بدترین گروه های ابرخبیث دنیای کمیک

بدترین گروه های ابرخبیث دنیای کمیک

وقتشه بدترین تیم های خبیث دنیای کمیک را خدمت شما معرفی نماییم.

مقدمه: ابرقهرمانان دوستان دارند تیم تشکیل بدهند، از اونجرز گرفته تا جاستیس لیگ و مردان ایکس. پس طبیعیه که ابرخبیث (supervillain) ها هم بخواهند تیم تشکیل بدهند تا در برابر آنها قد علم کنند. ضمن اینکه دیدن همکاری ابرشرور ها علیه ابرقهرمانان واقعا جالبه (البته اگر بینشون دعوا راه نیفته!). من دیروز 10 گروه برتر ابرخبیث تاریخ کمیک رو اینجا براتون معرفی کردم و حالا وقتشه بریم سراغ بدترین ها!

مقالات زیر را هم بخوانید:

10 گروه ابرقهرمانی برتر دنیای کمیک

معرفی 25 سازمان مخفی برتر در دنیای کمیک

مزخرف ترین شخصیت های دنیای کمیک بوک

بی مصرف ترین ابرقهرمانان کمیک بوکی!

10 گروه ابرخبیث (SUPERVILLAIN TEAMS) برتر دنیای کمیک

بدترین گروه های ابرخبیث دنیای کمیک

معرفی 10 گروه خبیث برتر مارول

  

- تطهیرکنندگان (Purifers)

 تطهیرکنندگان (Purifers)

این گروه رو داخل تاپ لیست خودم نمیارم چون شخصا از ایده اصلیش خوشم میاد. به نظرم میتونه حرف های زیادی برای گفتن داشته باشه. یعنی میتونه استعاره ای باشه برای اینکه مذهب میتونه در دست برخی از افراد به عاملی خطرناک تبدیل بشه. ولی در چند سایت خارجی دیدم که ازش به عنوان یکی از بدترین گروه ها یاد شده. بنابراین بد نیست باهاش آشنا بشید:

«تطهیرکنندگان» گروهی تروریستی است متشکل از کسانی که اعتقاد دارند در حال انجام یک جنگ یا جهاد مقدس علیه موجودات جهش یافته (میوتانت) در عالم مارول هستند. اونا سعی دارند دیگران را نیز فریب دهند و به کار خودشون مشروعیت ببخشند. به عبارتی دیگر ادعا دارند که این اراده خداوند است که جهش یافته ها را باید ریشه کن نمود. این گروه توسط «ویلیام استرایکر» تشکیل شد. استرایکر از جهش یافته ها متنفره و اعضای خانواده خودش رو به خاطر این که جهش یافته بودند ، کشت. او به دور دنیا سفر کرد و کسانی که مثل خودش از جهش یافته ها متنفر بودند را دور هم جمع کرد و اسمشون رو گذاشت «تطهیر کنندگان».

 

10- پسران کثیف (Nasty Boys)

 پسران کثیف (Nasty Boys)

گروهی از جهش یافته های مذکر که در دهه 90 میلادی به عنوان دستیار و نوچه یکی از دشمنان معروف گروه "مردان ایکس" به نام «مستر سینیستر» کار میکردند. اغلب هم با شاخه ای از مردان ایکس به نام «ایکس فاکتور» (X-Factor) درگیر بودند. اعضای گروه عبارت بودند از «اسلب» (Slab) که میتونست با افزایش حجم بدنش قدرت بازویش رو زیاد کنه، «جورج خوشگله» (Gorgeous George) که بدنی قیر مانند داشت و میتونست تغییر شکل بده، «پشمالو» (Hairbag) که بدنی پرمو و ظاهری حیوانی داشت، «رمراد» (Ramrod) که میتونست هر چیز ساخته شده از چوب یا الیاف گیاهی را منقبض یا منبسط کنه، «قشقرق» (Ruckus) که میتونست امواج صوتی اطرافش رو بگیره و بعد مثل سلاح ازشون استفاده کنه و «مرد چند تایی» (Multiple Man) که میتونه از روی خودش تکثیر کنه و قبلا اینجا معرفیش کرده بودم. واقعا دیدید چه اسامی مزخرفی داشتند؟ کاملا معلومه مستر سینیستر رفته و بدردنخور ترین جهش یافته هایی که دستش اومده رو انتخاب کرده. ضمن اینکه در هیچ کدوم از ماموریت هایی که بهشون محول شد، موفق نبودند!

 

9- ژانگولرباز های مرگبار (Death Throws)

ژانگولرباز های مرگبار (Death Throws)

گروهی خبیث که متاسفانه زیاد نمیشه اونا رو جدی گرفت! اونا در واقع یک سری مزدور هستند که با وسایلی همچون حلقه های تیز، بمب، توپ بولینگ (!)، تبر و ...، ژانگولربازی (Juggling) انجام میدن! (ژانگولربازی عملیات تردستی مانند انداختن گوی‌های متعدد به هوا و گرفتن آن‌ها است. اصلِ این کلمه «ژانگولربازی» است، اما معمولاً و به ‌اشتباه، «ژانگوله‌بازی» تلفظ و نوشته می‌شود). «ژانگولرباز های مرگبار» از دشمنان کاپیتان آمریکا محسوب میشوند و چند باری هم برای یکی از دشمنان درجه یک Cap به نام «کراس بونز» (که اینجا معرف شده) کار کرده اند. اعضایش عبارت هستند از: «بامشل» (Bombshell) که خانمی است که در ساخت مواد منفجره تبحر داره، «نیک نک» (Knickknack) که میتونه با اشیا خطرناک مختلف تردستی انجام بده، «آد بال» (Oddball) که در تردستی با توپ تخصص داره ، «رینگ لیدر» (Ring leader)   که رهبر گروهه و در تردستی با اشیا برنده استاده و «تن پین» (Tenpin) که توپ های بولینگ منفجره پرت میکنه. نکته بامزه درباره این گروه اینه یک بار یک خبیثی به نام «کراس فایر» (crossfire) را از زندان آزاد کردند ولی فهمیدند که پولی نداره تا بهشون پرداخت کنه! بنابراین گروگانش گرفتند و گفتند تا پول ما رو ندی ولت نمیکنیم!!!

  

8- دار و دسته رویال فلاش (Royal Flush Gang)

 دار و دسته رویال فلاش (Royal Flush Gang)

، "رویال فلاش" بالاترین دست در رده‌بندی دستهای "پوکر" است. پنج کارت از آس تا ۱۰ با یک خال (گشنیز، خشت، دل یا پیک): A K Q J 10. گروه خبیث "رویال فلاش" هم تم ورق بازی دارد! حالا به اسم اعضای گروه کنید: «آس» (Ace)، «شاه» (King)، «بی بی» (Queen)، «سرباز» (Jack) و «ده لو خوشگله» (Ten). اعضای گروه قدرهاشون رو از لباس یا تجهیزات خودشون میگیرن. مثلا یکی عصایی داره که میتونه توهم ایجاد کنه، یکی لباسی داره که باعث میشه زورش زیاد بشه ، یکی کارت های تیز و برنده پرتاب میکنه و ... این گروه توسط یکی از قدیمی ترین دشمنان "جاستیس لیگ" یعنی Amos Fortune تشکیل شد که یک قمار باز حرفه ای بود که غده شانس (Luck Gland) را کشف کرد که میتونه شانس آدما رو کنترل کنه! واقعا عجیبه همچین گروهی خلق کنی و دشمن امثال بتمن و جاستیس لیگ باشه، نه؟! یعنی منظورم اینه که آدم دوست داره بیشتر باهاشون بازی کنه تا شکستشون بده!!! به جز دنیای کمیک در سریال کارتونی Batman Beyond هم دیده شده اند و شایدم در یکی دو تا کارتون دیگر از دی سی که الان حضور ذهن ندارم ...

  

7- دار و دسته گازی (Gas Gang)

دار و دسته گازی (Gas Gang)

همانطور که در این مقاله گفته شد، «مردان فلزی» (Metal Men) در سال 1962 و در شماره 37 از کمیک Showcase خلق شدند. در این کمیک شاهدبودیم که دانشمندی به نام دکتر «ویلیام مگنوس» 6 روبات خلق کرد و اسم آنها را گذاشت گروه "مردان فلزی" که اعضایش از روی فلزات معروف خلق شدند و قدرت های مشابه ای هم داشتند. سپس در شماره 6 این کمیک دیدیم که دکتر مگنوس به خاطر ماموریتی در فضا و اصابت با اشعه های کیهانی، خودش هم به یک روبات تبدیل شده ! یه جورایی هم خبیث شده بود. بنابراین مردان فلزی چاره ای نداشتند جز اینکه او را در اتاقی زندانی کرده تا راه حلی برای درمانش پیدا کنند. اما دکتر مگنوس در اون اتاق یک سری روبات جدید ساخت براساس گازهای مختلف تا مردان فلزی را نابود کنند! این روبات ها عبارت بودند از «اکسیژن»، «هلیوم»، «کربن»، «مونواکسید»، «دی اکسید کربن» و «کلروفرم». خوشبختانه آخر داستان مردان فلزی اونا رو شکست دادند و دکتر مگنوس هم به حالت عادی خودش برگشت! پس ما دیگه مجبور نبودیم در داستانی دیگر این گروه مزخرف رو تحمل کنیم!

 

6- سیرک جنایت (Circus of crime)

سیرک جنایت (Circus of crime)

گروهی که اعضایش عضو سیرک هستند! رهبرشون آقای «رینگ مستر» (Ringmaster) هستش که اینجا معرفی شده است و کلاهی مخصوص داره که باهاش میتونه دیگران رو هیپنوتیزم بکنه. اعضای اولیه این گروه عبارت بودند از «شاهزاده پایتون» (که روی مارها کنترل داره)، «گلوله توپ انسانی» (Human Cannonball) که از بدنش مثل یک گلوله توپ استفاده میکنه، «دلقک» که یک قاتله و «گامبون ها بزرگ» (The Great Gambonnos) که در انجام نمایش های آکروباتیک مهارت دارند. سپس اعضای جدیدی هم بهش اضافه شد مثل «تینا، بانوی چاق» (Teena the Fat Lady) ، «تاروکس، رام کننده شیر» (Tarrox the Tamer) و ... واقعا همچین گروهی با این نام و اعضا رو میشه جدی گرفت؟! البته نویسنده های دنیای کمیک هم اونا  رو به عنوان یک جور شوخی در داستان ها مورد استفاده قرار میدن!

 

5- وصله های ناجور (The Misfits)

 وصله های ناجور (The Misfits)

گروهی که از دشمنان درجه دو و سه بتمن تشکیل شد! اولین حضورشون در دنیای کمیک در سال 1992 و شماره 7 از کمیک Batman: Shadow of the Bat اتفاق افتاد. اعضایش عبارت بودند از «کیلر ماث» (Killer Moth) که از مزخرف ترین دشمنان بتمنه که قدرت فوق بشری نداره و روی تجهیزات خودش تکیه میکنه، «کت من» (Catman) که مثل «کریون شکارچی» سابقا یک شکارچی بوده که میتونه خیلی خوب حریف خودش رو ردیابی کنه، «مرد تقویمی» (Calendar Man) که یکی از عجیب ترین دشمنان بتمنه و علاقه خاصی به تاریخ و تقویم داره (!) و «خوش شانس» (Chancer) که اسمش هم نشون میده یک دزد خوش شانسه! اونا حس میکردند که به قدر کافی در میان جامعه تبهکاران شهر "گاتهام" مورد احترام نیستند . بنابراین گروه "وصله های ناجور" رو تشکیل دادند تا برای خودشون شهرت و احترام کسب کنند. اولین نقشه اونا هم این بود که «جیم گوردون» ، «بروس وین» و شهردار گاتهام رو بدزدند و در کمال تعجب هم موفق به انجام این کار میشوند. ولی در بخش گروگان گیری به مشکل برخورد کردند. بروس وین به دیگر گروگان ها کمک کرد تا فرار کنند و بعدشم به راحتی در قالب بتمن اونا رو شکست داد (جالبه که حتی شانس «خوش شانس» هم نتونست به کمک شون بیاد!)

 

4- لژیون بازنده ها (Legion of Losers)

 لژیون بازنده ها (Legion of Losers)

یادتونه در این مقاله 10 دشمن بیخود اسپایدرمن رو معرفی کردم؟ حالا تصور کنید که اگه اکثر اونا تیم تشکیل بدن چی میشه؟ میشه "لژیون بازنده ها"! روی جلد کمیک شماره 246 از کمیک Spectacular Spider-man خودش کاملا گویای همه چیز هست و میبینیم که  اسپایدرمن رو به خواننده کرده و پرسیده : "حتما شوخی تون گرفته! (You’ve gotta be kidding me!) . اعضای گروه عبارت هستند از «اسپات» ، «کانگورو» ، «گریزلی» و «گیبون». همانطور که در این مقاله گفته شد اسپات میتونه پورتال درست کنه، کانگورو میتونه بپره، گریزلی لباس خرسی میپوشه و گیبون هم توانایی های میمونی داره! این گروه اونقدر بد بودند که اسپایدرمن حتی به خودش زحمت نداد که شکست شون بده! خودشون هم سریع فهمیدند که مالی نیستند و سریع منحل شدند!

 

3- آنها! (Them!)

 اونا! (Them!)

«واندروومن» در طول این هفتاد و پنج سالی که از خلقتش در دنیای کمیک میگذره برخی از بدترین و مزخرف ترین خبیث های دنیای کمیک رو داشته! ولی شاید عجیب ترین این خبیث ها، «آنها!» (Them!) باشند! در واقع تنها دلیل خلقت اونا در سال 1969 (شماره 185 کمیک Wonder Woman) این بود که به خواننده ها درباره خطرات همجنسگرایی هشدار بدهند! «دایانا» در این داستان داره درباره یکی از دوستانش به نام « کتی پرکینز» توضیح میده که چطور از خونه شون فرار کرد و به شهر بزرگی آمد و با یک گروه از "هیپی" (Hippie) ها آشنا شد (هیپی یک جنبش اجتماعی در میان جوانان دهه 60 میلادی آمریکا بود که به سلسله مراتب سلطه، پدرسالاری، نژادپرستی، نیازهای کاذب، مصرف‌گرایی، بیگانگی و ادیان سازمان یافته اعتقاد نداشت و آزادی های جنسی را ترویج میکرد). تا اینکه این گروه که بهش لقب "آنها"! داده شده بود و تمایلات همجنس گرایانه هم داشت، شروع کرد به بدرفتاری با «کتی». طوری که مثل سگ باهاش رفتار میکردند و بهش قلاده میبستند! بعدشم کتی به واندروومن پناه میبره و او هم با یه مشت شکستشون میده!

 

2- مهاجمین رنگین کمانی (Rainbow Raiders)

 مهاجمین رنگین کمانی (Rainbow Raiders)

«مهاجم رنگین کمانی» رو یادتونه؟ قطعا باید یادتون باشه! چون تو این مقاله گفتم که یکی از ضایع ترین اسامی رو در دنیای کمیک داره و تو این مقاله هم گفتم که یکی از بدترین سرگذشت (Origin) ها رو در کل تاریخ کمیک داره! و حالا با گروه "مهاجمین رنگین کمانی" آشنا شوید!!! اونا تشکیل شدند تا ادای احترامی داشته باشند به جناب مهاجم رنگین کمانی که مرحوم شده بود! هر کدوم از اعضای این گروه یک تم رنگی مجزا دارند و البته قدرت هاشون هم با هم فرق داره. مثلا Red قدرت عضلانی داره، Ornage قدرت های آتشی داره، Yellow قدرت های الکتریکی داره، Green میتونه روی گیاهان تاثیر بگذاره و ... جالبه که کلا فقط یه ماموریت بهشون محول شد که اونم گند زدند و مردم شهر شکست شون دادند! در رویداد Blackest Night خودکشی کردند (زهر خوردند) تا بتونند به گروه "لنترن های سیاه " بپیوندند ولی انتخابشون نکردند!!!

 

1- آکادمی خبیث های اصلی (Academy of Arch-Villains)

آکادمی خبیث های اصلی (Academy of Arch-Villains)

اولین حضور این تیم در دنیای کمیک در سال 1963 و در شماره 141 از کمیک های Wonder Woman روی داد. واقعا ایده اصلی گروه برای حتی زمانه خودشون (یعنی دهه 60 میلادی) هم احمقانه و مضحک بود! این آکادمی در واقع یک سازمان بزرگ خلافکاری است که به هر کی که بتونه «واندروومن» رو شکست بده یک مجسمه طلا جایزه میده!!! در کل فقط یک شماره دیده شده و اعضای گروه هم عبارت بودند از «مرد زاویه» (Angle Man) که یک وسیله مثلثی داره که میتونه باهاش پورتال درست کنه، «مرد موشی» (Mouse Man) که خلافکاریه که خودش رو به اندازه یک موش کوچک کرده (!) و «فشفشه انسانی» (Human Fireworks) که از فشفشه درست شده!!! همین ظاهر و لباس و اسم و قدرت های این افراد نشون میده عجب گروه مزخرفی بوده! هر کدوم از اونا سعی کردند واندروومن رو شکست دهند و خودشون شکست خوردند! مرد زاویه سعی کرد به دامش بندازه ولی واندروومن به راحتی فرار کرد. مرد فشفشه هم که خودش منفجر شد! مرد موشی که هم سعی کرد واندروومن رو هیپنوتیزم کنه!!! در مجموع این بدترین گروه ابرشرور تاریخ دنیای کمیک بود و خدا رو شکر دیگه اثری ازش نیست ...

  

مهدی ترابی مهربانی

 All rights reserved © Spidey.ir 2024

   (هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

معرفی 25 سازمان مخفی برتر در دنیای کمیک

رتبه بندی عجیب و غریب ترین دشمنان مردعنکبوتی!

10 حقیقت مهمی که باید درباره «رینگ مستر» (RINGMASTER) بدانید

10 حقیقت مهمی که باید درباره شخصیت «اسپات» (THE SPOT) بدانید

10 گروه ابرقهرمانی برتر دنیای کمیک

10 گروه ابرخبیث (SUPERVILLAIN TEAMS) برتر دنیای کمیک

بدترین گروه های ابرخبیث دنیای کمیک

مزخرف ترین شخصیت های دنیای کمیک بوک

بی مصرف ترین ابرقهرمانان کمیک بوکی!

معرفی 10 گروه خبیث برتر مارول

10 ابرشروری که بدترین اریجین (ORIGIN) را دارند!

15 ابرخبیثی که اسم ضایع دارند!

معرفی 25 سازمان مخفی برتر در دنیای کمیک

10 ابرقهرمانی كه بدترین اریجین (ORIGIN) را دارند 

 10 ابرقهرمانی كه بهترین اریجین (ORIGIN) را دارند + ویدئو

بی مصرف ترین ابرقهرمانان کمیک بوکی!

15 دفعه ای که دشمنان مرد عنکبوتی گوشت انسان خوردند!

بیخود ترين دشمنان مرد عنكبوتی !

15 ابرقهرمانی که اسم ضایع دارند!

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

a.v.s
#1 a.v.s 1397-03-30 18:13
نمیدونم چرا هرگروه یا فردی بوده که افتضاح بوده، اسم مزخرفی هم داشته! هیچ کدوم رو نمیشه جدی گرفت به غیر از تهطیرکنندگان که توی تاپ لیست هم نیومده. خودم از ایده اش خوشم اومد.

حالا بحث گروه های خبیث شد، آقای ترابی میگم نظرتون راجب گروه Bastards of Evil چیه؟ این گروه رو اسما میشناسم ولی فکر نکنم گروه خوبی باشه.
راستی یک گروه ابرخبیث سه نفره زن بود که از حرف اول اسامی ابرخبیثانه شون تشکیل شده بود و اسمش بود B.A.D. Girls Inc. نظرتون راجب این گروه هم چیه؟
نقل قول کردن
maximum spidey
#2 maximum spidey 1397-03-30 18:34
ممنون مقاله ی جامع و کاملی در سری مقاله های "بدترین" بود(البته همه ی مقاله های استاد عالیه :-) )
کاملا مشخصه نه تنها نویسنده به ظاهر و اسم کرکتر های گروه و خود گروه اهمیت نداده، بلکه فقط و فقط تنها هدفش درست کردن یک داستان مزخرف بوده!
نه عمقی... نه شخصیت پردازی نه هیچی!
حتی انگیزه ی دورهم جمع شدن و متحد شدن و تشکیل گروهشونم بی معنا بود و بی هیچ وجه قابل درک نبود!
اکادمی خبیث های اصلی که دیگه ترکوندن...
یعنی عالی بودن تو یه شماره فقط دیده شدن تو همون یه شماره هم نابود شدن! :-|
حتی اعضای گروهشونم لایق قرار گرفتن توی لیست "بدترین اسامی شخصیت های شرور" هم بودن.
درکل مقاله ی عالی و جذابی بود که ادم از خوندنش سیر نمیشه .
با تشکر.
نقل قول کردن
sib khan
#3 sib khan 1397-03-30 19:05
واقعا نویسنده هاشون چه فکری با خودشون کردن؟ :-| به چه امیدی اینا رو خلق کردن من نمیفهمم :-|
مرسی استاد واقعا ادم اینارو میخونه خندش میگیره :lol: به خصوص سر شماره 4 خیلی خندیدم :lol: سر شماره 7 ادم یاد این انیمیشن های علوم تجربی سال سوم اموزش پرورش میوفته :lol:
نقل قول کردن
mehran spidey
#4 mehran spidey 1397-03-30 19:35
یک مقاله ی خواندنی دیگه از استاد ترابی ، خیلی ممنون بابت مقاله ، ولی انصافا هم اعضای گروه ها و هم اسم گروه ها بیخود بودند آخه لژیون بازنده ها :o از اسمشون معلومه که همیشه بازنده اند :lol: یا مثلا ژانگولر باز های مرگبار :o :o خداییش نوسندگان اسم بهتری نداشتن جایگزینش کنند :sigh:
نقل قول کردن
علی قدیانی
#5 علی قدیانی 1397-03-30 20:21
ممنون بابت مقاله خیلی خوب بود
واندروومن الان یه خورده ثبات پیدا کرده و بهتر شده من که همیشه ازش بدم میومده(البته فیلمش خوبه) مخصوصا اون جت نامرئی :-x خداییش یعنی چی؟ خیلی الان بنظرم مسخرست از بین شخصیت های مونث دی سی من که همیشه بتگرل رو دوست داشتم ولی واندروومن نه.
راستی بحث بترگل شد تو کمیک بتگرل سال اول یادمه این کیلر ماث بود که اولش اسمش ماثمن بود و درکل تو همون دنیای کمیک هم ادم بدبخت و خبیث مزخرفی بود و همه مسخرش میکردن خیلی سعی کرد ابهت پیدا کنه و اینا البته اون موقع بتگرل چون تازه کار بود یه خورده شاید براش شاخ شده بود. بنده خدا خیلی هم دل نازک بود و زیاد نمیخواست به کسی اسیب بزنه!
راستی دوستان عکس های جدید منتشر شده از کارتون جدید لاک پشت های نینجا رو دیدید؟
اون دشمنای آشغال اریجینال رو دیدین؟ من که به عنوان یکی از فن های TMNT خیلی ناراحت شدم! مخصوصا از اون کرمه که یه مجری خبریه ظاهرا و بعد تبدیل میشه یه کرم جهش یافته! :o واقعا TMNT داره به فنا میره!
نقل قول کردن
Mdh
#6 Mdh 1397-03-30 23:16
به نقل از Twisto:
ممنون بابت مقاله خیلی خوب بود
واندروومن الان یه خورده ثبات پیدا کرده و بهتر شده من که همیشه ازش بدم میومده(البته فیلمش خوبه) مخصوصا اون جت نامرئی :-x خداییش یعنی چی؟ خیلی الان بنظرم مسخرست از بین شخصیت های مونث دی سی من که همیشه بتگرل رو دوست داشتم ولی واندروومن نه.
راستی بحث بترگل شد تو کمیک بتگرل سال اول یادمه این کیلر ماث بود که اولش اسمش ماثمن بود و درکل تو همون دنیای کمیک هم ادم بدبخت و خبیث مزخرفی بود و همه مسخرش میکردن خیلی سعی کرد ابهت پیدا کنه و اینا البته اون موقع بتگرل چون تازه کار بود یه خورده شاید براش شاخ شده بود. بنده خدا خیلی هم دل نازک بود و زیاد نمیخواست به کسی اسیب بزنه!
راستی دوستان عکس های جدید منتشر شده از کارتون جدید لاک پشت های نینجا رو دیدید؟
اون دشمنای آشغال اریجینال رو دیدین؟ من که به عنوان یکی از فن های TMNT خیلی ناراحت شدم! مخصوصا از اون کرمه که یه مجری خبریه ظاهرا و بعد تبدیل میشه یه کرم جهش یافته! :o واقعا TMNT داره به فنا میره!

آخرین باری که TMNT رو دیدم یادم نیست...سریال کارتونی داشت یه کم قدیمی بود اما باحال بود بعد اون دیگه هیچ کدوم رو ندیدم...بعضی کاراکترا انگار تاریخ انقضا دارن بعدش چیز درست و حسابی ازشون ساخته نمیشه...
نقل قول کردن
علی قدیانی
#7 علی قدیانی 1397-03-31 00:47
به نقل از Mdh:
به نقل از Twisto:
ممنون بابت مقاله خیلی خوب بود
واندروومن الان یه خورده ثبات پیدا کرده و بهتر شده من که همیشه ازش بدم میومده(البته فیلمش خوبه) مخصوصا اون جت نامرئی :-x خداییش یعنی چی؟ خیلی الان بنظرم مسخرست از بین شخصیت های مونث دی سی من که همیشه بتگرل رو دوست داشتم ولی واندروومن نه.
راستی بحث بترگل شد تو کمیک بتگرل سال اول یادمه این کیلر ماث بود که اولش اسمش ماثمن بود و درکل تو همون دنیای کمیک هم ادم بدبخت و خبیث مزخرفی بود و همه مسخرش میکردن خیلی سعی کرد ابهت پیدا کنه و اینا البته اون موقع بتگرل چون تازه کار بود یه خورده شاید براش شاخ شده بود. بنده خدا خیلی هم دل نازک بود و زیاد نمیخواست به کسی اسیب بزنه!
راستی دوستان عکس های جدید منتشر شده از کارتون جدید لاک پشت های نینجا رو دیدید؟
اون دشمنای آشغال اریجینال رو دیدین؟ من که به عنوان یکی از فن های TMNT خیلی ناراحت شدم! مخصوصا از اون کرمه که یه مجری خبریه ظاهرا و بعد تبدیل میشه یه کرم جهش یافته! :o واقعا TMNT داره به فنا میره!

آخرین باری که TMNT رو دیدم یادم نیست...سریال کارتونی داشت یه کم قدیمی بود اما باحال بود بعد اون دیگه هیچ کدوم رو ندیدم...بعضی کاراکترا انگار تاریخ انقضا دارن بعدش چیز درست و حسابی ازشون ساخته نمیشه...

نه TMNT پتانسیلش بالاست دست نا اهلش افتاده الان یعنی نیکلودئون لعنتی. به جز اون انیمیشن سینمایی Turtles forever دیگه هیچ کارتون یا فیلم خوبی تولید نکرد و بازی هاشونم افت کردن تازه! دیگه نباید انتظار شاهکاری مثل 2003 رو داشت. من دقیقا متوجه نشدم کدومو دیدی ولی فکر کنم اون دهه 80 میلادی رو میگی سری 2003 رو حتما ببین.
نقل قول کردن
Spider-Fan
#8 Spider-Fan 1397-03-31 01:48
ممنون استاد بخاطر این تاپ لیست باحال

چند وقته که این سری مقالات (به قول آقای spiderpunisher اگه اشتباه نکنم ضایعات :lol: ) دارن به کالکشن مقالات سایت اضافه میشن.
و خوبه که به نوعی هم به وضعیت کمیک استریپ و داستانهای اون طی دوره های مختلف اشاره و پرداخته میشه.
کلا نظر خاصی ندارم
به قول اسپایدی: «!You've gotta be kidding» :lol:
نقل قول کردن
brg_1214
#9 brg_1214 1397-03-31 02:00
خسته نباشید ، مقاله مثل همیشه عالی!
خیلی جالبه که اینجور گروه ها و شخصیت های مزخرف هم داریم ، کاملا معلومه که نویسنده برای خلقشون زحمت زیادی بخودش نداده!
ولی تطهیرکنندگان خیلی خوب بود...
نقل قول کردن
Spider-Fan
#10 Spider-Fan 1397-03-31 02:10
به نقل از Twisto:

راستی دوستان عکس های جدید منتشر شده از کارتون جدید لاک پشت های نینجا رو دیدید؟
اون دشمنای آشغال اریجینال رو دیدین؟ من که به عنوان یکی از فن های TMNT خیلی ناراحت شدم! مخصوصا از اون کرمه که یه مجری خبریه ظاهرا و بعد تبدیل میشه یه کرم جهش یافته! :o واقعا TMNT داره به فنا میره!

حییییف از این پتانسیل و محبوبیت TMNT!

یادش بخیر؛ اون سری دهه ۸۰ میلادی. چه داستانی داشت.
بعدم ۳ تا فیلم سینمایی از اون در دهه ۹۰ ساخته شد: ۱. فکر کنم اسمش همون TMNT بود که برعکس کارتون دارک بود. ۲. اسمش TMNT II: the secret of the Ooz بود که بر عکس قسمت قبل به مراتب fun تر شده بود. و ۳. Turtles in time که بعد از شکست افتضاحی که خورد تا همین اواخر کسی به فکر ساخت فیلم سینمایی از TMNT نیفتاد.
بعد هم که سری ۲۰۰۳ که خیلی عالی بود و بشخصه عاشق سبک طراحی هاش بودم و داستان هاش هم انصافا فوق العاده زیبا بود، بجز اپیزود های آخر که میشه گفت متوسط بود.
فکر کنم یه گیم هم از روش ساخته شد که خیلی باهاش حال کردم.
بعد هم فیلم Turtles Forever که هلاکش بودم اون موقع.
(یادش بخیر وقتی اومد سی دی‌ش رو گرفتم و عاشق فیلم شدم.این آخر یا هم نسخه Blu-ray‌ش رو سایت گذاشته بود که دانلود کردم :cry: )
دیگه از اون به بعد فیلم های مزخرف "مایکل بی" شروع شد و گند زد به کل دنیای TMNT و خصوصا خاطرات ما...
(باز قسمت اولش رو میشد تحمل کرد، اما قسمت دوم به قدری داغون بود که وسط فیلم، مانیتور رو [در حال خمیازه کشیدن :-| ] خاموش کردم رفتم!!!)


ولی جدا حیف شد TMNT...
در وصف این سریال جدیده هم فقط بگم که آپریل اونیل در اون سیاه پوسته (حتی با مدل موی متفاوت) :-|
نقل قول کردن
Spider-Fan
#11 Spider-Fan 1397-03-31 02:25
بنظرم Purifers چندان هم بد نبودن؛
بلکه تا حدی عمیق بودن و پتانسیل داشتن داستان های دراماتیک و بعضا اجتماعی رو داشتن.
و استعاره ای هستند از برخی انسان های متعصب مذهبی (enthusiast) دارای قدرت و نفوذ که طرز تفکر اشتباه و افراطی دارن و میخوان دنیا رو از دید خودشون اصلاح کنن.
میتونست بار داستان های بعضا "سیاسی" یا "فلسفی" داستان های مارول رو به دوش بکشه.
نقل قول کردن
Spider-Fan
#12 Spider-Fan 1397-03-31 02:50
در مورد اون گروه «Academy of Arch-Villains» هم فکر کنم برای «واندروومن» چندان خارج از ذهن نباشن!

کلا از شخصیت واندروومن خیلی بدم میاد. با وجود اینکه تو این سالها نویسندگان سعی کردن این کاراکتر رو جذاب و چند بعدی کنن، اما در واقع شخصیتش از پایه و اساس تک بعدی هست. (بیشتر از بقیه کاراکتر های DC)
نه استعاره ای از موضوعی اجتماعی یا... هست و نه اریجین خلاقانه و منحصر به فردی داره.
مثلا کاراکتر های مشابه واندروومن مثل «ثور» اریجین به مراتب بهتری داره: خدایی که بدلیل غرورش به زمین تبعید میشه، راه و رسم انسانیت و فروتنی یاد میگیره و تصمیم میگیره محافظ میدگارد بشه.
یا مثلا بلک پنتر (تا حدی البته) یا...

اما واندروومن اریجینی یا داستان هایی که باید پرطرفدار ترین کاراکتر مونث کمیک داشته باشه رو نداره...

جالبه بدونین که در زمان تشکیل گروه Justice Legue of America در دهه ۴۰ میلادی و فروش خوب شماره های اختصاصی اعضای گروه، یک روان شناس یا جامعه شناس به اسم «ویلیام مولتن» (William Molton) اومد و یه مقاله منتشر کرد که میگفت این که همه ابرقهرمانان مورد توجه اون دوره مذکر بودند در ذهن جوونا تاثیر می ذاره و ... .
که به این ترتیب سردبیر وقت انتشارات DC از اون یارو دعوت کرد تا بیاد و یه ابرقهرمانی مونث برای DC خلق کنه. اون هم واندروومن رو خلق کرد (در یه شماره از کمیک All Star Comics). بعد هم خواننده ها استقبال کردن ازش و صاحب عنوان اختصاصی خودش شد.
چند وقت بعد هم به گروه JLA ملحق شد. حدس بزنین با چه پستی؟ : منشی گروه!!!
ولی این واندروومن که ما میشناسیمش اریجینش تو دهه ۷۰ میلادی تکمیل شد و تبدیلش کردن به یه خدا و درونمایه (theme) های اساطیری بهش دادن .

خواستم بدونین که واندروومن از اول هم به طور جدی در داستان های تاثیر گذار نقشی نداشته و بیشتر انگار DC یه الگو درست کرده بود برای دختر بچه ها! بعد ها اریجینش تکمیل شده (تکمیل که نه بازنویسی شده!) و شده واندروومن یی که ما الان می بینیم.

ولی با این حال «واندروومن» آنچنان پتانسیل داستان های ماندگار و تمام عیاری نداشته و نداره.
(الان هم که مستحضرید DC از چه ترفندی برای فروش بیشتر کمیک هاش استفاده میکنه؟! :-* )
نقل قول کردن
North-wolf
#13 North-wolf 1397-03-31 07:11
دار و دسته رویال فلاش فک کنم تو ارو ورس بودن. دقیق یادم نیست سریال ارو بود یا فلش اما یه خانواده بودن که از بانک خواستن دزدی کنن و لباسا و ماسکها و ایناشون مثل کارتای بازی بود
نقل قول کردن
علی قدیانی
#14 علی قدیانی 1397-03-31 10:27
استاد الان که دقت میکنم این ایده Purifers چقدر منو یاد داعش میندازه! داعش هم کارای خودشو با اینکه اعمالشون مقدسه و برای خواست خداوند انجام میشه توجیح میکنه و هدفش هم ریشه کن کردن مسلمانان جاهای مختلفه. ویلیام استرایکر هم همون انگلیس و امریکا و اسرائیله که تاسیس کننده داعشن
نقل قول کردن
IRON MAN33
#15 IRON MAN33 1397-03-31 13:46
سلام مقاله خوبی بود. یه سوال راسته که توی شماره ۶۰۰کمیک های مرد آهنی ،تونی اینارو می‌فهمه که هاروارد استارک پدر اصلیش نیست؟؟؟؟!!

اگه اینطوری باشه واقعا خیلی افتضاح میشه و خیلی ناراحت کنندست :cry:
نقل قول کردن
Lord-_-Persian
#16 Lord-_-Persian 1397-03-31 17:05
همون اول ک عکس مقاله رو دیدم فک کردم شوکره طرف و بدون خوندن تیتر وارد شدم :D
نقل قول کردن
mtm
#17 mtm 1397-04-01 12:08
به نقل از a.v.s:
ای ترابی میگم نظرتون راجب گروه Bastards of Evil چیه؟ این گروه رو اسما میشناسم ولی فکر نکنم گروه خوبی باشه.
راستی یک گروه ابرخبیث سه نفره زن بود که از حرف اول اسامی ابرخبیثانه شون تشکیل شده بود و اسمش بود B.A.D. Girls Inc. نظرتون راجب این گروه هم چیه؟

والا من که اطلاعاتی از این گروه ها ندارم. نمیتونم نظری بدم
نقل قول کردن
mtm
#18 mtm 1397-04-01 12:09
به نقل از Twisto:
استاد الان که دقت میکنم این ایده Purifers چقدر منو یاد داعش میندازه! داعش هم کارای خودشو با اینکه اعمالشون مقدسه و برای خواست خداوند انجام میشه توجیح میکنه و هدفش هم ریشه کن کردن مسلمانان جاهای مختلفه. ویلیام استرایکر هم همون انگلیس و امریکا و اسرائیله که تاسیس کننده داعشن

دقیقا باهات موافقم
نقل قول کردن
spiderpunisher
#19 spiderpunisher 1397-04-01 13:54
مقاله خیلی خوبی بود استاد، جالب اینجاست خیلی هاشون جدی جدی خلق نشدن و شوخی بودن که مثلا یا خودشون یا بعضی خواننده ها بخندن که بعضی اوقات موفق نبودن.
نقل قول کردن
North-wolf
#20 North-wolf 1399-02-26 11:34
شماره هشت تو سریال ارو هم بودن. فک کنم البته.شایدم سریال فلش بود :-? .به هرحال ارو ورس
اونجام یه تیم بودن که همینجوری کارتی مارتی بودن. ولی یه خانواده بودن تا جایی که یادمه.
نقل قول کردن
Madeleine
#21 Madeleine 1402-12-05 03:53
I am extremely impressed with your writing skills and also with the layout on your website.
Is this a paid theme or did you customize it yourself? Anyway keep
up the nice quality writing, it is rare to see a nice site like this one nowadays.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید