15 لباس شگفت انگیزی که هواداران برای مرد عنکبوتی خلق کرده اند

15 لباس شگفت انگیزی که هواداران برای مرد عنکبوتی خلق کرده اند

اینها را هواداران برای مرد عنکبوتی خلق کرده اند که از دیدنشان شگفت زده میشوید!

مقدمه: اسپایدرمن را میتوان محبوب ترین و شناخته شده ترین ابرقهرمان حال حاضر دنیا دانست که لباس کلاسیکش در سطح بین المللی شناخته شده است. اما در طول فیلم ها، کارتون ها و سریال های مختلف ظاهرهای متفاوتی هم برایش خلق شده که میشه گفت به اندازه ظاهر کلاسیکش محبوب شده اند، مثل لباس مایلز مورالز  یا لباس میگل اهارا. در تمام فیلم های اسپایدرمن هم دیده ایم که لباسش یه فرق کرده.در دنیای کمیک هم لباس های مختلفی مثل لباس سیاه فضایی، آیرون اسپایدر و ... دیدیم و یا در رویداد دنیای عنکبوتی دیدیم که کلی مرد عنکبوتی از دنیاهای مختلف با لباس های خاص خودشون حضور داشتند. در این مقاله هم به 15 دیزاین برتری که هواداران برای مرد عنکبوتی خلق کرده اند میپردازیم.

 

15- لباس سیمبیوتی در MCU

 لباس سیمبیوتی در MCU

البته با توجه به اینکه سونی میخواد فیلم اختصاصی ونوم رو بسازه و گفته شده که مرد عنکبوتی در این فیلم نیست پس واقعا نمیدونیم که آیا قراره سیمبیوت فضایی را در ادامه فیلم های بازگشت به خانه ببینیم یا نه. ولی هوادارای به نام «براندون چن» با این طراحی فرض کرده که اگه سیمبیوت در دنیای سینمایی مارول (MCU) به کار بره، چه شکلی میشه؟ لباسش خیلی جذبه داره و حالتی نظامی داره . ما را یاد لباس معرکه "مامور ونوم" میندازه. واقعا دیدن همچین لباسی بر تن تام هالند میتونه خیلی جذاب باشه. مخصوصا اینکه سیمبیوت بیاد و تام را دارک و عصبانی کنه! اینم دیدنش خیلی حال میده!

 

14- لباس استیم پانک

 لباس استیم پانک

لباس های ملقب به "استیم پانک" (steampunk) که مربوط به دوران ملکه ویکتوریا میشه سالهاست که در فن سایت های مختلفی دیده میشوند. ولی این از همشون برای مرد عنکبوتی جالب تره. دیزاینش ساده است و ما رو یاد لباس اولیه مرد عنکبوتی در فیلم بازگشت به خانه میندازه ، مخصوصا با اون عینک های ایمنی (goggles) . نمیدونم به خاطر پس زمینه است یا چیز دیگه، ولی این نسخه از لباس اسپایدرمن خیلی خفن به نظر میاد. اینکه ماسکش بی عیب نیست خیلی عالیه و برای اون دوران خیلی واقع گرایانه به نظر میاد. جنس لباس هم تداعی کننده الیافی هستش که در قرن 19 میلادی متداول بود. راستی یادم رفت بگم که این لباس رو فردی به نام Gimaldinov خلق کرده.

 

13- لباس اینجاستیس 2

لباس اینجاستیس 2

طراح این لباس به نام iBralui گفته از بازی اینجاستیس 2 براش الهام گرفته. معلومه از دیزاین فایراستورم و گرین لنترن الهام گرفته . لباسش هم زرهی و تاکتیکی به نظر میاد. این لباس برای مقابله با نسخه آلتمیت گرین گابلین یا راینو مناسب به نظر میرسه. دیزاین پر رنگ و لعابی هم هست که البته حالت منحصر به فرد خودش رو هم داره. استفاده از عینک های ایمنی در این لباس ظاهر شگفت انگیزی بهش دادن. آرم عنکبوتی هم فرق کرده ولی با این حال هنوز هم باحاله.

 

 

12- لباس 2099 FREE RUNNER

لباس 2099 FREE RUNNER

لباس مرد عنکبوتی 2099 خودش خیلی باحال و کوله ولی اینم دست کمی از اون نداره و از لباس های فن مید مورد علاقه منه. یه جورایی انگار از باز یهای InFamous و Splinter Cell, الهام گرفته و با لباس موتورسواران حرفه ای ترکیب شده. این لباس کاملا کاربردی (practical) است و بخش های زرهی هم وقتی اسپایدی داره تاب میخوره خیلی به کار میان. اون کیف هم جالبه. ولی از همه جالب تر اون چشمان هستند . یعنی طراح با ظرافت و خلاقیت خاص آرم عنکبوتی را به عنوان چشم استفاده کرده. این لباس رو کاربری به نام anjinanhut ساخته و به نظرم اگر زمانی فیلم مرد عنکبوتی 2099 ساخته بشه، میشه بهش استناد کرد.

 

11- لباس بدون آرم عنکبوتی

 لباس بدون آرم عنکبوتی

این لباس آرم یا لوگوی معروف عنکبوتی رو نداره ولی جوری طراجی شده که رنگ های اصلی خودش رو به رخ میکشه. جون میده برای اینکه لباس اولیه برای مرد عنکبوتی باشه. اون زانو بند ها هم جالبن. واقعا هم لازم هستند . فقط خدا میدونه اسپایدی چند بار موقع تاب خوردن یا دیودن به زانوهای خودش اسیب رسونده. ماسکش هم جالبه و ترکیب از عروسک های POP! Funko و ددپول میباشد. به راستی که Dragonalth لباسی خلق کرده که بیش از هر چیز آدم رو روی رنگهای اصلی لباس نمادین اسپایدرمن متمرکز میکنه.

 

10- لباس آرم سفید

لباس آرم سفید

در بازی جدید اسپایدرمن که قراره 2018 به طور اختصاصی برای PS4 بیاد دیدیم که یک آرم عنکبوتی بزرگ و سفید روی سینه لباس اسپایدرمن هست. حالا طراحی به نام Matthew Warlick لباسی خلق کرده که میتونه نسخه کمیک بوکی اون لباس PS4 باشه. آرم سفید لباس بالا تنه و شانه های مرد عنکبوتی رو فرا گرفته و انگار ماسک و بازوها ازش زدن بیرون! اون چشمای بزرگ عالی هستن و ما را یاد لباس Ultimate Spider-Man میندازند. رنگ قرمز زیادی تو لباس به کار نرفته ولی اون بخش های قرمز رنگ خوب به چشم میان.

 

9- لباس REMIXED

لباس REMIXED

Igneous Art لباسی خلق کرده که حالتی فضایی و بیگانه داره. شاید به خاطر اون چشمای چندتایی روی ماسک باشه ولی در هر حال انگار از دنیای دیگه ای اومده. آدم دوست داره بدونه کارآیی بخش های عجیب این لباس چی هستند. آرم عنکبوتی و رنگ بندی اطرافش عالیه. مدلی که رنگ قرمز پیچیده اطراف انگشتانش آدم را یاد لباس اندرو گارفیلد در فیلم مرد عنکبوتی شگفت انگیز میندازه. کلا رنگ بندی این لباس خیلی به چشم میاد.

 

8- لباسی با ماسکی بدون دهان

 لباسی با ماسکی بدون دهان

این لباس (که توسط Kid Oblivion طراحی شده) آدم را یاد لباس بن رایلی میندازه ولی در عین حال از لباس موتورسواران هم الهام گرفته. ماسک لباس دهان را نمیپوشانه و بنابراین اسپایدی میتونه احساسات خودش رو بهتر ادا کنه. ولی در عین حال میتونه باعث بشه تا هویت اسپایدرمن زودتر لو بره. تارهای عنکبوتی زیادی روی لباس دیده نمیشوند و به همین دلیل من رو یاد لباس کشتی کج کاران مکزیکی میندازه. در کل از حالت مینی مالیستی لباس خوشم میاد.

 

7-  لباس SLIMLINE

  لباس SLIMLINE

این لباس منو یاد لباس پیتر پارکر در فیلم مرد عنکبوتی شگفت انگیز میندازه. ولی اون ارم بزرگ عنکبوتی یا پاهای نینجا مانندش میتونه برای لباسی خوب باشه که پیتر در بین قسمت اول و دوم مرد عنکبوتی شگفت انگیز ممکن بود تنش کنه. دستکش ها خانگی به نظر میان ولی در کل من بیشتر جذب اون آرم وسط سینه اش شدم.

 

6- لباسی که رنگ های آرم عنکبوتی در آن جا به جا شده!

 لباسی که رنگ قرمز و سیاه ارم عنکبوتی در آن جا به جا شده!

قبلا وقتی پیتر پارکر دنیای التمیت مرد ، مایلز مورالز جایش را گرفت ولی سعی کرد به جای لباس آبی و قرمز کلاسیک از رنگ های سیاه و قرمز استفاده کنه. راستش من خودم عاشق رنگ سیاه و قرمز برای مرد عنکبوتی هستم و همیشه گفته ام که دوست دارم همچین رنگ هایی را در لباس فیلم های سینمایی مرد عنکبوتی ببینم. این لباس هم همین کار رو میکنه ولی این آدم را یاد لباس «اسپان» (Spwan) میندازه! آرم عنکبوتی در پشت لباس به چشم نمیخوره در عوض یک نواری در پشت امتداد پیدا میکنه که به نظر شیک میاد. از انگشتان قرمز رنگ هم خوشم میاد. این لباس رو ojos-aka خلق کرده.

 

5- لباس عنکبوت آهنی

 لباس عنکبوت آهنی

در رویداد جنگ داخلی ، مرد عنکبوتی اولش رفت سمت گروه تونی استارک. تونی هم بهش لباس جدیدی داد که به "آیرون اسپایدر" معروفه. حالا اقای Guy Bourraine Jr این نسخه پرجزئیات را از این لباس طراحی کرده که به نظر میاد همچین چیزی میتونه در MCU به کار بره. بیشترش یک لباس زرهی قرمزه که نوارهای فلزی طلایی داره . یک exo-suit هم اون بالا داره. طراحش گفته اون نوارهای فلزی میتونند تکون بخورند و جا به جا بشوند تا در موقع لزوم قدرت بیشتری به اسپایدرمن ببخشند. کلاهخود از کنار خیلی شیک به نظر میرسه و آدم را یاد زره های تونی استارک در MCU میندازه. این لباس قطعا اسپایدرمن را قوی تر از آنچه الان هست میکنه.

 

4- لباس کاربردی

لباس کاربردی

این لباس درست مثل لباس اولیه پیتر در بازگشت به خانه است ولی در عین حال خیلی شیک و باحال به نظر میاد. نکته قابل توجه اینه که ماسک انگار به لباس نچسبیده . خالقش، TheKid221، گفته از ماسک ددپول هم الهام گرفته. در کل لباسی بسیار کاربردی و واقع گرایانه . اون کیف مدرسه هم که دیگه منو کشته!

  

 3- لباس Ultimate Spider-Man

 لباس Ultimate Spider-Man

این لباس معرکه را «فرقان عادل» طراحی کرده و آدم رو یاد یک اسپایدرمن بدن ساز میندازه! حالت و زاویه چشمان مرد عنکبوتی هم حالتی رعب آور بهش دادن. این لباس کلا به جای آبی از نقره ای استفاده کرده که باعث شده کل لباس حالتی متالیک داشته باشه. آرم عنکبوتی هم که سفیده و به خوبی جلب توجه میکنه. به نظر میرسه سازمانی مثل "شیلد" همچین لباسی به مرد عنکبوتی اهدا کنه.

 

2- لباس اسپایدر – کپ (Spider-Cap)

 لباس اسپایدر – کپ (Spider-Cap)

اگه اسپایدرمن بشه کاپیتان آمریکا چی میشه؟ چه شکلی میشه؟ احتمالا شبیه به چیزی میشه که Tloessy واسمون خلق کرده. کار شگفت انگیز او اینه که تونسته ظاهر کلاسیک و نمادین هردوی مرد عنکبوتی و کاپیتان آمریکا رو حفظ کنه. اون آرم ترکیبی ستاره و عنکبوت که دیگه شاهکاره. همچنین پاهای سیاه و چکمه های قرمز هم ما رو یاد لباس باکی بارنز وقتی کاپیتان آمریکا شده بود میندازن. در هر حال هر چهار لباسی که Tloessy خلق کرده شاهکارن.

 

1- لباس من – اسپایدر

لباس من – اسپایدر

خب .. این یه کم ترسناکه! در دنیای کمیک و انیمیشن هم باره اسپایدرمن به یک عنکبوت تبدیل شده و این لباس هم نشون میده اگر همچین اتفاقی در حالی که پیتر لباس خودش رو هنوز بر تن داره بیفته، چی میشه. ولی با اون چشمان اضافی و پنجه ها بیشتر شبیه به یک آدم خبیث شده تا یک قهرمان. اون اعضای اضافی که از شانه اش بیرون آمده اند قطعا برای مبارزه کاربرد زیادی دارند و همچنین در خزیدن روی دیوار . تخم های عنکبوت هم هستند . امیدواریم که پیتر اون تخم ها رو نذاشته باشه!!! در هر حال این مرد عنکبوتی، هیولایی وحشتناک برای نیویورکه. این شاهکار را Veronika Koslova خلق کرده.

 

خب دوستان .. نظر شما چیه؟ کدوم لباس رو بیشتر دوست داشتید؟ آیا شما هم تا به حال لباس جدیدی برای مرد عنکبوتی خلق کرده اید؟ اگر اینطوره در بخش نظرات قرار بدهید.

 

مهدی ترابی مهربانی

منبع:سایت CBR

 All rights reserved © Spidey.ir 2017

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

10 پوستر برتری كه هواداران برای "مرد عنكبوتی شگفت انگیز 2" ساخته اند!

آشنایی با لباس های مرد عنكبوتی

10 شخصیت فیلم های ابرقهرمانی که لباسشون درست مثل کمیک ها هستش!

10 شخصیت فیلم های ابرقهرمانی که لباسشون اصلا مثل کمیک ها نیست!

رتبه بندی لباس های مرد عنکبوتی در دنیای سینما

10 لباس برتر ابرقهرمانان در دنیای کمیک بوک

پوسترهای فن مید فیلم "مرد عنكبوتی 4"

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

Migel ohera
#1 Migel ohera 1396-06-18 16:02
واقعا نميدونم چي بگم، به قدرييي زيبا بودن كه نميدونم كدومو از همه بهتره بدونم
اون لباسي كه براي مرد عنكبوتي 2099 طراحي كرده بودن خيلي جالب بود،
البته لباسي كه اينسامنياك براي مردعنكبوتي طراحي كرده هم خيلي زيباس و جالبه حتي از لوگوي سفيدش هم با اين كه خيليا خوششون نيومده بود، ولي من عاشقش شدم
ممنون اقاي ترابي خسته نباشيد.
نقل قول کردن
T.H.O.R
#2 T.H.O.R 1396-06-18 16:21
مرسی آقای ترابی واقعا از همه نظر مقاله زیبایی بود لباس های بسیار جذابی بودن واقعا اگر بعضی وقت ها از این لباس ها در فیلم بهره گرفته شه بسیار لباس مرد عنکبوتی جذاب تر از اینی که هست میشه
نقل قول کردن
alispider
#3 alispider 1396-06-18 16:38
خسته نباشید استاد خیلی مقاله ی جالبی بود.من بیشتر از همه از لباس free runner 2099 خیلی خوشم اومد. :-) حتی یک دفعه داخل اینترنت دیدم که یک نفر این لباس رو به صورت مد برای بازی the amazing spider-man 2 ساخته بود. :o
به نقل از Migel ohera:
واقعا نميدونم چي بگم، به قدرييي زيبا بودن كه نميدونم كدومو از همه بهتره بدونم
اون لباسي كه براي مرد عنكبوتي 2099 طراحي كرده بودن خيلي جالب بود،
البته لباسي كه اينسامنياك براي مردعنكبوتي طراحي كرده هم خيلي زيباس و جالبه حتي از لوگوي سفيدش هم با اين كه خيليا خوششون نيومده بود، ولي من عاشقش شدم
ممنون اقاي ترابي خسته نباشيد.

من داخل یک مطلب خوندم که اینسامنیاک گیمز اعلام کرده که عنکبوت سفید لباس بخشی از داستان بازیه!!!
نقل قول کردن
mehran spidey
#4 mehran spidey 1396-06-18 16:44
چه قدر جالب بود :eek: مخصوصا شماره ی 10 واقعا باحال بود ، شماره ی 13 هم چیز جالبی بود و ایده ی باحالی داشت و البته شماره ی 2 که دیگه معرکه بود ، این لباس قبلا هم دیده بودم و واقعا ازش خوشم میومد و البته شماره ی 1 هم جا نندازیم که لباس متنوعی هست ولی یکم زیاد خبیثانه هستش انگار که عنکبوت رادیواکتیو یه alien رو نیش زده باشه ...

اما در کل طراحی های خیلی خوبی بودند
نقل قول کردن
j.jonah jameson
#5 j.jonah jameson 1396-06-18 17:38
لباس عنکبوت آهنی معرکه است! خیلی پرجزئیات و زیبا کار شده.
خب...الکس راس رو که میشناسید ؟ معلومه که میشناسید.خب ایشون چنتا طرح از مردعنکبوتی خلق کردند که اون رو با رنگ های قرمز و سیاه نشون میده.در حقیقت اگر به لباس مردعنکبوتی برتر نگاه کنید دقیقا دیزاین الکس راس رو درش میبینید.
نقل قول کردن
spider parker
#6 spider parker 1396-06-18 18:16
مقاله عالی بود ، خسته نباشبد جناب ترابی ...
من به شخصه از لباس های Free Runner 2099 ، Ultimate Spider-man و آرم سفید خیلی خوشم اومد .
نقل قول کردن
DarkCat666
#7 DarkCat666 1396-06-18 18:59
لباسا قشنگ بودن(مقاله خوبي بود)!
بعضي ازين redesignها در نوع خودشون خيلي زيبا و تاثير گذارند...
نقل قول کردن
sib khan
#8 sib khan 1396-06-18 20:22
عجب لباسای باحالی بودن :o خیلی عالی بود.از اونجایی که من از لباس های پر جزعیات استقبال زیادی میکنم باید بگم از شماره های13 تا 9 خیلی خوشم اومد.شماره 10 اون ارم گندش منو کشته :D شماره 12 عااااااااللی بود.خیلی باحال و خفن بود.به شخصه از شماره 8 خوشم نیومد.6 هم جالب بود ولی اون ارمش یکم حالت سیمبیوتیک داره.شماره 5 واقعا شگفت انگیز بود و قشنگ به تونی میخوره بخواد یه همچین چیزی رو درست کنه :lol: شماره های 3 و 2 واقعا عالی بودن ولی از همه جالب تر و دارک تر و ترسناک تر همون شماره یکه(همینه که اوله دیگه :lol: )فکر کنم طراحان مارول باید یه نگان یه فن مید ها بندازن :-*
نقل قول کردن
sib khan
#9 sib khan 1396-06-18 20:25
عالی بود
نقل قول کردن
ghost spider
#10 ghost spider 1396-06-18 20:45
واقعا دست مریزاد این اطلاعات رو از کجا میارین.به نظر نت لباس iron spider از همشون زیبا تر است.ببخشید برای اسپم چطوری باید توی تربیت فایل اپلود کرد با تشکر
نقل قول کردن
Samwel Tarly
#11 Samwel Tarly 1396-06-18 21:34
خیلی ممنون بابت مقاله و از اکثر موارد خوشم اومد و خلاقیت بالایی داشت و بیشتر از همه از لباس اسپایدر کپ خوشم اومد و رنگ امیزی جالبی داشت.
ایده لباس بدون ارم مردعنکبوتی هم خیلی جالب بود و به نظرم از این لباس میشه در کمیک ها هم حتی استفاده کرد ولی ایده لباس بدون ارم عنکبوتی هم خیلی خوب بود و ایده جسورانه ای هستش و فکر نکنم شاهد همچین لباسی چه تو کمیک ها و چه تو فیلم ها باشیم.
بازم ممنون به خاطر مقاله
نقل قول کردن
Unknown
#12 Unknown 1396-06-19 13:33
خیلی ممنون بابت مقاله استاد مثل همیشه عالی :lol:
من خودم از همشون خوشم اومد فقط شماره 15 یکم تام هالند رو درشت تر نشون میده .ولی بیشتر از همه از 1 خوشم اومد خیلی خفن،واقعا یک مرد عنکبوتی عنکبوت مانند با خوی وحشی نشون میده 8) 8)
من خیلی دوست داشتم یک کمیک what if می نوشتم که چی میشد اگر بدن پیتر هنگام گزیدگی توسط عنکبوت واکنش متفاوتی نشون میداد و به یک عنکبوت هیولا مانند نیمه قهرمان تبدیل میشد و چه مشکلات دیگری داشت؟
البته درسته که قبلا مرد عنکبوتی در کمیک ها به عنکبوت بزرگی تبدیل شده ولی من میخواستم رو همچین موضوعی تمرکز و داستان جدیدی درست کنم (فقط بی زحمت به هم نخندید چون خودم بیشتر به خودم میخندم :D :lol: :lol: )
نقل قول کردن
hassan91
#13 hassan91 1396-06-19 14:04
همه ی لباسا عالین، چه لباسها و‌ طرح های خوشگلی. از لباس التیمت و اینجاستیس و اسپایدر-کپ خیلی خوشم اومد. ولی خداییش همشون جذابن.
نقل قول کردن
Marvel khafan
#14 Marvel khafan 1396-06-19 23:52
واقعا مقاله جالبی بود ممنون برای ترجمه آقای ترابی
من خودم خیلی زیاد لباس برای اسپایدی طراحی کردم به بعضی خاش فکر میکنم واقعا خندم میگیره من خودم از شماره۱۲خوشم آمد خیلی جذاب و باحال بود ممنون
نقل قول کردن
T.H.O.R
#15 T.H.O.R 1396-06-21 09:06
ببخشید آقای ترابی چرا در بعضی از مقالات سایت نمیتونم نظر بدم آخه الان توی هر کدوم می رم زده برای نظر دادن باید عوض سایت باشید من هستم ولی نمیتونم نظر بدم :cry:
نقل قول کردن
CAPTAIN DIAR
#16 CAPTAIN DIAR 1396-06-21 19:37
خیلی جالب بودن!
نقل قول کردن
Super Captain
#17 Super Captain 1396-10-04 15:17
از همه باحالتر و خفن تر "لباسی با ماسک بدون دهان" بود خدایی دمشون گرم... :-)
لباس عنکبوت آهنی هم قشنگ بود ولی به نظر من به درد یه اسپایدی نوجوان نمیخورد .خودمونی نیست :lol:
نقل قول کردن
brg_1214
#18 brg_1214 1397-06-14 13:12
خسته نباشید آقای ترابی!
واقعا مقاله جالبی بود :-)
نقل قول کردن
brg_1214
#19 brg_1214 1397-06-14 13:14
من که عاشق شماره 5 شدم! بنظرم ایده خیلی خفنیه،ظاهرشم خیلی خوبه 8)
نقل قول کردن
brg_1214
#20 brg_1214 1397-06-14 13:37
به نقل از T.H.O.R:
ببخشید آقای ترابی چرا در بعضی از مقالات سایت نمیتونم نظر بدم آخه الان توی هر کدوم می رم زده برای نظر دادن باید عوض سایت باشید من هستم ولی نمیتونم نظر بدم :cry:

متاسفانه منم همینطور :sad: :cry:
نقل قول کردن
old man omid
#21 old man omid 1398-05-19 15:08
واقعا این لباسا خیلی بهتر از این لباس جدید اسپایدر من،خلاقیت و نواوری در این ها خیلی بیشتر،واقعا این های خیلی عالیترن.
نقل قول کردن
spidey avedecend
#22 spidey avedecend 1399-12-20 12:04
استاد ترابی خیلی ممنون بابت مقاله منم یدونه طراحی کردم ولی هنوز زیاد مطمعن نیستم بکنم یا نه
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید