15 سوال مهمی که پس از دیدن فیلم "مرد عنکبوتی : بازگشت به خانه" در ذهن ما ایجاد میشود!

15 سوال مهمی که پس از دیدن فیلم "مرد عنکبوتی : بازگشت به خانه" در ذهن ما ایجاد میشود!

هشدار این مطلب اسپویلر دارد!

مقدمه: مرد عنکبوتی : بازگشت به خانه پر است از پیچش های داستانی و مواردی که ذهن تماشاچی را به خودش مشغول میکند. اینها 15 تا از مهم ترین سوالاتی هستند که پس از دیدن این فیلم برای ما ایجاد میشود.

 

15- دیگه برج اونجرزی در کار نیست؟

برج اونجرز

یکی از خطوط داستانی که به شدت مهم میشه اینه که متوجه میشیم تونی استارک داره برج اونجرز را میفروشه و دارایی های تیم را به جایی دیگر منتقل میکنه. این در حالی است که این برج بسیار مهمه و جایگاه مهمی در MCU داشته و در بسیاری از فیلم های مارول حالت ایستراگ داشته و به سمبل MCU تبدیل شده است. سوال مهم اینه که آیا تونی واقعا آن را میفروشه؟ و البته سوال مهم تر اینه که کی اون رو میخره؟ ممکنه گروه چهار شگفت انگیز اون رو بخره و تبدیلش کنه به "ساختمان بکستر"؟ ایا ممکنه مثلا "آزکورپ" (شرکت نورمن آزبورن) اون رو بخره؟ یا شاید هم "دیلی بیوگل"؟!

 

14- چرا تومز  ، پیتر را لو نداد؟

ادریان تومز

در صحنه وسط تیتراژ نهایی که اینجا میتونید تماشایش کنید، مک گارگن در زندان به سراغ ادریان تومز (والچر) میره و ازش سراغ هویت مخفی اسپایدرمن را میگیره ولی تومز او را لو نمیده.

اما دلیلش چیه؟ ایا این کار را میکنه چون میخواد از پیتر به خاطر اینکه در پایان فیلم جونش را نجات داد قدردانی کنه؟ ایا به خاطر اینه که میدونه دخترش (لیز) به پیتر علاقه داره؟ یا شایدم انگیزه های خبیث تری داره و میخواد بعدا خودش از پیتر انتقام بگیره؟ به نظر میرسه باید منتظر باشیم و ببینیم چی میشه ...

 

13- چه بر سر هم کلاسی ها پیتر خواهد آمد؟

همکلاسی پیتر پارکر

فیلم اسپایدرمن بازگشت به خانه پر است از ایستراگ. بسیاری از هم کلاسی های پیتر پارکر در دبیرستان اسامی دارند که از کمیک ها قرض گرفته شده اند و به شخصیت های نسبتا مهمی هم تبدیل شده اند. به طور مثال یکی از آنها سیندی مون نام دارد و میدانیم که در کمیک های مرد عنکبوتی شخصیتی با همین ظاهر آسیایی هست که نامش سیندی مون است و شخصیت مهمی به نام سیلک محسوب میشه.اینجا درباره سیلک توضیح داده ایم.

سیلک

در فیلم شخصیت های دیگری هم هستند  مثل سالی آوریل که در کمیک Untold Tales of Spider-Man به قهرمانی خیابانی به نام "بلو برد" تبدیل و سپس کشته شد. یا آبراهام براون که نهایتا به Black Tiger بدل شد. 
در حال معلوم نیست قراره چه بر سر  این شخصیت ها یا دیگران مثل ند لیدز، بتی برنت، لیز آلن و فلش تامپسون و میشل در قسمت های بعدی بیاد ولی در هر حال هواداران از اینکه سازندگان فیلم از شخصیت های کمیک استفاده کرده اند، راضی هستند.

 

12- اون لباس جدیدی که تونی به پیتر پیشنهاد کرد قضیه اش چیه؟

در اواخر فیلم وقتی تونی استارک میخواد پیتر را به عنوان عضو جدید گروه اونجرز معرفی کنه، یک لباس جدیدی بهش پیشنهاد میکنه با قابلیت های بیشتر که پیتر قبول نمیکنه. قضیه این لباس جدید چیه؟ چه قابلیت هایی داره؟ از چه لباسی در دنیای کمیک الهام گرفته؟ لباس آیرون اسپایدر؟ لباس مخفی کاری؟ (برای اشنایی با لباس های مرد عنکبوتی اینجا را کلیک کنید)

البته ظاهر این لباس به لباس مرد عنکبوتی در کارتون Spider-Man Unlimited شبیه است:

لباس جدید مرد عنکبوتی

 

 

11- آیا سرنوشت شومی در انتظار "ند" میباشد؟

ند لیدز

ند لیدز در فیلم عالی است. جیکوب باتالون عالی نقش خودش را بازی کرده و صحنه هاش بسیار جذابه. او دوست پیتره که از رازش باخبر میشه و مدام ازش سوالات جالبی میکنه. مثلا "میتونی لشگری از عنکبوت ها را احضار کنی؟". ولی هواداران کمیک کمی نسبت به اینده او نگران هستند. چون میدونند در دنیای کمیک او به طور ناخواسته در قالب هاب گابلین فرو رفت و کشته شد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ند لیدز، این مقاله را بخوانید). در هر حال ممکنه بین این دو رفیق یعنی پیتر و ند در آینده شکر آب بشه. پس آیا ند که در فن آوری استاده، ممکنه در اینده به پیتر حسودی کنه و رقیبش بشه؟ ممکنه او یک شخصیت خبیث بشه؟

 

10- جونا جیمسون و گوئن استیسی کجا هستند؟

گوئن - جی جی جی

ما اثری از دیلی بیوگل و اقای جیمسون در فیلم بازگشت به خانه نمیبینیم در حالی که انها نقش بسیار مهمی در کمیک های مرد عنکبوتی دارند. ولی چون شاید مرد عنکبوتی هنوز در ابتدای راه است و چندان شناخته شده نیست پس هنوز نظر اقای جیمسون بهش جلب نشده. پس احتمالا در قسمت های بعدی و وقتی پیتر از محله کوچک خودش در کویینز به منهتن میره و معروف تر میشه، پای دیلی بیوگل و جیمسون هم به داستان باز میشه. ضمن اینکه بتی برنت در بازگشت به خانه در بخش سمعی بصری دبیرستان فعالیت میکنه و انگار شم روزنامه نگاری زیادی داره. پس احتمالا او هم در قسمت های بعدی با توجه به سابقه خودش در دنیای کمیک به دیلی بیوگل ملحق میشه.
یک نکته دیگر درباره اقای جیمسون هم اینه که با توجه به اینکه مک گارگن احتمالا در قسمت بعدی به عقرب تبدیل میشه پس او هم سر و کله اش پیدا میشه چون در دنیای کمیک نقش مهمی در تبدیل شدن گارگن به عقرب ایفا کرد.

و اما گوئن استیسی کجاست؟ درسته که در این فیلم پیتر به لیز علاقمند میشه و انگار میشل هم کم کم داره بهش علاقمند میشه ولی فراموش نکنیم که در دنیای کمیک اولین عشق حقیقی پیتر، گوئن استیسی است. پس آیا ممکنه در قسمت بعدی او را ببینیم؟ البته با توجه به اینکه هنوز چیز زیادی از ساخته شدن سری فیلم های امیزینگ اسپایدرمن نمیگذره و خاطره اما استون هنوز در ذهن تماشاچی تازه است، پس شاید اصلا مارول نخواد ازش استفاده کنه.

 

9- سپر جدید کاپیتان آمریکا چه شکلی خواهد بود؟

سپر جدید کاپیتان امریکا

در فیلم جنگ داخلی دیدیم که سپر cap به دست تونی استارک افتاد. در فیلم بازگشت به خانه هم دیدیم که هپی هوگان به عنوان دستیار تونی میگه که سپر cap رو هنوز دارن و دارن منتقلش میکنن به مقر جدید اونجرز. پس ایا ما در جنگ بینهایت سپر جدیدی در دست استیو خواهیم دید؟ با توجه به اینکه او الان در "واکاندا" است پس آیا قراره پلنگ سیاه براش سپر جدیدی بسازه؟ یا شایدم خود تونی سپر او را در جنگ بینهایت بهش پس میده؟

 

8- برادر زاده" آرون" در فیلم های آینده نقش خواهد داشت؟

دنی گلاور

دونالد گلاور بازیگر و هنرمند بزرگیه. ولی نقش کوچکی در بازگشت به خانه داره که البته میتونه مهم باشه. او نقش آرون براون را بازی میکنه که در دنیای آلتمیت عموی مایلز مورالز است! در فیلم هم به نوعی به اسپایدرمن نصیحت میکنه و محل والچر را بهش میگه چون میخواد برادرزاده اش را از سلاح های او حفظ کنه. کاملا معلومه منظورش از برادرزاده اش، مایلز هستش. پس چه آینده ای در انتظار او و مایلز است؟

اگر هنوز مایلز مورالز را نمیشناسید،این مقاله را بخوانید.

 

7- آیا لیز آلن را دوباره خواهیم دید؟

لیز الن

لیز، عشق پیتر در فیلم است. او در ضمن دختر ادریان تومزه. همین مساله داستان فیلم را پیچیده و بغرنج میکنه و باعث میشه که پیتر در مراسم رقص، لیز را ول کنه و بره که باعث دلخوری او هم میشه. در پایان هم پس از دستگیری والچر میبینیم که با مادرش داره از شهر میره. ولی آیا ممکنه در قسمت بعدی برگرده؟

 

6- آیا شوکر و مخترع مخوف برمیگردند؟

شوکر - مرد عنکبوتی

مرد عنکبوتی بازگشت به خانه در واقع سه شخصیت خبیث دارد: والچر، شوکر و مخترع مخوف. تازه دو تا شوکر داشتیم که یکی از انها به نام جکسون برایس (با بازی لوگان مارشال گرین) به خشم والچر دچار شد و مرد. اما شوکر دوم یعنی هرمان شولتز را در زندان ندیدیم. آیا ممکنه او در قسمت دوم برگرده (در حالی که لباس شوکر در دنیای کمیک را بر تن داره؟)

مخترع مخوف

فینس میسون یا همان مخترع مخوف دنیای کمیک هم نقش مهمی در فیلم داره. او سلاح های مهمی برای والچر و دیگران میسازه. پس میتونه برای قسمت های بعدی هم همین کار را برای خبیث های دیگر بکنه.

 

5- آیا شرکت "کنترل خسارت" را در فیلم های آینده مارول خواهیم دید؟

فیلم بازگشت به خانه با یک سکانس فلش بکی نسبتا طولانی شروع میشه که به وقایع پس از فیلم اونجرز 1 اختصاص داره. ما آدریان تومز را میبینیم که یک کاسب آبرومند است که با شهرداری قراردادی داره برای تمیز کردن شهر و تخلیه فن آوری بر جای مانده از حمله چیتاری ها به نیویورک. این کسب و کار خوبیه برای تومز ولی ناگهان سر و کله شرکتی به نام "کنترل خسارت" (Damage Control) از راه میرسه و به قول معروف شغل تومز را ازش میقاپه. 
کلا ایده همچین شرکتی که پس از نبرد ابرقهرمانان با ابرشروران از راه میرسه و شهر را به حالت اولش برمیگردانه خیلی جالبه و حتی قرار بود مارول از رویش سریالی هم بسازه که ساخته نشد.
در هر حال در بازگشت به خانه این سازمان جوری عمل میکنه که انگیزه خباثت تومز باشه و او را عصبانی بکنه ولی بعدش هم میبینیم که هنوز فعاله و مثلا اون مغازه ای که توسط افراد والچر تخریب شده را تخلیه میکنند . پس آیا در فیلم های بعدی مارول نیز این سازمان و افرادش را خواهیم دید؟

 

4- آیا مک گارگن به عقرب تبدیل میشه؟

مک گارگن - عقرب

در فیلم اقای مایکل ماندو نقش مک گارگن را بازی میکنه. مک گارگن هم در دنیای کمیک همون عقرب معروفه. گارگن در فیلم یک خالکوبی عقرب هم روی گردنش داره! او از کسانی هستش که میخواد از والچر سلاح بخره ولی اسپایدرمن کاری میکنه که دستگیر بشه. صحنه وسط تیتراژ هم نشون میده که او قصد نداره دست از سر مرد عنکبوتی برداره. 
در هر حال درسته که عقرب هرگز از دشمنان درجه یک اسپایدی نبوده ولی چون قبلا در فیلم های اسپایدرمن حضور نداشته و مارول هم نشون داده دوست داره از ویلن های قبلا به کار نرفته استفاده کنه، پس احتمالش زیاده در قسمت بعدی مک گارگن به عقرب تبدیل بشه. در ضمن میشه او را از اعضای "شش خبیث" هم نشان داد.

 

3- واکنش زن عمو می به فهمیدن راز پیتر چگونه خواهد بود؟

زن عمو می

در پایان فیلم پیتر به خانه برمیگرده و متوجه میشه که تونی لباسش رو برگردانده. بنابراین خیلی هیجان زده میشه و حواسش نیست که در اتاقش بازه و زن عموش هم اونجاست! بنابراین زن عمو می متوجه هویت مخفی او میشه. در این لحظه اما فیلم تمام میشه و ما متوجه واکنش بعدی زن عموی پیتر به این واقعه شوکه کننده نمیشویم. 
جان واتس کارگردان فیلم بازگشت به خانه در مصاحبه ای اعلام کرده که هدفش از این صحنه ادای دین به صحنه پایانی آیرون من 1 بوده که در آن تونی به طور غافلگیر کننده ای در جمع خبرنگاران اعلام کرد که مرد آهنیه و یهو فیلم تموم شد. 
در هر حال در کمیک ها هم زن عمو می یک بار از هویت مخفی پیتر باخبر شد و بعدش سعی کرد که به یکی از حامیان پیتر تبدیل بشه. بنابراین به نظر میرسه با توجه به خصوصیات زن عمو می جوانی که نقشش را مریسا تومی ایفا میکنه، واکنشش به این قضیه منطقی و مثبت خواهد بود.

 

2- مرد عنکبوتی چطور به گروه اونجرز اضافه میشه؟

مرد عنکبوتی اونجرز

در انتهای فیلم پیتر که دچار تحول شده نزد تونی میره و او هم بهش پیشنهاد میکنه عضو اونجرز بشه ولی پیتر رد میکنه (حالت صورت تونی نشون میده که دلخور شده) . در هر حال ما میدونیم که مرد عنکبوتی صد در صد در فیلم "انتقام جویان: جنگ بینهایت" حضور داره. پس سوال اینه که او چطور به گروه ملحق میشه؟ او چطور همراه با بقیه اونجرز به جنگ ثانوس میره؟

 

1- آیا میشل همان مری جین است؟

میشل - مری جین

فیلم اکران شد و ما هنوز به طور یقین نمیدانیم که قضیه میشل که زندایا نقشش رو بازی میکنه، چیه؟ او هم کلاسی پیتره و دختر خاص، باهوش و گوشه گیری است و انگار یه جورایی رفته تو نخ پیتر. در انتها هم به دوستانش میگه که "ام جی" (MJ) صداش کنند (چون اسم کاملش میشل جونز است) اینجاست که شک میکنیم نکنه قراره نقش مشابه با مری جین را در آینده بازی کنه چون ام . جی لقب اوست.
از سوی دیگر اما، کوین فایگی (رییس مارول استودیوز) و ایمی پاسکال (رییس سونی پیکچرز) اعلام کرده اند که او مری جین نیست. اما پس چرا سازندگان فیلم بهش لقب ام جی داده اند؟ ایا قراره این شخصیت در قسمت های بعدی جانشین مری جین معروف بشه؟

 

نظر شما چیست؟ در بخش نظرات به این 15 سوال پاسخ دهید!

 

سارا عفتی

سارا عفتی

All rights reserved © Spidey.ir 2017

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

نقد و بررسی فیلم "مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه" (SPIDER-MAN: HOMECOMING)

ایستر اگ(EASTER EGG)ها و اشارات فیلم "مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه"

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

mani s.h
#1 mani s.h 1396-04-21 18:00
15.به نظرم انقدر برج گرونه که نمیتونه بفروشه پس تا پایان فاز 3 برج مال اونجرز و مطمعنن اگر کسی بخواد بخره اسکورپه 14.به خاطر خانوادش چون میدونه اگه لو بده ممکنه جون دختر و زنش در خطر باشه 13.نمیدونم واقعا قاطی کردم سر این یدونه 12.ایرون اسپایدر که از ترکیب ایرون اپایدر و unlimited درست شده 11.به نظر من حالا حالا ها رفیق هستن امکان شرور شدنش و... در بزرگسالی شون بیشتر رخ میده 10.جیسون هم ممکنه در جنگ بینهایت پیداش بشه یا در فاز 4 گوئن استیسی هم نیاد بهتر چون فیلم زیادی پر میشه بنظرم روی اسپایدی تمرکز شه بهتره چون در فیلم های قبلی بیشتر زندگی پیتر بود تا اسپایدی(البته نظر منه ناراحت نشیدا) 9.احتمالا عوض میشه اما اگه به جای فالکون مردعنکبوتی صاحبش بشه چی میشه 8.قطعا مایلز و عموش در اینده نقش مهمی داری و اینی که منو نگران میکنه بد شدن عمو مایلزه 7.نه 6.حتما 5.صد در صد 4.بله 3.واکنشی مثبت و ملایم البته اگه مثل زن عمو های قبلی باشه.... هیچی نگم بهتره 2.بلاخره یه طوی میشه مهم اینه که میشه شایدم خاله می بهش بگه که قبول کنه؟(منظورم از خاله بخاطر دوبله جنگ داخلی من که اخر نفهمیده خاله عمه یا زن عمو 1.یعنی هزار در هزار به جای صد در صد 0.و پایان وای دارم میمیرم که ببینمش اما وای میسم تا نسخه بلوریش بیاد.
نقل قول کردن
North-wolf
#2 North-wolf 1396-04-21 18:17
15 - فرض رو بر این میذاریم که واقعا برج به فروش میره و فروختنش کنسل نمیشه. من میگم چون تو فیلم مرد عنکبوتی این اتفاق افتاد شاید آزکورپ اونجا رو بخره. و یه نشونه ای هم میتونه باشه برا فقیلمهای مرد عنکبوتی که آزکورپ هم وارد داستان میشه
14 - یاد دکتر کانرز افتادم که اون آقای مرموز رفت سراغش تو زندان. کانرز خواهش میکرد که با پیتر کاری نداشته باشه. فقط یاد این سکانس افتادم میدونم ربطی بهم ندارن
12 - شبیه آیرون اسپایدره
نقل قول کردن
s.m.j.s
#3 s.m.j.s 1396-04-21 18:22
مقاله زیبایی بود میتونستی یه چیز دیگه ای هم بنویسی

چرا کاپیتان امریکایی نشون دادن مگه خودشون با اون نجنگیدن
1پس چرا ویدیو از اونو گذاشتن.

2ایا ممکنه عمه می هم یه لباس اهنی از مرد اهنی بگیره ؟

3ایا ممکنه میشل همونی باشه که جای مرد اهنی میگیره .
اونی که تو کمیک جاش گرفته اسمشو نمیدونم.

4ایا اون لباس (ایرون اسپایدر یا چیز دیگه) تو هوا پرواز میکنه.
نقل قول کردن
s.m.j.s
#4 s.m.j.s 1396-04-21 18:30
به نقل از s.m.j.s:
مقاله زیبایی بود میتونستی یه چیز دیگه ای هم بنویسی

چرا کاپیتان امریکایی نشون دادن مگه خودشون با اون نجنگیدن
1پس چرا ویدیو از اونو گذاشتن.

2ایا ممکنه عمه می هم یه لباس اهنی از مرد اهنی بگیره ؟

3ایا ممکنه میشل همونی باشه که جای مرد اهنی میگیره .
اونی که تو کمیک جاش گرفته اسمشو نمیدونم.

4ایا اون لباس (ایرون اسپایدر یا چیز دیگه) تو هوا پرواز میکنه.
میتونم برای همه ی سوال هایی که گفتم بگم چرا
نقل قول کردن
Captain Steve Lover
#5 Captain Steve Lover 1396-04-21 18:47
برج اونجرز به ديلي بيوگل كه فكر نكنم ولي جالب ميشه اگر به اسكورپ تبديل بشه...

ند ليدز خيلي جالب بود ;-) كاش نميره :sad: عالي بود تو فيلم

علت اينكه تومز پيتر رو لو نداد خب چون پيتر اخر فيلم وقتي والچر زير اتيش بود نجاتش داد...بنظرم تومز احساس كرد مديون هست به پيتر

گارگن بنظرم قطعا عقرب ميشه...و ميتونه ويلين خيلي خوبي براي دومين قسمت اسپايدرمن كه دو سال دگ همين موقع اكران ميشه باشه...

كنترل خسارات گروه جالبيه خيلي خوب ميشه اگر در اينده بازم ازش استفاده بشه...

لباسي كه توني داد به پيتر هم بنظرم Iron Spider باشه...البته خود لباس اسپايدرمن خيلي نسبت به فيلم هاي قبلي اسپايدرمن اپگريد شده و بهتر شده بود...

شوكر هم برميگرده احتمالاً...

در مورد گوئن هم بنظرم مارول كار عاقلانه اي كرده كه نميخواد ازش استفاده كنه چون هنوز خاطره اما استون از ذهن ها پاك نشده...بهتره استفاده هم نكنه كلاً...


ا
نقل قول کردن
E-spider
#6 E-spider 1396-04-21 20:06
اون لباس شبیه لباس بن رایلیه
نقل قول کردن
mani s.h
#7 mani s.h 1396-04-21 20:54
به نقل از E-spider:
اون لباس شبیه لباس بن رایلیه

یه چیز جالب به ذهنم رسید اون لباس شبیه مردعنکبوتی پی اس 4 نیست ؟ ها ؟استاد ترابی شما چه نظری دارید؟ و یک اسپم به نظرتون اگه پسرجهنمی علیه تانوس با دسکش بینهایت قرار بگیره کی میبره
نقل قول کردن
spider parker
#8 spider parker 1396-04-21 21:11
با تشکر از خانم عفتی بابت نوشتن این مقاله و تحیل خوبشون .
و اما پاسخ من به سوالات ذکر شده :

15.بنظر من برج اونجرز به فروش نمیره اما اگه بنا به خریدش باشه چه کسی بهتر از نورمن آزبورن ؟ (هر چند مارول گفته بود تصمیم نداره از خانواده آزبورن در فیلم های آینده استفاده کنه )

14.احتمالا تومز به نشان سپاسگزاری از اسپایدرمن و رابطه صمیمانه پیتر با لیز هویت مخفی اسپایدرمن رو به گارگن لو نداد.

13.راستش من هنگام تماشای فیلم انقدر هیجان زده بودم که اصلا به سیندی ، سالی آوریل و ... توجهی نکردم ! :lol:
اما خب منطقیه مارول بخواد از "سیلک" در فیلم ها آیند ه استفاده کنه.

12.من چند روز پیش در صفحه اسپویل اسپایدرمن بازگشت به خانه این نظریه رو داده بودم که لباس جدیدی که تونی برای پیتر طراحی کرده احتمالا همون لباس معروف سریال unlimited Spider-Man هستش spidey.ir/.../...
چرا که اگر بنا به استفاده این لباس در فیلم جنگ بینهایت باشه پس کارکرد مشابهی با لباس unlimited Spider-Man داره. ( یادمه در سریال اسپایدرمن نا محدود هم پیتر لباس جدیدشو برای رفتن به فضا به تن کرد )

11.بنظرم ند لیدز اصلا خبیث نمیشه و یجورایی مثل "گنک" (رفیق فابریک مایلز مورالز) ، رفیق فابریک پیتره .

10. احتمالا دیلی بیوگل و جیمسون هم در فیلم های آینده حضور دارند ولی درباره گوئن استیسی بعید میدونم چون به تازگی در سری مردعنکبوتی شگفت انگیز حاضر بوده و از طرفی حضورش در فیلم های آینده مردعنکبوتی باعث شلوغ شدن بیش از حد میشه .

9.احساس میکنم سپر کپ در فیلم جنگ بینهایت دستخوش تغییرات زیادی میشه و کلی گجت و تکنولوژی بهش اضافه میشه.

8.قبل از اکران فیلم خود کوین فایگی اعلام کرده بود مایلز مورالز در mcu حاضره و نقش داره و بنظرم پراولر در فیلم های آینده حضور داره . فقط یه مشکل کوچیکی توی بخشی از مقاله بود ، "آرون دیویس" عموی مایلز هستش و فکر میکنم شخصی با اسم "آرون براون" وجود نداره اما اسم پراولر دنیای اصلی مارول "هابی براون" هستش .

7.فکر میکنم بازگشت لیز بستگی به بازگشت تومز داره ! یعنی اگه تومز از زندان فرار احتمالا میره تا خانوادشو ببینه ولی در غیر این صورت دلیلی برای بازگشت لیز به ذهنم نمیرسه .

6.قطعا شوکر و مخترف مخوف در قسمت بعد برمیگردند اما نه به عنوان خبیث اصلی .

5.به شخصه دوست دارم یه سریال و یا یه فیلم سینمایی از Damage Contorol ببینیم بنظر موضاعات فان و جالبی دارند !

4.بله ، قطعا مک گارگن به عقرب تبدیل میشه اما فکر نمیکنم عقرب ویلن قسمت دوم باشه .

3.حقیقتا این سوالیه که خودم خیلی دنبال جوابشن ، واقعا زن عمو می چه واکنشی به اسپایدرمن بودن پیتر داره ؟

2.فکر میکنم در فیلم جنگ بینهایت ، تونی و یا کپ عمق فاجعه رو برای پیتر توضیح میدند و با توجه به سر لوحه اسپایدرمن (قدرت زیاد مسئولیت زیادی دارد) ، پیتر متقاعد میشهدتا برای نجات بشریت و کره زمین راهی نبرد با ثانوس و ارتشش میشه ‌‌‌.

1.من بر خلاف خیلی ها مشکلی ندارم مشکلی ندارم اگه زندایا نقش مری جین رو بازی کنه اما شخصیت میشل اصلا به مری جین نمیخوره ! کی دیده مری جین بچه درس خون باشه ؟ :o
بنظرم میشل جونز یه کاراکتر مستقل داره و نقش مری جین رو بازی نمیکنه اما در فیلم های آینده تبدیل به عشق پیتر میشه .

منم یه سوال دارم خوشحال میشم یکی بهم جواب بده :
میدونیم آدریان تومز پدر لیز هستش اما چطور نام خانوادگی لیز آلن هست ولی نام خانوادگی پدرش تومزه ؟
نقل قول کردن
spider parker
#9 spider parker 1396-04-21 21:23
به نقل از s.m.j.s:
مقاله زیبایی بود میتونستی یه چیز دیگه ای هم بنویسی

چرا کاپیتان امریکایی نشون دادن مگه خودشون با اون نجنگیدن
1پس چرا ویدیو از اونو گذاشتن.

2ایا ممکنه عمه می هم یه لباس اهنی از مرد اهنی بگیره ؟

3ایا ممکنه میشل همونی باشه که جای مرد اهنی میگیره .
اونی که تو کمیک جاش گرفته اسمشو نمیدونم.

4ایا اون لباس (ایرون اسپایدر یا چیز دیگه) تو هوا پرواز میکنه.

واقعا چی باعث شد فکر کنی زن عمو می از تونی زره بگیره ؟ :-|
در موررد کاپیتان هم شاید دولت باهاش مشکل داشته باشه اما همه میدونند کپ اخلاق مدار ترین فرده و میتونه الگوی خوبی برای جوانان و نوجوانان باشه.
نقل قول کردن
spider parker
#10 spider parker 1396-04-21 21:29
به نقل از steve ragers:
15.به نظرم انقدر برج گرونه که نمیتونه بفروشه پس تا پایان فاز 3 برج مال اونجرز و مطمعنن اگر کسی بخواد بخره اسکورپه 14.به خاطر خانوادش چون میدونه اگه لو بده ممکنه جون دختر و زنش در خطر باشه 13.نمیدونم واقعا قاطی کردم سر این یدونه 12.ایرون اسپایدر که از ترکیب ایرون اپایدر و unlimited درست شده 11.به نظر من حالا حالا ها رفیق هستن امکان شرور شدنش و... در بزرگسالی شون بیشتر رخ میده 10.جیسون هم ممکنه در جنگ بینهایت پیداش بشه یا در فاز 4 گوئن استیسی هم نیاد بهتر چون فیلم زیادی پر میشه بنظرم روی اسپایدی تمرکز شه بهتره چون در فیلم های قبلی بیشتر زندگی پیتر بود تا اسپایدی(البته نظر منه ناراحت نشیدا) 9.احتمالا عوض میشه اما اگه به جای فالکون مردعنکبوتی صاحبش بشه چی میشه 8.قطعا مایلز و عموش در اینده نقش مهمی داری و اینی که منو نگران میکنه بد شدن عمو مایلزه 7.نه 6.حتما 5.صد در صد 4.بله 3.واکنشی مثبت و ملایم البته اگه مثل زن عمو های قبلی باشه.... هیچی نگم بهتره 2.بلاخره یه طوی میشه مهم اینه که میشه شایدم خاله می بهش بگه که قبول کنه؟(منظورم از خاله بخاطر دوبله جنگ داخلی من که اخر نفهمیده خاله عمه یا زن عمو 1.یعنی هزار در هزار به جای صد در صد 0.و پایان وای دارم میمیرم که ببینمش اما وای میسم تا نسخه بلوریش بیاد.

کلا aunt در زبان انگلیسی معنی زیاد داره مثلا زن عمو ، عمه ،خاله ، زن دایی و ...
اما در اصل مِی زن عموی پیتره .
نقل قول کردن
spider parker
#11 spider parker 1396-04-21 21:30
راستی بنظرتون در فیلم های آینده از نسخه اصلی پراولر استفاده میشه یا نسخه التمیت ؟
نقل قول کردن
CAPTAIN DIAR
#12 CAPTAIN DIAR 1396-04-21 21:43
خیلی مقاله ی خوبی بود و راستشو میخواد میخوام برم درمورد سوالا فکر کنم :lol: :lol: :lol: :lol: !
نقل قول کردن
s.m.j.s
#13 s.m.j.s 1396-04-21 22:06
به نقل از spider parker:
به نقل از s.m.j.s:
مقاله زیبایی بود میتونستی یه چیز دیگه ای هم بنویسی

چرا کاپیتان امریکایی نشون دادن مگه خودشون با اون نجنگیدن
1پس چرا ویدیو از اونو گذاشتن.

2ایا ممکنه عمه می هم یه لباس اهنی از مرد اهنی بگیره ؟

3ایا ممکنه میشل همونی باشه که جای مرد اهنی میگیره .
اونی که تو کمیک جاش گرفته اسمشو نمیدونم.

4ایا اون لباس (ایرون اسپایدر یا چیز دیگه) تو هوا پرواز میکنه.

واقعا چی باعث شد فکر کنی زن عمو می از تونی زره بگیره ؟ :-|
در موررد کاپیتان هم شاید دولت باهاش مشکل داشته باشه اما همه میدونند کپ اخلاق مدار ترین فرده و میتونه الگوی خوبی برای جوانان و نوجوانان باشه.


چون من احتمال میدم یکی از شرطایی که پیتر بتونه بره فضا اینه
من که نگفتم بره فضا بجنگه .
مگه کاپیتان دوستاشو تو جنگ داخلی آزاد نکرد و یه فرد فراری نشد ممکنه تو این داستان‌ کاپ بیاد اون ورقه امضا کنه یا آشتی کنه
نقل قول کردن
spider parker
#14 spider parker 1396-04-21 22:18
#13
قطعا کپ توافق نامه رو امضا نمیکنه ، و در جنگ بینهایت مردم و دولت میفهمن قهرمانا نباید تحت نظر دولت باشن مطمنم یجورایی به این قضیه اشاره میشه .
نقل قول کردن
Omid.J
#15 Omid.J 1396-04-21 22:22
درمورد مورد ۱۲، نمی‌دونم چرا هیچکی دیگه اینو نگفته ولی من همون لحظه که لباسو دیدم، بلافاصله یاد لباس اسپایدرمن بن رایلی افتادم
با توجه به این که لباس دست سازش هم مثل لباس اسکارلت اسپایدره، منطقی به نظر میاد.

در مورد سپر کپ هم هپی تو فیلم داشت می‌گفت سپر جدید کپ، یعنی احتمالا تونی قبل از جنگ داخلی یه سپر جدید واسه کپ ساخته بوده که بعدش رابطشون شکرآب شده و سپرو بهش نداده.

درمورد مورد ۳ هم به نظرم با توجه به جوون بودن می و بی تجربگی پیتر، عکس‌العملش بیشتر شبیه دنیای نهایی می‌شه، یعنی اولش حسابی عصبانی می‌شه و عکس‌العمل‌های غیر منطقی نشون می‌ده ولی درنهایت با این قضیه کنار میاد.
نقل قول کردن
Sarah
#16 Sarah 1396-04-22 01:57
به نقل از spider parker:

منم یه سوال دارم خوشحال میشم یکی بهم جواب بده :
میدونیم آدریان تومز پدر لیز هستش اما چطور نام خانوادگی لیز آلن هست ولی نام خانوادگی پدرش تومزه ؟

دو تا دلیل میتونه داشته باشه:
1- لیز الن به دلایل شخصی از نام خانوادگی مادرش استفاده میکنه (مثل هری ازبورن که الان مدتیه اسم خودش را گذاشته هری لیمن)
2- لیز پدرش یکی دیگست. یعنی مادرش از پدر واقعی لیز طلاق گرفته و بعد با تومز ازدواج کرده
نقل قول کردن
spider emad
#17 spider emad 1396-04-22 10:30
یه اراده ی پولادین میخواست ادم این مقاله رو نبینه!خوب شد ندیدم.کسایی که ندیدن فیلمو عمرا نخونن.با وجود اینکه تابلوئه مقاله خیلی خوبیه
نقل قول کردن
CAPTAIN DIAR
#18 CAPTAIN DIAR 1396-04-22 18:46
فقط من اینجور فکر میکنم یا واقعا مدتیه که سایت فعالیتش کم شده :-| :-| :-| ؟
نقل قول کردن
nightspider
#19 nightspider 1396-04-23 02:48
من فیلمو دیدم و بنظرم خیلی خوب بود هم انداره ی فیلم مردعنکبوتی یک ریمی بود ولی من از دو تا چیز از فیلم گلایه داشتم:
1-چرا بتی برنت رو انقدر شبیه گوئن استیسی کرده بودن و تا جایی که میدونم بتی برنت چهار پنج سال از پیتر بزرگ تره ولی توی فیلم هم کلاسی پیتر هست.
2-راستش خیلی دلم میخواست اخر فیلم خود پیتر برای خودش لباس درست کنه و از تونی لباس نگیره و مثل تو کمیکا لباسش از پارچه و نخ باشه و یجورایی انگار تونی طراح و دیزاین این لباس رو درست کرده نه پیتر «شاید بگین خودش از قبل یک لباس ساده تر درست کرده بود ولی اون لباسی که خط خطی بود و یک عنکبوت پشت و جلوش بود رو میگم.همین که همین الان برشه»بخاطر همین یجورایی مردعنکبوتی شده مرداهنی«از نظر شخصیتی نه،از نظر قهرمانی مثل همین حرف زدنش با هوش مصنوعی یا شنود کردن دشمنان از راه دور و ...»حتی چیزهایی که خودش در نوجوانی درست کرده بود مثل ردیاب عنکبوتی هم انگار تونی براش ساخته.
جز همین دوتا دیگه ایرادی در فیلم ندیدم.ممنون از سایت خوبتون و مقاله ی عالی تون :-)
نقل قول کردن
spider pool
#20 spider pool 1396-04-23 21:41
سلام
مقاله خیلی خوبی بودش یک سوال دارم در سایت کمیک بوک یک مطلب بود که زده بود اسپایدر من:هوم کامینگ یک مشکل تایم لاین برای mcuدرست کرده فکر کنم مربوط میشه به اون هشت سال کسی میتونه بگه چرا اینجوریه؟
نقل قول کردن
E-spider
#21 E-spider 1396-04-29 19:41
توی یک سایتی گفته که اون لباس لباس عنکبوت آهنی (iron spider)
نقل قول کردن
Cloner08
#22 Cloner08 1396-07-15 01:04
بسیار مقاله عالی بود دستتون درد نکنه :lol:
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید