لحظات برتر در فیلم های کمیک بوکی سال 2016!

فیلم های کمیک بوکی-لحظات برتر فیلم-فیلم های 2016

 میخواهیم به لحظات برتر در فیلم های کمیکی سال 2016 بپردازیم. متاسفانه فقط 3 فیلم از 6 فیلم کمیکی سال گذشته، موفق بودند! اما این به این معنی نیست که فیلم هایی که موفق نشده اند، لحظه برتری نداشته باشند! 

توجه: اگر تاکنون همه فیلم های کمیک بوکی سال 2016 را ندیده اید، پیشنهاد میکنم که این مطلب را نخوانید.

15. مرگ سوپرمن

فیلم های کمیک بوکی-لحظات برتر فیلم-فیلم های 2016

درسته که ما آگاه بودیم سوپرمن قرار است در فیلم بعدی وارنر یعنی جاستیس لیگ باشد و در نتیجه مرگ سوپرمن در فیلم قبلی مسخره به نظر میرسید! اما همه مردم جهان که خبردار نبودند که سوپر من در جاستیس لیگ حضور دارد! در واقع اگر " گاف " وارنر نبود، مرگ سوپرمن کمی جذاب تر میشد. حال ما در اینجا کاری نداریم که سوپرمن چجوری کشته شد و وارنر چطوری گاف داد! در اینجا با ما خود " مرگ سوپرمن " کار داریم. در هرحال با اینکه ما میدانستیم که سوپرمن برمیگردد. ولی مرگ سوپرمن در فیلم جالب بود.  شاید مرگ سوپرمن در دنیای سینمایی دی سی اشتباه باشد، اما در فیلم BVS  این مرگ جالب است. به هرحال ما بازهم امیدواریم که حداقل فیلم جاستیس لیگ موفق باشد تا هم دی سی لذت ببرد هم ما.

14.  بعد آیینه

یکی از بهترین لحظات فیلم دکتر استرنج، در حقیقت همان بعد آیینه است!  ما در اوایل فیلم کمتر بعد آیینه را دیدیم اما موقعی که رسید به عکس بالا، دیگر بعد آیینه را با تمام وجود حس کردیم. در این لحظه که واقعا جلوه های ویژه و بصری بسیار سنگینی داشت، دکتر استرنج و همراهش، از دست  کیسیلیوس فرار میکنند چون کیسیلیوس در بعد آیینه قدرت بیشتری دارد! سپس کیسیلیوس آنها را گیر میندازد و... . البته لازم است برای کسانی که نمیدانند توضیح دهم که اتفاقاتی که در بعد آیینه می افتد، در واقعیت تاثیری ندارد.

13. کوئیک سیلور

چند سال پیش، وقتی هواداران مطلع شدند که کاراکتر کوئیک سیلور قرار است هم در فیلم انتقام جویان ( مارول) و هم در فیلم مردان ایکس ( فاکس ) باشد، بیشترشان بخاطر سابقه مارول، فکر میکردند که مارول کوئیک سیلور بهتری ارائه میدهد! اما برخلاف انتظارشان، کوئیک سیلور فاکس بسیار عالی ظاهر شد! همانطور که قبلا گفتم، یکی از بهترین نقطه قوت های فیلم ایکس من: اپوکالیپس، کوئیک سیلور است. به هرحال در این سکانس میبینیم که مدرسه میوتانت ها درحال منفجر شدن است و ما انتظار داریم که بیشتر میوتانت های حاضر در آنجا بمیرند که ناگهان سر و کله کوئیک سیلور پیدا میشود! ما وارد صحنه آهسته میشویم و میبینیم که کوئیک سیلور همه را نجات میدهد! در این بخش از فیلم، لحظات فانی را دیدیم که بسیار برای همه ما لذت بخش بود.

12.  رویارویی بتمن در مقابل سوپرمن

بتمن علیه سوپرمن فیلم خوبی نبود ولی جلوه های ویژه فوق العاده ای داشت. در این لحظه، تماشاچی حدود 2 ساعت صبر کرده که این تیکه را ببیند چون 2 ساعت اول تقریبا چیز خاصی نداشت! اکشن، فضای مبارزه، جلوه ها و... عالی بودند. کلا زک اسنایدر " فقط فقط فقط " برای خلق آثار اکشن خوب است نه چیز دیگری! این فیلم نتوانست انتظارات ما را برآورده کند ولی حداقل توانست جلوه های ویژه و اکشن خوبی را به ما بدهد. در اینجا سوپرمن قصد دعوا ندارد و برای حرف زدن آمده ولی بتمن اعصاب ندارد و برای دعوا آمده است!

11. فلج شدن وارماشین

این لحظه حقیقتا کم نظیر بود! یکی ازغم انگیز ترین اتفاقات در فیلم بود! خدا را شکر که برادران روسو باهوش هستند و خوب بود که رودی رودز را نکشتند. چون اگر رودز میمرد، هم ما دیگر نمیتوانستیم که او را در mcu  ببینیم، هم بیشتر بیننده ها حق را به تونی میدادند و از کاپیتان بدشان میامد! ولی خوب شد که این اتفاق نیفتاد و دشمنی بین مردآهنی و ویژن و فالکون پیش نیامد!

10. اولین حضور پلنگ سیاه در MCU

تا قبل از فیلم کاپیتان آمریکا 2016 ما بلک پنتر را در عالم مارول ندیده بودیم! وقتی خبردار شدم که قرار است این کاراکتر در فیلم حضور داشته باشم، نگران شدم که نکند مثل واندرومن در فیلم BVS  باشد که بیخود و بی جهت وارد داستان شود در حالی که نبودش چندان اهمیتی ندارد! ولی وقتی فیلم را دیدم فهمیدم که به بهترین شکل ممکن و بسیار هوشمندانه وارد داستان شد. فهمیدم که برادران روسو کار خودشان  را بلد هستند و دیگر برای فیلم جنگ بینهایت نگران نیستم. به هرحال پلنگ سیاه، کاراکتر معروف مارول در کمیک ها، در سال 2016 در فیلم کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی حضور داشت و چادویک پوزمن هم به خوبی نقشش را بازی کرد.

9. جاینت من

همگی ما از حضور مرد مورچه ای در فیلم کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی ذوق زده و خوشحال شدیم. ولی بیشتر از آن، از تبدیل انت من به جاینت من خوشحال شدیم! بله درست است. زمانی که اصلا نمیتوانستیم پیش بینی کنیم، یه فکر به کله اسکات لنگ زد و او خود را به جاینت من تبدیل کرد و توانست تیم مردآهنی را برای مدت زمانی ( هرچند کم ) سرگرم کند تا کاپیتان و باکی بانز سوار جت شوند. اما زیاد طول نکشید که مردعنکبوتی، آیرون من و وارماشین توانستند راهی بیندیشد و بر جاینت من غلبه کنند!

8. ادای احترام به کمیک

فیلم کاپیتان آمریکا جنگ داخلی جز معدود فیلمهایی از مارول است که بالای 1 میلیارد دلار فروش داشته است! در این دو صحنه ما شاهد دو صحنه هستیم که عینا از کمیک جنگ داخلی گرفته شده اند. در فیلم کاپیتان آمریکا جنگ داخلی، ادای احترام های زیادی وجود دارد که باعث میشود یاد و خاطر ما از کمیک دوباره زنده شود. به غیر از آن، اگر کسی حتی کمیک جنگ داخلی را نخوانده باشد،  باز هم لذت میبرد زیرا این دو صحنه واقعا شگفت انگیز هستند. 

7. چرخه زمانی

در اواخر فیلم دکتر استرنج 2016، میبینیم که دکتر استرنج دلش را زد به دریا و رفت پیش دشمن اصلی اش! دکتر آگاه بود که در حدی نیست که دورمامو را بکشد پس یک ایده جالب به ذهنش رسید... با توجه به اینکه Time Gem  یا همان سنگ زمان پیش دکتر است و میتواند زمان را دستکاری کند، تصمیم گرفت که یک چرخه زمانی بسازد تا دورمامو را که زمان برایش چیزی ناشناخته بود، را اسیر خودش کند. و موفق شد. دورمامو تقریبا دیوانه شده بود و به ناچار تسلیم دکتر استرنج شد. این ایده واقعا برای فیلم دکتر استرنج که موضوعش زمان بود، کاملا مناسب بود.

6. آغاز یک دشمنی جدی

تقریبا دلمان خوش بود به اینکه دیگر بین کپ و تونی دعوایی نمیبینیم نها با هم متحد میشوند که با سرباز های جهش یافته مبارزه کنند تا اینکه سرو کله بارون زیمو پیدا میشود و زیمو نحوه کشته شدن هاوارد استارک را فاش میکند! یهو همه چی به هم میریزد و تونی قاطی میکند و یک دعوای کاملا جدی بین تونی و باکی و کپ صورت میگیرد! تماشاچی قشنگ میتواند حس کند که این مبارزه، مانند مبارزه قبلی نیست چون بحث، بحث انتقام است! واقعا مبارزه پایانی فیلم جنگ داخلی زیبا، لذت بخش و هیجان انگیز بود! سکانس های اکشن، جلوه ها و... عالی بودند.

5. شنل معراج

به شخصه خیلی دوست داشتم که شنل معراج دکتر استرنج رو توی سینما ببینم تا اینکه بلاخره چند وقت پیش تونستم تجربه اش کنم. شنل معراج خیلی برای دکتر واجب است و حتی چندین بار جان دکتر استرنج را نجات داده است! لحظه ای که دکتر استرنج پرت شد پایین و شنل معراج به دنبالش رفت، و او را بالا آورد یکی از بهترین سکانس ها در فیلم های کمیک بوکی است!

4. کشته شدن خانواده مگنیتو

فیلم مردان ایکس: آپوکالیپس زیاد موفق نبود ولی بهترین سکانس این فیلم که حتی میتوان آن را جز بهترین سکانس های احساسی در فیلم های کمیک بوکی حساب کنیم، جایی بود که خانواده مگنیتو توسط سرباز ها کشته شدند! مگنیتو خیلی سعی کرد که دیگر دست به کشتار و کار های خبیثانه نزند ولی با کشته شدن خانواده اش آن هم جلوی چشمان خودش، فهمید که اگر با این شیوه پیش برود به جایی نمیرسد و بهش ظلم میشود! واقعا تماشاچی با دیدن این سکانس ناراحت میشود و بسیار راحت میتواند با کاراکتر مگنیتو ارتباط برقرار کند!

3.  تیم آیرون من در مقابل تیم کپ

نقطه اوج و هیجان فیلم کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی لحظه ای است که همه قهرمانان مارول، به جان هم می افتند! دیالوگ ها، اکشن، جلوه ها، بازیگری، بدلکاری و... منحصر به فرد بود! در اینجا تیم آیرون من یعنی: مرد آهنی، مردعنکبوتی، ویژن، بیوه سیاه، پلنگ سیاه و ماشین جنگی در مقابل قهرمانان دیگر یعنی تیم کپ یعنی: کاپیتان آمریکا، سرباز زمستان، مرد مورچه ای، شاهین چشم، فالکون  و اسکارلت ویچ قرار میگیرند و با هم مبارزه میکنند. در مبارزه لحظات جالب و فان زیادی هم وجود دارد.

2. ظهور دورمامو

در یکی از آخرین پرومو های فیلم دکتر استرنج اشاره کوچکی به دورمامو شد، اما خوشبختانه مارول بر خلاف وارنر همه چیز را در تریلر لو نمیدهد! تقریبا کمتر کسی هم مطمئن بود که دورمامو در فیلم حضور دارد، تا اینکه فیلم به اکران در آمد و  در آن حرفایی از دورمامو شد ولی چهره دورمامو را ندیدیم تا دقایق آخر فیلم! مارول یک دورمامو با هیبت، ابهت و بسیار قدرتمند رو تحویل ما داد که بسیار راضی کننده بود. حقیقتا من خیلی منتظر حضور دورمامو در فیلم بودم ( مطمئنا شما هم بیشتر از من منتظر بودید ).

و حالا میرسیم به برترین لحظه در فیلم های کمیک بوکی 2016 ...

1. اولین حضور مرد عنکبوتی در دنیای سینمایی مارول!

بهترین لحظه در فیلم های کمیک بوکی سال 2016...

این را که دیگه همه میدانند. تا حالا 5 تا فیلم از محبوب ترین قهرمان بی چون و چرا ی مارول دیده بودیم. اما معلوم بود که سونی نمیتواند به تنهایی از پس مردعنکبوتی بر بیاید و بعد از مدت زیادی مذاکره با مارول، تصمیم بر این شد که رایت مردعنکبوتی دوباره به مارول برگردد ( اما باز هم سونی حقوقی دارد ) . مارول زود مردعنکبوتی را به بهترین شکل وارد داستان جنگ داخلی کرد و آرزوی همه ما به واقعیت رسید. بدون شک این بهترین کاری بود که سونی تا حالا کرده بود! مردعنکبوتی با حضور 20 دقیقه ای در فیلم کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی چنان غوغایی به پا کرد که همه منتقدین و تماشاگران از آن تعریف کردند.

نظر شما چیه؟

به نظرتون چه صحنه های دیگه ای میتونستن در لیست باشن؟

نویسنده: آرش مرادی

All rights reserved © Spidey.ir 2017

      (هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

#1 A,morradi 1395-12-03 19:54
البته همه لیست یه طرف، 4 تای آخر هم یه طرف دیگه.
شماره 4: بهترین و احسای ترین لحظه فیلم ایکس من: اپوکالیپس

شماره 3: هیجان انگیز ترین لحظه فیلم جنگ داخلی

شماره 2: بهترین و مورد انتظار ترین لحظه فیلم دکتر استرنج

شماره 1: بهترین، مورد انتظار ترین و خوشایند ترین لحظه در فیلم جنگ داخلی
#2 ariovash 1395-12-03 20:07
6 و 8 که تقریبا یکین. کاش به جای یکیشون صحنه ی گلوله شمردنای ددپولو میزاشتین
#3 A,morradi 1395-12-03 20:12
به نقل از ariovash:
6 و 8 که تقریبا یکین.

نه . فرق میکنن! :lol:
به نقل از ariovash:
6 کاش به جای یکیشون صحنه ی گلوله شمردنای ددپولو میزاشتین

پیشنهاد خوبی بود ولی با توجه به بقیه لیست، راهی برای حضور پیدا کردن این لحظه توی لیست نبود، چون بقیه لحظات " برتر" بودن
#4 Nightwatcher 1395-12-03 20:20
وای... همش عالی بود!
فیلم جنگ داخلی و دکتر استرنج که پر از لحظات دیدنی بودند. در واقع لحظات منتخب این دو فیلم یکی از دیگری زیبا تر و جذابتر بودند.
اگه مرگ سوپرمن بعد از حضور در چند فیلم خوب و با شخصیت پردازی مناسب رخ میداد میتونست خیلی حماسی و باشکوه و تراژیک باشه. ولی متاسفانه در یکی از بدترین فیلمهای کامیک بوکی اتفاق افتاد.
رویارویی سوپرمن و بتمن هم چونکه داستان و شخصیت پردازی خوبی پشتش نبود زیاد به دل ننشست. البته بیشترش هم توی تریلرها اسپویل شد.
صحنه های مربوط به کوییک سیلور و مرگ خانواده مگنتو هم خیلی خوب بود.

ممنون از جناب مرادی عزیز. عالی بود. خسته نباشید.
#5 civil war 2 1395-12-03 20:23
همه این بخش ها عالی بودن فقط.....
در مورد تصویر بخش ۶ باید بگم حیف تونی انسان عادی و بدون هیچ نیروی مافوق بشری هست(همین عادی بودنش هست که طرفدارشم) و صد البته خسته از جنگ وگرنه باید جای کاپ و تونی عوض می شد یعنی تونی روی سینه کاپ بود و............به هر حال جنگ داخلی درجه یک این لیست بود و یک شاهکار از طرف مارول هست. 8)
#6 Nightwatcher 1395-12-03 20:25
ناگفته نماند که اون سکانس مبارزه ددپول با خلافکارها توی اتوبان هم خیلی خوب بود! میشه گفت یکی از برترین صحنه های اکشن چند سال اخیر بود.
#7 Arya.M 1395-12-03 20:25
ممنون آقای مرادی بابت مقالتون. خیلی وقت بود که منتظر این مقاله بودم. شماره 1 واقعا حقش بود. یعنی لحظه ای که مرد عنکبوتی رو تو تریلر دیدم قلبم از خوشحالی اومد تو ذهنم. البته مارول ما رو کشت تا این لحظه رو نشون بده. :D
#2
کاملاً موافقم. حد اقل یه صحنه از فیلم ددپول باید می بود.
#8 civil war 2 1395-12-03 20:42
به نظرم باید ۲ صحنه دیگر هم در این لیست بود :اون جایی که تونی با دیدن فیلم مرگ پدر و مادرش غم سنگینی رو احساس می کنه و بدتر از اون وقتی متوجه میشه کاپ این موضوع رو میدونسته و به اون هیچی نگفته و صد البته از قاتل پدر و مادرش داره حمایت می کنه و به کاپ میگه (تو میدونستی؟)
دومین صحنه هم به دوستی کاپ و تونی اشاره میکنه اونجایی که کاپ میگه (متاسفم اون دوست منه ) و تونی در جوابش ابن جمله بی نظیر رو میگه (منم دوستت بودم). جای این ۲ صحنه واقعا خالیه... :cry:
#9 A,morradi 1395-12-03 20:57
#4
دوستان دقت داشته باشید، همون هم که توی شماره 15 گفتم، این لحظات فقط مربوط میشه به اون لحظه!
ما به قبل از اون صحنه یا شخصیت پردازی و... کاری نداریم اینجا! فقط همون لحظه مد نظرمونه!
#8 و #7
جواب رو توی کامنت شماره 3 دادم.
من در شماره 12 لیست اولیه، همون لحظه روی پل رو گذاشتم حتی به یکی از دوستان هم سپردم که با فتوشاپ، براش یه تصویر بسازه ولی بعد از بازسازی و درست کردن لیست اصلی، به ناچار اون شماره رو حذف کردم و رویارویی بتمن و سوپرمن رو آوردم! چون برخی از دوستان به ایمیلم پیام دادن و اعتراض داشتن که تعصب به فیلم های مارول دارم و دکتر استرنج رو متعصبانه دوست دارم و... . به جز این واقعا حیفم اومد که لحظه ای که کمیک فن ها چند سال منتظر این لحظه بودن و از حق نگذریم "خود اون لحظه" بد نبود. دیگه با توجه به درخواست برخی از دوستان، و با توجه به بقیه گزینه های لیست، تصمیم گرفتم که گزینه ددپول رو حذف کنم
#10 A,morradi 1395-12-03 21:00
به نقل از civil war 2:
به نظرم باید ۲ صحنه دیگر هم در این لیست بود :اون جایی که تونی با دیدن فیلم مرگ پدر و مادرش غم سنگینی رو احساس می کنه و بدتر از اون وقتی متوجه میشه کاپ این موضوع رو میدونسته و به اون هیچی نگفته و صد البته از قاتل پدر و مادرش داره حمایت می کنه و به کاپ میگه (تو میدونستی؟)
دومین صحنه هم به دوستی کاپ و تونی اشاره میکنه اونجایی که کاپ میگه (متاسفم اون دوست منه ) و تونی در جوابش ابن جمله بی نظیر رو میگه (منم دوستت بودم). جای این ۲ صحنه واقعا خالیه... :cry:

خوب دیگه تقریبا همه این چیزایی که گفتی میشه = شماره 6: آغاز یک دشمنی جدی
#11 Captain Steve Lover 1395-12-03 21:06
عالی بود آقای مرادی. خیلی خلاقانه بود. رتبه بندی عالی بود.به شخصه دقیقا موافق تک تک گزینه ها و رتبه بندی شما بودم. فقط کاش صحنه نبرد بزرگ فرودگاه تو جنگ داخلی رو اول میزاشتید.
آخه حضور اسپایدرمن برترین صحنه رو تو تریلر نشون دادن و یجور میشد حدس زد و خیلی شیکه نشدیم.

بهرحال برترین تاپ ۱۵ سایت بود.(بنظر من)
چون رتبه بندی خارق‌العاده بود .

تشکر از آقای مرادی عزیز.

و اینکه از جوخه و ددپول گزینه ای نبود کاملا درسته چون صحنه زیاد هیجانی نداشتن و صحنه با ابهت قهرمانی هم نداشتن.
ددپول که با یک سری شوخیای نوجوانانه فیلمو شروع کرد و همونطور تموم کرد و این چیز جالبی نیست. جوخه هم .... اصلا چی بود.....چرا اتفاق افتاد....هیچی ولش کن تنها واژه واسه وصف جوخه (( :-x ))هست.
#12 A,morradi 1395-12-03 21:14
#12
ممنونم ااز شما آقای عسکری.
#13 mokhtar 1395-12-03 21:16
وقتی ما به شخصیتی در طول فیلم دل نمیبندیم و باهاش ارتباط برقرار نمیکنیم، پس مرگش رو هم به کفش چپمون حساب نمیکنیم
وقتی شخصیت پردازی از بیخ و بن غلطه، مرگ اون کاراکتر هم حسی رو در ما ایجاد نمیکنه

خیلی اشتباه کردی این مرگ رو جزو صحنه های برتر گذاشتی
مقاله رو زیر سوال بردی
مرگ سوپرمن بیخود ترین و اشغال ترین مرگ کل تاریخ فیلمای ابرقهرمانی بود
#14 Twisto 1395-12-03 21:33
ممنون از مقاله تون ولی صحنه تدفین سوپرمن چندان برتر نبود و ددپول هم به نظر من صحنه برتر داشت که بهتر بود ذکر بشه.

در هر حال عالی بود ;-)
#15 Rock star 1395-12-03 21:48
من با حرف عمو مختار موافقم.
لحظه ی مرگ سوپرمن بی عاطفه ترین لحظه ی مرگی بود که به عمرم دیدم. اصلاً حس نداشت.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
یادمه موقعی که داشتم فیلم رو می دیدم تو شرایط عاطفی خوبی نبودم ولی خدا شاهده از لحظه ی مرگ سوپرمن نه تنها گریه ام نگرفت تازه یه فیسی هم گرفته بودم دیدن داشت! قشنگ پوکر فیس بودم!
آخه یعنی که چی؟ اصلاً هیچ عاطفه ای نداشت. اصلاً با شـخصیتش ما تو فیلم اخت نشده بودیم. شما برید کمیک مرگ سوپرمن رو بخونید متوجه میشید که اصلآً این لحظه واقعاً افتضاحِ محضه!
تو کمیک کاملاً آدم گریه اش میگیره؛ ما کاملاً مرگ اون ابرقهرمان ساده و پاک دل رو می بینیم. کسی که محبوب دلها بود. کسی که امید رو زنده نگه داشت و جون مردم زمین رو نجات داد. این همون لحظه ی حماسی بود و حسرت انگیز ترین قسمت داستان اون گریه و مراسم تدفینی بود که اعضای لیگ عدالت و دیگر دوستان سوپرمن بعد از مرگش برای اون برگزار کردند. صحبت هایی که توسط دوستان سوپرمن گفته میشد و بهش ادای احترام میکردن.
واقعاً اون کمیک شاهکار بود. این زک بی استعداد حتی نتونست 5 درصد (درصدش زیاده تاره! از اینم کمتره...) نتونست اون لحظه ی شاهکار رو تو فیلم که هیچ!
به قول عمو مختار حتی تو اون لحظه ی "باد در کردن" هم نتونست ایجاد کنه.
به نظرم آقای مرادی بهتر مقاله اش رو آپدیت کنه و مورد 15 رو عوض کنه.

پی نوشت:
ببخشید من یادم رفته بود که از آقای مرادی به خاطر مقاله شون تشکر کنم به جز اون مورد 15 بقیه کاملاً دقیق و مناسب بود. لحظه ی ورود اسپایدرمن تو مارول یونیورس (در جنگ داخلی) واقعآً محشر و هیجان انگیز بود.ظهور دورمامو، مقابله کردن گروه کاپ و تونی، کشته شدن خانواده ی مگنتو و... همه ی اینها واقعاً لحظات بسیار حساس و کلیدی بودن که امسال در فیلم های کمیک بوکی دیدیم و همشون لحظات بی نظیری بودن.
دست مریزاد آقای مرادی، خسته هم نباشی و براتون آرزوی موفقیت دارم.
#16 Captain Steve Lover 1395-12-03 22:05
خب ببینید ددپول فیلم بهتری بود ولی بحث اینه که‌ تمام صحنه هاش جنبه فان و کمدی داشت.

همش تو سه بخش خلاصه میشد.

۱-صحنه های خنده دار و حرکات باحال ددپول
۲-شوخی ها و حرف های نوجوانانه و دیالوگ خیلی ساده و ایمیج پسند

۳-اکشن هایی که همش جلوه ویژه بود.

یعنی یدونه صحنه با ابهت سوپرقهرمانانه نداشت(البته ددپول همینه که‌ هست و تو کمیک هم همینه ولی لااقل فقط یه صحنه کاش داشت)


من خودم یبار با آقای مرادی سر فیلم آواتار بحث کردم (من میگفتم فیلم چرت و اشغالی و نسبتا ساده بود و ایشون میفرمودن فیلم شاهکاری بود و خیلی هنر توش بکار رفته بود...)و فکر نمی‌کردم یروز چنین تاپ ۱۵ ازشون ببینم.

ولی رتبه بندی شوند کاملا درست و بی نقصه . نمی‌دونم ولی بنظرم ددپول و جوخه رو نذاشتن کار درستی کردن.
تاپ ۱۵ خیلی خوبی بود.
#17 agh 1395-12-03 22:10
با تشکر از اقای مرادی به خاطر مقاله ای که نوشتن.
به نظرم رتبه بندی خیلی خوب بود و به شخصه مورد خاصی در بین موارد نمیبینم.
واقعا مرگ خانواده مگنیتو خیلی تاثیر گذار بود و حتی باعث میشد که ادم برای یه لحظه که شده به خودش بگه که همون بهتر که با انسان های عادی بد رفتار کنم!
مبارزه بتمن و سوپرمن هم تو bvs هم قابل قبول بود و موسیقی خوبی هم در اون لحظه حاکم بود چون قبل دیدن bvs برای دیدن نبرد این دو کاراکتر لحظه شماری می کردم و حتی چند جا رو جلو زدم جلو تا زودتر نبرد رو ببینم!!
دکتر استرنج هم پر بود از صحنه های برتر که هنوز که هنوزه ادم با دیدن حتی یکبار از اون صحنه ها هم هایپ میشه.
بیشتر از همه زمانیکه برای اولین با کیسیلیوس و افرادش جنگید حال کردم و همینطور زمانیکه وارد بعد ایینه شد.
هیچ شکی نیست که سیویل وار بهترین فیلم کمیکی سال 2016 هست و خداوکیلی چه صحنه هایی هم داشت مخصوصا نبرد فرودگاه که هر لحظه اش شاهکاره و درباره نبرد اخر هم باید بگم که خیلی حماسی بود و وقتی اون صحنات رو میدیدم ناراحت هم میشدم که دوتا ادم خوب دارن با هم می جنگن ولی من در اون فیلم هم مثل کمیکش طرفدار کاپیتان امریکا بودم.
بازم از اقای مرادی ممنونم به خاطر مقاله ای که نوشتن و امیدوارم باز هم شاهد مقالات شما باشیم.
خسته نباشید
#18 mehran spidey 1395-12-03 22:34
مقاله خیلی خوبی بود ممنون آقای مرادی کلا سال 2016 خیلی سال خوبی بود (البته نه برای وارنر) امیدوارم امسال هم همینطوری باشه
#19 hassan91 1395-12-03 22:42
مقاله ی خوبی بود تمام صحنه های جنگ داخلی و دکتر استرنجی که به اونها اشاره کرده کاملا با حال و حس دار بود. مرگ خانواده اریک در مردان ایکس هم خیلی صحنه احساس برانگیزی بود.
کاش صحنه حضور افتخاری ولوورین تو مردان ایکس رو هم بهش اشاره میکردین به نظرم بهتر از مرگ سوپرمن بود به خصوص اون صحنه که جین ولوورین رو آرومش کرد گرچه حضورش خیلی کوتاه بود.
فکر کنم تقریبا هیچکس به جز زک از مرگ سوپرمن خوشش نیومد.
#20 ariovash 1395-12-03 22:42
به نقل از A,morradi:
به نقل از ariovash:
6 و 8 که تقریبا یکین.

نه . فرق میکنن! :lol:
به نقل از ariovash:
6 کاش به جای یکیشون صحنه ی گلوله شمردنای ددپولو میزاشتین

پیشنهاد خوبی بود ولی با توجه به بقیه لیست، راهی برای حضور پیدا کردن این لحظه توی لیست نبود، چون بقیه لحظات " برتر" بودن

ولی تو یه فضان دیگه، میشد جای یکیشون یه صحنه از ددپول گذاشت. واقعا یکی از بهترین فیلمای کامیک بوکی بود ولی حتی یه اشاره ام بهش تو این لیست نشده. یا مثلا مورد 11. واقعا صحنه ی تیر شمردن ددپول خیلی تاثیرگذارتر و به یاد موندنی تر از این مورد بود :/
#21 ariovash 1395-12-03 22:44
ینی حداقل مورد11 صحنه ی "برتر" ی نسبت به اونی که میگم نبود :))
#22 the flash 1395-12-03 23:21
Kheyli bahal bood vali BATMAN v superman battle balatar balatar az marge khanevadeye magneto bood va spidey ham 2 bood behtar bood mohem tarin chiz TEAM cap vs TEAM iron man bood
#23 Cap-Spider Potter 1395-12-04 13:12
این از اون مقالات بوداا ;-)
مقاله فوق العاده بود...
در شیوه راستین و قائم رتبه بندی شما که شکی نیست
ولی رتبه 6 رو من جز سه کومه اول میدونم
به نظرم نبرد پایانی فیلم جنگ داخلی از هر جهت تکمیل کننده فضای اون لحظه و مکمل روال فیلم بود...

ممنون آقای مرادی بابت مقاله

#20

نه دیگه... اشتب نکن...
نکنه فقط عکساشو نگاه میکنی ؟
یکیشون به ایجاد آشوبی تازه و غیر منتظره اشاره داشت و دیگری
اقتباس به موقع عوامل رو به تصویر کشید...

هر دو گزینه در مقاله به نظرم الزامی بود
#24 A,morradi 1395-12-04 13:39
#20
ببین من قبل از نوشتن مقاله، همه گزینه ها رو هزار بار مرور کردم، من کلا همیشه همینطوری مقاله هام رو مینویسم:
1. اول تو ذهنم رتبه ها و توضیحاتشو میسازم!
2. دوم رتبه بندی رو توی یه دفترچه مینویسم!
3. چند دفعه رتبه ها رو نگاه میکنم و فکر میکنم که مناسبن ینه ، یا لحظه ای جا مونده یا نه
4.. چهارم توضیحات تکمیلی و عناوین رو توی دفترچه مینویسم!
5. پنجم یه مرور کامل میکنم و باز هم به لحظه ها نگاه میکنم و رتبه بندی ها رو چک میکنم!
6. به این میگم ویرایش نهایی، اگه چیزی مشکل داشت یا رتبه بندی نیاز به تغییر داشت رو انجام میدم.
7. بعد از تایپ کردن مقاله، دوباره همه چی رو چک میکنم و مرور میکنم.
مطمئن باش توی این همه مرحله، حتی یک بار هم به ذهنم نرسید که 6 و 8 یکیه! یا اصلا به فکرم نرسید که شماره 15 رو قرار ندم! تازه بعد از همه اینها، مقاله رو برای چند نفر میفرستم که اتفاقا خودشون توی عرصه سینما و کمیک اطلاعات خوبی دارند، تا ببینم که مشکلی هست که من به ذهنم نرسیده باشه یا نه! و اگه اشکالی بود، باز هم چک میکنم و فکر میکنم که لازمه تغییر پیدا کنه یا نه، اگرم لازم بود، مقاله رو ویرایش میکنم!

میدونی همه این سخت گیری ها برای چیه؟ برای اینکه میخوام کسانی که مقاله رو میخونن لذت کافی رو برده باشن! ولی متاسفانه بازم توی این شرایط، مشکلاتی پیش میاد!

بالاخره همیشه، اختلاف نظر وجود داره. حالا فرقی نداره که کی مقاله رو نوشته باشه، هر مغزی، یه فکری توش هست.

احتمالا هم دبیر هنرتون این جمله رو بهتون گفته باشه که " هر کسی یه نظری داره " و چندین تمرین برای ثابت کردن این جمله آورده شده، حالا کسایی که توی متوسطه اول یا دوم بودن شاید حرف منو بفهمن.

موارد 6 و 8 هم کاملا جدا هستن و هیچ ربطی به هم دیگه ندارن، حالا شاید توی تصویرشون شباهت داشته باشن!

واقعا از نظر خودم، چیزی اشتباه نیست! اگرم اشتباهی هست به بزرگی خودتون ببخشید!
#25 Goblin King 1395-12-04 19:18
ممنون ولی مقاله نسبتا ضعیفی بود. قطعا باید از ددپول حداقل دو صحنه میبود. حتی جوخه خودکشی هم صحنه جالب داشت. مرگ سوپرمن قطعا نباید میبود. مبارزه سوپرمن و بتمن هم بیشتر ناامیدکننده بود تا برتر! به جاش ورود واندرومن در فیلم bvs رو میزاشتی بهتر بود
در کل مقاله متوسطی بود
امیدوارم دفعات بعد پیشرفت کنی و به سطح مقالات اساتید سایت کمی نزدیک بشی ;-)
#26 A,morradi 1395-12-04 20:45
به نقل از Goblin King:
ممنون ولی مقاله نسبتا ضعیفی بود. قطعا باید از ددپول حداقل دو صحنه میبود. حتی جوخه خودکشی هم صحنه جالب داشت. مرگ سوپرمن قطعا نباید میبود. مبارزه سوپرمن و بتمن هم بیشتر ناامیدکننده بود تا برتر! به جاش ورود واندرومن در فیلم bvs رو میزاشتی بهتر بود
در کل مقاله متوسطی بود
امیدوارم دفعات بعد پیشرفت کنی و به سطح مقالات اساتید سایت کمی نزدیک بشی ;-)


خوب ممنون از نظرت. اما با کل نظراتت مخالفم!

همونطور که گفتم، و همونطور که دوستمون گفت، ددپول صحنه زیاد برتری ( نسبت به گزینه های دیگه ) نداشت! خود فیلم ددپول فیلم خوبی بود ولی لحظه هاش با بقیه گزینه ها برابری نداشت!

جوخه خود کشی رو که 100% باهات مخالفم، جوخه خودکشی، لحظات برترش به هیچ عنوان قابل مقایسه با بقیه نبود.

همونطور که توی مقاله گفته بودم، من کاری به شخصیت پردازی بتمن و سوپر من ندارم، کاری به فیلمنامه ندارم، کاری به لحظات قبل و بعد ندارم، مدنظر من دقیقا همون لحظه هست، یعنی مبارزه بتمن و سوپرمن با اون فضا و تم و موسیقی، جز لحظات برتر بود!

ورود واندروومن اصلا در حد کزینه های دیگه نبود! در اون لحظه ورود واندر ومن ما شاهد یه چهره بی احساس ( Deadpan ) بودیم که واقعا برای تماشاچی نه تنها شکه کننده نبود، بلکه کسالت بار بود.

درباره مرگ سوپرمن هم، منظورم نحوه کشته شدنش و اینکه چرا کشته شد و شخصیت پردازیش از بن غلطه و وارنر عکس سوپرمن رو توی پوستر فیلم بعدیش گذاشته و فیلم داشته به سوی فیلم فاجعه ( Disaster Film ) میرفت و ... کاری ندارم. درسته که در لحظه مرگ سوپرمن یه حالت ضد اوج اتفاق افتاد اما، در اصل در اونجا منظور من " مرگ سوپرمن " بود.
ولی برخی از دوستان کم لطفی میکنن و اون لحظه رو نقطه مرده خطاب میکنن! شاید از 3 ساعت فیلم، 2.5 ساعتش نقطه مرده باشه ولی کل تماشاچی ها چه از فیلم خوششون اومده باشه چه بدشون اومده باشه، منتظرن ببینن آخرش چی میشه و برن پی کار و زندگیشون! باز هم میگم " خود مرگ سوپرمن " در فیلم " BVS " خوب بود ولی ای کاش زنده نمیشد! مرگی جالبه که دیگه شخصیت مرده، دوباره زنده نشه و راست راست راه بره! اما باز هم میگم، من کاری به گذشته و آینده اون لحظه، شخصیت پردازی، کیفیت فیلم، اشتباهات و گاف های کارگردانی و وارنر و... ندارم در اصل منظور من " خود مرگ سوپرمن بوده " و باز هم به نظر من مرگ سوپرمن جالب بود.
کلا برای همینه که عنوان مقاله رو کردم : " لحظات " برتر
من میدونم که شما چی میگی، ولی اون چیزی که شما و برخی از دوستان گرامی میگن، با این عنوان مطابقتی نداشت و اگه میخواستم اونجوری بنویسم، عنوان مقاله میشد: اتفاقات برتر یا مهم



بازم ممنون از نظرت

موفق باشی
#27 A,morradi 1395-12-04 21:01
و اگه میشد اتفاقات برتر، مقاله 180 درجه فرق میکرد و میشد اون چیزی که شما میگی
#28 iron-bat 1395-12-04 21:38
ممنون مقاله خیلی خوبی بود
#29 Goblin King 1395-12-04 23:24
به نقل از A,morradi:
به نقل از Goblin King:
ممنون ولی مقاله نسبتا ضعیفی بود. قطعا باید از ددپول حداقل دو صحنه میبود. حتی جوخه خودکشی هم صحنه جالب داشت. مرگ سوپرمن قطعا نباید میبود. مبارزه سوپرمن و بتمن هم بیشتر ناامیدکننده بود تا برتر! به جاش ورود واندرومن در فیلم bvs رو میزاشتی بهتر بود
در کل مقاله متوسطی بود
امیدوارم دفعات بعد پیشرفت کنی و به سطح مقالات اساتید سایت کمی نزدیک بشی ;-)


خوب ممنون از نظرت. اما با کل نظراتت مخالفم!

همونطور که گفتم، و همونطور که دوستمون گفت، ددپول صحنه زیاد برتری ( نسبت به گزینه های دیگه ) نداشت! خود فیلم ددپول فیلم خوبی بود ولی لحظه هاش با بقیه گزینه ها برابری نداشت!

جوخه خود کشی رو که 100% باهات مخالفم، جوخه خودکشی، لحظات برترش به هیچ عنوان قابل مقایسه با بقیه نبود.

همونطور که توی مقاله گفته بودم، من کاری به شخصیت پردازی بتمن و سوپر من ندارم، کاری به فیلمنامه ندارم، کاری به لحظات قبل و بعد ندارم، مدنظر من دقیقا همون لحظه هست، یعنی مبارزه بتمن و سوپرمن با اون فضا و تم و موسیقی، جز لحظات برتر بود!

ورود واندروومن اصلا در حد کزینه های دیگه نبود! در اون لحظه ورود واندر ومن ما شاهد یه چهره بی احساس ( Deadpan ) بودیم که واقعا برای تماشاچی نه تنها شکه کننده نبود، بلکه کسالت بار بود.

درباره مرگ سوپرمن هم، منظورم نحوه کشته شدنش و اینکه چرا کشته شد و شخصیت پردازیش از بن غلطه و وارنر عکس سوپرمن رو توی پوستر فیلم بعدیش گذاشته و فیلم داشته به سوی فیلم فاجعه ( Disaster Film ) میرفت و ... کاری ندارم. درسته که در لحظه مرگ سوپرمن یه حالت ضد اوج اتفاق افتاد اما، در اصل در اونجا منظور من " مرگ سوپرمن " بود.
ولی برخی از دوستان کم لطفی میکنن و اون لحظه رو نقطه مرده خطاب میکنن! شاید از 3 ساعت فیلم، 2.5 ساعتش نقطه مرده باشه ولی کل تماشاچی ها چه از فیلم خوششون اومده باشه چه بدشون اومده باشه، منتظرن ببینن آخرش چی میشه و برن پی کار و زندگیشون! باز هم میگم " خود مرگ سوپرمن " در فیلم " BVS " خوب بود ولی ای کاش زنده نمیشد! مرگی جالبه که دیگه شخصیت مرده، دوباره زنده نشه و راست راست راه بره! اما باز هم میگم، من کاری به گذشته و آینده اون لحظه، شخصیت پردازی، کیفیت فیلم، اشتباهات و گاف های کارگردانی و وارنر و... ندارم در اصل منظور من " خود مرگ سوپرمن بوده " و باز هم به نظر من مرگ سوپرمن جالب بود.
کلا برای همینه که عنوان مقاله رو کردم : " لحظات " برتر
من میدونم که شما چی میگی، ولی اون چیزی که شما و برخی از دوستان گرامی میگن، با این عنوان مطابقتی نداشت و اگه میخواستم اونجوری بنویسم، عنوان مقاله میشد: اتفاقات برتر یا مهم



بازم ممنون از نظرت

موفق باشی


والا چی بگم ...
به نظرم اساس و منطق نوشته شدن این مقاله اشتباه بوده

برای نظر دادن باید عضو سایت شوید