15 صحنه پایانی که از فیلم های ابرقهرمانی حذف شدند!

15 صحنه پایانی که از فیلم های ابرقهرمانی حذف شدند!

اینها میتونستند پایانی باشند بر برخی فیلم های ابرقهرمانی ولی به دلایلی تصمیم بر آن شد ازشون استفاده نشه....

مقدمه: این روزها خبرهای زیادی میرسه مبنی بر اینکه «جاس ویدون» به عنوان جانشین «زک اسنایدر» ، صحنه های زیادی را در فیلم "جاستیس لیگ" از نو فیلمبرداری کرده. حتی خبر میرسه که ویدون پایانی که اسنایدر برای این فیلم ساخته بوده را نیز عوض کرده! یعنی شایعه شده که اسنایدر جوری فیلم رو تموم کرده که راه برای قسمت بعدی باز باشه ولی ویدون پایان فیلم را جوری درآورده که انگار داستان تموم شده!  چه این شایعه درست باشه یا غلط باید بگوییم در تاریخ سینما بارها اتفاق افتاده که پایان یک فیلم بنا به  دلایلی تغییر کنه. یعنی گاهی در آخرین لحظه فیلمساز تصمیم میگیره در جهت دیگری حرکت کنه و تم دیگه ای را به عنوان تم نهایی رو کنه. گاهی هم به خاطر فشار استودیو یا به خاطر اینکه بودجه لازم برای فیلمبرداری فلان پایان وجود نداره، نظر کارگردان عوض میشه. در هر حال این مقاله واقعا جالب را که سایت CBR منتشر کرده ولی من شخصا آن را تکمیل کردم (چون نویسنده این سایت برخی جاها را نامفهوم یا حتی اشتباه نوشته بود)  حتما بخونید.

در ضمن من خیلی جستجو کردم و تا جای ممکن این پایان های حذف شده را پیدا و براتون آپلود کردم که اونا را هم حتما تماشا کنید.

 

15- پدر پیتر پاركر برمیگردد

پدر پیتر پاركر برمیگردد

حذف شده از فيلم "مرد عنكبوتی  شگفت انگیز 2" (2014)

لینك دانلود و تماشای این صحنه

سری فیلم های مرد عنكبوتی شگفت انگیز دیگر كم كم دارند به دست فراموشی سپرده میشوند ولی انصاف نیست اگر نگوییم كه این فیلم ها نقاط قوت متعددی داشتند و لحظات ماندگاری هم خلق كردند. اما یقینا یكی از اشتباهات این سری فیلم ها تمركز بیش از حد روی مسئله ناپدید شدن پدر و مادر پیتر پاركر بود كه در قسمت دوم به اوج خودش رسید. كار به جایی رسید كه مارك وب (كارگردان مرد عنكبوتی شگفت انگیز 2) سكانسی برای پایان فیلم ساخت كه در آن پدر پیتر پاركر كه سالهاست در كمیك ها مرده ناگهان برمیگردد  و به پیتر كه عزادار مرگ گوئن است دلداری میدهد و حتی جمله معروف "قدرت زیاد، مسئولیت به همراه می آورد" را هم بهش میگه!!!! خوشبختانه این صحنه حذف شده چون نه تنها با كمیك ها مغایرت داشت بلكه بیننده را گیج تر میكرد و سئوالات بیشتری را بی جواب باقی میگذاشت...

 

14- استفاده مجدد سوپرمن از ترفند به عقب بردن زمان!

 استفاده مجدد سوپرمن از ترفند به عقب بردن زمان!

حذف شده از فیلم "سوپرمن 2" (1980)

لینك دانلود و تماشای این صحنه

تهیه کنندگان سری فیلم های اولیه سوپرمن در هالیوود معروف به این بودند که دو قسمت را با هم میساختند تا در هزینه تولید صرفه جویی کنند. بنابراین «ریچارد دانر» کارگردان فیلم سوپرمن مجبور شد همزمان سوپرمن 2 را هم بسازه! ولی انقدر سختی سر راهش قرار گرفت که فقط تمرکزش را گذاشت روی سوپرمن 1. اگه یادتون باشه در پایان این فیلم سوپرمن کره زمین را برعکس حرکت داد تا زمان به عقب بره و «لوئیز لین» زنده بشه. بعد از تکمیل سوپرمن 1، دانر اخراج و به جایش «ریچارد لستر» استخدام شد تا سوپرمن 2 را بسازه. لستر از برخی از صحنه های فیلمبرداری شده توسط دانر استفاده کرد ولی خیلی از صحنه ها را نیز خودش خلق کرد و در داستان تغییراتی به وجود آورد. شما اگر یادتون باشه در پایان قسمت دوم، سوپرمن مجبور میشه لوئیز را ببوسه و با استفاده از قدرت های خودش کاری کنه که هویت مخفی اش رو یادش بره! ولی میگن دانر قرار بوده پایان متفاوتی برای سوپرمن 2 بسازه. این پایان باز هم نشون میداده که سوپرمن دور کره زمین میچرخه تا زمان را به عقب ببره! خوشبختانه این پایان سالها بعد در نسخه دی وی دی Superman II: The Richard Donner Cut عرضه شد.

 

13- كوئیك سیلور زنده است!

حذف شده از فیلم انتقام جویان 2: عصر الترون (2015)

مرگ كوئیك سیلور در فیلم عصر الترون یه جورایی شوكه آور بود و البته جاس ویدون هم قصدش این بود كه بیننده رو شوكه كنه . او میخواست این فیلم مثل یك فیلم جنگی (war movie) باشه و در آن  تلفات باشه. با این حال او در انتهای زمان فیلمبرداری تصمیمش عوض شد و گفته میشه كه صحنه ای را فیلم برداری  كرد كه در آن كوئیك سیلور را در قالب گروه جدید اونجرز در پایان فیلم میدیدیم! این یعنی اینكه او زنده مانده. ولی در نهایت ویدون به این نتیجه رسید كه بهتره كوئیك سیلور مرده باقی بمونه . یک روایت دیگر هر اینه که دیزنی شدیدا اصرار داشته کوئیک سیلور زنده بمانه تا بتونه در فیلم های بعدی ازش استفاده کنه . بنابراین ویدون محض احتیاط هم که شده دو صحنه پایانی فیلمبرداری کرد که در یکی از آنها او میمیره و در دیگری زنده میمونه . اما دیزنی بالاخره راضی شد و ویدون هم از همون پایان مورد نظر خودش استفاده کرد. متاسفانه این صحنه هم تا به حال به بیرون درز نكرده.

 

12- پدر بزرگ پیتر هنوز منتظرشه ...

پدر بزرگ پیتر کوئیل

حذف شده از فیلم "محافظین کهکشان" (2014)

در "محافظین کهکشان" دیدیم که «پیتر کوئیل» نوجوان در ابتدای فیلم ربوده میشه و به فضا میره. در پایان فیلم، پیتر هدیه ای را از جانب مادرش باز میکنه که این همه سال بازش نکرده بود. کلا پایانی تا حدی غمناک ولی در عین حال شیرین و ماندگاری را در این فیلم شاهد بودیم. ولی اولش قرار بوده پایانش جور دیگری باشه. یعنی قرار بود پدربزرگ پیتر را در کره زمین ببینیم که هنوز منتظره نوه اش برگرده. ولی «جیمز گان» (کارگردان "محافظین کهکشان") گفته این پایان اونقدر تلخ و غمگین بود که حذفش کردیم. متاسفانه این صحنه هرگز منتشر نشده.

 

11- لباس ولورین!

لباس wolverine - ولورين

حذف شده از فيلم "ولورین" (2013)

لینك دانلود و تماشای این صحنه

نقش آفرینی هیو جكمن در قالب ولورین به تاریخ پیوسته و هواداران مارول او را میپرستند. ولی شاید انها تنها یك شكایت از او داشته باشند و آن هم این است كه حتی برای یك بار هم لباس كلاسیك ولورین را در كمیك ها بر تن نكرده! البته این تقصیر هیو جكمن نیست و استودیو مقصر است. ولی صحنه ای از پایان فیلم جالب The Wolverine حذف شد كه انگار قرار بود این مشكل را رفع كند ولی حیف كه حذف شده! جیمز منگولد (كارگردان این فیلم) گفته كه دوست داشته این صحنه در فیلم باشه و ولورین به لباس كلاسیك خودش دست پیدا كنه چون میخواسته هواداران را راضی كنه ولی در نهایت فاكس بهش گفته این صحنه رو حذف كنه زيرا ولورین در فیلم بعدی فاكس یعنی Days of Future Past ، چنین لباسی بر تن نداره و بنابراین میترسیده مخاطبین گیج بشن!

 

10- «پپر» گروگان گرفته میشه

 «پپر» گروگان گرفته میشه

حذف شده از فیلم "مرد آهنی 2" (2010)

لینك دانلود و تماشای این صحنه

همانطور که میدانیم در پایان مرد آهنی 2، ایرون من با «ماشین جنگی» متحد میشه تا با «ایوان وانکو» (با نقش آفرینی «میکی رورک») و ارتشی از روبات های هدایت شونده او مقابله کنه . این سکانس واقعا جلوه های ویژه دیدنی داشت و با مرگ وانکو به اتمام رسید. ولی پایان اولیه این فیلم خیلی شخصی تر بود و جلوه های ویژه زیادی هم نداشت. این پایان که خوشبختانه منتشر شده (ولی جلوه های ویژه اش تکمیل نشده) نشون میده که وانکو منشی تونی یعنی «پپر پاتس» را گروگان میگیره. تونی هم از راه میرسه و خودش رو تسلیم میکنه (او از زره خودش بیرون میاد) ولی در نهایت به کمک ماشین جنگی وانکو را شکست میده. «جان فاورو» (کارگردان مرد آهنی 2) گفته که این صحنه چندان تماشایی و عظیم نبود بنابراین تصمیم گرفت حذفش کنه و اونی که در پایان فیلم دیدیم و جلوه های ویژه بیشتر هم داشت را مورد استفاده قرار بده.

 

9- ادای احترام به پایان های "تیم برتون"

 ادای احترام به پایان های "تیم برتون"

حذف شده از فیلم " بتمن برای همیشه" (1995)

لینك دانلود و تماشای این صحنه

خب ... کمی به عقب برگردیم. اگه یادتون باشه در پایان فیلم "بتمن" ساخته «تیم برتون» (که سال 1989 ساخته شد) ، «ویکی ویل» را دیدیم که سوار ماشین «آلفرد» هستش. بعد بت سیگنال روشن میشه و بتمن را میبینیم که بالای پشت بام ایستاده و بهش خیره شده. در قسمت بعدی یعنی "بازگشت بتمن"، حالا «بروس وین» را میبینیم که سوار ماشین الفرد هستش و بعد بت سیگنال روشن میشه و حالا این «کت وومن» است که داره به بت سیگنال نگاه میکنه. این پایان ها واقعا جالب و ماندگار بودند.

در فیلم "بتمن برای همیشه" ساخته «جوئل شوماخر» ، قرار بود پایانی ببینیم که به پایان دو فیلم قبلی ادای احترام کنه. یعنی دکتر «چیس مریدین» (با بازی «نیکول کیدمن») را ببینیم که سوار ماشین آلفرد هستش و بعد بت سیگنال روشن بشه و دوربین بتمن و رابین را نشان بده که دارند به سمت پایین شیرجه میرن. ولی نمیدانیم که چی شد که این صحنه عوض شد و شوماخر کلا سکانس نیکول کیدمن در ماشین آلفرد را حذف و ما فقط بتمن و رابین را دیدیم که در جلوی بت سیگنال دارند به سمت دوربین میدوند!

 

8- جین فاستر برای ثور یک چراغ راهنما روشن میکنه

جین فاستر برای ثور یک چراغ راهنما روشن میکنه

حذف شده از فیلم " ثور" (2011)

لینك دانلود و تماشای این صحنه

در پایان فیلم "ثور"، او مجبور میشه عشق زمینی اش، «جین فاستر» را رها بکنه تا به "آزگارد" برگرده و با شورش برادرش «لوکی» مقابله کنه. او قول داد برگرده ولی وقتی لوکی را شکست داد ، راهی که باهاش میتونست به زمین برگرده نیز از بین رفت (تا اینکه در فیلم Avengers یک راه جدید پیدا کرد!). در هر حال، در پایان حذف شده از ثور ، جین و گروه محققین او سعی کردند راهی برای رسیدن به آزگارد پیدا کنند. ما دیدیم که جین و همکارش «دارسی»یک جور چراغ راهنما (beacon) در آسمان رها میکنند تا ثور آن را ببیند. و همچنین دکتر «اریک سلویگ» را دیدیم که داره سعی میکنه یه جور سیاه‌چاله فضایی (wormhole) ایجاد کنه تا به آزگارد برسه . او حتی به سازمان S.W.O.R.D هم اشاره میکنه که در دنیای کمیک بخش حفاظت در مقابل فضایی ها در سازمان "شیلد" است.

 

7- مرد مورچه ای جلوی مامور هایدرا رو میگیره

 مرد مورچه ای جلوی مامور هایدرا رو میگیره

حذف شده از فیلم " مرد مورچه ای" (2015)

گاهی وقتها هواداران شکایت میکنند که چرا در فیلم های کمیک بوکی حفره داستانی وجود داره. ولی باید بدونند معمولا این حفره ها به خاطر صحنه های حذف شده است. همچین اتفاقی برای فیلم "مرد مورچه ای" افتاد. در انتهای فیلم یکی از کسانی که خواستار خرید فن آوری "یلو جکت" (Yellowjacket) شده، از مامورین هایدرا بود که با یه سری "ذرات پیم" (Pym Particles) فرار میکنه. ما نفهمیدیم چه بر سر این آقا اومد و اینکه آیا دستگیر شد یا نه؟ اما اینطور که معلومه سازندگان این فیلم صحنه ای را فیلمبرداری کردند که در آن مرد مورچه ای این مامور هایدرا را دستگیر میکنه و ذرات پیم را ازش پس میگیره. میگن این قرار بوده به عنوان یکی از صحنه های داخل تیتراژ پایانی مورد استفاده قرار بگیره ولی کارگردان نظرش عوض میشه چون به نظرش بهتر بوده این مساله حل نشده باقی بمونه تا شاید در قسمت دوم بهش بپردازن.

 

6- استین زنده میمونه

 استین زنده میمونه

حذف شده از فیلم " مرد آهنی" (2008)

در فیلم "مرد آهنی" شاهد هستیم که چطور شخصیت «اوبادیا استین» (با بازی «جف بریجز») ظاهرا آدم خوبیه و رابطه پدرانه با «تونی استارک» داره ولی یواش یواش نیت خبیث خودش رو فاش میکنه. در پایان هم استین زره خودش رو میسازه (آیرون مانگر). او با تونی نبردی حماسی داره و آخرش هم میفته داخل arc reactor در حال انفجار و میمیره. اما اولش قرار بوده سرنوشت متفاوتی در انتظار او باشه . یعنی قرار بود استین زنده بمونه تا بتونه در فیلم های آینده هم حضور داشته باشه. متاسفانه این صحنه هرگز منتشر نشده. ولی در عوض صحنه ای رو براتون پیدا کردم که از پایان مرد آهنی حذف شد و مرگ استین را متفاوت تر از اونی که تو فیلم دیدیم نشون میده. میتونید اینجا آن را تماشا کنید.

 

5- «دیکان فراست» به یک گردباد خونی تبدیل میشه!

 دیکان فراست به یک گردباد خونی تبدیل میشه!

حذف شده از فیلم " بلید" (1998)

لینك دانلود و تماشای این صحنه

دوران مدرن و طلایی فیلم های ابرقهرمانی با دو فیلم شروع شد : بلید (1998) و مردان ایکس (2000). در واقع بلید را میتوان اولین فیلم موفق مارول در تاریخ سینما دانست که از همان اول قدرت و ارزش شخصیت های این شرکت را نشان داد و ثابت کرد که حتی شخصیت درجه 3 مارول هم اونقدر جذابیت دارند که بتوانند ستاره سینما باشند. با این حال موقعی که داشتند این فیلم رو میساختند بودجه  محدودی داشت و افراد زیادی نبودند که به موفقیت اش امید داشته باشند (کلا آبروریزی "بتمن و رابین" همه را نسبت به فیلم های ابرقهرمانی بدبین کرده بود!) در هر حال، در پایان فیلم دیدیم که بلید یک جور سم خون اشامی به گردن «دیکان فراست» خبیث (که من هنوز هم او را یکی از شخصیت های منفی برتر فیلم های کمیک بوکی میدانم) تزریق کرد و شکستش داد. این پایان قابل قبول و جمع و جور  و کم هزینه ای بود. ولی اولش قرار بود پایان بزرگ تری رو شاهد باشیم که افکت های بصری بیشتری هم میطلبید . در این پایان فراست تبدیل میشه به یه جور گردباد ساخته شده از خون!!! ولی در نهایت بلید موفق میشه اون سم رو بهش بزنه و شکستش بده. این پایان حذف شد چون ساختش خیلی هزینه میخواست . خوشبختانه این ولی منتشر شده (البته جلوه های ویژه اش وسط کار رها شده). منم پیداش کردم و براتون اپلود کردم.

 

4- بازگشت «روگ» و «ولورین»

بازگشت «روگ» و «ولورین»

حذف شده از فیلم " مردان ایکس: آخرین ایستادگی" (2006)

لینك دانلود و تماشای این صحنه

X-Men: The Last Stand قرار بود آخرین فیلم در تریلوژی ایکس من باشه. بنابراین ازش انتظار میرفت خیلی چیزها را به سرانجام برسونه. «برایان سینگر» هم که پروژه را ول کرد تا "بازگشت سوپرمن" را بسازه . بنابراین «برت رتنر» بی استعداد جایش را گرفت و حسابی هم گند زد!  چند تا پایان برای این فیلم فیلمبرداری شد که مورد استفاده قرار نگرفت. در یکی از آنها به مدرسه میوتانت ها برمیگرده در حالی که قدرت هاش رو هنوز داره، در یکی هم «وحشی» (beast) را میدیدیم که به همراه «استورم» داره مدرسه را در غیاب «پرفسور اگزاویر» اداره میکنه. و سرانجام، در یکی از پایان ها «ولورین» را قرار بود ببینیم که به همون کافه ای برمیگرده که در فیلم ایکس من 1 پیداش کردند. من دو تا  از این پایان ها را تونستم براتون پیدا کنم.

 

3- بلید خبیث شده؟

بلید خبیث شده؟

حذف شده از فیلم " بلید : ترینیتی" (2004)

لینك دانلود و تماشای این صحنه

قسمت سوم فیلم بلید واقعا خوب نبود. نمیدونم چرا آقای «دیوید اس گویر» که فیلمنامه نویس بدی نیست به سرش زد که خودش این فیلم رو کارگردانی کنه! ما دیدیم که بلید با گروه Nightstalkers متحد میشه تا نه تنها اولین خون آشام تاریخ یعنی «دراکولا» را بکشه بلکه نسل کل خون اشامان را هم از بین ببره (با استفاده از یک ویروس ویژه)! ولی این ویروس میتونست برای بلید هم مرگبار باشه (چون بلید نیمه خون اشام، نیمه انسان است) پایان این فیلم چنگی به دل نمیزد و یه جورایی گیج کننده بود. ما دیدیم که بلید تونست دراکولا رو بکشه و ویروس را آزاد کنه ولی دراکولا بهش اخطار داد که این ویروس ذات واقعی خودش رو هم آزاد خواهد کرد. بعدشم میگه من بهت یه هدیه میدم.  بلید هم ظاهرا به کما میره. در صحنه آخر مامورین پلیس جسد بلید رو میبرن به اداره پلیس ولی اونجا معلوم میشه که همون جسد دراکولا است! در واقع منظور از دراکولا از اون "هدیه" این بوده که خودش رو جای بلید میزاره تا بتونه فرار کنه! در صحنه نهایی هم میبینیم که بلید زنده است و به جستجوی خودش برای شکار خون اشام ها ادامه میده. ولی اولش قرار بوده دو پایان متفاوت برای فیلم ببینیم.

در اولین آنها بلید در مرکز پلیس بیدار میشه و به اونا و پرستارها حمله میکنه. این نشون میده که شاید پیش بینی دراکولا درست بوده و بلید آدم بدی شده.

در دومین صحنه پایانی حذف شده، گروه Nightstalkers رو میبینیم («رایان رینولدز» نقش «هانیبال کینگ» رو در این گروه بازی میکنه) آنها حالا که خون اشام ها منقرض شده اند به دنبال تهدید جدیدی هستند: "گرگینه" (werewolf)!

نایت استاکرز

خوشبختانه هر دوی این پایان ها را براتون پیدا کردم.

 

2- پرواز سوپرمن با پسر کوچک در فضا

 پرواز سوپرمن با پسر کوچک در آسمان

حذف شده از فیلم " سوپرمن 4" (1987)

لینك دانلود و تماشای این صحنه

"سوپرمن 4: جستجو برای صلح" یکی از فاجعه آمیز ترین مراحل ساخت را در تاریخ سینما داشت. سازندگانش آنقدر مشکل مالی داشتند که مجبور شدند خیلی از صحنه ها و سکانس ها را حذف کنند . اونا تا جای ممکن صرفه جویی کردند و نتیجه هم این شد که یکی از ضعیف ترین فیلم های تاریخ اقتباس های کمیک بوکی ساخته شد. یکی از سکانس های حذف شده ، پایان فیلم بود. سوپرمن در این فیلم به خاطر نامه یک پسر بچه مدرسه ای سعی میکنه تمام سلاح های اتمی روی کره زمین را از بین ببره. در پایان هم قرار بود این پسر را با خودش به فضا ببره و از آنجا کره زمین رو بهش نشون بده. او در این سکانش جالب بهش نشون میده که وقتی از فضا به زمین نگاه میکنیم هیچ مرزی بین کشورها وجود نداره و فقط "یک دنیا" وجود داره. خوشبختانه این صحنه حذف شده هم موجود است.

 

1- «اسلتری» منفجر میشود!

اسلتری منفجر میشود!

حذف شده از فیلم " مرد آهنی 3"  (2013)

یکی از بزرگترین پیچش ها در تاریخ فیلم های کمیک بوکی را در فیلم مرد آهنی 3 شاهد بودیم. یعنی وقتی که فاش شد «ماندرین» مرموز (با بازی «بن کینگزلی» کبیر)، در واقع بازیگری بیش نیست و او تنها پوششی بوده برای عملیاتی که یک دانشمند یاغی اجرا میکرده. کلا این اقای بازیگر که اسمش «ترور اسلتری» (Trevor Slattery) بود، بار کمدی فیلم را به دوش میکشید و یک معتاد بود! در مجموع این قضیه به مذاق خیلی از هواداران مارول خوش نیامد و به عقیده آنها باعث شد تا حسابی گند بخوره به شخصیت ماندرین که دشمن شماره 1 مرد آهنی در دنیای کمیکه. به همین دلیل مارول مجبور شد فیلم کوتاهی بسازه که در آن معلوم شد ماندرین واقعی هنوز اون بیرونه. شما میتونید این فیلم کوتاه را اینجا دانلود کنید.

در هر حال، قرار بوده در پایان فیلم ، اقای اسلتری به طور اشتباهی ویروس Extremis رو با مواد مخدر اشتباه بگیره و به خودش تزریق کنه. این مساله باعث میشده منفجر بشه. این صحنه متاسفانه هرگز منتشر نشده . البته به صورت انیمیشن ابتدایی (animatics) در اینترنت موجود بود ولی مدتیه به درخواست مارول حذف شده! منم هر چی گشتم پیدا نکردم...

 

مهدی ترابی مهربانی

منبع:سایت CBR

 All rights reserved © Spidey.ir 2017

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

صحنه های حذف شده از فیلم های مرد عنكبوتی

15 صحنه پایانی که از فیلم های ابرقهرمانی حذف شدند!

10 صحنه جالبی كه از فیلم های مارول حذف شدند

10 ایده ای که از فیلم "مردعنکبوتی: راهی به خانه نیست" حذف شدند

15 شخصیت بزرگ مارول که از فیلم ها حذف شدند

15 خطوط داستانی مهم که از دنیای سینمایی مارول (MCU) حذف شدند

صحنه های حذف شده از فیلم "انتقام جویان جنگ بینهایت" منتشر شد + لینک دانلود

صحنه حذف شده جدیدی از فیلم "جنگ بینهایت" منتشر شد + لینک دانلود (همکاری دکتر استرنج و مرد عنکبوتی)!

صحنه های حذف شده از فیلم لوگان + لینک دانلود و تماشا

تمامی صحنه های حذف شده از فیلم «انتقام جویان: پایان بازی» منتشر شد! (AVENGERS ENDGAME)

تمام ویدئو های صحنه های حذف شده و دیده نشده از فیلم های مارول و "انتقام جویان"

طرح های بکار گرفته نشده در فیلم "مرد عنکبوتی شگفت انگیز 2"

تصاویری از لباس‌های به كار گرفته نشده اسپایدرمن!

20 طرح اولیه (CONCEPT ART) در فیلم های مرد عنکبوتی که مورد استفاده قرار نگرفتند

10 صحنه ای که از فیلم "انتقام جویان: پایان بازی" حذف شد

10 چیزی كه از فیلمنامه " مرد عنكبوتی شگفت انگیز 2" حذف شد!

صحنه های حذف شده از فیلم ثور: رگنوراک + لینک دانلود و تماشا

طرح های به كار گرفته نشده از دشمنان مرد عنکبوتی در فیلم های سم ریمی!

15 طرح مورد استفاده قرار نگرفته در فیلم های ابرقهرمانی که از خود فیلم بهتر بودند!

صحنه های حذف شده از فیلم پلنگ سیاه + لینک دانلود و تماشا

10 ایده و صحنهٔ به کار گرفته نشده در «انتقام جویان: جنگ بی نهایت/پایان بازی»

10 ظاهر به کار نرفته از گرین گابلین که او را ترسناک تر نشان میدادند!

صحنه های حذف شده از فیلم محافظین کهکشان 2 + لینک دانلود و تماشا

چه صحنه هایی به نسخه طولانی تر "مردعنکبوتی: راهی به خانه نیست" اضافه شده اند؟ (شرح تفصیلی + لینک دانلود و تماشا)

داغ ! صحنه های حذف شده به نمایش درآمده در نسخه طولانی "مردعنکبوتی : راهی به خانه نیست" منتشر شد

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

Cap-Spider Potter
#1 Cap-Spider Potter 1396-06-06 17:33
مقاله خیلی خوبی بود...
خیلی جالب بود...ممنون اقای ترابی...
گزینه 1 خیلی عجیب بود...کلا گزینه ها همشون خیلی جالب بودن... بعضیاشونم دوست داشتم باشن !
اون لباس ولورین هم میتونست ایده خوبی باشه !
نقل قول کردن
علی قدیانی
#2 علی قدیانی 1396-06-06 17:39
مرسی آقا مهدی بابت ویدیو هایی که میدونم پیدا کردنش چندان آسون نیست و این مقاله.
بارها به خاطر اون لباس ولورین غبطه خورم و دلم میخواست حداقل در یک فیلم لباس رو برتنش کنه ولی خب ب احتمال زیاد اگه ولورین هم ریبوت شه از لباس کلاسیکش استفاده میشه.
اینم خیلی جالب بوده!
spidey.ir/.../...
البته خوشحالم این اتفاق نیفتاد
نقل قول کردن
spider parker
#3 spider parker 1396-06-06 18:15
خسته نباشید جناب ترابی ، واقعا بعضی از موارد عجیب و غریب بود :o
صحنه های پایانی ای که من دوست داشتم باقی میموند :
11.لباس کلاسیک ولورین :-*
9.ادای احترام به پایان های تیم برتون (کلا من عاشق اون فیلمایی هستم که تیم برتون از بتمن ساخته بود ، یه تم فانتزی جذابی داشت برام ‌ ای کاش خودش فیلم Batman Forever یا Batman & Robin رو کارگردانی میکرد :cry: :sad: :-? )
7.مرد مورچه ای جلوی مامور هایدرا رو میگیره
6.استین زنده میمونه
نقل قول کردن
PedraM2002
#4 PedraM2002 1396-06-06 18:42
ممنون بخاطر مقاله قشنگتون. حذف شدن مورد 15 از همه مهم تر بود به نطر من. با هیچی نمیخوند اصلاً...
نقل قول کردن
Captain Steve Lover
#5 Captain Steve Lover 1396-06-06 18:53
با تشكر از استاد ...مقاله عالى بود...

1-راستش بنظر من مَرد اهنى ٣ فيلم عالى بود...البته خدايى ماندارين حالبى نداشت ولى حالا كه ماندارين هنوز زندس و اون بيرونه...پس شايد ر اينده ازش استفاده بشه چون چنين ويلينى بايد به بهترين شكل پيش به سينما باز بشه...ولى سوال پيش مياد كه...بعد از مرگ تونى استارك تو اونجرز ٢٠١٩...خب قاعدتاً دگ ايرون منى نيست كه با ماندارين بجنگه...خب پس اگ مارول بخواد بعداً از اين ويلين درجه يك استفاده بكنه بايد چكار كنه؟!

٦-خدايى استين يه ويلين بينظير بود...برعكس Whiplash كه اصلاً كاريزما نداشت؛استين عالى بود...يه ويلين با انگيزه عالى و توانايي إيجاد چالش واسه قهرمان داستان و خباثت كافى...و خدايى ويلين خوبى بود...و اگرم زنده ميموند بنظرم در اينده بدرد مارول بخوره...

٧-فيلم شگفت انگيز مَرد مورچه اى كه حتى يه ريسك بزرگتر از محافظان كهكشان بود!...من بنظرم اگه اين مسئله رو تو صحنه ميان تيتراژ نشون ميدادن و سه تا صحنه ميان تيتراژ واسه اين فيلم ميزاشتن بهتر بود(اخه دو تاي دگ هم خيلى مهم بودن)

٨-انصافاً هرچقدر بايد Alan Taylor رو واسه T:TDW سرزنش كرد بايد Kenneth Barangh رو واسه فيلم Thor ستايش كرد...فيلم بسيار عالى ؛يه Welcome فوقالعاده از طرف هوادارا به خداي اذرخش رو به همراه داشت...اين پاياني هم كه گفتيد خيلى جالب بود...البته مشخص بود جين دنبال ثور ميره ولى اين پايان واقعا بهتر از پاياني بود كه ديديم...

١٠-با همين پايان پر جلوه و عظيمش مَرد اهنى ٢ بيخود ترين فيلم Mcu هست...فيلم جز ((RDJ)) ؛اكشن و جلوه ويژه ؛...نكته مثبتى نداره كلاً...Whiplash روكر به گرد پاي Iron monger جف بيرجز هم نميرسه...البته مارول تقصرى نداشت...انتخاب روكى به اين دليل صورت گرفت كه اين بازيگر تو فيلم Wrestler حسابى درخشيد ولى تو IM 2 افتضاح بود...
اين پايان هم پايان مضحكى بود ؛ بهتر كه حذف شد...

١٢-كلاً انگار جيمزگان استاد پايان هاي غمگين و احساسيه :lol:
بنظر من داخل Mcu بهترين سرى فيلم ها ؛ فيلم هاي محافظان كهكشان هستن...(بعدش هم Cap)
هر دو قسمت محافظان كهكشان پايان بينظيرى داشتن؛بسيار احساسى و بياد موندنى...من موندم جيمزگان با گاردينز ٣ كه قراره پايان تيم فعلى باشه ميخواد چه صحنات احساسى خلق كنه :cry:
صحنات احساسى كه گان ميسازه فوقالعادن...دوس ت داشتم به شخصه اين پايان رو تو GOTG Vol.1 ببينم...

١٣-نه...اصلا...كويك سيلور قراره تو جنگ ابديت برگرده ...تو سايت هم خبرش كار شد...احتمالاً زنده ميشه و به قهرمانا كمك ميكنه...و بنظرم همون بهتر كه زنده نشد در پايان دوران الترون...

......
در ضمن اين روزا خيلى شايعه به گوش ميرسه كه فيلم هاي بتمن ؛جوكر در dceu نيستن و بعد از جاستيس ليگ Dceu تموم ميشه...ولى خب ايا با فيلم اكوامن به ٢٠١٨ مياد قراره يونيورس جديد رو شروع كنن؟
اميدوارم اگه جاستيس ليگ قراره پايان dceu باشه ؛ پايان خيلى خوبى باشه...
نقل قول کردن
علی قدیانی
#6 علی قدیانی 1396-06-06 19:21
به نقل از Captain Steve Lover:

در ضمن اين روزا خيلى شايعه به گوش ميرسه كه فيلم هاي بتمن ؛جوكر در dceu نيستن

جوکر تو dceu نیست ولی چند وقت پیش مت ریوز اعلام کرد فیلم بتمن جزوشه. شزم هم که کم کم قراره ساخته بشه.
نقل قول کردن
COSMOS
#7 COSMOS 1396-06-06 19:56
عالي بود خيلي چيزاش جالب بود اما سوپر من كه مساومه توب خلا و اكسيژن صفر زنده بمونه ،ولي به پسر بچه ؟! :-| اينجا ايراد علمي داره :-* بيچاره ها إز تنگي وقت و كمبود بودجه چه چيزهايي كه سرهم نكردن :D :lol: (البته شايد پسره ابر انسان بوده :-* )
نقل قول کردن
mehran spidey
#8 mehran spidey 1396-06-06 20:34
مقاله خیلی عالی بود از این مدل مقالات خیلی خوشم میاد ، شماره ی 2 یکم عجیب به نظر میرسید :o از نظر من همون بهتر که حذف شد . ول انصافا حیف شد که هیو جکمن رو با لباس ولورین در سینما ندیدیم ، کلا آرزو به دلم مونده ولورین رو با لباس کلاسیکش ببینم :cry:
نقل قول کردن
hassan91
#9 hassan91 1396-06-06 21:31
صحنه ی مرد عنکبوتی علاوه بر این که با کمیک متفاوت بود، خیلی هم ما رو گیج میکرد. کلا سونی انگار سر این فیلم یا عجله داشت یا اصن معلوم نبود چی از داستان میخواست.
بازگشت کوئیک سیلور. درسته مارول یه دنیای فانتزی ولی به لطف مارول استدیو، کاری کردن که این عالم منطقی و واقعی به نظر برسه، پس همون بهتر که کوئیک سیلور مرده باقی میموند (البته مرگش خیلی بیخودی نبود مانند سوپرمن).
فک کنم به این خاطر صحنه ی پدر بزرگ پیتر کوئیل رو حذف کردن چون تو آینده پدربزرگشو نشون میدن.
لباس ولوورین خیلی واسه من اون زمون فرقی نمیکرد چون اصن از چیزی به نام کمیک خبر نداشتم.
مرد آهنی دو از ویلن خوبی برخوردار نبود، نظری در این مورد ندارم. ولی کلا خود بازیگر نقش ایوان وانکو هم از این نقشش خوشش نیومده و خیلی هم ازش متنفره.
بتمن های قدیمی رو ندیدم، البته یه بار اون بتمنی رو دیدم که جیم کری و تام لی جونز بازی کردن ولی چیز زیادی ازش یادم نمیاد.
تو ثور که معلوم بود جین به پاش میشینه :-* ولی اینجوری هم جالب تر میشد.
مرد آهنی یک، پایان متفاوتش رو دیدم که استین داشت روی راکتور آرک میفتاد و از استارک کمک میخواست تا نجاتش بده ولی در نهایت افتاد. این استین واقعا ویلن ترسناکی بود و یکی از بهترین ها در MCU. کاش زنده میموند.
راستی اون کلیپ مرد عنکبوتی در مردان ایکس رو دیدم. :D :-)
خیلی خنده دار بود :lol:
نقل قول کردن
hassan91
#10 hassan91 1396-06-06 21:35
راستی یه سوال، ثور چطوری تو اونجرز به زمین اومد؟ همیشه برام سوال بوده؟
نقل قول کردن
amazing barbod
#11 amazing barbod 1396-06-06 22:00
عالی بود
نقل قول کردن
spider parker
#12 spider parker 1396-06-06 22:17
سپر کپ :lol: 8)
حیف شد این صحنه رو حذف کردن ، البته انگار چون قرار بوده بروس بنر تو این سکانس خودکشی کنه ، حذفش کردن...
نقل قول کردن
amazing barbod
#13 amazing barbod 1396-06-06 22:18
به نظرم اون پایان استین که تونی میخواست کمکش کنه ولی او افتاد یه ذره درد ناک بود :oops: ولی یه ذره هم حال داد :-)
خیلی ممنون عالی بود این مقاله.
نقل قول کردن
ghost_venom
#14 ghost_venom 1396-06-06 23:44
مقاله محشری بود
حیف که لباس کلاسیک ولورین استفاده نشد :sad:
نقل قول کردن
amazing barbod
#15 amazing barbod 1396-06-07 01:01
ببخشید دوستان کسی برنامه ای برای ساخت عکس متحرک یا همون gif میشناسه؟به شدت لازم دارم!واسه اندروید.
نقل قول کردن
Parsa021
#16 Parsa021 1396-06-07 01:01
اقعا دمتون گرم جمع کردن به همین مقاله ای باید کار سختی باشه
(این اولین نظر من تو سایته )
:P
نقل قول کردن
winter-soldier-911
#17 winter-soldier-911 1396-06-07 03:58
به نقل از hassan91:
راستی یه سوال، ثور چطوری تو اونجرز به زمین اومد؟ همیشه برام سوال بوده؟

اگه دقت کرده باشی لوکی بالای کوه بهش گفت:پدر چقدر ماده تاریک برای اومدنت به زمین خرج کرد(یه همچین چیزی گفت دقیق یادم نمیاد 3 سال پیش دیدمش 8 ;-) )
نقل قول کردن
amiralispiderman1
#18 amiralispiderman1 1396-06-07 04:14
مقاله عالی بودددددددددددددددد
به شخصه دوست داشتم شماره های 25 و 6 و2ذ رو تئ فیلم ببینم
نقل قول کردن
DarkHero
#19 DarkHero 1396-06-07 04:35
آقای ترابی اگه میشه، لطفا، لطفا، یه مطلب یا همون مقاله بزارید درمورد ارشد های عالم که کامل توضیحشون بده(یکی دوتا کمیک تیکه کلام یا هر چیزی)، فقط مشکل منم نیس و از بین این هفصد نفری که در حال حاضر آنلاینن، پانصد نفرشون حتی نمیدونن ارشد های عالم چی هستن؟
پس اگه میشه این کاری که گفتم رو بکنین،
با تشکر
رفع اسپم:
مرگ کوییک سیلور واقعا بد بود، من حاضر بودم استارک و ثور همونجا در همون لحظه بمیرن ولی کوییک نمیره،
به هر حال مطلب جالبی بود...
نقل قول کردن
DarkHero
#20 DarkHero 1396-06-07 04:41
دوستان، تو یکی از مقاله ها دیدم که نوشته بود 8 تا سنگ ابدی داریم،
تو کدوم کمیک ها به این دوتا اشاره ای چیزی شده اگه میدونید بگید لطفا...
نقل قول کردن
spidey noir
#21 spidey noir 1396-06-07 10:17
به نقل از DarkHero:
آقای ترابی اگه میشه، لطفا، لطفا، یه مطلب یا همون مقاله بزارید درمورد ارشد های عالم که کامل توضیحشون بده(یکی دوتا کمیک تیکه کلام یا هر چیزی)، فقط مشکل منم نیس و از بین این هفصد نفری که در حال حاضر آنلاینن، پانصد نفرشون حتی نمیدونن ارشد های عالم چی هستن؟
پس اگه میشه این کاری که گفتم رو بکنین،
با تشکر
رفع اسپم:
مرگ کوییک سیلور واقعا بد بود، من حاضر بودم استارک و ثور همونجا در همون لحظه بمیرن ولی کوییک نمیره،
به هر حال مطلب جالبی بود...

چند تا مقاله در مورد ارشد های عالم تو سایت هست.برو پیداشون کن.
نقل قول کردن
spider parker
#22 spider parker 1396-06-07 13:13
به نقل از DarkHero:
آقای ترابی اگه میشه، لطفا، لطفا، یه مطلب یا همون مقاله بزارید درمورد ارشد های عالم که کامل توضیحشون بده(یکی دوتا کمیک تیکه کلام یا هر چیزی)، فقط مشکل منم نیس و از بین این هفصد نفری که در حال حاضر آنلاینن، پانصد نفرشون حتی نمیدونن ارشد های عالم چی هستن؟
پس اگه میشه این کاری که گفتم رو بکنین،
با تشکر
رفع اسپم:
مرگ کوییک سیلور واقعا بد بود، من حاضر بودم استارک و ثور همونجا در همون لحظه بمیرن ولی کوییک نمیره،
به هر حال مطلب جالبی بود...

spidey.ir/.../...

spidey.ir/.../...
نقل قول کردن
DarkHero
#23 DarkHero 1396-06-07 19:48
آقای ترابی اگه میشه بگید توی کدوم کمیک تمام ارشد های عالم بودن و یا تعداد زیادی از اون ها با تشکر...
نقل قول کردن
the_dark_captain
#24 the_dark_captain 1396-06-08 23:34
ای کاش کلینت بود :sad: :sigh:
نقل قول کردن
Dr_AM
#25 Dr_AM 1396-06-13 19:01
مطلب جالبی بود ... ولی خودم به شخصه دوست داشتم کوئیک سیلور زنده باشه ... خیلی دوستش دارم ... حیف که حضورش در دنیای مارول به همون فیلم ختم شد :cry:
نقل قول کردن
Ilia koohbor
#26 Ilia koohbor 1400-01-05 14:29
واقعا خیلی مقاله جالبی بود ببخشید جناب ترابی من یک سوال دارم که خیلی وقته ذهنمو درگیر کرده‌... پدر و مادر پیتر پارکر دقیقا چیکاره بودن و چه اتفاقی براشون افتاد و چرا پیتر رو سپردند به دست عمو بن و زن عمو می؟
نقل قول کردن
mtm
#27 mtm 1400-01-05 17:15
به نقل از Ilia koohbor:
واقعا خیلی مقاله جالبی بود ببخشید جناب ترابی من یک سوال دارم که خیلی وقته ذهنمو درگیر کرده‌... پدر و مادر پیتر پارکر دقیقا چیکاره بودن و چه اتفاقی براشون افتاد و چرا پیتر رو سپردند به دست عمو بن و زن عمو می؟

b2n.ir/z18630
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید