10 کارتون ابرقهرمانی که هرگز پخش نشدند

10 کارتون ابرقهرمانی که هرگز پخش نشدند

اینها 10 کارتونی هستند در ژانر کمیک بوکی که قرار بود ساخته بشوند ولی به دلایلی رها شدند.

مقدمه: من كلا از mystery  (رمز و راز) خوشم میاد مخصوصا از پروژه های قدیمی كمیك بوكی كه قرار بود ساخته بشن ولی بنا بر هر دلیلی ساخته نشدند.  این جور پروژهها برام مثل پرونده های رمز الودی میمونه که آدم باید بره دنبالشون وپرده از اسراشون برداره! تو سایت هم بارها و بارها از اینجور مطالب گذاشتم که حتما خوندید. در این مقاله هم که خیلی دوستش دارم، به 10 سریال کارتونی اشاره میکنم که قرار بود ساخته بشوند ولی کنسل شدند!

 

- مرد عنکبوتی (Spider-Man)

فاکس که سرمست از موفقیت انیمیشن "مرد عنکبوتی: مجموعه کارتونی" بود، به هیچ وجه نمیخواست رایت انیمیشن مرد عنکبوتی رو از دست بده چون براش خیلی پرسود بود. بنابراین به فکرش رسید که یک سریال جدید کارتونی از اسپایدرمن بسازه. گفته میشه قرار بوده سازندگان این سریال به 26 قسمت ابتدایی کمیک های مرد عنکبوتی در دهه 60 میلادی رجوع کنند و از بین آنها 13 داستان برتر را انتخاب کنند. این هم یکی از طراحی های اولیه این کارتون:

- مرد عنکبوتی (Spider-Man)

اما ناگهان سونی و مارول بر سر فیلم سینمایی مرد عنکبوتی به توافق رسیدند. ضمنا سونی رایت ساخت کارتون مرد عنکبوتی را هم به دست آورد. این یعنی اینکه فاکس دیگر نمیتوانست از روی اسپایدرمن کارتون بسازد. اما کار روی سریال جدید رو شروع کرده بود. بنابراین تصمیمات اولیه خودش را رها کرد و به جای آنکه از روی 26 قسمت ابتدایی کمیک های مرد عنکبوتی این سریال را بسازد، کارتون Spider-Man Unlimited را ساخت که یکی از ضعیف ترین کارتون های مرد عنکبوتیه و در اینجا معرفی شده.

 

-  تایتان های نوجوان جدید  (New Teen Titans)

-  تایتان های نوجوان جدید  (New Teen Titans)

با وجود آنکه کمیک های New Teen Titans در دهه 80 از سری های محبوب دی سی بودند اما علاقمندان به دی سی کارتونی از آنها ندیدند. در واقع سال 1983 شرکت کارتون سازی "هانا باربارا" میخواست کارتونی بسازه با حضور سایبورگ، کید فلش، ریون، استارفایر و Changeling که توسط Wonder Girl رهبری میشدند. ولی چرا خبری از رابین نبود؟ چون او در کارتون معروف دیگر هانا باربارا و دی سی یعنی Super Friends حاضر بود. ضمنا قرار بود این گروه با دشمنان معروف Teen titans روبرو بشوند. گفته میشه هانا باربارا چند قسمت از این کارتون را هم ساخت  ولی متاسفانه شبکه ABC حاضر نشد آن را سفارش بده و بنابراین پروژه کنسل شد. میگن هیچ اثری از اون چند اپیزود ساخته شده باقی نمونده اما میشه بخش هایی از آن را در آگهی تبلیغاتی که دی سی در راستای مبارزه با مواد مخدر ساخت تماشا کرد!

منم این تیزر رو به هر زحمتی بود پیدا کردم که میتونید اینجا تماشایش کنید. در این آگهی شخصیت های معروف تین تایتانز و شخصیت جدیدی به نام Protector حضور داشتند. در واقع او جای رابین را گرفته بود. 

 

10- دبیرستان گاتهام (Gotham High)

 دبیرستان گاتهام (Gotham High)

با وجود آنکه از سال 2014 شاهد سریال تلویزیونی "گاتهام" بوده ایم که در آن دشمنان بتمن از دوران نوجوانی بروس وین باهاش به نوعی در ارتباط بوده اند، اما سال 2009 قرار بود یک سریال کارتونی ساخته شود با نام "دبیرستان گاتهام" که اون هم موضوع مشابه ای داشت. در این سال «جفری گرین» و «سلسته توماس» ساخت این سریال را براساس سالهایی که بروس وین در دبیرستان سپری کرده شروع کردند. ایده اصلی دبیرستان گاتهام  خیلی شبیه به سریال X-Men Evolution بود و بسیاری از خبیث های معروف بتمن قرار بود سنشون پایین بیاد و بسان نوجوانان به تصویر کشیده بشوند. شخصیت پردازی شون هم قرار بود جوری باشه که بشه رگه هایی از کارکتری که قراره در آینده بهش تبدیل بشوند را در آن دید. مثلا «هاروی دنت» قرار بود یه جورایی مبصر کلاس باشه، «ادوارد نیگما» قرار بود یک جور nerd باشه و البته جوکر هم دلقک کلاس بود!  بروس وین هم بین دو عشق «سلینا کایل» و «باربارا گوردون» گرفتار بود. طبق گفته آقای گرین، این سریال در بین دیگر پروژه های دی سی گم شد و در نهایت از ساختش منصرف شدند. اینم دو تا دیگه از کانسپت آرت هایی که از این کارتون منتشر شده:

کارتون کنسل شده بتمن

 

9- لوبو (Lobo)

جایزه بگیر بیگانه دی سی یعنی «لوبو» از آن دسته شخصیت هایی هستش که به خاطر محبوبیت شخصیت های خشن و ضد قهرمانی مثل «پانیشر» و «ولورین» در دهه 80 و  90 میلادی خلق شدند. او سال 1983 توسط «کیث گیفن» و «راجر اسلیفر» در شماره 3 از کمیک Omega Men  خلق شد. این آخرین بازمانده از نژاد "زارنیا"، شخصیت خشن  و بی ادبی داشت و در دهه 90 از شخصیت های محبوب دی سی بود.  علیرغم محتوای بزرگسالانه داستانهایش، در دنیای انیمیشن حضور داشته و یکی از شخصیت های میهمان در سریال سوپرمن: مجموعه کارتونی" بود. اگر اشتباه نکنم در دو، سه قسمت کارتون "جاستیس لیگ" هم حضور داشت. سپس شبکه های Kids’ WB! و کارتون نت ورک برای اینکه کارتون اختصاصی او را بسازند از خود علاقه نشان دادند. در کانسپت آرتی که از این کارتون منتشر شده میشه لوبو را در کنار از شخصیت های بیگانه که یکی از آنها به نظر میرسه Vril Dox باشه، دید:

 لوبو (Lobo)

 (Vril Dox وارث «برینیاک» و یکی از متحدین لوبو است). این کارتون ولی در همان مراحل اولیه تولید کنسل شد اما سال 2000 یک سریال اینترنتی از لوبو پخش شد که اینجا میتونید درباره اش اطلاعات کسب کنید.

 

8- ثور (Thor)

وقتی در سال 2008 مارول فیلم "مرد آهنی" را ساخت، یک سریال انیمیشن جدید هم از این شخصیت ساخت به نام Iron Man: Armored Adventures. وقتی هم که فیلم ثور را ساخت میخواست از همچین مدلی استفاده کنه و سریال کارتونی اختصاصی ثور را هم بسازه. قرار هم بود سال 2010 منتشر بشه. این سریال به دست دپارتمان تازه تاسیس تلویزیونی مارول ساخته میشد. کانسپت آرت زیر نشون میده که ثور و لوکی  قرار بود در این کارتون چه ظاهری داشته باشند:

 ثور (Thor)

متحدین معروف ثور یعنی «بالدر شجاع» (Balder the Brave) و "سه جنگجو" (The Warriors Three) هم  در سریال بودند . میگن وقتی تاریخ اکران فیلم ثور از سال 2010 به 2011 موکول شد، این سریال هم کنسل شد.

 

7- واندرومن و استار رایدرز (Wonder Woman & the Star Riders)

تا به حال سریال کارتونی اختصاصی «واندرومن» ساخته نشده. البته او از شخصیت های اصلی کارتون هایی مثل Super Friends و جاستیس لیگ بوده ولی سریال اختصاصی نداشته. ولی اوایل دهه 90 میلادی قرار بود سریال "واندرومن و استار رایدرز" ساخته بشه که نشد. این سریال براساس سری اسباب بازی هایی با همین نام که شرکت Mattel میساخت، بود و سازندگانش قصد داشتند نوعی حال و هوای فانتزی بهش بدهند. شخصیت هایی مثل «آیس» و «دولفین» هم قرار بود در سریال باشند و البته شخصیت های اریجینالی که مختص این سریال خلق شده بودند: «استار لیلی» و «سولارا». کل تیم هم سوار بر تک شاخ ها میشدند. هیچ تصویری از این کارتون کنسل شده تا به حال منتشر نشده ولی یک کمیک تبلیغاتی بود که قرار بود سال 1993 همزمان با پخشش  منتشر بشه. این کمیک موجوده!

 واندرومن و استار رایدرز (Wonder Woman & the Star Riders)

 

6- یانگ بلاد (Youngblood)

 یانگ بلاد (Youngblood)

بعد از موفقیت بی حد و اندازه "ایکس من: مجموعه کارتونی"، فاکس سعی کرد در اواسط دهه 90 میلادی کارتون های دیگری براساس گروه های ابرقهرمانی تولید کنه. یکی از آنها از روی کمیک های مشهور شرکت Image یعنی «یانگ بلاد» بود که توسط «راب لیفیلد» معروف خلق شده بود (برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این کمیک، اینجا را کلیک کنید). این گروه توسط دولت تشکیل شده بود و اعضایش باید با فشارهای ناشی از شهرت کنار می آمدند. از میان اعضای اصلی گروه هم میتوان به Shaft و Badrock اشاره کرد. این کارتون داشت توسط Roustabout Productions ساخته میشد و قرار بود همراه با دیگر کارتون ساخته شده از روی کمیک های Image یعنی Cyberforce پخش بشه. ولی گفته میشه پروژه اش کنسل شد چون فاکس قراردادی انحصاری با مارول امضا کرد تا فقط کارتون های این شرکت رو پخش کنه. البته شما میتونید تیتراژ آغازین این کارتون را در اینجا مشاهده یا از اینجا دانلود کنید.

 

5- کاپیتان آمریکا (Captain America)

 کاپیتان آمریکا (Captain America)

واقعا چقدر عجیبه و بده که کاپیتان آمریکا تا به حال سریال کارتونی مختص به خودش رو نداشته. در دهه 90 میلادی سریال های زیادی از روی شخصیت های مارول مثل مردان ایکس، مرد عنکبوتی، چهار شگفت انگیز، ایرون من و هالک ساخته شد و کاپیتان آمریکا تقریبا در تمام آنها حضور افتخاری داشت تا اینکه فاکس تصمیم گرفت کارتون خودش رو هم بسازه. این کارتون قرار بود توسط شرکت Saban Entertainment که کارتون ایکس من را هم ساخته بود، تولید بشه. قرار بود داستان کارتون در طی جنگ جهانی دوم رخ بده و Cap را در کنار دستیارش، «باکی بارنز» ببینیم. با وجود آنکه تصمیم گرفته شده بود امثال «رد اسکال» در سریال باشند ولی به نویسندگان و طراحان گفته شده بود از هرگونه اشاره مستقیم به نازی ها و سمبل های آنان خودداری کنند. عجیب آنکه اسم واقعی کاپیتان آمریکا قرار بود «تامی تامپکینز» باشه، و  استیو راجرز اسم مستعار او بود!!! خوشبختانه تیتراژ آغازین این کارتون موجوده که میتونید آن را اینجا تماشا کنید. با دیدنش آدم واقعا افسوس میخوره چون به نظرم سبک و حال و هوای خوبی داشت. ولی به خاطر مشکلات مالی شدید مارول در سال 1996 که باعث شد تا مرز ورشکستگی پیش بره، این سریال هم کنسل شد.  

 

4- دردویل و لایتنینگ، سگ قهرمان! (Daredevil and Lightning, the Super Dog)

در دهه 80 میلادی، مارول دپارتمان انیمیشن سازی خودش را داشت که کارتون های زیادی هم ساخت . جالبه که اون موقع مارول به جای آنکه فقط از روی کاراکترهای خودش کارتون بسازه، بیشتر به سفارش دیگران کارتون میساخت و خیلی از کارتون های خاطره ساز آن دهه مثل "ترنسفرمرز"، "جی آی جو" یا کارتون تحسین شده Dungeons & Dragons را ساخت. ولی در هر حال یکی از کارتون هایی که دپارتمان انیمیشن سازی مارول تولید کرد، "مرد عنکبوتی و دوستان شگفت انگیز او" بود که خیلی هم طرفدار داشت و اینجا معرفی شده.  موفقیت این کارتون باعث شد مارول بخواد براساس آیرون من، مرد مورچه ای، هالک نوجوان (!) و «دردویل» هم کارتون بسازه. همانطور که کانسپت آرت های زیر نشان میده قرار بود دردویل در این کارتون سگی داشته باشه به نام «لایتنینگ» (صاعقه) تا در مبارزه با جنایت بهش کمک کنه:

دردویل و لایتنینگ، سگ قهرمان! (Daredevil and Lightning, the Super Dog)

میگن در مراحل بعدی پیش تولید، سازندگانش حتی بیش از پیش دردویل را از ریشه هایش در دنیای کمیک بوک دور کردند! پس خدا رو شکر که شبکه ABC کلا تصمیم گرفت این کارتون کنسل بشه. سال 1999 مارول یک بار دیگر سعی کرد کارتون دردویل رو بسازه که اونم ناکام بود.

 

 3- مرد پلاستیکی (Plastic Man)

 مرد پلاستیکی (Plastic Man)

«مرد پلاستیکی» از اون شخصیت های قدیمی دنیای کمیک است که قدمتش به  سال 1941 میرسه. او توسط «جک کول» خلق شد و سال 1956 دی سی رایتش رو خرید و به شخصیت های خودش اضافه کرد. سال 1979  یک کارتون مرد پلاستیکی 1 سیزنی از شبکه abc پخش شد که میتونید اینجا یک کلیپ ازش دانلود کنید. سال 2006 هم دپارتمان انیمیشن سازی وارنر سعی کرد کارتون جدید مرد پلاستیکی رو بسازه تا از شبکه "کارتون نت ورک" پخش بشه ولی فقط یک اپیزود پایلوت ازش ساخته شد. مرد پلاستیکی با خبیثی به نام Puddle که قدرت های آبی داره مبارزه میکنه. «تام کنی» صداپیشه مرد پلاستیکی در این کارتونه. او بعدها چندین بار دیگر نیز برای این شحصیت صداپیشگی کرد (مثلا در کارتون Batman: The Brave and the Bold).

  

2- بتمن: منطقه ممنوعه (Batman: No Man’s Land)

 بتمن: منطقه ممنوعه (Batman: No Man’s Land)

سال 1999، دی سی داستان No Man’s Land را چاپ کرد که کراس اوری بود که برای یک سال در کمیک های بتمن ادامه یافت و در آن گاتهام پس از وقوع زمین لرزه ای عظیم به برهوتی آخر الزمانی تبدیل شده بود. این کمیک با واکنش مثبتی مواجه شد و با وجود طولانی بودن ، انسجام خوبی داشت. تقریبا در سال 2005، دی سی و وارنر سعی کردند این داستان را به قالب انیمیشن سریالی تبدیل کنند.  قرار بود بتمن و متحدین او مثل «نایت وینگ»، «رابین» و «بتگرل» در کنار هم سعی کنند از بقایای گاتهام محافظت کنند. اما وارنر تصمیم گرفت این کارتون را کنسل و به جایش Batman: The Brave and the Bold را بسازه. چند سال بعد باز وارنر خواست این داستان را برای کارتون اقتباس کنه (این بار به صورت رایانه ای و CGI) ولی لحن بسیار دارک پروژه باعث شد از خیرش بگذره.

 

1- کارتون های گم شده جک کربی (Jack Kirby’s Lost Cartoons)

 کارتون های گم شده جک کربی (Jack Kirby’s Lost Cartoons)

همانطور که در این مقاله گفته شد، «جک کربی» به عنوان یکی از بزرگترین (و شاید هم بزرگترین) طراحان کمیک بوک های ابرقهرمانی، حرفه خودش را از انیمیشن شروع کرد و بعدش به دنیای کمیک آمد. او اواخر دهه 70 میلادی و اوایل دهه 80 میلادی به شرکت انیمیشن سازی Ruby-Spears Productions پیوست و روی برخی اثاری کار کرد که پخش شدند ولی اکثر دیزاین ها و ایده های اریجینال او هرگز به مرحله تولید نرسیدند. سال 2010 این شرکت اعلام کرد که بیش از 600 استوری برد داره که توسط استاد کربی خلق شده ولی قبلا هرگز دیده نشده اند. تمامی آنها سرشار از حس منحصر به فرد جک کربی در ماجراجویی هستند. مثلا Roxie’s Raiders قرار بود کارتونی باشه که در آن گروهی مثل "ایندیانا جونز" به ماجراجویی میپردازند. Bodyguards هم درباره یک سری ابرقهرمان اجاره ای بود. Warriors of Illusion  هم قهرمانان ماورا الطبیعه داشت و Golden Shield درباره یک قهرمان آمریکای لاتین بود که در آینده میزیست. Ruby-Spears احتمال داده شاید در آینده این کارتون ها ساخته بشوند.

 

مهدی ترابی مهربانی

 All rights reserved © Spidey.ir 2018

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

15 بازی کمیک بوکی که احتمالا نمیدونستید وجود دارند!

10 بازی دی سی که احتمالا نمیدونستید وجود دارند!

10 بازی مارول که احتمالا نمیدونستید وجود دارند!

10 کارتون دی سی که احتمالا نمیدونستید وجود دارند!

10 کارتون مارول که احتمالا نمیدونستید وجود دارند!

15 کارتون کمیک بوکی که احتمالا نمیدونستید وجود دارند!

10 فیلم دی سی كه هرگز ساخته نشد

10 فیلم مارول كه هرگز ساخته نشد 

10 کارتون ابرقهرمانی که هرگز پخش نشدند

15 داستان کمیک بوکی که ناتمام ماندند

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

spidey noir
#1 spidey noir 1396-06-13 16:54
  • وای عجب مقاله ای!!خیلی لذت بردم.واقعا حیف که کارتون کاپیتان امریکا ساخته نشد.(البته من با اسم کاپیتان و اشاره نکردن به نازی ها مخالفم.)اقای ترابی باید مقاله های شما رو در قالب یک کتاب چاپ کرد.اقای ترابی می تونید چندتا عکس از کانسپت ارت ها و استوری برد های کارتون های ابر قهرمانی بفرستید؟
نقل قول کردن
VENOM 2500
#2 VENOM 2500 1396-06-13 17:18
ضمن عرض خسته نباشید به آقای ترابی به نظرم کارتون دبیرستان گاتهام کارتون خوبی میشد.spider man unlimited هم که بازیش اومد.با شناختی هم از جک کربی دارم به نظرم اونا هم خوب میشون.کارتون بتمن هم جالب به نظر می اومد
نقل قول کردن
mahsa520
#3 mahsa520 1396-06-13 17:35
سلام بر بزرگمرد دنیای کمیک ایران و قاره کهن اسیا
ممنون که هر روز برامون مقاله جالب میذارید و این وسط کلی هم کمیک برامون ترجمه میکنید
استاد من یه سئوال دارم
با توجه به اینکه تو این مقاله از واندرومن نام برده شد میشه بگید اگه فیلم واندرومن رو دیده اید، نظرتون درباره اش چیه؟
نقل قول کردن
علی قدیانی
#4 علی قدیانی 1396-06-13 17:55
مقاله عالی بود.
تماما به نکته های ریز و درشت توجه و توضیح داده شده بود.
اگه اون سریال "دبیرستان گاتهام" ساخته میشد خیلی خوب میشد فضا و دیزانیش مثل spectacular spider man هستش و به نظرمیاد قرار بوده در بخش هایی از اون الهام بگیره ، اون باربارا گوردونو خیلی شبیه گوئن استیسی تو همون spectacular هستش.
نقل قول کردن
spider parker
#5 spider parker 1396-06-13 18:04
یک مقاله عالی دیگه از استاد ترابی !
من به شخصه دوست داشتم که انیمیشن سریالی اسپایدرمن با همون ایده اول ساخته میشد (رجوع به ۲۶ شماره اول کمیک های مردعنکبوتی شگفت انگیز و اقتباس ۱۳ تا از برترین هاش برای فصل اول) اما خب بخاطر نشد که بشه ...
"دبیرستان گاتهام" هم ایده خیلی جالبی داشت و دوست داشتم ساخته بشه...
واقعا حیف که تا بحال سه شخصیت مهم دنیای مارول یعنی "ثور" و "کاپیتان آمریکا" و "دردویل" انیمیشن سریالی مخصوص خودشون رو نداشتن :sad: ...
البته بنظرم چون حال و هوای کمیک ها و داستان های دردویل بیش از حد دارکه تا بحال اقتباس انیمیشنی درست و حسابی ای ازش صورت نگرفته ...
راستی ، در مقاله گفته شد تقریبا سال 2015 دی سی و وارنر سعی کردند از داستان No Man's Land یک انیمیشن سریالی بسازند اما وارنر تصمیم گرفت این کارتون را کنسل و به جایش Batman : Brave And The Bold رو بسازه .
من یه جای این موضوع رو متوجه نمیشم انیمیشن سریالی Batman : Brave And The Bold که از سال 2008 تا 2011 پخش میشده :o ...
اگه امکانش هست یکی برام توضیح بده.
نقل قول کردن
AliDR
#6 AliDR 1396-06-13 18:51
مقاله بسيار عالي بود اگر دقت كنين چقدر تو طراحي اوليه سريال اسپايدرمن لباس اسپايدرمن شبيه به بازي پيش رويش يعني spider man ps4 هست
نقل قول کردن
mtm
#7 mtm 1396-06-13 18:52
به نقل از spidey noir:
    اقای ترابی می تونید چندتا عکس از کانسپت ارت ها و استوری برد های کارتون های ابر قهرمانی بفرستید؟

تو گوگل سرچ کن مثلا superhero animated series concept art حتما پیدا میکنی
نقل قول کردن
mtm
#8 mtm 1396-06-13 18:54
به نقل از spider parker:

راستی ، در مقاله گفته شد تقریبا سال 2015 دی سی و وارنر سعی کردند از داستان No Man's Land یک انیمیشن سریالی بسازند اما وارنر تصمیم گرفت این کارتون را کنسل و به جایش Batman : Brave And The Bold رو بسازه .
من یه جای این موضوع رو متوجه نمیشم انیمیشن سریالی Batman : Brave And The Bold که از سال 2008 تا 2011 پخش میشده :o ...
اگه امکانش هست یکی برام توضیح بده.


اشتباه از من بود . به جای اینکه بنویسم 2005، نوشتم 2015!
تصحیح شد
نقل قول کردن
mtm
#9 mtm 1396-06-13 19:15
به نقل از mahsa520:
سلام بر بزرگمرد دنیای کمیک ایران و قاره کهن اسیا
ممنون که هر روز برامون مقاله جالب میذارید و این وسط کلی هم کمیک برامون ترجمه میکنید
استاد من یه سئوال دارم
با توجه به اینکه تو این مقاله از واندرومن نام برده شد میشه بگید اگه فیلم واندرومن رو دیده اید، نظرتون درباره اش چیه؟


بزرگمرد؟ :D بابا این القاب چیه؟ من کوچیک همه هوادارای کمیک هستم
فیلم واندرومن رو هم دیدم. خوب بود. خیلی بود. بهتر از اونی که انتظار داشتم و قطعا بهترین فیلم دنیای سینمایی دی سی تا به حال. البته نقاط ضعف هم داشت ولی مهم اینه که قلب و روح داشت و به ذات شخصیت واندرومن وفادار بود
نقاط قوت:
- موسیقی ! از اونایی بود که خود به خود صحنه های فیلم رو زیبا و حماسی میکرد
- صحنه های اکشن مبارزه واندرومن با نازی ها. این صحنه ها اون حس خداگونه و اساطیری شخصیت های دی سی رو داشت. گل گدوت هم صحنه های اکشن رو عالی بازی میکنه
- وفاداری به شخصیت و ذات واندرومن. من واقعا درک کردم این شخصیت رو و هدفش و انگیزه اش برام ملموس بود
- فیلم قلب و روح داره. باهاش درگیر میشیم
- کریس پاین! استیو ترور قلب اصلی فیلمه و کریس نقشش رو عالی بازی میکنه. بدون این شخصیت فیلم واندرومن اصلا معنا نداره. استیو ترور به فیلم جان و روح میده.

نقاط ضعف:
- ویلن! ارس خوب نبود. اصلا خوب نبود. من اخرشم نفهمیدم حرف حسابش چی بود! کلا اون اخرش خیلی در هم برهم بود. مبارزه اش با دایانا خوب نبود. پتی جنکینز گفته ویلن اصلی فیلم من، جنگه. درست هم میگه. خیلی هم خوب اینو نشون داده. پس ای کاش همون نازیه و دکتر پویزن ادم بد فیلم بودن و ارس رو میزاشتن واسه قسمت بعد
- گل گادوت! بازیگر بی استعدادیه این زن! هر چی تو صحنه های اکشن عالیه عوضش تو صحنه های دیگه ضعیفه. هیچ حسی نداره بازیش. خشک و بی رمق. تمام صحنه هاش با کریس پاین رو کم اورده و کریس کاملا این صحنه ها را در کنترل خودش گرفته. وقتی یه مدل رو میاری بازیگر میکنی همین میشه دیگه. البته حدس میزنم چرا زک اولش ایشون رو انتخاب کرد. چون خوب بلده ژست بگیره! برای زک هم ژست گرفتن از همه چیز مهم تره.
- اون رفقای ترور خیلی بیخود بودن. اصلا استیو چرا با خودش اونا رو برد؟ یکیشون که مثلا تیرانداز بود و هیچی ازش ندیدیم و یکیشون هم که فقط دود درست کرد و یه ماشین دزدید! عربه هم اخرش نفهمیدم قضیه اش چیه!
- حفره های فیلمنامه ای! کلا نازی ها تو این فیلم خیلی احمق و نادان به تصویر کشیده میشن. ادم خوبا خیلی راحت بهشون نفوذ میکنند. اون اخرای فیلم واندرومن با ارس میجنگه . هیشکی هم باهاشون کار نداره! اونور هم استیو و رفقا راحت میرن داخل پایگاه نازی ها. کسی هم با هم کاری نداره! کلا بعضی جاها خیلی کشککی فیلم رو ساختن. یا مثلا استیو وسط مهمونی میره مخ دکتر پویزن رو بزنه تا بهش جای سلاح رو لو بده!!! و دیدید چقدر کشکی وارد ضیافت شدن؟! اون جایی که واندرومن از اون خاکریز میاد بیرون خیلی حماسیه ولی خیلی اغراق داره! استیو میگه ما یه ساله حتی یه اینچ پیشروی نکردیم. ولی واندرومن فقط یه مسلسل رو منهدم میکنه و تمام؟! یعنی یه ساله گیر اون یه مسلسله بودید؟! ضمن اینکه یارو مسلسلیه یه ذره سرش رو خم میکرد (منظورم سر مسلسله!) پای دایانا رو زده بود ولی اصرار داشت همش بزنه به سپرش!

در کل فیلم خوبی بود. قد کل فیلم های عمر اسنایدر قلب و روح داشت. من بهش 8 از 10 میدم.
(جای مختار رو خالی کردم! یه جاهایی خواستم مثل اون "بزرگمرد" بنویسم)
نقل قول کردن
shervin 2
#10 shervin 2 1396-06-13 20:22
خسته نباشید اقای ترابی
چند وقتی هست که فقط شما دارین مقاله می نویسین و جالب این که هر روز هم کیفیتش کم که نمیشه هیچ زیاد هم میشه
ما واقعا مدیون شمایین
راستی یه سوال اقای ترابی شما هنوز نظرتون در مورد فیلم جدید مرد عنکبوتی نگفتین؟
به نظرتون از فیلم اول ریمی بهتر یود؟یا از مجموعه مرد عنکبوتی شگفت انگیز چی؟
نقل قول کردن
spidey noir
#11 spidey noir 1396-06-13 21:09
به نقل از mtm:
به نقل از spidey noir:
    اقای ترابی می تونید چندتا عکس از کانسپت ارت ها و استوری برد های کارتون های ابر قهرمانی بفرستید؟

تو گوگل سرچ کن مثلا superhero animated series concept art حتما پیدا میکنی

ممنون.خیلی ممنون بزرگمرد دنیای کمیک :lol: :lol: :lol:
نقل قول کردن
Marc Spector
#12 Marc Spector 1396-06-13 21:36
استاد درود بر شما به قول مشهدیا(طلایی به مولا :lol: ) واقعا حرفی برای گفتن نذاشتید فقط اون بتمن منطقه ممنوعه باید چیز خوبی از آب در میومده حیف یه نکته دیگه که هس میگم چرا بعضی از جاهای لباسای تین تایتان با کمیک های قدیمیشون نمیخوره نگو داستان چیز دیگس :lol:
به نقل از mtm:

قد کل فیلم های عمر اسنایدر قلب و روح داشت.
:lol:
در کل سپاس
نقل قول کردن
Amazing Spidey
#13 Amazing Spidey 1396-06-14 00:52
#9
اقای ترابی گال گادوت واقعا اعصاب خورد کن بود !
اصلا نمیشد تحملش کرد
تمام صحنه های احساسی و حماسی که ادم باید حس بگیره و وارد حس بشه اصلا وارد حس نمیشد . یعنی (اسپویل) اون لحظه ای که استیو با بازی کریس پاین مرد اصلا گال گادوت نتونست یه حس غمنگین رو به تماشاچی القا کنه و تماشاچی بیشتر به خاطر شخصیت و بازی خوب و عالی ای که کریس پاین به نمایش گذاشت ناراحت میشه و گال گادوت اصلا هیچ نقشی نداره . ولی خب بنظرم گال گادوت اون صحته هایی که واندروومن عین اُمُلا(ببخشید دیگه :-* ) بود رو خوب بازی میکرد :lol:
کریس پاینم همونطور که گفتید خیلی خوب بود . من بعد از مرگش واقعا ناراحت شدم . بنظرم شخصیتی که ارائه داده لود خیلی عالی بود . شاید این نظر من باشه ولی بنظرم مرگش حتی از سوپرمن هم تاثیرگذارتر بود . من که واقعا دوست داشتم اش
درباره ارس هم (ویلین فیلم) بنظر من (تاکید میکنم نظر من) بیشتر شبیه التران بود . اون حرف هایی که داشت به واندرومن میزد همش داشت میگفت که انسان ها همش خرابی ببار میارن دقیقا مثل التران (حالا گفتم نظر من که یه دفع با مشکلا مواجه نشم :-| )
و کلا خیلی فیلم خوبی بود و منم 9 میدم
نقل قول کردن
Cap-Spider Potter
#14 Cap-Spider Potter 1396-06-14 12:44
نقل قول:
من كلا از mystery  (رمز و راز) خوشم میاد. این جور پروژهها برام مثل پرونده های رمز الودی میمونه که آدم باید بره دنبالشون وپرده از اسراشون برداره!
یعنی من یکی عاشق سلیقتون هستم... !
و در کل این خط مقالات، همشون خیلی جذاب و خوندنی بودن... ( جدا از اینکه گاهی باید حرص بخوریم که چرا فلان چیز پخش یا ساخته نشد !)
درباره مقاله هم... حیف بود که از کاپتان چیزی نساختن، هنچین شخصیتی لایق یه کارتون پر باره... اگر کارتون های کربی ساخته میشدن خدا میدونه چه چیزی از توشون در میومد ! همچین خالقی، میتونه اثر های شاهکاری رو خلق کنه...

مقاله خیلی بی نظیر بود...
ممنون اقای ترابی
نقل قول کردن
Hossien79
#15 Hossien79 1396-11-19 13:52
:D دبیرستان گاتها م واقعا ایده ی جالی بود کاشکی ساخته میشد
نقل قول کردن
AmirhoseinJafari2005
#16 AmirhoseinJafari2005 1399-11-27 21:58
دمتون گرم :D
نقل قول کردن
Alvin
#17 Alvin 1402-12-27 14:48
Someⲟne necessarily lend a and to make seriously posts I'd state.
This is tthe first time I frequented your website page аnd up to
now? I surprised woth thhe гesearch уoᥙ mɑԁе
to creɑte this actual submit amazing. Excellent activity!
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

مردعنکبوتی سیمبیوتی

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

گرین گابلین

50

تاپ 20 - سایت spidey.ir

27

کمیک امپراتوری مخفی

توطئه کلونی

دنیای ونومی

41

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

14

18

26

15

بزرگان تاریخ اسپایدرمن

006

 

0010

21

31

29

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

28

25

39

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

22

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

34

48

45