرفت و الان هم که دوباره جوان شده هویت کاپیتان آمریکا را در اختیار دارد.

مطالب مرتبط:

معرفی فالکون

  

2- ریک جونز (Rick Jones)

ریک جونز (Rick Jones)

ریک جونز قطعا دستیار پیشرفته ی مارول است.او کسی است که همیشه هوای هالک را داشته و از او پشتیبانی میکند.او همچنین یکی از اعضای انتقام جویان است و برای مدتی هم دستیار کاپیتان آمریکا بوده است.اوایل،ریک یک  نوجوان پر شر و شور بود که برای نشان دادن شجاعتش،خود را در آزمایش بمب گامای بروس بنر یافت.بروس سعی کرد تا ریک را از آن آزمایش دور کند و در نهایت هم موفق شد ولی خودش به جای ریک جونز در معرض اشعه های گاما قرار گرفت و تبدیل به هالک شد.

ریک که خود را مسئول اتفاقی که برای بروس افتاده بود میدانست،تصمیم گرفت تا دستیار بروس بنر شود.بعدها به خاطر هوش بالایش و کمک هایش به بروس بنر به عضویت اونجرز هم در آمد و بعد از اینکه بروس اونجرز را ترک کرد،عضو افتخاری این گروه شد و بعد توسط کاپیتان آمریکا تمرین داده شد و برای مدتی به دستیارش تبدیل شد.متاسفانه ایشون در رویداد امپراتوری مخفی به دست کاپیتان آمریکا کشته شده است.

 

1- باکی بارنز (Bucky Barnes)

باکی بارنز (Bucky Barnes)

به آسونی میشه گفت که باکی نمادین ترین دستیار کمیک های مارول است.جیمز بیوکانان«باکی» بارنزهمیشه در کنار استیو راجرز بود تا اینکه باکی در یکی از مبارزه های استیو میمیرد.باکی تا مدت ها مرده پنداشته شده تا اینکه در سال 2005 زنده میشود.او در طول این سال ها نه تنها نمرده بود بلکه توسط هایدرا شستشوی مغزی داده شده بود و چیزی از گذشته اش به یاد نمی آورد و به عنوان آدمکش هایدرا در طول این سال ها فعالیت میکرد و لقب سرباز زمستان(Winter Soldier)برایش انتخاب شده بود تا اینکه استیو او را پیدا میکند و سعی میکند بوسیله ی مکعب کیهانی حافظه ی باکی را برگرداند و موفق هم میشود تا اینکه استیو در رویداد جنگ داخلی کشته می شود و باکی جای او را میگیرد ولی نگران نباشید بعدها استیو دوباره زنده شد و هویت کاپیتان آمریکا را پس گرفت.

مطالب مرتبط:

معرفی سرباز زمستانی

  

 امیر سخائی 

منبع : سایت CBR

All rights reserved © Spidey.ir 2017

  (هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

10 دستیار (sidekick) برتر کمیک های دی سی

 100 شخصیت برتر مارول

10 ابرقهرمان برتر دنیای کمیک که هیچ دستیاری ندارند

20 رفاقت برتر دنیای کمیک

10 دفعه ای که به ابرقهرمانان از سوی دستیاران خودشان خیانت شد!

15 دستیار فراموش شده ابرقهرمان کمیک بوکی!

10 دستیار (SIDEKICK) برتر کمیک های دی سی

10 متحد/دوست فراموش شده ی مردعنکبوتی

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

mehran spidey
#1 mehran spidey 1396-06-08 13:26
واقعا ممنون مقاله ی خیلی مفیدی بود واقعا لذت بردم . حدودا نصفشون رو نمیدونستم ، به آگاهیم اضافه شد ممنون ;-)
نقل قول کردن
amazing barbod
#2 amazing barbod 1396-06-08 14:23
ممنون بابت مقاله خوبتون.از بین این دستیار ها،باکی و سم در سینما به خوبی نشان داده شدن.مخصوصا در فیلم تحسین شده ی جنگ داخلی.البته وانگ در فیلم دکتر استرنج بود ولی تو اون فیلم دستیار استرنج بارون موردو بود.رودی رودرز هم در فیلم های مردآهنی خوب نشون داده شده بود.ولی هیچ کدوم از این دستیار ها به باکی نمیرسن...
نقل قول کردن
amazing barbod
#3 amazing barbod 1396-06-08 14:29
آقای ترابی من ps4 دارم و امروز بازی Lego marvel رو خریدم با قیمت ۱۱۰ هزار تومن.به نظرتون ارزش داره؟
(البته بیشتر به خاطر داداشم بود ولی خودمم بازی میکنم)
نقل قول کردن
mtm
#4 mtm 1396-06-08 14:51
به نقل از amazing barbod:
آقای ترابی من ps4 دارم و امروز بازی Lego marvel رو خریدم با قیمت ۱۱۰ هزار تومن.به نظرتون ارزش داره؟
(البته بیشتر به خاطر داداشم بود ولی خودمم بازی میکنم)

والا نمیدونم
من بازی های لگویی نرفتم تا حالا
ولی پسرم خیلی دوست داره
نقل قول کردن
spidey noir
#5 spidey noir 1396-06-08 14:53
به نقل از amazing barbod:
آقای ترابی من ps4 دارم و امروز بازی Lego marvel رو خریدم با قیمت ۱۱۰ هزار تومن.به نظرتون ارزش داره؟
(البته بیشتر به خاطر داداشم بود ولی خودمم بازی میکنم)

ببخشید که جای اقای ترابی نظر میدم؛(خیلی دوست داشتم یکی این سوال رو بپرسه.)هربازی ابرقهرمانی ارزشش رو داره.حتی اگه قیمتش چند میلیون باشه.تازه خیلی هم خوبه که ادم واسه داداشش بازی بخره.راستی اگه داداشت سنش کوچیکه از الان بهش دنیای کمیک و اینا رو بهش یادبده.کوچکترین اطلاعاتیم باشه بازم خوبه.چونکه بنظرم کمیک فنا راه و رسم زندگی روبلدن.با مخالفان(والدین و...)مبارزه کن وحتی جایی که لازم باشه تسلیم شرایطشی تسلیم نشو وبه خودت بگو:قدرت زیاد مسعولیت به همراه دارد.(چونکه همزه ندارم ع مینویسم.)
نقل قول کردن
spider lover
#6 spider lover 1396-06-08 15:15
به نقل از amazing barbod:
آقای ترابی من ps4 دارم و امروز بازی Lego marvel رو خریدم با قیمت ۱۱۰ هزار تومن.به نظرتون ارزش داره؟
(البته بیشتر به خاطر داداشم بود ولی خودمم بازی میکنم)

بازم ببخشید
من این بازی رو توی کامپیوتر انجام دادم بازی خیلی جالبیه فقط دونستن یه‌کم زبان واسه ی فهمیدن حرفای کاراکترا لازمه چون اونا بار طنز بازی رو به دوش میکشن
نقل قول کردن
CAPTAIN DIAR
#7 CAPTAIN DIAR 1396-06-08 15:21
واقعا مقاله ی جالبی بود.ولی به نظرم الان دیگه داشتن دستیار تو مارول داره کمرنگ میشه.
نقل قول کردن
Captain Majid
#8 Captain Majid 1396-06-08 17:18
ممنون مقاله ی خیلی خوبی بود . من به شخصه از شخصیت فاگی و سم ویلسون بیشتر خوشم میاد . نگرانی فاگی و معرفت سم باعث شده علاقم غیر از این ۲ نفر به کاپیتان و دردویل هم زیاد بشه . بازم ممنون بابت مقاله . عضو جدیدم و پس از مدت ها اشنایی با سایت بالاخره عضو شدم تا از تجربیات شما بهره ببرم . ممنون
نقل قول کردن
mtm
#9 mtm 1396-06-08 17:58
کلا بیخیال .. من نظرات رو پاک کردم. قرار بود من نظر شخصی خودم رو بدم ولی انگار یه جورایی همه حس وظیفه کردن نظر شخصی بدن! :-*
فقط یه چیزی ... تو سن شما نمیدونم چی جوریه که آدم به یه جور پیچیدگی به ظاهر عمیق ولی کاملا تصنعی و سطحی علاقمند میشه. یهو حس میکنه فلان چیز خیلی "خفنه"، خیلی "تو مخی" هستش. ولی بعد یه مدت میفهمید که اشتباه میکردید. بعد یه مدت به ذات اصلی خودتون برمیگردید. منم اینو تجربه کردم. یه زمانی natural born killers الیور استون و ... نیگا میکردیم و فکر میکردیم دیگه خیلی حالیمونه و هر چی قبلا نیگا میکردیم مال بچه هاست. ولی بعدا متوجه حقیقت میشید. فقط حواستون باشه تو زندگی "تفاوت" دلیل برتری نیست. البته من خودم همیشه بر این باور بوده ام که "تفاوت ها" و کلیشه شکستن ها از مارول شروع شد. ولی در هر حال ....
نقل قول کردن
Unknown
#10 Unknown 1396-06-08 18:00
خیلی ممنون بابت مقالتو :lol: :D واقعا مفید و کامل بود من کلا پنجتاشونو میشناختم.
خسته نباشید :D :lol:
نقل قول کردن
Unknown
#11 Unknown 1396-06-08 18:07
به نقل از amazing barbod:
آقای ترابی من ps4 دارم و امروز بازی Lego marvel رو خریدم با قیمت ۱۱۰ هزار تومن.به نظرتون ارزش داره؟
(البته بیشتر به خاطر داداشم بود ولی خودمم بازی میکنم)

ببخشید اگه به جای آقای ترابی نظر میدم ولی میتونم بهت بگم که اگه lego marvel avengers رو گرفتی یادت باشه که داستان بازی از اونجرز 1 و 2 گرفته شده ولی مشکلش اینجاست که بخشی از فیلم اونجرز 1 با بخشی از اونجرز 2 رو قاطی کردن :o :o مثلا مرحله اول بازی اول فیلم اونجرز 2 و مرحله دوم ی قسمت دیگه از فیلم 1
پس مواظب باشی قاطی نکنید :-| 8)
نقل قول کردن
Spidey Reigns
#12 Spidey Reigns 1396-06-08 18:10
به نقل از mtm:
کلا بیخیال .. من نظرات رو پاک کردم. قرار بود من نظر شخصی خودم رو بدم ولی انگار یه جورایی همه حس وظیفه کردن نظر شخصی بدن! :-*
فقط یه چیزی ... تو سن شما نمیدونم چی جوریه که آدم به یه جور پیچیدگی به ظاهر عمیق ولی کاملا تصنعی و سطحی علاقمند میشه. یهو حس میکنه فلان چیز خیلی "خفنه"، خیلی "تو مخی" هستش. ولی بعد یه مدت میفهمید که اشتباه میکردید. بعد یه مدت به ذات اصلی خودتون برمیگردید. منم اینو تجربه کردم. یه زمانی natural born killers الیور استون و ... نیگا میکردیم و فکر میکردیم دیگه خیلی حالیمونه و هر چی قبلا نیگا میکردیم مال بچه هاست. ولی بعدا متوجه حقیقت میشید. فقط حواستون باشه تو زندگی "تفاوت" دلیل برتری نیست. البته من خودم همیشه بر این باور بوده ام که "تفاوت ها" و کلیشه شکستن ها از مارول شروع شد. ولی در هر حال ....

:-* :lol:
نقل قول کردن
the_dark_captain
#13 the_dark_captain 1396-06-08 18:11
مشخص بود که باکی میشه 8)
نقل قول کردن
Mohammad.ns.r
#14 Mohammad.ns.r 1396-06-08 19:01
به نقل از spider lover:
به نقل از amazing barbod:
آقای ترابی من ps4 دارم و امروز بازی Lego marvel رو خریدم با قیمت ۱۱۰ هزار تومن.به نظرتون ارزش داره؟
(البته بیشتر به خاطر داداشم بود ولی خودمم بازی میکنم)

بازم ببخشید
من این بازی رو توی کامپیوتر انجام دادم بازی خیلی جالبیه فقط دونستن یه‌کم زبان واسه ی فهمیدن حرفای کاراکترا لازمه چون اونا بار طنز بازی رو به دوش میکشن


تمام مراحل این‌بازی ربطی به فیلم های مارول داره؟
نقل قول کردن
alispider
#15 alispider 1396-06-08 20:19
خسته نباشید.مقاله خیلی عالی و مفید بود.من که خیلی به اطلاعاتم اضافه شد.ممنون از مقاله خوبتون ;-)
نقل قول کردن
Mehrdad 127
#16 Mehrdad 127 1396-06-08 21:50
بابت مقاله ممنون.واقعا هیچ دستیاری توی مارول به خوبی باکی نمیشه.درضمن خیلی به اطلاعاتم اضافه شد
به نقل از mtm:
کلا بیخیال .. من نظرات رو پاک کردم. قرار بود من نظر شخصی خودم رو بدم ولی انگار یه جورایی همه حس وظیفه کردن نظر شخصی بدن! :-*
فقط یه چیزی ... تو سن شما نمیدونم چی جوریه که آدم به یه جور پیچیدگی به ظاهر عمیق ولی کاملا تصنعی و سطحی علاقمند میشه. یهو حس میکنه فلان چیز خیلی "خفنه"، خیلی "تو مخی" هستش. ولی بعد یه مدت میفهمید که اشتباه میکردید. بعد یه مدت به ذات اصلی خودتون برمیگردید. منم اینو تجربه کردم. یه زمانی natural born killers الیور استون و ... نیگا میکردیم و فکر میکردیم دیگه خیلی حالیمونه و هر چی قبلا نیگا میکردیم مال بچه هاست. ولی بعدا متوجه حقیقت میشید. فقط حواستون باشه تو زندگی "تفاوت" دلیل برتری نیست. البته من خودم همیشه بر این باور بوده ام که "تفاوت ها" و کلیشه شکستن ها از مارول شروع شد. ولی در هر حال ....

کاملا موافقم . یک روز طرفدار یکچیزی هستی بعدش میگی بهت نمیخوره.ولی بعضی چیزا رو هیچوقت فراموش نمیکنی.مثلا من بین کاربرای سایت کمترین سن رو دارم.ولی از همین بچگی دارم کمیک ها و اخبار مارول رو دنبال میکنم.فکر نکنم هیچ وقت به این فکر کنم که من وقتم رو هدر کردم.بعضی چیزا فراموش نمیشه.
نقل قول کردن
winter-soldier-911
#17 winter-soldier-911 1396-06-09 20:20
باکی عاشقتم خیلی خیلی زیاد :-* :roll:
به نسبت آقای ترابی نسبت به اسپایدر من :roll:
نقل قول کردن
winter-soldier-911
#18 winter-soldier-911 1396-06-09 20:21
به نقل از winter-soldier-911:
باکی عاشقتم خیلی خیلی زیاد :-* :roll:
به نسبت آقای ترابی نسبت به اسپایدر من :roll:

به اندازه :lol:
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید