15 فن تئوری برتر درباره MCU که ممکنه درست باشند!

15 فن تئوری برتر درباره MCU که ممکنه درست باشند!

پس از تایید اولین theory هواداران مارول بیایید نگاهی داشته باشیم به دیگر تئوری های آنان!

 

نکته مهم: تئوری های شماره 11 و 2 این مقاله الان دیگه رد شده اند. چون در فیلم "مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه" دیدیم که پپر پاتس هنوز زنده است. همچنین در سریال "مدافعین" دیدیم که هایدرا به دنبال خلق خون اشام نیست!

 

مقدمه: فن تئوری (fan theory) به فرضیه یا ایده ای گفته میشود که هواداران با توجه به یافته های خود به طور رسمی درباره آثار مورد علاقه خود مطرح میکنند. یکی از فن تئوری های هواداران مارول این بود که استن لی نقش واچر (watcher) را در در هیبت انسانی در فیلم های مارول به صورت کامئو ایفا کرده است که در کمال تعجب توسط آقای کوین فایگی و به لطف یکی از صحنه های پس از تیتراژ فیلم محافظین کهکشان 2 تایید شد. حالا سایت CBR دیگر فن تئوری مطرح درباره MCU را در قالب این مقاله ارائه کرده که ترجمه آن را تقدیم شما میکنم. این تئوری ها ممکنه مثل قضیه استن لی روزی درست از آب در بیاد !

 

15- ابادیا استین مامور هایدرا بود

ابادیا استین مامور هایدرا بود 

این تئوری میگوید که آقای «ابادیا استین» که در فیلم ایرون من 1  شخصیت خبیث اصلی بود برای هایدرا کار میکرده. اگه یادتون باشه ایشون در غیاب تونی ستارک کنترل شرکت استارک را در دست گرفته بود . حامیان این تئوری میگویند که استین ماموریت داشته اهدافی را برای گروه تروریستی هایدرا انجام بده. یعنی نقش هایدرا این بوده که سرباز زمستانی را فرستاد تا پدر تونی استارک را بکشه (این قضیه را در فیلم جنگ داخلی دیدیم) . بعدشم هم وقتی هاوارد از صحنه حذف شد ، استین را جانشین آن کرد تا با فروختن سلاح به تروریست ها دنیا را به هرج و مرج بکشه.

 

14- این هایدرا بود که در شکل گیری گروه اونجرز نقش داشت

 این هایدرا بود که در شکل گیری گروه اونجرز نقش داشت

در فیلم سرباز زمستانی متوجه شدیم که هایدرا از مدتها قبل دنبال اونایی بوده که به طور بالقوه قرار بوده به ابرقهرمان تبدیل بشوند یا اینکه نیروی خاصی داشتند. به طور مثال استفن استرنج هم قبل از اینکه به "کامار تاج" بره در لیست اونا بوده. حالا طبق این تئوری هایدرا در جمع شدن گروه اونجرز که توسط شیلد انجام شد نیز نقش داشته. چون میخواسته به صورت یکجا از شر اونا خلاص بشه. یعنی بعد از وقایع فیلم ثور ، هایدرا با لوکی همدست شد تا پای تهاجم چیتاری رو به زمین باز کنه تا در نهایت یک موشک هسته ای به اونا بزنه و خلاص. به همین خاطر هم هست که اگه یادتون باشه در فیلم اونجرز نیک فیوری به اون جت های جنگی یاغی دستور میده که از شلیک موشک به منهتن خودداری کنند ولی به حرفش گوش نمیدهند چون مامور هایدرا بودند! کسانی که این فرضیه را مطرح کرده اند در اثبات آن میگویند که در فیلم کوتاه The Consultant که مارول منتشر کرده، آقای Jasper Sitwell (که الان تایید شده یک جاسوس دوجانبه هایدرا هستش) تلاش زیادی از خودش نشون میده که گروه اونجرز شکل بگیره.

جاسپر استیل ول

 

13- لوکی عمدا اجازه داد که اونجرز او را شکست دهند

 لوکی عمدا اجازه داد که اونجرز او را شکست دهند

لوکی خدای شیطنت و دسیسه هستش ولی کارها و اعمال او در فیلم اونجرز کمی احمقانه به نظر میرسه. کسانی که این تئوری را بال و پر داده اند بر این عقیده هستند که هدف لوکی اصلا رسیدن به کره زمین و حکومت بر آن نبوده چون هدف اصلی او حکومت بر آزگارد بوده و هست. آنها میگویند که لوکی  عمدا آقای Selvig را تحت کنترل خودش قرار داد تا در دستگاه ایجاد دریچه (portal device) یک سیستم ایمنی کار بذاره. تا در نتیجه اونجرز بتونند دریچه را ببندند و تسرکت رو به دست بیاورند و به همراه لوکی و ثور ان را به آزگارد بفرستند (این اتفاق در انتهای فیلم اونجرز 1 افتاد) . بدین ترتیب وقتی یکی از سنگ های بینهایت در ازگارد باشه و همونطور که میدونید دستکش بینهایت هم در آزگارد است پس اینجوری لوکی میتونه به راحتی آزگارد را تصاحب کنه.

 

12- رد اسکال هنوز زنده است

رد اسکال هنوز زنده است

رد اسکال از بهترین و بزرگترین شخصیت های خبیث تاریخ دنیای کمیک است. ولی چرا مارول اینقدر زود او را در فیلم اول کاپیتان آمریکا کشت؟ آخرین باری که او را دیدیم ظاهرا توسط تسرکت که در دستش بود تجزیه شد و یک اشعه نورانی آبی به آسمان رفت که باعث شد یک دریچه (portal) باز بشه و او را با خودش ببره. حالا از کجا معلوم که این اشعه ، انرژی نباشه و portal بوده باشه؟ چون وقتی ناپدید میشه اثری از خرابی یا سوراخ در بالای هواپیما نیست. ضمنا چرا مارول به جای اینکه پول اضافی خرج کنه و یک دریچه CGI بسازه، خیلی راحت نشون نداد که رد اسکال منفجر میشه؟ همچنین در ابتدای فیلم اونجرز گفته میشه که تسرکت یک دروازه (doorway) است و حتی ثور و لوکی را به آزگارد میبره. همه اینها نشون میده که رد اسکال به جای دیگری تله پورت شده. بعضی ها حتی میگن که رد اسکال پیش ثانوس هستش و داره بهش کمک میکنه تا با استفاده از منابع هایدرا ، زمین را تصاحب کنه.

 

11- پپر پاتس مرده

 پپر پاتس مرده

پپر پاتس از مرد آهنی 3 تا حالا کجا بوده؟ الان 4 سال و 8 فیلم از آخرین حضور او در MCU گذشته . هر وقت هم از تونی سئوال میشه میگه "سرش شلوغه" . یه جوری نشون داده میشه که انگار اونا با هم بهم زدن ولی تونی خجالت میکشه این مساله رو جلوی دوستانش قبول کنه. ولی از کی تا به حال تونی آدم خجالتی شده؟! در انتهای سخنرانی افتتاحیه تونی در فیلم جنگ داخلی میبینیم که این پیام رو تونی میبینه و انگار میخواد گریه کنه:

Now I would like to introduce the head of the foundation: Pepper Potts

گریه تونی استارک 

دستیارش میگه او کنسل کرده ولی این بازم قیافه تونی رو توجیه نمیکنه. طبق این تئوری ، پپر پاتس به خاطر آزمایشات Extremis مرده و از اون موقع تا به حال تونی داره این مساله رو از دنیا پنهان میکنه. اتفاقا این مساله میتونه دلیل منطقی تری باشه برای اینکه تونی بعد از اینکه در پایان آیرون من 3  قسم خورد که دیگه با زره مرد آهنی کار نداره، اما بعدش باز هم این زره رو بر تن کرد. بله ... دلیلش مرگ پپر پاتس بوده.

 توجه: همانطور که در ابتدای این مقاله ذکر شد، این تئوری رد شده است. چون در فیلم بازگشت به خانه دیدیم که پپر پاتس زنده است!

 

10- آخرین سنگ بینهایت نزد هایمدال است

کل MCU تا الان حول محور جستجو برای یافتن 6 سنگ بینهایت بوده. تا الان 5 تا هم دیده ایم:

فضا (تسرکت)

ذهن (Scepter یا "عصای لوکی")

واقعیت (ایثر)

قدرت (گوی)

زمان (چشم آگاموتو در Nexus)

اما سئوال اینه که سنگ روح (soul) کجاست؟ خیلی وقته که هواداران مارول میگن نزد هایمدال است. دلایل آنها از این قرار است: در محافظین کهکشان نشان داده شد که رنگ این سنگ نارنجی است. رنگ چشمان هایمدال هم نارنجی است. رنگ سنگی که در جلوی زره او در "ثور دنیای تاریک" بر تن داشت نیز نارنجی بود.

آخرین سنگ بینهایت نزد هایمدال است

البته اون رویایی که ثور در اونجرز 2 دید، جشمان هایمدال سفید بود.

در فیلم ثور ، لوکی میگه که هایمدال قدرتی داره که هیچ کس در آزگارد نداره و به همین خاطره که مسئولیت نظارت بر 9 جهان  را به او سپرده اند. در ثور 2، هایمدال میگه که میتونه داخل 9 جهان و بیش از 9 تریلیون روح (soul) را ببینه. و  از همه مهم تر اینکه حرف اول مکان سنگ های بینهایت  با هم کلمه T.H.A.N.O.S را شکل میدهند:

Tesseract, Heimdall, Aether, Nexus, Orb, Scepter

 

9- از سنگ بینهایت "واقعیت" استفاده میشه تا دنیای سینمایی مارول ریبوت بشه

از سنگ بینهایت "واقعیت" استفاده میشه تا دنیای سینمایی مارول ریبوت بشه

یکی از سئوالات مهم و همیشگی mcu اینه که تا کی این بازیگرا قراره نقش خودشون رو ادامه بدن؟ مگه امکان داره که تا ابد این کار رو بکنن؟! مگه سنشون بالا نمیره؟ اصلا خودشون تا کی راضی میشن این نقش ها رو ادامه بدن؟ بنابراین معلومه که بعد از اونجرز 4 به یک ریبوت نیازه. اونایی که این تئوری رو مطرح میکنند میگن در انتهای اوجرز 4 از سنگ بینهایت موسوم به reality استفاده میشه و اینجوری دنیای سینمایی مارول با بازیگران جدید عوض میشن چون این سنگ در دنیای کمیک بسیار نیرومنده و میتونه دنیای مختلف ایجاد کنه .

 

8- حمله چیتاری به نیویورک فقط برای رد گم کردن بود

حمله چیتاری به نیویورک

اصلا چرا باید لوکی اون دریچه را وسط شهری مثل نیویورک کار میگذاشت که پر از ابرقهرمانان هستش؟ چرا نبردش جایی دیگه؟ در ضمن بلاخره اگه قهرمان ها هم نبودن شیلد با اون موشکه میزد و داغونشون میکرد. بنابراین این تئوری میگه که این حمله  انحرافی بوده برای یک حمله بزرگتر به نام "تهاجم مخفی" (Secret Invasion).

در دنیای کمیک این تهاجم توسط نژاد بیگانه Skrulls انجام شد که قادر هستند خودشون رو شبیه به هر فرد دیگری بکنند و در نتیجه با گذاشتن خودشون به جای شخصیت های مهم و ابرقهرمانان برای تسخیر کره زمین، زمینه چینی کردند. اما مساله اینه که رایت Skrulls دست شرکت فاکس هستش (چون مربوط به کمیک چهار شگفت انگیز میشن) . با این حال در کمیک های آلتمیت، چیتاری هم میتونند تغییر ظاهر بدهند. پس شاید در حالی که همه ذهنشون معطوف به حمله نیویورک بود، یک تهاجم دیگر از سوی چیتاری در جای دیگر رخ داده ولی کسی ازش خبر نداشته. اینجوری اونا بیخ گوش قهرمانان MCU مشغول ساختن ارتشی برای ثانوس در کره زمین بوده اند.

 

7- پگی کارتر مادر واقعی تونی استارک هستش

 پگی کارتر مادر واقعی تونی استارک هستش

در فیلم کاپیتان آمریکا 1 متوجه شدیم که نوعی رابطه صمیمی بین پگی کارتر و هاوارد استارک است. در سریال تحسین شده Agent Carter هم بارها دیدیم که هاوارد به هیچ کس به اندازه پگی اعتماد نداره. در ابتدای فیلم مرد مورچه ای هم دیدیم که هاوارد و پگی همچنان با هم همکاری میکنند. ضمن اینکه هاوارد همیشه یک آدم خانم باز و عیاش نشون داده میشه که باورش سخته هیچ وقت ازدواج کرده باشه. پس میشه نتیجه گرفت مادر واقعی تونی، پگی کارتر هستش. این توضیح میده که چرا تونی اصلا شباهتی به مادرش نداره ! (چون مادرش موهاش بلوند هستش).

 

6- گروت به درخت عالم ربط دارد

 گروت به درخت عالم ربط دارد

در سکانس افتتاحیه فیلم کاپیتان آمریکا 1، رد اسکال که به دنبال یافتن تسرکت است، به تصویر حک شده یک درخت روی دیوار نگاه میکنه و میگه:

Yggdrasil, the world tree. Guardian of wisdom and fate also.”

 " ایگدراسیل (Yggdrasil)، درخت عالم. محافظ خرد و همچنین سرنوشت"

ایگدراسیل (Yggdrasil)،

در فیلم ثور هم شنیده بودیم که ثور از این درخت به عنوان وصل کننده 9 جهان یاد کرده بود. در فیلم ثور : دنیای تاریک هم میشد روی زره سینه هایمدال نقشی از Yggdrasil دید:

در فیلم محافظین کهکشان هم متوجه شدیم که حتی تکه ای کوچک از گروت اگر حفظ بشه میتونه به یک گروت زنده بدل بشه. بنابراین او میتونه نامیرا باشه. بنابراین این فن تئوری میگه که گروت از درخت Yggdrasil خلق شده تا یک "محافظ" (guardian) باشه . این میتونه دلیل خوبی باشه که چرا در فیلم محافظین کهکشان هیچ کس چیزی نظیر گروت ندیده بود و در Nova Corps هم پس از بررسی او ، Origin: X روی صفحه مانیتور نقش بست:

اریجین ایکس گروت

 

5- کاپیتان آمریکا در جنگ بینهایت میمیره

 کاپیتان آمریکا در جنگ بینهایت میمیره

یکی از انتقاداتی که به MCU میشه اینه که تا به حال هیچ کدام از شخصیت های اصلی واقعا نمرده و اگر هم مرده دوباره برگشته. ولی این فن تئوری میگه که این قضیه در اونجرز 4 تغییر میکنه چون قراره Cap بمیره. اولین سرنخ را رویای تونی در اونجرز 2 به ما داد که در آن همه اونجرز مرده بودند ولی بیش از همه روی استیو راجرز زوم شد (سپرش هم شکسته بود). در همین فیلم اسکارلت ویچ باعث میشه که استیو یک رویای شخصی دیگه ببینه که در اون او با پگی ملاقات میکنه که بهش میگه:

"جنگ دیگه تموم شده ،استیو. ما میتونیم بریم خونه".

The war’s over, Steve. We can go home

ایا این نشون میده که استیو قراره بلاخره با مردن خودش به آرامش برسه؟ ضمن اینکه کریس اوانز فقط یک فیلم دیگه در قرارداد خودش با مارول داره و بارها گفته که دیگه نمیخواد در این نقش برگرده. همه اینا دلیل اینه که در جنگ بینهایت میمیره. و دلیل آخر اینه که فایگی گفته نمیتونه عنوان دقیق اونجرز رو بگه چون اسپویل میشه. آیا به این خاطره که عنوان این فیلم Avengers: Fallen Son هستش ؟ (کاپیتان آمریکا در کمیکی به نام Fallen Son کشته شد).

 

4- سنگ های بینهایت مورد استفاده قرار میگیرند تا خبیث های مرده زنده بشوند

ویلن های mcu

یکی دیگر از انتقادات وارده به MCU این است که شخصیت های خبیث جذابی مثل رد اسکال، کراس بونز، آیرون مانگر، Malekith ، بارون وان استراکر و ... زود کشته شدند . بنابراین این تئوری میگه که ثانوس در جنگ بینهایت با استفاده از سنگ Soul (که میتونه مرده ها رو زنده کنه) این شخصیت های خبیث رو زنده میکنه تا قهرمانان ما با مشکلاتی بیش از قبل روبرو بشوند.

 

3- نیک فیوری میتونه  آینده رو ببینه

 نیک فیوری میتونه  آینده رو ببینه

نیک فیوری همیشه نقشه داره. همیشه انگار یک قدم از بقیه جلوتره. ولی چطوری واقعا؟ این تئوری میگه که او قدرت فوق بشری داره! میتونه آینده رو ببینه. چرا؟ چون قبل از حمله بیگانگان به زمین گروه اونجرز رو شکل داد. به علاوه از قبل برای تمام مامورین خودش جانشین داره. یا از قبل کلی سفینه های مخصوص شیلد (که بهشون "هلی کریر" میگن) ساخته که نشون میده از قبل میدونه قراره اتفاق بدی بیفته. در اونجرز 2 هم فقط چند ساعت بعد میرسه به خونه هاکای در حالی که فقط کلینت بارتون خبر داشت جت اونجرز داره کجا پرواز میکنه. در سرباز زمستانی هم که دیدید چطور از قبل سناریوی مرگ جعلی خودش رو تدارک دیده بود.

 

2- گروه Hand به دنبال خلق خون اشام است

 گروه Hand به دنبال خلق خون اشام است

در فصل 1 از سریال دردویل ، استیک میره که black Sky رو نابود کنه که قراره پیام آور سایه ها باشه. به قول خود استیک ، black Sky "سلاحی هستش که نباید در جهان باشه". ولی وقتی به آنجا میرن میبینن که فقط یک بچه است. چطور یک بچه میتونه یک سلاح خطرناک باشه؟ در فصل 2 ، گروه نینجاهای خبیث Hand به الکترا میگن که او همان Black Sky هستش. ولی در قسمت بعدش به راحتی کشته میشه . بنابراین نشون میده که Black Sky باید چیزی فراتر از انسان باشه. و اینجاست که فن تئوری جالبی حلق میشه: Black Sky اولین نمونه از ارتش خون اشامان است.

هم در سریال دردویل و هم در سریال آیرون فیست، گروه Hand خون مردم رو تخلیه میکنه که برای زنده کردن دیگران در تابوت شون کاربرد داره. یک سرنخ دیگه اینه که استیک از اولش فردی نابینا را انتخاب کرد تا تعلیم بده چون نابینا ها با خون آشام ها بهتر مبارزه میکنند چون براشون روز و شب فرق نمیکنه. خود کلمه Black Sky هم نشون دهنده تاریکی شب هستش و ما میدونیم که خون اشام ها در شب شکار میکنند. و سرانجام اینکه گروه Hand آموزش میبینند تا ضربان قلب خودشون رو پنهان کنند . اینهم برای مواجه شدن با خون اشام ها کاربرد زیادی داره.

  توجه: همانطور که در ابتدای این مقاله ذکر شد، این تئوری رد شده است. چون درسریال مدافعین دیدیم که هایدرا به دنبال هدف دیگری است و قصد ندارد خون اشام خلق کند !

 

1- استن لی همان واچر است

این فن تئوری از همه برتر و معروف تره . استن لی  تقریبا در تمام فیلم های ساخته شده مارول حضور داشته چه اونایی که مارول استودیوز ساخته یا اونایی که شرکت های دیگه ساختن (البته در برخی فیلم ها مثل سه گانه "بلید"، "الکترا" ، "گوست رایدر"، "ایکس من: کلاس اول" و ... هم کامئو نداشته)   . این فن تئوری به همین دلیل میگه که استن لی شخصیت ثابت تمام فیلم های ماروله و این یک دلیلی داره چون او همان Uatu ملقب به واچر (The Watcher) هستش. واچر ها از نژادی باستانی هستند که از میلیاردها سال پیش وجود داشته اند و وظیفه دارند تمام رخدادهای عالم هستی را مشاهده کنند ولی در آنها دخالت نکنند.

طبق این فن تئوری استن لی چون در این فیلم ها حضور داره پس یعنی در دنیاهای موازی هم میتونه حرکت کنه پس همون واچر هستش. ضمن و البته جالب این است که کوین فایگی این فن تئوری را تایید کرده و گفته که درسته! در یکی از صحنه های تیتراژ پایانی محافظین کهکشان 2 هم استن لی را در میان واچرها دیدیم!

استن لی واچر watcher 

نظر شما چیست؟ کدوم یک از این فرضیه ها میتونه درست باشه؟ شما خودتون چه تئوری جدیدی درباره MCU دارید؟

 

 عمو مختار

منبع: سایت comic book resources

All rights reserved © Spidey.ir 2017

(هر كسي بدون اجازه يا بدون ذكر نام نويسنده و منبع از اين مقاله يا ديگر مقالات سايت در وبلاگ يا سايت خود استفاده كند، مورد پيگرد قانوني قرار خواهد گرفت)

 

مطالب مرتبط:

15 کامئو (CAMEO) برتر در فیلم های سینمایی مارول

صحنه میان تیتراژ انتقام جویان 2 چه مفهومی دارد؟

شخصیت هایی كه احتمالا در پایان فاز 3 مارول میمیرند 

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

Tara.Y
#1 Tara.Y 1396-02-10 16:01
کیف میکنم با این مقالات سایت به خدا. شگفت انگیز هستند. و اینکه چقدر سریع و عالی به هر مناسبتی حداقل یک مقاله درجه یک میزارید. دستتون درد نکنه
نقل قول کردن
Mr.Harper
#2 Mr.Harper 1396-02-10 16:09
دستتون درد نکنه و خسته نباشید. واقعا لذت بردم از این پست
باید بگم با کل این تئوری ها موافقم. خصوصا شماره 12 و حدسم اینه بالاخره تو جنگ بینهایت رد اسکال پیداش میشه چون یکی از ویلن های اصلی ماروله. در مورد مرگ پپر پاتس هم موافقم. آخر ایرون من 3 تونی همه زره هاشو نابود کرد و به پپر هم گفت حالش خوب میشه. ولی بعد دیگه هیچ خبری ازش نبود حتی توی اونجرز 2 و جنگ داخلی. اون واکنش تونی هم اصلا نمیتونست به مشغول بودن پپر یا بهم زدنشون ربط داشته باشه. فقط یه نکته ای راجع به کریس ایوانز راستش آخرین باری که من شنیدم (تقریبا موقع اکران جنگ داخلی) خود ایوانز گفته بود دوست داره تو فیلم اسپایدرمن باشه و حتی بعد از جنگ بی نهایت میخواد با مارول همکاریشو ادامه بده. جدیدا گفته نمیخواد دیگه تو این نقش باشه ؟ آخه شنیده بودم که رابرت داونی همچین حرفی زده ولی ایوانز رو نه
نقل قول کردن
shayanspideylover
#3 shayanspideylover 1396-02-10 16:10
مقاله خیلی خوبی بود.
کلا همشون به نظر درستن.
فقط به نظرم ریبوت کلی دیگه زیاده رویه.
کپ بمیره دلم واسش تنگ میشه خیلی بازیه خوبی از خودش ارائه داد کریس اوانس.
کا تئوری های خفنی بودن کفم برید بخصوص گروت و چیتاوری به جای اسکرال.

راستی ممکنه که نویسنده های فیلمه از این ایده ها خوششون اومده باشه و واقعیشون کرده باشن؟؟؟؟؟؟؟
نقل قول کردن
Captain Steve Lover
#4 Captain Steve Lover 1396-02-10 16:22
Wow
شاهکار بود.....خیلی دهنمو مشغول کرد...
این مقاله رو من دیروز تو cbr خوندم :lol:

خصوصا اینکه لوکی با هدف مشخصی به اونجرز باخت...
واقعا منطقی هست.

مرگ پپر اصلا منطقی نیست ...

شماره ۹ اگه بشه سینما منفجر میشه! اینترنت هم نابود میشه...

اینکه آستن ای واچر هست و رد اسکال نمرده رو میدونستیم...
بهرحال مقاله عالی بود
نقل قول کردن
Ultimate Comic Fan
#5 Ultimate Comic Fan 1396-02-10 16:27
من خیلی به تئوری 10 باور دارم، اگه بهش فکر کنیم میفهمیم که خیلی با عقل جور در میاد. شاید هلا مثلا توی تور: راگناروگ سنگ روح رو از هایمدال بگیره و از طریق سنگ با تانوس رو به رو بشه. باید بگم تئوری 11 رو واقعا هیچوقت بهش دقت نکرده بودم، یا حداقل میشه گفت تونی با گفتن "سرش شلوغه" حواسمو پرت کرد. :-*
به نظر من هم لوکی عمدا باعث شکست خودش شد، چون لوکی معمولا خیلی باهوشتر از این حرفاست و اون شکستش در The Avengers خیلی غیر قابل قبول بود.
احتمالا اگه زمین نابود بشه تئوری 9 درست از آب در میاد.
وای پسر اگه تئوری 4 درست باشه از خوشحالی بال درمیارم! واقعا دوست دارم التران برگرده. توی دنیای کمیک هم زیاد برگشته.
نقل قول کردن
The Rock
#6 The Rock 1396-02-10 16:54
من خیلی وقت پیش توی همین سایت تئوری شماره 12 رو بیان کردم آقای ترابی هم شاهده :-* البته ایشون گفتن که کسی دیگه اون صحنه رو یادش نمیاد و باید فلش بک بزن که باز ممکنه مردم گیج بشن تازه بایگر این نقش هم گفته که دیگه نمیخواد نقش رداسکال رو بازی کنه ولی من باز میگم چرا که نه احتمالش هست
تئوری شماره 8 به نظرم تئوری محتملی هستش چون به غیر از چیزهایی که توی مقاله بهش اشاره شد ما توی تریلر ثور 3 دیدیم که درخت عالم سوخت و نابود پس شاید برای دوباره زنده کردنش از گروت استفاده بشه
با یه چندتا از این نظریه ها هم مشکل دارم مثلا:
تئوری شماره 14 اصلا هایدرا چرا بخواد که گروه اونجرز بوجود بیاد خب وقتی گروه اونجرز تشکیل بشه احتمال شکست دادنش هم کم تر میشه در صورتی که هایدار میتونه یکی یکی حساب هر کدومشون رو جداگانه برسه
تئوری شماره 7 من واقعا بعید میدنم پگی کارتر مادر واقعی تونی استارک باشه درسته اونا رابطه نزدیکی با هم دارن ولی با توجه به چیزی که ازشون تو سریال مامور کارتر دیدم بعید میدونم آخه پگی هیچ وقت عاشق هاوارد استارک نبوده تو سریالش هم دیدیم که آخرش رفت با یکی دیگه(اسمش رو یادم نمیاد :-* )ولی اگه اون سریال ادامه پیدا میکرد شاید میشد همچین تئوری رو مطرح کرد
تئوری شماره 3 نیک فیوری خدای سیکرته ولی توانایی دیدن آینده؟!؟ نه فکر نکنم اگه این طوره پس چرا جلوی هایدرا رو نگرفت تا شیلد سقوط نکنه؟ اصلا چرا اجازه داده جاسوس های هایدار وارد شیلد بشن؟ نه آقا اینجوری ها هم نیست
نقل قول کردن
Iron Bat
#7 Iron Bat 1396-02-10 17:05
واقعا مقاله ی خفنی بود. حال کردم باش. دمتون گرم
نقل قول کردن
bodyguard
#8 bodyguard 1396-02-10 17:07
خب یک فرضیه دیگه هم هست چند وقته پیش سایت چند عکس از ویژن که در هیبت انسانی بود دیدیم خب شاید وقتی اعضای فرقه سیاه یا خوده ثانوس برای گرفتن سنگ ذهن از ویژن اون بمیره و دکتر استرنج با یه طلسمی چیزی بیاد اونو از مرگ نجات بده و به انسان تبدیلش کنه.یه فرضیه دیگه هم هست یعنی اعضای فرقه ی سیاه برای بدست اوردن اون سنگ ها وسوسه نمیشن؟یعنی نمیخوان ارباب خودشون باشن اخه تو محافظین کهکشان دیدیم که خدمت کار کلکسیونر وسوسه شد که اون سنگ رو بدست بگیره و نابود شد.یه فرضیه دیگه هم هست اخه جناب فایگی گفتن بعد از فاز سه mcu به کل تغییر میکنه و این یعنی فرضیه شماره9 و ریبوت کامل دنیای مارول و تغییر سرنوشت انها مثلا کل خبیث ها ادم خوب و کل قهدمان ها ادم خبیث!! و فرضیه اینکه نیک فیوری قدرت فوق بشری داره به نظرم اشتباهه چرا گذاشت هایدرا به شیلد نفوذ کنه؟چرا گذاشت شیلد نابود شه؟شاید بارتون قبل از اینکه به خونه برسه به اون خبر داده خیلی فرضیه های دیگه هم هست ولی با ید منتظر تحول دنیای سینمایی مارول باشیم...
نقل قول کردن
civil war 2
#9 civil war 2 1396-02-10 17:26
مقاله خیلی جذابی بود.
بیچاره تونی معلوم نیست مادرش کیه معلوم نیست زنش مرده یا یا زنده :sad:
نقل قول کردن
Willow
#10 Willow 1396-02-10 17:41
6 قطعیه و 11 نه

نیک فیوری آینده رو نمی بینه ولی همونطور که میدونید کارهایی میکنه که توی فیلمای مارول بهش اشاره نمیشه

توی کارتون اونجرز ثانوس رد اسکال رو اول فرستاد

جریان پگی و هاواردم که عمرا

این تئوری ها که نقشه بلند مدت داشته رو شاید فقط بشه 30% قبول کرد چون اصلا کار آسونی نیست

مورد 9 هم اشاره به نابودی نداره فقط بخاطر اسپایدرمن
ولی ممکنه فاکس و مارول به توافق برسن و کلا همه چی عوض بشه ( دووم )

البته اینکه دست هایمداله سنگ آخر درسته
نقل قول کردن
The-Captain-steve
#11 The-Captain-steve 1396-02-10 17:41
تمام تئوری ها جالب بود و میشه که اتفاق بیوفته منتها
یه چیزی که هست کاپیتان امریکا اگر قراره کشته شه به نظرم تو جنگ با تانوس باشه بهتره چون اینطوری بهتره و اختلاف های اونجر ها هم تموم شده دیگه
حالا ما نمی دونیم تو پارت اول یا پارت دوم اینفینتی وار ولی میدونیم که کاپیتان بلاخره می میره دیگه (کاشکی نمیره)
اما پارت دوم اسمش Falen Son نیست چون به لطف بازیگر گاردین اف گلکسی اسم پارت دوم مشخص شد دیگه
Avenger Infinity Gunlet
فقط خدا کنه اختلاف های اونجر مخصوصا کپ با تونی بر طرف شه و یه جنگ خوب ببینیم

اما سنگی که میگید به نظرم تو چشم های هایمدال هست چون تو تریلر ثور راگناروگ هایمدال زره تنش نبود و چشم هاش هم که رنگش نارنجیه دیگه
نقل قول کردن
civil war 2
#12 civil war 2 1396-02-10 17:47
با توجه به فرضیه مرگ پپر و تنها بودن تونی و انیکه تونی در لیست فوتی های عصر اول مارول در سینما هست ممکنه پیتر پارکر مثل کمیک ها پولدار بشه یعنی ممکنه اون صاحب شرکت و ثروت استارک بشه چه طوری با توجه به این فرضیه که خیلی باورش سخته تونی با زن عمو می ازدواج کنه!!!!!!!!!! چون در جنگ داخلی دیدم که تا قبل از ورود پیتر به خونه خیلی گرم وصمیمی کنار هم نشسته بودن و حرف میزدن و در جایی دیگه اون رو زن عموی جذاب خطاب میکنه و با توجه به اخلاق تونی در خصوص خانم ها امکانش هست البته باز هم میگم خیلی بعیده ولی اگه اینطور باشه دنیای سینمایی مارول میترکونه!! ;-)
نقل قول کردن
زینال بندری
#13 زینال بندری 1396-02-10 18:24
به نقل از The-Captain-steve:
پارت دوم اسمش Falen Son نیست چون به لطف بازیگر گاردین اف گلکسی اسم پارت دوم مشخص شد دیگه
Avenger Infinity Gunlet

اونکه تکذیب شذ
جیمز گان تایید کرد که عنوان پارت دوم اونجرز 4 قطعا هیچ ربطی به gauntlet نداره
نقل قول کردن
Omid_Spider
#14 Omid_Spider 1396-02-10 18:42
ممنون عمو مختار
این نظریات حسابی فکر آدمو مشغول میکنه
قطعا 80%اتفاقات این لیست درسته ازآب در میاد
نقل قول کردن
hassan91
#15 hassan91 1396-02-10 19:14
من اصن از وقتی غیب شدن رد اسکال رو به اون شکل دیدم منتظر بازگشتش حداقل تو کاپیتان آمریکا ۳ بودم، مرگ پپر پاتس احتمالش خیلی زیاده، هر کاری از این لوکی بگی برمیاد، یه چیز دیگه فکر نکنم اینشنت وان هم مرده باشه البته نظر منه.
تئوری جمع کردن قهرمانان در یکجا توسط هایدار صحیح نیست چون هایدار سعی داشت تک تکشون رو تو کاپیتان آمریکا سرباز زمستانی محو کنه.
نقل قول کردن
S.T.A.R.K
#16 S.T.A.R.K 1396-02-10 19:55
واقعا جالبه تمام این تئوری ها به احتمال زیاد میتونن درست باشن
جواب چندتاشون بزودی مشخص میشن اما بنظر میرسه واسه یکسری از سوالات باید تا جنگ بینهایت صبر کنیم. بنظرمیاد این فیلم غافلگیری های زیادی داشته باشه.
ولی واقعا فکرش رو بکنید چی میشه اگه تانوس تمام خبیث های فیلم های قبل رو زنده کنه و در مقابل تمام قهرمانان mcu قرار بده
نقل قول کردن
zahed arazi
#17 zahed arazi 1396-02-10 20:01
مقاله عالبی بود دس طلا من شانس شماره پنجم زیاد میدونم و فکر میکنم تونی هم قراره بمیره واقعا مارول با فیلمهای کمیک بوکی طوری دل همهرو برده که حتی اکثر فیلمها با ژآنر دیگرهم عمرا نمیتونن این کارو بکنن یعنی از الان نه فقط فکر من بلکه فکر اکثر مردم روی انتقام جویان جدیده چی میکنه مارول هر فییلمش از دیگری جذاب تر و مورد انتظارتر
نقل قول کردن
zahed arazi
#18 zahed arazi 1396-02-10 20:05
به نقل از S.T.A.R.K:

ولی واقعا فکرش رو بکنید چی میشه اگه تانوس تمام خبیث های فیلم های قبل رو زنده کنه و در مقابل تمام قهرمانان mcu قرار بده

فوق العاده میشه مخصوصا اینکه انتقام جویان هم قوی شده و عضوهای جدید پیدا کرده محافظین کهکشانم اضافه میشن واوو کاپیتان مارولم که میاد دکتر استرنج و مرد عنکبوتی که اضافه میشن مطمِنا فوق العاده میشه
نقل قول کردن
THE END
#19 THE END 1396-02-10 20:32
7و6و5و3و2 واقن خفن بودن :-)
چهارم هم تقريبا قابل پيش بينيه
اما يه چيزى
اگه كوين فايگى تأييد كرده استن لى واچره و تو يك صحنه ام هست پس اين ديگه فرضيه به حساب نمياد :-*
بازم ممنون بابت مقاله :lol:
نقل قول کردن
The Unique man
#20 The Unique man 1396-02-10 20:34
موارد ۱۰و ۱۲ خیلی منطقی بودن و احتمالاً درسته.
درباره‌ی شماره‌ی ۵ دو تا فرضیه وجود داره:
یکی این که کاپیتان آمریکا همون جوری که تونی خواب دید کشته میشه و به جای اون سم ویلسون یا باکی کاپیتان آمریکای جدید میشه.
یا این که کلاً طبق اون قسمت آخر فیلم جنگ داخلی که استیو سپرش رو انداخت ، خودش رو بازنشست میکنه [چون که برادران روسو نوشته بودن که کریس ایوانز تو فیلم جنگ ابدیت قراره فقط نقش استیو راجرز رو داشته باشه نه کاپیتان آمریکا.]
شایدم اواخر فیلم تصمیم بگیره که دوباره سپر رو برداره و کمک کنه و بعدکشته بشه که دوباره همون فرضیه اول میشه.
(کسی چه میدونه باید منتظر هر سوپرایزی از طرف مارول باشیم)
فکر میکنم نویسنده های مارول از این نظریات طرفدارا استفاده میکنن و فیلنامه‌ی خودشونو تکمیل میکنن(شاید برای مورد ۱ هم همین اتفاق افتاده)
نقل قول کردن
Sentry
#21 Sentry 1396-02-10 20:43
8.یه جا تو همین سایت خوندم که مارول هم میتونه از نژاد اسکرول تو فیلماش استفاده کنه
6.یه جای دیگه هم به این درخت اشاره شد اقا مختار
تو فیلم اول تور وقتی بایفراست کامل میشه این درخت وسطش تشکیل میشه
2.اینجوری چطوری میخوان دراکولا رو معرفی کنن :-?

مقالتون عالی بود
نقل قول کردن
زینال بندری
#22 زینال بندری 1396-02-10 21:12
ولی واقعا دم مارول گرم . ببین چه دنیایی خلق کرده که اینهمه ادم رو مشغول خودش کرده (قابل توجه اونایی که میگفتن دنیای متصل به هم خوب نیست و دنیای سینمایی و تلویزیونی باید جدا باشه)
نقل قول کردن
mani s.h
#23 mani s.h 1396-02-10 21:33
اگه کاپیتان نباشه خیلی از حضور های این شخصیت بزرگ را در فیلم های متفاوت نمیتوانیم ببینیم مثلا در ادامه فیلم های مردعنبوتی :cry: و روش زوم شد چون تونی با کپ صمیمی تره
نقل قول کردن
Captain Steve Lover
#24 Captain Steve Lover 1396-02-10 22:00
دوستان راستش هنوز بنظرم خيلي از ويلين هاي مارول تمردت كلا

كايسيليوس كه تو بعد تاريكيه
زيمو تو زندان ((رفت)) هست
رد اسكال تو فضاس
لوكي تو ازگارده
موردو هم به جمع ويلين ها اضافه شده
ماندارين هم چيز دقيقي از مرگ نديديم . يعني فقط پپر با ميله زدش و غيب شد يهو...
رونان و التران كه مطمن باشيد برميگردن بدون شك...لين دو تا تنها كسايي هستن كه مطمنم تو اونجرز هاي بعدي هستن...التران كه كلا ميگن قبل مرگش خودشو به يه دستگاه خاصة انتقال داده و احتمال برگشتش تو انت من ٢ بسيار بالاس...
رونان هم بنظرم باز يهو ناپديد شد...يعني نمرد...
مارول مطمنا ويلين هاش رو نكشته يا اگر كشته راه برگشتش براشون گذاشته...

تنها ويلين هايي كه مردن بنظرم يلو ژاكت و ملكيث و لافي بودن ...
أينا هم با سنگ روح برميگردن
مطمن باشد همشون برميگردن

..........
ولي من هنوز سر حرفم هستما...
زيمو بهترين و خطرناك ويلين مارول بوده ...چون يه آدم عادي بدون هيچ سلاح و توانايى و ارتش و ثروت و قدرت خاصي...تونست بزرك ترين ابرقهرمانان دنيا كه بار ها دنيا رو نجات داده بودن تا مرز نابودي بكشونه...و تنها ويليني بود كه نقشش كاملا عملي شد...برعكس أمثال لوكي و ملكيث و هايدرا كه با اون همه قدرت و ارتش هيچ كاري نكردن...يه إنسان عادي فقط با هوش-صبر-عقده بزرگ ترين ضربه رو به قهرمان زد.
الان مارول يجورايي اين ويلين فوقالعاده رو از چشم همه دور نگه داشته تا يكم مردم جو گير ثانوس و هلا و والچر بشن...
ولي مطمن باشيد يروز برميگرده و اون روز يه واقعه عظيم تَر از جنگ داخلي رخ ميده

من گفتم نظرمو حالا كه مارول رايت ff و xmen رو نداره احتمالا به كميك وفادار نمونه
حالا كه تأييد شده دورمامو گالاكتوس هست ...
زيمو هم ميتونه...يعني خب...چطور بگم...
زيمو ميتونه دووم mcu باشه و مقصر جنگ هاي مخفي در فاز بعد...
عمو اون بالا كه نوشتي شما چه تئوري در مورد اينده mcu داريد...
بايد بگم اين مال منه

كه زيمو و دورمامو همون گالاكتوس و دووم mcu خواهند بود...
نقل قول کردن
koorosh
#25 koorosh 1396-02-10 22:01
این تئوری ک سنگ روح تو چشم های هایمدال. باشه خیلی احتمالش زیاده چون تو اونجرز دیدم تو رویایی ک تور دید چشم های هایمدال سفید شده بود یعنی سنگ روح رو از تو چشم های بر داشته بودند. 8)
نقل قول کردن
koorosh
#26 koorosh 1396-02-10 22:04
به نقل از iron-bat:
به نقل از S.T.A.R.K:

ولی واقعا فکرش رو بکنید چی میشه اگه تانوس تمام خبیث های فیلم های قبل رو زنده کنه و در مقابل تمام قهرمانان mcu قرار بده

فوق العاده میشه مخصوصا اینکه انتقام جویان هم قوی شده و عضوهای جدید پیدا کرده محافظین کهکشانم اضافه میشن واوو کاپیتان مارولم که میاد دکتر استرنج و مرد عنکبوتی که اضافه میشن مطمِنا فوق العاده میشه

وای فکرشو کن عین کمیک ها میشهههههه عیول
نقل قول کردن
Ultimate Comic Fan
#27 Ultimate Comic Fan 1396-02-10 22:37
#24
اون ماندارین نبود، آلدریچ کیلیان بود.
درسته خودش گفت من ماندارینم ولی ماندارین اصلی ترور اسلاتری هست، که تمام مدت داشته نقش بازی میکرده که بیگناهه.
نقل قول کردن
mehran spidey
#28 mehran spidey 1396-02-10 23:01
عجب مقاله ای بود! واقعاً تئوری های جالبی هستند امکان اینکه واقعی باشند هست ممنون عمو مختار
نقل قول کردن
wolverine
#29 wolverine 1396-02-10 23:48
این تئوری هم هست که ثانوس با دستکش و سنگ های بی نهایت، دورومامو را به زمین بیاره و زمین را نابود کنند و کاپیتان آمریکا بمیره و در قسمت چهارم آدام وارلاک دستکش را به دست بیاره و با سنگ واقعیتmcu را ریبوت کنه. :P
نقل قول کردن
spidercap
#30 spidercap 1396-02-10 23:48
خیلی عالی بود واقعا ممنون عمو مختار
نقل قول کردن
Richard Grayson
#31 Richard Grayson 1396-02-11 13:19
در مورد گزینه 10.
فکرکنم قطعا همینطور باشه. چون تو رویای ثور چشم نداشت و چشماش سفید بود ، احتمالا ثانوس برای گرفتن سنگ از هایمدال چشمشم ازش گرفته.
بقیه گزینه ها هم عجیب و جالب بودن.
نقل قول کردن
Ultimate Comic Fan
#32 Ultimate Comic Fan 1396-02-11 14:26
تئوری های شخصی من برای آینده ی دنیای سینمایی مارول.
1. از اونجایی در دنیای کمیک التران توست هنک پیم خلق شد، پس من احتمال میدم که التران قراره در فیلم Ant-Man And The Wasp برگرده.
2. این تونی که در Infinity War یا قسمت چهارم اونجرز میمیره، نه استیو. چون اگه به همون صحنه ی توهم در A: AoU دقت کنیم میفهمیم که تونی برای جلوگیری از اون اتفاق هرکاری میکنه، با توجه به اینکه در The Avengers حاضر بود جون خودشو فدا کنه...
3. من بعد از تماشای جنگ داخلی عاشق زیمو شدم، اما خب قبل از اون زیمو برای من همیشه یه ویلن کلیشه ای بود ولی در دنیای سینما خیلی بهتر از کمیک ضاهر شد. من فکر میکنم که زیمو قراره در فیلم اختصاصی Black Panther نقشی داشته باشه حتی شاید یکی از ویلن های اصلی باشه. با توجه به این که کپ و گروهش که خودم به دلخواه اسم Secret Avengers رو براشون گذاشتم در واکاندا پنهان شدن.
4. شمارو نمیدونم ولی من که دوست دارم نایتمر ویلن اصلی قسمت دوم Doctor Strange باشه تا دورمامو یا موردو. به نظرم مارول استودیوز میخواد که دورمامو رو برای یه Crossover نگه داره.
5. من فهمیدم که خیلی ها فکر میکنن بعد از فاز سوم ما The New Avengers خواهیم داشت، اما چی میشه اگه بجاش The Ultimates داشته باشیم؟ منظور این نیست که مثلا پا جهان آلتیمیت باز بشه به سینما ولی فقط از اسم این گروه استفاده کنن چی؟ چون من میگم که اونجرز با فاز سوم تموم میشه و دوره ی جدیدی آغاز میشه، قهرمانان جدید، اسمی جدید، قابلیت های جدید و ویلن های جدید.
نقل قول کردن
Superior avenger
#33 Superior avenger 1396-02-11 14:48
به نظر من حتی ابامینیشن هم نمرده چون هالک کاملا خفش نکرد .بتی جلوشو گرفت.
مرگ پپر پاتس اصلا به زهنم نرسیده بود خیلی ناراحت شدم وقتی فهمیدم ممکنه مرده باشه اگر هم اینطور باشه باید بعد از اونجرز2 باشه چون تونی میتونست تو مهمونی بگه با هم بهم زدیم اگر هم قبلش مرده باشه چرا تونی تو سخنرانیش فقط انقدر ناراحت شد نه تو اونجرز؟
احتمالش هست نمرده باشه چون تونی تو جنگ داخلی به استیو گفت با قانون ثبت نام ابرقهرمان ها میتونه هم زرهش رو داشته باشه و هم پپر رو.
نقل قول کردن
Cap-Spider Potter
#34 Cap-Spider Potter 1396-02-11 16:40
اول اینکه چه عجب بعد عهدی کارابرا پایه شدن و مطلبی رو پربار کردن تا ثمره تلاش نویسنده پررنگ تر باشه...کارشون صحیح !

و اما مقاله... به نظرم تمام گزینه ها به جا و دقیق هستن و بعضیاش اگر به وقوع به پیوندن که نور الا نور میشه...
مارول الان کوبنده داره راه رسیدن به جنگ بی نهایت رو طی می کنه...تجربه داره و ریز و درشت پرونده حالیش میشه !
این با برنامه جلو رفتنش دلیل موفقیتشه...
الان آثار سینمایی مقتبس از دنیای کمیک حول مارول استودیو می چرخه...و اینکه گزینه اول که یه حدس بود و به حقیقت تبدیل شد خیلی عجیبه :o بقیه گزینه ها هم چون با منطق تلفیق شدن دور از ذهن نیستن...جنگ بی نهایت و قسمت آخر اونجرز میتونن انفجاری تاریخی رو تو روال فیلم های کمیک بوکی حاصل کنن...هایدرایی بودن استین از قابل باور ترین های لیسته...اینکه رد اسکال نمرده که ساده تر "بابا آب داد" هست، من خودمو از اول برای دیدن دوباره این ویلین قرمز رنگ اماده کرده بودم... مرگ پپر هم که تا حالا بهش فکر نکرده بودم، ولی دلایل آورده شده دارن فرضیه رو به نظریه تبدیل می کنن...استفاده از سنگ حقیقت برای ریبوتی پر سرو صدا احتمالی سر مرزه، واقعا نمیشه گفت مارول بعد از این فاز قراره با چه سرعتی حرکت کنه، قطعا افتی در کار نیست ولی تغییر دنیای حال حاضرش حتما با دقته! یقینا مارول نمیاد برای ساخت دنیای جدید خودش ریسک کنه...گرد هم اومدن خبیث های مارول و بازگشت برخی از اون ها هم از احتمال به یقین های بدون حاشیه ءس...اگر دوباره ویلین ها برگردن و رعایت رسیدگی به هر شخصیت به صورت متقابل حفظ بشه میتونه میتونه یکی از بهترین ایده ها برای قسمت بعدی اونجرز باشه...حالا باید وایسیم ببینم چند درصد این گزینه ها حقیقی میشن و فیلم های آینده مارول چطور پیش میره...


ممنون عمو مختار
مقاله عالی بود
نقل قول کردن
COSMOS
#35 COSMOS 1396-02-11 18:10
اول یه تشکر ی بکنیم از عمو مختار که زحمت کشیدند چنین مقاله توپی رو برامو ن نوشتن. من از اون اول که کامئو استنلی رو تو اسپایدرمن 1 دیدم تا الان فکر حتی قبل تر از اینکه بدونم واچر کیه ؛احساس می کردم استنلی نقشی خیلی مهمی داره و به نوعی از دور شخصیت ها رو زیر نظر داره.لوکی که خدای شیطنته هر چی بگی ازش بر میاد.مطمئن بودم که مارول به هر قیمتی هم که شده رد اسکال رو نمی کشه و نگهش می داره برای بعد(به خاطر همون شواهدی که عمو مختار بهش اشاره کردند).من خودم به شخصه چندان باور نداشتم که پپر پاتس مرده باشه(آخر آیرون من 3 تونی گفت پپر رو درمان کرده)ولی رفتار عجیب تونی توی دانشگاه MIT و صحبتش با استیو تو آلمان یه کمی منو به شک انداخت.ولی عجب چیزی باشه اگه که مثل کمیک تهاجم مخفی قهرمان ها به هم دیگه شک داشته باشن و جنگی خفن رخ بده و یکی از قهرمانا یکی دیگه رو اشتباهی بکشه . احتمالش هم هست که پگی کارتر مادر استارک باشه تازه تو کمیک ها معلوم شده که هاوارد استارک پدر واقعی تونی نبوده (اگه استیو قبل از مرگ پگی با هاش ازدواج کرده بود می شود پدر خونده تونی :lol: :lol: :lol: ) توی کمیک ها اسم سیاره ای که گروت ازش اومده سیاره ایکس بوده.نیک فیوری هیچ وقت نمیتونه و نمیتونسته آینده رو ببینه و گرنه چرا نفهمید که مثلا چیتاری ها میان؟چطوری میشه لوکی رو شکست داد؟چطوری نفهمید هایدرا سرباز زمستان رو میفرسته ترورش کنه؟!پس به نظر من امکان نداره فیوری بتونه آینده رو ببینه.و از همه مهیج ت اینه که همه ابر خبیث ها برگردن :D این هم تعدادی از این خبیث هاست که می گیم مردن یا زنده: اوبادیا استین:مرده امیل بلانسکی:زنده (زندان) ایوان وانکو:مرده جاستین همر:زنده(زندان) لوکی :زنده( توی سیاره ای که تور الان توش هست اسمش یادم رفته :-* ) لافی : مرده رد اسکال :احتمال زیاد زنده(احتمالا پیش تانوس) آدریان کلیچ:ظاهرا مرده0آخه مرگش خیلی آبکی بود) مالکیچ:مرده هایدرا:یه سرو بزنی دو تا دیگه در میاد ;-) رونان :مرده التران:ظاهرا مرده ولی از این حرفا باهوش تره آگاهیش رو حتما توی یه جا مخفی کرده یلو جکت :مرده بارون زیمو:زنده (زندان) ولی نباید دست کم گرفتش باز یه کاری میکنه کایسیلیوس:برده دورمامو نمیشه گفت زندست یا مرده دورمامو :زنده موردو:زنده
نقل قول کردن
Amir616
#36 Amir616 1396-02-11 18:41
سلام
مقاله خیلی خیلی عالی بود به نظرم خیلی از ایهامایی که به ذهن ادم میرسه رو شامل می شد ممکن همش درس با‌شه ولی شماره 3به نظرم درس نیست
ولی اگه واقعا این طوری باشه معرکه میشه
تازه من عضو جدیدم خیلی خوشحالم در جمع شما هستم
نقل قول کردن
Captain Steve Lover
#37 Captain Steve Lover 1396-02-11 21:02
#32
ولي من ميگم شايد هم دورمامو رو واسه سومين و اخرين قسمت دكتر استرنج كه احتمالا Eternal Saga باشه نگه دارن...
شاديدم واسه يك كراس اور
شايدم هر دو

ولي اگه فيلم Eternal Saga ساخته بشه فكر كن چي ميشه!
نقل قول کردن
Ultimate Comic Fan
#38 Ultimate Comic Fan 1396-02-11 21:10
به نقل از Captain Steve Lover:
#32
ولي من ميگم شايد هم دورمامو رو واسه سومين و اخرين قسمت دكتر استرنج كه احتمالا Eternal Saga باشه نگه دارن...
شاديدم واسه يك كراس اور
شايدم هر دو

ولي اگه فيلم Eternal Saga ساخته بشه فكر كن چي ميشه!

اگر هم بخوان دورمامو و موردو رو توی قسمت دوم دکتر استرنج استفاده کنن دیگه باید حتما کلیا رو هم به نحوی بیارن توی داستان، بدون کلیا نمیشه...
نقل قول کردن
Captain Steve Lover
#39 Captain Steve Lover 1396-02-11 21:18
به نقل از Ultimate Comic Fan:
به نقل از Captain Steve Lover:
#32
ولي من ميگم شايد هم دورمامو رو واسه سومين و اخرين قسمت دكتر استرنج كه احتمالا Eternal Saga باشه نگه دارن...
شاديدم واسه يك كراس اور
شايدم هر دو

ولي اگه فيلم Eternal Saga ساخته بشه فكر كن چي ميشه!

اگر هم بخوان دورمامو و موردو رو توی قسمت دوم دکتر استرنج استفاده کنن دیگه باید حتما کلیا رو هم به نحوی بیارن توی داستان، بدون کلیا نمیشه...

من ميگم دومين قسمت دكتر استرنج ويلين نايتمر هست ...خود اسكات دريكسون هم گفته نايتمر خواهد بود
موردو و دورمامو تو قسمت سوم استفاده بشن بهتره...
البته نميگم دورمامو نبايد تو كراس آور ها باشه ...
بايد باشه...
راستي يكي دگ از شخصيتايي كه شايد ويلين كل يونيورس بشه هلا هست...

به اميد ورود مفيستو و دراكولا ...
نقل قول کردن
Ultimate Comic Fan
#40 Ultimate Comic Fan 1396-02-11 21:33
به نقل از Captain Steve Lover:
به نقل از Ultimate Comic Fan:
به نقل از Captain Steve Lover:
#32
ولي من ميگم شايد هم دورمامو رو واسه سومين و اخرين قسمت دكتر استرنج كه احتمالا Eternal Saga باشه نگه دارن...
شاديدم واسه يك كراس اور
شايدم هر دو

ولي اگه فيلم Eternal Saga ساخته بشه فكر كن چي ميشه!

اگر هم بخوان دورمامو و موردو رو توی قسمت دوم دکتر استرنج استفاده کنن دیگه باید حتما کلیا رو هم به نحوی بیارن توی داستان، بدون کلیا نمیشه...

من ميگم دومين قسمت دكتر استرنج ويلين نايتمر هست ...خود اسكات دريكسون هم گفته نايتمر خواهد بود
موردو و دورمامو تو قسمت سوم استفاده بشن بهتره...
البته نميگم دورمامو نبايد تو كراس آور ها باشه ...
بايد باشه...
راستي يكي دگ از شخصيتايي كه شايد ويلين كل يونيورس بشه هلا هست...

منم موافقم نایتمر بهتره که ویلن اصلی ولی بازم باید پای کلیا به داستان باز شه.
داستان میتونه اینجوری باشه:
اتفاقات عجیبی داره میفته مردم نیویورک همه دارن کابوس های وحشتناکی میبینن، ولی استفان میدونه که این یه بیماری یا کابوس معمولی نیست. بعد هم وانگ دلیل این اتفاق رو به استفان میگه و اون میفهمه که این کار شخصی قدرتمند به نام نایتمره. داستان میتونه به دو بخش هم تقسیم بشه، بخش اول درباره ی جلوگیری از افزایش قدرت نایتمر، و بخش دوم درباره جست و جوی موردو برای پیدا کردن راهی برای رسیدن به قدرت بیشتر و شاید حتی احضار کردن دوباره ی دورمامو برای قسمت بعد. این وسط کلیا هم میتونه نقش مهمی در متوقف کردن نایتمر داشته باشه و اینجوریه که اون و استفان با هم آشنا میشن و...
اگه داستان یچیزی تو این مایه ها باشه من باز راضیم!
فقط نمیدونم سرنوشت کریستین پالمر چی میشه؟ آیا هنوز در رابطه رومانتیک با استرنج میمونه اونم وقتی کلیا هست؟؟
نقل قول کردن
spidercap
#41 spidercap 1396-02-11 21:37
به نقل از Ultimate Comic Fan:
تئوری های شخصی من برای آینده ی دنیای سینمایی مارول.
1. از اونجایی در دنیای کمیک التران توست هنک پیم خلق شد، پس من احتمال میدم که التران قراره در فیلم Ant-Man And The Wasp برگرده.
2. این تونی که در Infinity War یا قسمت چهارم اونجرز میمیره، نه استیو. چون اگه به همون صحنه ی توهم در A: AoU دقت کنیم میفهمیم که تونی برای جلوگیری از اون اتفاق هرکاری میکنه، با توجه به اینکه در The Avengers حاضر بود جون خودشو فدا کنه...
3. من بعد از تماشای جنگ داخلی عاشق زیمو شدم، اما خب قبل از اون زیمو برای من همیشه یه ویلن کلیشه ای بود ولی در دنیای سینما خیلی بهتر از کمیک ضاهر شد. من فکر میکنم که زیمو قراره در فیلم اختصاصی Black Panther نقشی داشته باشه حتی شاید یکی از ویلن های اصلی باشه. با توجه به این که کپ و گروهش که خودم به دلخواه اسم Secret Avengers رو براشون گذاشتم در واکاندا پنهان شدن.
4. شمارو نمیدونم ولی من که دوست دارم نایتمر ویلن اصلی قسمت دوم Doctor Strange باشه تا دورمامو یا موردو. به نظرم مارول استودیوز میخواد که دورمامو رو برای یه Crossover نگه داره.
5. من فهمیدم که خیلی ها فکر میکنن بعد از فاز سوم ما The New Avengers خواهیم داشت، اما چی میشه اگه بجاش The Ultimates داشته باشیم؟ منظور این نیست که مثلا پا جهان آلتیمیت باز بشه به سینما ولی فقط از اسم این گروه استفاده کنن چی؟ چون من میگم که اونجرز با فاز سوم تموم میشه و دوره ی جدیدی آغاز میشه، قهرمانان جدید، اسمی جدید، قابلیت های جدید و ویلن های جدید.

اینکه تونی استارک میمیره خیلی فرضیه ضعیفی هستش چون که در رویایی که در اونجرز دو دید خودش داشت شاهد مرگ زمین می شد و به نظر من مرگ کاپ 100 در صد هستش زیرا مارول اعلام کرد که دیگه با کریس قراردادشو تمدید نمیکنیم و احتمالش زیاد است که نمیره و تلپورت بشه و دوباره برگرده به هر هال تون نمیمیره
نقل قول کردن
Ultimate Comic Fan
#42 Ultimate Comic Fan 1396-02-11 21:49
به نقل از spidercap:
به نقل از Ultimate Comic Fan:
تئوری های شخصی من برای آینده ی دنیای سینمایی مارول.
1. از اونجایی در دنیای کمیک التران توست هنک پیم خلق شد، پس من احتمال میدم که التران قراره در فیلم Ant-Man And The Wasp برگرده.
2. این تونی که در Infinity War یا قسمت چهارم اونجرز میمیره، نه استیو. چون اگه به همون صحنه ی توهم در A: AoU دقت کنیم میفهمیم که تونی برای جلوگیری از اون اتفاق هرکاری میکنه، با توجه به اینکه در The Avengers حاضر بود جون خودشو فدا کنه...
3. من بعد از تماشای جنگ داخلی عاشق زیمو شدم، اما خب قبل از اون زیمو برای من همیشه یه ویلن کلیشه ای بود ولی در دنیای سینما خیلی بهتر از کمیک ضاهر شد. من فکر میکنم که زیمو قراره در فیلم اختصاصی Black Panther نقشی داشته باشه حتی شاید یکی از ویلن های اصلی باشه. با توجه به این که کپ و گروهش که خودم به دلخواه اسم Secret Avengers رو براشون گذاشتم در واکاندا پنهان شدن.
4. شمارو نمیدونم ولی من که دوست دارم نایتمر ویلن اصلی قسمت دوم Doctor Strange باشه تا دورمامو یا موردو. به نظرم مارول استودیوز میخواد که دورمامو رو برای یه Crossover نگه داره.
5. من فهمیدم که خیلی ها فکر میکنن بعد از فاز سوم ما The New Avengers خواهیم داشت، اما چی میشه اگه بجاش The Ultimates داشته باشیم؟ منظور این نیست که مثلا پا جهان آلتیمیت باز بشه به سینما ولی فقط از اسم این گروه استفاده کنن چی؟ چون من میگم که اونجرز با فاز سوم تموم میشه و دوره ی جدیدی آغاز میشه، قهرمانان جدید، اسمی جدید، قابلیت های جدید و ویلن های جدید.

اینکه تونی استارک میمیره خیلی فرضیه ضعیفی هستش چون که در رویایی که در اونجرز دو دید خودش داشت شاهد مرگ زمین می شد و به نظر من مرگ کاپ 100 در صد هستش زیرا مارول اعلام کرد که دیگه با کریس قراردادشو تمدید نمیکنیم و احتمالش زیاد است که نمیره و تلپورت بشه و دوباره برگرده به هر هال تون نمیمیره

اینکه کپ یا تونی میمیره 50 درصدی هست، ما هر دو رو دیدیم که برای نجات دنیا از جون خودشون گذشتن و میتونن باز هم اینکارو بکنن. اما خب من بیشتر دوست دارم کپ بمیره تا تونی چون مرگ کپ خیلی احساسی تر و باشکوه تر میشه. اما خب این فقط یه تئوری هست، و ما هزاران هزار تئوری برای mcu داریم مثلا یکیش اینه که میگن استیو راجرز ممکنه بعد از فاز 3 رییس شیلد بشه.
نقل قول کردن
AMIN
#43 AMIN 1396-02-12 00:40
اول سلام دوم از عمو مختار ممنون به خاطر این مقاله بسیار جالب سوم هم می خواهم به نقد از بعضی شماره ها بپردازم 13 به نظرم لوکی با اون همه مکر بعید اینطوری شکست می خورد و به نظرم فرضیه درست در مورد فرضیه 12 رد اسکال زنده است چون در قسمت یک کاپیتان نابود نشد که بخواد زنده بشه ولی در مورد فرضیه 11 اصلا قبول ندارم پپر مرده اولا به خاطر اینکه مارول اینقدر راحت فکر نکنم بازیگر اصلی خودش بندازه بیرون دوما تازه پپر اخر ایرومن 3 یک قدرت فرا انسانی پیدا کرد که به عقیده من ازش در فیلم یا فیلم های بعدی مارول می تونه استفاده بشه البته اگر درمان نشه ولی غیبتش در فیلم های دمارول بودار و فکر یک اتفاقی براش افتاده ولی مردن نیست پس من شماره 11 را رد می کنم من هم شماره 10 قبول دارم و طبق حرف های عمو مختار منطقی به نظر میاد در مورد شماره 4 به نظر درست می یاد من یک نگرانی اون هم اینکه مارول با وجود این همه خبیث چطور بهمشون می خواد بپردازه و اینکار رو سخت می کنه البته خودم دوست دارم این اتفاق بیافته در مورد شماره 3 اصلا قبول ندارم چون اینطوری می تونست از حمله ها جلوگیری کنه و شماره یک ایده منحصر به فرد از مارول بود می تونم بگم هممون وقتی استن لی رو تو فیلم های مارول می دیدیم یه لبخند می زدیم ولی الان باید به عنوان یک شخصیت بهش نگاه کنیم در کل مقاله خوبی و اگه بعضی از این فرضیه ها درست از آب در بیاد می تونه سینمای مارول با هیجان تر از قبل بکنه .
نقل قول کردن
Alireza_comic fan
#44 Alireza_comic fan 1396-02-12 01:05
مقاله واقعا عالی بود (مگه میشه عمو مختار مقاله بد هم بده) و همشون احتمالشون زیاده که اتفاق بیفته فقط من اصلا دوست ندارم ریبوت اتفاق بیفته چون واقعا این دنیای الانو دوس دارم
نقل قول کردن
همه فن حریف
#45 همه فن حریف 1396-02-12 06:39
باسلام خدمت همه مخصوصا عمو مختار که این مقاله رو نوشت باید بگم حتی ممکنه پپر زنده باشه و لباس اهنی خودش رو پوشیده باشه ولی ارتباط رادیویی به مدت چند ماه قطع شده باشه،اینطوری نگران بودن تونی از نوشته هم منطقیه
ممنون که این همه مطالب خوب می گذارید ;-)
نقل قول کردن
AMIN
#46 AMIN 1396-02-12 09:00
[quote name="AMIN"]اول سلام دوم از عمو مختار ممنون به خاطر این مقاله بسیار جالب سوم هم می خواهم به نقد از بعضی شماره ها بپردازم 13 به نظرم لوکی با اون همه مکر بعید اینطوری شکست می خورد و به نظرم فرضیه درست در مورد فرضیه 12 رد اسکال زنده است چون در قسمت یک کاپیتان نابود نشد که بخواد زنده بشه ولی در مورد فرضیه 11 اصلا قبول ندارم پپر مرده اولا به خاطر اینکه مارول اینقدر راحت فکر نکنم بازیگر اصلی خودش بندازه بیرون دوما تازه پپر اخر ایرومن 3 یک قدرت فرا انسانی پیدا کرد که به عقیده من ازش در فیلم یا فیلم های بعدی مارول می تونه استفاده بشه البته اگر درمان نشه ولی غیبتش در فیلم های دمارول بودار و فکر یک اتفاقی براش افتاده ولی مردن نیست پس من شماره 11 را رد می کنم من هم شماره 10 قبول دارم و طبق حرف های عمو مختار منطقی به نظر میاد در مورد شماره 4 به نظر درست می یاد من یک نگرانی اون هم اینکه مارول با وجود این همه خبیث چطور بهمشون می خواد بپردازه و اینکار رو سخت می کنه البته خودم دوست دارم این اتفاق بیافته در مورد شماره 3 اصلا قبول ندارم چون اینطوری می تونست از حمله ها جلوگیری کنه و شماره یک ایده منحصر به فرد از مارول بود می تونم بگم هممون وقتی استن لی رو تو فیلم های مارول می دیدیم یه لبخند می زدیم ولی الان باید به عنوان یک شخصیت بهش نگاه کنیم در کل مقاله خوبی و اگه بعضی از این فرضیه ها درست از آب در بیاد می تونه سینمای مارول با هیجان تر از قبل بکنه .
نقل قول کردن
shayanspideylover
#47 shayanspideylover 1396-02-12 12:32
یه چیزی میخواستم بگم اینه که مارول احتمالا از ابتدا قصد نداشته که استن لی رو واچر بزاره از اولش بعدا این تصمیم رو گرفته چون واچر موجودیه که میبینه ولی دخالت نمیکنه(البته تو کمیکا دخالت هم کرده خخخخ) ولی استن لی قبلا میخواست دخالت کنه مثلا توی amazing spider man 2 که داشت داد و هوار میکرد ملت این پیتر همون اسپایدر منه :lol:

این تئوری ها هم ممکنه به مذاق مارول خوش بیان و خوش اومده باشن :lol: و احتمال عملی شدن همشون هست
نقل قول کردن
civil war 2
#48 civil war 2 1396-02-12 14:19
به نقل از Ultimate Comic Fan:
به نقل از spidercap:
به نقل از Ultimate Comic Fan:
تئوری های شخصی من برای آینده ی دنیای سینمایی مارول.
1. از اونجایی در دنیای کمیک التران توست هنک پیم خلق شد، پس من احتمال میدم که التران قراره در فیلم Ant-Man And The Wasp برگرده.
2. این تونی که در Infinity War یا قسمت چهارم اونجرز میمیره، نه استیو. چون اگه به همون صحنه ی توهم در A: AoU دقت کنیم میفهمیم که تونی برای جلوگیری از اون اتفاق هرکاری میکنه، با توجه به اینکه در The Avengers حاضر بود جون خودشو فدا کنه...
3. من بعد از تماشای جنگ داخلی عاشق زیمو شدم، اما خب قبل از اون زیمو برای من همیشه یه ویلن کلیشه ای بود ولی در دنیای سینما خیلی بهتر از کمیک ضاهر شد. من فکر میکنم که زیمو قراره در فیلم اختصاصی Black Panther نقشی داشته باشه حتی شاید یکی از ویلن های اصلی باشه. با توجه به این که کپ و گروهش که خودم به دلخواه اسم Secret Avengers رو براشون گذاشتم در واکاندا پنهان شدن.
4. شمارو نمیدونم ولی من که دوست دارم نایتمر ویلن اصلی قسمت دوم Doctor Strange باشه تا دورمامو یا موردو. به نظرم مارول استودیوز میخواد که دورمامو رو برای یه Crossover نگه داره.
5. من فهمیدم که خیلی ها فکر میکنن بعد از فاز سوم ما The New Avengers خواهیم داشت، اما چی میشه اگه بجاش The Ultimates داشته باشیم؟ منظور این نیست که مثلا پا جهان آلتیمیت باز بشه به سینما ولی فقط از اسم این گروه استفاده کنن چی؟ چون من میگم که اونجرز با فاز سوم تموم میشه و دوره ی جدیدی آغاز میشه، قهرمانان جدید، اسمی جدید، قابلیت های جدید و ویلن های جدید.

اینکه تونی استارک میمیره خیلی فرضیه ضعیفی هستش چون که در رویایی که در اونجرز دو دید خودش داشت شاهد مرگ زمین می شد و به نظر من مرگ کاپ 100 در صد هستش زیرا مارول اعلام کرد که دیگه با کریس قراردادشو تمدید نمیکنیم و احتمالش زیاد است که نمیره و تلپورت بشه و دوباره برگرده به هر هال تون نمیمیره

اینکه کپ یا تونی میمیره 50 درصدی هست، ما هر دو رو دیدیم که برای نجات دنیا از جون خودشون گذشتن و میتونن باز هم اینکارو بکنن. اما خب من بیشتر دوست دارم کپ بمیره تا تونی چون مرگ کپ خیلی احساسی تر و باشکوه تر میشه. اما خب این فقط یه تئوری هست، و ما هزاران هزار تئوری برای mcu داریم مثلا یکیش اینه که میگن استیو راجرز ممکنه بعد از فاز 3 رییس شیلد بشه.

ای خدا این طرفدار های کاپ سر مردن شخصیت هم میخان کاپ نسبت به تونی ارجعیت داشته باشه قبول کاپ مرگ حماسی داشته باشه
نقل قول کردن
Ultimate Comic Fan
#49 Ultimate Comic Fan 1396-02-12 14:37
به نقل از civil war 2:
به نقل از Ultimate Comic Fan:
به نقل از spidercap:
به نقل از Ultimate Comic Fan:
تئوری های شخصی من برای آینده ی دنیای سینمایی مارول.
1. از اونجایی در دنیای کمیک التران توست هنک پیم خلق شد، پس من احتمال میدم که التران قراره در فیلم Ant-Man And The Wasp برگرده.
2. این تونی که در Infinity War یا قسمت چهارم اونجرز میمیره، نه استیو. چون اگه به همون صحنه ی توهم در A: AoU دقت کنیم میفهمیم که تونی برای جلوگیری از اون اتفاق هرکاری میکنه، با توجه به اینکه در The Avengers حاضر بود جون خودشو فدا کنه...
3. من بعد از تماشای جنگ داخلی عاشق زیمو شدم، اما خب قبل از اون زیمو برای من همیشه یه ویلن کلیشه ای بود ولی در دنیای سینما خیلی بهتر از کمیک ضاهر شد. من فکر میکنم که زیمو قراره در فیلم اختصاصی Black Panther نقشی داشته باشه حتی شاید یکی از ویلن های اصلی باشه. با توجه به این که کپ و گروهش که خودم به دلخواه اسم Secret Avengers رو براشون گذاشتم در واکاندا پنهان شدن.
4. شمارو نمیدونم ولی من که دوست دارم نایتمر ویلن اصلی قسمت دوم Doctor Strange باشه تا دورمامو یا موردو. به نظرم مارول استودیوز میخواد که دورمامو رو برای یه Crossover نگه داره.
5. من فهمیدم که خیلی ها فکر میکنن بعد از فاز سوم ما The New Avengers خواهیم داشت، اما چی میشه اگه بجاش The Ultimates داشته باشیم؟ منظور این نیست که مثلا پا جهان آلتیمیت باز بشه به سینما ولی فقط از اسم این گروه استفاده کنن چی؟ چون من میگم که اونجرز با فاز سوم تموم میشه و دوره ی جدیدی آغاز میشه، قهرمانان جدید، اسمی جدید، قابلیت های جدید و ویلن های جدید.

اینکه تونی استارک میمیره خیلی فرضیه ضعیفی هستش چون که در رویایی که در اونجرز دو دید خودش داشت شاهد مرگ زمین می شد و به نظر من مرگ کاپ 100 در صد هستش زیرا مارول اعلام کرد که دیگه با کریس قراردادشو تمدید نمیکنیم و احتمالش زیاد است که نمیره و تلپورت بشه و دوباره برگرده به هر هال تون نمیمیره

اینکه کپ یا تونی میمیره 50 درصدی هست، ما هر دو رو دیدیم که برای نجات دنیا از جون خودشون گذشتن و میتونن باز هم اینکارو بکنن. اما خب من بیشتر دوست دارم کپ بمیره تا تونی چون مرگ کپ خیلی احساسی تر و باشکوه تر میشه. اما خب این فقط یه تئوری هست، و ما هزاران هزار تئوری برای mcu داریم مثلا یکیش اینه که میگن استیو راجرز ممکنه بعد از فاز 3 رییس شیلد بشه.

ای خدا این طرفدار های کاپ سر مردن شخصیت هم میخان کاپ نسبت به تونی ارجعیت داشته باشه قبول کاپ مرگ حماسی داشته باشه

کپ سمبل پاکی و عدالته، پس مرگش باید حماسی باشه.
تونی هم سمبل ازخودگذشتگی هست، مردی که حاضره تمام دار و ندارشو برای حفاظت از دنیا خرج کنه.
نقل قول کردن
civil war 2
#50 civil war 2 1396-02-12 15:19
به نقل از Ultimate Comic Fan:
به نقل از civil war 2:
به نقل از Ultimate Comic Fan:
به نقل از spidercap:
به نقل از Ultimate Comic Fan:
تئوری های شخصی من برای آینده ی دنیای سینمایی مارول.
1. از اونجایی در دنیای کمیک التران توست هنک پیم خلق شد، پس من احتمال میدم که التران قراره در فیلم Ant-Man And The Wasp برگرده.
2. این تونی که در Infinity War یا قسمت چهارم اونجرز میمیره، نه استیو. چون اگه به همون صحنه ی توهم در A: AoU دقت کنیم میفهمیم که تونی برای جلوگیری از اون اتفاق هرکاری میکنه، با توجه به اینکه در The Avengers حاضر بود جون خودشو فدا کنه...
3. من بعد از تماشای جنگ داخلی عاشق زیمو شدم، اما خب قبل از اون زیمو برای من همیشه یه ویلن کلیشه ای بود ولی در دنیای سینما خیلی بهتر از کمیک ضاهر شد. من فکر میکنم که زیمو قراره در فیلم اختصاصی Black Panther نقشی داشته باشه حتی شاید یکی از ویلن های اصلی باشه. با توجه به این که کپ و گروهش که خودم به دلخواه اسم Secret Avengers رو براشون گذاشتم در واکاندا پنهان شدن.
4. شمارو نمیدونم ولی من که دوست دارم نایتمر ویلن اصلی قسمت دوم Doctor Strange باشه تا دورمامو یا موردو. به نظرم مارول استودیوز میخواد که دورمامو رو برای یه Crossover نگه داره.
5. من فهمیدم که خیلی ها فکر میکنن بعد از فاز سوم ما The New Avengers خواهیم داشت، اما چی میشه اگه بجاش The Ultimates داشته باشیم؟ منظور این نیست که مثلا پا جهان آلتیمیت باز بشه به سینما ولی فقط از اسم این گروه استفاده کنن چی؟ چون من میگم که اونجرز با فاز سوم تموم میشه و دوره ی جدیدی آغاز میشه، قهرمانان جدید، اسمی جدید، قابلیت های جدید و ویلن های جدید.

اینکه تونی استارک میمیره خیلی فرضیه ضعیفی هستش چون که در رویایی که در اونجرز دو دید خودش داشت شاهد مرگ زمین می شد و به نظر من مرگ کاپ 100 در صد هستش زیرا مارول اعلام کرد که دیگه با کریس قراردادشو تمدید نمیکنیم و احتمالش زیاد است که نمیره و تلپورت بشه و دوباره برگرده به هر هال تون نمیمیره

اینکه کپ یا تونی میمیره 50 درصدی هست، ما هر دو رو دیدیم که برای نجات دنیا از جون خودشون گذشتن و میتونن باز هم اینکارو بکنن. اما خب من بیشتر دوست دارم کپ بمیره تا تونی چون مرگ کپ خیلی احساسی تر و باشکوه تر میشه. اما خب این فقط یه تئوری هست، و ما هزاران هزار تئوری برای mcu داریم مثلا یکیش اینه که میگن استیو راجرز ممکنه بعد از فاز 3 رییس شیلد بشه.

ای خدا این طرفدار های کاپ سر مردن شخصیت هم میخان کاپ نسبت به تونی ارجعیت داشته باشه قبول کاپ مرگ حماسی داشته باشه

کپ سمبل پاکی و عدالته، پس مرگش باید حماسی باشه.
تونی هم سمبل ازخودگذشتگی هست، مردی که حاضره تمام دار و ندارشو برای حفاظت از دنیا خرج کنه.

خوشم اومد تعریف کاملی از دو شخصیت ;-)
نقل قول کردن
Mr.Doctor1921
#51 Mr.Doctor1921 1396-02-13 19:25
سلام دوستان عضو جدید هستم...
میگم من الان دارم guardians of the galaxy vol2 رو میدیم... اقای فاگی گفته بود استن لی تو یکی از صحنه های اخر بین واچر هاست اما این ورژن اچ دی کم ک من دارم میدیدم وسط فیلم بود... اگه خواستین عکسشم میزارم براتون...
نقل قول کردن
Ultimate Comic Fan
#52 Ultimate Comic Fan 1396-02-14 10:53
به نقل از Mr.Doctor1921:
سلام دوستان عضو جدید هستم...
میگم من الان دارم guardians of the galaxy vol2 رو میدیم... اقای فاگی گفته بود استن لی تو یکی از صحنه های اخر بین واچر هاست اما این ورژن اچ دی کم ک من دارم میدیدم وسط فیلم بود... اگه خواستین عکسشم میزارم براتون...

خوش اومدی. ;-)
درباره ی این ورژن فیلم که دیدی واقعا نمیدونم چی بگم واسه ی من که همون صحنه ی پس از تیتراژ بود...
نقل قول کردن
Matiu 007
#53 Matiu 007 1396-02-17 03:14
هزاران بار لعنت بر ریبوت کردن . :cry: :sad:
اصلا من بعد یه مدت به بازیگر های هر شخصیت عادت میکنم
و دوست ندارم که مارول بخواد همه چی رو از نو بسازه .
به نظر من باید این اونجرز رو تا قسمت ۹ یا ۱۰ ادامه بده البته اگه بازیگر ها قبول کنن . اگر پرونده این اونجرز تو قسمت ۴ تمام بشه خیلی زود تمام شده .
من دوست داشتم تا هیو جکمن داره تو نقش ولورین بازی
میکنه به اونجرزی که آقای ایوانز ،همسورث ، روفالو و جونیور تو نقش های اصلی هستن به پیونده تا شاهد یه شاهکار مشتی و توپ باشیم .
خدایا چرا نشد . :sad:
نقل قول کردن
shayanspideylover
#54 shayanspideylover 1396-02-17 10:29
یه حساب سر انگشتی

اگه میخواستن تا قسمت 10 اونجرز رو بسازن

تقریبا دو سال بین هر دو فیلم فاصله هست یعنی اونجرز 10 میوفتاد سال 2032!!!!!!!

بعد این رابرت داونی بیچاره میشد 65 سالش دیگه میومد راه بره کمرش میگرفت چه برسه بخواد نقش آیرون منو بازی کنه :lol: :lol:
نقل قول کردن
Ultimate Comic Fan
#55 Ultimate Comic Fan 1396-02-17 10:46
به نقل از shayanspideylover:
یه حساب سر انگشتی

اگه میخواستن تا قسمت 10 اونجرز رو بسازن

تقریبا دو سال بین هر دو فیلم فاصله هست یعنی اونجرز 10 میوفتاد سال 2032!!!!!!!

بعد این رابرت داونی بیچاره میشد 65 سالش دیگه میومد راه بره کمرش میگرفت چه برسه بخواد نقش آیرون منو بازی کنه :lol: :lol:

ای خدا اگه ده اونجرز ساخته بشه چی میشه!
مثلا یکیش بشه Avengers: The Void یا Avengers: Assault of kang یا Avengers: Secret Wars یا Avengers: The Masters of Evil یا...
نقل قول کردن
Ultimate Comic Fan
#56 Ultimate Comic Fan 1396-02-17 10:48
راستی یه تئوری دیگه هم هست، چی میشه اگه بارون زیمو توی فاز بعدی mcu گروه استادان شرارت رو تشکیل بده!؟
نقل قول کردن
Matiu 007
#57 Matiu 007 1396-02-23 12:56
به نقل از shayanspideylover:
یه حساب سر انگشتی

اگه میخواستن تا قسمت 10 اونجرز رو بسازن

تقریبا دو سال بین هر دو فیلم فاصله هست یعنی اونجرز 10 میوفتاد سال 2032!!!!!!!

بعد این رابرت داونی بیچاره میشد 65 سالش دیگه میومد راه بره کمرش میگرفت چه برسه بخواد نقش آیرون منو بازی کنه :lol: :lol:

میتونن افرادی رو شبیه اون ها پیدا کنن یا اگر این اتفاق احتمال بسیار کمی داشته باشه ... اصلا بزار ببینم مثلا چه حرکت هایی رو واقعاً انجام میدن که براشون سخت باشه ؟
بیشتر حرکت های مبارزه ای اون ها کامپیوتری انجام میشه .
بعد هم تو ۶۵ سالگی راه رفتن اینقدر سخته ؟ :lol:
نقل قول کردن
mat mordak/DareDevil
#58 mat mordak/DareDevil 1396-02-26 09:56
من از تئوری گروت خیلی خوشم اومد و به نظرم منطقیه
چون تو کمیک secret wars (شماره 7 بود فک کنم) اون موقع که رید ریچاردز دنیای اصلی و التیمیت و استار لرد وارد قعله دووم میشن و استار لرد با قوی سیاه درگیر میشه و یه خلال دندون که تو دهنش بود رو میزنه به درخت جهان (که تخت پادشاهی دووم بود) و گروت به سرعت زیاد رشد میکنه که این تئوری رو قوت میده (ببخشید عکسش رو نداشتم وگرنه میذاشتم) نظرتون؟
نقل قول کردن
mat mordak/DareDevil
#59 mat mordak/DareDevil 1396-02-26 09:59
در ضمن به جای این که این همه نقل قول کنید که یه ربع طول بکشه برسه پایین جاش یه هشتگ بزنید بعد شماره کامنتی که میخاید جوابشو بدید بنویسید اینطوری59# ;-)
نقل قول کردن
The-Captain-steve
#60 The-Captain-steve 1396-03-02 17:55
کریس ایوانس تازگی ها گفته که اگر mcu بخواد می تونه قردادش رو تمدید کنه
قردادش تا اونجر 4 بوده منتها خودش مایل به تمدید هست حالا اگر مارول بخواد خودش مایل هست که تمدید کنه
نقل قول کردن
CAPITAN DEADPOL
#61 CAPITAN DEADPOL 1396-03-02 23:35
من که دیوونه شدم از این همه تئوری برای دی سی هم که گزاشتی هم دیوونه شدم آقا مختار ایول دمت گرم :o
:-* :-|
نقل قول کردن
spider pool
#62 spider pool 1396-03-03 09:28
به نقل از mat mordak/DareDevil:
من از تئوری گروت خیلی خوشم اومد و به نظرم منطقیه
چون تو کمیک secret wars (شماره 7 بود فک کنم) اون موقع که رید ریچاردز دنیای اصلی و التیمیت و استار لرد وارد قعله دووم میشن و استار لرد با قوی سیاه درگیر میشه و یه خلال دندون که تو دهنش بود رو میزنه به درخت جهان (که تخت پادشاهی دووم بود) و گروت به سرعت زیاد رشد میکنه که این تئوری رو قوت میده (ببخشید عکسش رو نداشتم وگرنه میذاشتم) نظرتون؟

احتمالش خیلی زیاده
چه حالا و چه بعدا بلاخره مارول اورجین گروت رو میاره چون از مارول بعیده حتما نقشه هایی داره
فرض کنید همه جا مه و دوده یهو میرن کنار و ثانوس بادستکش نشون داده میشن و اونجر و گواردینز هم زمین گیر شده وای اصلا فکرشم ادم رو دیوونه میکنه
راستی ما تا الان چه جاهایی رو غیر از زمین دیدیم

ازگارد
یوتن هایم
هل هایم
البته اون قلمرو هم بود که سبز بود اسمش یادم رفت
البته در ثور دنیای تاریک ما همه شون رو دیدیم ولی منظورم به طور دقیقه
این ها قلمرو های اسکاندیناوی ها بودن

حالا سیارات
ساکار
زاندار
اون سیاره متروکه که تو گواردینز۱ بود
ایگو
منطقه ثانوس
و فکر کنم هم اینها بود
سیاره عایشه
خب چهار تا از نه قلمرو اسکاندیناوی ها رو دیدیم
و پنج تا دیگه هم مطمن هستم به نمایش در میان
و سیارات خب سایاراتی مانند ساکار و زاندار که منشا قدرت نوواست رو ما میشناسیم ایگو هم که رفت خونشون چایی بخوره و به نظرم طبق این چیز ها احتمال داره اون هایی که اطلاعاتشون بیشتره بفهمن بقیشون کجاس
ببخشید اگه چرت گفتم
نقل قول کردن
CAPTAIN A
#63 CAPTAIN A 1396-03-04 16:19
سلام دوستان من عضو جدید هستم خواستم یه چیز جالبی رو بیان کنم که هیچکدوم اشاره نکردین اگر کمی دقت کنین میبینین که احتمال مرگ تونی استارک با کپ برابره چرا؟خب بیاید اول یه نگاهی بندازیم به دنیای کمیک کپ الان رئیس هایدرائه و قهرمانا میخوان باهاش درگیر شن و چند مدت قبل هم پیشگویی شد که کپ به دست مایلز کشته میشه تو دنیای سینما هم قرار داد کریس با مارول بعد اونجرز ۴ تمومه رویای تونی هم همینو میگه ولی حالا تونی چی؟ تو دنیای کمیک جسمش داغون شده و الان فقط یه تصور مجازیه تو دنیای انیمیشن هم که جسمش توسط التران تسخیر شد و الان جای جارویس رو گرفته تو دنیای سینما هم که رابرت دیگه نمیخواد مرد آهنی باشه و با توجه به کابوسش احتمالا فداکاری آخر رو تونی میکنه که اون کابوس تبدیل به حقیقت نشه اما خب هیچ چیز هنوز معلوم نیست نمیشه احتمال ۱۰۰% داد ولی اینم یه تئوریه
نقل قول کردن
a.v.s
#64 a.v.s 1396-07-18 17:05
اگه قراره خیلی از این تئوری ها اثبات بشه (چه تئوری های این مقاله و چه مقاله فن تئوری های انتقام جویان) باید منتظر باشیم که آیا توی انتقام جویان 3 یا 4، از داستان Original Sin یا گناه اصلی اقتباس میشه یا نه ؟
مثلا میتونه اینطوری اتفاق بیوفته:
ثانوس با استفاده از سنگ بی نهایت، تمام اتفاقاتی که در تاریخ اتفاق افتادند رو ببینه. و خیلی از حقیقت هارو میبینه (مثلا اینکه میبینه گروت به درخت عالم ربط داره، یا پگی کارتر مادر واقعی تونی استارک هستش) پس ثانوس از این راز ها استفاده میکنه و اون راز هارو مثل یک انرژی به ابرقهرمانان پرتاب میکنه تا بهشون از درون صدمه بزنه. توی تریلر جنگ بی نهایت که در کمیک کان پخش شد دیدیم که ثانوس داره با سنگ فضا، سیارک هایی رو به سمت ابرقهرمانان پرت میکنه. شاید اونا سیارک نبودند، اونا راز های افشا نشده ای بودند که البته توی تریلر رد گم کنی صورت گرفته تا به چیزی شک نکنیم. یک تئوری دیگه ای هم در این تئوری وجود داره: به واسطه همین کاری که ثانوس میکنه یعنی راز هارو به سمتشون پرت میکنه، ممکنه تونی استارک خبیث و به مرد آهنی برتر تبدیل بشه. که ممکنه نبردی بین استیو راجرز و تونی استارک خبیث در جایی از فیلم صورت بگیره
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید